Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik heb die KPN mail nog niet! :( 4-3 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Cyleo schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:40:
Mail & SMS binnen!

[...]

Nu wachten op het telefoontje :)
Wanneer had jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ik heb ook nog niks gezien, 29-2 besteld (KPN, verlenging)
EDIT: Net maar eventjes gebeld. Toestel was niet op voorraad, ik zat blijkbaar niet bij de eerste levering of zo, mevrouw kon mij vertellen dat het zeker niet voor de negentiende zou worden.

[ Voor 69% gewijzigd door marijni12 op 12-03-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
mbttr schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Wanneer had jij besteld?
23 Februari, overigens nog geen telefoontje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 17:09
BasvandenHoogen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:02:
[...]

Ik heb ook verlenging. Maar mail werd vanuit KPN / CEVA logistics verstuurd. Toch verzonden met PostNL?

Wat staat er bij jou bij orderstatus
https://services.nl.cevalogistics.com/portal/uob/public/

bij mij nog niets...
Bij CEVA staat niks, maar als ik bij mijn verlenging kijk zie ik dit staan:
. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk gratis door PostNL bezorgd op het door u opgegeven adres. De dag voordat uw bestelling wordt bezorgd, ontvangt u van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als u niet in de gelegenheid bent de bestelling in ontvangst te nemen, wordt het pakket na twee keer aanbieden, afgeleverd op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:52
Xentor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:13:
[...]

Bij CEVA staat niks, maar als ik bij mijn verlenging kijk zie ik dit staan:
. Uw bestelling wordt zo snel mogelijk gratis door PostNL bezorgd op het door u opgegeven adres. De dag voordat uw bestelling wordt bezorgd, ontvangt u van ons per sms of e-mail een afleverbevestiging. Als u niet in de gelegenheid bent de bestelling in ontvangst te nemen, wordt het pakket na twee keer aanbieden, afgeleverd op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt.
Dat staat er bij mij ook. Ik denk dat onze toestellen inderdaad per PostNL worden verstuurd.
Voor nieuwe klanten is er namelijk een extra controle nodig dat het rekeningnummer correct is. Dat doen ze door jou €0,01 te laten pinnen.

Dit zal bij ons niet het geval zijn omdat ons rekeningnummer al bekend is bij KPN omdat wij verlengen.
Hopelijk hebben we hem morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Lol: voor wie er graag duur uit is en nog langer wil wachten: http://www.dealextreme.co...i-fi-and-gps-black-122851 :+

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 14:46
Er staat bij mij ook nog niets ondanks dat ik wel al een sms en email heb gehad. Ik verwacht morgen wel een telefoontje.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
MagicTempest schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:02:
Er staat bij mij ook nog niets ondanks dat ik wel al een sms en email heb gehad. Ik verwacht morgen wel een telefoontje.
Hier is hij verstuurd! heb track n trace van KPN gekregen. Morgen dus in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:13
Xentor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:03:
[...]

Hier is hij verstuurd! heb track n trace van KPN gekregen. Morgen dus in huis :)
Gratz!

Wel bizar, ik vroeg vanmiddag nog in de KPN-winkel of ze al wisten wanneer hij binnen zou komen, ze wisten nog van niks. En toch is KPN dus al aan het verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 23:41

TheFirepit

Vuurbal

Hier ook SMS en mail. Morgen zeggen ze te bezorgen :-)
(vermoedelijk dus een 1e lichting aangezien nog niet iedereen wat gehoord heeft)

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
Bij gsmeasy zeggen ze vanaf 19 maart, hopen dat ik hem volgende week dus in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Ugh al die mensen die ineens van KPn bericht krijgen.. Ik zit bij hi en heb nog niks gehoord :( besteld op 8 februari! is toch te hopen dat je dan bij de eerste lading zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25
Stridone schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:50:
Bij gsmeasy zeggen ze vanaf 19 maart, hopen dat ik hem volgende week dus in huis heb.
Waarom zetten ze dan op de site dat hij binnen 2-5 werkdagen leverbaar is? Dat stond er al op vrijdag. Toen ik hem bestelde stond er nog binnen 24 uur. Ik word een beetje gek van die leugens van gsmeasy over de levertijd.

Moet je mijn orderstatus zien 8)7

09-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
09-03-2012 Abonnement wordt aangesloten
09-03-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
08-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
08-03-2012 Start planning
08-03-2012 Abonnement wordt aangesloten
08-03-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
08-03-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
08-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
07-03-2012 Bestelling geplaatst
07-03-2012 Voorraad controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Kun je aangeven wanneer je het nieuwe abonnement van vodafone in wil laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
Na de mail vanmiddag van KPN, net toch even gekeken op
https://services.nl.cevalogistics.com/portal/uob/public/

Hier mijn ordernummer en postcode in gevuld. Tot vanmiddag nog niets te zien. Maar nu keek ik net en ik heb een Pakketnummer van PostNL gekregen *O*

Toen ik ging kijken bij PostNL ging kijken naar Track & Trace bleek mijn pakket nog niet in het systeem. Maar hopelijk morgen meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
mjkmobI schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:00:
Kun je aangeven wanneer je het nieuwe abonnement van vodafone in wil laten gaan?
Ik heb nieuw vodafone abonnement en het gaat volgens mij in vanaf het moment dat ze het contract goedgekeurd hebben. Nog 2 weken wachten op mijn Xperia, abonnement loopt wel dus das mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Niet online
Bloodhatch schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:30:
[...]

Ik heb nieuw vodafone abonnement en het gaat volgens mij in vanaf het moment dat ze het contract goedgekeurd hebben. Nog 2 weken wachten op mijn Xperia, abonnement loopt wel dus das mooi.
Thanks, maar kon je op het formulier aangeven dat je op datum x het abonnement wou starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Nee kun je niet op het formulier aangeven, zojuist voor je gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Niet online
Bloodhatch schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:56:
Nee kun je niet op het formulier aangeven, zojuist voor je gecontroleerd.
Ok bedankt, morgen maar even een belletje richting de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
disguisedpotato schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:58:
[...]

Waarom zetten ze dan op de site dat hij binnen 2-5 werkdagen leverbaar is? Dat stond er al op vrijdag. Toen ik hem bestelde stond er nog binnen 24 uur. Ik word een beetje gek van die leugens van gsmeasy over de levertijd.

Moet je mijn orderstatus zien 8)7

09-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
09-03-2012 Abonnement wordt aangesloten
09-03-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
08-03-2012 Start planning
08-03-2012 Abonnement wordt aangesloten
08-03-2012 Afspraak voor afleverdatum is gemaakt
07-03-2012 Bestelling geplaatst
07-03-2012 Voorraad controle
Dat is wel zuur, maar ik zou het geen leugens noemen. Aan dit topic te zien gaat het overal wel mis qua levertijden, denk dat het voor hen ook vrij onduidelijk is dan. Kan eigenlijk niet wachten, maar toch nog een weekje voorpret dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjkmobI schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:25:
[...]

Ok bedankt, morgen maar even een belletje richting de provider.
Ik ben ook via Castle overgestapt op Vodafone. Mijn Telfort abonnement was inmiddels verlopen. 12 april gaat mijn nieuwe abonnement bij Vodafone in. Waarschijnlijk is dat de laatste dag van de "Telfort maand".

Tot nu toe is de service van Castle trouwens echt goed! Nou hopen dat ze de leverdatum van 26-27 maart waar kunnen maken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 15:12
Bloodhatch schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:26:
[...]

Goedkoper in de zin van 120 euro besparen op het toestel in vergelijking met andere webshops met hetzelfde abonnement was voor mij de doorslag. Bedankt voor je antwoord, zoiets vermoedde ik maar wist het niet zeker.
bedoel je dat op losse toestelprijs of abo-vorm? kan nl geen losse toestelprijs vinden bij castle...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
http://www.castle.nl/losse-gsm

454 euro los. 0 euro voor toestel i.c.m. abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
Kreeg net sms en e-mail van KPN. Hij wordt vandaag verstuurd, dus ik ontvang hem morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
MagicTempest schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:53:
Ja, dat wachten op het telefoontje is misschien wel erger dan het wachten op de mail was :)
Al een telefoontje gehad? Hier nog niets helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Nope, nog niets gehoord. Zodra ik gebeld word zal ik het hier wel melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Iemand al iets vernomen van Telfort?

[ Voor 11% gewijzigd door Dynamix op 13-03-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Nog geen bericht van Hi, maar mijn orderstatus (via hi.reviva.nl) is zojuist wel veranderd van "voorinschrijving" naar "order wordt gepickt in magazijn", er zit dus schot in de zaak!

Hehe voel me weer net een kind, een paar dagen voor Sinterklaasavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:20

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grappig trouwens, dat de letters van de drie nieuwe toestellen USP vormen (Unique Selling Point)...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niks gehoord/vernomen van KPN. 8 maart besteld. Met in hun mail het volgende: Zodra we het toestel op voorraad hebben, gaan we ervoor zorgen dat u één van de eerste bent die deze krijgt.

Aan de berichten hier te lezen is dat dus niet de waarheid... Jammer. Nog ff wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er zo goed als zeker van dat degene die bij gsmwijzer, studentmobiel en pdashop hebben bestelt hem begin volgende week mogen verwachten, zo niet... dan ga ik het wel héél jammer, voor je het weet releasen ze hun volgende flagship voor ik hem heb. Maar annuleren is geen optie meer, alvast de martin fields screen protectors, een gel case en een pull case bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Ook maar besteld bij Castle. Iedere keer checken wanneer het ergens beschikbaar is, gaat ook vervelen. Ik kon aangeven dat ik een witte wil in het opmerkingenveld volgens de klantenservice. Ze konden alleen niet zeggen wat de levertijd daarvan zou gaan worden.

Nu heb ik alleen niets aan die €80 voucher voor de Phone House, maar die raak ik wel kwijt voor €10 aan iemand lijkt me. :P

edit: alleen verlenging is dus niet mogelijk.. hmmz... :/ Geen zin om weer van nummer te veranderen.

[ Voor 11% gewijzigd door Atomsk op 13-03-2012 11:59 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit

TheFirepit

Vuurbal

Net is PostNL geweest en heeft de Xperia S gebracht :-) (besteling bij kpn.com met verlening op 14 feb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
EngelF schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:02:
Net is PostNL geweest en heeft de Xperia S gebracht :-) (besteling bij kpn.com met verlening op 14 feb)
Same, is thuis afgeleverd! Zit huidig op stage (kpn verlenging op 24 feb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Zojuist mail gehad dat toestel bij Hi nog steeds niet op voorraad is :|

Hi,

Je hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan jou te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat jouw bestelling naar je wordt verzonden.

Groeten van Hi

Datum plaatsing 24-02-2012

Hopen datie snel mag komen, ben het wachten inmiddels zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
Nog steeds niets van KPN gehoord. Geen mail van het weekend, geen sms, helemaal niets. Als ik vandaag niets hoor, denk ik dat ik hem ga annuleren en hem dan maar bij castle bestel. Die paar dagen extra wachten kunnen er ook nog wel bij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
EngelF schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:02:
Heb jij hier ook een normale sim kaart gekregen ipv een micro sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Heb zojuist mijn simkaartadapter ontvangen van Castle, naast de normale- en microsimkaarten die ik heb ontvangen op zaterdag. Al met al, de service is echt prima. Ik krijg alleen registratie mislukt in mijn nokia, is dit een melding door een eventuele simlock of moet de kaart nog geactiveerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, zojuist order maar geannuleerd bij de KPN. Naar The Phone House gegaan, hadden ze niets meer liggen, maar uit een ander filiaal wordt er nu eentje opgestuurd. Dus waarschijnlijk vrijdag wel binnen. Dat zijn de betere berichten.

Toen ik annuleerde bij KPN kreeg ik wel te horen: Nee hoor, de Xperia S kan helemaal nog niet uitgeleverd worden bij ons! Die is pas vanaf 19 maart beschikbaar! Ja vast... Vreemd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Net een telefoontje gekregen van KPN, ze konden hem morgen leveren, aangezien ik dan de hele dag moet werken heb ik de bezorging op donderdagochtend gezet :-) Hopelijk krijgen jullie nu ook snel bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:09:
Goed, zojuist order maar geannuleerd bij de KPN. Naar The Phone House gegaan, hadden ze niets meer liggen, maar uit een ander filiaal wordt er nu eentje opgestuurd. Dus waarschijnlijk vrijdag wel binnen. Dat zijn de betere berichten.

Toen ik annuleerde bij KPN kreeg ik wel te horen: Nee hoor, de Xperia S kan helemaal nog niet uitgeleverd worden bij ons! Die is pas vanaf 19 maart beschikbaar! Ja vast... Vreemd verhaal.
Sjah, KPN is gewoon heel de tijd eerlijk hoor. Ze houden tegen mij nu al lang 19 maart vol, en als ik dan vraag waarom sommige hem al geleverd krijgen krijg ik het logische antwoord dat die eerder besteld hadden. Het is gewoon logisch; vroeg bestellen; 12 maart, later bestellen; 19 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbttr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:14:
[...]
Sjah, KPN is gewoon heel de tijd eerlijk hoor. Ze houden tegen mij nu al lang 19 maart vol, en als ik dan vraag waarom sommige hem al geleverd krijgen krijg ik het logische antwoord dat die eerder besteld hadden. Het is gewoon logisch; vroeg bestellen; 12 maart, later bestellen; 19 maart.
Eens, maar als ze nou van het begin af aan eens een keertje eerlijk waren aan de telefoon ;) Ongeveer elke keer dat ik om levertijden vroeg was de datum weer anders. Ik snap dat het soms kan veranderen, maar sommige schommelingen waren gewoon vreemd. Daarnaast, ik heb niet voor niets vroeg besteld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Ik ben nog steeds niet gebeld, maar als Cyleo wel al een telefoontje heeft dan verwacht ik hem ook wel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:17:
[...]

Eens, maar als ze nou van het begin af aan eens een keertje eerlijk waren aan de telefoon ;) Ongeveer elke keer dat ik om levertijden vroeg was de datum weer anders. Ik snap dat het soms kan veranderen, maar sommige schommelingen waren gewoon vreemd. Daarnaast, ik heb niet voor niets vroeg besteld... :)
Er waren er blijkbaar vroeger..! Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
En ondertussen hebben ze gebeld, ze komen hem morgenochtend op mijn werk afleveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Niet online
Kogel is door de kerk :) . Heb net de experia S icm Vodafone Bel - SMS - Web Smart 100 en gratis xbox 360 besteld. Ga jullie dus wellicht terug zien in het andere Experia S topic! Voor mensen die bij de Phonehouse een telefoon willen kopen. Ik heb vorig jaar een coupon gekocht van Groupon, 120 euro korting op je telefoon icm een nieuw abbonement, geldig tot 02.10.2012. Iemand belangstelling? stuur dan even een pb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Zojuist smsje ontvangen van Hi, toestel wordt verzonden via PostNL en ik kan hem vanaf morgen verwachten.

Nog niet gebeld, maar ik weet ook niet of dat gebeurt, als het gewoon via PostNL gaat hoeven ze geen afleverafspraak te maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
migchiell schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:57:
Zojuist smsje ontvangen van Hi, toestel wordt verzonden via PostNL en ik kan hem vanaf morgen verwachten.

Nog niet gebeld, maar ik weet ook niet of dat gebeurt, als het gewoon via PostNL gaat hoeven ze geen afleverafspraak te maken toch?
Bij verlenging hoeft er geen afspraak gemaakt te worden. Dan verstuurd men de telefoon gewoon. Bij een nieuw abonnement moeten ze een afspraak maken omdat je dan nog 0,01 euro moet pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:44
Jouw bestelling is verzonden. Je kunt deze morgen als postpakket verwachten op het
door jou opgegeven adres:
Vorige week maandag (05-03) besteld bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
BasvandenHoogen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:16:
[...]

Bij verlenging hoeft er geen afspraak gemaakt te worden. Dan verstuurd men de telefoon gewoon. Bij een nieuw abonnement moeten ze een afspraak maken omdat je dan nog 0,01 euro moet pinnen.
Heh. Nou, Hi heeft de afgelopen jaren genoeg euro's van mn rekening gehaald om te weten dat de incasso werkt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Vanmorgen mail gehad van O.P.D (geen sms of mail van Hi zelf) dat ik een afspraak kan maken om mn xperia s te laten bezorgen! :) morgenmiddag is het dan hopelijk zover!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Laatst online: 23-09 14:17
Heb op 20-02 een nieuw abo besteld via de hi website, kreeg zondag ook de sms dat hij niet op voorraad was. Ben deze middag maar naar de phonehouse gegaan, en ze hadden er nog 1 :D
Meteen gekocht (incl nieuwe abo, Hi Large met maar 75 belminuten).
Loop ik de winkel uit gaat mn oude telefoon, "Met de koerier ik wil een bezorgafspraak maken"
Meteen maar geannuleerd :). Ik kreeg veel later pas een sms dat de telefoon op voorraad was.

Afin, nu iemand anders mee blij gemaakt :)

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit

TheFirepit

Vuurbal

Xentor schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 12:54:
[...]

Heb jij hier ook een normale sim kaart gekregen ipv een micro sim?
Inderdaad ook een gewone simkaart. Op zich geen probleem voor mij, want de telefoon is voor mij en het abbonement is van de vrouw :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
M-Opensource schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:13:
Ik ben het wachten zat, ga m'n order bij CoolBlue annuleren...

Hoor net dat The Phone House in Utrecht er nog een paar heeft liggen...

Vanmiddag... heb ik een Xperia S :D

(edit) Net order geannuleerd bij CoolBlue, ze waren daar niet echt heel blij. Die kerel vertelde dat ze constant telefoontjes krijgen met annuleringen. Hij nam de telefoon op, ik groette en gaf aan dat ik een pre-order wilde annuleren: "Laat me raden, de Xperia S... *kleine zucht*"

Ze vonden het best een vervelende situatie zei 'ie, veel annuleringen.
Net als bij de vorige aanpassing in verwachte leverdatum door CoolBlue/Smartphoneshop ben ik ook nu niet op de hoogte gesteld. Toen ik de vorige keer informeerde nadat ik hier had gelezen dat de leverdatum was aangepast, werd dat bevestigd en kreeg ik een paar uur later ineens een mail.

Met deze nieuwe wijziging zonder notificatie ben ik ook niet blij, ze zouden automatisch mails moeten sturen zodra de leverdatum van een product verandert. Maar ja, ik keek even bij The Phone House en daar betaal ik bijna 100 euro meer voor m'n Xperia S icm een 1 jarige verlenging op basis van een Smart 100 abbo. En tja, wat is dan een week wachten tegenover 100 euro meer betalen en het gedoe van het annuleren/opnieuw bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
Mijn 1 jarig abonnement van €150,- per maand is ingegaan en ik probeerde meteen via MijnKPN het abonnement te verlagen. Dit kon nog niets, maar er wordt aangegeven dat dit na 1 maand wel mogelijk is.

Daarnaast staat er bovenaan:
"Stap nu over naar Personal Sim Bel-SMS-WebXL"

Ik kan dus ook overstappen naar sneller internet :) *O* *O* *O*

Screenshot aanpassing-pagina Bel-SMS-Web:
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/3249/screen1cx.png

Screenshot aanpassing-pagina Bel-SMS-Web-XL:
Afbeeldingslocatie: http://img543.imageshack.us/img543/1254/screen2im.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Nice Bas, goed nieuws! Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
  • Laatst online: 22-11-2023
Hey dudes, ik heb rond gekeken naar allerlei mogelijkheden om dit toestel in handen te krijgen en de nieuwe aanbiedingen van Hi leek me wel wat.

Het gaat namelijk om die Hi Toestellease model. http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sony-Xperia-S/TSEXSbl.html

Met Hi Large + 75 bellen + 10 euro per maand kom ik uit op 37,50 per maand, maar de eerste 12 maanden betaal je 18,75. En rekening houdend met de studentenkorting van 3,50 komt dat neer op 12*34,00+12*15,25 (590 euro totaal)

Overigens was ik langs mijn locale The Phonehouse filiaal gegaan en volgens de verkoper zou je aan het einde van je abbo 15% van de aankoopwaarde moeten neertellen om het in je bezit te houden, wat neerkwam op 75.

Totaal dus minder dan 700, namelijk 696, wat neerkomt op 29 euro per maand, inclusief de 30 euro aansluitskosten.

Lijkt dit een goede deal? Of zijn die leasecontracten niet te vertrouwen, and ifso welke deal raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Hi lease heeft een eigen topic Hi komt met leasetoestellen

Of het betrouwbaar is... tja, wat denk je zelf, ze zijn er net mee begonnen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Wel okay, maar wat is de beste alternatief dan? Ik heb het topic snel doorgenomen en zie hier en daar iets over een "KPN" truc, wat houdt in precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Na alles doorgenomen te hebben lijkt Castle.nl het voordeligst, maar ben benieuwd als het sim-lock vrij geleverd wordt? Weet iemand als dat zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Laatst online: 23-09 14:17
Simlock is bij zulke toestellen alleen als je Pre-paid neemt

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 13:54
Meer mensen problemen met de Hi website trouwens?
Ik mag verlengen... Kan dan mn tel. nr. invullen en ontvang ik een code voor de persoonlijke aanbieding. De pagina laadt dan echter het standaard login scherm.. Erg vervelend :s

[ Voor 7% gewijzigd door Dweebus op 14-03-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 13:54
Dweebus schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:27:
Meer mensen problemen met de Hi website trouwens?
Ik mag verlengen... Kan dan mn tel. nr. invullen en ontvang ik een code voor de persoonlijke aanbieding. De pagina laadt dan echter het standaard login scherm.. Erg vervelend :s
Nevermind...
Blijkbaar een bekend probleem waar aan gewerkt wordt:
https://forum.www.hi.nl/s...nbieding-werkt-niet-5486/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Pff, iedereen lijkt al een reactie van KNP gehad te hebben, en ik zit nog steeds vergeefs te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
splackavellie85 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 09:52:
Pff, iedereen lijkt al een reactie van KNP gehad te hebben, en ik zit nog steeds vergeefs te wachten :(
Nee hoor, je bent niet alleen ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
BasvandenHoogen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:59:
Mijn 1 jarig abonnement van €150,- per maand is ingegaan en ik probeerde meteen via MijnKPN het abonnement te verlagen. Dit kon nog niets, maar er wordt aangegeven dat dit na 1 maand wel mogelijk is.

[afbeelding]

[afbeelding]
Hell Yeah! Daar was ik echt even bang voor, bedankt voor de info. Hoef ik dit jaar toch nog niet extreem zuinig te gaan doen met mijn data (ik kom van onbepert T-mobile met 14.2 Mbps af en trok geregeld de 2 GB :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

[afbeelding]

[afbeelding]
Thx _/-\o_ , hier wachtte ik dus op! De bestelling is zojuist de deur uit gegaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:08

[afbeelding]

[afbeelding]
Je hebt een telefoon gekocht met abonnement van 150 per maand en na een maand kan je die al enorm verlagen of zie ik dat verkeerd?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
MrBlueEyes schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:29:
[...]

Je hebt een telefoon gekocht met abonnement van 150 per maand en na een maand kan je die al enorm verlagen of zie ik dat verkeerd?
Nee, dat zie je goed :) Maar de eerste drie maanden kost dat abonnement van 150 euro je slechts 25 euro, dus het is verstandiger het pas de derde maand te verlagen ipv na een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 03-10 16:45
ben het wachten zat!

Beter schiet studentmobiel even op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
splackavellie85 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:37:
[...]

Nee, dat zie je goed :) Maar de eerste drie maanden kost dat abonnement van 150 euro je slechts 25 euro, dus het is verstandiger het pas de derde maand te verlagen ipv na een maand.
Zal wel een foutje zijn dan lijkt me. Telefoonprijs is op basis van abonnement, maarja mooi dat het zo lukt!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
En de mijne is zojuist geleverd. Mooi ding :D Wel groot btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
MrBlueEyes schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:02:
[...]

Zal wel een foutje zijn dan lijkt me. Telefoonprijs is op basis van abonnement, maarja mooi dat het zo lukt!
Nee dat is geen fout, maar KPN rekent er wel op dat je het zelf vergeet aan te passen naar een goedkoper abonnement. Ze gaan je niet helpen herinneren. Tenminste, dat is wat ze tegen mij zeiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
splackavellie85 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:08:
[...]

Nee dat is geen fout, maar KPN rekent er wel op dat je het zelf vergeet aan te passen naar een goedkoper abonnement. Ze gaan je niet helpen herinneren. Tenminste, dat is wat ze tegen mij zeiden ;)
Ow dat klinkt goed zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubdown schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:54:
Hey dudes, ik heb rond gekeken naar allerlei mogelijkheden om dit toestel in handen te krijgen en de nieuwe aanbiedingen van Hi leek me wel wat.

Het gaat namelijk om die Hi Toestellease model. http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/Sony-Xperia-S/TSEXSbl.html

Met Hi Large + 75 bellen + 10 euro per maand kom ik uit op 37,50 per maand, maar de eerste 12 maanden betaal je 18,75. En rekening houdend met de studentenkorting van 3,50 komt dat neer op 12*34,00+12*15,25 (590 euro totaal)

Overigens was ik langs mijn locale The Phonehouse filiaal gegaan en volgens de verkoper zou je aan het einde van je abbo 15% van de aankoopwaarde moeten neertellen om het in je bezit te houden, wat neerkwam op 75.

Totaal dus minder dan 700, namelijk 696, wat neerkomt op 29 euro per maand, inclusief de 30 euro aansluitskosten.

Lijkt dit een goede deal? Of zijn die leasecontracten niet te vertrouwen, and ifso welke deal raden jullie aan?
Hallo!

Ik wilde eerst ook bij HI een abbo. Maar toch maar voor de truc van KPN gegaan. Inzetten op een hoog abbo (wat nu maar 25 euro p maand is de eerste 3 maanden bij een 1 jarig abbo) en daarna verlagen naar abbo wat goedkoper is en bij je past. Hierdoor heb ik maar een 1 jarig contract en ben ik iets van 500 euro kwijt, inclusief mobiel. Geen studentenkorting, maar de mobiel is zeker weten van jou. En anders kan je nog naar de aanbieding van castle kijken, dat is bij vodafone. Ook een goede deal voor 1 jaar.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Niet online
Ik neem ook plaats in de wachtkamer :O :

Beste meneer,

Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij GSMeasy.nl met ordernummer.
Wij hebben uw bestelling met ordernummer in goede orde ontvangen. Uw product is besteld, zodra dit binnen is zullen wij direct contact met u opnemen voor een bezorgafspraak. Wij verwachten uw bestelling binnen 1 tot 2 weken te kunnen leveren.

Indien u verder nog vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via sales@gsmeasy.nl contact met ons opnemen.

Met vriendelijk groet,
GSMeasy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Castle.nl: 1200mb, 14,4 mb/s, 150 minuten/sms + 3000 sms, 12 maanden:
totaal €515, abbo kosten + aansluitkosten

Kpn.nl: 1750mb, 2 mb/s, 1500 belminuten/sms, 3 maanden --> WebXL 500 mb, 14,4 mb/s, 150 minuten/sms, 9 maanden:
totaal €515, telefoon + abbo kosten + aansluitkosten

Ik neem aan dat ik bij KPN dit gewoon bij een filiaal kan bestellen en dus gewoon altijd kan binnenstappen als ik ooit problemen met de telefoon krijg, en bij castle.nl gaat dit niet lijkt me.

Voor welke zouden jullie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubdown schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:44:
Castle.nl: 1200mb, 14,4 mb/s, 150 minuten/sms + 3000 sms, 12 maanden:
totaal €515, abbo kosten + aansluitkosten

Kpn.nl: 1750mb, 2 mb/s, 1500 belminuten/sms, 3 maanden --> WebXL 500 mb, 14,4 mb/s, 150 minuten/sms, 9 maanden:
totaal €515, telefoon + abbo kosten + aansluitkosten

Ik neem aan dat ik bij KPN dit gewoon bij een filiaal kan bestellen en dus gewoon altijd kan binnenstappen als ik ooit problemen met de telefoon krijg, en bij castle.nl gaat dit niet lijkt me.

Voor welke zouden jullie gaan?
Persoonlijk heb ik voor KPN gekozen, omdat ik dan geen aansluitkosten hoef te betalen en maar 20 euro voor de telefoon. Dit scheelt in totaal toch weer 10 euro :P . Daarnaast houd ik mijn "klantwaarde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Zie zojuist dat ipv 50 euro dat ie nu gratis is op KPN, denk dat het doorslag zal geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 23:44
Of toch Hi (incl studentenkorting) voor 1 jaar:
€19 (lease) + €10 (Hi large: 2000mb, 7mb/s) + €5 (75 belminuten(dit aantal stond ook in een eerdere post van jou))= 46,50 euro/maand.

Eerste 6 maanden 50% korting en elke maand 3,50 studentenkorting, wordt in totaal + aansluitingkosten:
43 x 6 + 19,75 x 6 + 29,95= €406

De telefoon is dan niet van jou, maar over een jaar zijn er vast weer een nieuwe telefoon die je met deze wilt ruilen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Rubdown schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:31:
Zie zojuist dat ipv 50 euro dat ie nu gratis is op KPN, denk dat het doorslag zal geven..
Ik heb voor castle gekozen, ik vind het abo gewoon meer geld waard.

En um, ik zie nog steeds 50 euro staan bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
http://www.kpn.com/mobiel...03&AddonSubscriptionSkus=

eerste 3 maanden heb je wel een lagere snelheid, maar na 9 maanden kan je wel overstappen voor 40 euro per maand naar eentje van 14,4 mb/s, maar wel voor helft van de datalimiet. dusja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
mbttr schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 23:04:
Nice Bas, goed nieuws! Wanneer besteld?
23 februari besteld, mijn abonnementverlenging ging 12-3-2012 in.
MrBlueEyes schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 10:29:
[...]

1e 3 maanden betaal ik 25 euro (actietarief). Daarna mag ik verlagen. De grote vraag hier op het forum was of je deze verlaging wel op tijd kon doorvoeren en dat je niet voor een 4e maand werd genaaid door kpn om nogmaals die 150 euro te betalen. Nu blijkt je al eerder te kunnen verlagen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Kijk of verkeerd of is die actietarief nu 9 maanden ipv 3?
"*Actietarief gedurende de eerste 9 mnd."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Oh laat maar keel naar 2 jaar ipv 1 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Hmm, kom er nu net achter dat KPN er geen microsimkaart bij heeft geleverd... Lekker handig, dan kan ik de telefoon dus nog niet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Toch maar voor Hi gaan, denk niet dat ik na 1 jaar een redelijke sim only abbo ga vinden voor maar 20 euro per maand, aangezien de trend dat ze alleen maar duurder worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
MagicTempest schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:48:
Hmm, kom er nu net achter dat KPN er geen microsimkaart bij heeft geleverd... Lekker handig, dan kan ik de telefoon dus nog niet gebruiken...
Je kunt je simkaart zo bijknippen.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Ik weet dat je ze bij kan knippen, maar dat is toch nog steeds niet zonder risico. Naar mijn mening hoort KPN gewoon de juiste simkaart te leveren bij een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MagicTempest schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:53:
Ik weet dat je ze bij kan knippen, maar dat is toch nog steeds niet zonder risico. Naar mijn mening hoort KPN gewoon de juiste simkaart te leveren bij een telefoon.
En daar heb je gewoon gelijk in...

Volgens mij "verknippen" ze hem in de winkel gratis voor je als het meezit ;).

Niet geschoten is altijd mis.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:56:
[...]

En daar heb je gewoon gelijk in...

Volgens mij "verknippen" ze hem in de winkel gratis voor je als het meezit ;)
Uiteraard, maar er is geen man overboord als je hem niet hebt. Even langs de winkel en je krijgt vast zo een juiste.

Tmo levert dit soort sims: Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2010/06/microsim-t-mobile.jpg

Kun je gewoon zelf kiezen wat je nodig hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door riotrick op 14-03-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:20

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

MagicTempest schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:53:
Vreemd, mijn vriendin heeft gister haar Iphone gekregen en daar zat een brief bij van de KPN, dat ze hadden geconstateerd dat er met de huidige simkaart geen gebruik gemaakt kan worden van het nieuwe toestel en dat er daarom een micro sim is meegeleverd?! Schijnbaar staat deze Xperia S niet in het systeem dan ofzo als telefoon met micro sim?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Net even gebeld met de klantenservice van Telfort: de eerder afgegeven leverdatum van 15 maart staat nog steeds en de verwachting is dat het toestel dus vrijdag wordt afgeleverd. De medewerker gaat mij vrijdag nog even bellen of ik het toestel ook daadwerkelijk ontvangen heb. Het is dus nog even afwachten, maar vooralsnog lijkt alles bij Telfort te kloppen, heel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 20:03

Damian

Insane Obtrusion

Vandaag ook maar even het bonnetje voor de Gratis headset op de post gedaan, ben daar wel heel benieuwd naar. Het toestel doet geen AVCRP 1.3 dus de titel enzo zal niet zichtbaar zijn op de headset als het goed is...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Damian schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:50:
Vandaag ook maar even het bonnetje voor de Gratis headset op de post gedaan, ben daar wel heel benieuwd naar. Het toestel doet geen AVCRP 1.3 dus de titel enzo zal niet zichtbaar zijn op de headset als het goed is...
Lijkt me op zich bijzonder. De demo filmpjes laten echt wel de titel zien, lijkt me toch dat sony dit op zijn eigen telefoon met eigen accessoires wel voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
BasvandenHoogen schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:38:
1e 3 maanden betaal ik 25 euro (actietarief). Daarna mag ik verlagen. De grote vraag hier op het forum was of je deze verlaging wel op tijd kon doorvoeren en dat je niet voor een 4e maand werd genaaid door kpn om nogmaals die 150 euro te betalen. Nu blijkt je al eerder te kunnen verlagen _/-\o_
Congrats! Maar ik moet zeggen dat ik ergens heb gelezen dat het aanpassen van je abonnement na slechts een maand i.p.v. 3 maanden mag alleen als je een verlenging i.p.v. een nieuwe abonnement hebt afgesloten. Maar het maakt toch niet zoveel uit als je een nieuwe abbo krijgt omdat je het nog altijd op het eerste dag van de 4e maand kunt aanpassen zonder extra kosten want de wijzigingen gaan meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramz
  • Laatst online: 19-09 10:36
Gisteren de sms van Hi gehad, vanochtend om half 11 de telefoon binnengekregen!

Serieus, en dat is niet overdreven, het scherm is echt heel goed.
Soms met de live wallpaper die er standaard op staat, heeft ie wel iets van last van lag, maar verder gaat alles gesmeerd.
Foto's zijn super en video smooth.
Verder is het geluid tijdens opnames prima en ook het geluid van nummers afspelen is echt heel goed voor een telefoon!
Ben erg enthousiast, ga de rest van de dag er lekker mee kloten, succes iedereen die nog moet wachten, tot vandaag had ik ook dat gevoel van ' schiet nou eens op met dat ding!' , maar hij komt dus echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 14:39
Bramz schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:05:
Gisteren de sms van Hi gehad, vanochtend om half 11 de telefoon binnengekregen!

Serieus, en dat is niet overdreven, het scherm is echt heel goed.
Soms met de live wallpaper die er standaard op staat, heeft ie wel iets van last van lag, maar verder gaat alles gesmeerd.
Foto's zijn super en video smooth.
Verder is het geluid tijdens opnames prima en ook het geluid van nummers afspelen is echt heel goed voor een telefoon!
Ben erg enthousiast, ga de rest van de dag er lekker mee kloten, succes iedereen die nog moet wachten, tot vandaag had ik ook dat gevoel van ' schiet nou eens op met dat ding!' , maar hij komt dus echt.
Kan je meteen discussiëren in Sony Xperia S (deel 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij GSMwijzer.be zeiden ze vandaag nu weer dat het de week van 26 maart zou worden. Bleh.
Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste