Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Turbo-Puppy,
Ik denk dat wat je ziet het verschijnsel backlight bleeding is. Dit is bij mijn XS aan de onderkant ook het geval maar m.i. niet abnormaal. Dit is overigens ook goed te zien op het blauwe service screen.
Ik zou het waarderen als je even een fototje plaatst van je scherm. Dan kan ik dit eens vergelijken met mijn scherm. Ik verwijs hierbij naar mijn bericht met foto van woensdag 12:05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:27

W84

Die van mij is binnen en ik was er echt even stil van... wat een geweldig mooi ding zeg. Awesome! :)

Het gaat hier om een versie: AAAB C85 12W12. De front camera is wel lelijk verwerkt, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:21:
Die van mij is binnen en ik was er echt even stil van... wat een geweldig mooi ding zeg. Awesome! :)

Het gaat hier om een versie: AAAB C85 12W12. De front camera is wel lelijk verwerkt, maar goed...
Welke touch-versie? Zie je in het servicemenu, instructies in fipo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 09:37

JayPe

Ondertitel

JayPe in "Sony Xperia S (deel 1)"

Bijgewerkt. Lijkt mij duidelijk: 7 + AAAB = kans op vlekken. Alle andere combinaties: probleemloos voor wat betreft gele vlekken.

Let op: Lijstje is alléén mensen met gele vlek toestellen. Er zijn ook meldingen geweest van mensen die juist géén gele vlekken hadden, maar wel de 7 + AAAB combinatie bezitten. Deze zijn NIET opgenomen. Het is puur een lijstje van gele-vlek-klacht-toestellen

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-09 16:23
Touch versie 7
AAAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:01
JayPe schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:11:

Bijgewerkt. Lijkt mij duidelijk: 7 + AAAB = kans op vlekken. Alle andere combinaties: probleemloos voor wat betreft gele vlekken.

Let op: Lijstje is alléén mensen met gele vlek toestellen. Er zijn ook meldingen geweest van mensen die juist géén gele vlekken hadden, maar wel de 7 + AAAB combinatie bezitten. Deze zijn NIET opgenomen. Het is puur een lijstje van gele-vlek-klacht-toestellen
Haha, iemand nog goede contacten bij Sony? Kunnen we geen T.net omruilactie op touw zetten? :+ Wat een waslijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:59
De mijne is van 12w09

[ Voor 38% gewijzigd door bas-r op 28-04-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

@HoaHong en @bas-r : Bijgewerkt.

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-09 13:17
mag je mij ook wel aan het lijstje toevoegen. 12w09 aaab met vlekken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:51
Ook ik heb helaas last van een gele vlek midden onderin. Deze is duidelijk te zien als ik de telefoon uit mijn broekzak haal. Toestel: AAAB CB5 12W09 touch firmware 7
Verder trouwens prachtig toestel, snelheid en scherm zijn echt top!

[ Voor 22% gewijzigd door Cornelis18 op 28-04-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
anderen deze versie? wat is het evrschil tussen die AAAB en ABAC bijvoorbeeld?

12w13
ABAC (nog niemand gezien die deze ook heeft)
Versie 7

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

@Robin64 en Cornelis18: Kunnen jullie de info compleet maken? Of zijn de toestellen al retour?
graag jouw touch firmware posten, en battery sticker code ( AAAA code net onder LT26i, en net boven de 12Wxx achterop het toestel )

opvragen touch firmware:
toets in: *#*#7378423#*#* -> service info -> software info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

@raydekok: ABAC is een nieuwere 'hardware versie', voorzover ik dat heb begrepen uit de verschillende topics op het interwebs. Er schijnt al een AF versie te zijn 'gespot' in China ergens; er zijn waarschijnlijk dus nogal wat hardware verbeteringen/veranderingen geweest. Dat hoeft natuurlijk niet telkens noodzakelijk te zijn als oplossing voor een probleem, maar kan natuurlijk ook kosten technisch of afhankelijk zijn van leverancier. Zo is er hier, in dit topic, ook al ondekt dat de front-camera gewijzigd is: specificaties zijn niet veranderd, maar de interne hardware wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accuduur is flink verbeterd met .73
Zal de accuduur ook nog verbeteren met de Android 4.0 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25
Vanochtend als vervanger voor mijn 12W12 AAAC versie 7 (daarna een 12W14 direct retour gezonden vanwege geheel geel scherm), een 12W15 ABAC versie 6 ontvangen. Ook deze gaat direct terug de doos in retour afzender met een geel scherm :( . Ik twijfel om dan maar de 12W12 met geel vlekje te houden of (met bijbetaling) over te stappen naar een HTC one X. Is de .73 firmware er ook al voor de T-Mobile toestellen?

[ Voor 7% gewijzigd door patje01 op 28-04-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Heb touchfirmware 7. En het hoeft niet eens in de buurt van de 40 graden te komen in zichtbaar te zijn. Wel jammer dat hun oplossing een compleet geel scherm lijkt te zijn. Moet het nog voor reparatie opsturen maar dat duurt nu nog te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gele vlekken, al enkele keren vermeld hier, ik wil wel zien welke versie ik precies heb AAAB of ABAC maar ik durf het klepje niet los te maken, het ziet er zo fragile uit,hoe maak ik dit het beste los?

is die 73update er eigenlijk al voor t mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Gewoon naar boven schuiven. Je hebt de sim er toch ook ingedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow was het dat?dom. t mobile had het gedaan voor me, het was de eerste sxs die ze verkochten dus hun wouden er ook even mee spelen.

ik heb dus aaab cb5 12w08

bijna constant vlekken, bovenin een smalle gele vlek, echt geel, geelgeel :-) en onderin een gele wazige vlek, de sxs hoeft echt niet warm te zijn , nu is ie 25 graden maar bij 30 zie je hem al volgens mij, 8 van de 10 keer zie ik die vlek bovenin, die gele waas onderin is altijd te zien maar valt minder op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2019
JayPe schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:20:
@Wai_AM -> Wai_AM in "Sony Xperia S (deel 1)"

Voor allen in onderstaande lijst: graag jouw touch firmware posten, en battery sticker code ( AAAA code net onder LT26i, en net boven de 12Wxx achterop het toestel )
JayPe, ik sta al op de lijst, aanvullende gegevens"12W09, 7, AAAB.
Overmorgen een nieuwe (T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

*Vink* Ik zal jouw gegevens (en gegevens die ik per pm heb ontvangen) toevoegen,.

Ik ga vanmiddag naar ThePhoneHouse om mijn eigenste SXS te kopen, ben benieuwd of het gaat lukken, ik wil graag 16-dagen-zeur-vrij-omruil-recht afdingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
Hoe succesvol is deze telefoon. 2.3 erop, en sony... Op marktplaats vragen ze er 350 voor. Vind ik echt veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mebrein
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 10:49
Het is echt hartverscheurend om al die gelevlekkenproblemen langs te zien komen. Het is verder een waanzinnig mooi en vooral ook leuk toestel deze Sony. Maar voor mij toch een reden om nog even af te zien van aanschaf van dat lekkers. Ik blijf nog even bellen met mijn HTC Diamond koelkast.

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Het is zeker zonde, maar ik denk dat er wel op een gegeven moment een einde aan komt vanaf een bepaalde batch. Het is een grote strop voor Sony en net als de gele vlekken zal het zich ook onder de mensen verspreiden en net als jij weerhouden om te kopen. Ik denk niet dat Sony dat wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 14:09
Vanmiddag mijn vervangend toestel gekregen van Tmobile, en nu ik er zo mee rbezig ben valt me het volgende op :

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/ArlXv8kCQAA1n_X.jpg

Boven(links) is de nieuwe, en heel geel,
Onder(rechts) de oude, en behoorlijk blauw/wit

Is dit normaal of moet ik tmobile maar weer bellen?

(btw,
Touchcode 6
ABAC
12w15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat twee toestellen met hetzelfde thema en alles erop en eraan zijn is dat echt wel niet acceptabel. Mail ze die foto's eens door en vraag wat ze er zelf van denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Cabo schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:07:
Hoe succesvol is deze telefoon. 2.3 erop, en sony... Op marktplaats vragen ze er 350 voor. Vind ik echt veel...
Waarom doe je alsof Sony een nadeel is?
Ja het gele plekken probleem is er maar andere merken hebben ook regelmatig zat problemen bij de release van een nieuw model.

En SE heeft een van de betere reputaties betreffende firmware updates in vergelijk met sommige andere merken. Mag er vanuit gaan dat dit onder Sony zo zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-10 13:37

SaN

lorddusk schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:22:
Vanmiddag mijn vervangend toestel gekregen van Tmobile, en nu ik er zo mee rbezig ben valt me het volgende op :

[afbeelding]

(btw,
Touchcode 6
ABAC
12w15)
Vreemd. De letters lijken wel wit te zijn. Geen andere firmware versie oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:43:
@ Turbo-Puppy,
Ik denk dat wat je ziet het verschijnsel backlight bleeding is. Dit is bij mijn XS aan de onderkant ook het geval maar m.i. niet abnormaal. Dit is overigens ook goed te zien op het blauwe service screen.
Ik zou het waarderen als je even een fototje plaatst van je scherm. Dan kan ik dit eens vergelijken met mijn scherm. Ik verwijs hierbij naar mijn bericht met foto van woensdag 12:05.
Bij deze.

Opmerkelijk is, dat toen ik net deze foto maakte de geel/goud kleurige gloed veel minder leek.
Zoals gezegd bevond het zich boven de menu en back toets op het scherm.
Misschien dat het toch backlight bleeding was..en dit onder bepaalde omstandigheden minder tot niet zichtbaar is.

Hier de foto van een 12w14 ABAC

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/3ebe4b984d1b410980f22a393384a1bd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

[afbeelding]

(btw,
Touchcode 6
ABAC
12w15)
Lijkt wel alsof ze twee verschillende thema's draaien, weet je zeker dat ze beiden hetzelfde thema hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
Ze zijn beide stock .67 tmobile firmware. Dus ik denk dat ik inderdaad maar even tmobile ga emailen met deze foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDaan86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Ok, maar het thema? Zijn die op beide toestellen ook gelijk aan elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 08:25

[afbeelding]

(btw,
Touchcode 6
ABAC
12w15)
Hmmm, ik heb hier precies hetzelfde. Ook vandaag ontvangen van T-Mobile 12W15 ABAC versie 6. Heb er ook een foto van gemaakt. Weet alleen ff niet hoe ik die hier snel kan plaatsen.

http://www.plaatjesdump.n...f4ecdc4cd2222db6851a5.jpg
Links mijn 12W12 AAAC versie 7, rechts de 12W15 ABAC versie 6 die ik vanmorgen heb ontvangen.
Beide toestellen met exact dezelfde instellingen en thema.

Edit: foto toch nog gelukt...

[ Voor 17% gewijzigd door patje01 op 28-04-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt erop dat touch firmware 6 met ABAC ook problemen geeft? Touch firmware 7 ABAC heeft niemand nog problemen als ik het zo lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
W13 v7 ABAC en idd geen problemen.

Wit is in vergelijking met dat hele gele op de foto's hier wel gewoon echt wit :)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
DeDaan86 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:41:
Ok, maar het thema? Zijn die op beide toestellen ook gelijk aan elkaar?
100% gelijk. geen enkel dingetje is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

wie kan mij helpen. mijn batterij duur van mijn sony xperia s is wel goed maar er is een probleem.

Wanneer die 20% wordt en naar 19% wilt gaan wordt het opeen 1% en moet ik weer opladen.

Wanneer ik het oplaad gaat het van 1% gelijk naar 20%.:S:S

firmware 0.73

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/2126/batterijduur.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zit te twijfelen om hem nu te laten repareren, als ik zo alle berichten zie begin ik sterk te twijfelen over het scherm. Wat als ik mijn telefoon nu ter reparatie op stuur en ik zo'n scherm die nog geler is er voor terug krijg, ik denk niet dat ze hem voor een 2e keer gaan repareren? Buiten dat ben je zoals het er nu naar uitziet toch wel een paar weken kwijt en dat misschien voor een tweede of derde keer... Wacht het even af tot de mensen hier hun telefoon terug krijgen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xant0r op 28-04-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:39:
hoi,

wie kan mij helpen. mijn batterij duur van mijn sony xperia s is wel goed maar er is een probleem.

Wanneer die 20% wordt en naar 19% wilt gaan wordt het opeen 1% en moet ik weer opladen.

Wanneer ik het oplaad gaat het van 1% gelijk naar 20%.:S:S

firmware 0.73

[afbeelding]
Doe eens een soft battery pull wanneer je rond 30% zit:
- Telefoon uit
- Standby-knop en volume-omhoog samen indrukken tot je telefoon drie keer na elkaar trilt
- Start telefoon opnieuw op

Waarschijnlijk zal je merken dat je telefoon daarna een ander batterijpercentage registreerd. Vanaf dan zal het waarschijnlijk beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
AAAB, 12W11, tot nu toe geen problemen.

Binnenkort zit ik in Turkije waar het iets warmer iets, ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

He, verdriedubbeltjesdorie.

Gisteren mijn SXS gehaald bij TPH; Eerst TPH had een 12W12 liggen met AAAB, dus, om het risico op gele vlekken uit te sluiten toch maar laten liggen en naar de volgende TPH gegaan ( er zitten er 3 in Arnhem). 2e had 2 toestellen op voorraad, eerste bekeken: 12W14 met ABAC, dus okay: doe die maar!

Thuis, nog zonder de beschermfolie eraf te halen, het service menu gecontroleerd: Touch firmware 7, en een mooi wit scherm,.. máár....

ook een dooie pixel. Aan de bovenkant, een paar millimeter vanaf de rand van het scherm. precies in het midden. Waar normaal de Andriod statusbalk zit zeg maar. Dood, dus niet een hangende in 1 kleur, maar gewoon dood.

En nu? Teruggaan en omruilen is denk ik het beste, maar dan hoop ik wel dat het andere toestel dat ze hadden liggen niet alsnog een Touch 7 met AAAB is..

Wat zijn de ervaringen qua dode pixels? Bij TFT (computer) schermen heb ik ze nog wel eens kunnen 'reviven' door het scherm continu te laten knipperen voor een minuut of 10, maar dat waren altijd hangende subpixels: Dus een pixel die bijvoorbeeld altijd op groen blijft hangen.. Dooie pixels reviven, kan dat ook?

Edit:

zo'n filmpje bijvoorbeeld: YouTube: Remove Stuck Pixels HD ( niet voor epileptische personen :) )

[ Voor 7% gewijzigd door JayPe op 29-04-2012 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik heb ook pixel. Het gaat dan denk ik om een hangende want het is een rode. Hoe moet ik het scherm dan laten knipperen om deze misschien weg te kunnen halen?

Ik heb 12w13 ABAC en verder geen problemen met het scherm, regelmatig op 40graden geweest.

EDIT: ik kreeg net een melding voor batterij upgrade: pas op uw batterij verliest te snel capaciteit? Is dit
afkomstig van de battery monitor app of van t-mobile? De melding is weer weg dus ik kan ook niet meer kijken

[ Voor 30% gewijzigd door dirk- op 29-04-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

k zou nog liever een gele vlek hebben dan een dooie pixel, daar ga je je echt kapot aan ergeren

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
MrJayMan schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:27:
k zou nog liever een gele vlek hebben dan een dooie pixel, daar ga je je echt kapot aan ergeren
Mijn hangende pixel zit wel in de statusbalk linksboven waar dus altijd een 3G icoontje staat dus wat dat betreft niet heel storend. Bij foto's en op andere momenten wanneer de statusbalk verdwijnt dus wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Bij mijn SXS zit ie dus ook in de statusbalk. Heul heul klein, dacht eerst aan een stofje, maar goed: Dinsdag ochtend gaan we dus maar even terug naar TPH. ik doe normaliter iets langer met een telefoontoestel dan de gemiddelde tweakert (vermoed ik) dus met zo'n valse start wordt het nooit wat.

(vorige toestel was een K850i, nu tijdelijk een leen nokia 6120.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 10:29
Toestel nummer vier is inmiddels in mijn bezit: 12W14, ABAC, Touch versie 7.

Het scherm is overwegend wit met een heeeeeeeele lichte gele waas onderaan (dit lijkt wel bijna standaard bij deze toestellen). Maar geen gele vlekken meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 11:55
Hoi Tweakers,

Was net een beetje aan het 'gamen' op mijn Xperia S, loopt ie ineens vast. Hij reageert nergens meer op; touchscreen niet, hardware knoppen niet. Het geluid is vastgelopen en hij herhaalt steeds de laatste seconde.

Aan/uit knop al 30 seconden ingedrukt gehouden, geen resultaat. Een hard reset ga ik niet doen, dat is me te kostbaar (geen backup).

Aangezien er geen mogelijkheid is om de accu eruit te halen, krijg ik hem niet uit. Hij heeft vannacht aan de lader gehangen dus op moment van vastlopen was de accu nog op 90%. Geen zin om te wachten tot ie leeg is omdat ik zo weg moet en bereikbaar moet zijn.

Iemand een idee?

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Malfoi schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:48:
Hoi Tweakers,

Was net een beetje aan het 'gamen' op mijn Xperia S, loopt ie ineens vast. Hij reageert nergens meer op; touchscreen niet, hardware knoppen niet. Het geluid is vastgelopen en hij herhaalt steeds de laatste seconde.

Aan/uit knop al 30 seconden ingedrukt gehouden, geen resultaat. Een hard reset ga ik niet doen, dat is me te kostbaar (geen backup).

Aangezien er geen mogelijkheid is om de accu eruit te halen, krijg ik hem niet uit. Hij heeft vannacht aan de lader gehangen dus op moment van vastlopen was de accu nog op 90%. Geen zin om te wachten tot ie leeg is omdat ik zo weg moet en bereikbaar moet zijn.

Iemand een idee?
Standby knop + Volume omhoog knop lang ingedrukt houden totdat je 'm 3x voelt trillen achter elkaar, dit werkt als een battery pull. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 20:57
Malfoi schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:48:
Hoi Tweakers,

Iemand een idee?
ideeen genoeg

1. handleiding lezen
2. topic start lezen
3. zoek functie forum gebruiken met opdracht: battery pull
4. telefoon uit raam gooien
5. terug brengen naar winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
weet iemand wanneer de 73 versie van T-Mobile beschikbaar komt? Mijn batterij is na een week toch wel op niveau maar 1 dag maak ik bij lange na niet vol en neem daarom ook altijd mijn oplader mee naar school, vrienden enz. Ik word er toch wel simpel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Laatst online: 06-10 13:44
@Wai_AM: Haha #4 is zeker mijn favoriet, maar of dat nou zo goed helpt... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10 11:55
Wai_AM schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:57:
[...]

ideeen genoeg

1. handleiding lezen
2. topic start lezen
3. zoek functie forum gebruiken met opdracht: battery pull
4. telefoon uit raam gooien
5. terug brengen naar winkel
Sorry, had die power/volume-up combo al gevonden, maar dacht dat dat een hard reset betrof.

Thanks anyway!

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Dat is ook een soort "hard-reset". En een hard-reset is dan weer geen 'full-whipe-with-restore-factory-defaults".

Wikipedia: Reset (computer)

Omdat de SXS een vaste accu heeft, is er een 'hard-reset' met bovengenoemde combo mogelijk. On-afhankelijk of de telefoon nog op andere commando's reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirk- schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:58:
weet iemand wanneer de 73 versie van T-Mobile beschikbaar komt? Mijn batterij is na een week toch wel op niveau maar 1 dag maak ik bij lange na niet vol en neem daarom ook altijd mijn oplader mee naar school, vrienden enz. Ik word er toch wel simpel van
Als ik jou was zou ik de Generic NL firmware erop zetten via flashtool. Dan heb je daarna gewoon als eerste de updates ipv telkens op T-mobile te moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:34:
[...]

Als ik jou was zou ik de Generic NL firmware erop zetten via flashtool. Dan heb je daarna gewoon als eerste de updates ipv telkens op T-mobile te moeten wachten.
Tja, dan nog, die van mij doet het na een maand gebruik nog steeds maximaal 1 dag terwijl ik hier ook mensen lees die er 4 dagen mee doen 8)7 Ik heb zelf nog één mogelijke verklaring in mijn hoofd, en dat is de SIM-kaart, ik heb nu een verknipte Vodafone SIM-kaart en de 2e gaat mijn KPN abbo in met echte micro-SIM. Ik weet nog dat er bij de lancering van de X10 toen ook een hoop mensen last hadden van extreme battery drain en dat dat met nieuwe SIM-kaarten ineens een stuk minder was. :) Klinkt raar, maar het schijnt wel te kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
JayPe schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:06:
He, verdriedubbeltjesdorie.

Gisteren mijn SXS gehaald bij TPH; Eerst TPH had een 12W12 liggen met AAAB, dus, om het risico op gele vlekken uit te sluiten toch maar laten liggen en naar de volgende TPH gegaan ( er zitten er 3 in Arnhem). 2e had 2 toestellen op voorraad, eerste bekeken: 12W14 met ABAC, dus okay: doe die maar!

Thuis, nog zonder de beschermfolie eraf te halen, het service menu gecontroleerd: Touch firmware 7, en een mooi wit scherm,.. máár....

ook een dooie pixel. Aan de bovenkant, een paar millimeter vanaf de rand van het scherm. precies in het midden. Waar normaal de Andriod statusbalk zit zeg maar. Dood, dus niet een hangende in 1 kleur, maar gewoon dood.

En nu? Teruggaan en omruilen is denk ik het beste, maar dan hoop ik wel dat het andere toestel dat ze hadden liggen niet alsnog een Touch 7 met AAAB is..

Wat zijn de ervaringen qua dode pixels? Bij TFT (computer) schermen heb ik ze nog wel eens kunnen 'reviven' door het scherm continu te laten knipperen voor een minuut of 10, maar dat waren altijd hangende subpixels: Dus een pixel die bijvoorbeeld altijd op groen blijft hangen.. Dooie pixels reviven, kan dat ook?

Edit:

zo'n filmpje bijvoorbeeld: YouTube: Remove Stuck Pixels HD ( niet voor epileptische personen :) )
Dat kan, bij mijn PSP heeft dat 2/3 pixels geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirk- schreef op zondag 29 april 2012 @ 11:58:
Rctworld schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:43:
[...]

Tja, dan nog, die van mij doet het na een maand gebruik nog steeds maximaal 1 dag terwijl ik hier ook mensen lees die er 4 dagen mee doen 8)7 Ik heb zelf nog één mogelijke verklaring in mijn hoofd, en dat is de SIM-kaart, ik heb nu een verknipte Vodafone SIM-kaart en de 2e gaat mijn KPN abbo in met echte micro-SIM. Ik weet nog dat er bij de lancering van de X10 toen ook een hoop mensen last hadden van extreme battery drain en dat dat met nieuwe SIM-kaarten ineens een stuk minder was. :) Klinkt raar, maar het schijnt wel te kunnen :+
heb je toevallig umts/gsm aan staan? Dat geeft bij mij een enorme drain, gebruik ik umts only dan haal ik bij intensief gebruik 1 1/2 dag en bij zuinig gebruik makkelijk de vier dagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 16:14
Rctworld schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:43:
[...]

4 dagen wordt alleen gehaald als het toestel uitstaat :+

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelovige...
BaBy-G schreef op maandag 30 april 2012 @ 01:20:
[...]

4 dagen wordt alleen gehaald als het toestel uitstaat :+
Afbeeldingslocatie: http://i912.photobucket.com/albums/ac324/VirginaKat/cat/screenshot_2012-04-03_1331.png

Afbeeldingslocatie: http://i912.photobucket.com/albums/ac324/VirginaKat/cat/screenshot_2012-04-03_1331_1.png

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
zo'n prestatie vind ik het niet zonder 3g verbinding en scherm maar zelden aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin64 schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:33:
zo'n prestatie vind ik het niet zonder 3g verbinding en scherm maar zelden aan.
whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Daar ben ik het wel mee eens hoor... Althans, als ik het zo zie... Een smartphone zonder internet is als een auto zonder benzine, je kan er wel naar kijken maar je schiet er niks mee op :P (jaja, ik weet het, slechte anekdotes met auto's altijd :F )

Maar even zo goed, de tip om enkel UMTS/HSPA netwerken te laten gebruiken heb ik meerdere malen getest, maar schijnbaar is het netwerk van Vodafone hier zo brak dat hij altijd het netwerk kwijt raakt. Vanaf overmorgen echter KPN dus dan zullen we het nog eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:15:
[...]

Daar ben ik het wel mee eens hoor... Althans, als ik het zo zie... Een smartphone zonder internet is als een auto zonder benzine, je kan er wel naar kijken maar je schiet er niks mee op :P (jaja, ik weet het, slechte anekdotes met auto's altijd :F )

Maar even zo goed, de tip om enkel UMTS/HSPA netwerken te laten gebruiken heb ik meerdere malen getest, maar schijnbaar is het netwerk van Vodafone hier zo brak dat hij altijd het netwerk kwijt raakt. Vanaf overmorgen echter KPN dus dan zullen we het nog eens testen :)
Ik zei dus, bij zuinig gebruik. Een moderne sedan kan dat ook maar niet in de sport setting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieB
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
De specificaties maken dit voor mij een interessante nieuwe telefoon. Maar ben ik de enige die vindt dat de plastic onderkant gewoon lelijk is en de telefoon onnodig lang maakt?

Voor mij in ieder geval reden om nog even te wachten op de nieuwe Samsung Galaxy S III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik vind het juist mooi. :) Zonder die rand had dit design niet gewerkt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Frietsaus schreef op maandag 30 april 2012 @ 21:19:
Ik vind het juist mooi. :) Zonder die rand had dit design niet gewerkt voor mij.
Ik ook ;) Ik vind juist die Samsungs nooit echt een mooi design hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Sterker nog, ik geloof het nog steeds niet :+

De hoogste stand-by tijd wat ik hier op het forum voorbij heb zien komen is dat van het toestel van LordHades met 40+ uur, wat ik overigens ook al een hele prestatie vind :)

4 dagen up time, bij normaal gebruik of zelfs weinig gebruik, lijkt mij echt sterk. Als je echt alles hebt uitgeschakeld en het toestel helemaal niet gebruikt dan kan het misschien wel, maar dan heb je dus niks aan het toestel en is het vergelijkbaar met een toestel die uitstaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Laatst online: 06-10 13:44
Ik heb met matig gebruik en alles aan (afhankelijk van waar ik was gewisseld tussen Wifi/3G) incl sync etc. ook al regelmatig 40/50+ uur gehaald op de batterij. Sinds .73 erop staat gaat het echt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 20:57
BaBy-G schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:11:
[...]
Sterker nog, ik geloof het nog steeds niet :+

De hoogste stand-by tijd wat ik hier op het forum voorbij heb zien komen is dat van het toestel van LordHades met 40+ uur, wat ik overigens ook al een hele prestatie vind :)

4 dagen up time, bij normaal gebruik of zelfs weinig gebruik, lijkt mij echt sterk. Als je echt alles hebt uitgeschakeld en het toestel helemaal niet gebruikt dan kan het misschien wel, maar dan heb je dus niks aan het toestel en is het vergelijkbaar met een toestel die uitstaat ;)
zeker mijn 62 uur over het hoofd gezien ? (t-Mobile .67)

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-02_0806_2.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-02_0806_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die van mij heeft nog steeds geen last van gele vlekken, tenminste er lijkt een vage gele waas onderaan het scherm aanwezig te zijn. Maar dat is zo nihil en stoort me totaal niet. :)

Waar ik wel van baal is dat ik 1 hele en 1 sub witte heldere pixel heb gespot. Ze zitten ongeveer in het midden aan de rechterzijde. Ze waren me nooit opgevallen en het lijkt wel dat ze opeens defect zijn. :(

12W12 - Touchversie 7

[ Voor 3% gewijzigd door W84 op 01-05-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, 1x laten vallen vanaf 1 meter hoogte en nu zit er een barst in het zwarte gedeelte aan de onderkant. Toch een erg fragiel toestel dus :( Hoop dat ik een nieuw opzetstuk kan regelen voordat ik het ga lijmen...

@Ambroos
Jij zit daar wat dichter op en dicht bij Sony volgens mij..Weet jij of ik eventueel via jouw een nieuw zwart opzetstuk kan bestellen die onder de doorzichtige balk zit? Of weet jij wat daarin mogelijk is misschien? ( Zou ik zeer waarderen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:47:
[...]

[afbeelding][afbeelding]
Nee, duidelijk een gevalletje van niet willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 01:03:
Pfff, 1x laten vallen vanaf 1 meter hoogte en nu zit er een barst in het zwarte gedeelte aan de onderkant. Toch een erg fragiel toestel dus :( Hoop dat ik een nieuw opzetstuk kan regelen voordat ik het ga lijmen...

@Ambroos
Jij zit daar wat dichter op en dicht bij Sony volgens mij..Weet jij of ik eventueel via jouw een nieuw zwart opzetstuk kan bestellen die onder de doorzichtige balk zit? Of weet jij wat daarin mogelijk is misschien? ( Zou ik zeer waarderen )
Auwtch, jammer :s !

Ik zou het graag voor je vragen, maar bij de samenvoeging van Sony Mobile en Sony en de herstructureringen bij Sony is onze regiomanager (en dus mijn contact) jammer genoeg niet meer in dienst bij Sony, en ze staat nu dus volledig onder NDA en mag nergens meer iets over zeggen...

Wat ik zou proberen is het eens navragen op de Facebookpagina van Sony Mobile NL. Die zijn daar echt extreem vriendelijk en behulpzaam. En vermeld misschien eventjes kort dat Ambroos je had gezegd dat je het daar best eens vraagt, ze kennen mij daar wel een beetje :P

[ Voor 4% gewijzigd door AmbroosV op 01-05-2012 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Laatst online: 09:07

KL643

beeldaandemuur

Weet iemand waar ik de telefoonnaam kan vinden en eventueel wijzigen. Ik wil namelijk mijn Xperia pairen met Airplay op mijn Qnap nas. Daarvoor moet ik een .remote file maken met de juiste naam. Via bluetooth kan ik wel de telefoonnaam wijzigen maar dat werkt niet.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KL643 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 02:29:
Weet iemand waar ik de telefoonnaam kan vinden en eventueel wijzigen. Ik wil namelijk mijn Xperia pairen met Airplay op mijn Qnap nas. Daarvoor moet ik een .remote file maken met de juiste naam. Via bluetooth kan ik wel de telefoonnaam wijzigen maar dat werkt niet.
Hoofdmenu > Verbonden Apparaten > menutoets > mediaserver > klik op de telefoonnaam (naast de afbeelding)

:)

Soms voel ik me echt een wandelende Xperia-pedia ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Laatst online: 09:07

KL643

beeldaandemuur

Mijn dank is groot _/-\o_

Edit: wel handig zo'n 24/7 Xperia-pedia

[ Voor 45% gewijzigd door KL643 op 01-05-2012 02:44 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
BaBy-G schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:12:
[...]

Volgens mij heb jij echt een topper te pakken :) Voor zover ik weet ben jij een van de weinige hier op het forum met een toestel uit week 9 zonder problemen.
Die van mij is ook uit week 9. Ik heb ook geen problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Laatst online: 07-10 17:57
Wai_AM schreef op maandag 30 april 2012 @ 23:47:

Hoe jezelf niet voor de gek,toestel is nauwelijks gebruikt.
Als je scherm een uurtje of 5/6 heeft aangestaan en je haalt dan 2 dgn dan mag je zeer tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 01:44
Is wellicht al gepost maar kan het niet vinden.

Is het meldingsgeluid (whoop-whoop) uit te zetten voor als je batterij de 15% 10% en 5% aantikt? Ik schrik me altijd wezenloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:24

Damian

Insane Obtrusion

Krijg vanmiddag mijn nieuwe toegestuurd. Ik heb al wel besloten als de nieuwe die gele waas weer heeft, of als dat hele scherm gelig is, dat T-Mobile hem weer terug krijgt en ik over stap op de HTC One X. Hoor gewoon teveel slechte dingen over het scherm van de Sony....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:02
Damian schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:40:
Krijg vanmiddag mijn nieuwe toegestuurd. Ik heb al wel besloten als de nieuwe die gele waas weer heeft, of als dat hele scherm gelig is, dat T-Mobile hem weer terug krijgt en ik over stap op de HTC One X. Hoor gewoon teveel slechte dingen over het scherm van de Sony....
Ik weet niet of de ONE X nu veel beter is. Als ik het forum zo lees zijn daar ook veel problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 14:11
Voor mij

Touchversie 7
12w09
AAAB

Heb 1 gele vlek aan de onderkant in het scherm (in het midden)

Die komt als hij warm wordt (maar geen 40 graden) en weer weggaat als hij afkoelt.

Vind het echter niet mega storend en aangezien TPH geen nieuwe geeft vind ik het voorlopig prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Ik heb vanochtend mijn 12W14 / Touch 7 / ABAC met één dooie pixel omgeruild voor een zelfde bij TPH. met de hartelijke service zeg maar.

Nieuwe heeft dus zelfde specificaties, ligt nu aan de lader, geen dooie pixel kunnen ontdekken. Ben benieuwd hoe of wat het toestel mij verder gaat brengen. Kleur 'wit' nog niet gecontroleerd. Ga m vanavond naast de Xperia Arc van mijn vrouw leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
JayPe schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:40:
Ik heb vanochtend mijn 12W14 / Touch 7 / ABAC met één dooie pixel omgeruild voor een zelfde bij TPH. met de hartelijke service zeg maar.
Tja met de hartelijke service..... Mijne ligt al sinds 5 april bij tph voor reparatie.... staat nog steeds op "in behandeling"...... Met de hartelijke service..... :(

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Als ik zo even snel hier doorheen blader dan kom ik t och veel uiteenlopende verhalen tegen wat betreft de batterijduur. Ik zit op dit moment in een driestrijd tussen de Xperia S, One S en de One X. Ik vind de batterijduur en het scherm het belangrijkst op een telefoon en daarom twijfel ik nog zo erg..

Als de Xperia een beetje goede batterij had had ik 'm waarschijnlijk nu al in m'n handjes, want ik neig toch wel het meest naar dit toestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
riotrick schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:45:
[...]

Tja met de hartelijke service..... Mijne ligt al sinds 5 april bij tph voor reparatie.... staat nog steeds op "in behandeling"...... Met de hartelijke service..... :(
Ik vind dit eigenlijk onacceptabel. Mijne ligt er nog niet zo lang dus ik kan nog niet echt klagen (sinds 24-4, maar ik ben hem zelf kwijt sinds 16-4) maar als dit het vooruitzicht is word ik daar niet vrolijk van.

Toestel was net ouder dan een week, kwam dus niet in aanmerking voor omruilen en dan al zo lang kwijt zijn, belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Frietsaus schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:14:
[...]

Ik vind dit eigenlijk onacceptabel. Mijne ligt er nog niet zo lang dus ik kan nog niet echt klagen (sinds 24-4, maar ik ben hem zelf kwijt sinds 16-4) maar als dit het vooruitzicht is word ik daar niet vrolijk van.

Toestel was net ouder dan een week, kwam dus niet in aanmerking voor omruilen en dan al zo lang kwijt zijn, belachelijk.
Same same... mijne was 2 weken oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
HowsMyApple schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:52:
Als ik zo even snel hier doorheen blader dan kom ik t och veel uiteenlopende verhalen tegen wat betreft de batterijduur. Ik zit op dit moment in een driestrijd tussen de Xperia S, One S en de One X. Ik vind de batterijduur en het scherm het belangrijkst op een telefoon en daarom twijfel ik nog zo erg..

Als de Xperia een beetje goede batterij had had ik 'm waarschijnlijk nu al in m'n handjes, want ik neig toch wel het meest naar dit toestal.
Een dag red je met alle toestellen. De verhalen die je hoor nog hoort over een slechte batterij zijn voornamelijk van mensen met een oude firmware versie. In .73 is dit allemaal opgelost en gaat hij net zo kort mee als alle andere smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

@riotrick

Ik heb mijn eerste toestel zaterdag middag om 15:03u afgerekend, en expliciet naar mijn omruil voorwaarden gevraagd. Binnen 7 dagen kan je terug, zoals bij elke winkel, voor elke aankoop. Maar: het toestel dien je dan in de originele verpakking te retourneren.

Na 7 dagen gaat de normale garantie in werking. De snelheid waarmee ze vervolgens de reparatie kunnen uitvoeren is o.a. afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen, en ik neem aan dat deze voor de SXS zeer zeer krap zijn, aangezien het scherm probleem wereldwijd optreedt.

Overigens: mijn eerste SXS, met 1 dode pixel, ging dus als DOA terug de doos in. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe er met zo'n toestel wordt omgegaan. Zo heb ik onlangs ook een HTC DOA gestuurd. Fonkelnieuw, maar met een software bug. gaat dat terug naar de fabrikant, en die schreddert ze dan? of worden ze gerepareerd en als furby's weer afgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
JayPe schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:44:
@riotrick

Ik heb mijn eerste toestel zaterdag middag om 15:03u afgerekend, en expliciet naar mijn omruil voorwaarden gevraagd. Binnen 7 dagen kan je terug, zoals bij elke winkel, voor elke aankoop. Maar: het toestel dien je dan in de originele verpakking te retourneren.

Na 7 dagen gaat de normale garantie in werking. De snelheid waarmee ze vervolgens de reparatie kunnen uitvoeren is o.a. afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen, en ik neem aan dat deze voor de SXS zeer zeer krap zijn, aangezien het scherm probleem wereldwijd optreedt.
Ja ik weet het. Maar vind het toch wel jammer dat je een toestel wat 2 weken oud is al meer dan een maand kwijt bent :( B.v. T-Mobile heeft een omruilgarantie binnen de eerste 2 maanden. Dat is imho een stuk betere regeling.
Overigens werd er door tph gezegd dat de reparatie tot 15 werkdagen duurt, maar dat het meestal sneller gaat..... Yeah right....

Nieuwe toestellen zijn verder ook overal gewoon verkrijgbaar. Spare parts blijkbaar niet.... Ook niet echt goed geregeld door sony.
JayPe schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:44:
Overigens: mijn eerste SXS, met 1 dode pixel, ging dus als DOA terug de doos in. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe er met zo'n toestel wordt omgegaan. Zo heb ik onlangs ook een HTC DOA gestuurd. Fonkelnieuw, maar met een software bug. gaat dat terug naar de fabrikant, en die schreddert ze dan? of worden ze gerepareerd en als furby's weer afgezet?
Ik neem aan dat ze gerepareerd worden als ze stuk zijn bevonden en dan als refurbished toestel worden gebruikt.

/edit:
Net nog een reactie terug van @phonehousehelpt op twitter:
Mowbli van Huis ‏ @PhonehouseHelpt
@rickschippers dit duurt 20 werkdagen, wat neer komt op 4 weken. Het zou dus eind deze week klaar moeten zijn. Mvg, Peter.
Ben benieuwd....

[ Voor 15% gewijzigd door riotrick op 01-05-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Over het schermprobleem en de reparaties:
http://www.facebook.com/s...otif_t=feed_comment_reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietrucci
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-11-2019
Zo, mijn T-Mobile device zojuist omgeruild via een koerier.
Ik had een 12W09 AAAB v7, die na enige tijd een gele vlek aan de zijkant ontwikkelde als hij warm werd.
Ik heb nu een 12W13 ABAC v7 (best wel oud he?), scherm lijkt ok, geen gele vlekken of dode pixels.
Ik heb foto's voor en na, zie weinig verschil.
Ben benieuwd of deze zich goed houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, staat mijn facebook post hier nu gewoon in? Ik kwam hier alleen even kijken hoe het verder met andere reparaties staat...

Als mijn Xperia S aan het eind van de week niet gerepareerd is eis ik gewoon, eventueel met bijbetaling een HTC one S en dan is het gewoon de laatste keer dat ik ook maar iets van sony koop. Wat een service weer...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:41:
[...]

Wow, staat mijn facebook post hier nu gewoon in? Ik kwam hier alleen even kijken hoe het verder met andere reparaties staat...
Ja, heb gelijk het berichtje maar even ge-hijacked :) Sony Mobile NL gaat achter mijn reparatie aanvragen bij het repair center. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riotrick schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:42:
[...]

Ja, heb gelijk het berichtje maar even ge-hijacked :) Sony Mobile NL gaat achter mijn reparatie aanvragen bij het repair center. Ben benieuwd.
1 week verder en het leentoestel van Sony Ericsson heeft het ook begeven. Iets met de luidspreker. Terug naar mijn oude HTC dan maar, die is 3 keer mee het water ingegaan en werkt nog steeds... (behalve gps. dat wil hij niet meer. En nee, zo onvoorzichtig ben ik niet, ik ben gewoon 1 keer door het ijs gezakt en 1 keer in mijn vijver gevallen..)

net een update op mijn "repair" pagina.

verbruikte onderdelen, FPC MAIN ASSY...

Waarom hebben ze het kabeltje achterin moeten vervangen.. het probleem zit 'm toch in het scherm? Dit had ik liever zelf gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:24

Damian

Insane Obtrusion

Vandaag een ABAC 12W14 binnen gekregen van T-mobile als vervanging van AAAB 12W09, vanavond eens stress testen om te kijken of ie wit blijft :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
riotrick schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:45:
[...]

We leven hier allemaal met je mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Wat vinden jullie van de videokwaliteit? Gister aardig wat gefilmt en ik vind het er aardig flets uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:28:
Wat vinden jullie van de videokwaliteit? Gister aardig wat gefilmt en ik vind het er aardig flets uitzien?
Ik vond het vrij goed, waar vergelijk je mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:28

Dennis1812

Amateur prutser

Sinds afgelopen vrijdag ook bezitter van een Xperia S, ben er tot nu toe heel tevreden over. Behalve dat hij vrij stoffig word dan..
ICS vind ik overigens wel een gemis, maar is maar afwachten tot Sony dit erop gaat zetten, of tot ik energie heb om het er zelf op te zetten XD

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Pagina: 1 ... 46 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.