Ik heb de experia s nu een paar dagen in gebruik. Ik heb ook nog een galaxy s2 die ik een maand of 7 heb gebruikt. Nu ik eenmaal de experia s heb, wil ik om geen enkele reden, en voor geen goud terug naar de Samsung.
Wat een GEWELDIG scherm heeft deze telefoon. Super scherp, super resolutie, je kunt zowaar fatsoenlijk met deze telefoon internetten, dit in tegenstelling tot de galaxy s2. Kijkhoek is iets minder, maar hier heb je bij normaal gebruik geen last van. Dit wordt trouwens ruimschoots gecompenseerd door de uitmuntende schermprestaties bij zonlicht....
Geen last van vlekken en andere shit, de accu houd het langer vol dan mijn s2, die komt de dag niet eens door normaal gesproken, (ja ik gebruik hem goed, niet hele dag op vliegtuigmodus.. koop dan een dumbphone)
Wat ik niet begrijp is dat mensen deze telefoon zitten te vergelijken met toestellen van andere fabrikanten die nog moeten uitkomen, of dat gezeur over de chipset.... ik vind (nu ik het verschil merk) het scherm echt een van de belangrijkste onderdelen, iedere keer als je hem aan zet heb je profijt van de super scherpte resolutie en scherpte... of ie nou een dikke quadcore onder de motorkap heeft of niet de chipset is snel genoeg voor alles wat je er nu mee zou willen doen.
Heb echt niet geweten dat zo'n resolutie en ppi verschil zo'n andere beleving zou geven.
Ben momenteel even Sony fan.. mn nieuwe Sony tv is ook de mooiste tv ooit gemaakt, wel jammer dat er geen 3d brilletjes bij geleverd worden, maar dat terzeide.
Als je hem nog niet hebt.. gewoon kopen! Ola fijne avond verder!
[
Voor 5% gewijzigd door
rtenklooster op 15-04-2012 23:11
. Reden: ff verduidelijkt dat het scherm super is ;) ]