Zooo batterij is weer vol
even rebooten met stroom er nog in
en dan laat ik hem liggen tot morgen ochtend ben benieuwd
Zijn er trouwens mensen met nog andere versies (vodafoon, phonehouse en noem maar op) zou ja welke versies staan er op?
Eens. Opera is helaas niet zo flashy en strak als de andere browser die hier genoemd worden (heb ze ook allemaal gebruikt) maar wat mij betreft zeker de beste allrounder.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:00:
[...]
Ja ik heb alle browsers gehad ook bijv Skyfire maar Stock browser en Opera mini (dus geen mobile) vind ik t snelst en lekkerst werken. Andere aanrader: Boat Browser. Ook een hele goede.
De standaard browser is ook niet wat je noemt bepaald flashySaN schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:19:
[...]
Eens. Opera is helaas niet zo flashy en strak als de andere browser die hier genoemd worden (heb ze ook allemaal gebruikt) maar wat mij betreft zeker de beste allrounder.
Man - a being in search of meaning
Firefox die er nu is is echt crap, lomp en zwaar daar zou ik niet heel veel van verwachten of ze moeten echt dingen drastisch anders gaan doen.
Daarmee doe je hetzelfde als met het afsluiten van de app in Applicatiebeheer. Als de app voor een later moment echter nog taken heeft staan, wordt de app gewoon op dat moment weer door Android opgestart. Na uitvoering van de taken gaat de app dan weer slapen (blijft inactief in het geheugen en gebruikt geen extra energie) en wordt uiteindelijk weer afgesloten.WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:04:
in ICS is dat al anders daar heb je recent bar (op tablet althans) en als je dan apps weg veegt worden ze ook afgesloten (dat is wat ik er van begrepen heb althans)>
Slapende apps veroorzaken geen wakelocks, dat doen alleen apps of services die nog iets te doen hebben. Met andere woorden: het wegvegen van de apps zal geen einde maken aan het verschijnsel van het wakelock probleem. De oplossing zit altijd in het opsporen van de bron van de activiteit en daar een eind aan maken door de instellingen van de app aan te passen of door de app te verwijderen.
Echt een draak van een app inderdaad. Enige voordeel is de Sync, maar met ICS is ook die niet meer van toepassing door Chrome. Opera is nog wel een fijne alternatieve browser vind ik zelf.WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:41:
Firefox die er nu is is echt crap, lomp en zwaar daar zou ik niet heel veel van verwachten of ze moeten echt dingen drastisch anders gaan doen.
De tweakersreview staat online
Redelijk positief verhaal.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Hmmmm 24% drain. Android systeem is nu wel normaal maar nu is het de radio weer ik denk toch echt dat het wel iets met de radio is bij sommige telefoons vooral omdat je het op vliegtuig modus nieb heb.
Uit review van tweakers:
Uit review van tweakers:
Uit de statistieken bleek al snel dat het toestel zichzelf aan de lopende band uit standby haalde. Het is ons een raadsel waarom dat gebeurde, dus hebben we het probleem aan Sony voorgelegd. Volgens de fabrikant gaat het om een bug in de software.
[ Voor 160% gewijzigd door WeAreLegion op 15-03-2012 09:19 ]
Ik zag bij tweakers de music unlimited staan. Deze heb ik niet op mijn telefoon, andere mensen deze wel of niet op hun telefoon?
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Dat ligt er aan of je de UK versie draait of niet. De T-mobile versie heeft deze dingen niet maar ze werken niet hoor dus je mist niks
is niet beschikbaar in NL
Hmm ok, ik dacht dat music unlimited wel beschikbaar was maar video unlimited en playstation store nog niet.WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:21:
Dat ligt er aan of je de UK versie draait of niet. De T-mobile versie heeft deze dingen niet maar ze werken niet hoor dus je mist niksis niet beschikbaar in NL
Heb de KPN Variant trouwens
Bij over deze telefoon zie je zoiezo welke versie het is .67 of iets anders
Build:WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:25:
Bij over deze telefoon zie je zoiezo welke versie het is .67 of iets anders
6.0.A.3.62
edit//
Ah zie de TFT's in de 3e post staan. 62 is NL variant en 67 UK variant
[ Voor 16% gewijzigd door Xentor op 15-03-2012 09:30 ]
Jah das nederlandse versie die heeft dat nog niet maar goed dat komt vanzelf wel Music Unlimited moet binnenkort wel beschikbaar zijn volgens mij. Nog even afwachten dus. Welke software was er mee geleverd op je telefoon? Ook veel bloatware of viel dat mee?
Uit de Tweakers review:
De accu heeft een uithoudingsvermogen van 1750mAh en dat is gemiddeld voor een hedendaagse high-end smartphone. Vooral als hij op standby staat, verbruikt het reviewexemplaar echter opvallend veel energie. Zelfs na een reset is hij zonder simkaart en met alleen wifi aan binnen 25 uur leeg - en dan doe je dus niets met je toestel. Dat is ontstellend slecht.
Uit de statistieken bleek al snel dat het toestel zichzelf aan de lopende band uit standby haalde. Het is ons een raadsel waarom dat gebeurde, dus hebben we het probleem aan Sony voorgelegd. Volgens de fabrikant gaat het om een bug in de software.
De accu heeft een uithoudingsvermogen van 1750mAh en dat is gemiddeld voor een hedendaagse high-end smartphone. Vooral als hij op standby staat, verbruikt het reviewexemplaar echter opvallend veel energie. Zelfs na een reset is hij zonder simkaart en met alleen wifi aan binnen 25 uur leeg - en dan doe je dus niets met je toestel. Dat is ontstellend slecht.
[ Voor 39% gewijzigd door dasooktoevallig op 15-03-2012 09:31 ]
Spuit 11dasooktoevallig schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:31:
Uit de Tweakers review:
Ccheck paar posts terug haha maar goed hetis nog vroeg. Maar inderdaad had het gelezen ze zijn er dus wel degelijk van op de hoogte dat het gebeurd. Maar bij mij was het vannacht gewoon een radio drain iets anders kan ik er niet van maken.
kan je een screens shot maken van de service info pagina ?Xentor schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:28:
[...]
Build:
6.0.A.3.62
edit//
Ah zie de TFT's in de 3e post staan. 62 is NL variant en 67 UK variant.
*#*#7378423#*#*
Zo ver ik zie niks van KPN zelf.WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:30:
Jah das nederlandse versie die heeft dat nog niet maar goed dat komt vanzelf wel Music Unlimited moet binnenkort wel beschikbaar zijn volgens mij. Nog even afwachten dus. Welke software was er mee geleverd op je telefoon? Ook veel bloatware of viel dat mee?
Alleen een enkele apps die ik nooit zou gebruiken zoals;
Mc Afee
Neoreader
Playnow (werkt echt super traag en ziet er niet uit ;p)
wereldklok
Google+ troep
Maarja waren 3 pagina's toen ik hem voor het eerst opstartte.
Als ik zo zie wat hij heeft op zijn phone denk ik niet dat er andere versies zijnVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:37:
Iemand al een backup gemaakt van een niet T-Mobile NL Rom??
Wai_AM schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:34:
[...]
kan je een screens shot maken van de service info pagina ?
*#*#7378423#*#*

Ja zie TS post 3, Het ou wel goed zijn als andere firmware ook een backup is.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:37:
Iemand al een backup gemaakt van een niet T-Mobile NL Rom??
Is wel handig als je andere firmware wilt gebruiken maar in case voor garantie toch terug kan naar je provider firmware.
Dit zou minder belangrijk zijn als er gewoon root is en de firmware 'codes' algemeen bekend zijn. ( Dit was voor de X10 wel zo handig)
Hij heeft een andere versie dan de T-mobile versie das wel duidelijk. Xentor zou je eens een flashtool versie willen maken en als je niet weet hoe dat moet dan legen we je dat wel even uit
(Als je tijd heb keer ofcourse)
Hij is wel zijn data en instellingen kwijt, moet alles opnieuw configureren.WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:40:
Hij heeft een andere versie dan de T-mobile versie das wel duidelijk. Xentor zou je eens een flashtool versie willen maken en als je niet weet hoe dat moet dan legen we je dat wel even uit(Als je tijd heb keer ofcourse)
Nee dat hoeft niet 
Gewoon aan PCC hangen, zeggen herstellen dan download hij de files. Als hij klaar mee daar is dan gewoon stoppen met het herstellen en dan de files uit dir halen
Gewoon aan PCC hangen, zeggen herstellen dan download hij de files. Als hij klaar mee daar is dan gewoon stoppen met het herstellen en dan de files uit dir halen
i see, gebruik zelf SEUS vandaar, vind PCC erg omslachtig.WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:42:
Nee dat hoeft niet
Is het ook maar voor dit werkt het wel handig zolang je die files maar heb is het verder prima natuurlijk. Maar goed eerst maar eens kijken of die het wil doen haha
Ik zal vanavond even kijken of t gaat lukkenWeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:40:
Hij heeft een andere versie dan de T-mobile versie das wel duidelijk. Xentor zou je eens een flashtool versie willen maken en als je niet weet hoe dat moet dan legen we je dat wel even uit(Als je tijd heb keer ofcourse)
Misschien iets voor de TS
als Xentor kan bevestigen is dat het ook rechtstreeks van KPN komt en niet van een webwinkel zoals gsmeasy etc.
GENERIC NL (onder voorbehoud) | 1257-1993 |
T-Mobile NL | 1257-8171 |
KPN NL | 1257-1995 |
GENERIC UK | 1257-3921 |
als Xentor kan bevestigen is dat het ook rechtstreeks van KPN komt en niet van een webwinkel zoals gsmeasy etc.
[ Voor 30% gewijzigd door Wai_AM op 15-03-2012 10:37 ]
Is goed ik post straks wel even de stappen die je moet doen het is vrij simpel eigenlijk
Jup , besteld via KPN.com dus komt direct van kpnWai_AM schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:51:
Misschien iets voor de TS
T-Mobile NL 1257-8171 GENERIC UK 1257-3921
KPN NL 1257-1995
ok thanx
nu rest nog
zou dit misschien GENERIC NL zijn ?
nu rest nog
????? | 1257-1993 |
Dat zou maar zo kunnen maar goed moeten we eerst iemand hebben die hem ook daad werkelijk heeft en waar die hem gekocht heeft en wat er op staat (staan zoiezo paar bloatware dingen op maakt niet uit waar die vandaan komt).
@BaBy-G waar heb je je Xperia S gehaald?WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:15:
Dat zou maar zo kunnen maar goed moeten we eerst iemand hebben die hem ook daad werkelijk heeft en waar die hem gekocht heeft en wat er op staat (staan zoiezo paar bloatware dingen op maakt niet uit waar die vandaan komt).
en zit Burger alarmen er standaard op? (denk dat dit wel in alle NL firmware zit, kan me vergissen)
Eigenlijk een andere vraag: Zit er op alle NL Xperia S toestellen de app Burger alarmen?
[ Voor 8% gewijzigd door Wai_AM op 15-03-2012 10:18 ]
M'n xperia is binnen, dus roept u maar!WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:15:
(los toestel gehaald bij Phonehouse)
kan je een screens shot maken van de service info pagina ?Tjebbe... schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:20:
[...]
M'n xperia is binnen, dus roept u maar!
(los toestel gehaald bij Phonehouse)
*#*#7378423#*#*
en zit Burger alarmen er standaard op?
[ Voor 6% gewijzigd door Wai_AM op 15-03-2012 10:21 ]
Wai_AM schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:15:
ok thanx
nu rest nog
????? 1257-1993
Gekocht bij de PhoneHouseWeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:15:

Rico is me voor!Wai_AM schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:21:
[...]
kan je een screens shot maken van de service info pagina ?
*#*#7378423#*#*
en zit Burger alarmen er standaard op?
Burgealarmen?
nieuws: Sony Ericsson zet burgeralarm NL-Alert in nieuwe smartphones

[ Voor 19% gewijzigd door Wai_AM op 15-03-2012 10:33 ]
in geval van GENERIC NL, is het een oplossing voor de T-Mobile branded om van die T-Mobile opstart animatie af te komenTjebbe... schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:34:
Ja, burgeralarmen staan geïnstalleerd.
Jah indedaad. Als de mensen een tft file willen maken zou dat heel erg helpen. Eventueel wil ik het wel doen via teamviewer als mensen dat willen is echt zo gebeurd.
Zeg maar hoe!WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:41:
Jah indedaad. Als de mensen een tft file willen maken zou dat heel erg helpen. Eventueel wil ik het wel doen via teamviewer als mensen dat willen is echt zo gebeurd.
Open PCC and then click "repair" firmware. It will reflash your device and download some files called "FILEXXXXXXXX" where the XXXXXXX is a number.
This files are in the folder /db/blobs/yyyyyyyy/ where yyyyyy is a number too.
Copy out the FILE_XXXXXX files to a backup folder. Now go into flashtool -> Advanced -> Decrypt .... Put into the files from your backup and Flashtool will create you a flashable version of your Rom
Ik zal even de juiste loader.sin online zetten die heb je namelijk nodig
Wat je moet doen is dus herstellen via PCC dan download hij eerst files op het moment dathij zegt van ontkoppel je telefoon dan doe je dat NIET. Dan ga je naar de directory ProgramData en dan sony erricson daar staan dan de bestanden FILE.XXXXXX die zet je in een andere dir en dan flashtool openen
http://androxyde.github.com/Flashtool/ heb je nodig en op xda.servebeer.com staat in TF26 een bestand genamd loader.sin die heb je ook nodig
This files are in the folder /db/blobs/yyyyyyyy/ where yyyyyy is a number too.
Copy out the FILE_XXXXXX files to a backup folder. Now go into flashtool -> Advanced -> Decrypt .... Put into the files from your backup and Flashtool will create you a flashable version of your Rom
Ik zal even de juiste loader.sin online zetten die heb je namelijk nodig
http://androxyde.github.com/Flashtool/ heb je nodig en op xda.servebeer.com staat in TF26 een bestand genamd loader.sin die heb je ook nodig
[ Voor 8% gewijzigd door WeAreLegion op 15-03-2012 10:52 ]
Sorry, ik hoop dat Rico zich geroepen voelt...
Met m'n kleine op schoot, aan de tablet gaat me het nu wat lastiger lukken
haha ja en anders maar via teamviewer maak je maar even alles zwart en zet je alles in mapje dat ik alleen desktop zieTjebbe... schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:56:
Sorry, ik hoop dat Rico zich geroepen voelt...
Zit op het moment op het kantoorWeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:57:
[...]
haha ja en anders maar via teamviewer maak je maar even alles zwart en zet je alles in mapje dat ik alleen desktop zie
Oh was meer in het algemeen bedoelt hoor
maar goed 2 nieuwe versies er bij das altijd mooi
Hoeft niet geroot / bootloader geunlocked voor te zijn?WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:05:
Oh was meer in het algemeen bedoelt hoormaar goed 2 nieuwe versies er bij das altijd mooi
Nee voor officiele tft's heb je dat verder niet nodig die kan je altijd flashenXentor schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:08:
[...]
Hoeft niet geroot / bootloader geunlocked voor te zijn?
Nee maar het lijkt er op dat niet iedereen een quick charger heeft gekregen (tweakers reviewer blijkbaar ook niet) maar die van mij is in een uurtje ofzo toch wel behoorlijk vol al hoorVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:09:
Kunnen we constateren dat de Quick charge functie een leugen is?
Hoe herken je of je een quickcharger hebt gekregen?
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
De ep850 is de snellader de ep800 is de standaard lader. Staat gedrukt op de lader.MagicTempest schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:13:
Hoe herken je of je een quickcharger hebt gekregen?
En toch werkt android niet op die manierBaBy-G schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:03:
[...]
Noem mij maar ouderwets, maar als ik een app weg druk dan wil ik ook echt dat het afsluit en niet dat het nog op de achtergrond door blijft draaien, om wat voor reden dan ook en los van het feit of mijn toestel het makkelijk aan kan of niet. Ik bepaal dat, níet Android en ook níet de apps!
Dat als je op de "back toets" drukt en de betreffende app niet afsluit, maar slechts minimaliseert, om het maar even in Windows termen uit te drukken, dat is nog tot daar aan toe, maar dat je allerlei capriolen moet uithalen om de app echt af te sluiten, vind ik op z'n zachts gezegd, toch wel jammer
Zoals iemand anders ook al heeft aagegeven. Die power drains onstaan door wake locks. Daar doet het afsluiten van een app niks aan: de betreffende app kan gewoon vanzelf weer gestart worden als deze nog taken te verwerken heeft.BaBy-G schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 00:03:
[...]
Dit is ook een van de redenen waarom veel gebruikers last hebben van "onverklaarbare" power-draines. Mijns inziens ook totaal onnodig.
[ Voor 94% gewijzigd door riotrick op 15-03-2012 11:25 ]
Ok, mooi. Dan kan ik bevestigen dat ik een snellader heb gekregen bij KPN.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
is de release van ics nu bekend, ik kan het in ieder geval niet vinden.
Nee is niet bekend, ze hebben gezegd 2Q dus dat kan van april tot eind juni zijn. Dat is dus even afwachten de telefoons uit 2011 krijgen het wel volgende maand
@riotrick, gingerbread heeft die backbutton kill niet... ICS heeft deze wel en dan sluit die de applicatie ook echt af. Daarnaast kan je in ICS aangeven of hij de applicatie ook automatisch killed als je eruit gaat (alleen niet handig met muziek luisteren ofzo).
oké, dan hopen we met zijn allen dat het dat het april wor
Ook hier bij KPN gekregen (net vandaag, wat een prachtigding!) Even een fotootjeMagicTempest schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:24:
Ok, mooi. Dan kan ik bevestigen dat ik een snellader heb gekregen bij KPN.
Dit is de snellader dan?
Ja, want die is veel dikker dan het oude model. Een aardige vergelijking van de twee vind je in dit filmpje:Cyleo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:50:
[...]
Ook hier bij KPN gekregen (net vandaag, wat een prachtigding!) Even een fotootje(snelfunctie proberen)
Dit is de snellader dan?
http://dimonvideo.ru/usernews/29423
Als ik gelijk heb zou het snellader een hogere spanning bij het uitgang niet hebben? Dat kun je wel zien op het lader zelf denk ik.
Doh. Het ziet eruit als het snellader een hogere stroom heeft bij de bovenstaande link.
Doh. Het ziet eruit als het snellader een hogere stroom heeft bij de bovenstaande link.
[ Voor 25% gewijzigd door floepie05 op 15-03-2012 13:01 ]
Ik las ergens dat vandaag de Playstation games beschikbaar zijn voor de S. Weet iemand hier meer van of waar je ze kan vinden?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
http://www.xperiablog.net...vailable-on-the-xperia-s/Chaos-Zero schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:15:
Ik las ergens dat vandaag de Playstation games beschikbaar zijn voor de S. Weet iemand hier meer van of waar je ze kan vinden?
DIe Playstation games werken alleen als je nieuw account maakt voor store en UK kiest als land anders kan je het wel vergeten
man man man, dat ding is wel ubersnel zeg!
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Goede optimalisatie >>>>>>>>>>> Hardware...fabstar81 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:07:
[...]
man man man, dat ding is wel ubersnel zeg!
Iphone and sony are the proof.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
NFC tags zijn echt handig idd, hoop dat er daar in nederland meer gebruik van gemaakt gaat worden, ik zit er over te lading van die dingen te kopen (kost niet zo heel veel) en ze overal op te hangen waar ik in wil checken op facebook haha
en dat ie snel is liet tweakres review ook wel zien inderdaad, Sony is daar wel erg goed in!
[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 15-03-2012 14:16 ]
zie dat Home en app drawer niet in landscape kan. wel gek dat het aangesloten op hdmi op de filmpjes dan wel weer kan.

Ja inderdaad al gebruik ik het zelf niet
Ik moet me apps updaten maar vertik het eigenlijk want heb gevoel dat er een rotte appel tussen zit
Ik moet me apps updaten maar vertik het eigenlijk want heb gevoel dat er een rotte appel tussen zit
Al een idee waar je ze wil bestellen? En wat ze kosten?WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:15:
[...]
NFC tags zijn echt handig idd, hoop dat er daar in nederland meer gebruik van gemaakt gaat worden, ik zit er over te lading van die dingen te kopen (kost niet zo heel veel) en ze overal op te hangen waar ik in wil checken op facebook haha
[ Voor 16% gewijzigd door FreakyFries op 15-03-2012 14:50 ]
Dit vond ik de leukste : http://tagsfordroid.com/tags/Home.html en hier heb je ook nog http://www.nfczonen.dk/in...cbt84knmmjped1ef6oeam1gb2 die versturen ook naar nederland.FreakyFries schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:48:
[...]
Al een idee waar je ze wil bestellen? En wat ze kosten?
[ Voor 21% gewijzigd door WeAreLegion op 15-03-2012 14:55 ]
WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:53:
[...]
Dit vond ik de leukste : http://tagsfordroid.com/tags/Home.html en hier heb je ook nog http://www.nfczonen.dk/in...cbt84knmmjped1ef6oeam1gb2 die versturen ook naar nederland.

Die zijn wel geinig inderdaad! Ga er ook een paar bestellen
Jah al is het alleen om gewoon even mee te kloten inderdaad
het valt wle mee qua prijs dat scheelt.
Ik mag dit als tweaker eigenlijk niet vragen maar:
Hoe flash je nou eigenlijk bijv. die UK Generic firmware via Flashtools? Ik hang mijn telefoon aan de usb in usb debugging mode, sleep de UK Generic ftf erin, en dan krijg ik zo'n scherm met remove usb/turn of device/push back button and plug in usb. Ik zet dan mijn telefoon uit en druk volume omlaag en power button (groene led knippert 1x) en dan start de telefoon gewoon op zoals normaal. In flashtools krijg ik dan een scherm met allemaal xperia toestellen behalve de S.
Wat doe ik fout?? Op XDA werd ik ook niet veel wijzer en heb het daar ook niet gevraagd om niet als een noob aangezien te worden haha
Hoe flash je nou eigenlijk bijv. die UK Generic firmware via Flashtools? Ik hang mijn telefoon aan de usb in usb debugging mode, sleep de UK Generic ftf erin, en dan krijg ik zo'n scherm met remove usb/turn of device/push back button and plug in usb. Ik zet dan mijn telefoon uit en druk volume omlaag en power button (groene led knippert 1x) en dan start de telefoon gewoon op zoals normaal. In flashtools krijg ik dan een scherm met allemaal xperia toestellen behalve de S.
Wat doe ik fout?? Op XDA werd ik ook niet veel wijzer en heb het daar ook niet gevraagd om niet als een noob aangezien te worden haha
Je moet eerst even de ADB drivers installeren dat doe het beste en snelste door je telefoon zonder Flashtool open te hebben in flashboot mode te connecten (fastboot mag ook) das telefoon uit zetten en dan aan met volume down (groen ledje) dan wil windows drivers hebben die kan je hier downloaden http://download.theandroi...a%20arc%20bootloaders.zip
Als dat geinstalleerd is heb zet je de firmware in het mapje firmwares van Flashtool, dan start je flashtool op
klik op bliksem en kies flashmode, dan kies je de tft
en daarna krij gje scherm te zien wat je moet doen maar das niet helemaal correct, haalt kabel er uit als die er nog in zit, dan mobiel uit en dan kabel er in terwilj je vol down ingdrukt houd
en klaar!
Als dat geinstalleerd is heb zet je de firmware in het mapje firmwares van Flashtool, dan start je flashtool op
en daarna krij gje scherm te zien wat je moet doen maar das niet helemaal correct, haalt kabel er uit als die er nog in zit, dan mobiel uit en dan kabel er in terwilj je vol down ingdrukt houd
en klaar!
Kun je daarna nog terug naar Stock, zonder dat leverancier dat ziet?
[ Voor 66% gewijzigd door FreakyFries op 15-03-2012 16:54 ]
http://forum.xda-develope...p?p=19684949#post19684949maukoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:44:
Ik mag dit als tweaker eigenlijk niet vragen maar:
Ja dat kan door eerst een backup te maken van je eigen firmware voordat je een andere firmware flashed.FreakyFries schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:53:
[...]
Kun je daarna nog terug naar Stock, zonder dat leverancier dat ziet?
in geval je de T-mobile firmware hebt dan is er al een backup beschikbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door Wai_AM op 15-03-2012 16:56 ]
Je kan altijd terug naar stock als je tft heb maar die staat op me file server dus die is wel veilig verder 
Ik ben trouwens net naar buiten geweest om even foto's te maken maar wat is dat beeld van die telefoon scherp zeg echt super mooi! Camera doet het trouwens ook echt super goed als je alles zelfs op normaal staat ziet er netjes uit. De saturation is wel iets hoger maar persoonlijk houd ik daar wel van geeft het net wat meer leven. Ik hoef me 6 jaar oude cam niet meer mee teslepen haha
Ik ben trouwens net naar buiten geweest om even foto's te maken maar wat is dat beeld van die telefoon scherp zeg echt super mooi! Camera doet het trouwens ook echt super goed als je alles zelfs op normaal staat ziet er netjes uit. De saturation is wel iets hoger maar persoonlijk houd ik daar wel van geeft het net wat meer leven. Ik hoef me 6 jaar oude cam niet meer mee teslepen haha
[ Voor 63% gewijzigd door WeAreLegion op 15-03-2012 17:08 ]
Nogmaals, het gaat er niet om of het nodig is dat ik de app zelf afsluit. Het gaat er ook niet om of Android dat wel of niet goed kan regelen. Het gaat erom dat ik als gebruiker zijnde zelf wil bepalen wanneer ik iets af wil sluiten of niet!riotrick schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:22:
[...]
En toch werkt android niet op die manierZet dat idee uit je hoofd. Je zult merken dat het ook echt totaal niet nodig is om na te denken over afsluiten van apps. Android regelt het zelf prima voor je.
Dat Android standaard staat ingesteld op "minimaliseren" van een app als je op de back-toets drukt, prima! Maar geef de gebruiker op z'n minst wel de keuze, zonder te veel poespas, om de app echt af te sluiten wanneer hij/zij dat wilt. Dat je zoveel capriolen moet uithalen om de app echt af te sluiten is van de zotte

De back-toets van de iPhone heeft ook een "minimaliseer" functie, maar de iPhone geeft de bebruiker tenminste ook de optie om de app echt af te sluiten als hij of zij dat wilt door op het rode kruisje in de bovenhoek te drukken
heb je de foto's ook op de pc bekeken? wat een verschil is het tov. op het scherm met bravia engineWeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:55:
Hoi Wai_AM,Wai_AM schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:18:
[...]
@BaBy-G waar heb je je Xperia S gehaald?
en zit Burger alarmen er standaard op? (denk dat dit wel in alle NL firmware zit, kan me vergissen)
Eigenlijk een andere vraag: Zit er op alle NL Xperia S toestellen de app Burger alarmen?
Ik heb mijn toestel bij the PhoneHouse vandaan icm met een 2-jarige Vodafone Bel+SMS+Web Smart 150 abonnement (verlenging) en met QuickCharger (ep850)
[ Voor 3% gewijzigd door BaBy-G op 15-03-2012 17:32 ]
Ik kijk ze op mijn tv maar vind ze daar ook nog steeds super moooi hoorWai_AM schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:26:
[...]
heb je de foto's ook op de pc bekeken? wat een verschil is het tov. op het scherm met bravia engine
Meh, dat is jammer. Dan wacht ik nog wel even tot het officieel in Nederland uit is. Bedankt beiden!WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:31:
DIe Playstation games werken alleen als je nieuw account maakt voor store en UK kiest als land anders kan je het wel vergeten
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Als mensen de foto's willen zien staan paar op mijn facebook en als goed is public dus :
https://www.facebook.com/...45137&type=3&l=8ec09da435
https://www.facebook.com/...45137&type=3&l=8ec09da435
Flashtool vraagt nog steeds aan mij welke device ik heb. Ik kan dan uit een lijst kiezen maar daar staat de S nog niet bij. Wel alle andere modellen zoals de Arc, X10 enz. Ik zie denk ik iets over het hoofd.....WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:50:
Je moet eerst even de ADB drivers installeren dat doe het beste en snelste door je telefoon zonder Flashtool open te hebben in flashboot mode te connecten (fastboot mag ook) das telefoon uit zetten en dan aan met volume down (groen ledje) dan wil windows drivers hebben die kan je hier downloaden http://download.theandroi...a%20arc%20bootloaders.zip
en klaar!
Dat device kan je gewoon cancel doen dat heb je om te flashen verder niet nodig 
enige wat je nodig heb is loader.sin voor de S die staat op fileserver maar das alleen nodig als je TFT zelf maakt
die gedownload zijn werken gewoon al.
enige wat je nodig heb is loader.sin voor de S die staat op fileserver maar das alleen nodig als je TFT zelf maakt
[ Voor 49% gewijzigd door WeAreLegion op 15-03-2012 18:18 ]
Het is gelukt! Thanks! Heb nu die .67 erop gezet, kijken of ik ook last krijg van die battery drain.WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:18:
enige wat je nodig heb is loader.sin voor de S die staat op fileserver maar das alleen nodig als je TFT zelf maaktdie gedownload zijn werken gewoon al.
[ Voor 9% gewijzigd door maukoo op 15-03-2012 18:35 ]
Verwijderd
Ik ben juist terug gegaan naar de T-Mobile ROM i.v.m. de battery drain op de .67 maar ben er achter dat dat dus niet veel uitmaakt. Het is gewoon een algemene bug in de software.maukoo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:26:
[...]
Het is gelukt! Thanks! Heb nu die .67 erop gezet, kijken of ik ook last krijg van die battery drain.
Verwijderd
Nog niemand een unbranded NL ROM bij je aangeleverd?WeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:18:
enige wat je nodig heb is loader.sin voor de S die staat op fileserver maar das alleen nodig als je TFT zelf maaktdie gedownload zijn werken gewoon al.
ja ik wilde gewoon van die T-Mobile bootscreen af haha. Dus als ik met deze wel een battery drain heb dan ga ik weer terug naar de T-Mobile versie. Daar had ik er geen last van mijn batterij ging ~24 uur mee met regelmatig gebruik.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:51:
[...]
Ik ben juist terug gegaan naar de T-Mobile ROM i.v.m. de battery drain op de .67 maar ben er achter dat dat dus niet veel uitmaakt. Het is gewoon een algemene bug in de software.
Ja Xentor is nu bezig met KPN versie .62 met custom 1995Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:52:
[...]
Nog niemand een unbranded NL ROM bij je aangeleverd?
Zo hij staat op File Server! Bedankt Xentor!
[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 15-03-2012 20:16 ]
Geen probleemWeAreLegion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:02:
[...]
Ja Xentor is nu bezig met KPN versie .62 met custom 1995
Zo hij staat op File Server! Bedankt Xentor!

6.0.A.3.70 komt er binnenkort aan, is net door de certificaties.
Als iemand met Generic UK wil proberen te updaten met EMMA (daar zijn updates een stuk vroeger), ik kan wel eventjes mijn login uitlenen.
Als iemand met Generic UK wil proberen te updaten met EMMA (daar zijn updates een stuk vroeger), ik kan wel eventjes mijn login uitlenen.
Dit topic is gesloten.