Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zie ik het over het hoofd maar kan je muziek die je aan het afspelen bent niet meer plaatsen op je eigen pagina in facebook zoals dat eerder wel kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 23:19:
Misschien zie ik het over het hoofd maar kan je muziek die je aan het afspelen bent niet meer plaatsen op je eigen pagina in facebook zoals dat eerder wel kon?
Kan wel met de "vind ik leuk". Een keertje tappen op de albumcover en dan komt die optie te voorschijn. Jammere is wel dat je, voor je dezelfde track nog eens kan posten altijd eerst je vorige post moet verwijderen (kan ook via de app), en dat duurt wel altijd een paar seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
Even voor de goede orde, iedereen die geen last heeft van de drain gebruikt .67 of .73 zonder een enkele app te verwijderen? Dus ook McAfee niet? Dan ga ik namelijk maar eens een full wipe uitvoeren en niks verwijderen...

Heb nu zelfs met Juice Defender Ultimate al moeite om de 24 uur te halen zonder dat ik hem echt gebruik. Al is het wel handig te vermelden dat alleen in de 8 uur dat hij uit stond vannacht al 10% drain heeft gehad volgens de teller... Blijft een beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:12
Rctworld schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 00:34:
Even voor de goede orde, iedereen die geen last heeft van de drain gebruikt .67 of .73 zonder een enkele app te verwijderen? Dus ook McAfee niet? Dan ga ik namelijk maar eens een full wipe uitvoeren en niks verwijderen...

Heb nu zelfs met Juice Defender Ultimate al moeite om de 24 uur te halen zonder dat ik hem echt gebruik. Al is het wel handig te vermelden dat alleen in de 8 uur dat hij uit stond vannacht al 10% drain heeft gehad volgens de teller... Blijft een beetje vreemd...
Full wipe, .73 Generic NL en een battery reset zijn de beste opties voor een proper battery life. Let wel op dat je met zo'n reset weer even moet acclimatiseren qua batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neu, battery blijft moeizaam bij mij. Ik wacht op 73 bij T-Mobile. Al die succes verhalen over 24 uur??? Ik haal er 10 met nauwelijks activiteit. GPS uit, Wi-Fi idem, nauwelijks verkeer (sms, app, surf)... Bedroevend vind ik t tot nog toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Generic NL .73, en verwijder wel altijd alle apps die er standaard opstaan en die weg kunnen (behalve Power Saver, maar die gebruik ik niet). Xperia Hot Shots, PlayNow, McAfee, ... zwier ik er allemaal onmiddelijk af. Battery drain in standby is hier nu echt heel erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb die stock screenprotector er ook maar afgesloopt. Hij trekt minder stof aan, en het scherm is ook minder stroef. Een hele verbetering al zeg ik het zelf...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen kpn .73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:04

Hmm, ik heb vannacht ook weer 18% drain gehad 8)7 met .73 firmware. Ik begrijp er niets meer van :?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
De Xperia S van mijn vriendin is gisteravond echt te ver leeg geraakt (iets met drain...). Heeft de hele nacht aan de oplader gehangen, maar het enige dat gebeurt is dat er een rood lampje gaat branden. Hij gaat dus niet meer aan. Zijn daar nog handige tips voor, of kan dat ding beter retour?

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat je moet doen is hem even van stroom af halen en er weer opnieuw in doen als je dat nog niet gedaan heb :) daarna schiet hij vanzelf wel aan (sony logo) en dan krijg je laad schermpje te zien :) laat maar even weten of dat werkte (bij mij wel namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Nee, dat heb ik ook al geprobeerd. En zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dreamscape schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:36:
Nee, dat heb ik ook al geprobeerd. En zonder succes.
Mmmm even denken hoor wat ik nog meer kan verzinnen. Andere stopcontact geprobeerd? Andere oplader (van oudere telefoon), power ingehouden tot hij 3x trilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Met andere oplader (van mijn Arc) doet hij niets. Lampje gaat ook niet branden. Dat duurde bij zijn eigen oplader ook een hele tijd, maar na een half uur aangesloten laten ging dat lampje wel aan. Power ingedrukt houden werkt overigens ook niet. Tenzij dat meer dan 40 seconden moet, want toen ben ik er maar eens mee opgehouden.
Voor de zekerheid ook een ander stopcontact geprobeerd, maar dat moet eigenlijk niet uitmaken. Het maakte dus ook niets uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
sorry moest

volume up + power voor 15 seconden zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
Ah, dat ga ik even aan mijn vriendin doorgeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
WeAreLegion schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:54:
sorry moest

volume up + power voor 15 seconden zijn .
Yup even goed ingedrukt houden. Hij trilt eerst 1x, dan nog paar seconden wachten tot hij 3x trilt. Dat is effectief een battery pull.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja klopt dat truckje werkt eigenlijk voor meeste dingen wel goed :)

Zag trouwens dat FreeXperia met custom bezig was dus misschien toch maar eens unlocken en rooten enzo :) ik zat te wachten op music unlimited maar dat duurt te lang ik houd het wel bij spotify :)

trouwens voor de mensen die geintreseerd zijn in server heb facebook pagina aangemaakt http://www.facebook.com/xdafileserver

(weet eigenlijk niet of dit mag maar tis verder geen reclame verdien er niks mee haha) kost me alleen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
die link doet het niet ;0

De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.
Je hebt op een link geklikt die niet meer geldig is of een verkeerd adres getypt. Sommige internetadressen zijn hoofdlettergevoelig.

Terug naar startpagina
Terug naar de vorige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
haha moet wel juiste link invullen

http://www.facebook.com/xdafileserver

Aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 21:46
WeAreLegion schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:21:
Ja klopt dat truckje werkt eigenlijk voor meeste dingen wel goed :)

Zag trouwens dat FreeXperia met custom bezig was dus misschien toch maar eens unlocken en rooten enzo :) ik zat te wachten op music unlimited maar dat duurt te lang ik houd het wel bij spotify :)

trouwens voor de mensen die geintreseerd zijn in server heb facebook pagina aangemaakt http://www.facebook.com/xdafileserver

(weet eigenlijk niet of dit mag maar tis verder geen reclame verdien er niks mee haha) kost me alleen geld
music unlimited is al een tijdje beschikbaar en werkt hartstikke goed, ook icm ps3 en pc

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oh moet je nagaan hoe goed ik dat bij houd haha ik ben echt te druk met die server :) ik steek daar zowat al mijn vrije tijd in namelijk. Zal er zo even naar kijken (dat werkt toch alleen met locked bootloader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
riotrick schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:07:
[...]

Yup even goed ingedrukt houden. Hij trilt eerst 1x, dan nog paar seconden wachten tot hij 3x trilt. Dat is effectief een battery pull.
Mijn vriendin heeft het op het werk even geprobeerd, maar helaas... hij wil niet meer.
Gelukkig is het haar werktoestel en dus is een koerier van KPN zakelijk al met een vervangend toestel onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Een alpha versie van CM9 is beschikbaar, het gaat hard zeg!

[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 17-04-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 16-09 14:09
Klopt, gisteren even geprobeerd op mijn toestel die ik officieel nog terug moet sturen naar T-Mobile.
Werkt wel soepel, maar Wi-Fi doet nog niks, BT doet het nog niet en ik geloof gelezen te hebben dat het telefoon gedeelte ook nog niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
nevermind...

[ Voor 95% gewijzigd door riotrick op 17-04-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:09:
Klopt, gisteren even geprobeerd op mijn toestel die ik officieel nog terug moet sturen naar T-Mobile.
Werkt wel soepel, maar Wi-Fi doet nog niks, BT doet het nog niet en ik geloof gelezen te hebben dat het telefoon gedeelte ook nog niet werkt.
Ik kreeg ook een nieuwe toegestuurd ivm de gele vlekken en ze zei telefonisch dat er in de doos een brief met instructies zou zitten waarheen ik mijn oude moest sturen. Die zat er niet bij dus ik heb nu 2 s'en. Weet jij waarheen je je oude toestel moet sturen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ik weet wel waar hij heen gestuurd moet worden, maar geen idee hoe ze het willen controleren.... Zou de oude op moeten sturen naar Dynafix, met in de doos een briefje met naam en adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren ging de laatste 30% accu al erg lang mee. Ik heb m toen 's avonds maar even compleet leeg laten gaan door wat spellen te spelen enzo. Daarna volledig opgeladen terwijl die uit stond en nu iets meer dan 12 uur later staat die nog op 92%! :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 17-04-2012 13:11 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:55:
Ik weet wel waar hij heen gestuurd moet worden, maar geen idee hoe ze het willen controleren.... Zou de oude op moeten sturen naar Dynafix, met in de doos een briefje met naam en adres.
Dan stuur je hem naar Dynafix en dan repareren ze hem? Krijg je hem dadelijk weer terug gestuurd. ;)

Verschil van die .73 firmware merk je trouwens goed. Gaat een stuk beter.

( Zag trouwens nog een verschil met mijn 12W11 en 12W13, bij de front camera zat bij de 11 een soort kartelrand rond de camera terwijl bij de 13 het gewoon 1 kleur grijs is wat een stuk netter eruit ziet...Iemand dat ook opgevallen ov is dat gewoon verschillend per toestel? ) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Damian schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:16:
Ik heb die stock screenprotector er ook maar afgesloopt. Hij trekt minder stof aan, en het scherm is ook minder stroef. Een hele verbetering al zeg ik het zelf...
mag ik vragen hoe jij deze eraf hebt gehaald? ik krijg em er niet af namelijk -_-

reageert het scherm verder ook beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
"externe reparatiedienst (Sony) geeft aan dat het defecte onderdeel niet voorradig is.
houdt u rekening met een langere reparatie tijd."

Geweldig, hier zat ik namelijk op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
randy_e schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:31:
[...]
mag ik vragen hoe jij deze eraf hebt gehaald? ik krijg em er niet af namelijk -_-

reageert het scherm verder ook beter?
Pulken tot je een ons weegt, en dan nog even verder... Bij mij was het een bitch om dat ding eraf te krijgen. Maar toegegeven, het scherm reageert echt beter en de knoppen onderin ook!

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Bloodhatch schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:40:
"externe reparatiedienst (Sony) geeft aan dat het defecte onderdeel niet voorradig is.
houdt u rekening met een langere reparatie tijd."

Geweldig, hier zat ik namelijk op te wachten.
Ben benieuwd. Mijne staat op "in behandeling":
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 12-4-2012 16:29:51
Transport - Conform specificaties ontvangen bij externe reparatiedienst 16-4-2012 21:03:51
Reparatie ETD - In behandeling 16-4-2012 21:08:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
M-Opensource schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:44:
Pulken tot je een ons weegt, en dan nog even verder... Bij mij was het een bitch om dat ding eraf te krijgen. Maar toegegeven, het scherm reageert echt beter en de knoppen onderin ook!
Hmmm... ik ben op zich niet ontevreden over de screenprotector, maar als de knoppen er beter van gaan reageren dan is het wel het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
SToRM666 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:49:
[...]

Hmmm... ik ben op zich niet ontevreden over de screenprotector, maar als de knoppen er beter van gaan reageren dan is het wel het overwegen waard.
Ik kan je vertellen dat ik er zeker geen spijt van heb. Scheelt echt wel een hoop frustratie van het 3x die back-button aantikken. Overkomt me bijna niet meer.

@Robin64; kan me niet herinneren dat ik daar last van had. Hij was clean bij mij.

[ Voor 9% gewijzigd door M-Opensource op 17-04-2012 13:52 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:32
Als de standaard screenprotector eraf is moet het scherm dan nog schoongemaakt worden ivm plak resten? Dacht ergens een tijd terug gelezen te hebben dat het scherm dan sticky was na het verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
respect dat t je gelukt is, maar denk niet dat t bij mij gaat lukken... belachelijk zo goed zit ie erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin64 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:52:
Als de standaard screenprotector eraf is moet het scherm dan nog schoongemaakt worden ivm plak resten? Dacht ergens een tijd terug gelezen te hebben dat het scherm dan sticky was na het verwijderen.
Viel bij mij wel mee, beetje poetsen en t is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randy_e schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:11:
respect dat t je gelukt is, maar denk niet dat t bij mij gaat lukken... belachelijk zo goed zit ie erop
D8 ik ook maar je moet in de bovenhoek beginnen en blijven pulken totdat je een hoekje los hebt. Alleen met je nagels niet iets anders scherps gebruiken natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Vannacht 3% drain gehad in vliegtuigmodus, dat is best vreemd want toen ik hem gisteren helemaal uitzette stond hij 10% lager toen ik hem weer aanzette. Ik denk dus dat de kalibratie nog steeds niet super is... Zal dit er wat mee te maken hebben dat ik hem in principe nooit van 100% naar 0% laat gaan zonder uit te zetten('s nachts zet ik hem altijd uit)?

Zelfs met Juice Defender komt hij bij mij met zeer matig gebruik nog steeds niet boven de 30 uur :(

[ Voor 12% gewijzigd door Rctworld op 17-04-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Nu online
dreamscape schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:48:
Mijn vriendin heeft het op het werk even geprobeerd, maar helaas... hij wil niet meer.
Gelukkig is het haar werktoestel en dus is een koerier van KPN zakelijk al met een vervangend toestel onderweg.
Dat was iets te simpel gedacht. Quote van vriendin op de mail:
KPN Zakelijk handelt in dode mussen...
"Uw toestel wordt opgehaald en u ontvangt een leentoestel binnen 4 uur."

09:30
Het lijkt allemaal zo rooskleurig te gaan. De chauffeur moet er tussen 11:00 en 15:00 zijn, ik heb mijn vaste en mobiele nummer doorgegeven met de melding dat ik een slechte ontvangst heb op mijn mobiel.
11:00
Ik merk dat iemand mij op mijn mobiel poogt te bellen en bel nogmaals met KPN. "Nee, de chauffeur heeft inderdaad ook uw vaste nummer." Alles hoort goed te komen, hij kan er elk moment zijn.
14:00
Als ik 3 uur later nog steeds wantrouwig ben en opbel blijkt dat ze het verkeerde huisnummer hebben doorgegeven. Waarom de chauffeur ondanks dat hij 2 telefoonnummers van mij beschikbaar had niet heeft gebeld kan mij niet uitgelegd worden... Morgen tussen 12:00 en 16:00 gaan ze het nog een keer proberen.

Telefonieaanbieders blijken qua kwaliteit toch niet zo van elkaar te verschillen.
Dus het probleem is nog niet zo 1-2-3 opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Ook bij mij heeft gisteren het noodlot toegeslagen. Ik moest gisteren in België wezen en heb gedurende de rit Amsterdam - Gent - Zeebrugge mijn Xperia S continu in mijn broekzak gehad. In de middag tijdens het checken van mijn email was duidelijk gele vlekken rondom het scherm zichtbaar. Ook had ik het idee dat het scherm lichtjes knipperde, maar dit kan ook aan de lichtsensor liggen (alhoewel ik hier eerder geen last van heb gehad) -O-

Het probleem lijkt inderdaad temperatuur gerelateerd. Ik had gisteren een zwarte broek aan en mijn Xperia S in mijn broekzak. Tijdens het rijden scheen de zon vaak op mijn broek, waardoor de temperatuur van het toestel flink opliep en de gele vlekken zichtbaar werden. Toen het toestel weer was afgekoeld verdwenen gelukkig ook de gele vlekken (en ook het knipperen), maar deze zullen ongetwijfeld weer opkomen wanneer de temperatuur stijgt.

Het gaat hierbij overigens om een zwarte toestel uit 12W09. Ik heb contact opgenomen met the PhoneHouse en zij raadde mij aan om nog een maandje te wachten met het omruilen van het toestel, tenminste als ik er zeker van wil zijn dat het nieuwe toestel van de volgende batch is, waar hopelijk dit probleem is opgelost door Sony.

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:15:
Vannacht 3% drain gehad in vliegtuigmodus, dat is best vreemd want toen ik hem gisteren helemaal uitzette stond hij 10% lager toen ik hem weer aanzette. Ik denk dus dat de kalibratie nog steeds niet super is... Zal dit er wat mee te maken hebben dat ik hem in principe nooit van 100% naar 0% laat gaan zonder uit te zetten('s nachts zet ik hem altijd uit)?

Zelfs met Juice Defender komt hij bij mij met zeer matig gebruik nog steeds niet boven de 30 uur :(
Bij mij gaat het nu steeds beter T-Mobile 0,67 versie

Afbeeldingslocatie: http://www.box.com/s/66f03f3e10a8a1ac30de
Afbeeldingslocatie: http://www.box.com/s/2136f252f3ab4eaa5bf0
Afbeeldingslocatie: http://www.box.com/s/7ae82528b984fb4a399cAfbeeldingslocatie: http://www.box.com/s/b15fbd5829f8a7989e5e

Dit is wat ik er van kan bakken geen vliegtuigmodus oid, alles aan nfc,gps alleen umts modus maar mijn sim is nog niet geactiveerd (sim niet voorzien MM #2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Rctworld schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:15:

Kalibratie trekt vanzelf bij. Overigens is het ook onredelijk om complete dagen accuduur te verwachten. Telefoons van tegenwoordig redden dat niet meer, al zou het theoretisch gezien wel moeten kunnen (alles aan 11% over 8 uur hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:22:
[...]

Kalibratie trekt vanzelf bij. Overigens is het ook onredelijk om complete dagen accuduur te verwachten. Telefoons van tegenwoordig redden dat niet meer, al zou het theoretisch gezien wel moeten kunnen (alles aan 11% over 8 uur hier)
Je bent wel een beetje tegenstrijdig. "Telefoons van tegenwoordig halen dat niet meer". 8/11*100/24 is mogelijk 3,03 dagen.

Mijn telefoon heeft 4 dagen lang aangestaan. Met update via pc companion, beetje bellen, email e.d.
Na precies 4 X 24 uur was er nog 16 % volgens de display over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mookie1979
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06-2023
KPN heeft nu ook eindelijk de .73 update. Ben erg benieuwd. Over het algemeen tevreden over mijn Xperia maar de batterij is toch niet zo best tot nu toe. Vannacht een drain gehad van zo'n 30% in de spaarstand.

Heb hem trouwens ook laten vallen. Van een meter ongeveer op het perron. Klein stukje afgebroken van de onderkant en die voelt nu wat gammel aan. Maar aangezien het een flinke val was met doorrollen enzo, ben ik wel redelijk tevreden met deze ongewilde droptest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mookie1979 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:42:
KPN heeft nu ook eindelijk de .73 update. Ben erg benieuwd.
bedankt , ik ga meteen checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
grrr ik krijg die screenprotector er gewoon niet af, helaas pindakaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
randy_e schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:11:
grrr ik krijg die screenprotector er gewoon niet af, helaas pindakaas
Bij mijn eerste toestel kreeg ik hem er heel gemakkelijk af met een beetje pulken in de linker hoek inderin. Dit toestel heb ik geruild tegen een nieuwe omdat ik ook last had van gele plekken. Bij dit toestel (12W11) kreeg ik de screenprotector er ook met geen mogelijkheid af! Ik heb toen heel voorzichtig, met het dunste naaldje wat ik kon vinden, het hoekje van de screenprotector proberen op te tillen. Als je het heel voorzichtig doet krijg je ook geen krassen op het scherm. Op eigen risico natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:27:
[...]

Je bent wel een beetje tegenstrijdig. "Telefoons van tegenwoordig halen dat niet meer". 8/11*100/24 is mogelijk 3,03 dagen.

Mijn telefoon heeft 4 dagen lang aangestaan. Met update via pc companion, beetje bellen, email e.d.
Dat is puur idle, terwijl ik slaap. We hebben het hier over een scherm met een enorme resolutie die redelijk vel kan wat al heel wat sap trekt. Daarnaast een dual core die ook graag wat gebruikt. En na gebruik duurt het altijd even voordat het toestel weer in deep sleep gaat. Wat ik dus wel zeggen is dat met voor mij normaal gebruik er met welke smartphone vandaag er dag geen 2 dagen standbye in gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
maukoo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:20:
[...]

Bij mijn eerste toestel kreeg ik hem er heel gemakkelijk af met een beetje pulken in de linker hoek inderin. Dit toestel heb ik geruild tegen een nieuwe omdat ik ook last had van gele plekken. Bij dit toestel (12W11) kreeg ik de screenprotector er ook met geen mogelijkheid af! Ik heb toen heel voorzichtig, met het dunste naaldje wat ik kon vinden, het hoekje van de screenprotector proberen op te tillen. Als je het heel voorzichtig doet krijg je ook geen krassen op het scherm. Op eigen risico natuurlijk.
bah zelfs dat lukt niet, ik geef het op voordat ik em sloop... opzicht is ie nu ook wel goed :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:04:
Net mijn vervangende toestel gekregen en dit is er een uit 12W13. Hoop dat deze batch wel goed is :)

Laat het nog horen.
Heb jij al een update over deze batch? Geel scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ziezo, versie .73 van KPN staat erop. Ik ben benieuwd of ik iets van verschil ga merken. Wel gek dat ik die .67 versie gewoon via de telefoon binnenkreeg en nu met .73 via de PC Companion moest updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 18:27:
[...]

Ik wil daar weleens wat screenshots van zien eigenlijk. 3G/UMTS/WiFi/GPS/BT ON/OFF? Branding? Versie?

En update via pc companion is meteen ook ~30 min opladen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 22:50:
Ziezo, versie .73 van KPN staat erop. Ik ben benieuwd of ik iets van verschil ga merken. Wel gek dat ik die .67 versie gewoon via de telefoon binnenkreeg en nu met .73 via de PC Companion moest updaten.
In .73 zitten wat ingewikkelder veranderingen (diepe systeemservices en ik denk zelfs de kernel die een update hebben gekregen), en die kunnen moeilijk on-the-fly gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majesty schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:32:
[...]

Ik wil daar weleens wat screenshots van zien eigenlijk. 3G/UMTS/WiFi/GPS/BT ON/OFF? Branding? Versie?

En update via pc companion is meteen ook ~30 min opladen natuurlijk.
Helaas moet je dan een paar dagen geduld hebben. Ik heb er geen print van gemaakt.
Ik heb overigens wel alles uit. Alleen data aan. Hij is nu overigens 5,5 uur los van de kabel en geeft nog steeds 100% aan. Hoe betrouwbaar dat is weet ik niet. Ik heb wel gebeld en geïnternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanputten80 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:02:
[...]

Heb jij al een update over deze batch? Geel scherm?
Heb hem net nog even 50 minuten op 40 graden getest ( warmer krijg ik hem niet sinds .73 ) maar ik zie geen gele vlekken of waas aan de onder/bovenkant. Bij mij is het scherm dus in orde. Weet niet of er al meer mensen zijn hier met een toestel van 12W13?

( Ambroos, weet jij bij welke batch Sony het probleem exact heeft verholpen? Na 12W12? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Zijn er hier al mensen die bij KPN zitten en ervaring hebben met de service mbt het gele vlekken probleem? Doen ze moeilijk aan de telefoon? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hun klantenservice op de hoogte is van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:06:
[...]
( Ambroos, weet jij bij welke batch Sony het probleem exact heeft verholpen? Na 12W12? )
Geen idee, maar voor zover wat iedereen zegt klopt is vanaf 12W13 er veel minder kans op het probleem. Ik heb een 12W11 zonder probleem (van Coolblue), dus het is altijd een beetje een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 00:41
Ik heb een 12w09 en nog geen enkel probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
12w09 al 3 weken en ook (nog) geen problemen. echt een super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Vandaag ook geüpdate naar. 73 (kpn). Vervolgens heb ik gekeken naar de capaciteit van de batterij, was deze niet meer 1750.. Na een power+volume up was het wel weer opgelost.

Maar het rare was dat, toen ik de telefoon(12w12) kreeg en na updaten naar. 67, de batterij out of the box wel goed gecalibreerd was..

Dus let, na het updaten naar. 73, erop of je batterij nog goed gecalibreerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw met de android phones idd de batterij is zwak.

Heb een t-mobile abonnement maar heb nog firmware .63, firmware .73 is nog niet vrijgegeven door t-mobile.
Als ik nu update via wat ik nu vaak heb gelezen door PC Companion kan dit problemen opleveren voor mn abonnement?

Een andere vraag is hoe verwijder ik onzin bloatware programmas in simpele termen bijv facebook die je normaal niet kunt verwijderen...?

Laatste vraag. Ik las ergens hier "Full wipe, .73 Generic NL en een battery reset zijn de beste opties voor een proper battery life." hoe gaat die battery reset in zn werk alsmede die "full wipe" met nadruk op ik gebruik een abonnement?

Sorry voor de noob questions...

Alvast dank voor diegen die me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:12
drav91 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 02:09:
Vandaag ook geüpdate naar. 73 (kpn). Vervolgens heb ik gekeken naar de capaciteit van de batterij, was deze niet meer 1750.. Na een power+volume up was het wel weer opgelost.

Maar het rare was dat, toen ik de telefoon(12w12) kreeg en na updaten naar. 67, de batterij out of the box wel goed gecalibreerd was..

Dus let, na het updaten naar. 73, erop of je batterij nog goed gecalibreerd is.
Handig, was me nog niet opgevallen :) Hier net ook even een Power + Vol UP gedaan en hij staat weer op 1750 ipv 1723 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Het updaten heeft geen effect op je abbonoment. Het kan soms zijn dat als je een firmware uit een andere regio gebruikt dat je dan zelf de APN gegevens moet invullen.

Die onzin apps die niet te verwijderen zijn kan je alleen verwijderen als je root toegang hebt.

Battery reset zoals hier genoemd is volume + power knop inhouden net zolang dat je 3 vibraties krijgt. Maar als je het toestel nog geen twee weken hebt moet je nog geen zorgen gaan maken over batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
riotrick schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:32:
[...]

Daar is een app voor: Google Play: Notification Toggle

Werkt prima op de stock rom zonder root.
Top app! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Eindelijk aan het updaten naar .73 firmware (Hi)

ben benieuwd hoe mijn batterij het er vanaf brengt na deze update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joost89 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:08:
Eindelijk aan het updaten naar .73 firmware (Hi)

ben benieuwd hoe mijn batterij het er vanaf brengt na deze update. :)
De batterijduur is een stuk verbeterd sinds .73.
Ik heb gisteren dezelfde firmware als jou erop geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Hier ook de KPN .73 versie erop gezet. Ben benieuwd of de batterijduur beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Bij het zoeken naar de features van de .73 firmware kan ik niks vinden.

Kan iemand deze opsommen of is het alleen de verbeterde batterij duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Laatst online: 16-09 10:37
Ik heb ivm gele vlek zijkant en onder contact opgenomen met Dynafix. Zij geven aan dat je ervoor kunt kiezen om het toestel zelf op te sturen of door het bedrijf waar je toestel hebt aangeschaft. Ik ga denk ik het toestel zelf maar opsturen, hoop dat ik hem dan sneller binnen heb. Of is het handiger om het in dit geval door bedrijf zelf (castle.nl) op te laten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Laatst online: 27-01-2021
poestoe schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:56:
Ik heb ivm gele vlek zijkant en onder contact opgenomen met Dynafix. Zij geven aan dat je ervoor kunt kiezen om het toestel zelf op te sturen of door het bedrijf waar je toestel hebt aangeschaft. Ik ga denk ik het toestel zelf maar opsturen, hoop dat ik hem dan sneller binnen heb. Of is het handiger om het in dit geval door bedrijf zelf (castle.nl) op te laten sturen?
Ik zou het door Castle laten doen; daar heb je een koopovereenkomst mee; Sony is jou niets verschuldigd en mocht er iets mis gaan kun je makkelijker in contact treden met Castle dan met Sony.
Plus hoeveel zou het nou werkelijk schelen? 2 / 3 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 16:53:
Ik heb een 12w10 en nog geen gele plekken.
Heeft er iemand wel problemen met deze batch?
Ik heb een 12w09 en nog geen gele plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nopes ik heb ook een 12w09 en nog geen vlekken gezien :)

Heeft iemand trouwens een FTF file van die .73 van KPN dan kan ik die even op me server zetten :) en ook zelf gebruiken ;)

[ Voor 52% gewijzigd door WeAreLegion op 18-04-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
Hier ook een 12w09 en nog geen vlekken gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
FreakyFries schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:58:
[...]

Ik zou het door Castle laten doen; daar heb je een koopovereenkomst mee; Sony is jou niets verschuldigd en mocht er iets mis gaan kun je makkelijker in contact treden met Castle dan met Sony.
Plus hoeveel zou het nou werkelijk schelen? 2 / 3 dagen?
Ik zou het persoonlijk ook opsturen via de winkel/webshop waar je je toestel gekocht hebt. Al denk ik dat het in principe niet veel uitmaakt. Je hebt gewoon garantie van sony en dynafix stuurt je toestel gewoon weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
morscha schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:28:
[...]

Ik heb een 12w09 en nog geen gele plekken.
Ik had een 12W09 en had wel last van gele plekken. Een brede onderin en een strookje langs de rechterkant van het scherm en een plekje in rechter bovenhoek. Ik heb van T-Mobile een ruiltoestel gekregen maar deze bleek gewoon nieuw te zijn want de verzegeling zat nog gewoon op de doos incl. dat folieomhulsel om het toestel. Dit is een 12W11 trouwens en tot nu toe nog geen gele plekken. Ik heb al 2x een uur StabilityTest gedraait en 2x een half uur GTA3. Dus ik neem aan dat dit toestel gewoon goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Zucht, vandaag toch mijn toestel maar even inleveren bij T-Mobile. Gele vlek gaat toch wel irriteren.

Daar komt de Nokia E66 weer uit kast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn witte Tmobile 12W9 heeft iets van een gelige waas onderin maar ik blijf twijfelen (hoe langer ik kijk des te meer vlekken ik ga zien maar dat is een beetje inherent aan het staren naar een wit oppervlak ;) ). Kijk het nog even aan tot het echt zomer en warm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Zojuist een branded T-Mobile .67 naar .73 Generic NL geflashed.
Verschil is enorm!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

TotalRoef schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:30:
Zojuist een branded T-Mobile .67 naar .73 Generic NL geflashed.
Verschil is enorm!
:)
waar zit het verschil in dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Damian schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:35:
[...]

waar zit het verschil in dan?
Battery drain is veel minder geworden.
Daarnaast kan het sluitergeluid nu wel worden uitgezet en ben ik van dat lelijke tmobile bootscreen en een paar apps af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Ik heb mijn XPS net es naast die van mijn huisgenoot gelegd en het lijkt alsof mijn scherm een stuk valer is.. Zijn zwart lijkt zwarter te zijn. Komen allebei uit W11. Enig idee waar dat aan kan liggen? Helderheid staat op hetzelfde, firmware is anders. Baal er een beetje van dat ik dit gemerkt heb want tot ervoor was het mij noog opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:12
Is er inmiddels al iemand die z'n toestel terug heeft na reparatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Naar mijn idee is de kijkhoek wel beter nadat ik de standaard screenprotector heb verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Laatst online: 27-01-2021
mbttr schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:43:
Ik heb mijn XPS net es naast die van mijn huisgenoot gelegd en het lijkt alsof mijn scherm een stuk valer is.. Zijn zwart lijkt zwarter te zijn. Komen allebei uit W11. Enig idee waar dat aan kan liggen? Helderheid staat op hetzelfde, firmware is anders. Baal er een beetje van dat ik dit gemerkt heb want tot ervoor was het mij noog opgevallen.
Andere / geen screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
FreakyFries schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:26:
[...]

Andere / geen screenprotector?
Hmneen, allebei stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Andere firmware? Las pas op XDA dat in .73 de color temperature aangepast is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
ik heb een probleem met het updaten met pc companion, mijn telefoon en pc companion geven beiden aan dat er een update is maar als ik bijwerken aanklik,blijft er een leeg scherm staan en gebeurt er helemaal noppes, weet iemand of ik iets fout doe, ik heb zowel mijn comp als mijn telefoon al op nieuw opgestart maar geen enkel effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hebben jullie trouwens gewoon alles gereset met flashen of user stuff bewaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
WeAreLegion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:55:
Hebben jullie trouwens gewoon alles gereset met flashen of user stuff bewaard?
User staff bewaard maar as we speak ben ik hem gewoon helemaal opnieuw aan het flashen omdat hij bij mij maar blijft drainen, dus kan ik alsnog alles opnieuw doen 8)7

Maar theoretisch gezien hoef je user data niet te wipen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 18-04-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wat ik even niet snap is dat bootloader unlocken. Als je dat bij Sony laat doen dan ben je toch gewoon per definitie je garantie kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:14:
Wat ik even niet snap is dat bootloader unlocken. Als je dat bij Sony laat doen dan ben je toch gewoon per definitie je garantie kwijt?
Nee :) dat ben je niet.

Er staat MAY VOID niet dat het perse zo is, als jij bijvoorbeeld die gele vlekken heb dat heeft niks met die bootloader unlock te maken. Als je dat ding opstuurt en blijkt dat je processor is gesmolten dan word het een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

WeAreLegion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:16:
[...]

Nee :) dat ben je niet.

Er staat MAY VOID niet dat het perse zo is, als jij bijvoorbeeld die gele vlekken heb dat heeft niks met die bootloader unlock te maken. Als je dat ding opstuurt en blijkt dat je processor is gesmolten dan word het een ander verhaal ;)
mjah goed, maar dan is er een punt van discussie mogelijk. En leuk dat je hem weer kan relocken, maar er zal vast wel ergens een database zijn bij SE waarin mijn IMEI komt te staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Damian schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:19:
[...]

mjah goed, maar dan is er een punt van discussie mogelijk. En leuk dat je hem weer kan relocken, maar er zal vast wel ergens een database zijn bij SE waarin mijn IMEI komt te staan....
Ja is er ook, want ze slaan het op als je die code aanvraagt bij hun op de website. Maar goed als je hem locked wil niet zeggen dat ze makkelijk kunnen zien. Maar goed het is dus niet zo dat je gelijk geen garantie meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Laatst online: 11:27
WeAreLegion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:33:

Heeft iemand trouwens een FTF file van die .73 van KPN dan kan ik die even op me server zetten :) en ook zelf gebruiken ;)
Ik heb gister avond de update op mijn foon gedaan met seus (kpn) maar mocht jij een manier weten om deze er af te halen(van mijn telefoon )wil ik dat best doen Want ja eh alles gaat vanzelf dus ik heb geen ftf file.
Jammer dat ik dit niet wist want de ftf file zal ongetwijfeld wel even op je comp staan,had ik m best wel er af kunnen halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ouwefreaker schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:41:
[...]

Ik heb gister avond de update op mijn foon gedaan met seus (kpn) maar mocht jij een manier weten om deze er af te halen(van mijn telefoon )wil ik dat best doen Want ja eh alles gaat vanzelf dus ik heb geen ftf file.
Jammer dat ik dit niet wist want de ftf file zal ongetwijfeld wel even op je comp staan,had ik m best wel er af kunnen halen. :+
Nah je download niet de tft file, het zijn 3 bestanden die in de map van seus staan /db/<nummer>/ en dan FILE_<nummer> daar heb je de 2 grootste van nodig, er staat in custom rom sectie handleiding hoe het moet en als die er niet staat dan zet ik het zo wel hier neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Ff alles gewiped, "battery pull" gedaan(staat nu weer op 1750 zoals het hoort) en nu afwachten of het geholpen heeft :) In ieder geval geen standaard apps verwijderd tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb ik ook niet meer gedaan daarna :) ik maak dan desnoods wel folders aan of zet alles wat ik gebruik op een 2e scherm dan heb je dat hele app drawer niet meer ondig.
Pagina: 1 ... 41 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.