Ik heb sinds gisteren mijn 580gtx vervangen met een 7950 oc van sapphire. Temps en alles zijn dik in orde 66 graden in furmark. Echter krijg ik bij het gamen en dan met name in world of tanks het volgende voorgeschoteld. Nu vroeg ik me af of iemand hier weet of dit een driver issue is of een memory issue.
Nog een

Alle vakjes in de bovenstaande 2 screenshots flickeren dus, all over the place. Het spel draait wel gewoon en fps zijn ook in orde.
En hier nog een met wat minder vakjes maar wel zeer wazige schaduw tafarelen

De weggevallen driehoek in de schaduw flikkert.
Wat ik al heb gedaan. Alle drivers verwijderen, dus ook de verborgen drivers uit device manager. Daar stonden overigens nog een 6900, 570 en een 580 in, ondanks dat ik die netjs had verwijderd. Maar die kaarten heb ik in het verleden gehad. Die verborgen drivers heb ik uit de device manager gehaald, zoals op de volgende
site wordt beschreven.
Vervolgens heb ik nog ccleaner gedraait, weet niet zeker of dat helpt, maar toch.
Toen de pc opnieuw opgestart. In device manager waren alle verborgen gpu's weg. Dus geen 570, 6900 of 580 series drivers meer. Alleen de generic driver die windows installeert om beeld te geven. Vervolgens heb ik alle drivers van 12.1 tot 12.7 met het bovenstaande proces geprobeerd. Allemaal hetzelfde probleem. Graag hoor ik of iemand nog een suggestie heeft.
Ik heb ook sniper elite V2 geprobeerd en daar flikkeren ook alle schaduw partijen. Die vakjes heb ik daarin niet.
[
Voor 8% gewijzigd door
Gizzy op 13-07-2012 11:23
]