Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:22
mbttr schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 17:55:
Mensen die nu bericht van KPN krijgen, wanneer hebben jullie besteld? Ik 4 maart en nog niets gehoord..
29 februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324486

@Androo Ik wil niet te optimistisch zijn maar ik denk wel dat de levering snel gaat komen, donderdag of vrijdag dus. Ik heb een los toestel bestelt bij gsmwijzer.be op 2 maart. Heb vandaag gebeld, de eerste levering is al opgestuurt. De medewerker zei dat de volgende normaal heel snel komt.

Hij belde me een half uur daarna terug en zei dat ze er donderdag en vrijdag genoeg binnen gaan krijgen om aan iedereen uit te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451492

Als ik bij the Phone house wat abbo's vergelijk bij dezelfde provider en in dit geval Vodafone, dan kom ik bijv. mits ik fouten heb gemaakt bij een 1 jarig abonnement 100 Belmin + onbeperkt SMS + Web Smart 1 gig, op een totaal bedrag van €524,- en als ik bijv. een een ander 1 jarig abonnement kies met 65 bel/sms zonder internet ik in totaal over 1 jaar €664,- kwijt ben.

Maak ik nou ergens een grote fout of bied Vodafone in dit geval een slechter abonnement aan voor meer geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 21:43
Mijn order bij KPN toch maar gecancelled en naar Studentmobiel overgezet, bespaard me in totaal +/- 70 euro en ik wilde eigenlijk toch wel graag die witte hebben! Kom nu op een totaal van +/- 357 euro voor de XPERIA S en 1 jaar KPN :) Geen geld al zeg ik het zelf ;)

Heb even uitdrukkelijk navraag gedaan, het zou gewoon een NL versie moeten zijn en dus geen import. En inderdaad verwachten ze hem donderdag of vrijdag uit te kunnen leveren :)

[ Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 20-03-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Heb ook bij Studentmobiel besteld, maar zo snel gaat het toch niet? Want je moet nog die papieren inscannen en doorsturen, lijkt me dat zoiets altijd lang duurt.. En ik belde met studentmobiel, en de witte duurt langer tot die binnenkomt zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
mbttr schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:31:
Heb ook bij Studentmobiel besteld, maar zo snel gaat het toch niet? Want je moet nog die papieren inscannen en doorsturen, lijkt me dat zoiets altijd lang duurt.. En ik belde met studentmobiel, en de witte duurt langer tot die binnenkomt zeiden ze.
Tja, in gescant en gelijk terug gestuurd ;) En witte staat zelfs op voorraad volgens het bestel formulier... Maar goed, ik ga er ook vanuit dat er relatief weinig mensen een witte nemen dus dat die wellicht beter leverbaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Rctworld schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:20:
Mijn order bij KPN toch maar gecancelled en naar Studentmobiel overgezet, bespaard me in totaal +/- 70 euro en ik wilde eigenlijk toch wel graag die witte hebben! Kom nu op een totaal van +/- 357 euro voor de XPERIA S en 1 jaar KPN :) Geen geld al zeg ik het zelf ;)

Heb even uitdrukkelijk navraag gedaan, het zou gewoon een NL versie moeten zijn en dus geen import. En inderdaad verwachten ze hem donderdag of vrijdag uit te kunnen leveren :)
Met welke abonnement is dit, kan het zo 1,2,3 niet terug vinden op studentmobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
B0MBACI schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:40:
[...]

Met welke abonnement is dit, kan het zo 1,2,3 niet terug vinden op studentmobiel
Bij Bel-Sms-Web 1000 maar die kun je pas selecteren als je eerst een bedrag geselecteerd hebt bij de standaard abbo's:
http://www.studentmobiel...._id%3D2%23bestelformulier

Moet je hem wel terug zetten binnen 3 maanden natuurlijk, anders is het zo goedkoop niet meer :P

Als ik ff snel reken voor mezelf: (3 maanden * 25) + (9 maanden * 30, de goedkoopste) = 345 euro :)

[ Voor 48% gewijzigd door Rctworld op 20-03-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-06 14:57
mbttr schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:31:
Met contracten heb ik in elk geval wel goede ervaring met Studentmobiel, altijd vlot en goed behandeld via de telefoon/email. Contract gewoon printen, tekenen, scannen en terug mailen. Volgende dag krijg je automatisch mailtje dat ie ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-06 13:00
Net van kpn de verzend bevestiging gehad. Komt morgen binnen :)
Had hem op 1 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-06 10:14
Pffff geweldig dat GSMeasy, vandaag weer gebeld of mijn orderwijziging is doorgevoerd (vorige week gevraagd of ze me van 2 naar 1 jaar konden zetten, lang voor aan de telefoon gehangen), was dus niks van bekend. Is het nu dus alsnog gewijzigd door te annuleren en opnieuw in te voeren (goh, dat kon ik zelf ook wel).. Vroeg ik dus heel duidelijk of ik dan niet weer aan het einde van de wachtrij kwam en langer moest wachten, dit was geen probleem want ze kregen 900 stuks binnen dus ik zou vanavond of morgen gebeld worden voor een afspraak. Heel fijn dat ik dan zojuist een mail krijg dat er niks op voorraad is en ik dus toch 1 tot 2 weken moet wachten. Morgen bellen of dit echt zo is (weer een half uur aan de lijn hangen!), anders gewoon afzeggen en dan maar wachten op Castle.. Wat een waardeloze service bij gsmeasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

En de soap gaat rustig verder. Net KPN maar weer eens gebeld om te vragen of ik in ieder geval nog een simkaart krijg voor overmorgen wanneer mijn T-mobile abonnement verloopt. Zijn ze mijn hele order kwijt...

Lekker zeg. Oorspronkelijk 16-02 besteld. Geen telefoon en vanaf morgen of overmorgen zelfs geen werkende simkaart meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
Stridone schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:48:
Pffff geweldig dat GSMeasy, vandaag weer gebeld of mijn orderwijziging is doorgevoerd (vorige week gevraagd of ze me van 2 naar 1 jaar konden zetten, lang voor aan de telefoon gehangen), was dus niks van bekend. Is het nu dus alsnog gewijzigd door te annuleren en opnieuw in te voeren (goh, dat kon ik zelf ook wel).. Vroeg ik dus heel duidelijk of ik dan niet weer aan het einde van de wachtrij kwam en langer moest wachten, dit was geen probleem want ze kregen 900 stuks binnen dus ik zou vanavond of morgen gebeld worden voor een afspraak. Heel fijn dat ik dan zojuist een mail krijg dat er niks op voorraad is en ik dus toch 1 tot 2 weken moet wachten. Morgen bellen of dit echt zo is (weer een half uur aan de lijn hangen!), anders gewoon afzeggen en dan maar wachten op Castle.. Wat een waardeloze service bij gsmeasy.
Dat gezeik met de klantenservice had ik inderdaad ook. Ik hoop dat het waar is wat ze je verteld hebben, want dat zou betekenen dat ik morgen ook gebeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BR_NL
  • Laatst online: 16-10-2016
Ik heb 5 maart telefonisch verlengd.
Na een twitteractie € 260 voordeel.

Op de KPN-site is de levertijd ook weg, dus op voorraad denk ik dan.
Vanaf begin heeft KPN gemeld dat de levering vanaf half maart zou zijn.
Dat klopt dus gewoon, misschien niet het allergoedkoopste maar goedkoop genoeg voor mij.
en naar tevredenheid.

Veel plezier ermee allemaal.

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Zeker niet op voorraad. 28 maart komt de nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
SaN schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:27:
Correct, dat werd mij ook verteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
SaN schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 20:27:
Dat meen je niet. Pfff

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Nog 7 dagen
;)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449880

Ik heb ook weer net gebeld naar KPN. Inderdaad de 28e krijgen ze weer een levering binnen. Op dit moment komt KPN 164 toestellen te kort. Ze weten niet hoeveel Sony volgende week gaat leveren, kunnen er ook maar 50 zijn. Daarvan zijn ze afhankelijk van Sony. Gaat lekker dus bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthar
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-06 13:00
Pakketje met mijn telefoon is net aangekomen (1 maart bij kpn besteld) :D
Er zitten wel gewoon 2nfc tags bij (Dacht ergens gelezen te hebben dat kpn die er niet bij deed?)

Helaas hadden ze er geen micro sim bij gedaan dus moet nog even langs de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Uthar schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:53:
Pakketje met mijn telefoon is net aangekomen (1 maart bij kpn besteld) :D
Er zitten wel gewoon 2nfc tags bij (Dacht ergens gelezen te hebben dat kpn die er niet bij deed?)

Helaas hadden ze er geen micro sim bij gedaan dus moet nog even langs de winkel.
NFC tags zitten standaard in het NL retail pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 08-06 20:03
Zijn er toevallig mensen die de telefoon besteld hebben bij bol.com en al levering hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij GSMwijzer en alles wat er bij hoort hebben ze inderdaad een deel witte toestellen binnengekregen en verzonden, morgen krijgen ze normaal een hele rits zwarte binnen. Ze hebben er 250 besteld dacht ik, maar dat wil niet zeggen dat die nu allemaal al gaan binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Bij gsmeasy zijn de toestellen nog niet binnen, "misschien later vandaag nog".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324486

Ik heb toch een sterk vermoeden dat de mensen die bij gsmwijzer.be hebben besteld hem vrijdag of zaterdag zullen aankrijgen. Gisteren werd me vertelt dat ze donderdag EN vrijdag een levering gingen binnen krijgen. In het slechtste geval begin volgende week zeker.

Hoogstens nog een week dus, daar kan ik mee leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraRebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 22:01
Heb hem binnen hoor.

Ga proberen nog wat werk te doen vandaag maar wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Heb hem nu toch besteld bij Studentmobiel, hopelijk gaat papierwerk beetje snel, dan heb ik hem maandag zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-06 14:00
Rctworld schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:20:
is dit met de grote KPN abo wisseltruc?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
fabstar81 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:26:
[...]

is dit met de grote KPN abo wisseltruc?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-06 21:04
Heb de telefoon afgelopen week gekocht bij de T-Mobile winkel, daar hadden ze naar mijn weten als enige de witte :) het koste mij 430 euro incl. t-mobile simkaartje met wat beltegoed (weet niet eens hoeveel, gebruik dat ding niet :P want heb gewoon m'n HI abbo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
ben ik nou de enige die die kpn wisseltruc niet vertrouwt, of huiverig is?
wie neemt nog meer bewust niet dit abo en met welke reden?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
fabstar81 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:36:
Je bent de enige, het is alom bekend dat dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Ik nam hem bewust niet met het KPN abbo omdat ik mezelf goed genoeg ken om te weten dat ik het omzetten toch compleet ga vergeten :P. Dat ik er bij vodafone een xbox 360 bij kreeg is alleen maar mooi meegenomen. Krijg hem overigens over een paar uurtjes binnen via GSMeasy. Kan niet wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polysicsordie
  • Laatst online: 09-06 13:22
Je hoeft het niet te wantrouwen hoor, zelfs op het KPN forum wordt door een werknemer van KPN bevestigd dat dit kan:

http://forum.kpn.com/t5/H...ijzigen-omlaag/td-p/18397 (laatste 2 posts)

Het gaat dan wel om een samsung galaxy s2 maar het principe is hetzelfde. Durf je het nu wel aan om het KPN abonnement te nemen 8) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
rxs schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:46:
Ik nam hem bewust niet met het KPN abbo omdat ik mezelf goed genoeg ken om te weten dat ik het omzetten toch compleet ga vergeten :P. Dat ik er bij vodafone een xbox 360 bij kreeg is alleen maar mooi meegenomen. Krijg hem overigens over een paar uurtjes binnen via GSMeasy. Kan niet wachten! :D
Wanneer hebben ze jou gebeld? Ik zit nog steeds op een telefoontje te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Was nog een order van 5 Maart, zou oorspronkelijk de 15e geleverd worden maar door gestoei met nummerbehoud en omdat ik het pakket niet voor vandaag in ontvangst kon nemen is dat wat uitgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-06 01:14
Ik vertrouwde het ook niet helemaal dus uiteindelijk bij castle.nl besteld met vodafone. Tevens was bij mij het verschil in prijs niet zo groot tussen die twee aangezien ik toch wat meer belminuten wil dan die 100 minuten/sms en 100mb. Met 200 belminuten/sms ben je bij kpn met die wisseltruck 492,50 kwijt terwijl bij vodafone 515 maar daarbij heb je wel meer mb (1200 vs 250), onbeperkt sms en 150 belminuten.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Niet zozeer dat ik het niet vertrouwde maar ik heb ook bij Castle.nl besteld, en wel om de reden dat je gewoon niets in de gaten hoeft te houden.. niet hoeft te switchen en je krijgt standaard gewoon een goed abonnement met veel data en veel smsjes. 150 belminuten is wat aan de krappe kant maar goed genoeg. Totaalprijs 515 euro incl. aansluitingskosten en telefoon gaf voor mij de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Polysicsordie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:47:
[...]

Je hoeft het niet te wantrouwen hoor, zelfs op het KPN forum wordt door een werknemer van KPN bevestigd dat dit kan:

http://forum.kpn.com/t5/H...ijzigen-omlaag/td-p/18397 (laatste 2 posts)

Het gaat dan wel om een samsung galaxy s2 maar het principe is hetzelfde. Durf je het nu wel aan om het KPN abonnement te nemen 8) ?
nou ja, ik ben niet iemand die dit gaat vergeten, dus het is een optie ja. probleem is een beetje dat ik pas in september mn abo kan opzeggen maar mijn huidige telefoon motorola milestone is telkens kapot. de KPN wisseltruc is dus goedkoper dan een los toestel aanschaffen en een nieuw (goedkoop) abo afsluiten in september.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Ben uiteindelijk ook nog wel blij dat ik naar Studentmobiel ben gegaan, twijfelde lang tussen Vodafone Castle en KPN, maar nu de 50 euro toestelprijs wegvalt bij Studentmobiel is het voor mij wel echt veeel goedkoper om naar Studentmobiel te gaan, zelfs al neem ik WebXL van 40 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
welk abo heb je nu dan?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Nouja, ik vind het ook te mooi klinken om waar te zijn, maar het is toch echt zo. Toen ik mijn order cancelde bij KPN omdat ik het te duur vond vroegen ze zelfs of ik wel de hoogste genomen had zodat het toestel lekker goedkoop was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
voor zomaar een nieuw abo scheelt het overigens wel veel.

345 bij KPN t.o. 485 bij castle of gsmeasy.

hier is geen rekening gehouden met aansluitkosten en/of vergelijkbare abo's. puur goedkoopste vormen.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
En als je het vergelijjkbaar maakt is het 435 bij KPN, heb je 250 minuten, 500MB. Vergelijkbaar in de zin van bruikbaarheid, MB's zijn meer bij vodafone, maar aan 500 heb ik zelf meeeer dan genoeg. Daarenboven heb ik KPN liever, aan onbeperkt SMS'en heb ik niet veel, ik bel graag, en bij vodafone heb je er voor die prijs maar 100 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 04-06 16:46
Studentmobiel net weer gebeld.

De medewerker zei dat ze morgen een nieuwe levering krijgen, En dat ze er genoeg krijgen om de orders te verwerken.
Dus vrijdag heb ik hem in huis volgens hem..

Ik wacht het af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
Net mijn SXS van Telfort ontvangen. In de doos het toestel, de lader (EP850!) + kabel, headphones en NFC tags. Ondanks dat mij via de email was toegezegd dat wanneer een telefoon een microSIM nodig heeft, deze meegeleverd wordt, geen microSIM te bekennen :(

Edit: inmiddels gebeld met de klantenservice. Ik had inderdaad een microSIM moeten krijgen. Wordt binnen 5 werkdagen opgestuurd (kosteloos) en de kosten voor het bellen met de klantenservice worden vergoed. We doen het er maar mee...

Succes voor iedereen die nog aan het wachten is.

[ Voor 27% gewijzigd door Dynamix op 21-03-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Stridone schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:48:
weet jij wanneer ze die 900 stuks binnen zouden krijgen? ik heb ook nog niets vernomen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
mjkmobI schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:10:
[...]

weet jij wanneer ze die 900 stuks binnen zouden krijgen? ik heb ook nog niets vernomen namelijk.
Net gebeld.. "Het kan morgen zijn, maar het kan ook een andere dag zijn." Ze waren wel zo vriendelijk om me te vertellen dat het niet vandaag ging worden. :') En dat was AMPLogistics zelf. Eigenlijk hoef je niet eens naar die klantenservice te bellen want ze weten je nooit iets nuttigs te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Stridone schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:30:
[...]

Net gebeld.. "Het kan morgen zijn, maar het kan ook een andere dag zijn." Ze waren wel zo vriendelijk om me te vertellen dat het niet vandaag ging worden. :') En dat was AMPLogistics zelf. Eigenlijk hoef je niet eens naar die klantenservice te bellen want ze weten je nooit iets nuttigs te vertellen.
Verdomme, weer een dag extra. Ze lopen wel behoorlijk te prutsen met de levering, hoor.

En dan krijgt Apple kritiek op de beschikbaarheid van hun producten.. De iPhone 4S kon ik tenminste netjes op launch day ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
splackavellie85 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:31:
[...]

Verdomme, weer een dag extra. Ze lopen wel behoorlijk te prutsen met de levering, hoor.

En dan krijgt Apple kritiek op de beschikbaarheid van hun producten.. De iPhone 4S kon ik tenminste netjes op launch day ophalen.
Apple maakt dan ook maar één/twee series tegelijk met minimale verschillen, daarnaast heeft Apple een enorm kapitaal en productiecapaciteit dus kunnen relatief eenvoudig een grote voorraad aanleggen. En de winstmarge op die dingen is zo groot dat ze ook gerust extra zullen betalen om even snel productiecapaciteit er bij te krijgen.

Maarja, het is waar, Apple doet het wat beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Sony heeft ook meer dan genoeg kapitaal om voldoende toestellen uit te rollen. Ze hebben de populariteit gewoon schandalig onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
splackavellie85 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:31:
[...]

En dat is optimistisch, want ze klonk niet bepaald zeker van haar zaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
splackavellie85 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:50:
Sony heeft ook meer dan genoeg kapitaal om voldoende toestellen uit te rollen. Ze hebben de populariteit gewoon schandalig onderschat.
Genoeg kapitaal? 8)7 Sony maakt al jaren verlies en moet het tij keren om het hoofd boven water te houden. Er wordt wel geïnvesteerd maar niet omdat ze omkomen in het geld, ze moeten wel anders halen ze het zeker niet... Maar grote voorraden kosten ook klauwen met geld.

Daarnaast is er pas een korte tijd geleden toestemming gegeven voor de overname van Sony Ericsson en alle toestellen hebben een Sony logo, denk dat ze nog niet zo heel lang geleden in productie gegaan zijn.

Ook is het wel handig te vermelden dat iPhone's/iPad's steeds vaker in het binnenland van China gemaakt worden omdat daar de arbeidskosten nog een stuk lager liggen dan aan de kust en deze vervolgens naar Europa/VS toe worden gevlogen(onder meer door de KLM) omdat de winstmarge groot genoeg is en ze soms snel leveringen nodig hebben om aan de vraag te voldoen. Die luxe heeft Sony niet met een telefoon die 200 euro minder kost... Daarnaast kan Apple op die schaal natuurlijk heel wat betere contracten bedingen met Foxconn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Zo, Studentmobiel ging supersnel, gisteren besteld, vandaag contract en betaling in orde, morgen krijgen ze geleverd, ik zit er bij en heb hem vrijdag/maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
De witte versie van de Sony Xperia S hebben wij helaas momenteel nog niet op voorraad. Wij verwachten in de loop van volgende week dit type van Sony op voorraad te ontvangen. Zodra wij uw telefoon op voorraad hebben ontvangen kunnen wij uw aanvraag verder in behandeling nemen. U ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij u uw pakket verzonden hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Kortom, nog steeds in afwachting van witte SXS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Zijn er nu winkelen die nu de witte kan leveren behalve T-Mobile? Of hebben ze nog steeds in zijn eentje de verkooprechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
floepie05 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:08:
Zijn er nu winkelen die nu de witte kan leveren behalve T-Mobile? Of hebben ze nog steeds in zijn eentje de verkooprechten?
Studentmobiel/gsmwijzer lijkt ze ook te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
AmbroosV schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:17:
[...]

Studentmobiel/gsmwijzer lijkt ze ook te hebben.
nog niet..
als het goed is krijgen ze morgen een grote levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Hopelijk zijn ze niet voorzien van T-Mobile branding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 08-06 20:03
floepie05 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:08:
T-Mobile heeft de eerste maand het alleenrecht dus min. tot 5 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Shifty47 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:42:
[...]

T-Mobile heeft de eerste maand het alleenrecht dus min. tot 5 april.
Media markt heeft ze toch al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
BillSpaarbank schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:06:
[...]

Media markt heeft ze toch al gehad?
Ja, maar dat waren T-mobile branded versies. Geen generieke witte.

Beetje flauw van belsimpel trouwens dat ze de verwachte levertermijn op 5-7 dagen laten staan. :/

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Bij mijn pakket op de site van postnl staat dat hij vandaag tussen 08:30 en 21:30 geleverd gaat worden, hoe groot achten jullie de kans dat dit vandaag nog gaat gebeuren? Of is postnl echt betrouwbaar wat betreft levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijni12 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:00:
Bij mijn pakket op de site van postnl staat dat hij vandaag tussen 08:30 en 21:30 geleverd gaat worden, hoe groot achten jullie de kans dat dit vandaag nog gaat gebeuren? Of is postnl echt betrouwbaar wat betreft levertijden?
Als ze leveren tot 21:30 kan het nog best vandaag zijn hé, het is nog maar 19:00!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
AmbroosV schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:01:
[...]

Als ze leveren tot 21:30 kan het nog best vandaag zijn hé, het is nog maar 19:00!
True, maar ik heb nog nooit na vijf uur een busje van een bezorger gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijni12 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:01:
[...]

True, maar ik heb nog nooit na vijf uur een busje van een bezorger gezien :P
Bij mij is er ooit een installateur van Telenet mijn modem komen upgraden om 22u :P ! Ik denk dat zo'n koerier gewoon zijn leveringen voor de dag moet afmaken. Zo zou ik het toch regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Laatst online: 03-02 18:48
Vandaag ff contract opgestuurd na Castle. Had nog een medewerker aan de lijn gehad en die zei dat de 26ste en 28ste een lading binnen kwam. Dus hoop dat ik hem volgende week een keer heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Mooi, daar zou ik dan bij moeten zitten :) Besteld op 8 maart en 9 maart goedgekeurd. Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
AmbroosV schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:07:
[...]

Bij mij is er ooit een installateur van Telenet mijn modem komen upgraden om 22u :P ! Ik denk dat zo'n koerier gewoon zijn leveringen voor de dag moet afmaken. Zo zou ik het toch regelen.
En en en? Nog 11 minuten :P

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Ach ik kan door het prutswerk van t-mobile pas op de 22e april uitporteren. Waar dit eerst 26 maart was. Tot die tijd geen sxs

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchzilla op 21-03-2012 21:21 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
3x raden hoe laat 'ie geleverd werd *O*
Wel meteen al gezeik: ik kan m'n simkaart niet activeren via de website van KPN

[ Voor 50% gewijzigd door marijni12 op 21-03-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Laatst online: 03-02 18:48
Castle had mij gebeld naar aanleiding van dat ik me contract nog niet had opgestuurd :P.
Ma had via de live chat na gevraagd dat je dus beter even kan wachten met opsturen van je contract als je wilt dat je abonnement pas later in gaat.
Maja ik had dus terug gebeld en het even uitgelegd. Zegt de medewerker dat het een op=op actie is ma daar klopt niks van dat weet ik wel zeker. Ik moest alleen me contract voor 1 april op gestuurd hebben anders was de aanbieding niet meer geldig (zoals op mijn contract stond). In ieder geval had hij ook nog te melden dat wanneer je contract pas was goed gekeurd is je dan pas in de wachtrij wordt geplaatst aan wie ze het eerste uitleveren mocht er niet genoeg zijn.
Ik zat dan nu ongeveer rond de 70ste klant in de rij. Zoiets had die te melden. Als laatste nog even na gevraagd of ze op de hoogte waren dat de Xperia S een micro sim gebruikt. En dat waren ze dus als het goed is wordt er gewoon een micro sim meegeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 23:00
T-Mobile verkoopt niet als enige de witte versie. Ik heb er vandaag een aantal binnen gehad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Een aantal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
gisteren ook mijn xperia s ontvangen via studentmobiel. De doos van de verpakking had een flinke dreun gehad en was open. De doos waar de xperia uiteindelijk inzat was nog verzegeld.

Nu heb ik via studentmobiel geen autolader meegekregen wat ze beloofd hadden. Niet dat ik het mis maar wanneer ze iets beloven vind ik ook dat ze dit na moeten komen. Ik heb er inmiddels naar mijn mening toch lang genoeg op gewacht.

Ik heb mijn nummer laten behouden en ben van simpel naar t-mobile gegaan. Ik kan alleen nog maar bellen met mijn oude mobiel op mijn simpel abo. De xperia met T-mobile simkaart heeft nog geen netwerk, nu hopen dat dit snel komt. Heeft iemand een idee hoe lang dit ongeveer duurt tot dat hij geactiveerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345414

Sunblade NL schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 22:45:
Castle had mij gebeld naar aanleiding van dat ik me contract nog niet had opgestuurd :P.
Ma had via de live chat na gevraagd dat je dus beter even kan wachten met opsturen van je contract als je wilt dat je abonnement pas later in gaat.
Maja ik had dus terug gebeld en het even uitgelegd. Zegt de medewerker dat het een op=op actie is ma daar klopt niks van dat weet ik wel zeker. Ik moest alleen me contract voor 1 april op gestuurd hebben anders was de aanbieding niet meer geldig (zoals op mijn contract stond). In ieder geval had hij ook nog te melden dat wanneer je contract pas was goed gekeurd is je dan pas in de wachtrij wordt geplaatst aan wie ze het eerste uitleveren mocht er niet genoeg zijn.
Ik zat dan nu ongeveer rond de 70ste klant in de rij. Zoiets had die te melden. Als laatste nog even na gevraagd of ze op de hoogte waren dat de Xperia S een micro sim gebruikt. En dat waren ze dus als het goed is wordt er gewoon een micro sim meegeleverd. :)
70? Dat valt me mee. Ik heb mijn contract op 10 maart opgestuurd naar ze. Als ik dat toen zou dan dan zou ik nog wel bij de eerste batch zitten, maar ik had daar niet veel langer mee moeten wachten zeiden ze toen. Maargoed, misschien valt dat allemaal wel mee. Aangezien ik niet zeker wist of ik de telefoon binnen heb voordat ik op vakantie ga heb ik al wel de microsim met adapter aangevraagd via de mail. Die waren ook de volgende dag binnen zonder bijbetaling. Goed geregeld dus tot nu toe. Nu hopen dat hij ook daadwerkelijk halverwege volgende week binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 23:00
3 witte :p Maar gewoon in een klein winkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
-wacht op het mailtje van studentmobiel-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Androo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:19:
-wacht op het mailtje van studentmobiel-
Same here! Ben net wel ziek geworden, moet naar huis naar de huisarts, dus either way kan ik hem pas maandag ontvangen. Maar het zou wel fijn zijn als dat ook daadwerkelijk zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
En belsimpel heeft de levertijd gewijzigd van 5-7 dagen in 2 weken...

Altijd leuk, webshops die maar wat invullen bij de levertijd. Status update sturen kan er ook al niet van af. |:(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378852

hier ook wachten op het mailtje van studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
iemand zin om te bellen naar studentmobiel om tevragen of ze al binnen zijn? haha -ongeduldig-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

De Hi Online shop verteld dat ze pas 28 maart nieuwe levering krijgen

Heb mijn bestelling 24 feb. geplaatst, hoe lang moet ik nog wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Bij gsmeasy is vandaag (niet gisteren) een levering binnen gekomen en vanmiddag wordt nog een tweede levering verwacht. Ik hoop vandaag gebeld te worden door AMP-Logistics voor een afspraak morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-06 19:27
joost89, op de hi site staat dat er nog 221 stuks op voorraad zijn, dus het lijkt mij dat er dan iets niet in orde is als jij te horen hebt gekregen dat op de 28e pas een nieuwe levering volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452189

Iemand enig idee wanneer gsmwijzer de xperia zal binnenkrijgen? Ik durf al niet meer te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
studentmobiel net gebeld,

ze krijgen vandaag of morgen binnen zei de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 07:03
dirk- schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:37:
gisteren ook mijn xperia s ontvangen via studentmobiel. De doos van de verpakking had een flinke dreun gehad en was open. De doos waar de xperia uiteindelijk inzat was nog verzegeld.

Nu heb ik via studentmobiel geen autolader meegekregen wat ze beloofd hadden. Niet dat ik het mis maar wanneer ze iets beloven vind ik ook dat ze dit na moeten komen. Ik heb er inmiddels naar mijn mening toch lang genoeg op gewacht.

Ik heb mijn nummer laten behouden en ben van simpel naar t-mobile gegaan. Ik kan alleen nog maar bellen met mijn oude mobiel op mijn simpel abo. De xperia met T-mobile simkaart heeft nog geen netwerk, nu hopen dat dit snel komt. Heeft iemand een idee hoe lang dit ongeveer duurt tot dat hij geactiveerd wordt?
Mag ik vragen wanneer je de order geplaatst hebt ?
Heb zelf een order geplaatst op 22 februari en heb nog geen bericht ontvangen maar ze hebben dus schijnbaar al een badge ontvangen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Brabso schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:59:
[...]

Mag ik vragen wanneer je de order geplaatst hebt ?
Heb zelf een order geplaatst op 22 februari en heb nog geen bericht ontvangen maar ze hebben dus schijnbaar al een badge ontvangen ....
4-3-12 met een t-mobile smart plus 230 van de oude generatie. Alleen kan ik er nog weinig mee doen aangezien mijn simkaart nog niet is overgezet, smsjes kijrg ik nog op mijn oude mobiel met oude simkaart wat dus eigenlijk op de xperia s binnen zal moeten komen omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik had geen zin meer om langer te wachten. Vanmorgen mijn order geannuleerd bij KPN en net in de winkel verlengd. Gevolg is dat ik nu de Xperia S in mijn handen heb. KPN-winkels hebben vandaag gewoon voorraad gekregen.

Raar dus dat mijn order nog niet uitgeleverd was. Misschien een tip voor overige mensen die op KPN aan het wachten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Hoe bel je eigenlijk een KPN winkel (die van Delft)? Ik vind enkel een algemeen nummer, niet van de filialen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452189

bedankt voor de info, ben benieuwd wanneer ik van gsmwijzer effectief een bericht krijg dat hij verzonden is, maar ik veronderstel als ze vandaag nog versturen dat ik hem pas volgende week zal hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
Bij studentmobiel falen ze trouwens wel op hun site:

Inhoud van het pakket

SonyEricsson Xperia S
Thuislader
Accu
NFC Smarttags(2x)

- sony ericsson?
- accu ?
Accu zit toch ingebouwd?

falers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Bij studentmobiel, icm Witte Sony Xperia S. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
splackavellie85 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:19:
Bij gsmeasy is vandaag (niet gisteren) een levering binnen gekomen en vanmiddag wordt nog een tweede levering verwacht. Ik hoop vandaag gebeld te worden door AMP-Logistics voor een afspraak morgen.
Al gebeld inmiddels? Ik zit te twijfelen om zelf even contact op te nemen, toen ik gisteren naar AMPlogistics doorverbonden werd voor een andere vraag wilden ze al een afspraak met me inplannen maar bleek het toch nog niet te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Stridone schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:18:
[...]

Al gebeld inmiddels? Ik zit te twijfelen om zelf even contact op te nemen, toen ik gisteren naar AMPlogistics doorverbonden werd voor een andere vraag wilden ze al een afspraak met me inplannen maar bleek het toch nog niet te kunnen.
Nope, nog steeds niet gebeld. Ik ga zo even naar AMP logistics bellen om te kijken of zij wel al wat binnen hebben van gsmeasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
Xant0r schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:02:
[...]

Bij studentmobiel, icm Witte Sony Xperia S. :*)
nice..
ik wacht nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
splackavellie85 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Nope, nog steeds niet gebeld. Ik ga zo even naar AMP logistics bellen om te kijken of zij wel al wat binnen hebben van gsmeasy.
Ok, ik hou dit topic met smart in de gaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449880

Geachte mevrouw,
We kunnen uw order uitleveren. Het pakket wordt spoedig bezorgd.

KPN KPN KPN!!!!

JEEEEJ! Trach & Trace doet het echter nog niet. Alleen deze mail binnen gehad en geen sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378852

nog niks van studentmobiel....28 feb los toestel???
Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste