Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
ik ook niet, 7-3 los toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was het maar, ook een los toestel besteld op 27-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Die van mij was trouwens wel met abonnement, wellicht dat 'wij' voorrang krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja, afgelopen dinsdag waren er ook al een hoop verstuurd, ook alleen voor diegene die het met abonnement hebben besteld, dus lijkt het wel op ja.

vind het alleen een beetje bs dat mensen die de xperia een week later (of nog later zelfs) dan mij met abonnement hm al hebben, en ik hier nog zit zonder iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:26:
naja, afgelopen dinsdag waren er ook al een hoop verstuurd, ook alleen voor diegene die het met abonnement hebben besteld, dus lijkt het wel op ja.

vind het alleen een beetje bs dat mensen die de xperia een week later (of nog later zelfs) dan mij met abonnement hm al hebben, en ik hier nog zit zonder iets.
abo gaat toch pas 10-4 in, wat een service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Heel vervelend om te horen dat uw pakket een beschadiging had opgelopen. Wij zullen PostNL hierop aanspreken.

Helaas was er was miscommunicatie bij ons waardoor de autolader niet was meegeleverd.

Deze wordt vandaag naar u nagestuurd. U kunt deze morgen in huis verwachten. Uw nieuwe simkaart wordt op 10-04-2012 actief, dan wordt tevens uw telefoonnummer geporteerd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Hier word ik dus echt gek van :(

[ Voor 9% gewijzigd door dirk- op 22-03-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Pdashop heeft hem inmiddels ook los leverbaar en op voorraad:

http://www.pdashop.nl/pro...vemailer&utm_medium=email

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 22-03-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

thumblex. schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:26:
joost89, op de hi site staat dat er nog 221 stuks op voorraad zijn, dus het lijkt mij dat er dan iets niet in orde is als jij te horen hebt gekregen dat op de 28e pas een nieuwe levering volgt?
Flink genaaid, een of andere B*tch heeft mijn order gecanceld, ik had hem dus allang kunnen hebben./

Nu nieuwe order aangemaakt, en ik kan hem in 3 dagen verwachten.... dat is te bidden voor ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
nog niks gehoord van studentmobiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Androo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:17:
nog niks gehoord van studentmobiel..
Hier ook nog niks gehoord helaas. Had het wel gehoopt vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga hem gewoon morgenmiddag halen bij Coolblue in Antwerpen. Toch bijna geen les, het is mooi weer, en Antwerpen is een fijne stad :P

En Coolblue is naar mijn ervaring gewoon heel erg goed met garantie en alles wat erbij hoort, ik heb echt geen zin om rechtstreeks bij Dynafix alles te moeten gaan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribbe82
  • Laatst online: 02-09 07:25
Zojuist een SMS en mail gehad van Coolblue gehad dat mijn bestelling is ingepakt :)
T weekend lekker spelen dus.
10-3 besteld in de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:43
Zojuist toch maar weer mijn order bij Studentmobiel.nl aangepast naar een zwart toestel(heb geen geduld, vandaar) omdat ze die sowieso morgen uit zouden moeten kunnen leveren... Daar gaan we dan maar vanuit :)

Even voor de duidelijkheid, ik heb hem ook pas 3 dagen geleden hier besteld:
http://www.studentmobiel...._id%3D2%23bestelformulier

Dus schijnbaar krijgen ze genoeg zwarte binnen :)

[ Voor 57% gewijzigd door Rctworld op 22-03-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
Toch aan het twijfelen om het te annuleren bij studentmobiel..
Nog niks gehoord.

bij http://www.pdashop.nl/pro.../sony-xperia-s-black.html
issie op voorraad, en morgen in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
Zo, eindelijk geannuleerd bij die idioten van GSMeasy. Ze hadden hem wel binnen maar nu moest ik toch weer tot volgende week vrijdag wachten omdat het nummerbehoud nog aangevraagd moest worden. Dan maar €59,- goedkoper bij Castle en maar weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Androo, ze komen dan ook pas morgen binnen bij studentmobiel he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n zin hem te annuleren bij gsmwijzer en hem gewoon te kopen bij coolblue, dan heb ik hem morgen, gene zever.

Maar een klein stemmetje zegt dan weer, hush hush, nog eventjes, spaar lekker die 50 euro uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Net studentmobiel aan de telefoon gehad. Vandaag wordt er niets uitgeleverd. Morgen komen ze binnen maar als dat in de namiddag is mogen we dus vrolijk tot dinsdag wachten was de boodschap. Begin onderhand echt geirriteerd te raken. "uiterlijk zaterdag" mn reet. Stelletje amateurs daar. Ik was goed te spreken over de KS maar ik zal studentmobiel niet meer aanraden aan anderen. Hadden ze maar een betere SLA met hun leverancier moeten afspreken.

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:11:
Zo'n zin hem te annuleren bij gsmwijzer en hem gewoon te kopen bij coolblue, dan heb ik hem morgen, gene zever.

Maar een klein stemmetje zegt dan weer, hush hush, nog eventjes, spaar lekker die 50 euro uit
geduld is een schone zaak enzo.
Het geld is het punt niet en heb hem zelf liever ook vandaag in plaats van volgende week maar de extra besparing die het geduld oplevert is wel lekker. Kan ik dat weer aan andere zooi uitgeven.

Heb zelf ook bij GSMeasy besteld en stap dus over van Tmobile naar VF. Maar weet iemand van jullie wanneer hun het overschakelen van provider aanvragen? Pas wanneer hun de GSM binnen krijgen en dus kunnen versturen of direct wanneer je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yuri schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:13:
Net studentmobiel aan de telefoon gehad. Vandaag wordt er niets uitgeleverd. Morgen komen ze binnen maar als dat in de namiddag is mogen we dus vrolijk tot dinsdag wachten was de boodschap. Begin onderhand echt geirriteerd te raken. "uiterlijk zaterdag" mn reet. Stelletje amateurs daar. Ik was goed te spreken over de KS maar ik zal studentmobiel niet meer aanraden aan anderen. Hadden ze maar een betere SLA met hun leverancier moeten afspreken.
annuleren dan maar! dan wordt het coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
net geannuleerd bij studentmobiel.

En besteld via coolblue / pdashop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 23:46

Kit

net check op status bij gsmeasy:

22-03-2012 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
14-03-2012 Artikel niet op voorraad en is voor u besteld. Wij nemen zsm contact op voor een afspraak.
13-03-2012 Voorraad controle
13-03-2012 Bestelling geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11-2023
Net AMP-Logistics aan de lijn gehad.. Ze hebben mijn order wel binnen gekregen, maar omdat ik nummerbehoud wilde, kan hij op zijn vroegst donderdagochtend geleverd worden. Ik heb nu een afspraak voor donderdag gemaakt.

Het houdt maar niet op met gezeik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:16:
[...]

annuleren dan maar! dan wordt het coolblue!
Laat de bestelling staan, misschien ook maar goed dat ie later komt. Heb tentamenweek volgende week hehehe zo min mogelijk afleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
splackavellie85 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:21:
Net AMP-Logistics aan de lijn gehad.. Ze hebben mijn order wel binnen gekregen, maar omdat ik nummerbehoud wilde, kan hij op zijn vroegst donderdagochtend geleverd worden. Ik heb nu een afspraak voor donderdag gemaakt.

Het houdt maar niet op met gezeik..
Zelfde verhaal dus.. Konden ze dat nummerbehoud dan niet meteen aanvragen? :') Nou ja, heb hem gewoon geannuleerd, ik ga geen cent meer uitgeven aan een bedrijf met zo'n waardeloze klantenservice. Heb m'n contract al opgestuurd naar Castle, nog goedkoper uit ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Stridone schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:40:
[...]

Zelfde verhaal dus.. Konden ze dat nummerbehoud dan niet meteen aanvragen? :')
Dat waren inderdaad ook echt mijn gedachten. Alsof je een toestel nodig hebt om nummerbehoud aan te vragen.
Nou ja, heb hem gewoon geannuleerd, ik ga geen cent meer uitgeven aan een bedrijf met zo'n waardeloze klantenservice. Heb m'n contract al opgestuurd naar Castle, nog goedkoper uit ook. :)
Begrijpelijk. Ik heb het niet gedaan, ik wil m'n Xbox :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yuri schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:36:
[...]

Laat de bestelling staan, misschien ook maar goed dat ie later komt. Heb tentamenweek volgende week hehehe zo min mogelijk afleiding...
Ach, het is al gebeurt. Bij gsmwijzer bestellen is de slechtste beslissing die ik ooit heb gemaakt. NUL communicatie, iedereen heeft een ander verhaal. Ik heb het wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Erg grappig wat er nu gebeurt, een aantal dagen / een week geleden waren er nog mensen aan de lopende band aan het annuleren bij coolblue, nu komt iedereen toch maar weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Zo, heel gezeur gehad met KPN:
Ik zou vandaag over moeten stappen, dus ik microsim erin doen. Krijg ik een melding dat die kaart nog niet geactieveerd is. Deze vervolgens proberen te activeren via de site, deze geeft uiteraard een foutmelding, dus de klantenservice bellen. Zegt die vrouw, dan moet je je tijdelijk nummer invoeren, die staat dus op de grote simkaart, dus ik zeg: daar kan ik niet bij, die past niet in mijn telefoon. Zegt ze opeens, ja, maar hij is wel al geactiveerd, dus ik enigzins geirriteerd: hij zit nog ongeopend in de doos.

Het antwoord kan je wel raden: nee meneer, dat kan niet, volgens onze gegevens is uw contract 14 maart ingegaan. Dus ik nog geirriteerder: dan wil ik heel graag dat ik met mijn microsim kan bellen. Wat gezeur later zou dan alles overgezet zijn naar mijn microsim.
Dus ik: is mijn nummer nu ook overgezet?
Zei: nee meneer, u hebt geen nummerbehoud aangevraagd.
Dus toen was ik echt chagrijnig, en hen uitgelegd dat ik dat echt wel had gedaan, dat zou ze even navragen bij nummerbehoud. Dat duurde ook nog een poosje, maar een lang verhaal kort: fout ergens bij KPN en nu gaat mijn contract de 19e in van april. Nu hoop ik dat ik ook tot die tijd kan bellen met t-mobile en ze bij t-mobile niet de boel morgen dicht gooien.

Conclusie van dit verhaal: Voor de service hoef je niet bij T-mobile weg of naar KPN te gaan. Ben bij T-mobile vele malen beter geholpen, zelfs toen ik mijn contract wou opzeggen!

[ Voor 6% gewijzigd door Cyleo op 22-03-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Cyleo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:05:
Ik zou vandaag over moeten stappen, dus ik microsim erin doen. Krijg ik een melding dat die kaart nog niet geactieveerd is. Deze vervolgens proberen te activeren via de site, deze geeft uiteraard een foutmelding, dus de klantenservice bellen. Zegt die vrouw, dan moet je je tijdelijk nummer invoeren, die staat dus op de grote simkaart, dus ik zeg: daar kan ik niet bij, die past niet in mijn telefoon. Zegt ze opeens, ja, maar hij is wel al geactiveerd, dus ik enigzins geirriteerd: hij zit nog ongeopend in de doos.

Het antwoord kan je wel raden: nee meneer, dat kan niet, volgens onze gegevens is uw contract 14 maart ingegaan. Dus ik nog geirriteerder: dan wil ik heel graag dat ik met mijn microsim kan bellen. Wat gezeur later zou dan alles overgezet zijn naar mijn microsim.
Dus toen was ik echt chagrijnig, en hen uitgelegd dat ik dat echt wel had gedaan, dat zou ze even navragen bij nummerbehoud. Dat duurde ook nog een poosje, maar een lang verhaal kort: fout ergens bij KPN en nu gaat mijn contract de 19e in van april. Nu hoop ik dat ik ook tot die tijd kan bellen met t-mobile en ze bij t-mobile niet de boel morgen dicht gooien.

Conclusie van dit verhaal: Voor de service hoef je niet bij T-mobile weg of naar KPN te gaan. Ben bij T-mobile vele malen beter geholpen, zelfs toen ik mijn contract wou opzeggen!
Er is inderdaad een hoop mis gegaan bij de KPN, ik zit zelf nu ook met een niet-activeerbare micro-sim.. Dame bij de klantenservice kon me helaas niet helpen, ben zelf later naar een KPN winkel gegaan en de beste mevrouw kon mijn oude sim wel knippen, maar meer ook niet. Ze zei dat ik het maandag nog eens moet proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:36

SaN

Cyleo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:05:

Ongelofelijk... Ik ga vanavond ook weer bellen met KPN.

Ik had vanmiddag toevallig T-mobile aan de telefoon. Die zeiden dat er helemaal geen nummerportering aangevraagd was door KPN (ik heb 16-02 besteld) Het nummer zou 18 april overgezet moeten worden, maar volgens T-mobile zit er sowieso een maand opzegtermijn op, dus dat kan helemaal niet.

Wat een verschrikkelijke service van KPN. Tot nu toe is bij mij, echt zonder uitzondering, alles fout gegaan.

Vanavond weer bellen met KPN. Eens kijken of ze überhaupt iets op kunnen lossen zonder mijn order voor de 3e keer te annuleren en opnieuw in het systeem te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 22-03-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:55:
Erg grappig wat er nu gebeurt, een aantal dagen / een week geleden waren er nog mensen aan de lopende band aan het annuleren bij coolblue, nu komt iedereen toch maar weer terug :P
Voor mij is het in elk geval een grote les :P Ik had hem eerst op 10 februari bestelt in de hoop hem op de release date te krijgen. Uiteindelijk bestel ik hem de 22ste maart om hem morgen in huis te hebben. Preordering, what a waste :D

Ergens wel blij dat ik hem nu bij coolblue bestelt heb. Het mag dan wel een pak meer kosten maar je betaalt uiteindelijk ook voor service en die is in elk geval een pak beter dan bij gsmwijzer/studentmobiel. Ik vind het vooral laf dat als je belt je te horen krijgt dat je hem effectief zaterdag hebt. Maar dan hoort dat ze niet leveren op zaterdag, dat de bestelling pas dinsdag binnen komt. Ik wil van het gezever af zijn eerlijk gezegd en dan is nu het geval, morgen hier thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:58:

Ergens wel blij dat ik hem nu bij coolblue bestelt heb. Het mag dan wel een pak meer kosten maar je betaalt uiteindelijk ook voor service en die is in elk geval een pak beter dan bij gsmwijzer/studentmobiel. Ik vind het vooral laf dat als je belt je te horen krijgt dat je hem effectief zaterdag hebt. Maar dan hoort dat ze niet leveren op zaterdag, dat de bestelling pas dinsdag binnen komt. Ik wil van het gezever af zijn eerlijk gezegd en dan is nu het geval, morgen hier thuis!
Helemaal mee eens, coolblue is echt top qua service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Het is wel echt gewoon 80 euro duurder, dan wacht ik liever even. Ik heb vooralsnog geen slechte ervaring met studentmobiel, ze zijn bij mij nog niet aan het liegen geslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Hij is bij coolblue/pdashop zelfs nog goedkoper.... Bij studentmobiel betaalde ik 119,00 icm Tmobile iSmart 300 en bij pdashop is de xperia 90,00 als ik morgenmiddag nog geen mail heb gehad dan cancel ik hem bij studentmobiel. Jammer dat mijn tevredenheid als klant zo snel om kan slaan wanneer men de afspraken niet na komt he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

splackavellie85 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:24:
[...]

Helemaal mee eens, coolblue is echt top qua service!
Net een mail gekregen dat mijn bestelling is ingepakt en ik over een paar minuten een verzend bevestiging krijg! Hoe geweldig het voelt eindelijk zo'n mail te ontvangen. Bij gsmwijzer was ik niet eens heel zeker of ik hem volgende week zal aankrijgen, laat staan vrijdag zoals ze initieel zeiden of zaterdag wanneer ze niet leveren. Het is een beetje jammer dat het zo een heisa is voor gewoon een bestelling af te ronden. Als ze mij nu vandaag een mail hadden gestuurd dat ik hem dinsdag zal ontvangen had ik mijn order nog wel laten staan. Maar ik weet totaal van niks en dat is frustrerend na die eerste verwachte datum van 5 maart.

Python, Perl, alles wat je wil, maar een automatisch mailtje sturen wanneer ze een levering binnen krijgen, bij deze de levertijd van 1-3 dagen optellen en de klant zo tenminste IETS laten weten. Ik kan er echt niet bij maar blij dat ik ervan af ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook bij phone house staat op de site dat ze direct uit voorraad leverbaar zijn, nu maar hopen dat ik hem morgen gelijk kan ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
marijni12 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:55:
Snap dat iedereen zijn telefoon wilt hebben en liefst ook zo snel mogelijk. Vervelende is wel dat iedereen met geannuleerde orders komt te zitten en drukte nog erger word dan nodig is. Maar is iedereens goed recht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xant0r schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:03:
[...]

Snap dat iedereen zijn telefoon wilt hebben en liefst ook zo snel mogelijk. Vervelende is wel dat iedereen met geannuleerde orders komt te zitten en drukte nog erger word dan nodig is. Maar is iedereens goed recht ;)
Die drukte hebben ze deels aan zichzelf te danken ook. Ik denk dat het wel logisch is dat veel mensen, including myself al veel minder geneigd zouden zijn te annuleren als we de uiteindelijke uiterste leverdatum tenminste kennen. Hiervoor heb ik geannuleerd bij gsmwijzer, ze hebben mij nog geen enkele keer gecontacteert zonder dat ik hiervoor zelf contacteerde... geen communicatie, niet leuk als je zo staat te popelen, wat ze ook wel hadden kunnen inschatten denk ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri
Xant0r schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 23:03:
[...]

Ja dat is nogal logisch. Webshops zullen hier van leren dat ze duidelijke leverdata krijgen van hun leveranciers desnoods met een onderliggende SLA. Op het moment dat ik een auto bestel en de levertijd mee krijg en de fabrikant de levertijd tot 4x toe naar achter verschuift dan is het toch logisch dat je de auto bij een andere dealer uit voorraad koopt? En laat de dealer dan niet aankomen met het argument dat het nog drukker wordt met al die afbestellingen. Gewoon werken voor je geld, je afspraken met de klant nakomen en helder communiceren. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht van gsmwijzer mijn xperia is verstuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook net een mail gekregen van gsmwijzer dat de Xperia is verstuurd naar het afhaalpunt, maar ik heb ze gisterenavond voor sluitingsuur een mail gestuurd dat 'k wil annuleren, dus dat is niet mijn fout.

Ik heb toch nog niet betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wederom nog geen mail van studentmobiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne wordt opgestuurd met tnt post, iemand ervaring wanneer ik dan de gsm kan verwachten bij mij thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Best wel slecht dat er nog steeds zoveel mensen zijn die hem niet hebben.
Ik zit bij T-Mobile en heb hem nu al 2 weken.
Bovendien had me eerste XPS een dooie pixel, heb die terug gestuurd, en kreeg na 3 dagen een nieuwe van T-Mobile van de nieuwe levering. Toch apart dat T-Mobile zo snel al leveringen krijgt en de rest allemaal moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al moest ie vandaag toch aangekomen zijn via gsmwijzer, het kan me eerlijk gezegt niets schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:24:
Mijne wordt opgestuurd met tnt post, iemand ervaring wanneer ik dan de gsm kan verwachten bij mij thuis?
Waarschijnlijk om 11:43 uur :Y

Zonder gekheid, ze leveren de hele dag. Bij mij in de wijk verschijnt TNT meestal tussen 16:30 en 19:00 uur. Niemand kan er iets zinnigs over zeggen bij jou uiteraard ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 09:40:
[...]

Waarschijnlijk om 11:43 uur :Y

Zonder gekheid, ze leveren de hele dag. Bij mij in de wijk verschijnt TNT meestal tussen 16:30 en 19:00 uur. Niemand kan er iets zinnigs over zeggen bij jou uiteraard ;)
Ben benieuwd ik neem mij vlug een halve dag verlof zodat ik thuis hem kan op wachten en is hetvandaag niet dan zal het voor volgende week zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Bij Castle.nl staat de levertijd nu op 7 dagen en de aanbieding is nog 4 dagen geldig. Daarnaast kun je nu ook kiezen voor de witte of zwarte variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo, op de trein richting Coolblue Antwerpen ^^ Spannend!

(goed dat ik zo'n SIM-kaart heb waar ik een micro-SIM uit kan drukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over een uurtje zou hij moeten aankomen! exciting! Werd nog nog gebeld door gsmwijzer of ik zeker wou annuleren nu ze hem in stock hadden, de klantenservice komt op het moment dat je je rekening nummer al hebt doorgegeven voor een terug storting, the irony

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij ook een mailtje of ik toch zeker wou annuleren nu ze hem wel in stock hebben... Ik vind het een beetje sneu, maar wat fatsoenlijke communicatie naar de klanten zou al veel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, ik heb hem 10 minuten geleden aangekregen! nooit gedacht dat die zo goed en stevig zou voelen in de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
Status zending:

Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.

Vandaag tussen 16:00 - 18:00in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Werd net gebeld door AMPLogistics en zoals ik het begrijp is mijn toestel er maar krijg ik het pas op 6 april vanwege geknoei bij GSMeasy :( .

De dame aan de telefoon zei op een beleefde manier dat ze niet helemaal begreep wat ze met de order moesten doen omdat ik geen nummerbehoud had aangevraagd maar wel mijn nummer (welke geen VF nr is) had ingevuld en dat ik ook mijn sim-kaart nummer niet had ingevuld.

Ik zei direct dat ik me vrij zeker was dat ik wel om nummer behoud had gevraagd en wel mijn sim nummer ingevuld had, aangezien ik me nog vrijgoed herinner dat ik mijn sim-kaart nummer eruit gehaald had.

Maja vanwege dit geknoei van GSMeasy word nummer behoud nu pas aangevraagd en krijg ik hem pas op 6 april (over 2 weken dus).
Aan de ene kant maakt het me niet veel uit aangezien het slechts een kwestie van tijd is en ik er extra geld mee bespaar maar aan de andere kant is het jammer dat ik nu een week ofzo langer moet wachten vanwege amateuristisch gepruts bij GSMeasy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

studentmobiel heeft nu voorraad volgens de website...
nog geen mail....los toestel 28 feb. besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebbes, net gaan afhalen bij Coolblue, kreeg de mail dat hij binnen was terwijl ik in de wachtrij stond :-P spannend, dadelijk uitpakken!

Altijd wel heel heel vriendelijk bij Coolblue, trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagaBaSH
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 15:26

RagaBaSH

Huttenbouwer

Nou, GSMWijzer heeft voorraad. Maar blijkbaar ook erg veel orders. Ze vertelde me dat het magazijn druk doende was om alle abo's te activeren en de bestellingen te verpakken. Maar of ze dan vandaag verstuurd worden....

Niet dat het veel uitmaakt, ik krijg em toch pas maandag, want ik heb mijn kantoor als afleveradres gezet. Ik ga ook niet bij de brievenbus zitten wachten zeg maar.....

Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb ook toch maar weer besteld bij Coolblue. Scheelt wel veel geld bij verlenging van 1 jaar met Vodafone Bel SMS Web Smart 100. En weer snel gebeld, vriendelijk te woord gestaan. Maandag wordt ie geleverd, want morgen ben ik er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net studentmobiel gebeld, om te vragen hoe het zit na aanleiding van het feit dat de telefoon op de website vooradig is...

krijg ik als antwoord dat ze niet genoeg telefoons binnen hebben om alles te verwerken...
op mij vraag dus geen antwoord gehad.

nu heb ik echt een andere telefoon nodig, deze is sterven naar dood, krijg ik als antwoord dat ze proberen om mij er vandaag tussen te zetten..

nu hoop ik toch wel voor hun dat ze niet weer anderen die hem later hebben besteld voor trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9mHeMl.jpg
Over and out, ik ben naar het gewone topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Net Gsmeasy aan de lijn gehad, krijg hem morgen :) Ik heb besteld op de 13e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mjkmobI schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:41:
Net Gsmeasy aan de lijn gehad, krijg hem morgen :) Ik heb besteld op de 13e!
Vraagje, had je ook om nummer behoud gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Gewoon even een belletje met studentmobiel, vriendelijk!

Telefoons zijn binnen, de mijne zit er gegarandeerd bij (eergisteren besteld), maar ze wist in alle eerlijkheid niet te vertellen of ze allemaal vandaag de deur uit zouden gaan (aangezien ze maar 4 uur meer werken). If yes, heb ik hem morgen, if not, heb ik hem dinsdag.

Bevredigend antwoord, ik ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
mbttr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:58:
Gewoon even een belletje met studentmobiel, vriendelijk!

Telefoons zijn binnen, de mijne zit er gegarandeerd bij (eergisteren besteld), maar ze wist in alle eerlijkheid niet te vertellen of ze allemaal vandaag de deur uit zouden gaan (aangezien ze maar 4 uur meer werken). If yes, heb ik hem morgen, if not, heb ik hem dinsdag.

Bevredigend antwoord, ik ben blij!
Goed om te horen, ik heb hem ook pas eergister besteld ofzo en gisteren laten veranderen in een zwarte omdat die gegarandeerd vandaag binnen zouden zijn. Nu even hopen dat hij vandaag nog verstuurd gaat worden inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie iets kunnen laten weten als je een mailtje heb gehad aub??

zit ondertussen vanaf 24 feb te wachten, en ze wist niet zeker of ik erbij zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 13:04:
Zouden jullie iets kunnen laten weten als je een mailtje heb gehad aub??

zit ondertussen vanaf 24 feb te wachten, en ze wist niet zeker of ik erbij zat...
Same here. Ook al in febuari besteld. Ben wel benieuwd, maar ga ze niet bellen aangezien dat misschien nog meer onnodig tijd zal kosten in deze drukke periode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel: status omgezet. Pakket verzonden. (28feb)
wat bleek mijn status was door de gratis autolader teruggezet naar nog niet betaald.
na een telefoontje, nu opgelost. Morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:48:
[...]

Vraagje, had je ook om nummer behoud gevraagd?
Ja ik heb dat aangevinkt, we gaan meemaken of het ze gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m net gekregen! :9
Wel vreemd dat nergens GSMeasy op staat, ook niet op de pakbon.
Er zit alleen een stickertje op de verzenddoos waar de ThePhoneHouse op staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quixer
  • Laatst online: 26-03-2024
Net te horen gekregen van studentmobiel dat de mijne vandaag wordt verzonden. Pfff... het werd al tijd zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Zo eindelijk thuis, pakketpost nog niet geweest. 8)

Nu afwachten tot ie komt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufunyo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-07-2019
Geachte heer ████████,

Uw bestelling bij Algebeld.nl met ordernummer ███████████ wordt vandaag verzonden naar het volgende adres:

███████████
███████████████████

█████████████████████████
████████████
Nederland

Uw pakket is met Post NL verstuurd. De barcode van het pakket is : ███████████████.

*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Jeuj, studentmobiel heeft die van mij zojuist ook verzonden, uiteindelijk toch geen spijt gekregen, 70 euro minder dan bij KPN en sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Haha NICE!

Was aan het wielrennen, kreeg telefoon van CEVA Logistics, KPN kon leveren. Nog effe getwijfeld of ik toch 50 euro zou hebben om hem zeker morgen te hebben, studentmobiel misschien dinsdag, maar toch maar gecancelled, is toch wat geld bespaard.

Heel de rit naar huis (wat maar 15 minuten meer was) getwijfeld of het de juiste keuze was, kom thuis, en studentmobiel heeft verzonden. Aaaaah yea!

*edit*

Zei dus tegen die CEVA dude dat ik bij KPN wou cancellen, is het daarmee goed? Of moet ik KPN ook nog bellen?

[ Voor 13% gewijzigd door mbttr op 23-03-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagaBaSH

RagaBaSH

Huttenbouwer

Eindelijk, GSMWijzer komt over de brug:
Beste ********,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.

Uw order (Ordernummer: ******) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail.

Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd deze morgen om 8u30 verzonden nog geen pakketdienst gezien aan huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Vanaf morgen is dit topic zo dood als wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Nee, er zijn nog enkelen die bij Castle hebben besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Doe NU bij studentmobiel, dan heb je hem vast dinsdag. Én cheaper.

[ Voor 10% gewijzigd door mbttr op 23-03-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
8 maart besteld bij Castle.nl en abonnement loopt sinds 9 maart, kan niet annuleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagaBaSH

RagaBaSH

Huttenbouwer

Bloodhatch schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:09:
8 maart besteld bij Castle.nl en abonnement loopt sinds 9 maart, kan niet annuleren ;)
Dat deed GSMWijzer/Studentmobiel beter. Die activeert het abo pas als het toestel op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Jah, dat is toch ook logisch..? O,o Waarom betalen als je het nog niet hebt..

Mijn abonnement wordt zelfs pas geactiveerd wanneer mijn huidige afloopt, wat nog niet eens bepaald is (is een continue doorlopend contract, ténzij het opgezegd wordt. Ik kan het niet opzeggen, maar wel nummerbehoud aanvragen, en dan gaat het opzeggen in. Beetje vreemde boel, maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ik kwam van prepaid af, ik heb een nieuw abonnement afgesloten. Dit gaat in vanaf het moment dat je het contract opstuurt en deze goedgekeurd wordt. Op de site stond dat het apparaat op voorraad was dus besloot ik om het contract meteen ingevuld terug te sturen. Deze werd goedgekeurd en dus liep het abonnement. Later die dag kreeg ik te horen dat de telefoon vertraging had opgelopen en moest dus wachten tot 26 maart. Ze hebben netjes gevraagd of ik wilde annuleren maar ik had het abonnement nodig.

Ze hebben mij een normale- en microsimkaart gestuurd + een microsimkaartadapter en reagaren snel en netjes op de mails.

Prima service, het enige dat ik hen kwalijk neem is de voorraad status. Zet dit pas 'op voorraad' wanneer ze het ook daadwerkelijk in eigen magazijn hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Ah, ok, je hebt wel al je SIM, check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Zal ik een poging wagen richting Castle voor een compensatie i.v.m. het 'lange wachten'? Misschien een gratis autolader o.i.d.?

EDIT: e-mail verstuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door Bloodhatch op 23-03-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
paar dagen dit topic niet gevolgd. zijn er ondertussen toevallig nieuwe interessante aanbiedingen bij gekomen?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:42
Weekenddeal bij The Phonehouse, daar is ie nu gratis bij 1-jarig BSW Smart 100 = totaal 455 euro
http://www.phonehouse.nl/superdeals/
ook bij GSMeasy nu gratis trouwens

[ Voor 33% gewijzigd door tvdoc op 23-03-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
huh? kwartier geleden kijk ik nog moest je 59 euro betalen!! :)
tvdoc schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:05:
Weekenddeal bij The Phonehouse, daar is ie nu gratis bij 1-jarig BSW Smart 100 = totaal 455 euro
http://www.phonehouse.nl/superdeals/
ook bij GSMeasy nu gratis trouwens
KPN wisseltruc nog steeds 80 euro goedkoper. desondanks goede aanbiedingen!

[ Voor 78% gewijzigd door fabstar81 op 23-03-2012 17:22 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Ik heb een vraag waarbij ik graag geholpen zou willen worden.

Afgelopen woensdag is mijn xperia s geleverd. Ik heb deze besteld met een T-mobile smart plus 230 abo. Ik heb de micro sim geplaatst in mijn xperia maar ik heb geen bereik. Volgens studentmobiel komt dit pas 10-4-12.

Omdat ik toch graag mijn xperia s wil gaan gebruiken wil ik mijn oude simkaart met mijn nog lopende abo van simpel in mijn xperia s plaatsen. Dit is echter een normale sim waardoor ik heb naar micro sim wil breken.

Mijn vraag: wanneer ik de simkaart van simpel plaats, kan ik deze dan ook gebruiken of is de telefoon vergrendeld met een simlock? Het is een uitkomst wanneer het lukt want dan kan ik hem nu alvast gebruiken.

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:42
[
KPN wisseltruc nog steeds 80 euro goedkoper. desondanks goede aanbiedingen!
Hoe kom je met KPN dat 80 euro goedkoper : als ik 3 maanden hoogste abo neem= 3 x25,- dan 49,95 bijbetalen, daarna 9x30+ aansl.kosten = 75+49,95+270+30=424,95
Of zie ik iets over het hoofd?
Ik zou trouwens persoonlijk alsnog voor Vodo kiezen, grotere bundel, (1 GB i.pv. 100mb na 3 maanden, 60 dagen buitenland tegen bundeltarief), geen gedoe als het fout gaat met terugzetten (KPN.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Hij bedoelt wss KPN bij Studentmobiel, die is nog steeds cheaper, zelfs als een duurdere bundel neemt (zodat je meer dan 100mb hebt).

Morgen tussen 10h15-12h45, wootwoot! Nu maar hopen dat ik een winkel vind die mijn huidige sim wil knippen.

[ Voor 17% gewijzigd door mbttr op 23-03-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Castle.nl reageerd slecht zeg :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
dirk- schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:21:
Ik heb een vraag waarbij ik graag geholpen zou willen worden.

Afgelopen woensdag is mijn xperia s geleverd. Ik heb deze besteld met een T-mobile smart plus 230 abo. Ik heb de micro sim geplaatst in mijn xperia maar ik heb geen bereik. Volgens studentmobiel komt dit pas 10-4-12.

Omdat ik toch graag mijn xperia s wil gaan gebruiken wil ik mijn oude simkaart met mijn nog lopende abo van simpel in mijn xperia s plaatsen. Dit is echter een normale sim waardoor ik heb naar micro sim wil breken.

Mijn vraag: wanneer ik de simkaart van simpel plaats, kan ik deze dan ook gebruiken of is de telefoon vergrendeld met een simlock? Het is een uitkomst wanneer het lukt want dan kan ik hem nu alvast gebruiken.

Bedankt alvast.
Hij is hoogst waarschijnlijk simlock vrij.
Mocht je het contract via een 3rd party afgesloten hebben (zoals studentmobiel etc) dan is hij dit zeker weten. Mocht je het contract via T-Mobile zelf afgesloten hebben dan is hij dit hoogst waarschijnlijk ook (mijn huidige LG heb ik via T-Mobile en deze was simlock vrij).
Mocht je hem via T-Mobile hebben kun je altijd even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Deadsy schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 18:34:
[...]

Hij is hoogst waarschijnlijk simlock vrij.
Mocht je het contract via een 3rd party afgesloten hebben (zoals studentmobiel etc) dan is hij dit zeker weten. Mocht je het contract via T-Mobile zelf afgesloten hebben dan is hij dit hoogst waarschijnlijk ook (mijn huidige LG heb ik via T-Mobile en deze was simlock vrij).
Mocht je hem via T-Mobile hebben kun je altijd even bellen.
Bedankt. Ik heb hem via studentmobiel besteld. Ik ga nu mijn simkaart naar micro-sim breken want ik vind het wel erg vervelend om een mobiel te hebben waarmee ik niet kan bellen, sms, en whats'app al heb ik dan alleen maar wifi met mijn oude abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem al gereserveerd liggen bij the phone house maar omdat zij andere aanbiedingen hebben als de webversie twijfel ik nu toch of ik hem wel in de winkel haal....

Weet iemand of ik hem via internet kan bestellen en vervolgens op kan halen in de winkel of werkt dat zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
mbttr schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:37:
Hij bedoelt wss KPN bij Studentmobiel, die is nog steeds cheaper, zelfs als een duurdere bundel neemt (zodat je meer dan 100mb hebt).

Morgen tussen 10h15-12h45, wootwoot! Nu maar hopen dat ik een winkel vind die mijn huidige sim wil knippen.
klopt! studentmobiel! komt op ongeveer 345 euro geloof ik. met goedkoopste abo van KPN.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quixer
  • Laatst online: 26-03-2024
Heb met de klantenservice van Telfort gebeld om een officiële microsim te bestellen voor m'n SXS (had geen zin in geneuzel met geknipte oude simkaart). Wat een service: had'm binnen twee werkdagen in huis... en gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Ik zit een half uur in mijn tijdvak. De tijd gaat traaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Meh, van sommige bedrijven wordt je echt niet goed. Wat ik bijv. verwacht van een levertijdindicatie:

5-7dgn -> 2-4dgn -> 24h

Wat belsimpel doet:

5-7dgn -> 2 weken -> 24h (edit: -> 2-4dgn) |:(

En dat doen ze dan omdat ze ergens halverwege niet zeker meer weten of er wel genoeg geleverd gaan worden. Dus dan maar "2 weken" neerzetten. Op zich klantvriendelijk personeel daar, maar erg slim of pro-actief zijn ze niet. Wanneer je bijv. iets aangeeft t.a.v. je abonnement bij je bestelling in het opmerkingenveld, krijg je daar geen enkele bevestiging van. Stel je dezelfde vraag bij het doorgeven van het contract -> weer geen reactie. Moet je echt apart over gaan mailen, waarna je wel een snelle reactie krijgt. Nu heb ik dus gisteren geannuleerd, omdat het me te lang ging duren (2 weken) en dan is de SXS vandaag ineens leverbaar. }:|

Zal je zien dat ik voorlopig dus niks meer kan bestellen, omdat abo-aanvraag / nummerbehoud moet worden geannuleerd en ik geen idee heb hoe lang dat gaat duren.

_██_
(ಠ_ృ)

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste