Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:58

SaN

Als je echt een gele vlek hebt zie je het wel hoor. Denk dat jullie het (nog) niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ja, maar goed ik stoor me verder niet echt aan de geligheid aan de onderzijde want zo duidelijk zichtbaar is het niet eens. Ik hoop alleen dat er geen vlekken in komen. Gezien het een 12W10 is zou die kans nog redelijk groot moeten zijn denk ik dat het vroeg of laat verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 07:54

JayPe

Ondertitel

We leven volgens mij in week 15 nu of niet? Een toestel geproduceerd in week 13 zal toch niet nu al in de winkels liggen? Worden die dingen ingevlogen of per containerschip vervoerd?

Naja: Zolang de prijs nog niet richting de 400,- gaat (los toestel, zonder abo) wacht ik nog maar even af.

In de tussentijd: heeft er iemand een foto van de 'productie-week-sticker'?

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
TiesB schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:35:
[...]

Een micro-HDMI, ik heb zelf deze kabel gekocht, en die werkt prima!
Heb er zelf een van dealextreme en die werkt ook prima.

Overigens kreeg ik vandaag echt een vieze gele vlek, ik zal hem dus toch naar even moeten terug brengen. Het is wel echt iets wat zich alleen voordoet als het apperaat warm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:04
Cyleo schreef op maandag 09 april 2012 @ 17:56:
[...]

Overigens kreeg ik vandaag echt een vieze gele vlek, ik zal hem dus toch naar even moeten terug brengen. Het is wel echt iets wat zich alleen voordoet als het apperaat warm is.
Ik heb even een foto van de gele vlek gemaakt. Ik heb overigens ook al een keer gehad dat het nog erger was... :'(

Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/4925/frontwlu.jpg

Overigens vreemd dat er 1500 mAh staat. Is dat bij jullie ook? Bij het andere scherm ("Battery Health Test") staat overigens wel gewoon 1750 000 uAh.
JayPe schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:51:

In de tussentijd: heeft er iemand een foto van de 'productie-week-sticker'?
U vraagt wij draaien:
Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/4552/backhc.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Oliesjeik1 op 09-04-2012 18:59 . Reden: link ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 10:12
bartsled schreef op zondag 08 april 2012 @ 17:53:
[...]

PC, PS3 en PCH idd via een kabeltje, de SXS uiteraard draadloos. Maar de SXS kan dus wel mn PCH benaderen en er van streamen.
Om mijn eigen probleem te beantwoorden voor het nageslacht:
Ik heb de naam van mijn tel veranderend in Verbonden Apparaten naar 'SXS', delen aangezet en m'n PS3 nog een keer laten zoeken. Na een minuut kreeg ik de melding op m'n telefoon dat mijn PS3 verbinding wilde maken. Wellicht dat de boel moeite had met de LT28i combi (of wat de naam ook is die standaard staat ingesteld).

In ieder geval werkt DLNA nu perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:05
Ik ben er ook achter dat als je het toestel in de broekzak houd de gele vlek dan ook verschijnt. Bij mij ziet het er ook zo uit als op bovenstaande foto. Morgenochtend word die van mij omgeruild door T-Mobile voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazigeside
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik ga die van mij ook maar eens warmstoken en kijken of er een vlek verschijnt. Tot nu toe heb ik alleen onderin een beetje een witte waas waar de homeknop zit zeg maar. 12w11 versie overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Vraagje over sony service center:

Zit er in Nederland ergens een service center m.b.t. mobiel telefoons? Als ik op de site van Sony kijk zie ik niet eens een kopje met "telefoon/mobiel" of iets dergelijks (zie "selecteer een optie" bij http://www.sony.nl/support/nl/repair/asc ).

Het is best karig dat er helemaal geen service center is in Nederland waar je je telefoon kan laten maken :X

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Oliesjeik1 schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:10:

Zit er in Nederland ergens een service center m.b.t. mobiel telefoons? Als ik op de site van Sony kijk zie ik niet eens een kopje met "telefoon/mobiel" of iets dergelijks (zie "selecteer een optie" bij http://www.sony.nl/support/nl/repair/asc ).

Het is best karig dat er helemaal geen service center is in Nederland waar je je telefoon kan laten maken :X
Voor reparatie van SE gsms kon je gewoon terecht bij Dynafix. Ik neem aan dat dit met Sony toestellen ook zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
JayPe schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:51:
We leven volgens mij in week 15 nu of niet? Een toestel geproduceerd in week 13 zal toch niet nu al in de winkels liggen?
Ik heb mijn toestel gekocht op 8 maart, week 10 dus. De productieweek was week 9 (12W09)
Oliesjeik1 schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:10:

Er is geen sony service center in nederland. Je moet dus naar de winkel/provider/website waar je je toestel gekocht hebt.

[ Voor 49% gewijzigd door riotrick op 09-04-2012 20:18 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan met je toestel gewoon terecht in de winkel waar je hem gekocht hebt, of je kan bij Dynafix langsgaan. Dynafix is het enige gecertificeerde servicecenter van Sony (Ericsson) in de BeNeLux. Jammer genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door AmbroosV op 09-04-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet een appart to yellow or not to yellow xperia oid?
Ik heb een 12w11 en geen vlekken.

Enfin ik heb even een luister test gedaan met de standaard koptelefoon.
En ik moet zeggen wat een goed ding ook er weer.
Jammer van de knopjes die er niet opzitten zo als harder en zachter en volgende en vorig nummer.
Het is dat ik een hekel aandraden heb en erg gewent ben aan nokia bh-905i
Maar voor de geluidskwaliteit hoef je geen andere koptelefoon te kopen.
ook mijn sportschool in ear plugs van sony kan ik nu op de plank mikken.

@riotrick heb je al een ant+ borstband voor het fietsen? Kost 40€ kan je in endomondo je rit plus hartslag opnemen. Werkt erg grappig. (ik heb hem zelf ook) je kan ook andere merken kopen maar diemvan adidas is in verhouding niet duur.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 21:42:
@riotrick heb je al een ant+ borstband voor het fietsen? Kost 40€ kan je in endomondo je rit plus hartslag opnemen. Werkt erg grappig. (ik heb hem zelf ook) je kan ook andere merken kopen maar diemvan adidas is in verhouding niet duur.
Beetje offtopic, maar even een korte reactie.

Ik heb op mijn fiets een garmin edge 500. Dat is een fietscomputer met gps/ant+. Daarbij heb ik een gsc 10 ant+ cadans sensor van garmin.

