Wanneer komt de 4.0 update?
Is daar al meer info over?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee dar is nog niet niet veel over bekend. In april komt voor de 2011 range ICS maar voor de S nog niks, 2e kwartaal zeggen ze dus dat is van april tot eind juni.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:22:
Wanneer komt de 4.0 update?
ik heb nu een motorola milestone maar die heb ik laatst voor de derde keer weg gebracht ter reparatieAmbroosV schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:02:
[...]
Wat voor telefoon heb je nu?
Als je nog kan wachten en je voordeel kan doen door een telefoon samen met een abo te nemen, wacht dan. Sony gaat zeker en vast nog met een iets beter toestel aan waarschijnlijk gelijke prijs komen.
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Power knop even ingedrukt houden. Komt er schermpje en daar staat screenshot bij.Androo schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:57:
Hoe kan je screenshots maken ?
Heb net me telefoon en nieuw met android..
[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 11:06 ]
Generic NL .67... Zou dus niet mogenWai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:07:
[...]
komt ongeveer overeen met mijn T-Mobile .62 versie, welke customization en versie heb je ?
Als het goed is niet, maar je kan beter vanavond weer noteren en kijken wat de uitkomst is, zal ik vanavond ook doen.
Firmware | % / uur |
Generic UK .67 | |
Generic NL .67 | |
T-Mobile NL .67 | 0,5 |
T-Mobile NL .62 | 2 à 3 |
KPN NL .62 |
[ Voor 13% gewijzigd door Wai_AM op 25-03-2012 12:24 ]
Sommigen zeggen 0% -->100% opladenmbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:17:
Is het waar dat je in het begin altijd volledig tot 0, volledig tot 100 moet gaan, en laden als de telefoon uit staat?
Anyhow, gisteren vermoedde ik al dat ie redelijk snel leeg gaat, maar ik heb hem gisteren wel echt full-time gebruikt. Vannacht om 2 uur had die denk ik iets meer dan 60 procent (niet precies gezien, das het probleem), 8 uur later 40%..
Snelladen is ook niet echt vertrouwbaar denk ik... in 1h10 van 14% naar 90%? O,o
Ik heb de telefoon wel pas sinds gisteren, misschien nog even afwachten.
Hebben jullie trouwens JuiceDefender Ultimate of niet?
Wat bedoel je?mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:36:
Heb ook die Battery Monitor, maar daarmee kan je niet echt zien of er evt iets snachts nog aan je batterij vreet he..
Deze heb je ook (go power master); Google Play: GO Power Master#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nYXUuZ28ubGF1bmNoZXJleC5nb3dpZGdldC5nb3Bvd2VybWFzdGVyIl0.
Is die beter?
[ Voor 16% gewijzigd door Wai_AM op 25-03-2012 12:42 ]
FLAC wordt niet ondersteunt op de stock muziek player.migchiell schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:50:
Ik ben mn toestel aan het volgooien met muziek, maar ik kan geen flac-files overzetten...
toestel hangt met usb aan de pc, ik probeer de files over te zetten vanuit Winamp maar ik krijg de melding dat de files incompatible zijn en niet overgezet worden.
Als ik de bestanden handmatig wil kopiëren via Windows explorer dan krijg ik de melding dat het apparaat het bestand niet ondersteunt en dat ik het wel kan kopiëren, maar dat ik het dan niet te zien zal krijgen op het apparaat. Met als tip om het bestand te converteren naar een ander formaat :-)
Lukt het jullie wel om flacs te kopiëren en af te spelen? Ik weet trouwens niet of de standaard muziekspeler flac ondersteunt maar er zijn vast wel spelers te vinden in de app-markt die dat wel kunnen.
Maar ik krijg die files dus niet eens op mn toestel geplaatst...Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:53:
[...]
FLAC wordt niet ondersteunt op de stock muziek player.
WinAmp Pro kan via files wel afspelen.
TTPod en vast andere spelers ondersteunen flac wel.
ipv muziek overzet programma'smigchiell schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:28:
[...]
Maar ik krijg die files dus niet eens op mn toestel geplaatst...
OK, bedankt!AmbroosV schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:32:
Je moet ze gewoon kopiëren met verkenner, en bij die melding dan aangeven dat het niet geconverteerd moet worden.
Vanaf ICS heeft de standaardspeler trouwens wel ondersteuning voor FLAC.
In het topic van de Xperia P werd een link geplaatst naar een bron, die aangaf dat de P op 23 april gelanceerd zou worden, maar er staat ook dat ICS dan gelanceerd zou worden voor de P. Tenminste, zo kun je het opvatten. Denk dat het misschien niet zo bedoeld is, het staat er gewoon een beetje krom.WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:30:
[...]
Nee dar is nog niet niet veel over bekend. In april komt voor de 2011 range ICS maar voor de S nog niks, 2e kwartaal zeggen ze dus dat is van april tot eind juni.
The Sony Xperia P was debuted at MWC 2012, this is a mid-range Android-based smartphone, according to Sony, it will receive Ice Cream Sandwich update when it’s launched on on the market on April 23.
Android Pro Widgets heeft een prima agenda widget!mbttr schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:09:
Wat is zowat de chillste calendar/agenda app met widget? Die standaard widget is maar 2x2 groot.. Beetje schraal.
Yep, da's om ervoor te zorgen dat je niet de hele tijd per ongeluk de camera start. Je moet ook altijd doordrukken tot het tweede niveau voor de camera start.mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:27:
Moeten jullie gewoon vanuit jullie homescreen (dus niet lock) ook redelijk stevig op de cameraknop duwen om naar de app te gaan? Gewoon tappen kan echt niet, moet hem wel 0.5s ingedrukt houden ofzo.
toch even vanavond 00:00 - 7:00 a 8:00 kijken en vergelijken. en morgen tabel invullen.WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:57:
Nou ik weet wel zeker dat die drain bij mij niet weg is. Ben 2 uur verder en ben al 10% kwijt en heb alleen even wat muziek geluisterd oen ik klein stukje aan lopen was verder ligt ie gewoon stil.
geloof het eigenlijk ook niet, maar wacht toch nog even op ieders bevindingen.WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:06:
Ja zal vannavond wel even zorgen dat ie weer vol is, en dan wifi op altijd aan zetten, sync staat uit en dat is het dan en dan post ik morgen wel even screenie![]()
Maar goed lees op XDA mensen die terug gaan met hun telefoon voor en nieuwe en dat het dan beter is maar dat geloof ik eigenlijk toch niet zo.
Niet langer wachten, ik heb hem nu 2 dagen en het is echt een verademing. Hij is weinig uit mijn handen geweest. Las in enkele reviews dat men niet tevreden was over de bouwkwaliteit maar de Xperia S voelt echt prima aan, ik heb ook geen last van flex of gele strepen. Zelfs hard core Iphone (4) gebruikers geven aan dat dit het mooiste Android toestel is dat zij gezien/gebruikt hebben en het scherm zelfs mooier vinden dan die van hun Iphone.fabstar81 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:54:
nu veel van jullie hem al een tijdje hebben...kunnen jullie mij adviseren? kan pas in september mn abo opzeggen, maar heb echt nu een nieuwe telefoon nodig. is het aan te raden om gewoon nu die xperia te kopen of kan ik echt beter wachten op de grote sony beloftes van na de zomer?
Vast en zeker. Ik heb een Xperia arc en ik heb hem wel eens aan de oplader gehangen en vervolgens onder m'n kussen gelegd..mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:04:
Hmk. Trouwens, wat zijn temperaturen waar ik voor moet uitkijken? Idle zit die rond de 25, als ik hem ff gebruik 31, en heb hem ook wel eens aan 41 graden gezien. Is die tegen overheating protected?
foto van cheap hoesje en de Xperia S ?mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:59:
Schakelt wel uit hoor, ik erger me toch wel af en toe aan juicedefender. Staan in de log vaak dingen die ik niet snap en net toen ik even buiten was geweest eb weer binnenkwam ging die niet automatisch terug ip mijn wifi netwerk, in ieder geval niet snel genoeg voordat ik het manueel deed.
Oh, en het cheape hoesje dat ik hier eens had vermeld ia binnen. Bijzonder lelijkik laat het er denk ik niet op.
[ Voor 43% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 18:18 ]
[ Voor 47% gewijzigd door AmbroosV op 25-03-2012 18:21 ]
Ja maar dat weet je dus niet hembttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:19:
Hmja, ik weet niet waar ik tevreden mee moet zijn, terugdoen heeft natuurlijk geen zin als je daarna een net zo slechte accu krijgt.
[ Voor 78% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 19:06 ]
[ Voor 39% gewijzigd door streamnl op 25-03-2012 19:20 ]
Mijn wifi slaapt ook niet als het scherm uit is. Wifi slaapbeleid staat ingesteld op 'nooit' bij default.WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:26:
Ja dat gele zie je gewoon inderdaad, dat witte is iets van lightbleed dat heb je op zowat eigenlijk alle beeldschermen wel
Half uur van het stroom af en hij is 8% minder al. Ik reset hem zo nog 1 keer via EMMA als dat niet helpt dan ga ik er mee terug want dit kan gewoon niet goed zijn. Er stat niks aan om te syncen ben nergens op aangemeld.
Mmmmm dat lijkt beter te gaan. Ik zie nu in battery widget pro tenminte ook -5 staan ipv constant -130 of hoger. Maar goed wifi wil dus echt niet slapen als beeldscherm uit staat , zou iemand dat eens kunnen checken of ze daar ook last van hebben?
Als ik namelijk bij batterij status kijk is wifi altijd aan.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Dat werkt, natuurlijk geeft je telefoon wel alleen maar stereo door.streamnl schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:06:
Ik heb nu een tijdje spotify op mijn pc staan. En het bevalt mij heel erg goed, zo goed zelf dat ik twijfel om een premium member te worden. Ik twijfel om de volgende reden. Is het mogelijk om met de arc S mijn muziek dan ook af te spelen op mijn 5.1 (sony HT-SF100)? Ik heb aan de achterkant nog 1 HDMI ingang (sat) vrij. Werkt dat zo of denk ik veel te makkelijk?
Alvast bedankt.
Nee dat is gewoon een bug in de software volgens mij. Maar goed dan maar handmatig uit zetten. Volgens mij heeft de keer via emma resetten wel geholpen bij mij.BillSpaarbank schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:28:
[...]
Mijn wifi slaapt ook niet als het scherm uit is. Wifi slaapbeleid staat ingesteld op 'nooit' bij default.
WiFi slaapbeleid staat standaard op nooit ingesteld. Kun je aanpassen in je instellingen als je dat wiltWeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:59:
[...]
Nee dat is gewoon een bug in de software volgens mij. Maar goed dan maar handmatig uit zetten. Volgens mij heeft de keer via emma resetten wel geholpen bij mij.
Dat heb ik al gedaanriotrick schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:02:
[...]
WiFi slaapbeleid staat standaard op nooit ingesteld. Kun je aanpassen in je instellingen als je dat wilt
Draadloos & Netwerken -> WiFi -> menu: geavanceerde instellingen
Overigens voor zover ik het altijd begrepen heb verbruikt een idle wifi verbinding minder stroom dan een idle 3g verbinding.
[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 20:13 ]
EMMA is de software van Sony (Ericsson) die servicecenters gebruiken om telefoons te flashen. EMMA is wat speciaal omdat het verschillende telefoons tegelijk kan flashen, en met een authenticatiedongle ook software van regio kan veranderen en software kan downloaden op voorhand/naar keuze.mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:03:
Wat is dat Emma gebeuren juist?
[ Voor 66% gewijzigd door mbttr op 25-03-2012 20:44 ]
Je kan de snelheid van je internet testen met zowel 3g als wifi, met deze applicatie speedtest.net.mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:03:
Wat is dat Emma gebeuren juist?
Trouwens, is er een manier om mijn 3G te checken? Die doet het namelijk niet. Kan zijn dat het aan mijn SIM ligt, vorige telefoon was een bb, maar collega's van me die hetzelfde abbo hadden (van ons werk) en nu een eigen telefoon hebben hebben wel nog internet in hun nieuwe telefoon. Bij sommigen is data wel afgesloten, misschien bij mij dus ook.
WiFi gaat hier gewoon uit, zijn wel bepaalde apps die aan blijven forceren. Overigens heb ik wel erg veel awakes, wat denk ik ook mijn redelijke verbruik verklaard. Misschien eens kijken hoeveel procenten ik verlies zonder apps na een reset.WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:26:
Ja dat gele zie je gewoon inderdaad, dat witte is iets van lightbleed dat heb je op zowat eigenlijk alle beeldschermen wel
Half uur van het stroom af en hij is 8% minder al. Ik reset hem zo nog 1 keer via EMMA als dat niet helpt dan ga ik er mee terug want dit kan gewoon niet goed zijn. Er stat niks aan om te syncen ben nergens op aangemeld.
Mmmmm dat lijkt beter te gaan. Ik zie nu in battery widget pro tenminte ook -5 staan ipv constant -130 of hoger. Maar goed wifi wil dus echt niet slapen als beeldscherm uit staat , zou iemand dat eens kunnen checken of ze daar ook last van hebben?
Als ik namelijk bij batterij status kijk is wifi altijd aan.
[ Voor 53% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 21:12 ]
[ Voor 25% gewijzigd door rxs op 25-03-2012 21:33 ]
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
"Find what you love and let it kill you"
Acore is de core van android, die blijft dus wel draaienBillSpaarbank schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:01:
Ik red het geen dag met de batterij zo. En vandaag is dan nog een dag dat in het toestel bijna niet gebruik. Android.process.Acore draait bij mij continue. Ik denk dat ik hem maar weer in de doos stop en nog eens kijk als ics er is. Teleurstelling.
[ Voor 11% gewijzigd door Cyleo op 25-03-2012 22:23 ]
Dat is bij mij in ieder geval een grotere gebruiker dan het scherm. Ik heb serieus een drain van 8% per uur idle. Ik heb geen gekke apps draaien. 3g gewoon aan en een goeie netwerkverbinding hier in de stad.Cyleo schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:22:
[...]
Acore is de core van android, die blijft dus wel draaien
Edit: Ik hoop wel dat .67 dan snel hier uitkomt, iemand die weet waarom dat zo lang duurt/niet gebeurd?
[ Voor 26% gewijzigd door Wai_AM op 25-03-2012 23:18 ]
Dat is dus eigenlijk een tussenstand na 30 uur? En dan zit je op 37%? Of heb je 'm nog opgeladen?Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:13:
Best tevreden !
brightness 100%, waarom lager zetten als je toch een goede HD scherm hebt
[afbeelding]
morgen ochtend kijken hoeveel % ik nog over heb. nu 37%
Als je goed kijkt dan zie je onderaan of ik heb opgeladen of niet. Heb telefoon niet vaak gebruikt vandaag.Majesty schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:29:
[...]
Dat is dus eigenlijk een tussenstand na 30 uur? En dan zit je op 37%? Of heb je 'm nog opgeladen?
Als dat zo is valt er niks meer te klagen lijkt me, haha. En dat met brightness op 100%.
[ Voor 11% gewijzigd door Wai_AM op 25-03-2012 23:37 ]
Aha, excuus. Ik zie het. Maar dan alsnog een goede prestatie.Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:34:
[...]
Als je goed kijkt dan zie je onderaan of ik heb opgeladen of niet. Heb telefoon niet vaak gebruikt vandaag.
Morgen batterij monitor widget schermen maken en posten.
[ Voor 4% gewijzigd door Majesty op 25-03-2012 23:55 ]
yeap morgen eindresultaat !Majesty schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:54:
[...]
Aha, excuus. Ik zie het. Maar dan alsnog een goede prestatie.
@ mbttr; ik ben zeer benieuwd!
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 80% gewijzigd door Wai_AM op 26-03-2012 07:24 ]
Dat zijn mooie resultaten! Welke mod/app gebruik jij om dat percentage weer te geven in je statusbar?Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:58:
[...]
yeap morgen eindresultaat !
EDIT: Resultaat 26-03-2012
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
23:39:41 met 36%
07:09:40 met 32%
4% in 7:30 uren is niet slecht vergeleken met .62 T-Mobile versie.
[ Voor 21% gewijzigd door BillSpaarbank op 26-03-2012 08:55 ]
Is in dit topic al uitvoerig besproken!BillSpaarbank schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:53:
Iemand een idee waar deze *Wakelock* vandaan komt? Mijn toestel is een KPN versie.
[afbeelding]
Ik had al geedit. Excuus
App heet circular battery. is al vrij oudM-Opensource schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:09:
[...]
Dat zijn mooie resultaten! Welke mod/app gebruik jij om dat percentage weer te geven in je statusbar?
KPN = Telfort, ook terug te vinden in customization.Dynamix schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:51:
Allereerst: wat een fantastische smartphone! Ik kom van een Desire HD met een custom ICS rom en heb deze nog geen seconde gemist.
Ik heb mijn SXS via Telfort met de volgende versie:
Software - 1252-0023_6.0.A.3.62 GENERIC - user
Customization - 1257-1995-R4E
Ook ik ben niet tevreden met de batterij. Nu las ik gisteren op Phandroid dat de drain komt, doordat er een bug is met het automatisch switchen tussen 2G en 3G verbinding. Wanneer je de optie vast zet op één van de twee, dan zou er veel minder batterij verloren gaan. Ik heb het gisteravond pas ingesteld, dus heb nog niet goed kunnen testen. Ik ben nu mijn foon volledig aan het opladen en dan ga ik het testen vandaag.
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de versie .62 en .67?
Awesome, thanks!Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:00:
[...]
App heet circular battery. is al vrij oud
http://forum.xda-develope...php?p=8639993#post8639993
Als ik de screens vergelijk dan is de GENERIC NL .67 hetzelfde als T-Mobile .62 batterij drain.mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:17:
Hier was het desastreuzer.. 27% in 8 uur. Een uur later, toen ik er wat mee had gespeeld, maar niet zo veel, zat die al aan 35% Merkte wel dat VLC S&C, wat ik nog nooit gebruikt had, 45% innam, maar dan nog zou het zonder die een 14% moeten zijn, wat nog steeds uberveel is. Iemand een ideetje..? Draai nochtans .67 GENERIC NL.
Welke heb jij staan dan? En hoe flash ik die, moet ik daarvoor rooten? Dat is voor mij reden genoeg om me es aan het rooten te wagen.Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:26:
[...]
Als ik de screens vergelijk dan is de GENERIC NL .67 hetzelfde als T-Mobile .62 batterij drain.
.67 tov .67
Grafiek van gebruik zie je flink fluctueren tov van mijn gebruik grafiek.
Geen root nodig, flash versie T-Mobile .67 van LordHades server.mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:27:
[...]
Welke heb jij staan dan? En hoe flash ik die, moet ik daarvoor rooten? Dat is voor mij reden genoeg om me es aan het rooten te wagen.
Hoe staat het met de T-Mobile zooi die ik niet kan verwijderen, valt dat een beetje mee?Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:29:
[...]
Geen root nodig, flash versie T-Mobile .67 van LordHades server.
Downside van T-Mobile is:mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:30:
[...]
Hoe staat het met de T-Mobile zooi die ik niet kan verwijderen, valt dat een beetje mee?(hoewel ik heb gemerkt dat bv McAfee, wat ook niet verwijderbaar zou zijn dacht ik, prima te verwijderen was met system user pro)
[ Voor 8% gewijzigd door Wai_AM op 26-03-2012 09:41 ]
Ach, die eerste kan ik nog mee leven als ik hem door battery life toch niet meer moet opstarten haha. En die 2de, waarom zou je dat geluid willen?Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:33:
[...]
Downside van T-Mobile is:
T-Mobile Splash screen bij opstarten
GEEN shutter geluid optie in camera
T-mobile apps kan je allemaal verwijderen.
[ Voor 6% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 09:42 ]
[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 26-03-2012 09:46 ]
je hebt nu T-Mobile .67? als dat zo is dan is het best vreemd.WeAreLegion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:44:
server is gewoon online hoor en doet het prima
http://www.xdafileserver.nl
Maaruh ik was 22% kwijt in de nacht, data uit, wifi uit dus tis gewoon niet weg je heb geluk wai
edit;
Foutje van mijn kantnu doet ie het weer!
Zou daar misschien het probleem zitten? In het verwijderen van Apps. Dit had ik namelijk ook gedaan. Nu net een factory reset gedaan, niets verwijderd en nu lijk ik geen wakelock te hebben.WeAreLegion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:55:
Ja ik draai .67 en enige wat er op stat is battery widget, en heb alle apps geupdate die er in market geupdated moest worden en alles verwijderd wat weg gehalad kon worden.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq