Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Iemand een idee/oplossing?
Instellingen is BS player bekijken neem ik aan. Anders verwijderen en opnieuw installeren de APKmorscha schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:20:
Heb nou iets raar met BS Player lite. Heb films op divx op mijn SXS staan. De eerste paar keren speelde deze perfect af. Nu worden de films schemerig afgespeeld. Alsof het scherm gedimd wordt. Met de standaard player is dit niet het geval.
Heb het al. Op het scherm, aan de linkerkant met je vinger van beneden naar boven om de brighteness in te stellen. De kleine meid heeft er met haar kleine vingertjes aangezeten.morscha schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:20:
Heb nou iets raar met BS Player lite. Heb films op divx op mijn SXS staan. De eerste paar keren speelde deze perfect af. Nu worden de films schemerig afgespeeld. Alsof het scherm gedimd wordt. Met de standaard player is dit niet het geval.
Ik wil Instagram installeren, maar Play zegt dat mijn toestel niet compatible is.
Ik draai de .73 firmware.
Ik kan hem hier wel installeren, al werkt de app niet geweldigbas-r schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:33:
Iemand hetzelfde probleem als ik?
Ik wil Instagram installeren, maar Play zegt dat mijn toestel niet compatible is.
Ik heb inmiddels een topic aangemaakt op het forum van Telfort om te zien hoe zij het probleem afhandelen.
[ Voor 27% gewijzigd door Dynamix op 04-04-2012 11:36 ]
Tja das wel minder inderdaad. Maar goed aan de andere kant weet ik dan wel zeker dat ik een scherm krijg wat het probleem in ieder geval niet meer heeft.Cyleo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:04:
[...]
Pff, 15 dagen zonder mijn telefoonIk meende het gisteren ook even te zien maar kijk het nog maar even aan dan
Mijn desire heb ik ook al verkocht. Moet het maar even uithouden met een hippe nokia n82 dan. Oldskool symbian.
/edit:
Oh zie net dat phonehouse ook een leentoestel service heeft (http://www.phonehouse.nl/leentoestel/). Wellicht kan ik wel een android telefoontje lenen daar dan.
[ Voor 26% gewijzigd door riotrick op 04-04-2012 11:41 ]
ook te installeren T-Mobile NL .67 firmwarebas-r schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:33:
Iemand hetzelfde probleem als ik?

Werkt niet goed dat programma op de SXS....Wai_AM schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:39:
[...]
ook te installeren T-Mobile NL .67 firmware
[afbeelding]
Image too small zegt hij steeds...
Zet de camera op 12 MP (standaard 9 MP) en het werkt wel...The-Force schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:49:
[...]
Werkt niet goed dat programma op de SXS....
Image too small zegt hij steeds...
Wel borg betalen. ja daag flikkert dat ding net op de grond tijdens de leenperiode.Oh zie net dat phonehouse ook een leentoestel service heeft (http://www.phonehouse.nl/leentoestel/). Wellicht kan ik wel een android telefoontje lenen daar dan.
[ Voor 16% gewijzigd door jejeh op 04-04-2012 12:52 ]
No shit sherlock, .73 zijn versies uit Singapore en Libanon, daar zal de regio controle ook wel op afgestemd zijn aangezien niet alle apps gelijktijdig in elk land uitgebracht worden.Robin64 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:52:
De .73 lijkt wat problemen te hebben met app compatibiliteit. Op xda is er ook een thread waarbij sommige apps ineens als incompatible zijn aangegeven. Al zijn er nog maar 3 apps ofzo waarbij ik dus gezien heb.
Btw, Music Unlimited doet het inmiddels bij mij
[ Voor 5% gewijzigd door Rctworld op 04-04-2012 13:03 ]
Regio kan je aanpassen in build.prop ,wel rooten.Rctworld schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:57:
[...]
No shit sherlock, .73 zijn versies uit Singapore en Libanon, daar zal de regio controle ook wel op afgestemd zijn aangezien niet alle apps gelijktijdig in elk land uitgebracht worden.
Dat zal best, maar heb je ook al getest of dat helpt? Lijkt me namelijk geen "bug" in .73 maar gewoon een regio lock in de Play storejejeh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:07:
[...]
Regio kan je aanpassen in build.prop ,wel rooten.
Wie breekt, betaald. Lijkt me logisch toch?jejeh schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:52:
[...]
Wel borg betalen. ja daag flikkert dat ding net op de grond tijdens de leenperiode.
Op Google staat namelijk niks
1440x1280. En stel hem in met quickpic. Standaard galerij maakt de wallpaper wazigjoost89 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:40:
Weet iemand de juiste afmetingen voor wallpapers voor de Xperia S?
Op Xda een link gevonden met de Sony Xperia S wallpapers, daar is het formaat 1440 x 1280joost89 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:40:
Weet iemand de juiste afmetingen voor wallpapers voor de Xperia S?
link naar de Sony Xperia S Wallpapers
http://www.mediafire.com/?98boqhvnom463c3
Ik zal quickpic eens proberen, kun je daar dan ook de wallpaper voor de lockscreen mee instellen?Robin64 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:51:
[...]
1440x1280. En stel hem in met quickpic. Standaard galerij maakt de wallpaper wazig
EDIT: Quickpic werkt goed, lockscreen wallpaper is helaas niet mogelijk.
Weet iemand wanneer/of de .73 update globaal beschikbaar komt? PCC geeft nog aan dat ik de meest recente versie gebruik, namelijk .67
[ Voor 7% gewijzigd door Bloodhatch op 04-04-2012 14:37 ]
Ja, daar heb ik nou ook niet zo'n moeite mee.FreakyFries schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:36:
[...]
Wie breekt, betaald. Lijkt me logisch toch?
Ik zeg altijd maar zo "Slopen is kopen"FreakyFries schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:36:
[...]
Wie breekt, betaald. Lijkt me logisch toch?
Ze raadde mij aan om nog even een paar dagen te wachten tot ze een reactie van Sony hebben wat ze er mee mogen doen. Wat ze me daarnaast aanraadde was om naar een winkel ergens in Amsterdam te gaan wat een service punt schijnt te zijn van The Phone House. Schijnt ergens bij het Vondelpark te zitten. Ze zeiden dat ze daar het probleem zo op kunnen lossen.
Iemand ervaring met deze winkel/service punt?
Toen ik uiteindelijk in de bus terug zat zag ik ook lichte gele vlekken aan de rechter en linker kant van het scherm verschijnen.
Heeft het verder nog zin om Sony hier over te gaan bellen?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Kon laatst met mijn nieuwe laptop mijn eigen netwerk ook niet vinden. Bleek dat ie niet alle kanalen kan vinden ofzo.
als ik dat zou hebben zou ik toch echt wel een nieuwe willen hebben. kom nou een verkeerd toestel meegeven en dan gaan repareren en je toestel lang kwijt zijn?riotrick schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:55:
Even aan je lokale phonehouse vragen of ze zelf even met sony bellen. Dat is bij mij in apeldoorn ook gebeurd, daarna kon hij gewoon gerepareerd worden.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Mijn hotmail account is goed ingesteld, ben in staat om emails te ontvangen en te versturen.
Ik heb push notificatie ingesteld maar toen ik in verwachting was van een mail geen notificatie ontvangen.
Toen besloot ik om handmatig te synchroniseren en het bleek dat een half uur geleden de mail al binne ngekomen was. Zie ik een instelling over het hoofd?
Ondersteund Hotmail wel push?Bloodhatch schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:35:
Nog even een vraag over push email met de standaard mail applicatie van Sony.
Mijn hotmail account is goed ingesteld, ben in staat om emails te ontvangen en te versturen.
Ik heb push notificatie ingesteld maar toen ik in verwachting was van een mail geen notificatie ontvangen.
Toen besloot ik om handmatig te synchroniseren en het bleek dat een half uur geleden de mail al binne ngekomen was. Zie ik een instelling over het hoofd?
De SXS ondersteund geen 5GHz WiFi, type N. Dus even op 2,4GHz zetten.laarom schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:18:
Klein probleempje, mijn SXS ziet mijn N netwerk niet, maar mijn G netwerk wel. Ik heb een Netgear wndr3700 en voorzover ik weet moet de SXS kunnen connecten met N toch? Iemand een idee?
Ze mogen dit zo regelen voor zover ik weet. Heb er ook niet zo'n moeite mee overigens. Als hij opgestuurd en gerepareerd wordt, krijg ik in ieder geval zeker een scherm waar het probleem niet in zit. Ik heb op xda ook al verschillende verhalen gelezen van mensen die al meerdere keren een nieuw toestel hebeben gekregen waarmee iedere keer hetzelfde gebeurde.raydekok schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:24:
[...]
als ik dat zou hebben zou ik toch echt wel een nieuwe willen hebben. kom nou een verkeerd toestel meegeven en dan gaan repareren en je toestel lang kwijt zijn?
Zeer zeker! Selecteren als Exchange server, en dan server adres: m.hotmail.com.
Dat heb ik al maar mijn emails worden niet gepushedRctworld schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:42:
[...]
Zeer zeker! Selecteren als Exchange server, en dan server adres: m.hotmail.com.
Dan heb je achtergrond synchronisatie uit staanBloodhatch schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:44:
[...]
Dat heb ik al maar mijn emails worden niet gepushed
Helaas, achtergrond synchronisatie staat aan, net een test eenmaal gestuurd maar krijg geen pushRctworld schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:48:
[...]
Dan heb je achtergrond synchronisatie uit staanHet werkt gewoon goed hoor... Altijd al gedaan, zowel op de Xperia S, als de X10 en een hoop andere toestellen die ik ooit heb mogen gebruiken.
Al opnieuw toegevoegd?Bloodhatch schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:11:
[...]
Helaas, achtergrond synchronisatie staat aan, net een test eenmaal gestuurd maar krijg geen push
Kon inderdaad hier ook de app downloaden vandaag, maar een abbonnement afsluiten lukt nog niet; als ik naar de MU website ga, krijg ik een melding dat de service hier nog niet beschikbaar is...Rctworld schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:57:
[...]
Btw, Music Unlimited doet het inmiddels bij mij
Is er een manier om dit te omzeilen?
Nouja, ik heb een hele sloot aan Sony apparatuur en op de PS3 kun je gelijk dat proef abbo uit de store halenTiesB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:50:
[...]
Kon inderdaad hier ook de app downloaden vandaag, maar een abbonnement afsluiten lukt nog niet; als ik naar de MU website ga, krijg ik een melding dat de service hier nog niet beschikbaar is...
Is er een manier om dit te omzeilen?
Maar volgens mij kun je op die website ook aangeven dat je uit een land komt wat wel ondersteund komt en dan inloggen en dan doet hij het volgens mij ook gewoon.
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen, als we dachten dat ie er zo goedkoop uit zag dan hadden we hem niet gekochtVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:23:
Heb vraagje, ik kan over een maand mijn abbo. verlengen met nieuwe toestel....ben zelf lief hebber van xperialijn heb op dit moment (x10) ik keek laatst in de winkel en naar mijn mening zag xperia s beetje goedkoop uit kwa design (materiaal) wat zijn jullie meningen ?
Al mijn USB-sticks worden door de telefoon herkend en kunnen gebruikt worden.
Al mijn micro-SD kaartjes leveren de foutmelding "Fout voor USB energiegebruik" op en kunnen daardoor niet gebruikt worden. Ik heb dat getest met twee met de micro-SD kaarten meegeleverde minikaartlezertjes van Sandisk en Transcend. Idem dito met de "officiële" micro-SD adapter model CCR-80 die Sony Ericsson in Japan meelevert met het zustermodel Xperia NX.
Heeft een van jullie USB OTG al werkend gekregen met een micro-SD kaart?
Verwijderd
Thnks voor antwoord, toch denk dat x10 wat steviger aanvoelt vergelijken met S....zelfs dacht voor een iphone te gaan(ging meer om jailbreaker)....maar toen ik overview zag van S, liet me wel twijfelen en nu nog steedsRctworld schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:30:
[...]
Laat ik het zo zeggen, als we dachten dat ie er zo goedkoop uit zag dan hadden we hem niet gekochtMaar in de winkel als hij heel vet is en dergelijke ziet hij er redelijk cheap uit, maar in de praktijk is het materiaal wel vergelijkbaar met de X10. Enige minpuntje is dat de doorzichtige rand niet echt lekker vloeiend doorloopt en dat het achterklepje een beetje los zit soms.
USB-muis werkt inclusief klein muispijltje
Externe DAC/koptelefoonversterker Fiio E7 werkt niet. Audio blijft via luidspreker en koptelefoonaansluiting lopen.
Gisteren T-Mobile gebeld.
Morgen brengen ze met spoed een nieuwe en ik mag in mijn eigen tempo de oude terug sturen...
Redelijk stukje service van T-Mobile!
Ik ga niet proberen om je over te halen maar de Xperia s is en top product. Mijn vrienden, inclusief ik, vinden mijn toestel het mooiste uit de groep terwijl een en iPhone4 heeft :-) en nog veel goedkoper om. Voelt absoluut niet goedkoop aan, daarvoor moet je bij Samsung producten zijn. Succes met je keuze!Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:55:
[...]
Thnks voor antwoord, toch denk dat x10 wat steviger aanvoelt vergelijken met S....zelfs dacht voor een iphone te gaan(ging meer om jailbreaker)....maar toen ik overview zag van S, liet me wel twijfelen en nu nog steeds
Dat met die muis wilde ik even uitproberen.. haha. Werkt echt goed. Linkermuisknop is een aanraking en rechtermuisknop "terug".dasooktoevallig schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:56:
Nog meer USB OTG dingen uitgeprobeerd:
USB-muis werkt inclusief klein muispijltje
Externe DAC/koptelefoonversterker Fiio E7 werkt niet. Audio blijft via luidspreker en koptelefoonaansluiting lopen.
Screenshotje erbij!

Screenshots van alle relevante settings zouden mij enorm kunnen helpen, heb het namelijk nog steeds niet werkend.
Naast de achtergrondgegevens moet dus ook de 2e optie, auto-synchronisatie, aanstaan.
[ Voor 23% gewijzigd door Bloodhatch op 04-04-2012 19:58 ]
Voor het jailbreaken zou ik niet voor een iPhone gaan; bij Android is dit namelijk helemaal niet nodig.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:55:
[...]
Thnks voor antwoord, toch denk dat x10 wat steviger aanvoelt vergelijken met S....zelfs dacht voor een iphone te gaan(ging meer om jailbreaker)....maar toen ik overview zag van S, liet me wel twijfelen en nu nog steeds
Als je instelt dat je applicaties van buitenaf ook wil accepteren, kun je vanaf welke site dan ook (illegale) apps downloaden en installeren.
Verwijderd

Belachelijk, 10% in een half uur verbruiken.... met alleen een beetje lezen, woordjes leren en muziek luisteren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 20:04 ]
By the way, die Virtual Surround is best wel leuk met oortjes. Op de Studio-instelling toch. De techniek die erachter zit is Sony VirtualPhones, en die werkt echt wel door een slim staaltje denkwerk. Ik heb dezelfde optie op mijn Sony Walkman, en ik moet zeggen dat die op de Xperia S toch een stuk beter werkt. Muziek met goede in-ears klinkt echt wijds, erg aangenaam!
Zal eens wat verschillende kanalen gaan proberen, thx.Dweebus schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:23:
Heeft wellicht te maken met kanaal instelling?
Kon laatst met mijn nieuwe laptop mijn eigen netwerk ook niet vinden. Bleek dat ie niet alle kanalen kan vinden ofzo.
Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro
Maar goed ik vond de oortjes die er bij zatten wel echt crap geluid geven veels te schel vergeleken bij mijn panasonic, of ligt dat aan mij kan natuurlijk ook.
Maar wat betreft de bouwkwaliteit, ervaar ik dit ook:
De eerste keer dat ik het achterklepje er weer op probeerde te zetten (nadat ik mijn microsim er in heb gedaan), lukte dit niet echt goed. Bij één van de boven hoeken kwam het klepje naar voren, als ik hier dan op druk ging de andere kant omhoog. Nadat ik het klepje aan de bovenkant aandruk en dan naar beneden schuif, zitten de hoeken er wel in. Maar soms staat dan ook nog de zijkant van het klepje omhoog, dit kan ik wel vast drukken.solidjustus schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:52:
Er zijn echter wel wat "mindere puntjes"; het achterklepje sluit niet helemaal perfect aan, er zit een klein beetje speling in(merk ik niks meer van als de Nilkin cover erover zit)
Daarnaast zit in de onderkant ook een klein beetje speling, je kan er mee spelen(ik heb soms het gevoel dat als ik teveel kracht zou zetten dat ik het over kan breken, gevoel zeg ik, zit waarschijnlijk tussen mijn oren.
Nu zit het klepje wel goed, maar aan de bovenkant(vooral in de hoek bij de powerknop) zit een speling van ongeveer 1mm.
Daarnaast heb ik 1 dode pixel(groep). Als ik het scherm zwart maak via het service menu, zie ik in het midden ergens een klein rood puntje. In dit topic heb ik het vaker voorbij zien komen. Heeft iedere SXS wel ergens één dode pixel of zou ik terug moeten gaan naar de winkel om hem op te ruilen?
Ik heb 12W12 en hierbij stond ook 1750000, voordat ik hem heb gereset. Dus waarschijnlijk heeft Sony dit dus aangepast.vaagisdenaam schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:23:
Mijn 12W11 toestel heeft overigens bij battery health test in het service menu al vanaf het eerste moment 175000 staan, waar ik bij mijn eerste twee toestellen eerst "de batterij er uit heb gehaald", reset tot 3x trillen..
Heeft sony ook dit aangepakt, of is het toeval?
Verwijderd
Dat klopt, zo doe ik nu met mijn huidige telefoon (x10) ook al had ik hier en daar problemen met telefoon, kies ik toch maar weer Sony S. Dacht dat jailbreaker beter en betrouwbaar was.TiesB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:59:
[...]
Voor het jailbreaken zou ik niet voor een iPhone gaan; bij Android is dit namelijk helemaal niet nodig.
Als je instelt dat je applicaties van buitenaf ook wil accepteren, kun je vanaf welke site dan ook (illegale) apps downloaden en installeren.
Die van mij heeft geen dode pixels, en geen gele vlekken op het scherm. Gewoon ruilen als je 't mij vraagt.drav91 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:30:
Sinds gister heb ik de SXS dan ook! Echt een geweldig toestel, wat een mooi en scherp scherm. De SXS is in alle opzichte beter dan mijn vorige telefoon, de X10. Ik ben er zeer tevreden mee en wil ook niet terug.
Maar wat betreft de bouwkwaliteit, ervaar ik dit ook:
[...]
De eerste keer dat ik het achterklepje er weer op probeerde te zetten (nadat ik mijn microsim er in heb gedaan), lukte dit niet echt goed. Bij één van de boven hoeken kwam het klepje naar voren, als ik hier dan op druk ging de andere kant omhoog. Nadat ik het klepje aan de bovenkant aandruk en dan naar beneden schuif, zitten de hoeken er wel in. Maar soms staat dan ook nog de zijkant van het klepje omhoog, dit kan ik wel vast drukken.
Nu zit het klepje wel goed, maar aan de bovenkant(vooral in de hoek bij de powerknop) zit een speling van ongeveer 1mm.
Daarnaast heb ik 1 dode pixel(groep). Als ik het scherm zwart maak via het service menu, zie ik in het midden ergens een klein rood puntje. In dit topic heb ik het vaker voorbij zien komen. Heeft iedere SXS wel ergens één dode pixel of zou ik terug moeten gaan naar de winkel om hem op te ruilen?
[...]
Ik heb 12W12 en hierbij stond ook 1750000, voordat ik hem heb gereset. Dus waarschijnlijk heeft Sony dit dus aangepast.
Ja, mee eens! Bij de mijne ook geen slecht zittende achterklep, los zittende onderkant, gele koorts, rode vlekken en andere hardwarematige aandoeningen. Maar uit de berichten hier is me wel duidelijk dat de productiekwaliteit op zijn zachtst gezegd nogal variabel is. Dus gewoon blijven ruilen tot je er eentje hebt die gewoon helemaal okee is.AmbroosV schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:52:
[...]
Die van mij heeft geen dode pixels, en geen gele vlekken op het scherm. Gewoon ruilen als je 't mij vraagt.
Ja, die limiet hanteren ze zelf, maar die hoef je echt niet te accepteren hoor. Ja, dat zullen ze je graag doen geloven dat je dat maar te accepteren hebt maar als je laat zien er meer verstand van te hebben weten ze dondersgoed dat ze dat niet vol kunnen houden hoorvaagisdenaam schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:56:
Meestal geldt er een limiet van 3 of 5 of zo, afhankelijk van het type scherm en de fabrikant...
Bij de nieuwe (12W10) zijn de vlekken minder geel, maar er zijn er een stuk meer.

Zowel rechts als links over de gehele lengte van het scherm en onderin de bekende vlek.
Blij ben ik er niet mee, maar ga hem morgen maar weer ruilen!
T-Mobile shop heeft toegezegd dat ik kon blijven ruilen tot ik een goede had in principe
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Ik heb op veel meer plaatsen 3G dan vroeger. Zelfs bij mij thuis had ik vroeger enkel EDGE, en nu kan ik gewoon surfen via HSPA (wanneer ik WiFi uitschakel). Op mijn kamer in Leuven had ik met mijn Arc S en Neo soms geen ontvangst als ik ze wat verkeerd vasthad en in bed lag, met mijn Xperia S is dat helemaal geen probleem.
WiFi is ongeveer hetzelfde qua signaalkwaliteit als de Arc S en Neo, misschien net ietsje beter, maar het verschil is niet zo groot als bij 3G.
Dit ervaar ik ook, mijn x10 had op veel plekken lang niet zo snel het internet als nu(zelfde abbonement, zelfde sim)AmbroosV schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:05:
Heeft er trouwens nog iemand gemerkt dat de antenne echt bovengemiddeld presteert?
Hetzelfde geldt voor GPS.
Een vraag:
Weet iemand hoe dit op te lossen is, in de Sony email app, moet je telkens op de afb. tonen knop drukken, om de afbeeldingen te laten zien. In de gmail app moet dit echter ook maar daar is ook de "altijd weergeven"" optie ingebouwd.
Weet iemand of het mogelijk is om dat ook zo bij de Sony mail app te doen?
BVD
Daar mogen andere telecom bedrijven een voorbeeld aannemen!xvanwaart schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:56:
Heb een 12W09 met gele vlekjes (niet heel duidelijk dacht eerst gewoon dat het scherm een beetje vies was op de plek waar ik hem altijd unlock).
Morgen brengen ze met spoed een nieuwe en ik mag in mijn eigen tempo de oude terug sturen...
Man - a being in search of meaning
Hilarisch!BasvandenHoogen schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:22:
[...]
Dat met die muis wilde ik even uitproberen.. haha. Werkt echt goed. Linkermuisknop is een aanraking en rechtermuisknop "terug".
Screenshotje erbij!
[afbeelding]
Man - a being in search of meaning
Inderdaad, en daarnaast is het rooten en bootloader unlocken bij deze ook een fluitje van een cent.TiesB schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:59:
[...]
Voor het jailbreaken zou ik niet voor een iPhone gaan; bij Android is dit namelijk helemaal niet nodig.
@antenna: Ja, die is echt top, echt overal bereik en lekker vlot.
(MX speelt veel MKV's wel goed af met Hardware, maar een bepaalde MKV die ik heb krijg ik alleen op Hardware met DicePlayer waar de andere players hem niet smooth krijgen met software)
[ Voor 8% gewijzigd door AmbroosV op 04-04-2012 23:07 ]
BS Player ook geprobeerd? Die werkt bij mij het besteAmbroosV schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:07:
Nog een tipje: DicePlayer is voor mij de enige player die sommige MKV's toch met Hardware kan afspelen, zelfs als ze niet werken in de Galerij of andere players. Tried and failed: MX Player, MoboPlayer, RockPlayer, ...
(MX speelt veel MKV's wel goed af met Hardware, maar een bepaalde MKV die ik heb krijg ik alleen op Hardware met DicePlayer waar de andere players hem niet smooth krijgen met software)
Aangezien je die allemaal hebt uitgeprobeerd, kun je je inschatting geven van de beeldkwaliteit? Welk voordeel heeft het kunnen afspelen met hardware in vergelijking met software in praktijk voor je? Betere beeldkwaliteit, minder energieverbruik?AmbroosV schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:07:
Nog een tipje: DicePlayer is voor mij de enige player die sommige MKV's toch met Hardware kan afspelen, zelfs als ze niet werken in de Galerij of andere players. Tried and failed: MX Player, MoboPlayer, RockPlayer, ...
Aha, die doet het ook! Alleen jammer dat die niet in landscape gaat als je automatische rotatie uit hebt staan...Rctworld schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:27:
[...]
BS Player ook geprobeerd? Die werkt bij mij het beste
Waar het in de praktijk op neer komt is dat software encodig gewoon weg te traag is om überhaupt te gebruiken (5fps op 1080p ofzo, wellicht op 720p wel okey) en met hardware encoding gaat het meestal wel redelijk ricthing de normale beeldfrequentie 24-30. Beeldkwaliteit zie je niet, dat heeft normaal ook niet heel veel met de encoder te maken...dasooktoevallig schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:33:
[...]
Aangezien je die allemaal hebt uitgeprobeerd, kun je je inschatting geven van de beeldkwaliteit? Welk voordeel heeft het kunnen afspelen met hardware in vergelijking met software in praktijk voor je? Betere beeldkwaliteit, minder energieverbruik?
Allebei. Wanneer je met hardware speelt kan je telefoon het renderen overlaten aan de GPU, en zijn de prestaties veel beter. 720p-video (in h264 op hoge kwaliteit) mag je vergeten met softwarerendering. Ook leuk aan hardwaremodus is dat je ook direct de Bravia Engine gebruikt, en dat je telefoon via HDMI échte 1080p uitvoert.dasooktoevallig schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:33:
[...]
Aangezien je die allemaal hebt uitgeprobeerd, kun je je inschatting geven van de beeldkwaliteit? Welk voordeel heeft het kunnen afspelen met hardware in vergelijking met software in praktijk voor je? Betere beeldkwaliteit, minder energieverbruik?
Bedankt voor je antwoord (Rctworld ookAmbroosV schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:35:
[...]
Allebei. Wanneer je met hardware speelt kan je telefoon het renderen overlaten aan de GPU, en zijn de prestaties veel beter. 720p-video (in h264 op hoge kwaliteit) mag je vergeten met softwarerendering. Ook leuk aan hardwaremodus is dat je ook direct de Bravia Engine gebruikt, en dat je telefoon via HDMI échte 1080p uitvoert.
Als ik je goed begrijp gebruik je met DicePlayer dus ook de Bravia Engine omdat die met hardware rendert.
Ik heb net dat instagram geprobeerd maar goed werkt niet gaar programma haha
Tja, het werkt goed, maar echt veel toegevoegde waarde heeft het voor mij nog niet. Wellicht snap ik het niet maar ik dacht dat het net als bij Spotify ook mogelijk was dat hij op basis van wat je veel luistert zelf playlists maakt met nummers die je hoogstwaarschijnlijk ook aanspreken. Nog niet kunnen vindenWeAreLegion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:48:
BS player is echt the bomb op mijn tablet! op mijn telefoon nog niet geprobeerd maar vind het een erg fijne speler![]()
Ik heb net dat instagram geprobeerd maar goed werkt niet gaar programma hahaIk ben benieuwd naar dat sony music gebeuren wat er aan zit te komen, dat s eigenlijk de reden waarom ik nog niet unlocked heb.
@dasooktoevallig, graag gedaan
De app is te downloaden, en ook te activeren als je een PS3 hebtWeAreLegion schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:57:
Is sony music al beschikbaar in nederland dan? Ben zo druk met die website dat ik weinig anders mee krijg op het moment.
[ Voor 7% gewijzigd door Rctworld op 05-04-2012 00:14 ]
Word trouwens tijd dat dev's een xperia s krijgen en er mee aan de slag gaan.
Dat is het idd, bedankt!Dynamix schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:38:
[...]
De SXS ondersteund geen 5GHz WiFi, type N. Dus even op 2,4GHz zetten.
Hoe oud was jouw toestel?xvanwaart schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:56:
Heb een 12W09 met gele vlekjes (niet heel duidelijk dacht eerst gewoon dat het scherm een beetje vies was op de plek waar ik hem altijd unlock).
Als je het klepje los maakt, dan kun je hem gewoon naar boven houden bij het in de Brodit houder plaatsen. Ik heb de Brodit houder ook en heb geen last van het klepje.MistaDevine schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:31:
Het usb afsluitklepje, is dat netjes te verwijderen en evt. weer terug te plaatsen? Als ik de SXS neem wil ik een Brodit Active holder in mijn auto (heb er nu ook een voor mn huidige telefoon en ben er zeer tevreden over). Als ik die telefoon er in schuif wil ik niet zitten prutsen met zo'n klepje...
Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...
Verwijderd
Was bij mijn X10 ook, de telefoon laad namelijk tot 100% op en stopt dan met laden. Wanneer de accustatus weer rond de 90% hangt krijgt hij weer wat sap tot de 100% en zo voorts. Vanaf 90 tot 100% is de status dus vol en vandaar het groene lampje.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:48:
Wat mij wel opvalt is, dat bij het opladen het lampje al groen word bij rond de 90%. is dat normaal?
Dat was bij mijn X10, waarschijnlijk ook bij de SXS
True, dat is denk ik gewoon om aan te geven dat hij in principe bijna volledig vol is en klaar voor gebruikbartsled schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:49:
[...]
Was bij mijn X10 ook, de telefoon laad namelijk tot 100% op en stopt dan met laden. Wanneer de accustatus weer rond de 90% hangt krijgt hij weer wat sap tot de 100% en zo voorts. Vanaf 90 tot 100% is de status dus vol en vandaar het groene lampje.
Dat was bij mijn X10, waarschijnlijk ook bij de SXS
Het enige wat de SXS lijkt te kunnen is bestanden overzetten en audio via een headset. Erg karig.
_██_
(ಠ_ృ)
[ Voor 98% gewijzigd door tcviper op 05-04-2012 11:05 ]
PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields
Dit topic is gesloten.