psn: Dutch-President
Dus dat wifi alleen inschakelt als ik binnen het bereik ben..?
En hoe verwacht je dan dat hij controleert of er signaal is als hij uitgeschakeld is? Wat wel kan is dat die steeds switch tussen aan en uit maar hier schiet je weinig mee op.Androo schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:37:
is er een app ofzo, dat als ik wifi aan heb staan, en er is geen wifi point waar ik al geconnect naar heb bijv; thuis werk. dat hij wifi dan uitschakelt en niet verder gaat zoeken naar nieuwe connecties?
Bij mij klopt dit in ieder geval wel, zwart toestel, 12W09, touch firmware 7, code AAAB en gele vlekken op het scherm als deze warm wordtsmartje74 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:27:
Ik kwam dit nog tegen op xda:
Just read from a chinese forum, someone working in sony reveal some documents (don't know if these are real or not).
Basically, if the touch firmware is 6 (dial *#*#7378423#*#* -> service info -> software info), the screen should be fine, they won't accept repairing (in China); if it's 7, then there might be yellow tints on screen.
Also, it is not about the week number, it's about the 4 letters code printed on the battery sticker, the one just above the week number, something like "AAAB".
If the first 2 letters is "AA" (hardware version 1), then it might be a problem screen; if it's "AB" (hardware version 2) or "AC" (hardware version 3), then there is no problem, i.e. no yellow tints / spots.
The tones in the documents are quite "absolutely sure", i.e. NOT "it should be no problem with the screen", but rather "there IS no problem". And they won't accept repair for any phone that doesn't pass their "check" (mentioned above).
And their explanation of "yellow tints" on touch firmware 6 / ABAC screens is that these are just different colours adjust of LCD screens which is common, i.e. not every single piece of screen has exactly the same colour adjust, some might be a bit blue, some are more yellow, etc. (it sounds like it's YOUR eyes problem if you think it has got yellow tints on those "touch firmware 6 / AB / AC screens" )
the link is here: http://bbs.gfan.com/android-4055016-1-1.html
The bottom picture of the 2 screens is the example which they ACCEPT as a problem screen (yellow tints).

Man - a being in search of meaning
Dit kan ook op een andere manier (alhoewel je wel een gelijk hebt), zo gaan wij hier niet met elkaar om.randy_e schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:43:
heb je in een grot geleefd? ff dit forum doorzoeken man
Yup dat kan: Google Play: WiFi Location ToggleAndroo schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:37:
is er een app ofzo, dat als ik wifi aan heb staan, en er is geen wifi point waar ik al geconnect naar heb bijv; thuis werk. dat hij wifi dan uitschakelt en niet verder gaat zoeken naar nieuwe connecties?
Vond het wel een terechte opmerking eigenlijk...... Het halve internet staat er vol mee. 5 seconden zoeken en je hebt gevonden....BaBy-G schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:44:
[...]
Dit kan ook op een andere manier (alhoewel je wel een gelijk hebt), zo gaan wij hier niet met elkaar om.
http://lmgtfy.com/?q=xperia+s+gele+vlekken
[ Voor 28% gewijzigd door riotrick op 23-04-2012 11:48 ]
Je kan beginnen met eerst wat aan je taal en vervolgens zelf wat huiswerk te doen, want er is hier op het forum een hoop info te vinden omtrent dit onderwerpVerwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:38:
me telefoon heeft last van gele vlekken op het scherm het word steeds erger
nog iemand anders last van?
wat kunnen we hieraan doen?
Ik heb de Xperia trouwens mede gekocht vanwege de 12MP camera, maar tot nu toe vind ik de resultaten wat wisselend. Als de omstandigheden goed zijn, dan zijn de foto's ook erg goed. Maar soms bij een bepaalde lichtval heb ik tot nu toe nog wat problemen om de foto's goed te krijgen. De instelling om zelf aan te wijzen waar de camera qua lichtval op moet focussen lijkt niet helemaal te werken (of misschien dat ik nog wat meer moet testen met de settings). Ik vond de Galaxy S op dat vlak in ieder geval veel eenvoudiger en beter.
Wat ook erg vervelend is, is dat de camera continu mijn instellingen terug lijkt te draaien. Ik heb het idee dat dit gebeurt wanneer ik het toestel aanzet met de cameraknop. Ik vind die automatische mode niet goed werken en deze zet ik dus ook uit, maar ik heb nu alsmaar dat de camera deze wel terug aanzet.
PSN id: NL_SToRM
Je kan Tasker proberen, ik gebruik dat om m'n telefoon op stil te zetten als ik op werk aankom en wifi aan te schakelen als ik thuis ben. Hij checkt dan via telefoonmasten waar je bent en aan de hand van die info kan je acties triggeren.Androo schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:41:
Nou op me vorige telefoon ( blackberry ) had ik een app, dat hij in een bepaalt bereik zat ( zendmasten ) dat hij wifi inschakelde.
http://tasker.dinglisch.net/
"Find what you love and let it kill you"
Deze app is niet compatibel met uw Vodafone Sony Ericsson LT26i.riotrick schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:46:
[...]
Yup dat kan: Google Play: WiFi Location Toggle
[...]
Vond het wel een terechte opmerking eigenlijk...... Het halve internet staat er vol mee. 5 seconden zoeken en je hebt gevonden....
jammer... iemand een alternatief?
Ik heb ook niet gezegd dat de opmerking niet terecht is, sterker nog dit staat er letterlijk bij, maar het gaat mij om de manier waarop het gezegd wordt, deze mag mijns inziens wat milderriotrick schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:46:
Vond het wel een terechte opmerking eigenlijk...... Het halve internet staat er vol mee. 5 seconden zoeken en je hebt gevonden....
Doe je dit op een andere forum, prima, maar hier op Tweakers.net gaan wij niet zo met elkaar om
[ Voor 9% gewijzigd door BaBy-G op 23-04-2012 11:53 ]
Ah, dat had ik niet gezien. Ik weet dat Juice Defender ultimate hetzelfde o.a. ook kan.Androo schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:52:
[...]
Deze app is niet compatibel met uw Vodafone Sony Ericsson LT26i.
En ik zie net deze app: Google Play: Auto Wifi Die doet hetzelfde en is wel compatible.
mijn oprechte excuses, je hebt gelijk.BaBy-G schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:44:
[...]
Dit kan ook op een andere manier (alhoewel je wel een gelijk hebt), zo gaan wij hier niet met elkaar om.
psn: Dutch-President
Ik gebruik Y5. Simpele maar doeltreffende app.Androo schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:37:
play.google.com
Excuses is niet nodig hoor
Google Play: Llama - Location ProfilesAndroo schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:52:
[...]
Deze app is niet compatibel met uw Vodafone Sony Ericsson LT26i.
Op basis van locatie van telefoonmasten; dus energiezuinig! :-)
Thanks voor de hulp
Verwijderd
Ik heb 12W13 ABAC touchversie 7. Die eerste 2 duiden op geen problemen en die 7 zou juist weer wel kunnen zijn dus dat je gele vlekken kan krijgen? ( heb ze tot nu toe niet maar nog even 2 weken afwachten )smartje74 schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:27:
Ik kwam dit nog tegen op xda:
Just read from a chinese forum, someone working in sony reveal some documents (don't know if these are real or not).
Basically, if the touch firmware is 6 (dial *#*#7378423#*#* -> service info -> software info), the screen should be fine, they won't accept repairing (in China); if it's 7, then there might be yellow tints on screen.
Also, it is not about the week number, it's about the 4 letters code printed on the battery sticker, the one just above the week number, something like "AAAB".
If the first 2 letters is "AA" (hardware version 1), then it might be a problem screen; if it's "AB" (hardware version 2) or "AC" (hardware version 3), then there is no problem, i.e. no yellow tints / spots.
The tones in the documents are quite "absolutely sure", i.e. NOT "it should be no problem with the screen", but rather "there IS no problem". And they won't accept repair for any phone that doesn't pass their "check" (mentioned above).
And their explanation of "yellow tints" on touch firmware 6 / ABAC screens is that these are just different colours adjust of LCD screens which is common, i.e. not every single piece of screen has exactly the same colour adjust, some might be a bit blue, some are more yellow, etc. (it sounds like it's YOUR eyes problem if you think it has got yellow tints on those "touch firmware 6 / AB / AC screens" )
the link is here: http://bbs.gfan.com/android-4055016-1-1.html
The bottom picture of the 2 screens is the example which they ACCEPT as a problem screen (yellow tints).
12W13 duidt niet op 'probleemloos' volgens die chinese site. Slechts gebaseerd op aannames dat er vanaf week 13 2012 geen problemen meer zouden zijn. 'It;s not about the week number".
Waarschijnlijk zal je de bovenstaande info als volgt moeten lezen: touch firmware 7 in combinatie met AAAB is mogelijk niet probleem vrij. Echter, met firmware 7 én een andere battery stickercode ( AB of AC ) is wel probleem vrij.
Ergo: Determinatietabel/flowchart:
Als de touch firmware niet 7 is, maar 6: Niet verder zoeken; je hebt géén kans op gele vlekken.
Als de touch firmware wel 7 is, dan controleren of de battery sticker met AA begint; zo ja; kans op gele vlekken. Is de battery sticker niet AA? geen problemen te verwachten.
Waarschijnlijk is het 't gemakkelijkst om via de software eerst te kijken of de telefoon binnen een bepaalde serie valt, en als dat zo is, dan pas verder te kijken naar de specifiekere batch.
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
Volgens mij zijn jij en LordHades een van de weinige hier die met een toestel uit 12W09 (nogWai_AM schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:22:
hier 12W09, AAAB, touchversie 7 en temperatuur op 44 graden gehad.
[afbeelding]
geen problemen hier
Ik heb een zwart toestel ook uit 12W09, met code AAAB en touch versie 7 en bij mij begonnen de gele vlekken pas op te komen na ruim 3 weken. Daarvoor nergens last van gehad

Je 2e Xperia S dus, uit week 9. Waarschijnlijk gaat t om alle of een aantal toestellen uit deze serie. Heb je toevallig van de eerste Xperia S ( 12W09 ) de gegevens nog?
Ik heb een lijstje verzameld van 55 60 (!) verschillende toestellen van Tweakers in enkel dit topic. Varierend van 12W08 (patje01 in "Sony Xperia S (deel 1)" ) t/m 12W12. Alleen Baby-G en FreakyFries ( FreakyFries in "Sony Xperia S (deel 1)"
) hebben ook de battery sticker erbij vermeld ( AAAB ) en Baby-G heeft ook de touch firmware erbij gezet. ( BaBy-G in "Sony Xperia S (deel 1)"
)
Voor allen in onderstaande lijst: graag jouw touch firmware posten, en battery sticker code ( AAAA code net onder LT26i, en net boven de 12Wxx achterop het toestel )
opvragen touch firmware:
toets in: *#*#7378423#*#* -> service info -> software info
Opmerking: Patje01 meld dat hij een 12W08 toestel heeft gehad, waarschijnlijker is dat een 12W09 geweest, of een heeel erg vroege batch ( pre-release of parallel import? ) en de 12W14 die hij als laatste vermeld had géén gele vlekken maar een geheel verkleurd scherm: waarschijnlijk dus een ander probleem dan de gele-vlek-problemen die alle anderen hebben gemeld.
[ Voor 9% gewijzigd door JayPe op 28-04-2012 10:06 ]
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
niet correct, het is nog steeds mij eerste toestelJayPe schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:20:
@Wai_AM -> Wai_AM in "Sony Xperia S (deel 1)"
Je 2e Xperia S dus, uit week 9. Waarschijnlijk gaat t om alle of een aantal toestellen uit deze serie. Heb je toevallig van de eerste Xperia S ( 12W09 ) de gegevens nog?
En als dat dus '6' zou zijn, dan moet t goed zijn. 7 is mogelijk getroffen door het gele vlekken syndroom, maar dan weer enkel die toetstellen met AAxx als battery-sticker ( onder LT26i en boven 12Wxx aan de binnenkant van het toestel )
[ Voor 61% gewijzigd door JayPe op 23-04-2012 15:26 ]
AAAB
Touch firmware 7
Niet van die enorme gele vlekken/vegen zoals ik bij sommigen zie. Wel een klein geel vlekje rechtsboven bij temperaturen boven de 40 graden, en dan ook iets groter wordt hoe langer de temperatuur boven de 40 blijft. Koelt hij weer af dan verdwijnt nochtans die gele plek.
Batterij gaat overigens met 73 firmware met normaal gebruik zo'n 24 uur mee. Prima voor mij dus
Hoe moet ik de aangehaalde posting dan lezen?Wai_AM schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:25:
[...]
niet correct, het is nog steeds mij eerste toestel
Wat schreef je hierboven?Wai_AM schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:07:
hmm
2 12W09 -- gele vlek
2 12W09 geen gele vlek
zal later even foto van maken van scherm
12W11; AAAB; touch firmware weet ik niet; telefoon is onderweg naar Sony.
AAAB
Touch Firmware 7
Vlekken zoals de linker afbeelding gepost door riotrick.
[ Voor 125% gewijzigd door Dynamix op 23-04-2012 15:33 ]
AAAB
touch firmware 7.
Gele vlekken zoals plaatje van hierboven.
AAAB
Touch firmware 7
Gele vlekken: check!
het is de stand die ik toen had verzameld van mensen in dit topicJayPe schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:27:
[...]
Hoe moet ik de aangehaalde posting dan lezen?
[...]
Wat schreef je hierboven?
Twee 12W09 -- gele vlekhmm
2 12W09 -- gele vlek
2 12W09 geen gele vlek
Twee 12W09 geen gele vlek <--- ben dus 1 van die 2
@Riotrick: Check, je staat in mijn lijstje
@others: Thanx, ook voor de snelle reactie.
Ziet er naar uit dat de touch 7 / AAAB daadwerkelijk de minimale vereisten zijn om mogelijk gele vlek problemen te krijgen.
Wil je (voorlopig) een 'geen gele vlek garantie'? dan lijkt het erop dat je moet zoeken naar een afwijkend toestel.
Zijn er ook mensen met een toestel met een andere touch firmware en AAAA combinatie in Nederland? De eerder aangehaalde posting betrof immers een chinees forum,. met mogelijk specifieke batches voor china?
Toestel is 12W12
Nog geen gele vlekken gezien so far...
[ Voor 35% gewijzigd door hutch op 23-04-2012 15:51 ]
Telefoon inmiddels aantal dagen in bezit. Mensen die echt succes hebben gehad met de battery pull truc? Ik haal nu ongeveer een 16 uur met gemiddeld verbruik.
AAAB
Week 9
Geen gele vlekken gezien nog
Heeft iemand trouwens een goede manier om te testen of je ze heb en dan bedoel ik niet 2 uur lang een spel spelen
[ Voor 51% gewijzigd door WeAreLegion op 23-04-2012 16:03 ]
De allersnelste manier (naar mijn ervaring)?
- Flashlight aan
- Scherm op volle brightness
- Quickcharger in
- 3G forced
- WiFi tethering aan, met een computer eraan die een lowbitrate radiostream openheeft bvb
- Speel Angry Birds Space.
30 minuten en hij is heet, trust me
Okay zal het zo eens testenAmbroosV schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:05:
Echt je telefoon opwarmen...
De allersnelste manier (naar mijn ervaring)?
- Flashlight aan
- Scherm op volle brightness
- Quickcharger in
- 3G forced
- WiFi tethering aan, met een computer eraan die een lowbitrate radiostream openheeft bvb
- Speel Angry Birds Space.
30 minuten en hij is heet, trust me
Damian schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:24:
Hier een AAAB, 12W09, Touch versie 7 met vlekken zoals bovenstaande foto.
Ik zou vanaf donderdag binnen 48 uur gebeld worden door iemand van T-Mobile om hem om te ruilen, maar nog niets gehoord so far...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nou ik zie geel/groen, blauw/paar sook nietJayPe schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:13:
kleurenblind: groen en rood lijken beiden 'grijs'. gelukkig heb je dan geen last van het onderscheiden van geel op een witte achtergrond
Dit gaat toch echt vele malen sneller.WeAreLegion schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:10:
[...]
Okay zal het zo eens testenben verder kleurenblind dus kan nog leuk worden haha
Heb ik ook eens geprobeerd, na een hele nacht op lader met die test (CPU+GPU) zat ik nog maar op 37 graden. Halfuurtje Angry Birds op de trein en ik zat aan 43
Apart ik dee die CPU+GPU test en na een kwartiertje zat die al op de 43. Maar goed Angry Birds of een andere game werkt ook primaAmbroosV schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:18:
[...]
Heb ik ook eens geprobeerd, na een hele nacht op lader met die test (CPU+GPU) zat ik nog maar op 37 graden. Halfuurtje Angry Birds op de trein en ik zat aan 43
[ Voor 0% gewijzigd door Shifty47 op 23-04-2012 16:48 . Reden: typo ]
Touch 7
AAAB
Verschillende keren warm gestookt, maar (nog) geen gele vlekken gezien.
Xbox Live: Chevalric
Touch 7
AAAC
Tweede Xperia, eerste uit week 09 had gele vlekken.
Deze twee weken in bezit, meerdere malen tot 43C opgewarmd, maar tot nu toe geen gele vlekken!
Okay nou ja warmer als 42 wil die niet eens worden
[ Voor 31% gewijzigd door WeAreLegion op 23-04-2012 17:29 ]
Had/Heb je zeker niet je 'ABBA' gegevens genoteerd of wel? en touch firmware versie?Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:06:
Vandaag mijn toestel geruild 12w14 is ook corrupt!
12w11
Touch 7
AAAC
[ Voor 6% gewijzigd door hansio op 23-04-2012 18:14 ]
Verwijderd
Is dat die test die je kunt doen in het service menu? Dan geeft hij bij mij aan dat dat een paar uur duurt!!!hansio schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:12:
Net weer een stability test gedaan, half uurtje op 43C, daarna in service menu psychedelische schermkleuren bekeken, geen gele vlekken op de Xperia, wel achter in mijn ogen![]()
![]()
12w11
Touch 7
AAAC
Word tijd dat je daar eens wat aan gaat doen dan, alleen ben bang dat Sony daar geen garantie op geeft!hansio schreef op maandag 23 april 2012 @ 18:12:
Net weer een stability test gedaan, half uurtje op 43C, daarna in service menu psychedelische schermkleuren bekeken, geen gele vlekken op de Xperia, wel achter in mijn ogen![]()
![]()
[...]
Ik heb zelf:
12W11
AAAB
Touch 7
Wel gele vlekken

12w09
AAAB
Touch firmware 7
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
AAAB
Touch firmware 7
Geen vlekken, net met stability test naar de 42 graden warmer wordt ie niet.
Hoe testen jullie trouwens, ik bedoel hoe kom je aan een volledig witte achtergrond?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
heb je vast niet Sony stock launcher, want die kan niet draaien op je homescreen, wel als je HDMI aansluit.Zeror schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:01:
Weet iemand of het mogelijk is om enkel de automatische scherm rotatie uit te schakelen op het homescreen, maar wel actief houden in de apps. IK vind het maar irritant dat het scherm draait op mn homescreen. Maar in bepaalde apps, zoals bijv mn Dolphin browser vind ik het wel prettig om de automatische rotatie te hebben.
Ik was een van de eerste hier die last had van de vlekkenFrietsaus schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:24:
Maar heb je ook problemen? Want alleen die gegevens opnoemen heeft niet veel zin natuurlijk.
Maar ja, ik heb vlekken zoals het linker toestel.
http://attachments.gfan.c...30342903d66a0e2386023.png
[ Voor 18% gewijzigd door Chaos-Zero op 23-04-2012 20:54 ]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Oh nee, ik gebruik Go Launcher.Wai_AM schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:04:
[...]
heb je vast niet Sony stock launcher, want die kan niet draaien op je homescreen, wel als je HDMI aansluit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
AAAB
Touch Firmware 7
Vlekken zoals de linker afbeelding gepost door riotrick.
[ Voor 3% gewijzigd door Oliesjeik1 op 23-04-2012 20:53 ]
d'n oliesjeik
Wat een domper!Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:06:
Vandaag mijn toestel geruild 12w14 is ook corrupt!

[ Voor 11% gewijzigd door BaBy-G op 23-04-2012 21:22 ]
Verwijderd
Geen vlekken gezien.
Versie 0.73 wordt ik nog niet blij van van batterij verbruik.
Voor zover ik weet verdwijnen de gele vlekken vrijwel helemaal bij de meeste mensen als het toestel weer afkoelt, zo ook bij mij.vanputten80 schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:54:
Als je eenmaal de gele kleuren hebt gehad, blijf je deze dan continu zien? Of verdwijnen deze geheel als je hem laat afkoelen?
Verwijderd
Natuurlijk: Ik heb mijn 12w11 naast mijn 12w14 gelegd. 12w14 geeft rijstkleurig wit in plaats van echte wit.BaBy-G schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:18:
[...]
Wat een domper!Zou je "corrupt" nader willen toelichten en je touch firmware versie en "AAAB" code willen doorgeven?
Heb ze beide op vol contrast en backlight gezet. T-Mobile hoopt mij morgen een 12w15 te leveren.
Misschien was het handiger geweest als je direct had gemeld wat er 'corrupt' is: Je hebt dus geen gele vlekken, maar een, om andere redenen 'brak' scherm. patje01 heeft ook al een 12W14 met een minder scherm: geen gele vlekken, maar een gele/vage waas over het gehele scherm. Het is handiger om problemen specifiek te melden.
- gele vlekken ( 12W08 t/m 12W12-ish)
- battery drain ( ROM afhankelijk? bloatware afhankelijk? )
- slechte kwaliteit scherm ( 12w13 en later )
- slechte bouwkwaliteit ( achterkant, overgangen en los zitten onderkantjes )
maar wel fijn dat je morgen al weer een nieuwe geleverd krijgt.
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 21:42 ]
Ik heb ook een probleem met mijn Bluetooth crakit. Ik gebruik een Sony BT 2700. Met mijn Desire (Android versie 2.2 en 2.3.4 custom ROM) en Incredible S (2.3.4) nooit problemen gehad buiten dat hij soms geen media verbinding pakt, maar dit is slechts een enkele keer.
Met de Xperia S maakt hij wel verbinding, maar blijft hij in de eerste instantie op "BT Phone" staan (de stand om te bellen, hier springt hij automatisch naar toe als je wilt bellen of gebeld wordt). Als ik dan de telefoon gebruik en ophang, springt hij weer terug. In dit geval werkt de radio weer goed en kan ik tussen inputs wisselen. Hij pakt dan alleen niet de audio van de telefoon voor muziek (media verbinding wordt ook niet aangegeven door de radio). Er zijn zeldzame gevallen waarbij hij wel de mediaverbinding pakt, ik kan niet achterhalen door welke variabelen.
Korst samengevat: Radio blijft op Phone stand staan en maakt geen mediaverbinding.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
ABAC (nog niemand gezien die deze ook heeft)
Versie 7
Gele vlekken nee volgens mij niet maar ondertussen wordt ik echt scheel van het kijken naar die gele vlekken. Ik verbeeld me tegenwoordig overal gele vlekken.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Opzich wel maar bij komen ze nu wel sneller terug: als ik de telefoon een beetje gebruik en dus opwarm komt de gele vlek (onderin) weer terugBaBy-G schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:23:
[...]
Voor zover ik weet verdwijnen de gele vlekken vrijwel helemaal bij de meeste mensen als het toestel weer afkoelt, zo ook bij mij.
d'n oliesjeik
Vreemd he. Ik heb dit ook met een Sony radio. Ik weet het type niet uit mijn hoofd.lars_jj schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:35:
Ik heb sinds kort ook de Xperia S. Super telefoon, alleen is de accu toch wel snel leeg...
Ik heb ook een probleem met mijn Bluetooth crakit. Ik gebruik een Sony BT 2700. Met mijn Desire (Android versie 2.2 en 2.3.4 custom ROM) en Incredible S (2.3.4) nooit problemen gehad buiten dat hij soms geen media verbinding pakt, maar dit is slechts een enkele keer.
Met de Xperia S maakt hij wel verbinding, maar blijft hij in de eerste instantie op "BT Phone" staan (de stand om te bellen, hier springt hij automatisch naar toe als je wilt bellen of gebeld wordt). Als ik dan de telefoon gebruik en ophang, springt hij weer terug. In dit geval werkt de radio weer goed en kan ik tussen inputs wisselen. Hij pakt dan alleen niet de audio van de telefoon voor muziek (media verbinding wordt ook niet aangegeven door de radio). Er zijn zeldzame gevallen waarbij hij wel de mediaverbinding pakt, ik kan niet achterhalen door welke variabelen.
Korst samengevat: Radio blijft op Phone stand staan en maakt geen mediaverbinding.
Toevallig had ik het vandaag voor het eerst met de Xperia S. (dat hij hem dus niet pakte)
Met mijn HD2 met Android had ik er vaker last van. Maar het is inderdaad erg vreemd dat het de ene keer wel werkt en de andere keer niet terwijl je niks anders doet.
Verwijderd
Heb dezelfde en hier geen last van gele vlekken / waas / andere kleur wit ivm een 12W11 toestel. ( Geef je wel gelijk dat ik overal vlekken zie na die test maar dan knipper je even met je ogen en dan is het gewoon weer witraydekok schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:40:
12w13
ABAC (nog niemand gezien die deze ook heeft)
Versie 7
Gele vlekken nee volgens mij niet maar ondertussen wordt ik echt scheel van het kijken naar die gele vlekken. Ik verbeeld me tegenwoordig overal gele vlekken.
Ik vertrouw erop dat dit scherm goed blijft.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 23:00 ]
Ik heb hier ook een 12w13. Op 42 graden geen vlekken en mijn scherm is goed, geen dode pixels of iets anders. Wel soms de verbeelding dat ik vlekken zie maar dat verbeeld ik mezelf.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:58:
[...]
Heb dezelfde en hier geen last van gele vlekken / waas / andere kleur wit ivm een 12W11 toestel. ( Geef je wel gelijk dat ik overal vlekken zie na die test maar dan knipper je even met je ogen en dan is het gewoon weer wit)
Ik vertrouw erop dat dit scherm goed blijft.
Alleen de aansluiting van het mat zwarte onderkantje is niet goed bij mij. Rechts sluit hij perfect aan en links zit er speling. Wanneer ik tegen de onderkant aanduw is dit goed te zien

Ik weet niet wat ik er mee moet. Het stoort niet en wanneer je het niet weet zie je het niet. Alleen het feit dat ik het nu wel weet vind ik het voor mezelf wel storend.
ook nog geen last van gele vlekken of rijstkleurig wit. Wel iets minder wit dan de 12W11 die ik er voor had, maar minimaal verschil
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Wel vraag ik me af wanneer de playstationstore beschikbaar komt. Iemand die hier iets meer over weet?
Wis bij Toepassingen Beheren eens de gegevens en cache van MtpApp. Dan telefoon terug aansluiten, en gewoon wachten tot hij in Deze Computer komt (kan een hele tijd duren).Rev! schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:57:
Als ik de DCIM folder via mijn computer bekijk is hij leeg, terwijl ik via Astra op de telefoon wel alle Foto's kan zien? Dit heb ik trouwens met meer folders, maar niet met alle. Weet iemand hoe dit kan komen?
is een app en je hebt ook de deadpixel app daarmee kan je met verschillende felle achtergrond kleuren zien of je gele vlekken hebt.ronny69 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:09:
Waar vindt ik de stability test, is dat op de telefoon of een app?
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
http://lmgtfy.com/?q=stability+test+android&l=1ronny69 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:09:
Waar vindt ik de stability test, is dat op de telefoon of een app?
En hoe groot is het probleem eigenlijk met de schermen? Ervaren alleen mensen het die er op letten en diverse test doen?
Heb hier last van exact dezelfde vlekken. Maar totaal geen zin om hem op te sturen en 5 weken wachten omdat er geen spullen op voorraad zijn.Chaos-Zero schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:31:
[...]
Ik was een van de eerste hier die last had van de vlekken
Maar ja, ik heb vlekken zoals het linker toestel.
http://attachments.gfan.c...30342903d66a0e2386023.png
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Nee dan blijf je wel onder die 40 graden. Maar voor velen is die 40 graden niet eens nodig en hebben altijd last van vlekken. Het wordt alleen nog erger hoe warmer het wordt. Ik zie het bij lage temperatuur een heel klein beetje als ik er op let. Maar mijn broekzak is bijvoorbeeld al warm genoeg om het echt zichtbaar te maken.vanputten80 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:31:
Als ik het toestel gewoon normaal gebruik (af en toe wat bel/WhatsApp/SMS/Internet) haal je dan een temperatuur van 40G of hoger?
En hoe groot is het probleem eigenlijk met de schermen? Ervaren alleen mensen het die er op letten en diverse test doen?
Ik heb hetzelfde: ook echt geen zin om hem 3-5 weken kwijt te zijn. Maar ik begin me er toch wel aan te storen (aan die gele vlekken).Xentor schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:37:
[...]
Heb hier last van exact dezelfde vlekken. Maar totaal geen zin om hem op te sturen en 5 weken wachten omdat er geen spullen op voorraad zijn.
d'n oliesjeik
Ik heb de BT 2600. Met m'n Desire nooit problemen gehad, de Xperia S nog niet geprobeerd. Zal het binnenkort eens proberen en testen.lars_jj schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:35:
Ik heb sinds kort ook de Xperia S. Super telefoon, alleen is de accu toch wel snel leeg...
Ik mag volgende week een nieuwe en begin nu wel te twijfelen of ik deze wel neem.
Verwijderd
Hier geen problemen. En ik raad je hem ook van harte aan! Sowieso hoor ik hier al toestellen uit week 15 vallen die jij zeer waarschijnlijk ook zal krijgen ( weet niet welke provider je zit of waar je hem gaat halen? ). Ik zou hem gewoon bestellen als ik jou was, topper dit namelijk!steven85 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:34:
Is er ook iemand die geen problemen heeft?
Ik mag volgende week een nieuwe en begin nu wel te twijfelen of ik deze wel neem.
Dit topic is gesloten.