Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:26:
maar hij staat nog steeds op half maart. Zelf verwachtte ze volgende week, maar dat lijkt me ook logisch omdalt dat half maart is 8)7
Vanaf half maart, volgende week zou dus netjes zijn want dat is nog in de eerste helft van de maand. Ik wacht nog even met bestellen, de actie bij KPN loopt toch tot 1 april en wil van een aantal mensen hier gebruikerservaringen horen... daarover gesproken, idee om een gebruikerservaring topic aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop toch dat Studentmobiel/GSMWijzer sneller is dan week 12... Tegen mij hebben ze verteld dat ze de toestellen zeker deze week nog gaan binnenkrijgen en ze dus normaal vrijdag of begin volgende week geleverd zouden moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:40:
Ik hoop toch dat Studentmobiel/GSMWijzer sneller is dan week 12... Tegen mij hebben ze verteld dat ze de toestellen zeker deze week nog gaan binnenkrijgen en ze dus normaal vrijdag of begin volgende week geleverd zouden moeten zijn!
Mij ook. Maar het kan misschien zijn dat mensen die bijvoorbeeld vandaag pas bestelden weer moeten wachten op een nieuwe levering. En dat dus mensen zoals wij die een ruime tijd eerder besteld hebben uit de eerste levering iets ontvangen. Tenminste, ik hoop dat dat het geval is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:44:
[...]

Mij ook. Maar het kan misschien zijn dat mensen die bijvoorbeeld vandaag pas bestelden weer moeten wachten op een nieuwe levering. En dat dus mensen zoals wij die een ruime tijd eerder besteld hebben uit de eerste levering iets ontvangen. Tenminste, ik hoop dat dat het geval is ;)
Zelfde hier :P

Anders moet ik maar eens een tripje naar het verre Nederland maken en langsgaan bij The Phone House :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25
Ik heb gewoon studentmobiel gebeld en geannuleerd. Ik voel me bijna schuldig want de klantenservice was tot nu toe uitstekend, na het ophangen direct een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was. Maar goed, ik ben zo ongeduldig als de pest en ik wil mezelf het wachten niet nog langer aan doen, dus heb ik nu bij gsm easy exact hetzelfde abbonement besteld want daar leveren ze binnen 24 uur :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 20:03

Damian

Insane Obtrusion

Zojuist smsje gehad. Goed nieuws. Uw telefoon is niet 12-14 verwacht maar morgen :-) hij word morgen tussen 12:30 en 18:00 geleverd :-)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53
maukoo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:44:
Helaas heb ik nog geen mail gehad van T-Mobile/AMP om hem te laten bezorgen. Die zal ik morgen dan wel krijgen. Ach is ook niet erg dan heb ik hem op z'n vroegst vrijdag.
kijk eens in je spamfolder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 22:39
Lucky0wn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 19:56:
[...]

kijk eens in je spamfolder!
Had ik al gedaan! zat daar niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
maandag. Maar kreeg vandaag wel een sms dat ik vandaag of morgen een mail zou krijgen om een afspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook maar even een account aangemaakt.

Ik heb 5 maart mijn abonnement verlengd bij Tele2 via Studentmobiel en over de levering van de Xperia had Studentmobiel vandaag het volgende te zeggen:

Hi! 1ste levering (zwart) vindt deze week plaats.Al n bestelling geplaatst? Stuur je ordernummer dan houden wij het id gaten.

Dus ik ben benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
maukoo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:07:
[...]

maandag. Maar kreeg vandaag wel een sms dat ik vandaag of morgen een mail zou krijgen om een afspraak te maken.
Denk dat je 'm dan morgen kan verwachten, iedereen die vandaag SMS kreeg heeft ook vandaag de mail gekregen (bij T-Mobile) behalve jij als ik het topic zo goed in de gaten heb gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er voor gekozen om die van mij vrijdag te laten bezorgen. Ik ben benieuwd of de micro sim er nu daadwerkelijk standaard bij wordt geleverd door T-mobile. Aangezien daar ook steeds tegenstrijdige berichten over waren.

Zouden de earlybirds dat morgen nog even willen melden? Dan weet ik of ik zelf nog een tripje naar de shop moet maken. Niets frustrerender natuurlijk dan een lang verwacht exemplaar in je handen te hebben en er dan nog niet mee te kunnen bellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Lucky0wn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:53:
[...]

Denk dat je 'm dan morgen kan verwachten, iedereen die vandaag SMS kreeg heeft ook vandaag de mail gekregen (bij T-Mobile) behalve jij als ik het topic zo goed in de gaten heb gehouden
Tsja ik denk ook morgen. Of ik moet het mailtje in de spam map over het hoofd gezien hebben ik heb hem daarna geleegd. Weet iemand of je en een mail en en sms krijgt om een afspraak te maken? of alleen een mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalia30
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-02 16:36
Ik heb mijn Xperia S bij gsmeasy besteld en bij Vodafone zelf een combo duo simkaart aangevraagd, dit is een gewone sim en een micro sim met hetzelfde telefoonnummer. Deze kost normaal 13,69 maar kreeg ik gratis toegestuurd door de klantenservice. In mijn geval gaat het om een verlenging dus denk niet dat gsmeasy deze zou hebben bijgeleverd. Willen de Early birds morgen even melden wat er in de doos zit? Dus smart tags en/of Hdmi kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:08:

Tsja ik denk ook morgen. Of ik moet het mailtje in de spam map over het hoofd gezien hebben ik heb hem daarna geleegd. Weet iemand of je en een mail en en sms krijgt om een afspraak te maken? of alleen een mail?
Ik kreeg eerst een sms dat ik mijn mail moest bekijken. En die mail kwam toen ook heel snel daar achteraan. Maar in de sms stond ook een url met ordernummer zodat je het dus ook zonder die mail zou moeten kunnen regelen. Maar wanhoop niet, 't komt vast morgen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalia30
maukoo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:08:
[...]

Ik kreeg een sms en een email bericht dat ze me getracht hadden te bereiken of ik even contact met ze wilde opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag contact met T-Mobile gehad en er werd verteld dat er geen HDMI-kabel wordt bijgeleverd :( wel wordt er een micro sim bijgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus bij studentmobiel geannuleerd en bij gsmeasy besteld, blijkt het dat ik bij gsmeasy voor dezelfde prijs (vodafone abbonement web+sms+bel smart 100 2 jaar) een gratis xbox 360 (pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim 250GB Starter Pack Zwart) erbij krijg. En geen verzendkosten. top :).

Ze hadden btw net gebeld van gsmeasy en ze konden hem vrijdag leveren (xperia s), maar dat was helaas van de bestelling zonder xbox ik had namelijk eerst vergeten gratis xbox aan te klikken 8)7 en daarna nog een keer goed besteld met de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:11:
[...]

Ik kreeg eerst een sms dat ik mijn mail moest bekijken. En die mail kwam toen ook heel snel daarachter aan. Maar in de sms stond ook een url met ordernummer zodat je het dus ook zonder die mail zou moeten kunnen regelen. Maar wanhoop niet, 't komt vast morgen! ;)
Oke dan! ik zal rustig afwachten. Als ik wat weet laat ik het weten. En als ik de telefoon binnen heb laat ik het ook weten. Uiteraard hier en de bevindingen in het andere topic: Sony Xperia S (Deel 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalia30
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:13:
Ik heb dus bij studentmobiel geannuleerd en bij gsmeasy besteld, blijkt het dat ik bij gsmeasy voor dezelfde prijs (vodafone abbonement web+sms+bel smart 100 2 jaar) een gratis xbox 360 (pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim 250GB Starter Pack Zwart) erbij krijg. En geen verzendkosten. top :).

Ze hadden btw net gebeld van gsmeasy en ze konden hem vrijdag leveren (xperia s), maar dat was helaas van de bestelling zonder xbox ik had namelijk eerst vergeten gratis xbox aan te klikken 8)7 en daarna nog een keer goed besteld met de xbox.
Die aanbieding met de XBOX 360 is inderdaad super! Ik zat al te balen want bij een verlenging is ie helaas niet gratis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalia30
Ik heb vanmiddag contact met T-Mobile gehad en er werd verteld dat er geen HDMI-kabel wordt bijgeleverd :( wel wordt er een micro sim bijgeleverd!
Hmm dat is jammer, dan moeten we die er nog bij regelen of zullen andere providers of verkoop kanalen deze wel bijleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 09:31
Zijn er al mensen die een sms/mail heb gekregen over het tijdvak waarin de telefoon bezorgd wordt.
Bij mij staat er nog steeds "Zodra uw aflevertijdvak bekend is zullen we u deze rond 21.00 uur toesturen per e-mail en sms."

(Besteld bij T-Mobile zwarte versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalia30 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:19:
[...]

Hmm dat is jammer, dan moeten we die er nog bij regelen of zullen andere providers of verkoop kanalen deze wel bijleveren?
Waarschijnlijk dat geen enkele provider deze meegeeft. Wel jammer aangezien andere landen deze er wel in hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:28:
Zijn er al mensen die een sms/mail heb gekregen over het tijdvak waarin de telefoon bezorgd wordt.
Bij mij staat er nog steeds "Zodra uw aflevertijdvak bekend is zullen we u deze rond 21.00 uur toesturen per e-mail en sms."

Bij mij idem, denk dat ze het druk hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Hoe kwam je daar in hemels naam tegen? Zag je een advertentie ergens? Ik vermoed dat dit helemaal gemist is door een heleboel mensen hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo juist bericht van studentmobiel.

Goedenavond,sorry voor dit late bericht.Zojuist geïnformeerd dat wij de Xperia S niet deze week verwachten.Sturen je morgen een follow up

Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 14:24
Razzah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:28:

Same hier.. nog geen mail/sms ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
@ Lumbi: snif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:37:
Zo juist bericht van studentmobiel.

Goedenavond,sorry voor dit late bericht.Zojuist geïnformeerd dat wij de Xperia S niet deze week verwachten.Sturen je morgen een follow up

Balen!
Bah :(

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floepie05 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:31:
[...]

Hoe kwam je daar in hemels naam tegen? Zag je een advertentie ergens? Ik vermoed dat dit helemaal gemist is door een heleboel mensen hier. :)
Ja daarom meld ik het nu ook even ik wil m'n medeteweakers natuurlijk altijd helpen O-) . Maar ik kwam het gewoon toevallig tegen toen ik op gsmeasy wou bestellen. Ik las in dit topic dat hij daar op voorraad was :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 14:20
Even een vraagje ik heb nu bij t-mobile een abbo met 3.6mb/s internet bij de xperia s , ik zag nu bij typhone een abbo van vodafone wat iets voordeliger is met een snelheid van 14.4 mb/s internet. Kan je dit verschil echt merken en is 3.6 mb/s snel genoeg?

[ Voor 3% gewijzigd door Vinny1 op 07-03-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 15:12
gekkenhuis die aanbieding bij gsmeasy!! :)
iemand die weet hoe lang die actie nog geldig is met die xbox?
en is hij ook mogelijk met tmobile verlenging?

was trouwens vanmiddag bij studentmobiel op lokatie om mn motorola milestone weg te brengen voor reparatie en toen zeiden ze de xperia deze week te verwachten.... :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-08 20:31
Vinny1 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:50:
Even een vraagje ik heb nu bij t-mobile een abbo met 3.6mb/s internet bij de xperia s , ik zag nu bij typhone een abbo van vodafone wat iets voordeliger is met een snelheid van 14.4 mb/s internet. Kan je dit verschil echt merken en is 3.6 mb/s snel genoeg?
Bekijk het praktisch. Ik heb nu bij t-mobile vanuit oude abonnementvorm iets van 368 kb/s, weet het exacte getal niet. Dit was namelijk onbeperkt internet, bij de hogere snelheden was het ook onbeperkt, maar werd je vervolgens teruggezet naar 64 kb/s, en dit was 15 euro per maand wat ik teveel vond.

Ik ondervind eigenlijk nooit problemen. Hij haalt deze snelheid ook vrijwel overal waar ik het gemeten heb, mits er 3G is. Ik heb van de week 2 avonden wifi uitgezonden vanaf mn telefoon richting laptop ivm overschakelen van internetabonnement wat niet goed gegaan was (studentenhuis + miscommunicatie is geen internet) en het is erg goed te doen moet ik zeggen, wel langzamer natuurlijk maar alles was er eigenlijk vlotter dan ik dacht.

Bovendien hebben wij hier met onze adsl minder snel dan 14,4 mb/s.. Dus ik denk dat het voor de gemiddelde persoon niets uitmaakt. Daarbij komt kijken dat 14,4 meer tegen de grens van het netwerk ligt, dus vodafone kan dat waarschijnlijk niet overal bieden (geen ervaring) maar T-mobile heeft wel een veel lagere snelheid, maar is waarschijnlijk wel altijd zo hoog. Het kan best zijn dat hij bij vodafone maar de helft van de tijd de 14,4 haalt. Er staat namelijk ook TOT 14,4.

Ik denk dus dat je er neit veel van merkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabstar81 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:51:
was trouwens vanmiddag bij studentmobiel op lokatie om mn motorola milestone weg te brengen voor reparatie en toen zeiden ze de xperia deze week te verwachten.... :)
Vanmiddag kreeg ik ook nog te horen dat ze hem deze week verwachten.
Wel nette service, ben rond 21.00 uur nog gebeld maar helaas gemist en ze hebben een Twitter DM verstuurd.

Als ik morgen wat hoor dan zal ik het gelijk posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lol heb nu wel beetje spijt dan had ik hem wel bij gsm easy besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 15:12
ff gekeken in mn telefoonsheetje en verschil met of zonder xbox is:
574 zonder xbox (smarthoneshop)
683 met xbox (gsmeasy)
bij 1 jarig abo totaalprijs minus korting. aansluitingskosten zijn hier weggelaten.

je betaalt dus 109 euro voor de xobx :+

[ Voor 12% gewijzigd door fabstar81 op 07-03-2012 22:05 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
Lekker off-topic maar een Sony telefoon met een X-box...?
Had toch echt een PS3 moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
LaduciA666 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:06:
Lekker off-topic maar een Sony telefoon met een X-box...?
Had toch echt een PS3 moeten zijn ;)
heb ze alle 2 maar voor mijn vriendin was het haha maar goed zal verder wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMP Uw tijdvak is bekend: donderdag, 8 maart 2012 tussen 13:30 en 15:30 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Zojuist mailtje van T-Mobile/AMP
Word morgen bezorgd in tijdvak 12:45 - 14:25

FINALLY :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdvak 10:30-12:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Raar, het was sowieso toch ergens tussen 12:30 en 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordelen als je in Nijmegen woont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:16:
Voordelen als je in Nijmegen woont
Woon in Venray, dus zoveel verder is dat niet :P

En AMP Logistics komt toch uit Utrecht, dus wat maakt het dan uit of je in Nijmegen woont.
Of hebben ze daar ook een depot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, ik ben enkel blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
En terecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
Ik zou toch echt niet blij zijn met die tijd, want dan zou ik hem toch echt mislopen. Ik had al tegen groepsgenoten op school gezegd dat ik misschien wat eerder weg was, want had officieel tot 1 uur les. Dus die tijd zou dan echt niet kunnen bij mij.. Maar goed, nu heb ik vanaf 13:10 dus dat komt net goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
fabstar81 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:04:
683 met xbox (gsmeasy)
bij 1 jarig abo totaalprijs minus korting. aansluitingskosten zijn hier weggelaten.

Dit xbox actie geldt alleen voor 2 jaar contracten en ook Vodafone abbos zover ik kan zien, maar ik ben niet zeker om het tweede punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik morgen dat ding binnen krijg, ga ik eens unfair gebruik maken van mijn unlimited bundel bij Hi (1 euro, per maand). Met mijn Nokia heb ik de afgelopen 2 jaar, weinig kb's (ja je leest het goed) binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabstar81 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:04:
683 met xbox (gsmeasy)

Die xbox verkoop ik wel voor meer dan 109 euro :9. Maar met het abbo dat ik heb is het in die shop 870 euro en bij gsmeasy 850 euro met xbox ( 2 jarig abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de laatste morgen denk ik, mijn tijd is 16:35 - 18:00 dat word dus frietjes eten ofzo iigv een snelle hap! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Levert een van die snelle shops ook aan België (en dus het toestel los)? Bij GSMEasy kan ik niets vinden over internationale leveringen, en van T-Mobile verwacht ik het al helemaal niet...

Heb op dit moment een bestelling bij GSMWijzer(/studentmobiel), en het is best wel balen dat het daar nog eventjes gaat duren...

Hebben de Phone House-winkels ze nu al in voorraad deze week? Kan vrijdag wel een uitje naar Maastricht maken.

[ Voor 36% gewijzigd door AmbroosV op 07-03-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
@ AmbroosV kost daar wel 489 :-(
wel enorm lastig dat ze gewoon maar wat rondslaan in de lucht met hun levertermijnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik betaal wel wat meer als ik hem meer dan een week vroeger kan hebben :P

Ben werknemer bij The Phone House België trouwens, vraag me af of ik mijn werknemerskorting ook in Nederland krijg :D Eens een mailtje sturen naar TPH om te vragen of ze er vrijdag gaan hebben in Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
snif! grrrrrrrrrrr
ik wil ook!!!! bah! kdacht eindelijk keer de webshop van mijn dromen gevonden te hebben ts niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg hem vrijdag middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Al een KPN'er die wat gehoord heeft? Hoe gaat het daar eigenlijk, bellen ze je en moet je contact hebben? Want kan morgen de hele dag telefoon niet opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
mbttr schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:12:
Al een KPN'er die wat gehoord heeft? Hoe gaat het daar eigenlijk, bellen ze je en moet je contact hebben? Want kan morgen de hele dag telefoon niet opnemen.
Sturen een sms volgens mij. Hoop dat KPN ook gaat uitleveren, juist van T naar KPN gegaan :-P . En wil hem nu ook echt wel :-) (nog niets gehoord dus). Ben benieuwd maar de ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
levert T-Mobile een micro sim erbij of moet ik ze los bestelle?. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en bij mijn mobiel die ik nu gebruik heb ik een gewone sim.

Of kan ik van mijn huidige sim kaart en micro sim laten maken? Dit dacht ik ergens gelezen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirk- schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:01:
levert T-Mobile een micro sim erbij of moet ik ze los bestelle?. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en bij mijn mobiel die ik nu gebruik heb ik een gewone sim.

Of kan ik van mijn huidige sim kaart en micro sim laten maken? Dit dacht ik ergens gelezen te hebben?
Je kan je huidige sim op maat knippen. Moet je wel voorzichtig mee zijn dat je de chip niet raakt. T-mobile levert er een microsim bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
oké bedankt. Ik heb hem dus via studentmobiel besteld met een T-mobile abo. Dus dan komt de micro sim er mooi bij geleverd. Mijn oude provider is simpel, mijn abonnement heb ik opgezegd per post en mail maar ik krijg geen reacties.

Hopelijk weet studentmobiel ze te bereiken, want mijn oude abo moet zijn afgelopen wanneer de mijne wordt geleverd. Ik wordt dus helemaal simpel van simpel en ik ben niet de enigste. Ik heb gevraagd om een bevestiging en heb binnen anderhalve week nog niets terug gekregen. Hufters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:43

JayPe

Ondertitel

* zijn ze al gearriveerd?*

(Vandaag worden de eerste Tweakers voorzien toch?)

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

dirk- schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:42:
oké bedankt. Ik heb hem dus via studentmobiel besteld met een T-mobile abo. Dus dan komt de micro sim er mooi bij geleverd. Mijn oude provider is simpel, mijn abonnement heb ik opgezegd per post en mail maar ik krijg geen reacties.

Hopelijk weet studentmobiel ze te bereiken, want mijn oude abo moet zijn afgelopen wanneer de mijne wordt geleverd. Ik wordt dus helemaal simpel van simpel en ik ben niet de enigste. Ik heb gevraagd om een bevestiging en heb binnen anderhalve week nog niets terug gekregen. Hufters!
Waarom heb je zelf je abo opgezegd? Dat regelen de providers onderling met elkaar en gaat het redelijk vloeiend op elkaar over.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Hier wordt hij vandaag ook bezorgd als het goed is, tussn 14:00 en 16:00 (T-Mobile)
Hopelijk een beetje op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
JayPe schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:43:
* zijn ze al gearriveerd?*

(Vandaag worden de eerste Tweakers voorzien toch?)
Om 7:43? |:(

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
De eerste kan pas om 8.30 geleverd worden! Goedemorgen mensen! veel plezier met jullie GSM vandaag! (degenen die 'm geleverd krijgen vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
nog 4 uurtjes wachten :P

Heb gisteren al me microsim binnen gekregen, en me contract papieren
(had daarvoor eerder gebeld om te vragen of de microsim bij de telefoon zat, mevrouw aan de lijn zei van niet, en deze stuurde ze dus gratis op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Bij GSMeasy vertelden ze me dat de koerier die meeleverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet mijn vodafone sim kaart verknippen naar een microsim :). Als het mislukt moet ik maar alsnog een microsim bestellen... niet geschoten is altijd mis in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Anheuer schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:28:
Bij GSMeasy vertelden ze me dat de koerier die meeleverde.
Achja, ik zie het wel, en anders heb ik er straks 2. altijd handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:25
Heeft iemand een idee of ze al beschikbaar zijn in de winkels van T-Mobile zelf? Als dat zo is rijd ik er na werktijd even langs om mijn abbo te verlengen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
patje01 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:34:
Heeft iemand een idee of ze al beschikbaar zijn in de winkels van T-Mobile zelf? Als dat zo is rijd ik er na werktijd even langs om mijn abbo te verlengen :9
Gister nog niet in ieder geval. Bel van te voren even.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Dutchzilla schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:38:
[...]

Gister nog niet in ieder geval. Bel van te voren even.
Ik verwacht zelf dat ze vanaf morgen in de winkels liggen, of misschien vanmiddag al, omdat mensen vandaag ook uitgeleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 14:46
KPN meldde mij een paar dagen geleden dat ze de telefoon pas vanaf 19 maart binnen krijgen. Als het daar ook niet ineens eerder is zoals bij t-mobile, mogen wij KPN`ers nog even rustig wachten.

Als je dus rekent op een levering vanaf 19 maart, dan kan het alleen maar meevallen als ze toch eerder zijn.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:06:
[...]

Je kan je huidige sim op maat knippen. Moet je wel voorzichtig mee zijn dat je de chip niet raakt. T-mobile levert er een microsim bij.
Door de chip heen knippen lijkt ook geen probleem. Bij meerdere voorbeeldjes op youtube gebeurt dat ook.
Ik heb zelf mijn sim op maat geknipt met zo'n speciale tang. Die heeft ook een klein randje van de chip eraf geknipt. Zit nu met een adaptertje in m'n desire en werkt verder nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:25
Ik sta al echt te trappelen. Ik mag vanaf vandaag nl mijn abbo (wel met 3 maanden vervroegd) verlengen. Ik heb nu nog een LG Optimus 2x 8)7 |:( en ben blij als ik daar vanaf ben...... Ik ga denk ik straks even een belletje wagen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riotrick schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:42:
[...]

Door de chip heen knippen lijkt ook geen probleem. Bij meerdere voorbeeldjes op youtube gebeurt dat ook.
Ik heb zelf mijn sim op maat geknipt met zo'n speciale tang. Die heeft ook een klein randje van de chip eraf geknipt. Zit nu met een adaptertje in m'n desire en werkt verder nog prima.
Het maakt ook niet uit als je een stuk van de chip afknipt, als je maar zorgt dat de 3 vakjes die onder elkaar zitten (links 3 en rechts 3) niet doorgeknipt worden. Blijkbaar is dat het gedeelte wat ingelezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die hem willen verknippen : http://cdn-origin.ifans.c.../2010/06/SIM_Template.pdf

Je kan deze uitprinten (wel op 100%), geen verdere uitleg nodig denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Lolhozer schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 07:48:
[...]

Waarom heb je zelf je abo opgezegd? Dat regelen de providers onderling met elkaar en gaat het redelijk vloeiend op elkaar over.
Ik wist niet dat het onderling geregeld werd. Ik wilde graag van simpel af, mijn abo was namelijk ook niet meer genoeg, ik ging er steeds overheen.

Maar als ik het goed begrijp regelt studentmobiel met simpel dat het in elkaar overgaat? Dan kan mijn xperia s dus volgende week geleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:47:
[...]

Het maakt ook niet uit als je een stuk van de chip afknipt, als je maar zorgt dat de 3 vakjes die onder elkaar zitten (links 3 en rechts 3) niet doorgeknipt worden. Blijkbaar is dat het gedeelte wat ingelezen wordt.
Bij mij is er dus aan één kant een dun randje van die 3 vakjes afgeknipt, werkt nog prima allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 14:39
TheOneNL schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:38:
[...]
Same hier.. nog geen mail/sms ontvangen.
Ook nog geen mail/sms ontvangen 29 feb telefonisch verlengd T-Mobile, terwijl wel gisteren die eerste sms ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven die berichten jongens "YES IK HEB HEM BINNEN!!!!"

We willen foto's, video's... noem maar op!!!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:00
GSMEasy over de leverbaarheid:

In uw reactie vraagt u ons of wij de Sony Xperia S al op voorraad hebben.
Aangezien deze pas binnen zijn, zal er ongetwijfeld een wachtlijst op dit toestel ontstaan zijn. Ik durf u dus geen indicatie te geven over wanneer u het toestel binnen zult hebben als u het los besteld. We gaan namelijk uitleveren naar binnenkomende bestellingen. Mijn excuses voor het ongemak.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal!!

Op 9 februari 2012 heb ik in de HI winkel een Sony Xperia S besteld. Afgelopen dagen jullie forum elke dag gecheckt. Gister werd ik echter zo nieuwsgierig dat ik de HI klantenservice heb gebeld. Daar werd naar het ordernummer gevraagd, deze heb ik niet. De mw kon mij meden delen dat de bestelling waarschijnlijk niet gedaan is en dat ik het beste naar de HI winkel toe kan gaan vandaag.

Daarnaast heb ik nog gevraagd wanneer HI de telefoons binnen krijgt en dat is morgen. Volgende week zouden ze dan bezorgd etc moeten worden via HI.

Wordt vervolgd!

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:32:
Waar blijven die berichten jongens "YES IK HEB HEM BINNEN!!!!"

We willen foto's, video's... noem maar op!!!

>:)
Als k m binnen heb ben ik er te druk mee aan t spelen denk k >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:51:
Hallo Allemaal!!

Op 9 februari 2012 heb ik in de HI winkel een Sony Xperia S besteld. Afgelopen dagen jullie forum elke dag gecheckt. Gister werd ik echter zo nieuwsgierig dat ik de HI klantenservice heb gebeld. Daar werd naar het ordernummer gevraagd, deze heb ik niet. De mw kon mij meden delen dat de bestelling waarschijnlijk niet gedaan is en dat ik het beste naar de HI winkel toe kan gaan vandaag.

Daarnaast heb ik nog gevraagd wanneer HI de telefoons binnen krijgt en dat is morgen. Volgende week zouden ze dan bezorgd etc moeten worden via HI.

Wordt vervolgd!

Groetjes!
Omdat je in de winkel heb besteld sta je denk ik op een lijst. Je word pas gebeld zodra het toestel binnen is en dan wordt de order pas "echt" aangemaakt.

Maar goed om te horen dat KPN dus de levering deze week ook nog verwacht en begin volgende week begint met uitleveren!

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nieuwsgierig of er ook NFC-tags en een hd kabeltje bij geleverd word en voor de t-mobile mensen hoe het zit met die headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:35:
ik ben nieuwsgierig of er ook NFC-tags en een hd kabeltje bij geleverd word en voor de t-mobile mensen hoe het zit met die headset?
Je krijgt een voucher die je opstuurt naar Sony waarna je die headset krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25
Bij gsmeasy doen ze op het moment een beetje vaag 8)7 . Gisteren dus verkeerde bestelling geplaatst zonder gratis xbox 360, toen werd ik gebeld dat ik de gsm vrijdag kon laten leveren. Dus ik bestel een xbox erbij, moest ik wachten op een nieuw telefoontje. Nu krijg ik een mail dat de gsm binnen 1 tot 2 weken verwacht wordt, maar op de site staat nog steeds binnen 24 uur leverbaar.

Er staat ook op de site dat ze de xbox binnen 1-2 weken leveren, dus ik denk die vertraging komt door die xbox. Daarna belde ik de klantenservice en zij zeiden dat ze de telefoon en xbox apart leveren dus dat het daar niet aan ligt, maar dat de experia s op het moment op is maar datze vanmiddag een nieuwe voorraad binnen krijgen. Waarom ze dan een mail sturen met 1-2 weken :?.

Spannend of ik vandaag nog een telefoontje krijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:35:
Krijg hem over een uur of 2 binnen, ik zal het dan in het volgende topic laten weten wat er allemaal in zit.
Sony Xperia S (deel 1)

[ Voor 5% gewijzigd door Razzah op 08-03-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
disguisedpotato schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:51:
Bij gsmeasy doen ze op het moment een beetje vaag 8)7 . Gisteren dus verkeerde bestelling geplaatst zonder gratis xbox 360, toen werd ik gebeld dat ik de gsm vrijdag kon laten leveren. Dus ik bestel een xbox erbij, moest ik wachten op een nieuw telefoontje. Nu krijg ik een mail dat de gsm binnen 1 tot 2 weken verwacht wordt, maar op de site staat nog steeds binnen 24 uur leverbaar.
Ik heb dit even via de chat op GSMeasy.nl nagevraagd en het zit dus zo:

- De Xperia S is daar ruim op voorrad
- De Xbox 360 is ook ruim op voorraad
- Omdat ze het erg druk hebben met de Xbox 360 actie (die schijnbaar pas sinds gisteren loopt..) kunnen zij aanbiedingen met xbox 360's niet binnen 24 uur uitleveren. Dit staat ook bij het product vermeld.

Volgens de chatmevrouw is 1 a 2 weken ruim genomen en zal de levertijd korter zijn, maar garanties kon ze me niet geven.

In ieder geval wacht ik graag een weekje langer op mijn Xperia S voor die gratis Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 03-10 15:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Voor de KPN klanten die wachten op het toestel:

KPN krijgt de toestellen pas 19 maart binnen. Wij hebben ze dan de 21e pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Wat heeft dit te maken met de levertijden en/of prijzen van de Xperia S? Om toch je reactie te willen beantwoorden... er komt een moment dat je de knoop door moet hakken. Stel, dit nieuwe toestel van Sony komt in juni uit (wat ik betwijfel), dan kan het zijn dat in september weer een nieuw toestel op de markt komt... kortom, ben je niet in staat om de knoop door te hakken zul je eeuwig kunnen wachten in de wereld van technologie. Als je iets gekocht hebt is het toch alweer 'oud' over 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 03-10 15:32
Goed punt had in ander topic gemoeten. Excuses.

Je hebt wel gelijk maar Sony introduceert normaal gesproken hun vlaggenschip rond maart. Dan heb ik wel het gevoel dat mijn toestel wel heel snel verouderd als de volgende al in juni uitkomt. (al valt het inderdaad te betwijfelen of het ook daadwerkelijk uitkomt natuurlijk)

OT: bol.com houd nog steeds vast aan 17 maart :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OrangePower schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:00:
[...]

Ik heb dit even via de chat op GSMeasy.nl nagevraagd en het zit dus zo:

- De Xperia S is daar ruim op voorrad
- De Xbox 360 is ook ruim op voorraad
- Omdat ze het erg druk hebben met de Xbox 360 actie (die schijnbaar pas sinds gisteren loopt..) kunnen zij aanbiedingen met xbox 360's niet binnen 24 uur uitleveren. Dit staat ook bij het product vermeld.

Volgens de chatmevrouw is 1 a 2 weken ruim genomen en zal de levertijd korter zijn, maar garanties kon ze me niet geven.

In ieder geval wacht ik graag een weekje langer op mijn Xperia S voor die gratis Xbox 360.
Dat vind ik al helemaal een vreemd verhaal, hoezo zouden ze als ze zowel de xperia s als de xbox 360 ruim op voorraad hebben niet gewoon de bestelling meteen afhandelen? In de mail, op de site, via de telefoon en via de chat geven ze allemaal een andere reden. Misschien slechte interne communicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Zojuist een mail gekregen van studentmobiel:

Beste,

We hebben u geprobeerd te bellen, maar kregen u helaas niet te pakken.

Zoals u misschien is opgevallen heeft T-Mobile sinds deze week zijn tarieven verhoogd. Uw aanvraag valt nog steeds onder de oude (voordeligere) voorwaarden van T-Mobile. Nu is het zo dat het toestel dat u heeft besteld niet eerder dan week 13 geleverd kan worden.

Om nog in aanmerking te komen voor het oude tarief van T-Mobile zal uw aanvraag direct in behandeling genomen moeten worden. Gaat u daarmee akkoord?

U kunt reageren door te replyen op deze mail of door even contact op te nemen met onze klantenservice (070-3010301). Gelieve dit voor vrijdag 9 maart 12:00 uur aan ons doorgeven, zodat wij dit nog tijdig bij T-Mobile kunnen verwerken.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl

bij studentmobiel dus niet eerder dan week 13 >:)

[ Voor 3% gewijzigd door dirk- op 08-03-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:27:
[...]
Dat vind ik al helemaal een vreemd verhaal, hoezo zouden ze als ze zowel de xperia s als de xbox 360 ruim op voorraad hebben niet gewoon de bestelling meteen afhandelen? In de mail, op de site, via de telefoon en via de chat geven ze allemaal een andere reden. Misschien slechte interne communicatie?
Sowieso slechte interne communicatie als ze allemaal iets anders zeggen ja.

Weer met deze vraag de chat in gegaan en denk dat ik nu een eerlijk antwoord heb gekregen: ze hebben 500 dozen in het magazijn staan met hierin een xbox 360 EN een nokia lumia, dus een soort pakketten. Schijnbaar moeten ze deze een voor een uitpakken en de xboxen en de lumia's van elkaar scheiden en dan weer inboeken in het systeem en dan pas kunnen die xboxen worden uitgeleverd. Daar hebben ze het nu dus erg druk mee.

Op zich wel een apart verhaal maar t klinkt niet echt als iets wat ze uit haar duim heeft gezogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
Net even contact gehad met pdashop en die vertelden dat ze vanmiddag waarschijnlijk meer nieuws hadden over de levering.
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste