![]() |
Final Fantasy XV |
|
Gameplay |
|
Screenshots |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Trailers |
Links |
[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-07-2013 12:12 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
![]() |
Final Fantasy XV |
|
Gameplay |
|
Screenshots |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Trailers |
Links |
[ Voor 27% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-07-2013 12:12 ]
De officiële website bedoel je?ksborg schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:27:
Er is een website! Weet iemand hoelang die al online staat? Dacht dat het spel nooit meer zou komen, maar misschien gaan ze na XIII-2 hieraan ontwikkelen. Ben wel benieuwd!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ja, eigenlijk wel... Of bestaat die ook al heel lang?
Ik dacht sinds de trailer uit is.ksborg schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:11:
[...]
Ja, eigenlijk wel... Of bestaat die ook al heel lang?
Op de (Engelstalige) Wikipedia-pagina staat toch aardig wat informatie;Blitzdoctor schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:18:
De artistieke stijl is echt geweldig. Alleen begint het een echte vaporware titel te worden. Bijna 6 jaar na de onthulling weten we nog steeds niks
[ Voor 52% gewijzigd door OPSLAGHOND op 31-01-2012 12:23 ]
* Nomura recently did the latest check of the game. The visual expression capability has improved from the trailer that was released last year.
* The game has a mix of real time and Visual Works pre-rendered CG. The ratio is 7 real time to 3 pre rendered.
* The scene where Noctus and Stella meet for the first time has been made into a pre-rendered scene. This is because it's an example of an area where adding player control would not have a big effect.
* Square Enix won't be holding an event ala last year's January press conference this year. However, Nomura said that he'd like to make some sort Versus related announcement/showing this year, although he can't say when or where.
* The next time we see Versus XIII, we will get a look at it being controlled on actual hardware.
[ Voor 18% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-02-2012 08:12 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Helaas niet ...Chester schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 00:04:
Heeft ie ook gezegd wanneer we die demo kunnen verwachten?
Bron: http://inthegame.nl/nieuw...ersus-xiii-tijdens-de-e3/Het is weer even een tijd geleden dat de eerste beelden en uitspraken de wereld in kwamen omtrent Final Fantasy VERSUS XIII. Deze titel zou zich moeten afspelen in het heden, of zelfs (zeer) nabije toekomst. Er slechts een trailer geweest van de game, hier en daar een screenshot gevolgd door doodse stilte. Bij elke aankondiging die Square Enix ging maken de afgelopen periode, zaten veel mensen – waaronder wij zelf – met spanning te wachten op meer informatie over deze Final Fantasy titel. Helaas tevergeefs.
Met de E3 voor de deur hadden we de stille hoop dat Square Enix dan eindelijk meer zal gaan vrijgeven over de game. Maar ook ditmaal kunnen we dat vergeten. Final Fantasy VERSUS XIII heeft tot nu toe nooit een officiële release datum mogen ontvangen en ook de informatie over de game zelf lijkt schaars. Wij betreuren het dan ook dat Final Fantasy VERSUS XIII helaas geen plaats heeft mogen krijgen in de aankomende E3.
Van 20 tot en met 23 september zal de Tokyo Game Show 2012 worden gehouden. We zullen de hoop op Final Fantasy VERSUS XIII moeten verplaatsen naar een van deze dagen. Er is nog geen zekerheid dat Square Enix tijdens deze gamebeurs iets met de titel zal gaan doen, maar een gamer kan enkel hopen op het beste, niet?
6 jaar vind jij niet kunnen, dat is oke, maar ga dan ook niet klagen als een spel als FFXIII uitkomtKraziey schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:06:
Sinds de aankondiging heb ik al mijn hoop, op het redden van de FF franchise, in deze game gelegd. Al vanaf het begin trok deze "XIII" game mijn volle aandacht, maar kom op; 6 jaar in ontwikkeling?? Ik begrijp dat je kwaliteit wilt leveren en ik ben echt bereid te wachten op een goede triple A game, maar 6 jaar (zonder het einde nog in zicht) vind ik persoonlijk niet kunnen.
En dan heb ik het nog niet eens over KH3, welke na VS zou moeten verschijnen.....
De reden dat er geen HD-remake van deze delen zal verschijnen (volgens Square Enix).sjaak88 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:50:
[...]
Het valt mij gigantisch op dat een FF VII, VIII en IX veel grotere spellen waren.
Dat komt natuurlijk ook doordat het maken van een PS1 spel een stuk gemakkelijker en minder tijdrovend was dan nu.
Precies, liever 1 nagenoeg perfecte game per generatie dan regelmatig games launchen die goed maar zelden uitstekend zijn.Van mij mogen ze er 10 jaar over doen om weer eens echt een groot spel dat op bijna alle vlakke perfect is te maken hoor. Laatste jaren te veel afgeraffelde spellen gezien omdat ze gewoon niet hen tijd ervoor nemen die ze nodig hebben.
Ja haha, over XIII heb je gelijk. Al moet ik zeggen dat mijn aandacht bij het aankondigen van de games het minst uitging naar XIII en ik XIII-2 nog niet eens gekocht en gespeeld heb (weet niet of ik dat ook wel wil).6 jaar vind jij niet kunnen, dat is oke, maar ga dan ook niet klagen als een spel als FFXIII uitkomt
Final Fantasy Versus XIII wordt mogelijk hernoemd naar Final Fantasy XV en komt naar PlayStation 3 en Wii U. Dat blijkt uit gelekte beelden die gemaakt zouden zijn op een Japans pre-E3-evenement van uitgever Square Enix.
De video toont beelden van Final Fantasy Versus XIII uit januari 2009, maar wordt afgesloten met een Final Fantasy XV-logo. Hoewel de echtheid van de video niet kan worden gecontroleerd, zijn er een aantal elementen die er op wijzen dat de video niet echt is.
Zo zijn de getoonde beelden erg oud zijn en klopt het Cero-logo niet (Cero is de Japanse instantie voor leeftijdsclassificaties). Ook het feit dat het Crystal Tools-logo wordt getoond in de video is opvallend. Deze engine is gebruikt voor verschillende Final Fantasy-games van deze generatie en aanvankelijk ook voor Final Fantasy Versus XIII, maar in september vorig jaar werd bekend dat die game zou worden doorontwikkeld op een nieuwe engine.
[ Voor 3% gewijzigd door Blitzdoctor op 31-05-2012 19:38 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Bron: http://kotaku.com/final-fantasy/Square Enix Confirms Fake-Seeming Final Fantasy XV Trailer is Indeed Fake
See, yesterday there was this trailer. A leaked trailer. And not just any leaked trailer… it was a leaked trailer for Final Fantasy XV.
"What??" you may say, knocking over your Cloud Strife action figure in excitement, "There's a new numbered Final Fantasy game coming out??"
Well, no. The footage in the video was from Final Fantasy Versus XIII, which led many to the conclusion that that long-awaited (possibly vaporous) game had been "upgraded" to Final Fantasy XV.
And yet... still, no. Kotaku reached out to ask Square Enix about the whole thing, and a representative told us flat-out, "We can confirm that the trailer is fake."
So: Not real. False. Fake as a spray-on tan. No Final Fantasy XV for us. At least for now.
Bron: http://www.psxextreme.com/ps3-news/11332.htmlMost rumors concerning Final Fantasy Versus XIII fall flat. Take for instance the recent one that said the long-awaited title had suddenly become Final Fantasy XV.
And because the franchise in question was basically a no-show at E3 this year, the fans remain mostly in the dark. However, E3 isn't necessarily the place for Square Enix (or other Japanese developers) to hit the gaming world with big news; they often save that for the Tokyo Game Show, which comes around in the late summer/early fall.
This year's TGS will run between September 20 and 23 and according to a tip we've received from someone who claims to have heard the news "in passing" on the E3 showroom floor, Square Enix will provide a date for Final Fantasy Versus XIII at that time. This tipster did not overhear an actual date; just the "fact" that the date will be revealed at TGS this year. The person who said it is a Square Enix executive of some note, although he wouldn't give us the name for some reason.
Anyway, as is the case with any and all tips from anonymous sources, take this with a grain of salt. Just bear in mind that it certainly seems plausible...or maybe we're just being hopeful.
One source tells Kotaku that Final Fantasy Versus XIII was officially cancelled within the last few weeks. The decision impacted morale at Square Enix and staff were reportedly saddened by the move.
Square Enix, this source added, has also decided to let Final Fantasy Versus XIII die quietly on the vine and fade away, instead of officially announcing its cancellation. This would likely be due to the fact a public acknowledgement of a Versus' cancellation could impact things like Square Enix's stock prices.
Bron: http://kotaku.com/5927645...ntasy-versus-xiii-is-deadAnother source tells Kotaku that, a few months back, Final Fantasy Versus XIII's development and resources had actually been folded into another game, which is to be the next numeric Final Fantasy title, Final Fantasy XV. Whether this meant actual game assets and code or simply the movement of staff was unclear. This information was independently corroborated by yet another source, though it's important to note both had learned of the "folding" prior to the more recent news of its outright cancellation.
Bron: http://inthegame.nl/nieuw...us-xiii-niet-geannuleerd/Afgelopen week verschenen er geruchten op het net waarin gesproken werd over Final Fantasy Versus XIII. De game zou geannuleerd zijn en fans over de hele wereld waren in tranen. Gelukkig blijken de geruchten niet te kloppen.
Op Twitter heeft Yoichi Wada, CEO bij Square Enix, laten weten (zij het in het Japans) dat Final Fantasy Versus XIII niet geannuleerd is. Na het verschijnen van het gerucht afgelopen week werd de Japanse ontwikkelaar annex uitgever bestookt met vragen omtrent de game.
Ook meldt Wada dat hij zelfs zojuist weer een periodieke meeting achter de rug heeft over de game. Hij merkte op dat de kwaliteit van de beelden van het stadsbeeld die tijdens de presentatie getoond werden ons zullen gaan verbazen.
[ Voor 54% gewijzigd door Ike. op 26-07-2012 22:09 ]
Dat gebeurde ook bij Final Fantasy XII, maar ik had deze liever gezien als PS3 launchgame.Ike. schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:05:
Ik denk dat Versus XIII net voor release van de volgende PlayStation uitkomt.
Daar moeten we ook nog (even) op wachten ...edit:
Final Fantasy X HD komt natuurlijk ook nog
superB
Bron: http://www.gamrreview.com...ite-far-into-development/"We can't give too much information but certainly looking at Final Fantasy XV, it's not as if it's in competition with Kingdom Hearts 3 for resources or anything like that," Kitase said when asked about the status of those two games. "It's quite far into development now and it is being given a very high priority within the company itself, but that doesn't mean Kingdom Hearts isn't."
Final Fantasy XV was first announced at E3 2006 as Final Fantasy Versus XIII. At the time, the game's story was part of the Fabulla Nova Crystallis mythology shared by other Final Fantasy XIII titles and despite the name change, Kitase says Final Fantasy XV's story will still take place in that mythos.
Right from the start when we first it announced it as Versus XIII, the game itself was backed up by the same Crystal legend: the Fabulla Nova Crystallis mythology that underpins the whole of the XIII series...So even though it's not necessarily the same universe or the same game, they're all linked and underpinned by the backdrop of that legend. Now it's moved on - obviously the title's been changed to Final Fantasy XV - but that hasn't actually changed. The story and the world is still going to be linked and backed up by that. So yes, there is the link between XIII and XV, and they both share that mythology as a backdrop and a starting point.
In the interview, Kitase also talks about using the power of the PS4 and Xbox One to create larger battles and the possibility of returning to battle systems used in past Final Fantasy games.
[ Voor 16% gewijzigd door inXs op 18-09-2014 21:48 ]
superB
superB
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik moet dan wel zeggen dat ik XIII persoonlijk echt niet slecht vond hoor. Alleen veels te veel uitgemolken naar mijn mening. maar de eerste heb ik gewoon met plezier uitgespeeld.BlackEyedAngel schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:49:
Dat het grafish helemaal top zal worden heb ik het volste vertrouwen in
Of het ook een goed verhaal met boeiende characters gaat worden heb ik een beetje een kat-uit-de-boom kijken houding bij, XIII was iedereen in het begin ook enorm enthousiast over tenslotte
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 10% gewijzigd door Leejjon op 05-03-2015 13:29 ]
[ Voor 29% gewijzigd door nFo op 21-03-2015 21:03 ]
Jij speelt op de xbox begrijp ik. Weet je toevallig of de PS4 dezelfde problemen heeft? Ik heb helaas de demo niet, maar heb wel zin in FF XV straks. Die summon ziet er wel vet uit trouwens.....nFo schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:51:
Demo even uitgespeeld, real time gevechten bevalt mij wel.
Gaat vrij goed wel even wennen.
Sommige dingen kunnen ze alleen in Japan verzinnen, zoals: Cindy bij de tankstation...![]()
De Xbox demo heeft nog wat technische problemen zag ik, lage framerate, weg vallende gesprekken ect.
Omgeving ziet er ook niet echt mooi uit, nogal wazig in de verte, personages en indoor ziet er wel mooi uit.
Zal wel gefixt worden, hopelijk voor de release.
Ramuh summon was epic, niet klikken als je de demo nog wilt gaan spelen.![]()
superB
Weet ik niet wellicht dat de PS4 versie wat beter loopt, ik zoek wel even op youtube.inXs schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 22:20:
[...]
Jij speelt op de xbox begrijp ik. Weet je toevallig of de PS4 dezelfde problemen heeft? Ik heb helaas de demo niet, maar heb wel zin in FF XV straks. Die summon ziet er wel vet uit trouwens.....
[ Voor 7% gewijzigd door nFo op 22-03-2015 02:47 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Leejjon op 07-10-2015 10:08 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Meister Sachs op 26-01-2016 17:46 ]
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
[ Voor 24% gewijzigd door Leejjon op 08-03-2016 09:03 ]
Zat inderdaad in de Active Time Report van 31 januari. Ik dacht gelijk aan Metal Gear Solid als vele anderen...Leejjon schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:02:
[video]
1 februari geupload, maar ik had hem nog niet gezien.
[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 30-03-2016 22:53 ]
Anoniem: 406530
Zie ook de reacties op het nieuws op de frontpage. Square Enix heeft nog geen definitief antwoord gegeven op deze vraag. Momenteel komt er geen PC versie. Ze hebben alle manschappen nodig voor de ontwikkeling van de consoleversie. Nadien kan er dus alsnog een PC versie komen, maar Square Enix heeft nog geen besluit genomen of deze versie er komt.I_am_akira schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:14:
in de demo kan je iets halen dat je alleen in de demo kan halen en kan gebruiken in het echte spel eind dit jaar.
komt er ook een pc versie?
Vooralsnog komt hij enkel naar de PS4 en Xbox One, net als alle voorgaande single player FF delen. Enkel de MMO's zijn op de pc uitgekomen tot nu toe en HD remasters (VII)I_am_akira schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:14:
in de demo kan je iets halen dat je alleen in de demo kan halen en kan gebruiken in het echte spel eind dit jaar.
komt er ook een pc versie?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
hoop het nietNotna schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:55:
Ben benieuwd of ook SE met een Season Pass gaat komen zoals zo vele dat al doen de laatste tijd....
Ik mag ook hopen van niet, maar het is een alarmerende trend van de laatste generatie games
ze hadden eigenlijk nooit een psp game moeten remasteren voor de ps4 en xbox one. dan krijg je echt z'n half om half game. beter hadden ze de game voor de vita geremastered, ook al zou je dan geen demo codes kunnen uitdelen. type 0 schijnt wel destijds in japan voor de psp een goeie ff te zijn.Notna schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:55:
Ha, ik had FF Type-0 HD een hele poos terug gekocht en toen kreeg ik toegang tot the Duscae Demo. Om wat voor reden dan ook niet meer naar gekeken totdat ik vandaag de FP zag met de publieke demo.
Mooi moment om beide demos even aan de tand te voelen weer. Na FF XIII en Type-0 heb ik een nare FF smaak in mijn mond overgehouden. Dat terwijl mijn vrouw en ik FF fan zijn
Als de demo bevalt, gaat de game mooi in de pre-order. In de RU XBO store is deze pre-order versie voor ~51 euro te krijgen (en dan krijg je de game + 3 exclusieve items)
Ben benieuwd of ook SE met een Season Pass gaat komen zoals zo vele dat al doen de laatste tijd....
[ Voor 4% gewijzigd door Nieuwevolger op 31-03-2016 12:28 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 31-03-2016 13:37 ]
En de XIII games.ASNNetworks schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:24:
[...]
Vooralsnog komt hij enkel naar de PS4 en Xbox One, net als alle voorgaande single player FF delen. Enkel de MMO's zijn op de pc uitgekomen tot nu toe en HD remasters (VII)
Full movie.Yintha schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:24:
Wordt de CG film een volledige film, dus een film van ~1,5 uur of een short movie?
Die kwamen niet op release, maar 5 jaar laterAppieNL schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:13:
[...]
En de XIII games.
[...]
Full movie.
Ik vind de CE nogal al aan de prijs voor wat je er voor krijgt. De Deluxe edition ook, 30 euro bovenop de normale prijs voor een bluray-movie en een steelcase erbij? Maar goed, wellicht dat wat webshops de Deluxe edition goedkoper aanbieden, de CE is SE store only.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Want dat onderscheid maak je in die post dus absoluut niet.ASNNetworks schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:24:
[...]
Vooralsnog komt hij enkel naar de PS4 en Xbox One, net als alle voorgaande single player FF delen. Enkel de MMO's zijn op de pc uitgekomen tot nu toe en HD remasters (VII)
[ Voor 6% gewijzigd door AppieNL op 31-03-2016 15:46 ]
En daarom zei ik ook:AppieNL schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:45:
Dan moet je iets duidelijker zijn in je originele post:
[...]
Want dat onderscheid maak je in die post dus absoluut niet.
Het ging er volgens mij bij de eerste post van I_am_akira om of die uberhaupt naar de PC komt. En aangezien de XIII games dat wel deden is er een redelijke kans dat XV dat op den duur ook wel komt. XIII-3 kwam ongeveer een jaar na console release op de PC. Ik denk dat je van hetzelfde uit kan gaan voor XV. Tuurlijk zeggen ze daar nu niks over, want "that will hurt console sales". En dan gaan Sony en MS emo doen.
[ Voor 26% gewijzigd door tiguan op 31-03-2016 21:34 ]
Smiling as the shit comes down...
Ben gelukkig niet de enige dus.. De controls zijn echt onhandelbaar en de graphics en framerate matig.ScrooLoose schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:42:
De demo is echt waardeloos... lijkt meer op een snel in elkaar geflanste tech demo of zo.
Vechten is saaaaaai, meer dan de hele tijd een knopje ingedrukt houden is er niet bij.
Ik mag toch echt hopen dat ze het met de volledige game wat beter voor elkaar hebben want dit was waardeloos
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2016 22:37 ]
[ Voor 14% gewijzigd door ScrooLoose op 31-03-2016 22:40 ]
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 3% gewijzigd door calivaty op 01-04-2016 09:01 ]
Ze moeten gewoon geen realtime willen. Om dezelfde reden heb ik XIII-3 ook maar overgeslagen.Bosmonster schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:27:
Als ze realtime combat willen, dan moeten ze het wel goed doen. (laat ze eens kijken naar Dark Souls oid). Als dit een voorproefje is van XV, dan laat ik die zonder probleem linksliggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 21-06-2016 09:13 ]
Ik moet FFXIII-2 nog spelen, maar vond FFXIII stiekem toch wel leuk. Ik schrijf stiekem, want ik merk dat deze games eigenlijk nogal worden afgebrand door de meeste mensen. Verhaaltechnisch niet altijd geweldig, en niet alle karakters even leuk (ook ongelijke karakterontwikkeling), maar het vechtsysteem vond ik één van de hoogtepunten. En tja, ben eigenlijk wel een fan van Lightning. Gave, koelbloedige vrouwdvdkiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:30:
De demo van XV vond ik niet super, maar XXIII en XIII-2 (de enige 2 FF's die ik gespeeld heb) vond ik fantastisch. Daarom net maar besloten om de Day One Edition te pre orderen
Tot de game binnen is ga ik ook helemaal geen filmpjes of iets dergelijks meer kijken, ik laat me wel verrassen
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
[ Voor 0% gewijzigd door Sjoerdje131 op 28-07-2016 13:12 . Reden: typo ]
O dat snap ik zeer zeker.Sjoerdje131 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:47:
Je moet niet vergeten dat veel mensen die dat zeggen opgegroeid zijn met een bepaalde sfeer en speelstijl die bij de game serie past die gaandeweg dusdanig is aangepast dat het niks de games meer verbind anders dan de naam in de titel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hé, daar ben ik het nou helemaal mee eens! Ik hab 'm laatst voor de 2e keer uitgespeeld. Nog veel plezier aan gehad. Komend weekend start ik XIII-2 voor de 2e keer.alexander1685 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:54:
[...]
Ik moet FFXIII-2 nog spelen, maar vond FFXIII stiekem toch wel leuk. Ik schrijf stiekem, want ik merk dat deze games eigenlijk nogal worden afgebrand door de meeste mensen. Verhaaltechnisch niet altijd geweldig, en niet alle karakters even leuk (ook ongelijke karakterontwikkeling), maar het vechtsysteem vond ik één van de hoogtepunten. En tja, ben eigenlijk wel een fan van Lightning. Gave, koelbloedige vrouw.
Ik herken deze dingen zeer goed haha. Wat mij ook op viel (wel echt een mierenneuk ding, maar voor mij irritant) is het volgende: je hebt de glimmende vloer in de eetkamer met de speelblokken. De zon schijnt echt heel mooi over de vloer en de lichteffecten zijn goed. Zeer goed zelfs. Maar… als je voor de speelblokken staat dan knalt de weerspiegeling er gewoon onderdoor. Zag er erg vreemd uit. Alsof de weerspiegeling gewoon een vast in de vloer zit ipv realtime gerenderd word en dan blokken er zo hops bovenop gezet zijn. Of is dit ook het geval?AppieNL schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 16:21:
Gister ook de demo gespeeld, kon niet echt framedrops vinden na het eerste stuk in het open veld waar ik ze wel zag, maar ik vind het jammer dat de combat voor 75% van de demo zo ongekend suf is om vervolgens in 1 fight te worden gegooid waarbij het concept van het vechten pas een beetje naar voren komt.
Zoals Calivaty al zei, vond ik ook het dodge/block systeem vrij loos in deze demo. Beter hadden ze de eerste 75% gebruikt voor een kleine tutorial op dat vlak ipv "hou rondje ingedrukt, maak je geen zorgen om defenden, want je kan toch niet dood kleuter festijn".
De camera vond ik ook best treurig. In de demo wilde ik het complete blokken bouwwerk omver hebben op de boeken, 9 van de 10x betekende dit dat de camera naar first person ging en ik geen ene hol meer zag. Als je zo trots bent op je physics van blokken laten vallen in een game dat je er zelfs een video van maakt, verwacht ik wel dat ik het kan zien SE. Blokken geluid was ook te eng eentonig, elk stoot tegen een blokje maakt exact hetzelfde geluid?
[…]
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 02-08-2016 13:19 ]
denk dat het gewoon los van elkaar kan joh. maar ik denk eerder dat k de film ga zien dan het spel uitspelen XDJasphur schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:00:
Is het handig om eerst Kingsglaive te kijken en dan FFXV te gaan spelen? Of juist andersom?
Haha grote kans inderdaad. Ik denk dat ik hem zelf gewoon eerst ga kijken en dan ga spelen. Even een hele avond aan besteden.Ricmaniac schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:16:
[...]
denk dat het gewoon los van elkaar kan joh. maar ik denk eerder dat k de film ga zien dan het spel uitspelen XD
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq