Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:40:
Zijn er meer mensen die de Japanse voice-casting boven de Engelse prefereren?
Ja, maar ik ben toch maar weer teug naar Engels gegaan. Ik miste toch aardig wat small talk.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
SparksNL schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:43:
[...]

Hier idem. Ik heb een PS4 Pro incl. een 4K TV. Ik heb die HQ mode ook geprobeerd, maar dan is de framerate echt om te janken, althans, dat voelt zo. De LQ mode voelt veel prettiger aan.
Het is idd niet de framerate, maar inconsistente frame pacing. Volgens DF draait ook hq op 30 fps.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Arrahant schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:45:
[...]

Het is idd niet de framerate, maar inconsistente frame pacing. Volgens DF draait ook hq op 30 fps.
Frame drops, pacing dat is wat ik natuurlijk bedoelde. Maar misschien komt het door patch 1.02 daar zijn al verbeteringen in aangebracht want ik merk natuurlijk wel dat Lite mode smoother is vergeleken met High mode alleen vind ik het echt niet storend, maar sommige zijn strak 60 fps gewent en dan kan ik het wel begrijpen.

De iets mindere smoothness neem ik zeker voor lief voor wat je qua beeldkwaliteit ervoor terug krijg. Cruisen in de auto in de mooie omgeving is gewoon een genot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh. Ik red het niet meer. Kan pas vanavond spelen........

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
sjaak88 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:14:
[...]

Frame drops, pacing dat is wat ik natuurlijk bedoelde. Maar misschien komt het door patch 1.02 daar zijn al verbeteringen in aangebracht want ik merk natuurlijk wel dat Lite mode smoother is vergeleken met High mode alleen vind ik het echt niet storend, maar sommige zijn strak 60 fps gewent en dan kan ik het wel begrijpen.

De iets mindere smoothness neem ik zeker voor lief voor wat je qua beeldkwaliteit ervoor terug krijg. Cruisen in de auto in de mooie omgeving is gewoon een genot :)
Naja als ik heel eerlijk ben, is de HQ niet ontzettend veel mooier dan de LQ. En ja, ik heb een gloednieuwe 4K televisie. Als je echt gaat zoeken zul je echt wel wat zaken tegenkomen welke wél mooier zijn, maar zo op eerste gezicht... De LQ is overigens ook gewoon bloedmooi, maar dan wel gewoon voor m'n gevoel 60 fps (is natuurlijk niet zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ga hem op Japans zetten ja. de emotie komt naar mijn idee altijd beter over dan.
Trek het ook niet meer man XD maarja moet toch echt ook tot vanavond wachten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:23:
[...]

Ik ga hem op Japans zetten ja. de emotie komt naar mijn idee altijd beter over dan.
Trek het ook niet meer man XD maarja moet toch echt ook tot vanavond wachten.
En dan nog een patch van 8GB (misschien die van 7GB ook?), en dan nog 18 minuten installeren :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chester schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:28:
[...]

En dan nog een patch van 8GB (misschien die van 7GB ook?), en dan nog 18 minuten installeren :P
Ik ga ondertussen via de PS3 blu-ray Kingsglaive kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Chester schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:28:
[...]

naja het scheelt dat ik eerst nog een ruim uurtje even weg moet om half 7 .. dus als ik thuis kom zet ik het aan en even koken, eten en dan moet ik weg dus daarna zal het wel klaar zijn :P

Naja in ieder geval donderdag en vrijdag lekker vrij-ish
Eindelijk is het gewoon zo ver boys, na al die jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:30:
[...]

naja het scheelt dat ik eerst nog een ruim uurtje even weg moet om half 7 .. dus als ik thuis kom zet ik het aan en even koken, eten en dan moet ik weg dus daarna zal het wel klaar zijn :P

Naja in ieder geval donderdag en vrijdag lekker vrij-ish
Eindelijk is het gewoon zo ver boys, na al die jaren.
Ik heb het hele weekend overdag lekker vrij gehouden. *O*

Overigens ben ik erg benieuwd naar T.net review van FFXV.

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 29-11-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
SCIxX schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:11:
Dit is een fantastische review:
http://kotaku.com/final-f...-kotaku-review-1789400066

En btw, prompo shots zijn echt baas. :P
Inderdaad zeer vermakelijke recensie. En spot on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik dacht dat: A Kings tale: Final Fantasy XV een DLC zou zijn ofzo van FFXV maar is blijkbaar gewoon een losse game voor PS4 en XBONE.

Het is een 2d scrolling game wat zich ongeveer 30 jaar voor FFXV af speelt.

Als ik het zo zie kan je die alleen in US en Canada krijgen.

Available in the US only at Gamestop
Buy FINAL FANTASY XV to Receive "A KING’S TALE: FINAL FANTASY XV" Game

Available in Canada only at EBGames
Pre-Order FINAL FANTASY XV to Receive "A KING’S TALE: FINAL FANTASY XV" Game

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 29-11-2016 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

sjaak88 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:15:
Wel vind ik het jammer dat je lock button perse ingedrukt moet houden, bij andere delen kon je meestal kiezen tussen ingedrukt houden en niet.
Dat bepaal je toch zelf?
R1 ingedrukt houden of R1+R3 éénmaal indrukken voor een constante lock.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Twijfel ook of ik al de seasonpass moet kopen zodat je er al direct wat aan heb of dat het gewoon achteraf kan (weet niet of je er wat tijdens de normale game aan hebt namelijk.

SeasonPass:
Holiday-pack
Boosterpack
Episode Gladiolus
Episode Ignis
Episode Prompto
Multiplayeruitbreiding: Comrades
Lekkerbekset (kan niet vinden wat dit inhoud 8)7 ) denk een verkeerde vertaling ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Jazeker :) Ben door anime's zo gewend aan Japanse audio dat het net zo natuurlijk voor mij klinkt als Engels. En soms zelfs beter als het origineel Japans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rettsu
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-07 16:18
Heeft iemand een idee wanneer ze de DLC gaan uitbrengen voor CO-OP? Deze is confirmed maar nooit verdere informatie gegeven behalve dat je de Season Pass nodig hebt om de DLC te verkrijgen.

Ik en een vriend van me spelen al sinds Zaterdag (Game-Mania had blijkbaar de game eerder) en ben al bijna 25% door de story heen, wij dachten dat de Co-op standaard in de game zat maar dat bleek dus niet zo te zijn, uiteindelijk zaterdagavond de playstations verplaatst naar mijn huis en tot zondagochtend samen FFXV gespeeld.

[ Voor 46% gewijzigd door Rettsu op 29-11-2016 12:56 ]

You can be a king, or a streetsweeper.. but everybody is dancing with The Grim Reaper - Robert Alton Harris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:49:
Twijfel ook of ik al de seasonpass moet kopen zodat je er al direct wat aan heb of dat het gewoon achteraf kan (weet niet of je er wat tijdens de normale game aan hebt namelijk.

SeasonPass:
Holiday-pack
Boosterpack
Episode Gladiolus
Episode Ignis
Episode Prompto
Multiplayeruitbreiding: Comrades
Lekkerbekset (kan niet vinden wat dit inhoud 8)7 ) denk een verkeerde vertaling ofzo
De FINAL FANTASY XV Season Pass bevat 6 delen extra content, zoals originele episodes en een nieuwe spelmodus, die na de release van de game na verloop van tijd beschikbaar komen
1 Holiday-pack
2 Boosterpack
3 Episode Gladiolus
4 Episode Ignis
5 Episode Prompto
6 Multiplayeruitbreiding: Comrades

Jouw nr 7 lekkerbekset is niks volgens mij, misschien instant dlc als cooking recept ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:48:
[...]

Dat bepaal je toch zelf?
R1 ingedrukt houden of R1+R3 éénmaal indrukken voor een constante lock.
Kijk dit wist ik dus niet :) Weer wat geleerd thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

En daar zijn tutorials nou voor uitgevonden :P
Dus hop, even die trainingsruimte in jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is het moeilijk om je skills max level te krijgen van fishing, survival, photography en cooking?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• calivaty
Ik heb inmiddels flink wat uren in de game zitten. Ik was een van de gelukkigen die hem vrijdag al heeft kunnen bemachtigen.

Vooraf was ik (mede door de demo) vrij skeptisch. Als FF fan voelde FFX voor mij als de laatste echte FF aan. Maar wat ben ik ongelooflijk aan het genieten van deze game. Het heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Even wat gedachten onder elkaar gezet:

- De combat is geweldig. Ik klaagde nog tijdens de demo dat ik het gigantisch 'klunky' vond, maar daar ben ik van teruggekomen. Het speelt heerlijk en ziet er tof uit. Daarnaast heeft de combat ook een learning curve. Ik merk gewoon dat ik steeds beter word. Dat is altijd leuk!

- Grafisch ziet het er top uit. Ik heb een ps4 pro en zie niet veel verschil. Wat mij betreft helemaal niet nodig dus ik blijf op default spelen en hoop snel op een patch voor de 60 fps ondersteuning. De wereld grijpt me op de een of andere manier ook enorm. Het voelt geloofwaardig. Met je auto door het mooie landschap heenrijden, met prachtige fantasy uitzichten.

- Verhaal is wat mij betreft nog wat wazig. Zit momenteel in chapter 6 en er is nog niet heel veel gebeurd. Wellicht komt dit nog. Ik heb wel Kingsglaive gezien zondag en ben begonnen aan de anime. Dit is wat mij betreft een must. Alleen de film al voegde zoveel achtergrondinformatie toe. Hierdoor beleef ik de game ook anders en leuker.

- Side quests zijn inderdaad standaard. Kill dit, verzamel dat. Doen andere games dat beter? Ja, is dat erg? Voor mij op dit moment nog niet. Ja het is wat saai en ik doe we vanwege de xp. Maar ze geven me een goed excuus om de wereld te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:05:
Is het moeilijk om je skills max level te krijgen van fishing, survival, photography en cooking?
Moeilijk: Nee.
Langdurig: Waarschijnlijk.

Gezien de 0,21% achievement rate op PSNProfiles :) http://psnprofiles.com/trophies/5611-FINAL-FANTASY-XV

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Me vriendin ge-appt maar hij ligt nog steeds niet op de mat :P ik begin het warm te krijgen haha want meestal komt de post bij ons tussen 12 en 14:00.

Kan het echt niet hebben als die niet komt vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:08:
Me vriendin ge-appt maar hij ligt nog steeds niet op de mat :P ik begin het warm te krijgen haha want meestal komt de post bij ons tussen 12 en 14:00.

Kan het echt niet hebben als die niet komt vandaag
Ik heb ook nog geen ophaal bericht gehad van de Appie/Bol. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jasphur schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:11:
[...]

Ik heb ook nog geen ophaal bericht gehad van de Appie/Bol. :o
ik had in de mail staan dat die gewoon in de brievenbus bezorgd ging worden.
de bel ging eind van de ochtend wel though maar toen lag me vriendin nog in bed en wilde ze niet open doen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:13:
[...]

ik had in de mail staan dat die gewoon in de brievenbus bezorgd ging worden.
de bel ging eind van de ochtend wel though maar toen lag me vriendin nog in bed en wilde ze niet open doen 8)7
Oh, dan komen ze morgen pas terug })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
Dit maakt zo´n game zo vet: een enorme geheime deur die je vindt via een zijpad in een dungeon. Op dit moment nog op slot... Wat zou hierachter schuil gaan. :9

Afbeeldingslocatie: https://static.gosunoob.com/img/1/2016/11/ffxv-secret-dungeon-door-1024x581.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door SCIxX op 29-11-2016 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SCIxX schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:23:
Dit maakt zo´n game zo vet: een enorme geheime deur die je vindt via een zijpad in een dungeon. Op dit moment nog op slot... Wat zou hierachter schuil gaan. :9

[afbeelding]
En dan zit er een Mega-Elixir achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
Ik heb gelezen dat:

spoiler: title
je deze deuren kan openen na de main story. Als het goed is moet je ook alle optionele dungeon's hebben gedaan. Geen idee of dit klopt.

Ben ook erg benieuwd wat erachter zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[afbeelding]
Oeh das in de mine waar ik doodgeslagen word door lvl52 gastjes :+

spoiler:
Eerste keer staat er ook een vrouwtje voor de ingang, die zegt: "Het is wat lullig als je de hele dungeon doet en dan een deur tegenkomt waar je de sleutel niet van hebt"

Oh the irony _/-\o_

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk dit. Bol heeft de net FFXV day one afgegeven hier, maar de Deluxe versie komt naar de AH. Dus er ligt nu op 30cm van mij vandaan het spel waar ik al zeker 3 jaar echt hard op wacht, maar ik kan er niet mee spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
YouTube: Final Fantasy XV | Ride Together - Launch Trailer | PS4 Het wachten is voorbij

Pu.nl en psx-sense geven allebei een 9.

[ Voor 14% gewijzigd door Nieuwevolger op 29-11-2016 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enig idee hoe ik de hub wat meer naar het midden van mn scherm krijg? Ik heb de display area al op zn kleinst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Jasphur schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:39:
Iemand enig idee hoe ik de hub wat meer naar het midden van mn scherm krijg? Ik heb de display area al op zn kleinst staan.
Ik heb geen idee, maar bevalt de game een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 15:28

Audione0

Strijdt der titanen

[afbeelding]
uhhhh, ik denk dat er 2 chocobo's elkaar ongelooflijk aan het verwennen zijn..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Blijkbaar als je de game text op iets anders zet dan Engels word de afstand in meters aangegeven ipv foot/miles... 8)7

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:18:
[...]

Ik heb geen idee, maar bevalt de game een beetje?
Hmm jammer dat je het niet weet :P

Ik heb gister eerste Kingsglaive gekeken. Deze viel qua film wel een beetje tegen. Maar voor het verhaal vond ik hem wel fijn.

Heb er in de game nu twee uur opzitten waarvan een half uur tutorial. Dus ik kan nog niet heel nuttige dingen zeggen. Maar mijn eerste indruk is goed. Het battle systeem is echt erg goed, je moet best wel even nadenken om een fiend te verslaan als je een wat lager level bent.

Maar waar echt mijn mond van openviel was meteen de sfeer. Misschien dat dit met Brotherhood te maken heeft, maar het viertal is meteen leuk. En de muziek, oh man de muziek. Alsof ik het frontier dropje Dali of het einland Besaid binnen komen lopen. Lekker en rustig ontspannen.

Vanavond weer eens spelen, maar pas dit weekend kan ik langere tijden achterelkaar zitten. Ik zal maandag eens een review plaatsen hier op T.net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Die gespierde dude klinkt echt te vaak als Duke Nukem _O-
De fotograaf kreunt en hijgt als Hope. Maar hoe tof dat je complete playthrough dmv foto's wordt bijgehouden!

Heb er nu een uur of 6 in zitten en mijn chars zijn lvl13. Vooral veel side quests gedaan want de main quest is nog een lvl5 quest.
Van wat ik er tot nu toe van begrijp, correct me if I'm wrong, is het volgende:

-je moet slapen (bij een rustplaats of in een camp) om verdiende xp erbij te krijgen en skills te levellen.
-je leert nieuwe recepten door ze te kopen bij een diner of af en toe random door quests/missies te doen.
-eten geeft je chars een bepaalde boost die een bepaalde tijd duurt; die tijd neemt alleen af in combatsituaties.
-eten kost ingrediënten, die je kunt plukken of kopen.
-enemies zijn niet alleen zwak voor elementen, maar ook voor een bepaald soort wapens.
-'s nachts kun je alleen zelf rijden, je chauffeur vindt het te riskant (en met reden).
-counter/dodge en attack is vaak voldoende om een gevecht te winnen.
-de camera positie tijdens een gevecht met bosjes/bomen rondom is ronduit irritant.
-met de tech bar kun je je allies bepaalde moves laten doen, in te stellen via gear > abilities.
-pointwarpen geeft je wat ademruimte, laadt je hp/mp op en geeft mogelijkheid tot warpstrike vanuit de lucht.
-teammates in danger kun je een potion geven of manueel helpen met vierkantje.

Dingen die ik nog niet helemaal begrijp (als iemand wat duidelijkheid kan verschaffen graag ;)):
Hoe de magic nu precies werkt.
In het menu kan ik mijn geabsorbeerde elementen omzetten/craften naar spells, die ik vervolgens kan toewijzen aan een char.
Ik heb de fire spell aan Noctus toegewezen en blizzard aan een andere char, maar doet mijn sidekick die spell uit zichzelf of niet?
Dit is hoe ver ik ben met magic, verder gaat het nog niet.

Hoe zie je nu precies waar een vijand zwak voor is? Oranje cijfertjes geven weer dat je hoge damage doet en dat het wapen waar je die oranje cijfertjes mee haalt zijn zwakte is, correct?
Soms popt er een libra scherm op met zwakheden (tenminste, ik ga er vanuit dat alles wat oranje is gekleurd de vijand zijn zwakheden zijn), maar ik heb nog niet door wanneer dat precies oppopt. Ook zie ik geen mogelijkheid om het libra scherm in beeld te houden.
Is het de bedoeling dat je in een gevecht wisselt van active naar wait mode en zo ja, waar is die wait mode precies goed voor?

Tot nu toe red ik me nog prima met de wapens die ik heb en heb nog geen potions oid nodig, maar dat gaat tegen de latere/grotere vijanden natuurlijk een keer veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
Iemand die op Xbox speelt, en de mage mashers en camera kit nog kan gebruiken? Heb nog één code over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Fuck wat is dit een dik spel zeg.
Ik kwam thuis gelijk overal rondkijken en zie dus nergens het spel liggen, dus ik gelijk naar boven schreeuwen of me vriendin hem niet verstopt heeft want zoiets verwacht ik van der :P en bloedserieus nee niks gedaan er is niks binnen blabla. en 10 minuten later zegt die kut ineens dat ze hem in de magnetron heeft verstopt :P (niet aan gedaan)

heb er nu pas een ruime 3 uur in zitten en amper gequest omdat ik gelijk alles aan het discoveren ben enzo XD heb ook gelijk even een half uurtje gevist. was wennen maar wel erg leuk gedaan.

De combat moet ik wel erg aan wennen maar werkt opzich wel lekker als je het meer en meer onder de knie krijgt. Ben wel op Lite mode gaan spelen want ervaarde te veel hapering met HQ mode vond ik. het ging niet soepel genoeg. (heb de PS4 Pro)

Wat ik ook echt vet vind zijn die foto's die Prompto maakt tijdens het spel. Ik kreeg echt snel het gevoel dat we een vriendengroepje waren en begin er al een beetje aan te hechten ofzo :P

Heb de audio wel naar Engels gezet want vond het wat makkelijker om niet constant die tekst te hoeven lezen want er word best veel gesproken en dat volgt gewoon een stuk makkelijk. Ook die dialoges in de auto zijn een erg leuke toevoeging en je hebt helemaal niet het gevoel van.. blegh weer rijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dvdkiwi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:24:

Hoe zie je nu precies waar een vijand zwak voor is? Oranje cijfertjes geven weer dat je hoge damage doet en dat het wapen waar je die oranje cijfertjes mee haalt zijn zwakte is, correct?

Tot nu toe red ik me nog prima met de wapens die ik heb en heb nog geen potions oid nodig, maar dat gaat tegen de latere/grotere vijanden natuurlijk een keer veranderen.
Oranje is hoge damage inderdaad en paars is lage damage. geleerd omdat ik eerst de tutorial heb gedaan voor ik begon.. aan te raden voor nieuwe spelers denk ik want ze dekken in principe wel alles met combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

De tutorial heb ik ook gedaan, maar die legt ook maar de basics uit natuurlijk.
Erg diep gaat die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heb trouwens in me inventory van Promptus 2 camera's .. kan je zien bij Archive > photo's > camera (in archive kan je ook al je snapshots zien enzo) maar ik weet niet welke camera die van de pre-order is en of die ook wel betere foto's maakt. zie weinig verschil tussen de 2 maar overal online heeft die bonus gewoon Camera-kit maar de naam kan ik niet vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-04 17:37
Iemand al het Afrosword van Afro-Jack gevonden?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wel grappig dat bijna iedereen die op pagina 1 van dit topic nergens meer te vinden zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die foto's van Prompto zijn wel erg gestyleerd, hoor. Maar hij heeft Cindy goed in beeld gebracht. Fijn.

Ik ondervind bij de HQ trouwens geen echte haperingen. Is de light dan zoveel vloeiender? En mijn Pro is ook echt mega stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jasphur schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:01:
Die foto's van Prompto zijn wel erg gestyleerd, hoor. Maar hij heeft Cindy goed in beeld gebracht. Fijn.

Ik ondervind bij de HQ trouwens geen echte haperingen. Is de light dan zoveel vloeiender? En mijn Pro is ook echt mega stil.
Zet hem maar is op lite dan :P je gaat het verschil vast merken.
Stil is die wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Zijn er toevallig mensen die de hard-cover strategy guide al in huis hebben?

Kreeg een mailtje van Bol dat m'n bestelling vertraagd is en onbekende leverdatum heeft...ook is het product zelf niet meer te vinden op de site, enkel de paperback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:05:
[...]

Zet hem maar is op lite dan :P je gaat het verschil vast merken.
Stil is die wel ja
Vanavond maar eens proberen dan. Wat ook enorm scheelde (en eigenlijk in de gameers wereld redelijk common sense is) is de "motionflow" van mn Samsung uit zetten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
-je leert nieuwe recepten door ze te kopen bij een diner of af en toe random door quests/missies te doen.
Je leert ook nieuwe recepten door nieuwe planten te plukken, of vlees van beesten te looten.
Dingen die ik nog niet helemaal begrijp (als iemand wat duidelijkheid kan verschaffen graag ;)):
In het menu kan ik mijn geabsorbeerde elementen omzetten/craften naar spells, die ik vervolgens kan toewijzen aan een char.
Ik heb de fire spell aan Noctus toegewezen en blizzard aan een andere char, maar doet mijn sidekick die spell uit zichzelf of niet?
Ik heb het nog niet met spells getest, aangezien ik die liever zelf gebruik, maar ik gok dat de AI ze automatisch gebruik wanner het kan en/of nuttig is. Tenminste, dat lijken ze te doen met hun secondary wapen. Maar aangezien het ook friendly-fire is, denk ik niet dat de AI het vaak zal gebruiken. Je kunt naast elementen ook potions/food/treasure gebruiken om je spells sterker te maken.
Soms popt er een libra scherm op met zwakheden (tenminste, ik ga er vanuit dat alles wat oranje is gekleurd de vijand zijn zwakheden zijn), maar ik heb nog niet door wanneer dat precies oppopt. Ook zie ik geen mogelijkheid om het libra scherm in beeld te houden.
Is het de bedoeling dat je in een gevecht wisselt van active naar wait mode en zo ja, waar is die wait mode precies goed voor?
Correct. Als je oranje damage doet, is een vijand zwak tegen je wapen/magic. Je kunt vijanden scannen door in Wait-mode met R1 een vijand te scannen. Werkt alleen niet in boss-fights. Ook kun je Ignis een skill geven dat hij vijanden scant. Wanneer een vijand eenmaal gescanned is, krijg je z'n zwakheden altijd te zien als je ze target.

Ricmaniac schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:39:
Fuck wat is dit een dik spel zeg.
Ik kwam thuis gelijk overal rondkijken en zie dus nergens het spel liggen, dus ik gelijk naar boven schreeuwen of me vriendin hem niet verstopt heeft want zoiets verwacht ik van der :P en bloedserieus nee niks gedaan er is niks binnen blabla. en 10 minuten later zegt die kut ineens dat ze hem in de magnetron heeft verstopt :P (niet aan gedaan)
Ooeeee, ruziieeeeeee!

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 30-11-2016 10:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-01-2023
Partypsych schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:09:
Zijn er toevallig mensen die de hard-cover strategy guide al in huis hebben?

Kreeg een mailtje van Bol dat m'n bestelling vertraagd is en onbekende leverdatum heeft...ook is het product zelf niet meer te vinden op de site, enkel de paperback.
Ik heb een mailtje van Bol gekregen dat hij verzonden is, komt als het goed is vandaag met de post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Chester schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:17:

[...]

Ik heb het nog niet met spells getest, aangezien ik die liever zelf gebruik, maar ik gok dat de AI ze automatisch gebruik wanner het kan en/of nuttig is. Tenminste, dat lijken ze te doen met hun secondary wapen. Maar aangezien het ook friendly-fire is, denk ik niet dat de AI het vaak zal gebruiken. Je kunt naast elementen ook potions/food/treasure gebruiken om je spells sterker te maken.

[...]
Ze doen het wel, maar inderdaad niet als er potentieel friendly-fire kan ontstaan. Ik was gisteren met wat beestjes bezig totdat iets verder wat soldaatjes werden gedropt, Ignis gooide daar meteen een Quincast Thundara op, aangezien daar toch niemand was _/-\o_ Ze waren meteen alle 8 deaud :*) (Quicast thundara had ik gemaakt met iets van 50 thunder en 2 Magitek Boosters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ja stoer spel!!.. ben alleen bang dat ik, omdat ik bijna geen story quests doe maar alleen side quests.. ik de boel zo voorbij level.

Ik ben nu lvl 26 en mijn story quest is lvl 10.. dus.. moet even kijken hoe ik dat ga aanpakken ;-) het is gewoon veels te verslavend om die questjes te doen en een beetje de scenery te bekijken

Speaking of which.. het is lang geleden dat een spel me wist te verbazen met zijn graphics.. maar ik heb al wel wat kippenvelmomentjes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Alcmaria schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:25:
Ja stoer spel!!.. ben alleen bang dat ik, omdat ik bijna geen story quests doe maar alleen side quests.. ik de boel zo voorbij level.

Ik ben nu lvl 26 en mijn story quest is lvl 10.. dus.. moet even kijken hoe ik dat ga aanpakken ;-) het is gewoon veels te verslavend om die questjes te doen en een beetje de scenery te bekijken

Speaking of which.. het is lang geleden dat een spel me wist te verbazen met zijn graphics.. maar ik heb al wel wat kippenvelmomentjes gehad.
Ik heb volgens mij ook meer tijd in JUSTICE MONSTERS FIVE zitten dan in de main story :') Als je lang genoeg doorgaat, krijg je vette items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Chester schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:28:
[...]

Ik heb volgens mij ook meer tijd in JUSTICE MONSTERS FIVE zitten dan in de main story :') Als je lang genoeg doorgaat, krijg je vette items.
ik snap echt niet hoe dat werkt haha. heb het gisteren wel een 10 minuten gedaan en het lukte gewoon maar aan de andere kant snapte ik echt niet wat ik aan het doen was haha.
Chester schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:17:
[...]

Je leert ook nieuwe recepten door nieuwe planten te plukken, of vlees van beesten te looten.
ik had ook een recept geleerd door op een bord langs het strand te kijken daar stond ook een recept op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ugh. Ik vind mn baan echt heel erg leuk. Maar nu heb ik zin toch wel erg zin om thuis te gamen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Meh, ik zou dit allemaal eigenlijk niet moeten lezen sinds ik geen console bezit.
Maar ik kan nu niet meer wachten op de pc versie,vanavond dan maar een ps4 halen.
Bedankt tweakers 😂😂😜

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Dus de PS4 Pro is wel stil? De tering, ik heb gisteren 5 uur zitten spelen, maar die PS4 stond de hele tijd te loeien. Echt heel irritant. Zit er nu toch serieus over te denken om de Pro te kopen. Verder echt een super dik spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Die gespierde dude klinkt echt te vaak als Duke Nukem _O-
De fotograaf kreunt en hijgt als Hope. Maar hoe tof dat je complete playthrough dmv foto's wordt bijgehouden!

Heb er nu een uur of 6 in zitten en mijn chars zijn lvl13. Vooral veel side quests gedaan want de main quest is nog een lvl5 quest.
Van wat ik er tot nu toe van begrijp, correct me if I'm wrong, is het volgende:

-je moet slapen (bij een rustplaats of in een camp) om verdiende xp erbij te krijgen en skills te levellen.
-eten geeft je chars een bepaalde boost die een bepaalde tijd duurt; die tijd neemt alleen af in combatsituaties.
-eten kost ingrediënten, die je kunt plukken of kopen.
-enemies zijn niet alleen zwak voor elementen, maar ook voor een bepaald soort wapens.
-'s nachts kun je alleen zelf rijden, je chauffeur vindt het te riskant (en met reden).
-counter/dodge en attack is vaak voldoende om een gevecht te winnen.
-de camera positie tijdens een gevecht met bosjes/bomen rondom is ronduit irritant.
-met de tech bar kun je je allies bepaalde moves laten doen, in te stellen via gear > abilities.
-pointwarpen geeft je wat ademruimte, laadt je hp/mp op en geeft mogelijkheid tot warpstrike vanuit de lucht.
-teammates in danger kun je een potion geven of manueel helpen met vierkantje.

Als je magic craft kun je in 1 flask ook elementen combineren. Worden ze alleen maar sterker van.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Jasphur schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:57:
Ugh. Ik vind mn baan echt heel erg leuk. Maar nu heb ik zin toch wel erg zin om thuis te gamen :P
Gewoon ziek melden joh.

spoiler:
Weet je wat je moet doen om het zeer geloofwaardig over te laten komen?
Vannacht haal je heel de nacht door met gamen, tot een uurtje of 5 oid. Je gaat dan heel even slapen, 7 uur schrik je wakker, de wekker! Zo brak je bent door te weinig slaap ga je toch naar je werk. Vervolgens kom je binnen en vertel je je chef "meteen" dat je je niet zo lekker voelt. Waarschijnlijk trapt hij/zij er erin omdat je er heel gaar uitziet door te weinig slaap.

Vervolgens werk je tot een uurtje of 9 door en meld je je dan ziek.
Meteen 2 vliegen in 1 klap.

1- Je chef is trots op je omdat je het "toch" bent komen proberen >:)
2- Gezien het bijna weekend is en het dan geen zin meer heeft om aanstaande vrijdag te komen werken heb je gelijk een dagje extra vrij om door te kunnen gamen O-)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Scrisissszzz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:57:
[...]
Als je magic craft kun je in 1 flask ook elementen combineren. Worden ze alleen maar sterker van.
Ik zie nu dat ik verschillende elementen kan combineren ja en dat hoe meer items hoe meer potency.
Ook kan ik zo'n beetje elk item dat ik bezit toevoegen aan de mix. daar ga ik mijn vingers nog niet aan branden, is mij nog te ingewikkeld. Binnenkort maar eens de strategy guide bestellen ;)

Net, na 12 uur spelen, chapter 2 uitgespeeld. Ik was volgens mij 3 levels te hoog (ben level 15) voor de eindbaas van chapter 2 maar het kostte wel flink moeite :D Zal het filmpje wel eens posten hier, misschien zien jullie wat ik fout doe en/of anders moet doen.

Nu chapter 3 begonnen is weet ik even niet waar ik moet beginnen; er is zó veel te doen :P
Het speelveld is opeens een heel stuk groter geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:15:
[...]

Ik zie nu dat ik verschillende elementen kan combineren ja en dat hoe meer items hoe meer potency.
Ook kan ik zo'n beetje elk item dat ik bezit toevoegen aan de mix. daar ga ik mijn vingers nog niet aan branden, is mij nog te ingewikkeld. Binnenkort maar eens de strategy guide bestellen ;)

Net, na 12 uur spelen, chapter 2 uitgespeeld. Ik was volgens mij 3 levels te hoog (ben level 15) voor de eindbaas van chapter 2 maar het kostte wel flink moeite :D Zal het filmpje wel eens posten hier, misschien zien jullie wat ik fout doe en/of anders moet doen.

Nu chapter 3 begonnen is weet ik even niet waar ik moet beginnen; er is zó veel te doen :P
Het speelveld is opeens een heel stuk groter geworden!
Dan ben ik ongeveer zo ver als jij nu. Gister gestopt na een paar nieuwe side quests afgemaakt te hebben in chapter 3. Ik was ook lvl15 tegen die baas in chapter 2. Die had gewoon veel HP haha. Heb er de eerste Phoenix Down moeten gebruiken :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Audione0 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:02:
[...]

Gewoon ziekmelden joh.

Weet je wat je moet doen om het zeer geloofwaadig over te laten komen?
Vannacht haal je heel de nacht door met gamen, tot een uurtje of 5 oid. Je gaat dan heel even slapen, 7 uur schrik je wakker de wekker. Zo brak je bent door te weinig slaap ga je toch naar je werk. Vervolgens kom je binnen en vertel je je chef meteen dat je je niet zo lekker voelt. Waarschijnlijk trapt hij/zij er erin omdat je er heel gaar uitziet door weinig slaap.

2- Gezien het bijna weekend is en het dan geen zin meer heeft om aanstaande vrijdag te komen werken heb je gelijk een dagje extra vrij om door te kunnen gamen O-)
Dit weet je wel iets te goed uit te leggen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Audione0 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:02:
[...]

Gewoon ziekmelden joh.

Weet je wat je moet doen om het zeer geloofwaadig over te laten komen?
Vannacht haal je heel de nacht door met gamen, tot een uurtje of 5 oid. Je gaat dan heel even slapen, 7 uur schrik je wakker de wekker. Zo brak je bent door te weinig slaap ga je toch naar je werk. Vervolgens kom je binnen en vertel je je chef meteen dat je je niet zo lekker voelt. Waarschijnlijk trapt hij/zij er erin omdat je er heel gaar uitziet door weinig slaap.

Leuk voor als je 15 bent en bij de Mac / lokale supermarkt werkt inderdaad, voor alles daarboven of in het geval dat je wel een baan met verantwoordelijkheden hebt zou ik lekker gaan werken en in de avonden gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Scrisissszzz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:18:
[...]
Dan ben ik ongeveer zo ver als jij nu. Gister gestopt na een paar nieuwe side quests afgemaakt te hebben in chapter 3. Ik was ook lvl15 tegen die baas in chapter 2. Die had gewoon veel HP haha. Heb er de eerste Phoenix Down moeten gebruiken :)
Phoenix Down had ik ook nodig ja, de raketten deden aardige damage!
Voor mijn gevoel was ik er erg lang mee bezig, maar het blijkt uiteindelijk onder de 5 minuten te zijn geweest.
Zie hier het -nogal rommelige- gevecht:

Tips vwb verbeteringen zijn altijd welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:37:
[...]

Voor mijn gevoel was ik er erg lang mee bezig, maar het blijkt uiteindelijk onder de 5 minuten te zijn geweest.

[video]

Ahhrg nou moet ik me inhouden om niet te kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:37:
[...]

[video]

Grappig hoe de zooi op het gezicht van Cor op het eind gewoon "verdwijnt" :P

Echte tips tja... Ik zocht in het begin meer dekking en wachtte af tot hij klaar was met die raketten schieten. Met stippen op de grond kon je ook zien waar die raketten landden. Verder deed ik hier afwisselen tussen strikes en zijn poten aanvallen. Zo heb ik het gedaan.

Ik begin het steeds meer a la Bloodborne te doen. Van achter aanvallen en soms hit n run tactics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Van achteren doe ik ook steeds vaker, die blindstrikes doen wel aardig damage.
Ook gemerkt dat je tegen groepen vijanden vaak gewoon vierkantje ingedrukt kan houden ipv op het juiste moment proberen te drukken.
Maar goed, het gaat langzaam steeds beter; bij FF XIII duurde het ook even voordat ik alles doorhad.

Ik merk wel dat mijn "fantasygame-vaktaal" niet altijd even goed is, in item omschrijvingen heb ik soms geen idee wat ze nou precies bedoelen ;)
Alvanosa schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:50:
[...]

Ahhrg nou moet ik me inhouden om niet te kijken. :+
Excuus. Heb de video in spoilers gezet ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 30-11-2016 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ja als je vierkantje inhoudt verdedig je constant en ontwijk je heel veel. Ik doe het toch bijna niet en ram er alleen op als het in beeld komt zodat ik een parry kan doen haha... Verder veel rondlopen en vooral rammen met mijn greatsword. En magic met goede potency doet wonderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
Ik ga vaak in het midden staan van de mobs en hou vierkant in. Zo fungeer ik een beetje als een tank en mijn teammates zijn de dd's. Werkt vaak als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er bij de mensen met de Day One editie ook een (geprint/gedrukt) briefje met allemaal handtekeningen van de developers en een bedankwoordje in de case?

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 30-11-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Jasphur schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:03:
Zit er bij de mensen met de Day One editie ook een (geprint/gedrukt) briefje met allemaal handtekeningen van de developers en een bedankwoordje in de case?
Yep, is dat bijzonder dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:06:
[...]

Yep, is dat bijzonder dan?
Vind ik wel. Ik ben volgens mij nog nooit bedankt door developers voor het aankopen van een spel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
Geen idee, zat er bij mij ook in, vond het attent overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Jasphur schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:03:
Ja ik heb die ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Jasphur schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:31:
[...]

Dit weet je wel iets te goed uit te leggen :9
Haha, ik heb een fantasierijke geest :P Komt door het spel denk ik 8)7
shoombak schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:31:
[...]

Leuk voor als je 15 bent en bij de Mac / lokale supermarkt werkt inderdaad, voor alles daarboven of in het geval dat je wel een baan met verantwoordelijkheden hebt zou ik lekker gaan werken en in de avonden gamen.
Niet zo serieus joh.. O-)
Voor de zekerheid, voordat ik mensen hier op verkeerde ideen breng een spoiler toegepast om het nog enigszins pedagogisch verantwoord te maken :*)

[ Voor 60% gewijzigd door Audione0 op 01-12-2016 09:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wait... what? _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
vanmiddag mooi in een dungeon een two handed zwaard gescoord die 10x zulke sterke stats hadden dan m'n huidige wapens, moet wel zeggen dat ik nog de beginners wapens gebruikte (met een mod erop). Ding bevalt mij prima. Sowieso vind ik de dungeons heel goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Je eerste dungeon zwaard?
Volgens mij werd verteld dat die Royal Arms als downside hebben dat ze HP consumen tijdens het gebruiken, maar daar heb ik nog niks van gemerkt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
dvdkiwi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:58:
Je eerste dungeon zwaard?
Volgens mij werd verteld dat die Royal Arms als downside hebben dat ze HP consumen tijdens het gebruiken, maar daar hb ik nog niks van gemerkt eigenlijk.
De royal arms vind ik niet zo fijn, net zoals die speciale mobius engines (of hoe ze ook heten), maar dit keer had ik een 'normaal' two handed zwaard gevonden die als je hit maakt een bliksem straal van af schiet. Ben er ook nog niet echt uit wat wel en niet goed werkt.

Soms zegt Ignis ook dat er een mobius engine in de buurt is, maar als ik om me heen kijk zie ik niks bijzonders. Zijn die wapens dan ergens verstopt en is het de bedoeling dat je heel het gebied gaat afzoeken?

Summons snap ik ook nog maar weinig van, zijn die dingen compleet random en als ze te voor schijn komen moet je maar een beetje L2 inhouden?

[ Voor 8% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-11-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Nieuwevolger schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:09:
[...]

De royal arms vind ik niet zo fijn, net zoals die speciale mobius engines (of hoe ze ook heten), maar dit keer had ik een 'normaal' two handed zwaard gevonden die als je hit maakt een bliksem straal van af schiet. Ben er ook nog niet echt uit wat wel en niet goed werkt.

Soms zegt Ignis ook dat er een mobius engine in de buurt is, maar als ik om me heen kijk zie ik niks bijzonders. Zijn die wapens dan ergens verstopt en is het de bedoeling dat je heel het gebied gaat afzoeken?

Summons snap ik ook nog maar weinig van, zijn die dingen compleet random en als ze te voor schijn komen moet je maar een beetje L2 inhouden?
Ik gebruik zelf de 'normale' sword. Goeie balans tussen damage en attack vind ik. De 2H is voor mij echt iets te sloom. De polearm vecht erg bruut maar doet helaas weer niet zoveel damage.

De special machinery vind ik zelf ook niet echt veel soeps, voelt clunky aan om te gebruiken en de royal arms is erg situatie afhankelijk. Het is niet zo fijn om bij iedere klap levens te verliezen natuurlijk.

Ik verander wel van wapen waar ze niet resistent voor zijn of course.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaak88 op 30-11-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat eten blijft er toch wel lekker uit zien soms.

Maar ben ik de enige die last heeft van het feit dat de HUB van mn scherm afloopt? Ik heb alles goed staan op mn ps zelf en mn display area op minimaal. En bij andere games heb ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Jasphur schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:10:
[...]

Vanavond maar eens proberen dan. Wat ook enorm scheelde (en eigenlijk in de gameers wereld redelijk common sense is) is de "motionflow" van mn Samsung uit zetten. :P
Dat is wel gek inderdaad, speel je op een monitor of een 720p scherm toevallig of gewoon op een normale tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Hier blijft de HUB gewoon zitten. :)

Net een stel daggers gevonden, poeh die dingen zijn snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:55:
[...]

Dat is wel gek inderdaad, speel je op een monitor of een 720p scherm toevallig of gewoon op een normale tv?
1080p 40inch. En echt alles zit op het randje en soms er net overheen. Bijvoorbeeld de e van antidote. Het klopt gewoon niet. Krijg er ook niks over gegoogled. Dus ik verwacht dat het probleem bij mij ligt.

Ik za morgenavond als ik nog geen oplossing gevonden heb eens proberen een screenshot of filmpje hier te plaatsen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 30-11-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Jasphur schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:21:
[...]

1080p 40inch. En echt alles zit op het randje en soms er net overheen. Bijvoorbeeld de e van antidote. Het klopt gewoon niet. Krijg er ook niks over gegoogled. Dus ik verwacht dat het probleem bij mij ligt.

Ik za morgenavond als ik nog geen oplossing gevonden heb eens proberen een screenshot of filmpje hier te plaatsen.
Bij sommige games krijg je bij het opstarten de mogelijkheid om de grore van je scherm te kalibreren, dit heeft meestal ook met de hud te maken. Misschien dat je kalibratie van je scherm moet zoeken tussen de instellingen van de ps4 of in de game zelf bij opties. Ik had bij fifa toen ook, als je het compleet kalibreert aan de randen, dan zit de hud ook strak aan de randen van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ffxv liet mij ook kalibreren de eerste keet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:34:
[...]

Bij sommige games krijg je bij het opstarten de mogelijkheid om de grore van je scherm te kalibreren, dit heeft meestal ook met de hud te maken. Misschien dat je kalibratie van je scherm moet zoeken tussen de instellingen van de ps4 of in de game zelf bij opties. Ik had bij fifa toen ook, als je het compleet kalibreert aan de randen, dan zit de hud ook strak aan de randen van het scherm.
Klopt. Dat is bij GTAV ook zo. Daarom staat die display grote op minimaal. Maar goed. Het is een FF topic geen PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Laatst online: 11-09 15:45
Wat een heerlijk relax spel. Normaal wil ik snel door alle main quest rushen maar bij ff15 doe ik het veel rustiger aan. Ik vind het zelfs leuk om te vissen ;)

Klein nadeel is dat de main quests nu wel erg makkelijk zijn (ben beetje op door al die side quests).

Voor wie het niet weet. Je kan vrij simpel ongelimiteerd sprinten door in opties te kiezen voor show stamina bar, vervolgens druk je op sprint button net voor de stamina bar op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is deze game goed zeg. Al vind ik mijzelf nog steeds best slecht in combat want op 1 of andere manier mis ik redelijk vaak me block als het in je scherm staat. Maar wat een graphics voor een final fantasy. Heb er nu 7 uur inzitten maar ben net begonnen pas aan chapter 2 :P alles wat je er omheen kan doen trekt me dan ook zeer. Hunts zijn ook wel echt een fijne manier om geld te verdienen.

Wil die Spa wel is van binnen zien die je hebt in dat tropische dorpje :P maar dan moet ik nog even wat hunts voor Gil doen.

Super vet ook dat je scenes van Kingsglaive in het verhaal ziet. het geeft echt wel meer waarde om die film te hebben gezien denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 01-12-2016 01:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 1 december 2016 @ 01:17:
Wat is deze game goed zeg. Al vind ik mijzelf nog steeds best slecht in combat want op 1 of andere manier mis ik redelijk vaak me block als het in je scherm staat. Maar wat een graphics voor een final fantasy. Heb er nu 7 uur inzitten maar ben net begonnen pas aan chapter 2 :P alles wat je er omheen kan doen trekt me dan ook zeer. Hunts zijn ook wel echt een fijne manier om geld te verdienen.

Wil die Spa wel is van binnen zien die je hebt in dat tropische dorpje :P maar dan moet ik nog even wat hunts voor Gil doen.

Super vet ook dat je scenes van Kingsglaive in het verhaal ziet. het geeft echt wel meer waarde om die film te hebben gezien denk ik.
Als je in chapter 2 bent heb je het al gezien. De eerste overnachting is gratis, wanneer je te horen krijgt wat er met je vader is gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Chester schreef op donderdag 1 december 2016 @ 01:19:
[...]

Als je in chapter 2 bent heb je het al gezien. De eerste overnachting is gratis, wanneer je te horen krijgt wat er met je vader is gebeurd?
:Y :Y :Y

Wel is de multiplier bonus erg hoog daar :) Dus heb je de gil, dan is het een goede plek om te rusten voor extra xp. Zelfde geldt voor zelf in een tent rusten of in een inn of caravan, die geven extra xp ipv de tent.

[ Voor 28% gewijzigd door sjaak88 op 01-12-2016 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Chester schreef op donderdag 1 december 2016 @ 01:19:
[...]

oh is dat het. dacht dat dat op de boot was ofzo lol XD maar zat meer te kijken naar de dialogen dan de omgeving =p

De streaming van PS4 Pro is nog best goeie kwaliteit vind ik.
ben alles wat ik doe gewoon aan het opnemen en maak een playtrough playlist gewoon omdat het kan..

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 01-12-2016 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Japanse voice blijft toch wel echt beter in de game maar ik kan het niet volhouden om constant te lezen :P dus toch maar weer naar engels gezet.
Herkende wel gelijk de japanse stem van Prompto.. is dezelfde voice actor als Natsu (fairytale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 1 december 2016 @ 03:39:
Japanse voice blijft toch wel echt beter in de game maar ik kan het niet volhouden om constant te lezen :P dus toch maar weer naar engels gezet.
Herkende wel gelijk de japanse stem van Prompto.. is dezelfde voice actor als Natsu (fairytale)
Engelse VA valt eigenlijk wel mee. Ik had 'erger' verwacht. Eerst denk je wel: WTF Prompto met dat hoge stemmetje..maar daarna 'it grows on you'. Lang niet zo erg als Vanille uit FFXIII. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah. Ik ben dus zeker niet de enige met dit probleem. Gelukkig is het bij mij niet zo erg dat er hele getallen wegvallen.

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik was gister een quest aan het doen, en ik moest naar een stuk waar je eerder een Behemoth moest afmaken. Ik zal per ongeluk weer in dat arena stuk.. En ik kon niks meer, op het eind van dat stuk kun je onder een steen door gliden en daar bleef ik steeds vast zitten, kon niet meer doorlopen. En in de arena kon ik niet fast travel doen naar mijn auto of een rest point. Enige wat ik kon doen was mijn laatste save laden :(

Gelukkig was het een korte quest die ik even opnieuw moest doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
de combat is toch mijn ding niet, kan er maar niet aan wennen

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Oeps! aangepast!!! :X _O-

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste