Betreft dit de witte of de zwarte variant? Week 13 gaat nog even duren.dirk- schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
Zojuist een mail gekregen van studentmobiel:
Beste,
We hebben u geprobeerd te bellen, maar kregen u helaas niet te pakken.
Zoals u misschien is opgevallen heeft T-Mobile sinds deze week zijn tarieven verhoogd. Uw aanvraag valt nog steeds onder de oude (voordeligere) voorwaarden van T-Mobile. Nu is het zo dat het toestel dat u heeft besteld niet eerder dan week 13 geleverd kan worden.
Om nog in aanmerking te komen voor het oude tarief van T-Mobile zal uw aanvraag direct in behandeling genomen moeten worden. Gaat u daarmee akkoord?
U kunt reageren door te replyen op deze mail of door even contact op te nemen met onze klantenservice (070-3010301). Gelieve dit voor vrijdag 9 maart 12:00 uur aan ons doorgeven, zodat wij dit nog tijdig bij T-Mobile kunnen verwerken.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
bij studentmobiel dus niet eerder dan week 13
De zwart variant, we zitten pas in week 10. Ik moet dus nog 3 wachten met mijn LGVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:41:
[...]
Betreft dit de witte of de zwarte variant? Week 13 gaat nog even duren.
Heb je een witte of zwarte besteld?
Bleghdirk- schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:43:
[...]
De zwart variant, we zitten pas in week 10. Ik moet dus nog 3 wachten met mijn LG
[ Voor 36% gewijzigd door riotrick op 08-03-2012 11:46 ]
Die is ook onderdeel van CoolBlue toch? Dat zou wel mooi zijn... ze hebben op dit moment 16-3 als leverdatum.THEALPHA schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
Net even contact gehad met pdashop en die vertelden dat ze vanmiddag waarschijnlijk meer nieuws hadden over de levering.
"Find what you love and let it kill you"
Ik heb de zwarte variant afgelopen zondag besteld, maandag voor het laatst mijn gegevens bijgewerkt wat betreft de bestelling.
Ik had begrepen dat je ook bij studentmobiel hebt besteld, wat is jou verteld wat betreft de levertijd?
Haha ik vind het best een grappig verhaal eigenlijkOrangePower schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
[...]
Sowieso slechte interne communicatie als ze allemaal iets anders zeggen ja.
Weer met deze vraag de chat in gegaan en denk dat ik nu een eerlijk antwoord heb gekregen: ze hebben 500 dozen in het magazijn staan met hierin een xbox 360 EN een nokia lumia, dus een soort pakketten. Schijnbaar moeten ze deze een voor een uitpakken en de xboxen en de lumia's van elkaar scheiden en dan weer inboeken in het systeem en dan pas kunnen die xboxen worden uitgeleverd. Daar hebben ze het nu dus erg druk mee.
Op zich wel een apart verhaal maar t klinkt niet echt als iets wat ze uit haar duim heeft gezogen.
Ik krijg trouwens nooit contact in de chat, steeds een bericht dat er geen 'agent' online is.
Net even met KPN gebeld de daar gaven ze aan dat ze morgen de Xperia S binnenkrijgen en dat deze dus waarschijnlijk begin voglende week geleverd zullen worden!
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
ik moest ook 3 keer proberen, druk gok ikdisguisedpotato schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:46:
[...]
Haha ik vind het best een grappig verhaal eigenlijk. Komt ook wel geloofwaardig over aangezien die aanbieding op de homepage van gsm easy heel groot staat in combinatie met een nokia lumia. Maar ik vraag me dan wel af waarom ze niet gewoon de telefoon opsturen en die xbox later regelen.
Ik krijg trouwens nooit contact in de chat, steeds een bericht dat er geen 'agent' online is.
Als studentmobiel iid het zwarte model pas gaat leveren vanaf week 13 denk ik dat ik mn order cancel.
Weet iemand wat op dit moment de snelste manier is om aan een los zwart model te komen?
Weet iemand wat op dit moment de snelste manier is om aan een los zwart model te komen?
ja is ook een onderdeel dus ik wacht af in spanning.M-Opensource schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:46:
[...]
Die is ook onderdeel van CoolBlue toch? Dat zou wel mooi zijn... ze hebben op dit moment 16-3 als leverdatum.
Het kan sneller denk ik. Ik heb hem ook niet los besteld maar met een abonnement. (smart plus 230 van de oude generatie). Ik heb eerder gelezen dat ze volgende week gaan leveren maar ik krijg dit van ze te horen en ga hier maar vanuit.colossos schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:51:
Als studentmobiel iid het zwarte model pas gaat leveren vanaf week 13 denk ik dat ik mn order cancel.
Ik heb net even met studentmobiel gebeld. Ze verwachten nog steeds deze week de levering, wellicht vanmiddag al.
Ze hebben voldoende besteld om alle pre-orders uit te kunnen leveren. Halverwege volgende week zou de tweede bestelling bij hun binnen moeten komen.
Ze konden niet beloven dat we deze week de telefoon al uitgeleverd krijgen, maar anders in ieder geval begin volgende week.
Ze hebben voldoende besteld om alle pre-orders uit te kunnen leveren. Halverwege volgende week zou de tweede bestelling bij hun binnen moeten komen.
Ze konden niet beloven dat we deze week de telefoon al uitgeleverd krijgen, maar anders in ieder geval begin volgende week.
Bij The Phone House in Leeuwarden kregen ze er 3 binnen rond 12 uur. Gelijk 1 achteruit laten leggen. Gelijk mijn bestelling van Hi geannuleerd.
Dit was om 11 uur ofzo, dus mocht je interesse hebben
Verwijderd
Net naar de HI winkel geweest. Het is inderdaad zo. Ik word gebeld als de telefoon binnen is. Daarnaast krijg ik er een micro sim bij. Wat ik erg vaag vond, was dat ik (als vrouw zijnde), meer van de telefoon af wist dan de HI medewerker. Voor de rest had de winkel ze nog niet in voorraad. Ik wacht in spanning af.Xentor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:54:
[...]
Omdat je in de winkel heb besteld sta je denk ik op een lijst. Je word pas gebeld zodra het toestel binnen is en dan wordt de order pas "echt" aangemaakt.
Maar goed om te horen dat KPN dus de levering deze week ook nog verwacht en begin volgende week begint met uitleveren!
Verwijderd
zal de telefoon snel stuk gaan net als iphonescherm bijv? ik zit te twijvelen of ik ga verzekeren
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 12:17 ]
Dan toch maar de order niet cancellenriotrick schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:58:
Ik heb net even met studentmobiel gebeld. Ze verwachten nog steeds deze week de levering, wellicht vanmiddag al.
Verzekeren is (in mijn ogen) sowieso onzin als je een eigen huis hebt. Je kan het dan altijd onder de inboedelverzekering schuiven namelijk...Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:16:
zal de telefoon snel stuk gaan net als iphonescherm bijv? ik zit te twijvelen of ik ga verzekeren
[sarcasm on]
Ja. Dit toestel staat bekend om zijn brakke uitvoering. Na 3 maanden gebruik valt deze voor t eerst spontaan uit en treden antenne problemen op als het toestel met de linkerhand wordt vastgehouden.
[sarcasm off]
Of het toestel degelijk is zal moeten blijken. Op de dag dat de eerste toestellen worden uitgeleverd is het wellicht nog wat vroeg om over de betrouwbaarheid uitspraken over te doen. Ik verwijs je naar het topic voor gebruikservaringen: Sony Xperia S (deel 1) Misschien kan je hier eens kijken over een maand of 2.
Ja. Dit toestel staat bekend om zijn brakke uitvoering. Na 3 maanden gebruik valt deze voor t eerst spontaan uit en treden antenne problemen op als het toestel met de linkerhand wordt vastgehouden.
[sarcasm off]
Of het toestel degelijk is zal moeten blijken. Op de dag dat de eerste toestellen worden uitgeleverd is het wellicht nog wat vroeg om over de betrouwbaarheid uitspraken over te doen. Ik verwijs je naar het topic voor gebruikservaringen: Sony Xperia S (deel 1) Misschien kan je hier eens kijken over een maand of 2.
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
In de praktijk zal je claim 9 vd 10 keer worden afgewezen omdat je je telefoon vaker buiten dan binnen gebruikt. Een telefoonverzekering is echt geen gebakken lucht, heeft echt een reden. Dat het duur is.. tja. Dat is het. Veel te duur zelfs.EngelF schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:18:
[...]
Verzekeren is (in mijn ogen) sowieso onzin als je een eigen huis hebt. Je kan het dan altijd onder de inboedelverzekering schuiven namelijk...
Wie zegt dat? Daarnaast is een inboeldelverzekering voor alle roerende zaken in je huishouden. In mijn geval hoort mijn telefoon daar ook bij.OrangePower schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:20:
[...]
In de praktijk zal je claim 9 vd 10 keer worden afgewezen omdat je je telefoon vaker buiten dan binnen gebruikt. Een telefoonverzekering is echt geen gebakken lucht, heeft echt een reden. Dat het duur is.. tja. Dat is het. Veel te duur zelfs.
Verwijderd
je kan alleen eerste 2weken verzekeren volgens mij dus is beetje laat.JayPe schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:19:
\ Misschien kan je hier eens kijken over een maand of 2.
verzekeren kost 10tje pm x24maanden 240€ als je schrem laat maken gok ik max 100€.
is handig als je wat hebt maar beetje overbodige kosten.

zijn er al mensen die het toestel al hebben ontvangen ?
Mijn Xperia S is nu aan het opladen!!Wai_AM schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:27:
zijn er al mensen die het toestel al hebben ontvangen ?
(via tmobile)
Verzekeren moet je doen als je een risico niet wilt of kunt betalen.
Voor een mobiele telefoon.. hmm.
Je zou een goedkoper toestel kunnen overwegen (want duurder = luxer, maar geen bittere noodzaak toch?)
Je zou kunnen overwegen om bij verlies of diefstal van je dure toestel je verlies te nemen en een goedkopere telefoon te kopen. Voor defecten: 2 jaar garantie. Tenzij je er zelf op gaat staan of in het water gooit, maar dat is dan je eigen (domme) fout.
Ergo: Advies: verzeker m niet. Kan je na een ongelukje niet een nieuw toestel betalen? dan koop je op dit moment eigenlijk al buiten je budget.
(IMHO/My 0.02$)
Voor een mobiele telefoon.. hmm.
Je zou een goedkoper toestel kunnen overwegen (want duurder = luxer, maar geen bittere noodzaak toch?)
Je zou kunnen overwegen om bij verlies of diefstal van je dure toestel je verlies te nemen en een goedkopere telefoon te kopen. Voor defecten: 2 jaar garantie. Tenzij je er zelf op gaat staan of in het water gooit, maar dat is dan je eigen (domme) fout.
Ergo: Advies: verzeker m niet. Kan je na een ongelukje niet een nieuw toestel betalen? dan koop je op dit moment eigenlijk al buiten je budget.
(IMHO/My 0.02$)
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
Ik zeg dat omdat ik het een jaar geleden heb uitgezocht. En eerlijk gezegd is het ook wel logisch. Als jij tijdens een EK ofzo je TV buiten zet om lekker met je buren een wedstrijd te kijken en hij gaat daar stuk ga je ook cent krijgen. Maargoed, denk dat we deze discussie niet hier moeten voeren.EngelF schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:26:
[...]
Wie zegt dat? Daarnaast is een inboeldelverzekering voor alle roerende zaken in je huishouden. In mijn geval hoort mijn telefoon daar ook bij.
Wit of zwarte variant? Ik ben erg nieuwsgierig naar de witte variant, hoewel ik uiteindelijk waarschijnlijk toch voor de zwarte variant ga. Wanneer is de telefoon bij je geleverd? Wellicht een indicatie voor de mensen die het apparaat ook via T-mobile gaan verkrijgen vandaag.Time schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:32:
[...]
Mijn Xperia S is nu aan het opladen!!
(via tmobile)
[ Voor 24% gewijzigd door Bloodhatch op 08-03-2012 12:37 ]
Ik heb toevallig vorige maand uitgerekend dat het verzekeren van al mijn vorige telefoons meer dan 1200* euro premie zou hebben gekost. Gelukkig niet gedaan, ik zou daar nu 3x een nieuwe sony van kunnen kopen 
Ik heb nog geen bericht van kpn
*) als ik uit ga van de premie van 9,99 per maand die ze bij mijn Xperia X10 wilde aansmeren
*) als ik uit ga van de premie van 9,99 per maand die ze bij mijn Xperia X10 wilde aansmeren
[ Voor 17% gewijzigd door Sangre op 08-03-2012 12:43 ]
Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning
Verwijderd
Nog eens een keer naar gsmwijzer gestuurd door het feit dat ze me niets laten weten en initieel beweerden het product binnen te hebben op 5 maart. Voor degene die het intereseert, hier is de mail
Toestel werd inderdaad verwacht 5 maart maar is helaas nog niet binnengekomen bij ons. Onze leverancier heeft aangegeven dat het product deze week moet binnenkomen maar blijkbaar zit daar inderdaad vertraging op.
Wij hopen het toestel morgen binnen te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Cordialement,
Kind regards,
Klantenservice GSMwijzer.be
Bij mij is verzekeren echt nodig, afgelopen 2 jaar 9x mogen beroepen op de verzekering van mijn X10.
6 keer door mijn eigen toedoen (veel festivalwerk met gsm in je broekzak resulteert snel tot een kapot scherm of vochtschade)
De andere drie keer was mijn GSM steeds brak gerepareerd dus kon ik 'm na een dag meteen weer terugsturen.
Had deze verzekerd via Coolblue, mede hierdoor ook mijn Xperia S verzekerd via T-Mobile.
Is zelfs goedkoper bij T-Mobile, Coolblue was 9.95 per maand en T-Mobile 8.95.
6 keer door mijn eigen toedoen (veel festivalwerk met gsm in je broekzak resulteert snel tot een kapot scherm of vochtschade)
De andere drie keer was mijn GSM steeds brak gerepareerd dus kon ik 'm na een dag meteen weer terugsturen.
Had deze verzekerd via Coolblue, mede hierdoor ook mijn Xperia S verzekerd via T-Mobile.
Is zelfs goedkoper bij T-Mobile, Coolblue was 9.95 per maand en T-Mobile 8.95.
Al tijd om wat te posten in ervaringen topic?Time schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:32:
[...]
Mijn Xperia S is nu aan het opladen!!
(via tmobile)
Goed,
Vanmorgen toestel ook ontvangen alleen toch t-mobile brand in de software... die gaat terug!
PS: besteld via t-mobile online shop en heb 7 dagen op zicht!
Vanmorgen toestel ook ontvangen alleen toch t-mobile brand in de software... die gaat terug!
Power to the beat.
Gisterenavond een mailtje gestuurd naar GSMWijzer.be met de vraag of er iets klopt van de uitgestelde leverdatum, en kreeg net dit als antwoord:
Zou natuurlijk wel kunnen dat de unbranded versie er sneller is dan de T-Mobile branded versie. Misschien dat ze bij een T-Mob-abo een branded versie leveren?
Gaat over de zwarte, besteld op 28 februari. GSMwijzer.be = GSMwijzer.nl = studentmobiel.nl.Beste Ambroos,
Die geruchten doen inderdaad de ronde maar is nog niet bevestigd door onze leveranciers.
Verwachting is dat het toestel eind deze week/volgende week toekomt.
Met vriendelijke groet,
Cordialement,
Kind regards,
Klantenservice GSMwijzer.be
Zou natuurlijk wel kunnen dat de unbranded versie er sneller is dan de T-Mobile branded versie. Misschien dat ze bij een T-Mob-abo een branded versie leveren?
[ Voor 13% gewijzigd door AmbroosV op 08-03-2012 12:46 ]
Wat voor branding zit er in?ronaldm3 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:45:
Goed,
Heb zelf gebeld bij het bestellen en toen is mij verzekerd dat er geen provider bloatware in zou zitten... Als dit toch is overweeg ik ook om 'm terug te sturen! (als het meevalt bijv 1 programma ofzo dan wacht ik wel tot ik een custom ROM kan flashen) Wil sowieso rooten vanwege sommige stock apps (Mcafee en die voetbalapp)
Heb persoonlijk een grote afkeur voor branded toestellen is ook zo ouderwets, HI levert tenminste unbranded en dat is ook de reden dat ik vroeger voor HI ging.
[ Voor 11% gewijzigd door Lucky0wn op 08-03-2012 12:49 ]
Jup t-mobile levert een branded versie... wel is waar zonder enige logo's maar wel met een paar apps en een t-mobile wanneer je het toestel opstart en afsluit!AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:45:
Gisterenavond een mailtje gestuurd naar GSMWijzer.be met de vraag of er iets klopt van de uitgestelde leverdatum, en kreeg net dit als antwoord:
[...]
Gaat over de zwarte, besteld op 28 februari. GSMwijzer.be = GSMwijzer.nl = studentmobiel.nl.
Power to the beat.
Verwijderd
Ben toch wel teleurgesteld van de service bij gsmwijzer.be. Had hem eerst bij bol.com besteld, hoewel die waarschijnlijk nog later leveren, maar zij zeiden eind maart tenminste dat het nog 4 tot 6 weken kon duren. Ze hebben mij ook altijd een mail gestuurt om te laten weten dat ze niet kunnen leveren binnen hun verwachte levertijd, vind het een beetje jammer maar bon, nog eventjes wachten
Hmm ben ik ook niet zo blij mee.ronaldm3 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:48:
[...]
Jup t-mobile levert een branded versie... wel is waar zonder enige logo's maar wel met een paar apps en een t-mobile wanneer je het toestel opstart en afsluit!
Maarja, ik kijk het even aan, en later toch custom rom erop.
Ga er niet dood aan.
Voetbal app is wel leuk kan je je telefoon laten klappen als je wordt gebeldLucky0wn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:47:
[...]
Wat voor branding zit er in?
Heb zelf gebeld bij het bestellen en toen is mij verzekerd dat er geen provider bloatware in zou zitten... Als dit toch is overweeg ik ook om 'm terug te sturen! (als het meevalt bijv 1 programma ofzo dan wacht ik wel tot ik een custom ROM kan flashen) Wil sowieso rooten vanwege sommige stock apps (Mcafee en die voetbalapp)

Apps:
WnW internet, Top apps(van deutsche telecom),travel en surf en hot spot login.
Een teleurstelling!
Power to the beat.
Hotspotlogin is wel handig, tenminste als ik het goed lees op de site van T-Mobile (gratis hotspots in NL maar waar?) Dat WnW internet is toch van 2 jaar geleden? (abbonnementsvormen?) Die Top apps, Travel en Surf irriteren mij het meeste, die hotspotlogin zou ik wel willen maar de rest wil ik er eigenlijk absoluut niet in. (die eerste ook niet als iemand kan toelichten wat het precies is).ronaldm3 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:51:
[...]
Voetbal app is wel leuk kan je je telefoon laten klappen als je wordt gebeld
Apps:
WnW internet, Top apps(van deutsche telecom),travel en surf en hot spot login.
Een teleurstelling!
Verwijderd
Heb ook xperia s (wit) bij T-mobile. Nog helemaal niets gehoord. Geen sms. Alleen email dat verwachte levering de 30e is zoals ik eerder melde. 17e februari besteld. Maar weer eens aan de bel trekken.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:50:
Mawoon, je moet annuleren en bij T-mobile bestellen.
Verwijderd
Als dat zo is ga k maar gelijk andere firmware er op zetten, of kijken wat er gebeurt als je online gaat kijken voor een "update" van sony. Bij andere toestellen ook gedaan en dan geef je gewoon aan dat deze de huidige firmware moet overschrijven.Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:50:
[...]
Hmm ben ik ook niet zo blij mee.
Maarja, ik kijk het even aan, en later toch custom rom erop.
Ga er niet dood aan.
Verwijderd
Je moet gewoon ff bellen, wanneer heb je besteld dan Jay?Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:55:
[...]
Heb ook xperia s (wit) bij T-mobile. Nog helemaal niets gehoord. Geen sms. Alleen email dat verwachte levering de 30e is zoals ik eerder melde. 17e februari besteld. Maar weer eens aan de bel trekken.
Branded toestellen krijgen algemeen pas later een updateVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:55:
[...]
Als dat zo is ga k maar gelijk andere firmware er op zetten, of kijken wat er gebeurt als je online gaat kijken voor een "update" van sony. Bij andere toestellen ook gedaan en dan geef je gewoon aan dat deze de huidige firmware moet overschrijven.
Is er dan al een global FW gereleased? en die DRM die je verliest bij rooten natuurlijk, vraag me af of dat nog een issue is(bij m'n ARC S wel)Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:55:
[...]
Als dat zo is ga k maar gelijk andere firmware er op zetten, of kijken wat er gebeurt als je online gaat kijken voor een "update" van sony. Bij andere toestellen ook gedaan en dan geef je gewoon aan dat deze de huidige firmware moet overschrijven.
[ Voor 35% gewijzigd door Lucky0wn op 08-03-2012 12:58 ]
Verwijderd
Er staat een FTF file op XDA weet alleen niet of dit Global is. Je kan m ook weer locken na het unlocken (volgens xda developers forum van de XPS in ieder geval) zodat je weer updates binnen kan halen. DRM keys ben je wel kwijt!!Lucky0wn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:57:
[...]
[...]
Is er dan al een global FW gereleased? en die DRM die je verliest bij rooten natuurlijk, vraag me af of dat nog een issue is(bij m'n ARC S wel)
Maar hier is dit forum eigenlijk niet voor. Verdere discussies houden we wel in het andere topic.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 13:04 ]
Hij kan elk moment aankomen, DUURT LANG! 
Met dat rooten en custom roms enzo wacht ik nog wel ff.
doe ik wel over een paar maanden ofzo als ik weer wat nieuws wil
Die DRM keys zijn mijn probleem ook, had er veel problemen mee met m'n ARC S omdat ik ook veel legale dingen met DRM erop had staan die onbruikbaar werden na het unlocken van de BL vandaar ook mijn vraag.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:02:
[...]
Er staat een FTF file op XDA weet alleen niet of dit Global is. Je kan m ook weer locken na het unlocken (volgens xda developers forum van de XPS in ieder geval) zodat je weer updates binnen kan halen. DRM keys ben je wel kwijt!!
Maar hier is dit forum eigenlijk niet voor. Verdere discussies houden we wel in het andere topic.
lekkere nuttige posts hier op het moment.Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:05:
Hij kan elk moment aankomen, DUURT LANG!
iemand nog een goede tip voor een goedkoop abbonement? zelf zit ik nog met smart te wachten op de nieuwe abo's van Hi.
zag nog iemand voorbij komen abo inclusief Xbox maar dat is alleen met vodafone toch?
Bij het unlocken van de bootloader dmv van de officiele website van sony (momenteel nog de enige manier) verlies je drm keys.Lucky0wn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:09:
[...]
Die DRM keys zijn mijn probleem ook, had er veel problemen mee met m'n ARC S omdat ik ook veel legale dingen met DRM erop had staan die onbruikbaar werden na het unlocken van de BL vandaar ook mijn vraag.
Na relocken kun je wel weer updaten met seus/pc companion, maar de drm keys zijn vooralsnog niet terug te krijgen.
van xda:
Warning!
This procedure will wipe the /data partition of your phone, so you will loose all ur stored data, settings. SDCARD will NOT BE WIPED!!!
DRM keys WILL be lost forever
[ Voor 15% gewijzigd door riotrick op 08-03-2012 13:17 ]
bestellen met duurste KPN bel-web-sms abbo (voor de korting) en na de goedkope maanden overstappen naar een goedkoper bws / bwXLs abboMichel242186 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:16:
[...]
lekkere nuttige posts hier op het moment.
iemand nog een goede tip voor een goedkoop abbonement? zelf zit ik nog met smart te wachten op de nieuwe abo's van Hi.
zag nog iemand voorbij komen abo inclusief Xbox maar dat is alleen met vodafone toch?
Mag ik vragen wat er zo erg is aan een branded versie? Heb hem namelijk ook bij t-mobile besteld weet alleen niet zo goed wat het allemaal betekent.
je kan hem ook bij je eigen verzekeraar in de kostbaarheden verzekering stoppen (aanhangels van je inboedelverzekering) veelal een stuk lagere premie.Sangre schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:37:
Ik heb toevallig vorige maand uitgerekend dat het verzekeren van al mijn vorige telefoons meer dan 1200* euro premie zou hebben gekost. Gelukkig niet gedaan, ik zou daar nu 3x een nieuwe sony van kunnen kopen
voorgeïnstalleerde programma's die je niet kan verwijderen.Vinny1 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:19:
Mag ik vragen wat er zo erg is aan een branded versie? Heb hem namelijk ook bij t-mobile besteld weet alleen niet zo goed wat het allemaal betekent.
Voorgeinstalleerde programma's die je nooit gebruikt en een T-Mobile opstartlogo inplaats van Sony Xperia logo (Wil een zo clean mogelijke GSM)Vinny1 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:19:
Ik wacht wel op Root met de stock rom, ben ik blij genoeg en kan ik alle bloatware verwijderen.
Dus je kan na een tijdje die branded versie eraf gooien?Lucky0wn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:25:
[...]
Voorgeinstalleerde programma's die je nooit gebruikt en een T-Mobile opstartlogo inplaats van Sony Xperia logo (Wil een zo clean mogelijke GSM)
Ik wacht wel op Root met de stock rom, ben ik blij genoeg en kan ik alle bloatware verwijderen.
Kunnen de mensen die hem al hebben van t-mobile trouwens vertellen wat er in de doos zit.
En die oortjes die erbij zitten zit toch ook een mic aan ofniet?
Voor mij hetzelfde, ik ga dat ding echt niet weer terugsturen voor die paar apps.Lucky0wn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:25:
[...]
Voorgeinstalleerde programma's die je nooit gebruikt en een T-Mobile opstartlogo inplaats van Sony Xperia logo (Wil een zo clean mogelijke GSM)
Hij wordt hier bezorgd in tijdvak 12:45 - 14:45. Dus hij zal zo wel komen.
(T-Mobile - Black)
Ik ga na even ingelezen te hebben op XDA, toch even wachten met BL unlocken en wacht dus op root, als je dan je Phone ID aanpast (kon bij de X10 en Arc S ook) om zo een global phone te krijgen om als eerste updates te krijgen, daarna ook de bloatware verwijderen en het opstartlogo veranderen.Vinny1 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:29:
[...]
Dus je kan na een tijdje die branded versie eraf gooien?
Kunnen de mensen die hem al hebben van t-mobile trouwens vertellen wat er in de doos zit.
En die oortjes die erbij zitten zit toch ook een mic aan ofniet?
Bij mn Arc S maakte ik de fout om meteen zonder in te lezen de BL te unlocken en daardoor m'n DRM keys kwijt te raken wat ik nu dus niet meer wil!
Mijn S komt morgen aan bij m'n ouders dus morgenmiddag kan ik ermee gaan spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 08-03-2012 13:32 ]
Verwijderd
Heb m net ontvangen (de witte) hangt nu aan de oplader. Ga als ie opgeladen is de truc met het "updaten" via PC companion uitvoeren. Neem aan dat al die troep er dan afgaat.
Verwijderd
welke truc?Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:33:
Heb m net ontvangen (de witte) hangt nu aan de oplader. Ga als ie opgeladen is de truc met het "updaten" via PC companion uitvoeren. Neem aan dat al die troep er dan afgaat.
Verwijderd
Telefoon bijwerken via PC Companion.
Zo oude simkaart van oude provider ff op maat geknipt en nu nog even maandje wachten op nummerbehoud.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 13:59 ]
Als je een branded toestel hebt is de enige manier om hem te unbranden er een echt andere firmware op te zetten. Het beste wacht je tot de Xperia S op Wotanserver staat. Dan kan je gewoon kiezen dat je de Generic Netherlands software wilt, en dan moet je niets unlocken, en daar is geen risico aan verbonden.
Via PC Companion of SEUS een geforceerde reïnstall doen op branded software geeft je gewoon dezelfde branded software terug hoor.
Via PC Companion of SEUS een geforceerde reïnstall doen op branded software geeft je gewoon dezelfde branded software terug hoor.
Verwijderd
Ok d8 valt te proberen, was nl. met een ander merk telefoon wel gelukt.AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:59:
Als je een branded toestel hebt is de enige manier om hem te unbranden er een echt andere firmware op te zetten. Het beste wacht je tot de Xperia S op Wotanserver staat. Dan kan je gewoon kiezen dat je de Generic Netherlands software wilt, en dan moet je niets unlocken, en daar is geen risico aan verbonden.
Verwijderd
Ik snap het hele gedoe rond die branded software niet zo, het staat op je telefoon.... nou en? Alleen in het bootscherm zou ik wel vervelend vinden, verder laat ik die software gewoon links liggen.
Verwijderd
Net toestel gehaald bij The Phone House daarbij een gratis Wireless oplader gekregen. de Sony CP-EL.
Behalve dat je dan waarschijnlijk ook langer moet wachten totdat je nieuwe firmware krijgt...Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:02:
Ik snap het hele gedoe rond die branded software niet zo, het staat op je telefoon.... nou en? Alleen in het bootscherm zou ik wel vervelend vinden, verder laat ik die software gewoon links liggen.
Nog even contact met KPNtwitter gehad omdat de prijs op de website voor het toestel bij verlenging 20 euro goedkoper is geworden. Kreeg bericht terug dat deze 20 gecrediteerd werd. Ik betaal nu dus maar 9,95 voor de telefoon bij 1 jarig abonnement.BasvandenHoogen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:54:
Het kost wat moeite, en vooral fouten bij KPN, maar mijn Sony Xperia S is besteld!
Ik wil gebruik maken van 1 jarig abonnement, waarbij eerste 3 maanden elk abonnement €25 kost en daarna gratis is aan te passen. Dus ik wil de eerste drie maanden het hoogste abonnement, om zo korting te krijgen op mijn toestel. En na de eerste drie maanden ga ik omlaag naar mijn eigen keuze abonnement die ik nodig heb.
Mijn verhaal:
Bij verlenging van abonnement moet ik €139,95 betalen voor de Xperia S volgens de website, terwijl nieuwe klanten met hetzelfde abonnement maar €79,95. Dat vraagt om een telefoontje!
"Geen probleem meneer, u kunt de telefoon krijgen voor €69,95. Gaan we meteen regelen! u krijgt een bevestiging per mail" (10 euro extra cadeau)
Telefoonprijs en abonnement in mail waren correct, echter niet mijn telefoonnummer en mijn persoonsgegevens. weer bellen...
"Wat vervelend meneer, gaan we aanpassen. U moet eenmalig €29,95 betalen voor het betreffende toestel, u krijgt een bevestiging per mail" (nog eens 40 euro cadeau)
In de mail kloppen nu de persoonsgegevens. Echter staat er nu weer een 2-jarig abonnement ipv een 1 jarig abonnement... Weer bellen...
"Wat vervelend meneer, gaan we aanpassen. U moet eenmalig €29,95 betalen voor het betreffende toestel bij een 1 jarig abonnement, u krijgt een bevestiging per mail"
De bevestigingsmail klopt deze keer!
Zo gratis issie nou ook weer niet...OrangePower schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Ik heb dit even via de chat op GSMeasy.nl nagevraagd en het zit dus zo:
- De Xperia S is daar ruim op voorrad
- De Xbox 360 is ook ruim op voorraad
- Omdat ze het erg druk hebben met de Xbox 360 actie (die schijnbaar pas sinds gisteren loopt..) kunnen zij aanbiedingen met xbox 360's niet binnen 24 uur uitleveren. Dit staat ook bij het product vermeld.
Volgens de chatmevrouw is 1 a 2 weken ruim genomen en zal de levertijd korter zijn, maar garanties kon ze me niet geven.
In ieder geval wacht ik graag een weekje langer op mijn Xperia S voor die gratis Xbox 360.
Bij Typhone moet je bij een 1 jarig Vodaphone BEL+SMS+Web SMart 100min voor de Xperia S maar € 109 bijbetalen.
Bij GSM Easy bij zelfde abbo 258. Je betaalt dus 149 euro voor je xbox
Edit, prijs aangepast..
Eventjes for the record, dit is geen wireless oplader maar een battery pack waar je je telefoon kan aanhangen in geval van nood.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:03:
Net toestel gehaald bij The Phone House daarbij een gratis Wireless oplader gekregen. de Sony CP-EL.
Hoe kwam je daaraan? Bij verlenging zie ik een toestel prijs van 119,00 met het duurste beltegoed. Hangt dat prijs af op welke abonnement dat je inmiddels hebt?BasvandenHoogen schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:06:
[...]
Nog even contact met KPNtwitter gehad omdat de prijs op de website voor het toestel bij verlenging 20 euro goedkoper is geworden. Kreeg bericht terug dat deze 20 gecrediteerd werd. Ik betaal nu dus maar 9,95 voor de telefoon bij 1 jarig abonnement.
nog een mail gekregen
Bedankt voor uw reactie.
Uw aanvraag zal zsm in behandeling genomen.
Tevens een kleine correctie; het toestel wordt vanaf week 11 verwacht en kunt u hoogstwaarschijnlijk die week nog thuis verwachten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
foutje dus van studentmobiel week 11 ipv week 13
ik ben er al blij mee, nog een klein weekje misschien eerder
Bedankt voor uw reactie.
Uw aanvraag zal zsm in behandeling genomen.
Tevens een kleine correctie; het toestel wordt vanaf week 11 verwacht en kunt u hoogstwaarschijnlijk die week nog thuis verwachten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
foutje dus van studentmobiel week 11 ipv week 13
ik ben er al blij mee, nog een klein weekje misschien eerder
Verwijderd
Zojuist ook antwoord van Studentmobiel gekregen:
Hi, zojuist terugkoppeling gekregen vd leverancier.Verwachting is week 12 (kleine kans w.11). Excuus voor de verwarring ed vertraging
Hi, zojuist terugkoppeling gekregen vd leverancier.Verwachting is week 12 (kleine kans w.11). Excuus voor de verwarring ed vertraging
Heb je die er bij gepraat? Of kreeg je die gewoon?Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:03:
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Verwijderd
Die heb ik erbij gekregen. Ik was de eerste die de winkel in kwam voor dit toestel. verkoper kwam er zelf mee aan en zei erbij deze krijg je er gratis bij. nou top!laarom schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:18:
[...]
Heb je die er bij gepraat? Of kreeg je die gewoon?
Verwijderd
Kan iemand die reeds een toestel binnen heeft via T-mobile wat informatie geven over de inhoud van de doos?
Bijvoorbeeld:
Zitten de tags erbij?
Zit er een voucher bij voor de headset?
Zit er een microsim bij?
Dank!
Bijvoorbeeld:
Zitten de tags erbij?
Zit er een microsim bij?
Dank!
Iemand met de T-Mobile versie die even kan posten wat er precies in de doos zit?
Euroja was me voor tijdens het typen van dit bericht
Zag net trouwens een T-Mobile branded Galaxy S liggen, stond een lelijk T-Mobile logo achterop maar kon nergens in de software iets vinden van T-Mobile specifieke apps die hier genoemd zijn, raar dat die op de Xperia S dan wel staan.
Euroja was me voor tijdens het typen van dit bericht
Zag net trouwens een T-Mobile branded Galaxy S liggen, stond een lelijk T-Mobile logo achterop maar kon nergens in de software iets vinden van T-Mobile specifieke apps die hier genoemd zijn, raar dat die op de Xperia S dan wel staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 08-03-2012 14:27 . Reden: Aanpassing ]
Verwijderd
Liever software branded dan dat logo op de telefoon. Mijne verwachten ze trouwens morgen te versturen.Lucky0wn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:26:
Iemand met de T-Mobile versie die even kan posten wat er precies in de doos zit?
Euroja was me voor tijdens het typen van dit bericht![]()
Verwijderd
die mensen zitten nu lekker te spelen met hun nieuwe telefoon ze hebben geen tijd meer voor tweakersVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:26:
Kan iemand die reeds een toestel binnen heeft via T-mobile wat informatie geven over de inhoud van de doos?
Bijvoorbeeld:
Zitten de tags erbij?
Zit er een microsim bij?
Dank!
Verwijderd
Hallo allemaal,
Net pakketje gekregen:
De volgende dingen zitten in het pakket:
-Tags 2x
-Voucher voor headset
-Microsim van T-Mobile
Geen dank!
Net pakketje gekregen:
-Tags 2x
-Voucher voor headset
-Microsim van T-Mobile
Geen dank!
Verwijderd
waar blijft die hd kabel dan??Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:40:
Hallo allemaal,
Net pakketje gekregen:
-Tags 2x
-Voucher voor headset
-Microsim van T-Mobile
Geen dank!
Verwijderd
@yyb bedankt voor de info!
@ besiktas: die hdmi kabel is niet standaard. Ik denk dat je die los moet aanschaffen.
Net studentmobiel aan de lijn gehad.
Gister mijn experia s besteld.
Ze zeggen dat hij pas week 12 binnenkomt.
heb je nu van te voren al geregeld dat na 3 maand je abbo naar het gewenste abbo wordt bijgesteld?BasvandenHoogen schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:06:
[.heel verhaal..]
Nog even contact met KPNtwitter gehad omdat de prijs op de website voor het toestel bij verlenging 20 euro goedkoper is geworden. Kreeg bericht terug dat deze 20 gecrediteerd werd. Ik betaal nu dus maar 9,95 voor de telefoon bij 1 jarig abonnement.
Ik ben dit namelijk ook van plan voor de HTC one X
Ik zondag besteld en week 11 waarschijnlijk de leveringAndroo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:43:
Net studentmobiel aan de lijn gehad.
Bij mij wordt ie morgen afgeleverd tussen 8.30 en 13.00
jammer genoeg pas om 15.00 naar m'n ouders
Ik word echt helemaal leip van dat studentmobiel. Levering week 13. Oh nee, week 11. Of toch week 12!
! WEES DUIDELIJK ! Levert uiteindelijk veel meer klanten op.
Verwijderd
the phonehouse zou hem gewoon in de winkel moeten hebben, alle vestigingen.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:47:
weet niet iemand toevallig of hij op voorraad is bij the phone house roermond
Verwijderd
Zal haast wel moeten. ik heb hem vanochtend in amsterdam bij ThePhoneHouse gehaald.colossos schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:47:
Ik word echt helemaal leip van dat studentmobiel. Levering week 13. Oh nee, week 11. Of toch week 12!
Verwijderd
ik hoop het, had geen zin meer om te wachten want bij hi zeiden ze dat ze hem zelf pas rond 20 maart gaan leveren -.-
Ik neem aan los toestel? En voor de prijs van?Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:49:
[...]
Zal haast wel moeten. ik heb hem vanochtend in amsterdam bij ThePhoneHouse gehaald.
Verwijderd
even bellen en je weet het he......Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:49:
ik hoop het, had geen zin meer om te wachten want bij hi zeiden ze dat ze hem zelf pas rond 20 maart gaan leveren -.-

Nou ze hebben nog 17 minuten en anders zijn ze te laat haha. Ze zouden tussen 10 over 1 en 10 over 3 komen maar goed ik woon in de binnenstad, dus misschien dat ze wat moeite hebben, ze hebben ook nog wel eens de neiging om gewoon gelijk wat in brievenbus te doen en klaar.
ik zat 12 minuten in de wacht bij studentmobiel voordat ik iemand eraan kreeg..
en dan te horen krijgen dat je telefoon ( los toestel ) pas in week 12 pas binnenkomt bij hun..
en dan te horen krijgen dat je telefoon ( los toestel ) pas in week 12 pas binnenkomt bij hun..
klopt het nou dat de t-mobile variant NIET sim-lock is? aangezien we dus wel branded firmware hebben..
Verwijderd
Jullie hebben nog allemaal geluk
, ik zit aan gsmweb vast en daar verwachten ze hem pas eind maart volgens de site (zwart). terwijl in een mail 1 a 2 weken gezegd wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 14:58 ]
Verwijderd
wel simlock vrij, wel branded software.Time schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:57:
klopt het nou dat de t-mobile variant NIET sim-lock is? aangezien we dus wel branded firmware hebben..
Hoop ik toch niet, zit nog tot juni aan Hi vast en wil toch wel m'n Xperia S gebruiken, is me trouwens ook verzekerd toen ik belde dat ie geen simlock hadTime schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:57:
T-mobile toestellen hebben al een tijdje geen simlock meer hoor, dus dat komt wel goed