Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:43
zojuist de factuur van tmobile ontvangen waarop de xperia s staat.

Wat mij direct opviel was de volgende regel: +Vch smart HS.

Dus je krijgt de headset niet direct erbij, er zit een voucher bij waar je hem weer appart moet bestellen/aanvragen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53
prekz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:29:

Dus je krijgt de headset niet direct erbij, er zit een voucher bij waar je hem weer appart moet bestellen/aanvragen.. :(
heb ik hierboven al ergens gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
prekz schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:29:

Dit had je door ons kunnen weten aangezien dit al vaker is gepost, maar ik heb het zelf eerlijk gezegd ook niet op de website zien staan.
EDIT: net te laat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:28:
Jezus krijg net weer een sms dat hij 12-14 maart wordt geleverd. Wtf, elke dag wordt het met een week uitgesteld, dit gaat echt nergens over :S
Eerst kreeg ik hem 5 maart, toen 9 maart en nu weer 14 maart
Zelfde bericht, twee keer, tussen 12 en 14 maart bericht van AMP. 29 februari besteld.
Vooral die Vriendelijke groeten eronder...

[ Voor 5% gewijzigd door pietrucci op 06-03-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar maken ze hun excuses elke keer voor als het telkens weer gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ik bel zo eens naar het thuisfront of deze ook de beruchte uitstel SMS hebben gehad, die krijg je van T-Mobile? met het nummer op je factuur toch? (ben nieuwe klant bij hun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
Ongelofelijk gedoe rondom die levertijden toch.
Je hebt tegenwoordig strakke fabrieksplanningen die precies op de seconde kunnen vertellen wanneer ze huin producten maken. Of zijn ze de fabrieken nog aan het bouwen? Kan natuurlijk ook zijn dat het vliegtuig enkele weken vertraging heeft. Dan is het overmacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 22:39
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:28:
Jezus krijg net weer een sms dat hij 12-14 maart wordt geleverd. Wtf, elke dag wordt het met een week uitgesteld, dit gaat echt nergens over :S
Eerst kreeg ik hem 5 maart, toen 9 maart en nu weer 14 maart
Ja echt balen... Nu is op de site van T-Mobile de levertijd veranderd van 3 werkdagen naar 6 werkdagen.

http://gsm.t-mobile.nl/tm...expsblbl.html?ab_agid=102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
maukoo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:45:
[...]

Ja echt balen... Nu is op de site van T-Mobile de levertijd veranderd van 3 werkdagen naar 6 werkdagen.

http://gsm.t-mobile.nl/tm...expsblbl.html?ab_agid=102
Ook dat klopt al meteen niet meer. Als ik hem al op 12 maart zou krijgen, de vroegst toegezegde datum, is het al 8 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
Kortom: er is totnogtoe één persoon die beweert dat hij een toestel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 20:03

Damian

Insane Obtrusion

Net ook het sms-je gehad van die $#@^%$#%. 12-14 maart krijg je het berichtje, en dan moet hij dus nog verstuurd worden, dus reken maar 2 weken verder voordat we hem hebben :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niks van bij T-Mobile!

Hij is nu weer gratis op de site bij een 2 jarig smart plus 230 abbo... gisteren nog 119,00!

"Dit toestel heeft momenteel een levertijd van circa 6 werkdagen."

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-08 20:31
Zojuist even contact gehad met de T-mobile klantenservice met de volgende meldingen:

Om te weten ik heb zaterdag 25 februari mijn abonnement verlengd.

Ik vroeg natuurlijk naar de levertijd, de vrouw die mij had geholpen zij ongeveer het volgende: ' De levertijd kan iedere dag veranderen ivm beschikbaarheid. De mensen die hem als eerst bestellen krijgen hem als eerst. De levertijden die in de computer staan, zijn de levertijden voor als je hem nu besteld (dan snap ik nog steeds niet dat mijn toestel tussen 12 en 14 maart geleverd wordt maar goed).. Het smsje met de levertijd is jouw persoonlijke levertijd die zeer waarschijnlijk klopt, deze kan veranderen inverband met levertijd. Dus ik denk dat we kunnen constateren dat de levertijd van de site en dergelijke niet kloppen. Ze klonk oprecht, maar of het de juiste informatie is, is natuurlijk niet zeker ;)

Daarnaast kaartte ik aan dat ik betaald had voor een micro simkaart terwijl andere deze gratis krijgen, of verteld worden dat deze in de box zit. Dus ik vroeg hoe dit zat, in mijn geval (verlenging) was dat in ieder geval niet waar, moest hem gewoon zelf bestellen, maar hoe dat bij andere was kon ze niet zien.. Dus misschien is dit ook per bestelling anders. Echter zei ik toen:"Het is alleen jammer voor de personen die te horen krijgen dat er wel 1 bij zit en vervolgens zien dat er niets bij zit wel jammer". waarop zei het volgende zegt: "Ja dat is dan hun probleem en dan moeten zij contact met ons opnemen". Toen heb ik maar gezegd dat ik het jammer vond dat heel de klantenservice wat betreft de levertijd en wat betreft de microsimkaart niet op 1 lijn zit. Hopelijk is dit weer wat informatie om mee vooruit te kunnen.

Ik stel trouwens voor dat mensen die hun levertijd vermelden, ook gewoon hun besteldatum vermelden en of het om nieuw contract gaat of om verlenging, dat is een stuk helderder dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn we lekker ongeduldig met zijn alle haha, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 09:31
Mijn SMS van T-Mobile:

Beste T-Mobile klant, de levering van uw bestelling is helaas vertraagd. Tussen 12 en 14 maart ontvangt u van AMP - Logistics een e-mail en sms voor het maken van een bezorgafspraak. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groeten, T-Mobile.

Ze bedoelen zeker "Met de vriendelijk groeten van een bedrijf dat allang wist dat ze pas konden leveren vanaf 12maart, maar op een geniepige manier meer klanten wil trekken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog iemand van GSMWijzer(.be/nl)/studentmobiel.nl aan de telefoon gehad, zij krijgen de toestellen deze week nog binnen. Afhankelijk van wanneer dat is worden de toestellen eind deze week tot begin volgende week uitgeleverd. De eerste batch toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
LaduciA666 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:25:

Ik stel trouwens voor dat mensen die hun levertijd vermelden, ook gewoon hun besteldatum vermelden en of het om nieuw contract gaat of om verlenging, dat is een stuk helderder dan anderen.
Ok goed plan! Here we go!!:

- Besteld op www.t-mobile.nl op 5 maart verwachtte levertijd 3 werkdagen
- Nieuw contract
- Levertijd in zojuist ontvangen sms: tussen 12 maart en... staat verder niks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
LaduciA666 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:25:

Daarnaast kaartte ik aan dat ik betaald had voor een micro simkaart terwijl andere deze gratis krijgen, of verteld worden dat deze in de box zit. Dus ik vroeg hoe dit zat, in mijn geval (verlenging) was dat in ieder geval niet waar, moest hem gewoon zelf bestellen, maar hoe dat bij andere was kon ze niet zien.. Dus misschien is dit ook per bestelling anders.
Dat vind ik dan vrij kansloos, ik heb ze ook gebeld ivm de microsim kaart, en krijg deze gratis thuisgestuurd.
Ik bedoel je kiest een telefoon uit, en toevallig gebruikt die telefoon microsim, maarja dat hebben wij klanten niet verzonnen. De provider regelt maar lekker dat we op het netwerk kunnen komen. oftewel ons gewoon een microsim kaart geven.

Ps. Ik heb verlegd en krijg microsim dus gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniplaat
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07-2023
Hoe zit het nou met de wireless pro headset bij T-Mobile? Zag het zondag op de website staan, toen mocht ik ook voor het eerst verlengen, maar ik kon niet inloggen vanwege een website probleem. Vervolgens zag ik dat maandag de headset niet meer vermeldt werd. Iemand enig idee of je deze nou nog wel of niet krijgt als je nu zou bestellen? Voor mij bijna bepalend of ik nog weer bij T-Mobile ga verlengen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Hier ook Sms gekregen weet alleen niet wat erin staat want mijn moeder dacht dat het een reclame SMS was.... Zucht |:(

Als de TS even een lijst kan maken met wanneer iemand z'n Gsm geleverd krijgt en wanneer besteld is en waar.

mijne:

3 maart besteld bij T-mobile, vandaag waarschijnlijk SMS gekregen voor levering tussen 12 en 14 maart.

[ Voor 50% gewijzigd door Lucky0wn op 06-03-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:27:
En door te klagen denken we dat T-Mobile ons zielig vindt en dus snel die apparaatjes opstuurt. Wat een bak, die verzendafdeling zit gezellig te kaarten met een lekker pilsje op tafel.
Hahaha
Grrrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij de hoofdpagina staat headset er niet bij maar op een gegeven moment bij mijn verlening kon ik gewoon kiezen voor toestel met headset en heb dat dus ook overal verder staan dat zal wel goed zitten. Ik heb alleen geen MicroSim daar moet ik dan nog even achter aan maar die haal ik wel in de winkel op desnoods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
miniplaat schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:33:
Hoe zit het nou met de wireless pro headset bij T-Mobile? Zag het zondag op de website staan, toen mocht ik ook voor het eerst verlengen, maar ik kon niet inloggen vanwege een website probleem. Vervolgens zag ik dat maandag de headset niet meer vermeldt werd. Iemand enig idee of je deze nou nog wel of niet krijgt als je nu zou bestellen? Voor mij bijna bepalend of ik nog weer bij T-Mobile ga verlengen namelijk..
Die actie was geldig TOT 5 maart. Dus helaas val je nu buiten de boot.
Voor het geval het nog wel zo op de site staat.
Ze hebben zich vast wel ingedekt met iets als, druk en zetfouten voorbehouden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
Lucky0wn schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:33:
Hier ook Sms gekregen weet alleen niet wat erin staat want mijn moeder dacht dat het een reclame SMS was.... Zucht
Er stond: je kunt hem binnen een uur op komen halen. Daarna vervalt het recht op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
pietrucci schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:36:
[...]
Er stond: je kunt hem binnen een uur op komen halen. Daarna vervalt het recht op de telfoon.
Pfff sluit nooit meer een abbonement af voordat ik zeker weet dat mn nieuwe woning geen aantekening heeft bij het BKR.
Mijn moeder is zo digibeet als maar zijn kan dus alleen nog maar frustraties ermee gehad jammer genoeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
maukoo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:31:
[...]

Ok goed plan! Here we go!!:

- Besteld op www.t-mobile.nl verwachtte levertijd 3 werkdagen
- Nieuw contract
- Levertijd in zojuist ontvangen sms: tussen 12 maart en... staat verder niks in.
Besteldatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat het toestel nu inderdaad gratis is terwijl ik er nog geen 24 uur geleden 30 euro voor betaald heb :) die site is wel echt 1 groot zooitje als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
Razzah schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:32:
[...]

Dat vind ik dan vrij kansloos, ik heb ze ook gebeld ivm de microsim kaart, en krijg deze gratis thuisgestuurd.
Ik bedoel je kiest een telefoon uit, en toevallig gebruikt die telefoon microsim, maarja dat hebben wij klanten niet verzonnen. De provider regelt maar lekker dat we op het netwerk kunnen komen. oftewel ons gewoon een microsim kaart geven.

Ps. Ik heb verlegd en krijg microsim dus gratis.
Nou dan ga ik morgen of van de week gewoon nog een keer bellen om gewoon vijf euro te krijgen. Normaal maakt die vijf euro me niet zoveel uit, maar nu is het gewoon een princiepe kwestie geworden. Ik meld het nog wel ;).
Ik vind het gewoon jammer dat T-mobile zo slecht is in communiceren. Wanneer ze mij verteld hadden 12-14 maart, en verder gewoon niets anders melden oke, maar eerst lekker maken enzovoorts vind ik beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniplaat
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07-2023
WeAreLegion schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:40:
Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat het toestel nu inderdaad gratis is terwijl ik er nog geen 24 uur geleden 30 euro voor betaald heb :) die site is wel echt 1 groot zooitje als je het mij vraagt.
Ik zit nu de T-Mobile pagina te bekijken, bij mij kost hij toch echt nog steeds 30 euro bij een Smart Plus 230 abbo.. Er staat trouwens stereo headset bij de specificaties vermeldt, krijg je dus wel oordopjes bij de telefoon geleverd als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Oeps sorry... vergeten. Heb mijn post aangepast (5 maart besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElwinP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 09:31
Bij T-mobile besteld op 23 Februari. Het gaat hier om een verlenging en ook ik krijg dus een sms tussen 12 en 14 maart. Dus het maakt niet uit wanneer je het toestel besteld hebt zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
miniplaat schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:41:
[...]

Ik zit nu de T-Mobile pagina te bekijken, bij mij kost hij toch echt nog steeds 30 euro bij een Smart Plus 230 abbo.. Er staat trouwens stereo headset bij de specificaties vermeldt, krijg je dus wel oordopjes bij de telefoon geleverd als ik het goed begrijp?
Bij mij ook, tenzij je onbeperkt internet erbij neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ik heb er ook onbeperkt internet bij kost het nog steeds 30 hoor ;) dus ze doen daar maar wat maar goed die 30 euro zal verder wel en ook zo microsim betaal ik wel maar ze moeten zich wel echt kapotschamen hoe ze daar met hun website om gaan en met klanten als ik dat zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
ElwinP schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:44:
Bij T-mobile besteld op 23 Februari. Het gaat hier om een verlenging en ook ik krijg dus een sms tussen 12 en 14 maart. Dus het maakt niet uit wanneer je het toestel besteld hebt zo te zien.
Het kan zijn dat ze verwachten dat de hoeveelheid toestellen dan zo groot is dat ze alles kunnen uitleveren (lees: We hebben nu alles besteld en dan is het er of iets dergelijks..) en dat echt de allereersten hem vroeger krijgen..

Daarnaast wil ik melden dat het natuurlijk ook een beetje aan sony ligt. die hebben zeer waarschijnlijk ook verkeerd gecommuniceerd richting T-mobile (of is dat iets wat ik alleen maar denk)

[ Voor 15% gewijzigd door LaduciA666 op 06-03-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
LaduciA666 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:46:
[...]

Het kan zijn dat ze verwachten dat de hoeveelheid toestellen dan zo groot is dat ze alles kunnen uitleveren (lees: We hebben nu alles besteld en dan is het er of iets dergelijks..) en dat echt de allereersten hem vroeger krijgen..

Daarnaast wil ik melden dat het natuurlijk ook een beetje aan sony ligt. die hebben zeer waarschijnlijk ook verkeerd gecommuniceerd richting T-mobile (of is dat iets wat ik alleen maar denk)
Mogelijk, maar eerst stond de releasedatum sowieso op 12 Maart voor Nederland.
Dus wie weet proberen verschillende bedrijven ons wel gewoon lekker te maken, en zo meer klanten te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld op 1 maart bij T-Mobile nieuw abonnement (dus nieuwe klant) voor 1 jaar.

Witte Xperia S

1e SMS van AMP uw levering tussen 6 en 8 maart
2e SMS van T-Mobile (vandaag zoals de meeste) vertraagd tussen 12 en 14 maart krijgt u een sms en of email voor de bezorging.

Dus ff wachten tot volgende week dan maar.

Tip voor T-Mobile: Laat uw personeel niet vertellen dat er al toestellen verstuurd gaan worden als je ze nog niet eens binnen hebt gehad. Jullie kunnen er waarschijnlijk ook niets aan doen dat Sony ze later uitlevert maar communiceer dan niet dat ze al bij jullie binnen zijn en je ze gaat versturen naar je klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Razzah schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:58:
[...]

Mogelijk, maar eerst stond de releasedatum sowieso op 12 Maart voor Nederland.
Dus wie weet proberen verschillende bedrijven ons wel gewoon lekker te maken, en zo meer klanten te trekken.
T-Mobile denk ik niet, lijkt mij dat ze er meer baat bij hebben om de telefoon met een nieuw abonnement met de nieuwe voorwaarden af te sluiten en zonder de headset, scheelt hun veel geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Als ie er maar uiterlijk eind volgende week is, het de Nederlandse versie met tags is en alles omtrent de verlenging goed geregeld wordt, vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Anheuer schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:08:
Als ie er maar uiterlijk eind volgende week is, het de Nederlandse versie met tags is en alles omtrent de verlenging goed geregeld wordt, vind ik het prima.
Dat hoop ik dus ook, en niet dat ze volgende week weer komen met, ja het is weer vertraagd, bla bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, pre ordering, the horror.

Ach, al te meer verassings gevoel als hij aankomt zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:18:
Oh, pre ordering, the horror.

Ach, al te meer verassings gevoel als hij aankomt zeker!
Kan 'm alleen in het weekend ophalen xD zolang ie maar voor 17 maart komt is het mij ook goed, maar het liefst nog dit weekend :P

[ Voor 15% gewijzigd door Lucky0wn op 06-03-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-09 13:22
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:27:
Dacht precies hetzelfde ;)
Al heb ik er zelf ook wel een beetje last van >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Ik ben ook onwijs ongeduldig hoor, als ik iets bestel wil ik het zo snel mogelijk in me handen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emiel_ schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Dacht precies hetzelfde ;)
Al heb ik er zelf ook wel een beetje last van >:)
Haha ik ook hoor alleen ik moet nog langer wachten ben ik bang.... ik gok eind van de maand want ik vertrouw GSMweb voor geen meter meer. Ik ben nu in het bezit van een HTC desire HD dus ik kan het nog wel even uitzitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:21:
[...]

Kan 'm alleen in het weekend ophalen xD zolang ie maar voor 17 maart komt is het mij ook goed, maar het liefst nog dit weekend :P
tjaa bekijk het glas halfvol je ben een van de eerste en weinige die deze telefoon hebt als je hem heb.
Hoe wertkt het bij amp trouwens bezorgen ze ook in de avond want ik werk op kantoor uren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:28:
[...]

tjaa bekijk het glas halfvol je ben een van de eerste en weinige die deze telefoon hebt als je hem heb.
Hoe wertkt het bij amp trouwens bezorgen ze ook in de avond want ik werk op kantoor uren
Geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Ik had de Xperia S ook ge pre-ordered bij KPN voor 79,95. Nu kost hij, zoals eerder vermeld, 49,95 met hetzelfde abonnement.

Net even gebeld en zonder problemen om kunnen laten zetten naar 49,95. Het duurde trouwens wel even bij de helpdesk omdat ze niet precies wisten hoe het moest. Dus er kwam een manager aan te pas etc. Iets zegt me dat ze na vandaag allemaal wel weten hoe ze dit voortaan moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witte staat nog steeds op 3 dagen bij t-mobile.... Vreemd zal ook wel weer niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
SaN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:52:
Ik had de Xperia S ook ge pre-ordered bij KPN voor 79,95. Nu kost hij, zoals eerder vermeld, 49,95 met hetzelfde abonnement.

Net even gebeld en zonder problemen om kunnen laten zetten naar 49,95. Het duurde trouwens wel even bij de helpdesk omdat ze niet precies wisten hoe het moest. Dus er kwam een manager aan te pas etc. Iets zegt me dat ze na vandaag allemaal wel weten hoe ze dit voortaan moeten doen :)
Ik heb naar aanleiding van dit verhaal en eentje eerder ook even een tweet gestuurd en kreeg als antwoord:
Op de eerstvolgende factuur zal er E30,-- gecrediteerd worden

Top afhandeling dus ;) En zeker de moeite waard voor mensen die ook de S bij KPN hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Het is al bekend hier dat T-Mobile als echte provider in plaats van de andere twee de eerste rechten heeft om de witte toestel te verkopen. Weet iemand trouwens of dat ook voor de retailers in het eerste dagen geldt? Of moeten ze ook allemaal ruim een maand wachten net als de providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floepie05 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:09:
Het is al bekend hier dat T-Mobile als echte provider in plaats van de andere twee de eerste rechten heeft om de witte toestel te verkopen. Weet iemand trouwens of dat ook voor de retailers in het eerste dagen geldt? Of moeten ze ook allemaal ruim een maand wachten net als de providers?
Volgens mij alleen bij de T-Mobile shop, niet bij retailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:28:
[...]

Je kunt ook op je werk laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer ik factuur te zien krijg kan ik gelijk zien of voucher er opstaan voor headset :) maar goed ik ga maar eens inlezen op xda over rooten enzo :) das belangrijke rdan wanneer ik hem krijg ;)

[ Voor 49% gewijzigd door WeAreLegion op 06-03-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 01:44
Dit de reactie die ik kreeg van studentmobiel.

"Wij hebben de Sony Xperia S op dit moment nog niet ontvangen van onze leverancier. Ook hebben wij geen bericht gekregen dat de levering vertraagd is dus wij verwachten de toestellen op zeer korte termijn te ontvangen.

Zodra het toestel deze week bij ons is gekomen, zullen wij u een exemplaar toesturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 14:46
ik heb vanmiddag toch ook maar even met kpn gebeld over de levering. Ik heb hem op 23 feb besteld, levering van kpn vanaf 19 maart. Ben benieuwd of dat verhaal van die andere jongen die bij kpn dan wel zijn telefoon morgen krijgt. Zou wel vreemd zijn, als hij op 3 maart heeft besteld en hij hem eerder krijgt. Ik zie het wel.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

colossos schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:07:
Dit de reactie die ik kreeg van studentmobiel.

"Wij hebben de Sony Xperia S op dit moment nog niet ontvangen van onze leverancier. Ook hebben wij geen bericht gekregen dat de levering vertraagd is dus wij verwachten de toestellen op zeer korte termijn te ontvangen.

Zodra het toestel deze week bij ons is gekomen, zullen wij u een exemplaar toesturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl"
Ik zou er maar vanuit gaan dat je hem bij studentmobiel ook niet aan het einde van de week hebt. Het is natuurlijk best mogelijk dat ze nog geen bericht gekregen hebben van Sony. Maar het is ook best makkelijk voor ze om zich van de domme te houden om er zo nog wat klanten bij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien bijna de hele BeNeLux dezelfde leverancier heeft (A&C Systems) lijkt het me inderdaad vrij normaal dat iedereen z'n S volgende week pas gaat hebben :P

Ik ga het nog eens herhalen, de officiële retail release in Nederland is 12 maart. Vanaf dan zou hij in de eerste winkels moeten liggen.

(maar ik hoop toch ook nog altijd op deze week :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
dan hoop ik met jou mee! ;-) vrijdag batibouw wou hem daar graag testen pf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
AmbroosV schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:49:
Aangezien bijna de hele BeNeLux dezelfde leverancier heeft (A&C Systems) lijkt het me inderdaad vrij normaal dat iedereen z'n S volgende week pas gaat hebben :P

Ik ga het nog eens herhalen, de officiële retail release in Nederland is 12 maart. Vanaf dan zou hij in de eerste winkels moeten liggen.

Waarom geeft Sony dan 3 en 5 maart aan als release datum..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
LaduciA666 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:10:
[...]

Waarom geeft Sony dan 3 en 5 maart aan als release datum..?
Voor providers komt een nieuwe gsm meestal een week eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Laatst online: 01-10 15:42
ElwinP schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:44:
Hier ook, 29 februari besteld en kreeg gister een SMS dat het tussen 12 en 14 maart wordt. Vorige week kreeg ik nog de SMS dat het tussen 6 en 8 maart zou zijn.
Het gaat om een verlenging waarbij ik volgens een helpdeskmedewerker (heb gebeld) een micro sim zou krijgen. Heb tevens 2 contracten ontvangen, 1 waar 0 euro te betalen op staat, en 1 waar ik 29,95 moet betalen. Ik ga er vanuit dat het laatste contract geldig is. Het is wel een klein beetje een zootje bij T-mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen!

Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:20:
[...]

Voor providers komt een nieuwe gsm meestal een week eerder
Niet bij providers in Nederland ;) .................

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
AmbroosV schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:49:

A&C doet, op wat dummy's na, weinig met Sony Ericsson. Ik keek er net even naar binnen. Copaco doet juist Sony Ericsson. Deze verwachten de Xperia S op 19 maart (black).
Maar geloof niet dat Studentmobiel en al die sites via deze leveranciers bestellen, veel te duur voor ze. Wss halen ze ze uit Polen of Roemenie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@T-Mobile Webcare:

waarom staat er bij de witte Xperia S 3 dagen levertijd op jullie site??

Ik heb een SMS gehad dat deze ook tussen 12 en 14 maart uitgeleverd gaat worden.

Weer een "slimme" verkoop truc?? Of klopt het weer niet op de site zoals zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
MagicTempest schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:31:
ik heb vanmiddag toch ook maar even met kpn gebeld over de levering. Ik heb hem op 23 feb besteld, levering van kpn vanaf 19 maart. Ben benieuwd of dat verhaal van die andere jongen die bij kpn dan wel zijn telefoon morgen krijgt. Zou wel vreemd zijn, als hij op 3 maart heeft besteld en hij hem eerder krijgt. Ik zie het wel.
Dat zou in ieder geval wel meer kloppen met hun website die nog steeds half maart als levering aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:42:
[...]

Niet bij providers in Nederland ;) .................
Dit was wel met m'n X10, Arc en Arc S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 15:32
Skann schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:53:
[...]

A&C doet, op wat dummy's na, weinig met Sony Ericsson. Ik keek er net even naar binnen. Copaco doet juist Sony Ericsson. Deze verwachten de Xperia S op 19 maart (black).
Maar geloof niet dat Studentmobiel en al die sites via deze leveranciers bestellen, veel te duur voor ze. Wss halen ze ze uit Polen of Roemenie.
Copaco laat toch ook echt zien dat ze 15-03 ook al een lading verwachte. Weliswaar een kleine hoeveelheid maar ik neem aan dat dat los staat van de bestellingen van de grotere retailers/providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Ik denk dat iedereen aanvankelijk verkeerd heeft ingeschat wat voor een vraag er naar dit toestel zou komen. En dus hebben ze maar kleine partijen besteld. Nu bestellen ze allemaal dik bij, maar dan duurt het weer een paar weeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Anheuer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:30:
Ik denk dat iedereen aanvankelijk verkeerd heeft ingeschat wat voor een vraag er naar dit toestel zou komen. En dus hebben ze maar kleine partijen besteld. Nu bestellen ze allemaal dik bij, maar dan duurt het weer een paar weeken.
Dan zouden mensen al uitgeleverd moeten krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Dat komt ook een dezer dagen, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Anheuer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:33:
Dat komt ook een dezer dagen, neem ik aan.
Ik bedoel iedereen krijgt 'm pas volgende week uitgeleverd als ik zo lees, als er al een kleine partij was, dan hadden sommigen al uitgeleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalia30
  • Laatst online: 01-02 16:36
Ik heb op 25 februari mijn bestelling geplaatst bij gsmeasy.nl De verwachte lever datum stond toen op 1 maart. Op 27 februari ontving ik via email bericht dat ze verwachten het toestel binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren. Er staat nu een verwachte lever datum bij het toestel vermeld van 8 maart. Ik heb dus maar even gebeld om te vragen hoe betrouwbaar deze datum is. De medewerker gaf aan dat zij donderdag en vrijdag een ruime lading verwachten waar van de helft direct naar de koerier wordt verscheept. Ik zou morgen of overmorgen een telefoontje kunnen verwachten voor het maken van een lever afspraak. Zelf verwacht ik dat het een manier is om klanten die het toestel zo snel mogelijk willen hebben te lokken, maar mocht het anders zijn dan zal ik het hier zeker vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Thalia30 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:09:
Ik heb op 25 februari mijn bestelling geplaatst bij gsmeasy.nl De verwachte lever datum stond toen op 1 maart. Op 27 februari ontving ik via email bericht dat ze verwachten het toestel binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren. Er staat nu een verwachte lever datum bij het toestel vermeld van 8 maart. Ik heb dus maar even gebeld om te vragen hoe betrouwbaar deze datum is. De medewerker gaf aan dat zij donderdag en vrijdag een ruime lading verwachten waar van de helft direct naar de koerier wordt verscheept. Ik zou morgen of overmorgen een telefoontje kunnen verwachten voor het maken van een lever afspraak. Zelf verwacht ik dat het een manier is om klanten die het toestel zo snel mogelijk willen hebben te lokken, maar mocht het anders zijn dan zal ik het hier zeker vermelden.
Maar waarom zouden ze jou willen lokken als jij de bestelling al geplaatst hebt?

Ik heb ook bij gsmeasy besteld (1 maart) en kreeg min of meer hetzelfde bericht. Nu maar hopen dat ik eind deze week of begin volgende week gebeld word. Anders wordt het wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Nu ook een reactie op het T-Mobile forum.
Er blijkt dat er diverse leveringen zijn uitgesteld waardoor het toestel nog niet geleverd kan worden.
Tevens is de informatie die de KS geeft onjuist en moeten we gewoon de info uit de smsjes en mailtjes aanhouden...
Nog even geduld dus, hopelijk klopt die "tussen 12 en 14 maart" nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalia30
Anheuer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:12:
[...]

Maar waarom zouden ze jou willen lokken als jij de bestelling al geplaatst hebt?

