Woohooo!!! CHOCOBOOOOS
zag ik bij een hoge level hunt ook al voorbij komen (3 tegelijk!), ik ben benieuwd of die net zo irritant is als in FF XIII
Voor degene die de wait-mode tip gaf: thanks! Vanmiddag voor het eerst aangezet en wat een verademing.
Het vechten gaat me stukken beter af nu.
Imperial Gunmen zijn nog steeds belachelijk met hun constante stroom aan bullets maar een paar sterke bliksem spells op die lui en ze zijn er geweest. Dus ook thanks aan degene die mij de bliksem tip gaf.
Ik begin wel steeds meer een hekel te krijgen aan de camerapositie, voornamelijk nu ik veel in het bos aan het vechten ben. De camera zoekt 9 van de 10 keer zo'n beetje de allerslechtste positie op, rete irritant

De wait-mode helpt een beetje, maar het blijft vaak gewoon k*t.
spoiler:Vanmiddag Deadeye verslagen in de Chocobo missie; camerastandpunt daar was op en top drama.
Voor degenen die AP punten willen uitgeven aan de "verdien AP punten met lange autoritten": doe het niet; zonde van de punten. Tijdens een autorit van 5 minuten krijg je slechts 3 AP punten erbij, niet de moeite waard dus. Fast travellen telt trouwens niet als autorit.
Waar slapen jullie meestal? Ik slaap meestal in een caravan of sla ergens kamp op. Behalve als ik (voor mijn gevoel) veel xp op zak heb, dan ga ik liever naar een motel waar ik minimaal 1,5x xp krijg.
Zo had ik vanmiddag 6,000xp op zak, toch lekker dat je daar met een slaapje 9,000 van maakt
Bij het hotel op de pier krijg je 2x xp, maar ik vind 10,000gil een beetje té veel daarvoor.
Wat ik wel mis is een overzicht van alle shops en hun prijzen. Ik heb tot nu toe één winkeltje gehad die visdraad met 1,500 durability verkocht, maar het zoeken naar dat winkeltje kost zo veel tijd...
Bovenstaande irritaties zijn slechts smetjes, want verder vind ik het een meer dan vermakelijke game

Lekker doen waar ik zin in heb en alles op het gemakje, no hurry.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"