Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 14:50
Voor degenen die moeite hebben met de capacitieve knoppen probeer anders net iets boven de puntjes te drukken, daar zit de sensor. Of in plaats van te drukken maak een kleine veeg beweging(onder naar boven) over de knoppen. Op deze manier zit ik vrijwel altijd goed. Ik heb iig geen moeite met de knoppen

[ Voor 3% gewijzigd door Robin64 op 09-03-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

floepie05 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:38:
Misschien kun je er een onder je horloge verstoppen. Dat zou wel cool zullen zijn, gewoon unlocken met je horloge.
Doe het dan gelijk goed en doe er een in je handpalm, pak je je telefoon en is hij ontgrendeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

brilsmurfffje schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:03:
[...]

Doe het dan gelijk goed en doe er een in je handpalm, pak je je telefoon en is hij ontgrendeld
Lijkt me niet zo handig eerlijk gezegd, dus als je je telefoon uitdrukt dan springt hij meteen weer aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net ff geugrade naar 6.0.A.3.67 is kijken wat de eventuale verbeteringen hierin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Ik heb zelf ook niet echt moeite met de capa toetsen, je weet dat je er iets boven moet zitten en daar was ik echt binnen een paar minuten aan gewend.
Dat de back functie nu links ipv rechts zit heb ik wat meer moeite mee maar dat went wel.

Ben er nu de hele middag mee aan het spelen en hij maakt echt een hele goede indruk op me, ben er happy mee dat ik hem heb genomen.

Paar vraagjes alleen, ik zoek me een breuk maar waar kan ik de camera sounds uit/zachter zetten?
En zit er nu een screen protector op? het lijkt we zo en ik vroeg me af of die er ook af kan.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:01:
Zo net ff geugrade naar 6.0.A.3.67 is kijken wat de eventuale verbeteringen hierin zijn.
Dat is de versie die op xda staat of niet? Want voor ons is er namelijk nog geen upgrade, laat maar even weten wat je er van vind, ik heb de files wel op mijn pc staan al.

en @ hierboven ja er zit een screenprotector op kijk maar eens goed naar de randjes daar zie je het

[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 09-03-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:14:
[...]

Dat is de versie die op xda staat of niet? Want voor ons is er namelijk nog geen upgrade, laat maar even weten wat je er van vind, ik heb de files wel op mijn pc staan al.

en @ hierboven ja er zit een screenprotector op kijk maar eens goed naar de randjes daar zie je het
Idd de versie van XDA, tot nu toe niet echt wijzigingen er staan alleen wat extra programma's op van sony.

o.a. de PlayStation software maar die doet het pas vanaf half maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:19:
[...]

Idd de versie van XDA, tot nu toe niet echt wijzigingen er staan alleen wat extra programma's op van sony.

o.a. de PlayStation software maar die doet het pas vanaf half maart.
ok dan ik ben bezig om een versie te maken van t-mobile als backup maar mis de loader.sin maar goed daar kom ik wel achter daarna is het wat makeklijker om dngen te flashen kan je altijd terug naar de t-mobile versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:20:
[...]

ok dan ik ben bezig om een versie te maken van t-mobile als backup maar mis de loader.sin maar goed daar kom ik wel achter daarna is het wat makeklijker om dngen te flashen kan je altijd terug naar de t-mobile versie
Ik heb al een FTF van T-Mobile gecreeerd welke vlgnsmij gewoon geflashed kan worden, als ik deze FTF open staat loader.sin er gewoon bij. Heb m ook zelf gecreerd met FlashTool op de manier zoals beschreven staat op XDA.

Ben m nu aan t uploaden zal de link zo wel aan je doorsturen via PM.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
mmm probeer heem eens te flashen (niet helemaal) maar gewoon kijke of flashtool verder gaat bij doet ie dat niet omdat er geen loader.sin in zit. Zo ja zou je hem ergens kunnen uploaden?

mmmm de mijne heeft dat dus niet en daardoor pakt flashtool hem niet

ah thanks!

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 09-03-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Waarom is het "een versie van XDA"? Het is een net onthuld update direct van Sony, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
floepie05 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:51:
Waarom is het "een versie van XDA"? Het is een net onthuld update direct van Sony, toch?
Ja bedoel de versie die gepost is op xda er is verder niks mee gedaan dat klopt :D is gewoon een officiele update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floepie05 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:51:
Omdat deze file officieel nog niet voor onze NL Xperia S is uitgekomen. Deze is van een UK Xperia vanuit PC Companion gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ahh OK. Misschien kunnen we straks op een update voor ons ook afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel het gevoel dat met de nieuwe firmware 6.0.A.3.67 UK de accu minder snel leegloopt mja kan ook verbeelding zijn ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Rakkerzero schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:24:
Ik heb nog eens zitten zoeken voor die Playstation certified games. Dit is volgens mij waarom die er nog niet op staan of te vinden zijn:

[...]
Thanks! Nog even een maandje wachten dus :)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Xperia's gaan de eerste paar laadbeurten altijd heel (maar echt heel) snel leeg. Na een weekje is de batterijduur op peil. Is zo bij alle modellen uit 2011, en waarschijnlijk hetzelfde met de Xperia S!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Chaos-Zero schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:49:
[...]

Thanks! Nog even een maandje wachten dus :)
Ben nu de vraag nog even aan Sony zelf aan het vragen via hun Helpdesk Livechat. Zal het antwoord straks hierzo wel even posten.

Edit: Vraag kon helaas nog niet beantwoord worden via de livechat, maar ik krijg nog een email van ze wanneer ze een antwoord hebben voor me.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 09-03-2012 17:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Ik heb het toestel inmiddels ook, zeker een aanrader! Ik vroeg me af of andere eigenaren mij kunnen vertellen ofer meerdere beschermfolies op het toestel zitten? Heb het idee dat er namelijk nog 1 op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavier! schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:46:
Ik heb het toestel inmiddels ook, zeker een aanrader! Ik vroeg me af of andere eigenaren mij kunnen vertellen ofer meerdere beschermfolies op het toestel zitten? Heb het idee dat er namelijk nog 1 op zit.
Er zit meestal een beschermfolie die er gemakkelijk afgaat, maar er zit ook nog een échte screenprotector op. En die haal je er best niet af. Als je zelf nog een screenprotector wilt dan breng je die best aan over de standaardscreenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiraj_panosian
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-04-2015
Ik heb hem vandaag gehaald bij t-mo in het wit en er zit een dode pixel op :'( weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeee huilen huilen weeeeeee weeeee morgen omruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
hiraj_panosian schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:09:
Ik heb hem vandaag gehaald bij t-mo in het wit en er zit een dode pixel op :'( weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee weeeeeeeeee huilen huilen weeeeeee weeeee morgen omruilen :(
En dan hopen dat ze gelijk een nieuwe hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vanmiddag met het toestel gespeeld in de lokale Phone House. Was niet onder de indruk, hij lagte tijdens het scrollen van menu's de UI voelt zo gedateerd t.o.v. de Nexus wat ik heb. Android 4.0 moet er snel aankomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:17:
Vanmiddag met het toestel gespeeld in de lokale Phone House. Was niet onder de indruk, hij lagte tijdens het scrollen van menu's de UI voelt zo gedateerd t.o.v. de Nexus wat ik heb. Android 4.0 moet er snel aankomen ;)
Zo heb ik m nog niet ervaren en heb op mijn oude telefoon (Defy) ICS staan en op de Xperia vind ik de menus helemaal niet laggen voor mijn gevoel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Capacitieve knopjes werken hier perfect.

Helaas een dooie pixel (groen puntje op donkere achtergrond), rechts een stukje boven het midden vrij dicht tegen de kant aan.
Moet wel zeggen dat je het eigenlijk niet ziet met die resolutie van dat scherm.

Micro-usb klepje vind ik ook nog steeds een beetje eng, altijd het gevoel dat ik hem eraf trek als ik niet voorzichtig doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Kun je ook het aantal schermen wijzigen? En ik sta ook te trappelen voor 4.0.
Draai ICS ook op mijn desire s. Echt fijn.

Wat is de verwachting voor custom roms? Cyanogen? Toevallig ook een mogelijkheid?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een voucher van tmobile voor die gratis headset. Hierin staat dat je de aankoopbon moet meesturen.
Ik heb mijn abbo online verlengd en heb dus alleen een pakbon. Zou dit voldoende zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
raydekok schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:50:

Wat is de verwachting voor custom roms? Cyanogen? Toevallig ook een mogelijkheid?
Ik denk dat er wel een cyanogen komt ja.
wellicht ook Ligux, en wie weet Miui :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:52:
Ik heb een voucher van tmobile voor die gratis headset. Hierin staat dat je de aankoopbon moet meesturen.
Ik heb mijn abbo online verlengd en heb dus alleen een pakbon. Zou dit voldoende zijn?
pakbon is tevens aankoopbewijs, staat ook onder op de bon 8)7

sry doublepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Razzah schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:53:
[...]

Ik denk dat er wel een cyanogen komt ja.
wellicht ook Ligux, en wie weet Miui :P
Ow vet dan wachten we daar op. Zo stabiel en kaal die Cyanogen dat is heerlijk.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiraj_panosian
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-04-2015
Razzah schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:47:
Capacitieve knopjes werken hier perfect.

Helaas een dooie pixel (groen puntje op donkere achtergrond), rechts een stukje boven het midden vrij dicht tegen de kant aan.
Moet wel zeggen dat je het eigenlijk niet ziet met die resolutie van dat scherm.

Micro-usb klepje vind ik ook nog steeds een beetje eng, altijd het gevoel dat ik hem eraf trek als ik niet voorzichtig doe :P
CORRECTIE: ik heb er dus 5. Pak allemaal een zwarte scherm voor je en kijk of er dode pixels zijn, ik denk dat het normaal is bij zo een resolutie, apple liet toch zien tijdens de tentoonstelling van de iPad dat door de resolutie die pixels kapot gingen. Ik denk dat wij dat hebben hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
hiraj_panosian schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:56:
[...]

CORRECTIE: ik heb er dus 5. Pak allemaal een zwarte scherm voor je en kijk of er dode pixels zijn, ik denk dat het normaal is bij zo een resolutie, apple liet toch zien tijdens de tentoonstelling van de iPad dat door de resolutie die pixels kapot gingen. Ik denk dat wij dat hebben hier!
Damn 5, dat is wel heel zuur.
En dacht dat ik al zielig was met me ene kleine inimini groene pixeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Razzah schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:58:
[...]

Net een foto gemaakt van een zwartvlak. Heb er geen een lijkt het. Hopen dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Met bijna 3 miljoen subpixels is de kans natuurlijk wel groot. Zou jammer zijn als blijkt dat er veel kapotte pixels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:58:
[...]

Hier gelukkig tot nu toe geen "dode" pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb ook nog geen dode pixels gezen op zwarte schermen en dergelijke, bij 1 app zag ik wel iets maar dat versprong dat bleek dus aan app zelf te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
raydekok schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:50:

Cyanogen komt er zeker, een leading dev heeft er ook één namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
http://www.teamhww.nl/2012/03/review-sony-xperia-s/

video review

[ Voor 13% gewijzigd door dirk- op 09-03-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij zullen u een micro simkaart verzenden bij uw bestelling met de Sony Xperia S.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

( het is toch maar goed dat ik dus een mailtje heb gestuurd wat betreft micro sim )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:41
Geweldig toestel, vanmiddag opgehaald, meteen Uk generic geflashed en ben compleet happy ermee! Knoppen ook geen last van en dat scherm, WOW gelukkig ook geen dode pixels als ik die heb wil ik meteen een nieuwe XD
Typ dit nu vanaf de xperia :)

Trouwens een vraag, kreeg hem binnen en meteen begonnen met opladen, toen ging ik na twintig minuten naar een vriend en was de batterij op 34%, toen was ik bij hem en de gsm was op 19% daar dus aan de lader gehangen in de uitstand. Batterij zat op de helft toen ie uitstond maar toen ik m aanzette was ie opeens op 100%, is dit normaal voor de eerste oplaadbeurt?

[ Voor 42% gewijzigd door Lucky0wn op 09-03-2012 20:20 . Reden: typfouten veranderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:15:
Geweldig toestel, vanmiddag opgehaald, meteen Uk generic geflashed en ben compleet happy ermee! Knoppen ook geen last van en dat scherm, WOW gelukkig ook geen dode pixels als ik die heb wil ik meteen een nieuwe XD
Typ dit nu vanaf de xperia :)

Trouwens een vraag, kreeg hem binnen en meteen begonnen met opladen, toen ging ik na twintig minuten naar een vriend en was de batterij op 34%, toen was ik bij hem en de gsm was op 19% daar dus aan de lader gehangen in de uitstand. Batterij zat op de helft toen ie uitstond maar toen ik m aanzette was ie opeens op 100%, is dit normaal voor de eerste oplaadbeurt?
Ik had dit ook de 1e x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Dynamix schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:48:
[...]

[video]
Nice wil dat die dan snel komt hou wel van een strakke Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is normaal. Staat ook in de uitgebreide gebruikers handleiding die al eerder hier gepost is. Zie bladzijde 14 bij het uitroepteken in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:10:
[...]

Ja dat is normaal. Staat ook in de uitgebreide gebruikers handleiding die al eerder hier gepost is. Zie bladzijde 14 bij het uitroepteken in de handleiding.
Daar staat: do not bend the connector while connected to the phone, kan niets vinden over dat laden, ik bedoel dus:

>GSM uit de doos gehaald en meteen aan de lader gehangen zonder aan te zetten
>Van de lader gehaald en aangezet, batterij op 34%
>Toen ie op 19% was aan de lader gehangen en uitgezet
>laadscherm terwijl de gsm uitstaat laat zien: batterij ongeveer half vol
>Telefoon aangezet en de batterij was op 100%

Staat niets over in de manual op internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Fijn dat facebook...... :/
Alle facebook troep staat nu in mijn agenda erbij. Dat wil ik dus niet. Verjaardagen enzo hoef ik echt niet mijn agenda te hebben. Ik kan die items niet eens verwijderen. Wat een onzin...

Hoe krijg ik dat alles wat in de agenda staat enkel van mijn google agenda afkomt?

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 09-03-2012 22:24 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zit facebook er sowieso in? Of kan je dat ook uitzetten?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Galaxy S2 versus Sony Xperia S. Leuke vergelijking: http://www.gsmarena.com/s...alaxy_s_ii-review-734.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:02:
[...]

Daar staat: do not bend the connector while connected to the phone, kan niets vinden over dat laden, ik bedoel dus:

>GSM uit de doos gehaald en meteen aan de lader gehangen zonder aan te zetten
>Van de lader gehaald en aangezet, batterij op 34%
>Toen ie op 19% was aan de lader gehangen en uitgezet
>laadscherm terwijl de gsm uitstaat laat zien: batterij ongeveer half vol
>Telefoon aangezet en de batterij was op 100%

Staat niets over in de manual op internet...
Ik bedoel de Nederlandse handleiding op pagina 14:
http://www-support-downlo...e_NL_LT26_1261-9445.1.pdf

"De batterij wordt eerst een klein beetje ontladen nadat deze volledig is opgeladen en vervolgens na een bepaalde tijd opnieuw opgeladen wanneer de telefoonlader is aangesloten. Hiermee wordt de levensduur van de batterij verlengd. Dit kan ertoe leiden dat laadstatus wordt weergegeven als een niveau onder de 100 procent."

Ik dacht dat je dat bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Jorgen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:25:
Zit facebook er sowieso in? Of kan je dat ook uitzetten?
Geen idee, maar ik het graag doen als dit kan. Ik begin gewoon langzamerhand kwaad te worden op dat kut facebook, omdat ik die verjaardagen niet uit de agenda krijg.

[ Voor 21% gewijzigd door Zeror op 09-03-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
... is dit normaal voor de eerste oplaadbeurt?
Ja, het is heel gebruikelijk bij smartphones dat de batterij-indicator in je besturingssysteem de eerste tijd wat van slag is. Die moet je eerst calibreren. Hier is een oude instructie van HTC die altijd werkt:

http://www.androidworld.n...problemen-calibreren.html

De batterij-indicator van je mobiele besturingssysteem geeft een schatting van het resterende percentage. In het begin is die schatting op geen tot weinig gegevens gebaseerd en kan er flink naast zitten. Normaal gesproken heeft die 3 tot 5 dagen nodig om redelijk betrouwbaar te worden. Je calibreert dus niet de accu zelf, maar de batterij-indicator die je op je scherm ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Dynamix schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:47:
[...]

- Ik ben benieuwd hoe dat na de ICS update is.

- 1280x720 vs 800x480, scheelt natuurlijk ook een heel stuk.

- Denk je dat de klepjes nog soepeler worden na verloop van tijd?
- Daar ben ik ook benieuwd naar, maar ik verwacht zelf geen wonderen.

- Daar heb je helemaal gelijk in! :Y)

- Voor mij is het niet echt een kwestie van soepel of niet soepel (alhoewel nu het toestel nog nieuw is, is het klepje wel extra moeilijk te verwijderen/terug te zetten), maar meer een kwestie van handig/niet handig. Elke keer het klepje eraf halen om het toestel op te laden is gewoon niet handig. Zonder het klepje zou Sony ook nog eens een cradle/dock voor het toestel kunnen ontwikkelen zoals bij bv de Xperia U/P ;)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
floepie05 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:06:
[...]

Heb je al misschien de nieuwste update van eergisteren geflashed?
Nee nog niet, ik heb het toestel ook pas gisteren binnen, maar wellicht helpt dat, iig thanx voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
floepie05 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:20:
Er staat in de "andere" topic meldingen dat die witte gewoon te vrouwelijk is. Is dat echt zo in Nederland? In andere landen is het niet zoveel het geval volgens mij. Ik vind persoonlijk dat die witte een beetje mooier is tenminste wat ik op het internet heb gezien. Zelfs in de mannelijke VS zie je een man vaker met een wit mobieltje dan hier in Nederland bijvoorbeeld. Maar ik zou ook zeggen dat de witte variant van dit toestel met zijn mat oppervlak heel erg wit eruit zien, misschien witter dan die ene gewoon met een glans oppervlak. Twijfels...
Ik vind eerlijk gezegd de witte variant ook ietjes mooier, dat komt omdat het zwarte scherm dan erg mooi eruit springt! Bij de zwarte variant valt het scherm gewoon weg bij de zware behuizing, wat overigens ook als erg mooi kan worden ervaren :Y) Bij het zwarte model komt de doorzichtige balk wel weer beter tot zijn recht.

Wat betreft dat het witte toestel een beetje vrouwelijk overkomt, kan ik wel beamen ;) Dat is ook de reden waarom ik uiteindelijk voor de zwarte heb gekozen (en omdat ik niet nog langer wil wachten ;)) Mijn vriendin gaat nu de witte halen zodra deze uit is :D

[ Voor 3% gewijzigd door BaBy-G op 09-03-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha een kleur is bindend aan je mannelijk/vrouwelijkheid? Lol, als je om de kleur druk loopt te maken kom je eerder als een vrouwtje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
hiraj_panosian schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:09:
Dat was ook mijn grote angst, maar gelukkig is die van mij volledig dode pixels vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
hiraj_panosian schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:56:
[...]

Dat is altijd het eerste wat ik doe bij een nieuwe telefoon/monitor/laptop/TV, maar gelukkig is mijn scherm volledig vrij van dode pixels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan trouwens het geluid van de camera uit? Zit al een tijdje te zoeken, maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Heren/dames,

Misschien een hele domme vraag hoor, maar kunnen de 3 puntjes boven de icoontjes van de doorzichtige balk oplichten? En zo ja, wanneer lichten deze dan op, want bij mij blijven deze puntje gewoon uit -O- en in het donker is het best vervelend.

Bij verschillende reviews meen ik te hebben gezien dat deze kunnen oplichten, maar dat kan ook licht (reflectie) zijn van de camera die het filmpje opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 12:13
BaBy-G schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:24:
Heren/dames,

Misschien een hele domme vraag hoor, maar kunnen de 3 puntjes boven de icoontjes van de doorzichtige balk oplichten? En zo ja, wanneer lichten deze dan op, want bij mij blijven deze puntje gewoon uit -O- en in het donker is het best vervelend.

Bij verschillende reviews meen ik te hebben gezien dat deze kunnen oplichten, maar dat kan ook licht (reflectie) zijn van de camera die het filmpje opneemt.
Dat dacht ik dus ook maar toen ik goed ging bekijken zijn het gewoon een paar puntjes die niet verlicht worden..
Wel jammer, dat zou inderdaad handiger geweest zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
HKnoodle schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:27:
[...]

Dat dacht ik dus ook maar toen ik goed ging bekijken zijn het gewoon een paar puntjes die niet verlicht worden..
Wel jammer, dat zou inderdaad handiger geweest zijn..
Enerzijds ben ik blij met dit nieuws (ik heb geen defect toestel :)), maar anderzijds vind ik echt dat Sony hier een paar steekjes heb laten vallen door het touch gedeelte in de vorm van miniscule puntjes die niet kunnen oplichten boven de icoontjes (die overigens gelukkig wel oplichten) te plaatsen (in het donker is het best vervelend) -O-

[ Voor 11% gewijzigd door BaBy-G op 09-03-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Leuke review! :) Alleen staat er op de 1e pagina bij "Sony Xperia S over Samsung Galaxy S II" bij punt 3 een "fout".

Alhoewel de Xperia S is uitgerust met een hoger geklokte CPU dan de Galaxy SII (1.5GHz vs. 1.2GHz), is de Qualcomm MSM8260 Snapdragon (S3) CPU van de Xperia S gebasseerd op een ARM-Cortex A8, terwijl de Samsung Exynos CPU uit de Galaxy SII gebasseerd is op een ARM-Cortex A9. Theoretisch is de Exynos CPU sneller dan de Snapdragon.

Gelukkig kan de Snapdragon in real life performance de Exynos aardig bijbenen en zelfs op bepaalde vlakken verslaan, mede door de extra 300MHz en de software optimalisaties van Sony. Dit belooft wat voor aankomende ICS update *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:10:
Haha een kleur is bindend aan je mannelijk/vrouwelijkheid? Lol, als je om de kleur druk loopt te maken kom je eerder als een vrouwtje over.
Bindend is een groot woord, maar de kleur draagt zeker bij aan mijn keuze van een toestel. Ik neem aan, ervan uitgaande dat jij een hetero bent, dat een knal roze overhemd met paarse bloementjes ook niet jou voorkeur geniet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:33:
[...]

Ik bedoel de Nederlandse handleiding op pagina 14:
http://www-support-downlo...e_NL_LT26_1261-9445.1.pdf

"De batterij wordt eerst een klein beetje ontladen nadat deze volledig is opgeladen en vervolgens na een bepaalde tijd opnieuw opgeladen wanneer de telefoonlader is aangesloten. Hiermee wordt de levensduur van de batterij verlengd. Dit kan ertoe leiden dat laadstatus wordt weergegeven als een niveau onder de 100 procent."

Ik dacht dat je dat bedoelde.
nee, dat had ik op 't engels ook al gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Dynamix schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:48:
[...]

[video]
Die reporter van dat filmpje _O- wat een clown :+
Die vragen die hij slelt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik heb hem ook in bezit sinds gisteren. Prachtig ding, maar ik mis toch een paar dingen. Wellicht weten jullie raad.

- Op mijn HTC had je de stille stand (dus geen tril en geen geluid), alleen tril en tril+geluid. Ik kan in die widget met wifi, bluetooth, etc. alleen maar tril of geluid selecteren, en dus geen stil. Beetje klooien in settings en nu kan ik alleen maar stil en geluid selecteren en dus geen alleen tril meer. Ik wil graag in een widget alle 3 kunnen selecteren.
- Kun je ergens instellen hoelang die doorzichtige balk blijft branden? Als ik in het donker aan het surfen ben, valt het licht daarvan weg en kan ik niet makkelijk meer die 3 puntjes vinden/zien. Als dat licht van die balk aan staat, kun je je beter oriënteren, maar dat gaat dus veel te snel uit naar mijn idee.
Op zich reageren die knopjes wel goed, maar als je ze niet kunt zien, wordt het lastig. Maar misschien is dat gewenning.
- Kun je die zoom-knopjes (+ en -) weghalen tijdens het surfen. Ik ben altijd gewend om juist net daar te scrollen en dat doet ie nu dus af en toe niet omdat ik dan per ongeluk op dat minnetje druk.
- Als ik de dataverbinding inschakel, krijg ik telkens een waarschuwing dat ik uit moet kijken dat er een kosten berekend kunnen worden. Kan dat ook uit? Beetje onzinnig namelijk.
- Ik zie geen auto-brightness knop. Maar er wordt wel gezegd dat het toestel een lichtsensor heeft om de helderheid bij te stellen. Dus je kunt een gewenste helderheid instellen en het toestel gaat dan wel sowieso wel op basis daarvan de helderheid aanpassen?

Zeer onder de indruk van het scherm, maar deze punten zijn wel een flink nadeel voor me. Hopelijk zijn ze makkelijk op te lossen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anheuer op 10-03-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Xperia s sinds gisteren en ben er zeer tevreden ove

Of je kan instellen hoelang de de balk kan instellen weet ik niet maar dat is even uitzoeken. Je kan op de gsm een handleiding downloaden, misschien staat het daar tussen. Straks eens uitzoeken :-)
Ik heb geen problemen met die knopjes, natuurlijk heb ik er enkele keren naast gedrukt maar dat is even wennen.

Bij het scrollen +- is inderdaad vervelend. Ik ben linkshandig en scroll dus aan de andere kant. Heb ik geen last
Van. Bij sommige gsms kan je instellen of je links of rechtshandig bent. Misschien kan dit bij deze ook en gaat alles dus andersom staan?
van.

Over de dataverbinding. Dit had ik bij de Xperia arc ook. Daar is denk ik niks aan te doen, dit is wel maar miniem dat je dit krijgt.

Ik heb de s de hele nacht aan de lader gehad, toen hij gisteravond anderhalf uur aan de lader hing stond hij op 45%, ik heb hem nu een kwartier van de lader af en heb nog minder dan 15%? Echt raar
Ik las dat meerderen dit hadden de eerste keer? Iemand tips daarvoor?

Dit bericht is getypt met de Xperia s :-D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Is het iemand gelukt om "auto brightness" aan te zetten. Ik dacht dat er een licht sensor in het toestel zat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anheuer schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:24:
Ik heb hem ook in bezit sinds gisteren. Prachtig ding, maar ik mis toch een paar dingen. Wellicht weten jullie raad.

- Op mijn HTC had je de stille stand (dus geen tril en geen geluid), alleen tril en tril+geluid. Ik kan in die widget met wifi, bluetooth, etc. alleen maar tril of geluid selecteren, en dus geen stil. Beetje klooien in settings en nu kan ik alleen maar stil en geluid selecteren en dus geen alleen tril meer. Ik wil graag in een widget alle 3 kunnen selecteren.
- Kun je ergens instellen hoelang die doorzichtige balk blijft branden? Als ik in het donker aan het surfen ben, valt het licht daarvan weg en kan ik niet makkelijk meer die 3 puntjes vinden/zien. Als dat licht van die balk aan staat, kun je je beter oriënteren, maar dat gaat dus veel te snel uit naar mijn idee.
Op zich reageren die knopjes wel goed, maar als je ze niet kunt zien, wordt het lastig. Maar misschien is dat gewenning.
- Kun je die zoom-knopjes (+ en -) weghalen tijdens het surfen. Ik ben altijd gewend om juist net daar te scrollen en dat doet ie nu dus af en toe niet omdat ik dan per ongeluk op dat minnetje druk.
- Als ik de dataverbinding inschakel, krijg ik telkens een waarschuwing dat ik uit moet kijken dat er een kosten berekend kunnen worden. Kan dat ook uit? Beetje onzinnig namelijk.
- Ik zie geen auto-brightness knop. Maar er wordt wel gezegd dat het toestel een lichtsensor heeft om de helderheid bij te stellen. Dus je kunt een gewenste helderheid instellen en het toestel gaat dan wel sowieso wel op basis daarvan de helderheid aanpassen?

Zeer onder de indruk van het scherm, maar deze punten zijn wel een flink nadeel voor me. Hopelijk zijn ze makkelijk op te lossen.
Voor punt 1 heb je genoeg widgets in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
rico_fxp schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:29:
Is het iemand gelukt om "auto brightness" aan te zetten. Ik dacht dat er een licht sensor in het toestel zat ?
Er zit inderdaad een lichtsensor naast de notificatie LED, deze werkt altijd. De brightness die je zelf instelt is een soort van uitgangspunt volgens mij, want hij blijft deze gewoon bijstellen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Emiel_ schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:02:
[...]

Er zit inderdaad een lichtsensor naast de notificatie LED, deze werkt altijd. De brightness die je zelf insteld is een soort van uitgangspunt volgens mij, want hij blijft deze gewoon bijstellen bij mij.
Ja, zo werkt het inderdaad. Als je het zou willen zoals bij een andere telefoon moet je hem in het midden zetten. Vind je andere telefoons te helder, zet je hem er wat onder, en anders er wat boven. Het is een soort aggresiebar hoe helder je je telefoon wilt t.o.v. het omgevingslicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Deze telefoon wekt bij mij de nodige interesse.

Elke test laat de fantastische specs, zoals elke nieuwe phone, zien en een goede camera.
Waar het mij echter om te doen is is glonass support en de gps ontvangst.
Noem me gerust een beetje fetish :-) maar bij mij moet deze zeer goed zijn. Ik heb tot hiertoe geen enkele test gezien van vb gps status die de verschillen laat zien. Op youtube staat er wel een knap filmpje van een Samsung Note en Glonass.
In de vergelijking van de meeste websites staat trouwens dat de SGS2 geen glonass support heeft terwijl dat Qualcomm had gezegd dat deze wel in de chipset aanwezig zou zijn.
Zou er een van de heren die er 1 heeft even gps status kunnen installeren en een screenshot nemen buiten?

En hoe goed is de luidspreker van het ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
Emiel_ schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:02:
[...]

Er zit inderdaad een lichtsensor naast de notificatie LED, deze werkt altijd. De brightness die je zelf insteld is een soort van uitgangspunt volgens mij, want hij blijft deze gewoon bijstellen bij mij.
Cyleo schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:38:
[...]

Ja, zo werkt het inderdaad. Als je het zou willen zoals bij een andere telefoon moet je hem in het midden zetten. Vind je andere telefoons te helder, zet je hem er wat onder, en anders er wat boven. Het is een soort aggresiebar hoe helder je je telefoon wilt t.o.v. het omgevingslicht.
Bedankt voor de reactie. vervolg vraag gebruiken jullie de backlight optie ? lijkt erop dat bij backlight=on het scherm continue de maximale helderheid heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Laatst online: 06-08 15:14
Luke-san schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:57:
Deze telefoon wekt bij mij de nodige interesse.

Elke test laat de fantastische specs, zoals elke nieuwe phone, zien en een goede camera.
Waar het mij echter om te doen is is glonass support en de gps ontvangst.
Noem me gerust een beetje fetish :-) maar bij mij moet deze zeer goed zijn. Ik heb tot hiertoe geen enkele test gezien van vb gps status die de verschillen laat zien. Op youtube staat er wel een knap filmpje van een Samsung Note en Glonass.
In de vergelijking van de meeste websites staat trouwens dat de SGS2 geen glonass support heeft terwijl dat Qualcomm had gezegd dat deze wel in de chipset aanwezig zou zijn.
Zou er een van de heren die er 1 heeft even gps status kunnen installeren en een screenshot nemen buiten?

En hoe goed is de luidspreker van het ding?
Ik vind de GPS echt snel vergeleken met m'n Desire HD. Gister zat ik in de auto, binnen 2 seconden had ik een lock... verbaasde me! Ik heb dan wel Wifi aanstaan maar niet verbonden met een netwerk. Daarbij reden we langs een weiland, weinig Wifi in de buurt.

GPS Status screenshot (opklikbaar), gecheckt vanuit de keuken. Ruim 2 meter van m'n raam af, de DHD had hier altijd moeite. Xperia S had 'm in een paar seconden gevonden.

GPS Stats - Xperia S

De luidspreker ben ik overigens erg over te spreken, één van de betere die ik in smartphones heb gehoord.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
M-Opensource schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:09:
[...]

Ik vind de GPS echt snel vergeleken met m'n Desire HD. Gister zat ik in de auto, binnen 2 seconden had ik een lock... verbaasde me! Ik heb dan wel Wifi aanstaan maar niet verbonden met een netwerk. Daarbij reden we langs een weiland, weinig Wifi in de buurt.

GPS Status screenshot (opklikbaar), gecheckt vanuit de keuken. Ruim 2 meter van m'n raam af, de DHD had hier altijd moeite. Xperia S had 'm in een paar seconden gevonden.

[afbeelding]

De luidspreker ben ik overigens erg over te spreken, één van de betere die ik in smartphones heb gehoord.
Dat is nu eens de informatie naar waar ik zocht.
Ik heb nu ook een Desire HD en stoor mij regelmatig dat ik op locaties kom waar de ontvanger nog nooit een lock heeft gehad en geen internet bereik is en dan kan het redelijk lang duren voor een fix wat trouwens volkomen normaal is.

Een lock van 16/23 wil zeggen dat blijkbaar Glonass en GPS wordt gecombineerd, prachtig dus.
Als je eens van de week tijd (en zin) hebt om buiten daarbij 'GPS test' te runnen, deze laat signal to noise zien dan ben ik je eeuwig dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Luke-san schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:19:
[...]

Dat is nu eens de informatie naar waar ik zocht.
Ik heb nu ook een Desire HD en stoor mij regelmatig dat ik op locaties kom waar de ontvanger nog nooit een lock heeft gehad en geen internet bereik is en dan kan het redelijk lang duren voor een fix wat trouwens volkomen normaal is.

Een lock van 16/23 wil zeggen dat blijkbaar Glonass en GPS wordt gecombineerd, prachtig dus.
Als je eens van de week tijd (en zin) hebt om buiten daarbij 'GPS test' te runnen, deze laat signal to noise zien dan ben ik je eeuwig dankbaar.
Kan ik nu wel ff doen, give me a few minutes... :)

(edit) Bij deze, midden in de straat gestaan. Het is wel erg bewolkt dus geen groene satelieten.

GPS Test

[ Voor 16% gewijzigd door M-Opensource op 10-03-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
M-Opensource schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:22:
[...]

Kan ik nu wel ff doen, give me a few minutes... :)

(edit) Bij deze, midden in de straat gestaan. Het is wel erg bewolkt dus geen groene satelieten.

[afbeelding]
Held! _/-\o_

Die bewolking is maar een deel van de demping daar zou ik mij geen enkele zorgen over maken!
Er zijn andere zaken die de snr bepalen, kan complex zijn.
9 ft dus een goede 3 meter nauwkeurigheid. Voor mij meer als goed genoeg.

Ik kijk even de andere kant op voor een paar weken voor mijn rekening weer gesloopt wordt. (maar dat duurt meestal niet zo lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Besloten om maar even een Hard Reset te doen om van de Facebook troep af te komen die in mijn agenda enzo beland zijn. Blijkbaar kan dat niet zomaar even worden uitgezet ergens. Dat schijt Facebook komt er dus echt niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Rakkerzero schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:10:
Besloten om maar even een Hard Reset te doen om van de Facebook troep af te komen die in mijn agenda enzo beland zijn. Blijkbaar kan dat niet zomaar even worden uitgezet ergens. Dat schijt Facebook komt er dus echt niet meer op.
je moet bij de calenderopties kunnen kiezen welke agendas je allemaal wilt syncen (android, facebook, extern)
Dit is bij andere android toestellen ook zo, moet zelf nog even kijken hoe het bij de xperia s werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
De Calendar app is trouwens wel ruk... geen kleurcodering van Android stock die ik juist zo handig vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:43
Ik heb een keer verbinding gemaakt met timescape (facebook) maar nu merk ik dat ik een aantal facebook foto's van mijzelf en van vrienden in mijn galerij verschijnen, hoe kan ik deze verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

VIC_TOR schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:13:
[...]

je moet bij de calenderopties kunnen kiezen welke agendas je allemaal wilt syncen (android, facebook, extern)
Dit is bij andere android toestellen ook zo, moet zelf nog even kijken hoe het bij de xperia s werkt.
ja die heb ik wel gevonden, maar toen was het kwaad al geschied. De verjaardagen stonden in mijn agenda (standaard launcherpro widget) en gingen daar niet meer uit. Aangezien ik nog bezig ben met alles instellen enzo, maar besloten om opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om Facebook uit je galerij te halen moet je bij Instellingen > Accounts en Sync > Facebook inside Xperia de sync-opties uitzetten.

Om de dingen die dan al in je galerij zitten er uit te halen moet je bij Instellingen > Toepassingen > Beheren > Alle > Galerij de optie Data Wissen eens proberen. Dan zou alles weg moeten zijn, en dan komt 't niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoe bekijk je eigenlijk die homescreen overzicht, dat scherm waar je alle homescreen pagina;s als thumbnails ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Laatst online: 13-09 20:02
Rakkerzero schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:43:
Hoe bekijk je eigenlijk die homescreen overzicht, dat scherm waar je alle homescreen pagina;s als thumbnails ziet.
Die is er niet, Xperia heeft alleen overzicht van alle widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaduciA666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-08 20:31
Rakkerzero schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:26:
[...]

ja die heb ik wel gevonden, maar toen was het kwaad al geschied. De verjaardagen stonden in mijn agenda (standaard launcherpro widget) en gingen daar niet meer uit. Aangezien ik nog bezig ben met alles instellen enzo, maar besloten om opnieuw te beginnen.
Gewoon aanklikken en onzichtbaar maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat vinden julie van de batterij tot nu toe? Ik heb de mijne pas 2 keer op geladen maar vind wel dat hij ontzettend snel leeg loopt, van morgen van het stroom gehaald en hij was al voor 20% leeg een uur geleden, hoop dat dat nog wel iets verbeterd

Oh en heb een hoesje gekocht bij de MM de Valenta Pocket Black 18 past echt prima

[ Voor 14% gewijzigd door WeAreLegion op 10-03-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je bent heel toevallig niet constant aan het testen, gamen, GPS'en, filmen, fotograferen, internetten?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:02:
En je bent heel toevallig niet constant aan het testen, gamen, GPS'en, filmen, fotograferen, internetten?
Nopes heb bijna niks gedaan eigenlijk zover ik weet had wel sync facebook en al die dingen aanstaan maar die heb ik uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Laatst online: 13-09 20:02
foto's zeggen meer dan woorden :)
T-Mobile Voucher + T-mobile apps

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_DSC_0154.jpg

Xperia S (LT26) 6.0.A.3.62 T-Mobile NL (1257-8171)

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_1655.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_2012-03-10_1750.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_16371.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_1637_11.png

Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_screenshot_1970-01-12_1637_21.png

[ Voor 23% gewijzigd door Wai_AM op 10-03-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb even bij de batterij stats gekeken, maar van de 3,5 uur is het beeldscherm wat meeste stroom trok met 63% dus heb brightness maar wat naar beneden gedaan, en gezet dat scherm sneller uit schiet, maar goed heb wel op xda gelezen dat het eve duurt voor dat battterij optimaal is dus misshcien wat meer geduld hebben

Het is verder wel echt een super mooie telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
Batterij verbruik lijkt voorlopig bij mij ook heel snel te gaan. Nou had ik wel de backlight optie aanstaan waarbij het scherm ontzettend helder was continu. Nu uitgezet, kijken of het beter wordt.
WeAreLegion schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:00:
Wat vinden julie van de batterij tot nu toe? Ik heb de mijne pas 2 keer op geladen maar vind wel dat hij ontzettend snel leeg loopt, van morgen van het stroom gehaald en hij was al voor 20% leeg een uur geleden, hoop dat dat nog wel iets verbeterd

Oh en heb een hoesje gekocht bij de MM de Valenta Pocket Black 18 past echt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Las eerder hier dat de batterij pas na een paar weken op maximale capaciteit zit. Ik vind ik het nu ook nog snel gaan, maar ik houd hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46
Wai_AM schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:06:
foto's zeggen meer dan woorden :)
Zo te zien had ik er bijna 25 apps meteen uitgemieterd. 8)
Scheelt je een dag stroom.

[ Voor 6% gewijzigd door jejeh op 10-03-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke apps kan ik verwijderen die al in de xperia s stonden? ik wil geen app wissen zodat ik de xperia s helemaal verkloot maar zoiets als " travel en surf" heb ik niet nodig?

gsm de hele nacht opgeladen, accu stond vanmorgen op 15% daarna anderhalf u tot 2u opgeladen, stond ie nog maar op 42% , net na gebruik stond ie weer op 38%, nu steek ik hem weer in en heb nu na 20min 58% een stukje sneller dus.
ik hoop dat het laden snel "normaal" gaat werken,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46
Welke apps je weg kan gooien en of niet nodig zijn is persoonlijk.
Zo,n fantastisch scherm heeft natuurlijk zijn voeding nodig.
In hoeverre je smartphone wilt omtoveren tot een dumpphone is ook persoonlijk.
Je betaalt er tenslotte wel voor,dus lekker je gang gaan.
Maar verwacht geen wonderen van de batterij,en al helemaal niet met ics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
Ik heb niet echt problemen met de batterij en laden. Heb de tijd nog niet precies bijgehouden, maar laden ging snel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
M-Opensource schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:09:
[...]

Wifi kan volgens mij ook geen snellere GPSfix geven. Google Maps kan wel een locatie geven adh van GSM masten en wifi hotspots (ook als GPS uitstaat), maar dit helpt niet voor het verkijgen van een snelle GPSfix. Daarvoor moet je gewoon signaal hebben van die satellieten + een actueel databestand met info over het gps netwerk.

Hoe is het kompas trouwens? Om m'n huidige HD2 heeft die een afwijking van 45° ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Atomsk op 10-03-2012 16:04 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:00:
Ik heb de Xperia s sinds gisteren en ben er zeer tevreden ove

Of je kan instellen hoelang de de balk kan instellen weet ik niet maar dat is even uitzoeken. Je kan op de gsm een handleiding downloaden, misschien staat het daar tussen. Straks eens uitzoeken :-)
Ik heb geen problemen met die knopjes, natuurlijk heb ik er enkele keren naast gedrukt maar dat is even wennen.

Bij het scrollen +- is inderdaad vervelend. Ik ben linkshandig en scroll dus aan de andere kant. Heb ik geen last
Van. Bij sommige gsms kan je instellen of je links of rechtshandig bent. Misschien kan dit bij deze ook en gaat alles dus andersom staan?
van.

Over de dataverbinding. Dit had ik bij de Xperia arc ook. Daar is denk ik niks aan te doen, dit is wel maar miniem dat je dit krijgt.

Ik heb de s de hele nacht aan de lader gehad, toen hij gisteravond anderhalf uur aan de lader hing stond hij op 45%, ik heb hem nu een kwartier van de lader af en heb nog minder dan 15%? Echt raar
Ik las dat meerderen dit hadden de eerste keer? Iemand tips daarvoor?

Dit bericht is getypt met de Xperia s :-D
Wat betreft de eerste keer (of eerste paar keren ;)) laden van de accu van de Xperia S kan het zijn dat deze langzamer oplaadt dan gebruikelijk, ook kan de accu in het begin sneller ontladen. Verschillende mede-Tweakers (waaronder mij zelf) hebben dit ook al gemeldt, maar deze "problemen" zullen verdwijnen als de accu een paar keer goed is opgeladen/ontladen (staat volgens mij ook in de handleidig, dus niks om je zorgen over te maken! ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Iemand al playback van x264 720p film geprobeerd (evt over hdmi)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
H.264 1080p ging vloeiend (en de standaard 720p filmpjes van Sony doen het ook perfect.) :)
Echter nog niet op een ander apparaat geprobeerd.
Pagina: 1 ... 11 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.