Ik heb ook bij gsmeasy besteld (1 maart) en kreeg min of meer hetzelfde bericht. Nu maar hopen dat ik eind deze week of begin volgende week gebeld word. Anders wordt het wel vervelend.
Er zullen ongetwijfeld meer ongeduldige mensen zijn die (verwachte) lever datums gaan vergelijken voor ze hun bestelling plaatsen, ook ik heb dat gedaan en de verwachte lever datum van gsmeasy was voor mij wel de reden om bij hun te bestellen.
Ik hoop dan ook echt dat het toestel inderdaad morgen bij hun binnenkomt maar gezien de andere berichten hier verwacht ik dat niet. Hopelijk worden we wel morgen of overmorgen gebeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalia30
cryonic90 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:21:
Nu ook een reactie op het T-Mobile forum.
Er blijkt dat er diverse leveringen zijn uitgesteld waardoor het toestel nog niet geleverd kan worden.
Tevens is de informatie die de KS geeft onjuist en moeten we gewoon de info uit de smsjes en mailtjes aanhouden...
Nog even geduld dus, hopelijk klopt die "tussen 12 en 14 maart" nog steeds.
Hopelijk geldt die vertraagde levering niet voor alle verkoop kanalen. Zodra gsmeasy iets laat weten dan zal ik het ook hier vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote van een ander forum:

The phonehouse (winkel hier) had gisteren al enkele exemplaren ontvangen voor mensen die em ge preorderd hadden, dus sommige mensen hebben hem al.

Als dit waar is dan is het toch erg dat providers m pas later kunnen leveren dan winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:40:
Quote van een ander forum:

The phonehouse (winkel hier) had gisteren al enkele exemplaren ontvangen voor mensen die em ge preorderd hadden, dus sommige mensen hebben hem al.

Als dit waar is dan is het toch erg dat providers m pas later kunnen leveren dan winkels.
Dat is volgens mij wel vaker zo. Providers richten zich volgens mij meer op de abonnementen dan op de telefoons zsm en zo goedkoop mogelijk binnen hebben.
Daar heb je die gsmweb, gsmeasy, etc. voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Sony heeft op Facebook tegen mij gezegd dat het nog een kwestie van dagen is. Ik denk dat het dus begin volgende week wordt.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Laatst online: 05-09 09:38
T mobile sms!
We hebben eerder gemeld dat de telefoon tussen 12 en 14 maart zou binnenkomen. Goed nieuws Wij kunnen uw toestel eerder leveren. U ontvangt vandaag of morgen een sms van amp logistics voor de leverafspraak

Kijk dat zijn goede berichten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 14:39
Flaat schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:16:
T mobile sms!
We hebben eerder gemeld dat de telefoon tussen 12 en 14 maart zou binnenkomen. Goed nieuws Wij kunnen uw toestel eerder leveren. U ontvangt vandaag of morgen een sms van amp logistics voor de leverafspraak

Kijk dat zijn goede berichten! :D
Ook hetzelfde sms gekregen ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:43
Ik heb die sms ook gehad :P dus hij wordt alsnog tusse 12 en 14 maart geleverd denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Denk dat de meeste wel de zelfde sms hebben gekregen. Ik kreeg hem net namelijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Kijk, dat is mooi! Nu wij nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GSMweb hebben ze hem gelukkig ook inmiddels op de website staan. Ik ging er van uit dat ze de toestellen al binnen hadden omdat ze normaal niet aan pre-orders doen volgens mij. Na een telefoontje vertelde ze me dat ze hem binnen 1 week binnen verwachten, de witte komt 2 weken later binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Hier ook de T-Mobile SMS binnen gekregen!
Ben benieuwd of ze zich aan deze afspraak kunnen houden, heb nu al te vaak wisselende data gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
cryonic90 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:29:
Hier ook de T-Mobile SMS binnen gekregen!
Ben benieuwd of ze zich aan deze afspraak kunnen houden, heb nu al te vaak wisselende data gehoord....
Nou, dit lijkt me wel vrij concreet. Als het nu nog een week duurt voordat je bericht krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen sms (witte Xperia S) maar eerst zien dan geloven.......

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:55
Ik lees hier steeds veel berichten over T-Mobile, maar hoor maar weinig over levertijden en berichten van andere providers...

heb zelf besteld bij Hi (23-2 verlengd in de Hi-winkel), maar nog niks gehoord. Op 29-2 kreeg ik bericht van voorinschrijving maar daarna werd het stil.

Zijn er anderen die besteld hebben bij Hi en die al wel wat gehoord hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg alleen een sms met een vragenljist die ik moest invullen over klant tevredenheid enzoiets allemaal, helaas geen sms over een snellere levering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
migchiell schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:33:
Ik lees hier steeds veel berichten over T-Mobile, maar hoor maar weinig over levertijden en berichten van andere providers...

heb zelf besteld bij Hi (23-2 verlengd in de Hi-winkel), maar nog niks gehoord. Op 29-2 kreeg ik bericht van voorinschrijving maar daarna werd het stil.

Komt ook omdat veel mensen bij T-Mobile besteld hebben door de headset.
Ik snap niet dat zoveel mensen kiezen voor zulk slecht mobiel internet, maar dat terzijde.

Vodafone heeft hem bijvoorbeeld nog niet eens op hun website staan. Dus de meeste anderen hebben hem bij shops besteld, zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat in het forum op de website van T-mobile....
Dus degene die de witte hebben besteld mogen nog ff wachten,zoals ik!

Hi All,

We hebben net onderstaande sms verstuurd naar klanten die tot vandaag een Sony Xperia ''zwart'' hebben besteld.

''Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat uw Sony Xperia S black tussen 12 en 14 maart zou binnenkomen. Goed nieuws! Wij kunnen uw toestel eerder leveren. U ontvangt vandaag of morgen een sms en een e-mail van AMP-Logistics waarmee u een afleverafspraak kunt maken. Groeten, T-Mobile''

Op dit moment hebben we jammer genoeg nog geen verdere informatie over leveringen met betrekking tot de witte variant als we hierover meer info hebben dan zullen we dit weer hier op het forum laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:50:
Dit staat in het forum op de website van T-mobile....
Dus degene die de witte hebben besteld mogen nog ff wachten,zoals ik!

Hi All,

We hebben net onderstaande sms verstuurd naar klanten die tot vandaag een Sony Xperia ''zwart'' hebben besteld.

''Beste klant, wij hebben u eerder gemeld dat uw Sony Xperia S black tussen 12 en 14 maart zou binnenkomen. Goed nieuws! Wij kunnen uw toestel eerder leveren. U ontvangt vandaag of morgen een sms en een e-mail van AMP-Logistics waarmee u een afleverafspraak kunt maken. Groeten, T-Mobile''

Op dit moment hebben we jammer genoeg nog geen verdere informatie over leveringen met betrekking tot de witte variant als we hierover meer info hebben dan zullen we dit weer hier op het forum laten weten.
Ik vind het wel jammer d8 dat T-Mobile exclusief de witte uit mocht brengen in Nederland. Raar dat ze deze nog niet op voorraad hebben. Is de enige reden dat ik voor T-Mobile ben gegaan anders had ik het toestel wel los gekocht. Straks kunnen ze de witte pas later leveren en dan is de exclusiviteit ook weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
migchiell schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:33:

heb zelf ook bij hi verlengd via de website. Heb afgelopen zondag sms gehad dat het toestel nog niet op voorraad is maar verder ook nog niks idd.. Levering op de website van Hi staat geloof ik ook nog op 'half maart' geen specifieke datum dus, heb er dus ook geen hoge verwachtingen bij. Maar eerder zou altijd fijn zijn. Hoop stiekem dat ie er ook volgende week gewoon is bij Hi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Anheuer schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:37:
[...]

Komt ook omdat veel mensen bij T-Mobile besteld hebben door de headset.
Ik snap niet dat zoveel mensen kiezen voor zulk slecht mobiel internet, maar dat terzijde.

Vodafone heeft hem bijvoorbeeld nog niet eens op hun website staan. Dus de meeste anderen hebben hem bij shops besteld, zoals ik.
Mja, slecht mobiel internet is subjectief.
Meestal als ik ergens ben waar ik vaak kom maak ik met mijn gsm gebruik van de wifi die daar hangt.

De keren dat ik geen wifi tot mijn beschikking heb zijn de momenten dat ik toch meestal niets met internet doe buiten een beetje whatsappen/drawsomething.

Maargoed, ik heb ook net dat mailtje gehad dat ik een dezer dagen een berichtje krijg van de transporteur.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 22:12
Routed schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:56:
[...]

Mja, slecht mobiel internet is subjectief.
Meestal als ik ergens ben waar ik vaak kom maak ik met mijn gsm gebruik van de wifi die daar hangt.

De keren dat ik geen wifi tot mijn beschikking heb zijn de momenten dat ik toch meestal niets met internet doe buiten een beetje whatsappen/drawsomething.

Maargoed, ik heb ook net dat mailtje gehad dat ik een dezer dagen een berichtje krijg van de transporteur.
Slecht mobiel internet subjectief? Nee hoor; slecht mobiel internet is heel goed te meten, als het langzaam is, bijvoorbeeld 1mbps. Gelukkig heb ik (bijna) lekker objectief snel internet van 14,4 mbps.T-Mobile internet zuigt.

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
En wat heeft dat verder te maken met de levertijden? nada dus laat dat gewoon lekker achterwege :)

[ Voor 0% gewijzigd door WeAreLegion op 07-03-2012 13:17 . Reden: blijkbaar veel taalnazi's hier ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
WeAreLegion schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:12:
En wat heeft dat verder te maken met de levertijden? nada dus laat dat gewoon lekker achterwegen :)
Achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Hopelijk vandaag de mail dan, kan het thuisfront niet bereiken mbt de sms, hopelijk wordt ie deze keer niet gedelete door m'n ma :X

Kan iemand hier vertellen als ie van T-Mobile mail heeft gehad? :9

[ Voor 21% gewijzigd door Lucky0wn op 07-03-2012 13:23 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste