Gisteren de 64GB versie besteld bij BB zelf, vandaag verstuurd. Twijfel nog over de 16GB versie, scheelt toch weer e100...
Zojuist bericht van bol.com ontvangen:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxxx (een 16GB PB) van 06 januari 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Bol.com verwerkt dus inderdaad de bestellingen van 06-01 nog. Kan bijna niet wachten....
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer xxxxxxx (een 16GB PB) van 06 januari 2012 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Bol.com verwerkt dus inderdaad de bestellingen van 06-01 nog. Kan bijna niet wachten....
Hebben er hier al mensen een mail ontvangen van BB (dus een mail die door BB zelf is gestuurd, niet een reactie op een andere mail....)
Indien ja, dan is het nog steeds een onbegrijpelijk verhaal. Misschien werken ze nog met een batch input system, en wordt er elk uur 1 mailtje naar een klant verstuurd :-)
Ik heb in ieder geval nog steeds niets ontvangen...
EDIT: ik dacht ook echt dat ik daar aan het plaatsen was? Ik zal wel dement worden... graag even verplaatsen RoD.
EDIT2: oeps en daar is de mail....!
EDIT3: deze oplossing kost ze ieder geval geen drol, want je moet toch echt een playbook bestellen als je een gratis hoesje wilt!
Indien ja, dan is het nog steeds een onbegrijpelijk verhaal. Misschien werken ze nog met een batch input system, en wordt er elk uur 1 mailtje naar een klant verstuurd :-)
EDIT: ik dacht ook echt dat ik daar aan het plaatsen was? Ik zal wel dement worden... graag even verplaatsen RoD.
EDIT2: oeps en daar is de mail....!
EDIT3: deze oplossing kost ze ieder geval geen drol, want je moet toch echt een playbook bestellen als je een gratis hoesje wilt!
[ Voor 27% gewijzigd door Morbid2002 op 13-01-2012 16:51 ]
Verwijderd
[quote]Morbid2002 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:44:
Hebben er hier al mensen een mail ontvangen van BB (dus een mail die door BB zelf is gestuurd, niet een reactie op een andere mail....)
[/quDote]
Ik heb het mailtje ook net ontvangen voor 1 van mijn 3 bestellingen.
Als je een BB bestelt zit er al een neoprene sleeve bij. Hadden ze op zijn minst de lederen binden wel kunnen doen, die ik gisteren al voor 20,40 op amazon.de heb besteld...
[/quDote]
Ik heb het mailtje ook net ontvangen voor 1 van mijn 3 bestellingen.
Als je een BB bestelt zit er al een neoprene sleeve bij. Hadden ze op zijn minst de lederen binden wel kunnen doen, die ik gisteren al voor 20,40 op amazon.de heb besteld...
Verwijderd
Misschien handig om in ieder geval bezwaar in te dienen
Goedemiddag,
Ik kan uiteraard niet akkoord gaan met uw voorstel op mijn bestelling van een 64gb Playbook ad 120 euro af te kopen met een gratis zipsleeve bij een eventuele nieuwe bestellingen. hiervoor heb ik de volgende redenen:
-Gezien de vele prijsschommelingen/akties/aanbiedingen voor de Blackberry en gezien het recent dumpen van bijv de HP touchpad voor 99 dollar, mocht ik er vanuit gaan dat 119,00 een reeele prijs is.
-Uw bedrijf heeft gedurende 9 dagen niet gereageerd op mijn mailtjes om opheldering en ook niet teruggebeld terwijl u dit afgelopen maandag hebt beloofd.
-Uw bedrijf had deze fout binnen 48 uur kunnen rechtzetten middels een simpel excuus mailtje. Na 9 dagen geldt volgens mij het gezegde ' wie zwijgt stemt toe' wel.
-Uw compensatie aanbod staat niet in verhouding tot de door uw bedrijf gemaakte fouten en het niet communiceren.
-de Playbook wordt standaard al met een neoprene hoesje geleverd. WAt moet de koper met 2 hoesjes? Een tegoedbon had een beter aanbod geweest.
Concluderend kan ik u alleen maar verzoeken uw verplichting na te komen en de bestelde playbook zo spoedig mogelijk te leveren.
Hoogachtend,
.H
Goedemiddag,
Ik kan uiteraard niet akkoord gaan met uw voorstel op mijn bestelling van een 64gb Playbook ad 120 euro af te kopen met een gratis zipsleeve bij een eventuele nieuwe bestellingen. hiervoor heb ik de volgende redenen:
-Gezien de vele prijsschommelingen/akties/aanbiedingen voor de Blackberry en gezien het recent dumpen van bijv de HP touchpad voor 99 dollar, mocht ik er vanuit gaan dat 119,00 een reeele prijs is.
-Uw bedrijf heeft gedurende 9 dagen niet gereageerd op mijn mailtjes om opheldering en ook niet teruggebeld terwijl u dit afgelopen maandag hebt beloofd.
-Uw bedrijf had deze fout binnen 48 uur kunnen rechtzetten middels een simpel excuus mailtje. Na 9 dagen geldt volgens mij het gezegde ' wie zwijgt stemt toe' wel.
-Uw compensatie aanbod staat niet in verhouding tot de door uw bedrijf gemaakte fouten en het niet communiceren.
-de Playbook wordt standaard al met een neoprene hoesje geleverd. WAt moet de koper met 2 hoesjes? Een tegoedbon had een beter aanbod geweest.
Concluderend kan ik u alleen maar verzoeken uw verplichting na te komen en de bestelde playbook zo spoedig mogelijk te leveren.
Hoogachtend,
.H
En dat.....yeuh een reserve hoes!! wootVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:59:
......
Je moest behoorlijk je best doen de 16GB voor 199 euro geleverd te krijgen. Dat de 64GB dan voor 119 weggaat is helemaal niet reëel (wat ook gebleken is). Misschien is de webshop wel gehackt met die gekke prijzen en is iedereen die daarna voor die rare prijzen besteld heeft verdacht als "hackervriendje". Dat je überhaupt iets tegoed krijgt vind ik netjes, ook een week wachttijd is vrij normaal. Bij andere websites wordt je vaak veel langer aan het lijntje gehouden bij onmogelijke aanbiedingen cq fouten. Leer er maar gewoon van, bespaar je zelf en de winkel de moeite bij dit soort duidelijke fouten.
de 64GB is niet op voorraad. Kreeg zojuist bericht dat mijn bestelling van 7 januari is uitgesteld (levering) tot 20 januari.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:12:
De Playbook is nu in voorraad bij Bol.com, voor 22:30 besteld -> morgen thuis.
*edit.
Hij staat overigens wel als "op voorraad" op de website. Let dus op
[ Voor 11% gewijzigd door CzMichiel op 13-01-2012 19:46 ]
Verwijderd
Bij mij is die al verzonden en wordt dus vandaag als goed is geleverd, heb het ook op 7 januari besteld.CzMichiel schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:37:
[...]
de 64GB is niet op voorraad. Kreeg zojuist bericht dat mijn bestelling van 7 januari is uitgesteld (levering) tot 20 januari.
*edit.
Hij staat overigens wel als "op voorraad" op de website. Let dus op
Moet op mijn vorige post terug komen. Miscommunicatie alom daar bij Bol.com.
Bol.com mail gehad gisteren. PB is onderweg
Relaxed dat ik niet tot 20 januari hoef te wachten.
Afgelopen vrijdag is mij PB geleverd door bol.com. Eén dag eerder netjes een mail ontvangen. Ging prima allemaal. Hoef nu niet tot de 18e te wachten (dat was de oorspronkelijke plandatum).
Overigens, prachtig apparaat!
Overigens, prachtig apparaat!
Ik heb de 64GB afgelopen vrijdag besteld, en zaterdag binnen gekregen :-)
Nu nog bedenken wat ik ermee moet.....
Nu nog bedenken wat ik ermee moet.....
Dit soort berichten voegen niets toe.
[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 19-01-2012 12:42 ]
Die 100 korting is weer blijkbaar weer af, net weer eens getest of 16GB in winkelmandje nog steeds 199 was bij de BB shop echter nu gewoon weer 299 zoals geadverteerd.shenr schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:31:
[...]
Zal wel goed komen (199 klopt inderdaad omdat de extra €100 korting weer wordt gegeven op het overzicht).
Overigens de mijne nog niet ontvangen (exact 1 week geleden besteld)
Als ik dat 020 nummer bel krijg ik altijd de beroemde Fransman aan de lijn, die kan me alleen vertellen dat er nog een account manager naar moet kijken en het nog even kan duren.
Ik was door jouw tip nog net op tijd, vrijdag 13 januari de order geplaatst voor €199 terwijl de website €299 aangaf. De dag erna bleek de prijs definitief op €299,- te staan. Orderbevestiging gehad maar daarna niets meer gezien. Zojuist even gebeld met 020 (geen Fransman) en de order wordt uitgeleverd al kan het nog ruim 2 weken duren.Die 100 korting is weer blijkbaar weer af, net weer eens getest of 16GB in winkelmandje nog steeds 199 was bij de BB shop echter nu gewoon weer 299 zoals geadverteerd
Succes, ik zit inmiddels op de 2 weken.. NUL communicatie van hun kant en dus nog geen BBPBmacberry schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:10:
[...]
Ik was door jouw tip nog net op tijd, vrijdag 13 januari de order geplaatst voor €199 terwijl de website €299 aangaf. De dag erna bleek de prijs definitief op €299,- te staan. Orderbevestiging gehad maar daarna niets meer gezien. Zojuist even gebeld met 020 (geen Fransman) en de order wordt uitgeleverd al kan het nog ruim 2 weken duren.
Als het klopt wat ze claimen gaat het vandaag op de post.
@Port187 Na driemaal bellen (mail heeft blijkbaar geen enkele zin) is mij de toezegging gedaan dat de BlackBerry PlayBook deze week nog wordt verzonden voor €199. Het trackingnummer zou mij per e-mail worden toegezonden, ik wacht ongeduldig af. Ik werd overigens wel steeds zeer correct geholpen (in het Nederlands).
Dat valt dan nog mee!macberry schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:21:
@Port187 Na driemaal bellen (mail heeft blijkbaar geen enkele zin) is mij de toezegging gedaan dat de BlackBerry PlayBook deze week nog wordt verzonden voor €199. Het trackingnummer zou mij per e-mail worden toegezonden, ik wacht ongeduldig af. Ik werd overigens wel steeds zeer correct geholpen (in het Nederlands).
Ik kreeg 2x een Fransman, 1x een Ier en gister eindelijk een NLer.
Ze gaven overgens zelf aan dat ik x dagen later moest terug bellen.
Van de 4 belletjes kreeg ik gemixte antwoorden, eerst alles OK, later probleem met order waar wisten niet wat/iemand zou bellen (niets, moest zelf bellen), en gister eindelijk een NLer dat het vandaag op de post zou gaan! Ik zou vandaag een tracking nummer ontvangen (niets ontvangen helaas :-)
Ik wacht af.
Zo eindelijk binnen vandaag, helaas wel de update loop of death :-) heerlijk..
Let op:
Heb je een PlayBook voor 19, 69 of 119 euro besteld? Ga dan naar dit topic.
Heb je een PlayBook voor 19, 69 of 119 euro besteld? Ga dan naar dit topic.