Dweebus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:11:
Zo, knoop doorgehakt..
Na 10 jaar Hi dan toch overstappen naar Vodafone.
Slechte (lees: geen) aanbieding bij Hi en die 2 jarige aanbieding (incl. XBOX 360) op GSMeasy.nl kon ik niet weerstaan

Bij mij ook 10 jaar, alleen was het dan Tmobile. Ze zijn voor wat ze bieden gewoon te duur en toen ik langs ging was er geen aanbieding dus zit ik binnenkort bij VF.
Met TMs nieuwe abbos was ik gewoon bij hun zelf duurder uit dan bij de concurrentie en als je verlengd ben je gewoon niets waard voor hun. En de 1 jaars actie bij GSMeasy was gewoon te goed om te laten lopen terwijl ik me nog niet eens echt zeker ben of ik de Xperia wil behouden (denk dat ik hem verkoop).
@Bloodhatch
Ja 5 dagen is de normale termijn voor zoiets (is mij door AMPLogistics verteld).
Bij mij is het afgelopen vrijdag aangevraagd en ik kreeg vandaag de SMSjes van VF.
Alleen een beetje raar die berichten.
Om 13:01 kreeg ik er een van VF waarin stond dat ze mijn aanvraag voor nummer behoud binnen hebben met als overstap datum 4 april. En dat ze de aanvraag in behandeling nemen.
Om 13:16 hetzelfde bericht maar dan 27 april als datum.
En dan om 13:30 een bericht waarin staat dat Tmobile de aanvraag goedgekeurd heeft en mijn overstap naar VF plaatsvind op 27 april.
Dus nog 1 maand TM. Maar blijkbaar duurt het echte goedkeuren van de aanvraag gewoon enkele minuten