Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de 4.0 update?

Is daar al meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:22:
Wanneer komt de 4.0 update?

Is daar al meer info over?
Nee dar is nog niet niet veel over bekend. In april komt voor de 2011 range ICS maar voor de S nog niks, 2e kwartaal zeggen ze dus dat is van april tot eind juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
AmbroosV schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:02:
[...]

Wat voor telefoon heb je nu?

Als je nog kan wachten en je voordeel kan doen door een telefoon samen met een abo te nemen, wacht dan. Sony gaat zeker en vast nog met een iets beter toestel aan waarschijnlijk gelijke prijs komen.
ik heb nu een motorola milestone maar die heb ik laatst voor de derde keer weg gebracht ter reparatie :( heb nu al 3 maanden geen telefoon meer. Ben dat ding dus goed zat en als ik nu een vodafone abonnement zou nemen dan hoef ik maar 3 maanden dubbel abonnement te betalen. Castle zegt via een truc een abonnement 2 maanden later in te kunnen laten gaan. Maar ja, als ik met die levertijd zo lang moet wachten kan ik misschien beter wachten op nieuwe editie van sony?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ik ga maar eens even een herstel doen via de PCC. Ik heb wel de .67 generic er op staan dus hij zet die gewoon terug. Maar ik had nog steeds wat last van een drain niet heel erg maar wel een beetje zal het vannacht nog eens testen :)

maar goed wel fijn dat ze vrij rap waren met een update dat scheelt al weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Hoe kan je screenshots maken ?

Heb net me telefoon en nieuw met android.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Androo schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:57:
Hoe kan je screenshots maken ?

Heb net me telefoon en nieuw met android.. ;)
Power knop even ingedrukt houden. Komt er schermpje en daar staat screenshot bij.

[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 10-09 13:46
oke nice thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 00:06
Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:07:
[...]

komt ongeveer overeen met mijn T-Mobile .62 versie, welke customization en versie heb je ?
Generic NL .67... Zou dus niet mogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
Rctworld schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:40:
[...]

Generic NL .67... Zou dus niet mogen :P
Als het goed is niet, maar je kan beter vanavond weer noteren en kijken wat de uitkomst is, zal ik vanavond ook doen.
Kan je het morgen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik doe morgen ook even mee :) heb hem nu helemaal opnieuw ingesteld via de PCC en alles geupdate qua apps, wat dingentjes van me zelf er op gezet dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
ja is best wel raar, misschien kunnen we het zo noteren

Batterij verbruik / drain
Firmware
% / uur
Generic UK .67
Generic NL .67
T-Mobile NL .67
0,5
T-Mobile NL .62
2 à 3
KPN NL .62

Als we met zń allen hebben uitgevogeld kan het wat mij betreft ook in de TS, zodat mensen kunnen vergelijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Wai_AM op 25-03-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
  • Laatst online: 04-05-2022
Is het waar dat je in het begin altijd volledig tot 0, volledig tot 100 moet gaan, en laden als de telefoon uit staat?

Anyhow, gisteren vermoedde ik al dat ie redelijk snel leeg gaat, maar ik heb hem gisteren wel echt full-time gebruikt. Vannacht om 2 uur had die denk ik iets meer dan 60 procent (niet precies gezien, das het probleem), 8 uur later 40%..

Snelladen is ook niet echt vertrouwbaar denk ik... in 1h10 van 14% naar 90%? O,o

Ik heb de telefoon wel pas sinds gisteren, misschien nog even afwachten.

Hebben jullie trouwens JuiceDefender Ultimate of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:17:
Is het waar dat je in het begin altijd volledig tot 0, volledig tot 100 moet gaan, en laden als de telefoon uit staat?

Anyhow, gisteren vermoedde ik al dat ie redelijk snel leeg gaat, maar ik heb hem gisteren wel echt full-time gebruikt. Vannacht om 2 uur had die denk ik iets meer dan 60 procent (niet precies gezien, das het probleem), 8 uur later 40%..

Snelladen is ook niet echt vertrouwbaar denk ik... in 1h10 van 14% naar 90%? O,o

Ik heb de telefoon wel pas sinds gisteren, misschien nog even afwachten.

Hebben jullie trouwens JuiceDefender Ultimate of niet?
Sommigen zeggen 0% -->100% opladen
sommigen weer niet, constant opladen

wat je eigenlijk zelf prefereer .....

heb geen batterij verleng/beheer app geinstalleerd. wel Battery monitor widget pro die alleen monitored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Heb ook die Battery Monitor, maar daarmee kan je niet echt zien of er evt iets snachts nog aan je batterij vreet he..

Deze heb je ook (go power master); Google Play: GO Power Master#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nYXUuZ28ubGF1bmNoZXJleC5nb3dpZGdldC5nb3Bvd2VybWFzdGVyIl0.

Is die beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:36:
Heb ook die Battery Monitor, maar daarmee kan je niet echt zien of er evt iets snachts nog aan je batterij vreet he..

Deze heb je ook (go power master); Google Play: GO Power Master#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nYXUuZ28ubGF1bmNoZXJleC5nb3dpZGdldC5nb3Bvd2VybWFzdGVyIl0.

Is die beter?
Wat bedoel je?
bedoel je schatting --> statistieken
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-25_1240.png

[ Voor 16% gewijzigd door Wai_AM op 25-03-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Gohja, maar ik heb gisteren bv echt 20 minuten met moboplayer iets gekeken, en er stond maar ongeveer een minuut gelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:25
Ik ben mn toestel aan het volgooien met muziek, maar ik kan geen flac-files overzetten...

toestel hangt met usb aan de pc, ik probeer de files over te zetten vanuit Winamp maar ik krijg de melding dat de files incompatible zijn en niet overgezet worden.

Als ik de bestanden handmatig wil kopiëren via Windows explorer dan krijg ik de melding dat het apparaat het bestand niet ondersteunt en dat ik het wel kan kopiëren, maar dat ik het dan niet te zien zal krijgen op het apparaat. Met als tip om het bestand te converteren naar een ander formaat :-)

Lukt het jullie wel om flacs te kopiëren en af te spelen? Ik weet trouwens niet of de standaard muziekspeler flac ondersteunt maar er zijn vast wel spelers te vinden in de app-markt die dat wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
migchiell schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:50:
Ik ben mn toestel aan het volgooien met muziek, maar ik kan geen flac-files overzetten...

toestel hangt met usb aan de pc, ik probeer de files over te zetten vanuit Winamp maar ik krijg de melding dat de files incompatible zijn en niet overgezet worden.

Als ik de bestanden handmatig wil kopiëren via Windows explorer dan krijg ik de melding dat het apparaat het bestand niet ondersteunt en dat ik het wel kan kopiëren, maar dat ik het dan niet te zien zal krijgen op het apparaat. Met als tip om het bestand te converteren naar een ander formaat :-)

Lukt het jullie wel om flacs te kopiëren en af te spelen? Ik weet trouwens niet of de standaard muziekspeler flac ondersteunt maar er zijn vast wel spelers te vinden in de app-markt die dat wel kunnen.
FLAC wordt niet ondersteunt op de stock muziek player.

WinAmp Pro kan via files wel afspelen.
TTPod en vast andere spelers ondersteunen flac wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:53:
[...]

FLAC wordt niet ondersteunt op de stock muziek player.

WinAmp Pro kan via files wel afspelen.
TTPod en vast andere spelers ondersteunen flac wel.
Maar ik krijg die files dus niet eens op mn toestel geplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
migchiell schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Maar ik krijg die files dus niet eens op mn toestel geplaatst...
ipv muziek overzet programma's
al geprobeerd met gewoon file explorer te kopieren ? kopieren/plakken
of via Wifi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet ze gewoon kopiëren met verkenner, en bij die melding dan aangeven dat het niet geconverteerd moet worden.

Vanaf ICS heeft de standaardspeler trouwens wel ondersteuning voor FLAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
AmbroosV schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:32:
Je moet ze gewoon kopiëren met verkenner, en bij die melding dan aangeven dat het niet geconverteerd moet worden.

Vanaf ICS heeft de standaardspeler trouwens wel ondersteuning voor FLAC.
OK, bedankt!

Hopen maar dat ICS er snel aankomt dan, want ik vind het wel erg handig dat je die standaard muziekspeler kunt bedienen vanuit het lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:30:
[...]

Nee dar is nog niet niet veel over bekend. In april komt voor de 2011 range ICS maar voor de S nog niks, 2e kwartaal zeggen ze dus dat is van april tot eind juni.
In het topic van de Xperia P werd een link geplaatst naar een bron, die aangaf dat de P op 23 april gelanceerd zou worden, maar er staat ook dat ICS dan gelanceerd zou worden voor de P. Tenminste, zo kun je het opvatten. Denk dat het misschien niet zo bedoeld is, het staat er gewoon een beetje krom.

Het gaat om deze bron: http://www.cellphonesnati...-23-for-380-outright.html
The Sony Xperia P was debuted at MWC 2012, this is a mid-range Android-based smartphone, according to Sony, it will receive Ice Cream Sandwich update when it’s launched on on the market on April 23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Moeten jullie gewoon vanuit jullie homescreen (dus niet lock) ook redelijk stevig op de cameraknop duwen om naar de app te gaan? Gewoon tappen kan echt niet, moet hem wel 0.5s ingedrukt houden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:52
mbttr schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:09:
Wat is zowat de chillste calendar/agenda app met widget? Die standaard widget is maar 2x2 groot.. Beetje schraal.
Android Pro Widgets heeft een prima agenda widget!

Google Play: Android Pro Widgets#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5yZHIud2lkZ2V0cy5jb3JlIl0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:27:
Moeten jullie gewoon vanuit jullie homescreen (dus niet lock) ook redelijk stevig op de cameraknop duwen om naar de app te gaan? Gewoon tappen kan echt niet, moet hem wel 0.5s ingedrukt houden ofzo.
Yep, da's om ervoor te zorgen dat je niet de hele tijd per ongeluk de camera start. Je moet ook altijd doordrukken tot het tweede niveau voor de camera start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ik weet wel zeker dat die drain bij mij niet weg is. Ben 2 uur verder en ben al 10% kwijt en heb alleen even wat muziek geluisterd oen ik klein stukje aan lopen was verder ligt ie gewoon stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:57:
Nou ik weet wel zeker dat die drain bij mij niet weg is. Ben 2 uur verder en ben al 10% kwijt en heb alleen even wat muziek geluisterd oen ik klein stukje aan lopen was verder ligt ie gewoon stil.
toch even vanavond 00:00 - 7:00 a 8:00 kijken en vergelijken. en morgen tabel invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja zal vannavond wel even zorgen dat ie weer vol is, en dan wifi op altijd aan zetten, sync staat uit en dat is het dan en dan post ik morgen wel even screenie :)

Maar goed lees op XDA mensen die terug gaan met hun telefoon voor en nieuwe en dat het dan beter is maar dat geloof ik eigenlijk toch niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:06:
Ja zal vannavond wel even zorgen dat ie weer vol is, en dan wifi op altijd aan zetten, sync staat uit en dat is het dan en dan post ik morgen wel even screenie :)

Maar goed lees op XDA mensen die terug gaan met hun telefoon voor en nieuwe en dat het dan beter is maar dat geloof ik eigenlijk toch niet zo.
geloof het eigenlijk ook niet, maar wacht toch nog even op ieders bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Nu in 3.5h van 100% naar 77%.. Heb niet bijzonder veel gedaan, scherm aan 39m, maar wakker wel 1h50. Waarom is die zo lang wakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Waarschijnlijk is bug toch nog niet helemaal opgelost ;) want me ook niks zou verbazen aangezien de engelse versie van .67 er natuurlijk al even was en die had er ook last van.

Ik ben net even geswitched naar de T-mobile versie en laat hem daar even een tijdje op en dan zie ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Hmk. Trouwens, wat zijn temperaturen waar ik voor moet uitkijken? Idle zit die rond de 25, als ik hem ff gebruik 31, en heb hem ook wel eens aan 41 graden gezien. Is die tegen overheating protected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
fabstar81 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:54:
nu veel van jullie hem al een tijdje hebben...kunnen jullie mij adviseren? kan pas in september mn abo opzeggen, maar heb echt nu een nieuwe telefoon nodig. is het aan te raden om gewoon nu die xperia te kopen of kan ik echt beter wachten op de grote sony beloftes van na de zomer?
Niet langer wachten, ik heb hem nu 2 dagen en het is echt een verademing. Hij is weinig uit mijn handen geweest. Las in enkele reviews dat men niet tevreden was over de bouwkwaliteit maar de Xperia S voelt echt prima aan, ik heb ook geen last van flex of gele strepen. Zelfs hard core Iphone (4) gebruikers geven aan dat dit het mooiste Android toestel is dat zij gezien/gebruikt hebben en het scherm zelfs mooier vinden dan die van hun Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:04:
Hmk. Trouwens, wat zijn temperaturen waar ik voor moet uitkijken? Idle zit die rond de 25, als ik hem ff gebruik 31, en heb hem ook wel eens aan 41 graden gezien. Is die tegen overheating protected?
Vast en zeker. Ik heb een Xperia arc en ik heb hem wel eens aan de oplader gehangen en vervolgens onder m'n kussen gelegd.. O-) Resultaat: gloeiend hete telefoon die ik amper kon vasthouden. :+ Uurtje gewacht en opnieuw aan de lader gehangen, batterij zat weer op 0% en 't ding werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb trouwens het gevoel dat wifi zich niet uitschakelt ook al stel je dat wel in bij de opties. Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Schakelt wel uit hoor, ik erger me toch wel af en toe aan juicedefender. Staan in de log vaak dingen die ik niet snap en net toen ik even buiten was geweest eb weer binnenkwam ging die niet automatisch terug ip mijn wifi netwerk, in ieder geval niet snel genoeg voordat ik het manueel deed.

Oh, en het cheape hoesje dat ik hier eens had vermeld ia binnen. Bijzonder lelijk :p ik laat het er denk ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Juice Defender heb je verder eigenlijk niet echt nodig werkt alleen maar ergelijk omdat je dan helemaal niks meer binnen krijgt eigenlijk. Bij mij blijft als ik bij batterij gebruik kijk wifi gewoon aanstaan ook al staat hij 20 minuiten op zwart beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:59:
Schakelt wel uit hoor, ik erger me toch wel af en toe aan juicedefender. Staan in de log vaak dingen die ik niet snap en net toen ik even buiten was geweest eb weer binnenkwam ging die niet automatisch terug ip mijn wifi netwerk, in ieder geval niet snel genoeg voordat ik het manueel deed.

Oh, en het cheape hoesje dat ik hier eens had vermeld ia binnen. Bijzonder lelijk :p ik laat het er denk ik niet op.
foto van cheap hoesje en de Xperia S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
http://global.ebay.com/Ne...D-LT26i/260974019297/item

En LordHades, hoe zorg ik dan dat ie niet 3G gebruikt als die Wifi heeft? + het goede aan juicedefender is dat die wifi uitzet als het scherm uitstaat, wat wel veel bespaart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Als goed is dat android dat zelf hoor :)

Als je bij info kijkt zie je dan disconnected staan.

Maar goed ik kjk het nog een paar dagen aan en anders ga ik terug naar de winkel. Ik ben in no time 6% kwijt en wifi staat op 100% aan van de tijd

[ Voor 43% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Hmja, ik weet niet waar ik tevreden mee moet zijn, terugdoen heeft natuurlijk geen zin als je daarna een net zo slechte accu krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is het omdat de Xperia S de eerste telefoon is met deze resolutie (en de meeste apps dus xhdpi nog niet begrijpen), maar hier en daar krijg ik een tabletinterface voorgeschoteld in games en apps.

Bij mij gaat de accu trouwens wel vrij snel leeg tijdens gebruik, maar in idle met WiFi en alle syncstuff aan (Twitter, Fb, Google, Last.fm, Skype en nog een paar andere syncs), geen powersaving apps of whatever is mijn battery drain in idle bijna onbestaand. Eigenlijk komt het op ongeveer hetzelfde neer als mijn Xperia Arc, ik haal comfortabel een hele dag.

[ Voor 47% gewijzigd door AmbroosV op 25-03-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:19:
Hmja, ik weet niet waar ik tevreden mee moet zijn, terugdoen heeft natuurlijk geen zin als je daarna een net zo slechte accu krijgt.
Ja maar dat weet je dus niet he :) echt me telefoon loopt het moment gewoon letterlijk leeg terwijl hij echt niks aan het doen is. Brightness staat op zijn laagst en noem maar op dat klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Hmm, ik ga hem vanavond gewoon nog eens tot 100% vullen, dan alles uit (NFC stond bv wel aan merkte ik net), zonder JD een nachtje laten liggen. Eens kijken wat dat geeft.

Trouwens, ivm die scherm issues; ik zou met heel veel moeite evt op een volledig zwart scherm aan de onderkant een ietwat wittigere/grijzere kleur kunnen waarnemen, maar dit is volgens mij zoals bij de meeste schermen, laptops hebben die ook vaak aan de randen. Die gele schijn waar ze over spreken is vast duidelijker waar te nemen, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja dat gele zie je gewoon inderdaad, dat witte is iets van lightbleed dat heb je op zowat eigenlijk alle beeldschermen wel

Half uur van het stroom af en hij is 8% minder al. Ik reset hem zo nog 1 keer via EMMA als dat niet helpt dan ga ik er mee terug want dit kan gewoon niet goed zijn. Er stat niks aan om te syncen ben nergens op aangemeld.

Mmmmm dat lijkt beter te gaan. Ik zie nu in battery widget pro tenminte ook -5 staan ipv constant -130 of hoger. Maar goed wifi wil dus echt niet slapen als beeldscherm uit staat , zou iemand dat eens kunnen checken of ze daar ook last van hebben?

Als ik namelijk bij batterij status kijk is wifi altijd aan.

[ Voor 78% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb nu een tijdje spotify op mijn pc staan. En het bevalt mij heel erg goed, zo goed zelf dat ik twijfel om een premium member te worden. Ik twijfel om de volgende reden. Is het mogelijk om met de arc S mijn muziek dan ook af te spelen op mijn 5.1 (sony HT-SF100)? Ik heb aan de achterkant nog 1 HDMI ingang (sat) vrij. Werkt dat zo of denk ik veel te makkelijk?
Alvast bedankt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmmm opzich zou dat moeten werken verder. Maar kan het je niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Zo denk ik dus ook.... Ik weet het ook niet zeker. Maar toch bedankt.

Edit, @LordHades, als ik bij mij accu gebruik kijk, zie ik dat wifi niet constant aan is.

[ Voor 39% gewijzigd door streamnl op 25-03-2012 19:20 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:26:
Ja dat gele zie je gewoon inderdaad, dat witte is iets van lightbleed dat heb je op zowat eigenlijk alle beeldschermen wel

Half uur van het stroom af en hij is 8% minder al. Ik reset hem zo nog 1 keer via EMMA als dat niet helpt dan ga ik er mee terug want dit kan gewoon niet goed zijn. Er stat niks aan om te syncen ben nergens op aangemeld.

Mmmmm dat lijkt beter te gaan. Ik zie nu in battery widget pro tenminte ook -5 staan ipv constant -130 of hoger. Maar goed wifi wil dus echt niet slapen als beeldscherm uit staat , zou iemand dat eens kunnen checken of ze daar ook last van hebben?

Mijn wifi slaapt ook niet als het scherm uit is. Wifi slaapbeleid staat ingesteld op 'nooit' bij default.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De accu gaat inderdaad te snel leeg.
Zou dat nog verbeteren na een paar weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
streamnl schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:06:
Ik heb nu een tijdje spotify op mijn pc staan. En het bevalt mij heel erg goed, zo goed zelf dat ik twijfel om een premium member te worden. Ik twijfel om de volgende reden. Is het mogelijk om met de arc S mijn muziek dan ook af te spelen op mijn 5.1 (sony HT-SF100)? Ik heb aan de achterkant nog 1 HDMI ingang (sat) vrij. Werkt dat zo of denk ik veel te makkelijk?
Alvast bedankt.
Dat werkt, natuurlijk geeft je telefoon wel alleen maar stereo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Bedankt AmbroosV, dan ga ik morgen maar een HDMI kabeltje kopen voor de gsm en een premium member account afsluiten.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:28:
[...]

Mijn wifi slaapt ook niet als het scherm uit is. Wifi slaapbeleid staat ingesteld op 'nooit' bij default.
Nee dat is gewoon een bug in de software volgens mij. Maar goed dan maar handmatig uit zetten. Volgens mij heeft de keer via emma resetten wel geholpen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:59:
[...]

Nee dat is gewoon een bug in de software volgens mij. Maar goed dan maar handmatig uit zetten. Volgens mij heeft de keer via emma resetten wel geholpen bij mij.
WiFi slaapbeleid staat standaard op nooit ingesteld. Kun je aanpassen in je instellingen als je dat wilt
Draadloos & Netwerken -> WiFi -> menu: geavanceerde instellingen

Overigens voor zover ik het altijd begrepen heb verbruikt een idle wifi verbinding minder stroom dan een idle 3g verbinding.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Wat is dat Emma gebeuren juist?

Trouwens, is er een manier om mijn 3G te checken? Die doet het namelijk niet. Kan zijn dat het aan mijn SIM ligt, vorige telefoon was een bb, maar collega's van me die hetzelfde abbo hadden (van ons werk) en nu een eigen telefoon hebben hebben wel nog internet in hun nieuwe telefoon. Bij sommigen is data wel afgesloten, misschien bij mij dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
riotrick schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:02:
[...]

WiFi slaapbeleid staat standaard op nooit ingesteld. Kun je aanpassen in je instellingen als je dat wilt
Draadloos & Netwerken -> WiFi -> menu: geavanceerde instellingen

Overigens voor zover ik het altijd begrepen heb verbruikt een idle wifi verbinding minder stroom dan een idle 3g verbinding.
Dat heb ik al gedaan ;) maar dat zeg ik dus daar luistert hij niet naar en blijft gewoon aanstaan maar goed hij verbruikt nu wel minder stroom dus lijkt beter te worden.

EMMA is ook een manier om je telefoon te updaten maar word alleen gebruikt door telefooon retailers (phone house enzo)

[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:03:
EMMA is de software van Sony (Ericsson) die servicecenters gebruiken om telefoons te flashen. EMMA is wat speciaal omdat het verschillende telefoons tegelijk kan flashen, en met een authenticatiedongle ook software van regio kan veranderen en software kan downloaden op voorhand/naar keuze.

Ik heb een EMMA-account (uitgeleend aan LordHades) waarmee ik alleen toegang heb tot het flashen. Ik kan geen firmware los downloaden of regio's veranderen (omdat ik geen dongle heb). Het voordeel van EMMA (of Update Service Pro) tegenover de gewone Update Service of PC Companion is eigenlijk dat EMMA aan de ene kant veel meer informatie geeft over de firmware (regiocodes en namen, versies, ...), en dat nieuwe firmware altijd één of twee weken vroeger op EMMA staat dan op de gewone servers ;)

Je kan een EMMA-account aanvragen als je bij een retailer werkt die ook een authorized service point is, maar een dongle krijgen alleen de service-centers. (Ik probeer er al een tijdje eentje vast te krijgen maar het lukt me voorlopig niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmm ok blijkbaar heeft de reflash met emma het wifi probleem opgelost, dus als er mensen problemen hebben, doe een herstel met PCC en test het nog een keer (en zorg dat batterij zowat vol is als je dat doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Herstel? Is dat een standaard functie? (heb die pcc nog niet vanbuiten geleerd)

Het is trouwens wel wennen om te typen als je van een BlackBerry komt :p. Blij dat ij geen kleinere telefoon heb genomen, vind dit al best smal om met mijn monsterhanden vast te pakken bij het tweezijdig typen. In dat opzicht was een Note misschien wel handiger. Landscape typen vind ik dan weer helemaal kut.

[ Voor 66% gewijzigd door mbttr op 25-03-2012 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:09
mbttr schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:03:

Trouwens, is er een manier om mijn 3G te checken? Die doet het namelijk niet. Kan zijn dat het aan mijn SIM ligt, vorige telefoon was een bb, maar collega's van me die hetzelfde abbo hadden (van ons werk) en nu een eigen telefoon hebben hebben wel nog internet in hun nieuwe telefoon. Bij sommigen is data wel afgesloten, misschien bij mij dus ook.
Je kan de snelheid van je internet testen met zowel 3g als wifi, met deze applicatie speedtest.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
WeAreLegion schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:26:

WiFi gaat hier gewoon uit, zijn wel bepaalde apps die aan blijven forceren. Overigens heb ik wel erg veel awakes, wat denk ik ook mijn redelijke verbruik verklaard. Misschien eens kijken hoeveel procenten ik verlies zonder apps na een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hij gaat nu wel gewoon uit bij mij, dat was net namelijk niet maar het is inderdaad wel zo dat wifi minder stroom eet dan 3g.

Even vraagje,

bij het glas van dat transparante balkje hebben jullie daar ook aan beide kanten een soort streepje zitten (denk dat het kabeltje is) en dat onderste balkje waar xperia opzit, zit beetje los bij mij (zal wel zo horen daar niet van).

[ Voor 53% gewijzigd door WeAreLegion op 25-03-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Als je goed kijkt zie je dat die streepjes een soort rastertje in het glas vormen. Zal wel voor de antenne/stroom zijn. Lijkt trouwens ook alsof de icoontjes voor terug/home/menu daarop geprint zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door rxs op 25-03-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
lol niet eens gezien inderdaad lopen naar beneden en dan over hele ding heen, nou ja zal wel kloppen haha ik ben nogal snel paranoide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Waarmee kan ik trouwens het beste checken wat mijn battery drain is? Welke settings aan/uit en app? Heb er tot nu toe geen last van omdat er genoeg oplaadpunten zijn voor mij doordeweeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
@rxs; battery monitor widget

Los van het verbruik, dat misschien door dingen die ik nog niet onder de knie heb of door gewenning van de batterij nog wat aan de hoge kant lijkt te liggen, heb ik maar 1 minpunt; dat de audiojack ingang aan de bovenkant zit. Het loopt chiller als je met je telefoon bezig bent dat de kabel er onderaan uitgaat, en het feit dat die zo dicht bij die on/off knop zit snap ik ook niet O,o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Ik red het geen dag met de batterij zo. En vandaag is dan nog een dag dat in het toestel bijna niet gebruik. Android.process.Acore draait bij mij continue. Ik denk dat ik hem maar weer in de doos stop en nog eens kijk als ics er is. Teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Sinds zaterdag de S opgehaald en sinds vandaag echt in gebruik! (T-mobile software)
Wat een verademing ten opzichte van mijn oude X10 zeg, wereld van verschil!

Heb 1 inimini pixel die wit blijft branden aan de rand van het scherm, maar die zie je eigenlijk niet tenzij je er daadwerkelijk naar gaat zitten kijken. Geen gele waas of slechte bouwkwaliteit, alles sluit netjes aan en zit stevig vast.

Batterij doet het voorlopig ook nog prima denk ik, aangezien ik er de hele dag mee zit te spelen en na 10 minuutjes bijladen nu nog op 30% zit (60% display brightness). Toch ga ik dit wel in de gaten houden de komende tijd.

Maar tot nu toe: Super telefoon!

(Wil alleen nog een keer van de T-mobile software af, maar dat zal snel genoeg goed komen als rooten e.d. allemaal weer op een simpele manier kan :) )

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 06-08 15:14
Ik heb sinds gisteravond een openbaring wat de accu betreft, heb geroot met de .67 firmware van deze post: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1527133

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6AW4IdKXRnqWUAM62DhNXMdb/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EqeTghmnYwN7QU6qbn0vOdJB/medium.png

De drain tijdens het slapen (ongeveer 8 uur slaap) was slechts 2%. Tijdens slaap heeft Titanium Backup even gerund om een backup te maken, deze is ook ge-upload naar Dropbox tijdens die tijd (105 mb via WiFi).

Vóór deze ROM zat ik rond 18:00 's avonds (vanaf 07:00 uur van de lader af) al op de 40%... En dat terwijl m'n telefoon vanaf die tijd pas echt intensief gebruikt wordt.

Al met al dus erg tevreden met deze verbetering!

(edit: Tijdens deze screenshots nog 17% over!)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
BillSpaarbank schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:01:
Ik red het geen dag met de batterij zo. En vandaag is dan nog een dag dat in het toestel bijna niet gebruik. Android.process.Acore draait bij mij continue. Ik denk dat ik hem maar weer in de doos stop en nog eens kijk als ics er is. Teleurstelling.
Acore is de core van android, die blijft dus wel draaien ;)

Edit: Ik hoop wel dat .67 dan snel hier uitkomt, iemand die weet waarom dat zo lang duurt/niet gebeurd?

[ Voor 11% gewijzigd door Cyleo op 25-03-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Cyleo schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:22:
[...]

Acore is de core van android, die blijft dus wel draaien ;)

Edit: Ik hoop wel dat .67 dan snel hier uitkomt, iemand die weet waarom dat zo lang duurt/niet gebeurd?
Dat is bij mij in ieder geval een grotere gebruiker dan het scherm. Ik heb serieus een drain van 8% per uur idle. Ik heb geen gekke apps draaien. 3g gewoon aan en een goeie netwerkverbinding hier in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Cyleo, .67 generic NL is toch al uit? Ik heb via PCC kunnen updaten.

On a sidenote; net effe shadowgun geinstalleerd. Holy shit, dat is toch niet normaal meer, die graphics, het is een telefoon he O,o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:06

FZ6

Sinds vanmiddag ben ik ook in het bezit van 'n mooi witte Xperia S.
Gewoon even de T-mobile Shop ingewandeld en ze hadden 'm op voorraad :D

Ben er tot nu erg blij mee, scherm is 'n stuk scherper dan m'n SGS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Best tevreden !
brightness 100%, waarom lager zetten als je toch een goede HD scherm hebt :)
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-25_2311.png

morgen ochtend kijken hoeveel % ik nog over heb. nu 37%

[ Voor 26% gewijzigd door Wai_AM op 25-03-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:13:
Best tevreden !
brightness 100%, waarom lager zetten als je toch een goede HD scherm hebt :)
[afbeelding]

morgen ochtend kijken hoeveel % ik nog over heb. nu 37%
Dat is dus eigenlijk een tussenstand na 30 uur? En dan zit je op 37%? Of heb je 'm nog opgeladen?
Als dat zo is valt er niks meer te klagen lijkt me, haha. En dat met brightness op 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Majesty schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:29:
[...]

Dat is dus eigenlijk een tussenstand na 30 uur? En dan zit je op 37%? Of heb je 'm nog opgeladen?
Als dat zo is valt er niks meer te klagen lijkt me, haha. En dat met brightness op 100%.
Als je goed kijkt dan zie je onderaan of ik heb opgeladen of niet. Heb telefoon niet vaak gebruikt vandaag.
Morgen batterij monitor widget schermen maken en posten.

[ Voor 11% gewijzigd door Wai_AM op 25-03-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Heb alle widgets gesloten, NFC uit, alle mogelijke dingen van die hulpprogramma's app (wifi, gps etc) uit, met system runner pro of hoe heet het kill all tasks gedaan, scherm uit, en vol van de lader gehaald. Let de draining begin! Ik ga slapen, en sta binnen 8 uur op ;)

Ayo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:34:
[...]

Als je goed kijkt dan zie je onderaan of ik heb opgeladen of niet. Heb telefoon niet vaak gebruikt vandaag.
Morgen batterij monitor widget schermen maken en posten.
Aha, excuus. Ik zie het. Maar dan alsnog een goede prestatie.

@ mbttr; ik ben zeer benieuwd!

[ Voor 4% gewijzigd door Majesty op 25-03-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Majesty schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:54:
[...]

Aha, excuus. Ik zie het. Maar dan alsnog een goede prestatie.

@ mbttr; ik ben zeer benieuwd!
yeap morgen eindresultaat !
EDIT: Resultaat 26-03-2012

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-26_0709_1.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-26_0710.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-26_0709.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-26_0711_1.png
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-26_0711.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-26_0710_2.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-26_0710_1.png

23:39:41 met 36%
07:09:40 met 32%
4% in 7:30 uren is niet slecht vergeleken met .62 T-Mobile versie.

[ Voor 80% gewijzigd door Wai_AM op 26-03-2012 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Wai_AM schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:58:
[...]

yeap morgen eindresultaat !
EDIT: Resultaat 26-03-2012

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

23:39:41 met 36%
07:09:40 met 32%
4% in 7:30 uren is niet slecht vergeleken met .62 T-Mobile versie.
Dat zijn mooie resultaten! Welke mod/app gebruik jij om dat percentage weer te geven in je statusbar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Allereerst: wat een fantastische smartphone! Ik kom van een Desire HD met een custom ICS rom en heb deze nog geen seconde gemist.

Ik heb mijn SXS via Telfort met de volgende versie:

Software - 1252-0023_6.0.A.3.62 GENERIC - user
Customization - 1257-1995-R4E

Ook ik ben niet tevreden met de batterij. Nu las ik gisteren op Phandroid dat de drain komt, doordat er een bug is met het automatisch switchen tussen 2G en 3G verbinding. Wanneer je de optie vast zet op één van de twee, dan zou er veel minder batterij verloren gaan. Ik heb het gisteravond pas ingesteld, dus heb nog niet goed kunnen testen. Ik ben nu mijn foon volledig aan het opladen en dan ga ik het testen vandaag.

Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de versie .62 en .67?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Iemand een idee waar deze *Wakelock* vandaan komt? Mijn toestel is een KPN versie.

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/screenshot_2012-03-26_0849.jpg

-edit- :$ Ik zie dat er al vaker over is gesproken in dit topic. Ik zal de XDA bronnen even lezen.

[ Voor 21% gewijzigd door BillSpaarbank op 26-03-2012 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:05
BillSpaarbank schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:53:
Iemand een idee waar deze *Wakelock* vandaan komt? Mijn toestel is een KPN versie.

[afbeelding]
Is in dit topic al uitvoerig besproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Lucky0wn schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:56:
[...]

Is in dit topic al uitvoerig besproken!
Ik had al geedit. Excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
M-Opensource schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:09:
[...]
Dat zijn mooie resultaten! Welke mod/app gebruik jij om dat percentage weer te geven in je statusbar?
App heet circular battery. is al vrij oud :)
http://forum.xda-develope...php?p=8639993#post8639993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:03
HWI heeft nu ook de review gedaan. Conlcusie is gematigd enthousiast
http://nl.hardware.info/reviews/2616/sony-xperia-s-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Dynamix schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:51:
Allereerst: wat een fantastische smartphone! Ik kom van een Desire HD met een custom ICS rom en heb deze nog geen seconde gemist.

Ik heb mijn SXS via Telfort met de volgende versie:

Software - 1252-0023_6.0.A.3.62 GENERIC - user
Customization - 1257-1995-R4E

Ook ik ben niet tevreden met de batterij. Nu las ik gisteren op Phandroid dat de drain komt, doordat er een bug is met het automatisch switchen tussen 2G en 3G verbinding. Wanneer je de optie vast zet op één van de twee, dan zou er veel minder batterij verloren gaan. Ik heb het gisteravond pas ingesteld, dus heb nog niet goed kunnen testen. Ik ben nu mijn foon volledig aan het opladen en dan ga ik het testen vandaag.

Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de versie .62 en .67?
KPN = Telfort, ook terug te vinden in customization.
nog niks gehoord over de .67 versie van KPN

verschil .62 en .67, gelezen dat gps, wifi en battery duur problemen verholpen/verbeterd waren.

Van T-Mobile .62 en .67 is dat laatste echt de drain bij mijn toestel is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Hier was het desastreuzer.. 27% in 8 uur. Een uur later, toen ik er wat mee had gespeeld, maar niet zo veel, zat die al aan 35% Merkte wel dat VLC S&C, wat ik nog nooit gebruikt had, 45% innam, maar dan nog zou het zonder die een 14% moeten zijn, wat nog steeds uberveel is. Iemand een ideetje..? Draai nochtans .67 GENERIC NL.

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/6324/screenshot201203260753.png
Afbeeldingslocatie: http://img848.imageshack.us/img848/8024/screenshot201203260752.png
Afbeeldingslocatie: http://img593.imageshack.us/img593/4339/screenshot2012032607572.png
Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/6230/screenshot2012032607571.png
Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/4441/screenshot201203260757.png
Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/6889/screenshot201203260755.png
Afbeeldingslocatie: http://img545.imageshack.us/img545/6979/screenshot2012032607541.png
Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/4484/screenshot201203260754.png
Afbeeldingslocatie: http://img809.imageshack.us/img809/145/screenshot2012032607531.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Awesome, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:17:
Hier was het desastreuzer.. 27% in 8 uur. Een uur later, toen ik er wat mee had gespeeld, maar niet zo veel, zat die al aan 35% Merkte wel dat VLC S&C, wat ik nog nooit gebruikt had, 45% innam, maar dan nog zou het zonder die een 14% moeten zijn, wat nog steeds uberveel is. Iemand een ideetje..? Draai nochtans .67 GENERIC NL.
Als ik de screens vergelijk dan is de GENERIC NL .67 hetzelfde als T-Mobile .62 batterij drain.

.67 tov .67
Grafiek van gebruik zie je flink fluctueren tov van mijn gebruik grafiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:26:
[...]

Als ik de screens vergelijk dan is de GENERIC NL .67 hetzelfde als T-Mobile .62 batterij drain.

.67 tov .67
Grafiek van gebruik zie je flink fluctueren tov van mijn gebruik grafiek.
Welke heb jij staan dan? En hoe flash ik die, moet ik daarvoor rooten? Dat is voor mij reden genoeg om me es aan het rooten te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:27:
[...]

Welke heb jij staan dan? En hoe flash ik die, moet ik daarvoor rooten? Dat is voor mij reden genoeg om me es aan het rooten te wagen.
Geen root nodig, flash versie T-Mobile .67 van LordHades server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:29:
[...]

Geen root nodig, flash versie T-Mobile .67 van LordHades server.
Hoe staat het met de T-Mobile zooi die ik niet kan verwijderen, valt dat een beetje mee? :) (hoewel ik heb gemerkt dat bv McAfee, wat ook niet verwijderbaar zou zijn dacht ik, prima te verwijderen was met system user pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
mbttr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:30:
[...]
Hoe staat het met de T-Mobile zooi die ik niet kan verwijderen, valt dat een beetje mee? :) (hoewel ik heb gemerkt dat bv McAfee, wat ook niet verwijderbaar zou zijn dacht ik, prima te verwijderen was met system user pro)
Downside van T-Mobile is:
T-Mobile Splash screen bij opstarten
GEEN shutter geluid optie in camera (dus altijd shutter geluid/niet uit te zetten)

T-mobile apps kan je allemaal verwijderen.

wacht nog op de bevindingen van LordHades

[ Voor 8% gewijzigd door Wai_AM op 26-03-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbttr
Wai_AM schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:33:
[...]

Downside van T-Mobile is:
T-Mobile Splash screen bij opstarten
GEEN shutter geluid optie in camera

T-mobile apps kan je allemaal verwijderen.
Ach, die eerste kan ik nog mee leven als ik hem door battery life toch niet meer moet opstarten haha. En die 2de, waarom zou je dat geluid willen? ;) Thanks! Ik ga er eens naar kijken zo, eerst eens kijken waarom Wifi in de TU het niet doet, of is dat een eigenschap van eduroam, dat die eeuwig op verifying blijft staan?

*edit

Ik kom niet op LordHades' server, is die niet permanent online?

[ Voor 6% gewijzigd door mbttr op 26-03-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
server is gewoon online hoor en doet het prima ;)

http://www.xdafileserver.nl

Maaruh ik was 22% kwijt in de nacht, data uit, wifi uit dus tis gewoon niet weg je heb geluk wai ;)

edit;

Foutje van mijn kant ;) nu doet ie het weer!

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 26-03-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:44:
server is gewoon online hoor en doet het prima ;)

http://www.xdafileserver.nl

Maaruh ik was 22% kwijt in de nacht, data uit, wifi uit dus tis gewoon niet weg je heb geluk wai ;)

edit;

Foutje van mijn kant ;) nu doet ie het weer!
je hebt nu T-Mobile .67? als dat zo is dan is het best vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja ik draai .67 en enige wat er op stat is battery widget, en heb alle apps geupdate die er in market geupdated moest worden en alles verwijderd wat weg gehalad kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
WeAreLegion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:55:
Ja ik draai .67 en enige wat er op stat is battery widget, en heb alle apps geupdate die er in market geupdated moest worden en alles verwijderd wat weg gehalad kon worden.
Zou daar misschien het probleem zitten? In het verwijderen van Apps. Dit had ik namelijk ook gedaan. Nu net een factory reset gedaan, niets verwijderd en nu lijk ik geen wakelock te hebben.

Pagina: 1 ... 24 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.