Ik heb ook zojuist even met de Blackberry shop NL gebeld. Niet het feit dat ze de orders van 19,00 annuleren, maar de manier waarop schiet mij in het verkeerde keelgat
1. een hele week ná bestelling horen we niets van Blackberry
2. na een week wordt de order geannuleerd met als enige excuus dat het een high risk transactie is.
3. mijn credit card blijkt bij een betaling tijdelijk geblokkeerd te zijn.
Ik vind dit een zeer slechte gang van zaken van Blackberry en dat heb ik bij de helpdeskpersoon aangegeven. Hij had hier nog nooit van gehoord (jaja) en zou mijn melding als klacht behandelen en hierop terugkomen.
Het enige dat ik van Blackberry verwacht is een mailtje waarin ze aangegeven dat ze een fout hebben gemaakt en de order helaas niet voor die prijs kunnen leveren. Zoals ze nu communiceren vind ik te kort door de bocht.
Misschien als we allemaal gaan bellen.....
1. een hele week ná bestelling horen we niets van Blackberry
2. na een week wordt de order geannuleerd met als enige excuus dat het een high risk transactie is.
3. mijn credit card blijkt bij een betaling tijdelijk geblokkeerd te zijn.
Ik vind dit een zeer slechte gang van zaken van Blackberry en dat heb ik bij de helpdeskpersoon aangegeven. Hij had hier nog nooit van gehoord (jaja) en zou mijn melding als klacht behandelen en hierop terugkomen.
Het enige dat ik van Blackberry verwacht is een mailtje waarin ze aangegeven dat ze een fout hebben gemaakt en de order helaas niet voor die prijs kunnen leveren. Zoals ze nu communiceren vind ik te kort door de bocht.
Misschien als we allemaal gaan bellen.....