hoe gaat dat eigenlijk met de import? Kunnen we nu verwachten dat andere aanbieders nu ook eerder gaan leveren dan eind volgende week?
Goeie vraag! Ben benieuwd of de webwinkels (lees bol.com) dan ook vandaag of morgen levering krijgen..THEALPHA schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:21:
hoe gaat dat eigenlijk met de import? Kunnen we nu verwachten dat andere aanbieders nu ook eerder gaan leveren dan eind volgende week?
Verwijderd
ik heb gelezen dat enkelen de xperia s hebben,. iemand iets van gehoord? zou het nut hebben om maastrichtaf te gaan, alle winkels of zou dit geen nut hebben?
Verwijderd
''Als u op werkdagen voor 18:00 uur de bezorgafspraak maakt dan kunt u het product de dag erop al in ontvangst nemen.''
ik denk dat we na 6en een mail krijgen zodat ze zichzelf nog wat tijd geven maar ons ook proberen tevreden te houden
ik denk dat we na 6en een mail krijgen zodat ze zichzelf nog wat tijd geven maar ons ook proberen tevreden te houden
Verwijderd
Krijg net een sms voor de witte Xperia S van T-Mobile dat deze nu ook eerder te leveren valt. We will see... I Hope So Cant wait anymore.....
Levert AMP-Logistic ook op zaterdagen?
Edit ja dus: http://www.amp-logistics....en/bezorging-op-afspraak/
[ Voor 50% gewijzigd door Lucky0wn op 07-03-2012 14:15 ]
Dacht alleen werkdagen.Lucky0wn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:14:
Levert AMP-Logistic ook op zaterdagen?
Edit: gevonden op hun website
De klant bepaalt waar en wanneer
We bezorgen maandag tot en met zaterdag. Uw kunt bepalen hoe specifiek het bezorgmoment is waar uw klant uit kan kiezen. Bijvoorbeeld tijdvakken van twee of drie uur. We bezorgen bovendien waar de klant wenst: thuis, op werk, bij vrienden of bij familie. Ook op de camping bezorgen we gedurende de zomer regelmatig!
[ Voor 44% gewijzigd door Wai_AM op 07-03-2012 14:22 ]
Vandaag weer een SMS van T-Mobile.
tl;dr versie
Goed nieuws!, we kunnen uw toestel eerder leveren, u krijg vandaag een sms en e-mail van AMP Logistics waarmee u een afleverafspraak kunt maken.
tl;dr versie
Goed nieuws!, we kunnen uw toestel eerder leveren, u krijg vandaag een sms en e-mail van AMP Logistics waarmee u een afleverafspraak kunt maken.
Verwijderd
Ze zijn lekker aan t spammenRazzah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:43:
Vandaag weer een SMS van T-Mobile.
tl;dr versie
Nouja ik ga niet meer F5'en hier, tijd voor schoolVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:51:
[...]
Ze zijn lekker aan t spammenNu nog hopen op het smsje van AMP
Wtf, ik werd net gebeld door AMP Logistics en ik krijg hem morgen!
Nog even afwachten of mijn verlenging definitief wordt goedgekeurd, maar bij GSMeasy hebben ze de toestellen dus in huis!
Nog even afwachten of mijn verlenging definitief wordt goedgekeurd, maar bij GSMeasy hebben ze de toestellen dus in huis!
Gefeliciteerd alvastAnheuer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:44:
AMP is ook met t-mobile dus dan zouden die ook wel geleverd worden eind deze week.
Nu is het wachten op de rest zoals KPN Coolblue etc.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Verwijderd
gsmwebXentor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:47:
AMP is ook met t-mobile dus dan zouden die ook wel geleverd worden eind deze week.
Maar T-Mobile moet het wel eerst binnen krijgen en doorsturen naar AMP.Xentor schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:47:
Nice! Nu hopen dat bol.com hm inmiddels ook binnen heeft.Anheuer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:44:
Potverdomme het is een wonder 
Uw bezorgafspraak is gemaakt.
1. Onderstaand de gegevens van uw afspraak:
Leverdag/ dagdeel: donderdag, 8 maart 2012 tussen 12:30 en 18:00 uur
Verwijderd
Gefeliciteerd!!! nu de rest nogRazzah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:06:
Verwijderd
"Gefeliciteerd" ook echt............
We worden steeds wanhopiger als we op nieuwe gadgets moeten wachten.
Verwijderd
Tuurlijk willen met het nieuwe technische snufje spelen.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:08:
"Gefeliciteerd" ook echt............![]()
Verwijderd
fakin ziek waar en wanneer heb je besteld?Razzah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:06:
2 maartVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:14:
[...]
fakin ziek waar en wanneer heb je besteld?
ik heb ook een mail gehad en een afspraak gemaakt voor morgen
Juiste winkel bestellen 
Ik heb zwart besteld op 1 maart bij gsmeasy.
Ik heb zwart besteld op 1 maart bij gsmeasy.
Verwijderd
The Phone House heeft hem inmiddels ook binnen, dus ik denk dat je hem gewoon in de winkel kan halen! Er staat namelijk "direct uit voorraad leverbaar"
Ik zie net opeens dat ik toch 29,95 moet betalen voor het toestel, terwijl ik eerder had afgesproken dat ik hem gratis zou krijgen bij m'n verlenging. Dus meteen gebeld en gevraagd hoe en wat. Kreeg dus te horen dat de bestelling nu al gedaan was en dat zij niet meer kon veranderen. Dus toen zei ik, dan halen jullie maar die 29,95 van mijn eerste factuur af (want ik weet dat dat kan). Toen vertelde mevrouw dus dat dat niet kon. Dus ik zeg dat ik dat belachelijk vind, dat mij eerst gratis word beloofd en dat ik nu alsnog moet betalen. En toen zei ze opeens dan geef ik dit als korting op uw eerste factuur.
Ik had zoiets van, Oh nu kan het opeens wel.
Ik had zoiets van, Oh nu kan het opeens wel.
Ook hier een afspraak kunnen maken!
Morgen tussen 12:30 en 18:00, kan niet wachten!
Ik heb hetzelfde gekozencryonic90 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:24:
Ook hier een afspraak kunnen maken!
Verwijderd
kbegin helemaal te zweten op een manier van"wow zou het" haha ik ga me omklede en de stad in! ik laat jullie strax weten of ze ook al in een winkel liggen
Verwijderd
Kijk even bij the phone house... daar zou hij in de winkels moeten liggen.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:26:
kbegin helemaal te zweten op een manier van"wow zou het" haha ik ga me omklede en de stad in! ik laat jullie strax weten of ze ook al in een winkel liggen
Verwijderd
Ook wit nog geen email. Maar de witte waren ook later bij T-mobile omdat we het smsje ook later ontvangen hebben.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:25:
Heeft iemand hier wit, en die morgen geleverd wordt (provider tmobile)?
We gaan maar uit van morgen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 16:31 ]
Verwijderd
@ LordHades
Jij had toch ook pas op 5-3 besteld bij T-mobile? Heb je een witte of zwarte besteld? Verlenging?
Zelf heb ik: Verlenging t-mobile, 5-3 besteld, wit.
Ik heb namelijk nog geen sms of mail van AMP zelf gehad. Wel het goed nieuws smsje van T-mobile, en die leuke klanttevredenheids-smsjes. Heb even goed kunnen ventileren wat ik van ze vind.
Gisteren vertelde een mevrouw van de klantenservice trouwens dat die headset ook thuisbezorgd wordt maar dan een aantal weken later. Maar goed, of dat waar is...
BTW: mijn orderstatus staat nog steeds op stap 2: bestelling in behandeling.
Jij had toch ook pas op 5-3 besteld bij T-mobile? Heb je een witte of zwarte besteld? Verlenging?
Ik heb namelijk nog geen sms of mail van AMP zelf gehad. Wel het goed nieuws smsje van T-mobile, en die leuke klanttevredenheids-smsjes. Heb even goed kunnen ventileren wat ik van ze vind.
Gisteren vertelde een mevrouw van de klantenservice trouwens dat die headset ook thuisbezorgd wordt maar dan een aantal weken later. Maar goed, of dat waar is...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 16:32 ]
Verwijderd
hopelijk ookin maastricht, mn beltegoed is op, kan niet bellen om eentje aan de kant te laten leggen,sigje oproken en vertrekken daarna men abonnement activeren, als ik dit schatje in men handen heb tenminste
Verwijderd
Jaa echt lelijk! Heb 22 feb besteld. De exclusiviteit van wit valt vies tegen.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:28:
Gefeliciteerd. Hier nog niets. 17 febr. besteld. 21e goedgekeurd
Eeeh niemand heeft nog een witte variant in nederland? alleen t-mobile mag de witte leveren deze maand. Dus de rest is zowiezo niet aan de beurt tot minimaal 30 maart?Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:30:
[...]
Jaa echt lelijk! Heb 22 feb besteld. De exclusiviteit van wit valt vies tegen.
Kzit hier alleen wel echt te wachten, Maarja KPN zal wel een week extra duren
Ofwel vergis ik me sterk, ofwel is dit de meest geanticipeerde telefoon van Sony (Ericsson) ooit.
Vergeet GSM easy nietVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:35:
Tot nu toe vlgnsmij allemaal zwarte Xperia S die uitgeleverd worden door T-Mobile.
Volgens de phonehouse is hij nu ook op voorraad.
DUS:
GSMeasy
Phonehouse
T-Mobile
Rest is nog wachtende.
Verwijderd
Ik wil ook bestellen, alleen wil ik graag de witte via kpn hebben. Heeft iemand enig idee wanneer dit alleenrecht van t-mobile op de witte variant stopt (zo ja met bron aub)?
Lijkt er inderdaad wel op.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:35:
Tot nu toe vlgnsmij allemaal zwarte Xperia S die uitgeleverd worden door T-Mobile.
Verwijderd
Volgens GSMweb komen de witte 2 weken later dan de zwarte..... ik denk dat er dus ongeveer 2 weken tussen zit maar pin me daar niet op vast want GSMweb roept wel vaker dingen. Ik wil eigenlijk ook de witte maar ik ben bang dat deze naar verloop er armoedig uit gaat zien. Ik had zelf een witte HTC hero en die ziet er echt niet meer uit (bij normaal gebruik). Allemaal donkere vlekken die je er niet meer uit krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:38:
Ik wil ook bestellen, alleen wil ik graag de witte via kpn hebben. Heeft iemand enig idee wanneer dit alleenrecht van t-mobile op de witte variant stopt (zo ja met bron aub)?
Ik ga dus denk ik voor de zwarte.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 16:41 ]
Verwijderd
Wat ik heb begrepen geldt het alleen recht voor T-Mobile tot eind maart. Heb helaas geen bron voor je.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:38:
Tenzij die coating z'n werk doet zoals ze bij Sony zeggen natuurlijk!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:41:
[...]
Volgens GSMweb komen de witte 2 weken later dan de zwarte..... ik denk dat er dus ongeveer 2 weken tussen zit. Ik wil eigenlijk ook de witte maar ik ben bang dat deze naar verloop er armoedig uit gaat zien. Ik had zelf een witte HTC hero en die ziet er echt niet meer uit (bij normaal gebruik). Allemaal donkere vlekken die je er niet meer uit krijgt.
Verwijderd
Ben benieuwd heb wel de witte, maar er zit nano coating op dus we gaan zien wat dat waard is......Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:41:
[...]
Volgens GSMweb komen de witte 2 weken later dan de zwarte..... ik denk dat er dus ongeveer 2 weken tussen zit maar pin me daar niet op vast want GSMweb roept wel vaker dingen. Ik wil eigenlijk ook de witte maar ik ben bang dat deze naar verloop er armoedig uit gaat zien. Ik had zelf een witte HTC hero en die ziet er echt niet meer uit (bij normaal gebruik). Allemaal donkere vlekken die je er niet meer uit krijgt.
Verwijderd
Ik heb stiekem ook geen zin om 2/3 weken langer te wachten haha, ik vind wit persoonlijk wel iets mooier/style voller. Ik wacht nu in totaal al 6 weken op een nieuwe mobiel......... misschien kunnen die 2/3 weken er ook nog wel bij........ hmmmmm misschien toch wit!
MOEILIJK MOEILIJK MOEILIJK.
MOEILIJK MOEILIJK MOEILIJK.
studentmobiel met t-mobile abbonement! had ik hem maar bij T-mobile zelf besteld dan had ik hem morgen in huis. Mijn bestelling bij studentmobiel wordt op het moment verwerkt verder weet ik nog niks
Verwijderd
Hmm ik ben benieuwd. Ik heb zelf ook eind maart ergens gelezen. Wel apart dat dit gewoon kan als t-mobile pas begint met leveren op bijv 12 maart (dan heb je net iets meer dan 2 weken een exclusieve witte:p). Ik heb ook verschillende verhalen gelezen over het al dan niet wit blijven van witte telefoons...
Ik ga zelf voor een jaarabonnement dus hoop dat het meevalt!
Ik ga zelf voor een jaarabonnement dus hoop dat het meevalt!
Verwijderd
Hoop niet bij T-mobile. Lekkere exclusiviteit hebben we dan van max 1 week.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:41:
[...]
Volgens GSMweb komen de witte 2 weken later dan de zwarte..... ik denk dat er dus ongeveer 2 weken tussen zit maar pin me daar niet op vast want GSMweb roept wel vaker dingen. Ik wil eigenlijk ook de witte maar ik ben bang dat deze naar verloop er armoedig uit gaat zien. Ik had zelf een witte HTC hero en die ziet er echt niet meer uit (bij normaal gebruik). Allemaal donkere vlekken die je er niet meer uit krijgt.
Het was een verlening en heb een zwarte besteld.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:29:
@ LordHades
Ik heb namelijk nog geen sms of mail van AMP zelf gehad. Wel het goed nieuws smsje van T-mobile, en die leuke klanttevredenheids-smsjes. Heb even goed kunnen ventileren wat ik van ze vind.![]()
Net met de phonehouse gebeld. Ze krijgen morgen tussen de middag levering!
Helaas nog niet! Zodra ik de mail krijg van T-mobile zet ik het hier neer!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:48:
[...]
Waar staat dan dat iemand een bezorgafspraak heeft kunnen maken voor de witte?
Er staat ook T-Mobile bij. Dus de bewering is dat alleen de zwrate van T-Mobile geleverd worden, dat is dus niet waar.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:48:
[...]
Waar staat dan dat iemand een bezorgafspraak heeft kunnen maken voor de witte?
Verwijderd
Dat verklaart het denk ik. De witte zijn er dan nog niet vermoed ik. Laat je even weten of er nog iets bij zit van een bevestiging wat betreft de headset. Als mede 5 maart besteller ben ik er toch nog niet gerust op.WeAreLegion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:48:
Het was een verlening en heb een zwarte besteld.
Heb jij eigenlijk al een bevestiging per post van je verlenging zelf gehad? Ik nog niet maar volgens de KS krijg je dat ook nog. (begrijp niet waarom de mail bevestiging niet afdoende is)
Verwijderd
klemtoon probleem dus.Anheuer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:52:
[...]
Er staat ook T-Mobile bij. Dus de bewering is dat alleen de zwrate van T-Mobile geleverd worden, dat is dus niet waar.
Zojuist een bezorgafspraak gemaakt voor morgenmiddag (8 maart), Zwarte bij t-mobile, 27 feb besteld via t-mobile site.
Typhone verwacht pas in week 12 dat ze binnen zijn!
Zo, ook een afspraak gemaakt voor mrrg middag, 12:30 - 18:00 voor een zwarte, 4 maart besteld bij T-Mobile
.
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Nieuw abbo hier ook 3 maart besteld maar geen mail/sms van AMPWeAreLegion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:48:
[...]
Het was een verlening en heb een zwarte besteld.
Ik een dag eerder maar geen mail gehad nogDP Kunst schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:57:
Zo, ook een afspraak gemaakt voor mrrg middag, 12:30 - 18:00 voor een zwarte, 4 maart besteld bij T-Mobile.
[ Voor 36% gewijzigd door Lucky0wn op 07-03-2012 17:19 ]
ja dat zal ik morgen even melden ben net naar shop geweest en heb een microsim gehaald, hoefde niet te betalenVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:54:
[...]
Dat verklaart het denk ik. De witte zijn er dan nog niet vermoed ik. Laat je even weten of er nog iets bij zit van een bevestiging wat betreft de headset. Als mede 5 maart besteller ben ik er toch nog niet gerust op.
Heb jij eigenlijk al een bevestiging per post van je verlenging zelf gehad? Ik nog niet maar volgens de KS krijg je dat ook nog. (begrijp niet waarom de mail bevestiging niet afdoende is)
Veel belovende berichten van een aantal T-mobile gebruikers.
Ik ga morgen maar eens even langs de shop, heb hem namelijk daar besteld en niet via internet.
Hopelijk hebben zij hem morgen ook al binnen!
p.s. besteld op 2 maart
Ik ga morgen maar eens even langs de shop, heb hem namelijk daar besteld en niet via internet.
Hopelijk hebben zij hem morgen ook al binnen!
p.s. besteld op 2 maart
Net gebeld door Phonehouse, morgen mag ik m ophalen!
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Ik heb net gebeld na AMP zeggen dat het niet mogelijk is morgen te bezorgen op zn vroegst vrijdag terwijl ik op de site zag dat als je voor 6uur afspraak maakt heb je het de volgende dag
Heb ook een bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Vreemde wel is, bij het maken van de eerste bezorgafspraak kon ik alleen maar kiezen voor a.s. vrijdag (9-3). Door daarna de afspraak te wijzigen, heb ik hem op morgen (8-3) kunnen zetten.
Misschien zitten alle couriers busjes voor morgen al volgepropt met Xperia S'en en past die van jou er niet meer bij.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:30:
Ik heb net gebeld na AMP zeggen dat het niet mogelijk is morgen te bezorgen op zn vroegst vrijdag terwijl ik op de site zag dat als je voor 6uur afspraak maakt heb je het de volgende dag
Ik denk eerder dat het de planning zal zijn die vol zit, de Xperia S zit in een erg kleine doosBasvandenHoogen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:40:
[...]
Misschien zitten alle couriers busjes voor morgen al volgepropt met Xperia S'en en past die van jou er niet meer bij.
Gaat om het ideeAmbroosV schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:42:
[...]
Ik denk eerder dat het de planning zal zijn die vol zit, de Xperia S zit in een erg kleine doos
Verwijderd
JOEPIE! Ik heb ook een mail van AMP gehad om bezorg datum te plannen. Ik heb de witte afgelopen maandag pas besteld bij T-mobile.
Dus de witten zijn er ook!
Dus de witten zijn er ook!
Yo dude, dat is geen slechte nieuws.
Iemand heeft gezegd dat die witte exclusiviteit dan slechts 1 week duurt?
Iemand heeft gezegd dat die witte exclusiviteit dan slechts 1 week duurt?
[ Voor 5% gewijzigd door floepie05 op 07-03-2012 17:49 ]
Net met de AMP een afspraak gemaakt voor morgen middag! Ben benieuwd... Hier ook een witte
Verwijderd
Yes!! Hier ook!
xvanwaart schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:52:
Net met de AMP een afspraak gemaakt voor morgen middag! Ben benieuwd... Hier ook een witte
Mail gekregen! stond in m'n spam folder!

[ Voor 5% gewijzigd door Lucky0wn op 07-03-2012 18:00 ]
Verwijderd
En hier staat bij bestel status nu: bestelling in magazijn! Ik denk dat we morgen ECHT met de Sony xperia s kunnen spelen!!!
Verwijderd
Wrm ik vrijdag pas ipv morgen het kon niet zij AMP maar ik willem morgen natuurlijk wat kan ik beste doen?
Als je mail gehad heb probeer dan om de datum aantepassen maar het kan ook gewoon zo zijn dat ze vol zitten heVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:27:
Wrm ik vrijdag pas ipv morgen het kon niet zij AMP maar ik willem morgen natuurlijk wat kan ik beste doen?
Ik heb nog niets gehoord van KPN. Ik wil hem ook deze week!
Hier herzelfde.. Je geduld wordt op deze manier wel goed getest.. pfffsplackavellie85 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:32:
Ik heb nog niets gehoord van KPN. Ik wil hem ook deze week!
Hier ook.. Iets met een dubbeltje en de eerste rang hèBasvandenHoogen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:34:
[...]
Hier herzelfde.. Je geduld wordt op deze manier wel goed getest.. pfff
Helaas heb ik nog geen mail gehad van T-Mobile/AMP om hem te laten bezorgen. Die zal ik morgen dan wel krijgen. Ach is ook niet erg dan heb ik hem op z'n vroegst vrijdag.
Gsmeasy gaat ook leveren. Ik had het telefoontje voor het maken van een afspraak gemist, dus heb zojuist gebeld en hij wordt vrijdagochtend geleverd!
De Xperia S heeft bij hun nu ook de status op voorraad en wordt binnen 24 uur geleverd bij bestelling. Ik twijfelde er aan of ze wel echt deze week gingen leveren gezien alle tegenstrijdige berichten van andere leveranciers, maar bij deze dus helemaal top
De Xperia S heeft bij hun nu ook de status op voorraad en wordt binnen 24 uur geleverd bij bestelling. Ik twijfelde er aan of ze wel echt deze week gingen leveren gezien alle tegenstrijdige berichten van andere leveranciers, maar bij deze dus helemaal top
[ Voor 47% gewijzigd door Thalia30 op 07-03-2012 19:22 ]
Zo juist de Xperia S besteld bij Studentmobiel en bij de bestelling werd me verteld dat de levering in week 12 zal plaats vinden, dat ik daar wel even rekening mee moet houden! Nou chapeau, als ik al die verhalen over TMobile zo hoor dan vind ik het super dat ze het even aangeven.
Verwachting Studentmobiel/GSMwijzer dus week 12 (met een kleine kans op week 11, vlgd week dus).
Verwachting Studentmobiel/GSMwijzer dus week 12 (met een kleine kans op week 11, vlgd week dus).
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Hm misschien dan gewoon bestelling annuleren bij studentmobiel en bij gsmeasy bestellen
Het heeft er meer mee te maken dat ik vanaf 11 maart in Belgie zit.marijni12 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:35:
[...]
Hier ook.. Iets met een dubbeltje en de eerste rang hè
Verwijderd
Net KPN gebeld om de prijs nog omlaag te zetten van 80,- naar 50,-. Dat is netjes geregeld, zonder problemen
Terloops nog maar even gevraagd naar de levertijd. Heb het idee dat ik nu voor het eerst een eerlijk antwoord heb gekregen. De dame meldde mij namelijk dat KPN vaak wat later is met leveren. Dit doen ze expres. De reden hiervan kon ze mij niet vertellen, maar hij staat nog steeds op half maart. Zelf verwachtte ze volgende week, maar dat lijkt me ook logisch omdalt dat half maart is