Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
SaN schreef op maandag 05 maart 2012 @ 23:10:
Volgens een ervaringsdeskundige op een of ander Maleisisch forum moet je een beetje boven de witte puntjes drukken.

[afbeelding]

Hopelijk wennen dus. Dit zou behoorlijke afbraak kunnen doen aan het dagelijks gebruiksgemak mocht het toch niet lekker werken.
Ik heb inmiddels al even met het demo toestel kunnen stoeien en moet zeggen dat het best onhandig is hoe die knoppen zijn weggezet. De eerste paar keren druk je wel op de logo's en doet de telefoon helemaal niks. Als je op de puntjes duwt gebeurt er af en toe iets en soms ook niet. Dit is onhandig en zorgt ervoor dat het gebruik wel echt wennen is.

Vindt het wel een mooi toestel, al had ik een iets ander beeld van het toestel gezien de plaatjes die waren vrijgegeven. Ik dacht dat het toestel ook een vlakke achterkant zou hebben, maar deze is licht gebogen. Ook komt het licht in de doorzichtige blak niet echt heel goed naar voren (zoals bij mijn s500i) maar het was licht en er werd al gezegd dat dit in het licht veel minder spectaculair zou zijn.

Het scherm is echt heel indrukwekkend en de telefoon voelt lekker rap aan. Niet helemaal zo snel als mijn Sensation, maar zeker niet sloom.

[ Voor 5% gewijzigd door TenTimes op 06-03-2012 16:42 ]

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 21:58
Dat is de Adreno 225 GPU, de Xperia S heeft een Adreno 220 GPU aanboord ;)

Man - a being in search of meaning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 13:18
BaBy-G schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:47:
[...]

Dat is niet geheel onterecht. De Qualcomm MSM8260 Snapdragon (S3) 1.5GHz Dual Core CPU wat in de Xperia S zit, is gebasseerd op de ARM-Cortex A8, dit is al een verouderde CPU. Ook de Adreno 220 GPU is al verouderd.

Ter vergelijking; de Samsung Galaxy SII, die in mei 2011 is gelanceerd, heeft een Samsung Exynos Dual Core 1.2GHz aanboord die gebasseerd is op de ARM-Cortex A9, dit is infeite veel snellere CPU (ware het niet dat Sony op software gebied beter z'n best heeft gedaan dan Samsung en de Snapdragon S3 CPU beter weet te benutten *O*) Verder is de Mali-400 GPU van de Galaxy SII ook een stuk sneller dan de Adreno 220 GPU.

We praten hier over een telefoon die bijna al een jaar uit is! Sony lanceert nu pas hun top-model (en de telefoons liggen nog niet eens in de schappen!) In dat opzicht kan ik wel begrijpen dat mensen kritiek hebben over de verouderde hardware van de Xperia S. Ook de kritiek op het ontbreken van ICS kan ik wel begrijpen. De Xperia S wordt toch wel in het high-end segment gepositioneerd.

De Xperia S weet misschien dankzij de beter geoptimaliseerde software de huidige high-end telefoons nog aardig bij te benen, maar ik denk dat Xperia S de next-gen telefoons, die uitgerust zijn met Quad-Core Cortex A9 en Dual-Core Cortex A15 CPU (staan infeite al voor de deur) zijn meerdere moet erkennen.
Ik heb een arc en volg deze nieuwe phone al een tijd, maar ik zie de xperia s niet echt als een opvolger om hier 450 euro aan uit te gaan geven. Er zit gewoon niet veel innovatiefs in t.o.v. de Arc. Ook omdat de software van de s volledig beschikbaar zal zijn op de Arc. Qua snelheid lijkt het allemaal wel mee te vallen, en idd vind ik ook dat Sony wat steken laat vallen t.o.v. de Galaxy S2. Dit seizoen lijkt het wel alsof de geschiedenis van vorig jaar zich herhaalt. Toen had Sony ook geen dual core. Prachtige telefoons en goede hardware, maar ze lopen qua ruwe processorkracht gewoon iedere keer achter.

Ik snap de gekozen strategie niet, veel mensen willen gewoon een topmodel en het is goed voor je image en mond-op-mond reclame als je een topper in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
splackavellie85 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:54:
[...]

Helemaal mee eens. Ik kan de kritiek ook best begrijpen. Het afgelopen jaar bleef Sony ook een beetje achter de rest aanlopen met de single core Arc terwijl iedereen met dualcore smartphones kwam. Dat doen ze nu weer, door een dualcore smartphone uit te brengen terwijl anderen met quadcore toestellen gaan komen.

Toch heeft dat mij er niet van weerhouden om voor dit toestel te kiezen in plaats van de krachtpatsers die staan te wachten. Dat heeft alles te maken met de punten waar Sony heel erg goed in is, en de filosofie achter de hardware, die ik nog het meest op die van Apple: een goed werkend product met geoptimaliseerde software voor de hardware. Ik verkies de Xperia S boven toestellen als de HTC One X, de Galaxy Nexus en de Galaxy Note om verschillende redenen, die allemaal tekenend zijn voor het verschil tussen Sony en de rest:

Het formaat

Ik heb momenteel een iPhone 4S en hoewel het scherm daarvan best iets groter mag (4" zou ideaal zijn), hoeft het toestel zelf van mij niet veel groter te worden. Het 4,3" scherm in de Xperia S is al behoorlijk groot, maar de 4,7" en groter van de andere toptoestellen is voor mij echt te groot. Vooral HTC en Samsung zijn zware aanhangers van de mentaliteit dat alles altijd maar groter moet.

De software
In tegenstelling tot HTC en Samsung maakt Sony slechte kleine aanpassingen aan Android, en (bijna) alle toevoegingen van Sony zijn verbeteringen. Daarnaast stopt Sony veel meer moeite in optimalisatie van de software aan de hardware, waardoor de toestellen (net als iPhones) vaak een stuk sneller zijn, zelfs met "inferieure" hardware.

Geluidskwaliteit en multimediafunctionaliteit
De geluidskwaliteit van de meeste HTC's viel de afgelopen jaren nogal tegen, en hoewel Samsung's Galaxy S2 een stuk beter was, vond ik de Xperia Arc beter. In reviews wordt de geluidskwaliteit van de Xperia S, zowel over de speaker als door oordopjes, uitgelicht als groot pluspunt.
Daarnaast is op de Mac gewoon synchronisatie met iTunes mogelijk voor de Xperia, waarbij alle metadata herkend wordt. Hier hebben Samsung en vooral HTC in het verleden problemen mee gehad.

De camera
Snel, goede resolutie en een fijne interface. De camera van de Xperia Arc was al indrukwekkend, en Sony heeft al ervaring met een (heel indrukwekkende) 12MP-sensor in de Satio. Die telefoon was verder troep, maar de camera was erg goed. Dat wekt vertrouwen voor de camera in de Xperia S, zeker in combinatie met de snelheid en de dedicated cameraknop.
De camera in de Galaxy S2 is ook erg goed, maar de Galaxy Nexus stelt weer zwaar teleur. HTC heeft nog nooit een smartphone met een goede camera gemaakt. Nu heb ik ook wel gelezen dat HTC een volledig nieuw camerasysteem heeft ontwikkeld voor de nieuwe lijn, en het zou zomaar kunnen dat de One-serie opeens wel een geweldige camera heeft, maar HTC was het afgelopen jaar het voorbeeld dat fantastische specificaties niet per se een goed toestel maken. Bovendien kan Sony techniek uit de Nex-lijn naar de smartphones laten druppelen. Dit kan HTC niet.

De Xperia S lijkt mij een erg sterk toestel. Hij zal vast niet lang de frontrunner zijn in de benchmarks, maar ik vind het veel belangrijker dat hij gewoon goed doet wat hij moet doen.
QFT *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
mbttr schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:20:
Over die Adreno vs Mali lees ik verschillende dingen hoor, ik hoor ook bronnen die juist zeggen dat Adreno beter is..
Dat hangt natuurlijk van verschillende factoren af zoals bv:
- welke Adreno GPU je met de Mali-400 vergelijkt
- hoe hoog beide GPU's zijn geklokt
- hoe veel pixels de GPU's moeten renderen
- welke testen er worden uitgevoerd

[ Voor 19% gewijzigd door BaBy-G op 06-03-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
ik ben zelf niet zo heel erg op de hoogte van cpu/gpu verhoudingen tussen telefoons, maar maakt dat in het dagelijks gebruik ook echt wat uit of is dit alleen detailwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Rctworld schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:38:
[...]

Zal dat niet wat met ICS te maken hebben? Vanaf ICS zijn hardware knoppen niet echt meer nodig omdat ze volgens mij normaal gesproken op het scherm getoond worden. Zal vast ook wel uit kunnen maar wellicht kon Sony daar niet helemaal over beslissen(zeker aangezien hij niet met ICS geleverd wordt) en hebben ze uiteindelijk de icoontjes maar klein eronder gezet.

Just me & my 2 cents :P
De capacatieve knoppen zullen gewoon blijven werken bij ICS hoor, je kan kiezen of je de onscreen toetsen gebruikt of echte, dus dat zal het niet zijn.
Bedankt! Ik vind het nuttig!
Helemaal mee eens! Ik heb, zeker voor een telefoon, liever iets dat stabiel draait en enigzins zuinig is dan het nieuwste van het nieuwste dat lagt door slechte software en gebukt gaat onder constante reboots en honderden updates maar wel de hoogste benches trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Moet het echt een dikke dual/quad core zijn dan? Op mijn HTC HD2 met 1ghz single core loopt ICS al als een zonnetje, geen game die hapert, browsen gaat vloeiend, hd content speelt ie prima af. Waar heb ik die dikke quad core voor nodig dan?

Sony doet gewoon net dat beetje extra voor de user experience, en dat vind ik veel belangrijker dan een dikke cpu/gpu.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Laatst online: 28-03 10:03
Cyleo schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:54:
[...]

De capacatieve knoppen zullen gewoon blijven werken bij ICS hoor, je kan kiezen of je de onscreen toetsen gebruikt of echte, dus dat zal het niet zijn.
Omdat de knoppen al bestaan, ik denk het niet dat we de keus zullen hebben als ICS van Sony eraan komt. Zou wel kunnen zijn als hij op een custom AOSP ROM zoals CM9 draait. Wat een alfabet soep, zeg.

[ Voor 3% gewijzigd door floepie05 op 06-03-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 14:25
Damian schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:12:
Moet het echt een dikke dual/quad core zijn dan? Op mijn HTC HD2 met 1ghz single core loopt ICS al als een zonnetje, geen game die hapert, browsen gaat vloeiend, hd content speelt ie prima af. Waar heb ik die dikke quad core voor nodig dan?

Sony doet gewoon net dat beetje extra voor de user experience, en dat vind ik veel belangrijker dan een dikke cpu/gpu.
Quad Core heb je niks aan! Wordt zelfs niet ondersteund door ICS! Je hebt dus gewoon 2 cores die voor niks staan te draaien... (nou ja, ongeveer :P)0
Dual core heeft wel zijn voordelen

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samen met onze Xperia S gaan we ook kennis kunnen maken met de nieuwe Market: Google Play! Komt heel binnenkort, en omwille van de lancering zijn er veel leuke apps nu extra goedkoop!

https://play.google.com/s..._2012_03_06_AppsFavorites

Heb Endomondo aangeschaft, misschien ga ik dan nu eindelijk eens beginnen sporten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de Xperia-S nu 2 week en ben er erg tevreden over. Heb hiervoor een Arc en een Arc-S gehad. Verschillen tussen die 2 modellen waren erg moeilijk te vinden.
Arc's waren iets buigzamer. De Xperia-S is veel solider en vooral ook veel sneller, denk zelf aan een combinatie van de processor en het interne geheugen. Camera is vanuit de "op slot" stand binnen 2 seconden klaar voor gebruik. Erg makkelijk omsnel een foto te maken. scherm is veel scherper en helderder. Kleuren lijken op het scherm van de galaxy-s II. Als je twijfelt tussen een S-II en deze: neem vooral de Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:10:
Ik gebruik de Xperia-S nu 2 week en ben er erg tevreden over. Heb hiervoor een Arc en een Arc-S gehad. Verschillen tussen die 2 modellen waren erg moeilijk te vinden.
Arc's waren iets buigzamer. De Xperia-S is veel solider en vooral ook veel sneller, denk zelf aan een combinatie van de processor en het interne geheugen. Camera is vanuit de "op slot" stand binnen 2 seconden klaar voor gebruik. Erg makkelijk omsnel een foto te maken. scherm is veel scherper en helderder. Kleuren lijken op het scherm van de galaxy-s II. Als je twijfelt tussen een S-II en deze: neem vooral de Sony.
Leuk! Gewoon uit nieuwsgierigheid, waar heb je je toestel vandaan :P ? Twee weken is nog van voor MWC als ik het goed heb! Review sample?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

Hoe werkt dat eigenlijk precies met die dedicated fotoknop? Zoals ik het nu zie zal ik enorm veel foto's van de binnenkant van mijn broekzak gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:58:
Hoe werkt dat eigenlijk precies met die dedicated fotoknop? Zoals ik het nu zie zal ik enorm veel foto's van de binnenkant van mijn broekzak gaan maken.
Je kan in de foto-app een paar modussen voor Quick Capture kiezen.
1. Wanneer je de shutterknop indrukt terwijl je telefoon vergrendeld is gaat hij de camera starten en een foto maken.
2. Zelfde, maar hij gaat niet ineens een foto mee maken (gewoon camera starten).
3. Doe niets wanneer je telefoon vergrendeld is.

Je moet je dus geen zorgen maken over per ongeluk foto's maken :)

Vanaf de ICS-update krijgen we trouwens ook een cameraknop op het lockscreen (ipv de stille modus-slider).

Als je een pattern lock of code op je lockscreen zet: de camera start dan in een limited mode, waarin je alleen foto's kan maken maar ze niet bekijken. Wil je dan toch naar het homescreen stuurt hij je zowiezo langs je normale lockscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Klinkt goed. Bedankt voor het uitgebreide antwoord! Zou ook wel vreemd zijn als ze daar niet over nagedacht zouden hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBy-G
Snobbieh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:45:
[...]

Quad Core heb je niks aan! Wordt zelfs niet ondersteund door ICS! Je hebt dus gewoon 2 cores die voor niks staan te draaien... (nou ja, ongeveer :P)0
Dual core heeft wel zijn voordelen
Wat een onzin :') Als je het zo beredeneer heb je infeite niet eens een telefoon nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
floepie05 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:34:
[...]

Omdat de knoppen al bestaan, ik denk het niet dat we de keus zullen hebben als ICS van Sony eraan komt. Zou wel kunnen zijn als hij op een custom AOSP ROM zoals CM9 draait. Wat een alfabet soep, zeg.
Ja, oke, ik heb het verkeerd verwoord: De fabrikant heeft de keuze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Lees dit eens voor de grap: http://www.electricpig.co...ky-start-for-sony-mobile/ <--- slechtste review ooit... Reviewer beweert dat sony niet goed update etc, en dat sony hard faalt met deze smartphone... Sony bashers in reviews zijn er meer dan ooit tegenwoordig. :)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
misschien dat deze reviewer ervaring heeft met de X10. Die telefoon heeft niet een al te beste geschiedenis qua updates. (hoewel ze het nog aardig goed hebben gemaakt door multitouch en android 2.3 te implementeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Grappig genoeg zegt zelfs deze reviewer dit over dual core

Android itself throws few surprises by this point. Don’t worry too much about speed. The dual-core Qualcomm MSM8260 1.5GHz processor is fast enough to appease all but nitpickers at this point.

Tweakers.net is dus vol met nitpickers :P

Moet zeggen dat de reviewer een punt heeft en wat dingen aankaart die ik bij andere reviews niet gezien heb.
onder andere de bloatware: McAfee Security zit pre installed... dat zuigt gewoon
Gek genoeg zegt hij eigenlijk nog best veel positiefs over de phone maar heeft hij een negatief sousje erover heen gegooit waardoor het lijkt alsof alles kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:17
KPN heeft inmiddels HD Voice uitgerold. Ik kan nergens vinden of de Xperia S dit ook ondersteund. Iemand enig idee?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 14:19
gratiz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:38:
KPN heeft inmiddels HD Voice uitgerold. Ik kan nergens vinden of de Xperia S dit ook ondersteund. Iemand enig idee?
Alle 2011 smartphones van Sony Ericsson wel.

Ik ga er dus vanuit dat dit bij de 2012 line-up ook zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Heb je er dan sowieso profijt van, of moet de telefoon van de persoon aan de andere kant van de lijn dit ook ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:17
SaN schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:45:
Heb je er dan sowieso profijt van, of moet de telefoon van de persoon aan de andere kant van de lijn dit ook ondersteunen?
De andere persoon heeft ook een HD Voice telefoon nodig.
Zie hier voor alle info: http://www.kpn.com/prive/mobiel/hdvoice.htm

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
gratiz schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:49:
[...]

De andere persoon heeft ook een HD Voice telefoon nodig.
Zie hier voor alle info: http://www.kpn.com/prive/mobiel/hdvoice.htm
en het is nu alleen binnen het KPN netwerk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe zit het met de Bluetooth-verbinding met deze telefoon. Als ik de specificaties goed gelezen heb, dan is dit niet de laatste versie. Is dat nadelig op één of andere manier, of maakt dat weinig uit?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Het enige wezenlijke verschil tussen Bluetooth 3.0 t.o.v. 2.1 is dat een snellere gegevensoverdracht mogelijk is waarvoor gebruik gemaakt wordt van wifi. Zonder de toevoeging "+HS" is daar geen sprake van en is Bluetooth 3.0 in praktische zin gelijk aan 2.1.

Bovendien heb je twee "BT3.0+HS" apparaten nodig om van die functie gebruik te kunnen maken. Volgens mij zijn er wel enkele smartphones die BT3.0 hebben, maar ben ik er nog geen tegengekomen die de "+HS" specificatie heeft. Er zijn wel enkele laptops.

Bluetooth 4 is van 2010 en lijkt me voor mobiele apparaten en accessoires interessanter dan 3.0 vanwege de nadruk op energiezuinigere protocollen. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we de eerste apparaten gaan zien.

Meer informatie vind je hier:
Wikipedia: Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 23:23
Jorgen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:55:
Hoe zit het met de Bluetooth-verbinding met deze telefoon. Als ik de specificaties goed gelezen heb, dan is dit niet de laatste versie. Is dat nadelig op één of andere manier, of maakt dat weinig uit?
Nee nu nog niet echt. Als ik het goed heb ondersteund deze telefoon bluetooth 2.1. Naast 2.1 heb je 3 en 4. Verschil tussen 2 en 3 is de snelheid. Bij v3 wordt voor dataoverdacht het 801.11(wifi) protocol gebruikt om hogere snelheden te halen. Bij v4 zijn extra low power specificaties toegevoegd.

Echter om deze voordelen toe te kunnen passen moet het andere apparaat dit ook ondersteunen. Echter zijn er nog niet veel devices die dat doen, dus heb je aan 2.1 wel genoeg.

Edit: je was me voor;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:55
AmbroosV schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:06:
Samen met onze Xperia S gaan we ook kennis kunnen maken met de nieuwe Market: Google Play! Komt heel binnenkort, en omwille van de lancering zijn er veel leuke apps nu extra goedkoop!

Heb Endomondo aangeschaft, misschien ga ik dan nu eindelijk eens beginnen sporten :P
Bedankt voor de tip _/-\o_ en maar gelijk SoundHound erbij gedaan :) 0,98 cent samen !!!

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Laatst online: 14-03 08:24
aveenhuysen schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:23:
[...]

Bedankt voor de tip _/-\o_ en maar gelijk SoundHound erbij gedaan :) 0,98 cent samen !!!
Is dat wel nodig, als je toch al TrackID heb.
Weet niet hoe TrackID tegenwoordig is, maar jaren geleden werkte dat altijd erg goed op mijn SE K770i :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Laatst online: 01-02-2024
Razzah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:45:
[...]

Is dat wel nodig, als je toch al TrackID heb.
Weet niet hoe TrackID tegenwoordig is, maar jaren geleden werkte dat altijd erg goed op mijn SE K770i :P
Op mijn Xperia X10 mini werkt TrackID wel wat sneller dan SoundHound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
AmbroosV schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:06:

Ff een domme vraag. Als ik 'm nu koop en installeer op m'n Desire, dan kan ik hem toch straks ook gewoon weer installeren op de Xperia S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

marijni12 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:08:
[...]

Ff een domme vraag. Als ik 'm nu koop en installeer op m'n Desire, dan kan ik hem toch straks ook gewoon weer installeren op de Xperia S?
Als het goed wel.

Lijkt mij logisch als je inlogt met je Google account op je Xperia S kan je deze gewoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
joost89 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:12:
[...]

Als het goed wel.

Lijkt mij logisch als je inlogt met je Google account op je Xperia S kan je deze gewoon installeren.
Merci, had namelijk nog nooit eerder een app gekocht in de Market Google Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrackID is inderdaad een stuk sneller dan SoundHound, maar ik vond het beter werken op mijn Sony Ericsson featurephones (K320i, G705, ...) dan op mijn X8/Neo/Arc. TrackID werkt heel goed, maar heel af en toe heb ik toch een nummer dat niet in TrackID zit en wel in SoundHound.

Het fijne aan TrackID is dat je geschiedenis gelinked is aan je SIM-nummer. Na het wipen van je telefoon of zelfs wisselen van telefoon komt je hele TrackID-geschiedenis gewoon terug! Erg handig voor tweakers! En de integratie met Spotify en YouTube is ook super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
AmbroosV schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:20:
TrackID is inderdaad een stuk sneller dan SoundHound, maar ik vond het beter werken op mijn Sony Ericsson featurephones (K320i, G705, ...) dan op mijn X8/Neo/Arc. TrackID werkt heel goed, maar heel af en toe heb ik toch een nummer dat niet in TrackID zit en wel in SoundHound.

Het fijne aan TrackID is dat je geschiedenis gelinked is aan je SIM-nummer. Na het wipen van je telefoon of zelfs wisselen van telefoon komt je hele TrackID-geschiedenis gewoon terug! Erg handig voor tweakers! En de integratie met Spotify en YouTube is ook super.
Klinkt goed, ik heb al 4/5 jaar geen TrackID meer gebruikt, maar zo te horen is dat ook goed vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:23:
[...]

Klinkt goed, ik heb al 4/5 jaar geen TrackID meer gebruikt, maar zo te horen is dat ook goed vooruit gegaan.
Trackid staat trouwens voor SE gebruikers gewoon in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Na mij laatste SE, een Nokia 5800 en een HTC Hero gehad.
Dus vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:27:
[...]

Ook voor niet-SE apparaten staat hij gewoon in de market!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavanos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-07 09:41
Bij The Phonehouse (Utrecht) hebben ze een dummy en een werkend toestel. Ik heb er net even mee gespeeld.
Het is een heel mooi toestel. Wel iets plasticerig, maar ik vind van goede kwaliteit. Het was een beetje een gefriemel om de USB- en HDMI-klepjes open te krijgen, maar volgens mij is dat even wennen. Vind ik geen deal-breaker.

Het toestel is lekker snel en de camera is top, zo snel als die foto's maakt vanuit standby. Verder heb ik speciaal gelet op de drie capacitieve knoppen en ik moet zeggen dat ik het erg mee vond vallen. Dat de knoppen boven de icoontjes zitten is echt geen probleem en de werking van de knoppen is ook dik in orde. Echt niet zo slecht als in sommige reviews wordt beweerd.
Waar ik het meest aan moest wennen is dat de back en de menuknop zijn omgedraaid t.o.v. mijn X10.

Verder wist de verkoper mij te melden dat morgen de eerste lading wordt verwacht in de winkel.

Ik ben om, dit wordt de opvolger van mijn X10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik had daar gisteren ook de dummy vast gehad, van het toch te plastic aanvoelen. Wel had ik weinig problemen om met 1 hand op de unlock knop te drukken. Het viel me wel mee hoed groot hij was. Ik moet toch nog twee maanden wachten, maar het wordt toch de P denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:30:
[...]

Ook voor niet-SE apparaten staat hij gewoon in de market!
Oke, dat wist ik niet. Bonus voor gebruikers van andere telefoons want vind het altijd zeer goed werken!

Ik ben eruit, ik ga denk een toestel los kopen waardoor ik bijna wel op de P uitkom ivm de hopelijk veel lagere prijs. Daarnaast laat ik mijn huidige abbo gewoon na contractperiode doorlopen zodat ik niet naar duurdere abbo's oef over te stappen. ( of zakken de prijzen nog snel van de S ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Super telefoon gebruik het nu een dag en wat is het scherm mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
ococ schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:55:
Super telefoon gebruik het nu een dag en wat is het scherm mooi.
Mooi, ik kan niet wachten tot ik morgen de eerste reacties lees van mensen die hem morgen in huis krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lavanos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:30:
Bij The Phonehouse (Utrecht) hebben ze een dummy en een werkend toestel. Ik heb er net even mee gespeeld.
Het is een heel mooi toestel. Wel iets plasticerig, maar ik vind van goede kwaliteit. Het was een beetje een gefriemel om de USB- en HDMI-klepjes open te krijgen, maar volgens mij is dat even wennen. Vind ik geen deal-breaker.

Het toestel is lekker snel en de camera is top, zo snel als die foto's maakt vanuit standby. Verder heb ik speciaal gelet op de drie capacitieve knoppen en ik moet zeggen dat ik het erg mee vond vallen. Dat de knoppen boven de icoontjes zitten is echt geen probleem en de werking van de knoppen is ook dik in orde. Echt niet zo slecht als in sommige reviews wordt beweerd.
Waar ik het meest aan moest wennen is dat de back en de menuknop zijn omgedraaid t.o.v. mijn X10.

Verder wist de verkoper mij te melden dat morgen de eerste lading wordt verwacht in de winkel.

Ik ben om, dit wordt de opvolger van mijn X10.
Hoe is het scherm t.o.v. de X10 qua kleurweergave en kijkhoeken? Merk je bijv. ook dat de resolutie een stuk hoger is? en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Vandaag op de Cebit er even mee gespeeld. Voelt goed aan. Toetsjes onderaan doen het prima. Snelheid en overall experience is echt goed. Reageerd echt snel. Scherm erg strak. Ik kon geen pixels zien dus de reslutie is prima. Nfc deed het niet , lag aan pre release toestel volgens de meneer. Morgen krijg ik hem binnen :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Damian op 07-03-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Nice Damian ;-),

Toevallig iemand enig idee wanneer de Xperia U in NL komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mookie1979
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06-2023
Ben dit topic al een poosje aan het volgen en ik heb nu een vraagje over die microsim. Als ik eerder een nieuwe telefoon had deed ik mijn oude simkaart erin en dan kopieerde ik mijn contactgegevens gewoon op die manier.

Ik heb nu een Galaxy Ace met normale sim via Hi en ik vraag me af hoe ik het handigst mijn contacten straks kan overzetten op mijn nieuwe Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mookie1979 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:18:
Ben dit topic al een poosje aan het volgen en ik heb nu een vraagje over die microsim. Als ik eerder een nieuwe telefoon had deed ik mijn oude simkaart erin en dan kopieerde ik mijn contactgegevens gewoon op die manier.

Ik heb nu een Galaxy Ace met normale sim via Hi en ik vraag me af hoe ik het handigst mijn contacten straks kan overzetten op mijn nieuwe Sony?
Dit zou ik ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 07:14
Mookie1979 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:18:

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:23:
[...]

Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met mijn google account. Dus als ik een andere android telefoon heb en ik vul mijn google account in dan zet hij automatisch alle nummers op de nieuwe telefoon.

[ Voor 40% gewijzigd door maukoo op 07-03-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
De handigste manier om je contacten over te zetten is om die vanaf je huidige SIM te importeren in het telefoonboek c.q. contactenbestand van Google. Als je geluk hebt heeft je telefoonboek of contactenapplicatie op je telefoon daar een handige functie voor en anders moet je even zoeken in de Market.

Het in Gmail beheren van je contacten heeft als tweede grote voordeel dat je die niet kwijt kunt raken. En bij iedere nieuwe Android telefoon worden ze automatisch weer gesynchroniseerd.

Kom je niet van een Android telefoon, dan zou je de contacten één voor één kunnen overzenden naar je nieuwe telefoon via Bluetooth. Dat werkt vrijwel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik als sony ericsson liefhebber al jaren my phone explorer om mijn telefoonboek te syncen. Het is een gratis programmaatje. Kan je ook je smsjes, notities en agenda mee bewaren. Werkt tegenwoordig ook voor alle android telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wel geinig trouwens die Wireless Headset Pro die er bij T-Mobile bij zit, dat ding is ook een opzichzelf staande mp3 speler, daar gaat gewoon SD in :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Damian schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:29:
Wel geinig trouwens die Wireless Headset Pro die er bij T-Mobile bij zit, dat ding is ook een opzichzelf staande mp3 speler, daar gaat gewoon SD in :D.
Klopt, los van de telefoon is het idd gewoon een MP3 speler met 2gb en FM Radio.
En als hij verbonden is via bluetooth, kan je muziek luisteren vanaf je telefoon, als bluetooth headset gebruiken.
en Inkomende gesprekken en sms-en vanaf het schermpje lezen.

Erg leuke gadget dus. Maar ik heb al gehoord dat het gewoon een voucher is die je erbij krijgt, die moet je dan opsturen. Ben alleen bang dat het nog 2 maanden ofzo gaat duren voordat je dat ding krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
maukoo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:25:
[...]

[...]

Ik heb mijn contacten gesynchroniseerd met mijn google account. Dus als ik een andere android telefoon heb en ik vul mijn google account in dan zet hij automatisch alle nummers op de nieuwe telefoon.
Zo zou ik het ook doen, gewoon even in je ace zetten dat ze moeten sycen met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens bij een verlening? Wordt mijn normale sim gedeactiveerd op de ingang datum van mijn contract en de microsim geactiveerd? Of moet je die microsim (laten) activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:58:
Hoe zit het trouwens bij een verlening? Wordt mijn normale sim gedeactiveerd op de ingang datum van mijn contract en de microsim geactiveerd? Of moet je die microsim (laten) activeren?
Een simkaart word altijd geblokkeerd opgestuurd, deze moet je zelf activeren.
Zit altijd een brief bij waar staat hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
kan iemand straks even een indruk plaatsen van de xperia s, voor diegene die hem vandaag krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:58:
Ja, reviewmodel via Sony Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat er snel een Root mogelijkheid komt zonder de bootloader te hoeven unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:05:
[...]

Je kan in de foto-app een paar modussen voor Quick Capture kiezen.
1. Wanneer je de shutterknop indrukt terwijl je telefoon vergrendeld is gaat hij de camera starten en een foto maken.
2. Zelfde, maar hij gaat niet ineens een foto mee maken (gewoon camera starten).
3. Doe niets wanneer je telefoon vergrendeld is.

Je moet je dus geen zorgen maken over per ongeluk foto's maken :)

Vanaf de ICS-update krijgen we trouwens ook een cameraknop op het lockscreen (ipv de stille modus-slider).

Als je een pattern lock of code op je lockscreen zet: de camera start dan in een limited mode, waarin je alleen foto's kan maken maar ze niet bekijken. Wil je dan toch naar het homescreen stuurt hij je zowiezo langs je normale lockscreen!
Valt echt wel mee, je moet de knop lang ingedrukt houden. Tenzij je de hele dag een skinny jeans draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fransfb schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:09:
Nice Damian ;-),

Toevallig iemand enig idee wanneer de Xperia U in NL komt?
Week 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavanos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-07 09:41
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:36:
[...]

Hoe is het scherm t.o.v. de X10 qua kleurweergave en kijkhoeken? Merk je bijv. ook dat de resolutie een stuk hoger is? en
Ik moet bekennen dat ik niet op de kijkhoek heb gelet. Vind ik zelf niet zo heel belangrijk. Maar de resolutie is echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Heb gehoort dat als je een SE of Sony Xperia of w/e, unlocked, je dan je DRM keys kwijt bent.
Wat heeft dit voor gevolgen, wat raak je zoal kwijt en wat voor apps werken bijv niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Ik begreep dat bv trackid niet meer werkt zonder de drm keys. En waarschijnlijk kun je geen met drm beveiligde content meer afspelen.

/edit
Voor de volledigheid nog even uit het ander topic gekopieerd:
quote: Stef_Venner
Die DRM keys zijn mijn probleem ook, had er veel problemen mee met m'n ARC S omdat ik ook veel legale dingen met DRM erop had staan die onbruikbaar werden na het unlocken van de BL vandaar ook mijn vraag.
Bij het unlocken van de bootloader dmv van de officiele website van sony (momenteel nog de enige manier) verlies je drm keys.

Na relocken kun je wel weer updaten met seus/pc companion, maar de drm keys zijn vooralsnog niet terug te krijgen.
quote: XDA Forum
Warning!

This procedure will wipe the /data partition of your phone, so you will loose all ur stored data, settings. SDCARD will NOT BE WIPED!!!

DRM keys WILL be lost forever

[ Voor 76% gewijzigd door riotrick op 08-03-2012 13:32 ]

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik d8 dat het toestel snel oplaadde naar 80%? Zit nu op 60% en hij hangt er al maar dan 2 uur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Heb hem binnen, en potverdikkie wat een mooi ding is het zeg.
En voor alle T-Mobile mensen, als je in het menu op het icoontje rechtsonderin drukt.
Kan je gewoon de branded/bloatware van t-mobile eraf gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Voor diegene die alvast wat wil gaan lezen:

http://www-support-downlo...e_NL_LT26_1261-9445.1.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
Is die van T-mobile eigenlijk branded in de zin van, fysiek T-Mobile op het toestel gedrukt ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:23:
[...]

Had eerst een Arc-S met een "standaard" simkaart. In android kan je een backup van je telefoonboek naar je geheugenkaart maken. Dat doe ik regelmatig om altijd een backup te hebben. Hierna kan je dit "vcf" bestand kopieren naar je computer en dan weer naar het interne geheugen van de Xperia-S. Hierna contacten importeren vanaf het geheugen en ready is Kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Demandela schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:52:
Is die van T-mobile eigenlijk branded in de zin van, fysiek T-Mobile op het toestel gedrukt ergens?
Nee alleen een t-mobile bootscreen en wat apps,
apps zijn trouwens gewoon te uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:53:
[...]

Had eerst een Arc-S met een "standaard" simkaart. In android kan je een backup van je telefoonboek naar je geheugenkaart maken. Dat doe ik regelmatig om altijd een backup te hebben. Hierna kan je dit "vcf" bestand kopieren naar je computer en dan weer naar het interne geheugen van de Xperia-S. Hierna contacten importeren vanaf het geheugen en ready is Kees.
Waarom niet gewoon syncen met je google account? Meld je je op een nieuwe android telefoon weer aan bij je google en account en alles staat weer terug.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Heb trouwens ff snel een benchmark gedaan

Antutu: Total Score 6510
Quadrant: 3200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Kan iemand wat vertellen over de knoppen? Hoe reageren ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
dirk- schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:02:
Kan iemand wat vertellen over de knoppen? Hoe reageren ze?
De capacitieve knoppen werken echt perfect bij mij, op nog geen 1x gehad dat ze niet werkte.
Ja 1x omdat ik gewoon half ernaast drukte.

Dus ik kan me totaal niet vinden in het gezeik van bepaalde reviewers dat de knoppen niet goed zouden werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:05:
[...]

De capacitieve knoppen werken echt perfect bij mij, op nog geen 1x gehad dat ze niet werkte.
Ja 1x omdat ik gewoon half ernaast drukte.

Dus ik kan me totaal niet vinden in het gezeik van bepaalde reviewers dat de knoppen niet goed zouden werken.
Oké, bedankt voor je reactie. Ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat het allemaal gezeik was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Als ik filmpjes bekijk van het toestel valt me op dat er veel stof op zit. Is dit toeval of trekt-ie echt zo gauw stof aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
marijni12 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:28:
Als ik filmpjes bekijk van het toestel valt me op dat er veel stof op zit. Is dit toeval of trekt-ie echt zo gauw stof aan?
Stof is overal, maar op zwart zie je het gewoon beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:29:
[...]

Stof is overal, maar op zwart zie je het gewoon beter :P
Daar doe ik het voor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Heb hem ook binnen. NFC tags werken gelukkig in tegenstelling tot het cebit appraat wat ik heb gezien wel gewoon prima :). Scherm is echt heel heel heel erg strak, super mooi, die voorbeeldplaatjes die er bij zitten zijn echt heel mooi. Goede kleuren, super scherp.

Vanavond even uitgebreid mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoop dat ThePhoneHouse snel belt, want ik kan niet wachten. Zeker niet na die vergissing van afgelopen zaterdag.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ook ik heb hem vanmiddag bij The Phone House opgehaald. Het is echt een super apparaat! Ontzettend snel in vergelijking met mijn X10 en het beeld is echt prachtig! :D
Op het moment ben ik alles een beetje aan het instellen.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Chaos-Zero schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:20:
Ook ik heb hem vanmiddag bij The Phone House opgehaald. Het is echt een super apparaat! Ontzettend snel in vergelijking met mijn X10 en het beeld is echt prachtig! :D
Op het moment ben ik alles een beetje aan het instellen.
Heb jij je abbo verlengt? Hoe zit dat met die simkaart? Levert ThePhoneHouse die er gelijk bij?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Rakkerzero schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:24:
[...]

Heb jij je abbo verlengt? Hoe zit dat met die simkaart? Levert ThePhoneHouse die er gelijk bij?
Ik heb inderdaad mijn abbo verlengt bij Vodafone. In eerste instantie ging die gast mn oude simkaart knippen, maar die pakte de Xperia S niet, toen had hij gewoon een normale microsimkaart van achter gepakt, dus ja, die krijg je er gelijk bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Review bij Engadget

[ Voor 64% gewijzigd door Addiction op 08-03-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Grappig dat iedereen nu zegt dat de knopjes wel gewoon goed werken, volgensmij wil niemand erkennen dat het gewoon een ontzettendgoed toestel is

[ Voor 86% gewijzigd door Brilsmurfffje op 08-03-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
brilsmurfffje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:42:
Grappig dat iedereen nu zegt dat de knopjes wel gewoon goed werken, volgensmij wil niemand erkennen dat het gewoon een ontzettendgoed toestel is
Ja inderdaad. Of de review exemplaren waren gewoon brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Inderdaad, de knoppen werken perfect. Moet wel zeggen, omdat het natuurlijk voor mij en voor jullie ook wennen is, je nog wel eens mis wilt drukken. Ik denk dat dit gewoon een kwestie van een paar dagen is en je er aan gewend raakt. De toetsen werken gewoon perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
maukoo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 17:52:
[...]

Ja inderdaad. Of de review exemplaren waren gewoon brak.
Dat of op de review toestellen stond een oudere Android versie die nog zijn problemen had of de reviewers wilden zich niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:19:
Ik d8 dat het toestel snel oplaadde naar 80%? Zit nu op 60% en hij hangt er al maar dan 2 uur aan.
Naar ik had begrepen had je dan een quickcharger nodig die ook in de doos zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Grappig is dat op het oplaadblokje nog wel Sony Ericsson staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist mijn ´´normale´´ simkaart verknipt naar een micro. In één keer goed! jeeeej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je trouwens de T-mobile start-up scherm weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:14:
Heb zojuist mijn ´´normale´´ simkaart verknipt naar een micro. In één keer goed! jeeeej
Hoe heb je hem geknipt? met die sjabloon uit dit topic? of gewoon op het oog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Heb ik hem einde binnen en wat zie ik zojuist.
Er zit een vlek rechts onderin me scherm, duidelijkst te zien met een volledig witte achtergrond.
Dan zie ik duidelijk een gele waas, alsof er te hard op het scherm is gedrukt daar of het scherm een stukje tegen het glas aanzit ofzo.

Zucht, morgen maar ff T-Mobile bellen

EDIT: scherm meerdere keren achter elkaar aan en uit gedaan, filmpjes afgespeeld en ff met een tikkeltje druk over het scherm gewreven, en nu lijkt het opeens wel helemaal weg te zijn, ik kijk het nog even een dagje aan.
:D

[ Voor 26% gewijzigd door Razzah op 08-03-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 18:37:
Heb ik hem einde binnen en wat zie ik zojuist.
Er zit een vlek rechts onderin me scherm, duidelijkst te zien met een volledig witte achtergrond.
Dan zie ik duidelijk een gele waas, alsof er te hard op het scherm is gedrukt daar of het scherm een stukje tegen het glas aanzit ofzo.

Zucht, morgen maar ff T-Mobile bellen

EDIT: scherm meerdere keren achter elkaar aan en uit gedaan, filmpjes afgespeeld en ff met een tikkeltje druk over het scherm gewreven, en nu lijkt het opeens wel helemaal weg te zijn, ik kijk het nog even een dagje aan.
:D
Hoop voor je dat het wegblijft is natuurlijk zonde als je je speeltje die je net binnen hebt weer terug zou moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie van jullie heeft de witte?
wat vinden jullie van het uiterlijk van de witte? achterkant, hoe voelt hij aan, afwerking,...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:02:
wie van jullie heeft de witte?
wat vinden jullie van het uiterlijk van de witte? achterkant, hoe voelt hij aan, afwerking,...?
ik heb de witte en vind m gewoon heel erg mooi, collega zag m liggen en zei ook gelijk wooow wat een mooie telefoon. Mja iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Afwerking en achterkant ook allemaal prima!
Pagina: 1 ... 9 ... 63 Laatste

Dit topic is gesloten.