Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
AmbroosV schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:22:
6.0.A.3.70 komt er binnenkort aan, is net door de certificaties.

Als iemand met Generic UK wil proberen te updaten met EMMA (daar zijn updates een stuk vroeger), ik kan wel eventjes mijn login uitlenen.
Sure waar haal ik emma en stuur maar op in DM :)

EMMA heb ik gevonden :)

[ Voor 3% gewijzigd door WeAreLegion op 15-03-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:23:
[...]

Sure waar haal ik emma en stuur maar op in DM :)

EMMA heb ik gevonden :)
En dan die in de root versie. Ben benieuwd. Lekker bezig hier.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 09:13
AmbroosV schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:22:
6.0.A.3.70 komt er binnenkort aan, is net door de certificaties.

Als iemand met Generic UK wil proberen te updaten met EMMA (daar zijn updates een stuk vroeger), ik kan wel eventjes mijn login uitlenen.
Ik wil het ook wel proberen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even gechecked met LordHades, voor Customized UK (de .ftf die op de FTP staat) is geen update beschikbaar, .67 is de nieuwste.

Als er iemand met T-Mo of een ander Generic NL toestel wilt checken, feel free to DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
AmbroosV schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:52:
Net even gechecked met LordHades, voor Customized UK (de .ftf die op de FTP staat) is geen update beschikbaar, .67 is de nieuwste.

Als er iemand met T-Mo of een ander Generic NL toestel wilt checken, feel free to DM!
Langzaam zal alles wel komen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor T-Mo is .62 de nieuwste versie ^^ net gechecked dankzij gomez2010!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zal morgen of over morgen wel komen dan, weet nu hoe ik die files er uit moet halen dus zorg wel dat er een versie op server komt te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25
Zou iemand me kunnen helpen met de smarttags?

Als ik de tag app open en dan de tag 'scan', dan opent hij de weer app en sluit de tag app. Op deze manier komt de tag niet in de tag app te staan en kan ik hem ook nooit aanpassen. Weet iemand hoe dit wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:52
Ik heb een probleem,

Als ik een foto maak kan ik deze niet openen in de galerij. De galerij-widget geeft de foto wel weer en ook in de camera-app worden de nieuwe foto;s weergegeven naast de foto-knop.

Heeft nog iemand dit probleem? En zoja, al opgelost? Of nog zoekende. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
BasvandenHoogen schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:34:
Ik heb een probleem,

Als ik een foto maak kan ik deze niet openen in de galerij. De galerij-widget geeft de foto wel weer en ook in de camera-app worden de nieuwe foto;s weergegeven naast de foto-knop.

Heeft nog iemand dit probleem? En zoja, al opgelost? Of nog zoekende. Iemand een idee?
Gebeurt dat met alle foto's die je maakt?

Als je de app JustPictures uit de Play Store installeert, kun je de foto('s) daar wel mee bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Sony werkt aan toekomstige toepassingen voor NFC technologie:

http://arstechnica.com/bu...arge-you-for-charging.ars

Apple is het nieuwe Sony geworden en nu wil Sony het nieuwe Apple worden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:48:
Als mensen de foto's willen zien staan paar op mijn facebook en als goed is public dus :

https://www.facebook.com/...45137&type=3&l=8ec09da435
Dat zijn geen slechte foto's voor een phone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Is er al meer nieuws omtrent die battery drain en Alarm Manager?

Ik hem vannacht hele nacht in Airplane Mode gehad, begon op 94% en 8 uur later maar 3% eraf. Dat is klasse. Zet ik wifi aan en ga een half uurtje surfen, is de batterij opeens gedaald naar 80%!

Als ik kijk naar Go Power zie ik dat MTP 95% van m'n softwaregebruik in beslag neemt. Dat is volgens mij de app die wireless verbinding maakt met m'n computer thuis. Maar dat hoef ik niet altijd aan te hebben staan. Iemand een idee hoe ik dat uit zet? Dat die app alleen gebruikt wordt als ik erom vraag en niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
MTP is de techniek om je telefoon aan je pc te hangen.

Ik ben er nog steeds mee bezig ik heb nu 6 uur niks gedaan met telefoon alleen wifi stond aan (ook als beeld uitstond) en ben 18% kwijt en alarmmanager staat op 50% (dat komt zoiezo omdat beeldscherm niet eens voorkomt natuurlijk) maar het is wel veel want die zorgt dus wel voor de drain.

@The-Force

Nee echt helemaal niet zelfs, ik stond er zelf ook echt van te kijken

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 16-03-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Als mensen de foto's willen zien staan paar op mijn facebook en als goed is public dus :

Nou waren het gisteren wel ideale foto-omstandigheden met die lentezon, maar dat zijn toch zeker hele aardige kiekjes voor een telefoon. En aangezien ik ook in Amersfoort woon, kan ik de onderwerpen wel waarderen, fotogenieke stad is 't toch :)

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Iemand toevallig problemen gehad met het oververhit raken van de telefoon? Het demotoestel bij mij in de winkel had 5 uur aan de lader gehangen en ging toen niet meer aan. Toch probeerde de telefoon wel aan te gaan en werd daardoor heel erg heet. Ik denk dat ik na een half uur er bijna een ei op kon bakken.
De warmte stopte vanzelf, maar ging nog steeds niet aan. Dan is het niet handig dat je de batterij er niet uit kunt halen.

