Je irritaties kan ik beamen, zeker je 2e punt. Het is echt irritant dat de 3 puntjes zelf niet oplichten en het licht van de doorzichtige balk zo snel weer uitgaatAnheuer schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:24:
Ik heb hem ook in bezit sinds gisteren. Prachtig ding, maar ik mis toch een paar dingen. Wellicht weten jullie raad.
- Op mijn HTC had je de stille stand (dus geen tril en geen geluid), alleen tril en tril+geluid. Ik kan in die widget met wifi, bluetooth, etc. alleen maar tril of geluid selecteren, en dus geen stil. Beetje klooien in settings en nu kan ik alleen maar stil en geluid selecteren en dus geen alleen tril meer. Ik wil graag in een widget alle 3 kunnen selecteren.
- Kun je ergens instellen hoelang die doorzichtige balk blijft branden? Als ik in het donker aan het surfen ben, valt het licht daarvan weg en kan ik niet makkelijk meer die 3 puntjes vinden/zien. Als dat licht van die balk aan staat, kun je je beter oriënteren, maar dat gaat dus veel te snel uit naar mijn idee.
Op zich reageren die knopjes wel goed, maar als je ze niet kunt zien, wordt het lastig. Maar misschien is dat gewenning.
- Kun je die zoom-knopjes (+ en -) weghalen tijdens het surfen. Ik ben altijd gewend om juist net daar te scrollen en dat doet ie nu dus af en toe niet omdat ik dan per ongeluk op dat minnetje druk.
- Als ik de dataverbinding inschakel, krijg ik telkens een waarschuwing dat ik uit moet kijken dat er een kosten berekend kunnen worden. Kan dat ook uit? Beetje onzinnig namelijk.
- Ik zie geen auto-brightness knop. Maar er wordt wel gezegd dat het toestel een lichtsensor heeft om de helderheid bij te stellen. Dus je kunt een gewenste helderheid instellen en het toestel gaat dan wel sowieso wel op basis daarvan de helderheid aanpassen?
Zeer onder de indruk van het scherm, maar deze punten zijn wel een flink nadeel voor me. Hopelijk zijn ze makkelijk op te lossen.

Ook de bijgeleverde browser vind ik niet lekker werken, vooral het scrollen van webpagina's gaat met een vertraging loopt gewoon niet lekker. Iemand toevallig ervaring met Firefox?
Man - a being in search of meaning