Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro
Hier?:wimpie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:36:
Goed initiatief! Gelijk terzake, weet iemand waar ik nog een 16GB kan krijgen?
http://www.gigavolt.nl/BlackBerry-PlayBook-16GB-n864m875
Ze schijnen m voorradig te hebben heb ik de mijne 6 maanden geleden ook besteld, prima service niks op aan te merken.
Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro
Lijkt inderdaad op voorraad te zijn, echter niet voor € 199,- maar voor € 299,-.Rubén89 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:40:
[...]
Hier?:
http://www.gigavolt.nl/BlackBerry-PlayBook-16GB-n864m875
Ze schijnen m voorradig te hebben heb ik de mijne 6 maanden geleden ook besteld, prima service niks op aan te merken.
Divide and conquer.
Inderdaad niet eens op de prijs gelet stom van me niet voor €199- maar voor €299-.wimpie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:42:
[...]
Lijkt inderdaad op voorraad te zijn, echter niet voor € 199,- maar voor € 299,-.
.Maargoed als ie echt nergens anders meer verkrijgbaar is heb me niet verdiept in de verkrijgbaarheid, maar wel gehoord dat de levertijden langer worden of ben je opzoek naar een goedkope, degelijke tablet?
Jahoor, gemakkelijk met Google te vindenSYQ schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:
is er een reden waarom de prijs opeens zo gezakt is?
De Playbook is niet zo gewild als RIM heb bedrijf achter BlackBerry had gehoopt, je zou kunnen zeggen dat er niet zozeer een tablet markt als wel een Ipad markt is. Daarnaast is de Playbook niet te rooten zoals dat bij Android wel het geval is.SYQ schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:
is er een reden waarom de prijs opeens zo gezakt is?
RIM zit dus met een voorraad die niet verkocht is daarnaast is het goed om meer Playbookgebruikers te hebben, dit betekent meer mond tot mond reclame meer appdownloads en het aantrekken van meer ontwikkelaars.
Ik ben zelf een Playbook-gebruiker, dus dit is waarchijnlijk niet objectief, maar ik vind de Playbook een prima tablet die niet onderdoet voor bijvoorbeeld de Ipad, nouja alleen wat betreft het aantal apps dan.
Verwijderd
Dan de overige opties die je zo uit de pricewatch kan halen:
- De Dixons in Emmeloord heeft er nog minstens 1 liggen
- De Dynabyte in Dordrecht heeft er nog minstens 1 liggen
- Bol.com verzendt per 2 januari (hopelijk)
Verder is het gewoon goed opletten wanneer de overige winkels de prijsdaling volgen.
Hey Catch, als jij morgen echt 1tje kan krijgen voor 199 heb ik daar eventueel wel belang bij!418O2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:36:
ik heb bij de mycom en dynabyte een reservering staan die morgen binnen zal komen maar heb al een pb, dus als je ervoor naar groningen wil moet je een gil geven.
Maar dan moet ik het wel zeker weten
Hopen dat een van beide levert.
Verwijderd
Besteld: 1
Geannuleerd: 1
En ipv "Gratis bezorgen" staat er nu dit op de site: "Dit product is online te bestellen, maar dient opgehaald te worden in de betreffende winkel."
Het 0900 nummer wordt niet opgenomen. Lekker.... klinkt alsof zij er geen gaan leveren, terwijl ik al wel betaald heb.
Edit:
28-12 update, zojuist wel telefonisch contact gekregen. Door een storing zouden alle bestellingen tijdens de kerstdagen een status geannuleerd gekregen hebben. Echter zijn ze daarna opnieuw ingeboekt. Dat bleek bij controle van mijn ordernummer ook zo te zijn. Ze wachten nu op bevoorading door Blackberry.
[ Voor 28% gewijzigd door ajhaverkamp op 28-12-2011 09:32 ]
This footer is intentionally left blank
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde verhaal als jouw maar dan bij Dynabyte. Volgens de telefonist bij Dynabyte worden de PlayBook's morgen geleverd.ajhaverkamp schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:30:
De 26ste heb ik de 32 GB versie online bij Dixons besteld. Die heeft opeens dit als status gekregen:
Besteld: 1
Geannuleerd: 1
En ipv "Gratis bezorgen" staat er nu dit op de site: "Dit product is online te bestellen, maar dient opgehaald te worden in de betreffende winkel."
Het 0900 nummer wordt niet opgenomen. Lekker.... klinkt alsof zij er geen gaan leveren, terwijl ik al wel betaald heb.
25 december was er ineens geen voorraad meer. 26 december ineens weer voorraad met levering 27 december.
26 december s'avond was mijn order geannuleerd. Levering op de site ineens woensdag 28 december. Mijn bestelling stond nog wel in behandeling.
Gelijk een mail gestuurd of er wel tot levering zou worden overgegaan. Helaas geen antwoord.
Vandaag weer een mail gestuurd en weer geen antwoord. Vanavond 21.00 hrs PB staat nog steeds geannuleeerd en status in behandeling. Dit is de eerste keer dat ik iets bestel bij Dynabyte maar dit doe ik nooit meer.
Verwijderd
Hoe kan je zien dat je levering op 28 december staat. Bij mij staat er niks bijfrank58 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:08:
24 december de PB 16GB besteld bij Dynabyte. Was op voorraad en zou 27 december geleverd worden.
25 december was er ineens geen voorraad meer. 26 december ineens weer voorraad met levering 27 december.
26 december s'avond was mijn order geannuleerd. Levering op de site ineens woensdag 28 december. Mijn bestelling stond nog wel in behandeling.
Gelijk een mail gestuurd of er wel tot levering zou worden overgegaan. Helaas geen antwoord.
Vandaag weer een mail gestuurd en weer geen antwoord. Vanavond 21.00 hrs PB staat nog steeds geannuleeerd en status in behandeling. Dit is de eerste keer dat ik iets bestel bij Dynabyte maar dit doe ik nooit meer.
dinsdag 21.50 hrsVerwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:12:
[...]
Hoe kan je zien dat je levering op 28 december staat. Bij mij staat er niks bij
Sorry misschien niet helemaal duidelijk geweest. In de winkel stond bij het artikel op voorraad en levering 28 december. Nu staat er nog steeds in behandeling en geannuleerd bij mijn order.
[ Voor 15% gewijzigd door Rub147 op 27-12-2011 22:19 ]
Ontopic:
In de VS is ie nog steeds te koop voor 199 dollar, o.a. op BestBuy en op de Blackberry webshop.
Verwijderd
Dat is inderdaad best bijzonder. Kennelijk maakt het dus behoorlijk verschil of je hem laat opsturen of komt ophalen. Ik heb intussen ook een track-and-trace code van een pakketje van 1040 gram dat mijn kant op komt, dus ik ga er van uit dat mijn order bij Mycom van vanmiddag echt wel is doorgekomen.Gianni Rombios schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:15:
Ik heb de 24e bij mycom besteld, 3 uur later was status geannuleerd. Geen email of wat (ook niet betaald, "ophalen in winkel"). Nogal raar dat latere bestellingen wel geaccepteerd zijn. Direct bij bol.com besteld, verwachte levertijd 31-12. Best lang wachten...
In ieder geval succes bij de verdere speurtocht! Er zijn er nog, in ieder geval dus ook nog eentje bij de Dynabyte hier om de hoek (Dordrecht).
Verwijderd
Ja hij is al een tijdje te koop voor 199 dollar. Maar daar heb je weinig aan hier in NL, dat is alleen binnen de VS. Je kan hooguit via zo'n doorstuur service ofzo het ding laten overkomen. Maar dat kost weer extra geld, en je houdt gezeur met garantie als je dat nodig hebt, je krijgt een verkeerde lader etc.ronaldinho schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:23:
Ontopic:
In de VS is ie nog steeds te koop voor 199 dollar, o.a. op BestBuy en op de Blackberry webshop.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
kan je niks beloven maat. 1 iemand was eerder en die krijgt de eerste reservering. kan je alleen aanbieden om als de tweede ook binnenkomt jij hem mag halen.Big-Opti schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:38:
[...]
Hey Catch, als jij morgen echt 1tje kan krijgen voor 199 heb ik daar eventueel wel belang bij!
Maar dan moet ik het wel zeker weten
Bol gebeld en retourneren geen probleem, kosteloos ook nog.
dan heb je of geluk of ze zijn mij gigantisch aan het dissen!
Verwijderd
Welke versie, wanneer besteld en bij wie?jatt123 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:23:
pb is al gesorteerd volgens track and trace ik verwacht em morgen
Die hebben er geen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:24:
[...]
Dat is inderdaad best bijzonder. Kennelijk maakt het dus behoorlijk verschil of je hem laat opsturen of komt ophalen. Ik heb intussen ook een track-and-trace code van een pakketje van 1040 gram dat mijn kant op komt, dus ik ga er van uit dat mijn order bij Mycom van vanmiddag echt wel is doorgekomen.
In ieder geval succes bij de verdere speurtocht! Er zijn er nog, in ieder geval dus ook nog eentje bij de Dynabyte hier om de hoek (Dordrecht).
Divide and conquer.
Verwijderd
Verwijderd
Nou maar hopen dat het klopt.
Wanneer had je besteld, ik heb nog niks van ze gehoord...frank58 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:58:
Net bericht van Dynabyte gehad. PB's komen morgen binnen en worden dan verzonden.
Nou maar hopen dat het klopt.
Media markt alkmaar heeft alleen nog de 64 Gb.
Saturn Heerhugowaard heeft niets meer.
[ Voor 16% gewijzigd door figgu op 28-12-2011 16:39 ]
De laatste 32 is door mij gekocht.
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
[ Voor 98% gewijzigd door rscheper op 28-12-2011 18:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 18:57 ]
Verwijderd
Zo effe een hoesje kijken met stand op dx.
Achteraf gezien had ik beter wat geduld kunnen tonen :-)
Verwijderd
Mediamarkt Rotterdam Alexandrium had wel nog een stuk of 10 over van 64GB voor €299.
De 24e december. Vanmiddag getwittert.Rub147 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:01:
[...]
Wanneer had je besteld, ik heb nog niks van ze gehoord...
Dus eerst bestellen en dan ophalen wellicht kan je het ook gewoon zo in de winkel kopen. Dit is overigens de 16 gb. Bij de 32gb is het maar in 6 winkels beschikbaar om op te halen.
Verwijderd
al wel meerdere malen gebeld en toch maar boos getwitterd
Kreeg eerst het verzoek om mijn ordernummer door te geven, had ook gelijk
doorgegeven om mij terug te bellen.
Wat denk je ? Bla bla bla wordt een dezer dagen geleverd.
Vind dit echt belabberd als ik zo lees over de bestel data van de overige tweakers
Verwijderd
16GB versie.
Eerste indruk; klein maar daardoor extreem portable
Ik had er op 23-12 een bij Dixons in Emmeloord besteld omdat daar zogezegd 1 op voorraad was. De volgende morgen naar dat filiaal gebeld. "Nee sorry meneer, dat is een fout in het systeem. Wij kunnen deze niet meer leveren". Toen maar naar Mycom gebeld; "Nee helaas nergens voorradig, maar als u deze via de webshop besteld, heeft u deze dinsdag (de dag na kerst!) in huis". Maar toen ik via de webshop wilde bestellen kon ik deze niet meer vinden. Via een link van tweakers pricewatch kwam ik wel bij de productomschrijving maar was deze "uit het assortiment".
Toen kwam op tweede kerstdag bol.com in de tweakers pricewatch boven aan. Ik meteen de link gevolgd waar stond "Vandaag besteld, woensdag in huis". Ik met "Yeah sure" in het achterhoofd de bestelling geplaatst. En ja hoor, gisterenmorgen een pakketje (op het werk af laten leveren).
Meteen getest, werkt super. Alleen even lastig omdat ik geen wifi verbinding met het bedrijfsnetwerk kon maken (bleek een security issue van ons bedrijf). Nadat dat geregeld was de setup doorlopen en gisterenavond verschillende Android apps erop gezet. Moet zeggen, ik vindt het een bijzonde leuk apparaatje voor die prijs!
https://www.avl.nl/
Altijd zo heerlijk consequent he! Zodra de eerste druppels water een HDD fabriek binnen loopt, verdubbelen hier de HDD prijzen, maar als er een prijsverlaging wordt doorgevoerd wacht het gros af tot ze de goedkope levering binnen hebben.Rub147 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:08:
Ik heb zojuist contact gehad met verschillende winkels (ook die nog geen prijsdaling hebben gedaan), verschillende gaven aan dat ze bij een nieuwe levering in de 2e week van januari de prijs pas omlaag doen.
https://www.avl.nl/
daar zaten de distributeurs achter. als de winkels geen vergoeding krijgen verkopen ze met verlies.dEATHfLOWEr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 08:55:
[...]
Altijd zo heerlijk consequent he! Zodra de eerste druppels water een HDD fabriek binnen loopt, verdubbelen hier de HDD prijzen, maar als er een prijsverlaging wordt doorgevoerd wacht het gros af tot ze de goedkope levering binnen hebben.
de playbook die ik bij dynabyte heb besteld ligt in de winkel in groningen. aangezien ik al 1 heb kan je die ophalen als je in groningen woont. zou dan wel eerst even bellen.
Verwijderd
Wat was jouw verwachte leverdatum en heb je vooraf een email gehad dat hij verstuurd was (eventueel met track&trace)?Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 01:20:
PlayBook 24 december besteld bij bol.com, vandaag binnen gekregen
16GB versie.
Eerste indruk; klein maar daardoor extreem portable
Kreeg ik te horen bij Dynabyte.
Verwijderd
Had je hem al besteld of heb je nu pas interesse?Rub147 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:33:
Door de enorme vraag naar dit product weet ik helaas niet wat op dit moment de levertijd zal zijn en of deze nog leverbaar gaan worden.
Kreeg ik te horen bij Dynabyte.
26 december besteld...Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:43:
[...]
Had je hem al besteld of heb je nu pas interesse?
Verwijderd
Oh ik ook. De vrouw die ik vanmiddag sprak zij dat ik hem morgen kon verwachten maar dat zij een andere mevrouw gisteren ook al! Slechte service!
Hey catch, zou je die voor mij kunnen regelen? Ik heb dus net gebeld en de verkoper zegt em niet te kunnen verkopen want hij is dus gereserveerd.....en daar kan ik zelf zo niks aan doen ....418O2 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:23:
[...]
daar zaten de distributeurs achter. als de winkels geen vergoeding krijgen verkopen ze met verlies.
de playbook die ik bij dynabyte heb besteld ligt in de winkel in groningen. aangezien ik al 1 heb kan je die ophalen als je in groningen woont. zou dan wel eerst even bellen.
Verwijderd
Ik zie het. Toch raar ik heb de 32 GB de 26ste besteld bij Dynabyte en tot nu toe nog niks ontvangen! Erg slechte service. Heb nog niet eens een mailtje gehad van ze. En maar reclame maken op de tv met hun online en offline!Rub147 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:41:
Bij MyCom (dus ook bij Dixons en Dynabyte) is de playbook 32gb weer ruim in voorraad
Ik ben benieuwd, ik heb net de 32GB besteld bij MyCom. Zou nogal asociaal zijn als ze wel aan mij leveren maar niet aan jou.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:08:
[...]
Ik zie het. Toch raar ik heb de 32 GB de 26ste besteld bij Dynabyte en tot nu toe nog niks ontvangen! Erg slechte service. Heb nog niet eens een mailtje gehad van ze. En maar reclame maken op de tv met hun online en offline!
Verwijderd
Haha, niet dat ik er jouw geen gun maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Ga dadelijk nog maar even bellen en anders bestel ik hem ook bij Mycom.Rub147 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:44:
[...]
Ik ben benieuwd, ik heb net de 32GB besteld bij MyCom. Zou nogal asociaal zijn als ze wel aan mij leveren maar niet aan jou.
Bedankt voor uw e-mail.
Wij krijgen begin volgende week een nieuwe lading playbooks binnen.
Hierna wodrt uw bestelling verder verwerkt.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
DynaByte Nederland
Verwijderd
Heb zojuist weer gebeld en hun zeggen dat ze vanavond worden ingepakt en ik hem morgen kan verwachten. Hopelijk is dit ook zo.Rub147 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:57:
Geachte heer Zethof,
Bedankt voor uw e-mail.
Wij krijgen begin volgende week een nieuwe lading playbooks binnen.
Hierna wodrt uw bestelling verder verwerkt.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
DynaByte Nederland
Volgens de mevrouw die ik aan de lijn kreeg zouden de Playbooks vanavond verzonden worden.
Alleen bij mij staat de status nog steeds op "In behandeling", iemand enig idee hoe laat zoiets meestel bijgewerkt wordt?
Edit; Net als bovenstaand bericht dus..
Ik moet echt even beter lezen voor ik wat post
[ Voor 16% gewijzigd door Vinze op 29-12-2011 21:43 ]
Verwijderd
Ik sprak gisteren met een mevrouw en die zij dat alle geannuleerde orders opnieuw moesten worden ingevoerd. Het zou kunnen zei de vrouw dat je dan geen statusverandering krijgt of een tracking nummer. Hopelijk krijgen we hem morgen!Vinze schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:42:
Ik heb die van mij op 27-12 besteld en vanmiddag rond 16:45 even gebeld met Dynabyte.
Volgens de mevrouw die ik aan de lijn kreeg zouden de Playbooks vanavond verzonden worden.
Alleen bij mij staat de status nog steeds op "In behandeling", iemand enig idee hoe laat zoiets meestel bijgewerkt wordt?
Edit; Net als bovenstaand bericht dus..
offtopic:
Ik moet echt even beter lezen voor ik wat post
Verwijderd
Ik weet wel dat ik nooit meer iets bestel bij Dynabyte! Wat een ontzettend slecht bedrijf!
Toch raar, die van mij kan opgehaald worden bij MyCom, en pas gister besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:39:
Net weer met Dynabyte gebeld. Blijkt dat hij nog steeds niet is verzonden! Kon mijn order ook niet annuleren. Heb hem nu bij Bol.com besteld voor 260,95 inclusief verzendkosten. Hopelijk heb ik hem bij hun dan wel morgen in huis.
Ik weet wel dat ik nooit meer iets bestel bij Dynabyte! Wat een ontzettend slecht bedrijf!
Verwijderd
Inderdaad erg raar. Mycom is gewoon een betere winkel dan dynabyte.Rub147 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:45:
[...]
Toch raar, die van mij kan opgehaald worden bij MyCom, en pas gister besteld.
MyCom, Dixons en DynaByte zijn 1 concern. Ze werken allemaal vanuit hetzelfde distributiecentrum, alleen het werkt nog niet helemaal lekker volgens mijVerwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:49:
[...]
Inderdaad erg raar. Mycom is gewoon een betere winkel dan dynabyte.
Verwijderd
Ik heb gisteren een playbook 32gb gekocht als cadeau, alleen is de cadeau niet gewenst door de ontvanger. Ik heb dus één playbook 32gb in Amsterdam centrum, niet gebruikt en één keer uit de doos gehaald door winkelier en mij om te zien dat het erin zit. En ik heb een factuur. Voor geïnteresseerden, het is mogelijk om hem vandaag op te halen.
Op de website stond vandaag besteld morgen in huis.
Het is nu 30 december en ik heb nog steeds niets.
Mijn order status staat nog steeds op in behandeling.
Meerdere malen de helpdesk gebeld en als je die eindelijk na 10 keer proberen aan de lijn hebt krijg je iedere keer te horen "meneer uw pakketje wordt vanavond verstuurd"
Meerdere emailtjes verstuurd naar info@dixons.nl maar helaas nog geen reactie.
Volgens de website had de dixons in beverwijk de playbook op voorraad,dus ben ik net heengeweest om te vragen of zij mischien iets voor mij konden betekenen.
Helaas konden die niets anders doen dan de helpdesk te bellen,want de zogenaamde voorraad volgens de website is voor klanten die in de winkel hebben besteld.
Volgens de helpdesk word er volgende week pas weer geleverd.
Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij dixons.nl.
Daar ben ik achteraf wel blij om.
Prachtig apparaat!
Het komt volgens mij dat mensen die het maandag hadden besteld eerst een annuleer mailtje kregen en weer opnieuw werd besteld.
In amsterdam noord MM is er 1 16gb over kom er net vandaan. 64gb geen 32gb.
Prijs is ook al aangepast
Verwijderd
Ik heb toch z'on donker bruin vermoeden dat ik gewoooon in de zeik wordt genomen met
mijn bestelling lees van 21-12-2011
Vandaag weer gebeld , wordt vandaag verzonden geloof er niets van.
Heb dit ook kenbaar gemaakt via twitter !
De 16 Gb kost daar €189,21, geen verzendkosten en levering de eerstvolgende werkdag.
Door de couponcode "CM5209GR2" in te voeren krijg je er ook nog 2 gereedschapskoffers bij (bestelling boven €100, ik weet niet hoelang deze actie geldt, net nog even geprobeerd en werkt nog steeds)
De 32 Gb kost hier €248,71 en de 64 Gb €296,31 uit voorraad leverbaar.
De prijzen zijn incl. BTW
[ Voor 0% gewijzigd door kelnagiosi op 31-12-2011 00:53 . Reden: typos ]
Verwijderd
Nee, daar zullen ze sneller van gaan leveren...Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:43:
Heb dit ook kenbaar gemaakt via twitter !
Van de week kreeg ik een mailtje van mycom waar ze de playbook in adverteerde. Lekker handig een product te adverteren die niet eens op voorraad is. Hoe dan ook vandaag maar besteld om af te halen, ben ik het geld in ieder geval niet kwijt voordat ik het product daadwerkelijk in huis heb.
Verwijderd
Maar wel sneller reageren, ben wel netjes teruggebeld de volgende dag.
Je weet gelijk meer dan dat je na 3 keer bellen te horen krijgt komt dat je order
geannulleerd is nog opnieuw ingevoerd moet worden en dat ie nog in backorder staat.
Verwijderd
This footer is intentionally left blank
Heb je een PlayBook voor 19, 69 of 119 euro besteld? Ga dan naar dit topic.