Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
TwoDotO schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:47:
Gezien sommige retailers in bijvoorbeeld Peru, UAE en zelfs kennelijk in NYC het spel al aan het verkopen zijn, heb ik nu als missie om binnen de kortste tijd een winkel te vinden in Nederland of vlakbij de grens in Duitsland of België die ook het spel verkoopt ver voor de street date.

De kans dat grote en of bekende retailers zoals MM, GameMania, Intertoys, etc. het spel voor de street date zullen verkopen is zo goed als nihil. Maar er zijn zat kleine lokale gameshops die wat lakser zijn wat dat soort dingen betreft. Mocht ik zoiets vinden, dan ga ik het uiteraard niet in het openbaar delen met anderen gezien ik er niet op zit te wachten dat die winkels een flinke boete krijgen van SE. Maar ik zou andere geïnteresseerden eventueel wel kunnen PM'en.

De voornaamste reden hiervan is overigens niet dat ik die kleine 2 weekjes niet kan wachten, maar omdat de komende dagen de spoilers zullen beginnen te komen overal op het net en ik na grofweg 10 jaar wachten op het spel hier niet op zicht te wachten.
Op straat is ie inderdaad uit:

http://powerupgaming.co.u...-unboxing-video-surfaces/

Maar ach, 11 dagen is niet zo lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht wel gewoon even op Bol :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
Gezien sommige retailers in bijvoorbeeld Peru, UAE en zelfs kennelijk in NYC het spel al aan het verkopen zijn, heb ik nu als missie om binnen de kortste tijd een winkel te vinden in Nederland of vlakbij de grens in Duitsland of België die ook het spel verkoopt ver voor de street date.

De kans dat grote en of bekende retailers zoals MM, GameMania, Intertoys, etc. het spel voor de street date zullen verkopen is zo goed als nihil. Maar er zijn zat kleine lokale gameshops die wat lakser zijn wat dat soort dingen betreft. Mocht ik zoiets vinden, dan ga ik het uiteraard niet in het openbaar delen met anderen gezien ik er niet op zit te wachten dat die winkels een flinke boete krijgen van SE. Maar ik zou andere geïnteresseerden eventueel wel kunnen PM'en.

De voornaamste reden hiervan is overigens niet dat ik die kleine 2 weekjes niet kan wachten, maar omdat de komende dagen de spoilers zullen beginnen te komen overal op het net en ik na grofweg 10 jaar wachten op het spel hier niet op zicht te wachten.
Pm me zeker maar hoor, zal hier in de buurt ook even checken.
Kon cod's voorgaande jaren altijd een weekje eerder krijgen via een klein zaakje, zal morgen bellen wanneer hij stock heeft/geeft.
Laat je weten via pm als ik iets weet.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoDotsO
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Rick-vvv schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:11:
[...]

Pm me zeker maar hoor, zal hier in de buurt ook even checken.
Kon cod's voorgaande jaren altijd een weekje eerder krijgen via een klein zaakje, zal morgen bellen wanneer hij stock heeft/geeft.
Laat je weten via pm als ik iets weet.

Cheers
Top!

Ik heb enkele winkels wat mails gestuurd en wacht nog op reacties. Eentje gaf al aan dat ie het eventueel al op de 28e kan verkopen, maar die ene dag eerder is niet zo boeiend en daar ga ik mijn bestaande pre-order niet voor cancelen.

Ik laat het je weten als ik wat heb gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Mij mag je ook wel pm'en :), alvast bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Haha, we wachten al jaren maar die laatste 9 dagen houden jullie niet meer vol :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:25:
Haha, we wachten al jaren maar die laatste 9 dagen houden jullie niet meer vol :P
Ik heb dinsdag en woensdag niet echt tijd om te gamen door m'n rooster, dus als ik hem die donderdag ervoor al kan krijgen kan ik meteen los gaan een paar dagen. Ander moet ik een hele week weer wachten tot het donderdag is haha. Maar ik ga niet dood hoor door een paar daagjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Laatst online: 03-10-2024
PM zou ik ook erg waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En de Day One patch is ook al online!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cxfg1ZOXgAAifk0.jpg

Ik wacht maar gewoon op yourgamezone. Misschien heb ik mazzel en wordt ie vrijdag verstuurd om zeker te zijn dat ie op tijd binnen is. Zij versturen wel vaker eerder dan nodig geloof ik.

Nog een weekje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Had nog wat daagjes over dus lekker even 1-2 december vrij genomen :)
Straks maar even langs de Mediamarkt om te kijken of ik nog een PS4 pro op de kop kan tikken.

Eerst dacht ik dit gewoon te doen als de game uit kwam maar zie zo voor me dat ze dan ineens niet op voorraad liggen terwijl ik het spel al thuis krijg haha. dat risico wil ik niet lopen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-03-2023
Laat mij het alsjeblieft ook horen. ik heb volgende week amper tijd om te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngai
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06-2024
Benieuwd of hij eerder te koop is! Graag berichtje als iemand weet waar ;) M'n UCE laat denk ik nog wel even op zich wachten.

[ Voor 25% gewijzigd door Ngai op 21-11-2016 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterBer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Persbericht met trailer en release notes day one patch van 7GB! http://press.na.square-en...know-about-final-fantasy-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:31:
En de Day One patch is ook al online!

[afbeelding]

Ik wacht maar gewoon op yourgamezone. Misschien heb ik mazzel en wordt ie vrijdag verstuurd om zeker te zijn dat ie op tijd binnen is. Zij versturen wel vaker eerder dan nodig geloof ik.

Nog een weekje! :)
En dat terwijl er iets beloofd was :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb het al ondervonden dat je maar beter niet in comment secties van ff15 nieuws kan kijken op internationale sites, wordt weer lekker gespoild.

YouTube: FINAL FANTASY XV – 101 Trailer Extended Cut

[ Voor 26% gewijzigd door Nieuwevolger op 21-11-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Willen jullie mij ook een pm sturen mocht de game al verkocht worden O-) mijn broertje wacht al zoo lang en ik wil 'm verassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jasphur schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:54:
[...]

En dat terwijl er iets beloofd was :o
Whahaha, ja man, "Never pre-order!!1!"

Een Day One patch ben ik alleen maar blij mee. Betekent dat ze ook na gold gaan door zijn gegaan met verbeteren. En wie heeft er tegenwoordig geen goeie internetverbinding? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
SqueakyClean schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:31:
[...]

Whahaha, ja man, "Never pre-order!!1!"

Een Day One patch ben ik alleen maar blij mee. Betekent dat ze ook na gold gaan door zijn gegaan met verbeteren. En wie heeft er tegenwoordig geen goeie internetverbinding? |:(
In de patch zitten ook scenes uit king slave en de omen trailer, waarschijnlijk paste die niet een los op de disc, vandaar dus de grote van 7GB. Maar sowieso is het gezeur op day one patches onzin, er duiken altijd wel bugs op die niet zijn gevonden bij het testen en kunnen dus nog worden opgelost. En wat maakt het uberhoud nou uit of de patch op day one is of 5 dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nieuwevolger schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:39:
[...]

In de patch zitten ook scenes uit king slave en de omen trailer, waarschijnlijk paste die niet een los op de disc, vandaar dus de grote van 7GB. Maar sowieso is het gezeur op day one patches onzin, er duiken altijd wel bugs op die niet zijn gevonden bij het testen en kunnen dus nog worden opgelost. En wat maakt het uberhoud nou uit of de patch op day one is of 5 dagen later.
OK, die scenes uit Kingsglaive zullen wel wat ruimte innemen idd. Maar ook weer niet zo ontzettend veel, dus ik verwacht wel veel bugfixes.

Dit zijn de patch notes van de "Crown Update":
  • Camera improvements will make it easier to track action going on in narrow areas.
  • The new “Wait Mode” function (makes it so the game automatically waits when you stop command inputs) will get an ability tree for more in-depth strategic elements.
  • A “Monster Whistle” that can be used to call out monsters will be added.
  • New event scenes from Kingsglaive: Final Fantasy XV and “Omen” trailer will be added.
  • Recipes and fish varieties, as well as a gallery, will be added for players who enjoy collecting items.
  • Social network function will be added, allowing players to upload Prompto’s photographs to Facebook and Twitter.
Ook schijnt de update de liedjes
spoiler:
in de auto
uit te breiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Impressie van iemand van neogaf

So, there's a lot going for this game. For example, It has the best dungeons in any single player FF period. I'm shocked by how good the dungeons are in this game, full of unique environmental hazards, jump scares and beautiful sceneries. Some of them are genuinely creepy and unsettling. Love how the part comments on very specific things in every dungeons, they have tons of voiced lines, which shouldn't be surprising for a AAA RPG in 2016, but it feels really revolutionary here since it's FF. :p

The bros are very likeable. They're not very interesting individuals in themselves but as a team they work great. Have a very strong chemistry that's not only represented in their lines, but in basically everything in the game, from random little animations, to battle system, to camping scenes, to even the equipment menu. Huge kudos to the animation team.

The game also has one of the best bestiaries in any video game ever. Every monster is very well-done in every aspect. People already know of how great the monsters are from the demos, but I like to add that there's tons of them. TONS. Many of which weren't in any promotional material as far as I know. They make the hunts very addictive regardless of how basic they are.

It also has a fun, fluid, interesting, weird RPG/Real time hybrid battle system that many people will hate because they expected DMC.

So yeah, the game has a lot going for it, and for what it's worth, this's the most I enjoyed final fantasy since IX.

But as Inuhanyou mentioned earlier, the game is frankensteinish. It's not well put together. It needed more time in the oven, or better, it needed to throw all the versus package and start on a clean slate. The plot, at least in the first 8 chapters, is a hot mess.

And it's a fucking shame because I find the characters very likeable, and the world intriguing, but the game completely falls apart tonally. I'm sorry but the happy road-trip side doesn't work at all with the "my father god murdered and I will avenge" side at all. It's pretty jarring when Iris flirts and throw jokes with me when she's supposed to be completely traumatized by the destruction of her city and the murder of her father. It just don't work.

Also, there's very, very, very, very little story in the chapters I played. The last two chapters I played, while were the peaks of my playtime, game-play wise, were also basically a filler arc. The game is not subtle at all in its efforts to keep me away from the next story beat, so I hope it's something substantial. Till now, there's no story in the game beyond the basic premise that we've known for more than 8 years now.

Most of the cutscenes feels like a PSP game cutscenes. They're clearly rushed, and not well-directed.

Some of the recently rewritten lines don't have it's appropriate subtitles in the game yet. For example, the new Prompto line that replaced "WE'LL PLAY HIDE AND SEEK WITH HIM".

Side-quests are mostly Xenoblad-y, but that was to be expected. There's some legitimately great side-content though, in form of dungeons, hunts, and optional bosses.

So, yeah, that's my take on the game for now. It's a very good game, great even. I'm having a blast. Dethroned Dark Souls III as my game of the year. It has best dungeons in the series, great combat, fantastic monster gallery, beautiful world to explore, likeable characters, and phenomenal music. I just hope the story ramps up in the next act, because at the moment, it's a rushed, filler-y, badly presented mess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
De demo een uurtje gespeeld en vraag me af waar dit geen gaat.
Ziet er allemaal best mooi uit, maar een verhaal werd niet echt duidelijk, dus als wat hierboven beschreven wordt een beetje klopt dan wacht ik wel op de aanbiedingsbak :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik vind de impressie aardig positief en ben ook behoorlijk hyped, ook al zitten er wat minpunten in ff15, maar dat heeft elke goeie game wel. Dragon age is eigenlijk ook niet z'n hele goeie game, maar ben er wel verslaafd aan en houd mij vast om door te spelen, bij fallout 4 had ik dat al vrij snel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik ga het topic hier niet meer volgen ;)
Ik wil helemaal niks meer lezen over FF XV en volgende week gewoon lekker blind de game in gaan, daarbij mijn eigen mening vormend zonder van tevoren al ge-inceptioned te zijn door meningen van anderen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaargh ik kan nu echt niet meer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Nieuwevolger schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:42:
Ik vind de impressie aardig positief en ben ook behoorlijk hyped, ook al zitten er wat minpunten in ff15, maar dat heeft elke goeie game wel. Dragon age is eigenlijk ook niet z'n hele goeie game, maar ben er wel verslaafd aan en houd mij vast om door te spelen, bij fallout 4 had ik dat al vrij snel gehad.
Bij mij was het andersom, DA had ik na uurtje of 6 wel gezien, in fallout 4 zit zeker 300 uur. Meerdere playtroughs.

Zo zie je maar hoe smaken verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Slurpie Blauw schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:18:
[...]

Bij mij was het andersom, DA had ik na uurtje of 6 wel gezien, in fallout 4 zit zeker 300 uur. Meerdere playtroughs.

Zo zie je maar hoe smaken verschillen
DA wordt ook pas na een uurtje of 10-15 interresant eigenlijk, maar we gaan een beefje off topic.

Nog een weekje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Ik heb een preorder lopen via amazon roadtrip maar kreeg net nog een EU UCE linkje binnen...
Zeer verleidelijk, als er niet bij had gestaan dat de shipping date NA 30 November was.
Thanks but no thanks xD

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiktwo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-12-2024
Kan je die patch al downloaden zonder de disk in huis te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

cheiktwo schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:10:
Kan je die patch al downloaden zonder de disk in huis te hebben?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeoeoeoe nog 6 dagen!

Heeft er al iemand betrouwbare ervaringen met FFXV op de Pro?
Ik twijfel nog best erg om nu mijn PS4 FAT in te ruilen voor de PRO of gewoon te wachten tot januari en dan hopen dat ie wat in prijs gezakt is.

Als FFXV echt veel beter loopt op de Pro dan ga ik hem dit jaar nog halen anders wacht ik gewoon lekker.
De filmpjes die ik nu op internet tegen komen laten allemaal wel een soepelere/smoothere gameplay zien. Maar ik vertrouw die filmjes niet.

Anders wacht ik eerst volgende week gewoon even af.
Man man man ik word echt ongeduldig. argh.

[ Voor 93% gewijzigd door Jasphur op 23-11-2016 10:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

Hij druppelt al binnen overal zo te zien.
Wellicht kunnen we alvast even kijken wie hem vroeg in de verkoop gooit voor komend weekend ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k6PH6q1l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jasphur schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:34:
Oeoeoeoe nog 6 dagen!

Heeft er al iemand betrouwbare ervaringen met FFXV op de Pro?
Ik twijfel nog best erg om nu mijn PS4 FAT in te ruilen voor de PRO of gewoon te wachten tot januari en dan hopen dat ie wat in prijs gezakt is.

Als FFXV echt veel beter loopt op de Pro dan ga ik hem dit jaar nog halen anders wacht ik gewoon lekker.
De filmpjes die ik nu op internet tegen komen laten allemaal wel een soepelere/smoothere gameplay zien. Maar ik vertrouw die filmjes niet.

Anders wacht ik eerst volgende week gewoon even af.
Man man man ik word echt ongeduldig. argh.
Er zijn al wel filmpjes online waar je de verschillen ziet met HDR enabled enzo.. het hangt er ook van af denk ik wat voor tv je hebt. als je toch geen 4k tv / hdr ondersteuning hebt enzo dan is het waarschijnlijk niet direct nodig.
GekkeR schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:11:
Hij druppelt al binnen overal zo te zien.
Wellicht kunnen we alvast even kijken wie hem vroeg in de verkoop gooit voor komend weekend ;)
[afbeelding]
Ik wacht wel rustig af tot me bol.com bestelling binnen komt. moet toch de 29ste en 30ste nog werken. dan lekker lang weekend :) mag toch aan nemen dat ik hem dan al wel binnen heb haha en anders race ik alsnog naar de winkel en retourneer ik die bestelling bij Bol wel :P

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 23-11-2016 10:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:38:
[...]
Er zijn al wel filmpjes online waar je de verschillen ziet met HDR enabled enzo.. het hangt er ook van af denk ik wat voor tv je hebt. als je toch geen 4k tv / hdr ondersteuning hebt enzo dan is het waarschijnlijk niet direct nodig.

[...]
Ik wacht wel rustig af tot me bol.com bestelling binnen komt. moet toch de 29ste en 30ste nog werken. dan lekker lang weekend :) mag toch aan nemen dat ik hem dan al wel binnen heb haha en anders race ik alsnog naar de winkel en retourneer ik die bestelling bij Bol wel :P
De 4k vind ik (nog) niet zo interessant, het gaat mij meer om de 1080/60 optie.

In dit filmpje word het wel wat duidelijker. Wat ook duidelijk word is dat FFXV op de XBO er niet heel erg mooi uit ziet. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als ik reacties mag geloven heeft ff15 bij release al een HQ mode, zoals in de demo. De 60 fps mode komt dacht ik in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nieuwevolger schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:05:
Als ik reacties mag geloven heeft ff15 bij release al een HQ mode, zoals in de demo. De 60 fps mode komt dacht ik in december.
ja er is een first day patch van 7gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als ik een paar impressies mag geloven, verwacht ik dat de game maandag een 8- gaat scoren op metacritic. Er zitten een paar sterke punten tegen en ook wel zwakke, het is dan maar net hoe een reviewer dat weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:54
Nieuwevolger schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:47:
Als ik een paar impressies mag geloven, verwacht ik dat de game maandag een 8- gaat scoren op metacritic. Er zitten een paar sterke punten tegen en ook wel zwakke, het is dan maar net hoe een reviewer dat weegt.
Wat zijn de zwakke punten van wat jij mee krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Jasphur schreef op woensdag 23 november 2016 @ 10:45:
[...]

De 4k vind ik (nog) niet zo interessant, het gaat mij meer om de 1080/60 optie.

In dit filmpje word het wel wat duidelijker. Wat ook duidelijk word is dat FFXV op de XBO er niet heel erg mooi uit ziet. Raar.

[video]
Ik vond de demo qua grafische kwaliteit op de XBO al niet om over naar huis te schrijven (nog afgezien van de enorme framedrops die er in zitten) maar als ik dit zo zie vraag ik mij af was ze in vredesnaam gedaan hebben met de XBO code. Het ziet er gewoon echt slecht uit (in vergelijking met) :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
jori040 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:53:
[...]

Wat zijn de zwakke punten van wat jij mee krijgt ?
Dat in de auto rijden geen zak aan is en je soms 5 minuten onder weg bent, in de eerste chapters is er weinig verhaal, veel side quests zijn fetch quests. De meningen over de combat zijn een beetje 50/50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:03:
[...]

Dat in de auto rijden geen zak aan is en je soms 5 minuten onder weg bent, in de eerste chapters is er weinig verhaal, veel side quests zijn fetch quests. De meningen over de combat zijn een beetje 50/50.
Los van de auto zijn dit volgens mij altijd punten geweest die elke FF weer als minpunt worden gegeven.

Ik heb het nog niet gespeeld. Maar ik kan mij voorstellen dat het rijden met de auto zoiets is als met een Airship vliegen (wat de auto dus blijkbaar ook kan). Alleen heb je het zelf niet altijd onder controle. Ja dan word het saaier.

Maar goed als dit de minpunten zijn. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Nieuwevolger schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:03:
[...]

Laat ik maar meteen zeggen dat iedereen die denkt dat dit meer een westerse FF is een grote denk fout maakt.Aan alles zie je dat dit een Japanse RPG is.

- Auto rijden kan ik niets van zeggen want ik heb het op de 1ste demo na dan ook nog niet gespeeld.
- De combat zie echt als de core van deze FF.De combat heeft wel iets van een hack/slash game en gaat best diep.

Ik denk dat de meningen over deze game sowieso 50/50 zullen zijn.
Zelf bereid me bv ook voor op kleine knullig heden [ oud game design]

Ik heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik had ook wel een paar minpunten verwacht en dit zijn niet de ergste, er zijn ook sterke punten zoals boss battles en de dungeons. Ben nog steeds hyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:44:
Ik had ook wel een paar minpunten verwacht en dit zijn niet de ergste, er zijn ook sterke punten zoals boss battles en de dungeons. Ben nog steeds hyped.
Ik heb ergens gelezen dat er debiel veel (mooi aantal he?) unmapped dungeons zijn.Daar heb ik vooral veel zin in. Altijd al gedaan bij elke FF. Heel de wereld tot op de vierkante centimeter onderzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Jasphur schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:50:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat er debiel veel (mooi aantal he?) unmapped dungeons zijn.Daar heb ik vooral veel zin in. Altijd al gedaan bij elke FF. Heel de wereld tot op de vierkante centimeter onderzoeken.
Dat is zeker goed nieuws ja.

Ik ben ook iemand dat als ik rechts in een game moet dat ik toch even check of er links iets te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat me trouwens wel op valt is dat er weinig echt moeilijke trophies in zitten.
(90 % van de trophies zijn bekend) Ik mis bijvoorbeeld een trophy dat je alle weapons of accessoiries moet hebben zoals FFXIII dat bijvoorbeeld wel had. Of de trophy:
spoiler:
Complete your first hunt.
maar dan geen trophy met:
spoiler:
Complete all hunts.
Dat is toch dat extraatje waarom ik echt alles uit een game wil halen :P Veel mensen zullen het niet met me eens zijn om het trophy hunten :P maar ik vind dat altijd erg leuk aan Console games.

[ Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 23-11-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik ben trouwens ook bang dat de game misschien iets te makkelijk gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:35:
Ik ben trouwens ook bang dat de game misschien iets te makkelijk gaat zijn.
Zou goed kunnen dat net als bij FFX en X-2 de storyline vrij simpel is. Maar als je de side quests wilt halen en alle Eons (ook in FFXV?) dan heeft FF mij altijd weten uit te dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Volgens impressies moet je ook eigenlijk brotherhood, kingslaive en overige achter grond informatie gevolgd hebben om sommige zaken van het verhaal te begrijpen, eigenlijk een slechte zaak voor een game, vooral sommige reviewers kunnen hier hard om zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52
Ik zou Brotherhood sowieso aanraden. ik kijk zelf niet echt anime, maar ze zijn een erg leuke intro voor alle karakters. De moeite waard om. Ook kingsglaive heb ik van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Brotherhood is inderdaad leuk om te zien, kingslaive is een keer leuk om te zien voor een FF15 fan/volger. Maar het is verder geen bijzondere film waar je voor moet betalen (ook al doet de helft dat wel via een andere manier). Maar voor een game kunnen die externe media op kritiek rekenen bij reviews, of dat terecht is moet je zelf beslissen.
Ik heb zelf Brotherhood gekeken via YT en ik heb Kingsglaive bij FFXV in een combi pack besteld. Dus lekker die film kijken en daarna FFXV spelen.

Maar Ik vind het zelf niet heel erg dat je in ieder geval Brotherhood moet hebben gezien om de game meer te begrijpen. Het gaat immers over een relatie tussen de vier die veel verder gaat dan het moment waar wij in de game erbij stappen. Hoe dat bij Kingsglaive gaat uitpakken weet ik dus nog niet. Alle extra informatie die geven word rondom FF's vindt ik altijd wel cool. Kijk naar FFVII

• Nieuwevolger
Ondertussen in de amerikaanse microsoft store (dus niet de digitale) kan je FF15 voor xbox voor 35 dollar krijgen. Waarschijnlijk een prijs fout.
Nieuwevolger schreef op donderdag 24 november 2016 @ 08:46:
Ondertussen in de amerikaanse microsoft store (dus niet de digitale) kan je FF15 voor xbox voor 35 dollar krijgen. Waarschijnlijk een prijs fout.
Of SE heeft door dat de XB versie super lelijk is en waarschijnlijk niet gaat verkopen :+

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jasphur schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:40:
[...]

Zou goed kunnen dat net als bij FFX en X-2 de storyline vrij simpel is. Maar als je de side quests wilt halen en alle Eons (ook in FFXV?) dan heeft FF mij altijd weten uit te dagen.
Is toch elke FF? Storyline simpel, de rest eromheen hel.

Dark Aeons in FFX
All summons in FFVII
All Draw in FFVIII
All bosses FFXII

etc
etc

heb er wel zin in.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ngai
Iemand die bij Square zelf heeft besteld (zoals de UCE) al een trackingnummer? Als ze vandaag niet versturen betwijfel ik of ze dinsdag geleverd worden.
corset schreef op donderdag 24 november 2016 @ 09:11:
[...]

Is toch elke FF? Storyline simpel, de rest eromheen hel.

Dark Aeons in FFX
All summons in FFVII
All Draw in FFVIII
All bosses FFXII

etc
etc

heb er wel zin in.
Klopt, maar ik gaf gewoon een antwoord op de stelling van Jori40 :P

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 24-11-2016 10:06 . Reden: taal ]

• jori040
Jasphur schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:00:
[...]

Klopt, maar ik gaf gewoon een antwoord op de stelling van Jori40 :P
Ik bedoel niet zozeer het verhaal maar meer de uitdaging in een missie bv.De combat ziet er wel heel vet uit maar hoop ook dat daar uitdaging in zit.

Verwijderd

Bij Gamemania is er een inruilactie, waarbij je de game voor 17 euro kunt meekrijgen, mits je inruilgames aan de voorwaarden voldoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TwoDotsO

Nou, jongens.. In de bovenstaande post had ik mijn missie uitgestippeld.
Het is me inmiddels gelukt:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SCOazq3.jpg

De desbetreffende winkel heeft nog circa 20-30 exemplaren over. Ik stuur nu eerst een PM met de relevante winkel info naar degenen die hier al om hadden gevraagd in de afgelopen pagina's.

Mocht je ook interesse hebben, laat het me maar weten. Excuses als ik traag reageer, want ik ben vandaag nog aan het werk tot 22:00 uur, dus zal het tussendoor moeten doen. Ja... ik heb het spel als 1 van de eerste in NL en kan het waarschijnlijk pas morgen spelen, maar goed. :P

• GMacD
  • Laatst online: 03-10-2024
OMG... want!!
TwoDotO schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:15:
[...]

Nou, jongens.. In de bovenstaande post had ik mijn missie uitgestippeld.
Het is me inmiddels gelukt:

[afbeelding]

De desbetreffende winkel heeft nog circa 20-30 exemplaren over. Ik stuur nu eerst een PM met de relevante winkel info naar degenen die hier al om hadden gevraagd in de afgelopen pagina's.

Mocht je ook interesse hebben, laat het me maar weten. Excuses als ik traag reageer, want ik ben vandaag nog aan het werk tot 22:00 uur, dus zal het tussendoor moeten doen. Ja... ik heb het spel als 1 van de eerste in NL en kan het waarschijnlijk pas morgen spelen, maar goed. :P

• TwoDotsO
Ngai schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:37:
Benieuwd of hij eerder te koop is! Graag berichtje als iemand weet waar ;) M'n UCE laat denk ik nog wel even op zich wachten.
Ik zit iedereen te PM'en, maar bij jou heb ik geen optie om een PM te sturen. PM mij dus ff zodat ik kan reageren op jou met de juiste info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwoDotsO
Oké, ik heb iedereen van de afgelopen pagina's die er specifiek om vroegen een PM gestuurd.
Mocht je het spel ook al eerder willen hebben, stuur mij dan een PM. Dan reageer ik erop met de juiste winkel info.

Have fun allemaal en doe iedereen een favor en spoil het niet voor de anderen die nog moeten wachten.
jori040 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:23:
[...]

Ik bedoel niet zozeer het verhaal maar meer de uitdaging in een missie bv.De combat ziet er wel heel vet uit maar hoop ook dat daar uitdaging in zit.
De overige FF kenende verwacht ik dat er zat uitdaging in zit. :P

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:08
In Eindhoven is ook al een winkel overstag gegaan. Zojuist mijn vriendin even op pad gestuurd, ben zelf namelijk pas rond 19:00 thuis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwoDotsO
SparksNL schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:59:
In Eindhoven is ook al een winkel overstag gegaan. Zojuist mijn vriendin even op pad gestuurd, ben zelf namelijk pas rond 19:00 thuis :)
Yup, das de winkel waar ik em vandaan heb. ;)

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Ik kon het niet laten.. Ik had in eerste instantie een Deluxe Edition gepre-ordered, direct bij Square Enix store. Me ook op mailing lijst laten zetten voor Collector's Edition, en blijkt dat ik die dus alsnog kon bestellen, wat ik zojuist heb gedaan. Dus nu heb ik een CE en DE in de bestelling staan.

Nu nog even denken wat ik ga doen. Sealed laten, of gewoon spelen. Verwacht 'm overigens gewoon volgende week binnen te krijgen.

• desimal90
  • Laatst online: 10-03-2023
Bedankt voor de PM !

Verwijderd

Kan je mij de om ook sturen?

Verwijderd

Pm

• TwoDotsO
Heeft iemand nog een pm nodig? Ik doe dit op mobiel, dus wellicht mis ik een paar mensen.

• GekkeR

GekkeR

key = key

Jaloers!
Geen kleine shops in de buurt helaas zucht.
De struggle begins, nog bedankt voor de pm.

Mocht iemand de deluxe nog tegenkomen voor/in het weekend, ik hoor het graag!

[ Voor 29% gewijzigd door GekkeR op 24-11-2016 18:58 ]

• pietjan12
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-04-2022
Ik kan nog wel een pm gebruiken

• Ngai
TwoDotsO schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:23:
[...]

Ik zit iedereen te PM'en, maar bij jou heb ik geen optie om een PM te sturen. PM mij dus ff zodat ik kan reageren op jou met de juiste info.
Heb het aangepast! Thanks!
Ben ik nou gek of heeft Tweakers het nieuwsbericht van gister over Final Fantasy XV en het bijhorende filmpje verwijderd?

• jori040
SparksNL schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:59:
Welke Winkel ? [Kom uit veldhoven]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Jasphur schreef op donderdag 24 november 2016 @ 19:06:
Ben ik nou gek of heeft Tweakers het nieuwsbericht van gister over Final Fantasy XV en het bijhorende filmpje verwijderd?
Dat was een video en komt dus niet in het nieuwsarchief te staan, maar in het video overzicht. video: Bekijk wat er bijzonder is aan Final Fantasy XV

• SCIxX
De impressies (non-spoiler op Neogaf) zijn tot nu toe erg goed. Super gameplay, goede karakters, aan het begin wat zwakke story telling maar dit zie je voornamelijk van mensen die geen Brotherhood hebben gekeken (en dus character development missen). 2e helft van de game schijnt de story echt op te pakken en veel positieve berichten over het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngai
UCE is shipped. Nu is t wachten. (Of toch nog even de normale kopen? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
TwoDotsO schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:25:
Oké, ik heb iedereen van de afgelopen pagina's die er specifiek om vroegen een PM gestuurd.
Mocht je het spel ook al eerder willen hebben, stuur mij dan een PM. Dan reageer ik erop met de juiste winkel info.

Have fun allemaal en doe iedereen een favor en spoil het niet voor de anderen die nog moeten wachten.
kan je mij er ook een sturen ?

Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictam
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-07 15:03
je mag mij ook wel een PM sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Krijg net een mailtje dat ie verstuurd is. Morgen in huis! *O*

Edit: bij Yourgamezone.

[ Voor 17% gewijzigd door SqueakyClean op 25-11-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
SqueakyClean schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:44:
Hier idem dito. *O*
Alleen heb ik dit weekend niet veel tijd om te spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
SqueakyClean schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:44:
Cool! Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

calivaty schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:46:
[...]

Cool! Waar heb je hem besteld?
Bij Yourgamezone. d:)b Ik zat er al op te hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor een ieder die hem al heeft: veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Zag em voor de PS4 niet meer staan bij yourgamezone. Bij game-outlet zou ie vandaag binnenkomen en ook vandaag worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Zou me eigenlijk ook niet verbazen dat sommige versies van de xbox versies zo goedkoop te krijgen zijn (vooral in amerika) omdat microsoft bang is dat final fantasy gaat floppen op de xbox one kwa verkoop cijfers en daarmee hun support van sqaure enix (De Japanse tak dan) verliezen in de toekomst. De xbox versie was voor 30 dollar te pre orderen bij een retailer in Amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Mijn Deluxe versie is vandaag verstuurd, de UCE staat nog op preparing to ship. Ik weet niet hoe het zit met de voorraad wat de Deluxe Versie betrefd, maar mocht iemand interesse hebben erin, dan wil ik 'm best voor dezelfde prijs verkopen. Is overigens PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

brambest schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:37:
Mijn Deluxe versie is vandaag verstuurd, de UCE staat nog op preparing to ship. Ik weet niet hoe het zit met de voorraad wat de Deluxe Versie betrefd, maar mocht iemand interesse hebben erin, dan wil ik 'm best voor dezelfde prijs verkopen. Is overigens PS4 versie.
PM'd.
Al hoop ik dat ik nog een plekje kan vinden direct bij een shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Graag ook een pm voor een gamestore, ik wil hem zsm! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wincenty
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-07 23:17
Zou ik ook een pm mogen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoDotsO
Wincenty schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:22:
Zou ik ook een pm mogen? Alvast bedankt.
Ik kan jou niet pm'en. PM mij eens ff, dan kan ik op jou reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:45
De webshop waar ik hem besteld heb, Heeft zojuist ook mijn exemplaar verzonden. Als t goed is, morgen in de bus! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Webshop waar ik besteld heb, kreeg ik ook net een mailtje van, morgen dus lekker spelen!!! :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontpickme
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:05
Heb 2 exemplaren in Eindhoven gehaald, thanks TwoDotsO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterBer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik hoop dat Bol nu ook eerder gaat leveren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranarick
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09-2021
ja dat hoop ik ook :P maar zal helaas wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 12-09 19:41
Dus hij wordt al verkocht, dan zal ik een dezer dagen wel een SMSje krijgen van de Gamemania om mijn CE op te mogen pikken. Wellicht vandaag maar we zien wel. Moet Pokémon toch eerst even uitspelen nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
Bmm games in beverwijk heeft hem ook al, werdt net gebelt en gelojk opgehaalt. Ps4 pro krijg ik morgen dus nu maar me oude ps4 even updaten en gaan vanavond!!!
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste