Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:02:
[...]

Hoop voor je dat het wegblijft is natuurlijk zonde als je je speeltje die je net binnen hebt weer terug zou moeten sturen.
Hoop ook heel erg dat het gewoon weg blijft, want dan zal je zien dat het zo weer 2-3 weken duurt voordat ik hem terug heb, of een nieuwe krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:04:
[...]

ik heb de witte en vind m gewoon heel erg mooi, collega zag m liggen en zei ook gelijk wooow wat een mooie telefoon. Mja iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Afwerking en achterkant ook allemaal prima!
raad je een hoesje aan of denk je dat het helemaal niet nodig is?
ik kan morgen de witte halen en ben een heel klein beetje nieuwschierig.
is er ook een beschermfolietje op het scherm of moet ik dat erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:07:
[...]

raad je een hoesje aan of denk je dat het helemaal niet nodig is?
ik kan morgen de witte halen en ben een heel klein beetje nieuwschierig.
is er ook een beschermfolietje op het scherm of moet ik dat erbij kopen?
Er is standaard een shatter-proof screenprotector aanwezig, zoals sony dat zo mooi noemt :P
Of er een hoesje nodig is, weet ik ook nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:08:
[...]

Er is standaard een shatter-proof screenprotector aanwezig, zoals sony dat zo mooi noemt :P
Ik probeer het ook nog ff zonder hoesje, kijken of die nanocoating zijn werk doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:12:
[...]

Ik probeer het ook nog ff zonder hoesje, kijken of die nanocoating zijn werk doet ;)
Dat dus, als ik merk dat dat "ruwe" gevoel eraf gaat, en het een gladde uitstraling krijgt ofzo, dan gaat er denk ik wel een hoesje om.

Maarja stel je pakt een leren hoesje, dan krijg je waarschijnlijk alsnog slijtage van het erin en eruit halen.
Zo had een vriend van mij dit ook bij zijn HTC Touch HD, daar kon je beter geen hoesje om doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik zou er ook geen hoesje om doen, dan zie je het mooie design ook niet, dat is ook jammer. Gewoon altijd alleen in je broekzak doen dus zonder sleutels en kleingeld. Screenprotector is ook niet nodig, er zit gorilla glass op dus krassen zal het niet doen. De screenprotector maakt alleen het beeld lelijker en moeilijker afleesbaar in de zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 07:14
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:08:
[...]

Weet jij of die screenprotector makkelijk te verwijderen is? bij mijn vorige toestellen met een resistief scherm kreeg je snel krassen op de screenprotector en dat is lelijk. Op mijn huidige telefoon, een HTC Desire, heb ik geen screenprotector en het scherm is nog als nieuw. Dus ik denk dat ik die protector eraf ga halen als ik de telefoon binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
brilsmurfffje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:17:
Ik zou er ook geen hoesje om doen, dan zie je het mooie design ook niet, dat is ook jammer. Gewoon altijd alleen in je broekzak doen dus zonder sleutels en kleingeld. Screenprotector is ook niet nodig, er zit gorilla glass op dus krassen zal het niet doen. De screenprotector maakt alleen het beeld lelijker en moeilijker afleesbaar in de zon
Er zit standaard al een hele goede screenprotector op, die je eigenlijk niet eens ziet, tenzij je het weet, of ernaar gaat zoeken. Ben het verder wel met je eens. ik heb nooit een hoesje nodig gehad, want ik ga altijd goed om met me telefoon. Hij ziet in me zak (uiteraard zonder andere artikelen erbij) met het scherm tegen m'n been. en thuis ligt hij naast me laptop, of op de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:25:
[...]

Hoe heb je hem geknipt? met die sjabloon uit dit topic? of gewoon op het oog?
Heb op het oog geknipt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 07:14
whahahaha dan moet ik er zaterdag ook maar aan geloven. Normaal verkloot ik zulke dingen wel. Maar ik ga er maar eens goed voor zitten anders zit er niks anders op dan een microsim te bestellen bij vodafone, mocht ik het verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon geodriehoek ererbij hahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
maukoo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:28:
[...]

whahahaha dan moet ik er zaterdag ook maar aan geloven. Normaal verkloot ik zulke dingen wel. Maar ik ga er maar eens goed voor zitten anders zit er niks anders op dan een microsim te bestellen bij vodafone, mocht ik het verkloten.
Ik ga het daar ook op gokken, anders 1.5 week slecht bereikbaar :-P hoop dat de t-mobile kaart zich een beetje laat knippen tot mijn KPN binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
kan iemand vertellen hoe het "throwen" middels dlna werkt enzo? werkt dat beetje gaaf?

en ook het pullen? kan je een film afspelen via dlna en met een hdmi aan je televisie op je tv weergeven?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
[...]

Ik heb een microsim gehaald in de Vodafone winkel, is gewoon gratis en wordt direct geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ben ik de enige die op dit moment al zijn bootloader unlocked heeft of zijn er meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:49:
Ben ik de enige die op dit moment al zijn bootloader unlocked heeft of zijn er meerdere?
Ik misschien dit weekend, als ze netjes komen leveren morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknowndb
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-07-2023
fabstar81 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:46:
kan iemand vertellen hoe het "throwen" middels dlna werkt enzo? werkt dat beetje gaaf?

en ook het pullen? kan je een film afspelen via dlna en met een hdmi aan je televisie op je tv weergeven?
Check deze review, wordt er iets over vermeld inclusief filmpje.

Hier wordt de nanocoating even getest. Weet overigens niet of die al elders in forum is vermeld (laatste paar pagina's iig niet) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:49:
Geen zin om meteen me DRM keys kwijt te zijn.
Wellicht komt er een root mogelijkheid zonder bootloader te unlocken, en dus DRM kan behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:59:
[...]

Geen zin om meteen me DRM keys kwijt te zijn.
Wellicht komt er een root mogelijkheid zonder bootloader te unlocken, en dus DRM kan behouden.
Zou niet eens weten waar die voor gebruikt worden op dit moment :) en heb nog nooit drm content gebruikt op me telefoons dus voor mij zal het wel los lopen :) meeste dingen doe ik toch op me tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:00:
[...]

Zou niet eens weten waar die voor gebruikt worden op dit moment :) en heb nog nooit drm content gebruikt op me telefoons dus voor mij zal het wel los lopen :) meeste dingen doe ik toch op me tablet
het gebruikt van TrackID bijv.
Ik zou verder ook niet weten wat ik er nou precies allemaal mee verlies, heb altijd een HTC gehad, en nooit problemen gehad. Maarja ik vind hem nu nog ff nice zoals hij is.
Rooten etc komt later wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Razzah op 08-03-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:01:
[...]

Ik zou verder ook niet weten wat ik er nou precies allemaal mee verlies, heb altijd een HTC gehad, en nooit problemen gehad. Maarja ik vind hem nu nog ff nice zoals hij is.
Heb ik soundhound unlimited voor :D ik gebruik die dingen waarschijnlijk toch niet maar als je dat wel doet dan zou ik het ook niet doen inderdaad.

Ik ben wel benieuwd wat dat playstation certified nou echt in houd, want daar lees je verder niks over.

lol: YouTube: XPERIA S.mpg

[ Voor 17% gewijzigd door WeAreLegion op 08-03-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
rajboen schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 20:52:
[...]

Check deze review, wordt er iets over vermeld inclusief filmpje.

Hier wordt de nanocoating even getest. Weet overigens niet of die al elders in forum is vermeld (laatste paar pagina's iig niet) :)
ik bedoel meer dat je met je xperia een film streamt die op je pc staat, maar weergeeft op je tv met hdmi. dus de xperia doet het dlna gedeelte...tv niet (kan dit ook niet)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Voor mensen die geintresseert zijn naar kwaliteit van de camera : http://forum.xda-develope...read.php?t=1530157&page=2

Op pagina 1 zie je foto's met dag licht, maar vooral savonds erg netjes hoor! (niet mijn foto's trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop ook dat er snel een andere manier komt om te rooten wordt gek van al die reclame nu ik mijn hosts file niet kan vervangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:37:
Ik hoop ook dat er snel een andere manier komt om te rooten wordt gek van al die reclame nu ik mijn hosts file niet kan vervangen :'(
haha true, ik was al die Ads niet meer gewend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Ik heb er vanmiddag eentje opgehaald bij de PhoneHouse en ik kan jullie zeggen dat het voor mij het 4 maanden wachten (want zo lang is mijn abonnement al verlopen :P) meer dan waard is! *O* Wat een prachtig toestel! _/-\o_

Ik hoefde niks bij te leggen voor het toestel inclusief Micro-SIM (2 jarige Vodafone Bel+SMS+Web Smart 150 abonnement). Mocht je een stapje lager willen (Bel+SMS+Web Smart 100) dan moest er wel €30,- worden bijgelegd voor het toestel.

Bij de Xperia S zat overigens geen HDMI kabel, wel 2 NFC Smart tags (1 rode en 1 zwarte) :)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Sony Bridge for Mac heeft net een update gekregen naar 2.0. Vanaf nu kunnen gebruikers met OS X ook hun telefoonsoftware updaten vanop OS X. Je Xperia syncen met iTunes en iPhoto kan natuurlijk ook nog altijd, en drag-n-drop support is ook aanwezig!

Download:
http://www.sonymobile.com/gb/tools/bridge-for-mac/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Chaos-Zero schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:31:
[...]

Ik heb inderdaad mijn abbo verlengt bij Vodafone. In eerste instantie ging die gast mn oude simkaart knippen, maar die pakte de Xperia S niet, toen had hij gewoon een normale microsimkaart van achter gepakt, dus ja, die krijg je er gelijk bij.
Inmiddels ben ik ook een trotse eigenaar van een Xperia S.

Ik was toch in de buurt van ThePhoneHouse vanavond, dus ik dacht, ik loop ff binnen om te vragen of het toestel al beschikbaar is voor verkoop. En dat was ie! Ik heb hem gelijk maar meegenomen dus. Gelijk ook maar een HDMI kabel erbij gedaan, want dat is het enige wat niet in de doos erbij zit.
Alleen de verkoper wist minder van het toestel af dan ik. Zo moest ik hem uitleggen dat er een microsimkaart nodig was, dus toen heeft ie mijn simkaart geknipt. Verder wist ie niet waar die smarttags voor waren, dus dat heb ik hem ook maar even uitgelegd. Maargoed, maakt allemaal niet uit. Het toestel is binnen en hij werkt en dat is het belangrijkste. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik zie mezelf echt geen ene moer doen met die smarttags, maar NFC is natuurlijk wel heel erg leuk voor allerlei andere 'experimenten'

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er iemand zijn toestel wil debranden en ineens wil updaten naar de nieuwste firmware:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1537296

Bootloader unlock is niet nodig, en je verliest geen gegevens! En vanaf dan krijg je altijd gewoon de Generic UK software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mookie1979
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06-2023
maukoo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:25:
[...]

[...]

Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met mijn google account. Dus als ik een andere android telefoon heb en ik vul mijn google account in dan zet hij automatisch alle nummers op de nieuwe telefoon.
Ik heb ook een google account maar bij mij synchroniseert hij maar één kant op. Van mijn laptop naar mijn telefoon. Probleem is dat ik dan eerst alle contacten handmatig in Accounts moet zetten waarna het inderdaad probleemloos zou moeten gaan op mijn nieuwe telefoon (heb hem nog niet trouwens) Maar het moet toch mogelijk zijn om mijn telefooncontacten te laten synchroniseren met met mijn laptop? Dat krijg ik niet voor elkaar. Heb al gezocht in de market maar ik zie niet echt iets wat er echt goed uitziet.

Ik ga trouwens van Hi naar KPN dus waarschijnlijk kunnen ze mijn SIM kaart wel knippen, maar toch.

[ Voor 5% gewijzigd door Mookie1979 op 08-03-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ja en dan krijg je de Union Jack in plaats van die gekke T-Mobile logo. :)

Maar ik vermoed dat al die bloatware nog blijft .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
floepie05 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:21:
Ja en dan krijg je de Union Jack in plaats van die gekke T-Mobile logo. :)

Maar ik vermoed dat al die bloatware nog blijft .
Nee die bloatware is wel weg hoor :) je data blijft maar de apps en dergelijke zijn wel degelijk weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
De smarttags werken echt goed. Het is leuk maar niet echt een groot voordeel lijkt me.

Heb er eentje bij me in de gang gezet zodat ik bij binnenkomst bluetooth uit en wifi aan doe. de andere zit in de auto, dan vind het tegenovergestelde plaats. Je kan van alles qua apps of instellingen bedenken maar voorlopig heb ik alleen dit getest. Grappig!

het oplichten van de indicatorled in verschillende kleuren is ook prachtig, samen met de horizontale transparante balk onderin. Dit toestel wint het ruim op het gebied van design van alle anderen voor mij. Mis mijn overgeklokte htc sensation met ICS erop absoluut niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel even op andere firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik was even vergeten dat ik niet mijn eigen wachtwoord van mijn google account kan gebruiken om mijn google account te activeren. Ik heb namelijk een extra verificatie op mijn google account ingesteld ter beveiliging.

Had dit al eens eerder gehad, maar dit was de oplossing voor degene die tegen hetzelfde aanlopen:
Rakkerzero schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:25:
Ga naar deze pagina:
https://www.google.com/accounts/IssuedAuthSubTokens

Daar kun je een password aanmaken die gelinkt staat aan je google account. Door dan dit gegenereerde password in te vullen ipv je google account password zou dan de synchronisatie weer moeten lukken.

Dit doe je voor iedere applicatie die je google account gebruikt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
VIC_TOR schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:22:
De smarttags werken echt goed. Het is leuk maar niet echt een groot voordeel lijkt me.

Heb er eentje bij me in de gang gezet zodat ik bij binnenkomst bluetooth uit en wifi aan doe. de andere zit in de auto, dan vind het tegenovergestelde plaats. Je kan van alles qua apps of instellingen bedenken maar voorlopig heb ik alleen dit getest. Grappig!

het oplichten van de indicatorled in verschillende kleuren is ook prachtig, samen met de horizontale transparante balk onderin. Dit toestel wint het ruim op het gebied van design van alle anderen voor mij. Mis mijn overgeklokte htc sensation met ICS erop absoluut niet meer ;)
ik dacht dat dit alleen maar single color was?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKnoodle
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-09 12:13
[/quote]

Notificatieled is multi color en de transparante strip is enkel wit led..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
fabstar81 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:29:
[...]

heb al oranje, groen en blauw gezien

oranje tijdens laden
blauw bij e-mail
groen bij weet ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Hoeveel kleuren toont eigenlijk dat LED? Is hij redelijk helder? Ik vind diegene op de Desire HD niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Iemand een idee hoe ik mijn data, maar vooral contacten over kan zetten van een Samsung Omnia HD naar de X-S? Pc Studio werkt al een tijdje niet meer voor mij, vlgns mij door Windows 7. Kies werkt ook niet en kan maar geen apps vinden om m'n data er af te trekken. Is er iets waardoor s60v5 -> Android mogelijk is?

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
floepie05 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:35:
Hoeveel kleuren toont eigenlijk dat LED? Is hij redelijk helder? Ik vind diegene op de Desire HD niks aan.
Zeker een stuk helderder dan de DHD. Kleuren nog geen idee, iig rood, groen en oranje.

[ Voor 10% gewijzigd door laarom op 08-03-2012 22:38 ]

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Nog iemand die een slow ipv een quick charger heeft gekregen? Duurt lang dat laden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je hebt zo'n android app die alle led kleuren kan laten zien, staat in de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
laarom schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:37:
Iemand een idee hoe ik mijn data, maar vooral contacten over kan zetten van een Samsung Omnia HD naar de X-S?
Op pagina 40 en verder van de handleiding staan meerdere mogelijke oplossingen. Een downloadlink vind je een paar berichten terug:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37819214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

riotrick schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:55:
[...]

Waarom niet gewoon syncen met je google account? Meld je je op een nieuwe android telefoon weer aan bij je google en account en alles staat weer terug.
Dwangneurose dat ik niet alles met google wil delen. Wist dat de google optie bestond trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:47:
[...]

Dwangneurose dat ik niet alles met google wil delen. Wist dat de google optie bestond trouwens
Jij hebt echt de verkeerde telefoon gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:28:
Als ik filmpjes bekijk van het toestel valt me op dat er veel stof op zit. Is dit toeval of trekt-ie echt zo gauw stof aan?
Toestel trekt inderdaad veel stof aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 17:51
Minpuntje, maar dat heeft elke telefoon.
Hij is het goedkoopste bij Tele2, alleen durf ik hem niet te bestellen omdat ik nooit wat van iemand heb gehoord over de mobiele provider ervan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Saitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:51:
Minpuntje, maar dat heeft elke telefoon.
Hij is het goedkoopste bij Tele2, alleen durf ik hem niet te bestellen omdat ik nooit wat van iemand heb gehoord over de mobiele provider ervan..
Tele2 gebruikt voor consumenten het mobiele netwerk van T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 17:51
En het mobiele netwerk van T-Mobile is goed tot zeer goed?
Want dan ben ik verkocht en word hij besteld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Saitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:53:
En het mobiele netwerk van T-Mobile is goed tot zeer goed?
Want dan ben ik verkocht en word hij besteld :')
Ik heb nu jaartje of 4 T-mobile en geen klachten, ja als je echt in de bossen woont dan zou ik het niet doen daar is het bereik niet super maar verder in de Randstad en grote steden geen problemen hoor!

Trouwens ik heb een .tft file van de T-mobile versie dus mocht je flashen naar wat anders ik heb de gene om hem weer terug te zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 08-03-2012 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
WeAreLegion schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:55:
[...]

Ik heb nu jaartje of 4 T-mobile en geen klachten, ja als je echt in de bossen woont dan zou ik het niet doen daar is het bereik niet super maar verder in de Randstad en grote steden geen problemen hoor!

Trouwens ik heb een .tft file van de T-mobile versie dus mocht je flashen naar wat anders ik heb de gene om hem weer terug te zetten.
Niet eens. Mijn vriendin had tot voor kort T-Mobile, ook Randstad, maar is blij dat ze over is naar Vodafone. Slecht bereik en langzaam mobiel internet. T-Mobile heeft voor mij de beste aanbieding met die headset en de witte versie, maar no way dat ik daarvoor naar T-Mobile overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Zit ook in de Randstad. Zowel ik zelf als mijn vriendin hebben eigenlijk zelden problemen met T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:01
Ik heb al T-mobile van toen het nog BEN was (15 jaar ?) Hier Amsterdam maar als ik op mijn werk kom (Beemster) dan is het ineens geen randstad meer hoor: slechte dekking.

Toch dit toestel "los" besteld omdat ik wifi heb op mijn werk en omdat ik een onbeperkt internet abbo heb van T-mobile. Goed, dit is geen provider bash. Ik ben benieuwd naar dit toestel :)

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik dacht dat het toestel geleverd werd met gratis Need for Speed Shift, maar waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

mir4dor schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:24:
Ik heb al T-mobile van toen het nog BEN was (15 jaar ?) Hier Amsterdam maar als ik op mijn werk kom (Beemster) dan is het ineens geen randstad meer hoor: slechte dekking.

Toch dit toestel "los" besteld omdat ik wifi heb op mijn werk en omdat ik een onbeperkt internet abbo heb van T-mobile. Goed, dit is geen provider bash. Ik ben benieuwd naar dit toestel :)
Ik zit ook al vanaf Ben bij T-mobile. Eigenlijk nooit problemen of klachten gehad. Nette aanbiedingen bij verlenging en een goede, zeer correcte, klantenservice.

Ik ben nu overgestapt naar KPN en ik ben erg benieuwd naar het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Even mijn eerste indruk van de Xperia S met jullie delen:

- Wat een prachtig scherm! *O*

- Het toestel reageert zeer snel, maar het swipen van pagina's en het scrollen van foto's vind ik bij bijvoorbeeld bij de iPhone (zelfs bij de 3GS) toch ietjes vloeiender gaan.

- Bij zware Flash sites zoals bv Audi R8 Microsite (mijn persoonlijke favoriet :)) moet de Xperia S toch zijn meedere erkennen aan bv de Samsung Galaxy SII. Dit is welliswaar een hele zware Flash-site, maar de Galaxy SII draait deze een heel stuk vloeiender dan de Xperia S -O- (uiteraard beide toestel getest over WiFi-n)

- De klachten wat betreft de capacitieve knopjes onderaan het scherm lijken bij mij wel gegrond -O- Misschien is het een kwestie van wennen en moet ik nog even uitvogelen waar ik precies moet drukken, maar vooralsnog is het bij mij best ruk (het werkt wel, maar net als op verschillende reviewsites vaak pas na 2 of 3 keer drukken)

- Het stofklepje van de Micro-USB connector is gewoon k*t, zowel het afhalen als het terug zetten van het klepje is een gepriegel -O- Dit geldt overigens ook voor het stof klepje van de Micro-HDMI poort, maar dit is een stuk minder erg, aangezien je de HDMI connector veel minder vaak gebruikt dan de Micro-USB connector (gebruik je ook voor het opladen van het toestel) -O-

Ik snap dat de klepjes van de connectoren bijdragen aan de geliktheid van het toestel, maar mijnsinziens was het beter (zeker gebruiksvriendelijker) geweest de Micro-USB connector aan de onderkant van het toetstel te plaatsen, zónder klepje. Ik zit er echt aan te denken het klepje gewoon te verwijderen (wel op een nette manier, zodat ik het indien nodig weer terug kan zetten) Heeft iemand al ervaringen hiermee? ;)

- Ik vind de bijgeleverde EP850 (5V~1500mA) lader niet spectaculair snel laden. Ik heb het toestel uit de doos zo'n 2 uur aan de lader gehangen en bij mij was de accu toen 60% vol. In 30 minuten 80% van je accu opladen, wat sommige websites beweren, heb ik nog niet gehaald.

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Weet iemand hoe dit zit met de Playstation gecertificeerde games? Ik kan deze nergens vinden? Dacht dat er iets van Playstation Suite op moest staan oid?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Kan iemand iets vertellen over de wifi prestaties? Is deze stabiel? En hoe is het bereik?
Heb in het verleden een Arc gehad en deze is snel omgeruild vanwege belabberde wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Chaos-Zero schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 01:58:
Weet iemand hoe dit zit met de Playstation gecertificeerde games? Ik kan deze nergens vinden? Dacht dat er iets van Playstation Suite op moest staan oid?
Ik zie uberhaupt helemaal niks over Sony Entertainment staan op mijn toestel. Ik dacht dat dat er wel in zou zitten aangezien ze daar ook mee promoten in één van die filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:22
was het niet zo dat die games exclusief in de market te bekijken zijn voor dit soort toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
[...]

Ik heb hem met zo'n tang geknipt. Bij verschillende telefoon shops hebben zo'n tang ook liggen en kunnen ze zo je sim even voor je knippen.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
ik moet nog minstens anderhalve week wachten tot studentmobiel gaat leveren :( Misschien hopen op een wonder dat ie volgende week wordt geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
BaBy-G schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:59:
- Het toestel reageert zeer snel, maar het swipen van pagina's en het scrollen van foto's vind ik bij bijvoorbeeld bij de iPhone (zelfs bij de 3GS) toch ietjes vloeiender gaan.

- Bij zware Flash sites zoals bv Audi R8 Microsite (mijn persoonlijke favoriet :)) moet de Xperia S toch zijn meedere erkennen aan bv de Samsung Galaxy SII. Dit is welliswaar een hele zware Flash-site, maar de Galaxy SII draait deze een heel stuk vloeiender dan de Xperia S (uiteraard beide toestel getest over WiFi-n)

- Het stofklepje van de Micro-USB connector is gewoon k*t, zowel het afhalen als het terug zetten van het klepje is een gepriegel. Dit geldt overigens ook voor het stof klepje van de Micro-HDMI poort, maar dit is een stuk minder erg, aangezien je de HDMI connector veel minder vaak gebruikt dan de Micro-USB connector (gebruik je ook voor het opladen van het toestel)
- Ik ben benieuwd hoe dat na de ICS update is.

- 1280x720 vs 800x480, scheelt natuurlijk ook een heel stuk.

- Denk je dat de klepjes nog soepeler worden na verloop van tijd?

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 09-03-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:01:
[...]

Inderdaad TrackID verlies je. En de mogelijkheid om content af te spelen die met drm is beveiligd. Denk bv spul wat uit die online sony stores komt (die uberhaupt nog niet beschikbaar zijn in nederland).
Als je geen drm content gebruikt dan moet het geen punt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoeveel "provider-rommel" staat erop wanneer je hem met een abonnement aanschaft?
Ik heb helemaal geen zin om te rooten en dergelijke als ik ooit een smartphone ga kopen.
Zit er dan echt veel overbodige software op, of valt het mee?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
fabstar81 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:09:
[...]

ik bedoel meer dat je met je xperia een film streamt die op je pc staat, maar weergeeft op je tv met hdmi. dus de xperia doet het dlna gedeelte...tv niet (kan dit ook niet)
Dit kun je zeker doen.

Bedenk wel dat de ingebouwde video player van sony bijvoorbeeld geen mkv's kan afspelen. Dus veel films zul je met de ingebouwde software niet kunnen spelen.

Zijn gelukkig wel andere oplossingen voor: je kunt diceplayer downloaden. Deze speelt de meeste video formaten wel prima af.

Het is me nog niet gelukt om de interne dlna software deze player te laten gebruiken, maar ook daar is wel een andere app voor, namelijk bubbleupnp. Dit is een volledige dlna server + renderer die gebruik kan maken van elke videoplayer en renderer in je netwerk.

Voor mensen die bv een xbmc media center hebben, deze is ook heel goed te gebruiken als dlna renderer / server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15-09 11:03
Jorgen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:52:
Hoeveel "provider-rommel" staat erop wanneer je hem met een abonnement aanschaft?
Ik heb helemaal geen zin om te rooten en dergelijke als ik ooit een smartphone ga kopen.
Zit er dan echt veel overbodige software op, of valt het mee?
dat ligt eraan waar je hem koopt. Daarbij zijn niet alle telefoons branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Aapzak schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:01:
Ik zie mezelf echt geen ene moer doen met die smarttags, maar NFC is natuurlijk wel heel erg leuk voor allerlei andere 'experimenten'
Wel handig om er eentje aan je autohouder te hangen. Autmatisch bluetooth aan en flitsmeister starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
VIC_TOR schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:35:
[...]

heb al oranje, groen en blauw gezien

oranje tijdens laden
blauw bij e-mail
groen bij weet ik niet meer
rood bij batterij leeg
groen bij whatsapp

ook al paars gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

riotrick schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:58:
[...]

rood bij batterij leeg
groen bij whatsapp

ook al paars gezien.
Dit is zelf in te stellen, bijvoorbeeld in Whatsapp

Maar niet wanneer de batterij op is... misschien dat dit met een apart programmaatje kan

[ Voor 15% gewijzigd door joost89 op 09-03-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
- Bij zware Flash sites zoals bv Audi R8 Microsite (mijn persoonlijke favoriet :)) moet de Xperia S toch zijn meedere erkennen aan bv de Samsung Galaxy SII. Dit is welliswaar een hele zware Flash-site, maar de Galaxy SII draait deze een heel stuk vloeiender dan de Xperia S -O- (uiteraard beide toestel getest over WiFi-n)
Heb je al misschien de nieuwste update van eergisteren geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
De partitieindeling, voor wie er nieuwsgierig naar is. De used data is al na het installeren van een hele zut aan apps.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Filesystem               Size     Used     Free   Blksize
/dev                   348.4M    64.0K   348.3M   4096
/mnt/asec              348.4M     0.0K   348.4M   4096
/mnt/obb               348.4M     0.0K   348.4M   4096
/system               1007.9M   408.3M   599.6M   4096
/data                    2.0G   489.7M     1.5G   4096
/cache                 246.1M     4.2M   241.9M   4096
/data/idd                7.9M     4.1M     3.8M   4096
/mnt/sdcard             25.8G     3.2G    22.6G   32768
/mnt/secure/asec: Permission denied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Heb er net even bij TPH Nijmegen mee mogen spelen. Eerste indruk: fantastisch scherm! Echt véél beter dan dat van mijn Desire. De 'knopjes' werken helaas toch wel wat minder dan die van de Galaxy S II e.d.
Toestel is ook wel wat aan de zware kant, maar dat vind ik eigenlijk wel een fijne (lees: stevige) indruk geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ Catch 22:

Weet je hoe het bij de verschillende providers is toevallig? Welke heeft veel/weinig provider-software geïnstalleerd? Waar is het het best geregeld? Etc.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:38

TheFirepit

Vuurbal

Jorgen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:43:
@ Catch 22:

Weet je hoe het bij de verschillende providers is toevallig? Welke heeft veel/weinig provider-software geïnstalleerd? Waar is het het best geregeld? Etc.
Dat is nog niet te zeggen, want alleen T-Mobile is, als provider, hem sinds gisteren pas aan het uitleveren. Voor KPN is de verwachting dat hij begin volgende week komt en dan weten we ook of daar provider software op staat.

Als je bang bent voor de provider software kan je hem het beste bij een "onafhankelijke" winkel kopen trouwens.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
bij studentmobiel heb ik de rommel van T-mobile er dan niet opstaan als ik het goed begrijp? Want daar deed ik het uiteindelijk voor. Anders had ik hem gister al gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:38

TheFirepit

Vuurbal

dirk- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:03:
bij studentmobiel heb ik de rommel van T-mobile er dan niet opstaan als ik het goed begrijp? Want daar deed ik het uiteindelijk voor. Anders had ik hem gister al gehad
Als het goed is klopt dat inderdaad. Deze winkels bestellen het toestel zelf en ze kunnen natuurlijk niet weten met welke provider ze hem verkopen.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51
Even mijn eerste indruk van de Xperia S met jullie delen:

Bla
Ik heb dezelfde ervaring met mijn nieuwe Xperia S:

- Mooi scherm

- Vervelend Micro USB klepje

- Vervelende capacitive knopjes..

Verder jammer dat ik mijn KPN sim niet goed verknipt (met speciale tang nog wel) krijg, en 'm niet werkend heb in de Xperia S. Toch maar een Micro sim besteld.
Gelukkig doet mijn KPN sim het nog wel in mijn oude telefoon met omhulsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Als je je vinger wat langer op de capacitieve knoppen houdt, is het dan niet beter misschien? Overgevoelige knoppen zijn ook niet alles, misschien vond Sony dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Dynamix schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:24:
Als je je vinger wat langer op de capacitieve knoppen houdt, is het dan niet beter misschien? Overgevoelige knoppen zijn ook niet alles, misschien vond Sony dat ook wel.
Ik lees hier ook verschillende dingen over. Sommig zeggen dat het perfect werkt andere vinder het minder. Ik maak me er niet druk om wanneer ik alleen al naar het design kijk. Ik ben benieuwd wanneer de eerste reviews geplaatst gaan worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik vind die knoppen ook wel fijn werken eignelijk, ze staan alleen in andere volgorde als mijn vorige telefoon dus ik moet wel even wennen dat ik juiste knop in druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Ik heb ook echt geen moeite met die knoppen. Ze reageren prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Moet wel zeggen dat ik ICS mis, ik had op mijn vorige phone dat wel draaien en dat is toch net ff wat lekkerder (kan ook tussen me oren zitten hoor) maar mis het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ICS komt heel binnenkort ^^ Zal eind april begin mei zijn denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
dirk- schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:47:
[...]

Ik lees hier ook verschillende dingen over. Sommig zeggen dat het perfect werkt andere vinder het minder. Ik maak me er niet druk om wanneer ik alleen al naar het design kijk. Ik ben benieuwd wanneer de eerste reviews geplaatst gaan worden. ;)
Ik ook niet, hoor. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat het niet goed werkt. Het blijft wel raar dat je er zoveel over leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Iemand die al iets kan zeggen over de geluidskwaliteit tijdens het bellen? De laatste HTC's en Nokia's die ik heb gehad hadden allemaal last van een wat krakende oorspeaker. Ik ben hier vrij kritisch in. Hoe is het geluid van de Xperia S?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Zelf gisteren een paar telefoongesprekken gevoerd en moet zeggen dat het allemaal erg goed klinkt! En ook aan de andere kant geen klachten gehoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:56:
Iemand die al iets kan zeggen over de geluidskwaliteit tijdens het bellen? De laatste HTC's en Nokia's die ik heb gehad hadden allemaal last van een wat krakende oorspeaker. Ik ben hier vrij kritisch in. Hoe is het geluid van de Xperia S?
Gister ook gebeld en klinkt erg goed! Dus daar zal ik me niet al te druk over maken :D het is echt een super toestel nog geen moment spijt van gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:37
Even een vraagje over die NFC-tags... ik kan er dus eentje aan mn voordeur hangen en als ik dan binnenkom kan ik wifi aanzetten ed. Maar hoe gaan die instellingen dan weer uit? Blijft bv. wifi dan gewoon aanstaan totdat ik het zelf weer uitzet?

Kan er natuurlijk een tweede NFC-tag naast hangen die alles weer ongedaan maakt, maar dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling...

Iemand een idee? In alle filmpjes en informatie die ik kan vinden wordt steeds alleen maar gesproken over het aanzetten van allerlei instellingen, maar niet over het weer uitzetten ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
migchiell schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:09:
Even een vraagje over die NFC-tags... ik kan er dus eentje aan mn voordeur hangen en als ik dan binnenkom kan ik wifi aanzetten ed. Maar hoe gaan die instellingen dan weer uit? Blijft bv. wifi dan gewoon aanstaan totdat ik het zelf weer uitzet?

Kan er natuurlijk een tweede NFC-tag naast hangen die alles weer ongedaan maakt, maar dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling...

Iemand een idee? In alle filmpjes en informatie die ik kan vinden wordt steeds alleen maar gesproken over het aanzetten van allerlei instellingen, maar niet over het weer uitzetten ervan.
Die gaan pas uit als je het zelf uit zet, daar is niks aan te doen verder :) je heb wel een optie tot stroom besparing daar kan je ook nog wat dingen aan en uit zetten op bepaalde tijdstippen (is een app) maar als je telefoon voor zo'n tag houd (het is niet zo dat er langs lopen genoeg is) dan zet je het aan of uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Er staat in de "andere" topic meldingen dat die witte gewoon te vrouwelijk is. Is dat echt zo in Nederland? In andere landen is het niet zoveel het geval volgens mij. Ik vind persoonlijk dat die witte een beetje mooier is tenminste wat ik op het internet heb gezien. Zelfs in de mannelijke VS zie je een man vaker met een wit mobieltje dan hier in Nederland bijvoorbeeld. Maar ik zou ook zeggen dat de witte variant van dit toestel met zijn mat oppervlak heel erg wit eruit zien, misschien witter dan die ene gewoon met een glans oppervlak. Twijfels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
floepie05 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:20:
Er staat in de "andere" topic meldingen dat die witte gewoon te vrouwelijk is. Is dat echt zo in Nederland? In andere landen is het niet zoveel het geval volgens mij. Ik vind persoonlijk dat die witte een beetje mooier is tenminste wat ik op het internet heb gezien. Zelfs in de mannelijke VS zie je een man vaker met een wit mobieltje dan hier in Nederland bijvoorbeeld. Maar ik zou ook zeggen dat de witte variant van dit toestel met zijn mat oppervlak heel erg wit eruit zien, misschien witter dan die ene gewoon met een glans oppervlak. Twijfels...
lol doe gewoon wat je zelf wil joh, als je dat mooier vind dan koop je toch gewoon een witte kan jou het schelen wat mensen vinden over de kleur van je telefoon ;) ik vind wit niet mooi en dat heeft niks met vrouwelijk te maken vind het gewoon niet mooi haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb nog eens zitten zoeken voor die Playstation certified games. Dit is volgens mij waarom die er nog niet op staan of te vinden zijn:
PlayStation Suite is an upcoming software framework that will be used to provide downloadable PlayStation content for devices that meet the forthcoming PlayStation Certified requirements. Currently, this includes devices that both run Android 2.3 and meet specific unannounced hardware requirements, and Sony's PlayStation Vita. The framework will be cross-platform and cross-device, which Sony refers to as "hardware-neutral". (It is based on the Mono platform.)[1] It is currently set to be released around April of 2012. It is expected to be released along side the upcoming Android 4.0 Ice Cream Sandwich update for the 2011 Xperia portfolio[1][2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
WeAreLegion schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:11:
[...]

Die gaan pas uit als je het zelf uit zet, daar is niks aan te doen verder :) je heb wel een optie tot stroom besparing daar kan je ook nog wat dingen aan en uit zetten op bepaalde tijdstippen (is een app) maar als je telefoon voor zo'n tag houd (het is niet zo dat er langs lopen genoeg is) dan zet je het aan of uit
Je hebt in die app wel wat verschillende opties. Zo kun je bijvoorbeeld aan een tag de actie: bluetooth aan of bluetooth uit koppelen. Maar daarnaast kun je ook kiezen voor bluetooth toggle. Dan kun je dus met 1 tag opties aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
floepie05 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:20:
Lekker laten kletsen. Toen ik de Experia voor het eerst zag, vond ik de witte ook mooier. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de zwarte, omdat de transparante balk dan veel meer benadrukt wordt... echt niet voor zwart gekozen, omdat het mannelijkheidsgehalte dan hoger ligt :F

De witte is trouwens alleen bij T-Mobile te krijgen op dit moment.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 09-03-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
cryonic90 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:02:
Zelf gisteren een paar telefoongesprekken gevoerd en moet zeggen dat het allemaal erg goed klinkt! En ook aan de andere kant geen klachten gehoord. :)
WeAreLegion schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:06:
[...]

Gister ook gebeld en klinkt erg goed! Dus daar zal ik me niet al te druk over maken :D het is echt een super toestel nog geen moment spijt van gehad :D
Dank voor jullie reacties :) Ben nog steeds erg benieuwd naar dit toestel!

Voor de wit-discussie. Ik heb momenteel een witte iPhone 4s en ben net vader geworden. Dus het kan wel :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Eigenlijk is het gebruik van NFC tags voor locatieafhankelijke instellingen ook niet de handigste oplossing. Er zijn diverse apps te vinden in de Play Store die dat ook kunnen, maar die kijken naar locatiegegevens en beschikbare wifi-netwerken om te bepalen waar je bent en wat er dus moet gebeuren. Bijvoorbeeld de app Locale met diverse plugins. Of Tasker als je het nog wat ingewikkelder wilt maken. En er zijn vast nog meer.
Daarmee kun je bijvoorbeeld instellen dat je telefoon automatisch wifi uitschakelt en je muziekspeler start als je buiten het bereik van je eigen wifi-netwerk bent en omgekeerd als je in de buurt van je huis bent. Vergeleken met die oplossing is het gedoe met NFC tags dat Sony heeft verzonnen een stap achteruit omdat je steeds een handeling moet verrichten om de telefoon te vertellen welk instellingenprofiel hij moet toepassen.

De tags zou ik wel erg interessant vinden als het mogelijk is om ze te gebruiken om de telefoon te beveiligen, m.a.w. als authenticatiemethode voor de lockscreen. Ik hoop dat het mogelijk is (met Sony's software of een andere app) om de telefoon te ontgrendelen d.m.v. een NFC tag en andere ontgrendelmethodes uit te schakelen. Als iemand dan je telefoon jat (of er mee wil spelen terwijl je even niet kijkt) kan die de telefoon niet ontgrendelen zonder de juiste tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Misschien kun je er een onder je horloge verstoppen. Dat zou wel cool zullen zijn, gewoon unlocken met je horloge.
Pagina: 1 ... 10 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.