Ik heb het geluk dat ik in een kwartiertje bij 3 verschillende vestigingen kan zijn. Mijn ervaring is wel dat ook modellen die niet meedoen toch soms wel meedoen. De pana die ik kocht 2 jaar terug deed niet mee maar ik kreeg wel een ander voorstel (15% korting). Het is een kwestie van de juiste verkoper treffen. 10% moet je op zich altijd al kunnen krijgen (meestal meer). Betalen wat op het prijskaartje staat doe ik nooit.
Zoiets heeft MM al vaker gedaan bij dit soort acties ook in Duitsland.dreester schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:07:
http://www.mediamarkt.nl/...ct=1&referer=tweakers.net
Mediamarkt belazert de boel. Bovenstaande NAS heb ik op het oog, deze stond vorige week voor exact dezelfde prijs op de website. Alleen staat er nu bij dat dit de prijs na aftrek premievoordeel is.
Niet bij alles maar bij sommige dingen verhogen ze beetje bij beetje de prijs de weken voor zo een actie.
En als de actie dan actief is kost het item met de prijs reductie van de actie opeens evenveel als een paar weken ervoor.
Heb het zelf al diverse keren meegemaakt toen ik zulke zooi in de gaten hield.
Volgens een medewerker van de mediamarkt valt een NAS buiten de aanbieding, het is een accessoire. Dat ze het dan op die manier in de webshop verwerken is voor ons, klanten, wellicht verwarrend.
Gisteren heb ik een Pioneer receiver gekocht, flink wat korting. Bij mediamarkt moet je, net als in elke andere winkel, niet zomaar kopen maar goed opletten. Ook een gesprekje met een medewerker kan de prijs nog iets laten zakken. Alle beetjes helpen, nietwaar!
Gisteren heb ik een Pioneer receiver gekocht, flink wat korting. Bij mediamarkt moet je, net als in elke andere winkel, niet zomaar kopen maar goed opletten. Ook een gesprekje met een medewerker kan de prijs nog iets laten zakken. Alle beetjes helpen, nietwaar!
Precies, mensen die graag naar de Media Markt gaan omdat het zo goedkoop is, zijn geweldig. Het is gewoon over het algemeen duurder dan andere winkels, meestal kost het gewoon goed zoeken.Paul schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:55:
[...]
Het gaat er mij vooral om dat mensen als een kind zo blij zijn met wat korting (of des duivels als er ergens iets minuscuul mis gaat) om al dat voordeel direct down the drain te spoelen.
En de Mediamarkt lacht zich rotDoe alsof je heel veel korting geeft, maar ondertussen.
Tuurlijk, iedereen doet dat, maar het is ondertussen redelijk publiek geheim dat op de aanbiedingen na MM (en Saturn) gewoon duur zijn. Ze moeten ergens die idioot grote panden op premium locaties van betalen maar de consument slikt het voor zoete koek
Ik ook, daar niet van; het gemak en de fysieke toegankelijkheid (van zowel de winkel als de producten) zijn me soms wel het een en ander waard maar dat maakt de tentoon gestelde verontwaardiging hier af en toe niet minder misplaatst
De actie hier in zoetermeer slaat nergens op, prijzen zijn op 1 á 2 na gewoon dezelfde prijs als ervoor, nu alleen met label eraan en mensen worden gelijk gek.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb een Acer ultrabook aangeschaft via de actie. Scheelt me toch 100 euro met de goedkoopste op de pricewatch hier. Heb hem in Zwolle voor 654 gekocht. Saturn komt daarna omdat ie met de prijzen mee gaat, maar daarna zit hij het goedkoopst op 749.00 Toch mooie aanbieding zo. Voor de rest is inderdaad veel dezelfde prijs gebleven met alleen het kaartje van de korting erop.
Als dat zo is, dan is een mediaplayer ook een accessoire voor je TV, een koelkast een accessoire voor je keuken en zo kan ik nog wel ff doorgaan.Fopstra schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:03:
Volgens een medewerker van de mediamarkt valt een NAS buiten de aanbieding, het is een accessoire. Dat ze het dan op die manier in de webshop verwerken is voor ons, klanten, wellicht verwarrend.
Ben dan wel benieuwd hoe de prijs na de actie gaat zijn.dreester schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:07:
http://www.mediamarkt.nl/...ct=1&referer=tweakers.net
Mediamarkt belazert de boel. Bovenstaande NAS heb ik op het oog, deze stond vorige week voor exact dezelfde prijs op de website. Alleen staat er nu bij dat dit de prijs na aftrek premievoordeel is.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Zal wel gelijk blijven. Zo ken ik MM weer.zonoskar schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:20:
[...]
Ben dan wel benieuwd hoe de prijs na de actie gaat zijn.
De prijs is altijd hetzelfde gebleven. Alleen nu hebben zij er nu de "actiesticker" er op de website "bijgeplakt".zonoskar schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:20:
[...]
Ben dan wel benieuwd hoe de prijs na de actie gaat zijn.
Komen er binnenkort weer BTW dagen aan? ik zat namelijk naar de Samsung 46" 6710 te kijken, deze WAS 1199 net als bij de BCC en is nu 1399 
En tot nu toe gaan elke keer de prijzen vlak voor "aanbiedingen" omhoog. (wat een oplichting)
En tot nu toe gaan elke keer de prijzen vlak voor "aanbiedingen" omhoog. (wat een oplichting)
Saturn heeft nu BTW dagen, MM altijd eind januarin00bs schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:20:
Komen er binnenkort weer BTW dagen aan? ik zat namelijk naar de Samsung 46" 6710 te kijken, deze WAS 1199 net als bij de BCC en is nu 1399
Bedankt en MM en Saturn is hetzelfde? dat verklaart namelijk net dezelfde wachtmuziekthijszor schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:40:
[...]
Saturn heeft nu BTW dagen, MM altijd eind januari
Maar misschien dat iemand weet wat bij Saturn de Samsung 6710 kost (40 of 46 inch)?
Zul je naar je specifieke vestiging moeten gaan, wij in Tilburg verhogen geen prijzenn00bs schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:59:
[...]
Bedankt en MM en Saturn is hetzelfde? dat verklaart namelijk net dezelfde wachtmuzieken dat de prijs bij de MM omhoog is gegaan. Neem aan dat Saturn dat trucje ook doet.
Maar misschien dat iemand weet wat bij Saturn de Samsung 6710 kost (40 of 46 inch)?
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
"hold the line" van TOTO zeker?n00bs schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:59:
[...]
Bedankt en MM en Saturn is hetzelfde? dat verklaart namelijk net dezelfde wachtmuzieken dat de prijs bij de MM omhoog is gegaan. Neem aan dat Saturn dat trucje ook doet.
badum ppsshhhh
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Ja dat is mooi! er zit geen vestiging hier in de buurt en ga zeker niet op de goede gok 20 euro benzine verstoken om een prijs na te vragenSchizo007nl schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:22:
[...]
Zul je naar je specifieke vestiging moeten gaan, wij in Tilburg verhogen geen prijzen
Tja, in verband met de drukte kan het zijn dat de telefoon niet aangenomen kan worden.. Lijkt me begrijpelijk.. Winkelende klanten gaan voor, je kan naar een vestiging een e-mail sturen die wordt vaak binnen een dag beantwoord..n00bs schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:39:
[...]
Ja dat is mooi! er zit geen vestiging hier in de buurt en ga zeker niet op de goede gok 20 euro benzine verstoken om een prijs na te vragen
Verwijderd
Volgens een medewerker van MediaMarkt zou einde van de maand weer een BTW actie zijn en boven de € 200 zou je ook nog een € 10 tegoed bon krijgen.
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik heb horen zeggen dat er zo rond 28 a 29 September weer zo'n btw actie is, ik denk dat het zal wezen vanwege de aangekondigde BTW verhoging die we in Oktober krijgen.
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik heb horen zeggen dat er zo rond 28 a 29 September weer zo'n btw actie is, ik denk dat het zal wezen vanwege de aangekondigde BTW verhoging die we in Oktober krijgen.
Hoe ben je aan deze informatie gekomen? Er naar gevraagd? Heeft iemand dit je zomaar verteld?
Dat kun je toch zelf berekenen, kom op
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ja dat heeft een MediaMarkt medewerker mij verteld. Dus het is een gerucht.Jolly_Jumper schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:36:
Hoe ben je aan deze informatie gekomen? Er naar gevraagd? Heeft iemand dit je zomaar verteld?
Kan je bij de mediamarkt of bcc nou BTO apple laptops bestellen? Wil graag een macbook air met 8gb ram namelijk :-)
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Ik heb het gerucht ook gehoord. Het feit dat ze nu geen folder hebben zou het kunnen bevestigen...
Op de Facebook pagina van de Mediamarkt staat nu een bericht en bij 19.000 likes gaan ze de actie starten. (of ze waren het sowieso van plan en dit levert hun alvast extra publiciteit op
)
Vanmorgen een mail van regiotickets waarin de btw actie bij mediamarkt Heerlen wordt bevestigd:
Printscreen van de mail volgt.Fikse kortingen bij Media Markt Heerlen
Wat een voordeel! Op 28, 29 en 30 september gaat alles bij de Media Markt in Heerlen in de verkoop zonder 19% BTW*
Ja, maar wij maken het nog gekker….
Koopt u voor meer dan € 250,-- dan ontvangen klanten van Regiotickets.nl een extra cadeaubon twv €10,- ! Hoe werkt het? Simpel. Print deze mail, neem hem mee, doe uw aankoop en geef de mail na aankoop af bij de informatiebalie. Hier ontvangt u dan de cadeaubon.
Regiotickets.nl doet gewoon meer voor haar klanten!
*vraag naar de actievoorwaarden
Hier ook gespot zojuist in Heerlen, vond het vreemd dat er enkel Heerlen stond!Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:02:
Vanmorgen ook de poster gezien in Heerlen, is het alleen bij MediaMarkt Heerlen ofzo?
MM arena Amsterdam doet aankomend weekend mee dacht ik, klasgenoot van mij werkt er. En die zei dat het aankomend weekend werd. Maar pin me er niet op vast!
Ik zag zojuist deze actie: http://www.facebook.com/p...1348488944&type=1&theater
Het lijkt er dus op dat deze actie komend weekend landelijk uitgerold gaat worden. Geinig dat ze het eigenlijk al besloten hebben maar nu via Facebook op deze manier nog wat extra publiciteit binnen harken.
Het lijkt er dus op dat deze actie komend weekend landelijk uitgerold gaat worden. Geinig dat ze het eigenlijk al besloten hebben maar nu via Facebook op deze manier nog wat extra publiciteit binnen harken.
Wat nu als ik vanavond wat koop en volgende week de btw actie is. Kan ik dan als nog het geld terug vragen?
Verwijderd
Dat is eigenlijk niet zo netjes nu kopen en dan geld terug vragen, maar als je topic door leest zie je dat het wel vorige keren gedaan is, maar het kan ook zijn dat het product juist duurdere is tijdens die geen BTW actie.
Volgens de eigen voorwaarden van MediaMarkt is het trouwens een nee.
Volgens de eigen voorwaarden van MediaMarkt is het trouwens een nee.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 16:59 ]
Waarom is dat niet netjes? Je loopt zelf het risico dat er niet aankomende week maar bijvoorbeeld pas over 3 weken bijvoorbeeld een actie komtVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:58:
Dat is eigenlijk niet zo netjes nu kopen en dan geld terug vragen, maar als je topic door leest zie je dat het wel vorige keren gedaan is, maar het kan ook zijn dat het product juist duurdere is tijdens die geen BTW actie.
Binnen 14 dagen kan je prijsverschil terugvragen, maar dan moet je wel tijdens de periode komen dat het goedkoper is, dus geen "kan ik m'n geld terugkrijgen, want hij was 3 dagen geleden goedkoper, maar nu niet meer".
The devil is in the details.
Doet de online shop meestal ook mee met deze BTW aanbiedingen? Ik weet wel iets wat ik graag wil hebben maar ik ben bang dat tegen de tijd dat ik bij de winkel kan zijn (zondachtochtend pas) het al uitverkocht gaat zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door GekkePrutser op 24-09-2012 17:17 ]
LOL collega wil een D800 bestellen dus die belt voor de prijs (webshop)
die komt vrijdag binnen en de prijs was net verlaagd naar 2899 volgens de mevrouw aan de telefoon
die komt vrijdag binnen en de prijs was net verlaagd naar 2899 volgens de mevrouw aan de telefoon
Nu kopen en zondagochtend je BTW terugvragenGekkePrutser schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:16:
Doet de online shop meestal ook mee met deze BTW aanbiedingen? Ik weet wel iets wat ik graag wil hebben maar ik ben bang dat tegen de tijd dat ik bij de winkel kan zijn (zondachtochtend pas) het al uitverkocht gaat zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 24-09-2012 17:28 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vorige keer wel, volgens mij.GekkePrutser schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:16:
Verwijderd
Omdat een koop een koop is, MediaMarkt sluit laagste prijs garantie voor zijn eigen winkels dan ook uit, maar mensen hebben wel twee weken bedenk tijd en dan krijg je een omweg, geld terug vragen en opnieuw kopen.Hahn schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:00:
[...]
Waarom is dat niet netjes? Je loopt zelf het risico dat er niet aankomende week maar bijvoorbeeld pas over 3 weken bijvoorbeeld een actie komt![]()
Binnen 14 dagen kan je prijsverschil terugvragen, maar dan moet je wel tijdens de periode komen dat het goedkoper is, dus geen "kan ik m'n geld terugkrijgen, want hij was 3 dagen geleden goedkoper, maar nu niet meer".
Ik denk dat vanwege dat laatste toch het prijs verschil terug geven, maar ik heb die algemene voorwaarden van MediaMarkt al vaker door gelezen en het word toch echt door ze uitgesloten, lijkt me meer een coulance van MediaMarkt.
De actie is deze keer volgens mij vanwege de BTW verhoging die we in oktober krijgen, das sowieso al nadelig voor MediaMarkt Heerlen want er gaat een trein vanaf Heerlen naar Aachen en Herzogenrath en daar zijn Duitse MediaMarkten en die hebben gewoon straks nog 19% btw.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 17:38 ]
Oplossing is dus om het bij BCC te kopen en dan geld terug te vragen als het bij de MM goedkoper wordt?
Verwijderd
Neee, dit is niet zo! Je moet het bij MM kopen en als het bij de BCC goedkoper wordt kan je het bij de MM terug vragen!Pikoe schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:46:
Oplossing is dus om het bij BCC te kopen en dan geld terug te vragen als het bij de MM goedkoper wordt?
Nee, dit is niet zo! Je koopt nu iets bij de MediaMarkt en vraagt volgende week het BTW-verschil terug
Verwijderd
Ik heb het nagekeken en de actie van de MM geldt niet voor de webwinkel! Dat staat bij de voorwaarden!
Dus de actie van 'laagste prijsgarantie' geldt alleen in de echte winkel!!
Dus de actie van 'laagste prijsgarantie' geldt alleen in de echte winkel!!
Verwijderd
CLB schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:50:
Nee, dit is niet zo! Je koopt nu iets bij de MediaMarkt en vraagt volgende week het BTW-verschil terug
Al vaker gezegd de BTW aktie van de MM is meestal nep! de prijzen stijgen de week ervoor en dan is het opeens feest en gaat er 19% BTW van af. Vervolgens betaal je bijna de oude prijs weer.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:36:
Vandaag Nikon D5100 18-55mm VR gestegen van 459 naar 489.
Sowieso is de MM echt bizar duur!
Nee de webshop is sowieso meestal goedkoper en je kan dus niet naar een lokale MM gaan en dan over de webshopprijs de BTW terugvragen. Meestal gaan ze wel mee met de webshopprijs. (NEP DUS)GekkePrutser schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:16:
[ Voor 40% gewijzigd door n00bs op 24-09-2012 18:40 ]
Dat was dan mijn voordeel met de MBP in januari. Die prijzen zijn bijna overal gelijk dus daar is korting ook echt korting.n00bs schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:38:
[...]
Al vaker gezegd de BTW aktie van de MM is meestal nep! de prijzen stijgen de week ervoor en dan is het opeens feest en gaat er 19% BTW van af. Vervolgens betaal je bijna de oude prijs weer.
Sowieso is de MM echt bizar duur!
[...]
Nee de webshop is sowieso meestal goedkoper en je kan dus niet naar een lokale MM gaan en dan over de webshopprijs de BTW terugvragen. Meestal gaan ze wel mee met de webshopprijs. (NEP DUS)
Was dat geen aanbieding vorige week dan? Want dan is die van de aanbiedingsprijs van week 38 gewoon terug gegaan naar de normale verkoopprijs.. Het valt me op dat veel mensen dit niet door hebben en dan dus maar lukraak gaan zeggen dat ze de prijzen bewust verhogen..Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:36:
Vandaag Nikon D5100 18-55mm VR gestegen van 459 naar 489.
Verwijderd
Is al tijden de gewone prijs. De archos g9 tablets zijn ook een paar tientjes duurder geworden.
Dan is het wel misselijk ja.. Ik kan daar ook niet tegen en het is tegen mijn principe..Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:27:
Is al tijden de gewone prijs. De archos g9 tablets zijn ook een paar tientjes duurder geworden.
Dan koop je er niet, dat zal ze leren.
Ik heb vernomen dat ze begin oktober starten met de 21% BTW weg-ermee actie.. Doe er je voordeel mee

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Ook al verhogen ze de prijzen (wat eigenlijk niet zou mogen) dan nog zijn ze goedkoper dan de laagste PW prijs.
Dat heb ik iig meegemaakt bij al mijn aankopen daar van de afgelopen 2 acties.
Dat heb ik iig meegemaakt bij al mijn aankopen daar van de afgelopen 2 acties.
Bron? Hierboven ergens wordt gemeld dat het eind september is..san.okk schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:50:
Ik heb vernomen dat ze begin oktober starten met de 21% BTW weg-ermee actie.. Doe er je voordeel mee
Of je wacht tot november: krijg je BTWkorting plus een gratis puppy!* 
*uit zeer betrouwbare bron.
*uit zeer betrouwbare bron.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik hoorde het van een collega die een medewerker van MM in de kennissenkring heeft.. We zullen het volgende week weten..thaan schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:06:
[...]
Bron? Hierboven ergens wordt gemeld dat het eind september is..
https://www.facebook.com/mediamarktnl
" Wil jij een nieuwe BTW actie?! Bij 19.000 stemmen betaalt Media Markt voor de laatste keer voor jou die 19% BTW! Deel de actie voor meer stemmers! http://bit.ly/stemopgeenbtw "
Lijkt mij duidelijk.
" Wil jij een nieuwe BTW actie?! Bij 19.000 stemmen betaalt Media Markt voor de laatste keer voor jou die 19% BTW! Deel de actie voor meer stemmers! http://bit.ly/stemopgeenbtw "
Lijkt mij duidelijk.
Reden tot geruchten zijn er niet.. mediamarkt heeft aanstaande vrijdag t/m zondag hun btw actie! Niet eerder, niet langer, niet anders, gewoon dan!
Schizo007nl schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:56:
Reden tot geruchten zijn er niet.. mediamarkt heeft aanstaande vrijdag t/m zondag hun btw actie! Niet eerder, niet langer, niet anders, gewoon dan!

[ Voor 7% gewijzigd door Carfanatic op 25-09-2012 10:35 ]
Galaxy s3 is online ook flink duurder geworden ivm vorige week nu 599, heb hem voor 529 gezien laatst.
Beter wat vestigingen langsgaan om te kijken waar ze voor goedkoop zijn
Beter wat vestigingen langsgaan om te kijken waar ze voor goedkoop zijn
Staan de voorwaarden al online? Ben wel benieuwd of Apple weer meedoet.
Zou de bcc mee gaan in de prijs zoals ze beweren in de tv reclame?
Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.
Als de Mediamarkt hetzelfde artikel ook verkoopt, als de mediamarkt binnen een bepaalde afstand van die BCC ligt (15 km?) en als jij er om vraagt, dan wel ja.drernie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:13:
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Verwijderd
wat is het voordeel dan om bij de bcc te kopen?drernie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:13:
In mijn ervaring:Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:41:
[...]
wat is het voordeel dan om bij de bcc te kopen?
Betere service
Betere garantie regeling
Socialere medewerkers
Meer kennis van zaken
Again: Dat is mijn ervaring met Media Markt zoetermeer (een van de slechtste imo) en de BCC zoetermeer
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dichterbij voor sommige mensen, rustiger, vriendelijker personeel, lekkere koffie.. Dat kan voor iedereen anders zijn ;-) als MM iets verkoopt voor 1200 euro en BCC doet dat ook hebben ze beide de laagste prijs :-)Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:41:
[...]
wat is het voordeel dan om bij de bcc te kopen?
Verwijderd
weet iemand of de assortiment van de televisies in de online webshop, gelijk is in de vestiging van enschede?
of hebben ze in de winkel ook andere tvs?
Denk dat ze in de winkel nog wel meer keus hebben, de mediamarkt heeft sowieso voor iedere vestiging een aangepast krantje. Ze hebben niet allemaal dezelfde aanbiedingen. Denk dat 90% identiek is en 10% afwijkt per winkel ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:59:
weet iemand of de assortiment van de televisies in de online webshop, gelijk is in de vestiging van enschede?
There is no knowledge, that is not Power!
Aanbod wisselt per vestigingVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:59:
johCurlyMo schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:00:
[...]
Begin oktober is de BTW 21% dus effectief schiet je dus niks mee op mocht het waar zijn.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Ah, lekker duidelijk dus. Zoals parkiet van de neef van mijn buurmans broer dit ook wistsan.okk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:14:
[...]
Ik hoorde het van een collega die een medewerker van MM in de kennissenkring heeft.. We zullen het volgende week weten..
Volgens mij is het nu toch wel vrij duidelijk wanneer er een actie is. En die 21%-actie was volgens mij niet serieus.
Doen SSD's ook mee? De Samsung 256 GB voor tegen de 142 euro is wel aardig
Hoewel hij al een tijdje in prijs aan het zakken is..
Hoewel hij al een tijdje in prijs aan het zakken is..
De actie is nog niet eens zeker?
Ze willen eerst 19.000 stemmen op facebook voor morgen 18.00.
Nu nog 7500 te gaam.....
Ze willen eerst 19.000 stemmen op facebook voor morgen 18.00.
Nu nog 7500 te gaam.....
Is het al één van deze dagen:dimako_ schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:56:
De actie is nog niet eens zeker?

?
Nee? Dan is het nog niet, gok ik zomaar.
Ik heb het toch ook niet over een van deze dagen?
Maar over de actie als geheel....
Maar over de actie als geheel....
Ah, ik las de vraag als "de actie is nu nog niet, zeker?" 
Maar zoiets laten ze echt niet afhangen van het aantal likes op Facebook hoor (en er gaat echt wel wat meer voorbereiding in zitten dan 2 dagen).
Maar zoiets laten ze echt niet afhangen van het aantal likes op Facebook hoor (en er gaat echt wel wat meer voorbereiding in zitten dan 2 dagen).
Lol, vanmiddag was ik in de MM in Leeuwarden.
Een medewerkster gevraagd of ze ook aan de btw actie meededen.
"Officieel mag ik niets zeggen, maar het is nu toch al bekend".
Een medewerkster gevraagd of ze ook aan de btw actie meededen.
"Officieel mag ik niets zeggen, maar het is nu toch al bekend".
Apple doet ook mee in Rotterdam. Mogelijk ook elders in het land, maar ze mogen er geen reclame mee maken ;p
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Ik ben benieuwd naar je verhaal? Waarom is die zo slecht? Ik hoor eerlijk gezegd alleen maar verhalen die andersom gaat, onder andere vanwege door beperkte voorraad van de BCC in Zoetermeer.lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:46:
[...]
In mijn ervaring:
Betere service
Betere garantie regeling
Socialere medewerkers
Meer kennis van zaken
Again: Dat is mijn ervaring met Media Markt zoetermeer (een van de slechtste imo) en de BCC zoetermeer
All-Round nerd | iRacing Profiel
Verwijderd
Mooi, dat wordt een iPhone 5 voor €659 minus 16% korting!Quan Vu schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:46:
Apple doet ook mee in Rotterdam. Mogelijk ook elders in het land, maar ze mogen er geen reclame mee maken ;p
Gisteren in Groningen ook ff gevraagd. Ik mocht het niet te hard roepen maar er kwam inderdaad een btw actie dit weekend. Die 17.000 likes was slechts een bijkomstigheid, geen noodzakelijke voorwaarde. Voorbereiden van zo'n omvangrijke actie ga je natuurlijk niet afblazen om een paar lullige likes.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Vreemd, in Heerlen staat een grote reclamezuil met de BTW actie erop vermeld.Quan Vu schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:46:
Edit: Iets met vroeg opstaan en beter lezen...

[ Voor 9% gewijzigd door Nny op 26-09-2012 11:30 ]
PSN, Twitter: NNY1980
Volgens mij gaan ze de iPhone 5 alleen icm abo verkopen. En hoe groot is de kans dat hij sowieso in voorraad is?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 03:35:
[...]
Mooi, dat wordt een iPhone 5 voor €659 minus 16% korting!
iPhone 5 mag van Apple niet los verkocht worden
Dus die kan je in de vestigingen enkel met abbo krijgen.
Apple iPhone en iPad is hoe dan ook uitgesloten, voorgaande jaren iig altijd..Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 03:35:
[...]
Hij heeft het over Apple, niet de gehele actie.Nny schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:31:
[...]
Vreemd, in Heerlen staat een grote reclamezuil met de BTW actie erop vermeld.
Reken er maar op dat iPhone en iPad uitgezonderd zijn.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 03:35:
[...]
Waar haal je die info vandaan? Volgens mij worden heel veel iPhone 5's los verkocht. Ik denk niet dat al die Nederlanders in Oberhausen nu met een Duits telefoonabonnement zitten, wel?sebasmeer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:18:
iPhone 5 mag van Apple niet los verkocht wordenDus die kan je in de vestigingen enkel met abbo krijgen.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Acer laptop gekocht bij de Media Markt te zoetermeer.w4rguy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:03:
[...]
Ik ben benieuwd naar je verhaal? Waarom is die zo slecht? Ik hoor eerlijk gezegd alleen maar verhalen die andersom gaat, onder andere vanwege door beperkte voorraad van de BCC in Zoetermeer.
Ik kom thuis, start niet op, HDD error.
Ik zoek een beetje op internet, bel wat rond, blijkt Acer soms te hebben, vergeten HDD aan te sluiten. Dus ik ga naar de Media Markt. "Nee meneer, u heeft hem duidelijk zelf open gehad, dat kan echt niet anders" Dus na veel heen en weer verwijten. (ik over garantie, medewerker over eigen schuld) wordt leiding gevende erbij gehaald. Let op! ik liep in een Alice Cooper tour shirt (was net paar weken eerder in zoetermeer geweest).
"Meneer, met uw kleding bent u gewoon niet te vertrouwen, (een of andere junkie opmerking) , u krijgt GEEN garantie en GEEN geld terug" Pas toen ik mijn rechten liet zien (uitgeprint) en dat ik het dan maar via rechtshulp en andere manieren ging oplossen kwamen ze ermee dat het toch wel geregeld kon worden.
Geld terug gekregen na veel gezeik.
Dezelfde dag naar de BCC gegaan, HP laptop gezien, was iets duurder, maar betere specs. Ik leg verhaal uit dat ik op zoek ben naar laptop, en bij de Media Markt nogal slechte behandeling had. Zonder problemen ging er geld af bij de HP laptop en kreeg ik die voor dezelfde prijs mee.
Notitie: Over de Junkie opmerking: Ik heb door geboorte afwijking 2 verschillende formaat pupillen, 1 reageert totaal niet op licht. ook heb ik hierdoor een iets hangend ooglid. Daar komen dus de standaard junkie opmerkingen vandaan.
Ik heb het specifiek over Media Markt Nederland nu tijdens de launch van de iPhone 5zonoskar schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:23:
[...]
Waar haal je die info vandaan? Volgens mij worden heel veel iPhone 5's los verkocht. Ik denk niet dat al die Nederlanders in Oberhausen nu met een Duits telefoonabonnement zitten, wel?
Maar als de actie daadwerkelijk doorgaat moeten ze dan niet al eens reclame gaan maken?
Op de site is ook niks te vinden?
Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter
Dat start donderdag avond paswautah91 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:27:
Maar als de actie daadwerkelijk doorgaat moeten ze dan niet al eens reclame gaan maken?
Misschien proberen ze nog steeds stemmen te krijgen op Facebook (want als de actie definitief is stemt niemand meer natuurlijk). Al denk ik ook dat hij hoe dan ook doorgaat, het kost inderdaad een hoop werk om zoiets op te zetten.wautah91 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:27:
Overigens heb ik zelf niet gestemd, ik moest toestemming geven om hen mijn email adres door te laten sturen door Facebook en daar pas ik voor.
[ Voor 8% gewijzigd door GekkePrutser op 26-09-2012 12:29 ]
Is altijd pas de avond van tevoren inderdaad, mede omdat anders andere winkels ook 'opeens' een grote actie organiseren op de actiedagen van de MM.
Daar hangt het écht niet vanaf hoor, bij zulke grote acties als de BTW-actie gaat er vele mil-joe-nen aan omzet er doorheen in een paar daagjes, dat laten ze echt niet schieten voor een paar likes te weinigGekkePrutser schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:28:
[...]
Misschien proberen ze nog steeds stemmen te krijgen op Facebook (want als de actie definitief is stemt niemand meer natuurlijk).
[ Voor 61% gewijzigd door Hahn op 26-09-2012 12:31 ]
Ik wil een PEN double zoom kit gaan kopen dan dit weekend, alleen hebben ze 'm niet op voorraad denk ik. Ik was in het Alexandrium dit weekend, daar konden ze 'm bestellen en weg doen voor de webshopprijs. Hoe schatten jullie de kans in dat ik 'm in de winkel kan bestellen voor webshopprijs en daar de korting af?
Lijkt mij dat het kan, het heeft verder niks met de webshop te maken.
Lijkt mij dat het kan, het heeft verder niks met de webshop te maken.
Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter
Ik moet twee harde schijven hebben, ik hoop dat het lukt om eerst hun laagste prijs garantie te krijgen en daarna de btw aftrek, want de harde schijven zijn zo'n 50 euro duurder bij de Mediamarkt dan elders
Harde schijven vallen onder accesoires en die zullen wel niet mee doen. En de combinatie van laagste prijs en geen btw heb ik nog nooit ergens voorbij zien komen, maar laat het maar weten als het lukt!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!
Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.
Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.
Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *
* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen
We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.