Dan moeten we even afwchten wat wai gedaan heeft,
Die heeft het namelijk wel of niet gedaan en hij heeft geen last van drain
Die heeft het namelijk wel of niet gedaan en hij heeft geen last van drain
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is vreemd, dat je bij de 0.67 T-Mobile versie shutter geluid niet kan uitzetten. Dat is werkelijk waar het meest irritante geluid dat er bestaat... En bij de 0.67 UK versie kan je hem wel gewoon uitzetten.Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:33:
[...]
Downside van T-Mobile is:
T-Mobile Splash screen bij opstarten
GEEN shutter geluid optie in camera (dus altijd shutter geluid/niet uit te zetten)
T-mobile apps kan je allemaal verwijderen.
wacht nog op de bevindingen van LordHades
True, same here... Overigens kun je die gewoon verwijderen via het toepassingen menu van android en heb je daar dus geen speciale app voor nodig.BillSpaarbank schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:58:
[...]
Zou daar misschien het probleem zitten? In het verwijderen van Apps. Dit had ik namelijk ook gedaan. Nu net een factory reset gedaan, niets verwijderd en nu lijk ik geen wakelock te hebben.
Ja dat van angry birds was me ook opgevallen!Rctworld schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:05:
[...]
True, same here... Overigens kun je die gewoon verwijderen via het toepassingen menu van android en heb je daar dus geen speciale app voor nodig.
Weet iemand trouwens nog goede 3D games die goed werken met de Xperia S? Had Real Racing 2 gedownload maar die doet het niet omdat hij een texture mist ofzo... Zal wel niet rekenen op 720p... Overigens wel grappig dat angry birds native op 720p rendeert, die knoppen worden zo minuscuul...
"Find what you love and let it kill you"
Ja als je user data wipe etc aan hebt staan.mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:30:
Hmk, vast domme vraag, maar is het normaal dat als je flasht;
- De eerstvolgende keer opstarten weer wat langer duurt.
- Je weer door het "welkom bij Xperia" scherm moet
- Al je apps etc weg zijn
?
Heb nu 1257-8171, T-Mobile .67
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 44% gewijzigd door Wai_AM op 26-03-2012 11:10 ]
[ Voor 6% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 11:08 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
[ Voor 15% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 11:28 ]
De equalizer (en zeker de Clear Bass) gebruikt best wel wat CPU, tussen haakjes.marijni12 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:25:
Nog even over de accu, dit begint echt schandalig te worden. Ben vanochtend om negen uur naar school gegaan, kom nu weer thuis en ik zit alweer op 65%. Heb een uurtje muziek geluisterd, met het scherm uit dus, en verder niks.
Die stond niet eens aanAmbroosV schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:29:
[...]
De equalizer (en zeker de Clear Bass) gebruikt best wel wat CPU, tussen haakjes.
Aan het blokjespatroon ervan te zien, zijn dit compressie-artefacten. De SXS comprimeert eigenlijk wat te sterk.mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:27:
Ivm de camera... Is het normaal dat als ik een foto (redleijk dichtbij) van een wit papier maak, ik extreem veel paars/groene stipjes zie?
http://img846.imageshack.us/img846/9826/dsc00221zy.jpg
[afbeelding]
_██_
(ಠ_ృ)
Is hier iets aan te doen? Is dit hardwarematig of kan dit opgelost worden door een externe camera-app?Atomsk schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:43:
[...]
Aan het blokjespatroon ervan te zien, zijn dit compressie-artefacten. De SXS comprimeert eigenlijk wat te sterk.
[ Voor 12% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 11:51 ]
Omdat Eduroam geen open Wifi is? Je moet o.a. het volgende instellen:mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:34:
Enneuh, enig idee waarom eduroam op verifieren blijft staan?
Het is iets softwarematigs lijkt mij, maar ik denk niet dat je met andere camera apps een beter resultaat krijgt. Dat zit ws. in de drivers v/d systeemsoftware ingebakken. Misschien de helderheid en het contrast wat aanpassen?mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:51:
[...]
Is hier iets aan te doen? Is dit hardwarematig of kan dit opgelost worden door een externe camera-app?
Maar dus geen reden om me zorgen te maken over de camera? Mag ik die lens ook gewoon afstoffen?
[ Voor 40% gewijzigd door Atomsk op 26-03-2012 12:04 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Yup... GedaanAtomsk schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:52:
[...]
Omdat Eduroam geen open Wifi is? Je moet o.a. het volgende instellen:
EAP-methode: PEAP
Fase 2 Verificatie: MSCHAPV2
En dan nog identiteit en wachtwoord invullen. Identiteit is ws iets als studentnr@hogeschoolnaam.nl
[ Voor 4% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 11:54 ]
KPN, T-Mobile, Generic?Z4dii schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:54:
Bij mij ging de batterij s'nachts tot wel 40 procent omlaag in standby sinds release. Dataservices aan, rest allemaal uit.
Ik heb nu het netwerkmodus verandert naar: Alleen UMTS, en een update naar .67
En het verbruik s'nachts is nu slechts 3-4 procent afgelopen 2 dagen. Dataservices aan, rest allemaal uit.
First of all charge phone to 100%. When it has reached 100% leave it for about 1/2 hour to completly full charge. Then turn off phone, take out cable, turn on again. After that charge phone again to 100%.
Now that's done we can say phone is fully charged. Now let it go empty all the way down so far it's turning itself off. Now turn it on again and wait it's turning itself off again. now we can say phone is really empty Now charge to 100% without pause.
I would say battery is now calibrated you will see life is better now.
[ Voor 39% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 11:59 ]
Dat is niet persé normaal voor een foto van een papieren document. Het is wel normaal voor een foto met een hoge ISO-waarde.mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:27:
Ivm de camera... Is het normaal dat als ik een foto (redleijk dichtbij) van een wit papier maak, ik extreem veel paars/groene stipjes zie?
http://img846.imageshack.us/img846/9826/dsc00221zy.jpg
[afbeelding]
Nu nog onder Vodafone, maar is een T-Mobile telefoon. Volledig origineel software geen battery saver apps. Zal morgen morgen wel screenshot uploaden
Dus ben niet de enige met minder batterij drain met T-Mobile .67Z4dii schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:03:
[...]
Nu nog onder Vodafone, maar is een T-Mobile telefoon. Volledig origineel software geen battery saver apps. Zal morgen morgen wel screenshot uploaden
[ Voor 90% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 12:09 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 12:10 ]
Zit hier op Hogeschool Rotterdam (nog zonder SXS helaas) en met een custom android rom werkt het gewoon. Voorheen met een Sense rom had ik echter wel problemen dat het bleef hangen.mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:53:
[...]
Yup... GedaanVery strange.. (TUDelft btw, should that matter)
_██_
(ಠ_ృ)
Er kan moeilijk gedaan worden bij garantie.Z4dii schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:20:
Als je hebt geupdate naar .67 en nog steed een behoorlijke drain hebt. Probeer dan in je netwerk instellingen de netwerkmodus naar alleen umts(3g?) te veranderen.
BTW, kan iemand mij vertellen wat de grote nadelen zijn van rooten? Ik word helemaal gek van dat camera snap geluid.
Verwijderd
Verwijderd
Juist! Maar misschien dat het wel ideaal is als je makkelijk kan wisselen. Of als je in standby gewoon 2G hebt en zodra je met je toestel gaat werken hij automatisch naar 3G wisselt. Dit zou misschien kunnen met een app.mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:25:
Maarja, wat heb je nu aan je hippe smartphone als je enkel 2G aanzet..
Bij mijn oude HTC Desire HD kon ik dat instellen via het service menu. Helaas zie ik die opties niet bij de SXS.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:28:
[...]
Juist! Maar misschien dat het wel ideaal is als je makkelijk kan wisselen. Of als je in standby gewoon 2G hebt en zodra je met je toestel gaat werken hij automatisch naar 3G wisselt. Dit zou misschien kunnen met een app.
[ Voor 50% gewijzigd door Dynamix op 26-03-2012 12:46 ]
of een NFC tag?Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:28:
[...]
Juist! Maar misschien dat het wel ideaal is als je makkelijk kan wisselen. Of als je in standby gewoon 2G hebt en zodra je met je toestel gaat werken hij automatisch naar 3G wisselt. Dit zou misschien kunnen met een app.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Had jij vannacht ook je batterij gemonitord?AmbroosV schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:58:
Als alles goed is met je telefoon heb je toch echt geen energiebesparende dingen nodig hoor. Ik kom, zoals ik al eerder heb vermeld, met alle opties aan (WiFi, 3G, een hoop sync-accounts, ...) en geen battery saving dingen altijd vlot een hele dag door...
[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 26-03-2012 13:32 ]
Dit is een makkelijke en redelijk goedkope oplossingstreamnl schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:06:
Ik heb nu een tijdje spotify op mijn pc staan. En het bevalt mij heel erg goed, zo goed zelf dat ik twijfel om een premium member te worden. Ik twijfel om de volgende reden. Is het mogelijk om met de arc S mijn muziek dan ook af te spelen op mijn 5.1 (sony HT-SF100)? Ik heb aan de achterkant nog 1 HDMI ingang (sat) vrij. Werkt dat zo of denk ik veel te makkelijk?
Alvast bedankt.
[ Voor 17% gewijzigd door The-Force op 26-03-2012 13:34 ]
Heb KPN en daar sta ik nog gewoon op .62 en geeft die ook aan dat er geen update is. Klopt het dat .67 enkel voor T-mobile is?mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:42:
Cyleo, .67 generic NL is toch al uit? Ik heb via PCC kunnen updaten.
On a sidenote; net effe shadowgun geinstalleerd. Holy shit, dat is toch niet normaal meer, die graphics, het is een telefoon he O,o
T-Mobile en Generic NL hebben voor zover ik weet de .67 updateCyleo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:04:
[...]
Heb KPN en daar sta ik nog gewoon op .62 en geeft die ook aan dat er geen update is. Klopt het dat .67 enkel voor T-mobile is?
Generic NL (PhoneHouse, Coolblue, GSMeasy, ...) | 1257-1993 |
T-Mobile NL | 1257-8171 |
[ Voor 26% gewijzigd door Wai_AM op 26-03-2012 14:16 ]
AmbroosV schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:35:
Als je op updates checked doe je dat by the way best met Sony Ericsson Update Service, PC Companion en Update Center op de telefoon zelf zijn altijd een heel stuk later.
Kan er trouwens iemand eens een screenshot van https://538337.webontwerp.khleuven.be/design/go/ met de Xperia S gemaakt hier opsturen? Ik krijg op die van mij altijd nogal rare headings (en krijg het niet opgelost).
Ook hier rare tekens. Lijkt me iets met de tekstcodering te maken hebben. Vreemd.AmbroosV schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:35:
Als je op updates checked doe je dat by the way best met Sony Ericsson Update Service, PC Companion en Update Center op de telefoon zelf zijn altijd een heel stuk later.
Kan er trouwens iemand eens een screenshot van https://538337.webontwerp.khleuven.be/design/go/ met de Xperia S gemaakt hier opsturen? Ik krijg op die van mij altijd nogal rare headings (en krijg het niet opgelost).
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
[ Voor 39% gewijzigd door Robin64 op 26-03-2012 14:52 ]
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
[ Voor 7% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 15:27 ]
Heb al een keer of 40 de lijst doorgekeken maar er is echt niks te vinden in de trant van 'klok, alarm, wekker' of dat soort dingen.. vandaar dat ik het eens vraag want kom er zelf niet meer uit..Robin64 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:04:
Dat is raar, bij mij namelijk wel, maar heb alles in het engels, miss dat het bij nederlands onder de noemer wekker staat?
Ah, wat een feest, ik zit op KPN (1995) en die heeft dus nog .62.Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:13:
[...]
T-Mobile en Generic NL hebben voor zover ik weet de .67 update
Generic NL (PhoneHouse, Coolblue, GSMeasy, ...) 1257-1993 T-Mobile NL 1257-8171
wat dacht je over om een 720p webdl over wifi af te spelen op je Xperia S?mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:39:
Hmm, een keer je begint te downloaden gaat het wel weer hard, in 14 minuten 8 procent eraf, iets van 15 apps over wifi binnengehaald ofzo
Jaaah, score! Doen we.Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:40:
[...]
wat dacht je over om een 720p webdl over wifi af te spelen op je Xperia S?
[ Voor 24% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 15:43 ]
Net de lijst doorgekeken die BW geeft en die is inderdaad raar met al die namen en kan ik het ook niet tussen vinden. Gebruik zelf een andere klok widget en die gaf een lijst net als de app drawer.answer_man schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:29:
[...]
Heb al een keer of 40 de lijst doorgekeken maar er is echt niks te vinden in de trant van 'klok, alarm, wekker' of dat soort dingen.. vandaar dat ik het eens vraag want kom er zelf niet meer uit..
Op zich heel grappig, maar met mijn muzieksmaak wordt er een grote zooi van gemaaktAmbroosV schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:42:
Heeft er iemand trouwens ook al gemerkt dat wanneer je Muziekinfo downloaden doet in de muziekplayer hij ook foto's van de artiesten (sommige toch) gaat downloaden? Ik was aangenaam verrast deze ochtend!
Ziet er zo uit:
http://imgur.com/a/jFjN4
Gmail app, menu instellingen. Daar je gmail account kiezen bij acountinstellingen. Onderaan kiezen voor Labels voor meldingen. Voila!mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:13:
Hoe stel ik trouwens meldingsgeluiden per app in? Ik hoef bijvoorbeeld niet bij elke mail (ik gebruik de GMail app) een geluidje te horen, stille melding is genoeg. In de GMail app staat niets, en in instellingen kan je enkel "beltoon" en "meldingentoon" instellen (niet eens een aparte SMS-toon O,o)
Normaal gesproken staat dat in de instellingen van iedere app die meldingen geeft.mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:13:
Hoe stel ik trouwens meldingsgeluiden per app in? Ik hoef bijvoorbeeld niet bij elke mail (ik gebruik de GMail app) een geluidje te horen, stille melding is genoeg. In de GMail app staat niets, en in instellingen kan je enkel "beltoon" en "meldingentoon" instellen (niet eens een aparte SMS-toon O,o)
Verwijderd
Dit heb ik ook ervaren na het erafhalen van de screenprotector. Heb m er nu een week af en vind het een hele verbetering.jroz2001 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:21:
Zojuist de standaard screenprotector eraf gehaald: verademing! De 3 knopjes onderin werken naar mijn mening een stuk beter. Rede dat ik hem eraf gehaald had: er zat een stofje of haartje midden op het scherm onder de protector, waardoor het leek alsof er een kras op zat.
Ging deze er makkelijk af? En laat ie restjes achter?jroz2001 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:21:
Zojuist de standaard screenprotector eraf gehaald: verademing! De 3 knopjes onderin werken naar mijn mening een stuk beter. Rede dat ik hem eraf gehaald had: er zat een stofje of haartje midden op het scherm onder de protector, waardoor het leek alsof er een kras op zat.
Ik gebruik zelf de Dolphin browser. Daar ziet het er zo uit mocht je daar nog geïnteresseerd in zijn.AmbroosV schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:35:
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 26-03-2012 17:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Denk niet dat je daar snel last van gaat hebben, daarvoor moet je echt uren hetzelfde beeld geven!mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:42:
By the way, dat scherm is LCD, toch? Kan screen persistency dan niet voorkomen? (Zeg maar, soort van burn-in). Bij veel van die apps, die nog een gig aan data moeten downloaden, staat het scherm dan 10 minuten op hetzelfde beeld, met enkel een klein kb-tellertje dat loopt. Is dat niet slecht?
Sorry hoor, maar de laatste producten waarbij ik dit verschijnsel gezien heb zijn zeker 8/9 jaar oud inmiddelsmbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:42:
By the way, dat scherm is LCD, toch? Kan screen persistency dan niet voorkomen? (Zeg maar, soort van burn-in). Bij veel van die apps, die nog een gig aan data moeten downloaden, staat het scherm dan 10 minuten op hetzelfde beeld, met enkel een klein kb-tellertje dat loopt. Is dat niet slecht?
Zelfs dan niet met huidige technologie. Ook bij plasma is het aanzienlijk verbeterd, alhoewel het hier nog wel bij voor kan komen. Ik denk dat wanneer je je ergens druk om wil maken bij lcd, dat zwart niet 100% zwart isAmbroosV schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:19:
[...]
Denk niet dat je daar snel last van gaat hebben, daarvoor moet je echt uren hetzelfde beeld geven!
Je mag best zuinig zijn op je nieuwe speeltje hoormbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:53:
ok, chillSorry als het opvalt dat ik iets te paranoide ben
Haha, correctie, daarvoor hebben we een PS VITAmbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:02:
3D Touch screen games zijn idd niet uber-chill. Daarom hebben we de Wiimote!
Zeker is dat nog wel een issue... Veel IPS (desktop) schermen hebben er last van (image persistence, niet inbranden), zeker als ze warm worden.Rctworld schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:41:
[...]
Sorry hoor, maar de laatste producten waarbij ik dit verschijnsel gezien heb zijn zeker 8/9 jaar oud inmiddelsZoiets is heden ten dage echt geen issue meer
[ Voor 24% gewijzigd door Frietsaus op 26-03-2012 19:54 ]
CPU spy geinstalleerd, maar teller loopt pas als ik cpu spy opstart.Rctworld schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:57:
[...]
Trouwens @Wai_AM, kun jij eens CPU Spy installeren? Ik gebruikte dat op mijn X10 altijd om te zien of hij in Deep Sleep ging(waarin die praktisch geen stroom verbruikt) of dat de CPU bezig blijft, nu zie ik dat bij mijn S hij dus bijna 50% van de tijd op 384MHz blijft draaien(waarin die dus schijnbaar weinig te doen heeft, anders zou hij wel hoger gaan) en 50% Deep Sleep. Dan weet ik natuurlijk niet wat de CPU gebruikt maar als die bij jou wel normaal is dan verklaart dat een hoop
Achja, we hebben het hier over wat we met onze mooie XPS kunnen heRctworld schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:03:
[...]
Haha, correctie, daarvoor hebben we een PS VITA![]()
Sony fanboy in the house![]()
Hij meet altijd, dat doet Android zelf, CPU Spy leest het alleen uit. Wellicht dat je hem af en toe even moet vernieuwen via de menu toetsWai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:34:
[...]
CPU spy geinstalleerd, maar teller loopt pas als ik cpu spy opstart.![]()
Hoe meet ie nou de cpu als het in stand by mode is ?
nope heb om 19:30 geinstalleerd en gestart + refreshRctworld schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:23:
[...]
Hij meet altijd, dat doet Android zelf, CPU Spy leest het alleen uit. Wellicht dat je hem af en toe even moet vernieuwen via de menu toets
Maarre, 19:30 is pas 2 uur geleden, en hij heeft al +/- 6 uur geteld zegt ieWai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:31:
[...]
nope heb om 19:30 geinstalleerd en gestart + refresh
[afbeelding]
Rctworld schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:37:
[...]
Maarre, 19:30 is pas 2 uur geleden, en hij heeft al +/- 6 uur geteld zegt ie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq