Zo heb ook besteld bij Castle. Ze belde vanmiddag na t bestellen of er nog vragen waren... Ik vroeg of ze er een microsim bij deden en dit werd bevestigd. Wanneer ie geleverd werd kon ie niet zeggen...
tegen mij en iemand anders hier hebben ze gezegd 26 maart. rond die tijdUnneoetech schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:46:
Zo heb ook besteld bij Castle. Ze belde vanmiddag na t bestellen of er nog vragen waren... Ik vroeg of ze er een microsim bij deden en dit werd bevestigd. Wanneer ie geleverd werd kon ie niet zeggen...
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Verwijderd
Misschien is die vraag al gesteld maar weet iemand wat de general avalibiliy is voor het witte exemplaar? (buiten tmobile om)
Verwijderd
Wat ik begreep pas eind maart.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:56:
Misschien is die vraag al gesteld maar weet iemand wat de general avalibiliy is voor het witte exemplaar? (buiten tmobile om)
Heb vandaag de koerier met pakketje terug naar huis gestuurd.
Toen ik mijn abonnement + telefoon bij T-mobile bestelde, moest ik 29,95 bijbetalen.
ik heb dit keurig via ideal over gemaakt. echter besloot ik toch voor de zekerheid te bellen met de klantenservice. !e gesprek werd verbroken gedurende de tijd dat ik in de wacht stond toen de klantenservice medewerker iets aan het uitzoeken was.
De 2e keer werd mij toegezegd dat de betaling in orde was. Alles was in orde en ik hoefde niks te betalen.
Omdat dit gesprek vaag verliep belde ik een 3e keer.
Ook de 3e medewerker vertelde mij dat alles in orde was. Prima
Nu heb ik voor t-mobile / ben gewerkt en weet dus als geen ander dat t-mobile 1 grote logistieke puinhoop is.
Ik had met mijzelf afgesproken dat als ik toch moest betalen bij aflevering, ik de hele bende zou annuleren.
en dat heb ik vandaag dus gedaan. Allereerst 1 uur 45 minuten te laat.
en dan ook nog betalen. Vaarwel t-mobile!
nu heb ik gelijk gebeld, en zij zeggen dat de verlenging niet doorgaat als ik het abonnement weiger.
dat moet ik eerst nog maar zien, dit verhaal krijgt nog een staartje.
ga nu maar een 1 jarig abonnement bij vodafone nemen met de experia S
Toen ik mijn abonnement + telefoon bij T-mobile bestelde, moest ik 29,95 bijbetalen.
ik heb dit keurig via ideal over gemaakt. echter besloot ik toch voor de zekerheid te bellen met de klantenservice. !e gesprek werd verbroken gedurende de tijd dat ik in de wacht stond toen de klantenservice medewerker iets aan het uitzoeken was.
De 2e keer werd mij toegezegd dat de betaling in orde was. Alles was in orde en ik hoefde niks te betalen.
Omdat dit gesprek vaag verliep belde ik een 3e keer.
Ook de 3e medewerker vertelde mij dat alles in orde was. Prima
Nu heb ik voor t-mobile / ben gewerkt en weet dus als geen ander dat t-mobile 1 grote logistieke puinhoop is.
Ik had met mijzelf afgesproken dat als ik toch moest betalen bij aflevering, ik de hele bende zou annuleren.
en dat heb ik vandaag dus gedaan. Allereerst 1 uur 45 minuten te laat.
en dan ook nog betalen. Vaarwel t-mobile!
nu heb ik gelijk gebeld, en zij zeggen dat de verlenging niet doorgaat als ik het abonnement weiger.
dat moet ik eerst nog maar zien, dit verhaal krijgt nog een staartje.
ga nu maar een 1 jarig abonnement bij vodafone nemen met de experia S
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Zo nu wachten op AMP. Ik weet alleen niet hoe laat ze komen want ik heb geen sms met een tijdvak ontvangen.
Edit: Vanmorgen om half 10 binnen!! Eerste indruk = Super!!!!!!!!!
Edit: Vanmorgen om half 10 binnen!! Eerste indruk = Super!!!!!!!!!
[ Voor 24% gewijzigd door maukoo op 10-03-2012 13:59 ]
yeap ook wachten hier, heb wel tijdvak ontvangen om 23:39 gisteravond ...maukoo schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:21:
Zo nu wachten op AMP. Ik weet alleen niet hoe laat ze komen want ik heb geen sms met een tijdvak ontvangen.
tijdvak hier 10:40 - 12:40
edit: pakket binnen
[ Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 10-03-2012 11:12 ]
Begin nu wel heel jaloers te worden op de mensen bij T-mobile, nu nog steeds niets gehoord van KPN en vind het daar inmiddels toch wel eens tijd voor
oke hebben hun toestel wel eerder maar moeten het minstens een jaar doen met het crap netwerk van T-MobileCyleo schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:34:
Begin nu wel heel jaloers te worden op de mensen bij T-mobile, nu nog steeds niets gehoord van KPN en vind het daar inmiddels toch wel eens tijd voor
Dat is misschien jou mening, maar ik zit al 6jaar bij T-Mobile.Michel242186 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:14:
[...]
oke hebben hun toestel wel eerder maar moeten het minstens een jaar doen met het crap netwerk van T-Mobile
Heb nog nooit slecht bereik gehad of sloom internet ofzo.
Helemaal geen problemen mee hier, geen internet bundel bij aboMichel242186 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:14:
[...]
oke hebben hun toestel wel eerder maar moeten het minstens een jaar doen met het crap netwerk van T-Mobile
Locatie waar ik ben, thuis, werk, etc altijd wifi, onderweg weinig behoefte aan internet, is best gevaarlijk op de fiets
Mocht ik internet op locatie willen zijn er genoeg hotspots van Xs4all(KPN) waar ik gratis kan connecten
1 jaar abo + Xperia S + SHS pro voor 477,45 ,- (11*12,5 + 339,95) is niet slecht
Telefoon binnen! Indd geen voucher, na 2-3 uur contact met iemand van T-Mobile afgesproken dat hij het gaat uitzoeken en dat ik in de loop van de week wat hoor over de headset. Benieuwd!
Castle.nl heeft mij een normale- en micro-simkaart gestuurd. Tot nu toe vind ik het allemaal prima verlopen, jammer dat het toestel is uitgesteld tot 26 maart. Echter is de telefoon volgens een medewerker bij Castle.nl landelijk uitgesteld. Nog 2 weken wachten...
Landelijk uitgesteld? Het halve topic hier heeft hem al.
Voor zover ik zie, zijn dat allemaal T-Mobile toestellen en heeft de rest nog niets geleverd.SaN schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:16:
Landelijk uitgesteld? Het halve topic hier heeft hem al.
Klopt, maar dan is de leverg van het toestel toch niet landelijk uitgesteld. Buiten dat hebben meerdere mensen al de toezegging gehad van KPN dat zij uit gaan leveren na het weekend.
Ik heb de mijne gisteren gekregen, gewoon brand-loos.splackavellie85 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:31:
[...]
Voor zover ik zie, zijn dat allemaal T-Mobile toestellen en heeft de rest nog niets geleverd.
De eerste leveringen zijn deze week geweest bij de meeste shops.
Ik heb m'n S van GSMeasy, gisteren geleverd.mjkmobI schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:51:
Heeft iemand die de S bij gsmeasy gekocht heeft al iets gehoord over een verwachte levertermijn?
Maar denk dat ik in de eerste lading zat dan, ze zullen wel op een nieuwe voorraad moeten wachten ofzo.
Heb dat ook gehoord, maar had dan inmiddels wel een mail verwacht van KPN over een mogelijke levering. Begin mijn Desire nu een beetje zat te raken nu ik weet dat ik binnenkort iets beters heb en al had kunnen hebbenSaN schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:34:
Klopt, maar dan is de leverg van het toestel toch niet landelijk uitgesteld. Buiten dat hebben meerdere mensen al de toezegging gehad van KPN dat zij uit gaan leveren na het weekend.
Wat denk je van mijn HD2
Ik zou het erg "on-kpn's" vinden om over de uitleveringsdatum te liegen, dus ik wacht maandag nog maar even af met goede hoop.
Nu moet ik zeggen dat ik tot nu toe nog niet heel erg positief ben over de klantenservice van KPN. Ik had er meer van verwacht vergeleken met T-mobile. Maar goed, dat heb ik hier volgens mij al een paar keer neergezet.
Dit is trouwens een klein stukje uit één van de mails die ik kreeg van de klantenservice op 8 maart.
Nu moet ik zeggen dat ik tot nu toe nog niet heel erg positief ben over de klantenservice van KPN. Ik had er meer van verwacht vergeleken met T-mobile. Maar goed, dat heb ik hier volgens mij al een paar keer neergezet.
Dit is trouwens een klein stukje uit één van de mails die ik kreeg van de klantenservice op 8 maart.
Bedankt voor uw e-mail omtrent de levering van uw bestelling.
Uit onze gegevens blijkt dat de voorraad per 09-03-2012 wordt bijgevuld. Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk te verstrekken aan u.
[ Voor 30% gewijzigd door SaN op 10-03-2012 17:35 ]
Vanmiddag mijn abo bij de KPN-winkel verlengd. Zij hadden geen voorraad maar vertelde mij dat ze het toestel binnen 48 uur bij mij thuis in de bus zouden hebben. Ze gaf aan dat KPN voorraad heeft, maar niet genoeg om de winkels te bevoorraden. Via de site verlengen zou waarschijnlijk langer duren omdat ze nu besteld heeft via een ander systeem.
Vond het een vrij wazig verhaal, maar heb de gok maar genomen. Ben benieuwd
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Mooi, zulk vertrouwen met zo'n ondertitelBillSpaarbank schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:40:
Vanmiddag mijn abo bij de KPN-winkel verlengd. Zij hadden geen voorraad maar vertelde mij dat ze het toestel binnen 48 uur bij mij thuis in de bus zouden hebben. Ze gaf aan dat KPN voorraad heeft, maar niet genoeg om de winkels te bevoorraden. Via de site verlengen zou waarschijnlijk langer duren omdat ze nu besteld heeft via een ander systeem.
Heb de mijne in voorinschrijving staan sinds 31-1 mensen, tot op heden nog geen ene .... van KPN gehoord.
Na een maand heb ik ze gebeld, omdat de site waar je je order kan checken op progress nog niet was veranderd, kwamen ze met de opmerking dat wat op de site staat (levering half maart) waar is.
Alsof ik tussendoor niet wil laten weten wat voor kleur ik wil, welke dagen de levering kan geschieden etc, etc...
Nu ben ik geneigd om de 'voorinschrijving' (wat voor mij normaal gesproken betekend dat ik iets als een van de eersten heb) te cancellen en hem lekker in de winkel te halen. Wat denken jullie?
Kijk wel uit naar deze telefoon, maar KPN doet wel z'n uiterste best om me van m'n trek af te helpen
Na een maand heb ik ze gebeld, omdat de site waar je je order kan checken op progress nog niet was veranderd, kwamen ze met de opmerking dat wat op de site staat (levering half maart) waar is.
Alsof ik tussendoor niet wil laten weten wat voor kleur ik wil, welke dagen de levering kan geschieden etc, etc...
Nu ben ik geneigd om de 'voorinschrijving' (wat voor mij normaal gesproken betekend dat ik iets als een van de eersten heb) te cancellen en hem lekker in de winkel te halen. Wat denken jullie?
Kijk wel uit naar deze telefoon, maar KPN doet wel z'n uiterste best om me van m'n trek af te helpen
Je hebt hetzelfde als alle andere kpn`ers hoor, daar ben je echt niet bijzonder in. Met een voorinschrijving zul je ook een van de eerst zijn bij KPN. Dat T-mobile en een paar winkels hem eerder hebben is jammer, daar kun je niets aan doen. Als jij vindt dat je je order moet annuleren en hem in de winkel moet halen moet je dat vooral doen, maar bedenk wel dat het al bijna half maart is en je telefoon dus elk moment zou kunnen komen.
De vraag welke kleur je wilt is een beetje vreemd, omdat je gewoon een zwarte hebt besteld...
De vraag welke kleur je wilt is een beetje vreemd, omdat je gewoon een zwarte hebt besteld...
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Vanmorgen om 07.34 (!!) een smsje van Hi... toestel is niet op voorraad, als we meer weten krijg je weer bericht.
23-2 besteld in de winkel, maar nog geen enkele indicatie van een levertermijn dus. Beetje jammer.
23-2 besteld in de winkel, maar nog geen enkele indicatie van een levertermijn dus. Beetje jammer.
Ben waarschijnlijk hetzelfde als elk ander KPN abonnee, maar neemt nog niet weg dat ik de berichtgeving omtrent de telefoon erg matigjes vind.
Ook wat betreft de keuze in kleur, was er geen keuze om in te vullen, dus het zal wel zwart worden, maar mocht ik de witte willen hebben, zou dit weer problemen opleveren.
Kreeg vanochtend , ook om 7:34 (!!) het bericht dat mijn bestelde telefoon nog niet op voorraad is...
Vraag me af wie bij KPN die sms-dienst op die tijd heeft ingesteld, m'n vriendin vraagt elke zondag zich af wie mij op dat uur smst
We wachten nog maar even geduldig de week af, hopend op dat verlossende smsje
Ook wat betreft de keuze in kleur, was er geen keuze om in te vullen, dus het zal wel zwart worden, maar mocht ik de witte willen hebben, zou dit weer problemen opleveren.
Kreeg vanochtend , ook om 7:34 (!!) het bericht dat mijn bestelde telefoon nog niet op voorraad is...
Vraag me af wie bij KPN die sms-dienst op die tijd heeft ingesteld, m'n vriendin vraagt elke zondag zich af wie mij op dat uur smst
Denk dat ik maar over ga stappen van Hi naar T-Mobile. Voordelen:
1) Xperia S White
2) Nieuw abo goedkoper bij T-mobile dan verlengen bij Hi?!?!
Baal nu alleen dat ik te laat ben voor die headset actie
1) Xperia S White
2) Nieuw abo goedkoper bij T-mobile dan verlengen bij Hi?!?!
Baal nu alleen dat ik te laat ben voor die headset actie
Hoezo is de witte versie een voordeel? Werkt ie beter?
Heb hier geen SMS of ook maar iets van KPN gehad.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Hier nog helemaal geen smsje, zou zelfs dat smsje vrij geruststellend vinden. Mijn overstap naar t-mobile ging wat speler, kreeg duidelijk bericht dat mijn vorige contract was opgezecht en kon inloggen om de status te bekijken. Bij KPN nog niets gehoord of ook maar iets dat er op lijkt...Bramz schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:51:
Ben waarschijnlijk hetzelfde als elk ander KPN abonnee, maar neemt nog niet weg dat ik de berichtgeving omtrent de telefoon erg matigjes vind.
Ik heb als KPN'er ook nog geen SMS'je gehad. Morgen nog eens bellen denk ik
Maakt me niet zo heel veel uit, met mijn huidige abonnement bel ik volledig gratis en het obsessief googlen is ook wel wat voorbij, hij komt wanneer hij komt
Niet dat ik weet.. Maar vind hem mooierBloodhatch schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:45:
Hoezo is de witte versie een voordeel? Werkt ie beter?
Ik denk dat er ook wel verschil zit tussen hi en KPN. Als we de verhalen van afgelopen week moeten geloven dan zouden ze komende week geleverd moeten worden. Met een beetje geluk worden we morgen allemaal gebeld voor een leveringsafspraak.
Verwijderd
Ik heb mijn bestelling bij Telfort geannuleerd. Ik had hem via internet besteld (ab verlengd). Totale kosten voor het komende jaar inclusief telefoon zouden 693 euro zijn. Bij Castle (vodafone) zou dat 515 worden. Na even bellen naar Telfort kon het nog wel opeens bijgesteld worden naar 620 euro, maar lager kon hij niet gaan.
Toont wel weer even aan dat je er altijd wat vanaf kan lullen in plaats van klakkeloos verlengen.
Ik wacht graag nog even 2 weken als ik daarmee bijna 200 euro kan besparen
Toont wel weer even aan dat je er altijd wat vanaf kan lullen in plaats van klakkeloos verlengen.
Ik wacht graag nog even 2 weken als ik daarmee bijna 200 euro kan besparen
Mwoah... ze sturen wel allebei op zondag om exact 07.34 uur een nietszeggend maar weinig hoopgevend smsje, denk dat ze dan toch hun logistiek delen...MagicTempest schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:27:
Ik denk dat er ook wel verschil zit tussen hi en KPN. Als we de verhalen van afgelopen week moeten geloven dan zouden ze komende week geleverd moeten worden. Met een beetje geluk worden we morgen allemaal gebeld voor een leveringsafspraak.
Ik heb geen bericht gehad van KPN hoor.migchiell schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:47:
[...]
Mwoah... ze sturen wel allebei op zondag om exact 07.34 uur een nietszeggend maar weinig hoopgevend smsje, denk dat ze dan toch hun logistiek delen...
Geachte heer/mevrouw,
De actie is nog ( kort) geldig.
Hij staat op de Home Page
Met vriendelijke groet,
Castle Telecom
De actie is nog ( kort) geldig.
Hij staat op de Home Page
Met vriendelijke groet,
Castle Telecom
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Verwijderd
ik hebem nou al een paar dagen(tmobile zwart) wel vette telefoon sreeds weer nieuwe verassingen ik zie aleen weinig van playstation trug en besturing is ff wennen.
nou heb ik die voucher voor heatset opgestuurd weet iemand waneer ik wat terug kan verwachten
nou heb ik die voucher voor heatset opgestuurd weet iemand waneer ik wat terug kan verwachten
En hoe weet je dit?mbttr schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:48:
Komen 19 maart pas binnen bij KPN..
Dat zeiden ze een week geleden ook al. Daarna kwam het verhaal dat ze de 8e zouden komen en nu is het weer de 19e... Ik volg er helemaal niets meer van
Njah, me neither. Ik begin weer een beetje aan de galaxy note te twijfelen, die is er wel meteen. Alleen zo fucking duur bij een 1-jarig abonnement. Hoewel, ik hoor wel eens verhalen over dat je via de telefoon serieus kan afdwingen, zou ik een gratis xperia s -> note switch kunnen doen wegens "ongenoegen"?
Verwijderd
Zelf net een mail naar gsmwijzer gestuurd. Ze mailden mij dat ze de levering de 10de verwachtten bij hun maar ik kan me goed inbeelden dat die levering nog eens vertraagd kan zijn en ik uiteindelijk pas volgende week men Xperia S heb. Geen zin om nog te annuleren, ik krijg hem toch. Maar ik hoop toch dat ze inzien dat het voor de klant niet aangenaam is als die denkt dat hij hem 7-8 maart zal aankrijgen, veronderstellend dat de eerste verwachte datum (5 maart) klopt en een levertijd van 1-3 dagen respecterend. Maar nee hoor, ik heb zelf moeten mailen om te vragen waarom mijn gsm vorige week niet is aangekomen waarop ze dan weer heel vaag reageren zonder hun te excuseren.mbttr schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:53:
Njah, me neither. Ik begin weer een beetje aan de galaxy note te twijfelen, die is er wel meteen. Alleen zo fucking duur bij een 1-jarig abonnement. Hoewel, ik hoor wel eens verhalen over dat je via de telefoon serieus kan afdwingen, zou ik een gratis xperia s -> note switch kunnen doen wegens "ongenoegen"?
Ik wou hem eerst bij bol.com bestellen, maar die kwam er precies nogal laat dus koos ik uiteindelijk voor gsmwijzer, ook ze dan ook nog eens goedkoper waren en het kantoor in mijn thuisland gelegen is. Vindt het jammer dat niet elke online shop de service biedt die bol.com biedt. Heb al eens een keer iets bij ze bestelt en ze mailen meteen om hun te excuseren als ze merken dat ze niet kunnen leveren binnen de te verwachten termijn
Verwijderd
Stond op de voucher: De headset zal in april uitgeleverd worden.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:44:
ik hebem nou al een paar dagen(tmobile zwart) wel vette telefoon sreeds weer nieuwe verassingen ik zie aleen weinig van playstation trug en besturing is ff wennen.
26-02 heb ik bij bol.com besteld maar ik heb nog niets ontvangen hoor. In de bestelstatus staat leverdatum 17-03 maar op twitter werd mij vertel dat die niet eerder geleverd wordt dan einde van de maand.Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:14:
[...]
Ik wou hem eerst bij bol.com bestellen, maar die kwam er precies nogal laat dus koos ik uiteindelijk voor gsmwijzer, ook ze dan ook nog eens goedkoper waren en het kantoor in mijn thuisland gelegen is. Vindt het jammer dat niet elke online shop de service biedt die bol.com biedt. Heb al eens een keer iets bij ze bestelt en ze mailen meteen om hun te excuseren als ze merken dat ze niet kunnen leveren binnen de te verwachten termijn
Aan de telefoon bij GSMwijzer zeggen ze iets anders dan in emails... Toen ik vrijdag telefoneerde naar de Nederlandse vestiging vertelde de meneer mij dat ze de levering op 16 maart verwachten, en dat de eerste leveringen op 19 maart gaan aankomen bij mensen thuis...
studentmobiel zegt nog steeds week 12 ...!
Inderdaad, week 12 is de week van 19 maartAndroo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:55:
studentmobiel zegt nog steeds week 12 ...!
Weeknummers zijn iets vreemd (zie ISO week date op Wikipedia). Week nummer 1 van een jaar is de eerste week met een donderdag in.
[ Voor 25% gewijzigd door AmbroosV op 12-03-2012 11:59 ]
Coolblue (Smartphoneshop/PDAshop/..) heeft zojuist de leverdatum van 16-03 bijgesteld naar 20-03.
Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...
Dat meen je niet! Vorige week nog mailtje binnen gekregen dat ze de telefoon waarschijnlijk eerder kregen, en nu alweer vertraagd.JanB schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:04:
Coolblue (Smartphoneshop/PDAshop/..) heeft zojuist de leverdatum van 16-03 bijgesteld naar 20-03.
ofwel zie ik niet goed meer maar volgens mij is de S van de gsmwijzer site gesmeten??
Ben ik ff blij dat ik daar geannuleerd heb vorige week!JanB schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:04:
Heb em nu al een paar dagen in bezit!
waar heb je de telefoon besteld dan? Zit ook te overwegen om mijn order te cancellen. Ik heb gepreorderd opEmiel_ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:14:
[...]
Ben ik ff blij dat ik daar geannuleerd heb vorige week!
Heb em nu al een paar dagen in bezit!
23-2 is het dan nog mogelijk om te annuleren?
En waar kan ik de telefoon het snelst binnenkrijgen?
In een winkel gaan halen... Veel Phone House-winkels hebben er eentje liggen, maar je geeft ze best een belletje op voorhand.THEALPHA schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:16:
[...]
waar heb je de telefoon besteld dan? Zit ook te overwegen om mijn order te cancellen. Ik heb gepreorderd op
Denk dat momenteel de snelste optie is om een paar verstigingen van The Phone House te bellen en vragen of ze nog een exemplaar hebben liggen.THEALPHA schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:16:
[...]
waar heb je de telefoon besteld dan? Zit ook te overwegen om mijn order te cancellen. Ik heb gepreorderd op
Ik heb hem afgelopen donderdag gehaald bij The Phone House in Apeldoorn. Daar hadden ze er 3 binnen gekregen. Ik was net op tijd en had de laatste.
maar ik kan nog gewoon annuleren? Ben niet helemaal bekend met pre-ordening vandaar
Prima service van Castle tot nu toe. Nadat ik zaterdag de normale- en microsim heb ontvangen sturen ze me vandaag ook nog eens een microsim houder (geen extra kosten). Altijd handig om te hebben. Datum telefoon staat nog steeds op 26-3.
Zou normaal geen probleem moeten zijn. Bel ze even op. Ik heb vorige week mijn pre-order bij studentmobiel.nl ook gecancelled, was zo geregeld.THEALPHA schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:28:
maar ik kan nog gewoon annuleren? Ben niet helemaal bekend met pre-ordening vandaar
Ik heb de witte ge-preordered bij smartphoneshop.nl. Vrees inmiddels ook voor uitgestelde levering net als de zwarte versie.. Heb een mail gestuurd daarover dus wacht nog op antwoord.
hoelang duurt het voordat jeje geld terug hebt?
binnen 10 wekrdagen bij coolblue. Had eerst verkeerd georderd en kreeg na 7 dagen het geld weer terug dus.Androo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:38:
hoelang duurt het voordat jeje geld terug hebt?
Verwijderd
Dit is echt de laatste keer dat ik bij GSMWijzer bestel, ik vind het ondertussen al een beetje te laat om te annuleren maar hoe klantonvriendelijk kan je zijn
Compleet corrupt als je het mij vraagt, 5 maart beweren om klanten te lokken en uiteindelijk weken later leveren, schandalig. Ik was hem beter in thephonehouse in nederland gaan halen
Beste,
De eerste aanlevering "zou" plaatsvinden op de 10de Maart.
Wij houden u op de hoogte van zodra deze binnenkomen.
Met vriendelijke groet,
Cordialement,
Kind regards,
Klantenservice GSMwijzer.be
Beste Jeffrey,
Toestel werd inderdaad verwacht 5 maart maar is helaas nog niet binnengekomen bij ons. Onze leverancier heeft aangegeven dat het product deze week moet binnenkomen maar blijkbaar zit daar inderdaad vertraging op.about:startpage
Wij hopen het toestel morgen binnen te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Cordialement,
Kind regards,
De laatste heb ik vandaag terug gekregen. Vroeg eigenlijk vriendelijk of ik de gsm mag verwachten omdat een vorige werknemer zei dat de vertraagde levering 10 maart zou aankomen en een andere hoopte hem "morgen" aan te krijgen (op 8 maart), de 9de maart dus.Beste,
Er staat op onze site nergens de vermelding van een leverdatum.
Er staat alleen dat het toestel in "bestelling" is bij onze leverancier.
De levertermijn van 2-3 werkdagen is wanneer wij het toestel op voorraad hebben in eigen magazijn.
Het toestel wordt dezer dagen uitgezonden maar tot op heden kunnen wij ook alleen maar afwachten op de uiteindelijke levering.
Indien u graag wenst te annuleren is dit geen enkel probleem.
Met vriendelijke groet,
Cordialement,
Kind regards,
Compleet corrupt als je het mij vraagt, 5 maart beweren om klanten te lokken en uiteindelijk weken later leveren, schandalig. Ik was hem beter in thephonehouse in nederland gaan halen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 12:58 ]
Beste Dhr. xxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: xxxx
Wij verwachten de Sony Experia S White op 3 april binnen te krijgen:
http://www.pdashop.nl/pro.../sony-xperia-s-white.html
Mocht dit later zijn dan wat eerder als richtlijn hebben aangehouden wil ik u mijn excuses aanbieden voor de vertraging.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Medewerker Klantenservice
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: xxxx
Wij verwachten de Sony Experia S White op 3 april binnen te krijgen:
http://www.pdashop.nl/pro.../sony-xperia-s-white.html
Mocht dit later zijn dan wat eerder als richtlijn hebben aangehouden wil ik u mijn excuses aanbieden voor de vertraging.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Medewerker Klantenservice
net geannuleerd bij pdashop.nl degene die ik aan de lijn had stelde zelf voor om maar te annuleren. In ieder geval prima afgehandeld daarover geen klachten.
nu even naar de phonehouse om hem daar te bestellen.
nu even naar de phonehouse om hem daar te bestellen.
Verwijderd
Met veel intresse volg ik dit topic, wil graag het toestel kopen
Net een reactie van bol.
Geachte heer/mevrouw,
U geeft eerder contact opgenomen met de bol.com klantenservice omtrent de releasedatum van de Sony Xperia S.
Uit navraag is gebleken dat de levertijd die op de website wordt weergeven, de juiste is. De levertijd is 2 tot 3 weken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Samia
bol.com Klantenservice
www.bol.com
ben benieuwd waar die als eerst te koop is
Net een reactie van bol.
Geachte heer/mevrouw,
U geeft eerder contact opgenomen met de bol.com klantenservice omtrent de releasedatum van de Sony Xperia S.
Uit navraag is gebleken dat de levertijd die op de website wordt weergeven, de juiste is. De levertijd is 2 tot 3 weken.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Samia
bol.com Klantenservice
www.bol.com
ben benieuwd waar die als eerst te koop is
@THEALPHA: Heb de mijne nu bij GSMeasy gehaald, was 24u levering
Inmiddels wel weer langer dacht ik.
Verwijderd
mischien beetje of topic maar mn baterij gaat best snel leeg vooral nu ik hem veel gebruik.
kan ik hem gewoon met usb kabeltje opladen via de computer?
Verwijderd
Wanneer heb je hem daar besteld? Ik op 1 maart (toen stond er ook nog 24u) en ik heb hem nog niet binnen. Ik had zelfs al een bezorgafspraak die opeens werd afgelastEmiel_ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:18:
@THEALPHA: Heb de mijne nu bij GSMeasy gehaald, was 24u leveringInmiddels wel weer langer dacht ik.

Mocht je bij Castle import krijgen, zit daar nog een nadeel aan?Bloodhatch schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:30:
Prima service van Castle tot nu toe. Nadat ik zaterdag de normale- en microsim heb ontvangen sturen ze me vandaag ook nog eens een microsim houder (geen extra kosten). Altijd handig om te hebben. Datum telefoon staat nog steeds op 26-3.
Geen NL taal ofzo?
Geen idee, maar ik zet de taal toch op spaans... ik denk persoonlijk dat je wel een language pack kunt downloaden (?). Misschien dat iemand weet wat de nadelen, indien in meervoud, zijn van een import toestel?The-Force schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:15:
[...]
Mocht je bij Castle import krijgen, zit daar nog een nadeel aan?
Geen NL taal ofzo?
Geen eigenlijk... Je kan altijd gewoon de firmware flashen (zonder unlocken van de bootloader) van de regio die je wilt, en alle versies, van eender waar, hebben altijd alle talen aan boord. Als je een goedkope import kan vinden is dat alleen maar positief!
Hier is de topic voor dat soort vragen:Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:13:
mischien beetje of topic maar mn baterij gaat best snel leeg vooral nu ik hem veel gebruik.
Sony Xperia S (deel 1)
En hier vind je het antwoord op je vraag:
http://www-support-downlo...e_NL_LT26_1261-9445.1.pdf
Goedkoper in de zin van 120 euro besparen op het toestel in vergelijking met andere webshops met hetzelfde abonnement was voor mij de doorslag. Bedankt voor je antwoord, zoiets vermoedde ik maar wist het niet zeker.AmbroosV schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:24:
Geen eigenlijk... Je kan altijd gewoon de firmware flashen (zonder unlocken van de bootloader) van de regio die je wilt, en alle versies, van eender waar, hebben altijd alle talen aan boord. Als je een goedkope import kan vinden is dat alleen maar positief!
Zelfde hier 2x 120 is wel erg veel en snel verdient. Heb er net twee besteld....Bloodhatch schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Goedkoper in de zin van 120 euro besparen op het toestel in vergelijking met andere webshops met hetzelfde abonnement was voor mij de doorslag. Bedankt voor je antwoord, zoiets vermoedde ik maar wist het niet zeker.
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat ik mijn witte pas rond 10 april krijg... kan het altijd maar meevallen
Goed nieuws, kreeg net een sms en email van kpn dat de telefoon op voorraad is. Ze nemen contact op voor een afleverafspraak. Besteld op 17-02
Dan is er bij jou iets misgegaan bij gsmeasy denk ikVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:14:
[...]
Wanneer heb je hem daar besteld? Ik op 1 maart (toen stond er ook nog 24u) en ik heb hem nog niet binnen. Ik had zelfs al een bezorgafspraak die opeens werd afgelast.
Had jij zondagochtend die sms gekregen of juist niet?etwasietsmet schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:34:
Goed nieuws, kreeg net een sms en email van kpn dat de telefoon op voorraad is. Ze nemen contact op voor een afleverafspraak. Besteld op 17-02
Zondag niks gekregen.marijni12 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:40:
[...]
Had jij zondagochtend die sms gekregen of juist niet?
Oké, ik ook niet, hoop ook maar dat ik vandaag nog iets krijg!
Ik kreeg net (15:36) het volgende bericht van KPN / CEVA Logistics.
------------------------------------------------------------------
Geachte heer...,
We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.
Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Directeur KPN Mobiel, Nederland
Dit is goed nieuws
Ik heb mijn bestelling op 23/2 geplaatst. (Zondag geen SMS gehad)
Geachte heer...,
Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Dit is goed nieuws
E-mail of SMS?BasvandenHoogen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:46:
Geachte heer...,
Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Dit is goed nieuws![]()
telefoon binnen! Net opgehaald bij Phonehouse Almelo netjes geholpen en kon gratis simkaart laten knippen.
Eerste indruk: Supertelefoon
Eerste indruk: Supertelefoon
Hier ook zowel een SMS als een email dat de telefoon op voorraad is en dat ze contact op zullen nemen voor een leverafspraak.
Zelfde hier! Joepieee! bestelling is op 24/2 geplaatst. Was een verlenging, geen sms gehad zondags.BasvandenHoogen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:46:
Geachte heer...,
Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Dit is goed nieuws![]()
Werd tijd
Dan wacht ik nog maar eventjes af 
Wat staat er nu bij jullie als je bij orderstatus kijkt op de website van KPN?
Wat staat er nu bij jullie als je bij orderstatus kijkt op de website van KPN?
[ Voor 53% gewijzigd door marijni12 op 12-03-2012 16:03 ]
Darn, nou blijf ik weer continue naar mijn telefoon kijken of er een SMS van KPN binnen druppelt
bedankt!
Same here, wanneer heb jij besteld?BillSpaarbank schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:09:
Darn, nou blijf ik weer continue naar mijn telefoon kijken of er een SMS van KPN binnen druppeltbedankt!
Ik heb ook niets van KPN gehoord nog
Zondag geen sms en vandaag ook niet. Besteld op 01-03
Afgelopen zaterdag in de KPN winkel. De dame daar beweerde stellig dat het toestel binnen 48 uur geleverd zou worden. Ben benieuwd. Vind het wachten niet erg, maar het kriebelt wel als ze begonnen zijn met leveren. Ik stel me er maar op in dat het nog even duurt.
-edit- Zaterdag middag overigens wel die SMS gehad van KPN
[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 12-03-2012 16:19 ]
Wat stond er in die SMS?BillSpaarbank schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:19:
[...]
Afgelopen zaterdag in de KPN winkel. De dame daar beweerde stellig dat het toestel binnen 48 uur geleverd zou worden. Ben benieuwd. Vind het wachten niet erg, maar het kriebelt wel als ze begonnen zijn met leveren. Ik stel me er maar op in dat het nog even duurt.
-edit- Zaterdag middag overigens wel die SMS gehad van KPN
Mail & SMS binnen!
Nu wachten op het telefoontjeGeachte heer ----,
Het door u bestelde artikel is weer op voorraad.
KPN maakt gebruik van de diensten van CEVA Logistics voor aflevering van uw bestelling. Zij zullen telefonisch contact met u opnemen om een afspraak te maken voor de aflevering van uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Ja, dat wachten op het telefoontje is misschien wel erger dan het wachten op de mail was
Mjah jullie hebben nieuw abbo. Met verlenging wordt hij gewoon met PostNL verstuurd, kan alleen maar hopen dat hij op de mat ligt morgenMagicTempest schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:53:
Ja, dat wachten op het telefoontje is misschien wel erger dan het wachten op de mail was
Ik heb ook verlenging. Maar mail werd vanuit KPN / CEVA logistics verstuurd. Toch verzonden met PostNL?Xentor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:55:
[...]
Mjah jullie hebben nieuw abbo. Met verlenging wordt hij gewoon met PostNL verstuurd, kan alleen maar hopen dat hij op de mat ligt morgen
Wat staat er bij jou bij orderstatus
https://services.nl.cevalogistics.com/portal/uob/public/
bij mij nog niets...
Pfff... word net gebeld door Hi, dus ik zeg, jij belt zeker over mijn nieuwe telefoon?
ging echter over verlengen, die telemarketeers die ze daarvoor inzetten hebben blijkbaar geen inzage in de voorinschrijvingen dus hij kon niet zien dat ik al in de winkel heb verlengd.
Nu maar wachten op die sms/mail/afleveringsafspraak. Heb 23-2 verlengd in de Hi-winkel, afgelopen zondagochtend smsje ontvangen dat ie nog niet binnen was. Daarna niets meer, maar hoop dus op snel bericht!
ging echter over verlengen, die telemarketeers die ze daarvoor inzetten hebben blijkbaar geen inzage in de voorinschrijvingen dus hij kon niet zien dat ik al in de winkel heb verlengd.
Nu maar wachten op die sms/mail/afleveringsafspraak. Heb 23-2 verlengd in de Hi-winkel, afgelopen zondagochtend smsje ontvangen dat ie nog niet binnen was. Daarna niets meer, maar hoop dus op snel bericht!