Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaN schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:46:
Ik kan geen enkele (echt) nuttige toepassing bedenken voor de nfc tags. Wat doen jullie ermee?
Ik ga op het fruitbedrijf van mijn Nonkel eens iets uitproberen voor rondleidingen en toeristische activiteiten. Een NFC-tag (en een QR-code) op elke menukaart plakken waarmee mensen meer uitleg krijgen over streekproducten, en dan op verscheidene plaatsen in het fruitbedrijf en de plantages hetzelfde doen zodat mensen een rondleiding met hun eigen smartphone kunnen doen.
Maar misschien gaat dat niet erg veel effect hebben, aangezien we in the middle of nowhere zitten, en geen enkele provider er 3G-dekking heeft :P

De SmartTags zelf hebben naar mijn mening inderdaad niet heel erg veel nut. Alleen misschien in de auto, maar daar zou ik er dan al twee hangen (eentje bij het instappen, eentje bij het uitstappen). Of er eentje in mijn boekentas vastmaken, als het door één laagje stof nog werkt, om op school 3G uit te schakelen, geluid op stil en WiFi aan. En dan nog eentje thuis met WiFi uit, 3G aan en geluid aan. Jammer is dan weer dat de SmartTag-app niet kan switchen tussen 2G en 3G...

[ Voor 6% gewijzigd door AmbroosV op 11-03-2012 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik maak gewoon er allemaal checkin dingen van van plekken waar ik veel kom, dan plak ik ze op de muur en dan kan ik gelijk in checken maar goed voor die paar dollar wil ik er nog wel een paar hebben :)

er is trouwens nog een app waarmee je dingen kan maken nfc task launcher

[ Voor 15% gewijzigd door WeAreLegion op 11-03-2012 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de SAR-waarde van dit toestel? Kan ze eigenlijk nergens vinden...

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Only schreef op zondag 11 maart 2012 @ 01:11:
Hoe zit het eigenlijk met de SAR-waarde van dit toestel? Kan ze eigenlijk nergens vinden...
Zijn online inderdaad nog niet te vinden... Zouden normaal wel in het boekje moeten staan, als iemand even kan kijken...

Maakt het eigenlijk zo veel uit, die SAR-waarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
AmbroosV schreef op zondag 11 maart 2012 @ 01:25:
[...]

Zijn online inderdaad nog niet te vinden... Zouden normaal wel in het boekje moeten staan, als iemand even kan kijken...

Maakt het eigenlijk zo veel uit, die SAR-waarden?
Give me a minute ;)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
zolang het maar geen SARS waarden heet vind ik alles best eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Quote uit de gebruikershandleiding:

SAR data information for residents in countries that have adopted the SAR limit recommended by the International Commision of Non-Ionizing Radiation Protection (ICNIRP), which is 2W/kg averaged over ten (10) gram of tissue (for example European Union, Japan, Brazil and New Zealand): The highest SAR value for this model phone when tested by Sony Ericsson for use at the ear is 1.30 W/kg (10g).

Alstu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
FCC measured SAR:

Head: 1.31 W/kg
Body: 1.07 W/kg
Product Specific Use: 1.07 W/kg
Simultaneous Transmission: 1.31 W/kg

Bron: http://www.phonearena.com...Xperia-S_id6220/fullspecs

Google is fijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Volgens portablegear.nl kan je stellen dat de 1.30W/kg van de Xperia S een redelijk hoge SAR-waarde is -O- Uit hun SAR-waarden overzicht uit 2009 varieren de gemeten waardes van verschillende mobiele telefoons van 0,17 W/kg (Samsung Omnia II) tot 1,87 W/kg (HTC Touch Pro2)

[ Voor 4% gewijzigd door BaBy-G op 11-03-2012 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
De antenne zit onderaan en niet zoals bij veel andere toestellen aan de bovenkant of achterkant. Dat moet dus wel meer straling richting lichaam opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je zorgen maakt over de SAR moet je toch dit eens goed doorlezen:

http://www.ericsson.com/t...bly/health/phones_devices

Okay, het komt van Ericsson, maar het is al heel erg dikwijls bewezen dat radiogolven (GSM- en WiFi-frequenties) echt quasi geen effect hebben op de gezondheid. Een beetje op je voeding letten en uit de buurt van rokers blijven is naar mijn mening een miljoen keer effectiever. En denk eens aan de hoeveelheid stress die je opdoet als je met een slechte telefoon moet werken omdat de rest hoge SAR-waarden heeft! Stress is ook ongezond en dat is wél bewezen :P

[ Voor 3% gewijzigd door AmbroosV op 11-03-2012 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
AmbroosV schreef op zondag 11 maart 2012 @ 01:55:
Als je je zorgen maakt over de SAR moet je toch dit eens goed doorlezen:

http://www.ericsson.com/t...bly/health/phones_devices

Okay, het komt van Ericsson, maar het is al heel erg dikwijls bewezen dat radiogolven (GSM- en WiFi-frequenties) echt quasi geen effect hebben op de gezondheid. Een beetje op je voeding letten en uit de buurt van rokers blijven is naar mijn mening een miljoen keer effectiever. En denk eens aan de hoeveelheid stress die je opdoet als je met een slechte telefoon moet werken omdat de rest hoge SAR-waarden heeft! Stress is ook ongezond en dat is wél bewezen :P
Helemaal mee eens! Sony heeft met de Xperia S ook een hele hoop bewezen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
@AmbroosV: ik was ook al een bericht van die strekking aan het schrijven! :)

Ik heb even moeten spitten. Wist nog dat er recent een onafhankelijk onderzoek gedaan is waarbij alle theorieën over mogelijk stralingsgevaar van mobiele telefonie zijn getoetst. De uitkomst was dat er geen enkele invloed is vast te stellen.

Dit is het onderzoek, dat in opdracht van de Europese Commissie gedaan is (geen geld van de telecomindustrie dus):
http://ec.europa.eu/healt...lusions-mobile-phones.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
dasooktoevallig schreef op zondag 11 maart 2012 @ 01:37:
FCC measured SAR:

Head: 1.31 W/kg
Body: 1.07 W/kg
Product Specific Use: 1.07 W/kg
Simultaneous Transmission: 1.31 W/kg

Bron: http://www.phonearena.com...Xperia-S_id6220/fullspecs

Google is fijn! ;)
Google is zeker fijn, maar als je Sony Xperia S intikt krijg je vooral hits over de Arc S, en de sony site geeft ook geen informatie..en boekje heb ik uiteraard niet :P

Maar bedankt, ondanks wat sommige hier zeggen hecht ik er toch nog een klein beetje waarde aan, en valt me op dat Sony meestal wel vrij hoge waardes heeft hierbij. Het is niet bewezen, maar ook niet echt ontkracht, better safe then sorry! :+

Ik twijfel nog een heel klein beetje aan dit toestel, design is sowieso wel mooi, alleen hij is vrij lang, HDMI poortje vind ik ook wel fijn, gaat HDMI uit overigens alleen via een bepaalde Sony player, of kun je bijv. ook gewoon Dice gebruiken? Of stuurt hij gewoon het beeld door, dus kabeltje erin en hop meteen op tv zonder verdere handelingen?
Het had helemaal mooi geweest als deze net als de HTC one S de nieuwe serie (Krait dacht ik?) had meegekregen (net iets meer futureproof denk ik).

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
riotrick schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:00:
[...]

Stond er bij mij standaard al op. Overigens zit de functionaliteit in ice cream sandwich al standaard verwerkt. Maar das voor na de toekomstige update.

Syncen met outlook kan met de bijgeleverde software. In pc companion vind je een sync tool. Maar als je bv je spul op een exchange server hebt staan, kun je ook gewoon daar mee verbinden.

Ik gebruik zelf gmail en Google agenda, dat staat allemaal in de cloud en is vanaf al m'n pc's en telefoon beschikbaar.
blijft alleen jammer dat je met google geen contacten kan syncen naar je desktop outlook :-(
iets wat nog komt in de toekomst?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag maar ik wou net de S met de laptop aansluiten, kom ik erachter dat ik geen kabeltje heb. Er zijn geen andere manieren zeker om hem met de laptop aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Laatst online: 13-09 20:02
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:06:
Stomme vraag maar ik wou net de S met de laptop aansluiten, kom ik erachter dat ik geen kabeltje heb. Er zijn geen andere manieren zeker om hem met de laptop aan te sluiten?
wat bedoel je met aansluiten?

USB oplaad kabel aansluiten?
verbinden netwerk naar bestanden op je laptop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm tja, voor wat foto's en muziek naar de S te plaatsen. Kan dit ik via die oplader-kabel? ow my... Voel me dom nu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik weet het al :$ ik ga het zo eens proberen. :$

Ivm met die tags... Ik vind ze ook niet handig maar ik bewaar ze wel, misschien kan je in de toekomst er veel meer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13
xavier! schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:21:
[...]

Hoe heb jij dat gedaan? Hij zit bij mij echt muurvast.
xavier! schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:21:
[...]

Hoe heb jij dat gedaan? Hij zit bij mij echt muurvast.
Gewoon lospulken in de hoek onderin. Daarna. voorzichtig lostrekken. Dit gaat wel wat moeilijker. En dan is hij eraf. Het scrollen gaat in het begin wat stroever maar na een paar keer met een doekje schoonmake is dat over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:06:
Koop wifi file explorer pro op de market en je heb nooit meer een kabel nodig om dingen over te zetten naar je telefoon. Werkt echt super! Er is ook een free version volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 10:17:
Sorry ik weet het al :$ ik ga het zo eens proberen. :$

Ivm met die tags... Ik vind ze ook niet handig maar ik bewaar ze wel, misschien kan je in de toekomst er veel meer mee?
je kan ook es file explorer downloaden gratis van play store :)
kan je gewoon via Wifi alles doen: kopieren , video/muziek bestanden afspelen etc

[ Voor 5% gewijzigd door Wai_AM op 11-03-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Only schreef op zondag 11 maart 2012 @ 04:43:
[...]
Het is niet bewezen, maar ook niet echt ontkracht, better safe then sorry! :+
Dat was 10 jaar geleden zo, maar gelukkig weten we inmiddels veel meer.

Kijk eens naar dit uitstekende Wikipedia artikel dat in de voetnoten een uitgebreid overzicht geeft van al het wetenschappelijke onderzoek dat de afgelopen 10 jaar over dit onderwerp is gedaan:

Wikipedia: Mobile phone radiation and health

Er is inmiddels erg veel grondig onderzoek gedaan op allerlei aspecten van het stralingsrisico: naar fundamentele mechanismen (bijv. veranderingen in cellen onder invloed van straling), plaatselijke effecten (worden je hersenen warmer door mobiele telefoonstraling?), langdurige effecten (gezondheid van mensen die wonen onder een GSM-mast) en massastudies (veel mensen gebruiken nu 10 jaar lang mobiele telefoons, dus zouden gezondheidseffecten die niet door andere oorzaken komen inmiddels statistisch aangetoond moeten kunnen worden). En nog veel meer.

Als je de links in de voetnoten volgt en leest, kun je toch moeilijk volhouden dat de (op zich niet onredelijke) zorgen over stralingsrisico's van mobiele telefonie niet inmiddels uitgebreid en herhaaldelijk zijn ontkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Heeft iemand hier al 720P .mkv filmpjes lopen spelen met zijn xperia? de standaard movie player speelt ze prima af hier echter zonder geluid.

Als ik MX player gebruik moet ik de audio opties zetten daar s/w (software ? ) om geluid te krijgen. Lijkt erop dat er qua hardware matige versnelling geen ondersteuning is voor mkv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
rico_fxp schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:34:
Heeft iemand hier al 720P .mkv filmpjes lopen spelen met zijn xperia? de standaard movie player speelt ze prima af hier echter zonder geluid.

Als ik MX player gebruik moet ik de audio opties zetten daar s/w (software ? ) om geluid te krijgen. Lijkt erop dat er qua hardware matige versnelling geen ondersteuning is voor mkv.
Dice player speelt de web-dl 720p probleemloos af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:55
By the way, als iemand die smarttags verkopen wilt moet ie maar een DM sturen, ik vind ze super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:55
Ps. Ik snap eigenlijk weinig van die Notification LED. Iemand uitleg? Ik snap dat ie notificaties geeft, maar waar zie ik voor welke app/setting en hoe pas ik dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 22:40
Ik vroeg me af waar de ps store app is en de app van sony waar je films en muziek kan kopen? Ik zie ze er namelijk niet bijstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Vinny1 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:41:
Ik vroeg me af waar de ps store app is en de app van sony waar je films en muziek kan kopen? Ik zie ze er namelijk niet bijstaan.
zie post: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37831517

UK firmware heeft Boeken, musi unlimited en video unlimited, voor zover ik weet heeft de NL firmware tot nu toe die nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Wai_AM op 11-03-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Wai_AM schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:45:
[...]

zie post: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37831517

UK firmware heeft Boeken, musi unlimited en video unlimited, voor zover ik weet heeft de NL firmware tot nu toe die nog niet.
Dus de NL versie heeft dit allemaal niet ? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Vinny1 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:49:
[...]

Dus de NL versie heeft dit allemaal niet ? :F
Een heb een vraag over de beschikbaarheid lopen bij de Sony Helpdesk. Zij zullen mij via email beantwoorden, hopelijk zo snel mogelijk. Als het dan wat duidelijker is, zal ik het antwoord hier ook wel posten.

Het viel mij trouwens op dat wanneer je de telefoon op tafel legt bij het luisteren van muziek dat dan de muziek luider is voor het gehoor. Als je dan naar achterkant van het toestel kijkt, dat zie je dat er nasat de opening van de speaker een kleine uitsteksel zit om de speaker vrij te houden, zodat het geluid wegkan. Zou dit by design zijn of wat?

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 11-03-2012 14:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Only schreef op zondag 11 maart 2012 @ 04:43:
[...]

Google is zeker fijn, maar als je Sony Xperia S intikt krijg je vooral hits over de Arc S, en de sony site geeft ook geen informatie..en boekje heb ik uiteraard niet :P

Maar bedankt, ondanks wat sommige hier zeggen hecht ik er toch nog een klein beetje waarde aan, en valt me op dat Sony meestal wel vrij hoge waardes heeft hierbij. Het is niet bewezen, maar ook niet echt ontkracht, better safe then sorry! :+

Ik twijfel nog een heel klein beetje aan dit toestel, design is sowieso wel mooi, alleen hij is vrij lang, HDMI poortje vind ik ook wel fijn, gaat HDMI uit overigens alleen via een bepaalde Sony player, of kun je bijv. ook gewoon Dice gebruiken? Of stuurt hij gewoon het beeld door, dus kabeltje erin en hop meteen op tv zonder verdere handelingen?
Het had helemaal mooi geweest als deze net als de HTC one S de nieuwe serie (Krait dacht ik?) had meegekregen (net iets meer futureproof denk ik).
Maak je thuis gebruik van WLAN? If so, ik denk dat je je dan écht meer zorgen moet maken om die straling dan dat van een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Ik krijg best vaak de foutmelding:

De toepassing Xperia Home( proces com.sonyericsson.home) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

Als reactie daarop moeten all de app icoontjes opnieuw laden. Weet iemand een oplossing hiervoor>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Wai_AM schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:55:
[...]

Dice player speelt de web-dl 720p probleemloos af :)
Inderdaad, dice player werkt perfect. Speelt bijna alles probleemloos af.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:40
Het viel mij op dat de rechter onderkant een beetje los zit, (als ik hier tegen de onderkant aan duw dan kraakt hij en je voelt hem bewegen)

Hebben meerdere mensen hier last van?

Het probleem is niet heel erg maar het zijn de kleine dingen waar ik mij al redelijk snel aan erger, heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb hem besteld via de online shop van T-mobile maar ik ben bang als ik nu na de winkel ga dat ik het toestel dan enkele weken kwijt ben ter (zogenaamde)reparatie.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:41
Fedde schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:00:
[...]

Geprobeerd, gelijk aangemaakt, 1tje voor thuis, 2tje voor buitenhuis. Bevalt me goed! Contact met Sony gehad wanneer je zelf losse kon kopen, wisten ze niet. Wil er meer!
Hoe programmeer je die tags zoals in de Sony video van NFC tags? kan ik met NXP tagwriter niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
riotrick schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:10:
[...]

Inderdaad, dice player werkt perfect. Speelt bijna alles probleemloos af.
ik zal eens een web-dl proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat ook een goede speler is is BS player, die speelt mijn tablet ook echt alles af dus zekerks een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb gisteren bij de T-Mobiel shop even de Xperia S in mijn handen gehad. Nu moet ik zeggen dat ik nog nooit een smartphone heb gehad, maar ik vond het erg lastig om die puntjes-knoppen te gebruiken. Ik weet natuurlijk niet of ze in elk menu/scherm een functie hebben, maar ik kreeg vaak geen respons. Onbekendheid? Gewenning? Gewoon geen functie op dat moment? Het kan allemaal natuurlijk. Als ik toch besluit om deze telefoon te kopen, is het wel iets om op zijn minst in de gaten te houden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Bloodhatch schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:03:
[...]

Maak je thuis gebruik van WLAN? If so, ik denk dat je je dan écht meer zorgen moet maken om die straling dan dat van een telefoon.
Gemiddeld 50mW (milli Watt) tegenover pieken van 2 Watt. 0,005W < 2W en meestal op een afstand, Ik weet wat te kiezen.
Zolang ik maar niet 14 uur per dag ligt te bellen in een slechte ontvangst zone maak ik mij weinig zorgen.
De burst die van de radar installaties komen aan een vliegveld daar maak ik mij pas echt zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
prekz schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:24:
Het viel mij op dat de rechter onderkant een beetje los zit, (als ik hier tegen de onderkant aan duw dan kraakt hij en je voelt hem bewegen)

Hebben meerdere mensen hier last van?

Het probleem is niet heel erg maar het zijn de kleine dingen waar ik mij al redelijk snel aan erger, heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb hem besteld via de online shop van T-mobile maar ik ben bang als ik nu na de winkel ga dat ik het toestel dan enkele weken kwijt ben ter (zogenaamde)reparatie.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?
Bij mijn toestel zit alles gelukkig strak, ook helemaal geen dode pixels :) Ik denk dat in jou geval je het beste toch even langs een T-Mobile shop kunt gaan, misschien dat ze onder coulance je huidige toestel willen om ruilen voor een nieuw toestel. Niet geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Jorgen schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:50:
Ik heb gisteren bij de T-Mobiel shop even de Xperia S in mijn handen gehad. Nu moet ik zeggen dat ik nog nooit een smartphone heb gehad, maar ik vond het erg lastig om die puntjes-knoppen te gebruiken. Ik weet natuurlijk niet of ze in elk menu/scherm een functie hebben, maar ik kreeg vaak geen respons. Onbekendheid? Gewenning? Gewoon geen functie op dat moment? Het kan allemaal natuurlijk. Als ik toch besluit om deze telefoon te kopen, is het wel iets om op zijn minst in de gaten te houden.
Ik ben zelf ook geen fan van die 3 puntjes, zeker nu ik er achter ben dat ze helemaal niet kunnen oplichten wat het gebruik ervan, vooral in het donker, nog verder bemoeilijkt -O-

Wat betreft de response van de puntjes is het een kwestie van wennen en weten waar je moet drukken (niet op de 3 puntjes zelf, maar net daar boven) Ik had er in het begin ook moeite mee, maar nu gaat het een stuk beter :)

Persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat het een betere keuze van Sony was geweest om de 3 puntjes achter wegen te laten en gewoon de 3 icoontjes op de doorzichtige balk drukbaar had gemaakt, net als in de Xperia U/P.

Laat deze "minpuntjes" je niet weerhouden het toestel te nemen. Sony heeft mijns inziens hier wel wat steekjes laten vallen, maar deze worden ruimschoots goed gemaakt door bijvoorbeeld het scherm, de camera en het design. Het is werkelijk een prachtig toestel en dat kunnen vele mede-Tweakers hier op het forum beamen :Y

[ Voor 11% gewijzigd door BaBy-G op 11-03-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Heeft iemand een TFT image hier van de Xperia S T-Mobile versie?
Heb namelijk de UK generic geflashed en wil graag een backup hebben voor de T-Mobile versie.
Heb ergens gelezen hier dat verschijdene mensen wel een backup hebben gemaakt van deze ROM.
Zou iemand die voor mij kunnen uploaden?

En nog even een andere vraag van mij herhalen, hoe stel je die SmartTags zo in als in het Sony promo filmpje over die tags? NXPwriter lukt het mij niet mee!

[ Voor 21% gewijzigd door Lucky0wn op 11-03-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lucky0wn schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:53:
En nog even een andere vraag van mij herhalen, hoe stel je die SmartTags zo in als in het Sony promo filmpje over die tags? NXPwriter lukt het mij niet mee!
Van de FB-pagina van Sony Mobile gehaald:
Je klikt de LiveWare app aan. Klikt op slimme tags en vervolgens op 1 van de tags die je wilt veranderen. Dan zie je dus die ene tag met de bijbehorende instellingen. Klik dan op de rechter (menu) toets als het goed is zie je dan de mogelijkheid om de naam te veranderen.
Het is ook handig om de SmartTag widget op je home screen te zetten, dan kan je ook heel makkelijk van het gekozen profiel weer terug naar je favoriete instellingen door op het sterretje te drukken.

Fedde schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:24:
By the way, als iemand die smarttags verkopen wilt moet ie maar een DM sturen, ik vind ze super.
Je kan ze zelf schrijven als je NFC-tags hebt. Die zijn er ook in stickervorm bijvoorbeeld, en dan kan je er zo eentje in je autohouder plakken! Als je de onderstaande URI's gebruikt werken ze exact zoals de echte SmartTags!

Gewoon de volgende URI's naar de tags schrijven met NXP TagWriter:
Rode tag: semc://liveware/A1/1/NT1/2/smarttags1
Blauwe tag: semc://liveware/A1/1/NT1/1/smarttags1
Witte tag: semc://liveware/A1/1/NT1/4/smarttags1
Zwarte tag: semc://liveware/A1/1/NT1/3/smarttags1

[ Voor 30% gewijzigd door AmbroosV op 11-03-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
AmbroosV schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:12:
[...]

[...]
Optie staat niet op mn XPS en als ik de app wil updaten krijg ik in google play: Uw apparaat is niet compitabel met dit item.

Draai nu de UK Generic .67 update

Had dit ook al op de T-Mobile versie...
Wai_AM schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:17:
[...]

Ben aan het uploaden naar Megashare, als het klaar is dan volgt hier de link.

Alvast MD5 81291035257ee8660555872b2dfe81f9 Xperia_S_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).7z
Thanks!

[ Voor 64% gewijzigd door Lucky0wn op 11-03-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Lucky0wn schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:53:
Heeft iemand een TFT image hier van de Xperia S T-Mobile versie?
Heb namelijk de UK generic geflashed en wil graag een backup hebben voor de T-Mobile versie.
Heb ergens gelezen hier dat verschijdene mensen wel een backup hebben gemaakt van deze ROM.
Zou iemand die voor mij kunnen uploaden?

Megashare: http://www.MegaShare.com/?r=XperiaSTMobile.

Alvast MD5
7zip : 274,0 MB (274041194 bytes)
81291035257ee8660555872b2dfe81f9 Xperia_S_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).7z

uitgepakt : 511,3 MB (511316537 bytes)
c77d257f3f5b6632b7b2df4918fe29f8 Xperia_S_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).ftf

[ Voor 14% gewijzigd door Wai_AM op 11-03-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Wai_AM schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:17:
[...]

Ben aan het uploaden naar Megashare, als het klaar is dan volgt hier de link.

Alvast MD5
7zip : 274,0 MB (274041194 bytes)
81291035257ee8660555872b2dfe81f9 Xperia_S_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).7z

uitgepakt : 511,3 MB (511316537 bytes)
c77d257f3f5b6632b7b2df4918fe29f8 Xperia_S_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).ftf
Hoe kan het dat deze image 200MB groter is dan de UK versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat het een betere keuze van Sony was geweest om de 3 puntjes achter wegen te laten en gewoon de 3 icoontjes op de doorzichtige balk drukbaar had gemaakt, net als in de Xperia U/P.
de reden hiervoor is dat de antenne erin is verwerkt en dit niet goed samen goed met de touchknoppen wanneer deze ook in de balk zitten.

Al weet ik niet waar de antenne in de U/P zit, maar het schijnt dus niet goed samen te gaan.

[ Voor 11% gewijzigd door dirk- op 11-03-2012 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
dirk- schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:53:
[...]

de reden hiervoor is dat de antenne erin is verwerkt en dit niet goed samen goed met de touchknoppen wanneer deze ook in de balk zitten.

Al weet ik niet waar de antenne in de U/P zit, maar het schijnt dus niet goed samen te gaan.
Dus als ik het goed begrijp is de doorzichtige balk bij de Xperia U/P puur cosmetisch van aard in tegenstelling tot de Xperia S waar de doorzichtite balk ook de antenne herbergt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Lucky0wn schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:45:
[...]
Hoe kan het dat deze image 200MB groter is dan de UK versie?
Dunno, maar bij LordHades was hetzelfde. Upload klaar

[ Voor 9% gewijzigd door Wai_AM op 11-03-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Mijn haptische feedback op de hardware knoppen doet opeens niets meer na de GSM hersteld te hebben via PC companion, wil graag dat deze toetsen weer een tril geven als ik erop druk.
Enig idee waar dit in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
BaBy-G schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:00:
[...]

Dus als ik het goed begrijp is de doorzichtige balk bij de Xperia U/P puur cosmetisch van aard in tegenstelling tot de Xperia S waar de doorzichtite balk ook de antenne herbergt?
Dat durf ik niet te zeggen, maar in een video review word dit uitgelegd

http://www.teamhww.nl/2012/03/review-sony-xperia-s/

Verder weet ik dus niet hoe het bij de P en de U zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
Even voor de zekerheid, is het mogelijk met een ding zoals dit http://www.dealextreme.co...e-adapter-converter-58158 en een HDMI-kabel 1080p video's op je tv af te spelen en te gamen etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijni12 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:00:
Even voor de zekerheid, is het mogelijk met een ding zoals dit http://www.dealextreme.co...e-adapter-converter-58158 en een HDMI-kabel 1080p video's op je tv af te spelen en te gamen etc.?
1080p-video: alleen als je je video eerst omzet naar een formaat dat door de standaardgallery gelezen kan worden (MP4's met h264 of MPEG-4 en één MP3/AAC-audiotrack). (of een andere player die hardwaredecoding goed kan, maar dat zijn er niet veel)

720p video, games, ... (= alles wat op het scherm zichtbaar is + geluid): yes you can!

[ Voor 8% gewijzigd door AmbroosV op 11-03-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
marijni12 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:00:
Nee, dit is mini, je hebt micro nodig. Ik heb zelf deze voor mijn Transformer Prime en die werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Cyleo schreef op zondag 11 maart 2012 @ 20:49:
[...]

Nee, dit is mini, je hebt micro nodig. Ik heb zelf deze voor mijn Transformer Prime en die werkt prima ;)
Is dat niet exact dezelfde als die in mijn link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Je hebt er zo eentje nodig:

http://www.dealextreme.co...er-converter-black-106350

Micro HDMI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
AmbroosV schreef op zondag 11 maart 2012 @ 18:12:
[...]

[...]

[...]

Je kan ze zelf schrijven als je NFC-tags hebt. Die zijn er ook in stickervorm bijvoorbeeld, en dan kan je er zo eentje in je autohouder plakken! Als je de onderstaande URI's gebruikt werken ze exact zoals de echte SmartTags!

Gewoon de volgende URI's naar de tags schrijven met NXP TagWriter:
Rode tag: semc://liveware/A1/1/NT1/2/smarttags1
Blauwe tag: semc://liveware/A1/1/NT1/1/smarttags1
Witte tag: semc://liveware/A1/1/NT1/4/smarttags1
Zwarte tag: semc://liveware/A1/1/NT1/3/smarttags1
Kun je ook de namen van de tags veranderen?
Ik wil namelijk 1 voor school, thuis en onderweg en heb niet echt behoefte aan om bijvoorbeeld voor school, de tag kantoor te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lucky0wn schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:23:
[...]

Kun je ook de namen van de tags veranderen?
Ik wil namelijk 1 voor school, thuis en onderweg en heb niet echt behoefte aan om bijvoorbeeld voor school, de tag kantoor te gebruiken
Yep, kan normaal ook gewoon in de LiveWare-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wai_AM schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:13:
[...]

je kan ook es file explorer downloaden gratis van play store :)
kan je gewoon via Wifi alles doen: kopieren , video/muziek bestanden afspelen etc
Hartelijk bedankt!
Ik vind dit gewoonweg geweldig! het gaat wat langzamer dan als je de gsm echt met een usb aan de laptop koppelt maar toch vind ik dit geweldig.
superhandig, ben er al een uur mee aan het spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft trouwens zelf ook een USB-over-WiFi ingebouwd. Moet je in PC Companion eens klikken op "Verbinding maken" of "Connect", en dan de stapjes bij WiFi volgen. Is op mijn Arc S bijna even snel als normale USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb ook een backup gemaakt die kan je hier vinden:

LT26_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).ftf

MD5: C4DAED04A4DF6654477B22F4F2ED5065

Die link mag gewoon in TS eventueel. Ik draai hem op mijn eigen ftp en die staat eigenlijk altijd wel online (50mbit upload)

[ Voor 20% gewijzigd door WeAreLegion op 11-03-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
Lucky0wn schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:25:
Mijn haptische feedback op de hardware knoppen doet opeens niets meer na de GSM hersteld te hebben via PC companion, wil graag dat deze toetsen weer een tril geven als ik erop druk.
Enig idee waar dit in te stellen is?
Staat haptic feedback aan bij settings -> sound -> haptic feedback (optie helemaal onderaan) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:54:
Ik heb ook een backup gemaakt die kan je hier vinden:

LT26_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171).ftf

MD5: C4DAED04A4DF6654477B22F4F2ED5065

Die link mag gewoon in TS eventueel. Ik draai hem op mijn eigen ftp en die staat eigenlijk altijd wel online (50mbit upload)
Zit in TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
AmbroosV schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:23:
Sony heeft trouwens zelf ook een USB-over-WiFi ingebouwd. Moet je in PC Companion eens klikken op "Verbinding maken" of "Connect", en dan de stapjes bij WiFi volgen. Is op mijn Arc S bijna even snel als normale USB.
IPV ES File Explorer kun je ook Airdroid installeren,1 vd handigste apps voor mij tot nu toe. Aanrader voor iedereen.
Mooie interface via je browser over wifi, je kan vééél doen, o.a. smsen, je foto's bekijken, muziek.films overzetten etc. Geniaal en gratis!

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja airdroid is ook een erg handige app inderdaad, zekers een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony heeft zelf een USB-over-WiFi ingebouwd zitten. Moet je in PC Companion eens de verbindingswizard doorlopen, werkt perfect en lekker snel, zonder extra apps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Bestaat er al een topic over de Android apps must-haves? Ik ben zelf nog een noob wat betreft Android, dus alle info, aanraders, afraders en tips zijn erg welkom ;) Ik al wel een lijstje van de apps die een vriend van mij gebruikt en aanraadt, mocht hier animo voor zijn dan hoor ik dat graag! :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door BaBy-G op 12-03-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
BaBy-G schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:51:
Bestaat er al een topic over de Android apps must-haves? Ik ben zelf nog een noob wat betreft Android, dus alle info, aanraders, afraders en tips zijn erg welkom ;) Ik al wel een lijstje van de apps die een vriend van mij gebruikt en aanraadt, mocht hier animo voor zijn dan hoor ik dat graag! :Y)
Zie ook de FAQ:
Android-FAQ

en de enorme apps topic:
Google Play en Android-apps - Deel 16

Een goede keuze van apps begint bij je eigen behoeften. Tenzij je er zo een bent die alles moet hebben wat de buurman heeft. >:)

Welke apps populair zijn vind je in de Play Store (voorheen Market). Die overzichten zijn regioafhankelijk, dus bij ons zie je er veel Nederlandse apps tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
dasooktoevallig schreef op maandag 12 maart 2012 @ 01:48:
[...]

Zie ook de FAQ:
Android-FAQ

en de enorme apps topic:
Google Play en Android-apps - Deel 16

Een goede keuze van apps begint bij je eigen behoeften. Tenzij je er zo een bent die alles moet hebben wat de buurman heeft. >:)

Welke apps populair zijn vind je in de Play Store (voorheen Market). Die overzichten zijn regioafhankelijk, dus bij ons zie je er veel Nederlandse apps tussen staan.
Thank you sir! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
rico_fxp schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:08:
[...]

Staat haptic feedback aan bij settings -> sound -> haptic feedback (optie helemaal onderaan) ?
Ja
AmbroosV schreef op zondag 11 maart 2012 @ 21:44:
[...]

Yep, kan normaal ook gewoon in de LiveWare-app.
Zoals ik eerder al aangaf, staat in mijn liveware app niets over NFC.

Er staat: Headset
Lader
Koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
AmbroosV schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:23:
Dat was een leuke tip. Even ingesteld, werkt perfect!
Lucky0wn schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:56:
[...]

Lader
Koptelefoon
Dat is raar, staat daar bij mij gewoon in:

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/thu/img4f5dbfd05a8c1.png

[ Voor 36% gewijzigd door riotrick op 12-03-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:56:
[...]

Ja

[...]

Lader
Koptelefoon
Net als mij de UK versie geinstalleerd? Want bij mij staat ie er ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Wellicht nog even een app downloaden? Ik krijg net via google play een update voor de"Xperia™ SmartTags" app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riotrick schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:48:
Wellicht nog even een app downloaden? Ik krijg net via google play een update voor de"Xperia™ SmartTags" app.
Ik zie het idd. ff proberen of dit t is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
De engelse versie heeft geen SmartTags staan bij Liveware en dat zal ook niet veranderen als je de update draait, maar goed das ook het enige verschil verder eigenlijk. Draait als een tiet op het moment, alleen batterij moet nog even wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Als je liveware op play zoekt krijg je ook de melding dat je apparaat niet ondersteund wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee klopt, nou ja je kan altijd nog terug naar de nederlandse versie natuurlijk :) moet je alleen wel die afschuwelijke t-mobile opstart en afsluit scherm voor lief nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Heb ook maar de drie optie in liveWare (t-mobile firmeware)

[ Voor 21% gewijzigd door Wai_AM op 12-03-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
WeAreLegion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:25:
Nee klopt, nou ja je kan altijd nog terug naar de nederlandse versie natuurlijk :) moet je alleen wel die afschuwelijke t-mobile opstart en afsluit scherm voor lief nemen :P
T-mobile versie geeft hetzelfde bericht hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar is de zwarte versie te koop? zou er graag eentje willen!

Ik heb nu een pre order op bol.com. staat release datum 2 á 3 weken. maar bij de bestelling staat de datum op 24/4. Bol gemaild er zou worden geinformeerd, maar inmiddels al een week niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:29:
Wie weet waar is de zwarte versie te koop? zou er graag eentje willen!

Ik heb nu een pre order op bol.com. staat release datum 2 á 3 weken. maar bij de bestelling staat de datum op 24/4. Bol gemaild er zou worden geinformeerd, maar inmiddels al een week niks gehoord.
verkeerde topic, zie :Sony Xperia S (levertijden en prijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

JanB

Het ken rotter !!!

.

[ Voor 97% gewijzigd door JanB op 12-03-2012 12:03 . Reden: verkeerde topic :oops: ]

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:36

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, zwaar minpuntje gevonden in de telefoon.Bluetooth AVCRP protocol 1.0 word gebruikt, dus geen artist + trackname streaming naar mijn auto (Citroen C3 2011) :(.

Iemand hier een oplossing voor? Gaat dit in ICS wel verbeterd zijn? Ik weet dat op mijn HD2 met Cyanogenmod het ineens wel AVCRP 1.3/4 was.

[ Voor 3% gewijzigd door Damian op 12-03-2012 12:05 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Mmm zeer zwaar minpunt... dit is een reden voor mij om het toestel te laten liggen. Stel je voor dat ik tijdens het autorijden niet kan kijken van wie welk nummer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat is apart want ze maken op de reclame van die headset wel info dat je track en dergelijke kan zien :) en dat gaat toch echt over bleutooth maar goed verder gebruik ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel afgelopen vrijdag getest.

Pluspunten: scherm is prachtig, mooi design.
Minpunten: toestel reageert erg traag over het hele menu, touchtoetsen onderin werken niet goed/reageren vaak genoeg niet, de afwerking laat te wensen over(de naden aan de achterkant zijn steeds voelbaar).

Kortom: ik hou het voorlopig op mijn galaxy nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik zie dat een aantal eigenaren al lekker aan het flashen zijn geslagen. Jullie zijn dus ook je DRM sleutels kwijt. Ik vraag me toch echt af of je deze in de toekomst niet gaat missen. Hoe denken jullie daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dynamix schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:13:
Ik zie dat een aantal eigenaren al lekker aan het flashen zijn geslagen. Jullie zijn dus ook je DRM sleutels kwijt. Ik vraag me toch echt af of je deze in de toekomst niet gaat missen. Hoe denken jullie daarover?
Als je de engelse vesie flashed houd je gewoon je DRM keys hoor :) dat is alleen als je bootloader unlocked :) en mij boeien die DRM keys eigenlijk niet. Ik gebruik track ID niet zal ook geen muziek of films kopen van sony, en voor playstation games worden ze niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik probeer mijn xperias aan mijn mac te koppelen via usb,maar mijn mac heeft daar geen zin in. Iemand een oplossing?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:20:
Hoi, ik probeer mijn xperias aan mijn mac te koppelen via usb,maar mijn mac heeft daar geen zin in. Iemand een oplossing?
alvast bedankt!
http://www.sonymobile.com/global-en/tools/bridge-for-mac/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:35
WeAreLegion schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:16:
[...]

Als je de engelse vesie flashed houd je gewoon je DRM keys hoor :) dat is alleen als je bootloader unlocked :) en mij boeien die DRM keys eigenlijk niet. Ik gebruik track ID niet zal ook geen muziek of films kopen van sony, en voor playstation games worden ze niet gebruikt.
Ik gebruik gewoon track id hoor ,ook met een open bootloader. [ arc s ].

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe TrackID is DRM-onafhankelijk.

Je gaat waarschijnlijk wel problemen krijgen met Music en Video Unlimited wanneer je je bootloader unlocked. Je regio aanpassen of iets met Flashtool flashen is geen risico voor een unlock. Alleen wanneer je écht custom ROM's of Kernels wilt draaien moet je je bootloader unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:57:
Ik heb dit toestel afgelopen vrijdag getest.

Pluspunten: scherm is prachtig, mooi design.
Minpunten: toestel reageert erg traag over het hele menu, touchtoetsen onderin werken niet goed/reageren vaak genoeg niet, de afwerking laat te wensen over(de naden aan de achterkant zijn steeds voelbaar).

Kortom: ik hou het voorlopig op mijn galaxy nexus.
Misschien heb jij een defect of demo toestel getest, maar ik deel je mening niet. Het toestel, althans bij mij, reageert juist erg rap. Ook is de afwerking bij mijn toestel prima in orde :Y)

Wat betreft de touchtoetsen kan ik enig kritiek wel begrijpen, maar ook dit is een kwestie van wennen en weten waar je moet drukken. Je moet namelijk niet op de puntjes zelf drukken, maar net daarboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Vanochtend de eerste keer batterij helemaal leeg laten lopen :)
10:15 telefoon aan usb kabel verbonden met pc om op te laden
14:55 100% opgeladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:36

Damian

Insane Obtrusion

Bloodhatch schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:37:
Mmm zeer zwaar minpunt... dit is een reden voor mij om het toestel te laten liggen. Stel je voor dat ik tijdens het autorijden niet kan kijken van wie welk nummer is.
mja leuk dat je zon wijsneus wil zijn, maar dit is voor mij een minpunt.

Heb niet voor niets 450 euro extra neergelegd om Bluetooth in mijn auto te hebben, en mijn oude iphone 3GS deed dit wel prima, maar dit toestel dus niet, wat ik erg slecht vind.

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=5450

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip voor jullie, laat je telefoon niet vallen.
Heb hem vandaag laten vallen in de trein, en dat plastic is niet zo sterk zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
Damian schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:12:
[...]

mja leuk dat je zon wijsneus wil zijn, maar dit is voor mij een minpunt.

Heb niet voor niets 450 euro extra neergelegd om Bluetooth in mijn auto te hebben, en mijn oude iphone 3GS deed dit wel prima, maar dit toestel dus niet, wat ik erg slecht vind.

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=5450
En heeft dit nu betrekking tot het toestel of tot de android versie die momenteel op het toestel gebruikt wordt? Wereld van verschil, zelfde als wanneer mensen boos worden op de computer omdat het lang duurt voordat de mail verzonden is vanaf het moment dat er op versturen geklikt is.

Ik wil absoluut geen wijsneus zijn, maar er zijn mensen die snel door een topic lezen en zien staan: minpunten van toestel. Niet echt doorslaggevend om een toestel te kopen terwijl dit, naar mijns inziens, geheel onterecht is.
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:24:
Een tip voor jullie, laat je telefoon niet vallen.
Heb hem vandaag laten vallen in de trein, en dat plastic is niet zo sterk zeg maar.
Zou je een foto willen maken?

[ Voor 13% gewijzigd door Bloodhatch op 12-03-2012 15:26 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.