Een hartslagmeter + bijbehorend horloge heb ik ook, maar dan helaas eentje van polar. Die heeft geen ant+, maar werkt dan wel weer met technogym apparatuur in sportscholen. Overigens heeft garmin ook van die ant+ hartslagmeters, die vind je op amazon voor zo'n $35, of 45 euro in nederland.

Ik gebruikt eerder mijn telefoon met endomondo tijdens het fietsen. Maar tijdens de wat langere ritten hield de accu het niet lang genoeg uit. Vandaar dat ik zo'n garmin apparaatje gekocht heb. Die kan een uur of 20 op één lading mee.

[ Voor 12% gewijzigd door riotrick op 09-04-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Sinsd ik de .72 heb, crasht een aantal processen af en toe.
Bijv. Experia Home, en facebook.

Maar dat terzijde.

Weet iemand of je de tril instellingen kan aanpassen?
Standaard doet hij "bzz bzz" , maar kan je dit ook aanpassen dat ie langer trilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Androo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 07:57:
Sinsd ik de .72 heb, crasht een aantal processen af en toe.
Bijv. Experia Home, en facebook.

Maar dat terzijde.

Weet iemand of je de tril instellingen kan aanpassen?
Standaard doet hij "bzz bzz" , maar kan je dit ook aanpassen dat ie langer trilt?
De .72 ?? welke is dat, ik heb de .73 Generic SG en geen problemen.

Nog geen gele vlekken kunnen ontdekken gelukkig maar mijn telefoon is ook nog nooit echt warm geweest. Dus ja als deze bij mijn gebruik niet warm wordt dan zal ik dat probleem ook niet zo snel ondervinden. Ga m ook niet verwarmen om te kijken of deze het heeft. Hebben toch 2 jaar garantie dus mocht het later toch voorkomen dan laat ik m dan wel repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Leuk artikel op het Experia blog, waarin goed te zien is dat Sony's software optimalisatie heel goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:01
Zie dat verschil in scherm met die note .
Geef mij maar de Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 10-09 13:46
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:00:
[...]

De .72 ?? welke is dat, ik heb de .73 Generic SG en geen problemen.

Nog geen gele vlekken kunnen ontdekken gelukkig maar mijn telefoon is ook nog nooit echt warm geweest. Dus ja als deze bij mijn gebruik niet warm wordt dan zal ik dat probleem ook niet zo snel ondervinden. Ga m ook niet verwarmen om te kijken of deze het heeft. Hebben toch 2 jaar garantie dus mocht het later toch voorkomen dan laat ik m dan wel repareren.
de .73 bedoel ik my bad ;)

maar iemand een tip over het trillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Dynamix schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:02:
Leuk artikel op het Experia blog, waarin goed te zien is dat Sony's software optimalisatie heel goed is.
Een van de redenenen dat ik geen HTC meer hoef. Ik hoop wel dat Sony de lijn doorzet met ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Ik heb nu de sony ics " gelekte " versie op mijn arc s en ik had geen drain afgelopen nacht.
Echt waar 26% toen ik ging slapen en 26% toen ik 8 uurtjes later op stond.
Vreemd verhaal maar ik blijf het in de gaten houden.
Verder heb ik de rom helemaal kaal geplokken en draait alles soepeltjes.
Maar met een slag om de arm omdat het niks officieels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
jejeh schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:46:
Ik heb nu de sony ics " gelekte " versie op mijn arc s en ik had geen drain afgelopen nacht.
Echt waar 26% toen ik ging slapen en 26% toen ik 8 uurtjes later op stond.
Vreemd verhaal maar ik blijf het in de gaten houden.
Verder heb ik de rom helemaal kaal geplokken en draait alles soepeltjes.
Maar met een slag om de arm omdat het niks officieels is.
Arc S? Of XPERIA S? Maakt nogal een verschil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Ja vooral als je geel voor je ogen ziet >:)
Maargoed ik wou alleen maar aangeven dat het ics gebeuren er goed uit ziet.
De beta's waren minder maar het oogt/voelt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:01

Sherlock

No Shit

Is er een mogelijkheid (via een widget?) om de bluetooth/wifi/gps settings in het slidedown menu te krijgen? Mijn Desire Z met Sense had dit wel en ik mis dat eigenlijk wel in het menu van de Xperia S.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sherlock schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:26:
Is er een mogelijkheid (via een widget?) om de bluetooth/wifi/gps settings in het slidedown menu te krijgen? Mijn Desire Z met Sense had dit wel en ik mis dat eigenlijk wel in het menu van de Xperia S.
Widgets dan hulpmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Hij bedoelt denk ik de statusbar, en dat kan niet zonder root en / of custom firmware volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Sherlock schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:26:
Daar is een app voor: Google Play: Notification Toggle

Werkt prima op de stock rom zonder root.

[ Voor 4% gewijzigd door riotrick op 10-04-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:03
Er zijn wel widget apps die die functie bieden maar het werkt alleen onder ICS.

Snap ook niet waarom android dat niet standaard heeft. Wat ik dan eigenlijk nog vreemder vind is dat android niet standaard de mogelijkheid heeft om batterij percentage weer te geven in de balk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Robin64 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:33:
Er zijn wel widget apps die die functie bieden maar het werkt alleen onder ICS.

Snap ook niet waarom android dat niet standaard heeft. Wat ik dan eigenlijk nog vreemder vind is dat android niet standaard de mogelijkheid heeft om batterij percentage weer te geven in de balk .
Zie mijn post hierboven.

Voor de batterij percentages kun je iets als dit gebruiken: Google Play: Battery Notifier (Big Text)

[ Voor 23% gewijzigd door riotrick op 10-04-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:03
Die heb ik nog niet eerder gezien in mijn zoektocht. Zal het eens gaan proberen, dankje

Het werkt tot zover goed :) . Alleen even de icons aanpassen zodat het beter in stijl past.

Die batterij percentage apps ken ik wel maar die zien er niet uit. Bedoel dat ik het raar vind dat android alleen zo'n vaag icoontje bied en geen nummers. Nu kan je die nummers er zelf wel toevoegen door het framework aan te passen wat ik in het verleden vaak deed. Maar het lijkt mij zo voor de hand liggend.

[ Voor 39% gewijzigd door Robin64 op 10-04-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
De oplossing voor de battery drain bij mij is trouwens gebleken om hem niet leeg te laten gaan en een paar keer kort tussendoor op te laden en dan niet volledig. Heb nu al 18 uur met redelijk gebruik(30 minuten bellen, 2 uur internetten, 30 minuten muziek luisteren zoiets) en nog 35/40% over. Vrijdag was die al binnen 10 uur leeg met minder gebruik...

Nu nog dat toestel om zien te ruilen bij Studentmobiel.nl, want daar heeft men geen zin in :( En ik heb geen zin in Dynafix :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
De toestellen gekocht via Telfort moeten voor reparatie opgestuurd worden naar Teleplan. Ik baal eigenlijk wel, want een reservetoestel waar een microsim in kan, heb ik niet zomaar geregeld. Ik zal dus eerst een sim adapter moeten regelen... bah bah.

[ Voor 15% gewijzigd door Dynamix op 10-04-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Dynamix schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:51:
De toestellen gekocht via Telfort moeten voor reparatie opgestuurd worden naar Teleplan. Ik baal eigenlijk wel, want een reservetoestel waar een microsim in kan, heb ik niet zomaar geregeld. Ik zal dus eerst een sim adapter moeten regelen... bah bah.
Nou, daar heb je wel een punt ;) Die heb ik ook niet inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Nog iemand naast mij die het toestel bij Castle gekocht heeft en last heeft van gele vlekken? Ik heb een e-mail teruggekregen waarbij ik het toestel terug kan sturen en dat Sony deze om gaat ruilen voor een nieuwe. Zouden zij het merken als ik de NFC tags niet terugstuur in de doos? Misschien ook nog eventueel de headset (of alleen de oorhoesjes daarvan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Ik heb mijn toestel naar ThePhoneHouse voor reparatie teruggebracht. Daar kreeg ik gewoon een adaptertje voor de simkaart en een leentoestel. Als je hem zelf opstuurt naar een reparatieservice zou ik even langs een telefoonwinkel gaan voor zo'n adaptertje. TPH heeft ze in ieder geval wel liggen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Bloodhatch schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:12:
Nog iemand naast mij die het toestel bij Castle gekocht heeft en last heeft van gele vlekken? Ik heb een e-mail teruggekregen waarbij ik het toestel terug kan sturen en dat Sony deze om gaat ruilen voor een nieuwe. Zouden zij het merken als ik de NFC tags niet terugstuur in de doos? Misschien ook nog eventueel de koptelefoon (of alleen de oorhoesjes daarvan)?
Wanneer hebben ze je dit laten weten? Ik heb gisteren een ticket aangemaakt bij Castle dus hoop snel op bericht. Hebben ze letterlijk gezegd dat ze 'm omruilen voor een nieuwe of gaan ze 'm repareren?

[ Voor 0% gewijzigd door Oliesjeik1 op 10-04-2012 13:14 . Reden: typo ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Oliesjeik1 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:13:
[...]

Wanneer hebben ze je dit laten weten? Ik heb gisteren een ticket aangemaakt bij Castle dus hoop snel op bericht. Hebben ze letterlijk gezegd dat ze 'm omruilen voor een nieuwe of gaan ze 'm repareren?
Geachte heer,

We hebben dit probleem al eerder gehad met een klant en daarvoor loopt een omruilprocedure bij Sony.

U kunt het toestel naar ons terugsturen, dan kunnen we een omruilverzoek indienen bij Sony. Het ligt dan aan Sony of ze dit ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bloodhatch schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:12:
Nog iemand naast mij die het toestel bij Castle gekocht heeft en last heeft van gele vlekken? Ik heb een e-mail teruggekregen waarbij ik het toestel terug kan sturen en dat Sony deze om gaat ruilen voor een nieuwe. Zouden zij het merken als ik de NFC tags niet terugstuur in de doos? Misschien ook nog eventueel de headset (of alleen de oorhoesjes daarvan)?
Je kan het altijd proberen, hoewel het niet geheel netjes is natuurlijk :+ Ik vraag me af nu dit probleem bekend is of ze niet gewoon de gehele voorraad laten controleren nu? Of is het nog niet zo grootschalig dat dit goedkoper is dan hem telkens om te ruilen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000

Sherlock

No Shit

riotrick schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:32:
[...]
Daar is een app voor: Google Play: Notification Toggle

Werkt prima op de stock rom zonder root.
Ziet er goed uit, thanks!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

RobertowNL

For your gear!

Ook hier ''last'' van gele vlekken onder en rechtsboven in het scherm.
Daar 3 uur geleden gebeld met de KPN en Pro-assist heeft zojuist het toestel op gehaald. Nu maar hopen dat het niet te lang duurt.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:18:
[...]

Je kan het altijd proberen, hoewel het niet geheel netjes is natuurlijk :+ Ik vraag me af nu dit probleem bekend is of ze niet gewoon de gehele voorraad laten controleren nu? Of is het nog niet zo grootschalig dat dit goedkoper is dan hem telkens om te ruilen?
Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die de gele vlek niet opmerken (de "gewone" consument) en er dus ook niet mee terug gaan. Dus ik verwacht niet dat ze een hele batch gaan repareren of vervangen, omdat het inderdaad nog niet grootschalig genoeg is. Ze verdienen genoeg aan de mensen die het niet opmerken of het wel opmerken maar gewoon negeren. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Sinds het weekend ook in het bezit van de SXS, komende vanaf een M2. Wat een prachtig scherm... Had het weekend nog geen tijd gehad. Gisteren een microsim gehaald bij Vodafone en aan de slag gegaan. Paar dingen die me vooralsnog negatief opvallen:

- Batterij opladen, 1e keer toen het toestel nog niet ingeschakeld was geweest, duurde 3,5u!!! Met de originele lader/kabel.
- Ik merk dat de knoppen onderin echt niet altijd even soepel de aanraking registreren, moet soms echt twee keer drukken. Nu heeft kennelijk niet iedereen er last van maar ik vooralsnog wel. Even de komende dagen uitproberen.
- Het scherm is prachtig maar de kijkhoeken zijn niet goed. Ik heb (vooralsnog) geen gele vlekken, maar wel een hele lichte gele waas als ik het scherm ook maar een klein beetje schuin voor me houd. Ook alleen maar goed zichtbaar op een echt witte achtergrond dus ik normaal gebruik niet opvallend.
- Een klein stofje waarvan ik vermoed dat het tussen het glas en de door Sony opgeplakte screenprotector zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
MagicTempest schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:19:
Ik heb de telefoon nu een week en ook ik heb wel een paar opmerkingen. Toch ben ik wel erg tevreden tot nu toe. Mijn opmerkingen:

- Het standaard toetsenbord is niet helemaal lekker ontworpen. Vooral dat de leestekens verstopt zitten (punt en komma) vind ik erg hinderlijk. Hopelijk is dat opgelost bij de upgrade naar 4.0
- Het achterklepje hadden ze wat mij betreft beter een vaste achterkant kunnen maken. Hij is een beetje fragiel en beweegt een beetje. Vooral in de hoek linksonder (als je naar de achterkant van het toestel kijkt)

Verder ben ik zoals ik al zei erg tevreden.
Met het standaard toetsenbord, het laatste woord van je zin opvolgen met een spatie, dan kun je kiezen voor diverse leestekens die direct achter het laatste woord worden geplaatst. Twee keer een spatie is automatisch een punt. Ik blijf voorlopig even het standaard toetsenbord proberen, staat toch mooier dan swiftkey (alhoewel ik daar nog niet gekeken heb naar andere thema's (als die er al zijn)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
MistaDevine schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:27:
[...]

Met het standaard toetsenbord, het laatste woord van je zin opvolgen met een spatie, dan kun je kiezen voor diverse leestekens die direct achter het laatste woord worden geplaatst. Twee keer een spatie is automatisch een punt. Ik blijf voorlopig even het standaard toetsenbord proberen, staat toch mooier dan swiftkey (alhoewel ik daar nog niet gekeken heb naar andere thema's (als die er al zijn)).
Dit had ik inderdaad ook opgemerkt dus ik stoor me vooralsnog niet al te veel aan het standaard toetsenbord. Ik vroeg me wel af wie dat swipe nu eigenlijk gebruikt: is dit nu zoveel sneller?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oliesjeik1 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:29:
[...]

Dit had ik inderdaad ook opgemerkt dus ik stoor me vooralsnog niet al te veel aan het standaard toetsenbord. Ik vroeg me wel af wie dat swipe nu eigenlijk gebruikt: is dit nu zoveel sneller?
Het kan zeker sneller zijn, helemaal na een tijdje als er meer woorden in het woordenboek komen. Vind het alleen lastig met swipen dat het scherm altijd droog moet zijn. Met normaal typen lukt dat ook nog tijdens een regenbui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Laatst online: 27-01-2021
MistaDevine schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:27:
[...]

Met het standaard toetsenbord, het laatste woord van je zin opvolgen met een spatie, dan kun je kiezen voor diverse leestekens die direct achter het laatste woord worden geplaatst. Twee keer een spatie is automatisch een punt.
Tip van MistaDevine _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Wow dat is wel super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Heb hier ook net mijn sim kaart lopen verknippen. Iemand hier die ook bij KPN zit en van de 25 euro voor alles heeft geprofiteerd? Zo ja, al geprobeerd aanspraak te maken op het gratis leentoestel bij Personal Sim Premium(aangezien ik feitelijk de 150 euro p/m contract heb :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Cyleo op 10-04-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Majesty schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:07:
[...]

Ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die de gele vlek niet opmerken (de "gewone" consument) en er dus ook niet mee terug gaan. Dus ik verwacht niet dat ze een hele batch gaan repareren of vervangen, omdat het inderdaad nog niet grootschalig genoeg is. Ze verdienen genoeg aan de mensen die het niet opmerken of het wel opmerken maar gewoon negeren. Denk ik.
Ik vind dat ik ook tot de groep "gewone" consument behoor, maar als ik duidelijk een gele vlek zie bij whatsapp en dergelijke dan ga ik er gewoon mee terug. Zojuist bij PostNL afgeleverd, helaas worden de verzendkosten niet door Castle vergoed. Dus ik hoop dat mijn (nieuwe) toestel goed is wanneer ik deze mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Cyleo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:03:
[...]

Heb hier ook net mijn sim kaart lopen verknippen. Iemand hier die ook bij KPN zit en van de 25 euro voor alles heeft geprofiteerd? Zo ja, al geprobeerd aanspraak te maken op het gratis leentoestel bij Personal Sim Premium(aangezien ik feitelijk de 150 euro p/m contract heb :P )
Nouja, die van mij is nog niet ingegaan, maar dat is wel een geniaal idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Bloodhatch schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:03:
[...]

Ik vind dat ik ook tot de groep "gewone" consument behoor, maar als ik duidelijk een gele vlek zie bij whatsapp en dergelijke dan ga ik er gewoon mee terug. Zojuist bij PostNL afgeleverd, helaas worden de verzendkosten niet door Castle vergoed. Dus ik hoop dat mijn (nieuwe) toestel goed is wanneer ik deze mag ontvangen.
Als Tweaker schaar ik je niet onder de groep "gewone" consument, haha. Vooral om het feit dat je dit topic volgt en er ook in reageert betekent het dat je toch enige interesse hebt om het meeste uit je telefoon te halen.

Webwinkels hebben inderdaad het voordeel dat ze vaak goedkoper zijn dan normale winkels, maar het nadeel is dat je vaak niet even de winkel binnen kunt lopen om je toestel om te ruilen of met een medewerker te praten. Ben er zelf dan ook nog niet uit wat ik ga doen wanneer ik mijn Xperia P wil gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Majesty schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:14:
[...]

Als Tweaker schaar ik je niet onder de groep "gewone" consument, haha. Vooral om het feit dat je dit topic volgt en er ook in reageert betekent het dat je toch enige interesse hebt om het meeste uit je telefoon te halen.

Webwinkels hebben inderdaad het voordeel dat ze vaak goedkoper zijn dan normale winkels, maar het nadeel is dat je vaak niet even de winkel binnen kunt lopen om je toestel om te ruilen of met een medewerker te praten. Ben er zelf dan ook nog niet uit wat ik ga doen wanneer ik mijn Xperia P wil gaan kopen.
Ik heb mijn headset en NFC tags hier liggen, dus als ze hier niet naar vragen heb ik de verzendkosten er wel weer uit :). Daarbij ben ik geen tweaker, dat ik een account heb op Tweakers.net is iets anders :D. Inderdaad heb ik interesse om het meeste uit mijn telefoon te halen, maar geldt dat niet voor iedereen?

Misschien verstandig om toch een winkel binnen te lopen voor de aanschaf van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
riotrick schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:12:
[...]

Ik heb mijn toestel naar ThePhoneHouse voor reparatie teruggebracht. Daar kreeg ik gewoon een adaptertje voor de simkaart en een leentoestel. Als je hem zelf opstuurt naar een reparatieservice zou ik even langs een telefoonwinkel gaan voor zo'n adaptertje. TPH heeft ze in ieder geval wel liggen dus.
Ik had een dergelijke vraag nog even weggelegd bij Telfort. Inmiddels antwoord dat ik kosteloos een gewone SIM kan krijgen om de tijd te overbruggen. Een leentoestel is geen optie helaas. Dat betekent dat ik +/- 4 weken met een HD2 (met ICS) mag rondlopen...

[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 10-04-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Bloodhatch schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:30:
[...]

Ik heb mijn headset en NFC tags hier liggen, dus als ze hier niet naar vragen heb ik de verzendkosten er wel weer uit :). Daarbij ben ik geen tweaker, dat ik een account heb op Tweakers.net is iets anders :D. Inderdaad heb ik interesse om het meeste uit mijn telefoon te halen, maar geldt dat niet voor iedereen?

Misschien verstandig om toch een winkel binnen te lopen voor de aanschaf van je toestel.
Haha daar ben ik het niet helemaal mee eens, vooral door de welbekende uitspraak "als het maar werkt, dan vind ik het best". Maar dit is niet de plek om daarover door te discussiëren :D.

Bedankt voor de tip.

@ Dynamix:
Ik heb een Sim Only (normale simkaart) abonnement en ga een los toestel kopen, dan neem ik aan dat ze ook gewoon gratis een micro sim leveren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Laatst online: 17-09 10:12
Majesty schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:13:
[...]

Haha daar ben ik het niet helemaal mee eens, vooral door de welbekende uitspraak "als het maar werkt, dan vind ik het best". Maar dit is niet de plek om daarover door te discussiëren :D.

Bedankt voor de tip.

@ Dynamix:
Ik heb een Sim Only (normale simkaart) abonnement en ga een los toestel kopen, dan neem ik aan dat ze ook gewoon gratis een micro sim leveren of niet?
Bij Vodafone wel, uit mijn ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom Real Football 2012 (https://play.google.com/s...2HM&feature=search_result) niet werkt op de SXS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:35
MistaDevine schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:24:
[...] komende vanaf een M2. Wat een prachtig scherm... [...]
Wat is een M2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Laatst online: 16-04 21:07
@Bloodhatch:
Volgens mij is het niet vergoeden van de verzendkosten bij beroep op wettelijke garantie in strijd met de wettelijke kaders van consumentenkoop zoals vastgelegd in BW boek 7.
Volgens BW art. 7:17 moet het geleverde aan de overeenkomst en de redelijke verwachtingen die de koper mag hebben voldoen. Dit geldt niet als het gebrek aan de koper bekend was op moment van aankoop of het gebrek verwijtbaar is aan koper.
Volgens BW art. 7:18 is er in het eerste half jaar na aflevering sprake van omgekeerde bewijslast. Dit wil zeggen dat als de verkoper de wettelijke garantie niet wil nakomen wegens misbruik het aan verkoper is om te bewijzen dat dit het geval is.
Volgens BW art. 7:21 mag de verkoper hiervoor geen kosten in rekening brengen.
Volgens BW art. 7:24 moet de verkoper de schade van de koper (waaronder dus bijvoorbeeld verzendkosten vergoeden.
Volgens BW art. 7:6 mag hier bij consumentenkoop niet van worden afgeweken in het nadeel van de koper, dus ook niet via algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat komt omdat Gameloft een gigantisch ruk bedrijf is. Verdere uitleg is niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:03:
[...]

Dat komt omdat Gameloft een gigantisch ruk bedrijf is. Verdere uitleg is niet nodig ;)
Haha ok, duidelijk ;)

Edit: Ik zie dat er meerder games van Gameloft niet compatibel zijn, jammer want het lijken leuke games. Is er hiervoor ook nog een andere reden dan dat Gameloft een gigantisch ruk bedrijf is?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Sigis schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:02:
@Bloodhatch:
Volgens mij is het niet vergoeden van de verzendkosten bij beroep op wettelijke garantie in strijd met de wettelijke kaders van consumentenkoop zoals vastgelegd in BW boek 7.
Volgens BW art. 7:17 moet het geleverde aan de overeenkomst en de redelijke verwachtingen die de koper mag hebben voldoen. Dit geldt niet als het gebrek aan de koper bekend was op moment van aankoop of het gebrek verwijtbaar is aan koper.
Volgens BW art. 7:18 is er in het eerste half jaar na aflevering sprake van omgekeerde bewijslast. Dit wil zeggen dat als de verkoper de wettelijke garantie niet wil nakomen wegens misbruik het aan verkoper is om te bewijzen dat dit het geval is.
Volgens BW art. 7:24 moet de verkoper de schade van de koper (waaronder dus bijvoorbeeld verzendkosten vergoeden.
Volgens BW art. 7:6 mag hier bij consumentenkoop niet van worden afgeweken in het nadeel van de koper, dus ook niet via algemene voorwaarden.
Wow, bedankt dat je mijn huiswerk hebt gedaan _/-\o_. Ik heb n.a.v. jouw bericht hierover een reactie gestuurd naar Castle. Ik laat je morgen meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Die Cosmic Flow wallpaper he, zou dat nou heel veel stroom van de batterij vragen bij normaal gebruik? Met normaal gebruik bedoel ik dus niet de hele dag er naar staren, maar de telefoon normaal gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frietsaus schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:47:
Die Cosmic Flow wallpaper he, zou dat nou heel veel stroom van de batterij vragen bij normaal gebruik? Met normaal gebruik bedoel ik dus niet de hele dag er naar staren, maar de telefoon normaal gebruiken. ;)
Het verschil is minimaal. Het enige jammere is dat het je homescreen wel duidelijk trager maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ok, nou dan laat ik die gewoon ingesteld want hij is supermooi op dit scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:35
Even inhaken op die microsimkaart. Ik heb het toestel los gekocht maar moest dus ook van gewoon naar microsim.
Bij de t-mobile shop langs geweest, ik heb al heel wat jaren een abbo daar. Voor een micro + gewone simkaart moest ik € 15,- betalen maar op een gegeven moment wenste de beste man mij veel plezier met m,n toestel. Ik hoefde niks te betalen, mag gezegt: leuke service van t-mobile 8)

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In The Phone House knippen wij altijd gewoon de SIM. Als ze dan niet meer werkt doen we pas een swap. Anders is dat gewoon veel te veel administratief werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
AmbroosV schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:46:
In The Phone House knippen wij altijd gewoon de SIM. Als ze dan niet meer werkt doen we pas een swap. Anders is dat gewoon veel te veel administratief werk.
Oh, je collega's in de Beurstraverse vertelden anders precies het tegenovergestelde. Dat ze altijd een swap doen ipv knippen. Hebben ze gedaan ook en ik vond het prima. :P

Minder is trouwens dat ik vanmiddag nog eens opgebeld werd door TPH, waarbij onder het mom van controleren of alles naar wens was, werd geprobeerd werd mij alsnog een verzekering te verkopen. Zo doorzichtig allemaal. :|

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heeft heeft mijn vriendin er nu ook 1 besteld!
Handig kunnen we bij brodit die actieve houder bestellen voor in de auto.
nfc tag er achter voor bluetooth en navigatie :9~
Overigens begin ik nu wel met die databundels behoefte te krijgen aan vaste kaarten om er tomtom of garmin van te maken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atomsk schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:01:
[...]

Oh, je collega's in de Beurstraverse vertelden anders precies het tegenovergestelde. Dat ze altijd een swap doen ipv knippen. Hebben ze gedaan ook en ik vond het prima. :P

Minder is trouwens dat ik vanmiddag nog eens opgebeld werd door TPH, waarbij onder het mom van controleren of alles naar wens was, werd geprobeerd werd mij alsnog een verzekering te verkopen. Zo doorzichtig allemaal. :|
Phone House België hier! Wij krijgen erg weinig micro-SIM's van Proximus, van Mobistar krijgen we een boete als we klantgegevens opendoen en bijvoorbeeld geen aboverlenging uitvoeren, en bij Base kost een nieuwe SIM vrij veel geld, dus proberen we echt wel altijd eerst te knippen :P Alle winkels hebben ook een SIM-cutter gekregen, tot nu toe zijn er nog geen mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:17:
Overigens begin ik nu wel met die databundels behoefte te krijgen aan vaste kaarten om er tomtom of garmin van te maken. 8)7
Gebruik Navigon, werkt beter ook nog als Google maps.

Heb sinds vandaag mijn SXS, wat een geweldig toestel (ook niet zo gek na een Samsung Galaxy 3 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik film ik hou de gsm op de zijkant of op zijn kop dan draait de telefoon het beeld niet recht wanneer ik het afspeel??!!! maw ik moet mijn filmpje ondersteboven of van opzij bekijken :-(
Mijn Iphone (en andere gsm's) deden/doen dat wel.

Iemand een idee of ik dat kan wijzigen via instellingen of mbv een app?

Ps "Scherm autom. draaien" staat aangevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Had vorige week een mailtje gestuurd naar Gameloft met de vraag waarom bepaalde games niet op de Xperia S konden.

Dit was het antwoord:
Hello,

Welcome to Gameloft Support!

We are sorry to inform you that at this time we are not responding emails on your language, please reply to me in English if you can - I would be very grateful for that!

For Sony Xperia S there are following games available: Asphalt 6 HD+, Block Breaker 3, Dungeon Hunter 2 HD+, Let's Golf 2 HD+, Modern Combat 2 Black Pegasus, Spider-Man HD+, UNO.

These games are available on Gameloft Shop so you can get them there and enjoy!

Thanks a lot and sorry for the inconvenience!

Best regards,
-------------------------------
<naam weggehaald>
Customer Care Agent
http://www.gameloft.com/
-------------------------------

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

RobertowNL

For your gear!

Cyleo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:03:
[...]

Doe geen moeite, als leentoestel kreeg ik een HTC windows 6.5 telefoon (TyTn?), binnen 2 minuten een andere telefoon geregeld 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door RobertowNL op 10-04-2012 22:45 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
@Bloodhatch

Ik heb mijn toestel ook via Castle.nl en laatst toen een tijdje wat spelletjes speelde en hij wat aan de warme kant was zag ik wel een gele waas onderaan. Vooral toen ik aan het surfen was of op Wikipedia zat was dit opmerken.
Met normaal gebruik eigenlijk geen last van. Maar hoop dat in de zomer wanneer het wat warmer is dit niet hinderlijk gaat worden anders stuur ik hem ook terug. Maar vind het op dit moment nog niet dermate irriterend dat ik voor 2 weken of hoeveel het ook mag zijn mijn mobiel wil kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Sunblade NL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:24:
@Bloodhatch

Ik heb mijn toestel ook via Castle.nl en laatst toen een tijdje wat spelletjes speelde en hij wat aan de warme kant was zag ik wel een gele waas onderaan. Vooral toen ik aan het surfen was of op Wikipedia zat was dit opmerken.
Met normaal gebruik eigenlijk geen last van. Maar hoop dat in de zomer wanneer het wat warmer is dit niet hinderlijk gaat worden anders stuur ik hem ook terug. Maar vind het op dit moment nog niet dermate irriterend dat ik voor 2 weken of hoeveel het ook mag zijn mijn mobiel wil kwijt zijn.
Ik ga in de zomer naar een aantal warme landen waar het 35 graden is, dus voor mij is het noodzakelijk. Omdat je ook bij Castle hebt besteld zal ik wel gaan posten hoe lang ze nodig hebben om een toestel te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe hebben jullie de drivers voor Windows geinstalleerd. Bij mij installeert hij de MTP USB drivers niet... Ik plug hem gewoon in en druk op install via mijn telefoon, maar het mislukt altijd. Ik krijg hem ook niet herkent via PC Companion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:50:
Hoe hebben jullie de drivers voor Windows geinstalleerd. Bij mij installeert hij de MTP USB drivers niet... Ik plug hem gewoon in en druk op install via mijn telefoon, maar het mislukt altijd. Ik krijg hem ook niet herkent via PC Companion.
Probeer eens aan te sluiten, companion op te starten, en dan bij companion op verbinden klikken, en dan de usb erin en eruit. Dat doet het nog wel eens voor mij ;)
RobertowNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:45:
[...]

Doe geen moeite, als leentoestel kreeg ik een HTC windows 6.5 telefoon (TyTn?), binnen 2 minuten een andere telefoon geregeld 8)7
Oh, wat een feest zou dat zijn. Dan maar even wachten wachten tot ik ergens een fatsoenlijke reservetoestel heb gefixed :P

[ Voor 40% gewijzigd door Cyleo op 10-04-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 23:50:
Probeer het volgende eens:

1. deïnstalleer PC Companion voor zover je dat nog niet gedaan hebt.
2. Herstart je pc.
3. Haal PC Companion van Sony's website:
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/pc-companion/
Maak je geen zorgen dat het een iets oudere versie is dan op je telefoon. De update krijg je automatisch.
4. Installeer de pc companion. Verbind de telefoon wanneer dat wordt aangegeven. Nu zou het moeten werken. Als dat niet zo is, kom er dan nog even op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:17:
Gebruik nu zelf naar alle tevredenheid navigatie van Sygic. Dit is een navigatie die gebruikt maakt van TomTom kaarten. Deze navigatie draait offline doordat je de kaarten vooraf op je mobiel zet. Kwestie van even downloaden via wifi...Vervolgens is het wel mogelijk om bijvoorbeeld file- en flitserinformatie online te ontvangen. Echter verbruik dan volgens mij slechts een klein deel data in vergelijking tot googlemaps. Correct me if I'm wrong...Na een proefperiode dien je wel een licentie aan te schaffen, maar naar mijn mening iedere cent waard.

Is hier toevallig iemand die het gelukt is om de geproken route aanduiding via Bluetooth over de speakers van de autoradio te laten lopen? Heb namelijk geen flauw idee of dit mogelijk is. Zou het navigeren wel een stuk makkelijker maken. Zeker als je de radio aan hebt, in combinatie met omgevingsgeluid, merk je dat het volume van de Xperia S niet voldoende is om de routebeschrijving duidelijk te kunnen verstaan. Zit je nog iedere keer op het schermpje te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
@Bloodhatch

Ma heb je met normaal gebruik dus als je geen games speelt ook last van die vlekken dan?
Maar ik ben benieuwd hoelang dat gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Bij Vodafone in de winkel stond ik na een minuut weer buiten met een nieuwe micro simkaart zonder ervoor te hoeven betalen. Stond wel beveiliging, hoorde dat er al vodafonemedewerkers waren mishandeld vanwege die storing.
Motorola Milestone 2.
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:19:
[...]
Is hier toevallig iemand die het gelukt is om de geproken route aanduiding via Bluetooth over de speakers van de autoradio te laten lopen? Heb namelijk geen flauw idee of dit mogelijk is. Zou het navigeren wel een stuk makkelijker maken. Zeker als je de radio aan hebt, in combinatie met omgevingsgeluid, merk je dat het volume van de Xperia S niet voldoende is om de routebeschrijving duidelijk te kunnen verstaan. Zit je nog iedere keer op het schermpje te kijken....
Als je op je autoradio als input Bluetooth audio kan kiezen wel (zo werkt het iig op mijn Pioneer autoradio). Je autoradio moet dus geschikt zijn om via BT audio af te spelen, niet specifiek zijnde een telefoonoproep.

[ Voor 10% gewijzigd door -MD- op 11-04-2012 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:19:
[...]
Geen probleem met m'n Sony autoradio (met BT dus). Zoals hierboven wordt gezegd moet ik wel BT als input kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ik vind de BT implementatie van de SXS overigens wel slecht. Wanneer met m'n laptop wat smartphones in de buurt scan van buren e.d., kan ik zo een overzicht krijgen van de profielen (seriële poort, afstandsbediening, etc) die deze ondersteunen. De Xperia S reageert echter helemaal nergens op en weigert een overzicht te geven van de ondersteunde profielen. Mogelijk als gevolg daarvan kan ik helemaal niets met m'n Dell laptop met Intel chipset (BT 3.0). Een koppeling maken duurt al erg lang, maar wanneer dat gebeurt is, kan ik niet eens een bestand oversturen in beide richtingen.

Ligt dit nu aan Sony, of is de BT implementatie in Android nu zo slecht? M'n oude HD2 met een android rom gedraagt zich namelijk hetzelfde, terwijl dit niet het geval was toen er nog Windows mobile op stond.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartyMF
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024
Weet iemand hoe ik een NFC actie kan toevoegen aan de standaard lijst?
Je kan nu kiezen uit een 11 tal acties, maar ik wil wat anders toevoegen. Is dit mogelijk?

Ik kan het nog niet vinden verder,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
MartyMF schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:58:
Weet iemand hoe ik een NFC actie kan toevoegen aan de standaard lijst?
Je kan nu kiezen uit een 11 tal acties, maar ik wil wat anders toevoegen. Is dit mogelijk?

Ik kan het nog niet vinden verder,
De sony app heeft alleen de voorgedefinieerde acties.

Met Google Play: NFC Task Launcher kun je wel een hoop meer acties uitvoeren. Deze app werkt wel wat anders, aangezien hij de acties ook echt op de tag zelf wegschrijft.
De sony tags zijn daarmee redelijk onbruikbaar, aangezien daar maar 46bytes aan data op past.
Ik heb zelf een paar 1k tags gekocht op http://www.tagsfordroid.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Haha, godver.

Als je aan het bellen bent komt er uiteraard geen slide to unlock op je scherm. Ik stond in de wacht, dus had hem op luidspreker gezet. Na 5.5m wachten wordt er opgenomen, ik zet mijn scherm aan om de speaker uit te zetten. Ik wil sliden en druk prompt op 'verbreek verbinding' -,-

Achja, het is goeie wachtmuziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MistaDevine schreef op woensdag 11 april 2012 @ 01:05:
Bij Vodafone in de winkel stond ik na een minuut weer buiten met een nieuwe micro simkaart zonder ervoor te hoeven betalen. Stond wel beveiliging, hoorde dat er al vodafonemedewerkers waren mishandeld vanwege die storing.

[...]

Motorola Milestone 2.

[...]

Als je op je autoradio als input Bluetooth audio kan kiezen wel (zo werkt het iig op mijn Pioneer autoradio). Je autoradio moet dus geschikt zijn om via BT audio af te spelen, niet specifiek zijnde een telefoonoproep.
Blijft het dan wel mogelijk om autoradio te luisteren terwijl je route informatie krijgt? En moet ik nog iets instellen in de navigatiesoftware om de spraak door te geven aan de radio? Of gaat dit automatisch want ik kan in Sygic daar geen apparte instelling voor vinden...
Reden dat ik dit vraag...Heb zelf nog geen radio met BT maar aangezien de huidige radio langzaam aan het overlijden is, ben ik aan het oriënteren voor een nieuwe waarbij ik rekening wil houden met de mogelijkheden van m'n SXS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Majesty schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:13:
@ Dynamix:
Yep, ik heb gratis een micro-SIM gekregen.

(Ik zie het overigens al helemaal gebeuren: van normale SIM naar micro-SIM, vanwege SXS. Van micro-SIM naar normale SIM, vanwege reparatie. Van normale SIM naar micro-SIM, vanwege teruggekregen SXS... :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Dynamix schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:20:
[...]

Yep, ik heb gratis een micro-SIM gekregen.

(Ik zie het overigens al helemaal gebeuren: van normale SIM naar micro-SIM, vanwege SXS. Van micro-SIM naar normale SIM, vanwege reparatie. Van normale SIM naar micro-SIM, vanwege teruggekregen SXS... :X)
Je kunt gewoon een adaptertje om je microsim gebruiken. Dan werkt het prima als normale sim. Bij ThePhoneHouse hadden ze die dingen ook gewoon liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door riotrick op 11-04-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik denk dat ik mijne toch terugstuur voor omruiling/reparatie, wat begon met 1 defecte pixel is inmiddels 3 goed zichtbare defecte pixels geworden en nog eens 3 die minder opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Laatst online: 27-01-2021
Frietsaus schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:58:
Ik denk dat ik mijne toch terugstuur voor omruiling/reparatie, wat begon met 1 defecte pixel is inmiddels 3 goed zichtbare defecte pixels geworden en nog eens 3 die minder opvallen.
Zou ik zeker doen als ik jou was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
riotrick schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:33:
[...]

Je kunt gewoon een adaptertje om je microsim gebruiken. Dan werkt het prima als normale sim. Bij ThePhoneHouse hadden ze die dingen ook gewoon liggen.
Dat is de oplossing inderdaad. Raar ook dat ze er bij Telfort geen woord over hebben gerept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Sunblade NL schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:58:
@Bloodhatch

Ma heb je met normaal gebruik dus als je geen games speelt ook last van die vlekken dan?
Maar ik ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
Ik heb geen spellen gespeeld op mijn Xperia S, dus ja de vlekken zijn ook zichtbaar zonder spellen spelen. Zodra het toestel 36+ graden werd kon je de vlek zien verschijnen. Bij 40 graden werden ook verticale randen geel.

Dan nog even over het antwoord van castle over de verzendkostenvergoeding:
Allereerst de eerste wetartikelen.

Het geleverde moet deugdelijk zijn en voldoen aan de verwachtingen die u als koper mag hebben aan het product. Ofwel wij dienen het probleem op te lossen en mogen hierbij kiezen voor vervanging of reparatie van het geleverde product.

De keuze is aan de verkopende partij. Voor het oplossen van het probleem mogen wij geen kosten in rekening brengen. Dat doen wij dan ook niet wij zullen het probleem oplossen en het toestel kosteloos naar u opsturen.

Volgens BW art. 7:24 moet de verkoper de schade van de koper vergoeden (bijv. verzendkosten).

Ten eerste worden verzendkosten hier niet bedoelt. Daarnaast mogen wij als verkopende partij vragen dat u het product bij ons aanlevert.

U mag ervoor kiezen naar ons toe te rijden zodat u geen verzendkosten heeft. U mag het product ook naar ons toesturen alleen dit wordt door de wet niet gezien als “schade”

Het is hetzelfde als een aankoop in een winkel, stel u koopt in Amsterdam een product in de winkel maar woont in Deventer.

Ook dan kunt u niet eisen van de winkel dat het product wordt opgehaald of dat de verzendkosten vergoed worden.

Er is voldoende jurisprudentie om ons standpunt te ondersteunen.

Een en ander is ook conform onze algemene voorwaarden welke zijn opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en de consumentenbond en deze Algemene Voorwaarden zijn dan ook opgesteld conform de Nederlandse wet.

Daarnaast is het niet zo dat we de verbintenis niet nakomen en ik zou in titel 1 van boek 6 geen bepaling kunnen vinden welke uw claim op de vergoeding van de verzendkosten zou kunnen ondersteunen.

Tevens zou productaansprakelijkheid vallen onder afdeling 3 van titel 3 boek 6 waardoor wij als verkopende partij geen aansprakelijkheid hebben.

Samenvattend er is geen wetsartikel welke uw “claim” ondersteund, daarnaast is er voldoende jurisprudentie welke ons standpunt ondersteunt.

Een klant dient het product bij de verkopende partij aan te leveren zodat deze kan zorgen dat de klant gebruik kan maken van een deugdelijk product.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik graag van u.
Iemand hier met meer juridische kennis dan ik? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn sxs op mijn 47inch LED-tv aangesloten.
Wat werkt dat super zeg.

Ik verlang al naar de dag dat dat allemaal draadloos kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik gister wat spelletjes gespeeld heb is de befaamde gele vlek bij mij ook licht zichtbaar geworden.
Ik ben meteen gestopt met spelen en heb de battery-test gedaan, 39 graden.
De cover verwijderd en de temperatuur zakte naar 30 graden waarna de gele vlek weer verdween.
Nu is de batterij 24 graden en is de gele vlek niet meer zichtbaar.
Ik neem aan dat als ik de batterij nu weer "verhit" tot bijna 40 graden deze gele vlek weer terugkomt en misschien niet meer weg gaat, dus het spelletjes spelen sla ik maar even over.
Mijn toestel is ook uit week 11 en besteld via Castle, ik ga even afwachten hoe het probleem afgehandeld wordt bij Bloodhatch alvorens mijn toestel zelf terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:40:
Ik heb net mijn sxs op mijn 47inch LED-tv aangesloten.
Wat werkt dat super zeg.

Ik verlang al naar de dag dat dat allemaal draadloos kan.
Met DLNA kan dat toch ook? ;)

De DLNA functie vind ik uitstekend geïntegreerd in de SXS

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Gisteren nog bij een vriend wat foto's via DLNA naar z'n pc met XBMC verstuurd. Werkt echt fantastisch!

Maar ik neem aan dat hij graag de volledige interface van zijn SXS op zijn LCD wilt hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Dynamix op 11-04-2012 14:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 13:52
Weet iemand toevallig hoe je die melding weg krijg die je constant krijg als je je oplader los koppel? Die irritante over stroom besparen bedoel ik dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:46:
[...]

Met DLNA kan dat toch ook? ;)

De DLNA functie vind ik uitstekend geïntegreerd in de SXS
Ik wil een bestuurbaar OS op mijn TV, geen filesharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
Shifty47 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:54:
Weet iemand toevallig hoe je die melding weg krijg die je constant krijg als je je oplader los koppel? Die irritante over stroom besparen bedoel ik dan :?
Gewoon, net als elke andere melding:
Je haalt het melding ding naar beneden en drukt dan aan de bovenkant op wissen, naast de naam van je provider.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 37 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.