Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:29:
[...]

Denk eerder dat de accu sofwarematig opnieuw gecalibreert wordt waardoor het lijkt alsof de capaciteit toeneemt...Zou overigens wel mooi zijn als accu's uit zichzelf in capaciteit zouden kunnen toenemen...
Zou wat zijn voor m'n accu handgereedschap ;)
Nou, bedenk wel dat zo'n accu een soort chemische fabriek is. Het zou best kunnen dat er een aantal laadcycli nodig zijn voordat de accu op 100% capaciteit zit. Daarna neemt de max. capaciteit weer langzaam af als gevolg van slijtage.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de zekerheid, gebruiken jullie deze tool om de firmware e.d. te flashen?
http://www.androidaddicte...ashtool-v0-6-8-0-699.html

en dan deze roms:
http://www.xdafileserver....2FORIGINAL+ROMS+%28FTF%29

voor dat ik een dure baksteen maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb even een vraagje aan jullie,

zou 1 van jullie die beetje snelle lijn heeft even wat van mijn server af kunnen trekken? Ik haal namelijk echt hele slechte download van server maar ook met ftp wat natuurlijk wel beetje vreemd is aangezien dat niks de apache veder te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:58:
Iemand al ervaring met KPN omregelen? T-mobile lijkt het erg netjes te doen, hopelijk stelt KPN zich ook een beetje klantvriendelijk op.
Ja en ik wordt er niet blij van! kpn is de as van het kwaad!
Ben der helemaal klaar mee.
eerst die abbo's nu wijzen ze steeds mijn nummer omzetting af na 3jaar trouwe betalende klant zijn met 2 abbo en glasvezel abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:32:

zou 1 van jullie die beetje snelle lijn heeft even wat van mijn server af kunnen trekken? Ik haal namelijk echt hele slechte download van server maar ook met ftp wat natuurlijk wel beetje vreemd is aangezien dat niks de apache veder te maken heeft.
Net nog gedaan(xperia s rom) gaat prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmmmm ik kom gewoon niet boven de 30kb/s uit vanaf me eigen server haha

Oh en antwoord op je vraag mowikan, ja die tool gebruiken we en het gaat om die file inderdaad :)

[ Voor 41% gewijzigd door WeAreLegion op 07-04-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Heb een probleem met het adresboek. Bovenaan staat hier het contact "mijzelf", waar je uiteraard je eigen adresgegevens in kunt vullen. Echter nadat ik een keer een koppeling met een bestaand contact heb gemaakt en weer verwijderd, staat er nu een e-mailadres in van het type "mobiel" dat ik niet meer weg kan krijgen.

Wanneer ik bewerken kies, is het niet zichtbaar
Wanneer ik de data van het adresboek weggooi en opnieuw synchroniseer, komt het weer terug.

Iemand enig idee?

Edit: ben er inmiddels achter: dit emailadres wordt er automatisch ingezet wanneer je een account aan het standaard e-mailprogramma toevoegd.

[ Voor 13% gewijzigd door Atomsk op 07-04-2012 11:28 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf een Xperia active (2011) en zou graag de "hulpprogramma's" widget gebruiken die op de Xperia S zit. Is dat mogelijk om deze afzonderlijk te downloaden of zit dat verweven in de android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik wilde misschien vandaag eens gaan kijken voor een Xperia S, maar na al die verhalen over gele vlekken in het scherm kan ik misschien beter even wachten.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:35
SToRM666 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:50:
Ik wilde misschien vandaag eens gaan kijken voor een Xperia S, maar na al die verhalen over gele vlekken in het scherm kan ik misschien beter even wachten.
Ik zou dan inderdaad nog niet je oude telefoon wegdoen, want grote kans dat je je toestel snel weer terugbrengt om de gele vlekken op te laten lossen. Zoals ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
Exocet schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:41:
Ik heb zelf een Xperia active (2011) en zou graag de "hulpprogramma's" widget gebruiken die op de Xperia S zit. Is dat mogelijk om deze afzonderlijk te downloaden of zit dat verweven in de android versie.
Even voor je gegoogled.
http://www.qooqle.nl/?q=h...eria%2Fxperia_s_home.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 14:12
WeAreLegion schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:42:
Mmmmm ik kom gewoon niet boven de 30kb/s uit vanaf me eigen server haha
Ik kwam de eerste MB's ook maar tot 25 kB/s, daarna een langzame klim tot uiteindelijk tussen de 200-260 kB/s.
Haal echter niet de 3MB/s die andere downloads wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mij foon niet in flash mode.
Wat ik ook probeer.
Het is een t-mobile foon.

Wat ik probeer:
telefoon uit.
usb er in.
30 sec. volume down of up niets werkt.
ook niet in combinatie met on knop.
Kan tmobile dit soms tegen houden?

edit: gelukt usb er in volume down dan power down.
nu hangt hij in xperia tijdens booten :( duurt lang!

and we have lift off!
version 6.0.a.3.73
w00t !

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinh!
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 12:14
Cyleo schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 18:58:
Iemand al ervaring met KPN omregelen? T-mobile lijkt het erg netjes te doen, hopelijk stelt KPN zich ook een beetje klantvriendelijk op.
Heb zojuist een e-mail gekregen van KPN en ze zeggen dat we het maar moeten afleveren bij een KPN winkel en dat ze het dan gaan opsturen voor reparatie (3 weken :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Emiel_ schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:58:
[...]

Ik kwam de eerste MB's ook maar tot 25 kB/s, daarna een langzame klim tot uiteindelijk tussen de 200-260 kB/s.
Haal echter niet de 3MB/s die andere downloads wel doen.
Welke provider heb je als ik vragen mag als je telfort hbe ligt het daar aan, dat heb ik namelijk ook maar nu doet hij het namelijk wel weer :) en vriend van me had op zijn upc verbinding nergens last van.

[ Voor 19% gewijzigd door WeAreLegion op 07-04-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
*edit

[ Voor 98% gewijzigd door laarom op 07-04-2012 13:59 ]

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
WeAreLegion schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 10:32:

Bij mij gaat het gewoon 4 mb/s hoor, alle downloads (heb er 5 getest). Ziggo Alles-in-1-plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 14:12
WeAreLegion schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:53:
[...]

Welke provider heb je als ik vragen mag als je telfort hbe ligt het daar aan, dat heb ik namelijk ook maar nu doet hij het namelijk wel weer :) en vriend van me had op zijn upc verbinding nergens last van.
UPC, ik zal zo nog eens testen hoe het nu gaat.

Edit: Nu gewoon volle snelheid! d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Emiel_ op 07-04-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Mijn drain is back with a vengeance! Na het updaten van .62 naar .67 lijkt het alsof de wifi sleep policy op always on nu wel lijkt te werken. Eerst wel, toen niet, nu weer wel, wordt een raar verhaal die drain :(

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/e7h5x0.png

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Oliesjeik1 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:16:
Het lijkt dat ik ook last heb van het gele vlek probleem. Net even een potje GTA3 gespeeld waarbij het toestel erg warm is geworden. Daarna via *#*#service#*#* even een screen test gedaan en dan zie je inderdaad dat, wanneer het scherm volledig wit is, er onderin een gele wazige vlek te zien is. Het is niet heel erg duidelijk overigens maar heb ook even aan m'n broertje gevraagd of hij iets zag aan het scherm (zonder te vragen of hij iets geels zag) en hij merkte het ook op.

Ik heb mijn toestel besteld bij Castle.nl dus ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden. Voorlopig stuur ik m nog niet op om zeker van te zijn dat het probleem straks verholpen is maar toch: Wil m eigenlijk niet 3 weken kwijt zijn... :(

ps. Heb overigens de zwarte versie met bouwweek 12W11
Ik begin hier nu ook last van te krijgen, met muziekspeler en skype aan in mijn hand werd de telefoon warmer en begon ik ook een gele vlek te zien. Ook bij Castle.nl besteld en 12W11, heb jij al antwoord van Castle?

[ Voor 11% gewijzigd door Bloodhatch op 07-04-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 22:04
Bloodhatch schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:56:
[...]

Ik begin hier nu ook last van te krijgen, met muziekspeler en skype aan in mijn hand werd de telefoon warmer en begon ik ook een gele vlek te zien. Ook bij Castle.nl besteld en 12W11, heb jij al antwoord van Castle?
Ik heb ze nog niet op de hoogte gesteld eerlijk gezegd. Wilde het nog even afwachten maar misschien idd slim om ze iig alvast te laten weten dat er problemen zijn.

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Ik ben vandaag nog een keer gebeld door T-Mobile. Ik had een berichtje achtergelaten op het forum van T-mobile zelf met de vraag naar een van de andere gebruikers hoe de afhandeling verliep. Nu dus meerdere keren uit eigen beweging door T-mobile gebeld.
Vandaag vertelde de medewerkster dat een nieuwe besteld is. De huidige voorraden van T-Mobile zijn nl op. Zodra de Xperia weer op voorraad is, wordt ik gebeld door de koerier. Er wordt een nieuwe doos bezorgd, ik krijg vervolgens de tijd om mijn data over te zetten en daarna mijn huidige toestel dan weer op te sturen.

Ik ben dus echt wel tevreden hoe T-Mobile dit oppakt en afhandelt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:58

SaN

Dat is netjes. Hier een 12w11 telefoon en sinds vanochtend een gele vlek onderin het scherm. Ik was de telefoon aan het opladen en muziek aan het luisteren. Hij werd bijna 40 graden.

Ik zit ook bij KPN. Zal wel weer verschrikkelijk worden gezien de ervaringen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
T-Mobile springt er hier qua klantenservice echt uit inderdaad. Ik neem aan dat ze na het akkefietje met Youp van 't Hek gewoon een compleet nieuwe afdeling "Klantenservice" hebben gemaakt die zich daar continu mee bezig houdt. Zelfs uit eigen beweging mensen meerdere malen opbellen door forum posts, echt klasse. Dat zie je weinig andere bedrijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik weet het niet hoor. Ik zat al een jaar of 10 bij T-mobile en ik heb echt nooit problemen gehad met de klantenservice. Altijd erg netjes geweest.

Ik vond de eisen van Youp ook wel erg vreemd. Hij wilde een nieuwe iPhone terwijl zijn zoon de telefoon gewoon had laten vallen oid? Beetje vreemd dat ze hem wel een nieuwe wilde geven toen ze merkten dat het youp vh hek was, maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Moet ook zeggen dat ik een jaar bij T-mobile ben geweest en daar keurig ben geholpen. Nu ben ik weer voor een jaar naar KPN (daarvoor Hi) en beide bevielen of bevallen mij totaal niet qua klantvriendelijkheid en service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er een nieuwere update dan. 67 voor kpn,
En is ie er al voor andere NL providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

67 is er al een tijdje voor KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:20:
67 is er al een tijdje voor KPN.
Ik bedoel de volgende update. .73 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:33:
[...]

Ik bedoel de volgende update. .73 ofzo.
Die is ook al uit. Maar dan wel van Singapore (generic).

Werkt super. Geen problemen met apps, telefoon lijkt sneller te gaan en 70% minder accu drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 17:38:
[...]

Die is ook al uit. Maar dan wel van Singapore (generic).

Werkt super. Geen problemen met apps, telefoon lijkt sneller te gaan en 70% minder accu drain.
En wanneer komt ie voor de NL toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:26:
[...]

Goeie vraag. Waarschijnlijk niet. Releases met zo'n klein verschil in buildnummer bevatten meestal alleen regiospecifieke bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb net even gespeeld met USB On-The-Go en heb mijn draadloze laptop muis er eens in gedaan. En die deed het ook nog:

Vond het wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:26:
[...]

Geen idee, sorry!
robertwebbe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:47:
Ik heb net even gespeeld met USB On-The-Go en heb mijn draadloze laptop muis er eens in gedaan. En die deed het ook nog:

[video]

Vond het wel geinig.
Het ziet er inderdaad heel geinig uit! Is het ook mogelijk om tegelijkertijd je telefoonscherm te koppelen/streamen naar een tv scherm?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 19:05 . Reden: Vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:01
AmbroosV schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:35:
[...]

Goeie vraag. Waarschijnlijk niet. Releases met zo'n klein verschil in buildnummer bevatten meestal alleen regiospecifieke bugfixes.
Tussen .67 en .73 zit meer verschil dan tussen .62 en .67, en die zijn ook beide in NL
En daar zat volgens mij ook wel degelijk een verschil in ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo download snelheden zouden weer goed moeten zijn, geen idee waar het vandaan kwam tho. Enige wat ik gedaan heb is wat rewrite rules aangemaakt om friendly urls te maken voor bepaalde roms maar goed dat zal het wel niet wezen haha

Misschien geheugen eens wat verhogen zit mar 2gb in en draait op windows nog op dit moment das niet echt bijster veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 16:20:
Moet ook zeggen dat ik een jaar bij T-mobile ben geweest en daar keurig ben geholpen. Nu ben ik weer voor een jaar naar KPN (daarvoor Hi) en beide bevielen of bevallen mij totaal niet qua klantvriendelijkheid en service.
Hmmm. T-mobile is echt niet alles. Kreeg mijn toestel op 9 maart geleverd. 12 maart daarna meteen gebeld dat ik mijn toestel wilde omruilen voor een nieuwe, en dus gebruik wilde maken van mijn zichttermijn. Er waren meerdere problemen met mijn S.

Dame aan de telefoon vertelde mij dat ik binnen twee dagen gebeld zou worden voor een omruilafspraak.

Een week verder, nog niet gebeld. Zelf maar weer gebeld naar T-mobile. Meneer aan de telefoon zei dat het over het algemeen binnen twee weken afgehandeld zou moeten zijn. Even wachten dus.

Na twee weken nog steeds niets. Weer zelf gebeld. Moest nog een weekje wachten.

Weer niets. Toen maar naar de T-mobile shop gegaan. De verkoper verzekerde mij dat ik diezelfde dag nog voor 17:00 teruggebeld zou worden.

Niet gebeurd.

Volgende maandag weer gebeld. Toen werd ik heel bot behandeld. Zichttermijn was verlopen, het was reparatie of een gereviseerd toestel. En ik moest maar tevreden zijn. Anders kon ze niets voor mij betekenen. Terwijl ik toch echt recht had op een nieuw toestel.

Gesprek maar afgekapt, kreeg geen voet aan wal. Volgende dag iemand anders aan de lijn gehad: deze meneer gaf toe dat er toch echt wel wat verkeerd was gegaan, nu drie en een halve week verder en nog geen nieuw toestel geleverd. Hij verzekerde mij dat ik binnen 48 uur een mail zou krijgen van AMP logistics.

Tot nu toe nog niets ontvangen.

Bijna vier weken verder, en heb nu nog steeds een Xperia S thuis met gele vlek, niet passend achterklepje en een flikkerend scherm bij opstarten en/of dimmen.

Fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn batterij is momenteel op 70% mag ik hem nu al aan de oplader hangen of is dit nadelig voor de batterij ? ben bang dat ik de nacht anders niet door kom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je kan je telefooon tegenwoordig gewoon rustig aan oplader hangen hoor waanneer jij wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:24:
mijn batterij is momenteel op 70% mag ik hem nu al aan de oplader hangen of is dit nadelig voor de batterij ? ben bang dat ik de nacht anders niet door kom....
Nee, bij nieuwe toestellen maakt dit niet meer uit. Het is juist beter (naar wat ik hier op dit forum lees) om de batterij op te laden voordat deze helemaal leeg is (alhoewel er neem ik aan een beveiliging opzit zodat de batterij nooit helemaal ontladen kan worden zelfs als je de telefoon zo lang gebruikt dat hij uitvalt).

[ Voor 3% gewijzigd door Oliesjeik1 op 07-04-2012 19:38 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
Ik vroeg me af of de telefoon bij jullie ook af en toe "pc companion" niet goed kan vinden op je pc/laptop (via wifi).

Ik verbind via het wifi netwerk de Xperia met mijn laptop. Zodra er een verbinding is krijg je automatisch een notificatie op je telefoon alsmede op je laptop. Echter soms is het ook zo dat, wanneer de pc bijvoorbeeld in sleep modus is geweest, de telefoon niet automatisch opnieuw aangemeld wordt op de pc.

Wanneer dit het geval is staat meestal onder "vertrouwde apparaten" (via instellingen > Xperia > verbinding >) dat er geprobeerd wordt een verbinding te maken met de pc/laptop. Als je de verbinding hierbij even verbreekt en dan weer opnieuw verbindt, dan vindt de telefoon over het algemeen de pc wel weer.

Echter soms, zoals nu, staat er helemaal niets onder "vertrouwde apparaten" terwijl mijn laptop toch wel degelijk aan staat en als vertrouwd apparaat is aangemeld. Vraag is nu of jullie dit ook hebben en zo ja, of dit dan aan de foon danwel de laptop/pc en/of pc companion programma ligt.

ps. Ik zit trouwens ook echt op .73 te wachten. Gaat echt geen dag mee zo :(

[ Voor 3% gewijzigd door Oliesjeik1 op 07-04-2012 19:49 ]

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oliesjeik1 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:46:
Ik vroeg me af of de telefoon bij jullie ook af en toe "pc companion" niet goed kan vinden op je pc/laptop (via wifi).

Ik verbind via het wifi netwerk de Xperia met mijn laptop. Zodra er een verbinding is krijg je automatisch een notificatie op je telefoon alsmede op je laptop. Echter soms is het ook zo dat, wanneer de pc bijvoorbeeld in sleep modus is geweest, de telefoon niet automatisch opnieuw aangemeld wordt op de pc.

Wanneer dit het geval is staat meestal onder "vertrouwde apparaten" (via instellingen > Xperia > verbinding >) dat er geprobeerd wordt een verbinding te maken met de pc/laptop. Als je de verbinding hierbij even verbreekt en dan weer opnieuw verbind, dan vindt de telefoon over het algemeen de pc wel weer.

Echter soms, zoals nu, staat er helemaal niets onder "vertrouwde apparaten" terwijl mijn laptop toch wel degelijk aan staat en als vertrouwd apparaat is aangemeld. Vraag is nu of jullie dit ook hebben en zo ja, of dit dan aan de foon danwel de laptop/pc en/of pc companion programma ligt.

ps. Ik zit trouwens ook echt op .73 te wachten. Gaat echt geen dag mee zo :(
Die MTP-over-IP is een beetje experimenteel... MTP is zowiezo al niet het meest robuuste protocol, laat staan dan nog over een IP-netwerk waarvan het IP-adres van de 'host' niet bekend is en kan veranderen. Je moet inderdaad meestal een paar keer proberen voor het werkt. En wanneer je PC in sleep-modus gaat merkt je telefoon na een tijdje dat de verbinding verbroken is, en dan gaat hij niet de hele tijd blijven zoeken naar de computer, dat gebruikt veel te veel CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat jullie batterij ook zo snel leeg als je hem intensief gebruikt? Soms wel 10% per half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
robertwebbe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 18:47:

[video]

Vond het wel geinig.
Dat verschilt ook niet wezenlijk met een gewone USB muis zo. Heb zelf een bluetooth muis, maar dat wilde niet werken. Niet zo gek ook, want de de SXS ondersteund maar weinig BT profielen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Laatst online: 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Des te grappiger is het dan toch dat je dan toch een draadloze muis kunt aansluiten?
Praktisch nut niet zo groot maar wel een leuke demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 10:12
Ik heb een probleem met DLNA... wanneer Verbonden Apparaten start en delen aan zet kan mijn PS3 m'n telefoon niet vinden. Terwijl ze op 't zelfde netwerk zitten in de zelfde range. Ik kan bijvoorbeeld mijn PCH wel benaderen via BS Player om te streamen, ook het zelfde netwerk.

M'n PS3 ziet wel m'n PC tussen de mediaservers. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook een snel leeg lopende batterij probleem met .67
Vandaag die .73 er op gezet(alles is nog steeds Nederlands)
Komende dagen zal ik mijn bevindingen geven.
Bluetooth stereo doet het goed vandaag 3 uur met mijn nokia bh905i opgezeten.
Dat klap bij mij ipad2 er nog wel eens uit.

u hoort nog van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:30:
Ik heb een probleem met DLNA... wanneer Verbonden Apparaten start en delen aan zet kan mijn PS3 m'n telefoon niet vinden. Terwijl ze op 't zelfde netwerk zitten in de zelfde range. Ik kan bijvoorbeeld mijn PCH wel benaderen via BS Player om te streamen, ook het zelfde netwerk.

M'n PS3 ziet wel m'n PC tussen de mediaservers. Iemand een tip?
Lukt het omgekeerd wel? Kan je je PS3 wel vinden in de lijst met gedeelde apparatuur op je Xperia S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Sinds ik full-time Temple Run speel moet ik mijn XPS 2 keer per dag opladen, dus ging vannacht nog eens een no-wifi-no-data testje doen. In 7 uur tijd van 93% naar 93% O,o. 0% in 7 uur tijd dus. Das wel érg weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 22:47:
[...]

Lukt het omgekeerd wel? Kan je je PS3 wel vinden in de lijst met gedeelde apparatuur op je Xperia S?
Geen van beide. Terwijl mijn PS3 m'n PC wel ziet. Ik kan bijvoorbeeld m'n telefoon ook niet pingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazigeside
  • Laatst online: 07-09-2024
Mijn xperia S gebruikt nog altijd veel in standby vind ik. in 8uur tijd nog altijd 25% batterij weg. Het lijkt wel alsof dit ding zuiniger is als ik bijvoorbeeld mp3's aan het luisteren ben dan wanneer hij in standby staat.

firmware .67 overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens vind ik de music player erg ruk.
Haalt zo maar cd-ees uit elkaar of voegt er vreemde titels aan toe.
Lijkt te komen door gracenote.
kan dat ding niet gewoon de id3 gebruiken, die heb ik namelijk goed staan.
Terwijl ik ze op ipad, itunes en wp7 wel goed heb staan!
Iemand nog een suggestie voor een goede player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:40:
[...]

Geen van beide. Terwijl mijn PS3 m'n PC wel ziet. Ik kan bijvoorbeeld m'n telefoon ook niet pingen...
Das vreemd...Hoe zijn je ps3 en je pc verbonden met het netwerk? Wireless of bedraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:14:
Je mag bij Gracenote absoluut niet het vakje bestaande informatie bijwerken aanvinken. Zolang je dat uit laat blijft alles wel hetzelfde maar zoekt hij toch nog album art en artiest afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ambroosV ga ik testen! thx

overigens vind ik het vreemd dat hij niet de album info en afbeelding gebruikt uit id3.
In itunes heb ik alles goed staan. incl. ingesloten afb.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
De sony player leest o.a. ook ape tags en verschillende versies van de id3 tags. Waarschijnlijk is je muziek met meerdere tags getagged en staat niet alles goed. Ik gebruik zelf tagscanner om eea goed te zetten.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:21:
@ambroosV ga ik testen! thx

overigens vind ik het vreemd dat hij niet de album info en afbeelding gebruikt uit id3.
In itunes heb ik alles goed staan. incl. ingesloten afb.
Ik heb met Musicbrainz Picard al mijn muziek getagged, en ontbrekende albumcovers hier en daar aangevuld met Foobar (of Windows Media Player), en alles ziet er okay uit. Dan Gracenote nog laten zoeken (zonder het vinkje), en nu heb ik een nette bibliotheek met bijna overal albumcovers én een artiestafbeelding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
PowerAmp, geweldige mp3 speler, niet gratis, maar het geld zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:24:
[...]

Hmmm. T-mobile is echt niet alles. Kreeg mijn toestel op 9 maart geleverd. 12 maart daarna meteen gebeld dat ik mijn toestel wilde omruilen voor een nieuwe, en dus gebruik wilde maken van mijn zichttermijn. Er waren meerdere problemen met mijn S.

Dame aan de telefoon vertelde mij dat ik binnen twee dagen gebeld zou worden voor een omruilafspraak.

Een week verder, nog niet gebeld. Zelf maar weer gebeld naar T-mobile. Meneer aan de telefoon zei dat het over het algemeen binnen twee weken afgehandeld zou moeten zijn. Even wachten dus.

Na twee weken nog steeds niets. Weer zelf gebeld. Moest nog een weekje wachten.

Weer niets. Toen maar naar de T-mobile shop gegaan. De verkoper verzekerde mij dat ik diezelfde dag nog voor 17:00 teruggebeld zou worden.

Niet gebeurd.

Volgende maandag weer gebeld. Toen werd ik heel bot behandeld. Zichttermijn was verlopen, het was reparatie of een gereviseerd toestel. En ik moest maar tevreden zijn. Anders kon ze niets voor mij betekenen. Terwijl ik toch echt recht had op een nieuw toestel.

Gesprek maar afgekapt, kreeg geen voet aan wal. Volgende dag iemand anders aan de lijn gehad: deze meneer gaf toe dat er toch echt wel wat verkeerd was gegaan, nu drie en een halve week verder en nog geen nieuw toestel geleverd. Hij verzekerde mij dat ik binnen 48 uur een mail zou krijgen van AMP logistics.

Tot nu toe nog niets ontvangen.

Bijna vier weken verder, en heb nu nog steeds een Xperia S thuis met gele vlek, niet passend achterklepje en een flikkerend scherm bij opstarten en/of dimmen.

Fijn!
Klinkt alsof Youp van 't Hek weer eens langs moet gaan bij T-Mobile....

Ik heb vorige week gebeld naar T-Mobile. De man aan de telefoon zei er een case van te maken (callcenter-jargon voor post-it?) en ik zou gebeld worden door de reparatie afdeling van T-Mobile.

Inderdaad gebeurd, deze hebben mij een envelop opgestuurd waar ik in moest doen om het naar hun op te sturen. Heb kopie van mijn pakbon bijgevoegd en heb op het schadeformulier ingevuld dat het bij Sony een bekend probleem is en dat zij beweren dat er recht op omruilen is.

Donderdag telefoon met de post meegegeven. Nu dus maar afwachten.

Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Dat is wel vreemd, bij mij doet hij dat juist erg mooi. Misschien dat dat komt omdat ik er alleen albums op heb staan maar ik vind het wel chique staan dat alles zo ingevuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Ben inmiddels met mijn 3e toestel bezig, deze keer een 12W11 (T-Mobile) maar na 3 dagen gebruik en temperaturen bij de 40 graden toch weer een enorme hoeveelheid aan gele vlekken :(

Vind het niet leuk voor mezelf, maar vind het ook niet leuk om elke keer weer naar de T-Mobile shop te gaan om te zeuren dat ik een nieuwe wil :P
Maar ga dat donderdag toch maar weer doen...
Heb ik dan echt gewoon zoveel pech dat ik 3 toestellen achter elkaar heb met dit probleem of is het probleem dus toch dusdanig groot dat de kans groter is dat ik hem met gele vlekken krijg dan zonder?

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:25:
[...]

Das vreemd...Hoe zijn je ps3 en je pc verbonden met het netwerk? Wireless of bedraad?
PC, PS3 en PCH idd via een kabeltje, de SXS uiteraard draadloos. Maar de SXS kan dus wel mn PCH benaderen en er van streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:30:
[...]

Je mag bij Gracenote absoluut niet het vakje bestaande informatie bijwerken aanvinken. Zolang je dat uit laat blijft alles wel hetzelfde maar zoekt hij toch nog album art en artiest afbeeldingen.
Waar kun je dit uitvinken? Ik zie het nergens staan of ik kijk er over heen!

Ik heb het wel aan staan want bij elke Cover staat: Mogelijk door Gracenote*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
@LordHades

nieuwe flashtool-0.6.9.0-windows staat op je server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie al ontdekt hoe je geluiden kunt opnemen? Zit er wel een voicerecorder op de SXS of moet ik 1 app daarvoor installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cycleo je hebt gelijk. vandaag druk bezig geweest met testen.
Ik wil het liefst met zo weinig mogelijk en met simpele tools mijn muziek beheren.
Omdat wij veel van apple hebben beheer ik mijn muziek met Itunes.
Met windows media player bestanden syncen en beheren--> drama hoesjes weg enz.
Gewoon vanuit itunes op folder uit je bibliotheek kopiëren en plakken --> perfect!

doe er uw voordeel mee :)

extra gratis update: nog wat zitten spelen met cover formaten in de id3 tags. Hou ze rond de 500px anders vind de tel. het lastig om ze te laten zien.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de vele verhalen over de gele vlekken ben ik toch een beetje huiverig om er nu al 1 te bestellen. Ook wil ik liever nog even wachten totdat ik wat ervaringen zie na de update naar Ice Cream Sandwich.

Heeft iemand al een SXS die wat later besteld is, waarvan bekend is dat het gele vlekken probleem opgelost is? Op de sony site en dergelijke kan ik geen uitsluitende informatie vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:32:
Na de vele verhalen over de gele vlekken ben ik toch een beetje huiverig om er nu al 1 te bestellen. Ook wil ik liever nog even wachten totdat ik wat ervaringen zie na de update naar Ice Cream Sandwich.

Heeft iemand al een SXS die wat later besteld is, waarvan bekend is dat het gele vlekken probleem opgelost is? Op de sony site en dergelijke kan ik geen uitsluitende informatie vinden hierover.
Ik heb er eentje van bij Coolblue (wel nog eerste batch) die het probleem niet heeft, en nog geen enkele Xperia S die ik verkocht heb in The Phone House heeft het probleem... Het blijft maar een deel van de toestellen dat er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Laatst online: 11-05-2024
@Raznorr: je laat je leiden door realiteit in plaats van wensdenken. Dat is een goede eigenschap! :)

Sony beweert dat het maar een klein aantal toestellen is. Als je de berichten hier en in zo'n beetje alle andere smartphone forums op het net leest, krijg je een heel andere indruk. Tel daarbij op de gevallen met dode pixels en loszittende onderkanten en achterkanten, dan is het duidelijk dat Sony problemen heeft of had met de fabricage en de kwaliteitscontrole van dit toestel.

Op basis van de berichten hier zijn de toestellen met gele vlek in ieder geval tot en met week 11 geproduceerd. Wil je een toestel met minder kans op gele vlekken, zou je dus een nieuwer toestel moeten nemen.

Wil je helemaal geen kans op een toestel met gele vlek, dan is de datum waarom Sony de beslissing heeft genomen om het probleem op te lossen de grens. Dat is 28 maart volgens http://talk.sonymobile.co.../34135?start=105&tstart=0. Dan hebben we het dus over halverwege week 13. Alle toestellen met productieweek 14 en later zouden dus zeker geen gele vlekken meer moeten hebben. Helaas staat de productieweek niet vermeld op de doos, alleen op de sticker in het toestel (achterklep eraf halen).

In hoeverre de andere kwaliteitsproblemen m.b.t. de hardware inmiddels zijn opgelost is me niet duidelijk.

Naast de hardwareproblemen zijn er ook nog de nodige softwareproblemen. Met name het wakelock probleem en het GPS probleem zijn ernstige gebreken die de meeste kopers meteen opvallen. Hoe dat bij Sony door de testen geglipt is, is me een raadsel. Ook dit is een voorbeeld van falende kwaliteitscontrole.

De update naar ICS is uitgesteld en er is geen enkele garantie dat die niet weer uitgesteld wordt. Ook is er geen rationele reden om aan te nemen dat de kwaliteit van de ICS firmware beter zal zijn dan de huidige. Er is natuurlijk niets op tegen om hoop te hebben. :)

Ik geef je daarom gelijk dat je afwacht tot de problemen aantoonbaar zijn opgelost. Dat koopadvies geef ik ook aan mensen die vragen naar mijn mooie toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je in muziek op opties duwt en dan deze optie kiest:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4Fiet.jpg

Dan kan je in dit venster kiezen of je bestaande informatie wil bijwerken, en dat moet je uitzetten. Als je dat aan laat staan gebeuren er inderdaad erg vreemde dingen. Als je zelf nooit op "muziekinfo downloaden" duwt dan gaat Gracenote zowiezo niets aanpassen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OCcf4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind t 1 uitkomst, die tags. Maar de tag writer App (NPX oid) vraagt wel ERG veel van je privacy... Iemand daar ervaring mee of enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:25:
Ik vind t 1 uitkomst, die tags. Maar de tag writer App (NPX oid) vraagt wel ERG veel van je privacy... Iemand daar ervaring mee of enig idee waarom?
Je kan veel wegschrijven in NFC-tags: contacten, browserlinks, SMS-links, ... Om ze te kunnen wegschrijven moet de app er natuurlijk wel toegang toe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Had een leuke spelletje gevonden van Sony. Lode Runner X. Erg uitdagend, maar het is vervelend dat de knoppen aan de kleine kant zijn. Waarschijnlijk is de resolutie van de Xperia S het probleem.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 13:30
Ik las een paar berichten terug dat je niet je camera geluid kon uitzetten...en dat was dan ook nog eens wettelijk bepaald etc etc. ik kan daar mee leven...

Nou ben ik vandaag een tijdje bezig geweest met de cameraen wat mij opvalt is; kan je geen filters meer gebruiken zoals: sepia, zwart/wit, negatief etc etc, of kijk ik nou helemaal verkeerd?

[ Voor 11% gewijzigd door Brainsz op 08-04-2012 22:37 ]

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Brainsz schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:36:
Ik las een paar berichten terug dat je niet je camera geluid kon uitzetten...en dat was dan ook nog eens wettelijk bepaald etc etc. ik kan daar mee leven...

Nou ben ik vandaag een tijdje bezig geweest met de cameraen wat mij opvalt is; kan je geen filters meer gebruiken zoals: sepia, zwart/wit, negatief etc etc, of kijk ik nou helemaal verkeerd?
T-Mobile firmware is die optie van geluid uit weg,
KPN en Generic hebben die optie wel als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brainsz schreef op zondag 08 april 2012 @ 22:36:

Die kan je achteraf toepassen met Instagram, Photoshop Express of een van de andere tientallen apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Wai_AM schreef op zondag 08 april 2012 @ 23:20:
[...]

T-Mobile firmware is die optie van geluid uit weg,
KPN en Generic hebben die optie wel als het goed is
Ja, menu toets in camera app -> sluiter geluid.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Atomsk schreef op maandag 09 april 2012 @ 03:04:
[...]

Ja, menu toets in camera app -> sluiter geluid.
ja dat heb ik al eerder gezegd:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37928061

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-26_1325.png

T-Mobile Firmware:
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-24_1325.png

[ Voor 48% gewijzigd door Wai_AM op 09-04-2012 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren viel de gele vlek op een bepaald moment heel erg op. Het was bijna een geel scherm met een grote witte vlek :-)
Ik had gelezen dat sommige iPhones ook gele vlekken hadden maar ze na enkele weken verdwenen, zou dit ook niet bij xps het geval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazigeside
Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/1139/verbruik.jpg

Volgens mij klopt hier iets niet. bij mijn vorige gsm ( galaxy S) kwam android systeem nooit boven de 15% uit en als die dat wel deed dan was het een bug en een reboot verhielp het probleem. Bij de sony werkt echter niets om de batterij drain te verminderen :@

Dit was dus snachts met Data, Roaming, Auto Sync aan.

Edit 31% batterij verbruikt

[ Voor 18% gewijzigd door Wazigeside op 09-04-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:30:
Gisteren viel de gele vlek op een bepaald moment heel erg op. Het was bijna een geel scherm met een grote witte vlek :-)
Ik had gelezen dat sommige iPhones ook gele vlekken hadden maar ze na enkele weken verdwenen, zou dit ook niet bij xps het geval zijn?
ik weet niet goed of het aan de warmte ligt. ook als ik hem niet gebruikt heb lijkt hij ineens van die gele vlekken te vertonen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die update naar 73 zou erg veel helpen maar ik ben nieuw in deze wereld waardoor ik hem niet durf te installeren zolang de update niet officieel van Nederland is

Ik kom nu wel een dag makkelijk toe maar het kan wel stukken beter vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:43:
Die update naar 73 zou erg veel helpen maar ik ben nieuw in deze wereld waardoor ik hem niet durf te installeren zolang de update niet officieel van Nederland is

Ik kom nu wel een dag makkelijk toe maar het kan wel stukken beter vind ik
Ik heb hem op mijn tmobile branded xperia s gebatst en dat kan prima!
Nog geen rare dingen gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
wegens het omruilen ivm gele vlekken zit ik nu weer terug op stock, de .67 mijn hemel wat een batt. drins. hiervoor had ik diezelfde rom geroot en alles eruit gehaald wat maar kon en daar haalde ik makkelijk 15 uur mee. en dan gebruikte ik hem best frequent. bellen, whatsapp, internet, verschillende apps als tapatalk, nu.nl, en het gebruikelijke rondneuzen in mijn nieuwe telefoon.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik hoop dat de makkelijke manier om te rooten er snel is. Ik heb nu echt geen zin om mijn telefoon weer helemaal opnieuw in te stellen. Ik had hem wel iets eerder verwacht.

Als ik had geweten dat het zo lang zou duren had ik hem waarschijnlijk direct geflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel gaat jullie batterij leeg als jullie browsen? Bij mij gaat er al snel 10% per 30-45 minuten af op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:30:

Ik vrees van niet. Sony vervangt die beeldschermen niet voor niets. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Laatst online: 23:35
AmbroosV schreef op zondag 08 april 2012 @ 20:56:
[...]

[...] en nog geen enkele Xperia S die ik verkocht heb in The Phone House heeft het probleem... Het blijft maar een deel van de toestellen dat er last van heeft.
De ene XPS die ik in TPH heb gekocht heeft het probleem wel...

Klopt het trouwens dat de reparatie door Dynafix wordt uitgevoerd en niet door Sony zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
SaN schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:53:
Ik hoop dat de makkelijke manier om te rooten er snel is. Ik heb nu echt geen zin om mijn telefoon weer helemaal opnieuw in te stellen. Ik had hem wel iets eerder verwacht.

Als ik had geweten dat het zo lang zou duren had ik hem waarschijnlijk direct geflasht.
Je hoeft hem toch je user data niet te laten wipen? 8)7 Of bij die pre-rooted roms wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik heb 12W10, dan zal ik het probleem met gele vlekken ook moeten hebben als ik het goed begrijp?
Ik heb nog niets gezien, ik zal hem wel eens warm laten worden.

En de achterkant zit me ook nog niet helemaal lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lader heeft het trouwens ook al begeven. Nu laat ik hem zeker omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wazigeside schreef op maandag 09 april 2012 @ 10:39:
Dit was dus snachts met Data, Roaming, Auto Sync aan.

Edit 31% batterij verbruikt
Wat helpt is om hem op GSM te zetten ipv GSM + UMTS. Daarnaast ook Juice Defender gebruiken. Bij mij gaat er per 8 uur 5-6% af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
dirk- schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:52:
Ik heb 12W10, dan zal ik het probleem met gele vlekken ook moeten hebben als ik het goed begrijp?
Nee, je zou het kúnnen hebben. Sony heeft geen openheid van zaken gegeven over de precieze oorzaak, alleen dat ze die kennen en die in latere productieseries hebben verholpen. Vooralsnog lijkt het er niet op dat 100% van de toestellen uit eerdere productieseries dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watvoor HDMI aansluiting zit er nu precies op de sxs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 12:56
Ik heb een witte van 12w11. Het onderste gedeelte van het scherm lijkt niet egaal wit.
Lijkt, want ik kan best last hebben van het placebo-effect. Heb de batterij temp al op 41 graden gekregen en toen zag het er niet anders uit dan bij 28 graden.

Hoewel ik het probleem niet schijn te hebben zit ik ik wel paranoïde naar het scherm te staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:45:
[...]

Wat helpt is om hem op GSM te zetten ipv GSM + UMTS. Daarnaast ook Juice Defender gebruiken. Bij mij gaat er per 8 uur 5-6% af.
Is het niet alleen op UMTS? In jouw geval kun je dus geen gebruik meer maken van 3G. Met UMTS kun je nog wel gewoon bellen en 3G gebruiken. Dit verhelpt voor mij grotendeels de drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:06:
Watvoor HDMI aansluiting zit er nu precies op de sxs?
Een micro-HDMI, ik heb zelf deze kabel gekocht, en die werkt prima!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
smartje74 schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:13:
Ik heb een witte van 12w11. Het onderste gedeelte van het scherm lijkt niet egaal wit.
Lijkt, want ik kan best last hebben van het placebo-effect. Heb de batterij temp al op 41 graden gekregen en toen zag het er niet anders uit dan bij 28 graden.

Hoewel ik het probleem niet schijn te hebben zit ik ik wel paranoïde naar het scherm te staren.
12W10 hier, dat heb ik ook. Ik heb overduidelijk geen vlekken (getest met het servicemenu) maar de hele onderzijde lijkt wel wat gelig te zijn. Ik denk dat het te maken heeft met kijkhoeken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazigeside
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:45:
[...]

bedankt voor de tip ik zal het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 12:56
Frietsaus schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:35:
[...]

12W10 hier, dat heb ik ook. Ik heb overduidelijk geen vlekken (getest met het servicemenu) maar de hele onderzijde lijkt wel wat gelig te zijn. Ik denk dat het te maken heeft met kijkhoeken ofzo.
Kijkhoeken zat ik ook al aan te denken. Op egale achtergronden zie ik zeker niet de vlekken zoals op andere foto's maar toch blijft het vreemd.
Pagina: 1 ... 36 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.