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou zal ik dan maar gelijk een tip neerzitten:

Volume Up + POWER (for 10 seconds) -> resets the battery, its like removing the battery and putting it back in [device will vibrate once]

Dit werkt geheid ik krijg m ijn telefoon ook keer niet aan even dit en daar ging die weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke vannacht ongeveer hetzelfde % eraf. Daling van grafiek zoals de nacht ervoor. Heb dit keer voor het slapen gaan telefoon uit/aan gezet.

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-16_0705.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-16_0705_1.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-16_0705_2.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-16_0705_3.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-16_0706.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-16_0706_1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja er zit ergens een bug maar om nou te zeggen dat ik precies kan zien waar die zit dat is me niet helemaal duidelijk. Het is een app van sony zelf dat weet ik wel. maar welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
WeAreLegion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:38:
MTP is de techniek om je telefoon aan je pc te hangen.
Daar was ik ook al achter, maar hoe zet ik het uit? Elke keer als ik nu wifi aan of uit zet, staat er 'wachten op verbinding met ...'. Dat kost me een hoop batterij vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja afwachten tot normaal root/firmware update en dan ga ik meer experimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja ik laat het ook even voor wat het is. Ik kan het toch niet oplossen en anders maar vliegtuig modus aan hoor snachts :) AmbroosV gaf aan dat .70 er aan zit te komen dus ik check afentoe EMMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Vanochtend had ik iets raars met het toestel. Gister op de lader gezet via USB aangesloten op PC en vanochtend stond het toestel uit. Zag wel dat ie aan het laden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Test snel lader:
ongeveer 8:35 begonnen met opladen met de snel lader 26 % batterij
10:15 batterij op 100%

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-16_1017.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja dat laden gaat wel verdomd rap inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Zeker! Maar mijn lampje wordt al groen als de accu nog maar 90% opgeladen is. Dat klopt ook niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anheuer schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:25:
Zeker! Maar mijn lampje wordt al groen als de accu nog maar 90% opgeladen is. Dat klopt ook niet helemaal...
Jawel hoor dat klopt wel want je telefoon is dan vol genoeg denk dat ze het meer zo bedoelen dan dat ie ook daadwekrelijk vol moet zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anheuer schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:25:
klopt wel, groen lampje is altijd al zo geweest bij Xperia toestellen voor 90% +

is goed te zien dat aan het begin met stapjes van 6% per 5 minuten gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Wai_AM op 16-03-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Oke sorry, geen ervaring met Sony.

Ik zit nog steeds wel met dat MTPapp. Heb geen zin om het de hele tijd handmatig te moeten stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik zou dat power go niet te veel geloven hoor, hij rekent dingen wel een beetje raar uit namelijk. Download eens gratis versie van battery widget das ok wel goeie app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Yes die jah

ik heb al die apps van hem volgens mij haha systemtuner pro, asus transformer (voor tablet) en voor gewone telefoons ook, fijne apps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Oke bedankt, ga ik dat proberen.
Toch blijft het kut dat ik dus nu alweer op slechts 56% zit, met nauwelijks gebruik en maar een 3 uur na hem uit de lader gehaald te hebben met 91%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anheuer schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:38:
Oke bedankt, ga ik dat proberen.
Toch blijft het kut dat ik dus nu alweer op slechts 56% zit, met nauwelijks gebruik en maar een 3 uur na hem uit de lader gehaald te hebben met 91%.
Ja maar dat kan nog verbeteren door gebruik he :) % zegt namelijk niet zo heel veel bij android hij moet even leren zeg maar :D

Wat goed werkt is om telefoon op e laden naar 100% dan gebruiken tot hij echt leeg is en dus uitvalt en dan weer opladen naar 100 als je dit paar keer doet weet telefoon beter wat min en max van je batterij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Weet iemand hoe je die stomme power tips uitzet ? Ik irriteer me aan die melding "vergeet niet je lader uit het stopcontact te halen" nadat je je lader eraf haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
Maar hiermee kan ik niet zien welke apps de batterij verbruiken.
Of zie ik iets over het hoofd?

En hier zitten gewoon ads in, geef mij maar dat Go Power.

[ Voor 9% gewijzigd door Anheuer op 16-03-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35
Ik heb juist gehoord dat je ditsoort batterijen nooit helemaal leeg moet laten lopen. Je kan hem beter zelf uitzetten wanneer hij op 5% is dan wachten totdat hij vanzelf uitvalt. Daarnaast is het advies ook om hem vaak op te laden en juist niet altijd als hij helemaal leeg is.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
MagicTempest schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:44:
Ik heb juist gehoord dat je ditsoort batterij'en nooit helemaal leeg moet laten lopen. Je kan hem beter zelf uitzetten wanneer hij op 5% is dan wachten totdat hij vanzelf uitvalt. Daarnaast is het advies ook om hem vaak op te laden en juist niet altijd als hij helemaal leeg is.
Je moet het ook niet blijven doen he, 2 of 3x zou genoeg moeten zijn. Maar batterijen kan je tegenwoordig eigenlijk wel zovaak opladen als je wil in tegenstelling tot vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anheuer schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:44:
[...]

Maar hiermee kan ik niet zien welke apps de batterij verbruiken.
Of zie ik iets over het hoofd?

En hier zitten gewoon ads in, geef mij maar dat Go Power.
via Schatting, 2de knop onder van links

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-16_1046.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35
Overigens zit die van mij nu op 18 uur op een batterijlading van 95% tot 17%. Daarin is van alles gedaan, downloaden van updates, enkele uren muziek spelen (via koptelefoon en bluetooth), bluetooth staat ook constant aan. En dat na de tweede keer opladen.

Wifi staat uit overigens.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 14:09
Ik heb nu sinds gisteren deze mooie telefoon.

Wil hem gaan rooten, ik draai fw .62 kan ik dan gewoon de prerooted firmware .67 van XDA afhalen en flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah je kan de file vinden op xda.servebeer.com :)

wel je bootloader unlocken anders kan je hem niet rooten.

[ Voor 38% gewijzigd door WeAreLegion op 16-03-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
WeAreLegion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:37:
Jah je kan de file vinden op xda.servebeer.com :)

wel je bootloader unlocken anders kan je hem niet rooten.
Oh ok, nice, thanks.

"LT26_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).ftf"
Dat is neem ik aan de versie die ik nu draai? ( Bij Tmobile gehaald en nog niks aan veranderd. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lorddusk schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:39:
[...]

Oh ok, nice, thanks.

"LT26_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).ftf"
Dat is neem ik aan de versie die ik nu draai? ( Bij Tmobile gehaald en nog niks aan veranderd. )
als het goed is wel, voor de zekerheid kan je altijd checken:
*#*#7378423#*#*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
WORLD_6.0.A.3.62 - 1257-8171_R9E , dus denk het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
MagicTempest schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:44:
Ik heb juist gehoord dat je ditsoort batterijen nooit helemaal leeg moet laten lopen. Je kan hem beter zelf uitzetten wanneer hij op 5% is dan wachten totdat hij vanzelf uitvalt. Daarnaast is het advies ook om hem vaak op te laden en juist niet altijd als hij helemaal leeg is.
Het is technisch onmogelijk om dit soort batterijen helemaal leeg te trekken. Er zit een chip in die de accu beschermt tegen overladen en te te ver ontladen. Het energiebeheer van Android hanteert een ondergrens die daar nog iets boven zit en die de telefoon uitschakelt.Je hoeft de telefoon dus niet handmatig uit te schakelen bij 5%. Dat doet de telefoon automatisch voor jou. :)

Bij normaal gebruik is het dus onmogelijk om de accu zo ver te ontladen dat die daardoor kapot gaat. Daarvoor zou je hem óf moeten gaan kortsluiten óf je zou meer dan een jaar (misschien langer) moeten wachten met opnieuw opladen nadat de telefoon vanzelf is uitgegaan om de accu te beschermen.

De enige killer die voor dit type accu's overblijft is temperatuur: hoe heter de accu wordt hoe sneller die veroudert en defect raakt. Daarom kun je beter vaker kort opladen dan minder vaak lang. Hoe vaak je oplaadt maakt bij deze accu's niets meer uit binnen de normale levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lorddusk schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:47:
WORLD_6.0.A.3.62 - 1257-8171_R9E , dus denk het wel?
ja kijk naar Customization version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah dat is de juiste :) 8171 is t-mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
WeAreLegion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:55:
Jah dat is de juiste :) 8171 is t-mobile :)
Ok, dan haal ik die ook binnen, kan ik altijd nog terug als er iets fout gaat.. Thanks again :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-02-2024
Hebben andere mensen ook last met de wifi verbinding in combinatie met een ziggo router ?

Ik krijg wel een connectie maar als ik een applicatie start wordt er weergegven dat er geen verbinding is.

Zowel met statisch als dynamich ip adres. Of is het een setting op de router zelf die ik moet doen( dus andere topici?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Anheuer schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:31:
Oke sorry, geen ervaring met Sony.

Ik zit nog steeds wel met dat MTPapp. Heb geen zin om het de hele tijd handmatig te moeten stoppen...
Je antwoord staat in de Gebruikershandleiding op pagina 123.

Die kun je raadplegen via je telefoon. Een downloadlink naar het PDF-bestand vind je hier een paar pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Divers schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:00:
Hebben andere mensen ook last met de wifi verbinding in combinatie met een ziggo router ?

Ik krijg wel een connectie maar als ik een applicatie start wordt er weergegven dat er geen verbinding is.

Zowel met statisch als dynamich ip adres. Of is het een setting op de router zelf die ik moet doen( dus andere topici?)
Geen problemen met Wifi hier op werk en thuis (Zyxel en icidu). Veel sneller connectie dan met mijn X10.

Zal waarschijnlijk aan je router instellingen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dasooktoevallig schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:48:
[...]

Het is technisch onmogelijk om dit soort batterijen helemaal leeg te trekken. Er zit een chip in die de accu beschermt tegen overladen en te te ver ontladen. Het energiebeheer van Android hanteert een ondergrens die daar nog iets boven zit en die de telefoon uitschakelt.Je hoeft de telefoon dus niet handmatig uit te schakelen bij 5%. Dat doet de telefoon automatisch voor jou. :)

Bij normaal gebruik is het dus onmogelijk om de accu zo ver te ontladen dat die daardoor kapot gaat. Daarvoor zou je hem óf moeten gaan kortsluiten óf je zou meer dan een jaar (misschien langer) moeten wachten met opnieuw opladen nadat de telefoon vanzelf is uitgegaan om de accu te beschermen.

De enige killer die voor dit type accu's overblijft is temperatuur: hoe heter de accu wordt hoe sneller die veroudert en defect raakt. Daarom kun je beter vaker kort opladen dan minder vaak lang. Hoe vaak je oplaadt maakt bij deze accu's niets meer uit binnen de normale levensduur.
Je zegt hier dus dat snachts laden terwijl men slaapt zeer slecht voor de batterij is? Aangezien je de lader er niet uithaalt als ie vol zit, maar pas als je wakker bent, en dat is vele uren nadat ie vol is. (Je slaapt gemiddeld 8 uur en je telefoon is na 2 uur vol dus hij hangt nog 6 uur onnodig aan de lader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:09
Dit kan geen kwaad.

Handleiding pagina 14 quote:
"De batterij of telefoon wordt niet beschadigd als deze gedurende een lange periode, bijvoorbeeld 's nachts, wordt opgeladen"

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sangre schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:30:
Dit kan geen kwaad.

Handleiding pagina 14 quote:
"De batterij of telefoon wordt niet beschadigd als deze gedurende een lange periode, bijvoorbeeld 's nachts, wordt opgeladen"
Dus dasooktoevallig zit er volledig naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:15:
[...]
Je zegt hier dus dat snachts laden terwijl men slaapt zeer slecht voor de batterij is? Aangezien je de lader er niet uithaalt als ie vol zit, maar pas als je wakker bent, en dat is vele uren nadat ie vol is. (Je slaapt gemiddeld 8 uur en je telefoon is na 2 uur vol dus hij hangt nog 6 uur onnodig aan de lader)
Nee, dat zeg ik niet. De laadtechnologie voor Li-Ion accu's is veel geavanceerder dan je hier veronderstelt. Kort gezegd kun jij als gebruiker niets meer fout doen dat je accu om zeep helpt (behalve de twee dingen die ik eerder genoemd heb). En je hoeft ook nergens echt aan te denken. Waarschuwingen dat je accu vol is en dat je telefoon van de lader gehaald moet worden zijn niet noodzakelijk om de accu te beschermen. Ze zijn nog wel een beetje zinvol omdat de lader nog een klein beetje electriciteit verbruikt, ook als de telefoon niet wordt opgeladen. Op jaarbasis kan je dus een paar dubbeltjes op je energierekening besparen.

De veiligheid van de accu wordt bewaakt door een chip die er in zit in combinatie met de oplaadschakeling in de telefoon. Dus ook als je de accu de hele nacht aan de lader hangt gebeurt er niets engs. Zodra de accu bijna vol is gaat die automatisch over op druppelladen. En als de accu echt vol is stop het laden helemaal. Pas als de accu onder een bepaalde grens is (bij SE vermoedelijk de bekende 90%, bij andere merken kan dat een ander percentage zijn) dan start het laden opnieuw tot de accu weer vol genoeg is om over te gaan tot druppelladen, enzovoort.

De eigenlijke laadtechniek zit overigens in je telefoon ingebouwd en niet in het voedingsblokje dat we "lader" noemen. Dat is een dom apparaat dat alleen maar stroom levert.

Het is wel zo dat de temperatuur iets verder oploopt als de accu langer wordt opgeladen, maar ook daarvoor zit er een beveiliging in die even pauzeert als de accu te heet wordt. Het is wel zo, dat de levensduur minder wordt naarmate de accu vaker heet wordt, maar of je daarvan iets merkt binnen de normale levensduur van een smartphone is nog maar de vraag. Naarmate je laders gebruikt die een sterkere stroom leveren wordt de temperatuur van de accu wel hoger, dus we moeten nog even afwachten of de snellader van de Xperia S de levensduur van de accu merkbaar gaat verkorten.

Laptops gebruiken dezelfde techniek, maar dan gaat het om meer stroom die tegelijk geleverd moet worden. Het temperatuurprobleem zorgt bij laptopaccu's wel voor een merkbare capaciteitsvermindering binnen 1 à 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Dus dasooktoevallig zit er volledig naast?
Zelden, en in dit geval zeker niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dasooktoevallig schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:42:
[...]

Zelden, en in dit geval zeker niet 8)
Hahahaha :D

De Xperia S laad zeker snel op. Echter was dit bij de Xperia Arc precies hetzelfde. Nog voordat ik ooit gehoord had van de Xperia S en de 'quick charge' merkte ik al dat de Arc een stuk sneller oplaadde dan bijvoorbeeld mn Samsung Galaxy of mn Blackberry of alle ander telefoons die ik ervoor had, terwijl de capaciteit van de batterij hetzelfde is (1500mah)

De Xperia S laad dus evenals de Arc snel op. Maar dat 'quickcharge' is dus gewoon een marketingtruc aangezien het vorige model ook al zo snel oplaadde, alleen werd het toen niet als verkoopargument gebruikt.

NIet dat het verder uitmaakt, het laad lekker snel, vond ik bij mn Arc ook lekker.

Overigens vervalt dat snelle laden als je de veel telefoon gebruikt tijdens het laden, maar das logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
is er ook een rooted .62 versie? kan hem niet vinden. er is wel een .63 en een .67.

ik dacht die eens te proberen. heb in de .67 bijna alles van sony er uit gesloopt. alleen themes zit er nog in en wat andere dingen. heb ook wel het idee dat hij nog steeds behoorlijk leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Misschien is het een idee om een topic te maken voor rooten en custom roms? Om het eea wat overzichtelijker te houden.

De quickcharger vind ik zelf in ieder geval heerlijk, marketing truc of niet. Net 2 uurtjes geladen en hij is vol. Ik vind het fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:15:
Misschien is het een idee om een topic te maken voor rooten en custom roms? Om het eea wat overzichtelijker te houden.

De quickcharger vind ik zelf in ieder geval heerlijk, marketing truc of niet. Net 2 uurtjes geladen en hij is vol. Ik vind het fantastisch.
Toch had ik op wat revolutionairs gehoopt. Van 0% naar 100% in 30 minuten zou pas geweldig zijn. Dat is niet normaal natuurlijk maar daarom zeg ik ook revolutionair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoeveel mensen last hebben van een achterklep die niet goed is afgewerkt. Ik was een van de eersten die een Xperia S geleverd kregen van de T-mobile webshop, maar hij moet dus terug. Het klepje kraakt aan twee kanten, en aan de camerakant zit een spleet groot genoeg om stof door te laten. Hopen dat het nieuwe toestel wel klopt.

Overigens; bij het opstarten (laadscherm) en het dimmen van het scherm bij inactiviteit, wie ziet nog meer het scherm flikkeren? Alsof het niet zo goed weet hoe helder het nou moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:48:
[...]
De Xperia S laad dus evenals de Arc snel op. Maar dat 'quickcharge' is dus gewoon een marketingtruc aangezien het vorige model ook al zo snel oplaadde, alleen werd het toen niet als verkoopargument gebruikt.
De snellader van de Xperia S levert 1,500 Ampére aan stroom. De oude lader van Sony Ericsson levert 0,850 Ampére. Dat is dus een flinke verhoging van de laadstroom (76% meer). Die snelheidsverhoging haal je in praktijk niet omdat er ook tegenmaatregelen genomen moeten worden om de accu te beschermen tegen oververhitting. In een van de filmpjes van CES of MWC was bijvoorbeeld te zien is dat de laadstroom ruim voordat de accu vol is al wordt verminderd. Ik heb niet de indruk dat SE hier nieuwe accutechnologie ontwikkeld heeft die meer kan hebben, maar dat ze de grenzen opgezocht hebben van de bestaande technologie.

De accu van de Arc heeft volgens jou een capaciteit van 1500 mAh. Die van de Xperia S heeft een capaciteit van 1750 mAh. Dat is ca. 17% meer. Een stuk minder dan de verhoging van de laadstroom. Je zou dus wel degelijk een duidelijk verschil moeten waarnemen. In het begin is dat wat moeilijker omdat de accu-indicator van Android 5 tot 10 keer opladen nodig heeft om enigszins betrouwbare percentages weer te geven. Maar daarna moet dat verschil wel merkbaar worden. En dan met name als je je bijna lege accu snel nog even wilt bijvullen voordat je de deur uit gaat. Dat is ook wat SE op CES en MWC heeft gedemonstreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14

Ik zie het wel zitten om zo'n topic te starten, heb ik eerder ook voor de desire hd gedaan. Als er nog niemand mee bezig is kan ik het vanmiddag wel starten.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
M-Opensource schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:30:
[...]

Ik zie het wel zitten om zo'n topic te starten, heb ik eerder ook voor de desire hd gedaan. Als er nog niemand mee bezig is kan ik het vanmiddag wel starten.
en jij houdt toch ook de touchpad met android up to date?

ik heb ergens al een vertaling gedaan van het unlocken en het rooten naar het nederlands. dit kan dan dus goed gebruikt worden. er zou dan een stuk bij moeten met het flashen van nieuwe firmewares en misschien een NL handleiding voor de flashtool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
raydekok schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:33:
[...]

en jij houdt toch ook de touchpad met android up to date?

ik heb ergens al een vertaling gedaan van het unlocken en het rooten naar het nederlands. dit kan dan dus goed gebruikt worden. er zou dan een stuk bij moeten met het flashen van nieuwe firmewares en misschien een NL handleiding voor de flashtool.
Deed ik idd, heb al een tijdje geen hp touchpad meer dus ben uit dat topic gestapt.

Als je wilt kan je me je vertaling sturen, uiteraard krijg je de credits :-) of je kan als co-author meedoen als je wilt.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
M-Opensource schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:43:
[...]

Deed ik idd, heb al een tijdje geen hp touchpad meer dus ben uit dat topic gestapt.

Als je wilt kan je me je vertaling sturen, uiteraard krijg je de credits :-) of je kan als co-author meedoen als je wilt.
hoef geen credits hoor. ja ik kwam er net achter je was ermee begonnen met mij en daarna eruit gestapt. ik doe er ook niks meer mee. er is al een ander.

ik zal de inhoud naar je dm'n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik wou zo pagina maken maar geen tijd voor gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
WeAreLegion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:15:
Ik wou zo pagina maken maar geen tijd voor gehad :)
zal jou de vertaling ook sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:40
Ik gun iedereen zijn aankoop,maar heb net Arc S in 90 minuten van 8 % naar 100 % opgeladen.
Trek je conclusies maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:09

robertwebbe

Robert Webbe

Degenen die op zoek zijn naar NFC tags, deze aanbieder is redelijk goedkoop en het zijn goede tags:
http://www.tagage.net/tagage-shop/ntag203-round-38-mm-3002182/

Ik heb de vrienden van Sony ook even gevraagd wanneer de Sony Entertainment Network app beschikbaar komt voor Nederlanders. Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
"Music Unlimited zit al wel ‘standaard’op onze toestellen en zal half april geactiveerd worden. In andere europese landen is deze dienst al wel beschikbaar, maar dit heeft o.a. met muziekrechten/licensies te maken."

[ Voor 6% gewijzigd door robertwebbe op 16-03-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58

Zou je zo vriendelijk willen zijn om met de camera van de Xperia S wat foto's van mooie, maar vooral schaars geklede dames willen maken, zodat wij een beter oordeel over de camera kunnen vellen? :P

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wat een onzin! Persoonlijk zou ik al $6,- over hebben voor alleen de PS1 logo en de daarbij horende deuntje bij het opstarten van een game (vanaf 3:18 in het filmpje), nostalgisch... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
BaBy-G schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:49:
[...]

Wat een onzin! Persoonlijk zou ik al $6,- over hebben voor alleen de PS1 logo en de daarbij horend deuntje bij het opstarten van een game (vanaf 3:18 in het filmpje), nostalgisch... *O*
Hij snapt idd het onderdeel nostalgie nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:52:
Nou zal ik dan maar gelijk een tip neerzitten:

Volume Up + POWER (for 10 seconds) -> resets the battery, its like removing the battery and putting it back in [device will vibrate once]

Dit werkt geheid ik krijg m ijn telefoon ook keer niet aan even dit en daar ging die weer!
Misschien een goede tip AmbroosV om samen met de servicemenu toetsencombo (*#*#7378423#*#*) om dit ook in de openingpost te vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Divers schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:00:

Ik heb de Xperia S hier ook in gebruik icm met een Ziggo internetverbinding en heb helemaal geen problemen. Ik heb de router fuctionaliteiten van van mijn Ziggo modem (Ubee EVW3200) wel door de centrale uit laten schakelen, omdat ik zelf een losse router gebruik (D-Link DIR-855).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de telefoon koopt zit er automatisch een macafee security app op diet is 1week gratis en nu dus verlopen.
ik zoek een goeie gratis security app weet iemand er een??? thenx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:48:
[...]

Hahahaha :D

De Xperia S laad zeker snel op. Echter was dit bij de Xperia Arc precies hetzelfde. Nog voordat ik ooit gehoord had van de Xperia S en de 'quick charge' merkte ik al dat de Arc een stuk sneller oplaadde dan bijvoorbeeld mn Samsung Galaxy of mn Blackberry of alle ander telefoons die ik ervoor had, terwijl de capaciteit van de batterij hetzelfde is (1500mah)

NIet dat het verder uitmaakt, het laad lekker snel, vond ik bij mn Arc ook lekker.

Overigens vervalt dat snelle laden als je de veel telefoon gebruikt tijdens het laden, maar das logisch.
Niet helemaal, aangezien de Xperia S ook wordt geleverd met een "gewone" lader (ep800). In vergelijking met de ep800 is de ep850 (QuickCharger) weldegelijk een snellere lader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Mee eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:05:
als je de telefoon koopt zit er automatisch een macafee security app op diet is 1week gratis en nu dus verlopen.
Lookout

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Die heb ik op mijn Blacberry staan, werkt echt heel erg geniaal :)

Maarja, niet dat een Blackberry het nodig heeft vanwege de uber beveilgde gecomprimeerde data _/-\o_
Maar het is handig als je je telefoon kwijt bent: Je kan via internet op een map je telefoon zoeken en daarnaast een harde piep laten maken als je je telefoon kwijt bent. NAar mijn idee een must have app!!!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
s

[ Voor 105% gewijzigd door dirk- op 16-03-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:00:
[...]

Ja ik heb alle browsers gehad ook bijv Skyfire maar Stock browser en Opera mini (dus geen mobile) vind ik t snelst en lekkerst werken. Andere aanrader: Boat Browser. Ook een hele goede.
Ok kleine update. Ik had twee klachten over de standaard browser. Deze klachten heb ik nu helemaal niet meer.

Ik was van mening dat het adres in de adresbalk slecht te wijzigen zou zijn. Dat is helemaal niet waar. Twee keer drukken op het adres, waarvan de laatste keer rechts naast het adres en je kan er mee doen wat je wilt.

Verder over dat de browser blijft hangen bij scrollen en sliden. Sinds ik het stuurprogramma van m'n netwerkadapter heb geupdate is het me geen enkele keer meer overkomen. Ik ben er nu van overtuigt dat het door de snelheid van de internetverbinding op dat moment zo was.

Dus voor mij is de standaardbrowser helemaal ok!

Sorry voor het loze alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AVG
Avast

Zelf gebruik ik voorlopig nog AVG, zodra Avast over een online interface beschikt stap ik daarop over, die app zit nl. wel echt goed in elkaar (maar is atm alleen op afstand te besturen met SMS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:48:
[...]

Ok kleine update. Ik had twee klachten over de standaard browser. Deze klachten heb ik nu helemaal niet meer.

Ik was van mening dat het adres in de adresbalk slecht te wijzigen zou zijn. Dat is helemaal niet waar. Twee keer drukken op het adres, waarvan de laatste keer rechts naast het adres en je kan er mee doen wat je wilt.

Verder over dat de browser blijft hangen bij scrollen en sliden. Sinds ik het stuurprogramma van m'n netwerkadapter heb geupdate is het me geen enkele keer meer overkomen. Ik ben er nu van overtuigt dat het door de snelheid van de internetverbinding op dat moment zo was.

I thought I told ya. hey :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:05:
Geen enkele, want die apps zijn in praktijk grotendeels nutteloos. En ze leveren extra onbeheersbare informatiebeveiligingsrisico's op die ik zwaarder weeg dan eventuele voordelen die de security apps hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:48:
[...]

Bedankt dat je dit nog even met ons wilt delen :) Ik heb nog steeds het probleem bij het scrollen bij het browsen van internet pagina's met de standaard browser -O-

Hoe heb jij het stuurprogamma van je netwerkadapter ge-updated? Als ik bij instellingen => telefoon informatie => software update ga, dan geef mijn toestel aan dat alles al up to date is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
BaBy-G schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:28:
[...]

Bedankt dat je dit nog even met ons wilt delen :) Ik heb no steeds het probleem bij het scrollen bij het browsen van internet pagina's met de standaard browser -O-

Hoe heb jij het stuurprogamma van je netwerkadapter ge-updated? Als ik bij instellingen => telefoon informatie => software update ga, dan geef mijn toestel aan dat alles al up to date is :S
Ik denk dat hij van zijn pc/laptop bedoeld. Weet alleen niet wat dat met zijn telefoon te maken heeft want dat staat er los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42
Vinand schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:36:
[...]

Maarja, niet dat een Blackberry het nodig heeft vanwege de uber beveilgde gecomprimeerde data
Data comprimeren of zelfs encrypten verandert niks aan de werking van eventuele gevaarlijke software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
maukoo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:55:
[...]

Ik denk dat hij van zijn pc/laptop bedoeld. Weet alleen niet wat dat met zijn telefoon te maken heeft want dat staat er los van.
Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook, maar wat heeft de netwerkadapter van zijn PC te maken met het wel of niet goed scrollen te maken van webpagina's met de standaard browser van zijn Xperia S :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
BaBy-G schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:01:
[...]

Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook, maar wat heeft de netwerkadapter van zijn PC te maken met het wel of niet goed scrollen te maken van webpagina's met de standaard browser van zijn Xperia S :S
Ja dat zou ik ook wel willen weten haha. We wachten rustig af op zijn reactie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik zit met een groot probleem.

Op de plek waar, als je een bericht typt, de spatiebalk zit, ontstaat een vale plek. Dit is heel goed zichtbaar bij een achtergrond met één dezelfde kleur, bijvoorbeeld blauw als ik draw something open.

Ik weet zeker dat die plek er nog niet zat toen ik hem heb gekocht en ik ben heel voorzichtig met mijn Xperia S. Gebruik ook een Valente leren hoesje, dus gebruikersschade is het ook niet. Is het scherm nou zo kwetsbaar? Iemand anders die hier ook last van heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:09:
[...]

Ja dat zou ik ook wel willen weten haha. We wachten rustig af op zijn reactie!!
Ja sorry klopt, ik bedoel van m'n computer. Deze was niet echt geschikt voor draadloos met Windows 7.
Hoe het precies zit weet ik niet, maar m'n computer heeft daarmee waarschijnlijk de snelheid ontregeld. In ieder geval als de computer aan stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo weer terug naar .67 ROM i.p.v. .62 van T-Mobile. Camera werkt naar mijn gevoel beter in de .67 en je kan in de .67 het camera geluid uitzetten wat ik in de .62 niet kon. Batterij duur maakt voor mij niet uit in de .62 of .67 ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Venta schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:15:

Op de plek waar, als je een bericht typt, de spatiebalk zit, ontstaat een vale plek. Dit is heel goed zichtbaar bij een achtergrond met één dezelfde kleur, bijvoorbeeld blauw als ik draw something open.

Ik weet zeker dat die plek er nog niet zat toen ik hem heb gekocht en ik ben heel voorzichtig met mijn Xperia S. Gebruik ook een Valente leren hoesje, dus gebruikersschade is het ook niet. Is het scherm nou zo kwetsbaar? Iemand anders die hier ook last van heeft??
Gelukkig is bij mij het hele toestel op en top, geen krakende klepjes of klepjes die niet goed afsluiten, geen dode pixels *O* Jouw probleem met het scherm klinkt best serieus, ik zou het nog even aankijken en goed testen en als dit zo blijft, asap ermee naar de winkel en van je garantie gebruik maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venta schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:15:

Was jij degeen die de screenprotector er af had gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:19:
[...]

Ja sorry klopt, ik bedoel van m'n computer. Deze was niet echt geschikt voor draadloos met Windows 7.
Hoe het precies zit weet ik niet, maar m'n computer heeft daarmee waarschijnlijk de snelheid ontregeld. In ieder geval als de computer aan stond.
Dus als ik het goed begrijp; de draadloze netwerkkaart van je computer werkt niet goed met Windows 7 waardoor deze een storing veroorzaakt met de standaardbrowser van je Xperia S? Nadat jij de drivers van je draadloze netwerkadapter hebt ge-update werkt alles weer naar behoren?

Wat een raar verhaal :S Aangezien ik het probleem ook heb de apparaten (PS3, laptops) met een draadloze netwerkadapter hier in huis uit heb staan. Ik kan nog wel even proberen mijn Nokia N900 uit te schakelen, want deze heeft ook een WLAN adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Jongens!! Ik heb net via een andere site een linkje gevonden:

http://sony-promotions.com/

Hier krijg je gratis 4 smarttags als je alle gegevens invult. Ik was eigenlijk wel huiverig om het in te vullen maar heb het toch maar gedaan. Dit is geen spam. Ik wilde het gewoon met jullie delen!

Dit is trouwens de bevestigingsmail:

Your Xperia SmartTags

Dear xxxxxx

Thank you for your recent submission for your 4 free Xperia™ SmartTags. We are currently processing your request and they should be arriving to you soon.

If you have and questions regarding your delivery please feel free to contact our help desk on 08450 535335. Support is available during normal office hours, Monday to Friday 9 am to 5pm.

We hope you enjoy your new Xperia SmartTags.

Regards

Sony Mobile

[ Voor 46% gewijzigd door maukoo op 16-03-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaBy-G schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:53:
[...]

Dus als ik het goed begrijp; de draadloze netwerkkaart van je computer werkt niet goed met Windows 7 waardoor deze een storing veroorzaakt met de standaardbrowser van je Xperia S? Nadat jij de drivers van je draadloze netwerkadapter hebt ge-update werkt alles weer naar behoren?

Wat een raar verhaal :S Aangezien ik het probleem ook heb de apparaten (PS3, laptops) met een draadloze netwerkadapter hier in huis uit heb staan. Ik kan nog wel even proberen mijn Nokia N900 uit te schakelen, want deze heeft ook een WLAN adapter.
Ja zo is het. Internet op mijn computer ging super met kabel. Draadloos was het echt slecht. Als er ook nog een ander apparaat bijkwam als xbox en nu dus die xperia werd de verbinding van m'n computer helemaal slecht. Ook de verbinding via wifi op de telefoon was dan niet super, maar net beter dan 3g (van huidige provider). Na installatie van het correcte stuurprogramma haal ik met m'n computer bijna de max snelheid met en zonder kabel. De internetsnelheid van de xperia is nu ook 10 X sneller via Wifi. Als jij de snelheid helemaal niet kan halen die je hebt afgesproken met de kabelboer zou je het kunnen proberen om met kabel aan te sluiten. Als dat duidelijk beter is, zou er misschien ook zo'n probleem kunnen zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 20:05 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.