Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat verhaal over tragere ICS gaat expliciet over de 2011 serie, want die hebben vrij weinig RAM met 512MB. De Xperia S zou echt niet trager mogen worden, ik heb even gespeeld met ICS op de HTC Sensation (praktisch zelfde specs als de Xperia S, wel minder RAM) en dat draait sneller dan Gingerbread.

Ik kijk in eerste instantie erg uit naar mijn Xperia S, hopelijk krijg ik hem vandaag binnen. Maar ik kijk ook enorm uit naar ICS, want GB ben ik niet zo dol op, ook nooit dol op geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:54
In die link van xperia blog vind ik het verschil met de one x en xperia s erg klein. Ja de xperia s foto's hebben meer pixels maar door de enorme ruis bij 1:1 pixel weergave is dat niet echt bruikbaar en een beetje uitgezoomd lijken ze erg veel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2022
Vannacht weer maar 4% eraf, en het was een lange nacht, waarin ook een 4-5-tal smsjes zijn gestuurd. Geen airplane mode, gewoon wifi etc uit. Geen drain meer denk ik dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
riotrick schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:09:
[...]
De MTP drivers staan niet op de telefoon. De XPS gebruikt de windows mtp drivers voor "standaard" mtp apparaten. Heb je een oudere windows versie dan moet je windows media player installeren, waar de drivers inzitten.
[...]
Wat de drivers betreft heb je gelijk, maar de PC Companion software (althans de installer daarvoor) komt wel van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Iemand die hier een idee heeft of het mogelijk is om Bluez te update naar een nieuwere versie.

Kennenlijk draait er een verouderde versie van dit protocol waardoor metadata niet gestreamd word naar bijvoorbeeld je bt autoradio. De laatste versie van het Bluez protocol ondersteund dit wel (AVCRP 1.3).

Iemand een idee?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 09:45
Welke batterij widget gebruiken jullie om in de notification balk bovenin in % aan te geven? En wat gebruiken de meesten hier voor email? Gmail zelf of iets anders?

[ Voor 28% gewijzigd door tcviper op 03-04-2012 11:41 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
dasooktoevallig schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:34:
[...]

Wat de drivers betreft heb je gelijk, maar de PC Companion software (althans de installer daarvoor) komt wel van de telefoon.
En dat heb je zo gekregen door wat te doen? Want als ik wakker word is er zeker 25% vanaf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Even een vraag over de doorzichtige balk onderin de S: wanneer licht deze nu eigenlijk op? Doet 'ie dat bijvoorbeeld eenmalig bij het ontvangen van een SMS of Whatsapp bericht en wanneer nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-01-2021
tcviper schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:41:
Welke batterij widget gebruiken jullie om in de notification balk bovenin in % aan te geven? En wat gebruiken de meesten hier voor email? Gmail zelf of iets anders?
Ik gebruik K9 mail, gebruik geen Gmail, enkel voor het opslaan van contacten en agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
tcviper schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:42:
[...]

En dat heb je zo gekregen door wat te doen? Want als ik wakker word is er zeker 25% vanaf :(
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hij bedoelde waarschijnlijk de persoon boven jou (mbttr) te quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Gebruikte vroeger altijd gmail. Dat werkt met push berichten. Maar nu de standaard e-mail van sony. Deze past mooi in de stijl van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morscha
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08 10:48
Majesty schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:11:
Soms mis ik de Like button op Tweakers, haha. Helemaal mee eens!

Dit werd gepost in het Xperia P topic:

[...]

Wat denken jullie ervan?
Ultimate! Ziet er verdomd slick uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Voor de batterij gebruik ik Battery Circle.

Voor mijn persoonlijke e-mail gebruik ik uitsluitend Gmail. Gmail laat ik de mail van mijn andere accounts ophalen en daar wissen. Zo hou ik alles bij elkaar, hoef dezelfde mails niet in meerdere accounts te beheren en op mijn vorige telefoons verbruikte Gmail ook duidelijk minder energie dan de standaard e-mail app of K9. De Mail app van de Xperia S heb ik nog niet aangeraakt, dus daar kan ik verder niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Battery StatusBar, Gmail gebruik ik enkel voor backuppen van contacten en omdat het verplicht is bij een Android toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
morscha schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:00:
[...]

Ultimate! Ziet er verdomd slick uit!
Dat is echt hééél tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen wat hebben jullie gedaan met je gele vlek ?
die van mij komt van the phone house..krijg je gewoon een nieuwe of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:42:
mensen wat hebben jullie gedaan met je gele vlek ?
die van mij komt van the phone house..krijg je gewoon een nieuwe of wat ?
Lees het topic even door. Mijne komt ook van de phonehouse. Ik ben er zondag geweest in apeldoorn, toen wisten ze nog van niks en verzochten mij later deze week terug te komen.
Werd gisteren teruggebeld dat ze sony hebben benaderd en ze zijn bekend met het probleem nu. Ze hebben mijn gegevens genoteerd en zouden gaan regelen dat er een vervanging of reparatie komt.
Donderdagavond heb ik pas tijd om er langs te gaan. Update volgt.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

riotrick schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:12:
[...]

Lees het topic even door. Mijne komt ook van de phonehouse. Ik ben er zondag geweest in apeldoorn, toen wisten ze nog van niks en verzochten mij later deze week terug te komen.
Werd gisteren teruggebeld dat ze sony hebben benaderd en ze zijn bekend met het probleem nu. Ze hebben mijn gegevens genoteerd en zouden gaan regelen dat er een vervanging of reparatie komt.
Donderdagavond heb ik pas tijd om er langs te gaan. Update volgt.
Hoe lang heb jij je telefoon al?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Huisgenoot heeft nu een witte binnen! Ben wel blij met mijn zwarte. Ik merk dat dat onderste deel idd net een micrometer teveel naar wat ik wil kan bewegen, maargoed, misschien moet ik er gewoon niet teveel aan friemelen, niet zo paranoia zijn en er gewoon van genieten.

En @tcviper, .73 flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:10
Sinds twee dagen draai ik .73 en wat is die batterijduur spectaculair veel beter zeg!!
Ik kan 'm echt twee keer zo lang gebruiken als voorheen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Chaos-Zero schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:19:
[...]

Hoe lang heb jij je telefoon al?
Vanaf dag 1 dat ie beschikbaar was 8 maart geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

riotrick schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:52:
[...]

Ben benieuwd dan, gezien ik de mijne ook vanaf de eerste dag heb. Ben benieuwd of je gelijk een nieuwe krijgt dan. Ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
riotrick schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:52:
[...]

ik ook en gekocht bij de phonehouse is amersfoort. geen gele vlekken of iets.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

raydekok schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:53:
[...]

ik ook en gekocht bij de phonehouse is amersfoort. geen gele vlekken of iets.
Ik dus wel, maar heb geen zin eigenlijk om mn telefoon een paar weken kwijt te zijn. Het is alleen erg opvallend als het warm is. Mocht ik m wel in moeten leveren, dan wacht ik denk ik nog even tot de problemen met de telefoons uit de winkel sowieso weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Chaos-Zero schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:13:
[...]

Ik dus wel, maar heb geen zin eigenlijk om mn telefoon een paar weken kwijt te zijn. Het is alleen erg opvallend als het warm is. Mocht ik m wel in moeten leveren, dan wacht ik denk ik nog even tot de problemen met de telefoons uit de winkel sowieso weg zijn.
Mijne heeft het wel vrij erg. Ziet eigenlijk continu een gele waas onderin. Als de telefoon warmer wordt wordt de waas geler en groter en zie je de twee vlekken ook duidelijker. Als je een uurtje film hebt gekeken ofzo dan zijn de zijkanten en bovenkant ook helemaal geel.

Apps met een witte achtergrond (facebook/twitter/nu.nl etc) dat lezen erg vervelend met die gele waas. Met een zwarte achtergrond zie je er niks van. Met een grijze achtergrond zijn de vlekken wit. Deze moet dus echt wel gerepareerd of omgeruild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Heb het niet meer zo bijgehouden hiero, maar mijn tweede toestel heeft ook een gele vlek. Ga dadelijk dus weer terug naar T-mobile, omdat ik wederom nog steeds in mijn 8 dagen zit nu. Ik blijf gewoon ruilen, totdat ik er een uit de tweede batch krijg :P. Zo heb ik geen gezeik en geen risico op een gereviseerd toestel, wat ik onzin vind omdat het ding net nieuw is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraRebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 22:01
Ook hier de gele veeg. Ga maar ns kijken hoe ik hem bij GSMEasy kan laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 13:44
Damian schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:34:
Iemand die hier een idee heeft of het mogelijk is om Bluez te update naar een nieuwere versie.

Kennenlijk draait er een verouderde versie van dit protocol waardoor metadata niet gestreamd word naar bijvoorbeeld je bt autoradio. De laatste versie van het Bluez protocol ondersteund dit wel (AVCRP 1.3).

Iemand een idee?
Voorzover ik weet is dit onderdeel van de basis set van Android functionaliteit. Helaas zal Google (of de fabrikanten zelf) iets moeten doen om dit aan te passen. Ik weet bijvoorbeeld dat Samsung voor zijn muziek applicatie wel versie 1.3 ondersteunde (tenminste, met die applicatie kreeg ik wel nummer info via BT binnen). Helaas had samsung dat alleen voor die ene app geregeld, waardoor bij bellen of gebruik van spotify nog steeds geen informatie doorkwam.
Heb ook nog een Iphone (oude 3GS), en sinds IOS 5 is die nieuwe versie van het BT protocol daar ingebakken, dus alle muziek, bel gegevens en externe applicaties kunnen nu informatie streamen via BT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
Misschien dat de mensen die de gele vlekken hebben eens checken welke productieweek hun toestel komt, op de achterkant onder de klep staat rechtsboven "12Wxx" die twee x-en staat uiteraard voor het weeknummer. Die van mij komt uit week 11 wat betekend dat hij pas tussen 12 en 18 maart geproduceerd is... Exact 2 jaar na mijn X10 die uit 10W11 kwam :D

Die van mij heeft overigens geen gele vlekken, maar is ook pas geproduceerd nadat sommigen hem hier al binnen hadden :P

[ Voor 15% gewijzigd door Rctworld op 03-04-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
Rctworld schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:37:
Misschien dat de mensen die de gele vlekken hebben eens checken welke productieweek hun toestel komt, op de achterkant onder de klep staat rechtsboven "12Wxx" die twee x-en staat uiteraard voor het weeknummer. Die van mij komt uit week 11 wat betekend dat hij pas tussen 12 en 18 maart geproduceerd is... Exact 2 jaar na mijn X10 die uit 10W11 kwam :D

Die van mij heeft overigens geen gele vlekken, maar is ook pas geproduceerd nadat sommigen hem hier al binnen hadden :P
Bij mij ook week 11, en nog géén vlekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Laatst online: 16-09 20:19
Rctworld schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:37:

hier 12W09 , geen gele vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Robin64 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:54:
[...]

Gebruikte vroeger altijd gmail. Dat werkt met push berichten. Maar nu de standaard e-mail van sony. Deze past mooi in de stijl van de rest.
Wow die Sony email app is inderdaad super, had ik dat eerder geweten, ben nu geswitchd. 20x beter dan de gmail app, thx daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-04 13:09
verwijderd de sony app ook echt de mailtjes als je ze verwijderd in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Android 4.0-update voor de Sony Xperia S laat nog iets langer op zich wachten: deze komt pas "aan het einde van het tweede kwartaal". De updates zijn alleen binnen te halen via je PC of Mac (via PC Companion of Bridge for Mac); de update komt niet draadloos (via 3G of WiFi) beschikbaar. Sony zal laten weten wanneer de updates officieel worden uitgerold.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
Diabolica schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:48:
Via imap: Zowel op telefoon zelf als op server
Via pop: Op telefoon ja, of het nog op de server staat hangt af van de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 17:33
Wai_AM schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:46:
[...]

hier 12W09 , wel gele vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:49:
De Android 4.0-update voor de Sony Xperia S laat nog iets langer op zich wachten: deze komt pas "aan het einde van het tweede kwartaal". De updates zijn alleen binnen te halen via je PC of Mac (via PC Companion of Bridge for Mac); de update komt niet draadloos (via 3G of WiFi) beschikbaar. Sony zal laten weten wanneer de updates officieel worden uitgerold.

:(
Ja, het is wel een beetje jammer dat wij zo lang moeten wachten op onze update. Maar goed, eigenlijk erger ik mij ook niet aan de GB die SE heeft afgeleverd, hij bevalt echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
je bedoelt jij wel en
niet mij quoten en wel van maken

[ Voor 7% gewijzigd door Wai_AM op 03-04-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Diabolica schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:48:
Yep, ik gebruik gewoon Email > Activesync voor gmail en live en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
12W09 met vlekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
12W11, geen gele vlekken. Ook geen enkel probleem met de accu. Lijkt er tot nu toe op dat de telefoons uit week 11 geen problemen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
hmm
2 12W09 -- gele vlek
2 12W09 geen gele vlek

zal later even foto van maken van scherm

[ Voor 31% gewijzigd door Wai_AM op 03-04-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12W09 witte versie geen vlekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
12w10 geen vlekken.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 12W11, geen gele vlekken.

Afgelopen weekend in het buitenland geweest en dus geen internet aan gehad, batterij stond na 2,5 dag op 22% (wel spelletjes gespeeld en foto's gemaakt). Kom de grens over, internet aan, binnen 2 uur batterij leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
kan iemand eens zijn gele waas laten zien? want ik lijk steeds ook wat te zien maar het lijkt ook te komen omdqat wit naast het zwart zo afsteekt.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Bij mij waren ze echt heel duidelijk, dus bij twijfel zou ik zeggen van niet.
Beste test is even wat 720p video afspelen of wat HD gaming doen, zodat hij flink warm wordt. Daarna 'bel' je *#*#SERVICE#*#* en bij service test kies je display.
Bij dat witte scherm zie je evt. vlekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
vaagisdenaam schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:14:
Bij mij waren ze echt heel duidelijk, dus bij twijfel zou ik zeggen van niet.
Beste test is even wat 720p video afspelen of wat HD gaming doen, zodat hij flink warm wordt. Daarna 'bel' je *#*#SERVICE#*#* en bij service test kies je display.
Bij dat witte scherm zie je evt. vlekken..
en waar zitten die vlekken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Mijn telefoon komt ook uit week 11. Geen gele vlekken, geen dode pixels maar helaas wel een battery drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
raydekok schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:29:
[...]

en waar zitten die vlekken dan?
bij mij twee keer rechtsboven in de uiterste hoek een kleintje, en onderin in de breedte een grote gele veeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

12W11 geen gele vlekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Dus als we even snel de balans opmaken dan lijkt W11 reeds de tweede batch te zijn en geen last van de gele vlekken te hebben. Battery drain lijkt me er niks mee te maken te hebben, met de accu is niks mis maar de telefoon gebruikt gewoon teveel stroom in standby door een software bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
12W11 ook geen gele vlekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:32
Rctworld schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:58:
Dus als we even snel de balans opmaken dan lijkt W11 reeds de tweede batch te zijn en geen last van de gele vlekken te hebben. Battery drain lijkt me er niks mee te maken te hebben, met de accu is niks mis maar de telefoon gebruikt gewoon teveel stroom in standby door een software bug...
Van die software bug heb ik dus geen last. Ik gebruik de standaard .62 firmware die erop stond, heb verder niks speciaals gedaan. Enige dat ik kan verzinnen is dat ik nog geen mobiel internet heb (wel wifi).

Maar .73 lijkt het sowieso op te lossen dus. Ben nog steeds héél erg tevreden met mijn SXS, hoe bevalt hij de rest (buiten de gele vlekken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouwefreaker
  • Laatst online: 17-09 21:30
Ook ik geen gele vlekken met 12W11.Batterij vanacht van 23 uur tot 8 uur 15 % vandaag van 8 tot 18 uur van 85 naar 52%.
S`nachts alles aan ,en ja overdag ook alleen geen wifi aangemeld staat wel op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

12W09 wel een gele vlek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12W11 geen gele vlek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Laatst online: 12-04-2022
Stridone schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:10:
[...]

Van die software bug heb ik dus geen last. Ik gebruik de standaard .62 firmware die erop stond, heb verder niks speciaals gedaan. Enige dat ik kan verzinnen is dat ik nog geen mobiel internet heb (wel wifi).

Maar .73 lijkt het sowieso op te lossen dus. Ben nog steeds héél erg tevreden met mijn SXS, hoe bevalt hij de rest (buiten de gele vlekken)?
Ik heb de telefoon naar .67 geupdate toen PCC hiernaar vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of ik in N64oid de "L" en "R" knoppen kan wijzigen naar mijn camera knop en volume up knop ? krijg nu toch wel kramp na een paar minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
12W11, ook (nog?) geen gele vlekken, vorige twee toestellen wel maar daarvan weet ik het weeknummer niet.
Na alle reacties met "12W11 geen gele vlekken" heb ik nu in ieder geval heel goede hoop.
Prachtig toestel verder, sony heeft vind ik iets heel moois afgeleverd. Kinderziektes hebben alle toestellen wel. Nu hopen dat de One S in reviews slecht uit de bus komt, dan heb ik zeker de goede keuze gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
vaagisdenaam schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:44:
12W11, ook (nog?) geen gele vlekken, vorige twee toestellen wel maar daarvan weet ik het weeknummer niet.
Na alle reacties met "12W11 geen gele vlekken" heb ik nu in ieder geval heel goede hoop.
Prachtig toestel verder, sony heeft vind ik iets heel moois afgeleverd. Kinderziektes hebben alle toestellen wel. Nu hopen dat de One S in reviews slecht uit de bus komt, dan heb ik zeker de goede keuze gemaakt ;)
Tja, ik heb de One S en One X gisteren allebei wel redelijk uitgebreid kunnen testen(telecomvakbeurs), de One X is wel mooi qua scherm maar design, behuizing en interface weinig bijzonders. One S is ongeveer net zo snel als de One X, het AMOLED display is wel mooi maar ook niet super bijzonder vooral omdat het een pentile scherm is met lage resolutie, behuizing wel fijn materiaal maar gewoon typisch HTC. Hoewel de One S qua performance wel rondjes rent om de Xperia S kan de One S zich verder niet meten met de Xperia S, niet op basis van mijn criteria in ieder geval: Xperia S: betere camera, unieker design, mooier design(persoonlijk), HD scherm.

Gisteren overigens ook de Xperia P, U en Sola kunnen zien. De laatste was nog een prototype en de andere twee hebben mij ook niet echt te weten overtuigen, overall weinig mis mee maar de Xperia S is toch duidelijk een stukje beter. Daarnaast oogt dat "WhiteMagic" display ook een beetje alsof je naar een scherm kijkt met een slechte kijkhoek, dat kan ook aan de beursstand gelegen hebben omdat daar natuurlijk veel licht op schijnt waardoor het scherm heel licht ingesteld moet worden... Daarnaast heeft de P hetzelfde als de S, hoewel de knoppen wel op de doorzichtige balk zitten is er toch duidelijk wel ruimte over gehouden onder het scherm om de knoppen te plaatsen maar ze staan er niet, gewoon loze ruimte tussen het scherm en de doorzichtige balk.

En wat ik ervan begreep is dat de Qualcomm SoC die toetsen op de balk niet ondersteunde, hoe dat zit, vraag het me niet 8)7

Ik heb goede hoop voor je dat je nu wel zonder gele vlekken door het leven kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Een paar vragen dan :)

Is het scherm van de One X beter dan van de xperia s in zin van kleuren, kijkhoek enz of maakt het weinig uit?

En je zegt dat de One S rondjes om de Xperia s rent qua prestaties. Is dat in theorie en benchmarks zo of kon je dat ook merken met normaal gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Robin64 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:12:
[...]

Een paar vragen dan :)

Is het scherm van de One X beter dan van de xperia s in zin van kleuren, kijkhoek enz of maakt het weinig uit?

En je zegt dat de One S rondjes om de Xperia s rent qua prestaties. Is dat in theorie en benchmarks zo of kon je dat ook merken met normaal gebruik?
Kijkhoek kan ik weinig zinnigs over zeggen, het zag er wel goed uit vanuit alle hoeken maar ik vind die van de Xperia S ook niet slecht(wellicht waren de review exemplaren ook minder, want die hadden ook veel gele vlekken). Daarnaast bekijk ik me telefoon altijd van voren :P Maar qua kleuren is het wel een beetje het beste van beide werelden, intenser dan bij normale LCD's maar minder "nep" dan bij een Super AMOLED. Maar zoveel scheelt het ook weer niet als je ze maar niet naast elkaar houdt... :P

En het snelheidsverschil is vooral benchmarks ja, in de praktijk merkte ik er helemaal niks van. Maarja, als ik heel eerlijk ben ga je dat ooit nooit zien tenzij je echt 3D games speelt op je telefoon en daarvoor heb ik sowieso een VITA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
Goedenavond,
Sinds vrijdag in het bezit van de Xperia S.. Zeer tevreden.
Lekker rap, helemaal omdat ik van de X10 kom.

Ik heb vandaag iets ontdekt in de tijd/klok widget, daar staat namelijk ook het weer, nieuws e.d. in ingesteld, deze worden ook constant vernieuwd.
Het zou kunnen dat er daardoor ook een beetje battery drain is, heb het zojuist uitgezet en wie weet werkt het.
Ik ga mij er ook niet al te druk over maken wat de drain betreft, na twee a drie weken is de batterij wel helemaal gekalibreerd.
Zit trouwens op .73 en de mijne is ook van week 11(geen gele vlekken)

Ik vind het toestel meer dan top, kijk vol verwachting uit naar ICS, maar eigenlijk vind ik GB 2.3.7 al super.
Ik heb de origenele scherm protector sinds de eerste dag eraf gehaald en er een Brando(ultra clear) opgedaan.
Het nu al "bekende" Nilkin cover zal binnen nu en week in de bus vallen.

Er zijn echter wel wat "mindere puntjes"; het achterklepje sluit niet helemaal perfect aan, er zit een klein beetje speling in(merk ik niks meer van als de Nilkin cover erover zit)
Daarnaast zit in de onderkant ook een klein beetje speling, je kan er mee spelen(ik heb soms het gevoel dat als ik teveel kracht zou zetten dat ik het over kan breken, gevoel zeg ik, zit waarschijnlijk tussen mijn oren.

Last but not least; spelletjes spelen(Asphalt 6, 9MM, Pes2012 en andere) op de SXS lopen zeer smooth. Ook de HD series/films van me laptop lopen als een zonnetje.

Het beste toestel wat ik ooit gehad heb, en voor mij het beste toestel wat er op de markt is nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand push mail voor de Sony Email app werkend weten te krijgen?

Ik zou graag mijn gmail en hotmail via de Sony Email app willen ontvangen, want in het lock scherm kan je dan ontvangen mail openen zonder je telefoon te unlocken.

Edit: nvm... via hotmail lukt wel, nu even gmail uitzoeken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Heb hem sinds vandaag en kom ook van de X10 af! Ik mis wel alle leuke en handige dingen van CM7 die op mijn X10 draaide, maar denk dat CM binnen een half jaartje ook beschikbaar zal zijn voor de S.

Ik twijfelde eerst tussen de One X en deze, maar zie eigenlijk geen voordelen in de One X na het lezen van een aantal reviews. De quadcore lijkt niet echt iets bij te dragen, op wat minimale (niet merkbare) snellere performance na. Verder blijven HTCs lelijk (die uitpuilende camera op de One X!) en is de SXS op veel punten superieur.

Heb 12W10 trouwens en (volgens mij?) geen last van gele vlekken. Kan iemand een screenshot posten van die vlekken?

Wie kreeg er trouwens ook 2 3M stickers bij zijn NFC tags? Ik dacht eerst dat het 2 nfc tags extra waren, maar ze lijken niks te doen... Gewoon weggooien dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:00:
Heeft iemand push mail voor de Sony Email app werkend weten te krijgen?

Ik zou graag mijn gmail en hotmail via de Sony Email app willen ontvangen, want in het lock scherm kan je dan ontvangen mail openen zonder je telefoon te unlocken.
Waarom zou push mail daar niet mee werken? Weet niet precies hoe dat met gMail zit, maar Hotmail moet je gewoon instellen als Exchange Server en dan m.hotmail.com als server gebruiken. gMail moet dat ook wel ondersteunen denk ik want ik kan hem volgens mij ook als Exchange instellen op mijn iPad ;)
chevchelios schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:05:
[...]
Wie kreeg er trouwens ook 2 3M stickers bij zijn NFC tags? Ik dacht eerst dat het 2 nfc tags extra waren, maar ze lijken niks te doen... Gewoon weggooien dus?
Zijn die 3M dingen geen tape stickers om de NFC tags ergens op te plakken? Heb er zelf niet echt naar gekeken, maar ik vind die hele SmartTags tot nu toe een beetje kansloos :P

[ Voor 26% gewijzigd door Rctworld op 03-04-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Die 3M dingen zijn idd plakstickers om je NFC tags ergens op te plakken.

NFC tags vindt ik wel een leuke gadget, niet meer dan dat, maar ik heb ergens iets verkloot. Ze werken niet meer nadat ik NFC tagwriter heb geïnstalleerd :(

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfelde tussen de S en de P, nu toch na alle lovende woorden voor de S gegaan.
Kan ik aannemen dat als ik hem donderdag in de bus ontvang dat deze uit de 2e batch komt?

Ben iig benieuwd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:37:
Twijfelde tussen de S en de P, nu toch na alle lovende woorden voor de S gegaan.
Kan ik aannemen dat als ik hem donderdag in de bus ontvang dat deze uit de 2e batch komt?

Ben iig benieuwd! :9
Tja, we zijn hier niet helderziend hè! We weten sowieso niet waar je hem besteld hebt dus dan wordt het sowieso lastig er iets over te zeggen, de meeste konden de eerste weken niet leveren dus denk dat de kans wel groot is dat het een W11 of later wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:44:
[...]

Tja, we zijn hier niet helderziend hè! We weten sowieso niet waar je hem besteld hebt dus dan wordt het sowieso lastig er iets over te zeggen, de meeste konden de eerste weken niet leveren dus denk dat de kans wel groot is dat het een W11 of later wordt.
Bij T-mobile besteld maar je hebt gelijk, ik zie het donderdag wel :) Kan niet wachten! ( ligt die net zo lekker in de hand als de X10? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:47:
[...]
ligt die net zo lekker in de hand als de X10? )
Nee. De S is wat hoekiger en grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
solidjustus schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:52:
Ik heb vandaag iets ontdekt in de tijd/klok widget, daar staat namelijk ook het weer, nieuws e.d. in ingesteld, deze worden ook constant vernieuwd.
Het zou kunnen dat er daardoor ook een beetje battery drain is, heb het zojuist uitgezet en wie weet werkt het.
Heb je ooit van de kat van Schrödinger gehoord (Wikipedia: Schrödingers kat)? Wat je bij een Android toestel denkt te zien is niet altijd wat er echt gebeurt. ;)

De widgets worden namelijk helemaal niet constant vernieuwd, juist vanwege het energie- en dataverbruik. Dat gebeurt alleen als ze op je scherm staan én je scherm staat aan. Met name bij snellere toestellen word je dermate goed gefopt dat je denkt dat ze op de achtergrond doordraaien. Bij oudere toestellen zie je bij een analoge klokwidget nog wel eens dat de klok heel snel naar de juiste tijd gedraaid wordt als je die te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solidjustus schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:52:
De tijd/klok widget veroorzaakt geen "drain", heb dit zelf al getest.

Edit: W1209 (nog) geen gele vlekken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
12W11 en wel lichtjes een gele vlek onderaan. Een keer gehad vorige week toen het wat warmer was dat de gele verkleuring wat erger werd.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:52
W1209 met een geel vlekje onderin.

Bij normaal gebruik geen last van, maar na een kwartiertje GTA III te spelen, ontstond er onderin een gele vlek. Deze trok na een kwartier ook wel weer weg. Maar ik ga hem binnenkort denk ik toch maar even laten wisselen/omruilen bij KPN.

Heeft iemand al eens met dit probleem aangeklopt bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:52
tcviper schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:47:
[...]

Wow die Sony email app is inderdaad super, had ik dat eerder geweten, ben nu geswitchd. 20x beter dan de gmail app, thx daarvoor!
Ik vind de Sony mail ook een stuk mooier. Maar is het mogelijk om de emails te sorteren als gespreken. Zeg maar dat als je meerde mails krijgt in een conversatie met hetzelfde onderwerp dat ze dan als 1 conservatie worden weergegeven, en niet elke e-mail apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
Welk toetsenbord gebruiken jullie?

Ik heb twee jaar met HTC_IME gewerkt, wat veruit het beste keyboard beschikbaar is, maar deze is niet geschikt voor HD schermen.
Ik wil mijn volumeknoppen kunnen gebruiken om de cursor te verplaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Ik gebruik gewoon standaard toetsenbord, ik kan verdomd snel "typen" met swype ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond allen,

Ben sinds een week of 2 ook de trotse bezitter van een Xperia S. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe bijna alleen maar positieve ervaringen heb met dit toestel afgezien van het batterij issue.

Na het lezen van dit topic toch maar eens de accu opnieuw gecalibreerd (volume + Off) totdat het toestel 3x achter elkaar trilt. Ik heb het idee dat dit wel enigzins gehoplen heeft echter kan ik niet uitsluiten dat het hieraan gelegen heeft mede omdat ik gisteren .67 erop geflashed heb.

Momenteel gelukkig nog geen "rare" vlekken kunnen ontdekken in het scherm (gecheckt via deadpixel app). Daarnaast ook erg tevreden met de camera, alleen laat deze inderdaad te wensen over onderbelichte situaties.
Wat mij ook opvalt is dat de camera erg onrustig beeld laat zien met filmen, Beeldsabilisatie lijkt het zelfs averechts te werken i.p.v. dat het ten goede komt. Zou dit eventueel kunnen veranderen zodra het toestel op ICS draait?

Ben trouwens ook best wel tevreden over de prestaties van de ingebouwde Wifi. Momenteel hebben we hier een 50 Mb glasvezelverbinding waar een geroote TPLink router aan vast zit. Heb hier DD-wrt op geflashed en geconfigureerd op NG-protocol. Afgelopen weekend ff een speedtest gedaan en zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/28gysd0.jpg

Daarnaast afgelopen weekend een beetje gespeeld met DLNA. Pas hier was ik echt onder de indruk van het toestel...Met name de CPU/GPU in combinatie met Wifi...

Stelde de XPS in als mediaserver en liet de TV (Philips Ambilight3) wireless via de router een video afspelen vanaf de XPS. Ging om dit geval om de standaard meegeleverd trialer van "Cloudy with a chance of meatballs". Terwijl de video op de TV afspeelde heb ik op de Xperia S de Youtube app geopend. Vervolgens een random HDvideo geselecteerd. Ik kon beide films tegelijk bekijken zonder dat ook maar een van beide begon te haperen...Was best wel onder de indruk van de prestaties aangezien je verschillende intensieve processen parallel aan elkaar laat lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraRebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 22:01
Hier 12W09 en wel gele vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou zal ik ook maar even mee doen dan W1209 en nog geen gele vlek gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
12W09 en na intensieve belasting is er met name aan de linkerkant een lange gele veeg te zien. Het komt tot dusver zo weinig voor dat het nooit echt opviel.

Zit er wel over te twijfelen om het om te ruilen. Een scherm zonder fouten is toch beter en hoop dan ook een toestel te hebben met wat betere afwerking.
Maar om eventueel het toestel kwijt te zijn is wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
12W09 en wel gele vlekken aan de onderzijde van het scherm. Ben benieuwd hoe de T-Mobile winkel hiermee omgaat. Ik wil mijn telefoon het liefst niet een paar weken kwijt zijn.

[ Voor 39% gewijzigd door patje01 op 04-04-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, gisteren gmail en hotmail account toegevoegd aan de standaard sony email app en nu zie ik mijn agenda twee keer. Komt denk ik omdat ik agenda twee heb laten syncen, op de gmail en de sony app. In mijn webbrowser agenda zie ik alles niet twee keer verschijnen, dus het is iets lokaals. Iemand enig idee hoe ik het weer kan verwijderen? Widget verwijderen heeft niet geholpen iig.

Vanacht trouwens maar 6% in combinatie met Juice defender ultimate en Timeriffic. JDU zorgt ervoor dat Wifi alleen aan gaat als er een netwerkverbinding is en zet wifi sporadisch aan voor sync en Timeriffic zet wifi, geluid automatisch uit om 23:00 doordeweeks en dan weer aan om 6:00 's ochtends. Voor weekend ander profiel gemaakt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Onder settings>accounts & sync setting. Daar staan alle acounts die gesynced worden. Als je op een acount klikt dan krijg je de sync opties te zien, als je daar dan sync calendar uitzet bij 1 van de 2 heb je het dan wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin64 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:30:
Onder settings>accounts & sync setting. Daar staan alle acounts die gesynced worden. Als je op een acount klikt dan krijg je de sync opties te zien, als je daar dan sync calendar uitzet bij 1 van de 2 heb je het dan wel goed?
Ik heb dat gecheckt, maar de kalender blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WiFI aan de hele nacht zonder connectie maakt niks uit qua batterij gebruik

23:55:43 62%
07:20:43 58%

WiFi Aan
GPS uit
Auto sync uit
BT uit
NFC Aan

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-03_0850.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-03_0851.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-03_0850_1.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-03_0850_2.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-03_0857.png

GPS aan de hele nacht batterij verbruik

23:52:12 66%
07:02:12 45%

edit: Resultaat 21% in batterij drop, beetje vreemd, misschien nog eens herhalen vanavond

WiFi uit
GPS Aan
Auto sync uit
BT uit
NFC Aan

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-04_0914.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-04_0915.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-04_0915_1.png

BT aan de hele nacht batterij verbruik

23:51:12 60%
07:26:12 55%

Resultaat 5% in batterij drop.

WiFi uit
GPS uit
Auto sync uit
BT Aan
NFC Aan

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-05_0725.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-05_0726_1.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-05_0726.png

WiFI, GPS, BT, NFC aan de hele nacht zonder connectie maakt niks uit qua batterij gebruik

00:01:44 74%
07:01:21 68%

Resultaat 6% in batterij drop.

WiFi Aan
GPS Aan
Auto sync uit
BT Aan
NFC Aan

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-06_0701.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-06_0701_1.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-06_0701_2.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-04-06_0705.png

[ Voor 74% gewijzigd door Wai_AM op 06-04-2012 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:31:
[...]

Ik heb dat gecheckt, maar de kalender blijft hetzelfde.
Ook in de calander app gekeken bij de settings? daar staan alle gesyncte agenda en kan je uitvinken welke je wel en niet wilt zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 02:12:
Goede avond allen,

Ben sinds een week of 2 ook de trotse bezitter van een Xperia S. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe bijna alleen maar positieve ervaringen heb met dit toestel afgezien van het batterij issue.

Na het lezen van dit topic toch maar eens de accu opnieuw gecalibreerd (volume + Off) totdat het toestel 3x achter elkaar trilt. Ik heb het idee dat dit wel enigzins gehoplen heeft echter kan ik niet uitsluiten dat het hieraan gelegen heeft mede omdat ik gisteren .67 erop geflashed heb.

Momenteel gelukkig nog geen "rare" vlekken kunnen ontdekken in het scherm (gecheckt via deadpixel app). Daarnaast ook erg tevreden met de camera, alleen laat deze inderdaad te wensen over onderbelichte situaties.
Wat mij ook opvalt is dat de camera erg onrustig beeld laat zien met filmen, Beeldsabilisatie lijkt het zelfs averechts te werken i.p.v. dat het ten goede komt. Zou dit eventueel kunnen veranderen zodra het toestel op ICS draait?

Ben trouwens ook best wel tevreden over de prestaties van de ingebouwde Wifi. Momenteel hebben we hier een 50 Mb glasvezelverbinding waar een geroote TPLink router aan vast zit. Heb hier DD-wrt op geflashed en geconfigureerd op NG-protocol. Afgelopen weekend ff een speedtest gedaan en zie hier het resultaat:

[afbeelding]

Daarnaast afgelopen weekend een beetje gespeeld met DLNA. Pas hier was ik echt onder de indruk van het toestel...Met name de CPU/GPU in combinatie met Wifi...

Stelde de XPS in als mediaserver en liet de TV (Philips Ambilight3) wireless via de router een video afspelen vanaf de XPS. Ging om dit geval om de standaard meegeleverd trialer van "Cloudy with a chance of meatballs". Terwijl de video op de TV afspeelde heb ik op de Xperia S de Youtube app geopend. Vervolgens een random HDvideo geselecteerd. Ik kon beide films tegelijk bekijken zonder dat ook maar een van beide begon te haperen...Was best wel onder de indruk van de prestaties aangezien je verschillende intensieve processen parallel aan elkaar laat lopen...
Het valt mij ook nog steeds telkens op hoe snel wifi en internetten is op dit ding. Hij vliegt echt over die pagina's heen. Ben daar echt heel blij mee aangezien dat eigenlijk is waar ik hem vooral voor gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
Wie weet hoe ik dit op kan lossen uit de E-mail app van Sony?

Mijn vader stuurt mails met als afzendernaam X (achternaam), terwijl hij Y heet. Zijn e-mailadres Z staat in mijn adresboek onder de naam Y gekoppeld. Als ik dan een e-mail van hem krijg zie ik geen foto bij zijn naam staan

Afbeeldingslocatie: http://files.ierde.nl/xperias/screenshot_1.jpg

Als ik dan op de lege ruimte klik, waar een foto zou moeten staan, en vervolgens kies voor het "koppelingen" icoontje, kom ik bij zijn contact record.
Afbeeldingslocatie: http://files.ierde.nl/xperias/screenshot_2.jpg

Waar wél zijn foto staat, en ook zijn e-mailadres Z staat.
Afbeeldingslocatie: http://files.ierde.nl/xperias/screenshot_3.jpg

Hoe krijg ik de foto ook zichtbaar bij het mailtje zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook in de calander app gekeken bij de settings? daar staan alle gesyncte agenda en kan je uitvinken welke je wel en niet wilt zien
Bedankt! Dat was het probleem. Agenda voegt automatisch de nieuwe kalenders toe en alhoewel ik het had uitgeschakeld bleef de kalender nog wel in de app staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een witte met 12W09 hier en GEEN gele vlekken. Zit nog steeds op de .73 ROM en ga echt niet meer terug, doe nu voor het eerst al 1 dag en 12 uur met me accu en nog 40% over :) en laat snachts gewoon mijn data en GSM (UMTS) aanstaan. Heb geen extra tools geinstalleerd om de batterij te besparen o.i.d. Zou willen zeggen tegen iedereen met batterij problemen probeer de .73 ROM eens een aantal dagen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
Als men trouwens push berichten in de e-mail app van sony wil met je gmail adres moet je een exchange acount aanmaken. Waarbij je bij de server m.google.com invuld.

Ik heb overigens wel altijd foto's bij de e-mail staan. Ik heb al mijn contacten ingevuld bij google contacts. weet niet of jij het anders hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:42
YouTube: Sony Xperia arc android 4.0 ics

ICS op de arc s voor de geinteresserden.
Niks speciaals zo te zien.

[ Voor 40% gewijzigd door jejeh op 04-04-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Mijn 12W11 toestel heeft overigens bij battery health test in het service menu al vanaf het eerste moment 175000 staan, waar ik bij mijn eerste twee toestellen eerst "de batterij er uit heb gehaald", reset tot 3x trillen..
Heeft sony ook dit aangepakt, of is het toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Ben net weer teruggebeld door ThePhoneHouse. Mijn toestel wordt opgestuurd voor reparatie (scherm wordt vervangen) omdat het gele vlekken probleem na 8 dagen onstaan is. Reparatie is verder kostenloos. Ze moeten doorgeven dat het 15 werkdagen duurt, maar de mevrouw gaf aan dat het meestal korter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
riotrick schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:57:
Ben net weer teruggebeld door ThePhoneHouse. Mijn toestel wordt opgestuurd voor reparatie (scherm wordt vervangen) omdat het gele vlekken probleem na 8 dagen onstaan is. Reparatie is verder kostenloos. Ze moeten doorgeven dat het 15 werkdagen duurt, maar de mevrouw gaf aan dat het meestal korter is.
Pff, 15 dagen zonder mijn telefoon :P Ik meende het gisteren ook even te zien maar kijk het nog maar even aan dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakyFries
Robin64 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:10:
Ik heb overigens wel altijd foto's bij de e-mail staan. Ik heb al mijn contacten ingevuld bij google contacts. weet niet of jij het anders hebt gedaan?
Ik ook, maar de foto's komen in de meeste van Facebook. Nog niet over nagedacht; maar dat zou het probleem kunnen zijn natuurlijk
Pagina: 1 ... 33 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.