Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jasphur schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

Haha grote kans inderdaad. Ik denk dat ik hem zelf gewoon eerst ga kijken en dan ga spelen. Even een hele avond aan besteden.
film komt ook maand eerder dan de game uit toch

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:55:
[...]

film komt ook maand eerder dan de game uit toch
Voor zover een quick google search mij kan vertellen is dat alleen in Amerika het geval. (imdb)

In Nederland komt ie 27 sep (filmtotaal)

Bij Bol.com is ie beschikbaar vanaf 30 sep. Wel raar trouwens. Als ik nu zo Bol mag geloven zijn straks alle drie de CG films van SE te krijgen op 1 Blu Ray voor 15 euro maar als je gewoon alleen de film Kingsglaive wil ben je ook 15 euro kwijt voor een DVD.

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 03-08-2016 12:11 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:10:
[...]

Ze moeten gewoon geen realtime willen. Om dezelfde reden heb ik XIII-3 ook maar overgeslagen.
En Final Fantasy XII?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:33
Die vind ik juist wel een van de betere. Vooral omdat deze in tegenstelling tot X en XIII veel vrijer voelt, je kan vanaf het begin al naar andere plekken toe ook al hoeft dat nog niet voor het verhaal. XII voelde nog steeds wel turn-based, en dat had ik met de XIII-3 demo niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
108rogar schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:33:
[...]

Die vind ik juist wel een van de betere. Vooral omdat deze in tegenstelling tot X en XIII veel vrijer voelt, je kan vanaf het begin al naar andere plekken toe ook al hoeft dat nog niet voor het verhaal. XII voelde nog steeds wel turn-based, en dat had ik met de XIII-3 demo niet meer.
Helemaal mee eens. En dat gevoel krijg ik ook als ik naar de trailers en gameplaybeelden van FFXV kijk. K heb er zin aan!

Ik kan dan persoonlijk ook niet wachten op episode 4 van Brotherhood. Denk dat ie aankomende week op Youtube staat. Hoop ik.

Daarover gesproken. Weet iemand of de Kingsglaive film die in de Deluxe uitgave van FFXV zit blu ray of een gewone dvd is? Het is inderdaad de Blu-Ray. Ik heb hem gepre-ordered. Dat worden een paar lange avondjes. :9~

[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 08-08-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Nog 6 weken tot release en ik heb het spel nog niet in de pre-order staan...

Ik zal het uiteindelijk wel kopen, maar het spel heeft me nog lang niet gepakt met 2 (simpel gezegd) flut demo's en karakters die me eigenlijk geen hol kunnen schelen. Bedacht me dat laatst bij het zien van die 270 euro collectors edition wat me zo tegen staat aan de karakters en ik me afvroeg waarom ik er niet op sprong zoals voorgaande CE's. Het zijn weer van die typische Japanse lame-ass "tieners/twintigers". Natuurlijk Japans spel, maar ik kan geen 1 main FF herinneren waarbij ik alleen naar stereotype Japanse jeugd zat te kijken en dan ook nog allemaal mannen. Ook lekker allemaal zwart gekleed om het nog meer eentonig te maken. En de rollen zijn ook weer zo belachelijk standaard: troubled leider, nerd, grappenmaker en krachtpatser.

Ik snap niet hoe je van een gevarieerde cast in FF7-9, FF10, 12 en 13 naar dit gaat, maar ok. Vooral bij 13 vond ik het wel tof om te zien dat elk van de 6 eigenlijk wel een redelijke motivatie had om de groep door het verhaal te trekken, ookal was Lightning de "main". Na de bullshit van Vaan die je door Basch's verhaal leidt in 12 een positieve ontwikkeling imo, maar nu zijn we weer terug naar 3 figuurtjes die achter de reet aan lopen van een prins. Ik hoop dat het er wat meer persoonlijke motivatie in het spel zit voor die 3 behalve "just helping you out, bro", maar ik ben er bang voor.

Edit: gaat een geruchtje de ronde dat de release date is verschoven naar 29 november 2016.
neogaf, nog een andere site met hetzelfde verhaal
Afbeeldingslocatie: http://image-cdn.gamnesia.com/35021/final_fantasy_xv_launches_nov_29__large.jpg
Vandaag zou er meer duidelijkheid komen (of voor ons beter gezegd morgen?)
Ik heb er zwaar me twijfels bij, waarom anders een event houden puur voor een release date en Brotherhood en een film releasen naar die release date toe om vervolgens het hele spel 2 maanden uit te stellen? That would be beyond stupid.

[ Voor 19% gewijzigd door AppieNL op 14-08-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Het is nu officieel: Final Fantasy XV is uitgesteld tot 29 november 2016.
https://twitter.com/FFXVEN/status/765080755127013376

Beetje jammer dit ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Alweer gewoon.... niet normaal dit. ze maken er wel een potje van na zo'n lange tijd eindelijk een datum te geven en dan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik nog wel grappig vind, is dat in de Japanse gamewinkels en op de verkoop site van SE japan de release date nog 30/9 is. Mja, steeds meer bronnen vertellen over het uitstellen. Jammer, maar als SE vindt dat het nodig is dan is dat maar zo.

-edit-

Officieel bericht.
(als de ondertiteling niet aanstaat, zet deze dan aan, wel zo makkelijk)

[ Voor 59% gewijzigd door Jasphur op 15-08-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was te verwachten..

Verwacht dat het daarna nog met een aantal weken word uitgesteld en dat die dan toevallig precies rond kerst uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:25:
Was te verwachten..

Verwacht dat het daarna nog met een aantal weken word uitgesteld en dat die dan toevallig precies rond kerst uitkomt.
Hoewel ik rond die tijd wel meer vrije tijd hebt, hoop ik niet dat je gelijk krijgt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
AppieNL schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:12:
Nog 6 15 weken tot release en ik heb het spel nog niet in de pre-order staan...
Maar even aangepast :P
Ik zal het uiteindelijk wel kopen, maar het spel heeft me nog lang niet gepakt met 2 (simpel gezegd) flut demo's en karakters die me eigenlijk geen hol kunnen schelen. Bedacht me dat laatst bij het zien van die 270
Ik heb er zwaar me twijfels bij, waarom anders een event houden puur voor een release date en Brotherhood en een film releasen naar die release date toe om vervolgens het hele spel 2 maanden uit te stellen? That would be beyond stupid.
Ik lach me kapot. Ik wilde dat het niet waar was puur om hoe de hele release date was aangekondigd. Dit is gewoon zo ontzettend knullig SE. Wow! Ik weet nu even niet meer wat dommer is, FFXIV 1.0 of dit. Beiden waren ook nog zo makkelijk te voorkomen. Had gewoon niet je bek opengetrokken over een release date totdat de master version af was. Ik dacht eerlijk gezegd dus ook dat die in april al af was, want waarom zou je anders het zo grootst durven roepen? Iets met hoogmoed voor de val?
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 11:25:
Was te verwachten..

Nog een reden dat ik niet wilde geloven dat het waar was is omdat black friday op 25 november valt dit jaar. Amerika wordt blij van spelletjes (zelfs full price) die voor Thanksgiving uitkomen. Dus zelfs die boot mist SE.

On the other hand: more time for Destiny Rise Of Iron in september :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

50 minuten gameplay:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er even vijf minuten doorheen gescrolled aangezien ik de rest zelf wil zien als ik de game heb. Maar die vijf minuten bevallen mij erg goed. Krijg toch echt wel weer klassieke FF gevoelens. Maar dan in een veel moderner jasje. Beetje een mengeling tussen VII en VIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik kan nou nog niet echt oordelen of de fps problemen zijn opgelost die de demo op de PS4 had. Dat liep gewoon totaal niet soepel. Misschien toch maar de nieuwe PS4 halen om zeker te zijn van een goede fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jasphur schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:53:
[...]

Ik heb er even vijf minuten doorheen gescrolled aangezien ik de rest zelf wil zien als ik de game heb. Maar die vijf minuten bevallen mij erg goed. Krijg toch echt wel weer klassieke FF gevoelens. Maar dan in een veel moderner jasje. Beetje een mengeling tussen VII en VIII
Ik heb 'm vrijwel helemaal gekeken. Hier en daar geskipt om spoilers, maar opzich ziet t er goed uit.

De graphics zijn meer dan prima, totaal geen framedrops of andere problemen die opvielen, behalve een duidelijk texture probleempje om 7:32. Voor dat soort dingen hebben ze nu hopelijk tijd. :)

De muziek was het hoogtepunt voor mij. Klinkt zo goed! De stemmen vind ik een stuk lastiger. Nog even los van de bro's, klinkt bijv. die journalist totaal vreemd (26:21 & 28:20).

Gameplay is lastig in te schatten zo, maar ziet er best tof uit. Hopelijk niet te eentonig?

Tot nog toe best ok. Ik ga iig. de Brotherhood afleveringen kijken om een beetje in het verhaal te komen. Ook Kingsglaive ga ik zeker kijken.

Cydney ziet er trouwens nog erg leuk uit, maar waar is de rest van het vrouwelijk schoon?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:54:
[...]

Ik heb 'm vrijwel helemaal gekeken. Hier en daar geskipt om spoilers, maar opzich ziet t er goed uit.

De graphics zijn meer dan prima, totaal geen framedrops of andere problemen die opvielen, behalve een duidelijk texture probleempje om 7:32. Voor dat soort dingen hebben ze nu hopelijk tijd. :)

De muziek was het hoogtepunt voor mij. Klinkt zo goed! De stemmen vind ik een stuk lastiger. Nog even los van de bro's, klinkt bijv. die journalist totaal vreemd (26:21 & 28:20).

Gameplay is lastig in te schatten zo, maar ziet er best tof uit. Hopelijk niet te eentonig?

Tot nog toe best ok. Ik ga iig. de Brotherhood afleveringen kijken om een beetje in het verhaal te komen. Ook Kingsglaive ga ik zeker kijken.

Cydney ziet er trouwens nog erg leuk uit, maar waar is de rest van het vrouwelijk schoon?! :)
De brotherhood afleveringen zijn wat mij betreft echt een goede toegevoegde waarde. Ik zat dan ook behoorlijk te wachten op episode 4 en 5. En ik dacht dat er voor de 'ultimate box' nog een zesde aflevering zou komen.

[edit] Episode 4 is toevallig vandaag uit gekomen!

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 17-08-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Jasphur schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:33:
[...]

De brotherhood afleveringen zijn wat mij betreft echt een goede toegevoegde waarde. Ik zat dan ook behoorlijk te wachten op episode 4 en 5. En ik dacht dat er voor de 'ultimate box' nog een zesde aflevering zou komen.

[edit] Episode 4 is toevallig vandaag uit gekomen!
De game lijkt de nog steeds dik, ook al heb ik niks met de hoofdpersonen. De omgevingen en het verhaal lijken wel goed te zitten. Alleen die stemmen zijn wel even schrikken, ook die kleine stiltes in gesprekken zijn ook ongemakkelijk. Ben wel benieuwd naar de gameplay, het lijkt toch meer op buttons meppen als in een game van platinum, maar daar heb ik zelf niet z'n groot probleem mee.

Edit; heb je een link voor episode4, kan alleen een trailer er van vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-08-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 08:56:
[...]

De game lijkt de nog steeds dik, ook al heb ik niks met de hoofdpersonen. De omgevingen en het verhaal lijken wel goed te zitten. Alleen die stemmen zijn wel even schrikken, ook die kleine stiltes in gesprekken zijn ook ongemakkelijk. Ben wel benieuwd naar de gameplay, het lijkt toch meer op buttons meppen als in een game van platinum, maar daar heb ik zelf niet z'n groot probleem mee.

Edit; heb je een link voor episode4, kan alleen een trailer er van vinden.
Er is nu alleen nog een trailer. Vanmiddag vanaf 17:00 is ie te vinden op Youtube. Waar ook de andere episodes staan.

Mbt die stemmen. Denk je dat de stiltes ook bij de Japans gesproken versie voorkomen? Als het goed is krijg je de keuze het spel met Japanse audio te spelen. Maar dat weet ik niet zeker

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 17-08-2016 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Jasphur schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

Er is nu alleen nog een trailer. Vanmiddag vanaf 17:00 is ie te vinden op Youtube. Waar ook de andere episodes staan.

Mbt die stemmen. Denk je dat de stiltes ook bij de Japans gesproken versie voorkomen? Als het goed is krijg je de keuze het spel met Japanse audio te spelen. Maar dat weet ik niet zeker
Ik ben geen kenner in de japanse taal, maar de japans gesproken announce trailer van ff15 klinkt al een stuk beter en passender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De lipsync lijkt mij ook beter. Word er geen nieuwe lipsync gemaakt voor de Engelse markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Er is lyp sync in beide talen *O* :

Check 3:02 en 6:20 voor Japans en Engels.

De Engelse stemmen vind ik ook tenenkrommend, al zal ik ze wel een kans geven. De stemmen in Brotherhood vind ik iig een stuk beter...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
SqueakyClean schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:54:

Zoals deze waltz.

Ga je toch spontaan van dansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:04:
Er is lyp sync in beide talen *O* :

[video]

Check 3:02 en 6:20 voor Japans en Engels.

De Engelse stemmen vind ik ook tenenkrommend, al zal ik ze wel een kans geven. De stemmen in Brotherhood vind ik iig een stuk beter...
Gadverdamme dat Engels. Had die 50 minuten beeld op mijn macbookje gekeken en die speakers zijn nou niet echt heel goed en nu ik luister op mijn werk met mijn Grado RS60 en dan klinken de stemmen (de Engelse) veelte plat, bijna studio-achtig. Het lijkt wel of de Japanse voice veel meer interactie met de omgeving heeft dan hun Engelse tegenhanger en ik merk nu pas dat de Engelse (Amerikaanse) stemmen eigenlijk veelte zwaar zijn voor de karakters.

Ik ga hem denk ik volledig op Japanse voice spelen. Moet ik alleen wel echt blijven kijken naar het scherm en de ondertiteling om het verhaal te volgen. haha. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Brotherhood Final Fantasy XV - Episode 4: Bittersweet Memories

Jasphur schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:44:
[...]

Gadverdamme dat Engels. Had die 50 minuten beeld op mijn macbookje gekeken en die speakers zijn nou niet echt heel goed en nu ik luister op mijn werk met mijn Grado RS60 en dan klinken de stemmen (de Engelse) veelte plat, bijna studio-achtig. Het lijkt wel of de Japanse voice veel meer interactie met de omgeving heeft dan hun Engelse tegenhanger en ik merk nu pas dat de Engelse (Amerikaanse) stemmen eigenlijk veelte zwaar zijn voor de karakters.

Ik ga hem denk ik volledig op Japanse voice spelen. Moet ik alleen wel echt blijven kijken naar het scherm en de ondertiteling om het verhaal te volgen. haha. :D
Ik begrijp wat je bedoelt. Het lijkt of de Engelse stemmen ook harder zijn, een soort van overgemoduleerd. Terwijl de soundeffects gelijk klinken.

Japans lijkt de beste optie, maar ik zal Engels ook een kans geven.

Ben trouwens sinds deze week weer wat meer naar deze game gaan kijken. En door Brotherhood heb ik er wat meer vertrouwen in. :)

Ook maar de Collections Edition Guide besteld voor een prima prijsje.
Wordt gelukkig door Piggyback gemaakt. d:)b

[ Voor 86% gewijzigd door SqueakyClean op 17-08-2016 19:59 ]

Ik vind het erg tof trouwens om de 'Hunts' van FFXII weer terug te zien. Heb mij toentertijd kostelijk mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik weet trouwens wel heet eerste wat ik ga doen in ff15 en dat is z'n dood normaal mogelijke outfit halen voor de squad, inclusief petje om de kapsels te bedekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:24:
Ik weet trouwens wel heet eerste wat ik ga doen in ff15 en dat is z'n dood normaal mogelijke outfit halen voor de squad, inclusief petje om de kapsels te bedekken.
Haha. Ik ben benieuwd in hoeverre je daar de vrijheid in krijgt of dat je alle casual pakjes via DLC moet kopen. ;(

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damn! Kingsglaive film gekeken. Ben wel weer hyped. Mooie intro van het verhaal voor FFXV :D zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
http://nl.ign.com/final-f...e-helft-meer-lineair-word

Je werkt op het laatst toch naar een finale toe in de game dus dan is dit denk de juiste keuze.

Ben er wel nog steeds ziek van dat hij deze maand niet komt.

[ Voor 33% gewijzigd door jori040 op 05-09-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejjon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 09:10
Die KingsGlaive cgi film is wel een aanrader, alleen al voor de graphics en actie. Alleen het verhaal was soms lastig te volgen. Ik zat met vrienden serieus te kijken en we konden zelfs met stukjes terugspoelen niet achterhalen waarom er soms dingen gebeurden. Dat had ik vroeger met Final Fantasy X ook al, maar vaak denk ik toch wel, hey leg even uit waarom persoon x nu dit doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Leejjon op 06-09-2016 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben wel echt nieuwsgierig. Ik wacht nog even met kijken. Wil na de film meteen kunnen beginnen met spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
http://www.pu.nl/artikelen/preview/final-fantasy-xv-preview/ De previews zijn allemaal erg positief, maar het gaat heel spannend worden dat de game genoef af is op release. Een kleine frame drop of een bug dat iemand door een boom loopt is niet eens heel erg. Maar zolang er maar geen game breaking bugs inzitten of dat de game zomaar kan crashen, dan eindigd het voor veel mensen als nog in een telleurstelling. Hoop echt op het alles beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 13:35:
http://www.pu.nl/artikelen/preview/final-fantasy-xv-preview/ De previews zijn allemaal erg positief, maar het gaat heel spannend worden dat de game genoef af is op release. Een kleine frame drop of een bug dat iemand door een boom loopt is niet eens heel erg. Maar zolang er maar geen game breaking bugs inzitten of dat de game zomaar kan crashen, dan eindigd het voor veel mensen als nog in een telleurstelling. Hoop echt op het alles beste.
Ik ben zeer benieuwd. Ik zal vanmiddag eens zoeken naar meer previews en of zij dezelfde 'game-breaking' bug hebben ervaren. Ik kan in ieder geval niet wachten tot November

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 12:17
Heb je de keuze tussen Engels of Japanse voices? If so, altijd Japans, hun voice acting is gewoon op een ander niveau.

Buiten dit, heb ik echt geen idee welke versie ik zou moeten kopen... Je hebt de disc day one voor €60, disc steelbook voor €90. Oftewel digitaal day one (€70) of digital premium (€95). De CE is hier niet eens te krijgen denk ik, plus deze heeft niet eens de season pass...

Enkel de digital premium heeft de season pass. Misschien is de beste combo nog wel de disc day one, plus dan de season pass achteraf... Dan kan je tenminste zeker zijn of de DLC op iets trekt. Teveel opties, en altijd mis je wel iets qua content. Blah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:13

Superkiwi

Hoi doei

venqwish schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:54:
Buiten dit, heb ik echt geen idee welke versie ik zou moeten kopen... Je hebt de disc day one voor €60, disc steelbook voor €90. Oftewel digitaal day one (€70) of digital premium (€95). De CE is hier niet eens te krijgen denk ik, plus deze heeft niet eens de season pass...
Waar haal je die prijzen vandaan?
Ik heb een kleine 4 maanden geleden de Day One Edition in pre-order gezet nog net geen 50 euro, en dat is ie nog steeds:
http://www.yourgamezone.n...utm_campaign=budgetgaming

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
België VS Nederland zeker? Was ook maar even een snelle search. Ik ben wel in verleiding om de digital premium te kopen, maar dan moet het spel EN de DLC wel de moeite waard zijn, maar dat kan je dus van geen 1 van de 2 weten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als de spellen in België zo duur zijn tov Nederland dan raad ik je aan om deze site in de gaten te houden:
http://www.budgetgaming.n...asy%20xv/console-all.html
Hoe het met verzendkosten naar België zit weet ik niet, maar gezien de snelle search prijzen waar jij mee kwam denk ik dat je wel goedkoper uit bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Heb je de keuze tussen Engels of Japanse voices? If so, altijd Japans, hun voice acting is gewoon op een ander niveau.
Als het goed is kun je kiezen tussen Japans en Engels, was bij episode Duscae ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enkel de digital premium heeft de season pass. Misschien is de beste combo nog wel de disc day one, plus dan de season pass achteraf... Dan kan je tenminste zeker zijn of de DLC op iets trekt. Teveel opties, en altijd mis je wel iets qua content. Blah!
Ik heb de FFXV deluxe met Kingsglaive op BluRay, de steelcase en wat kleine downloads erbij gepro-orderd. 85 euro. Is een boel geld. Maar ik heb het er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
Jasphur schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:12:
[...]
Ik heb de FFXV deluxe met Kingsglaive op BluRay, de steelcase en wat kleine downloads erbij gepro-orderd. 85 euro. Is een boel geld. Maar ik heb het er wel voor over.
Maar dan heb je dus de season pass niet, die heb je enkel bij de digital premium versie... :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
venqwish schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:18:
[...]

Maar dan heb je dus de season pass niet, die heb je enkel bij de digital premium versie... :/.
Klopt. Maar ben niet zo'n fan van Season Passes. Vaak is het (bij FFspellen, kijk naar FFXIII) niet meer dan een leuk stuk kleding, wapen of een thema (en dat meerdere keren). Als er unieke missies en verhaallijnen onder de season pass komen en echt beduidend goedkoper zijn met die pass zal ik er eens over nadenken.

Als SE een beetje commercieel nadenkt (en ik mag aannemen dat zij dat wel doen) dan komt er niet lang na de release een losse season pass die je kunt kopen. Zo kunnen ze namelijk van iedereen die niet de digitale versie heeft gekocht als nog geld innen muhahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• venqwish
Die is er al :).

https://store.playstation...01615_00-FFXVSEASONPASSUP

Maar ja, geen idee of dat op iets gaat trekken natuurlijk, onder de digital premium staat dat deze de volgende zaken omvat:

FFXV Booster Pack (DLC 1 - werktitel)
FFXV Episode Gladio (DLC 2 - werktitel)
FFXV Holiday Pack (DLC 3 - werktitel)
FFXV Episode Ignis (DLC 4 - werktitel)
FFXV Episode Prompto (DLC 5 - werktitel)
FFXV Expansion Pack (DLC 6 - werktitel)

Maar ja, dat zegt natuurlijk niets over de omvang van deze zaken. Als het 2 uur deftige gameplay toevoegt en wat kosmetische dingen, dan is het natuurlijk zijn prijs niet waard. Denk dat ik beter reviews hiervan afwacht en gewoon de base game ergens zo goedkoop mogelijk op disc aanschaf.

/edit: goedkoopste dat ik zo meteen vind (voor België) is via Zavvi, voor €46,75

[ Voor 4% gewijzigd door venqwish op 12-09-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
http://www.psx-sense.nl/2...s-stijl-final-fantasy-15/

Special edition PS4 slim FF15 edition, volgens geruchten komt ie ook in europa uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eOb9WYEzc1V8qjKbmlgCz8j1/medium.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Slurpie Blauw op 15-09-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venqwish
Die ziet er wel vet uit, maar ik zou persoonlijk geen geld kunnen geven aan slim, als je voor 100 Euro meer een meer future proof versie hebt... Maar ja, smaken verschillen. Waarschijnlijk zal dit wel evenveel kosten als de Pro.
Die speciale FFXV PS4 slim laat ik ook aan mij voorbij gaan. Als ze dit nu gedaan hadden voor de PS4pro had ik het misschien wel overwogen. Misschien.

• Slurpie Blauw
Vind het ook geen super artwork, had liever deze gehad:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tAj6xuS0WioYbyoVNMuUCr6p/medium.png
ja inderdaad. Of zoiets

Afbeeldingslocatie: http://cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2016/03/DeluxeEdition-2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 15-09-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Twijfel of ik nu me ps4 moet verkopen om zometeen een ps4 pro te kopen voor FFXV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

*mijn :')

Ik zou nog even wachten en eerst maar eens aankijken hoe groot de verschillen daadwerkelijk gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dvdkiwi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:02:
*mijn :')

Ik zou nog even wachten en eerst maar eens aankijken hoe groot de verschillen daadwerkelijk gaan zijn.
maar nu kan ik nog een redelijk bedrag voor mijn* ps4 krijgen en straks is de kans groot dat die veel minder waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dan zou ik het gewoon doen. Zeker als je toch al van plan bent om een Pro te gaan kopen én je een tijdje zonder PS4 kunt.
Ik verwacht stiekem ook nog wel een Pro/FF XV bundel maar ik denk dat ze bovenstaande Slim, welke ik overigens heel tof vind, eerst even willen verkopen :P

*mijn :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dvdkiwi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:14:
Dan zou ik het gewoon doen. Zeker als je toch al van plan bent om een Pro te gaan kopen én je een tijdje zonder PS4 kunt.
Ik verwacht stiekem ook nog wel een Pro/FF XV bundel maar ik denk dat ze bovenstaande Slim, welke ik overigens heel tof vind, eerst even willen verkopen :P

*mijn :Y
ja ik verwacht ook die Pro / FFXV bundel.
naja ik verkoop hem gewoon. Ben in principe toch een PC gamer dus heb hem niet nodig. PS4 is voornamelijk voor de exclusive games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dat krijgen ze alleen in Japan voor elkaar, een special edition van een apparaat maken die niemand wilt.

Laatste episode van brotherhood staat ook online, met verwijzingen naar de platinum demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij dezen.

Ik ben benieuwd of deel 6 ook op Youtube verschijnt of dat die echt alleen voor de speciale box behouden blijft.

[ Voor 110% gewijzigd door Jasphur op 21-09-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch me PS4 verkocht :D

klaar voor de PS4 pro en FFXV ! Let's go
Heb echt godse veel zin in de game.

Verbaas me er over hoe snel sommige mensen in die platinum demo ook die eindboss kunnen killen. er staan zo veel zieke youtube filmpjes online waar mensen het erg goed doen met de staggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ga je de Pro halen puur met het oog op FF (nog niet bekend dat ie echt beter draait toch?) of wilde je sowieso al een Pro hebben?
Pannenkoek.
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dvdkiwi schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:00:
Ga je de Pro halen puur met het oog op FF (nog niet bekend dat ie echt beter draait toch?) of wilde je sowieso al een Pro hebben?

[...]

[...]

Pannenkoek.
:+
ja wilde sowieso die pro wel hebben eigenlijk maar met oog op final fantasy wilde ik hem wel liever al gauw ja :P en denk dat sowieso dus dat ik nu meer voor me normale PS4 nog kon krijgen dan straks als die pro uit is

had volgens mij ergens gelezen dat er confirmed was dat er geen FFXV + PS4 Pro bundel uit kwam helaas :'( maar ik kan het nergens meer vinden wat ik had gelezen. ik hoop er nog steeds wel op though.

de reden was zoiets van omdat FFXV eerder uit zou komen dan de Pro konden ze die plannen niet meer maken ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 06-10-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verwacht een jaartje na de release van FFXV wel een patch voor de pro. Uiteindelijk komt er bij mij ook een pro binnen. Even sparen en een beetje afwachten wat de eerste reacties zijn. Gelukkig kun je vrij makkelijk met de PS systemen heel je map met savedata overzetten via kabel of je PLUS account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jasphur schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:51:
Ik verwacht een jaartje na de release van FFXV wel een patch voor de pro. Uiteindelijk komt er bij mij ook een pro binnen. Even sparen en een beetje afwachten wat de eerste reacties zijn. Gelukkig kun je vrij makkelijk met de PS systemen heel je map met savedata overzetten via kabel of je PLUS account.
Hoezo een Patch ?
Het is nu al duidelijk dat die op de pro beter draait dan op de normale ps4 ook dat details veel beter zichtbaar zijn. Maar dat kan ook door 4k upscaling + HDR komen maar toch.

Dit was al gelijk met de PS4 Pro aangekondigd.

The following titles will have HDR and 4K support:
  • Spider-Man
  • For Honor
  • Deus Ex: Mankind Divided
  • Rise of the Tomb Raider
  • Days Gone
  • Watch Dogs 2
  • Farpoint
  • Horizon Zero Dawn
  • Call of Duty: Infinite Warfare
  • Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered
  • Call of Duty: Black Ops III
  • FIFA 17
  • Battlefield 1
  • Mass Effect Andromeda
  • Dishonored 2
  • Final Fantasy XV

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 07-10-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah nice! Dat was mij ontgaan. Reden te meer om sneller een PS4pro in huis te halen. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejjon
Ik ga me niet laten verleiden door al die DLC onzin en koop gewoon de normale versie op de dag dat hij uitkomt in de winkel. Als iedereen dat nou eens zou doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat is er mis mee?
Ik heb een aantal maanden geleden de PS4 versie voor 46 euro gepreordered, goedkoper dan waarvoor ik 'm op releasedag in de winkel kan kopen (MM zal wel de goedkoopste zijn met 50 of 55 euro) én ik krijg 'm op releasedag in de bus.
Ik heb dermate vertrouwen in Square Enix dat ik een pre-order wel aandurf.
De DLC wacht ik wel mee tot ik een aantal maanden gespeeld heb, áls ik die al ga aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejjon
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:22:
Wat is er mis mee?
Ik heb een aantal maanden geleden de PS4 versie voor 46 euro gepreordered, goedkoper dan waarvoor ik 'm op releasedag in de winkel kan kopen (MM zal wel de goedkoopste zijn met 50 of 55 euro) én ik krijg 'm op releasedag in de bus.
Ik heb dermate vertrouwen in Square Enix dat ik een pre-order wel aandurf.
De DLC wacht ik wel mee tot ik een aantal maanden gespeeld heb, áls ik die al ga aanschaffen.
Dat ze dus extra dingen in pre order versies gaan stoppen die ze vroeger simpelweg in elke versie van de game hadden gestopt. Gewoon marketing. Ze halen jou daarmee over om te pre orderen ipv de reviews af te wachten (ze vangen liever minder voor meer zekerheid dat je het koopt). Sure 46 euro is wel een mooie prijs, maar dan neem je wel het risico dat de game niet leuk is. Bij de media markt is pre orderen echter gewoon 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Voor mij is FFXV gewoon een must-buy. Ongeacht de reviews, ik zou 'm ook pre-orderen als ik 't al was tegengekomen. Je bent fan of je bent 't niet. Maar ondertussen ga ik me wel vermaken met World Of Final Fantasy. Die lijkt me stiekum nog leuker ook eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejjon
tiguan schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:00:
Voor mij is FFXV gewoon een must-buy. Ongeacht de reviews, ik zou 'm ook pre-orderen als ik 't al was tegengekomen. Je bent fan of je bent 't niet. Maar ondertussen ga ik me wel vermaken met World Of Final Fantasy. Die lijkt me stiekum nog leuker ook eigenlijk :D
Oke zelf weten. Moet toegeven dat ik ook behoorlijk hyped ben 8) maar ik ben een beetje principieel. Ik koop een game als hij goed is en ik er tijd voor heb, ongeacht de prijs. Ik ga niet dingen alvast kopen in aanbiedingen/steam sales, want dan eindig ik net zoals mijn vrienden met een 200 games backlog die ze nooit uit gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FFXV is het enige spel wat ik sinds lange tijd weer eens gepro-orderd heb. De combi pack met Kingsglaive blu ray erbij trouwens. En bij Bol.com lekker de functie achteraf betalen aangevinkt. Dus ik ben mn geld nog niet kwijt. Ik kan echt niet wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deluxe editie toch maar besteld :P voordat die versie uitverkocht raakt haha wil die bluerays wel hebben en vind sowieso al die content wel leuk die je er bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig nieuws over FFXV. Nog iets meer dan een maandje. We tellen af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Polygon en andere sites mochten de eerste uren spelen van ff15. Polygon is erg posititief. http://www.polygon.com/20...s4-playstation-4-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Kan ook echt niet wachten, enorm veel zin in deze game!

Trouwens nog andere mensen (heb niet verder dan vorige pagina terug gebladerd) die naar distant worlds gaan in mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoerdje131 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:04:
Kan ook echt niet wachten, enorm veel zin in deze game!

Trouwens nog andere mensen (heb niet verder dan vorige pagina terug gebladerd) die naar distant worlds gaan in mei?
Wat is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Muziek van de final fantasy reeks die door een orkest uitgevoerd wordt, in Amsterdam :)

http://ffdistantworlds.com/amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:34:
[...]

Muziek van de final fantasy reeks die door een orkest uitgevoerd wordt, in Amsterdam :)

http://ffdistantworlds.com/amsterdam
Vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Aanbieding bij Zavvi voor FFXV. Let wel, Zavvi is niet heel accuraat met levertijden vanuit de UK; houd er dus rekening mee dat je het spel 4 tot 9 werkdagen na launch pas op de mat krijgt. Wellicht die 5 euro besparing niet helemaal waard.

http://www.zavvi.nl/xbox-...-fantasy-xv/10829723.html

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 30-10-2016 18:39 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
De release is 29november, ligt die dan ook 29november s ochtends in NL in de schappen? Ik kan me herinneren dat er tijden per werelddeel stonden bij de release maar kan het niet meer vinden.
SCIxX schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:45:
De release is 29november, ligt die dan ook 29november s ochtends in NL in de schappen? Ik kan me herinneren dat er tijden per werelddeel stonden bij de release maar kan het niet meer vinden.
Voor zover ik weet ligt het product zelf altijd 1 of 2 dagen eerder in het magazijn of distributiecentrum. Zodat deze op de dag van de release in de winkels ligt. Als de release 29 november is voor FFXV dan kun je deze ook de 29ste verwachten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol Audi gaat de Star of Lucis daadwerkelijk uitbrengen :P one of a kind voor maarlieft 400k in de verkoop XD

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0USrtc7-sjc]

[ Voor 38% gewijzigd door Ricmaniac op 11-11-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik snap de link tussen Audi en FFXV niet helemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

tiguan schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:42:
Ik snap de link tussen Audi en FFXV niet helemaal?
moet je die nieuwe movie Kingsglaive maar even checken :D
die film is het sowieso wel waard though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Vandaag nieuwe demo uitgekomen: judgement disc

https://store.playstation...07048_00-FINALFANTASYXVTR

Japan only.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[YouTube: http://youtu.be/0USrtc7-sjc]

En natuurlijk excl game of season pass... :)

[ Voor 36% gewijzigd door SqueakyClean op 11-11-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
De demo schijnt goed te zijn volgens neogaf leden, er zit al ps4 pro ondersteuning in, wil nu eigenlijk een japans account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranarick
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09-2021
gewoon doen, vermaak me prima met de demo wat rond rennen en sterke mobs vechten, combat systeem is super.

hierbij ook een yt link waar je in 60 seconden leert hoe een japans account te maken ;)
https://www.youtube.com/watch?v=MUiLEZeIprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:12
Leuke demo wel, ziet er mooi uit!
Benieuwd naar het uiteindelijke spel (nooit FF gespeeld).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Hoi allemaal hoe ver is iedereen met de demo? Ik kan niet stoppen met spelen :P Ben lvl 25 (13 uur speeltijd) en wil de hele grid van skills vol hebben. Het enige wat ik nog zoek is een schild voor Gladio, maar nog niets gevonden ik heb de hele map al uitgekamd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga in januari een Pro halen waarschijnlijk en dan heb ik er al een goede anderhalve maand gamen opzitten. Ben benieuwd hoe FFXVer op de pro uitziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mvandenberg91 schreef op zondag 13 november 2016 @ 23:16:
Hoi allemaal hoe ver is iedereen met de demo? Ik kan niet stoppen met spelen :P Ben lvl 25 (13 uur speeltijd) en wil de hele grid van skills vol hebben. Het enige wat ik nog zoek is een schild voor Gladio, maar nog niets gevonden ik heb de hele map al uitgekamd!
ik speel de demo expres niet. ik wacht lekker gewoon tot het einde van de maand en dan gaan we los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jasphur schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:34:
Ik ga in januari een Pro halen waarschijnlijk en dan heb ik er al een goede anderhalve maand gamen opzitten. Ben benieuwd hoe FFXVer op de pro uitziet.
Ik heb een Pro gehaald en zal eerlijk zeggen dat ik minimaal verschillen zie in bijv. BF1. Waar ik het wel in merk is dat de menu's vlotter zijn (ook als je in een game zit). Ook is de Pro fluisterstil in niet Pro games (getest met TVoEC). In games als BF1 is het wel een vliegtuig en minstens zo luid als m'n OG PS4 (CUH-1115).
Dik voordeel van FFXV op de Pro is natuurlijk de 1080p/60fps modus, al is die 60fps niet helemaal stabiel heb ik gelezen. Verder komen de Pro-instellingen pas in een patch na release in december zo is de verwachting.

Zelf ben ik er alleen nog niet over uit of ik de game digitaal of op schijf ga halen. Hij is geloof ik €70 op PSN NL en $60 op PSN US. Op schijf al voor €46. Wat een prijsverschil! Haal 'm lekker op schijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
SqueakyClean schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:35:
[...]

Ik heb een Pro gehaald en zal eerlijk zeggen dat ik minimaal verschillen zie in bijv. BF1. Waar ik het wel in merk is dat de menu's vlotter zijn (ook als je in een game zit). Ook is de Pro fluisterstil in niet Pro games (getest met TVoEC). In games als BF1 is het wel een vliegtuig en minstens zo luid als m'n OG PS4 (CUH-1115).
Dik voordeel van FFXV op de Pro is natuurlijk de 1080p/60fps modus, al is die 60fps niet helemaal stabiel heb ik gelezen. Verder komen de Pro-instellingen pas in een patch na release in december zo is de verwachting.

Zelf ben ik er alleen nog niet over uit of ik de game digitaal of op schijf ga halen. Hij is geloof ik €70 op PSN NL en $60 op PSN US. Op schijf al voor €46. Wat een prijsverschil! Haal 'm lekker op schijf!
Ik twijfel zelf over de PS4 Pro wil misschien mijn oude ps4 inruilen bij Gamemania. Maar weet niet waar dit allemaal aan moet voldoen weet iemand dat toevallig? Mag hij bijvoorbeeld open geweest zijn ooit? Of mogen er krasjes op de lak laag zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mvandenberg91 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:56:
[...]

Ik twijfel zelf over de PS4 Pro wil misschien mijn oude ps4 inruilen bij Gamemania. Maar weet niet waar dit allemaal aan moet voldoen weet iemand dat toevallig? Mag hij bijvoorbeeld open geweest zijn ooit? Of mogen er krasjes op de lak laag zitten?
Volgens mij moet ie t vooral goed doen en redelijk goed uitzien. Krasjes zijn echt niet erg. Als die echt open is geweest en de garantie stickers zijn kapot, dan nemen ze 'm niet in. HDD vervangen is geen probleem natuurlijk.
Ik heb mijn OG PS4 via MP verkocht voor €210. Was in 1 dag weg. :)

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 14-11-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
SqueakyClean schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:58:
[...]

Volgens mij moet ie t vooral goed doen en redelijk goed uitzien. Krasjes zijn echt niet erg. Als die echt open is geweest en de garantie stickers zijn kapot, dan nemen ze 'm niet in. HDD vervangen is geen probleem natuurlijk.
Ik heb mijn OG PS4 via MP verkocht voor €210. Was in 1 dag weg. :)
Dan heb ik helaas pech stickers zijn weg omdat ik hem helemaal heb schoongemaakt :P Ga wel even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
net maar even een JPN psn account aangemaakt, uit werk downloaden. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

PS4 Pro gameplay - tech analyse met veel beelden naast elkaar van van de High Quality en Light Weight standen. Goed zichtbaar hoeveel beter/mooier HQ is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:55:
PS4 Pro gameplay - tech analyse met veel beelden naast elkaar van van de High Quality en Light Weight standen. Goed zichtbaar hoeveel beter/mooier HQ is.

[video]
Vooral heel veel soepeler. Oke. Dat ding (de pro) gaat er komen in Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ziet er goed uit. Haal hem wel op de normale PS4, gaat weinig nut hebben op een 47" HD TV van 5-6 jaar oud :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SqueakyClean schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:55:

[video]
waarom zou je in light weight mode spelen ? dat snap ik alleen niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ricmaniac schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:43:
[...]

waarom zou je in light weight mode spelen ? dat snap ik alleen niet :P
HQ geeft allerlei verschillende verbeteringen (verbeterde schaduwen & details, haar is mooier, minder aliasing, supersampling (?)). Leightweight laat verbeteringen weg (bijv. schaduwen) met een uncapped framerate ook op 30fps. Het doel is 1080p/60fps, maar dat wordt nu nog niet gehaald (40-50fps).
Ik lees iig dat de HQ-modus flinke haperingen heeft als je het beeld draait.

Maar dit is nog maar de demo, het lijkt er namelijk op dat ze nog werken aan de pro-settings. De volgende modes zijn bevestigd voor FFXV (patch in december):

- 1080p/60fps met visuele verbeteringen (bij release 40-50fps);
- 4k mbv checkerboarding, wordt supersampling op 1080p, 30fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwoDotsO
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Gezien sommige retailers in bijvoorbeeld Peru, UAE en zelfs kennelijk in NYC het spel al aan het verkopen zijn, heb ik nu als missie om binnen de kortste tijd een winkel te vinden in Nederland of vlakbij de grens in Duitsland of België die ook het spel verkoopt ver voor de street date.

De kans dat grote en of bekende retailers zoals MM, GameMania, Intertoys, etc. het spel voor de street date zullen verkopen is zo goed als nihil. Maar er zijn zat kleine lokale gameshops die wat lakser zijn wat dat soort dingen betreft. Mocht ik zoiets vinden, dan ga ik het uiteraard niet in het openbaar delen met anderen gezien ik er niet op zit te wachten dat die winkels een flinke boete krijgen van SE. Maar ik zou andere geïnteresseerden eventueel wel kunnen PM'en.

De voornaamste reden hiervan is overigens niet dat ik die kleine 2 weekjes niet kan wachten, maar omdat de komende dagen de spoilers zullen beginnen te komen overal op het net en ik na grofweg 10 jaar wachten op het spel hier niet op zicht te wachten.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste