Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Gisteren mail gestuurd naar Castle.nl. Mijn bestelling is kosteloos overgezet naar Dynalogic verzending. Erg handig omdat ik moet werken. Mijn ervaringen met Castle.nl zijn tot nu toe nog steeds echt goed te noemen.

http://www.dynalogic.eu/track-en-trace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-06 17:53
Vor de mensen die bij Castle hebben besteld.

Let op: Aangezien Castle toestellen uit heel Europa inkoopt kan er per land verschil in zitten qua bijgeleverde accessoires. Zo is dus niet zeker of iedereen smart tags bijgeleverd krijgt andere kunnen weer een HDMI kabel erbij krijgen en andere weer niet. Dus hou dit in je achterhoofd zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 13:03
ja dat hoorde ik ook enige tijd geleden toen ik ze aan de telefoon had.

weet iemand trouwens of voor zowel vodafone en KPN je de minuten kan meenemen?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Hier is die al enkele uren, lekker ding! KPN SIM deed nog niets, vast nog niet overgezet, andere SIM geknipt en doet het top! Nu Android effe leren kennen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-06 12:21
Heb ik geannuleerd bij GSMeasy omdat Castle goedkoper was, maakt GSMeasy het toestel ook ineens gratis. Ik word gek. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quixer
  • Laatst online: 26-03-2024
Bij Studentmobiel besteld op 1 maart, vandaag ontvangen. Wat een geweldig scherm! Doet niet onder voor de S2 qua kleur en resolutie.

Had eerst een telfort sim die de foutmelding gaf: "Sim kaart niet voorzien MM #2". Online gaf ie de melding dat de kaart al was geactiveerd?? Na een belletje met de klantenservice werkte het gelijk!

Ben er helemaal blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210757

Omdat iemand me hierboven wees op de weekenddeal bij The Phone House (1 jaar BSW Smart, gratis SXS), ging ik zelf een Vodafone abo samenstellen om even te kijken. Ik wil graag een 'normaal' BSW abo, (1 jaar 450, € 55 per maand). En het wordt een verlenging. Dan moet ik dus € 374 betalen. Lijkt me wat veel, vooral in vergelijking met die weekenddeal. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52
Anoniem: 210757 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:42:
Omdat iemand me hierboven wees op de weekenddeal bij The Phone House (1 jaar BSW Smart, gratis SXS), ging ik zelf een Vodafone abo samenstellen om even te kijken. Ik wil graag een 'normaal' BSW abo, (1 jaar 450, € 55 per maand). En het wordt een verlenging. Dan moet ik dus € 374 betalen. Lijkt me wat veel, vooral in vergelijking met die weekenddeal. Mis ik iets?
Ja, korting. :P Bij overstappen zul je helaas eerder stunts tegenkomen dan bij verlengen. Die deal bij Castle was ook niet geldig bij verlenging bijv.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
Iemand al iets vernomen van Castle.nl :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Nee, nog niet. Zodra ik iets verneem zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polysicsordie
  • Laatst online: 02-06 20:00
Eindelijk ook bericht van KPN, mijn SXS wordt morgenochtend geleverd! :D 8 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
castle doet zijn prijs iig niet aanpassen aan gsmeasy voor gratis telefoon met 42,50 abo...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Morgen wordt hij dan eindelijk geleverd... ben ik weer niet thuis >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Waar heb je besteld? Ik heb nog geen bericht van Castle :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Net even gebeld met AMP-Logistics (weer een zeer aardige dame).
Vorige week werd ik gebeld met de boodschap dat er dus iets misgegaan was met het formulier van GSMeasy (ik zou geen nummerbehoud etc aangevraagd hebben) en het nummer behoud werd dus pas afgelopen week aangevraagd en zou hem dus pas op de 6e krijgen.

Ik belde net met de vraag of er een manier was om dit te bespoedigen (niet geschoten is altijd mis).
Waarop men mij vertelde dat nummer aanvraag normaal gezegd in 5 dagen tijd gedaan word.
Dus vroeg ze me of ik zelf de 6e als leveringsdag wilde of dat dit de enige optie was die men mij bood.

Ik zei dat dit de enige optie was die men mij bood waarop ze me de 30e maart als datum aanbood.
Dus ik blij maar vraag me wel af waarom men mij vorige week alleen de 6e kon aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Bloodhatch schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:50:
Waar heb je besteld? Ik heb nog geen bericht van Castle :/
Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345414

Mail Castle (14:40)

Geachte klant,

We verwachten het toestel aan het eind van de middag of morgenvroeg. Waarschijnlijk heb je het toestel dus woensdag in huis. (dit is een indicatie)

Met vriendelijke groet,

Rutger Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Super, bedankt voor je antwoord en ik moet zeggen dat Rutger Cup echt goed en snel reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 20:52

SaN

Zo, het is gebeurd. Mailtje van kpn dat het toestel op voorraad is. Ik word vandaag gebeld als het goed is. 16-02 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-02 18:48
Jah klopt had ook al gemaild naar castle en heb het zelfde te horen gekregen.
Ook heb ik mijn abbo kunnen veranderen naar een bel sms websmart 100 inplaats van 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-06 23:15
Ik heb afgelopen zaterdag avond een witte Xperia S besteld bij Belsimpel. Sinds vanmiddag staat de status op "klaar om ingepakt te worden", dus met een beetje geluk heb ik hem morgen :) Can't wait.

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mokkah
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-02 19:14
Sunblade NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:02:
Jah klopt had ook al gemaild naar castle en heb het zelfde te horen gekregen.
Ook heb ik mijn abbo kunnen veranderen naar een bel sms websmart 100 inplaats van 150.
Kwestie van mail sturen dat je een 42,50 abo wilt ipv 48,50? Of moet er meer gemaild worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
Nah meer via de prijsgarantie die zei bieden.
''Prijsgarantie
Ondanks het feit dat we onze concurrenten goed in de gaten houden kan het onverhoopt een keer voorkomen dat u ergens anders een product of abonnement met product goedkoper ziet dan bij ons. Neem dan gerust contact met ons op,wij zullen kijken of wij dezelfde of zelfs een betere aanbieding kunnen doen.''

Moest wel een paar heen en weer mailen en dreigen dat ik hem anders ergens anders ging bestellen.

Uiteindelijk toch deze reactie gekregen.

Geachte klant,

We maken een uitzondering in dit geval. We zullen het abonnement corrigeren naar een Bel/sms/web Smart 100.

Met vriendelijke groet,

Rutger Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-06 23:13

FZ6

Sinds gisteren ook in het bezit van 'n witte Xperia S.

Even rondje Rotterdam gedaan....bij de KPN (zwarte) en bij T-mobile (beide kleuren) hadden ze 'm ruimschoots op voorraad.
Jammer genoeg wilde de verkopers hem allemaal niet "los" verkopen.

Daarom maar verlengd bij T-mobile :)

Voor diegene die nog moeten wachten; Het is het waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Sunblade NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:39:
Nah meer via de prijsgarantie die zei bieden.
''Prijsgarantie
Ondanks het feit dat we onze concurrenten goed in de gaten houden kan het onverhoopt een keer voorkomen dat u ergens anders een product of abonnement met product goedkoper ziet dan bij ons. Neem dan gerust contact met ons op,wij zullen kijken of wij dezelfde of zelfs een betere aanbieding kunnen doen.''

Moest wel een paar heen en weer mailen en dreigen dat ik hem anders ergens anders ging bestellen.

Uiteindelijk toch deze reactie gekregen.

Geachte klant,

We maken een uitzondering in dit geval. We zullen het abonnement corrigeren naar een Bel/sms/web Smart 100.

Met vriendelijke groet,

Rutger Cup
ik vroeg hetzelfde en tegen mij zegt rutger cup dat hij hem alleen voor 48,50 kan aanbieden met gratis telefoon :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Over een looptijd van een jaar ben je ... 60 euro goedkoper uit, daar krijg je dan wel 600 belminuten en 2.4gb data minder... je kunt ook wel een beetje overdrijven om zo goedkoop mogelijk uit te zijn, neem dan een kpn abo.

[ Voor 3% gewijzigd door Bloodhatch op 26-03-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
dat heeft er niets mee te maken. als er een andere aanbieder is die hem goedkoper aanbiedt, en zij verlenen soort van (vrijblijvende) laagste prijsgarantie dan vind ik het raar dat ze hem aan iemand anders wel voor dat goedkopere tarief aanbieden, en aan mij niet.

ik bestel hem graag bij castle.nl en niet bij gsmeasy, maar als ze niet de prijs voeren van gsmeasy, dan is het jammer voor castle.nl

bovendien....200mb per maand...ik mag blij wezen als ik met wat online navigatie gebruik en wat syncen over die 1000mb kom. die 50 minuten bellen, a la....

[ Voor 16% gewijzigd door fabstar81 op 26-03-2012 21:57 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Vandaag toch maar de zwarte gehaald bij the Phonehouse. Beetje zonde van die Groupon bon anders en de witte kon nog wel 2 weken duren, want deze was nog niet eens in bestelling daar.

Bevalt goed. Rom upgraden op pc ging niet zo goed, maar die installatie is wat verprutst door HTC drivers e.d. waarschijnlijk. Op m'n laptop ging het wel goed. Nu nog enige tientallen apps erop zetten + configureren. :'( ;)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
@Bloodhatch ik snap niet wat je bedoelt met ''daar krijg je dan wel 600 belminuten en 2.4gb data minder..'' Ik ben alleen van een Bel/sms/web Smart 150 naar een Bel/sms/web Smart 100 gegaan wat betekend dat ik in plaats van 150 belminuten 100 belminuten krijg en van 1.2 gb internet naar 1.0 gb internet wat al meer dan ruim genoeg is. Je hebt gelijk dat als je het goedkoopst uit wil zijn net zo goed na KPN kan gaan maar dan krijg je wel erg weinig belminuten vooral omdat dat samen met sms is en ook is de internet bundel niet zo groot.

@ fabstar ik heb ze gewoon gestuurd dat als ze me niet de zelfde aanbieding konden doen als gsmeasy ze mijn bestelling moesten annuleren. En ik hem daar wel zou halen. Mij maakt het persoonlijk niet uit waar ik hem haal zolang ik ma de beste aanbieding heb die bij mij past. Want bij gsmeasy is toch levering binnen 24u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Sunblade NL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:14:
@Bloodhatch ik snap niet wat je bedoelt met ''daar krijg je dan wel 600 belminuten en 2.4gb data minder..'' Ik ben alleen van een Bel/sms/web Smart 150 naar een Bel/sms/web Smart 100 gegaan wat betekend dat ik in plaats van 150 belminuten 100 belminuten krijg en van 1.2 gb internet naar 1.0 gb internet wat al meer dan ruim genoeg is. Je hebt gelijk dat als je het goedkoopst uit wil zijn net zo goed na KPN kan gaan maar dan krijg je wel erg weinig belminuten vooral omdat dat samen met sms is en ook is de internet bundel niet zo groot.

@ fabstar ik heb ze gewoon gestuurd dat als ze me niet de zelfde aanbieding konden doen als gsmeasy ze mijn bestelling moesten annuleren. En ik hem daar wel zou halen. Mij maakt het persoonlijk niet uit waar ik hem haal zolang ik ma de beste aanbieding heb die bij mij past. Want bij gsmeasy is toch levering binnen 24u.
X = Contractduur (in maanden): 12
N = Verschil belminuten (per maand): 50
N2 = Verschil data (per maand): 200

A = X ∙ N
B = X ∙ N2

A = 600 minuten
B = 2400 mb data

Dat jij daar genoeg aan hebt is een hele goede reden om over te stappen, ik bedoelde er verder niets mee. Maar voor 60 euro over een duur van 12 maanden heb ik toch liever 10 uur extra bellen en 2.4gb extra internet. Maar dat komt omdat ik randje randje zit, ik bel mininaal 2 uur per maand en data met skype en video call gaat snel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
@sunblade. Inderdaad. KPN is vooral niet interessant door de erg lage internetbundel. ik zit nu bij tmobile volgens mij fair use policy sim only 110 en ik heb regelmatig smsjes gekregen dat ik geknepen werd. dan is voor mij inderdaad vodafone een relaxtere keuze.

castle.nl zegt het abonnement 2 maande vooruit te kunnen laten ingaan...van gsmeasy heb ik die belofte nog niet. vandaar castle.

overigens doet castle.nl wel goed aan die mails beantwoorden. gsmeasy is daar een stuk slechter in :'(

[ Voor 11% gewijzigd door fabstar81 op 26-03-2012 22:38 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
Ah oke als je het zo bekijkt :P Naja lange gesprekken doe ik met de thuistelefoon of via skype. de communicatie tussen mijn vrienden gaat tegenwoordig vooral veel via facebook en whatsapp dus ben blij dat ik nu ook eindelijk een keer een smartphone heb. (had eerst ipod touch 32gb en samsung ch@t en dat is toch beetje omslachtig)

Ook is meer omdat ik 2u per dag in de bus zit en daarom ook 1gb internet wou en daarom ook niet voor kpn heb gekozen. En ben het tot slot gewoon met je eens dat je gewoon op de rand van je abbo moet gaan zitten want dan haal je wel het meeste eruit.

@fabstar naja die 2 maanden eerder ingaan maakt voor mij niet uit was gewoon echt toe aan een smartphone.
Heb nu nog een Hi 275/550 bundel van 16 euro per maand en omdat bellen in mijn vriendgroep weinig meer voor komt door whatsapp en facebook en dergelijke gebruik ik de helft van die bundel niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Sunblade NL op 26-03-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:14
Geachte heer / mevrouw,

Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
Sony LT26i Xperia S Black op ordernummer 4XXXX

Het toestel is gistermiddag laat binnen gekomen en zal vandaag verzonden worden. U ontvangt nog een bevestigingsmail als uw order door de koerier is opgehaald.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl

SWEEEEEEET :9

EDIT: Overigens heb ik het toestel op 14 maart besteld (inclusief abo)

[ Voor 8% gewijzigd door Oliesjeik1 op 27-03-2012 10:06 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Same here :) Kan helaas alleen kiezen vanaf morgen met de afspraak. Zo vroeg mogelijk dan maar :) tussen 8 en 11.

Geachte heer/mevrouw,

Castle heeft uw order verzonden.

Als u hier klikt kunt u uw afspraak inplannen.

Met vriendelijke groet,

Castle Telecom

-----

Geachte heer/mevrouw,

In opdracht van Castle zal uw pakket op woensdag 28 maart 2012 tussen 8:00 en 11:00 uur met ordernummer XXXXXXXXX worden afgeleverd op onderstaand adres:

[ Voor 49% gewijzigd door Bloodhatch op 27-03-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Bloodhatch schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:01:
Same here :) Kan helaas alleen kiezen vanaf morgen met de afspraak. Zo vroeg mogelijk dan maar :) tussen 8 en 11.

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Castle Telecom
Ow, over inplannen van de afspraak staat er bij mij niets bij. Ik neem aan dat je de Express dienst (of hoe het ook heette) gekozen hebt?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ik had een mail gestuurd naar Castle met de vraag of er een mogelijkheid was tot een compensatie vanwege het lange wachten. Ze konden geen gratis accessoire meesturen maar om mij enigzins toch tegemoet te komen hebben ze mijn order gratis veranderd naar de dynalogic levering.

Een vliegende kraai vangt meer dan een zittende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Bloodhatch schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:07:
Ik had een mail gestuurd naar Castle met de vraag of er een mogelijkheid was tot een compensatie vanwege het lange wachten. Ze konden geen gratis accessoire meesturen maar om mij enigzins toch tegemoet te komen hebben ze mijn order gratis veranderd naar de dynalogic levering.

Een vliegende kraai vangt meer dan een zittende :)
Haha nice. Toen ik bestelde werd mij al medegedeeld dat het toestel pas over 2 weken binnenkwam (geloof dat ze toen wel 24 maart of 26 maart zeiden) dus opzich ben ik wel goed geïnformeerd. Desalniettemin had ik ook graag die dynalogic levering gehad (ik neem aan dat die iets sneller is?).

Verder ben ik tot nu toe trouwens wel te spreken over castle.nl. Snel antwoord en ook de online helpdesk is handig mocht het via de telefoon te druk zijn.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
Bij Castle staat nog steeds "wachtend op contract" terwijl ik hem donderdag verzonden heb. Iemand een idee hoelang het gaat duren vanaf het moment dat mijn contract binnen is? Ik heb er ook nummerbehoud bij aangevraagd.

Ik wil hem ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Stridone schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:12:
Bij Castle staat nog steeds "wachtend op contract" terwijl ik hem donderdag verzonden heb. Iemand een idee hoelang het gaat duren vanaf het moment dat mijn contract binnen is? Ik heb er ook nummerbehoud bij aangevraagd.

Ik wil hem ook ;(
Precies dezelfde situatie hier ;(

Wat zijn we toch kleine kinderen als het gaat om nieuw speelgoed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ik ben ook zeer te tevreden over Castle.nl. Ik begrijp de wat matige score op tweakers.net dan ook niet, bij veel andere sites scoort Castle.nl goed.

@Stridone, heb je via de mail verstuurd? Bij mij duurde het nog geen 12 uur. Heb je alles duidelijk meegestuurd waar ze om gevraagd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Laatst online: 07-06 23:15
Nooooo... mn telefoon wordt niet vandaag afgeleverd, maar pas morgen :( Ik had wel gisteren avond al een Track & Trace nummer, maar schijnbaar is het pakketje niet mee geweest met de zending van vannacht. Naja, nog maar een dagje wachten dan...

Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:14:
[...]

Haha idd hè. Ik kijk continu hier op het forum of er al nieuwtjes/problemen/oplossingen zijn m.b.t. de xperia s en ook bij Castle steeds aan het kijken haha. Maar goed, 2night afgesproken met m'n vriendin dus kan niet de hele tijd gaan spelen hahaha :D (hoop dat ze dus vroeg op de middag de foon komen afleveren maar misschien komen ze ook pas morgen. Ach ja, foon is iig onderweg)

[ Voor 6% gewijzigd door Oliesjeik1 op 27-03-2012 10:23 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Brutaal dat ik ben ga ik gewoon proberen of DynaLogic vandaag nog kan leveren. Ik ga er niet vanuit, maar proberen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
Anoniem: 113257 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:14:
[...]

Precies dezelfde situatie hier ;(

Echt he, wordt een verademing als ik hem eindelijk in handen heb. ;)
Bloodhatch schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:14:
@Stridone, heb je via de mail verstuurd? Bij mij duurde het nog geen 12 uur. Heb je alles duidelijk meegestuurd waar ze om gevraagd hebben?
Nee, via post, blijkbaar niet zo slim geweest. Misschien bel ik vanmiddag even, als ze van niks weten toch maar dubbel via mail dan.. Moet ik daarna nog lang wachten op goedkeuring van het nummerbehoud of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het 5 dagen kan duren voordat nummerbehoud is aangevraagd o.i.d.
Op de site van Castle.nl wordt uitdrukkelijk vermeldt dat wanneer je via de post stuurt, het een dag extra duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
5 dagen, das zuur.. Klopt ja, maar het is inmiddels al dinsdag, daar zitten 4 dagen (2 werkdagen) tussen. Achja, nog even geduld dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-06 16:32
Zo, knoop doorgehakt..

Na 10 jaar Hi dan toch overstappen naar Vodafone.
Slechte (lees: geen) aanbieding bij Hi en die 2 jarige aanbieding (incl. XBOX 360) op GSMeasy.nl kon ik niet weerstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dweebus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:11:
Zo, knoop doorgehakt..

Na 10 jaar Hi dan toch overstappen naar Vodafone.
Slechte (lees: geen) aanbieding bij Hi en die 2 jarige aanbieding (incl. XBOX 360) op GSMeasy.nl kon ik niet weerstaan ;)
Bij mij ook 10 jaar, alleen was het dan Tmobile. Ze zijn voor wat ze bieden gewoon te duur en toen ik langs ging was er geen aanbieding dus zit ik binnenkort bij VF.
Met TMs nieuwe abbos was ik gewoon bij hun zelf duurder uit dan bij de concurrentie en als je verlengd ben je gewoon niets waard voor hun. En de 1 jaars actie bij GSMeasy was gewoon te goed om te laten lopen terwijl ik me nog niet eens echt zeker ben of ik de Xperia wil behouden (denk dat ik hem verkoop).

@Bloodhatch
Ja 5 dagen is de normale termijn voor zoiets (is mij door AMPLogistics verteld).
Bij mij is het afgelopen vrijdag aangevraagd en ik kreeg vandaag de SMSjes van VF.
Alleen een beetje raar die berichten.
Om 13:01 kreeg ik er een van VF waarin stond dat ze mijn aanvraag voor nummer behoud binnen hebben met als overstap datum 4 april. En dat ze de aanvraag in behandeling nemen.
Om 13:16 hetzelfde bericht maar dan 27 april als datum.
En dan om 13:30 een bericht waarin staat dat Tmobile de aanvraag goedgekeurd heeft en mijn overstap naar VF plaatsvind op 27 april.

Dus nog 1 maand TM. Maar blijkbaar duurt het echte goedkeuren van de aanvraag gewoon enkele minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Bloodhatch schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:01:

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Castle Telecom

-----

Geachte heer/mevrouw,

In opdracht van Castle zal uw pakket op woensdag 28 maart 2012 tussen 8:00 en 11:00 uur met ordernummer XXXXXXXXX worden afgeleverd op onderstaand adres:
Zit nog te wachten op de mail :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die van mij is inmiddels onderweg met GLS, dus zal morgen geleverd worden. Nou maar hopen dat hij een beetje op een relaxed tijdstip komt (lees: niet tijdens kantooruren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Nou, DynaLogic is dus echt crap. Je betaalt 10 euro extra en voor wat? Voor een bedrijf dat koeriers in dienst heeft die alleen via navigatie kunnen rijden en geen borden/huisnummers kunnen lezen.

Mijn verhaal: Tussen 8 en 11 zou mijn pakket bezorgd worden. iets voor 8 uur zat ik te wachten want ik heb een sms gekregen dat mijn pakket rond 8.25 bezorgd zou worden. Om 8.30 kijk ik op de tracklinq die ze meesturen, staat er een kruis dat er niemand thuis was. ,,!,,. Gebeld met de klantenservice, hier neemt een aardige vrouw op met een belgisch accent. Ik heb het een en ander aangeven, werd voor zover ik weet allemaal genoteerd. Nee meneer, we kunnen vandaag helaas niet meer langskomen. Dit zal morgen worden tussen 0800 en 1800 uur. Ik wacht al 3 weken op mijn telefoon, ik ben behoorlijk pissed nu. Ik heb ook zojuist een negatieve mail gestuurd naar DynaLogic dat ik dit waardeloos vind.

Iedereen die bij Castle voor de standaardlevering hebben gekozen, jullie hebben het beter voor elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
zie net dat gsmeasy de witte binnen 24 uur kan leveren :+

http://www.gsmeasy.nl/com...bundelid_1=&f_id=&callme=

gelooft iemand dat?

[ Voor 52% gewijzigd door fabstar81 op 28-03-2012 09:06 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
Bloodhatch schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:00:
Nou, DynaLogic is dus echt crap. Je betaalt 10 euro extra en voor wat? Voor een bedrijf dat koeriers in dienst heeft die alleen via navigatie kunnen rijden en geen borden/huisnummers kunnen lezen.

Mijn verhaal: Tussen 8 en 11 zou mijn pakket bezorgd worden. iets voor 8 uur zat ik te wachten want ik heb een sms gekregen dat mijn pakket rond 8.25 bezorgd zou worden. Om 8.30 kijk ik op de tracklinq die ze meesturen, staat er een kruis dat er niemand thuis was. ,,!,,. Gebeld met de klantenservice, hier neemt een aardige vrouw op met een belgisch accent. Ik heb het een en ander aangeven, werd voor zover ik weet allemaal genoteerd. Nee meneer, we kunnen vandaag helaas niet meer langskomen. Dit zal morgen worden tussen 0800 en 1800 uur. Ik wacht al 3 weken op mijn telefoon, ik ben behoorlijk pissed nu. Ik heb ook zojuist een negatieve mail gestuurd naar DynaLogic dat ik dit waardeloos vind.

Iedereen die bij Castle voor de standaardlevering hebben gekozen, jullie hebben het beter voor elkaar :)
Ach ik zou gister een mail krijgen van de koerier voor het maken van een afspraak. Niets ontvangen.
Ik ga hem denk ik maar cancellen. Kut castle

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Bloodhatch schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:00:

Krijgen we m toch nog op dezelfde dag binnen >:)

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Oliesjeik1 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:42:
[...]

Krijgen we m toch nog op dezelfde dag binnen >:)
Als je er van uit gaat dat ze morgen mijn adres wél kunnen vinden. Wat een stumpers, geen andere woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
fabstar81 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:05:

gelooft iemand dat?
Nee, geloof ik niet..
Ik heb gister besteld en kreeg een mailtje dat ie niet op voorraad was. Kon wel 1-2 weken duren.

Maar goed, ik laat me graag verrassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Bloodhatch schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:46:
[...]

Als je er van uit gaat dat ze morgen mijn adres wél kunnen vinden. Wat een stumpers, geen andere woorden voor.
Oh wacht, heb het verkeerd gelezen. Ik dacht dat je m vandaag alsnog kreeg. Naja, dan heb ik m een dag eerder :D

Maar ik leef met je mee hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Oliesjeik1 op 28-03-2012 10:06 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Dweebus schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:57:
[...]

Nee, geloof ik niet..
Ik heb gister besteld en kreeg een mailtje dat ie niet op voorraad was. Kon wel 1-2 weken duren.

Maar goed, ik laat me graag verrassen :P
gaat echt alleen om de witte hoor! 8)7 haha, maar ook dat geloof ik niet :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
fabstar81 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:11:
[...]

gaat echt alleen om de witte hoor! 8)7 haha, maar ook dat geloof ik niet :)
Mja, ik heb dus die witte besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Die van mij is binnen. Succes met wachten nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
Contract goedgekeurd en nummerbehoud aangevraagd! :) Hoelang zal het nu nog ongeveer duren bij Castle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
Waar heb je hem besteld SaN en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchzilla schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:21:
[...]

Ach ik zou gister een mail krijgen van de koerier voor het maken van een afspraak. Niets ontvangen.
Ik ga hem denk ik maar cancellen. Kut castle
Vraag me af of dat aan Castle ligt maarja.
GLS is nu onderweg met de mijne. Jammer dat het GLS is want die levert het niet bij de buren of op het postkantoor af als ik niet thuis ben. En ze zullen vast langskomen tijdens kantooruren, dus als ik er niet ben.
Maar ik geloof dat ik dan een niet thuis briefje krijg waarop ik kan invullen dat ik hem wil ophalen ofzo, dus morgen komt het vast goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Ok hij is binnen!!! Heb m nog niet bekeken want ik moet nog ff werken. Maar goed. Telefoondoos zat in een dichtgetapte kartonnen doos. Alles blijkt goed te zijn echter was de telefoondoos/sony doos niet verzegeld...

Hebben andere mensen dit ook gehad of zat er bij jullie een verzegeling omheen?

overigens besteld bij castle.nl

EDIT: overigens de kartonnendoos was wel helemaal dichtgeseald met tape van castle.nl

[ Voor 11% gewijzigd door Oliesjeik1 op 28-03-2012 13:50 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

poestoe schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:51:
Waar heb je hem besteld SaN en wanneer?
Bij KPN op 16-02. Maar door een hoop gezeur nu pas geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
Nummerbehoud is enkele uren later al goedgekeurd! Mijn Vodafone abonnement gaat pas 1 mei in, dit betekent dus ook dat ik tot die tijd Telfort moet blijven gebruiken? Zou het geen optie zijn om die maand bij Telfort bijvoorbeeld af te kopen en dan meteen naar Vodafone over te stappen? Dubbel betalen maakt me dan niet veel uit. Als dat niet mogelijk is, moet ik mijn huidige Telfort simkaart dan knippen tot een microsim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
Morgen moet die van mij, plus Xbox 360, dan toch echt binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
De vriend van mijn moeder had de telefoon ook besteld bij Castle, direct nadat ik besteld had. Via GLS is ie echter wel geleverd, daar zit ik dan zonder telefoon met de duurdere levering van DynaLogic. Zal nooit meer DynaLogic kiezen.

Ik kan bevestigen dat in het pakket van Castle 2 NFC tags zitten, dus geen hdmi kabel.
Helaas moet ik tot morgen wachten, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113257

Weet iemand of de telefoons geleverd door Castle branded zijn?

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 113257 op 28-03-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Anoniem: 113257 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:30:
Weet iemand of de telefoons geleverd door Castle branded zijn?
Volgens Castle.nl zijn ze unbranded. Ik heb m net ontvangen maar nog niet aangezet. Ik zal vanavond ff kijken voor je.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451492

:( :( :( verdomme net chauffeur langs geweest met sxs werkt zijn apparaat niet waarmee ik 0,01 cent moest overmaken.... pfffff wat een pech, ze komen nu pas vrijdag weer langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Gsmeasy met vodafone ziet er erg goed uit moet ik zeggen! Ik val over 3 dagen in de 3 maanden voor contracteinde bij t-mobile. Hoe gaat het in zijn werk als ik nu al die vodafone neem met nummerbehoud?

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 28-03-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Laatst online: 22:23
Anoniem: 114616 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:37:
Hoe zit dat nou met GSMEASY en Vodafone? Dat maandbedrag wat er staat van 21 euro, gat die na 3 maanden nog 3x omhoog of blijf die gewoon dat gehele contractjaar 21 euro? Ontzettend goede deal namelijk!
Na 3 maanden betaal je het dubbele, dus eerste 3 maanden 50% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
tvdoc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:39:
[...]

Na 3 4 maanden betaal je het dubbele, dus eerste 3 4 maanden 50% korting
Bespaart toch weer 21,25 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Laatst online: 22:23
Je hebt gelijk, ik was in de war met deze Ik heb ook zoveel voda abo's gezien vandaag, de een is met 2(B&S), ander met 3(BSW) of 4(BSWsmart) maanden korting bij 1 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345414 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:38:
[...]

Vraag me af of dat aan Castle ligt maarja.
GLS is nu onderweg met de mijne. Jammer dat het GLS is want die levert het niet bij de buren of op het postkantoor af als ik niet thuis ben. En ze zullen vast langskomen tijdens kantooruren, dus als ik er niet ben.
Maar ik geloof dat ik dan een niet thuis briefje krijg waarop ik kan invullen dat ik hem wil ophalen ofzo, dus morgen komt het vast goed :)
Wat een feest weer. Ben ik om 5 uur thuis en status bij GLS nog steeds op "bestel". Hartstikke mooi denk ik, dan zijn ze nog niet langs geweest. Om 6 uur nog eens kijken naar de status: staat er dat ie om half 6 is afgeleverd :| . Ik was gewoon thuis en heb niemand gezien. Ook geen bericht in de brievenbus. En ook geen naam op de status website aan wie hij zou zijn afgegeven.
Morgenochtend het depot maar eens bellen... |:(

Update: Vanmorgen is hij toch weer de bestelwagen ingeladen. Toch maar even gebeld. Hij wordt vandaag afgeleverd en als er niemand thuis is kan ik hem morgen ophalen op het depot, dus het komt goed :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 345414 op 29-03-2012 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:37
Wie uitzonderlijk naar het toestel op zoek is, is wellicht bij typhone.nl het goedkoopst uit.
De Xperia S icm een Vodafone Bel + SMS 65 1 jr kost je:
2*7,50 = 15
10*15 = 150
Bijbet = 109
Aansl. = 30
Verz. = 9,95
Totaal = 313,95

En via p-less.nl nog €25 eraf, dus €288,95.
Voor de witte versie bedraagt een bijbetaling van €115, dus een meerprijs van €6.
Allebei de versies nog ruim op voorraad, dus sla je slag!

Constructie icm met andere toestellen is ook mogelijk, zoals de Galaxy Nexus, Galaxy Note en Galaxy S2 bijv.

Het aanbiedingentopic niet gezien. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Jadang op 29-03-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 15:45
Gisteren 2 stuks binnengekregen van Castle, vrouwtje was gelukkig this.
Moet zeggen, ben tevreden met de afhandeling bij hun. Ze reageren snel op mail, de online chat werkt ook prima.
Prima service al was ik wel een beetje huiverig door de shop reviews die ik had gelzen, maar ik kan zo gauw niets negatiefs verzinnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Laatst online: 04-11-2023
Xperia S en Xbox 360 zojuist binnen gekregen. Mooi toestelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 16:34
Helaas hier ook problemen met afleveren. Was ten tijde van de bezorgpoging gewoon thuis maar in ons studentenhuis hoor ik de bel niet goed en zijn ze dus doorgereden met de melding dat ik niet thuis was... Vandaag kan ik hem ophalen bij een winkel in de buurt. Jammer dat je bij Castle niet meteen hiervoor kan kiezen. Onbegrijpelijk dat er niet overal zoiets is als pakjegemak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Dafuq, net door gsmeasy gebeld of ik niet toch tegen gereduceerd tarief voor het eerste kwartaal een telefoonverzekering wilde omdat er blijkbaar aardig wat claims binnenkwamen mbt de Xperia S. Nog meer mensen dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Ik heb um dan eindelijk binnen. Punten reageren uitstekend, snap de reviews niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
Vandaag (1 dag na het ontvangen van het contract en aanvragen nummerbehoud) al bericht dat ik een afleverafspraak kan inplannen vanaf morgen. Ben zeer tevreden over Castle, de helpdesk is snel en vriendelijk en via de livechat krijg je ook duidelijke antwoorden. Geen spijt dat ik overgestapt ben van GSMeasy met hun slechte service.

Morgen heb ik geen tijd maar zaterdag krijg ik hem dus binnen, complimenten aan Castle! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
rxs schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:03:
Dafuq, net door gsmeasy gebeld of ik niet toch tegen gereduceerd tarief voor het eerste kwartaal een telefoonverzekering wilde omdat er blijkbaar aardig wat claims binnenkwamen mbt de Xperia S. Nog meer mensen dit gehad?
Hier niet en zou het ook raar vinden. Als iets met de gsm is dan zou dit toch onder de fabrieksgarantie moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:10920

Iemand bekend met deze aanbieding, ziet er zeer goed uit en lekker goedkoop ook. Hoe zit het trouwens met het overstappen op een andere provider voordat je contract is afgelopen? Gaat je nieuwe abbo met nummerbehoud pas in na het aflopen van je huidige of kan je je oude nummer al eerder over laten zetten ( waarbij je oude stopt? Of dat je oude abbo een ander nummer voor de resterende maanden krijgt? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
Heb hem sinds woensdag binnen.
Vind het een erg mooie mobiel moet nog wel een beetje wennen aan android ma dat komt wel.
Ook fijn dat deze mobiel wel gewoon mkv'tjes afspeeld in tegenstelling tot mijn ipod touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 13:39
.

[ Voor 173% gewijzigd door jroz2001 op 30-03-2012 14:36 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:31:
http://www.typhone.nl/gsm...anbieding$$Identity:10920

Iemand bekend met deze aanbieding, ziet er zeer goed uit en lekker goedkoop ook. Hoe zit het trouwens met het overstappen op een andere provider voordat je contract is afgelopen? Gaat je nieuwe abbo met nummerbehoud pas in na het aflopen van je huidige of kan je je oude nummer al eerder over laten zetten ( waarbij je oude stopt? Of dat je oude abbo een ander nummer voor de resterende maanden krijgt? )
Die actie hebben ze dus ook weer ingetrokken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
fabstar81 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:05:

gelooft iemand dat?
Coolblue heeft de witte nu wel op voorraad. Kreeg er een SMS van vanochtend.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand die nog ergens hele mooie 1 jarige abonnementen weet met de Xperia S?

[ Voor 200% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 01-04-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 19:43
Ik ben er ook opzoek naar, ik kan vanaf 2 april verlengen. Helaas zijn al die mooie aanbiedingen, waar in dit forum over gesproken werd, er niet meer. Hi is wel erg voordelig, totaal iets van €375(incl. studentenkorting), met 75 belminuten, 3000 smsjes en 1GB 7Mb/s internet. Maar weet wat ik van dit leasen moet denken. Bij alle andere providers kom ik op bedragen vanaf €500. Vanaf morgen heeft KPN nieuwe "Goeie deals", kijken of dat wat wordt..

Gister heb ik in de KPN winkel gehoord dat je tijdens deze goeie deals bij een 2-jarig abonnement de eerste 9 maanden 50% korting krijgt. Dit mocht nog niet verteld worden bleek later, maar dat wist die medewerkster niet en hoeveel maanden korting je bij 1-jarig abonnement krijgt, werd vervolgens niet verteld. Daarnaast moet ik dan nog maar zien wat ik voor het toestel moet betalen, want denk dat het minder voordelig zal zijn als het KPN abonnement van nu (eerste 3 maanden het duurste abonnement voor 25 en niks voor het toestel betalen).

Edit: De €375 bij Hi is zonder aansluitkosten (ik ben al klant bij Hi).

[ Voor 3% gewijzigd door drav91 op 01-04-2012 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 114616 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 02:03:
Iemand die nog ergens hele mooie 1 jarige abonnementen weet met de Xperia S?
Hier heb ik hem besteld, 485 voor 1 jaar inclusief toestel.

http://www.castle.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453388

ZO, via gsmeasy een witte besteld in combinatie met een Vodafone abb. jammer dat als je de telefoon opstart je een startscherm krijgt van T-Mobile. zo leveren zij dus toestellen uit. vind het zelf niet leuk een toestel met vodafone te hebben die mij met Tmobile welkom heet
kan het toestel omruilen, abb. loopt nu dus lekker door, en toestellen kunnen zij nog niet leveren.
jammer dat ze dat niet van tevoren melden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:48

The.Terminator

Un boer met bier

Mhhh wou de telefoon vorige aanschaffen via GSMeasy met een Vodafone abbo 150 (tel was gratis).
Toch nog niet gedaan ivm gele vlekken issue.

Kijk ik vandaag weer en ja hoor, 131 euro erbij :S
Telefoon zo popi blijkbaar ? Of foutje GSMeasy vorige week ?
Naja nog even wachten dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
The.Terminator schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:50:
Mhhh wou de telefoon vorige aanschaffen via GSMeasy met een Vodafone abbo 150 (tel was gratis).

Neh de aanbiedingen hebben altijd maar een korte loopduur.
Het hangt er geloof ik vanaf wat ze zelf betalen voor de toestellen en hoeveel ze er voor die lage prijs binnenkrijgen. Zijn de goedkope weg dan gaat de prijs omhoog tot ze weer ergens anders goedkope krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

Deadsy schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:01:
[...]

Neh de aanbiedingen hebben altijd maar een korte loopduur.
Het hangt er geloof ik vanaf wat ze zelf betalen voor de toestellen en hoeveel ze er voor die lage prijs binnenkrijgen. Zijn de goedkope weg dan gaat de prijs omhoog tot ze weer ergens anders goedkope krijgen.
Dat verklaart een hoop :)
Blijft dom van mij, maja

[ Voor 3% gewijzigd door The.Terminator op 02-04-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand ervaring met telfort?

http://www.typhone.nl/gsm...dentity:10972&Tab=telfort

Staan hier redelijke prijzen maar vraag me af hoe het met de dekking zit en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
The.Terminator schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:50:

Op www.castle.nl is hij wel nog gratis op dat toestel, ben ik zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Anoniem: 114616 schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:08:
Iemand ervaring met telfort?

http://www.typhone.nl/gsm...dentity:10972&Tab=telfort

Staan hier redelijke prijzen maar vraag me af hoe het met de dekking zit en dergelijke.
Is geloof ik het KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

Stridone schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 01:51:
[...]

Op www.castle.nl is hij wel nog gratis op dat toestel, ben ik zeer tevreden over.
Euhm dat is met het Smart Abbo ;), bij GSMeasy was die zelfs met de normale Bel / SMS / Web (150 variant) gratis. :P Vandaar domme actie van mij.
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste