Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 16:45
gsmwijzer = studentmobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
riotrick schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Lijkt me op zich bijzonder. De demo filmpjes laten echt wel de titel zien, lijkt me toch dat sony dit op zijn eigen telefoon met eigen accessoires wel voor elkaar heeft.
Het kan in ieder geval wel. Mijn HTC Desire icm CM kan wel de titel doorgeven aan mijn MW600, gek genoeg dan weer niet naar mijn autoradio. Dus ze kunnen gewoon iets toevoegen denk ik ;)

@KPN: Ik mag toch hopen dat ze wel de microSIM erbij gaan leveren, had het nog aan de telefoon gevraagd. Anders maar even de stad in om het bij te laten knippen, zullen ze wel doen toch?

[ Voor 16% gewijzigd door Cyleo op 14-03-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:56:
Bij GSMwijzer.be zeiden ze vandaag nu weer dat het de week van 26 maart zou worden. Bleh.
Meen je dat nu serieus? Als dit waar eens ga ik hem cancelen denk ik, dat is gewoon belachelijk. Vooral omdat ze nog niet eens het fatsoen hebben dat te laten weten zonder dat ik zelf een mail moet sturen

Begin nu al spijt te krijgen dat ik hem bij coolblue heb geannuleerd. Ze mailen ook niet direct als de leverdatum veranderd maar ze houden hun site wel up to date. Bij gsmwijzer werkt precies een stelletje kinderen die niet doorhebben dat klanten verontwaardigd zijn als ze hun PREORDER niet tijdig ontvangen.

EDIT: nog eens snel men verontwaardiging in een mailtje laten blijken. Misschien dat ik 26 maart wel accepteer als ik er iets leuk bijkrijg zoals de mensen die bij studentmobiel hebben bestelt =/

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch wat de Belgische vestiging te vertellen had... Maar ik twijfel toch ook weer aan de juistheid van die informatie. Als iemand zin heeft om naar de Nederlandse vestiging te telefoneren, dat kost me net wat te veel vanuit dit zielig landje...

Ik heb in ieder geval gekozen voor betalen bij afhaling, en heb ook een reservatie lopen bij The Phone House in Maastricht. En ik kan ook altijd langsgaan bij Coolblue in Antwerpen. We zullen zien wie het eerst is :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:16:
[...]

Meen je dat nu serieus? Als dit waar eens ga ik hem cancelen denk ik, dat is gewoon belachelijk. Vooral omdat ze nog niet eens het fatsoen hebben dat te laten weten zonder dat ik zelf een mail moet sturen

Begin nu al spijt te krijgen dat ik hem bij coolblue heb geannuleerd. Ze mailen ook niet direct als de leverdatum veranderd maar ze houden hun site wel up to date. Bij gsmwijzer werkt precies een stelletje kinderen die niet doorhebben dat klanten verontwaardigd zijn als ze hun PREORDER niet tijdig ontvangen.

EDIT: nog eens snel men verontwaardiging in een mailtje laten blijken. Misschien dat ik 26 maart wel accepteer als ik er iets leuk bijkrijg zoals de mensen die bij studentmobiel hebben bestelt =/
Wat hebben die gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mbttr schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:38:
[...]

Wat hebben die gekregen?
Autolader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit vorige posts heb ik vernomen dat die er een sigaretten oplader bij krijgen of vergis ik mij nu?

Maar bon, heb net gsmwijzer eens gebeld, die hebben altijd 2 uur nodig om te reageren op een mail dus. De persoon die ik aan de lijn kreeg zei dat de levering voor week 12 was, indien het niet nog eens wordt uitgesteld. Hij zei ook al dat die van 5 maart eens uitgesteld, en die van week 11 ook, 3de keer goeie keer hoop ik?

Maar 26 maart klinkt wel realistisch, ze moeten hem voor donderdag aankrijgen als je hem nog voor het weekend wilt ontvangen natuurlijk. Tenzij je er graag een ritje voor wilt maken wat ik eigenlijk meer en meer wil doen..

Ach, ik krijg men screen protector, USB OTG adapter en micro HDMI kabel alvast eerder aan dan men gsm in dit geval, dus ga ik al niet over voorzichtig mee moeten zijn om er niet het kleinste petieterig krasje op te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufunyo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-07-2019
Algebeld.nl heeft er ook last van (ik heb 22 feb besteld):
Goede middag,

Sony heeft nog niets geleverd en de levering is uitgesteld. 23 maart krijgen de groothandels het toestel. Dan kunnen wij ze de 26e versturen.
Voorheen was de schatting op mijn orderstatus 16 maart.

Wel ironisch dat er nog steeds op de productpagina staat:
"Verwacht begin maart 2012! Pre-order nu om als eerste het toestel te ontvangen!"
Ondertussen is het al half maart :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zal het uiteindelijk wel als eerste ontvangen, in die winkel ja :P

Ik zou er niet pissig van worden als die webshops nu eens moeite deden een mailtje te sturen bij een complicatie of vertraging; Al is het een automatische mail. Als ik zelf niet gemaild had ontving ik de Xperia S waarschijnlijk pas rond 26 maart alsof dit compleet normaal is.

Maar het woord "verwacht" is natuurlijk voor meerdere interpretaties mogelijk zeker. In de cinema speelt een film ook altijd wel effectief als hij verwacht wordt.

Ik heb zelfs veel liever dat de leverdatum gewoon vaag is en letterlijk zegt "datum x ten vroegste en datum y als er veel complicaties oplopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11-2023
Kan iemand bevestigen of het toestel van KPN echt simlockvrij is? De doos aan de lijn zegt nu weer dat KPN-toestellen in principe NIET simlockvrij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Belde net met KPN, zeiden dat er weer op voorraad waren en ik normaal gezien snel gebeld zou worden door het logistics bedrijf. Had hen ook nog gebeld maar daar kwam werd ik doorverbonden naar een 10 minuten durende wachttijd en had geen zin die uit te zitten. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
mbttr schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:11:
Belde net met KPN, zeiden dat er weer op voorraad waren en ik normaal gezien snel gebeld zou worden door het logistics bedrijf. Had hen ook nog gebeld maar daar kwam werd ik doorverbonden naar een 10 minuten durende wachttijd en had geen zin die uit te zitten. Ben benieuwd!
Wow, toen ik vanmiddag belde, zeiden ze dat ze niets op voorraad hadden en er de 19e pas weer een levering kwam.

Ik begin het vertrouwen in KPN een beetje te verliezen. Elke medewerker die je aan de lijn krijgt vertelt je wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Mja alle mensen daarvoor zeiden ook 19 hoor, dus zou dat maar vertrouwen. Denk dat ze zich gewoon vaak vergissen met de Arc S. Ik snap werkelijk niet hoe knudde de database daar in elkaar zit. Zo moeilijk is het toch niet om een persoon aan een besteld toestel aan een redelijk real-time voorraadbak te koppelen? Enfin, ik vind het vooral bizar, kga me er nu niet bepaald kwaad om maken, heb gewoon zin in dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

Het is inderdaad echt bizar hoeveel verschillende verhalen er van dezelfde klantenservice af komen. Toch lijkt wat ze mij vertelden wel te kloppen. Erg zonde dat de pre-order datum gerest werd na de prijsverlaging, anders had ik hem nu waarschijnlijk al gehad (besteld op 16-02)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-09 15:12
ik zie net bij gsmeasy.nl met de xobx actie dat de telewfoonprijs 200 euro is gezakt!!
nu 1 jaar vodafone, telefoon bijbetalen 85 euro 21,50 4 maanden, daarna 42,50

kan iemand dat ff uitrekenen over een heel jaar?
inclusief 30 euro aansluitkosten.

ow ja, en gratis xbox :+

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

fabstar81 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:53:
Vraag je dat serieus? Grapje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
castle 515 voor 1 jaar
gsmeasy 540 voor 1 jaar

dat is dus 25 euro voor een xbox :)

ineens een foutje of zo op de website van gsmeasy?

[ Voor 24% gewijzigd door fabstar81 op 14-03-2012 21:01 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mookie1979
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06-2023
Ben vandaag even in de KPN winkel geweest en daar konden ze me vertellen dat hij daar leverbaar zou zijn vanaf 15 maart. Morgen dus.

Ze waren tevens nogal verbaasd dat T-mobile en the Phonehouse hem al gewoon hebben liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
ik zie net bij gsmeasy.nl met de xobx actie dat de telewfoonprijs 200 euro is gezakt!!

inclusief 30 euro aansluitkosten.

ow ja, en gratis xbox :+
Dat is wel een hele mooie deal inderdaad!

Ik ga KNP afzeggen en deze doen denk ik. Meer internet, meer smsjes en een Xbox erbij voor nog geen 100 euro meer vind ik wel een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
studentmobiel vandaag nog aan de lijn gehad, niets bekend over de levertijden. Ik moet wachten tot T-mobile contact op heeft genomen met studentmobiel. T-mobile zal weer wat moeten regelen met Simpel, daar ligt mijn abo nu. Maar simpel kennende duurt het nog weken. 2 en halve week geleden heb ik namelijk een brief gestuurd, nog steeds geen bericht terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mookie1979 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:07:
Ben vandaag even in de KPN winkel geweest en daar konden ze me vertellen dat hij daar leverbaar zou zijn vanaf 15 maart. Morgen dus.

Ze waren tevens nogal verbaasd dat T-mobile en the Phonehouse hem al gewoon hebben liggen
Verkopers in telefoonwinkels weten per definitie alleen dingen die hun zelf goed uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Twijfel ook een klein beetje over die GSMEasy actie ipv KPN.. Komt op 530 ipv 395, maar 395 is wel echt het minste bij KPN, zit ik hoogstwaarschijnlijk over, en die X360 is natuurlijk makkelijk te verkopen, right? Of raak je dat tegenwoordig niet meer kwijt. (Ik hoef het niet perse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
  • Laatst online: 22-11-2023
€395? Komt dat niet neer op 9 maanden lang 30 euro voor 100 mb data en 2 mb/s? Rekeninghoudend met 75 euro voor de eerste 3 maanden en 50 euro voor het toestel.

Is dat wel realistisch qua gebruik? Ik zit/zat ook te denken aan KPN en dan kom ik uit op €515 door 9 maanden €40 voor een beetje redelijk internet (500mb 14,4 mb/s). Eerder geneigd naar die Xbox actie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvmvmv84
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-05 12:29
Dynamix schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:33:
Net even gebeld met de klantenservice van Telfort: de eerder afgegeven leverdatum van 15 maart staat nog steeds en de verwachting is dat het toestel dus vrijdag wordt afgeleverd. De medewerker gaat mij vrijdag nog even bellen of ik het toestel ook daadwerkelijk ontvangen heb. Het is dus nog even afwachten, maar vooralsnog lijkt alles bij Telfort te kloppen, heel netjes!
Ik heb hem gister besteld. Mij is ook verteld dat ze as. donderdag geleverd worden en dat dan begin volgende week binnen heb. Klinkt allemaal erg snel!!
Nog meer Telfort klanten hier aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
is toch gek dat die actie ineens 200 euro goedkoper is bij gsmeasy?
tot wanneer zou die duren?

is het trouwens mogelijk om als je abo afloopt, je sim om te zetten naar een prepaid oid? dit om mijn nummer te behouden.

[ Voor 39% gewijzigd door fabstar81 op 14-03-2012 21:54 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25
Ik heb een afleverafspraak voor morgen bij amp logistics (via gsmeasy besteld). Je hoort om 9 uur een email te krijgen met een tijdvak voor de levertijd. Ik heb niks ontvangen :? .

Ik had trouwens eerst al een afleverafspraak voor vrijdag, maar toen kreeg ik donderdag een mailtje dat hij niet op voorraad was. Gisteren zei een mevrouw van amp logistics tegen mij dat dit een foutje was en dat mijn pakketje daar al die tijd gewoon heeft gelegen.

Eerlijk gezegd krijg ik het gevoel dat ik morgen weer te horen krijg dat er een fout is gemaakt en dat mijn pakketje toch niet binnen was. Net alsof ze me aan het lijntje willen houden zodat ik niet ergens anders mijn telefoon haal? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
ik vind de 1-3 werkdagen levertijd bij gsmeasy toch ook wel optimistisch :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
fabstar81 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:53:

is het trouwens mogelijk om als je abo afloopt, je sim om te zetten naar een prepaid oid? dit om mijn nummer te behouden.
:? Je abo loopt niet af, alleen de contractperiode. Zolang je niet zelf opzegt, hou je gewoon je nr en je abo.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:26
fabstar81 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:53:

echt goede deal dit ook al wil je de xperia S niet gewoon doorverkopen inclusief de Xbox.
wel jammer dat het alleen met vodafone is...bereik hier in zuidwest friesland is dramatisch bijna geen 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
Voor de mensen die ook via amp logistics bezorgd krijgen:

Er wordt gezegd dat je de dag voor levering rond 9 uur een bericht krijgt met de levertijd. Wees gerust als je hem om tien uur nog steeds niet hebt, dat is kennelijk normaal. Ik kreeg de tijd pas om 22:47. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
mbttr schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:37:
Twijfel ook een klein beetje over die GSMEasy actie ipv KPN.. Komt op 530 ipv 395, maar 395 is wel echt het minste bij KPN, zit ik hoogstwaarschijnlijk over, en die X360 is natuurlijk makkelijk te verkopen, right? Of raak je dat tegenwoordig niet meer kwijt. (Ik hoef het niet perse)
(4*21,25) + (8*42,50) + (30) + (84) = 544 euro.

Nog steeds een hele goede deal, zeker omdat je veel meer internet en smsjes hebt dan bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Voor verlengen is de prijs volgens mij nog hetzelfde. Nog altijd 261 euro bijbetalen voor 1 jaar verlenging op basis van Bel SMS Smart 100.

Heb voor dat abbo nog altijd geen partij gezien die goedkoper is dan CoolBlue/Smartphoneshop. Slechts 187 euro bijbetalen. Scheelt ruim 70 euro met GSMEasy. Idem voor The Phone House, anders was ik daar al gaan kijken. Doe ik nu bewust niet, want ik kan me vast niet inhouden als ik em daar zie liggen, en ik weet wel een beter doel voor 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Laatst online: 27-08 21:04
Ik heb hem besteld bij Castle die aanbieding op de frontpage (http://www.castle.nl/aanb...y-ericsson-xperia-s-lt26i)
Dus eigenlijk krijg je voor 485 euro de telefoon en een Vodafone 1 jaar Bel+SMS+Web Smart 150 abonnement.
Wat inhoud 150 belminuten, 3000 sms en 1200mb internet met een snelheid van 14,4 Mbps mits je daar dekking voor hebt.

Die deal van gsmeasy is ook zeker mooi jammer genoeg al een xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 02-10 23:15
Sunblade NL schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:39:
Ik heb hem besteld bij Castle die aanbieding op de frontpage (http://www.castle.nl/aanb...y-ericsson-xperia-s-lt26i)
Dus eigenlijk krijg je voor 485 euro de telefoon en een Vodafone 1 jaar Bel+SMS+Web Smart 150 abonnement.
Wat inhoud 150 belminuten, 3000 sms en 1200mb internet met een snelheid van 14,4 Mbps mits je daar dekking voor hebt.

Die deal van gsmeasy is ook zeker mooi jammer genoeg al een xbox :P
De prijs van Castle is zeer laag waardoor ze zeer interessant zijn.
Jammer genoeg scoort Castle zeer slecht bij de shopreview.

Wat vaak terug komt is dat er de kans is dat je zeer lang mag wachten op je product en dat het blijkbaar ook een lange tijd kan duren voordat de provider het contract heeft goed gekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Kmoet idd langer wachten op mijn toestel, maar dit is echt het enige, de service is goed en mijn contract al binnen een dag goedgekeurd. Ik hoop dan ook dat het toestel echt geleverd gaat worden in de week van 26 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
waarom kom ik en nog iemand op 515 euro bij castle en jij 480?

edit: hmm..vast de aansluitkosten bij verlenging :+

[ Voor 30% gewijzigd door fabstar81 op 15-03-2012 07:29 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Atomsk schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:28:
[...]

:? Je abo loopt niet af, alleen de contractperiode. Zolang je niet zelf opzegt, hou je gewoon je nr en je abo.
inderdaad contractperiode. dat bedoel ik. ik wil wel mn abo dan stoppen ook, omdat ik niet meer wil betalen, maar wel mn nummer wil behouden.

als ik nu nl een nieuwe abo afsluit bij andere provider en mn contractperiode pas in september afloopt van tmobile, heb ik een nieuw nummer na september. dit voorkom ik door hem om te zetten naar prepaid. hou ik iig mn sim met mn nummer.

weet iemand trouwens of je bij vodafone je ongebruikte minuten/smsjes mag behouden?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:30:
[...]

De prijs van Castle is zeer laag waardoor ze zeer interessant zijn.
Jammer genoeg scoort Castle zeer slecht bij de shopreview.

Wat vaak terug komt is dat er de kans is dat je zeer lang mag wachten op je product en dat het blijkbaar ook een lange tijd kan duren voordat de provider het contract heeft goed gekeurd.
Ik heb andere ervaringen. Ik heb de Xperia S vorige week besteld bij Castle. De volgende dag werd ik gebeld om het te bevestigen en nog eens door te geven wat ik allemaal moest opsturen (nummerbehoud, nieuw contract, 0.01 cent overmaken via Ideal) en of ik verder nog vragen had. De dag erna heb ik alles opgestuurd en de Ideal betaling gedaan (op zaterdag om 18:00 uur). Maandagmorgen was het contract goedgekeurd en maandagmiddag kreeg ik van Vodafone een SMS dat het nummerbehoud was aangevraagd. 3 minuten later een sms dat het door Telfort was goedgekeurd. Dinsdagmorgen een mail van Castle dat alles was goedgekeurd. Alles is ook via jouw persoonlijke gedeelte op hun site te checken. Woensdag kreeg ik een mail dat alles goed was en dat de telefoon bij hun op 26 maart wordt verwacht. Dat was overigens ook al op de site te lezen. Daarnaast vroegen ze of ze alvast de microsim en sim adapter zouden opsturen, mocht het contract eerder ingaan.

Het enige minpunt dat ik heb gehoord is dat ze eerst zeiden dat de telefoon in deze week zou worden geleverd, maar op het moment dat ik hem bestelde was dat al bijgesteld naar 26 maart.

Tot nu toe ben ik dus zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEEEEEEEEMIG!

U heeft kort geleden via onze helpdesk doorgegeven dat u wenst te wachten op de Sony XperiaS.
Wij hebben zojuist vernomen van de leverancier dat de levering van dit toestel is uitgeteld tot de eerste week van Mei 2012

Dit is dus via GSMweb.... wat klote, ik hoop niet dat het door een algemeen lever probleem komt want dan kan je er op wachten dat hij misschien in de winkel ook slecht leverbaar wordt.

Wat ik natuurlijk wel kan doen is de Galaxy S2 erbij nemen en deze nog als nieuw dicht verkopen...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ik hoop niet dat dit bij Castle gaat gebeuren. Mijn abonnement is al ingegaan dus kan niets annuleren, hooguit een ander toestel nemen. Galaxy S2 dan maar in het geval mijn Xperia S uitgesteld wordt naar mei (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:36:
JEEEEEEEEMIG!

U heeft kort geleden via onze helpdesk doorgegeven dat u wenst te wachten op de Sony XperiaS.
Wij hebben zojuist vernomen van de leverancier dat de levering van dit toestel is uitgeteld tot de eerste week van Mei 2012

Dit is dus via GSMweb.... wat klote, ik hoop niet dat het door een algemeen lever probleem komt want dan kan je er op wachten dat hij misschien in de winkel ook slecht leverbaar wordt.

Wat ik natuurlijk wel kan doen is de Galaxy S2 erbij nemen en deze nog als nieuw dicht verkopen...
Mei!?

Dat is nog meer dan 1 maand! Ik zou even reageren of ze dit wel correcte informatie is, dat is namelijk wel ERG laat.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
hopen dat ie bij studentmobiel volgende week binnen komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xentor schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:50:
[...]

Mei!?

Dat is nog meer dan 1 maand! Ik zou even reageren of ze dit wel correcte informatie is, dat is namelijk wel ERG laat.
Ik krijg het gevoel dat ze me gewoon keihard naaien bij GSMweb. Ik had de Arc S heel lang geleden besteld en na 4 weken had ik hem nog niet, toen zat de Xperia S eraan te komen dus heb ik gevraagd of ik hem om kon zetten en dat was geen probleem, hij zou half maar / eind maart binnen komen. Nu komen ze met het verhaal dat het begin Mei wordt?!

Ik wacht nu dus in totaal al 9 weken op een nieuwe telefoon :(

Ik denk dat ik de S2 maar moet nemen...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:01:
[...]
Ik heb andere ervaringen. Ik heb de Xperia S vorige week besteld bij Castle. De volgende dag werd ik gebeld om het te bevestigen en nog eens door te geven wat ik allemaal moest opsturen (nummerbehoud, nieuw contract, 0.01 cent overmaken via Ideal) en of ik verder nog vragen had. De dag erna heb ik alles opgestuurd en de Ideal betaling gedaan (op zaterdag om 18:00 uur). Maandagmorgen was het contract goedgekeurd en maandagmiddag kreeg ik van Vodafone een SMS dat het nummerbehoud was aangevraagd. 3 minuten later een sms dat het door Telfort was goedgekeurd. Dinsdagmorgen een mail van Castle dat alles was goedgekeurd. Alles is ook via jouw persoonlijke gedeelte op hun site te checken. Woensdag kreeg ik een mail dat alles goed was en dat de telefoon bij hun op 26 maart wordt verwacht. Dat was overigens ook al op de site te lezen. Daarnaast vroegen ze of ze alvast de microsim en sim adapter zouden opsturen, mocht het contract eerder ingaan.
Ik heb hier zelfde ervaring. 2 besteld, na opsturen van alle gegevens binnen 1 dag sms van Vodafoon dat nummerbehoud was goedgekeurd en ook dat het door Telfort was goedgekeurd. Netjes ook sms van Vodafoon wanneer het abonnement in gaat.
Tot nu toe verloopt alles netjes en vlot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Net bij KPN mijn bestelling bij KPN geannuleerd, en ik kreeg de bevestigingsmail al binnen voordat ik had opgehangen.

Gisteravond heb ik de Xperia + Xbox 360 besteld. Kost me 60 euro extra, maar voor 60 euro wil ik wel een Xbox hebben :) En ik wacht nu toch al zo lang, dat die week extra ook niet veel meer uitmaakt. Hopelijk kan ik volgende week de nieuwe iPad scoren en daar in de tussentijd mee spelen.

[ Voor 26% gewijzigd door splackavellie85 op 15-03-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Bloodhatch schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:40:
Ik hoop niet dat dit bij Castle gaat gebeuren. Mijn abonnement is al ingegaan dus kan niets annuleren, hooguit een ander toestel nemen. Galaxy S2 dan maar in het geval mijn Xperia S uitgesteld wordt naar mei (!)
Ik denk dat het alles te maken heeft met de toeleverancier. In Duitsland zie je ook grote verschillen in de leverbaarheid: http://geizhals.at/eu/723886 24 april bij een aantal, binnen 2 dagen bij anderen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Laatst online: 03-10 21:18
splackavellie85 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:47:

Gisteravond heb ik de Xperia + Xbox 360 besteld. Kost me 60 euro extra, maar voor 60 euro wil ik wel een Xbox hebben :) En ik wacht nu toch al zo lang, dat die week extra ook niet veel meer uitmaakt. Hopelijk kan ik volgende week de nieuwe iPad scoren en daar in de tussentijd mee spelen.
Je hebt wel mazzel gehad dat je hem gisteravond gelijk besteld heb, nu moet er weer 203 bijbetaald worden voor Xperia S +Xbox bij GSMeasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
tvdoc schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:53:
[...]

Je hebt wel mazzel gehad dat je hem gisteravond gelijk besteld heb, nu moet er weer 203 bijbetaald worden voor Xperia S +Xbox bij GSMeasy
Ik zie het inderdaad. Wel lullig, want het toestel zonder Xbox kost nog steeds hetzelfde (69 euro) en op de frontpage staat nog steeds dat je een 'gratis' Xbox krijgt..

Mazzeltje dan inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
tvdoc schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:53:
[...]

zit net te kijken ja :( weer misgelopen. dacht, bestel hem wel op mn werk. grrrrrrrrr

wel met prijs op telefoon 69 euro maar dan 203 euro betalen voor xbox :+

[ Voor 9% gewijzigd door fabstar81 op 15-03-2012 11:04 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
ik heb alleen nog wel een vraagje ik heb nu die papieren binnen die ik dan weer terug moet sturen naar castle met kopie van id enzo. Ma mijn vraag is wanneer gaat je abonnement dan in is dat wanneer alles is goed gekeurd door castle en de provider of gaat het in wanneer ik de mobiel krijg thuis gestuurd?
Op die papieren staat dat hun alle gegevens moeten hebben voor 1 april in iedergeval. Wat nou mijn punt is is dat ik het liefst heb dat mijn abonnement in gaat wanneer ik me mobiel ook heb. dus is het dan beter om nog ff te wachten met opsturen van mijn gegevens?

Ik hoop in iedergeval wel dat ik hem binnen heb voor april. Dus dat ze hem daar dan ook echt 26 maart binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ja, uiteraard is het beter om te wachten. Ik had meteen contract ingevuld en alles opgestuurd, volgende dag later goedgekeurd en kreeg toen de melding dat de telefoon niet op voorraad was en dus uitgesteld werd naar de week van 26 maart.

Nu maakt het mij niet heel veel uit, omdat ik het abonnement gewoon nodig had. Maar mijn telefoon is aan vervanging toe na ruim 2 jaar.

Kortom, wacht met opsturen tot het toestel leverbaar is. Je abonnement zal dan ingaan en zul je hooguit een paar dagen moeten wachten op het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Bij studentmobiel hadden ze dat iets anders gedaan. Ze sloten het abonnement pas af als ze de telefoon "gescand" hadden bij het contract. Althans dit werd mij verteld na een email met de vraag wanneer een nieuw abonnement in zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Mijn Xperia S van KPN is net binnen gekomen! (vanuit overstap actie naar 25 euro p/m eerste 3 maand). Er zit ook hier geen microSIM in, dus ik ga er vanuit dat geen van de geleverde telefoons dat dan heeft.

Met deze template mijn oude sim op maat geknipt. Voor de KPN sim ga ik even langs de store in de stad om te kijken of ze er daar iets aan kunnen doen.

[ Voor 49% gewijzigd door Cyleo op 15-03-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
Thanks voor je reactie Bloodhatch ik heb hier nu een Hi mobieltje die simlock heeft dus kan mijn abbo in de tussentijd anders niet gebruiken dus w8 ik ma ff.

Hoop echt dat die 26 maart leverbaar is.

Zoniet dan word ik boos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net KPN gebeld. Maandag de 19e zijn er weer nieuwe op voorraad. Dan gaan ze weer uitleveren. Er is een grote vraag naar de telefoon en de levering is iets vertraagd...

Nog maar langer wachten dus :'(. Ben nu wel beetje zat van mijn Nokia e71...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Lees: in de week van 26 maart ;), ik word ook wel boos als ie de 30e nog niet geleverd is. Dan vraag ik gewoon een iphone 4s ter compensatie voor al het ongemak :D Verkopen en dan Xperia S kopen. Helaas zullen ze dit niet doen, denk ik. Ik loop op de zaken vooruit. Nog ongeveer 2 weken wachten, alhoewel ik toch wel hoop dat ik een mail ontvang waarin staat: je telefoon wordt morgen geleverd.

EDIT: en dan maar hopen dat ik geen dode pixels tref in de telefoon!

[ Voor 8% gewijzigd door Bloodhatch op 15-03-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:33:
Net KPN gebeld. Maandag de 19e zijn er weer nieuwe op voorraad. Dan gaan ze weer uitleveren. Er is een grote vraag naar de telefoon en de levering is iets vertraagd...

Nog maar langer wachten dus :'(. Ben nu wel beetje zat van mijn Nokia e71...
Vaag verhaal. Kpn in rotterdam heeft momenteel gewoon voorraad. Zij melden dat er vandaag ook weer uitgeleverd gaat worden.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
en de prijs is weer anders bij gsmeasy :)
nu weer 192.
is er soms een script actief of zo wat de prijs aanpast naar gelang de bestellingen?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:39:
[...]

Vaag verhaal. Kpn in rotterdam heeft momenteel gewoon voorraad. Zij melden dat er vandaag ook weer uitgeleverd gaat worden.
Ik snap er helemaal niks meer van. KPN klantenservice waar ik naar toe belde zit in Grunn (Groningen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
fabstar81 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:08:
en de prijs is weer anders bij gsmeasy :)
nu weer 192.
is er soms een script actief of zo wat de prijs aanpast naar gelang de bestellingen?
Ik ga er vanuit dat de prijs aangepast word afhankelijk van de Xbox voorraad.
Heb gisteravond besteld btw en kreeg vandaag een mailtje dat het toestel niet op voorraad is maar binnen 1 a 2 weken geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de 8e een los toestel besteld bij gsmeasy, de levertijd stond toen op 1-3 werkdagen. Heb nog niets gehad, ook geen mail ofzo dat de levering langer duurt. Gisteren nog gemaild waar ie blijft maar tot nu toe geen reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 03-10 16:27
Pfff, wat zijn ze bij Coolblue moeilijk zeg. Bij hen kan je ook 'package deals' bestellen, waardoor je bij je abo niet alleen de telefoon maar bv ook een hoesje gratis krijgt. Nu hebben ze één package deal met hoesje: een hoesje dat niet leverbaar is. Vraag je of je ipv dat hoesje ook een hoesje mag die wel leverbaar is (en goedkoper) dan kan dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Zit ook nog altijd te wachten op de KPN, maar als we toevallig deze week bij gsmeasy nog met een 1-jarig abo en een gratis xbox 360 voor €69,- zien, ga ik toch serieus denken aan overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:13:
[...]

Ik snap er helemaal niks meer van. KPN klantenservice waar ik naar toe belde zit in Grunn (Groningen).
Mail van KPN:

Bedankt voor uw e-mail, waarin u navraag doet naar uw bestelling.

Uit onze gegevens blijkt dat uw bestelling artikelen bevat die op dit moment niet leverbaar zijn. Zodra deze artikelen weer op voorraad zijn zal het pakket alsnog worden verzonden. De bezorgdienst zal dan zo spoedig mogelijk het pakket bij u aanbieden.

Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangePower
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01-2022
zojuist reactie gehad van gsmeasy over de levering van de Xperia S (ik heb hem al besteld maar wilde even net doen alsof ik nieuwe klant ben..)

dus als het goed is... volgende week binnen!
Geachte,

Wij krijgen volgende week ongeveer 200 stuks Sony Xperia S binnen. Gezien de populariteit van het toestel willen wij u adviseren uw bestelling alvast te plaatsen zodat wij een toestel voor u kunnen reserveren.

In uw mail vraagt u of uw bestelling ten alle tijde geannuleerd kan worden. Dat is inderdaad altijd mogelijk gedurende het bestel en leverproces maar ook nog eens binnen 7 dagen na aflevering van uw toestel/simkaart.

Mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen wij deze graag.

Met vriendelijke groet,

GSMeasy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin echt te denken dat iedereen (inclusief Sony zelf) de populariteit van de Xperia S zwaar heeft onderschat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
OrangePower schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:56:
zojuist reactie gehad van gsmeasy over de levering van de Xperia S (ik heb hem al besteld maar wilde even net doen alsof ik nieuwe klant ben..)

dus als het goed is... volgende week binnen!

[...]
Bedankt, dat is goed om te weten. Nu maar hopen dat ze ook genoeg Xboxen hebben liggen.

@AmbroosV
Misschien heeft het iets te maken met de mensen die dode pixels gemeld hebben bij hun toestel.
Misschien dat ze dit bij Sony gemerkt hebben en strenger geworden zijn bij de quality control.

Of dat ze een deel van de productie capaciteit gebruiken voor de U en P, dat ze al een voorraad van deze 2 willen aanmaken.

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsy op 15-03-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
Ik vermoed dat de xboxen op het moment op voorraad zijn. Ik heb in ieder geval op 7 marart besteld en ik heb vandaag telefoon + xbox binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:29:
[...]

Bedankt, dat is goed om te weten. Nu maar hopen dat ze ook genoeg Xboxen hebben liggen.

@AmbroosV
Misschien heeft het iets te maken met de mensen die dode pixels gemeld hebben bij hun toestel.
Misschien dat ze dit bij Sony gemerkt hebben en strenger geworden zijn bij de quality control.

Of dat ze een deel van de productie capaciteit gebruiken voor de U en P, dat ze al een voorraad van deze 2 willen aanmaken.
Het is eerder gewoon Sony, ze hebben gewoon een veel minder groot budget (het blijft Sony Ericsson), en hebben veel minder productiecapaciteit dan zeg maar Samsung. Wanneer er veel dezelfde toestellen tegelijk geleverd moeten worden hebben ze het gewoon wat moeilijk. Zou niet de eerste keer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
zijn er trouwens al andere goedkope abo's of aanbiedingen gevonden?
lijkt erop dat de enige stunters zo een beetje castle en gsmeasy zijn. er moeten er toch meer te vinden zijn?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
alleen bij studentmobiel hebben ze hem nog niet binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Androo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:04:
alleen bij studentmobiel hebben ze hem nog niet binnen..
laat ik hem daar nou net besteld hebben, uurtje terug mail gestuurd met de vraag wanneer het word verwacht. Gisteren voor het eerst in mijn handen gehad. Eerste indruk: super telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
Ja ik heb hem daar ook besteld!
Ik heb dinsdag volgens mij gebeld, en toen zeiden ze eind deze week, begin volgende week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
dirk- schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:38:
[...]

laat ik hem daar nou net besteld hebben, uurtje terug mail gestuurd met de vraag wanneer het word verwacht. Gisteren voor het eerst in mijn handen gehad. Eerste indruk: super telefoon
Blij dat ik hem daar gecancelled heb. Vandaag de betaling overigens netjes terug gestort gekregen.

Inmiddels al weer ruim in het bezit van de xps, via the phone house. Ik weet wel waar ik voortaan heen ga als ik weer een pre-order.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
Is GSMeasy trouwens van The Phone House? Kreeg een telefoontje met zo'n geautomatiseerd tevredenheidsonderzoek nadat ik met GSMeasy had gebeld.

Hopelijk krijg ik zsm een telefoontje voor de bezorgingsafspraak, heb de telefoon in de winkel kunnen proberen en nu wil ik hem nog sneller. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Cyleo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:23:
Mijn Xperia S van KPN is net binnen gekomen! (vanuit overstap actie naar 25 euro p/m eerste 3 maand). Er zit ook hier geen microSIM in, dus ik ga er vanuit dat geen van de geleverde telefoons dat dan heeft.

Met deze template mijn oude sim op maat geknipt. Voor de KPN sim ga ik even langs de store in de stad om te kijken of ze er daar iets aan kunnen doen.
Ik krijg er wel een Micro-sim bij, ik heb mijn abbo verlengd bij Hi.

De 24ste verlengd en nog steeds niet binnen. Er werd in een sms verteld dat ik 1 van de eerste zou zijn die de telefoon binnen zou krijgen. Eergisteren op de website gekeken en en stond 29 op voorraad, vandaag bestellen = morgen in huis, ik dacht wtf!

Diezelfde dag gebeld, waren er problemen met het systeem, dag daarna nog een keer gebeld en toen zeiden ze dat de telefoon gereed wordt gemaakt voor verzending. Ik neem aan dat hij vandaag wel de deur uitgaat, maar nog steeds geen bericht. Ze hebben mij overigens ook een track & trace code gegeven die niet werkt. :| Echt slechte service. Volgende keer maar overwegen om naar een andere provider te gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door joost89 op 16-03-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
joost89 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:35:
[...]

De 24ste verlengd en nog steeds niet binnen. Heb al 2x gebeld en ze zeggen dat de telefoon gereed wordt gemaakt voor verzending. Gisteravond gebeld, dus neem aan dat hij vandaag wel de deur uitgaat, maar nog steeds geen bericht. Ze hebben mij overigens ook een track & trace code gegeven die niet werkt. :| Echt slechte service. Volgende keer maar overwegen om naar een andere provider te gaan.
Track en trace zie je vanavond pas. Is dan toch prima?

Edit, zie nu pas jouw edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Track en trace zie je vanavond pas. Is dan toch prima?

Edit, zie nu pas jouw edit ;)
In de order bevestigingsmail staat een link waar ik mijn order zou moeten kunnen volgen.

Hele tijd stond er toestel niet op voorraad... sinds de 13e staat er een link naar de TNT website maar krijg vervolgens geen track & trace code... dat is inmiddels 3 dagen geleden en jij verteld dat hij het vanavond wel doet?

Daar ga ik dus niet van uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
joost89 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:46:
[...]

In de order bevestigingsmail staat een link waar ik mijn order zou moeten kunnen volgen.

Hele tijd stond er toestel niet op voorraad... sinds de 13e staat er een link naar de TNT website maar krijg vervolgens geen track & trace code... dat is inmiddels 3 dagen geleden en jij verteld dat hij het vanavond wel doet?

Daar ga ik dus niet van uit ;)
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je vandaag de code had gekregen nadat je gisteravond had gebeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen van studentmobiel/gsmwijzer

hij wordt verwacht in week 12, ze hebben er meer als genoeg besteld om de preorders te bevredigen.
In het beste geval krijg je hem volgende week en zoniet waarschijnlijk de maandag erop. Als ik niet gelijk heb dan hebben we gewoon brute pech :P

Ik heb een groot vermoeden dat we hem dinsdag/woensdag krijgen, op coolblue zeggen ze 20 maart dus ik denk dat ze daar vermoeden dat ze hem maandag binnen krijgen, dus dit kan ook wel eens het geval zijn voor gsmwijzer denk ik! Net mijn goedkope maar goed uitziende gel case al aangekregen, ben in elk geval al voorbereid door de trage levering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Beste heer

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten in de loop van volgende week een levering te ontvangen met de Sony Xperia S. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

dus als ik het zo lees kan ik hem komende week verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Dat antwoord kreeg ik ook van de week. Wat een sukkels sorry hoor, maar op moment dat jij voor zo'n partij geen duidelijke leverdatum van je leverancier krijgt dan heb je behoorlijk hard verzaakt om een SLA op te stellen met je leverancier. n00bs. Ik zou het onder geen beding accepteren als een leverancier mij tot 2 keer toe niet belevert en vervolgens niet eens een duidelijk leverdatum kan vertellen.
dirk- schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:51:
Beste heer

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten in de loop van volgende week een levering te ontvangen met de Sony Xperia S. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

dus als ik het zo lees kan ik hem komende week verwachten?

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
joost89 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:35:
[...]

De 24ste verlengd en nog steeds niet binnen. Er werd in een sms verteld dat ik 1 van de eerste zou zijn die de telefoon binnen zou krijgen. Eergisteren op de website gekeken en en stond 29 op voorraad, vandaag bestellen = morgen in huis, ik dacht wtf!

Diezelfde dag gebeld, waren er problemen met het systeem, dag daarna nog een keer gebeld en toen zeiden ze dat de telefoon gereed wordt gemaakt voor verzending. Ik neem aan dat hij vandaag wel de deur uitgaat, maar nog steeds geen bericht. Ze hebben mij overigens ook een track & trace code gegeven die niet werkt. :| Echt slechte service. Volgende keer maar overwegen om naar een andere provider te gaan.
Wat vreemd, zouden ze dat bij Hi dan beter voor elkaar hebben dan KPN terwijl het hetzelfde concern is? Ik ga morgen in ieder geval langs de winkel en kijken wat ze kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Dynamix schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:33:
Net even gebeld met de klantenservice van Telfort: de eerder afgegeven leverdatum van 15 maart staat nog steeds en de verwachting is dat het toestel dus vrijdag wordt afgeleverd. De medewerker gaat mij vrijdag nog even bellen of ik het toestel ook daadwerkelijk ontvangen heb. Het is dus nog even afwachten, maar vooralsnog lijkt alles bij Telfort te kloppen, heel netjes!
Dus... het is vrijdag, geen email, geen telefoontje, geen Experia S :( Ik ben dus gewoon keihard voorgelogen... (en eigenlijk ben ik nog niet eens verbaasd). Waarom bestaan er uberhaupt klantenservices eigenlijk?!

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 16-03-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvmvmv84
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-05 12:29
Dynamix schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:39:
[...]

Dus... het is vrijdag, geen email, geen telefoontje, geen Experia S :( Ik ben dus gewoon keihard voorgelogen... (en eigenlijk ben ik nog niet eens verbaasd). Waarom bestaan er uberhaupt klantenservices eigenlijk?!
Had gister in de ochtend telfort aan de lijn, werd me verteld dat vandaag post.nl contact met me zou
opnemen...gisteravond via chat van telfort via medewerker te horen gekregen dat telfort volgende week toestellen pas binnen krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
disguisedpotato schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:36:
Ik vermoed dat de xboxen op het moment op voorraad zijn. Ik heb in ieder geval op 7 marart besteld en ik heb vandaag telefoon + xbox binnen gekregen.
Goed om te weten :) Ik heb hem twee dagen geleden besteld, dus ik hoop hem ergens volgende week binnen te krijgen, inclusief Xbox. Kan ik eindelijk eens GTA IV spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Was net bij de MM Alexandrium en daar hebben ze de witte Xperia S op voorraad. Alleen maar de witte zelfs. :) Voor de rest echter geen bijzondere aanbiedingen of zo. Los toestel was iets van €445 meen ik. Aboprijzen konden ze alleen voor Vodafone en Tmobile geven vanwege een storing in hun systeem.

Bepaald goedkoop zijn ze echter niet:

Vodafone verlenging, Bel SMS Web Smart 100: 1jr €294 bijbetalen, 2jr €69 bijbetalen. Dat is €187 / gratis bij Coolblue in vergelijking.

[ Voor 23% gewijzigd door Atomsk op 16-03-2012 20:04 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atomsk schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:56:
Was net bij de MM Alexandrium en daar hebben ze de witte Xperia S op voorraad. Alleen maar de witte zelfs. :) Voor de rest echter geen bijzondere aanbiedingen of zo. Los toestel was iets van €445 meen ik. Aboprijzen konden ze alleen voor Vodafone en Tmobile geven vanwege een storing in hun systeem.

Bepaald goedkoop zijn ze echter niet:

Vodafone verlenging, Bel SMS Web Smart 100: 1jr €294 bijbetalen, 2jr €69 bijbetalen. Dat is €187 / gratis bij Coolblue in vergelijking.
Voor een los toestel vind ik ze eigenlijk best wel goedkoop.

Is er een MM in Maastricht :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
splackavellie85 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:44:
[...]

Goed om te weten :) Ik heb hem twee dagen geleden besteld, dus ik hoop hem ergens volgende week binnen te krijgen, inclusief Xbox. Kan ik eindelijk eens GTA IV spelen.
echt bout dat ik niet gewoon gelijk die avond ook incl. xbox besteld heb. :-( na ja. ik moet ook gewoon maar wat meer geduld hebben tot september...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Knoop doorgehakt en een witte S besteld bij www.belsimpel.nl. Toestelprijs €164 icm een 1 jarig mtv mobile abo (1000Mb/100min). Zou leverbaar moeten zijn volgende week met een beetje geluk.

Nog iemand die een €80 voucher voor thePhoneHouse wil overnemen voor €10? (geldig t/m eind maart) -> DM

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Laatst online: 03-10 21:18
Atomsk schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 21:39:
Knoop doorgehakt en een witte S besteld bij www.belsimpel.nl. Toestelprijs €164 icm een 1 jarig mtv mobile abo (1000Mb/100min). Zou leverbaar moeten zijn volgende week met een beetje geluk.

Nog iemand die een €80 voucher voor thePhoneHouse wil overnemen voor €10? (geldig t/m eind maart) -> DM
Die bon had je ook zelf kunnen gebruiken bij Phonehouse, had je de S gratis gehad bij 1 jaar vodafone BSW 100 Smart , zelfde maandbedrag als bij MTV, alleen geen witte. ( bijbetaling 69 euro, met bon dus voor nop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
tvdoc schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:46:
[...]

Die bon had je ook zelf kunnen gebruiken bij Phonehouse, had je de S gratis gehad bij 1 jaar vodafone BSW 100 Smart , zelfde maandbedrag als bij MTV, alleen geen witte. ( bijbetaling 69 euro, met bon dus voor nop)
Ja, maar ik wilde geen Vodafone verlenging en ik wil per se een witte. :P En misschien hebben ze voor eind van de maand die ook wel bij the phonehouse, maar da's dan jammer.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
De 'gratis' xbox 360 bij gsmeasy is nu zelfs bij een tweejarig abonnement niet meer gratis :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Dan heb ik nog net geluk gehad :) Ze leveren alleen pas over 1 tot 2 weken. Dus moet nu nog toekijken hoe de rest van de Tweakers al druk in de weer zijn met hun Experia S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Krijg de mijne inclusief xbox woensdag geleverd. Was oorspronkelijk gepland voor de 15e maar door gestoei met het nummerbehoud helaas wat uitgelopen. Gelukkig heb ze mijn bestelling wel apart gehouden wisten ze me te vertellen, waardoor ik hem in principe al maandag zou kunnen krijgen. Helaas ben ik maandag en dinsdag niet in staat om het in ontvangst te nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
marijni12 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:10:
De 'gratis' xbox 360 bij gsmeasy is nu zelfs bij een tweejarig abonnement niet meer gratis :'(
i know. net misgelopen! na ja, misschien komt er wel weer een aanbieding met een "gratis" tablet s of playstation 3 :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik werd vanmiddag weer gebeld door KPN. Ik blij want ik dacht natuurlijk dat ze belden voor een afspraak. Helaas. Er zat een foutje in de bestelling, er zou een normale simkaart meegeleverd worden ipv een micro simkaart. Dit wilde ze even aanpassen.

Prima natuurlijk. Ik nog even gevraagd voor wanneer de volgende levering gepland stond, dat zou de 21e zijn. De mevrouw aan de telefoon kon niet zien of ik daar ook bij zat, maar ze ging uit van wel.

Ik hang op met een redelijk goed gevoel, toch fijn dat er een micro simkaart meegeleverd wordt. Helaas kreeg ik 2 minuten na het telefoontje een veel minder goed gevoel. Ik kreeg weer allemaal smsjes en mailtjes dat mijn bestelling geannuleerd was en weer opnieuw aangemeld. (net als een tijd geleden door het aanpassen van de prijs van het toestel)

Gelijk even gebeld, en ik werd behoorlijk afgescheept met de melding dat mijn bestelling als "prioriteit 1" in het systeem stond etc etc. Ik was er eigenlijk al wel weer klaar mee en heb het gesprek maar afgekapt. Hte gaat namelijk niet om de prioriteit van de bestelling bij KPN, maar bij CEVA logistics.

Net toch maar weer even gebeld. Ze kunnen uiteraard niet zien waar ik sta in de lijst van CEVA Logistics. Volgens deze medewerker was het, net als volgens de vorige, onwaarschijnlijk dat ik weer helemaal onderaan geplaatst werd. Ik heb hem een paar keer uit proberen te leggen dat dit daadwerkelijk zo werkt aangezien dat mij eerder is gezegd in een mail. Dat was trouwens redelijk zinloos aangezien ze daar toch niks aan kunnen of willen doen.

Wel kon deze man mij vertellen dat er momenteel 143 toestellen in de backorder staan bij KPN en dat de volgende levering inderdaad gepland stond voor de 21e.

Ik moet nu dus maar hopen dat ze meer dan 143 toestellen binnen krijgen....

Ongelofelijk dat je al zo de pest kan hebben aan een bedrijf terwijl je nog niet eens een dienst van ze afneemt. Ik had veel meer verwacht van KPN. Ze hebben een leugenachtige, domme en rommelige klantenservice met een zeer groot verschil in de bereidheid om te helpen en een zeer groot verschil in kennis.

Wat mij betreft is het volkomen onterecht dat de klantenservice van T-mobile de laatste tijd zo is aangevallen. Die van KPN is vele malen erger.

Om het trouwens nog wat erger te maken, mijn abonnement bij T-mobile verloopt ergens rond de 20e en ik heb helemaal niks van KPN gehoord met betrekking tot de levering van een simkaart voor de periode tussen het verlopen van mijn huidige abonnement en de levering van de Xperia S...

[ Voor 24% gewijzigd door SaN op 17-03-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSM-easy is goedkoop?

Vodafone 150min/onbeperkt sms/1200MB voor 24,25 per maand met 2 maanden gratis. 30 euro aansluitkosten en 59 euro voor mobiel.
http://www.gsmeasy.nl/com...delid_1=&f_id=939&callme=

Totaal: 24,25*10 + 30 + 59 = 331,5 euro voor 1 jaar

Edit: Oh nee, eerste 4 maanden voor 24,25, daarna dubbele...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Bij Castle nog steeds de goedkoopste variant i.c.m. vodafone. 0 euro voor toestel.

[ Voor 60% gewijzigd door Bloodhatch op 17-03-2012 19:13 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste