Net gebeld door amp logistics. Donderdag 15 maart wordt mijn Xperia S + Xbox geleverd. Zo kan het dus ook blijkbaar
Bedankt voor de update. Nu weet ik niet hoe het met mijn bestelling is. Ik had ook gebeld om de prijs aan te laten passen, en heb hierna een nieuwe mail gekregen met de verlaagde prijs (plus nog 30 euro extra korting), dus zou volgens wat je zegt dan weer onderaan de lijst komen. Het bestelnummer is echter onveranderd gebleven, dus dan lijkt het mij toch dat ik mijn oorspronkelijke plaats op de lijst behoud?SaN schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:26:
Over KPN. Ik heb vandaag een behoorlijke e-mail conversatie met ze gehad. De details zal ik jullie besparen, maar dit is wat ik nu zeker weet:
1. Morgen komt de eerste lading telefoons binnen.
2. De telefoons worden uitgegeven op datum van bestelling, dus als je er vroeg bij was heb je zaterdag waarschijnlijk je telefoon.
3. De mensen die de telefoon voor 79,95 hebben besteld, en de lagere prijs krijgen doormiddel van annulering van de bestelling en het aanmaken van een nieuwe. Die hebben pech, dan sta je dus weer onderaan de lijst. (ik dus) Daar is verder niks aan te doen. De mensen bij wie de 30 euro gecrediteerd wordt zouden dus goed moeten zitten.
4. De tweede lading telefoons komt 19 maart binnen bij KPN.
welke abo heb je gekozen?rxs schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:43:
Net gebeld door amp logistics. Donderdag 15 maart wordt mijn Xperia S + Xbox geleverd. Zo kan het dus ook blijkbaar
Verwijderd
Net naar Hi gebeld of ik mijn abbo kon opzeggen omdat ik bij vodafone een goedkopere had gezien. Medewerker heeft het allemaal voor me uitgezocht en nu ben ik nog iets goedkoper uit bij kpn. Eerste 3 maanden duurste bundel voor 25 euro, daarna bundel verlagen. Is maar voor 1 jaar. In totaal iets van 500 euro kwijt voor 1 jaar abbo + telefoon. Voor de telefoon betaal ik 30 euro. Micro sim zit er ook bij.
Daarnaast gevraagd naar de levering. Waarschijnlijk volgende week.
Daarnaast gevraagd naar de levering. Waarschijnlijk volgende week.
Je hoort wel telkens andere verhalen over kpn. Als ze morgen binnenkomen zou dat mooi zijn, maar ik heb er nog een hard hoofd in. Zodra de eerste kpn`er zijn telefoon heeft begin ik het te geloven.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Mijn order staat ook op Studentmobiel, ook week 12 levertijd te horen gekregen.Nachtaapje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:39:
zijn er nu eigenlijk nog mensen meteen pre order bij studentenmobiel of gsmwijzer.nl of BE?
Wil telefoon graag hebben, maar ik kan best even wachten
ik kan ook wachten, maar vind het niet echt correct dat jullie in Nederland mails krijgen dat ze er niet tijdig geraken.. dat jullie ter compensatie een autolader bij krijgen en ik als Belgje krijg helemaal niks!
nou!!
week 12 ja die start maandag... ;-)
nou!!
week 12 ja die start maandag... ;-)
Even een vraagje, Is de gratis xbox 360 alleen icm een 2 jarig abonnement of ook voor de 1 jarige variant?OrangePower schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:00:
[...]
Ik heb dit even via de chat op GSMeasy.nl nagevraagd en het zit dus zo:
- De Xperia S is daar ruim op voorrad
- De Xbox 360 is ook ruim op voorraad
- Omdat ze het erg druk hebben met de Xbox 360 actie (die schijnbaar pas sinds gisteren loopt..) kunnen zij aanbiedingen met xbox 360's niet binnen 24 uur uitleveren. Dit staat ook bij het product vermeld.
Volgens de chatmevrouw is 1 a 2 weken ruim genomen en zal de levertijd korter zijn, maar garanties kon ze me niet geven.
In ieder geval wacht ik graag een weekje langer op mijn Xperia S voor die gratis Xbox 360.
ook met 1 jarig. kijk die grote banner ff
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH(sorry hoor
), maar ik heb hem!
Ik heb er vanmiddag eentje opgehaald bij de PhoneHouse en ik kan jullie zeggen dat het voor mij het 4 maanden wachten (want zo lang is mijn abonnement al verlopen
) meer dan waard is! Wat een prachtig toestel!
Ik hoefde niks bij te leggen voor het toestel inclusief Micro-SIM (2 jarige Vodafone Bel+SMS+Web Smart 150 abonnement). Mocht je een stapje lager willen (Bel+SMS+Web Smart 100) dan moest er wel €30,- worden bijgelegd voor het toestel.
Bij de Xperia S zat overigens geen HDMI kabel, wel 2 NFC Smart tags (1 rode en 1 zwarte)

Ik heb er vanmiddag eentje opgehaald bij de PhoneHouse en ik kan jullie zeggen dat het voor mij het 4 maanden wachten (want zo lang is mijn abonnement al verlopen
Ik hoefde niks bij te leggen voor het toestel inclusief Micro-SIM (2 jarige Vodafone Bel+SMS+Web Smart 150 abonnement). Mocht je een stapje lager willen (Bel+SMS+Web Smart 100) dan moest er wel €30,- worden bijgelegd voor het toestel.
Bij de Xperia S zat overigens geen HDMI kabel, wel 2 NFC Smart tags (1 rode en 1 zwarte)
Man - a being in search of meaning
wat moet je eigenlijk met een xbox? wat kan je daarmee behalve games spelen? kan ik hem als dlna server/client gebruiken?
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Verwijderd
Wie is er een beetje bekend met GSMweb en levertijden? Ik heb door een lang verhaal deze daar nu besteld/omgezet omdat ik te lang op mijn Arc S moest wachten. Op de website staat leverbaar eind maart (zwart). In een mail kreeg ik 1 a 2 weken maar ze roepen wel vaker wat heb ik gemerkt. Ik heb besloten om absoluut voor de witte te gaan omdat ik die gewoon veel mooier vind
. Deze wordt denk ik 2 weken later nog geleverd dan de zwarte.... dus je heb best kans dat ik pas in april mijn witte krijg
Verkopen op marktplaats voor ongeveer 200 euro?fabstar81 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:09:
wat moet je eigenlijk met een xbox? wat kan je daarmee behalve games spelen? kan ik hem als dlna server/client gebruiken?
(offtopic) Ik heb de telefoon inmiddels en hij presteerd boven mijn verwachtingen op gebied van vloeiendheid en display!! Ook heb ik 2 nfc tags en deze werken goed.
(ontopic) De gratis headset die je kon krijgen bij t-mobile is in de vorm van een voucher meegeleverd, deze moet je dan opsturen samen met een kopie van je aankoopbewijs. De headset wordt pas in april geleverd, jammer, nog even wachten daarop!
(offtopic) Voor de rest eerste ervaring met de telefoon perfect! Hier krijgen we geen spijt van denk ik!
Groet Ruben
(ontopic) De gratis headset die je kon krijgen bij t-mobile is in de vorm van een voucher meegeleverd, deze moet je dan opsturen samen met een kopie van je aankoopbewijs. De headset wordt pas in april geleverd, jammer, nog even wachten daarop!
(offtopic) Voor de rest eerste ervaring met de telefoon perfect! Hier krijgen we geen spijt van denk ik!
Groet Ruben
[ Voor 68% gewijzigd door ruben384 op 08-03-2012 23:54 . Reden: typo ]
Morgen wordt ie geleverd tusse n 8.50 en 10.50
Dat is wel een heel interessante aanbieding inderdaad. Dan komt het in totaal op slechts 416,25 toch?Bloodhatch schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:58:
[...]
Ik vind dit toch wel een interessante actie, toestel gratis en in totaal maar 90 euro over een jaar meer kwijt dan de KPN actie, en dan met veel meer internet, sneller + 3000 SMS per maand... mmmmmm doen?
Daarbij ben ik ook van plan naar het buitenland te gaan, en als ik het mag geloven kun je het ook gebruken in het buitenland met dit abonnement?
Heeft iemand ervaring met castle.nl?
Kliksplackavellie85 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 01:55:
[...]
Dat is wel een heel interessante aanbieding inderdaad. Dan komt het in totaal op slechts 416,25 toch?
Heeft iemand ervaring met castle.nl?
Je kunt, afleidende uit een aantal shopreviews, soms een geïmporteerd toestel krijgen.
In de meeste gevallen is dit niet zo'n probleem natuurlijk.
Neemt niet weg dat het inderdaad een prima aanbieding is.
[ Voor 32% gewijzigd door Fixer op 09-03-2012 02:22 ]
Ik heb gisteravond bij castle besteld, ik laat jullie weten wat mijn ervaringen met de winkel zelf zijn. Hiermee doel ik op communicatie content, snelheid en frequency. Hoe kom je er achter of een toestel geïmporteerd is? Ik vond de vodafone actie te interessant om te laten liggen.
Dat is een hele interessante aanbieding bij Castle. Ook precies het abbo wat ik voor mijn vrouw en mijzelf wilde. Goedkoopste was bij Ty[hone, 109 bijbetalen en bij castle dus niets bijbetalenBloodhatch schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:46:
Ik heb gisteravond bij castle besteld, ik laat jullie weten wat mijn ervaringen met de winkel zelf zijn. Hiermee doel ik op communicatie content, snelheid en frequency. Hoe kom je er achter of een toestel geïmporteerd is? Ik vond de vodafone actie te interessant om te laten liggen.
Kan zo gauw het addertje niet vinden, maar mijn gevoel zegt dat hij er wel is, ergens...
Wat is het nadeel van een geïmporteerd toestel?Fixer schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 02:22:
Je kunt, afleidende uit een aantal shopreviews, soms een geïmporteerd toestel krijgen.
In de meeste gevallen is dit niet zo'n probleem natuurlijk.
Neemt niet weg dat het inderdaad een prima aanbieding is.
Eerlijk gezegd ben ik ook altijd op zoek naar de adder, maar ik kon het hier niet zo gauw vinden. Bij KPN had ik nog steeds dubbele gevoelens, ondanks dat iedereen beweert dat je het omlaag kunt schroeven en geen 150 euro hoeft te betalen in de 4e maand (en ik geloof ze allemaal, maar dat gevoel gaat niet weg). Zoals aangegeven zal ik vermelden hoe de zaken verlopen met castle en de Sony Xperia S.The-Force schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:04:
[...]
Dat is een hele interessante aanbieding bij Castle. Ook precies het abbo wat ik voor mijn vrouw en mijzelf wilde. Goedkoopste was bij Ty[hone, 109 bijbetalen en bij castle dus niets bijbetalen
Kan zo gauw het addertje niet vinden, maar mijn gevoel zegt dat hij er wel is, ergens...
Vandaag hopen op goed nieuws van KPN <:o).
Besteld op: 24/2 ;$. Komt omdat ik eerst een order had bij de phonehouse die stond al sinds 6/2. Alsnog ingegaan op die actie van kpn dusja...
Besteld op: 24/2 ;$. Komt omdat ik eerst een order had bij de phonehouse die stond al sinds 6/2. Alsnog ingegaan op die actie van kpn dusja...
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Ik zit ook op een telefoontje te wachten. Ik heb hem de 23e besteld, dus ik ben benieuwd of ik vandaag een telefoontje ga krijgen.
Is er iemand uit België die al een toestel te pakken heeft?
Ambroos zei volgensmij dat de toestellen in belgie pas in april komen.ETzPliskin schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:11:
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Meteen T-Mobile gebeld, wordt er doodleuk verteld dat het in afleverstatus staat, nummer gekregen van AMP.
Meteen gebeld en afleverafspraak gemaakt voor morgen.
Ik heb mij pre-order geannuleerd. Kon verder wel zonder problemen, was zo geregeld (na half uur in de wacht). Ze storten het aankoopbedrag gewoon terug op m'n bankrekening.Nachtaapje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:39:
zijn er nu eigenlijk nog mensen meteen pre order bij studentenmobiel of gsmwijzer.nl of BE?
Gisteravond bij de phonehouse in apeldoorn een zwarte xperia s gekocht. Die hadden er drie binnen gekregen, had de laatste die nog niet gereserveerd was
wordt er een snellader bijgeleverd? want ik lees dat de lader die wordt geleverd niet zo snel laad als beloofd.
[ Voor 45% gewijzigd door dirk- op 09-03-2012 09:27 ]
Verwijderd
1e x laden niet 2e x zat ik na 30 min op 50% time will tell of hij snel laadt. Merkte wel dat na de eerste x laden de accu snel leeg was. Hoop dat dat niet elke x is. Ging in 1 nacht van 40% naar 0% in standby zonder Wifi BT o.i.d.dirk- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:25:
wordt er een snellader bijgeleverd? want ik lees dat de lader die wordt geleverd niet zo snel laad als beloofd.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 09:31 ]
Oké vandaar, ik verwachtte al zoiets. Bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:29:
[...]
1e x laden niet 2e x zat ik na 30 min op 50%
Verwijderd
Na een halve dag gebruik al een 2e keer laden? Hoop ook alleen de 1e keer.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:29:
[...]
1e x laden niet 2e x zat ik na 30 min op 50%
Zijn er al mensen die van KNP wat gehoord hebben? Ik zit echt sterk te twijfelen of ik niet toch die actie van castle.nl zal doen..
Verwijderd
Had de tel. na 60% laden van de lader afgehaald voor het flashen van andere firmware. Na het flashen toen ik m weer aansluitte sprong ie in een x naar 100% denk dus dat ie niet goed opgeladen was.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:34:
[...]
Na een halve dag gebruik al een 2e keer laden? Hoop ook alleen de 1e keer.
Verwijderd
Nu al geflashed?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:37:
[...]
Had de tel. na 60% laden van de lader afgehaald voor het flashen van andere firmware. Na het flashen toen ik m weer aansluitte sprong ie in een x naar 100% denk dus dat ie niet goed opgeladen was.
Verwijderd
Als dat zo is dan root ik m en dan reset ik de batterij data.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:45:
[...]
Nu al geflashed?. Met worldrom? Zal toch de batterij management niet overhoop gehaald hebben hoop ik voor je?
Net toch maar weer gebeld met KPN. De vrouw die ik aan de lijn had, vertelde me dat de Xperia S niet op de schaarstelijst staat, en dus op voorraad zou moeten zijn. Ik wacht nog even een paar uurtjes af, anders annuleer ik hem toch maar.
Iemand toevallig al iets gehoord van bol.com?
De enige manier om hem in België voor 2 april (retail launch BE) vast te krijgen is via smartphoneshop.be (Coolblue) of GSMwijzer.be - allebei een Nederlands toestel.ETzPliskin schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:11:
Niet veel. Waarschijnlijk krijg je een boekje wat je niet kan lezen, maar die valt te downloaden. Waarschijnlijk krijg je ook als je hem opstart in de desbetreffende taal. Als je niet weet waar je het zoeken moet is het een heel gedoe om hem op Nederlands/Engels te krijgen.The-Force schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:05:
[...]
Wat is het nadeel van een geïmporteerd toestel?
Oh, en acties vervallen. Zoals de 16GB gratis geheugenkaart van Samsung bijvoorbeeld, telt niet bij importtoestellen....
Nu heb je aan een 16GB kaartje niets met de Xperia, dus dat scheeltSkann schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:32:
[...]
Niet veel. Waarschijnlijk krijg je een boekje wat je niet kan lezen, maar die valt te downloaden. Waarschijnlijk krijg je ook als je hem opstart in de desbetreffende taal. Als je niet weet waar je het zoeken moet is het een heel gedoe om hem op Nederlands/Engels te krijgen.Alleen werkt Android altijd metdezelfde icoontjes.
Oh, en acties vervallen. Zoals de 16GB gratis geheugenkaart van Samsung bijvoorbeeld, telt niet bij importtoestellen....
Volgens de live chat van castle.nl is de Xperia S niet op voorraad nu, dus dat wordt ook in de loop van volgende week.
Hartelijk dank voor uw mail.
De prijzen zoals deze op onze website staan vermeld zijn al zeer scherpe prijzen en wij kunnen hier helaas niet nog een extra korting op geven.
Uiteraard vinden wij het erg vevelend om te vernemen dat u veel problemen ondervindt met uw Motorola toestel. Wanneer u dit bij ons ter reparatie aanbiedt en daarbij een schriftelijke klachtomschrijving kan voegen met daarin ook vermeld dat het toestel al meerdere malen is gerepareerd, kunnen wij voor u bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.
Wanneer u een 1-jarig abonnement af wenst te sluiten in combinatie met een Sony Xperia S kunt u de juiste prijzen en abonnemenstkosten vinden op onze website.
Wanneer u verder nog vragen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag nog van u.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
De prijzen zoals deze op onze website staan vermeld zijn al zeer scherpe prijzen en wij kunnen hier helaas niet nog een extra korting op geven.
Uiteraard vinden wij het erg vevelend om te vernemen dat u veel problemen ondervindt met uw Motorola toestel. Wanneer u dit bij ons ter reparatie aanbiedt en daarbij een schriftelijke klachtomschrijving kan voegen met daarin ook vermeld dat het toestel al meerdere malen is gerepareerd, kunnen wij voor u bekijken wat wij voor u kunnen betekenen.
Wanneer u een 1-jarig abonnement af wenst te sluiten in combinatie met een Sony Xperia S kunt u de juiste prijzen en abonnemenstkosten vinden op onze website.
Wanneer u verder nog vragen heeft, vernemen wij deze uiteraard graag nog van u.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Ik zou de rest van de dag gewoon even afwachten.splackavellie85 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:47:
Net toch maar weer gebeld met KPN. De vrouw die ik aan de lijn had, vertelde me dat de Xperia S niet op de schaarstelijst staat, en dus op voorraad zou moeten zijn. Ik wacht nog even een paar uurtjes af, anders annuleer ik hem toch maar.
Ik heb hem ook binnen! Nederlands toestel, dus met tags!
[ Voor 27% gewijzigd door Anheuer op 09-03-2012 11:16 ]
Verwijderd
Hierbij bevestigen wij de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.
Leverdag/ dagdeel:
09-03-12 tussen 12:30 en 17:00 uur
yesss
het is de zwarte (wit is voor vrouwen en metrosexuele mannen:p)
Leverdag/ dagdeel:
yesss
inderdaad, dat kreeg ik ook te horen toen ik zei dat ik twijfelde tussen de witte en de zwarte. Vandaar toch maar voor de zwarte gekozen, vind ik persoonlijk wat mannelijkerVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:21:
Hierbij bevestigen wij de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.
Leverdag/ dagdeel:
yesss
Ja, doe ik ook. Nu ik weet dat castle.nl ze ook niet op voorraad heeft, heb ik wat meer geduld. Ik ga er nu toch vanuit dat ik pas op zijn vroegst de 19e ermee mag spelen.SaN schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:01:
[...]
Ik zou de rest van de dag gewoon even afwachten.
En dan een weekje later met de nieuwe iPad
castle is toch echt de goedkoopste met 485 euro totaal op 1 jaar. dat zie ik echt nergens terug. aansluitkosten buiten beschouwing gelaten.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Ik zit bij KPN op net wat minder:fabstar81 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:36:
castle is toch echt de goedkoopste met 485 euro totaal op 1 jaar. dat zie ik echt nergens terug. aansluitkosten buiten beschouwing gelaten.
3 maanden 25 euro
9 maanden 35 euro
29,95 aansluitkosten
19,95 voor het toestel
Dan zit ik op een totaal van 439,90. Als ik voor een abonnement hoger ga, zit ik op een totaal van 499,90.
Vodafone heeft wel veel meer en sneller internet, en meer smsjes, dus dat is toch voordeliger.
Helemaal mee eens, zwart is mannelijker... dat zegt ieder meisje dat ik ken en mijn zus bevestigd het ook, ze zegt kortom mannen met witte telefoon is not donedirk- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:26:
[...]
inderdaad, dat kreeg ik ook te horen toen ik zei dat ik twijfelde tussen de witte en de zwarte. Vandaar toch maar voor de zwarte gekozen, vind ik persoonlijk wat mannelijker
Maar uh, net met castle.nl livechat gesproken over het feit dat mijn contract zojuist is goedgekeurd en mijn product in bestelling is. Mijn product zal begin volgende week geleverd worden. Als ik iemand moet helpen de keuze te maken tussen KPN en de actie op castle.nl, mij lijkt de castle.nl aanbieding zéér voordelig voor wat je terugkrijgt. Ik houd jullie op de hoogte, en je accountoverzicht + updates van castle.nl is tot nu toe prima.
Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen. Zolang mijn bestelling nog niet verzonden is, kan ik nog annuleren. De livechat was in ieder geval heel behulpzaam.Bloodhatch schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Helemaal mee eens, zwart is mannelijker... dat zegt ieder meisje dat ik ken en mijn zus bevestigd het ook, ze zegt kortom mannen met witte telefoon is not done
Maar uh, net met castle.nl livechat gesproken over het feit dat mijn contract zojuist is goedgekeurd en mijn product in bestelling is. Mijn product zal begin volgende week geleverd worden. Als ik iemand moet helpen de keuze te maken tussen KPN en de actie op castle.nl, mij lijkt de castle.nl aanbieding zéér voordelig voor wat je terugkrijgt. Ik houd jullie op de hoogte, en je accountoverzicht + updates van castle.nl is tot nu toe prima.
kaN je misschien vragen tot wanneer de actie geldig is?Bloodhatch schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Helemaal mee eens, zwart is mannelijker... dat zegt ieder meisje dat ik ken en mijn zus bevestigd het ook, ze zegt kortom mannen met witte telefoon is not done
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
aansluitkosten had ik bij castle niet eens meegeteld. nergens eigenlijk in de sheet. Zal eens kijken of KPN ook wat voor mij is.splackavellie85 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Ik zit bij KPN op net wat minder:
3 maanden 25 euro
9 maanden 35 euro
29,95 aansluitkosten
19,95 voor het toestel
Dan zit ik op een totaal van 439,90. Als ik voor een abonnement hoger ga, zit ik op een totaal van 499,90.
Vodafone heeft wel veel meer en sneller internet, en meer smsjes, dus dat is toch voordeliger.
en is dat dan met de beroemde KPN wisseltruc?
[ Voor 3% gewijzigd door fabstar81 op 09-03-2012 11:47 ]
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
In ieder geval de komende week nog, werd mij verteld.fabstar81 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:42:
[...]
kaN je misschien vragen tot wanneer de actie geldig is?
Overigens zou ik nog steeds eerder die Vodafone-aanbieding overwegen, denk ik. Dan krijg je vijf keer zoveel internet en vijftien keer zoveel smsjes voor een paar tientjes meer totaal.
[ Voor 28% gewijzigd door splackavellie85 op 09-03-2012 11:46 ]
Let wel even op dat je bij Castle.nl een micro-sim krijgt, want ze gaan vanuit dat je een normale simkaart in de sony kan steken...
Thanks, goed om inderdaad aan te geven. Ik heb zojuist een mail gestuurd en zal jullie laten weten wat het antwoord hierop is.HoaHong schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:52:
Let wel even op dat je bij Castle.nl een micro-sim krijgt, want ze gaan vanuit dat je een normale simkaart in de sony kan steken...
Vodafone is (8 · 48,50) + (4 · 24,25) + 30 = 515 euro.
Voordelen:
- toestel is gratis (voor mij belangrijk want ik wil normaliter niet betalen voor een toestel)
- 1,2GB data p/maand
- 3000 SMS p/maand
- 150 min p/maand
- 1 jaar contract
De voordelen van het smart abonnement en de quantiteit heeft voor mij de doorslag gegeven om dit abonnement af te sluiten en niet KPN.
Toen ik bestelde was de prijs bij verlenging met duurste beltegoed 139,- en nu dus 119,- een verschil van 20 euro. De rest van de korting kwam deels ter compensatie tussen verlenging en nieuwe klanten. Daarnaast is er een fout gemaakt bij KPN waardoor ik uiteindelijk 110 euro korting kreeg, wat uitkomt op 9,95floepie05 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:13:
[...]
Hoe kwam je daaraan? Bij verlenging zie ik een toestel prijs van 119,00 met het duurste beltegoed. Hangt dat prijs af op welke abonnement dat je inmiddels hebt?
Je wordt lekker persoonlijk beantwoord 
"Geachte klant,
Wij hebben het contract aangevraagd met een normale simkaart, aangezien wij hier nog niet op de hoogte van waren. We hebben dit kaartje voor je geknipt naar een micro-sim kaart, zodat je hem meteen in gebruik kan nemen.
Met vriendelijke groet,
Rutger Cup"
"Geachte klant,
Wij hebben het contract aangevraagd met een normale simkaart, aangezien wij hier nog niet op de hoogte van waren. We hebben dit kaartje voor je geknipt naar een micro-sim kaart, zodat je hem meteen in gebruik kan nemen.
Met vriendelijke groet,
Rutger Cup"
Echt unfair dat jullie voor een telefoon MET abo minder betalen dan wij in België met een telefoon zonder abo. Misschien is er dan toch iets waar van de schatting dat mobiele abo's in België acht keer duurder zijn dan in de buurlanden...
Ieder land heeft voor- en nadelen. Hoeveel ben jij dan kwijt in België? Factor 8 lijkt me beetje overdrevenAmbroosV schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:23:
Echt unfair dat jullie voor een telefoon MET abo minder betalen dan wij in België met een telefoon zonder abo. Misschien is er dan toch iets waar van de schatting dat mobiele abo's in België acht keer duurder zijn dan in de buurlanden...
Ruilen met jullie auto-belasting beleid?AmbroosV schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:23:
OT:
Ben benieuwd waar GSMWijzer/studentmobiel zijn Xperia S'en vandaan haalt en of ik dus met een importtoestel kom te zitten. Iemand hier al iets over gehoord?
Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.
Het maakt verder niet uit of je import toestel heb hoor. garantie en dergelijke blijven allemaal het zelfde, en updates werken ook primaRagaBaSH schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:27:
[...]
Ruilen met jullie auto-belasting beleid?
OT:
Ben benieuwd waar GSMWijzer/studentmobiel zijn Xperia S'en vandaan haalt en of ik dus met een importtoestel kom te zitten. Iemand hier al iets over gehoord?
In Belgie hebben we Mobile VikingsAmbroosV schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:23:
neem aan dat je bedoelt Geen micro-sim?HoaHong schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:52:
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
heeft iemand trouwens een aanbieding gezien met een gratis ipad/sony tablet S of zo ipv zo een xbox?
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Mobile Vikings blijft een uitzondering. En zelfs dan betaal je in België:
€499 voor een Xperia S (Belgische winkels gaan niet echt onder de RRP)
+
€15/maand * 12 = €180 (1 uur bellen, 1000 SMS + 1000 SMS naar eigen netwerk only, 2GB Internet maar lang niet overal 3G en capped op 2Mbps/2Mbps)
= €680 op één jaar.
Bij een van de grote providers met een beter netwerk (Mobistar/Proximus) gaat dat dan al snel omhoog naar €30 of €40 per maand voor ongeveer hetzelfde aanbod maar met betere 3G-dekking en snelheden.
Na een nachtje nadenken heb ik besloten om mijn order toch niet te annuleren, heb er te veel zin in
Hoop gewoon dat ze zich bij GSMwijzer eens gaan haasten.
€499 voor een Xperia S (Belgische winkels gaan niet echt onder de RRP)
+
€15/maand * 12 = €180 (1 uur bellen, 1000 SMS + 1000 SMS naar eigen netwerk only, 2GB Internet maar lang niet overal 3G en capped op 2Mbps/2Mbps)
= €680 op één jaar.
Bij een van de grote providers met een beter netwerk (Mobistar/Proximus) gaat dat dan al snel omhoog naar €30 of €40 per maand voor ongeveer hetzelfde aanbod maar met betere 3G-dekking en snelheden.
Na een nachtje nadenken heb ik besloten om mijn order toch niet te annuleren, heb er te veel zin in
is het trouwens mogelijk je abonnement pas in september in te laten gaan als je nu afsluit? mijn tmobile abo loopt dan pas af
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Heeft Castle wel voorraad of niet? Ik zie op hun website wel op voorraad staan, maar het blijkt niet zo, ten minste pas volgend week.
Verwijderd
Dat een witte voor mannen not done is...... Vind het een beetje overdreven uitspraak. Waarom omdat vrouwen vaker een witte telefoon kopen dan mannen??Bloodhatch schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:40:
[...]
Ik heb een witte en ben absoluut geen metroman o.i.d. maar vond de witte gewoon een stuk mooier met het zwarte scherm. Ik heb altijd zwarte telefoons gehad en wilde ook is een keer een andere kleur, en ja de keus is alleen Zwart of Wit.......
ja, klopt, vergeten (G) voor de (een) te zetten
Schaam je absoluut niet, het was geen aanval.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:07:
[...]
Dat een witte voor mannen not done is...... Vind het een beetje overdreven uitspraak. Waarom omdat vrouwen vaker een witte telefoon kopen dan mannen??
Ik heb een witte en ben absoluut geen metroman o.i.d. maar vond de witte gewoon een stuk mooier met het zwarte scherm. Ik heb altijd zwarte telefoons gehad en wilde ook is een keer een andere kleur, en ja de keus is alleen Zwart of Wit.......
Ze hebben 't apparaat op voorraad bij leverancier, volgens mij niet in magazijn.Heeft Castle wel voorraad of niet? Ik zie op hun website wel op voorraad staan, maar het blijkt niet zo, ten minste pas volgend week.
[ Voor 21% gewijzigd door Bloodhatch op 09-03-2012 13:21 ]
Ik ben het wachten zat, ga m'n order bij CoolBlue annuleren...
Hoor net dat The Phone House in Utrecht er nog een paar heeft liggen...
Vanmiddag... heb ik een Xperia S
(edit) Net order geannuleerd bij CoolBlue, ze waren daar niet echt heel blij. Die kerel vertelde dat ze constant telefoontjes krijgen met annuleringen. Hij nam de telefoon op, ik groette en gaf aan dat ik een pre-order wilde annuleren: "Laat me raden, de Xperia S... *kleine zucht*"
Ze vonden het best een vervelende situatie zei 'ie, veel annuleringen.
(edit) Net order geannuleerd bij CoolBlue, ze waren daar niet echt heel blij. Die kerel vertelde dat ze constant telefoontjes krijgen met annuleringen. Hij nam de telefoon op, ik groette en gaf aan dat ik een pre-order wilde annuleren: "Laat me raden, de Xperia S... *kleine zucht*"
[ Voor 51% gewijzigd door M-Opensource op 09-03-2012 13:20 ]
"Find what you love and let it kill you"
KPN website geeft nog steeds een levering van half maart weer en heb ook nog geen bericht van hen gekregen. Beetje jammer dat dat zo lang moet duren met de KPN.
Haha, ze kunnen het moeilijk de klant kwalijk nemen. Dont hate the player, hate the game... laat ze lekker afreageren op hun concurrentie. Daarbij valt het me wel op dat echt bijna iedereen hier héél erg ongeduldig is.M-Opensource schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:13:
Ik ben het wachten zat, ga m'n order bij CoolBlue annuleren...
hahah iddBloodhatch schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:24:
[...]
Haha, ze kunnen het moeilijk de klant kwalijk nemen. Dont hate the player, hate the game... laat ze lekker afreageren op hun concurrentie. Daarbij valt het me wel op dat echt bijna iedereen hier héél erg ongeduldig is.
Hij reageerde zich gelukkig niet op mij af, ik denk dat hij er slechts een beetje moedeloos van werd. Ik vertelde ook dat ze één van de partijen zijn die wat trager leveren, niet dat ze daar echt iets aan konden doen... want zij wachten ook maar op die levering. Meestal zijn ze heel vroeg met nieuwe telefoons en daarom bestel ik vaak bij hen.Bloodhatch schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:24:
[...]
Haha, ze kunnen het moeilijk de klant kwalijk nemen. Dont hate the player, hate the game... laat ze lekker afreageren op hun concurrentie. Daarbij valt het me wel op dat echt bijna iedereen hier héél erg ongeduldig is.
Maar ze kunnen niet altijd de eerste zijn, dat blijkt.
"Find what you love and let it kill you"
Die nick.Xentor schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:14:
[...]
Ambroos zei volgensmij dat de toestellen in belgie pas in april komen.

Hier ook witte besteld, overigens niet bij T-Mobile, dus kans is best groot dat ik een van de laatste ben samen met de BelgenVerwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:27:
Wie is er een beetje bekend met GSMweb en levertijden? Ik heb door een lang verhaal deze daar nu besteld/omgezet omdat ik te lang op mijn Arc S moest wachten. Op de website staat leverbaar eind maart (zwart). In een mail kreeg ik 1 a 2 weken maar ze roepen wel vaker wat heb ik gemerkt. Ik heb besloten om absoluut voor de witte te gaan omdat ik die gewoon veel mooier vind. Deze wordt denk ik 2 weken later nog geleverd dan de zwarte.... dus je heb best kans dat ik pas in april mijn witte krijg
Slecht nieuws voor mensen die bij Castle.nl hebben besteld!
Geachte heer / mevrouw,
Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde Sony-Ericsson LT26i Xperia S Black op ordernummer ......
Dit artikel werd elk moment binnen verwacht. Helaas heeft Sony-Ericsson de leverdatum nu aangepast.
Het toestel wordt nu verwacht in de week van 26 maart.
Mocht u een nieuw nummer hebben dan kunnen we de simkaart alvast versturen.
U kunt natuurlijk ook een ander toestel uitzoeken Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Castle.nl
Geachte heer / mevrouw,
Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde Sony-Ericsson LT26i Xperia S Black op ordernummer ......
Dit artikel werd elk moment binnen verwacht. Helaas heeft Sony-Ericsson de leverdatum nu aangepast.
U kunt natuurlijk ook een ander toestel uitzoeken Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Castle.nl
Heb ik ook zojuist gehad, ik ben echter geduldig en uiterst vriendelijk... dus mail terug met daarin wat vragen. Ik houd jullie op de hoogte.HoaHong schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:47:
Slecht nieuws voor mensen die bij Castle.nl hebben besteld!
Geachte heer / mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Team Castle.nl
Gisteren gaf iemand van de klantenservice van KPN aan dat ze hem vandaag binnen zouden krijgen en waarschijnlijk begin volgende week zouden leveren.Cyleo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:15:
KPN website geeft nog steeds een levering van half maart weer en heb ook nog geen bericht van hen gekregen. Beetje jammer dat dat zo lang moet duren met de KPN.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Yes, net ook nog bij KPN gebeld, zeiden dat ze er al binnen hadden, maar pas leveren als ze er genoeg hebben voor iedereen, wat hoogstwaarschijnlijk inderdaad volgende week is. En ze hebben er meer besteld dan verkocht, dus iedereen zit bij de eerste batch! =)
Het is best irritant dat je de T-Mobile shops niet telefonisch kan bereiken, en dat ze bij T-Mobile zelf niet kunnen zien of de shops bepaalde toestellen hebben...
Geachte klant,
Een contract van Vodafone kan maximaal 2 maanden later in gaan, dit is dus helaas niet mogelijk. De levertermijn is half uur geleden door onze leverancier bijgesteld naar week 13, rond 26 maart.
Met vriendelijke groet,
Rutger Cup
hmm...
kan iemand mij adviseren?
mijn abo bij tmobile loopt af 19 september. vanaf 3 maande tevoren kan je abo verlengen bij tmobile, maar ik wil daar weg. zou in ieder geval dus 18 juni mijn abo kunnen verlengen.
over 2 maanden zitten we pas in maand 5. dat wil zeggen, 4 maanden nog dubbel betalen voordat ik tmobile kan opzeggen.
castle is nu erg goedkoop. zal ik nog paar maandjes wachten en dan xperia s bestellen, of nu al en dan maar die paar maanden dubbel betalen voor lief nemen?
mn motorola komt over 3 a 4 weken terug van reparatie...en als die xperia pas rond de 26e geleverd wordt...
heb ik ook daar niet veel voordeel van.
Een contract van Vodafone kan maximaal 2 maanden later in gaan, dit is dus helaas niet mogelijk. De levertermijn is half uur geleden door onze leverancier bijgesteld naar week 13, rond 26 maart.
Met vriendelijke groet,
Rutger Cup
hmm...
kan iemand mij adviseren?
mijn abo bij tmobile loopt af 19 september. vanaf 3 maande tevoren kan je abo verlengen bij tmobile, maar ik wil daar weg. zou in ieder geval dus 18 juni mijn abo kunnen verlengen.
over 2 maanden zitten we pas in maand 5. dat wil zeggen, 4 maanden nog dubbel betalen voordat ik tmobile kan opzeggen.
castle is nu erg goedkoop. zal ik nog paar maandjes wachten en dan xperia s bestellen, of nu al en dan maar die paar maanden dubbel betalen voor lief nemen?
mn motorola komt over 3 a 4 weken terug van reparatie...en als die xperia pas rond de 26e geleverd wordt...
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Wat is dat nu weer voor onzin, als ze die dingen hebben kunnen ze toch gewoon beginnen met uitleveren?mbttr schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:05:
Yes, net ook nog bij KPN gebeld, zeiden dat ze er al binnen hadden, maar pas leveren als ze er genoeg hebben voor iedereen, wat hoogstwaarschijnlijk inderdaad volgende week is. En ze hebben er meer besteld dan verkocht, dus iedereen zit bij de eerste batch! =)
Net GSMwijzer nog eventjes aan de lijn gehad (rechtstreeks naar de Nederlandse vestiging gebeld), daar gaan ze ze toch echt pas eind volgende week binnenkrijgen, de eerste leveringen zijn dan misschien 16 maart, maar waarschijnlijk pas 19 en 20 maart.
Balen.
Balen.
Aldus bol.com op twitter:
Volgens de laatste update wordt het week 13. Groet
Het lijkt erop dat Sony het gewoon verkeerd ingeschat heeft en nu niet meer kan uitleveren.. Ik denk dat ze T-Mobile ook voorrang hebben gegeven. Erg jammer dit.
Volgens de laatste update wordt het week 13. Groet
Geachte heer,
We kunnen u natuurlijk wel de simkaart versturen, alleen een leentoestel kunnen we u helaas niet bieden.
Wij hadden gisteren nog het bericht gekregen dat het toestel elk moment geleverd zou worden en hebben daarom direct deze superscherpe actie ingezet.
Mocht u willen annuleren dan is dit ook mogelijk, alleen is de levertermijn van dit toestel landelijk uitgesteld en nergens zo scherp geprijsd als bij ons.
-----
Wat te doen nu?
We kunnen u natuurlijk wel de simkaart versturen, alleen een leentoestel kunnen we u helaas niet bieden.
Wij hadden gisteren nog het bericht gekregen dat het toestel elk moment geleverd zou worden en hebben daarom direct deze superscherpe actie ingezet.
Mocht u willen annuleren dan is dit ook mogelijk, alleen is de levertermijn van dit toestel landelijk uitgesteld en nergens zo scherp geprijsd als bij ons.
-----
Wat te doen nu?
Gewoon geduldig wachten
Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...
Ik heb zojuist even aan Sony op fb gevraagd of hun leverproblemen heb. Het lijkt mij dat hun het gewoon verkeerd ingeschat hebben.
Tja, ik zal wel wachten. Geen probleem, alleen hopen dat ze mijn simkaart nog niet hebben geknipt tot micro-formaat. Kan nog wel even door met mijn nokia 5530
Ik heb zelf 24/2 besteld bij Coolblue. Jammer dat het een week later is, maar voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien, heeft T-Mobile het nodige uitgeleverd en de winkels van TPH. Nu is het even balen dat het wat langer duurt, maar als je hem eenmaal hebt, ben je dat ook zo weer vergeten.
Ik ben ook mijn slapeloze nachten door wakkerwordende kinderen alweer vergeten en dat was nog niet eens zo lang geleden
Ik ben ook mijn slapeloze nachten door wakkerwordende kinderen alweer vergeten en dat was nog niet eens zo lang geleden
Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...
Verwijderd
yesss ik hebem binnen zwarte van tmoblie!!!!
voor die headset moet ik die voucher opsturen en kopie van aankoopbon. ik heb aleen een pakbon ontvangen is dat ook goed?
voor die headset moet ik die voucher opsturen en kopie van aankoopbon. ik heb aleen een pakbon ontvangen is dat ook goed?
Haha, bedankt voor de geruststellende woorden. Maar begrijp me niet verkeerd... ik ben geen echte tweaker/geek/nerd dus ik kan prima overweg met bijvoorbeeld een nokia 3310.. maar ooit een nokia 5530 gehad die 2 jaar oud is? Daarmee wordt je geduld op de proef gesteld... op de grond gooien en dat ding blijft werken, niets kapot... alsof die telefoon je niet met rust wil laten of zo... als ik bel, na 5 minuten is dat ding leeg. Vandaar dat ik gewoon een nieuwe telefoon nodig heb, en baal ik omdat het eerst 'op voorraad' was en nu 'ca 14 dagen'.JanB schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:53:
Ik heb zelf 24/2 besteld bij Coolblue. Jammer dat het een week later is, maar voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien, heeft T-Mobile het nodige uitgeleverd en de winkels van TPH. Nu is het even balen dat het wat langer duurt, maar als je hem eenmaal hebt, ben je dat ook zo weer vergeten.
Verwijderd
Onderaan de pakbon staat dat de pakbon ook geldt als aankoopbewijs en garantiebewijs. Dus je moet gewoon een kopie maken van de pakbon en die meesturen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:56:
yesss ik hebem binnen zwarte van tmoblie!!!!
Verwijderd
Voor mij wordt het begin april, jammer dan.
Desire HD werkt nog naar behoren gelukkig... dus heb niet ontzettende haast, neemt niet weg dat ik hem wel eerder had willen hebben
Desire HD werkt nog naar behoren gelukkig... dus heb niet ontzettende haast, neemt niet weg dat ik hem wel eerder had willen hebben
net castle aan de telefoon gehad. ze zeggen dat ze gek gebeld worden voor die xperia s 
actie duurt (afgaande op vorige acties) ongeveer nog 2 weken (kon hij niet met zekerheid zeggen).
hij kon ook niet vertellen welke accessoires er in de doos zitten (NFC-tags) omdat ze europiaal inkopen en niet weten wat er dus in zit. ben dus benieuwd naar de levering
ook dat abo's maar 2 maanden naar voren geschoven konden worden en nummerbehoud niet mogelijk is. zit dus hoe dan ook vast aan 4 maanden dubbel betalen en een nieuw nummer mocht ik toch zo hebberig zijn en hem nu willen bestellen
misschien blijft toestel los kopen dan maar enige optie
actie duurt (afgaande op vorige acties) ongeveer nog 2 weken (kon hij niet met zekerheid zeggen).
hij kon ook niet vertellen welke accessoires er in de doos zitten (NFC-tags) omdat ze europiaal inkopen en niet weten wat er dus in zit. ben dus benieuwd naar de levering
ook dat abo's maar 2 maanden naar voren geschoven konden worden en nummerbehoud niet mogelijk is. zit dus hoe dan ook vast aan 4 maanden dubbel betalen en een nieuw nummer mocht ik toch zo hebberig zijn en hem nu willen bestellen

făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Verwijderd
Jammer dat ze dan niet kunnen zeggen. Ik heb mijn verlenging gereserveerd bij Telfort en ik verwacht de telefoon volgende week. Maar Telfort kost me 11*38.50 + 270 = 693 euro.fabstar81 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:45:
net castle aan de telefoon gehad. ze zeggen dat ze gek gebeld worden voor die xperia s
Is er ook maar een fatsoenlijke reden om die niet te annuleren en voor het abonnement van Vodafone bij Castle te gaan (8*48.50 + 4* 24.25 + 30 (aansluitkosten) = 515 euro.
Vodafone internet is ook nog eens een stuk sneller en ik krijg meer sms...
Iemand??
Ik heb ook bij castle besteld, de enige reden om um daar niet te bestellen is omdat de levertijd nu naar 26 maart gegaan is. Verder wel heel voordelig, ik laat mijn sim-kaarten opsturen (ze sturen een normale en micro mee) en dan wacht ik 2 weken op het toestel.
ik zou overstappen...Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:08:
[...]
Jammer dat ze dan niet kunnen zeggen. Ik heb mijn verlenging gereserveerd bij Telfort en ik verwacht de telefoon volgende week. Maar Telfort kost me 11*38.50 + 270 = 693 euro.
Is er ook maar een fatsoenlijke reden om die niet te annuleren en voor het abonnement van Vodafone bij Castle te gaan (8*48.50 + 4* 24.25 + 30 (aansluitkosten) = 515 euro.
Vodafone internet is ook nog eens een stuk sneller en ik krijg meer sms...
Iemand??
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Ik heb hem ook, eindelijk! Wat een ding!
Vanmorgen bij de T-mobile Shop in Eindhoven opgehaald. Ze hadden zowel witte als zwarte gekregen. Het aantal weet ik niet.
Ik heb de voucher voor de headset niet gekregen, maar via Facebook van Sony een email adres gekregen.
Even kijken hoe dat gaat lopen.
Vanmorgen bij de T-mobile Shop in Eindhoven opgehaald. Ze hadden zowel witte als zwarte gekregen. Het aantal weet ik niet.
Ik heb de voucher voor de headset niet gekregen, maar via Facebook van Sony een email adres gekregen.
Even kijken hoe dat gaat lopen.