Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Anheuer schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:24:
Ik heb hem ook in bezit sinds gisteren. Prachtig ding, maar ik mis toch een paar dingen. Wellicht weten jullie raad.

- Op mijn HTC had je de stille stand (dus geen tril en geen geluid), alleen tril en tril+geluid. Ik kan in die widget met wifi, bluetooth, etc. alleen maar tril of geluid selecteren, en dus geen stil. Beetje klooien in settings en nu kan ik alleen maar stil en geluid selecteren en dus geen alleen tril meer. Ik wil graag in een widget alle 3 kunnen selecteren.
- Kun je ergens instellen hoelang die doorzichtige balk blijft branden? Als ik in het donker aan het surfen ben, valt het licht daarvan weg en kan ik niet makkelijk meer die 3 puntjes vinden/zien. Als dat licht van die balk aan staat, kun je je beter oriënteren, maar dat gaat dus veel te snel uit naar mijn idee.
Op zich reageren die knopjes wel goed, maar als je ze niet kunt zien, wordt het lastig. Maar misschien is dat gewenning.
- Kun je die zoom-knopjes (+ en -) weghalen tijdens het surfen. Ik ben altijd gewend om juist net daar te scrollen en dat doet ie nu dus af en toe niet omdat ik dan per ongeluk op dat minnetje druk.
- Als ik de dataverbinding inschakel, krijg ik telkens een waarschuwing dat ik uit moet kijken dat er een kosten berekend kunnen worden. Kan dat ook uit? Beetje onzinnig namelijk.
- Ik zie geen auto-brightness knop. Maar er wordt wel gezegd dat het toestel een lichtsensor heeft om de helderheid bij te stellen. Dus je kunt een gewenste helderheid instellen en het toestel gaat dan wel sowieso wel op basis daarvan de helderheid aanpassen?

Zeer onder de indruk van het scherm, maar deze punten zijn wel een flink nadeel voor me. Hopelijk zijn ze makkelijk op te lossen.
Je irritaties kan ik beamen, zeker je 2e punt. Het is echt irritant dat de 3 puntjes zelf niet oplichten en het licht van de doorzichtige balk zo snel weer uitgaat -O-

Ook de bijgeleverde browser vind ik niet lekker werken, vooral het scrollen van webpagina's gaat met een vertraging loopt gewoon niet lekker. Iemand toevallig ervaring met Firefox? ;)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:00:
Wat vinden julie van de batterij tot nu toe? Ik heb de mijne pas 2 keer op geladen maar vind wel dat hij ontzettend snel leeg loopt, van morgen van het stroom gehaald en hij was al voor 20% leeg een uur geleden, hoop dat dat nog wel iets verbeterd

Oh en heb een hoesje gekocht bij de MM de Valenta Pocket Black 18 past echt prima
Opzicht een mooi hoesje, maar ik wacht toch liever op een hoes waar ik het toestel niet steeds uit hoef te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:56:
[...]

Je irritaties kan ik beamen, zeker je 2e punt. Het is echt irritant dat de 3 puntjes zelf niet oplichten en het licht van de doorzichtige balk zo snel weer uitgaat -O-

Ook de bijgeleverde browser vind ik niet lekker werken, vooral het scrollen van webpagina's gaat met een vertraging loopt gewoon niet lekker. Iemand toevallig ervaring met Firefox? ;)
Opera al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
SaN schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:08:
[...]

Opera al eens geprobeerd?
Opera vind ik ook een topbrowser tot ICS uit is en we over kunnen op Chrome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik heb al heel erg veel browsers voor android geprobeerd. Zeker alle grote. De meeste hebben wel een unieke feature die erg handig is, maar ik kom toch altijd weer terug bij Opera. Snel, simpel en overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik voor mijn e-mails een andere beltoon kiezen dan voor mijn smsjes? Bij de geluidopties kan ik alleen de beltoon van de ''meldingen'' aanpassen, maar niet specifiek van mijn e-mail en sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matteklopper
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-08-2023
w00t mijn eerste post hier op tweakers, hoop er nog een paar meer te plaatsen in de toekomst ;) .

Móest gewoon een profiel aanmaken om een beetje mee te kunnen praten over deze fantastische telefoon. Heb hem vanmiddag opgehaald bij TPH in Zeist. Eerste indruk: wow! Kom van een X10 (2 jaar oud) die langzaam aan een beetje op zijn achterste benen begon te lopen maar wat een verbetering deze phone zeg! Heerlijke "snappy" controls, fantastisch scherm, camera indrukwekkend, kortom: ben een zeer tevreden man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik ben ook bijna om, en hoor vrijwel alleen maar goede verhalen over de s. Las net in een review van Engadget dat zij niet helemaal tevreden zijn met de afwerking; 'A more serious problem with the Xperia S' hardware isn't the way it looks, but the way it's built. There are seams everywhere, where plastic meets plastic around the translucent bar, around the port covers, around the scratch resistant screen and around the rear cover.These gaps attract dust, make the device feel unfairly cheap considering the high quality materials, and occasionally cause the port covers to pop open if they catch on your finger or pocket'.

Aangezien ik de telefoon nog niet heb mogen vasthouden moet ik met tot de Tweakers wenden die hem al wel hebben :) , (zowel de mm als de phonehouse in Groningen) hebben hem niet.

Hoe is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matteklopper
De bouwkwaliteit is absoluut niet verkeerd. Hij mist naar mijn idee wel de rebuustheid van bijvoorbeeld een Iphone 4(s). M.n. de achterkant voelt wat "plastic" aan. Overall maakt de telefoon wel een stevige indruk. Gaten en kieren zoals hierboven beschreven en het open poppen van port covers heb ik nog niet meegemaakt maarja heb de telefoon pas een paar uur 8)7. Wellicht komt dit nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
SaN schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:29:
Ik heb al heel erg veel browsers voor android geprobeerd. Zeker alle grote. De meeste hebben wel een unieke feature die erg handig is, maar ik kom toch altijd weer terug bij Opera. Snel, simpel en overzichtelijk.
Nee nog niet, maar ik hoor er wel erg goede dingen over. Heeft Opera een goede Flash ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:50:
[...]

Nee nog niet, maar ik hoor er wel erg goede dingen over. Heeft Opera een goede Flash ondersteuning?
dolphin browser. echt geweldig.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Matteklopper schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:34:
w00t mijn eerste post hier op tweakers, hoop er nog een paar meer te plaatsen in de toekomst ;) .

Móest gewoon een profiel aanmaken om een beetje mee te kunnen praten over deze fantastische telefoon. Heb hem vanmiddag opgehaald bij TPH in Zeist. Eerste indruk: wow! Kom van een X10 (2 jaar oud) die langzaam aan een beetje op zijn achterste benen begon te lopen maar wat een verbetering deze phone zeg! Heerlijke "snappy" controls, fantastisch scherm, camera indrukwekkend, kortom: ben een zeer tevreden man :D
Wat dacht je van mij dan, ik kom van een Nokia N900, waar ik overigens wel erg veel plezier van heb gehad hoor, maar zo'n Xperia S is toch wel een heel ander kaliber ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
mjkmobI schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:39:
Ik ben ook bijna om, en hoor vrijwel alleen maar goede verhalen over de s. Las net in een review van Engadget dat zij niet helemaal tevreden zijn met de afwerking; 'A more serious problem with the Xperia S' hardware isn't the way it looks, but the way it's built. There are seams everywhere, where plastic meets plastic around the translucent bar, around the port covers, around the scratch resistant screen and around the rear cover.These gaps attract dust, make the device feel unfairly cheap considering the high quality materials, and occasionally cause the port covers to pop open if they catch on your finger or pocket'.

Aangezien ik de telefoon nog niet heb mogen vasthouden moet ik met tot de Tweakers wenden die hem al wel hebben :) , (zowel de mm als de phonehouse in Groningen) hebben hem niet.

Hoe is jullie mening hierover?
De bouwkwaliteit is gewoon prima! :) Althans vooralsnog, ik heb het toestel pas 2 dagen ;)

Je kan het niet vergelijken met de iPhone 4/4S, maar dat is dan ook van een heel ander materiaal gemaakt.Wat betreft de "gaps" waar Engadget het over heeft, heb ik bij mijn toestel helemaal geen last van. Waarschijnlijk hadden zij een demo model waarbij de afwerking niet helemaal goed was.

Nogmaals, maak je maar geen zorgen over de afwerking en bouwkwaliteit, deze zit wel snor. Hoe het zit met de kwaliteit van de gebruikte materialen durf ik nog niet te zeggen. Eens kijken of deze mijn Nokia N900 kan evenaren, deze heb ik ruim 2 jaar gebruikt en is nog als nieuw! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
raydekok schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:51:
[...]

dolphin browser. echt geweldig.
Gelukkig keuze zat (Firefox, Opera, Dolphin, Chrome) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matteklopper
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:51:
[...]

Wat dacht je van mij dan, ik kom van een Nokia N900, waar ik overigens wel erg veel plezier van heb gehad hoor, maar zo'n Xperia S is toch wel een heel ander kaliber ;)
Hehe :) . Was persoonlijk erg bang dat ik de Xperia S te groot zou vinden, heb altijd geroepen dat de telefoons tegenwoordig echt te groot aan het worden zijn. Bigger = better mentaliteit. Lang getwijfeld of ik de Sony moest nemen of toch voor bv een Iphone moest gaan. Vanmiddag de knoop doorgehakt en ondanks dat hij toch behoorlijk groter is dan mijn X10 merk ik het eigenlijk nu al niet meer, formaat went echt super snel. In dit geval is bigger dus inderdaad better ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:31:
Hoe kan ik voor mijn e-mails een andere beltoon kiezen dan voor mijn smsjes? Bij de geluidopties kan ik alleen de beltoon van de ''meldingen'' aanpassen, maar niet specifiek van mijn e-mail en sms.
In het hoofinstellingenmenu van Android vind je in principe geen appspecifieke instellingen. Die vind je bij Android in het instellingenmenu van de desbetreffende apps. Er wordt vanuit gegaan dat iedere app de mogelijkheid biedt om eigen notificatievoorkeuren in te stellen. Biedt een app die mogelijkheid niet of maak je daar geen gebruik van, dan gelden de centraal ingestelde voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
ik zit nu nog met een nokia 5530, de telefoon vindt skype, whatsapp en opera mobile tegelijk toch te veel en crasht iedere keer of sluit alle applicaties. De camera knop op de telefoon werkt niet goed meer, moet echt heel hard drukken en dan hopen dat ie het doet... deze telefoon heeft trouwens ook een klepje voor de micro usb aansluiting dus ik zal me niet gaan ergeren aan de klepjes. camera van 3mp... kan niet wachten tot ik um heb. Over een heel ander kaliber gesproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:31:
Ik gebruik op mijn Desire HD 'go sms pro' wat je gratis kan vinden op de market.
Gratis, overzichtelijk en je kan een ander geluid selecteren voor sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiraj_panosian
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-04-2015
Ik had dus 5 dode subpixels nu heb ik hem geruilt voor eentje met 2 waarbij 1 groot is -.- WTF moet ik doen, ik heb 503 euro betaald omdat ik hem persé in het wit wou... En dan krijg ik een telefoon met dode subpixels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
hiraj_panosian schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:11:
Ik had dus 5 dode subpixels nu heb ik hem geruilt voor eentje met 2 waarbij 1 groot is -.- WTF moet ik doen, ik heb 503 euro betaald omdat ik hem persé in het wit wou... En dan krijg ik een telefoon met dode subpixels!
Weer ruilen of terug brengen en geld terug krijgen omdat het product niet voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 15-09 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Terug gaan naar de winkel. Laten zien dat er dode pixels zijn. Dan vraag je om een ander exemplaar en eis dat je in de winkel dat je bij het nieuwe toestel wil zien dat hier geen dode pixels opzitten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Deze telefoon heeft een beeldscherm met een PPI-waarde die zo hoog is dat je de individuele pixels niet meer met het blote oog kunt onderscheiden. Als jij dus met het blote oog iets kunt zien dat lijkt op een dode subpixel, dan zie je in werkelijkheid dus een cluster beschadigde pixels.

Ik zou het toestel dus nog een keer omruilen en het scherm in de winkel al controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
dasooktoevallig schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:21:
[...]

Deze telefoon heeft een beeldscherm met een PPI-waarde die zo hoog is dat je de individuele pixels niet meer met het blote oog kunt onderscheiden. Als jij dus met het blote oog iets kunt zien dat lijkt op een dode subpixel, dan zie je in werkelijkheid dus een cluster beschadigde pixels.

Ik zou het toestel dus nog een keer omruilen en het scherm in de winkel al controleren.
Deze telefoon heeft een beeldscherm met een PPI-waarde die zo hoog is dat je de individuele pixels niet meer zeer moeilijk met het blote oog kunt onderscheiden ;)

Precies wat hier wordt gezegd, gewoon vragen of je het scherm ter plekke mag controleren. Voor een toestel van €500+ zou ik ook geen genoegen nemen met een dode pixels en zeker niet als het er meerdere zijn. Dit heb ik destijds ook bij mijn Nokia N900 gedaan :)

Mag ik trouwens vragen waar je het witte toestel hebt aangeschaft? Mijn vriendin zou graag het witte model willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand al leuke accessoires gespot voor het toestel? Zoals een docking ofzo.

Het accessoires topic is dood, dus ik vraag het hierzo maar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Rakkerzero schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:39:
Iemand al leuke accessoires gespot voor het toestel? Zoals een docking ofzo.

Het accessoires topic is dood, dus ik vraag het hierzo maar.
Een docking/cradle zou voor mij ook een welkome accessoire zijn, maar dit zit er denk ik niet in vanwege het stofklepje voor de Micro-USB connector. Zowel de Xperia U als de Xperia P krijgen wel een cradle/dock (deze hebben waarschijnlijk geen klepjes voor de USB connectors) -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02-2024
Voor de Xperia S is er ook de LiveDock van Sony(-Ericsson) dat ook geschikt is voor de Arc.
http://www.sonymobile.com...edock-multimedia-station/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiraj_panosian
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-04-2015
Goed plan, is het verstandig om dan niet de tmo winkel in Dordt maar die van Zwijndrecht te proberen, misschien dat zij een andere batch hebben. Ik vind het toestel echt te gek, ik hoop dat het dit keer lukt met omruilen en anders wordt het geld terug, kan me me god niet bedenken wat voor toestel ik dan moet nemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:29:
[...]Deze telefoon heeft een beeldscherm met een PPI-waarde die zo hoog is dat je de individuele pixels niet meer zeer moeilijk met het blote oog kunt onderscheiden ;)
Dat is een interessante discussie. :)

http://blogs.discovermaga...ng-the-iphone-resolution/

Als jij op de Xperia S individuele pixels kunt zien feliciteer ik je graag met je uitzonderlijk goede ogen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ardjet2174 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:02:
Voor de Xperia S is er ook de LiveDock van Sony(-Ericsson) dat ook geschikt is voor de Arc.
Ik heb zo'n LiveDock, en het is maar niets. Leuk om langs je TV te leggen en te gebruiken met een muis en toetsenbord, maar als je 't gewoon als laaddock wilt gebruiken is het geweldig omslachtig. Mijn Arc en Neo blijven er heel slecht in staan omdat de USB-kabel die erin zit veel te stijf is. Beetje een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Ardjet2174 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:02:
Ik zie nergens dat deze compatible is met de Xperia S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
dasooktoevallig schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:21:
[...]

Dat is een interessante discussie. :)

http://blogs.discovermaga...ng-the-iphone-resolution/

Als jij op de Xperia S individuele pixels kunt zien feliciteer ik je graag met je uitzonderlijk goede ogen! ;)
Ik dank u! ;) maar ook echt kantje boord hoor en alleen van heel dichtbij! Ik heb natuurlijk als Chinees zijnde wel een streepje voor, mijn ogen zijn standaard al een beetje dicht geknepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:24:
[...]

Ik zie nergens dat deze compatible is met de Xperia S
Nee, ik ook niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LiveDock is universeel, en gaat met elk Android-toestel met USB-OTG gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
AmbroosV schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:35:
LiveDock is universeel, en gaat met elk Android-toestel met USB-OTG gewoon werken.
Ik heb toch liever een dock/cradle die speciaal voor de Xperia S is ontwikkeld ;) Ervan uitgaande dat de USB connector in het midden van de dock zit, lijkt het mij voor het aanzicht een stuk minder mooi als je hierop een Xperia S in klikt, aangezien de Micro-USB connector van de Xperia S niet in het midden zit, maar meer aan de linker kant, waardoor het toestel naar rechts geschoven zit op de dock. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Philips heeft een dock met een verschuifbare aansluiting:

http://www.philips.nl/c/a...-android-as351_12/prd/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Laatst online: 13-09 20:02
@Phonehouse Xperia S bezitters

Welke branding versie software zit er op jullie Xperia S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Ik vind trouwens de originele screenprotector van de Xperia S (ja deze zit er echt op damens en heren, kijk maar goed langs de rand van het scherm ;)) niet echt lekker swipen/scrollen. De screenprotector is simpel weg niet glad genoeg. Hebben meer mensen hier "last" van? Ik zit te twijfelen om de screenprotector gewoon te verwijderen samen met dat stomme stofklepje van de USB connector :+

Ook heb ik bij de standaard internet browser dat deze de webpagina's niet goed scrolled/swiped, vaak reageert deze niet goed op een veeg beweging en zit er een kleine vertraging in wat erg irritant is :( Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wel slim bedacht van Philips ;) Smaken verschillen, maar ik vind het niet echt mooi en zeker niet voor dat bedrag. Een Sony Xperia S in een Philips dock vind ik ook een beetje raar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:50:
@Phonehouse Xperia S bezitters

Welke branding versie software zit er op jullie Xperia S ?
Ik heb ook mijn Xperia S bij de PhoneHouse vandaan, maar hoe check je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:44:
[...]

Ik heb toch liever een dock/cradle die speciaal voor de Xperia S is ontwikkeld ;) Ervan uitgaande dat de USB connector in het midden van de dock zit, lijkt het mij voor het aanzicht een stuk minder mooi als je hierop een Xperia S in klikt, aangezien de Micro-USB connector van de Xperia S niet in het midden zit, maar meer aan de linker kant, waardoor het toestel naar rechts geschoven zit op de dock. Klopt dit?
LiveDock is gewoon een plastieken houdertje met een kleine USB-kabel eraan vast. Daarom dat het zo nutteloos is als je 't mij vraagt, veel te veel werk.
Afbeeldingslocatie: http://www.ubergizmo.com/wp-content/uploads/2011/06/livedock.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mykCv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.prepaymania.co.uk/capsta/photo2/sony-ericsson-dk10-livedock-multimedia-station-white-d2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:57:
[...]

Als je tien minuutjes hebt, stuur mij eventjes een PM. Ik heb een login voor de servicesoftware van Sony, en daarin kan ik zien hoe je customization officiëel noemt! (Teamviewer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
AmbroosV schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:58:
[...]

LiveDock is gewoon een plastieken houdertje met een kleine USB-kabel eraan vast. Daarom dat het zo nutteloos is als je 't mij vraagt, veel te veel werk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor de opheldering! :Y) Maar dan is die dock inderdaad best nutteloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:57:
[...]

*#*#7378423#*#*

is makkelijk te onthouden door

*#*#SERVICE#*#*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:03:
[...]

*#*#7378423#*#*

is makkelijk te onthouden door

*#*#SERVICE#*#*
Bedankt voor de tip! Ik heb nu een heel menu voor me, wat wil je weten en waar kan ik het vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:08:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik heb nu een heel menu voor me, wat wil je weten en waar kan ik het vinden?
Service info
Software info

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:08:
[...]

Service Info > Software Info, als je daar een screenshot van kan uploaden weten we al een beetje meer, maar voor alle details zou ik eens een kijkje willen nemen met EMMA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
LT26 6.0.A.3.67 Generic UK (1257-3921):
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2327_1.pngAfbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2327.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2325_4.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2326_1.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2326_2.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2326_3.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2324.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2325.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2325_1.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2325_2.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_2325_3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben bezig met een backup aan het maken van de t-mobile versie. Ik heb nu de UK versie er op gezet en zal zo me backup weer terug flashen om te kijken of dat werkt :) zo ja en kan hem ook via PCC weer resetten dan zal ik hem ergens hosten voor jullie :) wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:10:
[...]

Service info
Software info
Give me a minute ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:11:
Ik ben bezig met een backup aan het maken van de t-mobile versie. Ik heb nu de UK versie er op gezet en zal zo me backup weer terug flashen om te kijken of dat werkt :) zo ja en kan hem ook via PCC weer resetten dan zal ik hem ergens hosten voor jullie :) wel zo handig.
mijne werkt, het is wel 511 mb groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem is een beetje dat dat servicemenu bijna altijd alleen maar Generic World aangeeft. Zolang we geen index hebben van de customization-nummers weten we nog altijd niet wat die betekenen. In EMMA kan ik de regionaam van de firmware zien, en daarmee weet je een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:15:
[...]

mijne werkt, het is wel 511 mb groot
ja de mijne werkt, ook, maar heb jij er partition-image.sin bijzitten want als ik die probeer te flashen geeft hij een foutmelding :) maar goed ik heb net engelse er op gezet, en nu weer de t-mobile versie en hij boot gewoon dus hij zal het verder wel doen :D Ik heb een ftp met 50mbit upload zal zo wel ff account maken voor tweakers :)

Mijne is trouwens 500mb groot :)

[ Voor 3% gewijzigd door WeAreLegion op 10-03-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:17:
[...]

ja de mijne werkt, ook, maar heb jij er partition-image.sin bijzitten want als ik die probeer te flashen geeft hij een foutmelding :) maar goed ik heb net engelse er op gezet, en nu weer de t-mobile versie en hij boot gewoon dus hij zal het verder wel doen :D Ik heb een ftp met 50mbit upload zal zo wel ff account maken voor tweakers :)

Mijne is trouwens 500mb groot :)
nee heb die er niet in zitten, heb wel de goede loader.sin, anders gaf ie een error.
zal zo plaatje uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:24:
[...]

nee heb die er niet in zitten, heb wel de goede loader.sin, anders gaf ie een error.
zal zo plaatje uploaden
is goed laat maar even zien aub, kan ik even vergelijken of het de zelde is verder, de juiste loader.sin heb ik idd ook van xda afgehaald anders gaat het zoiezo niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:25:
[...]
is goed laat maar even zien aub, kan ik even vergelijken of het de zelde is verder, de juiste loader.sin heb ik idd ook van xda afgehaald anders gaat het zoiezo niet goed :)
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_Schermafdrukop2012-03-10212304.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok thanks, ik heb simlock.ta er ook bij zitten maar die upload hij verder niet dus dat maakt niet uit :) maar goed weet ik in iedergeval dat ik altijd terug kan. heb je hem ook bootlock gedaan nou ja unlock in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:32:
[...]
Ok thanks, ik heb simlock.ta er ook bij zitten maar die upload hij verder niet dus dat maakt niet uit :) maar goed weet ik in iedergeval dat ik altijd terug kan. heb je hem ook bootlock gedaan nou ja unlock in dit geval?
voor flash is bootloader unlock niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:33:
[...]

voor flash is bootloader unlock niet nodig
Niet voor die flash inderdaad :) maar vroeg me af of je dat gewoon gedaan had dus even los van het flashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:35:
[...]
Niet voor die flash inderdaad :) maar vroeg me af of je dat gewoon gedaan had dus even los van het flashen :D
Nee, ik wil trackiD gebruiken :)
zie dat bij UK firmware dat Astro is meegeleverd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wai_AM op 10-03-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Nee, gebruik trackiD

zie dat bij UK firmware dat Astro is meegeleverd :)
Ja klopt, ik gebruik dat trackID verder niet daar heb ik andere app voor, maar goed ik wacht verder nog wel heel even tot nu toe dat hij het wel ok even batterij wat meer opladen watn die loopt soms wel wat snel leeg (althans met t-mobile versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Alstu!

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/7762807/640/7762807.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/7762836/640/7762836.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/7762850/640/7762850.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/7762857/640/7762857.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/7762864/640/7762864.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/7762870/640/7762870.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/7762877/640/7762877.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/7762877/640/7762877.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/7762895/640/7762895.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/7762903/640/7762903.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/7762919/640/7762919.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
De enige branded die er op het moment is is die van t-mobile zelf de rest is dat volgens mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Zo te zien heb je 1257-1993 branding, welke naam dat heeft weet ik niet, zal misschien wel de GENERIC NL kunnen zijn.

LT26_6.0.A.3.67_Generic_UK_(1257-3921)
Xperia_S_6.0.A.3.62_T-Mobile_NL_(1257-8171)

[ Voor 13% gewijzigd door Wai_AM op 10-03-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:45:
[...]

Zo te zien heb je 1257-1993 branding

Euh... en is dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:45:
[...]

Zo te zien heb je 1257-1993 branding, welke naam dat heeft weet ik niet, zal misschien wel de GENERIC NL kunnen zijn.

T-Mobile??? Ik heb een Vodafone abonnement! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hij zei dat 1993 branding, die t-mobile heeft een andere bij de les blijven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:47:
[...]

T-Mobile??? Ik heb een Vodafone abonnement! :S
de 2 onderaan is wat ik weet , die van jou is niet T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:48:
Hij zei dat 1993 branding, die t-mobile heeft een andere bij de les blijven haha
My bad! Sorry guys! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Hebben jullie trouwens ook "last" van de originele screenprotector van de Xperia S? Ik vind deze namelijk niet echt lekker swipen/scrollen. De screenprotector is simpel weg niet glad genoeg. Ik zit te twijfelen om de screenprotector gewoon te verwijderen? Iemand al ervaringen hiermee? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:54:
Hebben jullie trouwens ook "last" van de originele screenprotector van de Xperia S? Ik vind deze namelijk niet echt lekker swipen/scrollen. De screenprotector is simpel weg niet glad genoeg. Ik zit te twijfelen om de screenprotector gewoon te verwijderen? Iemand al ervaringen hiermee? >:)
geen last van, btw als je op de aan/uit knop drukt kan je gewoon screenshot maken van het scherm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:13
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:54:
Ik heb hem eraf gehaald nog voordat ik de telefoon voor de eerste keer had opgestart haha. Ik heb het niet zo op screenprotectors. Bij mijn nokia 5800 die ik toen had waren ze wel nodig omdat op het scherm supersnel krassen kwamen. Op mijn Desire heb ik geen screenprotector gehad en het scherm is nog steeds als nieuw. Dit zal bij de Xperia wel niet anders zijn. Zolang je het toestel niet met scherpe voorwerpen in de broekzak doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:00:
[...]

geen last van, btw als je op de aan/uit knop drukt kan je gewoon screenshot maken van het scherm. :)
Hoe doe je dat dan? Als ik op de aan/ui knop drukt gaat mijn scherm alleen aan/uit :+
Sorry hoor, ik ben nog echt een noob wat betreft Android, ik ben net eergisteren van een Nokia N900 overgestapt naar een Xperia S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
BaBy-G schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:15:
[...]

Hoe doe je dat dan? Als ik op de aan/ui knop drukt gaat mijn scherm alleen aan/uit :+
Sorry hoor, ik ben nog echt een noob wat betreft Android, ik ben net eergisteren van een Nokia N900 overgestapt naar een Xperia S
bedoel ingedrukt houden, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
maukoo schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:01:
[...]

Ik heb hem eraf gehaald nog voordat ik de telefoon voor de eerste keer had opgestart haha. Ik heb het niet zo op screenprotectors. Bij mijn nokia 5800 die ik toen had waren ze wel nodig omdat op het scherm supersnel krassen kwamen. Op mijn Desire heb ik geen screenprotector gehad en het scherm is nog steeds als nieuw. Dit zal bij de Xperia wel niet anders zijn. Zolang je het toestel niet met scherpe voorwerpen in de broekzak doet.
Bedankt voor de info, maar met zo'n mooi toestel ben ik toch nog wat huiverig. Ik wil nog heel even de kat uit de boom kijken ;) Gaat het scrollen/swipen goed?

[ Voor 3% gewijzigd door BaBy-G op 10-03-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
maukoo schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:01:
[...]

Hoe heb jij dat gedaan? Hij zit bij mij echt muurvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:18:
[...]

bedoel ingedrukt houden, sorry.
Lol! En ik zonet maar capriolen uithalen om die foto's van die screenshots te maken!!! :+ Ik vond jou screenshots er al verdacht goed uitzien! Bedankt voor de tip iig! d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door BaBy-G op 10-03-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Is het materiaal van de zwarte versie eigenlijk hetzelfde als van de witte versie? Het lijkt op foto's namelijk verschillend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Croccifixio83 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:54:
Is het materiaal van de zwarte versie eigenlijk hetzelfde als van de witte versie? Het lijkt op foto's namelijk verschillend te zijn.
Lijkt me sterk dat de zwarte versie verschilt van de witte versie buiten de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Laatst online: 13-01 11:53
Rakkerzero schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:57:
[...]

Lijkt me sterk dat de zwarte versie verschilt van de witte versie buiten de kleur.
Hoezo dat? Bij de Galaxy s2 is dat bijvoorbeeld ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
De witte versies en zwarte zijn volgens mij in dit geval het zelfde omdat ze alle 2 branded voor t-mobile zijn dus daar zal je volgens mij geen verschillen in vinden (kan me vergissen hoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Paar vraagjes:

- Hoe kun je je internetverbruik zien? ik wil graag weten hoeveel mb's ik verbruik
- Hoe kun je de haptische feedback uitzetten tijdens het smsen? heb 'm al uit gezet bij instellingen maar toch trilt hij nog :S
- Hoe kun je de taakbeheer openen? En actieve applicaties afsluiten?

Ik kom van de Samsung s8500 en ik moet zeggen.. qua specs ben ik zeer tevreden over de Xperia S, maar qua besturingssysteem vind ik het maar een rommeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Venta schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:27:
Paar vraagjes:

- Hoe kun je je internetverbruik zien? ik wil graag weten hoeveel mb's ik verbruik
- Hoe kun je de haptische feedback uitzetten tijdens het smsen? heb 'm al uit gezet bij instellingen maar toch trilt hij nog :S

Ik kom van de Samsung s8500 en ik moet zeggen.. qua specs ben ik zeer tevreden over de Xperia S, maar qua besturingssysteem vind ik het maar een rommeltje!
Internetverbruik: normaal is er ergens een datamonitor-app. Als die er niet is moet je die eens gaan zoeken op Google Play, Sony (Ericsson) maakt er zelf eentje die erg goed is: https://play.google.com/s...csson.android.datamonitor

Haptic feedback: In de instellingen van je toetsenbord kan je dit uitzetten. Instellingen > Taal en Toetsenbord > Internationaal toestenbord/Xperia-toetsenbord > Trillen bij indrukken.

Taakbeheer: zit er standaard niet in en heb je ook niet nodig. Android beslist zelf wat blijft draaien en wat niet, en in het algemeen werkt dat erg goed. Task killers zijn op de recente Android-versies nutteloos, en kunnen zelfs een negatief effect hebben.

Android is eventjes wennen, zeker als je van Bada komt, maar eens je echt met Apps begint ga je snel merken waar de power echt zit! Er is gewoon niets wat niet kan op Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
@AmbroosV

Super..! Bedankt voor je hulp, toch wel handig zo'n forum als er mensen zijn die zo snel kunnen antwoorden :)

Kun je trouwens ook het aantal startschermen wijzigen? Het zijn er standaard 5 maar 3 is genoeg voor mij. Was nog vergeten te vragen in vorige post ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Venta op 10-03-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
AmbroosV schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:32:
[...]Taakbeheer: zit er standaard niet in en heb je ook niet nodig. Android beslist zelf wat blijft draaien en wat niet, en in het algemeen werkt dat erg goed. Task killers zijn op de recente Android-versies nutteloos, en kunnen zelfs een negatief effect hebben.
Helemaal eens met wat AmbroosV hier zegt. M.b.t. taakbeheer heb ik nog een kleine aanvulling. Af en toe kan het zijn dat je een buggy app geïnstalleerd hebt die je even moet killen. Daarvoor heb je geen aparte taakbeheerder nodig, want die mogelijkheid zit in de systeeminstellingen onder Applicaties Beheren. Als je de gegevens van een app bekijkt zie je daar een knop "Gedwongen stoppen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Paar vraagjes:

Er staat standaard een app op genaamd Dataverbruik waarmee je je dataverbruik kan tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
N
Paar vraagjes:

Ik kom van de Samsung s8500 en ik moet zeggen.. qua specs ben ik zeer tevreden over de Xpea S, maar qua besturingssysteem vind ik het maar een rommeltje!
Er us een app beschikbaar om je dataverkeer in te zien. Deze heet "datacontrole" en staat gewoon in je app drawer.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
riotrick schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:41:
N
[...]

Er us een app beschikbaar om je dataverkeer in te zien. Deze heet "datacontrole" en staat gewoon in je app drawer.
Stond er iig niet standaard op. Heb 'm nu wel gedownload en ben daar wel blij mee..

Moet je voor het synchroniseren met Outlook agenda ook een app downloaden of kan dat automatisch?

(sorry ben nieuw op android)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Iemand al de smart tags geprobeerd? Werkt dat een beetje?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Dataverbruik zit niet standaard op T-Mobile branding. zie screenshots.

@AmbroosV , kan je TS updaten met service menu etc?

[ Voor 28% gewijzigd door Wai_AM op 10-03-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Laatst online: 11:55
mir4dor schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:54:
Iemand al de smart tags geprobeerd? Werkt dat een beetje?
Geprobeerd, gelijk aangemaakt, 1tje voor thuis, 2tje voor buitenhuis. Bevalt me goed! Contact met Sony gehad wanneer je zelf losse kon kopen, wisten ze niet. Wil er meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Venta schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:46:
[...]

Stond er iig niet standaard op. Heb 'm nu wel gedownload en ben daar wel blij mee..

Moet je voor het synchroniseren met Outlook agenda ook een app downloaden of kan dat automatisch?

Stond er bij mij standaard al op. Overigens zit de functionaliteit in ice cream sandwich al standaard verwerkt. Maar das voor na de toekomstige update.

Syncen met outlook kan met de bijgeleverde software. In pc companion vind je een sync tool. Maar als je bv je spul op een exchange server hebt staan, kun je ook gewoon daar mee verbinden.

Ik gebruik zelf gmail en Google agenda, dat staat allemaal in de cloud en is vanaf al m'n pc's en telefoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Fedde schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:00:
[...]

Geprobeerd, gelijk aangemaakt, 1tje voor thuis, 2tje voor buitenhuis. Bevalt me goed! Contact met Sony gehad wanneer je zelf losse kon kopen, wisten ze niet. Wil er meer!
Je kunt overigens elke schrijfbare nfc tag gebruiken met die app. Even de url van zon smart tag erop schrijven en het werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Venta schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:46:
[...]

Dit zou ik ook graag willen weten. Voor mijn vriendin, die graag het witte model van de Xperia S wilt hebben, is dit een vereiste. Op haar werk gebruikt ze namelijk Outlook 2007 + Business Contact Manager

Kan Android (Gingerbread/ICS) "out of the box" goed en vooral volledig syncen met Outlook 2007 en de Business Contact Manager add-on? Haar huidige telefoon (iPhone 3GS) doet dit namelijk maar gedeeltelijk. Een goede app, eventueel een betaalde versie, is ook welkom, als het maar goed werkt :)

[ Voor 3% gewijzigd door BaBy-G op 11-03-2012 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
riotrick schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:03:
[...]Je kunt overigens elke schrijfbare nfc tag gebruiken met die app. Even de url van zon smart tag erop schrijven en het werkt prima.
Op deze pagina staan een paar webshops die NFC tags verkopen in allerhande soorten en maten:

http://www.jwksoftware.com/nfc-tags

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android is vooral goed in syncen met online servers, niet zo goed met desktop apps...
Je kan eens proberen met MyPhoneExplorer, daar had ik met mijn oude Sony Ericssons erg goede ervaringen mee, en het werkt nu met alle Androids.
http://www.fjsoft.at/en/downloads.php

CompanionLink lijkt ook interessant, maar ik heb er geen ervaring mee en het is vrij duur:
http://www.companionlink.com/
CompanionLink gebruikt een eigen CRM-app (DejaOffice) om alles goed te kunnen weergeven op Android. De ingebouwde contacten-app is niet zo goed met het onderverdelen van contacten in groepen etc...

De beste methode is alles syncen met GMail of met een Exchange-server...

[ Voor 17% gewijzigd door AmbroosV op 11-03-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dasooktoevallig schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:22:
[...]

Op deze pagina staan een paar webshops die NFC tags verkopen in allerhande soorten en maten:

http://www.jwksoftware.com/nfc-tags
Denk dat ik lading van die android logo nfc tags koop die vind ik er nog wel beste bij passen en zijn niet duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik kan geen enkele (echt) nuttige toepassing bedenken voor de nfc tags. Wat doen jullie ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
AmbroosV schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:35:
Android is vooral goed in syncen met online servers, niet zo goed met desktop apps...
Je kan eens proberen met MyPhoneExplorer, daar had ik met mijn oude Sony Ericssons erg goede ervaringen mee, en het werkt nu met alle Androids.
http://www.fjsoft.at/en/downloads.php

CompanionLink lijkt ook interessant, maar ik heb er geen ervaring mee en het is vrij duur:
http://www.companionlink.com/
CompanionLink gebruikt een eigen CRM-app (DejaOffice) om alles goed te kunnen weergeven op Android. De ingebouwde contacten-app is niet zo goed met het onderverdelen van contacten in groepen etc...

De beste methode is alles syncen met GMail of met een Exchange-server...
Hoi AmbroosV,

Bedankt voor de info. Het syncen geschiedt bij haar op het werk helaas alleen lokaal. Om alles vanuit Outlook 2007 eerst te syncen naar Gmail account en daar vandaan weer te syncen naar haar telefoon, ziet ze niet zitten en ik kan haar wat dat betreft geen ongelijk geven.

CompanionLink lijkt mij erg interessant, vooral omdat deze ook de Outlook Business Contact Manager add-on ondersteunt en de prijzen zijn voor zakelijk gebruik nog wel te doen ;) Heeft iemand toevallig ervaringen met deze app? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
WeAreLegion schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:42:
[...]

Denk dat ik lading van die android logo nfc tags koop die vind ik er nog wel beste bij passen en zijn niet duur
Volgens mij zijn er genoeg mede-Tweakers die die nfc-tags niks vinden en wellicht voor een zacht prijsje willen verkopen. Dan heb je tenminste wel originele Xperia nfc-tags ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
SaN schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:46:
Ik kan geen enkele (echt) nuttige toepassing bedenken voor de nfc tags. Wat doen jullie ermee?
Het is volgens mij ook meer bedoeld als handigheidje. Er is volgens mij niks dat je met je telefoon niet kan doen zonder die nfc-tags ;) Je kan ze altijd nog verkopen :)

Pagina: 1 ... 12 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.