De echte tweakert zit toch niet met een 56K modem3XPER7 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:50:
@ Jouhki: doe eens kleinere foto's man..
Zal volgende keer proberen te onthouden om eerst de resolutie op me telefoon wat lager te zetten

Verwijderd
De echte tweakert zit toch niet met een 56K modem3XPER7 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:50:
@ Jouhki: doe eens kleinere foto's man..
waarom doe je hem weg?PROximity schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:06:
Ik weet niet of ik dit hier mag promoten, maar ze staan er niet zovaak op en mocht ik hiermee iemand over de streep helpen een 7850 aan te schaffen, dan is dit wel het draadje waar ik fanatici kan aantreffen. Mijn Gigabyte GV-R785OC-2GD staat in V&A in de verkoop voor 200,- (1 maand oud, pricewatch prijs 245,-)
V&A aangeboden: Gigabyte GV-R785OC-2GD
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Reley op 05-06-2012 15:51 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
MazzelaarModest71 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:46:
Dinsdagmiddag ging de deurbel, PostNL kon me haast niet horen vanwege slechte intercom, maar een pakketje voor mij. Geen idee wat het kon zijn. Ik naar beneden, pakketje aangenomen met discrete verpakking. En naar beneden.
Ok, het tikte niet en maakte hem open. Komt daar een doos te voorschijn met een Sapphire HD7850 erin met dubbelfan. Man, wtHECK !
Voel me verwend en moet even na gaan kijken of uitzoeken van wie het vandaan komt. Kan even gaan bellen met PostNL maar hoor het vast wel snel. Maar:
Wat een mooie kaart en wat een fijn koel/cool ding zeg. Net even een kort testje gedaan op 1050 Mhz en Mem op 1250. En handmatig de fan op 40% gezet en nog met "Heaven DX11 Benchmark 3.0" komt hij niet boven de 55 C uit. Zuinig en beter dan mijn enkele HD4890 dat ik wel erg veel plezier mee gehad heb. Nu met 1 aansluiting via PCI-E kan het wat schelen dan 2 aansluitingen van 190 Watt
Vermoed dat of tweakers gebruikers of mijn clan erachter zit. Zie huiskamer "ongebruikelijke vraag".
Verwijderd
Holy crap dude, zo kom je er toch nog een beetje mooi vanaf!Modest71 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:46:
Vermoed dat of tweakers gebruikers of mijn clan erachter zit. Zie huiskamer "ongebruikelijke vraag".
Fordox schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:21:
[...]
Mazzelaarmaargoed een huisbrand is nooit leuk... Toch fijn dat er mensen zijn in de wereld die iets leuks aan elkaar willen schenken in tijden van nood. Nu maar hopen.dat het niet verkeerd geleverd is
Ik moet echt dat topic afsluiten met wat ik heb, gekregen of met flinke korting. Werkelijk Tweakers.net, ik hoop echt dat het nooit veranderd hoe het is. Ja, we kunnen eens klagen, maar er zit tot nu een geweldige organisatie erachter. Misschien moeten er eens een paar mensen in 'review' sectie een review plaatsen over Tweakers? Idee?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:50:
[...]
Holy crap dude, zo kom je er toch nog een beetje mooi vanaf!
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door tobitronics op 09-06-2012 13:05 ]
Verwijderd
Misschien kan je het AMD Avivo Codec Package installeren? Gewoon te vinden bij de driver pagina bij optional downloadsVerwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:04:
Sinds gisteren een 1 GB gddr5 Club 3d Amd HD 7770 in bezit,maar de results vallen zwaar tegen,
in vergelijking met een 1 GB gddr3 nvidia 9800GT van het zelfde merk.
Afspelen van flash video`s gaat slechter dan voorheen.
Is dit te verklaren door het verschil van pci ex ?
Moederbord ondersteund n.l alleen pci-ex 1.1 x 16 .En de kaart kan pci-ex 3.0 x16 aan.
De 3dmark 06 score van de 9800GT is 10.500 ,van de 7770 13.000.
Dit i.s.m 3GB DDR2 @800 Mhz , c.l 5 & intel E 6550 @ 2.5 GHZ,windows 7 -32 bit /160 GB 7200 rpm hdd.
Als ik het samen vat ,dan is er wel enige verbetering in game`s @ 1920x1080 ,maar afspelen van video /flash is veel minder.Ik had ruim 18.000 in punten verwacht en tenminste even goed afspelen van flash content.
Met een Ati HD6750 had ik slechts 11.000 maar het afspelen van flash was beter dan met de 9800GT.
Maar als verklaring zou een ander moederbord met pci-ex 3.0x16 i.i.g 2 x zo snel zijn?
Iemand ervaring mee ?
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 18:20 ]
Miscchien een verse windows er op zetten en dan proberen, anders even googlen of andere mensen het probleem hebben. Je kan je videokaart in een andere PC stoppen en kijken of het dan wel werkt. Zo niet, dan is ie denk ik gewoon kapot.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:15:
AMD Avivo Codec Package .![]()
Gelijk gekeken.Zit dat er niet in dan?
Ik heb wel met de instellingen van alles geprobeerd.
Want je hebt wel versnellen bij videoconversie,maar da`s weer wat anders.
Maar ik heb het gevonden.Is i.d.d een optionele download.
Eens kijken of dat zal helpen bij het afspelen van flash.
Dank.
Helaas,geen verbetering daardoor.
Ik weet waar ik de rest v/d dag aan kwijt ben.Het moet toch lukken om vloeiend flash af te spelen,met deze
systeem spec`s.Ik vind de kwaliteit minder t.o.v nvidia 9800gt en het schokt,en dat had ik hier voor niet.
Ik dacht eerst nog aan,misschien ander flash player,maar is dezelfde versie als voorheen.
Silverlight is niet mijn 1st keus.
Ander moederbord kopen waarschijnlijk.
Zal waarschijnlijk onderhand toch tijd worden.USB 2 word 3 .Pci-ex 2.0 word 3.0.De Cpu socket is al veel verder dan 775 die ik nog gebruik,werkheugen is tegen woordig DDR3 ,en een SSD is ook wel gewenst.
Verwijderd
Ok.En waarom denk je dat dantobitronics schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:44:
[...]
Zo niet, dan is ie denk ik gewoon kapot.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 20:23 ]
Elke videokaart, zelfs een ingebakken chip zou flash vloeiend aan moeten kunnen. Het kan idd ook een driver probleem zijn. Wat betreft pci-x 3.0, alles is backwards compatible, dus dat zou 0,0 problemen op moeten leveren. Heb je al benchmarks gedraaid en vergeleken met reviews op internet?Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:15:
[...]
Ok.En waarom denk je dat dan![]()
Ik heb n.l zelf geen indicatie dat die defect is.
Vraag mij alleen af hoe de prestatie`s zijn met een pci-ex 3.0 x16 moederbord.
Zou een beetje van de gekke zijn,als een videokaart flash niet geheel vloeiend afspeeld,deze per definitie kapot zou zijn .
Met de nieuwste flash update van vandaag ,versie 11.3.300 ,zou er verbetering kunnen zijn.
Verwijderd
Je moet het delen door 4. 1300 mhz is de echtesnelheid, het heeft te maken met het type RAM van je GPUVerwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:45:
Vandaag een XFX HD7770 Black Edition Super Overclock gekocht nou stond er dat de geheugensnelheid 5200 mhz moet zijn maar is deze maar 1300 MHZ hoe kan dat?
verder is de beloofde 1120mhz kernklok wel in orde. alvast bedankt.
Verwijderd
Aha ok bedankt voor de info. AMD suite 12.4 wilt niet echt geinstalleerd worden heb nog steeds die van de cdrom 12.1. zit heel de avond al te kloten ermee loltobitronics schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:11:
[...]
Je moet het delen door 4. 1300 mhz is de echtesnelheid, het heeft te maken met het type RAM van je GPU
Wat voor errors krijg je dan? Bij mij werkt 12.4 perfect.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:17:
[...]
Aha ok bedankt voor de info. AMD suite 12.4 wilt niet echt geinstalleerd worden heb nog steeds die van de cdrom 12.1. zit heel de avond al te kloten ermee lol
Verwijderd
ik download hem naar c uitvoeren. installeert ie alles daarna voltooid hij hem gewoon in de suite en kijk ik bij suite informatie catalyst versie 12.1 nog steeds. hij geeft geen error das het vreemdetobitronics schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:25:
[...]
Wat voor errors krijg je dan? Bij mij werkt 12.4 perfect.
[ Voor 4% gewijzigd door tobitronics op 09-06-2012 21:48 ]
Probeer eens via Apparaatbeheer handmatig de driver te updaten vanuit folder:Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:28:
[...]
ik download hem naar c uitvoeren. installeert ie alles daarna voltooid hij hem gewoon in de suite en kijk ik bij suite informatie catalyst versie 12.1 nog steeds. hij geeft geen error das het vreemde
[ Voor 11% gewijzigd door XRayXI op 09-06-2012 21:51 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 22:21 ]
Dat is vreemd, dat betekent denk ik dat de windows driver de overhand heeft, probeer eens inderdaad de methode die modest71 heeft genoemdVerwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 22:15:
met driver sweep is het niet gelukt. met folders uitzoeken waar staat dat?
toen ik uninstall deed van alle amd produkten werd mijn resolutie niet lager hmmm.
Anyone?Dimiz schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:14:
Is het trouwens mogelijk om drie beeldschermen aan te sturen met mijn HD7750? TV op HDMI, pc op Displayport>dvi 20" samsung & 12" scherm op dvi>vga?
Use of 3 or more displays with AMD Eyefinity technology requires a DisplayPort-capable panel or an AMD Eyefinity validated dongle. See http://www.amd.com/EyefinityDongles for a list of validated DisplayPort dongles.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
In principe niet als je de drivers goed verwijdert. Ik had ook een tijdelijk nvidia kaartje in mn pc toen ik mijn 7850 er in stopte.Robolokotobo schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:11:
Ik ga waarschijnlijk een HD7850 in mijn pc plaatsen. Kan ik problemen vewachten omdat er nu een nVidia kaart inzit?. Ik zal driver sweeper er overheen halen maar ik ga Windows niet opnieuw installeren.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 21:45 ]
ligt aan youtube en de gebruikte camera.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:44:
Ik heb een soort van probleem met mijn grafische kaart. Ik heb dus een pricewatch: XFX HD6950 Dual Fan (HD-695X-CDDC) en als ik bijvoorbeeld filmpjes op youtube kijk worden die niet echt in HD kwaliteit weergeven. Dit terwijl ik wel gewoon een Full HD monitor heb.
Waar kan dit aan liggen? Want als het goed is heb ik ook de laatste drivers...
Zit het probleem mogelijk ergens bij de instellingen?
[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 15-06-2012 11:40 ]
gewoon deinstalleren met de installatie programma van amd. dan is alles schoon genoeg.Jorn1986 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:48:
Ik ga vandaag upgraden van een HD5970 naar een HD7970... is het gewoon een kwestie van:
1: drivers deïnstalleren, computer uitschakelen, HD5970 erin.
2: HD7970 erin, computer aanzetten, drivers installeren, reboot
En dan geen problemen? Of heeft een HD5970 qua drivers nog Crossfire software o.i.d. achtergelaten, waardoor DriverSweeper wel zo handig is om vooraf toe te passen?
Nee die is volgens mij bedoeld voor water/LN2 koeling.Jorn1986 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:06:
Is het nodig om die te installeren, als je NIET gaat overclocken? Heeft het invloed op de levensduur van het kaartje, als de VRM's minder goed gekoeld worden dan met die heatsink erop?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
inderdaad, die van mij doet het ook nog gewoon vanaf het begin tot nu zonder die heatsink.mdcobra schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:16:
[...]
Nee die is volgens mij bedoeld voor water/LN2 koeling.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Verwijderd
Idle:Nilos128 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:01:
Die mensen die een Arctic cooler hebben geinstalleerd op hun 7970... Kunnen jullie de VRM temps eens doorgeven aub? Kan je meten met HWinfo64. Thanks.
Ik heb AIDA64 gebruikt omdat ik die nog geïnstalleerd had staan.Nilos128 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:01:
Die mensen die een Arctic cooler hebben geinstalleerd op hun 7970... Kunnen jullie de VRM temps eens doorgeven aub? Kan je meten met HWinfo64. Thanks.
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
[ Voor 46% gewijzigd door Phenomania op 29-06-2012 10:05 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
[ Voor 26% gewijzigd door Phenomania op 29-06-2012 10:56 ]
Dan kan het natuurlijk nog steeds aan de drivers liggensuperwashandje schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:27:
of misschien zelfs een combinatie van onderdelen van je pc?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
[ Voor 9% gewijzigd door Phenomania op 29-06-2012 11:43 ]
Ik heb er 1 , de eerste was DOA de 2de is wel goed en werkt nogsteeds perfect.superwashandje schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:56:
tjah, hoeveel mensen met een DCII TOP zijn er hier? vast niet zoveel hehe. is het ook alleen de TOP versie dan?
[ Voor 8% gewijzigd door naabgamer op 29-06-2012 22:15 ]
Heb er ook 1, en heb niet dezelfde problemen als jij beschrijft... Kan je verder niet helpen met je problemen, want ik zie dat je al veel hebt geprobeerd.Phenomania schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:46:
http://support.amd.com/us...rsion126ReleaseNotes.aspx
Heeft iemand hier met de Direct CUII 7970 (TOP) ook last van black screens en freeze ups, zelfs al
is hij in idle-mode?
[ Voor 10% gewijzigd door Jorn1986 op 30-06-2012 13:10 ]
12.6 schijnt dit op te lossen: AMD Catalyst 12.6 includes some additional fixes(not found in the AMD Catalyst 12.6 Beta) for the AMD Radeon™ HD 7900, AMD Radeon HD 7800, and AMD Radeon HD 7700 graphics cards for issues related to the GPU hanging when the system goes to sleep. Please ensure that your System BIOS is up to date. Some occurrences of this issue may be related to an outdated System BIOS.Shabbaman schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:54:
Ik heb een probleem met ZeroCore. Als ik mijn monitor weer inschakel nadat deze een tijdje uit is geweest, dan krijg ik (soms, niet altijd... lastig reproduceerbaar) geen beeld. Da's een wat algemene beschrijving, maar wat er volgens mij aan de hand is is dat de USB wordt geblokkeerd. Het numlocklampje van het toetsenbord brandt, maar ik kan geen capslock aanzetten (of numlock uit). Muisklikken levert ook niks op. Dus ik heb eigenlijk geen manier meer om aan het systeem input te leveren dat het tijd is om de videokaart (en toetsenbord en muis... derp) weer aan te zetten.
Wat heeft dit nou met het HD7XXX Ervaringen-topic te maken? Ik heb hier pas last van sinds ik een HD7850 heb. Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen? Mijn vermoeden is dat het iets met power management te maken heeft. Ik heb de "USB spaarstand" al uitgezet, maar dat helpt niet.
En vandaag ook nog steeds geen freezes en/of black screens gehadJorn1986 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:09:
[...]
Heb er ook 1, en heb niet dezelfde problemen als jij beschrijft... Kan je verder niet helpen met je problemen, want ik zie dat je al veel hebt geprobeerd.
Waarom geen RMA dan? Naabgamer heeft ook een slechte gehad, en na RMA een betere gekregen.
EDIT: zie dat je na clean install geen problemen meer hebt. Even afwachten dan maar of de freezes en/of black screens nog terugkomen.
Ikketobitronics schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:28:
Ik heb vandaag de 12.6 whql geinstalleerd en elke keer als ik mijn pc (opnieuw) opstart heb ik een zwarte rand om mijn scherm. Om dit te verhelpen moet ik de underscan in CCC uitzetten, maar elke keer als ik dus opstart wordt deze instelling vergeten. Ook hoor ik het geluidje van windows dat er iets nieuws is ingeplugd, alleen er verschijnt geen meldingWie heeft dit probleem nog meer?
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Het is niet echt te achterhalen waar het vandaan komt. De standaard dingen waar je als eerste aan denkt heb ik allemaal al geprobeerd. Een andere voeding, cmos clear, met minimale hardware booten. Hij heeft het ook niet elke keer dus het is nogal lastig trouble shooten op deze manier. Andere graka's hebben hier geen last van in mijn systeem maar de 7850 doet het eigenlijk ook prima op dit probleem na. Kan rustig onder full load de hele avond zitten gamen.1long, 3short No video card or bad video RAM Reseat or replace the video card.
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...
Wat is er toch met AMD drivers en de xx.6 versie? Vorig jaar met 11.6 kan ik me ook nog herinneren dat ik die helemaal niet gebruikt heb omdat ie voor BSOD's zorgde. Werkt 11.7 beta wel goed?henri8096 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:41:
[...]
Ikke![]()
Bij mij schiet die na het inloggen en een poos rammellen met alle systeemvak-progjes weer terug.
Dus hij onthoud het wel, maar pas nadat CCC geladen wordt zet die de underscan/overscan instelling terug.
Bij 12.4 was had ik de rand niet, in de beta van 12.6 had ik het ook al.
Heb bij de beta en nu al een bug report ingevuld . . . . geen reactie.
Geen idee, ga vanavond de beta eens proberen.tobitronics schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:06:
[...]
Wat is er toch met AMD drivers en de xx.6 versie? Vorig jaar met 11.6 kan ik me ook nog herinneren dat ik die helemaal niet gebruikt heb omdat ie voor BSOD's zorgde. Werkt 11.7 beta wel goed?
Het gebeurt ook bijna nooit, alleen met de xx.6 versie dushenri8096 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:49:
[...]
Geen idee, ga vanavond de beta eens proberen.
Ben pas sinds kort weer terug bij ATI/AMD na jarenlang nVidia.
Laatste ATI ervaring was de 9800 Pro en toen die aan vervanging toe
was heb ik mede door brakke drivers (ze begonnen toen net met dat CCC) voor nVidia gekozen.
Heb in ca. 6-7 jaar nVidia (7600gt en 8600gt) nooit driver problemen gehad.
Dus dit soort rare probleempjes geeft geen moed helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door tobitronics op 02-07-2012 12:43 ]
tobitronics schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:52:
[...]
Het gebeurt ook bijna nooit, alleen met de xx.6 versie dus
EDIT: 12.7 geeft dezelfde problemen, terug naar 12.4 dus
http://www.amd.com/report
Heb zelf ook een 7850 (asus) met een BenQ G2420HD 24". Heb verder geen vrtumvp zooi, heb namelijk een ASUS Sabertooth 990FX.henri8096 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:18:
[...]
http://www.amd.com/report
wat ook handig is om te weten wat voor video kaart heb je, welke monitor, en heb je een mobo met VirtuMVP?
heb zelf een 7850 met een IIyama E2473HDS en mijn Z77 mobo heeft virtumvp.
als er meerdere mensen dit probleem hebben kan ik ze verder alleen maar aansporen om zoveel mogelijk die report link te gebruiken en ook die gegevens te plaatsten wie weet kunnen we het "probleem" dan isoleren, oftewel of het bij bepaalde hardware (combinaties) voorkomt.
Misschien dat dit in een nieuw topic moet??? krijg een beetje een topichijack gevoel hierbij.
Maargoed dat mag een mod beoordelen.
[ Voor 16% gewijzigd door mdcobra op 03-07-2012 11:18 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 15:49 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 03-07-2012 17:20 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Een 6770 is vergelijkbaar met een 4870. Een 6670 is waarschijnlijk niet eens sneller dan je huidige kaart...Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:02:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een vervanging van mijn R4850 (1GB). Mijn oog is gevallen op de R6670 of de snellere R7750. In het bijzonder deze twee vanwege deze review met perfomance per dollar:
http://www.techpowerup.co...S/HD_7750_iCooler/28.html
Hoeveel waarde moet ik nu hechten aan zulke grafieken, want in de praktijk ben ik in NL +-€30 meer kwijt voor de 7750 t.o.v. de 6670. Is dat die 30% extra performance waard? En hoe verhoudt zich dit alles tot de (oude) 4850?
Verwijderd
Het is nu toch meegevallen hoe snel die 4850 nog is t.a.v. huidige low-budget kaarten. Ik ga eens kijken of ik die mega rammelende fan niet kan vervangen.Olaf van der Spek schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:52:
[...]
Een 6770 is vergelijkbaar met een 4870. Een 6670 is waarschijnlijk niet eens sneller dan je huidige kaart...
Minimaal een 6850 zou ik aanraden.
Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
[ Voor 17% gewijzigd door tobitronics op 08-07-2012 18:08 ]
meer belast kan moeilijk als je het hebt over furmark.dcm360 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:25:
De belasting die BF3 aan de GPU geeft is niet exact hetzelfde als de belasting van furmark en unigine. Het zou best kunnen dat net het deeltje van de chip dat de hogere clock niet aankan meer belast wordt tijdens BF3 dan tijdens furmark en unigine.
Ik heb dit ook met mijn Club 3D HD 7970 royalKing.Phenomania schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:53:
Hmmm onder ander in deze topics wordt daarover gesproken:
http://rog.asus.com/forum...P-Issues&country=&status=
http://www.overclock.net/...7970-dciitop-black-screen
http://www.overclock.net/...cu-ii-owners-out-there/10
Ik heb de black screens gehad onder 12.2, 12.3, 12.4, 12.6(beta) en 12.7 (beta).
Verwijderd
Ga t vanavond gelijk proberen, alvast bedanktHaseMike schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:45:
Overscan / underscan / zwarte rand probleem oplossen voor de Ati 12.6 - 7 drivers :
.....
[ Voor 5% gewijzigd door henri8096 op 09-07-2012 19:15 ]
Je moet op het mapje 0000 rechtsklikken en daar de DWORD aanmaken.tobitronics schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:11:
Hoe moet je die Dword maken? Ik heb nu dit maar geen idee of het goed is:
[afbeelding]
Thanks, werkt!henri8096 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:22:
[...]
Je moet op het mapje 0000 rechtsklikken en daar de DWORD aanmaken.
In die lange lijst zeg maar, niet waar je hem nu hebt staan.
en de waarde 0 is goed.
Ga dan sowieso voor een niet reference desing kaart. Zo goed als alle reference kaarten hebben last van coil-whine. De kaart die je nu hebt omruilen voor hetzelfde type heeft geen zin.Mr Silver schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:26:
Ik heb ook de 7970 HD (niet overgeclocked).
1920p Furmark score: "5888 points (49 FPS, 120000 ms)"
De kaart zelf is een beest maar die van mij gaat morgen RMA i.v.m. coil whine. De kaart is vrijwel geluidloos tenzij die op 80-100% draait. Maar serieus, m.u.v. benchmarks/stresstests ben ik nog niets tegengekomen dat ik niet op maximale settings kan draaien.
Ik run nu 12.4 en ben nu 12.6 aan het downloaden terwijl ik dit type. Catalyst & AMD autodetect zei dat er geen nieuwere versie was maar als ik manueel naar AMD ga is 12.6 (stable) gewoon al uit...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq