Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik heb wel gewoon heel veel standaard apps verwijderd hoor, lijkt niet uit te maken. Ik postte hier 3 dagen geleden wel over dat ik plots een insane drain had, maar die is weer over. Denk dat ik daartussen wel gereboot heb, geen idee meer.. Anyhow, doet het weer prima =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
WeAreLegion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:48:
Heb ik ook niet meer gedaan daarna :) ik maak dan desnoods wel folders aan of zet alles wat ik gebruik op een 2e scherm dan heb je dat hele app drawer niet meer ondig.
er staat al een versie van op XDA

[FIRMWARE][6.0.A.3.73] Stock NL Generic: OT
http://db.tt/BUDH8ViE

misschien handiger als je die download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:35
Iemand onlangs een toestel bestel bij studentmobiel.nl ? Was dat toevallig versie 12W13?

Als ik een Vodafone abonnement ergens afsluit, kan ik dan een T-Mobile branded toestel krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Die staat al op de server :)

DIe heb ik nu maar even gedownload KPN of GEneric dat zal verder wel :) de meeste stock roms van xda staan op de server, heb ze alleen wel even gezipt met 7zip scheelt toch zo;n 250mb per download ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Laatst online: 11:27
WeAreLegion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:53:
Die staat al op de server :)

DIe heb ik nu maar even gedownload KPN of GEneric dat zal verder wel :) de meeste stock roms van xda staan op de server, heb ze alleen wel even gezipt met 7zip scheelt toch zo;n 250mb per download ;)
Ja ook dat kan,op deze manier.
Heb idd wat gevonden,dus mocht je ze nodig hebben laat ff weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 23:40
En hoe draait die doomkernel op de s ?
Psst het is toch het tweakers forum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
vanputten80 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:53:
Iemand onlangs een toestel bestel bij studentmobiel.nl ? Was dat toevallig versie 12W13?

Als ik een Vodafone abonnement ergens afsluit, kan ik dan een T-Mobile branded toestel krijgen?
Ja, bij bijvoorbeeld de MediaMarkt. Nieuwe ROM erop, en je merkt er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
jejeh schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:24:
En hoe draait die doomkernel op de s ?
Psst het is toch het tweakers forum ?
check hier: [Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
jroz2001 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:28:
[...]

Ja, bij bijvoorbeeld de MediaMarkt. Nieuwe ROM erop, en je merkt er niets meer van.
Staat er op de telefoon een Tmobile logo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
vanputten80 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:33:
[...]

Staat er op de telefoon een Tmobile logo?
nee alleen met opstarten en afsluiten zie je een t-mobile logo, het toestel zelf is niet branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een omgeruild toestel bij T-Mobile; zijn de nieuw geleverde toestellen wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:27:
Mensen met een omgeruild toestel bij T-Mobile; zijn de nieuw geleverde toestellen wel goed?
Afgelopen Vrijdag heb ik een nieuwe van T-mobile gehad en deze was uit 12W13 en heeft een goed scherm. Maar aangezien er weinig anderen zijn kan ik nou niet zeggen of het opgelost is in deze batch. Was iig blij dat ik er 1 uit W13 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:29:
[...]

Afgelopen Vrijdag heb ik een nieuwe van T-mobile gehad en deze was uit 12W13 en heeft een goed scherm. Maar aangezien er weinig anderen zijn kan ik nou niet zeggen of het opgelost is in deze batch. Was iig blij dat ik er 1 uit W13 had.
Is week 13 een goede batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 'm om te ruilen? Ik heb mijn Xperia S 12W01 moeten opsturen naar Dynafix.. daar wachten ze nu al week op onderdelen... schiet niet op hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:30:
[...]

Is week 13 een goede batch?
Hier op het forum ben ik nog geen klachten tegengekomen met W13 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zien welke week mijn toestel is? En hoe krijg ik hem goed warm? Heb namelijk het gevoel dat ik onderin een gele waas heb. Heb er ook al over gebeld naar Belcompany, en ik kan hem komen ruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:11:
Hoe kan ik zien welke week mijn toestel is? En hoe krijg ik hem goed warm? Heb namelijk het gevoel dat ik onderin een gele waas heb. Heb er ook al over gebeld naar Belcompany, en ik kan hem komen ruilen voor een nieuwe.
Eerder in dit forum is het uitgeleg.
Als je klep batterij verwijderd kun je het aflezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
Nog voorbarig om echt conclusies te trekken, maar na volledige wipe alles opnieuw geïnstalleerd en 100% opgeladen en hij staat nu na 2 uur nog steeds op 100% terwijl ik nog alles aan heb staan wat voor de wipe aanstond. Dan stond hij echter al rond de 90%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier was de gele waas een niet welkome verrassing na een aantal weken. Heb hem iets langer dan een maand geleden bij T-Mobile aangeschaft. Dus vandaag op naar de T-Mobile winkel.
Dit topic is extreem handig, zal ik je vertellen: Na de gele waas te tonen zei de beste man dat ik me aanstelde en dat die waas niet zo erg was, maar dat hij hem wel op wilde sturen voor reparatie. Toen liet ik het officiele statement lezen van Sony en werd hij een beetje rood.. Uiteraard had ik dit topic ook doorgespit en wat reacties van andere mensen laten lezen en hoe zij tegemoet werden gekomen door T-Mobile. Conclusie; ik moest de klantenservice maar bellen.
De beste man aan de andere kant van de lijn wist precies waar ik het over had en nu komt er woensdag heel netjes een koerier met een nieuw toestel en kan ik hem omruilen. Dus NIET naar de winkel (behalve binnen 8 dagen), maar gewoon bellen. Dan is het zo opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
Ik ga morgen maar weer langs ThePhoneHouse Haarlem. Mijn derde toestel (W11) heeft ook gele vlekken. Dat wordt dus geld terug en naar een andere winkel, ik ben het onderhand wel zat met die Xperia S. Ik heb nu twee toestellen uit week 11 gehad (eerste was W9). Beiden hadden last van het display probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige met een update probleem, ik krijg het voor elkaar met companion te updaten, telefoon en companion zeggen dat er een update is maar als ik telefoon bijwerken selecteer gebeurt niks (kpn update)
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

eRixxje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:55:
Ik ga morgen maar weer langs ThePhoneHouse Haarlem. Mijn derde toestel (W11) heeft ook gele vlekken. Dat wordt dus geld terug en naar een andere winkel, ik ben het onderhand wel zat met die Xperia S. Ik heb nu twee toestellen uit week 11 gehad (eerste was W9). Beiden hadden last van het display probleem.
Dat was natuurlijk te verwachten. Ik heb er zelf ook één uit week 11, maar ik wacht nog heel even af met het inleveren tot er bevestigd wordt dat het gele vlekken probleem uit de wereld is.

Omruilen is wel makkelijk aangezien je dan direct weer een ander toestel hebt, maar als dat toestellen uit dezelfde batch zijn is de kans natuurlijk groot dat je weer een gele vlek krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:29:
Ben ik de enige met een update probleem, ik krijg het voor elkaar met companion te updaten, telefoon en companion zeggen dat er een update is maar als ik telefoon bijwerken selecteer gebeurt niks (kpn update)
:(
Probeer eens met deze tool ipv PC Companion:
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin64 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:33:
[...]

Het updaten heeft geen effect op je abbonoment. Het kan soms zijn dat als je een firmware uit een andere regio gebruikt dat je dan zelf de APN gegevens moet invullen.

Die onzin apps die niet te verwijderen zijn kan je alleen verwijderen als je root toegang hebt.

Battery reset zoals hier genoemd is volume + power knop inhouden net zolang dat je 3 vibraties krijgt. Maar als je het toestel nog geen twee weken hebt moet je nog geen zorgen gaan maken over batterij.
Dank je voor de reply,

Was al van plan om die firmware .73 van nederlands regio te gebruiken. Ik wacht nog ff op t-mobile firmware .73 sinds die al uit is bij kpn zal het hopelijk niet lang duren eer t-mobile hem ook heeft. En anders zelf downloaden.

Betreft die onzin software die ik wil verwijderen zoals facebook etc als root zeg je? Hoe gaat dat in zn werk? Of is er een speciale programma die ik kan gebruiken zo ja welke?

Thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Cyleo schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:05:
[...]

Hier op het forum ben ik nog geen klachten tegengekomen met W13 of hoger.
Het is denk ik nog te voorbarig om te stellen dat de toestellen uit W13 het euvel met de gele vlekken zijn verholpen. Immers, kwamen bij mij (zwart, 12W09) de problemen pas de kop opsteken na ruim 3 weken, daarvoor had ik nergens last van.

Ik kijk nog even de kat uit de boom, ook op aanraden van the PhoneHouse en wacht nog een paar weekjes, tenzij Sony aangeeft dat de problemen nu zijn verholpen.

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
eRixxje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:55:
Je kan natuurlijk ruilen tot dat je een ons weegt als de problemen nog niet verholpen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:38:
[...]

Dank je voor de reply,

Was al van plan om die firmware .73 van nederlands regio te gebruiken. Ik wacht nog ff op t-mobile firmware .73 sinds die al uit is bij kpn zal het hopelijk niet lang duren eer t-mobile hem ook heeft. En anders zelf downloaden.

Betreft die onzin software die ik wil verwijderen zoals facebook etc als root zeg je? Hoe gaat dat in zn werk? Of is er een speciale programma die ik kan gebruiken zo ja welke?

Thanks in advance
Een klein beetje zelf moeite er in steken word je heus niet moe van hoor >:) . Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:38
Ik heb dit dit net twee dagen. Ik sluit um aan op de computer om te updaten, hij vraagt op de telefoon: 'Do you wan to install Sony PC companion. Ik klik ja, terwijl windows zelf ook een driver aan het instaleren was die vervolgens failden. Nu installeer klik ik verder in de Sony PC companion setup, vervolgens krijg ik de windows melding dat de driver correct geïnstalleerd is. Bij het opstarten van Sony PC companion geeftie gelijk de melding voor een update van de phone, ik klik ja, vervolgens tijdens het updaten geeftie aan dat me phone tenminste 50% geladen moet zijn (wat blijkbaar niet het geval is) en dat ik hem eerst moet unpluggen, dan opladen, dan uitschakelen (hij was alleen al uitgeschakeld), dan weer inpluggen terwijl tegelijkertijd de volume knop naar beneden in moet houden. Ik volg deze stappen, en guess wat? Er gebeurt niks, ik probeer de phone aan te doen.. niks. Ik plug hem in.. niks. Alleen het rode lampje boven op gaat branden. Ook harde reset, aan/uit knop + volume knop omhoog inhouden doeetie niks. Wat is deze, betaal ik hier nou 430euro voor? Moet ik um nou weer terug brengen naar de winkel of heeft iemand nog andere ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
SaN schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:32:
[...]

Dat was natuurlijk te verwachten. Ik heb er zelf ook één uit week 11, maar ik wacht nog heel even af met het inleveren tot er bevestigd wordt dat het gele vlekken probleem uit de wereld is.

Omruilen is wel makkelijk aangezien je dan direct weer een ander toestel hebt, maar als dat toestellen uit dezelfde batch zijn is de kans natuurlijk groot dat je weer een gele vlek krijgt.
Ik heb dit ook aangegeven bij de winkel op moment van de laatste ruil. Nu is het natuurlijk zo dat Sony zegt dat het om een beperkt aantal toestellen gaat. Daarbij lees ik hier dat er mensen zijn met een W11 die nergens last van hebben. Het was me dus deze poging wel waard. Ze hebben, zo blijkt dan nu, in Haarlem gewoon een batch liggen die niet deugt. Helaas, pindakaas :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
dumbledore schreef op donderdag 19 april 2012 @ 02:09:
Ik heb dit dit net twee dagen. Ik sluit um aan op de computer om te updaten, hij vraagt op de telefoon: 'Do you wan to install Sony PC companion. Ik klik ja, terwijl windows zelf ook een driver aan het instaleren was die vervolgens failden. Nu installeer klik ik verder in de Sony PC companion setup, vervolgens krijg ik de windows melding dat de driver correct geïnstalleerd is. Bij het opstarten van Sony PC companion geeftie gelijk de melding voor een update van de phone, ik klik ja, vervolgens tijdens het updaten geeftie aan dat me phone tenminste 50% geladen moet zijn (wat blijkbaar niet het geval is) en dat ik hem eerst moet unpluggen, dan opladen, dan uitschakelen (hij was alleen al uitgeschakeld), dan weer inpluggen terwijl tegelijkertijd de volume knop naar beneden in moet houden. Ik volg deze stappen, en guess wat? Er gebeurt niks, ik probeer de phone aan te doen.. niks. Ik plug hem in.. niks. Alleen het rode lampje boven op gaat branden. Ook harde reset, aan/uit knop + volume knop omhoog inhouden doeetie niks. Wat is deze, betaal ik hier nou 430euro voor? Moet ik um nou weer terug brengen naar de winkel of heeft iemand nog andere ideetjes?
Wat dacht je van de handleiding eens te lezen?

Aan jou opgefokte verhaal kan ik het volgende opmerken:
1. Misschien is een smartphone niet iets voor jou, je komt erg ongeduldig over.
2. rode lampje betekent dat de telefoon laag in batterij en aan het opladen is. Laag in batterij is < 90%
> 90% groen lampje
3. Harde reset = aan/uit knop + volume knop omhoog ingehouden totdat het 1 keer trilt
4. Dat je 430 euro ervoor betaald hebt is DUUR ? weet ik niet, kan je beter Sony Xperia S (levertijden en prijzen) volgen om te vergelijken.
5. Aan/uit knop ingehouden totdat het gaat trillen helpt wel eens.

edit: Bijna alles wat hierboven staat, staat ook in de handleiding....... :? |:(
Rctworld schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:48:
Nog voorbarig om echt conclusies te trekken, maar na volledige wipe alles opnieuw geïnstalleerd en 100% opgeladen en hij staat nu na 2 uur nog steeds op 100% terwijl ik nog alles aan heb staan wat voor de wipe aanstond. Dan stond hij echter al rond de 90%...
Zo erg is het batterij probleem ook weer niet als ik dit over de HTC One X lees :
Er is geen officiële changelog beschikbaar, maar eerder heeft HTC aangegeven dat de release is bedoeld om klachten over de accuduur op te lossen. Veel mensen klaagden dat de telefoon binnen een halve dag leeg liep zonder dat de telefoon intensief werd gebruikt. Dat zou mede komen doordat een power-management-app voor de Tegra 3-processor in de verkeerde map zou zijn geplaatst en daardoor niet functioneerde. Ook klaagden mensen over een flikkerend scherm.

[ Voor 20% gewijzigd door Wai_AM op 19-04-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download SEUS en update de Phone daarmee.
Ik had met pccompanion ook hetzelfde als jou.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Gister postte ik hier dat na het updaten naar. 73, de batterij capaciteit was ingezakt. Na de batterij pull was deze weer volledig, maar nu een dag later is het weer gezakt naar 1715. Hebben hier mee mensen last van?

Overigens heb ik gister de telefoon helemaal leeg laten lopen tot die uitviel en weer naar 100% opgeladen. Om de batterij te kalibreren na de update. Misschien dat dat er mee te maken heeft. Ik ga nu weer een batterij pull doen en kijken of het morgen dan weer is ingezakt.. Wordt vervolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zie je de batterij capaciteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de batterij bij mij belachelijk snel leeg raakt. Heb in totaal 50 minuten mijn telefoon gebruikt. Greader en Anki, allemaal apps waarbij je alleen het scherm gebruikt, geen internet dus. Dit is het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/789501/screenshot_2012-04-19_0911.png

Bijna 20% in een uur voor alleen het scherm. Hoe zit dat bij jullie, gaat dat ook zo snel of is er iets mis met mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Nu online
Via service menu: als telefoon nummer *#*#8378423*#*# (*#*#service#*#) en dan batterij healt test.

Na batterij pull weer 1750, nu kijken of dit zo blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Daar staat niks,niemand hier op tweakers die de doomkernel er op heeft staan.
Lekker kan gaan overklokken/undervolten,met governors kan gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
jejeh schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:49:
[...]

Volgens mij staat er anders een heel uitgebreide guide voor het flashen van je Xperia S, zeer bruikbaar voor velen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
jejeh schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:49:
[...]

custom kernels etc is hier off topic, vandaar verwijzing daarna

[ Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 19-04-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Wai_AM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:02:
[...]

custom kernels etc is hier off topic, vandaar verwijzing daarna
Ok jammer dat er zo weinig gebeurt.
Die kernel bakker heeft een s gekregen door een inzamelingsaktie op xda.
Maargoed ieder zijn meug natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
jejeh schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:18:
[...]

Ok jammer dat er zo weinig gebeurt.
Die kernel bakker heeft een s gekregen door een inzamelingsaktie op xda.
Maargoed ieder zijn meug natuurlijk.
ik draai die kernel. ga er vandaag iets over plaatsen in dat andere topic.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ga vanavond de statusbar mod maar eens proberen.
Het feit dat het aan- en uitzetten van bepaalde functies (wifi, etc...) via een widget moet vind ik niet zo handig op de S en deze mod zou de gebruiksvriendelijkheid een stuk kunnen verhogen.
De link komt uit het custom ROM's topic maar aangezien dit, voor zover ik het zie, gewoon op elke S geïnstalleerd kan worden en voor anderen ook erg handig kan zijn post ik het hier ook maar even :)
De aanpassing is natuurlijk wel op eigen risico, dus vooraf een backup oid nemen is wel aan te raden ;)

[ Voor 68% gewijzigd door SToRM666 op 19-04-2012 12:43 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:12
SToRM666 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:30:
Ik ga vanavond de statusbar mod maar eens proberen.
Het feit dat het aan- en uitzetten van bepaalde functies (wifi, etc...) via een widget moet vind ik niet zo handig op de S en deze mod zou de gebruiksvriendelijkheid een stuk kunnen verhogen.
De link komt uit het custom ROM's topic maar aangezien dit, voor zover ik het zie, gewoon op elke S geïnstalleerd kan worden en voor anderen ook erg handig kan zijn post ik het hier ook maar even :)
De aanpassing is natuurlijk wel op eigen risico, dus vooraf een backup oid nemen is wel aan te raden ;)
Ik vind het een beetje overkill. Je kunt ook losse schakelaars op je homescreen zetten. Of je nu naar een ander venster swiped of je statusbalk naar beneden trekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
bartsled schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:52:
[...]

Ik vind het een beetje overkill. Je kunt ook losse schakelaars op je homescreen zetten. Of je nu naar een ander venster swiped of je statusbalk naar beneden trekt...
De notificatie bar vind ik daar een stuk handiger voor. Dat werkt namelijk ook gewoon als je een app open hebt staan.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
[...]

Veels te veel werk,notificatie bar kun je altijd aan.
wifi/2g/3g/roteren/bt/helderheid alles direct te benaderen.
Hierond de notificatie bar van miui.

Afbeeldingslocatie: http://images.brighthub.com/ee/3/ee3b0cb4ad85eceed66eaa972198fd5a70bbd5e9_large.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door jejeh op 19-04-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben eraan gewend van mijn Galaxy S en dan mis je het toch wel vind ik. En zoals anderen ook al aangeven is het erg handig om vanuit een programma er ook aan te kunnen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat probleem heb ik dus nu ook, eerst wilde hij helemaal niet updaten met companion, ouwe companion er af gegooid en een nieuwe gedownload bij sony en ja hoor hij ging updaten, toen kwam er een schermpje dat er een fout was opgetreen en dat ik het opnieuw moest doen, daarna een schermpje dat ik mijn telefoon moest loskoppelen en op nieuw opstarten, maar de telefoon was al uit en bij opstarten kom ik niet verder dan het sony logo, hard reset geprobeerd maar niets en het advies om de usb kabel aan te sluiten met de volume knop en start knop tegelijk in te drukken gaat m ook niet worden, dus wat nu nog????? |:(
Wai_AM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:45:
[...]

