Mijn conclusie is dat KPN en Castle ongeveer dezelfde prijzen hebben bij 1-jarig. Echter, bij vodafone krijg je 1200MB limiet. Dat geeft voor mij de doorslag, dus ik ga hem zo bestellen.Bloodhatch schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:08:
Bij Castle nog steeds de goedkoopste variant i.c.m. vodafone. 0 euro voor toestel.
Als je mijn bericht goed leest zul je lezen dat er staat i.c.m. vodafone. KPN is niet i.c.m. vodafone.
Weet wel dat bij Castle de telefoon pas vanaf 26 maart geleverd kan worden.
Weet wel dat bij Castle de telefoon pas vanaf 26 maart geleverd kan worden.
castle en gsmeasy zijn nu beiden even goedkoop. beiden ook de goedkoopste van alle aanbiedingen.
enige leuke aan gmseasy was de gratis xbox, die je nu voor 224 euro moet bijbetalen...
enige leuke aan gmseasy was de gratis xbox, die je nu voor 224 euro moet bijbetalen...
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
waarom wijzigen die prijzen en aanbiedingen echt elke week/dag. bijvoorbeeld bij tmobile. weer die toestelprijzen aangepast. nu krijg je weer 3 maanden korting ipv 2. elke keer weer andere berekeningen. wat schieten ze daar mee op?
https://docs.google.com/s...NQWmZsYzhoeVo3djhFUzhJcWc
https://docs.google.com/s...NQWmZsYzhoeVo3djhFUzhJcWc
[ Voor 16% gewijzigd door fabstar81 op 17-03-2012 22:11 ]
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Voor zover ik weet moet je nog steed 59 euro bij betalen voor het toestel zelf. Voor 100- en 150 abo.fabstar81 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 21:57:
castle en gsmeasy zijn nu beiden even goedkoop. beiden ook de goedkoopste van alle aanbiedingen.
ja maar icm de zogenaamde gratis xbox ineens 224. vorige weekend was dat 84 euro.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Het punt is dat castle dus 59 euro goedkoper is, aangezien je daar niets hoeft te bijbetalen.
Ik was net op tijd om hem bij gsmeasy voor 84 met een Xbox te bestellen. Maar ik ben met dit soort dingen nogal een 'eerst zien, dan geloven'-type, dus ik wacht even met juichen tot ik echt mijn telefoon en xbox binnen heb.
Ik was net op tijd om hem bij gsmeasy voor 84 met een Xbox te bestellen. Maar ik ben met dit soort dingen nogal een 'eerst zien, dan geloven'-type, dus ik wacht even met juichen tot ik echt mijn telefoon en xbox binnen heb.
verschil tussen castle en gsmeasy zonder xbox is 1 euro. bij castle betaal je nl 48,50 (+0) en bij gsmeasy 42,50 (+59).
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Verschil blijft dus 59 euro. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen? Zo weet ik er nog wel meer, toestel 300 euro en dan 10tje per maand voor 12 maanden. Jij vergelijkt een 100 met een 150 abo voor de totaalprijs, vergeet je niet dat je meer kunt bellen en data gebruiken met de 150 variant?
Gisteren langs de KPN winkel geweest: ze knippen je sim daar niet, dat wordt dus bellen en hopen op een snelle afhandeling, zeker omdat de 22e mijn contract al ingaat. Feest...
sorry. zie nu pas dat het inderdaad om 100 en 150 variant gaat....Bloodhatch schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:19:
Verschil blijft dus 59 euro. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen? Zo weet ik er nog wel meer, toestel 300 euro en dan 10tje per maand voor 12 maanden. Jij vergelijkt een 100 met een 150 abo voor de totaalprijs, vergeet je niet dat je meer kunt bellen en data gebruiken met de 150 variant?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC
zag deze nog bij belsimpel staan.
nieuw abo bij telfort met Xperia S
11x41.95 (200min) + 1,5GB (1jarig abo)
aansluitkosten 29.95
voor het toestel met je dan 99 euro betalen inclusief verzenden.
twijfel nog of het bereik echt wel hetzelfde is dan met KPN,Hi
edit: voor een paar smsjes komt er nog 2.95 bij per maand.
nieuw abo bij telfort met Xperia S
11x41.95 (200min) + 1,5GB (1jarig abo)
aansluitkosten 29.95
voor het toestel met je dan 99 euro betalen inclusief verzenden.
twijfel nog of het bereik echt wel hetzelfde is dan met KPN,Hi
edit: voor een paar smsjes komt er nog 2.95 bij per maand.
[ Voor 13% gewijzigd door Michel242186 op 18-03-2012 16:43 ]
Hmm, Castle is dus 59 euro goedkoper.. Heb hem al bij GSMeasy staan en die zouden hem komende week kunnen leveren als ik de helpdesk mag geloven, bij Castle gaat het sowieso nog 14 dagen duren. Toch maar annuleren bij gsmeasy en weer een paar weken wachten?

Ach, zo zit ik ook heel de tijd te denken, heb hem nu al 2 weken bij KPN staan, maar als ik nu naar castle ga, is die weer goedkoper, bladiebla. Ik laat hem uiteindelijk gewoon staan, als ik elke keer op elke euro let ga ik er niet meer plezier van hebben.
Dat niet. Maar van 1250MB internet kun je wel veel meer plezier hebben dan van 250MB.mbttr schreef op zondag 18 maart 2012 @ 17:04:
Ach, zo zit ik ook heel de tijd te denken, heb hem nu al 2 weken bij KPN staan, maar als ik nu naar castle ga, is die weer goedkoper, bladiebla. Ik laat hem uiteindelijk gewoon staan, als ik elke keer op elke euro let ga ik er niet meer plezier van hebben.
Da´s waar, maar aangezien ik letterlijk 23 uur per dag Wifi heb en het andere uur op de fiets zit heb ik niet al te veel nodig.
Neuh, dan zal ik daar ook niet van wakker liggen, inderdaad. Ik heb ook alleen maar m'n bestelling bij KPN afgezegd omdat ik nog op tijd was voor de Xbox aanbieding. 60 euro voor een Xbox vind ik de moeite wel waard
Zozo. Deze week (in theorie, zucht) normaal eindelijk mijn Xperia S!
Eens zien wie het eerst is... Coolblue, GSMwijzer of The Phone House Maastricht.
Eens zien wie het eerst is... Coolblue, GSMwijzer of The Phone House Maastricht.
Ik zit de Coolblue website ook al in de gaten te houden. Of ze niet weer een andere datum neerzetten en me niet op de hoogte stellen. Morgen is het de 20e! Hopelijk komen ze dan ook meteen morgen, maar een dagje extra kan ook nog wel. Of welja, 2...
Anoniem: 448734
ff voor de t-mobile mensen hoe zit het met die headset die we erbij krijgen weet iemand daar meer over levertijd ofzo?
Ik wilde mijn Vodafone abo verlengen (dus alle spectaculaire acties van Castle of GSMeasy waren niet voor mij bedoeld
).
Zaterdag dus even de MediaMarkt ingelopen, ik wilde het toestel met een BSW Smart 100. Op internet natuurlijk gezien dat die dan bij veel webwinkels gratis is. Eerst was de bijbetaalprijs 40 euro, nu voor gratis meegekregen, omdat ik anders naar n andere (web)winkel zou gaan.
MediaMarkt (Alexandrium) had alleen de witte versie, die ik wilde. Simlockvrij toestel, maar wel T-Mobile branding (opstartscherm en een paar apps). Geen probleem voor mij.
Inmiddels nieuwe firmware geflashed, en root access, dus inmiddels is die niet meer gebrand
.
Zaterdag dus even de MediaMarkt ingelopen, ik wilde het toestel met een BSW Smart 100. Op internet natuurlijk gezien dat die dan bij veel webwinkels gratis is. Eerst was de bijbetaalprijs 40 euro, nu voor gratis meegekregen, omdat ik anders naar n andere (web)winkel zou gaan.
MediaMarkt (Alexandrium) had alleen de witte versie, die ik wilde. Simlockvrij toestel, maar wel T-Mobile branding (opstartscherm en een paar apps). Geen probleem voor mij.
Inmiddels nieuwe firmware geflashed, en root access, dus inmiddels is die niet meer gebrand
[ Voor 69% gewijzigd door jroz2001 op 19-03-2012 09:19 . Reden: bericht onafgemaakt geplaatst ]
bij gsmeasy kon je ook verlengen hoor. staat ergens boven de samenvatting van je abo.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
nou hallo week 12.
Is kijken of hij deze week bij studentmobiel binnen krijgen!
Is kijken of hij deze week bij studentmobiel binnen krijgen!
Ja, klopt. Ik bedoel alleen met speciale acties voor 1 jarig en met Xboxen. Voor verlenging was GSMeasy niet goedkoper dan andere webwinkels.fabstar81 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:59:
bij gsmeasy kon je ook verlengen hoor. staat ergens boven de samenvatting van je abo.
Bij Telfort is de Experia S momenteel leverbaar, zowel op de website als volgens een medewerker op de chat!
Pfff....nog steeds niet vernomen van kpn,21-02-12 besteld...
And the fun begins, nu hebben ze het bij KPN weer over 21 maart dat ze bij hen binnen zouden zijn, en dat ik dan 22 of 23 maart bericht zou krijgen. Vorige week was het de hele tijd 19 maart. Ik hou Castle en GSMEasy goed in de gaten, en vanaf dat daar 2-3 dagen staat switch ik.
gsmeasy heeft wel echt een schandalig slechte klantenservice. Ik ben al ruim een kwartier de 'laatst wachtende'.
Edit: en nu krijg ik te horen dat "op dit moment alle medewerkers in gesprek" zijn. Wat een ballentent!
Edit2: 25 minuten later krijg ik het gematigd hoopgevende nieuws dat ze hem woensdag binnen krijgen.
Edit: en nu krijg ik te horen dat "op dit moment alle medewerkers in gesprek" zijn. Wat een ballentent!
Edit2: 25 minuten later krijg ik het gematigd hoopgevende nieuws dat ze hem woensdag binnen krijgen.
[ Voor 51% gewijzigd door splackavellie85 op 19-03-2012 11:17 ]
Mijn reservering bij Telfort is inmiddels ook omgezet naar een order. Deze week eindelijk de SXS!
Net studentmobiel aan de lijn gehad.
Ze zeiden dat de leverancier had toegezegd dat ze donderdag leveren bij studentmobiel.
Dus dat ik vrijdag of zaterdag de telefoon binnen heb..
ben benieuwd!
Ze zeiden dat de leverancier had toegezegd dat ze donderdag leveren bij studentmobiel.
Dus dat ik vrijdag of zaterdag de telefoon binnen heb..
ben benieuwd!
Bij Coolblue is 't ook _weeral_ uitgesteld tot 24 maart.
Ik begin zo'n beetje het gevoel te hebben dat Coolblue en Studentmobiel dezelfde leverancier hebben.
Ik begin zo'n beetje het gevoel te hebben dat Coolblue en Studentmobiel dezelfde leverancier hebben.
Zeker niet.AmbroosV schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:31:
Duurt even voordat studentmobiel die rare Hongaarse of Poolse voorraad binnen heeft
Toestle is gewoon heel moeilijk leverbaar, bijna niemand heeft hem. Het is gewoon geduld hebben...
zolang ze gewoon de orignele engelse / nederlandse versie opsturen vind ik het best !: )
Wel fijn dat je geen enkele informatie krijgt tenzij je een half uur aan de telefoon gaat hangen. Hopen dat ik woensdag of donderdag dan gebeld word voor een bezorgafspraak, anders misschien toch maar naar Castle.splackavellie85 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:10:
gsmeasy heeft wel echt een schandalig slechte klantenservice. Ik ben al ruim een kwartier de 'laatst wachtende'.
Anoniem: 451046
Ik heb ook nog geen enkel bericht gehad van gsmeasy. Heb net nog maar een mail gestuurd of ik nog reactie ga krijgen dus ik ben benieuwd. Bellen heb ik al helemaal geen zin in, dan kan je dus idd een half uur in de wacht staan á 15ct/min. Toen ik bestelde stond de levertijd op 1-3 werkdagen, nu staat het op 2-5 werkdagen. Voor mij staat de teller inmiddels op 8 werkdagen. Er klopt dus helemaal niks van de levertijden!Stridone schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Wel fijn dat je geen enkele informatie krijgt tenzij je een half uur aan de telefoon gaat hangen. Hopen dat ik woensdag of donderdag dan gebeld word voor een bezorgafspraak, anders misschien toch maar naar Castle.
Als de levering wordt uitgesteld kan ik dat begrijpen, maar gewoon niks laten horen en niet reageren op mails vind ik echt schandalig
Ik geef ze nog een dag of twee, als ik dan nog niks heb gehoord ga ik annuleren.
En weer lees ik dat ergens anders nog voordat Coolblue me informeert. Pislink word ik ervan. Ik heb ze gemaild dat ik m'n order wil annuleren. Ik betaal ergens anders wel die 70 euro meer, of ik wacht gewoon nog een maand en koop dan iets anders. Bah.AmbroosV schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:31:
Anoniem: 324486
Welcome to the club. Bij GSMWijzer was de verwachte datum eerst 5 maart. Ik heb ze moeten mailen om uiteindelijk te weten te komen dat de levering vertraagd is, tot 2 maal aan toe. Als ik niet zelf gecontacteerd had wist ik helemaal niets en zat ik al 2 weken niets vermoedend te wachten.TripleM schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:56:
[...]
En weer lees ik dat ergens anders nog voordat Coolblue me informeert. Pislink word ik ervan. Ik heb ze gemaild dat ik m'n order wil annuleren. Ik betaal ergens anders wel die 70 euro meer, of ik wacht gewoon nog een maand en koop dan iets anders. Bah.
Denk nu dat het een beetje te laat is om nog te annuleren, zou hem graag annuleren en em bij bol.com bestellen. Hun verwachte levertijd is dan misschien wel wat later maar ze laten je wel meteen weten als er een vertraging is
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 324486 op 19-03-2012 18:08 ]
Ik heb 23-02-2012 verlengd bij KPN en het toestel al sinds woensdag in huis. Misschien moet je even een belletje plegen?loentje48 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:34:
Pfff....nog steeds niet vernomen van kpn,21-02-12 besteld...
Waarom zou t te laat zijn om te annuleren?Anoniem: 324486 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:06:
[...]
Welcome to the club. Bij GSMWijzer was de verwachte datum eerst 5 maart. Ik heb ze moeten mailen om uiteindelijk te weten te komen dat de levering vertraagd is, tot 2 maal aan toe. Als ik niet zelf gecontacteerd had wist ik helemaal niets en zat ik al 2 weken niets vermoedend te wachten.
Denk nu dat het een beetje te laat is om nog te annuleren, zou hem graag annuleren en em bij bol.com bestellen. Hun verwachte levertijd is dan misschien wel wat later maar ze laten je wel meteen weten als er een vertraging is
Ik was erg boos daarstraks, boze Tweet geplaatst en gemaild dat ik de order wilde annuleren. Dat Coolblue verder een prima winkel is zie je wel in de afhandeling. Ik werd gebeld, vriendelijk te woord gestaan, ik heb uitgelegd waar ik van baalde en mn order is geannuleerd. Kreeg daarna nog een mailtje met excuses en tegoedbon. Veel beter dan dat kun je het denk ik niet doen. Maar het is juist de combi van de communicatie en het feit dat het hier om een gadget gaat waar mensen echt naar uit zitten te kijken, die de frustratie zo groot maken.
Nu maar es denken waar ik ga bestellen en wanneer, en of ik niet toch een ander toestel neem als ik toch weer moet wachten. Heb t wel weer even gehad.
Ik heb KPN vandaag aan de lijn gehad. 21 maart komen er weer telefoons, maar vanwege de grote hoeveelheid bestellingen was het niet zeker of ik er daar al bij zat
Een abo-verlenging gaat trouwens in zodra de telefoon wordt geleverd
Een abo-verlenging gaat trouwens in zodra de telefoon wordt geleverd
You dream it, I live it.
nieuwste bestelling is van 5 maart, toen kwamen de lagere telefoonprijzenSaN schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:50:
Ik vind 143 backorders nou niet echt schrikbarend veel eigenlijk... Wanneer heb jij besteld?
You dream it, I live it.
Anoniem: 451770
Via Studentmobiel moet de telefoon als het goed is vrijdag worden geleverd aan de klanten incl. de beloofde autocharger ter gemoetkoming. De telefoon komt donderdag binnen bij Studentmobiel.
Dan wil ik mijn car charger ook wel in België. Of ten minste een korting want ik heb al een car charger.Anoniem: 451770 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:05:
Via Studentmobiel moet de telefoon als het goed is vrijdag worden geleverd aan de klanten incl. de beloofde autocharger ter gemoetkoming. De telefoon komt donderdag binnen bij Studentmobiel.
Anoniem: 448785
Stond op de voucher dat deze pas in april uitgeleverd gaan worden.Anoniem: 448734 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:10:
ff voor de t-mobile mensen hoe zit het met die headset die we erbij krijgen weet iemand daar meer over levertijd ofzo?
toch netjes van studentmobiel om nog een charger erbij te leveren.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
ja erg fijn als je reeds al tig chargers hebt
kan die gratis car charger er ook bij
Anoniem: 451046
Gisteren eind van de middag een mail gehad met excuses van gsmeasy dat het allemaal zo lang duurt. Ze krijgen woensdag weer een levering dus als het goed is worden die donderdag of vrijdag bezorgd.
Hebben ze er ook bij vermeld of de Xbox meteen wordt meegeleverd?Anoniem: 451046 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:50:
Gisteren eind van de middag een mail gehad met excuses van gsmeasy dat het allemaal zo lang duurt. Ze krijgen woensdag weer een levering dus als het goed is worden die donderdag of vrijdag bezorgd.
Zo, net contact gehad met KPN. Ze zullen een microSIM opsturen, in hun systeem stond ook dat ik een microSIM had moeten krijgen, maar dat was dus niet het geval. Hier zaten kosten aan verbonden maar die worden geaccrediteerd op de rekening (ben heel benieuwd naar mijn rekening, al de 3e acrediteer actie van KPN). Ik kom van T-Mobile en kan nou nog niet zeggen dat ik weggeblazen ben van de klantenservice van KPN tov T.
Heb nog even een snel rondje prijzen gedaan voor de Xperia S icm een verlenging op basis van Bel+SMS+Web Smart 100:
Smartphoneshop.nl: 187 / gratis
Belzaak.nl: 220 / gratis
Studentmobiel.nl: 231 / gratis
Typhone.nl: 233 / gratis
GSMwarenhuis.nl: 233 / gratis
GSMeasy.nl: 241 / gratis
Belnu.nl: 249 / gratis
PhoneHouse.nl: 289 / 29
Smartphoneshop.nl: 187 / gratis
Belzaak.nl: 220 / gratis
Studentmobiel.nl: 231 / gratis
Typhone.nl: 233 / gratis
GSMwarenhuis.nl: 233 / gratis
GSMeasy.nl: 241 / gratis
Belnu.nl: 249 / gratis
PhoneHouse.nl: 289 / 29
Anoniem: 450870
In België beginnen ze ook al de beschikbaarheidsdatum met 4 dagen op te schuiven!
24 maart, op mijn verjaardag :-D
24 maart, op mijn verjaardag :-D
Bij KPN 149 in back-order, verwacht morgen levering. Bij studentmobiel zeggen ze "deze week" maar ze hebben geen idee hoeveel en of het überhaupt genoeg is, voor de witte al helemaal niet... Zit er echter toch over na te denken om de witte te bestellen bij studentmobiel en mijn order bij KPN te cancellen mocht hij morgen niet binnen zijn. Scheelt me toch weer een hoop geld en wil ook eigenlijk liever een witte.
Twijfel alleen hoe lang het nog gaat duren bij studentmobiel...
bij studentmobiel zeiden ze gister aan de telefoon, dat hij donderdag geleverd wordt bij hun, dus vrijdag / zaterdag bij de klant
Ja, maar als ik nu pas bestel heb ik dikke kans dat ik nog veel langer mag wachtenAndroo schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:
bij studentmobiel zeiden ze gister aan de telefoon, dat hij donderdag geleverd wordt bij hun, dus vrijdag / zaterdag bij de klant
ja daar heb je inderdaad kans op..
!
ik heb hem 7-3 besteld!
ik heb hem 7-3 besteld!
Voor de mensen die bij Castle hebben besteld. Uur geleden contact gehad via Live Chat, en de heer kon mij vertellen dat ze de levering nog steeds volgende week verwachten. De precieze dag kon mij niet worden verteld, beetje vreemd of ligt dat aan mij? Kan ik er van uit gaan dat de levering volgende week niet plaats gaat vinden?
Begrijp me niet verkeerd, de service van Castle is uitstekend maar er mag wel meer aandacht worden besteedt aan de voorraad status op de site. Sony Xperia S staat nog steeds op ca. 14 dagen, lijkt mij dat het aangepast zou moeten worden naar 6-10 dagen?
Begrijp me niet verkeerd, de service van Castle is uitstekend maar er mag wel meer aandacht worden besteedt aan de voorraad status op de site. Sony Xperia S staat nog steeds op ca. 14 dagen, lijkt mij dat het aangepast zou moeten worden naar 6-10 dagen?
Anoniem: 449880
Net KPN gebeld. Er is ergens een storing (bij het magazijn ofzo). Konden me niks vertellen. Moet later vandaag terug bellen. Bah!
Afspraak gemaakt voor aflevering morgen! Via GSMEasy.nl had week hiervoor mn bestelling bij coolblue geannuleerd. Eindelijk!
Hoezo scheelt het je een hoop geld? KPN is bij de goedkopere, toch?Rctworld schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:23:
Bij KPN 149 in back-order, verwacht morgen levering. Bij studentmobiel zeggen ze "deze week" maar ze hebben geen idee hoeveel en of het überhaupt genoeg is, voor de witte al helemaal niet... Zit er echter toch over na te denken om de witte te bestellen bij studentmobiel en mijn order bij KPN te cancellen mocht hij morgen niet binnen zijn. Scheelt me toch weer een hoop geld en wil ook eigenlijk liever een witte.
Studentmobiel kun je ook voor KPN kiezen en dan is het toestel gratis ipv van 50 euro...mbttr schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 13:45:
[...]
Hoezo scheelt het je een hoop geld? KPN is bij de goedkopere, toch?
Ja hoor bij mijn overstap van T mobile naar vodafone is alles vlotjes geregeld en kreeg netjes overal bericht van.
Krijg je bij studentmobiel gelijk je bestelling als je nummerbehoud hebt aangevraagd (bij KPN)? Of wachten ze totdat het nummerbehoud is goedgekeurd voordat ze leveren?
Jongens, kan iemand bevestigen dat je order cancellen bij studentmobiel geen probleem is? Ga nu een dubbele bestelling aan (bij studentmobiel en bij KPN), en wil niet met 2 abbo's zitten 
*edit*
of bij KPN cancellen natuurlijk, maar heb ik al mensen zien doen.
*edit*
of bij KPN cancellen natuurlijk, maar heb ik al mensen zien doen.
[ Voor 16% gewijzigd door mbttr op 20-03-2012 14:48 ]
Gister gemaild hoe het zat met de telefoon. vandaag reactie:
Beste heer ********
Hartelijk dank voor uw mail.
De toestellen komen deze week bij ons binnen. Vandaag een gedeelte en later in de week nogmaals een zending.
Zodra er een toestel beschikbaar is wat wij aan u kunnen verzenden, zullen wij deze versturen en u hiervan per mail op de hoogte brengen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Beste heer ********
Hartelijk dank voor uw mail.
De toestellen komen deze week bij ons binnen. Vandaag een gedeelte en later in de week nogmaals een zending.
Zodra er een toestel beschikbaar is wat wij aan u kunnen verzenden, zullen wij deze versturen en u hiervan per mail op de hoogte brengen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Ja en nog eens ja, het is al vaker gesteld, staat op voucher zelf:Anoniem: 448734 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:12:
weet iemand wanneer de t-mobile mensen hun headset krijgen?!
Levering in April
vandaag bericht gehad van studentmobiel dat de witte s verzonden is krijg hem morgen binnen als het goed is!!
vandaag (net) een mail bericht gehad van KPN dat de zwarte s verzonden kan worden!!
[ Voor 9% gewijzigd door Meddow op 20-03-2012 15:26 ]
You dream it, I live it.
wanneer besteld?c-greg schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:24:
vandaag bericht gehad van studentmobiel dat de witte s verzonden is krijg hem morgen binnen als het goed is!!
Bericht van KPN 15.29 uur, op 5 maart abbo verlengd, zie eerder in dit topic:
Hopelijk morgen al
.
Geachte heer xxx,
We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.
Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Directeur KPN Mobiel, Nederland
Hopelijk morgen al
Geachte heer xxx,
Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Ik heb vandaag bericht gehad van Castle.nl dat de telefoon op 26 maart bij hen verwacht wordt (was eerst 23 maart). Daarbij wordt wel verteld dat dit een indicatie is.... Hopen dat ze m dezelfde dag nog vesturen maar ik zet in op 27 maart..
Can't wait...
Verder is de service trouwens wel goed van Castle. Er wordt snel op mail gereageerd en ook via de online helpdesk kun je snel antwoord krijgen.
Can't wait...
Verder is de service trouwens wel goed van Castle. Er wordt snel op mail gereageerd en ook via de online helpdesk kun je snel antwoord krijgen.
d'n oliesjeik
heb hem de 23ste besteld maar toen kwamen mijn papieren niet aan dus liep allemaal vertraging op want het moest opnieuw ...
hmm oke..
Ik heb hem de 7e besteld, hopen dat ik ook bij de levering zit..
heb nog geen mailtje gehad!
zal strax eens bellen
Ik heb hem de 7e besteld, hopen dat ik ook bij de levering zit..
heb nog geen mailtje gehad!
zal strax eens bellen
Hoe heb jij bericht gehad van Castle? Ik heb geen enkele mail ontvangen waarin ze aangeven dat de levering verwacht werd op 23 maart en vandaag ook geen bericht gehad dat de telefoon op 26 maart bij hen verwacht wordt. Ik heb vandaag nog wel in de live chat gezeten.Oliesjeik1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:40:
Ik heb vandaag bericht gehad van Castle.nl dat de telefoon op 26 maart bij hen verwacht wordt (was eerst 23 maart). Daarbij wordt wel verteld dat dit een indicatie is.... Hopen dat ze m dezelfde dag nog vesturen maar ik zet in op 27 maart..
Can't wait...
Van 23 maart is mij 1,5 week geleden verteld. Vandaag een mailtje gestuurd met de vraag wanneer de telefoon werd verwacht en ik kreeg daarop het volgende antwoord:Bloodhatch schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:53:
[...]
Hoe heb jij bericht gehad van Castle? Ik heb geen enkele mail ontvangen waarin ze aangeven dat de levering verwacht werd op 23 maart en vandaag ook geen bericht gehad dat de telefoon op 26 maart bij hen verwacht wordt. Ik heb vandaag nog wel in de live chat gezeten.
Geachte heer / mevrouw,
Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
Se LT26i black op ordernummer XXXXXX
Het toestel wordt 26-3 binnen verwacht.
Let op: dit is een indicatie.
Mocht u voor een nieuw nummer hebben gekozen dan kunnen we de microsimkaart inclusief gratis microsimadapter (zodat de simkaart ook in uw huidige toestel past) alvast versturen.
U kunt reageren op deze email.
Mijn excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Team Castle.nl
d'n oliesjeik
A ok, nu is het duidelijk voor mij. Ik kreeg echter 1,5 week geleden al te horen dat het de week van 26 maart ging worden. Je hebt zelf ook een mail moeten sturen om een antwoord te krijgen, ik dacht dat ze dit proactief deden. Week van 26 maart kan dus ook 30 maart zijn, let hierop en ga niet te snel uit van 27 maart.
Anoniem: 324486
Net nog eens naar gsmwijzer.be gebeld, ze hebben er binnen gekregen maar die zijn ondertussen al de deur uit. Er zijn nog 129 wachtenden blijkbaar, waaronder ik neem ik zelf aan. Hij ging me bellen bij de volgende levering. Hij zei ook dat de leveringen bij nieuwe producten snel achtereen komen dus op hoop van zege...
Heb mijne de 2de maart besteld. 5 maart kwam mijn betaling aan
Heb mijne de 2de maart besteld. 5 maart kwam mijn betaling aan
Jammer, blijkbaar heeft kpn dus nog geen 143 toestellen binnen. Ik heb nog wel geduld, maar frustrerend vind ik wel dat de KPN winkel vorige week voorraad had en mijn order niet wilde annuleren zodat ik het winkel exemplaar kon meenemen. Zij melden dat hij de bestelde order ook die dag geleverd zou worden.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Anoniem: 449880
Weer KPN gebeld. Nog steeds een storing in de lijst waarop staat dat wanneer de nieuwe lading weer moet komen. Vandaag niks op voorraad. Morgen weer bellen.Anoniem: 449880 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:38:
Net KPN gebeld. Er is ergens een storing (bij het magazijn ofzo). Konden me niks vertellen. Moet later vandaag terug bellen. Bah!
Ook ik heb bericht van KPN, 29 februari verlengd:
Geachte meneer marijni12
Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Meteen eventjes op de Track & Trace link geklikt bij 'status bestelling' op de KPN site, ik word dan doorgelinkt naar de site van postnl en daar staat dat hij woensdag 21 maart tussen 08:30 en 21:30 geleverd gaat worden
Geachte meneer marijni12
Met vriendelijke groet,
Robbert Bakker
Meteen eventjes op de Track & Trace link geklikt bij 'status bestelling' op de KPN site, ik word dan doorgelinkt naar de site van postnl en daar staat dat hij woensdag 21 maart tussen 08:30 en 21:30 geleverd gaat worden

[ Voor 33% gewijzigd door marijni12 op 20-03-2012 16:43 ]
Anoniem: 451916
ook studentmobiel levert uit zojuist bericht gehad dat mijn zwarte xperia s vandaag verstuurd is dus morgen in huis heb hem op 28 februari besteld
Anoniem: 451923
eventjes een klein vraagje aan diegene die de telefoon via studentmobiel hebben bestelt;
Gaat het hier om een los toestel of abo??
heb zelf een los toestel daar besteld 27 Feb. maar nog niks gehoord ...
Bij mij precies hetzelfde. Nu nog zorgen dat morgen heel de dag iemand thuis is want ikheb lang genoeg gewacht. Besteld 4-3-12.Anoniem: 451916 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:40:
ook studentmobiel levert uit zojuist bericht gehad dat mijn zwarte xperia s vandaag verstuurd is dus morgen in huis heb hem op 28 februari besteld
toestel met abo, t-mobile smart plus 230Anoniem: 451923 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:44:
eventjes een klein vraagje aan diegene die de telefoon via studentmobiel hebben bestelt;
ik heb een los toestel besteld. Nog geen bericht gehad over uitlevering
Hoop ik toch dat ik die van mij ook morgen krijg, 28 februari een los toestel besteld bij GSMwijzer.
Anoniem: 451923
abo's zullen denk ik wel voor losse toestellen gaan, daar zal toch meer te halen zijn denk ik.
Het is te hopen dat een toestel i.c.m. abonnement sneller geleverd wordt dan een zonder abonnement. Mensen kopen een pakket waar het een deel van uitmaakt. Neem mij als voorbeeld, ik gebruik nu een nieuw abonnement met een oude telefoon. Ik mag toch hopen dat mijn telefoon als eerste nageleverd wordt en niet aan iemand die niet aan een abonnement vast zit.
Dat lijkt me ook best idioot. First come first served is toch hoe het normaal gaat.
Nu ook een sms ontvangen van KPN: Uw KPN bestelling is verzonden. U kunt deze morgen als postpakket verwachten op het door u opgegeven adres. Ordernr: *******. Groeten KPN
Ook besteld bij Studentmobiel, witte SXS alleen niet bij T-Mobile, ben benieuwd of ik die van mij dan ook deze week mag verwachten
. Nog geen statusupdate gehad iig.
Mensen die nu bericht van KPN krijgen, wanneer hebben jullie besteld? Ik 4 maart en nog niets gehoord..
studentmobiel net aan de lijn gehad;
Ze zeiden dat vandaag eerste levering was geweest en die gelijk zijn verstuurd. Volgende levering is eind deze week / begin volgende week.
Terwijl gisteren zei een medewerker van studentmobiel dat ze donderdag een levering krijgen...
Ze zeggen elke x wat anders..
Ze zeiden dat vandaag eerste levering was geweest en die gelijk zijn verstuurd. Volgende levering is eind deze week / begin volgende week.
Terwijl gisteren zei een medewerker van studentmobiel dat ze donderdag een levering krijgen...
Ze zeggen elke x wat anders..
Anoniem: 84021
Ik heb 27 februari besteld bij Studentmobiel. Een zwarte, los.
Nog geen mail gehad over dat hij verzonden is. Helaas.
Nog geen mail gehad over dat hij verzonden is. Helaas.