Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zojuist even met de Blackberry shop NL gebeld. Niet het feit dat ze de orders van 19,00 annuleren, maar de manier waarop schiet mij in het verkeerde keelgat
1. een hele week ná bestelling horen we niets van Blackberry
2. na een week wordt de order geannuleerd met als enige excuus dat het een high risk transactie is.
3. mijn credit card blijkt bij een betaling tijdelijk geblokkeerd te zijn.

Ik vind dit een zeer slechte gang van zaken van Blackberry en dat heb ik bij de helpdeskpersoon aangegeven. Hij had hier nog nooit van gehoord (jaja) en zou mijn melding als klacht behandelen en hierop terugkomen.

Het enige dat ik van Blackberry verwacht is een mailtje waarin ze aangegeven dat ze een fout hebben gemaakt en de order helaas niet voor die prijs kunnen leveren. Zoals ze nu communiceren vind ik te kort door de bocht.

Misschien als we allemaal gaan bellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Raar verhaal allemaal, zover ik kan inzien is er nog niks van mijn creditcard afgeschreven, noch weet ik of hij eventueel geblokkeerd is (kan je dit na gaan bij ING?)

Als ze massaal creditcards gaan blokkeren is het misschien wel interessant FP nieuws.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
The Otherside schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:02:
Raar verhaal allemaal, zover ik kan inzien is er nog niks van mijn creditcard afgeschreven, noch weet ik of hij eventueel geblokkeerd is (kan je dit na gaan bij ING?)

Als ze massaal creditcards gaan blokkeren is het misschien wel interessant FP nieuws.
Wie is ze? RIM kan toch helemaal geen creditkaarten laten blokkeren? Dat doet zo'n bank toch zelf, als ze verdacht betalingsverkeer zien? Het is wel heel apart dat er nu een aantal meldingen achter elkaar binnenkomen van gebruikers die allemaal bij RIM besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Ik kan mij voorstellen dat RIM wel melding kan doen van verdachte betalingen, of in dit geval verdachte orders (lees 10x 16gb playbook) maar ik denk dat je gelijk hebt. Hoe het precies in elkaar steekt weet ik ook niet.

Van diegene waar de creditcard van is geblokkeerd;
Welke creditcard maatschappij? (Mastercard/Visa/AMEX etc.)
Wat en hoeveel besteld?

Misschien is er een patroon te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:26:
[...]

Wie is ze? RIM kan toch helemaal geen creditkaarten laten blokkeren? Dat doet zo'n bank toch zelf, als ze verdacht betalingsverkeer zien? Het is wel heel apart dat er nu een aantal meldingen achter elkaar binnenkomen van gebruikers die allemaal bij RIM besteld hebben.
Hoezo apart? Het is juist logisch omdat iedereen nu al bijna een week zit te wachten op een update en de eerste mensen dan maar zelf contact opnemen met RIM. De ervaringen worden vervolgens hier gepost en er komen reacties op. In mijn ogen is daar niks raars aan. Dat van die blokkering is gewoon een vreemd verhaal maar dat is tot nu toe slechts door één persoon bevestigd. Heb geen idee of mijn CC geblokkeerd is maar ik heb zeker niks geks gedaan door een absurd aantal te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Snoop schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:39:
[...]

Hoezo apart? Het is juist logisch omdat iedereen nu al bijna een week zit te wachten op een update en de eerste mensen dan maar zelf contact opnemen met RIM. De ervaringen worden vervolgens hier gepost en er komen reacties op. In mijn ogen is daar niks raars aan. Dat van die blokkering is gewoon een vreemd verhaal maar dat is tot nu toe slechts door één persoon bevestigd. Heb geen idee of mijn CC geblokkeerd is maar ik heb zeker niks geks gedaan door een absurd aantal te bestellen.
Nee, ik zeg ook niet dat iemand hier iets gek heeft gedaan, ik vind het feit dat er creditkaarten worden geblokkeerd gek. Ik heb er zelf ook eentje besteld, maar daar nog niets van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
Net gesproken met het eerder genoemde helpdesk nummer.
Meneer vond het ook raar en ging navraag doen, hierover krijg ik vandaag of morgen bericht.
Wat ik mij nog voor kan stellen in mijn geval is dat op deze CC 3 bestellingen zijn geplaatst.
Ik weet niet of tenaamstelling in deze kritisch is voor het al dan niet verdacht maken.

Ander punt is dat wij gebeld zijn door de ING of de bestelling correct is?
Wij doen heel weinig met de CC en nu dus opeens 3 bestellingen.
Dit is door ons bevestigd en de transactie zou dus gewoon door moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel vreemd dat dit hele verhaal nog niet is opgepikt door de media...over die tablets van de Phonehouse las je wel overal...en die hebben het nog netjes afgehandeld met een waardebon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
RoD schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 10:41:
[...]

Nee, ik zeg ook niet dat iemand hier iets gek heeft gedaan, ik vind het feit dat er creditkaarten worden geblokkeerd gek. Ik heb er zelf ook eentje besteld, maar daar nog niets van gehoord.
Ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat een bedrijf een melding kan sturen naar een cc-betalingsverwerker dat ze de transactie niet vertrouwen. Het zou echter wel erg incompetent zijn als RIM op deze manier de onterechte bestellingen probeert te "annuleren".

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als bij meerdere mensen de cc is geblokkeerd, dan zou je dat wel denken. Maar tot nu toe hebben maar twee personen het echt bevestigd.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit krijg ik net als reactie van de Amerikaanse Blackberry helpdesk:
I Show that your order has been cancelled. Your credit card has not been charged. Any block on your card will be released in 3-5 days or sooner depending on your bank’s process. The order was cancelled because it did not process correctly. To receive your order you can place a reorder on it. If you have any futher questions you can call or phone @ 888-805-6789

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zijn nu dus twee mailtjes die ik in dit topic heb gezien. Zijn er meer? Dat is namelijk ook interessant voor de FP :) (DM mag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Laatst online: 00:43
Vooralsnog geen enkel bericht ontvangen van RIM, daarnaast is er ook niks zichtbaar op mijn prepaid CC account behalve dan dat de bedragen reeds zijn afgeboekt.

Ik heb overigens 1x 64GB en 1x 16GB besteld.

[ Voor 13% gewijzigd door Wokkel1982 op 10-01-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kan het ook:
The Phone House biedt uitverkochte tablets opnieuw aan
Laatste update: 10 januari 2012 12:03 info
AMSTERDAM - The Phone House gaat de Windows 7-tablet opnieuw aanbieden aan de klanten van wie de bestelling in de eerste instantie was geannuleerd.
bron Nu.nl

Het bedrijf had de tablet in de aanbieding gedaan voor 119 euro, maar The Phone House kon de grote vraag niet aan. Veel mensen die de tablet hadden besteld, kregen later een annuleringsbericht.

The Phone House laat weten dat er een extra hoeveelheid Windows 7-tablets wordt aangeleverd. De tablets worden voor dezelfde prijs aangeboden aan de gedupeerde klanten.

Ook laat het bedrijf weten dat men de eerder toegezegde waardebon van 20 euro alsnog krijgt. Als voorwaarde geldt wel dat er per klant slechts 1 tablet geleverd mag worden, om zo zoveel mogelijk klanten te laten profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Totaal andere situatie dan de fout dat de Playbook voor € 19 te koop stond. TPH had een stunt, dus bewust die prijs.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Dus dit geldt volgens jou alleen bij een 'stunt'? Wat een onzin. De 64 Gb versie kostte anders ook 'gewoon' 119 euro hoor. En ook dit was een actie van RIM. Maar omdat er niet geadverteerd werd met 'stunt' is het blijkbaar niet tevergelijken met de actie van The Phonehouse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht van Nu.nl was alleen maar om aan te geven hoe je e.e.a. ook kan oplossen. TPH reageerde in ieder geval snel en niet zoals BB pas na 1 week.

Verschil is dat het TPH voorval door de media is opgepikt en het BB voorval niet.

19,00 is uiteraard een onwaarschijnlijke prijs. Ik heb er echter ook een besteld van 119,00 (de 64gb) en dat is best een realistische stunt mogelijkheid als je de gedumpte Hp Touchpad (99 dollar) en de Toshiba A100(99 euro) in je achterhoofd houdt.

Ik heb zelf een BB voor 189,00 bij Staples kunnen scoren en ben zeer tevreden :> Het gaat mij meer om het principe dat BB eerst niet reageert en dan pas met een absurde (high risk transactie) verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
ajhaverkamp schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:03:
Totaal andere situatie dan de fout dat de Playbook voor € 19 te koop stond. TPH had een stunt, dus bewust die prijs.
Dat + het feit dat Blackberry zelfs nog geen orders heeft geannuleerd (op de paar geblokte CC's na maar dit lijken tot nu toe enkele uitzonderingen). De levertijd was 7 tot 14 werkdagen.

Het is natuurlijk wel raar als BB na 14 werkdagen in eens een mail gaat sturen, ja doei! Maar dan meer de tijdigheid van het contact dan dat het vreemd is dat de order niet uitgeleverd gaat worden.

Ik wacht nog vol interesse af.

[ Voor 23% gewijzigd door The Otherside op 10-01-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double-X-L
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 23:03
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 11:51:
Dit krijg ik net als reactie van de Amerikaanse Blackberry helpdesk:
I Show that your order has been cancelled. Your credit card has not been charged. Any block on your card will be released in 3-5 days or sooner depending on your bank’s process. The order was cancelled because it did not process correctly. To receive your order you can place a reorder on it. If you have any futher questions you can call or phone @ 888-805-6789
Ook weer zo'n geval van vage eenzijdige annulering.
Gewoon een melding op de site binnen een dag of 3 en de mensen via mail op de hoogte stellen.
How hard can it be?

De prijzen waren vóór toevoeging winkelwagen wel correct, dus dat lijkt me niet onredelijk.

