Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem:

Ik heb nu nog een 1 maand lopende abbo bij Hi, maar hoe knip ik zo'n simkaart naar micro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:59:
Probleem:

Ik heb nu nog een 1 maand lopende abbo bij Hi, maar hoe knip ik zo'n simkaart naar micro?
Door te googlen of het topic door te lezen :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:59:
Probleem:

Daarover gesproken... let op met vodafone!

Die moet namelijk net anders geknipt worden dan de andere kaarten (zie youtube)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien gewoon eerst eens naar hi winkel (kpn volgens mij) en vragen of ze zo vriendelijk willen zijn je een nieuwe kaart te geven? Dat scheelt wat gedoe zo niet kan je altijd nog knippen maar goed dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53
Bij de Hi winkel in Breda hebben ze ook een Simkaart knipper liggen, alleen een omzetstukje van Micro naar gewoon formaat kost daar 10 euro... beetje belachelijk voor een stuk plastic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Die pipo's hebben nog 4 minuten, ik merk wel dat ik niet geboren ben met geduld dat is wel duidelijk haha. Ik ben nog geneigd om bij de deur te gaan staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gedult is een schone zaak, zo zie je maar hoe materialistisch we zijn (hele slechte eigenschap trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
haha true, maar kan er gewoon niet tegen als er een tijd bekend is en iemand is te laat :O) maar goed das kleine quirck van mijn kant haha ik wacht wel rustig af, als ie vandaag nog maar komt vind ik alles best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:13:
gedult is een schone zaak, zo zie je maar hoe materialistisch we zijn (hele slechte eigenschap trouwens)
Is totaal niet relevant hier. Als je als winkel beweert het toestel de 5de maart aan te krijgen en een levertijd belooft van 2-3 dagen dan vind ik het volkomen vervelend dat ik hem vandaag nog niet heb, hoewel ik hem wel een hele tijd op voorhand hebt gepreordered. De winkels zijn hier gewoon niet zuiver.

bol.com doet zijn zaken tenminste goed, ze hebben nooit begin maart belooft omdat ze dat ook niet kunnen, ze hebben het van het begin safe gespeelt en zijn eerlijk in hun leverdatum. Uit principe zou ik eigelijk graag annuleren en hem bij bol.com bestellen, hoewel ik hem maandag misschien aankrijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 09:31
Heb hem ook binnen ,zwarte versie, en in de doos zit.

2 NFC tags
Headset Voucher
Oordopjes
Oplader
USB Kabel

Microsim.

Die "branded" software van t-mobile kan je gewoon uninstallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:31:

Die "branded" software van t-mobile kan je gewoon uninstallen. :D
Kijk daar ben ik blij mee! en bootlogo?
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:14:
haha true, maar kan er gewoon niet tegen als er een tijd bekend is en iemand is te laat :O) maar goed das kleine quirck van mijn kant haha ik wacht wel rustig af, als ie vandaag nog maar komt vind ik alles best.
Heb je 'm nu wel daadwerkelijk binnen? :P

[ Voor 45% gewijzigd door Lucky0wn op 08-03-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Lucky0wn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:37:
[...]

Bootlogo's kan je altijd aanpassen door bootanimation.zip te zetten in data/local daar hoef je geen rooted telefoon te hebben. En nee heb hem nog niet binnen. Ze zijn een half uur te laat, of ze komen niet of ze zijn verdwaald :P

[ Voor 14% gewijzigd door WeAreLegion op 08-03-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Lucky0wn schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:37:
[...]

Bootlogo is er nog wel.
Maarja hoevaak reboot je nou eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Razzah

Heb je enig idee of er een screenprotector op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:38:
[...]

Bootlogo's kan je altijd aanpassen door bootanimation.zip te zetten in data/local daar hoef je geen rooted telefoon te hebben.
Oh ik dacht van wel, wel fijn kan ik mijn GSM toch nog even BL locked laten tot er root is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:38:
@ Razzah

Heb je enig idee of er een screenprotector op zit?
Jup die zit er 100% zeker op.
Noemt Sony dit niet de Shatter-proof screenprotector ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Donder hem maar eens op de grond, dan is ie pas shatter proof :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Nah, zullen we dat maar niet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time
  • Laatst online: 29-06 19:00
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Ik zie er inderdaad een beschermlaag over het scherm geplakt zitten, ziet er keurig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Hier zou hij geleverd worden tussen 14:00 en 16:00.
Was die bezorger hier al om 14:15! Mooi op tijd dus en telefoon is super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hij zeker LordHades overgeslagen om snel bij jou te kunnen zijn.

Of heb je hem inmiddels LH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
cryonic90 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:49:
Hier zou hij geleverd worden tussen 14:00 en 16:00.
Was die bezorger hier al om 14:15! Mooi op tijd dus en telefoon is super!
De mijne had vertraging, hij is onderweg volgens AMP dus ben benieuwd. Eindelijk van die gare LG telefoon af nooooit meer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iemand die gratis kan telefoneren naar The Phone House Maastricht? (Internationaal bellen is me wat duur met m'n GSM en heb geen vaste lijn op mijn kamer...)

Zo ja, stuur me eventjes een DM :P Zou er een Xperia S willen reserveren.

Nummer is 043 - 326 41 22, for the record.

[ Voor 21% gewijzigd door AmbroosV op 08-03-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal die van mij ook wel vertraagd zijn... hier tussen 16:35 en 18:00 verwacht. Nog even geduld! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Zou hem tussen 12:45 en 14:45 krijgen.
Hij stond hier om 14:10 voor de deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:49:
[...]

De mijne had vertraging, hij is onderweg volgens AMP dus ben benieuwd. Eindelijk van die gare LG telefoon af nooooit meer! :D
hoewel ik ook hoop dat de Xperia S (KPN) snel geleverd wordt, heb ik totaal geen problemen meer met de LG O2X. Is eigenlijk ook een erg mooi en snel apparaat... Maar ongetwijgeld zal die snel vergeten zijn als de Xperia S er is!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time
Stond om 12 uur voor de duur, verwachtte de koerier om 12.30 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
retlaw schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:54:
[...]

hoewel ik ook hoop dat de Xperia S (KPN) snel geleverd wordt, heb ik totaal geen problemen meer met de LG O2X. Is eigenlijk ook een erg mooi en snel apparaat... Maar ongetwijgeld zal die snel vergeten zijn als de Xperia S er is!
Nou om niet al te offtopic te gaan, nee het is geen slecht toestel, maar de software ondersteuning van LG is nou niet echt super het is niet slecht maar het is het allemaal net niet. De sony xperia s heeft misschien niet de nieuweste hardware maar iedereen die ik ken met een sonyphone is er toch wel blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Dan gaat het scherm gewoon stuk, maar blijven de scherven bij elkaar! d:)b

Hoop dat de Phonehouse de witte deze maand nog heeft. Kan ik die €80 voucher gebruiken

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 22:12
Atomsk schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Dan gaat het scherm gewoon stuk, maar blijven de scherven bij elkaar! d:)b

Hoop dat de Phonehouse de witte deze maand nog heeft. Kan ik die €80 voucher gebruiken
Heb het nagevraagd bij de twitterhelpdesk van TPH. Je kan waarschijnlijk de voucher einde vd maand gebruiken en dan zodra de witte uit is, deze ophalen/laten bezorgen
Ga zo nog ff langs TPH Haarlem om t na te vragen..

[ Voor 5% gewijzigd door laarom op 08-03-2012 16:04 ]

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Woot, heb hem binnen! En euroja bij mij zit er inderdaad gewoon een voucher bij voor de gratis headset ondanks dat ik hem de 5e besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
1 ding over die voucher, er staat ook op de voucher dat het een aankoop moet zijn van voor 5 maart.
Maar op de pakbon/aankoopbon staat natuurlijk 7 maart, want hij is vandaag gekomen.

Gaat dit een probleem zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:06:
1 ding over die voucher, er staat ook op de voucher dat het een aankoop moet zijn van voor 5 maart.
Maar op de pakbon/aankoopbon staat natuurlijk 7 maart, want hij is vandaag gekomen.

Gaat dit een probleem zijn ?
Nee dat zal verder geen probleem zijn :) want dat staat bij echt alles ook die op 22 feb besteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Mochten er mensen zijn die wel een voucher hebben gekregen maar die headset niet hoeven, je kunt me natuurlijk altijd een DM sturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:04:
Woot, heb hem binnen! En euroja bij mij zit er inderdaad gewoon een voucher bij voor de gratis headset ondanks dat ik hem de 5e besteld heb.
Hé, dank dat je nog even aan me dacht! :) Ik denk dat die headset echt wel een leuke gadget is namelijk. Vele mogelijkheden.

Ik krijg die van mij morgenochtend, maar man oh man, ik kan niet wachten nu ik hier de eerste verhalen van iedereen hoor. Vanavond hopelijk de sms over het tijdsvak van bezorging. AMP doe mij maar om 8:30 uur!

Geniet ervan! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time
marijni12 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:10:
Mochten er mensen zijn die wel een voucher hebben gekregen maar die headset niet hoeven, je kunt me natuurlijk altijd een DM sturen >:)
Doe eens een goed bod... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
marijni12 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:10:
Ik sluit me er volledig bij aan. Had ik maar op de t-mobile website besteld. Nu nog een week wachten en ik heb dalijk toch een t-mobile abo.

Ik was bang dat t-mobile op de achterkant kwam te staan, lees nu dat het niet zo is. Nu dus geen headset en ik krijg hem minstens een week later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Time schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:13:
[...]

Ik heb hier nog een leuke Qtek 9100 liggen :9 Afbeeldingslocatie: http://www.mytrendyphone.nl/images/design/design/com/brands/QTEK/QTEK-9100.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Vanmiddag zoals beloofd op kunnen halen! Ze hadden gelukkig nog microsims op voorraad.
Wat een geweldig ding zeg! Zo ontzettend snel in vergelijking met mijn X10! Echt een verademing! En dat beeld... :D

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Time schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:13:
[...]

€50

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Chaos-Zero schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:18:
Vanmiddag zoals beloofd op kunnen halen! Ze hadden gelukkig nog microsims op voorraad.
Wat een geweldig ding zeg! Zo ontzettend snel in vergelijking met mijn X10! Echt een verademing! En dat beeld... :D
Ja de snelheid was ik wel gewend, maar het beeld is wel echt heel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 14:39
@maukoo, @TheOneNL

Hebben jullie al een sms/e-mail ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niet iemand die in roermond ff kan vragen bij de phone house want ik krijg daar niemand te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:27:
is er niet iemand die in roermond ff kan vragen bij de phone house want ik krijg daar niemand te pakken :P
Ik heb hem net bij de Phone House (Amsterdam) gehaald!

- Edit: Hoh, Roermond had ik overheen gelezen, sorry! Maar volgens mij hebben alle Phone House winkels m nu wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Chaos-Zero op 08-03-2012 16:34 ]

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja amsterdam ligt nogal heel erg uit de richting voor mij :P toch bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo meeste crap die je kon verwijderen, verwijderd de rest doe ik wel als ie gereoot is :), succed met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:35:
Zo meeste crap die je kon verwijderen, verwijderd de rest doe ik wel als ie gereoot is :), succed met wachten!
Kun je misschien een lijst maken met de apps die je kan verwijderen? alle T-Mobile meuk? en Macafee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belsimpel.nl stuurde mij dit terug na de vraag wanneer ze verwachten de Xperia S (zwart, los toestel, simlockvrij) te kunnen leveren:
"Op dit moment is de levertijd van het toestel 5-7 werkdagen. Wij verwachten het toestel dan ook binnen deze termijn te kunnen leveren."
Dus ik krijg hem volgende week binnen, jeuhj! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 20:03

Damian

Insane Obtrusion

Welke bon zou je moeten meesturen als je een verlenging hebt gedaan bij T-Mobile? Ik heb alleen een pakbon... Contract is onderweg met de post, zou daar wel bij zitten dan denk ik?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 22:39
Wai_AM schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:27:
@maukoo, @TheOneNL

Hebben jullie al een sms/e-mail ontvangen?
Nee heb ik nog niet ontvangen. Ik baal er wel een beetje van. Kreeg gisteren wel de sms dat ik een sms/mail zou ontvangen om een afspraak te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Damian schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:58:
Welke bon zou je moeten meesturen als je een verlenging hebt gedaan bij T-Mobile? Ik heb alleen een pakbon... Contract is onderweg met de post, zou daar wel bij zitten dan denk ik?
Kijk eens wat er onderaan de pakbon staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik heb bijzonder vreemd nieuws van KPN gekregen. Belde om te vragen of ze al meer wisten, zei die meid me dat het nog niet 100 procent gegarandeerd kan worden dat de Xperia S in het assortiment opgenomen gaat worden. Toen ik vroeg hoe het kan dat ik hem dan wel al op de website heb gekocht zei ze me dat dit een voorbestelling is maar daarom niet gegarandeerd was ofzoiets.. Ik snapte er geen hol van, zij volgens mij ook niet. Wil een andere KPN'er nog eens bellen aub? :) thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
maukoo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Nee heb ik nog niet ontvangen. Ik baal er wel een beetje van. Kreeg gisteren wel de sms dat ik een sms/mail zou ontvangen om een afspraak te maken.
zelfde hier, maar ook nog niks ontvangen tot nu toe. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 03-10 16:45
Net mailtje van studentmobiel:

U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van de Sony Xperia S.

Helaas is de eerste levering van de Sony Xperia S voor heel Nederland uitgesteld. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order enige vertraging opgelopen. Wij verwachten in week 12 voldoende Sony Xperia S binnen te krijgen om uw order uit te leveren. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.

Om u toch enigszins tegemoet te komen zullen wij een Micro USB autolader toevoegen aan uw bestelling.

U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Androo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:15:

Helaas is de eerste levering van de Sony Xperia S voor heel Nederland uitgesteld. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order enige vertraging opgelopen. Wij verwachten in week 12 voldoende Sony Xperia S binnen te krijgen om uw order uit te leveren. Zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren.

Om u toch enigszins tegemoet te komen zullen wij een Micro USB autolader toevoegen aan uw bestelling.

U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Studentmobiel.nl
Bij mij precies hetzelfde, balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 03-10 16:45
idd! beter doen ze er een hd kabel bij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
iemand van Tmobile die zijn headset niet wil?
PM maar ;-)

nou en in Belgie zegt gsmwijzer.be vandaag of morgen (gebeld rond 12.30) komen ze binnen. nou! niet netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagaBaSH
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 15:26

RagaBaSH

Huttenbouwer

Androo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:15:

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Studentmobiel.nl
Idd exact dezelfde mail gehad! (maar dan van GSMWijzer)

Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
laarom schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:03:
[...]

Heb het nagevraagd bij de twitterhelpdesk van TPH. Je kan waarschijnlijk de voucher einde vd maand gebruiken en dan zodra de witte uit is, deze ophalen/laten bezorgen
Ga zo nog ff langs TPH Haarlem om t na te vragen..
Dat is wel interessante info. Hoe zit het trouwens met de accessoires bij TPH? Is het budget spul dat bij DealExtreme goedkoper is te krijgen, of hebben ze ook wat betere merken headsets, tasjes, e.d.?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Hoe zit het nou precies met die voucher bij T-mobile? moet je die opsturen en dan krijg je binnen een paar weken die headset? (kan ik me alvast voorbereiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
mbttr schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:04:
Ik heb bijzonder vreemd nieuws van KPN gekregen. Belde om te vragen of ze al meer wisten, zei die meid me dat het nog niet 100 procent gegarandeerd kan worden dat de Xperia S in het assortiment opgenomen gaat worden. Toen ik vroeg hoe het kan dat ik hem dan wel al op de website heb gekocht zei ze me dat dit een voorbestelling is maar daarom niet gegarandeerd was ofzoiets.. Ik snapte er geen hol van, zij volgens mij ook niet. Wil een andere KPN'er nog eens bellen aub? :) thx!
Ik zal ze zo wel eventjes bellen, dit lijkt me wel erg raar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemnd of de gsm al in de mediamarkt of andere winkels ligt? omgeving maastricht
zit er ook eem beschermfolie op het scherm of moet ik er ene bijkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel balen dat die van GSMWijzer.be nooit een mail naar mij sturen maar dat ik altijd moet gaan vragen wat de status nu eigenlijk is.

Net naar TPH Maastricht gebeld, daar zijn ze allemaal voor bestellingen... De rest van de randsteden eens afzoeken, ik heb echt geen zin om nog twee weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Heeft iemand, die de telefoon in een shop van de providers heeft besteld, al bericht gehad misschien? Aangezien de zendingen al begonnen zijn, gok ik dat de winkels ook snel zullen volgen. Ik ga er morgen maar gewoon even langs denk ik.

p.s. Ik heb hem in een T-mobile Shop besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 22:39
Wai_AM schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:07:
[...]

zelfde hier, maar ook nog niks ontvangen tot nu toe. :(
Ik heb net een sms en mail gekregen!!!! Alleen jammer dat ik hem niet morgen kon laten bezorgen. Ze hebben het denk ik super druk met alle Xperia's naar de klanten te brengen haha. Ik krijg hem zaterdag tussen 8:30 en 18:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Kreeg net een mail van studentmobiel dat de levering is uitgesteld tot week 12. ik heb mijn bestelling geannuleerd. Daarna de phonehouse in apeldoorn gebeld, die hadden er drie binnengekregen waarvan eentje nog niet gereserveerd. Die apart laten leggen, ga hem straks ophalen! :)

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bullitnl schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:37:
Heeft iemand, die de telefoon in een shop van de providers heeft besteld, al bericht gehad misschien? Aangezien de zendingen al begonnen zijn, gok ik dat de winkels ook snel zullen volgen. Ik ga er morgen maar gewoon even langs denk ik.

p.s. Ik heb hem in een T-mobile Shop besteld.
Ik heb de telefoon bij de HI winkel in Groningen besteld. Vandaag langs geweest en die hadden de telefoon nog niet. Ik wacht ook nog in spanning af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben best wel een beetje pissed aan het worden :<

Bij GSMwijzer is de communicatie echt zielig. Iedereen lijkt op een ander moment andere dingen te vernemen, en om dan pas twee weken later te leveren...

T-Mobile shop en TPH in Maastricht hebben er geen meer beschikbaar, ziet er naar uit dat ik ten vroegste eind volgende week mijn nieuwe telefoon heb.

Bleh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:11:
Ik ben best wel een beetje pissed aan het worden :<

Bij GSMwijzer is de communicatie echt zielig. Iedereen lijkt op een ander moment andere dingen te vernemen, en om dan pas twee weken later te leveren...

T-Mobile shop en TPH in Maastricht hebben er geen meer beschikbaar, ziet er naar uit dat ik ten vroegste eind volgende week mijn nieuwe telefoon heb.

Bleh.
Dus de shop van T-Mobile in Maastricht heeft ze dus wel al gehad? Dan ga ik morgen toch maar eens verhaal halen hier in Eindhoven. Ik wil mijn nieuwe telefoon, en wel NU! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bullitnl schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:21:
[...]

Dus de shop van T-Mobile in Maastricht heeft ze dus wel al gehad? Dan ga ik morgen toch maar eens verhaal halen hier in Eindhoven. Ik wil mijn nieuwe telefoon, en wel NU! O+
Dat weet ik niet, de mevrouw van T-Mobile kon ze niet zien in Maastricht op hun systeem, en ze kende hem ook niet. Ze vond alleen de Xperia Aah-Er-Cee (Arc) en Aah-Er-Cee S 1.4.

Bleh bleh bleh.

Ergste is dan nog dat mijn Arc S begin volgende week verkocht is. En ik heb geen zin om terug naar mijn oude Neo te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door AmbroosV op 08-03-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:23:
[...]

Dat weet ik niet, de mevrouw van T-Mobile kon ze niet zien in Maastricht op hun systeem, en ze kende hem ook niet. Ze vond alleen de Xperia Aah-Er-Cee (Arc) en Aah-Er-Cee S 1.4.

Bleh bleh bleh.

Ergste is dan nog dat mijn Arc S begin volgende week verkocht is. En ik heb geen zin om terug naar mijn oude Neo te gaan.
Hmm, ok. Ik ga morgen sowieso ff langs de shop. Ik laat wel hier wel weten wat eruit komt (hopelijk een Xperia S!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Groupon bon van TPH is dus niet te gebruiken deze maand om vlgnd maand de witte Xperia S op te halen, moet deze maand gebruikt worden. Dit komt van een medewerker in de B&M TPH en van de telefonische klantenservice.
Zo maar even de zwarte ophalen dus! TPH heeft m op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Bestelling bij studentmobiel ook maar geannuleerd en besteld bij gsmeasy icm vodafone 2 jaar. Uiteindelijk verschil met mijn eerdere bestelling is over 2 jaar gezien zo'n 80 euro. Als ik dan toch twee weken moet wachten dan wil ik die gratis (nja 80 euro) Xbox 360 er ook wel bij ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
maukoo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:46:
[...]

Ik heb net een sms en mail gekregen!!!! Alleen jammer dat ik hem niet morgen kon laten bezorgen. Ze hebben het denk ik super druk met alle Xperia's naar de klanten te brengen haha. Ik krijg hem zaterdag tussen 8:30 en 18:00 uur.
heb je mazzel !

hier nog steeds niks. :( :(
ik hou ze wel aan vandaag nog een sms/email over een afspraak maken voor bezorging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bleh, ik ben het beu. Bestelling geannuleerd. En mijn Arc S is bijna verkocht.

Dan troost ik me wel met dat extra geld op m'n spaarrekening. Ik kan er niet tegen wanneer dingen niet gaan zoals ik had gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:46:
Bleh, ik ben het beu. Bestelling geannuleerd. En mijn Arc S is bijna verkocht.

Dan troost ik me wel met dat extra geld op m'n spaarrekening. Ik kan er niet tegen wanneer dingen niet gaan zoals ik had gehoopt.
Ik hoop ook weleens dat me baas me duizenden euro's per maand betaald, helaas gebeurd dat ook niet.
Is nog geen reden om ontslag te nemen toch :P

of is dit een iets te kromme vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net naar t mobile in MAASTRICHT geweest. morgen krijgen ze 1 zwarte en 13 witte binnen. de zwarte was al gereserveerd. ik heb een witte gereserveerd en kan deze morgen afhalen :-) ik moest 20 euro betalen en morgen de rest. eindelijk :-)) me happy!

nu hopen dat morgen geen file is, ik moet tot 17 u werken en de winkel sluit om 18u, maar op het werk vragen of ik een half uurtje eerder naar huis mag wegens zeer dringende redenen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:53:
[...]

Ik hoop ook weleens dat me baas me duizenden euro's per maand betaald, helaas gebeurd dat ook niet.
Is nog geen reden om ontslag te nemen toch :P

of is dit een iets te kromme vergelijking.
Ik denk het wel :P

Nu in ieder geval, ik weet uit ervaring dat ééns een product me wat begint tegen te vallen (late leverdatum, slechte review, ...) dat ik er na een week om één of andere reden echt niet meer tevreden mee kan zijn. Vorig jaar rond deze tijd zat ik bij de allereerste batch van Arcs in Europa. Dag 1 vond 'k het super, dag 2 begon ik hem toch wat duur te vinden, dag 3 stoorde ik mij aan vanalles, dag 4 zat ik depressief in een hoekje van de de kamer op de grond en dag 5 ben ik hem gaan terugbrengen... Zo gaat het bij mij.

Vreemd genoeg heb ik dan enkele maanden later een Neo gekocht met eigenlijk veel meer gebreken, en daar was ik dan wel weer heel tevreden over. Nu een Arc S gewonnen, en die is ook super, ook al vond ik m'n Neo eigenlijk beter (vandaar dat ik hem verkoop en terugga naar de Neo).

Ik wacht wel tot ik nog eens een telefoon win, heb in 2011 al twee Xperia's gewonnen (X8 en Arc S), dat moet dit jaar ook lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
laarom schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:30:
Groupon bon van TPH is dus niet te gebruiken deze maand om vlgnd maand de witte Xperia S op te halen, moet deze maand gebruikt worden. Dit komt van een medewerker in de B&M TPH en van de telefonische klantenservice.
Zo maar even de zwarte ophalen dus! TPH heeft m op voorraad!
Jammer. Zie ook dat de 14 dagen omruilservice niet meer genoemd wordt op phonehouse.nl. Zwarte voor een witte omruilen gaat dus ook niet meer werken. Bleh. :X

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
AmbroosV schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:59:
[...]

Ik denk het wel :P

Nu in ieder geval, ik weet uit ervaring dat ééns een product me wat begint tegen te vallen (late leverdatum, slechte review, ...) dat ik er na een week om één of andere reden echt niet meer tevreden mee kan zijn. Vorig jaar rond deze tijd zat ik bij de allereerste batch van Arcs in Europa. Dag 1 vond 'k het super, dag 2 begon ik hem toch wat duur te vinden, dag 3 stoorde ik mij aan vanalles, dag 4 zat ik depressief in een hoekje van de de kamer op de grond en dag 5 ben ik hem gaan terugbrengen... Zo gaat het bij mij.

Vreemd genoeg heb ik dan enkele maanden later een Neo gekocht met eigenlijk veel meer gebreken, en daar was ik dan wel weer heel tevreden over. Nu een Arc S gewonnen, en die is ook super, ook al vond ik m'n Neo eigenlijk beter (vandaar dat ik hem verkoop en terugga naar de Neo).

Ik wacht wel tot ik nog eens een telefoon win, heb in 2011 al twee Xperia's gewonnen (X8 en Arc S), dat moet dit jaar ook lukken!
Mijn enige keus is teruggaan naar de HTC Hero, wat ik ook nog steeds een nice toestel vind.
Maar dat gaat echt niet gebeuren, ik ben onwijs blij met de Xperia S. Hij is 10x zo snel als die Hero :P

En tja eerst werd me verteld je krijgt hem tusse 5 en 8 maart, en uiteindelijk toch op 8 maart gekregen, dus heb niet echt te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:58:
ik ben net naar t mobile in MAASTRICHT geweest. morgen krijgen ze 1 zwarte en 13 witte binnen. de zwarte was al gereserveerd. ik heb een witte gereserveerd en kan deze morgen afhalen :-) ik moest 20 euro betalen en morgen de rest. eindelijk :-)) me happy!

nu hopen dat morgen geen file is, ik moet tot 17 u werken en de winkel sluit om 18u, maar op het werk vragen of ik een half uurtje eerder naar huis mag wegens zeer dringende redenen :-)
Goed nieuws! Ik ga morgen ook gelijk vroeg in de morgen naar de shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-10 23:30
Voor wie nog niet besteld heeft , bij Castle is ie nu gratis bij eenjarig Vodafone BSW Smart 150 , 8*48.50 + 4*24.25+30 aansl.kst=515 totaal voor 1 jaar, en op voorraad (volgens de site)
http://www.castle.nl/aanb...ratis-sony-ericsson-lt26i

[ Voor 6% gewijzigd door tvdoc op 08-03-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 01:44
Ook vertragings-mail gehad van Studentmobiel. Gelijk order geannuleerd en naar TPH gerend. Kwartiertje later liep ik de deur uit met een zwarte Xperia S. Iets duurder maar dat heb ik er wel voor over.

Voor mij een piek meer naar Studentmobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Ik heb nog niet besteld, maar is KPN niet nog steeds de meest voordelige keuze (voor nieuwe abonnementen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Bloodhatch schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:16:
Ik heb nog niet besteld, maar is KPN niet nog steeds de meest voordelige keuze (voor nieuwe abonnementen)?
Als je 'm goedkoop wilt met een 1-jarig abo zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Over KPN. Ik heb vandaag een behoorlijke e-mail conversatie met ze gehad. De details zal ik jullie besparen, maar dit is wat ik nu zeker weet:

1. Morgen komt de eerste lading telefoons binnen.
2. De telefoons worden uitgegeven op datum van bestelling, dus als je er vroeg bij was heb je zaterdag waarschijnlijk je telefoon.
3. De mensen die de telefoon voor 79,95 hebben besteld, en de lagere prijs krijgen doormiddel van annulering van de bestelling en het aanmaken van een nieuwe. Die hebben pech, dan sta je dus weer onderaan de lijst. (ik dus) Daar is verder niks aan te doen. De mensen bij wie de 30 euro gecrediteerd wordt zouden dus goed moeten zitten.
4. De tweede lading telefoons komt 19 maart binnen bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:26:
Over KPN. Ik heb vandaag een behoorlijke e-mail conversatie met ze gehad. De details zal ik jullie besparen, maar dit is wat ik nu zeker weet:

2. De telefoons worden uitgegeven op datum van bestelling, dus als je er vroeg bij was heb je zaterdag waarschijnlijk je telefoon.
3. De mensen die de telefoon voor 79,95 hebben besteld, en de lagere prijs krijgen doormiddel van annulering van de bestelling en het aanmaken van een nieuwe. Die hebben pech, dan sta je dus weer onderaan de lijst. (ik dus) Daar is verder niks aan te doen. De mensen bij wie de 30 euro gecrediteerd wordt zouden dus goed moeten zitten.
Nu is het nog maar de vraag of het ook allemaal klopt. Bijvoorbeeld punt 2.
Dat zeiden ze bij T-Mobile ook, uiteindelijk was het meer "wie het eerst komt wie het eerst maalt"
Als in, wie het snelst een afspraak maakte bij AMP kreeg hem ook als 1 van de eerste.
Binnen no time zat de donderdag en vrijdag al vol met bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
tvdoc schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:13:
Voor wie nog niet besteld heeft , bij Castle is ie nu gratis bij eenjarig Vodafone BSW Smart 150 , 8*48.50 + 4*24.25+30 aansl.kst=515 totaal voor 1 jaar, en op voorraad (volgens de site)
Bedankt! Maar het ziet eruit als een foutje met beide 150 en 200 smart plans. Als je naar de 275 smart plan kijkt dan zie een toestel prijs van 21,00. Maar het zou wel waar kunnen zijn en zou wel een erg goed prijs voor de snelheid en 1GB data en ook onbeperkte SMS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:38:
[...]

Nu is het nog maar de vraag of het ook allemaal klopt. Bijvoorbeeld punt 2.
Dat zeiden ze bij T-Mobile ook, uiteindelijk was het meer "wie het eerst komt wie het eerst maalt"
Als in, wie het snelst een afspraak maakte bij AMP kreeg hem ook als 1 van de eerste.
Binnen no time zat de donderdag en vrijdag al vol met bestellingen.
Bij KPN wordt je gebeld door de koerier. Volgens KPN is er een lijst met bestellingen. Ik ga er dan vanuit dat de koerier begint met bellen bij nummer 1 en stopt als er geen telefoons meer zijn.

Volgens mij heeft KPN de volledige logistiek uit handen gegeven aan de koerier aangezien ze zeggen dat ze geen enkele controle hebben over de uitlevering van de toestellen. Maar dat is speculatie want het is natuulijk ook wel makkelijk voor KPN om dat vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:44:
[...]

Bij KPN wordt je gebeld door de koerier. Volgens KPN is er een lijst met bestellingen. Ik ga er dan vanuit dat de koerier begint met bellen bij nummer 1 en stopt als er geen telefoons meer zijn.

Volgens mij heeft KPN de volledige logistiek uit handen gegeven aan de koerier aangezien ze zeggen dat ze geen enkele controle hebben over de uitlevering van de toestellen. Maar dat is speculatie want het is natuulijk ook wel makkelijk voor KPN om dat vol te houden.
Zover ik weet is dat bij T-Mobile ook zo, AMP Logistics doet alle leveringen voor T-Mobile.
Die doen ook de betalingen aan de deur en tekenen van contracten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Zo net eindelijk de phone opgehaald bij TPH. Met de Groupon bon was het €180 + €10 voor de bon, dat maakt de Xperia voor mij €190, €4 goedkoper dan de goedkoopste webshop met mijn abo!
Lekker Nederlands op koopjesjacht geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
tvdoc schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:13:
Ik vind dit toch wel een interessante actie, toestel gratis en in totaal maar 90 euro over een jaar meer kwijt dan de KPN actie, en dan met veel meer internet, sneller + 3000 SMS per maand... mmmmmm doen?

Daarbij ben ik ook van plan naar het buitenland te gaan, en als ik het mag geloven kun je het ook gebruken in het buitenland met dit abonnement?

[ Voor 11% gewijzigd door Bloodhatch op 08-03-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

En je hebt het toestel direct itt KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:08:
En je hebt het toestel direct itt KPN
Ik denk dat ik um nu ga bestellen inderdaad, als ik mag geloven dat ie echt op voorraad is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
De eerste vraag voor de bezitters: maakt de haptic feedback bij jullie ook geluid? Eerste wat me opvalt en een btj irritant eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25
Het wordt steeds vager bij gsmeasy :p. Ik had al een afspraak gemaakt met het bezorgbedrijf (amp logistics)dat ze hem morgen zouden bezorgen. Krijg ik om 8 uur een mailtje binnen dat het product niet op voorraad is 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:26:

Hoop dat ik er bij zit, zaterdag is een mooie dag om met je telefoon te gaan spelen :-P wel jammer dat het bij KPN zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtaapje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 11:17
zijn er nu eigenlijk nog mensen meteen pre order bij studentenmobiel of gsmwijzer.nl of BE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo de garantie ben ik al kwijt nou ja tot op zekere hoogte heb hem al geunlocked (bootloader) maar goed das alleen als er echt iets kaduk is door te snelle cpu of dergelijke (overkloken doe ik toch niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Nachtaapje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:39:
zijn er nu eigenlijk nog mensen meteen pre order bij studentenmobiel of gsmwijzer.nl of BE?
Ik, en ik laat het gewoon zo staan. Tuurlijk wil ik het aparaat wel zsm. Maar komt er voor mij ook nog bij dat ik midden in een verhuizing zit. Nu dat ie pas in week 11 op z'n vroegst wordt uitgeleverd heb ik mijn nieuwe adres al opgegeven. Had anders weer een tripje Amsterdam-Zwolle-Amsterdam moeten doen. Hoop dat ze hem na het weekend uitleveren. Gisteren had ik een dude van Studentmobiel aan de telefoon (moet trouwens wel zeggen dat ze me erg netjes en correct hebben te woord gestaan) en die vertelde dat ze week 13 gaan communiceren en hopen ergens in 12 de eerste bestelling binnen te hebben.

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste