Zojuist even contact gehad met de T-mobile klantenservice met de volgende meldingen:
Om te weten ik heb zaterdag 25 februari mijn abonnement verlengd.
Ik vroeg natuurlijk naar de levertijd, de vrouw die mij had geholpen zij ongeveer het volgende: ' De levertijd kan iedere dag veranderen ivm beschikbaarheid. De mensen die hem als eerst bestellen krijgen hem als eerst. De levertijden die in de computer staan, zijn de levertijden voor als je hem nu besteld (dan snap ik nog steeds niet dat mijn toestel tussen 12 en 14 maart geleverd wordt maar goed).. Het smsje met de levertijd is jouw persoonlijke levertijd die zeer waarschijnlijk klopt, deze kan veranderen inverband met levertijd. Dus ik denk dat we kunnen constateren dat de levertijd van de site en dergelijke niet kloppen. Ze klonk oprecht, maar of het de juiste informatie is, is natuurlijk niet zeker
Daarnaast kaartte ik aan dat ik betaald had voor een micro simkaart terwijl andere deze gratis krijgen, of verteld worden dat deze in de box zit. Dus ik vroeg hoe dit zat, in mijn geval (verlenging) was dat in ieder geval niet waar, moest hem gewoon zelf bestellen, maar hoe dat bij andere was kon ze niet zien.. Dus misschien is dit ook per bestelling anders. Echter zei ik toen:"Het is alleen jammer voor de personen die te horen krijgen dat er wel 1 bij zit en vervolgens zien dat er niets bij zit wel jammer". waarop zei het volgende zegt: "Ja dat is dan hun probleem en dan moeten zij contact met ons opnemen". Toen heb ik maar gezegd dat ik het jammer vond dat heel de klantenservice wat betreft de levertijd en wat betreft de microsimkaart niet op 1 lijn zit. Hopelijk is dit weer wat informatie om mee vooruit te kunnen.
Ik stel trouwens voor dat mensen die hun levertijd vermelden, ook gewoon hun besteldatum vermelden en of het om nieuw contract gaat of om verlenging, dat is een stuk helderder dan anderen.