Wat is de reden voor allerlei blokjes tijdens een film?
Het is een .mp4.
Vroegah dacht ik altijd dat dat met codes te maken had, maar mag er toch wel vanuit gaan dat de A300 dat allemaal wel onder de knie heeft?
Bestand is niet corrupt, speelt perfect af op mijn pc.
Of is het heel simpel en kan de A300 geen .mp4's afspelen?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu wordt ik toch wel heel moe van het feit dat ik telkens problemen heb met info @ NMJ.
Mijn films staan op een NAS, de PCH heeft enkel een USB stick voor de apps etc.
Met NMJ bijwerken wordt alles gevonden, en voor bijna 95% correct aangevuld/weergegeven.
Voorbeeld info:
Map: Hocus Pocus (1993)
(met daarin)
Hocus Pocus (1993).video_ts
Hocus Pocus (1993).jpg
Hocus Pocus (1993).nfo (met direct IMDB link)
Alles probeer ik dus zo goed mogelijk te benoemen, maar zelfs dan nog geeft de PCH bij sommige films foutieve info weer.
Zo krijg ik bv bij Sissi de naam Lady en de Vagebond, bij Avengers krijg ik een Franse film.
Geen touw aan vast te knopen dus bij sommige films.
Als ik dan per film opnieuw ga zoeken (handmatig, met de juiste titel) dan krijg ik wel de juiste info te zien.
Klik ik dan op downloaden dan krijg ik (bij sommige films) (bv) 2 out of 3 failed.
Hij neemt de omschrijving wel juist over, dus ik kan wel lezen dat het de juiste film is, maar de cover blijft blanco.
En dan het ergste, als de PCH bij een film failed, dan blijft hij failen en krijg ik er niet de juiste cover bij.
Bij Hocus Pocus bv:
eerst foutieve info;
handmatig > juiste info;
cover zichtbaar;
maar download fail;
resultaat blanco cover.
Waar ligt dit aan, hoe kan ik dit oplossen?!
(en het gekke: "rare" anime Saikano, welke ik niet kan vinden op IMDB, die staat zonder extra info en zonder cover in een map, en die vindt de PCH wel, met juiste info en juiste cover)
[
Voor 83% gewijzigd door
NeutraleTeun op 02-02-2013 17:18
]