2. rode lampje betekent dat de telefoon laag in batterij en aan het opladen is. Laag in batterij is < 90%
> 90% groen lampje
3. Harde reset = aan/uit knop + volume knop omhoog ingehouden totdat het 1 keer trilt
4. Dat je 430 euro ervoor betaald hebt is DUUR ? weet ik niet, kan je beter Sony Xperia S (levertijden en prijzen) volgen om te vergelijken.

edit: Bijna alles wat hierboven staat, staat ook in de handleiding....... :? |:(

[...]

Zo erg is het batterij probleem ook weer niet als ik dit over de HTC One X lees :

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 22:03
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:23:
ja dat probleem heb ik dus nu ook, eerst wilde hij helemaal niet updaten met companion, ouwe companion er af gegooid en een nieuwe gedownload bij sony en ja hoor hij ging updaten, toen kwam er een schermpje dat er een fout was opgetreen en dat ik het opnieuw moest doen, daarna een schermpje dat ik mijn telefoon moest loskoppelen en op nieuw opstarten, maar de telefoon was al uit en bij opstarten kom ik niet verder dan het sony logo, hard reset geprobeerd maar niets en het advies om de usb kabel aan te sluiten met de volume knop en start knop tegelijk in te drukken gaat m ook niet worden, dus wat nu nog????? |:(
[...]
Met behulp van Flashtool een verse ftf erop zetten. Dan ben je weer helemaal het mannetje. vrouwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
[...]
Je ? inwisselen voor .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je hier iets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
[...]
Updaten met SEUS :) (Sony ericsson Update Service)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38072118

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:33:
[...]
Heb ik nu geprobeerd maar geeft zelfde fout melding, instaleerd to ong. 20% en dan haakt hij af, ik probeer nu terug te zetten naar fabrieks instellingen via seus
Updaten met SEUS :) (Sony ericsson Update Service)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38072118

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zoooo heb dan eindelijk ook generic .73 er op staan en moet zeggen dat hij het wel verdomd lang vol houd zeg, echt hele verbetering met wat het was!

Hij staat al bijna 16 uur aan en heeft nog 67% over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook terug naar fabrieks instellingen lukt dus niet,met seus, dit is echt wel een aanslag op mijn meestal stabiele humeur :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
WeAreLegion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:36:
Zoooo heb dan eindelijk ook generic .73 er op staan en moet zeggen dat hij het wel verdomd lang vol houd zeg, echt hele verbetering met wat het was!

Hij staat al bijna 16 uur aan en heeft nog 67% over :D
Eens, de .73 doet echt wonderen. Ik red met normaal gebruik makkelijk de 26 uur, het gekke is dat de eerste 50% echt snel gaan... daarna kruipt die batterij pas omlaag. Heel apart.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:41:
Ook terug naar fabrieks instellingen lukt dus niet,met seus, dit is echt wel een aanslag op mijn meestal stabiele humeur :( 8)7
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37920332

Telefoon UIT
dan volume omlaag ingedrukt houden
dan USB kabel in de PC stoppen werkt niet ?

[ Voor 3% gewijzigd door Wai_AM op 19-04-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt dus wel zeuren, morgen maar naar kpn, want om nog 2 jaar lang naar een scherm te kijken .......
Hoop dat zij wat kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Wat is Generic CE1?

En ik zit nu op World, enige reden om naar CE1 of NL te gaan?

[ Voor 63% gewijzigd door mbttr op 19-04-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Central European

edit: NL voor Burgeralarm ?

[ Voor 9% gewijzigd door Wai_AM op 19-04-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:48:
[...]

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37920332

Volume omlaag ingedrukt houden en dan USB kabel in de PC stoppen werkt niet ?
Nee , hij start de update maar zegt dan na 20% dat het mislukt is en als eventuele oplossing adviseren ze, de batterij er uit te halen, grapjassen. Hij blijft hangen op het sony logo en verder komt hij niet met opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Dat hier een daar een punt prettiger leest. Mijn ervaring is dat mensen vrij snel afhaken bij zo'n lange lap tekst zonder hier en daar een zin af te breken. Wel zo handig als je hulp zoekt dat mensen je verhaal lezen :9~

Maar zoals hier al eerder gepost, heb je die Power en Vol up combo al eens getest? Bij mij werkte die de eerste keer ook niet, bleek dat ik fout zat. Je moet het echt in blijven houden tot hij drie keer kort vibreert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:54:
[...]
O oke, heb ik al geprobeerd en ook tot 3x trillen,maar het blijft een zwart scherm met sony logo.

Dat hier een daar een punt prettiger leest. Mijn ervaring is dat mensen vrij snel afhaken bij zo'n lange lap tekst zonder hier en daar een zin af te breken. Wel zo handig als je hulp zoekt dat mensen je verhaal lezen :9~

Maar zoals hier al eerder gepost, heb je die Power en Vol up combo al eens getest? Bij mij werkte die de eerste keer ook niet, bleek dat ik fout zat. Je moet het echt in blijven houden tot hij drie keer kort vibreert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Je kunt ook de Flashtool proberen? Even op XDA kijken of in het Rooten topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:59:
Je kunt ook de Flashtool proberen? Even op XDA kijken of in het Rooten topic.
Ik vind eigenlijk gewoon dat het normaal zou moeten lopen, en niet zo via allemaal omwegen, als het bij zo n simpele update al fout gaat hoe moet dat dan bij de a.s. I.C. Update ik heb deze telefoon pas 3 weken en heb in het verleden toch een aantal sony ericssons gehad, maar eigenlijk nooit zulke problemen gehad, hiervoor had ik een htc Desire en ook nooit een probleem gehad met updaten, wat doe ik verkeerd als al die anderen toch deze update hebben gedaan, en volgens mij, als ik zo lees fluitend en met twee vingers in hun neus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:54:
[...]

Nee , hij start de update maar zegt dan na 20% dat het mislukt is en als eventuele oplossing adviseren ze, de batterij er uit te halen, grapjassen. Hij blijft hangen op het sony logo en verder komt hij niet met opstarten
Dus je hebt via SEUS geprobeerd om te updaten..
Hij heeft alle files gedownload...
en dan stopt ie na 20 %?
edit: bij welke stap loopt ie vast ?

[ Voor 4% gewijzigd door Wai_AM op 19-04-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:17:
[...]

Dus je hebt via SEUS geprobeerd om te updaten..
Hij heeft alle files gedownload...
en dan stopt ie na 20 %?
edit: bij welke stap loopt ie vast ?
Hij heeft ze gedownload naar mijn computer en gaat ze instaleren naar mijn telefoon, dat gaat goed tot ongeveer 20% dan geeft hij het bericht instaleren op telefoon mislukt, probeer het opnieuw.
En dat heb ik nu een paar keer geprobeerd, ik heb nu ook een poging gedaan om met seus naar fabrieks instellingen te resetten maar dat wil ook niet verder dan ong. 25%, het gevolg is nu dat ik met een niet opstartbare telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:35:
[...]

Hij heeft ze gedownload naar mijn computer en gaat ze instaleren naar mijn telefoon, dat gaat goed tot ongeveer 20% dan geeft hij het bericht instaleren op telefoon mislukt, probeer het opnieuw.
En dat heb ik nu een paar keer geprobeerd, ik heb nu ook een poging gedaan om met seus naar fabrieks instellingen te resetten maar dat wil ook niet verder dan ong. 25%, het gevolg is nu dat ik met een niet opstartbare telefoon zit.
Daarom, probeer alles eens te flashen via Flashtool? Ja, het is niet de manier waarop het moet gaan. Maar nu zit je met een telefoon die niets doet dus het is 't proberen waard. Download je de juiste .73 firmware en knallen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
bartsled schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:43:
[...]

Daarom, probeer alles eens te flashen via Flashtool? Ja, het is niet de manier waarop het moet gaan. Maar nu zit je met een telefoon die niets doet dus het is 't proberen waard. Download je de juiste .73 firmware en knallen maar!
Wat te denken van een andere pc 8)7 Als hij wel begint maar gedurende het proces kapt denk ik eerder dat je USB poort niet helemaal lekker mee werkt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heb ik pas een maandje of 3
Rctworld schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:45:
[...]

Wat te denken van een andere pc 8)7 Als hij wel begint maar gedurende het proces kapt denk ik eerder dat je USB poort niet helemaal lekker mee werkt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:01:
die heb ik pas een maandje of 3
[...]
Wat maakt het uit hoe lang je hem hebt? 8)7 Drivers kunnen bijvoorbeeld een hoop verstoren. En die Xperia S was ook net nieuw dus.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes yes yes gelukt, was slimme opmerking van die usb, poort ik had hem aan een hub hangen, en heb nu de 3.0 usb gebruikt direct aan mijn computer en hoppa geupdate.
iedereen bedankt voor t zoeken naar de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Geen dank. Gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
oke @ AmbroosV
Kan je in de TS zetten dat mensen bij het updaten beter gewoon een goede USB poort gebruikt ipv een USB HUB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wai_AM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:16:
oke @ AmbroosV
Kan je in de TS zetten dat mensen bij het updaten beter gewoon een goede USB poort gebruikt ipv een USB HUB :)
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemad al ergens een test gezien hoe het met de krasbaarheid van het scherm zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:42:
Iemad al ergens een test gezien hoe het met de krasbaarheid van het scherm zit?
Ik zou zeggen probeer het eens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:18:
[...]

Ik zou zeggen probeer het eens! :D
Kan het proberen op mijn 2e xperia S >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik denk dat ze behoorlijk veel kunnen hebben, de meeste toestellen kunnen dat tegenwoordig wel (of tablets). Zolang je er vooral geen zand overheen schuurt ben je veilig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
WeAreLegion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:29:
Ik denk dat ze behoorlijk veel kunnen hebben, de meeste toestellen kunnen dat tegenwoordig wel (of tablets). Zolang je er vooral geen zand overheen schuurt ben je veilig ;)
Zit standaard screen protector overheen dus zelfs in dat geval ben je nog redelijk safe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Ik heb hem nu zo'n twee weken en ben er best blij mee. Het enige waar ik echt helemaal gek van word is dat stomme USB klepje. Zijn daar al mods voor? Behalve eraf slopen en niks terugzetten natuurlijk..

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudscheepers
  • Laatst online: 21-01 23:51
Zojuist mijn XPS weer terug na 3,5 week 8)7 weg ter reparatie.. (viel spontaan uit)
Heb hem via Telfort (KPN) en draai nu na een update via pc companion:

Phone software version:
1252-0023_6.0.A.3.73
GENERIC - user

File system version:
WORLD_6.0.A.3.73

Customization Version:
1257-1995_R4E

Maar heb het idee dat mijn XPS nu simlock vrij is.. Bij SIM Lock staat alles op 0 (incl. netwerk)
Betekend dit dat het inderdaad simlock vrij is?

[ Voor 6% gewijzigd door ruudscheepers op 19-04-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie last van het probleem dat jullie de telefoon niet kunnen aansluiten op de pc. Ik moet dan eerst de gegevens wissen van de app mtpapp voordat hij verbinding maakt met de pc. Als hij eenmaal verbinding heeft gemaakt dan krijg ik wel de Xperia S telefoon te zien, maar ik kom de mappen niet in. :?

Edit: via andere pc's doet hij het ook niet. Hetzelfde probleem...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:25:
Hebben jullie last van het probleem dat jullie de telefoon niet kunnen aansluiten op de pc. Ik moet dan eerst de gegevens wissen van de app mtpapp voordat hij verbinding maakt met de pc. Als hij eenmaal verbinding heeft gemaakt dan krijg ik wel de Xperia S telefoon te zien, maar ik kom de mappen niet in. :?
Laat hem eens gewoon een half uur aan je PC hangen, en wissel eventueel eens van USB-poort. Het duurt soms gewoon een tijdje voor de MtpApp klaar is om verbinding te maken. Irritante bug, maar aangezien ICS standaard MTP-ondersteuning heeft zou 't dan beter moeten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Okay .73 echt super batterij op moment, echt petje af als dit zo blijft :) dat music unlimited moest ik gelijk account voor aanmaken daar had ik geen zin in dus weer een rede meer om gewoon te rooten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:25:

Edit: via andere pc's doet hij het ook niet. Hetzelfde probleem...
Ik heb dit na flashen van wat roms ook gehad. Bij mij was door wat voor oorzaak dan ook het filesystem beschadigd. Heb in de telefoon zelf de "sd" geformatteerd, daarna werkt het weer als een zonnetje.

[ Voor 36% gewijzigd door riotrick op 19-04-2012 22:20 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:45:
[...]

> 90% groen lampje

[...]

[...]
Over opgefokt gesproken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Sherlock schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:26:
Ik heb hem nu zo'n twee weken en ben er best blij mee. Het enige waar ik echt helemaal gek van word is dat stomme USB klepje. Zijn daar al mods voor? Behalve eraf slopen en niks terugzetten natuurlijk..
Ja, dat USB klepje is idd vervelend, alhoewel dit na een tijdje ook wel went en helemaal omdat veel toestellen last hebben van power drains, waardoor je het toestel vaker en sneller aan het infuus moet hangen. Het geeft uiteraard wel een positieve bijdrage aan het design, maar handig is het niet. Daar komt nog eens bij dat door het klepje het maken van accessoires voor het toestel, zoals een dock, vermoeilijkt wordt.

Ook de plaats van de USB poort vind ik niet ideaal. Ik heb deze liever onder het toestel gezien, hetzij met of zonder het klepje, maar dan kan je het toestel tenminste normaal gebruiken als deze aan de lader hangt.

Heeft iemand het USB klepje (opzettelijk of per ongeluk) al gesloopt/verwijderd? >:)

[ Voor 4% gewijzigd door BaBy-G op 19-04-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik klop het maar even af, maar die drains zijn met .73 wel behoorlijk stuk minder. Telefoon staat nu bijna 23 uur aan en heb nog 51% over, heb gewhatsapped, dingen opgezocht op facepage, half uur gebeld :) erg netjes dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:57:
Okay .73 echt super batterij op moment, echt petje af als dit zo blijft :) dat music unlimited moest ik gelijk account voor aanmaken daar had ik geen zin in dus weer een rede meer om gewoon te rooten enzo
Ik heb zelf niet echt last van power drains, mijn toestel gaat zo'n 15 uur mee (licht gebruik), maar ik ga zo toch maar even .73 erop zetten.

Ik kreeg de update bijna 2 weken geleden al binnen, maar was telkens te lui om het toestel aan mijn PC te hangen en via PC Companion te updaten :') De update hiervoor (ik meen .67) was veel liever, deze kon gewoon via WiFi geïnstalleerd worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
[lui modus aan]

Moet ik om mijn accu opnieuw te laten kalibreren eerst deze helemaal leeg laten lopen en vervolgens de reset truuk (powerknop + volume up knop voor 10 sec samen ingedrukt houden tot dat het toestel trilt) toepassen en dan pas het toestel aan de lader hangen?

[lui modus uit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaBy-G schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:09:
[lui modus aan]

Moet ik om mijn accu opnieuw te laten kalibreren eerst deze helemaal leeg laten lopen en vervolgens de reset truuk (powerknop + volume up knop voor 10 sec samen ingedrukt houden tot dat het toestel trilt) toepassen en dan pas het toestel aan de lader hangen?

[lui modus uit]
Gewoon je telefoon normaal gebruiken, en af en toe eens uitzetten, power+volup tot 3x tril, en meer niet. Je batterij echt helemaal leegtrekken is heel erg slecht voor de capaciteit, die gaat dan snel achteruit! Ik laat die van mij nooit onder 10% gaan als het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo als goed is staanbinnenkort ook de creaties van Doomlord (XDA) voor de Xperia S op de server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
AmbroosV schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:54:
[...]

Gewoon je telefoon normaal gebruiken, en af en toe eens uitzetten, power+volup tot 3x tril, en meer niet. Je batterij echt helemaal leegtrekken is heel erg slecht voor de capaciteit, die gaat dan snel achteruit! Ik laat die van mij nooit onder 10% gaan als het gaat.
Roger that sir! :)

Als ik het goed begrijp heeft die power + volume up truuk verschillende standen; 1x trillen, 3x trillen en nog iets :? Allemaal met een andere functie, zou jij dit in de openingspost nog kunnen bijwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaBy-G schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:05:
[...]

Roger that sir! :)

Als ik het goed begrijp heeft die power + volume up truuk verschillende standen; 1x trillen, 3x trillen en nog iets :? Allemaal met een andere functie, zou jij dit in de openingspost nog kunnen bijwerken?
Ik weet zelf eigenlijk niet wat ze juist doen, en ik kan nergens echt volledige informatie vinden. Het enige dat ik weet is dat 3x trillen ruwweg equivalent is aan de klassieke 'battery pull and replace'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
WeAreLegion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:57:
Vind de accu ook prima zo. Hij slaapt ook wat af die telefoon. Heel wat beter dan dat actieve gebeuren, al heb ik wel het idee dat WiFi bij deze telefoon meer accu verbruikt dan 3g, dat was bij mijn Desire wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd om met PCompanion en SEUS een update te verkrijgen naar .73 maar als ik dat doe krijg ik de melding alles is al "up to date" ik dus kijken maar heb nog steeds .63. Het af en aan vinken van "usb-debugging" plus restarten telefoon en opnieuw pccompanion op starten hielp ook niet. Het flashen vind ik te risico vol sinds dat mn garantie doet vervallen sinds ik dat lees op t-mobile forums sinds ik een branded heb...

Iemand enig idee om mij verder te helpen zonder te knoeien met de "bios" ie flashen?
Ik krijg er een punt hoofd van... :'(

En anders wachten tot de officiele update van t-mobile....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Vandaag word de mijne omgeruild aan de deur. Toestel besteld bij studentmobiel met t-mobile abo. Klantenservice van t-mobile gebeld en vervolgens een omruilafspraak gemaakt. Was trouwens een 12w11, nu maar hopen dat ik een 12w13 of hoger krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
AmbroosV schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:54:
[...]

Je kunt je accu niet helemaal leegtrekken. De huidige accu's bevatten elektronica die diepontlading tegen gaan waardoor je ze niet te ver leeg kunt trekken, tenzij je ze heel erg lang ongebruikt laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Nu online
Een dag verder en de batterij capaciteit is weer gezakt naar 1715. Eigenlijk een nacht opladen verder, want ik had de capaciteit nog even gecheckt voor het opladen. Toen was het gewoon nog 1750. Heeft niemand van jullie dit?

Zou het eventueel kunnen komen doordat hij nog een paar uur aan de oplader hangt, nadat hij vol is? Bij de x10 was het nog dat hij bij 100% weer terug loopt naar 90 en dan weer gaat laden. Toen ik de batterij monitorde, zag
ik dat hij tijdens het opladen al die tijd op 100% blijft.

Nu ga ik geen battery pull doen, en kijken of hij nog verder gaat zakken als ik hem weer oplaad. Gister was de capaciteit ook precies gezakt naar 1715.

[ Voor 13% gewijzigd door drav91 op 20-04-2012 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Hmm, ik zet mn Xperia vanmorgen uit om opnieuw op te starten, en hij gaat niet meer aan :/ het lampje van het opladen gaat ook niet meer aan, en als ik hem aan de pc hang gebeurd er ook niks...

Dadelijk maar even de manual op werk erbij pakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor de derde keer mijn toestel ingeruild; week 14 ben benieuwd!
Pagina: 1 ... 42 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.