Goede avond allen,
Ben sinds een week of 2 ook de trotse bezitter van een Xperia S. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe bijna alleen maar positieve ervaringen heb met dit toestel afgezien van het batterij issue.
Na het lezen van dit topic toch maar eens de accu opnieuw gecalibreerd (volume + Off) totdat het toestel 3x achter elkaar trilt. Ik heb het idee dat dit wel enigzins gehoplen heeft echter kan ik niet uitsluiten dat het hieraan gelegen heeft mede omdat ik gisteren .67 erop geflashed heb.
Momenteel gelukkig nog geen "rare" vlekken kunnen ontdekken in het scherm (gecheckt via deadpixel app). Daarnaast ook erg tevreden met de camera, alleen laat deze inderdaad te wensen over onderbelichte situaties.
Wat mij ook opvalt is dat de camera erg onrustig beeld laat zien met filmen, Beeldsabilisatie lijkt het zelfs averechts te werken i.p.v. dat het ten goede komt. Zou dit eventueel kunnen veranderen zodra het toestel op ICS draait?
Ben trouwens ook best wel tevreden over de prestaties van de ingebouwde Wifi. Momenteel hebben we hier een 50 Mb glasvezelverbinding waar een geroote TPLink router aan vast zit. Heb hier DD-wrt op geflashed en geconfigureerd op NG-protocol. Afgelopen weekend ff een speedtest gedaan en zie hier het resultaat:
Daarnaast afgelopen weekend een beetje gespeeld met DLNA. Pas hier was ik echt onder de indruk van het toestel...Met name de CPU/GPU in combinatie met Wifi...
Stelde de XPS in als mediaserver en liet de TV (Philips Ambilight3) wireless via de router een video afspelen vanaf de XPS. Ging om dit geval om de standaard meegeleverd trialer van "Cloudy with a chance of meatballs". Terwijl de video op de TV afspeelde heb ik op de Xperia S de Youtube app geopend. Vervolgens een random HDvideo geselecteerd. Ik kon beide films tegelijk bekijken zonder dat ook maar een van beide begon te haperen...Was best wel onder de indruk van de prestaties aangezien je verschillende intensieve processen parallel aan elkaar laat lopen...