Probleem:
Ik heb nu nog een 1 maand lopende abbo bij Hi, maar hoe knip ik zo'n simkaart naar micro?
Ik heb nu nog een 1 maand lopende abbo bij Hi, maar hoe knip ik zo'n simkaart naar micro?
Verwijderd
Door te googlen of het topic door te lezenVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:59:
Probleem:
"Find what you love and let it kill you"
Verwijderd
Daarover gesproken... let op met vodafone!Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:59:
Probleem:
Verwijderd
Verwijderd
Is totaal niet relevant hier. Als je als winkel beweert het toestel de 5de maart aan te krijgen en een levertijd belooft van 2-3 dagen dan vind ik het volkomen vervelend dat ik hem vandaag nog niet heb, hoewel ik hem wel een hele tijd op voorhand hebt gepreordered. De winkels zijn hier gewoon niet zuiver.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:13:
gedult is een schone zaak, zo zie je maar hoe materialistisch we zijn (hele slechte eigenschap trouwens)
Kijk daar ben ik blij mee! en bootlogo?Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:31:
Die "branded" software van t-mobile kan je gewoon uninstallen.
Heb je 'm nu wel daadwerkelijk binnen?WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:14:
haha true, maar kan er gewoon niet tegen als er een tijd bekend is en iemand is te laat) maar goed das kleine quirck van mijn kant haha ik wacht wel rustig af, als ie vandaag nog maar komt vind ik alles best.
[ Voor 45% gewijzigd door Lucky0wn op 08-03-2012 15:38 ]
Bootlogo's kan je altijd aanpassen door bootanimation.zip te zetten in data/local daar hoef je geen rooted telefoon te hebben. En nee heb hem nog niet binnen. Ze zijn een half uur te laat, of ze komen niet of ze zijn verdwaald
[ Voor 14% gewijzigd door WeAreLegion op 08-03-2012 15:38 ]
Bootlogo is er nog wel.
Oh ik dacht van wel, wel fijn kan ik mijn GSM toch nog even BL locked laten tot er root isWeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:38:
[...]
Bootlogo's kan je altijd aanpassen door bootanimation.zip te zetten in data/local daar hoef je geen rooted telefoon te hebben.
Jup die zit er 100% zeker op.Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:38:
@ Razzah
Heb je enig idee of er een screenprotector op zit?
Donder hem maar eens op de grond, dan is ie pas shatter proofRazzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Jup die zit er 100% zeker op.
Noemt Sony dit niet de Shatter-proof screenprotector ofzo
Nah, zullen we dat maar niet doenWeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Donder hem maar eens op de grond, dan is ie pas shatter proof
Ik zie er inderdaad een beschermlaag over het scherm geplakt zitten, ziet er keurig uitRazzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Jup die zit er 100% zeker op.
Noemt Sony dit niet de Shatter-proof screenprotector ofzo
Verwijderd
De mijne had vertraging, hij is onderweg volgens AMP dus ben benieuwd. Eindelijk van die gare LG telefoon af nooooit meer!cryonic90 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:49:
Hier zou hij geleverd worden tussen 14:00 en 16:00.
Was die bezorger hier al om 14:15! Mooi op tijd dus en telefoon is super!
[ Voor 21% gewijzigd door AmbroosV op 08-03-2012 15:53 ]
Verwijderd
hoewel ik ook hoop dat de Xperia S (KPN) snel geleverd wordt, heb ik totaal geen problemen meer met de LG O2X. Is eigenlijk ook een erg mooi en snel apparaat... Maar ongetwijgeld zal die snel vergeten zijn als de Xperia S er is!WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:49:
[...]
De mijne had vertraging, hij is onderweg volgens AMP dus ben benieuwd. Eindelijk van die gare LG telefoon af nooooit meer!
Battle.net || Strava
Nou om niet al te offtopic te gaan, nee het is geen slecht toestel, maar de software ondersteuning van LG is nou niet echt super het is niet slecht maar het is het allemaal net niet. De sony xperia s heeft misschien niet de nieuweste hardware maar iedereen die ik ken met een sonyphone is er toch wel blij meeretlaw schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:54:
[...]
hoewel ik ook hoop dat de Xperia S (KPN) snel geleverd wordt, heb ik totaal geen problemen meer met de LG O2X. Is eigenlijk ook een erg mooi en snel apparaat... Maar ongetwijgeld zal die snel vergeten zijn als de Xperia S er is!
Dan gaat het scherm gewoon stuk, maar blijven de scherven bij elkaar!WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:47:
[...]
Donder hem maar eens op de grond, dan is ie pas shatter proof
_██_
(ಠ_ృ)
Heb het nagevraagd bij de twitterhelpdesk van TPH. Je kan waarschijnlijk de voucher einde vd maand gebruiken en dan zodra de witte uit is, deze ophalen/laten bezorgenAtomsk schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:56:
[...]
Dan gaat het scherm gewoon stuk, maar blijven de scherven bij elkaar!![]()
Hoop dat de Phonehouse de witte deze maand nog heeft. Kan ik die €80 voucher gebruiken
[ Voor 5% gewijzigd door laarom op 08-03-2012 16:04 ]
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Nee dat zal verder geen probleem zijnRazzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:06:
1 ding over die voucher, er staat ook op de voucher dat het een aankoop moet zijn van voor 5 maart.
Maar op de pakbon/aankoopbon staat natuurlijk 7 maart, want hij is vandaag gekomen.
Gaat dit een probleem zijn ?
Verwijderd
Hé, dank dat je nog even aan me dacht!WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:04:
Woot, heb hem binnen! En euroja bij mij zit er inderdaad gewoon een voucher bij voor de gratis headset ondanks dat ik hem de 5e besteld heb.
Doe eens een goed bod... lolmarijni12 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:10:
Mochten er mensen zijn die wel een voucher hebben gekregen maar die headset niet hoeven, je kunt me natuurlijk altijd een DM sturen
Ik sluit me er volledig bij aan. Had ik maar op de t-mobile website besteld. Nu nog een week wachten en ik heb dalijk toch een t-mobile abo.marijni12 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:10:
Mochten er mensen zijn die wel een voucher hebben gekregen maar die headset niet hoeven, je kunt me natuurlijk altijd een DM sturen
Ik heb hier nog een leuke Qtek 9100 liggen
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
€50
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Ja de snelheid was ik wel gewend, maar het beeld is wel echt heel mooiChaos-Zero schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:18:
Vanmiddag zoals beloofd op kunnen halen! Ze hadden gelukkig nog microsims op voorraad.
Wat een geweldig ding zeg! Zo ontzettend snel in vergelijking met mijn X10! Echt een verademing! En dat beeld...
Verwijderd
Ik heb hem net bij de Phone House (Amsterdam) gehaald!Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:27:
is er niet iemand die in roermond ff kan vragen bij de phone house want ik krijg daar niemand te pakken
[ Voor 16% gewijzigd door Chaos-Zero op 08-03-2012 16:34 ]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Kun je misschien een lijst maken met de apps die je kan verwijderen? alle T-Mobile meuk? en Macafee?WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:35:
Zo meeste crap die je kon verwijderen, verwijderd de rest doe ik wel als ie gereoot is, succed met wachten!
Verwijderd
Dus ik krijg hem volgende week binnen, jeuhj!"Op dit moment is de levertijd van het toestel 5-7 werkdagen. Wij verwachten het toestel dan ook binnen deze termijn te kunnen leveren."
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nee heb ik nog niet ontvangen. Ik baal er wel een beetje van. Kreeg gisteren wel de sms dat ik een sms/mail zou ontvangen om een afspraak te maken.Wai_AM schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:27:
@maukoo, @TheOneNL
Hebben jullie al een sms/e-mail ontvangen?
Kijk eens wat er onderaan de pakbon staatDamian schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:58:
Welke bon zou je moeten meesturen als je een verlenging hebt gedaan bij T-Mobile? Ik heb alleen een pakbon... Contract is onderweg met de post, zou daar wel bij zitten dan denk ik?
zelfde hier, maar ook nog niks ontvangen tot nu toe.maukoo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:01:
[...]
Nee heb ik nog niet ontvangen. Ik baal er wel een beetje van. Kreeg gisteren wel de sms dat ik een sms/mail zou ontvangen om een afspraak te maken.
Bij mij precies hetzelfde, balen!Androo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:15:
Net mailtje van studentmobiel:
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de Sony Xperia S.
Helaas is de eerste levering van de Sony Xperia S voor heel Nederland uitgesteld. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order enige vertraging opgelopen. Wij verwachten in week 12 voldoende Sony Xperia S binnen te krijgen om uw order uit te leveren. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.
Om u toch enigszins tegemoet te komen zullen wij een Micro USB autolader toevoegen aan uw bestelling.
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Studentmobiel.nl
Idd exact dezelfde mail gehad! (maar dan van GSMWijzer)Androo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:15:
Net mailtje van studentmobiel:
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de Sony Xperia S.
Helaas is de eerste levering van de Sony Xperia S voor heel Nederland uitgesteld. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order enige vertraging opgelopen. Wij verwachten in week 12 voldoende Sony Xperia S binnen te krijgen om uw order uit te leveren. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.
Om u toch enigszins tegemoet te komen zullen wij een Micro USB autolader toevoegen aan uw bestelling.
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).
Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Studentmobiel.nl
Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.
Dat is wel interessante info. Hoe zit het trouwens met de accessoires bij TPH? Is het budget spul dat bij DealExtreme goedkoper is te krijgen, of hebben ze ook wat betere merken headsets, tasjes, e.d.?laarom schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:03:
[...]
Heb het nagevraagd bij de twitterhelpdesk van TPH. Je kan waarschijnlijk de voucher einde vd maand gebruiken en dan zodra de witte uit is, deze ophalen/laten bezorgen
Ga zo nog ff langs TPH Haarlem om t na te vragen..
_██_
(ಠ_ృ)
Ik zal ze zo wel eventjes bellen, dit lijkt me wel erg raarmbttr schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:04:
Ik heb bijzonder vreemd nieuws van KPN gekregen. Belde om te vragen of ze al meer wisten, zei die meid me dat het nog niet 100 procent gegarandeerd kan worden dat de Xperia S in het assortiment opgenomen gaat worden. Toen ik vroeg hoe het kan dat ik hem dan wel al op de website heb gekocht zei ze me dat dit een voorbestelling is maar daarom niet gegarandeerd was ofzoiets.. Ik snapte er geen hol van, zij volgens mij ook niet. Wil een andere KPN'er nog eens bellen aub?thx!
Verwijderd
Ik heb net een sms en mail gekregen!!!! Alleen jammer dat ik hem niet morgen kon laten bezorgen. Ze hebben het denk ik super druk met alle Xperia's naar de klanten te brengen haha. Ik krijg hem zaterdag tussen 8:30 en 18:00 uur.Wai_AM schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:07:
[...]
zelfde hier, maar ook nog niks ontvangen tot nu toe.
Verwijderd
Ik heb de telefoon bij de HI winkel in Groningen besteld. Vandaag langs geweest en die hadden de telefoon nog niet. Ik wacht ook nog in spanning af!bullitnl schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:37:
Heeft iemand, die de telefoon in een shop van de providers heeft besteld, al bericht gehad misschien? Aangezien de zendingen al begonnen zijn, gok ik dat de winkels ook snel zullen volgen. Ik ga er morgen maar gewoon even langs denk ik.
p.s. Ik heb hem in een T-mobile Shop besteld.
Dus de shop van T-Mobile in Maastricht heeft ze dus wel al gehad? Dan ga ik morgen toch maar eens verhaal halen hier in Eindhoven. Ik wil mijn nieuwe telefoon, en wel NU!AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:11:
Ik ben best wel een beetje pissed aan het worden :<
Bij GSMwijzer is de communicatie echt zielig. Iedereen lijkt op een ander moment andere dingen te vernemen, en om dan pas twee weken later te leveren...
T-Mobile shop en TPH in Maastricht hebben er geen meer beschikbaar, ziet er naar uit dat ik ten vroegste eind volgende week mijn nieuwe telefoon heb.
Bleh.
Dat weet ik niet, de mevrouw van T-Mobile kon ze niet zien in Maastricht op hun systeem, en ze kende hem ook niet. Ze vond alleen de Xperia Aah-Er-Cee (Arc) en Aah-Er-Cee S 1.4.bullitnl schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:21:
[...]
Dus de shop van T-Mobile in Maastricht heeft ze dus wel al gehad? Dan ga ik morgen toch maar eens verhaal halen hier in Eindhoven. Ik wil mijn nieuwe telefoon, en wel NU!
[ Voor 11% gewijzigd door AmbroosV op 08-03-2012 18:24 ]
Hmm, ok. Ik ga morgen sowieso ff langs de shop. Ik laat wel hier wel weten wat eruit komt (hopelijk een Xperia S!!)AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:23:
[...]
Dat weet ik niet, de mevrouw van T-Mobile kon ze niet zien in Maastricht op hun systeem, en ze kende hem ook niet. Ze vond alleen de Xperia Aah-Er-Cee (Arc) en Aah-Er-Cee S 1.4.
Bleh bleh bleh.
Ergste is dan nog dat mijn Arc S begin volgende week verkocht is. En ik heb geen zin om terug naar mijn oude Neo te gaan.
heb je mazzel !maukoo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:46:
[...]
Ik heb net een sms en mail gekregen!!!! Alleen jammer dat ik hem niet morgen kon laten bezorgen. Ze hebben het denk ik super druk met alle Xperia's naar de klanten te brengen haha. Ik krijg hem zaterdag tussen 8:30 en 18:00 uur.
Ik hoop ook weleens dat me baas me duizenden euro's per maand betaald, helaas gebeurd dat ook niet.AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:46:
Bleh, ik ben het beu. Bestelling geannuleerd. En mijn Arc S is bijna verkocht.
Dan troost ik me wel met dat extra geld op m'n spaarrekening. Ik kan er niet tegen wanneer dingen niet gaan zoals ik had gehoopt.
Verwijderd
Ik denk het welRazzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:53:
[...]
Ik hoop ook weleens dat me baas me duizenden euro's per maand betaald, helaas gebeurd dat ook niet.
Is nog geen reden om ontslag te nemen toch
of is dit een iets te kromme vergelijking.
Jammer. Zie ook dat de 14 dagen omruilservice niet meer genoemd wordt op phonehouse.nl. Zwarte voor een witte omruilen gaat dus ook niet meer werken. Bleh.laarom schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:30:
Groupon bon van TPH is dus niet te gebruiken deze maand om vlgnd maand de witte Xperia S op te halen, moet deze maand gebruikt worden. Dit komt van een medewerker in de B&M TPH en van de telefonische klantenservice.
Zo maar even de zwarte ophalen dus! TPH heeft m op voorraad!
_██_
(ಠ_ృ)
Mijn enige keus is teruggaan naar de HTC Hero, wat ik ook nog steeds een nice toestel vind.AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:59:
[...]
Ik denk het wel
Nu in ieder geval, ik weet uit ervaring dat ééns een product me wat begint tegen te vallen (late leverdatum, slechte review, ...) dat ik er na een week om één of andere reden echt niet meer tevreden mee kan zijn. Vorig jaar rond deze tijd zat ik bij de allereerste batch van Arcs in Europa. Dag 1 vond 'k het super, dag 2 begon ik hem toch wat duur te vinden, dag 3 stoorde ik mij aan vanalles, dag 4 zat ik depressief in een hoekje van de de kamer op de grond en dag 5 ben ik hem gaan terugbrengen... Zo gaat het bij mij.
Vreemd genoeg heb ik dan enkele maanden later een Neo gekocht met eigenlijk veel meer gebreken, en daar was ik dan wel weer heel tevreden over. Nu een Arc S gewonnen, en die is ook super, ook al vond ik m'n Neo eigenlijk beter (vandaar dat ik hem verkoop en terugga naar de Neo).
Ik wacht wel tot ik nog eens een telefoon win, heb in 2011 al twee Xperia's gewonnen (X8 en Arc S), dat moet dit jaar ook lukken!
Goed nieuws! Ik ga morgen ook gelijk vroeg in de morgen naar de shopVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:58:
ik ben net naar t mobile in MAASTRICHT geweest. morgen krijgen ze 1 zwarte en 13 witte binnen. de zwarte was al gereserveerd. ik heb een witte gereserveerd en kan deze morgen afhalen :-) ik moest 20 euro betalen en morgen de rest. eindelijk :-)) me happy!
nu hopen dat morgen geen file is, ik moet tot 17 u werken en de winkel sluit om 18u, maar op het werk vragen of ik een half uurtje eerder naar huis mag wegens zeer dringende redenen :-)
[ Voor 6% gewijzigd door tvdoc op 08-03-2012 19:20 ]
Als je 'm goedkoop wilt met een 1-jarig abo zekerBloodhatch schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:16:
Ik heb nog niet besteld, maar is KPN niet nog steeds de meest voordelige keuze (voor nieuwe abonnementen)?
Nu is het nog maar de vraag of het ook allemaal klopt. Bijvoorbeeld punt 2.SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:26:
Over KPN. Ik heb vandaag een behoorlijke e-mail conversatie met ze gehad. De details zal ik jullie besparen, maar dit is wat ik nu zeker weet:
1. Morgen komt de eerste lading telefoons binnen.
2. De telefoons worden uitgegeven op datum van bestelling, dus als je er vroeg bij was heb je zaterdag waarschijnlijk je telefoon.
3. De mensen die de telefoon voor 79,95 hebben besteld, en de lagere prijs krijgen doormiddel van annulering van de bestelling en het aanmaken van een nieuwe. Die hebben pech, dan sta je dus weer onderaan de lijst. (ik dus) Daar is verder niks aan te doen. De mensen bij wie de 30 euro gecrediteerd wordt zouden dus goed moeten zitten.
4. De tweede lading telefoons komt 19 maart binnen bij KPN.
Bedankt! Maar het ziet eruit als een foutje met beide 150 en 200 smart plans. Als je naar de 275 smart plan kijkt dan zie een toestel prijs van 21,00. Maar het zou wel waar kunnen zijn en zou wel een erg goed prijs voor de snelheid en 1GB data en ook onbeperkte SMS!tvdoc schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:13:
Voor wie nog niet besteld heeft , bij Castle is ie nu gratis bij eenjarig Vodafone BSW Smart 150 , 8*48.50 + 4*24.25+30 aansl.kst=515 totaal voor 1 jaar, en op voorraad (volgens de site)
http://www.castle.nl/aanb...ratis-sony-ericsson-lt26i
Bij KPN wordt je gebeld door de koerier. Volgens KPN is er een lijst met bestellingen. Ik ga er dan vanuit dat de koerier begint met bellen bij nummer 1 en stopt als er geen telefoons meer zijn.Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:38:
[...]
Nu is het nog maar de vraag of het ook allemaal klopt. Bijvoorbeeld punt 2.
Dat zeiden ze bij T-Mobile ook, uiteindelijk was het meer "wie het eerst komt wie het eerst maalt"
Als in, wie het snelst een afspraak maakte bij AMP kreeg hem ook als 1 van de eerste.
Binnen no time zat de donderdag en vrijdag al vol met bestellingen.
Zover ik weet is dat bij T-Mobile ook zo, AMP Logistics doet alle leveringen voor T-Mobile.SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:44:
[...]
Bij KPN wordt je gebeld door de koerier. Volgens KPN is er een lijst met bestellingen. Ik ga er dan vanuit dat de koerier begint met bellen bij nummer 1 en stopt als er geen telefoons meer zijn.
Volgens mij heeft KPN de volledige logistiek uit handen gegeven aan de koerier aangezien ze zeggen dat ze geen enkele controle hebben over de uitlevering van de toestellen. Maar dat is speculatie want het is natuulijk ook wel makkelijk voor KPN om dat vol te houden.
Ik vind dit toch wel een interessante actie, toestel gratis en in totaal maar 90 euro over een jaar meer kwijt dan de KPN actie, en dan met veel meer internet, sneller + 3000 SMS per maand... mmmmmm doen?tvdoc schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:13:
Voor wie nog niet besteld heeft , bij Castle is ie nu gratis bij eenjarig Vodafone BSW Smart 150 , 8*48.50 + 4*24.25+30 aansl.kst=515 totaal voor 1 jaar, en op voorraad (volgens de site)
http://www.castle.nl/aanb...ratis-sony-ericsson-lt26i
[ Voor 11% gewijzigd door Bloodhatch op 08-03-2012 19:59 ]
Ik denk dat ik um nu ga bestellen inderdaad, als ik mag geloven dat ie echt op voorraad is...SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:08:
En je hebt het toestel direct itt KPN
Hoop dat ik er bij zit, zaterdag is een mooie dag om met je telefoon te gaan spelen :-P wel jammer dat het bij KPN zo lang moet duren.SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:26:
Over KPN. Ik heb vandaag een behoorlijke e-mail conversatie met ze gehad. De details zal ik jullie besparen, maar dit is wat ik nu zeker weet:
1. Morgen komt de eerste lading telefoons binnen.
2. De telefoons worden uitgegeven op datum van bestelling, dus als je er vroeg bij was heb je zaterdag waarschijnlijk je telefoon.
3. De mensen die de telefoon voor 79,95 hebben besteld, en de lagere prijs krijgen doormiddel van annulering van de bestelling en het aanmaken van een nieuwe. Die hebben pech, dan sta je dus weer onderaan de lijst. (ik dus) Daar is verder niks aan te doen. De mensen bij wie de 30 euro gecrediteerd wordt zouden dus goed moeten zitten.
4. De tweede lading telefoons komt 19 maart binnen bij KPN.
Ik, en ik laat het gewoon zo staan. Tuurlijk wil ik het aparaat wel zsm. Maar komt er voor mij ook nog bij dat ik midden in een verhuizing zit. Nu dat ie pas in week 11 op z'n vroegst wordt uitgeleverd heb ik mijn nieuwe adres al opgegeven. Had anders weer een tripje Amsterdam-Zwolle-Amsterdam moeten doen. Hoop dat ze hem na het weekend uitleveren. Gisteren had ik een dude van Studentmobiel aan de telefoon (moet trouwens wel zeggen dat ze me erg netjes en correct hebben te woord gestaan) en die vertelde dat ze week 13 gaan communiceren en hopen ergens in 12 de eerste bestelling binnen te hebben.Nachtaapje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:39:
zijn er nu eigenlijk nog mensen meteen pre order bij studentenmobiel of gsmwijzer.nl of BE?
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq