Gisteren dan maar weer toegegeven en wat geld naar Riot gegooid. De laatste paar keer dat ik een normal deed werd me gevraagd of ik kon junglen. Nu heb ik wel AS runes e.d. maar alleen maar 2 rune pages en zodoende had ik alleen maar een pagina voor AP en een voor AD. Nu heb ik de rune page bundle maar aangeschaft dus kan ik dat excuus niet meer gebruiken
vette pech voor de volgende die me vraagt om te junglen want dan ga ik met 0.0 ervaring die jungle in!
Yes bekabeld internet werkt eindelijk goed op schoool

Nu lekker lollen
EDIT:
Haha stemmen van LoL irl
http://www.dailymotion.co...of-legends-irl_videogames

Nu lekker lollen
EDIT:
Haha stemmen van LoL irl
[ Voor 28% gewijzigd door Gideon_92 op 15-02-2012 10:47 ]
lollen op school? WTF?! Ga wat nuttigs doenGideon_92 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:32:
Yes bekabeld internet werkt eindelijk goed op schoool
[afbeelding]
Nu lekker lollen
EDIT:
Haha stemmen van LoL irl
Vicariously I live while the whole world dies
Wat een rust in dit topic vandaag. Lijkt wel alsof iedereen met de nieuwe champ of shen rework aan het spelen is. XD
Maar voor ons, zielige zielen die moeten werken, is dit een saai topic op dit moment. Hoe is shen, give me details om zo de dag door te komen tot ik vanavond zelf met SHen bezig kan.
Maar voor ons, zielige zielen die moeten werken, is dit een saai topic op dit moment. Hoe is shen, give me details om zo de dag door te komen tot ik vanavond zelf met SHen bezig kan.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Shen is nu automatisch een roze skin en Homo geworden. Wat af en toe problemen geeft met zijn ultie!
Nou aangezien het lekker rustig is hier mogen mensen een previes krijgen van wat er gaat komen 
Nu nog een mooi design in plaats van transparant en we zijn er?

Oude match trouwens
Oude match trouwens
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
volgens mij heb ik vanalles gemist wat is de bedoeling xD??Jeffroiscool schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:27:
Nou aangezien het lekker rustig is hier mogen mensen een previes krijgen van wat er gaat komen
[afbeelding]
Oude match trouwens
O.R.C. Black Bulls Rugby
Weet niet wat dit zou moeten doen, maar hier is geen plaatje te zienJeffroiscool schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:27:
[afbeelding]
Oude match trouwens
Na de pagina een minuut open te hebben laden het ineens in.

[ Voor 8% gewijzigd door atlantisx op 15-02-2012 11:33 ]
Bij mij werkt het wel gewoon hooratlantisx schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:32:
[...]
Weet niet wat dit zou moeten doen, maar hier is geen plaatje te zien. De test die je gister posten wel.
Dit is net zoiets als het poll systeem zo'n beetje, dat plaatje wat je in m'n vorige post treft is DYNAMISCHpsyy138 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:29:
[...]
volgens mij heb ik vanalles gemist wat is de bedoeling xD??
Dit betekend dat ik er join/leave links bij kan plaatsen en dat mensen zich makkelijk kunnen inschrijven voor matches, iets waar mensen nooit zin in hadden om handmatig op de site te doen
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
ITers zijn luie mensen jeffro ze zoeken altijd de makkelijkste mannier en de snelste zonder zelf weinig te doen 
maaar er moet iemand zijn die die manier uitwerkt dus ... jij bent een niet luie ITer
*haalt zweep boven*
chop chop aan het werk !
maaar er moet iemand zijn die die manier uitwerkt dus ... jij bent een niet luie ITer
*haalt zweep boven*
chop chop aan het werk !
Beep Boop son ... Beep Boop
Overigens zie ik dat je wel heel veel nieuwe users hebt. Gevalletje spam? http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=viewlist
Misschien een hickup met de verbinding naar fakegaming.eu?atlantisx schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:32:
[...]
Weet niet wat dit zou moeten doen, maar hier is geen plaatje te zien. De test die je gister neer zetten wel.
Na de pagina een minuut open te hebben laden het ineens in.
Hmm, lijkt er wel op, mensen uit Ukraine o.O.streafer schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:35:
Overigens zie ik dat je wel heel veel nieuwe users hebt. Gevalletje spam? http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=viewlist
Ik denk ff captcha implementeren en een deel van m'n database legen

I guess, of ik ben ongeduldig =).Jeffroiscool schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:35:
[...]
Misschien een hickup met de verbinding naar fakegaming.eu?
Vanaf "pletcherlov" zijn het allemaal spam botjes.streafer schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:35:
[ Voor 9% gewijzigd door atlantisx op 15-02-2012 11:41 ]
Verwijderd
euh heb me net ingeschrevenatlantisx schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:40:
Vanaf "pletcherlov" zijn het allemaal spam botjes.
ik ben Dimitriejev-WODKA-WODKA-BABOUCHKA dat is mijn tweede naam
Haha ja erg rustig, helaas zit ik ook op werk.Dreanor schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:25:
Wat een rust in dit topic vandaag. Lijkt wel alsof iedereen met de nieuwe champ of shen rework aan het spelen is. XD
Ik join de group, helaas ook op t werk. Kan die nieuwe champion trouwens jungle? Zo ja ben ik hem zeker van plan om te kopen
Er zitten wel meer spammerds in. Reofsvels lijkt de eerste die door een bot is aangemaakt. Ze zijn vrij eenvoudig te herkennen, omdat ze als Got/EU/US 3x hetzelfde hebben (geld natuurlijk niet overal zo). Misschien hebben ze dat bij meer velden (e-mail?) zo gedaan?
Anywho, hier kun je checken of de GoT-naam klopt, om zeker te weten dat het spam is: http://tweakers.net/gallery/
Anywho, hier kun je checken of de GoT-naam klopt, om zeker te weten dat het spam is: http://tweakers.net/gallery/
jeuj ik heb een match aangemaakt JOINEN NU xD
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik heb net een hele rits weggegooid waar ik wel degelijk van onvertuigt ben dat het spam is, voor mensen die weg zijn dankzij mijn fout sorry, registreer ff opnieuw xD
Over het algemeen heb ik mensen met echt uitziende dingen erin gelaten.
Edit:
Join Match
View Match
Over het algemeen heb ik mensen met echt uitziende dingen erin gelaten.
Edit:
Join Match
View Match
[ Voor 34% gewijzigd door Jeffroiscool op 15-02-2012 11:58 ]
Verwijderd
mitaczkafotografik
mitaczkafotografik
mitaczkafotografik
Deze lijkt me ook nog redelijk spam
edit: en deze ook:
Additoabath
Additoabath
Additoabath
Nee
mitaczkafotografik
mitaczkafotografik
Additoabath
Additoabath
Additoabath
Nee
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 11:58 ]
OpgeruimdVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:58:
mitaczkafotografik
mitaczkafotografik
mitaczkafotografik
Additoabath
Additoabath
Additoabath
Nee
FF spelling nazi spelen. maar is het niet opgeruimd ? 

[ Voor 59% gewijzigd door streafer op 15-02-2012 12:13 ]
Dat staat er ook gewoon hoor?streafer schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:06:
FF spelling nazi spelen. maar is het niet opgeruimd ?
Verwijderd
opgeruimt <> opgeruimd. y u no read ? 
Ontopic : shen is inderdaad weer leuk
Gisteren ff gejungled en geen opmerkelijke last gehad van zijn energy als voordien.
edit : jeffro ninjaedit !
Ontopic : shen is inderdaad weer leuk
edit : jeffro ninjaedit !
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 12:10 ]
Nou is er ondertussen iemand die skilled genoeg is met photoshop om een slimme achtergrond te maken voor het dynamisch plaatje?
Dan ziet dat er ook weer mooier uit op het forum als het kale wat we nu hebben

Y U NO READ GOOD!?
Ontopic: Shen lijkt me idd weer vet ik ga hem van de week nog eens spelen ;D
Edit: ff lunchen xD
Dan ziet dat er ook weer mooier uit op het forum als het kale wat we nu hebben
Y U NO READ GOOD!?
Ontopic: Shen lijkt me idd weer vet ik ga hem van de week nog eens spelen ;D
Edit: ff lunchen xD
[ Voor 28% gewijzigd door Jeffroiscool op 15-02-2012 12:11 ]
Hoe groot moet de width ongeveer zijn?Jeffroiscool schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:09:
Nou is er ondertussen iemand die skilled genoeg is met photoshop om een slimme achtergrond te maken voor het dynamisch plaatje?
Hight maakt denk ik niet uit of wel?
Zal kijken wat ik kan doen, heb een aantal jaren erg fanatiek gephotoshopped.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Ik heb op het een moment een width van 600 maar het maakt niet veel uit zolang het maar op het forum past zonder dat het forum gaat blerren dat ik thumbnails moet makenIntruder schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:18:
[...]
Hoe groot moet de width ongeveer zijn?
Hight maakt denk ik niet uit of wel?
Zal kijken wat ik kan doen, heb een aantal jaren erg fanatiek gephotoshopped.
de hoogte zit op het moment rond de 400 maar kan eventueel kleiner zolang er iig 10-12 man in een match kunnen getoond + de gegevens natuurlijk. Met de placement wil ik misschien ook nog wel slepen dus als je ideeen hebt hoor ik het graag
Edit: Uit het GoT FAQ:
Een goede richtlijn is een breedte van niet meer dan 570 pixels, en een hoogte van niet meer dan 430 pixels.
[ Voor 8% gewijzigd door Jeffroiscool op 15-02-2012 12:32 ]
570x430 is echt te groot. Probeer het zo compact mogelijk te houden Dirk 
Misschien leuk als je de achtergrond (stijl?) uit de startpost gebruikt?
Misschien leuk als je de achtergrond (stijl?) uit de startpost gebruikt?
Is het misschien een idee om die dynamisch plaatje discussie voort te zetten in een DM? Dat houdt het hier wat meer on-topic
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Had toevallig net een DM gesprek op gezetCloud schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:50:
Is het misschien een idee om die dynamisch plaatje discussie voort te zetten in een DM? Dat houdt het hier wat meer on-topic
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Dus, laten we hier verder gaan met discussie over de nieuwe patch. Wat vinden jullie er allemaal van tot nu toe?
heb nog niet gekeken kon er niet in gisterJeffroiscool schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:06:
Dus, laten we hier verder gaan met discussie over de nieuwe patch. Wat vinden jullie er allemaal van tot nu toe?

zou vanavond weer ene poging wagen werkt het weer?
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Vindt het vaag dat die nieuwe champ maar 300 movespd heeft, melee fighter heeft meestal toch iets van 315~320 movespd, ookal hebben ze ene gapcloser.
Heb een tijdje TOO gekeken terwijl hij Shen junglede... zag er erg fijn uit. Zeker als je scherp bent kan je heel makkelijk een 2v2 bot die bijna verloren is omzetten in een 3v2 die je easy wint.ItzHitman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:08:
[...]
heb nog niet gekeken kon er niet in gister![]()
ItzHitman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:08:
[...]
heb nog niet gekeken kon er niet in gister![]()
http://na.leagueoflegends.com/service-status
http://euw.leagueoflegends.com/service-status
Shen is zeker terug van weg geweest, Zag gister Guardsman Bob, Shen spelen. Hij teleporteerd een teamfight in, Taunt (die tegenwoordig ook schade doet) Double kill.broc85 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 14:10:
[...]
Heb een tijdje TOO gekeken terwijl hij Shen junglede... zag er erg fijn uit. Zeker als je scherp bent kan je heel makkelijk een 2v2 bot die bijna verloren is omzetten in een 3v2 die je easy wint.
[ Voor 44% gewijzigd door atlantisx op 15-02-2012 14:15 ]
bedankt voor de info
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein
Dood topic vandaag..
Maar eens wat leven in gooien.
Weet er iemand over er in loop van de tijd nog wat major updates komen? (nieuwe maps ect.)
Weet er iemand over er in loop van de tijd nog wat major updates komen? (nieuwe maps ect.)
Misschien project shiny? Daar heb ik allang niets van gehoordNivali schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:55:
Dood topic vandaag..
Verwijderd
Ik zou wel een 10 v 10 of 15 v 15 map willen zien. Gewoon voor de lolz en de chaos af en toe lijkt me dat lachen. ;-)
Verwijderd
Dan moet je echt een compleet nieuwe metagame gaan ontwikkelen. Zou best interessant kunnen worden.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:59:
Ik zou wel een 10 v 10 of 15 v 15 map willen zien. Gewoon voor de lolz en de chaos af en toe lijkt me dat lachen. ;-)
Verwijderd
Denk dat zo'n beetje 90% van de LoL Community de map dan niet kan spelen. Ze zitten te vast aan de meta.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:00:
[...]
Dan moet je echt een compleet nieuwe metagame gaan ontwikkelen. Zou best interessant kunnen worden.
Ook zal de computers van het gros van de community het niet trekken, zie sommige al last hebben als er flink wat gespamt wordt in een 5v5 team fight.
Het lijkt me wel leuk, iig.
Weet niet wat ik moet zegge over Nauti, had wat anders verwacht. Vind het ook lame dat die gap closer maar zo'n korte range heeft, en het zet je zelf ook nog eens in gevaar pak je perongeluk het terrein achter de enemy, sta je onder z'n tower. Kunt er ook niet over muurtjes mee, dus das ook alweer een tegenvaller. Al met al, een tegenvaller, dus ook eentje die als een van m'n laaste champions zal worden die ik koop.
15 tegen 15 xD, denk je veilig bij de tower te staan komt er zon 10 man aangevlogen LOOL.
Verwijderd
Imagine karthus ult.sjaggy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:07:
15 tegen 15 xD, denk je veilig bij de tower te staan komt er zon 10 man aangevlogen LOOL.
Of Irelia die never nooit meer geCC'd kan worden.
Spellvamp + aoe damage = op in team fights.
beste team comp:
1. Ziggs
2. Karthus
3. Galio
4. Nunu
5. Gangplank
6. Pantheon
7. Fiddlesticks
8. Maokai
9. Amumu
10. Jarvan
11. Kennen
12. Iets met aoe(Brand, Zilean, dergelijke)
13. Iets met aoe
14. Iets met aoe
15. Iets met aoe
Laten we teamfighten!
Is 'gecanceld'. Ze voeren de updates van shiny nu continu uit in plaats van in één grote update. Zoals laatste de UI changes voor de chat en zo.Platte_Band schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:58:
[...]
Misschien project shiny? Daar heb ik allang niets van gehoord
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Die is ook eigenlijk gecancelled, in plaats daarvan kwamen ze met dominion.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:17:
Magma chamber! xD
en dominiom is egt boring vind ik danVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:18:
[...]
Die is ook eigenlijk gecancelled, in plaats daarvan kwamen ze met dominion.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ze moeten echt iets doen met capture the flag ofzo
dan denk ik dat kennen een beetje OP issjaggy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:20:
Ze moeten echt iets doen met capture the flag ofzo
Verwijderd
het is heel af en toe wel leuk, dan doel ik meer op de ARAB's.
All random all bot custom games.
Of als je op iemand moet wachten kan je snel effe een potje dominion doen zodat je niet uit je neus zit te vreten.
1 ward kopen, allemaal teleport. Run to flag, teleport to base ward.ItzHitman schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:20:
[...]
dan denk ik dat kennen een beetje OP is
Twisted fate
Pantheon
Shen
Meh, zoveel mogelijkheden
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 16:22 ]
Verwijderd
dominion zou interessant kunnen zijn als het gewoon wat langer zou duren ;-)
Nu moet je teveel rushen en is er teveel chaos. Elke seconde telt immers.
Nu moet je teveel rushen en is er teveel chaos. Elke seconde telt immers.
Op de reacties hierboven, zoals al in meerdere games altijd is bij capture the flag. Zodra je de vlag draagt kan je geen skills of abilities gebruiken. Dus ook geen teleport etc etc.... dat zou het probleem al oplossen ^^
Verwijderd
Of misschien een BF3-achtige rush gamemode, waarbij het gevecht zich steeds verplaatst. Dat zou ook best vet kunnen worden (moet Riot wel grote maps gaan maken
)
Verwijderd
Oke dat kan ook weer gecounterd worden, ward mee nemen, neer plempe voordat je de vlag pakt, rest van team teleport er naar toe. Kom maar op. Pak die vlag maar terug.sjaggy schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:29:
Op de reacties hierboven, zoals al in meerdere games altijd is bij capture the flag. Zodra je de vlag draagt kan je geen skills of abilities gebruiken. Dus ook geen teleport etc etc.... dat zou het probleem al oplossen ^^
En trolls. Kijk uit voor de trolls. Steel de vlag, ga roamen en breng de vlag niet terug.
Verwijderd
moba <> capture the flag
Summoners rift zal altijd de vereenzelviging van league of legends zijn en omgekeerd. Kunnen misschien extra gamemodes komen maar dat hoeft echt niet voor mij, zijn andere games voor die dit aanbieden.
en dominion IS leuk !
Summoners rift zal altijd de vereenzelviging van league of legends zijn en omgekeerd. Kunnen misschien extra gamemodes komen maar dat hoeft echt niet voor mij, zijn andere games voor die dit aanbieden.
en dominion IS leuk !
Verwijderd
Andere maps kan wel interessant zijn, denk aan bijvoorbeeld:
korte route naar base top, middellange route mid, lange route bot. Met baron in de buurt van bot en drag tussen mid en bot.
Of een grotere jungle en maar 2 lanes. Of meer minions bij de ene lane dan de andere...
En dan als er 3 verschillende maps zijn, kun je bij toernooien een best of 3 doen op 3 maps. Beetje mooie verschillen in taktieken / coordinatie zonder het moba concept te veranderen.
korte route naar base top, middellange route mid, lange route bot. Met baron in de buurt van bot en drag tussen mid en bot.
Of een grotere jungle en maar 2 lanes. Of meer minions bij de ene lane dan de andere...
En dan als er 3 verschillende maps zijn, kun je bij toernooien een best of 3 doen op 3 maps. Beetje mooie verschillen in taktieken / coordinatie zonder het moba concept te veranderen.
Meer minions per lane bij lane A dan bij Lane B zorgt voor unbalanced game.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:40:
Wel zou je natuurlijk 3 vs 3 vs 3 of iets in die trend kunnen doen. Dit kan een heel andere draai aan de game geven. Nadeel is wel weer als een team gefeed word...
Verwijderd
of een 5v5v5 map. 3 teams. 3 entrances op elke lane?Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:40:
Lijkt me leuk. Soort van summoners rift maar dan 2 lanes en een hele grote group area in het midden ofzo. Zoiets van dominion, wel groter, betere jungle ofc, maar het idee blijft het zelfde. Dus nadat je nexus van 1 team kapot hebt, is er nog 1 te gaan en kan het team dat zijn nexus verloren heeft ook nog gewoon spelen. Gaan ze lekker roamen. Lijkt me in ieder geval interressant.
Je hoeft niet meer minions op 1 lane te doen? Heb je nu toch ook niet op mid? Het duurt gewoon langer voor ze er zijn.Nivali schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:43:
[...]
Meer minions per lane bij lane A dan bij Lane B zorgt voor unbalanced game.
Wel zou je natuurlijk 3 vs 3 vs 3 of iets in die trend kunnen doen. Dit kan een heel andere draai aan de game geven. Nadeel is wel weer als een team gefeed word...
Nieuwe shen is echt OP. Echt bizar hoe sterk hij nu is ( hij was ook gefed, maar daarvoor was hij ook sterk.) Shen had baron buff warmogs rylais GA etc. wij met 4en achter aan, we kregen hem gewoon niet dood. Shen wordt ook gebanned in iedere ranked game
Ik heb hem nog niet gezien, maar hou er rekening mee dat hij nu hagelnieuw is. Men weet nog niet hoe ze met hem om moeten gaan en dat wekt al gauw de schijn van overpowered te zijn. Nu zeg ik niet dat hij niet OP kan zijn, maar geef het wel wat tijd
Verwijderd
een leuk idee dat hier eens is geopperd is een Survival mode
1 lane 1 nexus 3 turrets no inhibs 1 team (lets say 3 man)
bedoeling zolang mogelijk je nexus overeind houden
om de 60 sec een wave
1ste wave : 10 caster minions
2de wave : 10 melee minions
3de wave : 10 melee +10 caster + 5 siege
4de wave : 10 superminions
5de wave : 10 superminions + 10 caster + 10 melee + 10 siege
6de wave : 10 red lizards + 10 blue lizards
7de wave : 3 dragons
8ste wave : 3 barons (maar dan kruipende ipv statisch staande)
9de wave : 3 random champion bots met al wat nasty gear
10de wave : 3 random champion bots met al wat nasty gear + 3 barons (maar dan kruipende ipv statisch staande)
+ 3 dragons + 10 red lizards + 10 blue lizards
11de wave : ....
en dan wordt ergens bijgehouden hoeveel waves je hebt volgehouden
mijn lijst heeft misschien nog wat balance issues want 10 min ver en moet je dat al afhouden is misschien er wat over
maar snap je het idee alvast
1 lane 1 nexus 3 turrets no inhibs 1 team (lets say 3 man)
bedoeling zolang mogelijk je nexus overeind houden
om de 60 sec een wave
1ste wave : 10 caster minions
2de wave : 10 melee minions
3de wave : 10 melee +10 caster + 5 siege
4de wave : 10 superminions
5de wave : 10 superminions + 10 caster + 10 melee + 10 siege
6de wave : 10 red lizards + 10 blue lizards
7de wave : 3 dragons
8ste wave : 3 barons (maar dan kruipende ipv statisch staande)
9de wave : 3 random champion bots met al wat nasty gear
10de wave : 3 random champion bots met al wat nasty gear + 3 barons (maar dan kruipende ipv statisch staande)
+ 3 dragons + 10 red lizards + 10 blue lizards
11de wave : ....
en dan wordt ergens bijgehouden hoeveel waves je hebt volgehouden
mijn lijst heeft misschien nog wat balance issues want 10 min ver en moet je dat al afhouden is misschien er wat over
maar snap je het idee alvast
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 17:23 ]
Dit dusCloud schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:16:
Ik heb hem nog niet gezien, maar hou er rekening mee dat hij nu hagelnieuw is. Men weet nog niet hoe ze met hem om moeten gaan en dat wekt al gauw de schijn van overpowered te zijn. Nu zeg ik niet dat hij niet OP kan zijn, maar geef het wel wat tijd
Elke champion na een remake is ofwel UP (Eve, Kayle, Mordekaiser) of OP (Pantheon, Fiddlesticks, Tryndamere, Xin Zhao) volgens de community. Geef het een aantal dagen zodat iedereen de damage kan inschatten, de cooldowns wat weet, de range en speciale trucjes en je hebt zo je counters gevonden.
Sion is in onmin geraakt omdat mensen merkten dat Cassiopeia en Ryze hem sterk counteren, niet omdat hij 0.1 ratio kwijt geraakt heeft.
Ryze wordt minder gespeeld omdat Cassiopeia en Brand hem kunnen opblazen.
Moraal van het verhaal: hou nu toch asjeblief eens op met een champion in luttele momenten na de patch al een beoordeling te geven. Je hebt tijd nodig om eraan gewend te raken en goeie counters te vinden, dat gebeurd niet in 1-2-3.
Ben het hier dus totaal niet mee eens. Mijn potje met shen viel vies tegen, vond hem niet heel verschillend voelen t.o.v. voor de buff/fix.Platte_Band schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:59:
Nieuwe shen is echt OP. Echt bizar hoe sterk hij nu is ( hij was ook gefed, maar daarvoor was hij ook sterk.) Shen had baron buff warmogs rylais GA etc. wij met 4en achter aan, we kregen hem gewoon niet dood. Shen wordt ook gebanned in iedere ranked game
Zijn damage is nog steeds laag zijn tanky-ness viel ook erg tegen. Werd tijdens de match altijd als eerste geïnstagibbed.
En ja, ik had een slechte start en eindigde met 3-6-12.
Dus zou het niet een gevalletje feeded zijn ipv OP?
QFT. En ook al heb je een shen in hun team die je niet doodkrijgt, who cares? Hij doet geen damage...speedzor schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:29:
[...]
Moraal van het verhaal: hou nu toch asjeblief eens op met een champion in luttele momenten na de patch al een beoordeling te geven. Je hebt tijd nodig om eraan gewend te raken en goeie counters te vinden, dat gebeurd niet in 1-2-3.
Ik weet niet of je hem veel gespeeld hebt voor de patch maar voor mij voelt hij aan als een compleet nieuwe shen.Dreanor schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 17:56:
Ben het hier dus totaal niet mee eens. Mijn potje met shen viel vies tegen, vond hem niet heel verschillend voelen t.o.v. voor de buff/fix.
Betere sustain (percentage max HP en een last hit proc!), meer damage en geen energy issues meer.
Zijn nieuwe passive is zo veel meer bruikbaar en compleet anders. Aanvallen voor cooldown i.p.v. aangevallen worden is een enorm verschil en de energy sustain maakt zijn hele kit beter. Ook is de langere channel tijd van zijn ult duidelijk merkbaar.
Shen zijn earlygame is geeneens gebuffed, zijn lategame is juist sterker geworden en zijn shield is nu zinvol om te lvlen en zijn taunt is nu een 1 point wonder.
Earlygame lifegained hij juist zelfs iets minder dan voorheen, alleen ben je nu niet continue zonder energy door Q spam omdat je energy terugkrijg van je passive en lagere early cost op Q.
Daarnaast is lvl 1 cd op Q nu 2seconden hoger.
Moraal van het verhaal: Earlygame shen is niet gebuffed (was ook niet nodig want earlygame Shen was juist sterk/irritant) lategame Shen is juist gebuffed in dmg output door betere scaling van bonushealth en lagere CD op passive.
Earlygame lifegained hij juist zelfs iets minder dan voorheen, alleen ben je nu niet continue zonder energy door Q spam omdat je energy terugkrijg van je passive en lagere early cost op Q.
Daarnaast is lvl 1 cd op Q nu 2seconden hoger.
Moraal van het verhaal: Earlygame shen is niet gebuffed (was ook niet nodig want earlygame Shen was juist sterk/irritant) lategame Shen is juist gebuffed in dmg output door betere scaling van bonushealth en lagere CD op passive.
Mijn jungle routes zijn korter en ik kom er uit met meer HP.Fanatic_FS schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:00:
Shen zijn earlygame is geeneens gebuffed, zijn lategame is juist sterker geworden en zijn shield is nu zinvol om te lvlen en zijn taunt is nu een 1 point wonder.
Misschien even iets verder lezen dan mijn eerste zin. Zoals ik zei, misschien een kwestie van hoe farmed/feed je bent?djengizz schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:29:
[...]
Ik weet niet of je hem veel gespeeld hebt voor de patch maar voor mij voelt hij aan als een compleet nieuwe shen.
Betere sustain (percentage max HP en een last hit proc!), meer damage en geen energy issues meer.
Zijn nieuwe passive is zo veel meer bruikbaar en compleet anders. Aanvallen voor cooldown i.p.v. aangevallen worden is een enorm verschil en de energy sustain maakt zijn hele kit beter. Ook is de langere channel tijd van zijn ult duidelijk merkbaar.
En ja, ik speelde shen ook voor de buff, was namelijk een van mijn mains! En ja, hij voelt wel wat anders maar zoals al gezegd early game niet. Dan merk je vooral dat je minder snel oud of energy bent. XD
Vaker passive proc, wat je dus niet zo hebt in lane omdat je alleen lasthit en niet constant hit.djengizz schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:48:
[...]
Mijn jungle routes zijn korter en ik kom er uit met meer HP.
+ Shield buff zowel hoeveelheid als duration.
[ Voor 7% gewijzigd door Fanatic_FS op 15-02-2012 22:34 ]
Zit zelf een beetje te vogelen wat nu een ultieme setup aan champions is in een 5vs5. Zelf heb ik al besloten dat iedere champion CC moet hebben in welke vorm dan ook. Dus slow, fear, silence, stun, etc. Daarnaast moet je natuurlijk een goede mix hebben met AD/AP. Ben een beetje aan het vogelen met getallen enzo. Wil dus ook een waarde leggen aan een stun.
Bijvoorbeeld de stun van Annie en Kennen komen uit een combo. Dit zijn lastiger en duren langer te voltooien waar een stun van Ryze direct is. Daarna heb je natuurlijk de AoE stun van Amumu. In waarde betekend dat bijvoorbeeld dat de stun van Amumu beter is dan die van een Annie bijvoorbeeld. Ik weet niet of je met al deze getallen en de uitkomst daarvan uit komt op de ultieme team compositie maar ik vond het zo interessant dat ik er wel aan begonnen ben
Bijvoorbeeld de stun van Annie en Kennen komen uit een combo. Dit zijn lastiger en duren langer te voltooien waar een stun van Ryze direct is. Daarna heb je natuurlijk de AoE stun van Amumu. In waarde betekend dat bijvoorbeeld dat de stun van Amumu beter is dan die van een Annie bijvoorbeeld. Ik weet niet of je met al deze getallen en de uitkomst daarvan uit komt op de ultieme team compositie maar ik vond het zo interessant dat ik er wel aan begonnen ben
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Even een sidenote: Amumu z'n ult is geen stun maar een snare.Swanfield schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:53:
Zit zelf een beetje te vogelen wat nu een ultieme setup aan champions is in een 5vs5. Zelf heb ik al besloten dat iedere champion CC moet hebben in welke vorm dan ook. Dus slow, fear, silence, stun, etc. Daarnaast moet je natuurlijk een goede mix hebben met AD/AP. Ben een beetje aan het vogelen met getallen enzo. Wil dus ook een waarde leggen aan een stun.
dat gaat denk lastig worde ,, daar moete een goeie icter voor zijn (programmeur) of een flinke hobby hebben.Swanfield schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:53:
ik zou zeggen succes
O.R.C. Black Bulls Rugby
u wilt een sicke Ulti combo ?
-ammumu
-galio
-ziggs
-gangplank
-kennen
problem solved
-ammumu
-galio
-ziggs
-gangplank
-kennen
problem solved
@Amumu okiespsyy138 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:56:
[...]
dat gaat denk lastig worde ,, daar moete een goeie icter voor zijn (programmeur) of een flinke hobby hebben.
ik zou zeggen succes
Nou inderdaad dat merkte ik ook al toen ik er enthousiast aan begonnen was
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Haha nee ik hoef geen sicke ulti comboDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:02:
u wilt een sicke Ulti combo ?
-ammumu
-galio
-ziggs
-gangplank
-kennen
problem solved
Wat ik ooit nog eens wil proberen is een volledig assassin team, zoals Katarina, Talon, Jax en nog meer champs die naar een target kunnen springen
Welke champs zouden hier nog meer bij passen?
Welke champs zouden hier nog meer bij passen?
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Iig Akali en Irelia.
[ Voor 33% gewijzigd door wildcardxl op 16-02-2012 09:09 ]
Katarina + Wukong is ook erg leuk, allebei erop springen en spin2win. XD Eventueel de echte spin2win champ garen erbij voor de lolz. ^^
Nouja, ze mogen ook niet auto-attacken, alleen abilities gebruiken dus. Bij een snare mag je volgens mij wel autoattacken en kun je alleen niet moven toch?speedzor schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:55:
[...]
Even een sidenote: Amumu z'n ult is geen stun maar een snare.
(Active): Amumu entangles surrounding enemy units, dealing magic damage and rendering them unable to move or use autoattack for 2 seconds.
assasin combo
-talon
-katarina
-akali
-evelyn
-shaco
-jax
-talon
-katarina
-akali
-evelyn
-shaco
-jax
Verwijderd
Die gaan weinig toen tegen bruisersDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:15:
assasin combo
-talon
-katarina
-akali
-evelyn
-shaco
-jax
Kijk dat zou echt een mooie combo zijn, als dit team in de brush wacht en ineens allemaal eruit springen ben je dood voordat je het door hebtDrunk3nD3m0n schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:15:
assasin combo
-talon
-katarina
-akali
-evelyn
-shaco
-jax
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
de hmmm ik denk het niet echt talon kan er nogal wat damage uithalen en een AD shaco ook hoor
en met de invis van shaco en evelynn kan je ze laten denken het is 3 v x=( hoeveelheid van de vijand )
en er dan plots 5 van maken
Teveel factoren om rekening mee te houden. Even een voorbeeldje van een team met veel CC dat dus in jouw berekening veel punten zou scoren:Swanfield schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:04:
[...]
@Amumu okies![]()
Nou inderdaad dat merkte ik ook al toen ik er enthousiast aan begonnen wasIk wil namelijk ook de seconde van zo'n stun laten mee tellen. Daarnaast vroeg ik me af wat er nog meer belangrijk zou kunnen zijn voor een bepaalde rol te vervullen in een team. Waar ik op uit wil komen is dus niet de beste solo top en de beste solo mid maar het beste team. Wat bepaald dan in skills e.d. wie het beste team is
- Jungle: Udyr (spammable stun)
- Solo top: Riven (stun met W)
- Mid: Anivia (stun op skillshot, wall, slows)
- Bot AD: Ashe (heerlijke initiatie met stun, slows)
- Bot support: Taric (stun met E)
Nu heb je superveel stuns, je hebt wat AoE-damage, je hebt een paar characters met een redelijke burst en je damage is semi-balanced (Udyr, Taric en Anivia kunnen magic damage doen). Ziet er goed uit toch?
Probleem is echter dat je waarschijnlijk al je lanes gaat verliezen. Tenzij je Anivia heel goed is verliest ze het door haar lage movement speed van veel mids. Riven is top, zeker na wat nerfs, ook relatief makkelijk te ownen en een bot lane met Taric/Ashe is gewoon een van de matigste bot lanes early game die je kan hebben. Dan heb je dus grote kans dat je 3 lanes verliest doordat je teveel nadenkt over de teamfights waar je misschien niet eens aan toekomt.
Ben het eens met je bevindingen maar CC moet ook niet de doorslaggevende factor zijn in de calculatie. Juist met dit soort uitkomsten moet je naar de formule weer kijken want dan heb je dus zaken niet mee gerekend die wel van belang zijn. Hele goede info in ieder geval en weer een paar factoren die ik dus mee moet laten wegen en misschien wel zwaarder dan de CC.
edit: uitgangspunt is niet teamfights maar team. Dus het beste team.
edit: uitgangspunt is niet teamfights maar team. Dus het beste team.
[ Voor 9% gewijzigd door Swanfield op 16-02-2012 09:22 ]
Verwijderd
oja het is aangehaald dat amumu stun eigenlijk een snare isSwanfield schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 08:53:
Bijvoorbeeld de stun van Annie en Kennen komen uit een combo. Dit zijn lastiger en duren langer te voltooien waar een stun van Ryze direct is. Daarna heb je natuurlijk de AoE stun van Amumu.
die van ryze ook trouwens dat is geen stun
stun snare fear taunt , ...
eet wat appelsientjes en het komt allemaal in orde -GP
eet wat appelsientjes en het komt allemaal in orde -GP
crapVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:30:
[...]
oja het is aangehaald dat amumu stun eigenlijk een snare is
die van ryze ook trouwens dat is geen stun
we horen het wel als het af is ;DSwanfield schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:34:
[...]
crapMaar zo ver ben ik nog niet he
Heb alleen de namen nu in een excel staan hehe moet alle abilities nog eens goed lezen blijkbaar
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dat duurt wel effe ;-) Maar uiteraard
Dit topic is gesloten.
Let op:
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.
In de topicstart is heel veel informatie te vinden. Dus voor zaken als de patchnotes, champion rotation en bijvoorbeeld hoe je in contact kunt komen met andere LoL Tweakers, kun je daar terecht! :)
Op de man spelen wordt _niet_ getolereerd.