Dit genereert allen maar meer slechte publiciteit om over nieuwe bestellingen maar te zwijgen.
Eerst alles cancellen zonder argument en dan vragen om een nieuwe bestelling??
Gewoon zeggen waar het op staat, foutje, gaat niet door, sorry en het is klaar.
Snoop schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:08:
Dus dit geldt volgens jou alleen bij een 'stunt'? Wat een onzin. De 64 Gb versie kostte anders ook 'gewoon' 119 euro hoor. En ook dit was een actie van RIM. Maar omdat er niet geadverteerd werd met 'stunt' is het blijkbaar niet tevergelijken met de actie van The Phonehouse...
De geadverteerde prijs was dat niet, het ging fout in de winkelwagen.
De 119,- werd nergens geadverteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik... Gewoon voor je fout uitkomen BB en er is verder niets aan de hand. Als je je echter zo als bedrijf opstelt kan je er op wachten dat je dit soort reakties krijgt.

Overigens kon de NL helpdesk mij vanmorgen vertellen dat mijn nog niet gecancelde orders (ik heb er in totaal 4 besteld) nog niet door de financiële afdeling waren behandeld en dus waarschijnlijk ook nog gecanceld gaan worden.
De reeds gecancelde order was van 3-1 en de andere 3 van 4-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Otherside schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:09:
[...]

Dat + het feit dat Blackberry zelfs nog geen orders heeft geannuleerd (op de paar geblokte CC's na maar dit lijken tot nu toe enkele uitzonderingen). De levertijd was 7 tot 14 werkdagen.

Het is natuurlijk wel raar als BB na 14 werkdagen in eens een mail gaat sturen, ja doei! Maar dan meer de tijdigheid van het contact dan dat het vreemd is dat de order niet uitgeleverd gaat worden.

Ik wacht nog vol interesse af.
Ik zou iig verder nooit iets bestellen bij de BB shop. Wat zijn dat voor reageer- en levertijden? Bestel bij Staples, Mycom, Pda shop, Bol.com en wie weet nog meer en je hebt het de volgende dag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Normaliter had ik natuurlijk ook niks besteld in die toko als het niet voor die prijs was, echter ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.

Dat ze het annuleren is 1, maar bied dan de mogelijkheid om het voor de oude prijs (199 euro) te bestellen en eventueel nog een korting o.i.d. omdat de verwerking zo lang heeft moeten duren (zonder enige vorm van contact)

Maar nogmaals, op de geannuleerde aankopen waarbij de CC geblokkeerd is na heb ik nog geen berichten gelezen dat de order is geannuleerd. Niet dat ik de illusie heb dat ze daadwerkelijk gaan leveren! Maar daarom zeg ik, ik wacht vol interesse af wat ze gaan doen.

Mocht nu ook in eens mijn CC geblokkeerd gaan worden en die van andere ja dan is het FP nieuws en dan hebben ze heel wat uit te leggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat excuus van High Risk Transaction komt vaker voor:
http://n4bb.com/law-suit-...kberry-playbook-discounts

En hier:
http://forums.crackberry....hopblackberry-com-686310/
For unknown reasons your order failed and will only be reinstated by following the instructions below.
As part of an industry standard fraud detection system, some orders that were placed with ShopBlackBerry for the recent BlackBerry PlayBook promotion were flagged as being a high-risk transaction. Customers who received these notices can contact ShopBlackBerry via email at orders@shopblackberry.com, quoting their order number, and ShopBlackBerry will assist them with working through their order. All legitimate orders that have been placed within the promotional period will be honored.
Thank you for contacting ShopBlackberry.com
We offer different payment options to customers that have had their orders cancelled due to being flagged as high risk. If you are going to be sending a wire transfer please email the transfer reference number from your bank, the date it was sent, the total amount of transfer and the product it’s for (SBB979626763179). You may also call in and provide this information. Please allow 2-3 business days for funds to be cleared before order is reinstated.
Reply With Quote

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Laatst online: 00:43
De shop lijkt dan ook een slechte port van een anderstalige versie te zijn. Ben benieuwd hoe de organisatie hierachter in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:17:
[...]
Ik zou iig verder nooit iets bestellen bij de BB shop. Wat zijn dat voor reageer- en levertijden? Bestel bij Staples, Mycom, Pda shop, Bol.com en wie weet nog meer en je hebt het de volgende dag in huis.
Mijn bestelling bij Dixons werd ook slecht afgehandeld. Duurde bijna een week ipv "volgende dag in huis". Communicatie was ook slecht, de bestelling had opeens de status geannuleerd. Nabellen leverde het verhaal op dat dit kwam door een computerstoring en dat de order opnieuw ingeboekt was. En die inboeking was voor mij niet te zien. Dus is het ook niet zaligmakend bij andere verkoopkanalen. Maar al met al ben ik blij met mijn 32 GB versie voor 249 euro.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:09:
19,00 is uiteraard een onwaarschijnlijke prijs. Ik heb er echter ook een besteld van 119,00 (de 64gb) en dat is best een realistische stunt mogelijkheid als je de gedumpte Hp Touchpad (99 dollar) en de Toshiba A100(99 euro) in je achterhoofd houdt.
Zij het dat overal op de website een actieprijs stond van 299 voor de 64GB. Pas bij het daadwerkelijk bestellen stond er op je overzicht een prijs van 119 en dat is het grote verschil tussen deze fout en die van TPH. Iedereen weet dat het om een fout ging, want het week gewoon af van de actieprijzen. Hoe de winkel er nu mee omgaat is natuurlijk erg slecht, maar dat verplicht ze niet om te leveren. Had op zijn minst een mogelijkheid gezien om ze alsnog voor de actieprijzen te bestellen, of een kortingscoupon voor hun winkel, o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:08:
[...]

Zij het dat overal op de website een actieprijs stond van 299 voor de 64GB. Pas bij het daadwerkelijk bestellen stond er op je overzicht een prijs van 119 en dat is het grote verschil tussen deze fout en die van TPH. Iedereen weet dat het om een fout ging, want het week gewoon af van de actieprijzen. Hoe de winkel er nu mee omgaat is natuurlijk erg slecht, maar dat verplicht ze niet om te leveren. Had op zijn minst een mogelijkheid gezien om ze alsnog voor de actieprijzen te bestellen, of een kortingscoupon voor hun winkel, o.i.d.
Mee eens :9 Wel jammer voor mijn kids want die hadden met 1 euro zakgeld per week die BB van 19 euro waarschijnlijk wél bijelkaar kunnen sparen...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:43
shenr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:08:
[...]

. Iedereen weet dat het om een fout ging,
zeker niet, met al de berichten van bb wat ze met hun prijzen doen, en al die andere merken die tablets verlagen ging ik er echt vanuit dat het klopte. leek mij eerder dat ze de normale prijzen niet aangepast hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Op de RIM site hebben de afgelopen 10 dagen vier verschillende bedragen gestaan. Ook het bedrag van 199 euro. als je dat afzet tegen de originele prijs van 600 euro (prijsverschil 400 euro) is het verschil tussen 199 en 19 euro lang niet zo groot (180 euro).
Welke prijs moet je voor waarheid aannemen als de prijzen zo fluctueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de valreep ( vrijdag 6 jan 23.30 uur) de BB playbook 16 GB besteld (200,95 met verzending) via bol.com verwachte levertijd 18-01-2012. Hoop dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nav alle topics en reacties ben ik toch de Playbook aan het overwegen. Zie nu dat de 16GB omhoog is naar €299, echter dat de 64GB ook nog steeds €299 is (ook op BlackBerry site). Apart stukje marketing? Wie koopt er dan nog een 16GB? :)

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Ik krijg zojuist dit mailtje van de KS op de vraag wanneer mijn bestelling geleverd wordt:
Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij hebben uw bestelling xxxxxxxxxxxxxxx ontvangen, maar deze moet nog verwerkt worden. Wanneer dit gedaan is ontvangt u bevestiging per email.
Ik heb vanmorgen de vraag gestuurd. Dit zegt nog steeds weinig, maargoed... Of de medewerker heeft mijn order status niet goed bekeken of ze zijn niet allemaal ingelicht of ze leveren gewoon :P

[ Voor 24% gewijzigd door Snoop op 10-01-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Snoop schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:19:
Ik krijg zojuist dit mailtje van de KS op de vraag wanneer mijn bestelling geleverd wordt:

[...]

Ik heb vanmorgen de vraag gestuurd. Dit zegt nog steeds weinig, maargoed... Of de medewerker heeft mijn order status niet goed bekeken of ze zijn niet allemaal ingelicht of ze leveren gewoon :P
Ik heb precies hetzelfde mailtje ontvangen, op mijn vraag wanneer de levering plaats zou vinden. Ik heb niet het idee dat ze uberhaubt de mail fatsoenlijk gelezen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Ik heb precies hetzelfde mailtje ontvangen, op mijn vraag wanneer de levering plaats zou vinden. Ik heb niet het idee dat ze uberhaubt de mail fatsoenlijk gelezen hebben.
Dan zou dat wederom een zeer kwalijke zaak zijn. Ook al zijn mensen van een klantenservice meestal niet zo snugger, je mag toch aannemen dat ze je order goed bekijken voordat ze er iets over zeggen. Maargoed, we wachten wel weer rustig af. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees een hoop teleurstellingen, terwijl je eigenlijk kon weten dat er iets niet klopte.
Natuurlijk hoop je dat je echt goedkoop kon kopen, maar ga nou niet een heel topic zitten klagen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:06:
Ik lees een hoop teleurstellingen, terwijl je eigenlijk kon weten dat er iets niet klopte.
Natuurlijk hoop je dat je echt goedkoop kon kopen, maar ga nou niet een heel topic zitten klagen.......
Het zou schelen als je de laatste 2 pagina's met replies even doorneemt voordat je dit soort dingen roept. Er is wat meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 17:06:
Het gaat hier niet om of ze moeten leveren of niet, maar de manier waarop ze wel/niet communiceren. Dat heeft niets te maken met het feit of we mochten aannemen dat er iets niet klopte bij het bestellen. Tot die conclusie waren we al bij het begin van dit topic gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Stuur dezelfde vraag maar naar de amerikaanse helpdesk je krijgt hetzelfde antwoord...in het engels dan.

Toen ik ging doorvragen kreeg ik dit:

We apologize for the delay in responding. Your order is still 'Pending Approval'. Once you are charged for the product, it will then be shipped to you. Average shipping is 5-7 business days, so you should receive your package within this time frame.

Thank you,

Donald P.
Order Support
ShopBlackberry.com

En daana werd het toch gewoon gecancelled.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
@eddepet71, aangezien jij een van de weinigen bent waarvan zowel de order is geannuleerd als de cc is geblokkeerd (alle hudiige geannuleerde orders zijn het gevolg van de cc blokkering?), zou je misschien willen vertellen wat je allemaal besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:09:
@eddepet71, aangezien jij een van de weinigen bent waarvan zowel de order is geannuleerd als de cc is geblokkeerd (alle hudiige geannuleerde orders zijn het gevolg van de cc blokkering?), zou je misschien willen vertellen wat je allemaal besteld hebt?
Ik heb 4 orders geplaatst. De 1e order van 3 januari is nu gecancelled. De overige 3 zijn van 4 januar en staan nog op status received.
1x 16gb. _-> nu gecancelled
1x 64 gb
1x 32gb
1x 32gb en 1x 16gb

ik heb overigens de cc gesproken en als goed is er nu niets meer geblokkeerd. Heb ik nog niet kunnen testen met een creditcard betaling...ik wacht tot de ipad 47,90 euro wordt... >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Ik vind het al met al ook maar een rare gang van zaken. Zo enorm lastig zou het toch niet voor ze moeten zijn. Mijn order is tot nog toe niet gecanceled, is overigens een kleine order inclusief meerdere accessoires.

Ben erg benieuwd hoelang het duurt voor deze wordt gecanceled....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ondertussen mijn leather sleeve ook binnen, besteld met de kerst bij bol.com voor 15 euro.
Vond ik al goekoop toen, maar stond niks bij over een aanbieding ofzo. Nu is hij ineens 36 euro?
Daar zullen ze ook wel teveel voorraad van gehad hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:34:
Heb ondertussen mijn leather sleeve ook binnen, besteld met de kerst bij bol.com voor 15 euro.
Vond ik al goekoop toen, maar stond niks bij over een aanbieding ofzo. Nu is hij ineens 36 euro?
Daar zullen ze ook wel teveel voorraad van gehad hebben dan.
Goeie deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Laatst online: 09-09 16:24
Uh, mijn CC was alleen tijdelijk geblokkeerd door de bank. Het kwam niet vanuit RIM en mijn orders zijn nog niet gecanceld als ik zo kijk in mijn bestelgeschiedenis. Maar dat zal later wel komen dan.
Verder is mijn bestelling bij Bol.com vertraagd. Ik had besteld op 7 jan en het zou 10 jan geleverd worden. Toen stond er bij dat als ik op zat. bestelde, dinsdag in huis. Nu vandaag een mailtje gehad dat uiterlijk 20 januari de PB thuis afgeleverd wordt. Nog eventjes geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Mijn bestelling van 4 januari bij shopblackberry was gisteren binnen. Dit was een bestelling van de 16GB voor 199,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:21:
Mijn bestelling van 4 januari bij shopblackberry was gisteren binnen. Dit was een bestelling van de 16GB voor 199,-
Mijn 3 bestellingen van 4 januari stonden zojuist nog op status 'received'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Verschil is dat hij wel gewoon 199,- heeft betaald, en wij niet :)

Het is gewoon duidelijk dat onze oders geparkeerd staan, blijkbaar in afwachting wat er mee gedaan moet worden. En aangezien ik het vermoeden heb dat de orders worden afgehandeld in de US (Ook betaling) zijn ze misschien niet goed op de hoogte omtrent de wet/regelgeving in dit soort situaties in NL en zijn ze dat mogelijk aan het uitzoeken.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de manager op ski-vakantie is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Otherside schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:54:
Verschil is dat hij wel gewoon 199,- heeft betaald, en wij niet :)

Het is gewoon duidelijk dat onze oders geparkeerd staan, blijkbaar in afwachting wat er mee gedaan moet worden. En aangezien ik het vermoeden heb dat de orders worden afgehandeld in de US (Ook betaling) zijn ze misschien niet goed op de hoogte omtrent de wet/regelgeving in dit soort situaties in NL en zijn ze dat mogelijk aan het uitzoeken.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de manager op ski-vakantie is >:)
Waar ze vóór gisteren nog best snel reageerden op mijn mailtjes hebben ze geen enkele mail meer beantwoord, dus die is echt skieën...met het hele bedrijf.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 09:59 . Reden: best snel toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:58:
[...]
Waar ze vóór gisteren nog best snel reageerden op mijn mailtjes hebben ze geen enkele mail meer beantwoord, dus die is echt skieën...met het hele bedrijf.
Haha, zou zomaar kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

]
Hopelijk zijn ze weer snel terug
Afbeeldingslocatie: http://www.vakantienieuws.nl/wp-content/uploads/2009/12/gipsvlucht-2.jpg

En weer een fout op de site van BB
http://www.picvalley.net/...2ehgTUIPDQdxbtRVBMAZa.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Wat een prutsers zeg daar. De 16 GB wordt 199 euro als je hem in het mandje stopt. De andere twee blijven op 299 euro staan. Ik snap er nu niet veel meer van. Wat zijn nou de juiste prijzen? Zouden ze nu alledrie 299 euro moeten kosten? Dit vind ik sowieso al erg vreemd vind want dan koopt iedereen toch gewoon de 64 gb versie?

Ik heb overigens ook op 4 januari besteld en de status staat nu nog steeds op "received", dus dan zullen de orders van 3 januari geannuleerd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springvogel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-06 08:38
Ik heb 2 orders staan, beide 16gb voor 19 euro. Een van 3 en een van 4 januari. Beide staan nog steeds op received. Vind het maar vreemd allemaal, zeker dat het zo lang moet duren voordat er een reactie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
Ik heb zo een idee dat wij straks opnieuw mogen bestellen voor €199,00 en als extra een kortingscode voor €100 ontvangen! Of wat zullen ze bedoelen met Customer Order €100 discount? Zou ook geen slechte deal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Die Customer order €100 discount is al van toepassing op de 16 GB versie. Het staat er alleen een beetje onoverzichtelijk bij waardoor dat misschien niet helemaal duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Zoals je in een eerder nieuwsbericht kon lezen klopt het dat alle versies 299 zijn.
nieuws: BlackBerry verhoogt prijs PlayBook-tablet

Shopblackberry geeft nu blijkbaar nog 100€ extra korting op de 16 GB versie en ze hebben het dit keer wel gemeld op het overzicht:
Customer order €100 discount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen maar weer een mail gestuurd naar de nl helpdesk...nog geen reactie....tja doodzwijgen is ook een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er reed vandaag een GLS koerier langs, ik dacht nog het zal toch niet gebeuren dat.... ;)
Maar volgens mij was de levertijd max. 14 dagen en het was ook nog eens vlak na de feestdagen, ik denk ook dat bestellingen via US/Canada verwerkt worden dus wie weet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:13:
Er reed vandaag een GLS koerier langs, ik dacht nog het zal toch niet gebeuren dat.... ;)
Maar volgens mij was de levertijd max. 14 dagen en het was ook nog eens vlak na de feestdagen, ik denk ook dat bestellingen via US/Canada verwerkt worden dus wie weet O-)
Die reed hier ook hard voorbij...

Hd je trouwens gelezen dat iemand al een bestelling van 3/1 heeft binnengekregen. maar de had voor 199,00 besteld.

Ik heb trouwens 1 order van 119,00 voor de 64gb en daar staat bij af te rekenen 120,00. Zeker 1 euro voor de eerdergenoemde skivakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer bericht uit Amerika. Die heb ik om de orderstatus gevraagd omdat de nl helpdesk niet terugbelt.....

Please contact Customer Care at 020 2061633 and one of our representatives will readily assist you.

Thank you,

Amanda H.

Order Support

ShopBlackberry.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:16:
[...]

Die reed hier ook hard voorbij...

Hd je trouwens gelezen dat iemand al een bestelling van 3/1 heeft binnengekregen. maar de had voor 199,00 besteld.
Dat zou wel wat zijn.

Hebben er hier meer mensen besteld voor 199 of 299 euro, en de tablet al binnengekregen? Daarmee bedoel ik dus specifiek de shop van RIM zelf, geen andere webwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
RoD schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:54:
[...]

Dat zou wel wat zijn.

Hebben er hier meer mensen besteld voor 199 of 299 euro, en de tablet al binnengekregen? Daarmee bedoel ik dus specifiek de shop van RIM zelf, geen andere webwinkels.
Zie 1 pagina terug... besteld op 4-1 en gisteren binnen. Je krijgt eerst een status update Packing, daarna Shipped. Alleen op de website btw en niet in je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shenr schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:57:
[...]

Zie 1 pagina terug... besteld op 4-1 en gisteren binnen. Je krijgt eerst een status update Packing, daarna Shipped. Alleen op de website btw en niet in je mail.
Sorry inderdaad 4-1 en niet 3-1 zoals ik hierboven schreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fyi: het staat nu op de FP nieuws: Creditcards blijken geblokkeerd na bestellen BlackBerry-tablet. Bedankt @ degenen die informatie hebben verstrekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:19:
Fyi: het staat nu op de FP nieuws: Creditcards blijken geblokkeerd na bestellen BlackBerry-tablet. Bedankt @ degenen die informatie hebben verstrekt :)
Ben benieuwd of dit wordt opgepikt door andere media en zo ja of blackberry nu wel bereidt is met de billen bloot te gaan....[toegeven dat ze een fout hebben gemaakt]

Prima verhaal op de voorpagina trouwens...weergeeft goed zoals ik het de afgelopen week beleefd heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
Top ben er blij om... misschien lokt dat RIM uit om toch even de zaken fatsoenlijk op te lossen via een keurige mail. Daar hebben ze nu toch wel tijd genoeg voor gehad! Ik vraag me af wanneer je je 'recht' verliest als bedrijf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update for Case #**** - "- "status SBBNL82644*****?"" (besteld 4-1-2012, 1x 64gb)

Dear,

At this time your order is still being processed. I apologize for the delay but we will update you if your order status changes. Have a good day!!!!!!!!

Thank you,
Josh V.
Online Support
shopblackberry.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag een Playbook gaan kopen maar zo te lezen ben ik een beetje te laat hiermee. Enig idee of de playbooks weer goedkoper gaan worden? Of is dat niet met zekerheid te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:07:
Ik wil ook graag een Playbook gaan kopen maar zo te lezen ben ik een beetje te laat hiermee. Enig idee of de playbooks weer goedkoper gaan worden? Of is dat niet met zekerheid te zeggen?
vanmiddag was de 16gb versie 199,00 in de blackberry shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:39
Ik heb RIM een mailtje gestuurd om mijn bestelling van 4 januari (playbook 64 gig voor 120 euro) te annuleren.
Ik heb absoluut geen behoefte aan een geblokkeerde creditcard gezien ik deze de komende dagen hard nodig heb voor mijn werk.

Hopelijk snel reactie. Ook al begrijp ik dat de playbookprijs idioot laag was en dus de kans op levering klein, vind ik het zeer kwalijk dat RIM niet de moeite heeft genomen om een eenvoudig mailtje te sturen met uitleg.

Voor mij voorlopig geen producten van RIM meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er toevallig al een reactie van RIM bij Tweakers binnengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:46:
[...]

is er toevallig al een reactie van RIM bij Tweakers binnengekomen?
Als er reactie is, dan lees je dat meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie gekregen van helpdesk Amerika op mijn vraag waarom de orders niet worden geprocessed:

We are not refusing payment, it was not processed because your card did not pass our Audit System.  You can contact Customer Care 020 2061633 and one of our representatives will assist you.

Thank you,

Amanda H.

Order Support

ShopBlackberry.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel lullig...geen van de RIM medewerkers heeft een achternaam..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:57:
Wel lullig...geen van de RIM medewerkers heeft een achternaam..
Lol. Nee, het is omdat ze geen zin hebben in persoonlijke wraakacties. Het zijn ook gewoon mensen die hun werk uitvoeren achter een computertje en een telefoon. Die nu een hele massa boze klanten op zich af krijgen, hoogstwaarschijnlijk het gevolg van beslissingen van 'bovenaf'. Helemaal met de hoog oplopende emoties omdat mensen zich persoonlijk zo enorm benadeelt voelen, zou ik er ook niet echt voor warmlopen om met naam en toenaam mails te versturen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPNL
  • Niet online
Het zou wel humor zijn als haar emailadres a.henderson@blackberry.com was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vyo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:09:
[...]

Lol. Nee, het is omdat ze geen zin hebben in persoonlijke wraakacties. Het zijn ook gewoon mensen die hun werk uitvoeren achter een computertje en een telefoon. Die nu een hele massa boze klanten op zich af krijgen, hoogstwaarschijnlijk het gevolg van beslissingen van 'bovenaf'. Helemaal met de hoog oplopende emoties omdat mensen zich persoonlijk zo enorm benadeelt voelen, zou ik er ook niet echt voor warmlopen om met naam en toenaam mails te versturen. :>
Ik zal altijd netjes blijven tegen helpdeskmedewerkers....ze doen ook maar gewoon hun werk.
ik maak wel een uitzondering als ze niet luisteren en maar standaard berichtjes blijven sturen zoals bepaalde medewerkers bij B. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Een artikel in een winkel met een heel foute prijs (19 ipv 199 euro) meenemen en hopen dat je ermee de winkel uitkomt is eigenlijk diefstal. Dat gevoel heb je minder met webshops maar het is hetzelfde. Wel pleit voor de koper dat hij niet zelf die foute prijs op het artikel heeft geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gianni Rombios schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:44:
Een artikel in een winkel met een heel foute prijs (19 ipv 199 euro) meenemen en hopen dat je ermee de winkel uitkomt is eigenlijk diefstal. Dat gevoel heb je minder met webshops maar het is hetzelfde. Wel pleit voor de koper dat hij niet zelf die foute prijs op het artikel heeft geplakt.
Het is absoluut geen diefstal. Je bereikt namelijk gewoon een koopovereenkomst. Maar door een foutje van de verkopende partij hadden ze die koopovereenkomst liever niet willen sluiten.

Maargoed, laten we het maar bij de levertijden houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Gianni Rombios schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:44:
In dit geval is meerdere keren aan de "kassière" gevraagd hoe het nou zit en die trekt "haar" mond niet open. Tja wat dan...

Overigens lijkt zelfs het nieuws op de FP weinig los te maken, we wachten morgen maar af. Ik ben benieuwd of ze uberhaupt er een reactie aan vuil gaan maken. De indruk die ik nu krijg is dat er blijkbaar 1 sales rep zit hier in NL die overspannen thuis zit / op ski vakantie is.. En Amerika sales support zoiets heeft van bel 020X.

Overigens hebben we hier niet direct met RIM te maken maar met GlobalWare Solutions waar RIM haar webwinkel aan heeft uitbesteed. Misschien een idee om RIM direct te benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dinsdag 3 januari een bb playbook van 32 gb voor 69 euro besteld maar tot op heden heb ik nog helemaal niks van bb genomen. Ik ga er niet vanuit dat ik hem voor 69 euro binnen krijg maar je kan het altijd proberen. Mijn orderstatus staat nog steeds op "received". Het is wel onbeschofd van bb dat ze niks van zich heben laten horen.

Nog f afwachten. Is er iemand die zijn playbook al heeft ontvangen voor deze prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:35:

Nog f afwachten. Is er iemand die zijn playbook al heeft ontvangen voor deze prijzen?
Nope. Volgens mij nog niemand, helaas ;)
Waarschijnlijk hebben ze dus alleen orders geannuleerd van mensen die 1) een bepaald aantal aparte bestellingen hebben geplaatst of 2) een bepaald aantal playbooks hebben besteld in één order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoop schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:48:
Waarschijnlijk hebben ze dus alleen orders geannuleerd van mensen die 1) een bepaald aantal aparte bestellingen hebben geplaatst of 2) een bepaald aantal playbooks hebben besteld in één order.
Dan is er nog hoop voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
Nou ga maar uit van niet...! De mass cancel zal nu toch wel spoedig komen!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging al eerder mis met de prijsberekening..Hardleerse kassiere.........

http://webwereld.nl/nieuw...--rekent-dubbele-btw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Paar interessante passages uit het bovenstaande artikel:
Webwereld werd getipt door Joseph van Delft, die twee dagen geleden een Playbook kocht bij Blackberry en direct de order trachtte te annuleren toen hij de verborgen taks ontdekte. Sindsdien wordt Van Delft van het kastje naar de muur gestuurd. Hem is beloofd de transactie te annuleren, maar hij heeft tot nu toe nog geen bevestiging van RIM ontvangen dat dit ook daadwerkelijk gebeurt.

Er lijkt sprake te zijn van een onzorgvuldig ingerichte webshop, maar de (Engelstalige) helpdesk kan niet zeggen of dit een blunder is of de bedoeling. "Dat wordt nog uitgezocht."

Webwereld heeft een etmaal lang talloze pogingen ondernomen om een reactie en verklaring van RIM te krijgen, maar deze wordt via het PR bureau steeds uitgesteld.
Zo ziet het er naar uit dat deze praktijken bij RIM heel gewoon zijn en dat zelfs negative publiciteit ze niet beweegt om een reactie af te geven. Wat een stel amateurs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

En tja. Wel duidelijk waarom het zo slecht gaat met RIM. Stukje bedrijfsvoering :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGearloose
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-12-2024
RoD schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:46:
[...]

Het is absoluut geen diefstal. Je bereikt namelijk gewoon een koopovereenkomst. Maar door een foutje van de verkopende partij hadden ze die koopovereenkomst liever niet willen sluiten.

Maargoed, laten we het maar bij de levertijden houden. ;)
Helemaal mee eens en zo ongeloofwaardig is de aanbieding niet!! Schreeuwende getallen spreken van 380€ korting.(website maar gedownload tijdens de aanbieding)
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5531593/Playbook%20380%E2%82%AC%20korting%20small.jpg

Iemand die toevallig de algemene voorwaarden heeft gedownload voordat ze offline zijn gehaald. En eventueel een jurist die tijd over heeft?

http://dl.dropbox.com/u/5...80%E2%82%AC%20korting.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door ZGearloose op 12-01-2012 09:12 . Reden: url aanbieding website toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas nog geen werkend emailadres van RIM in Canada kunnen vinden. De emailadressen op hun site geven een autoreply. Als iemand nog een andere ingang bij RIM kan vinden.... ga ik die ook maar eens mailen!

Nog wat gevonden: http://supportforums.blac...or-Playbooks/td-p/1437035

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:08:
Ik heb helaas nog geen werkend emailadres van RIM in Canada kunnen vinden. De emailadressen op hun site geven een autoreply. Als iemand nog een andere ingang bij RIM kan vinden.... ga ik die ook maar eens mailen!
Ik weet niet of je al op de site van RIM gekeken hebt? Dit e-mail adres staat in ieder geval op de site: help@rim.com. Of heb je deze al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb even een apart topic hiervoor aangemaakt: Blokkade creditkaarten na bestelling goedkope PlayBooks Aub daar verder, zodat alles centraal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:35:
[...]

Ik weet niet of je al op de site van RIM gekeken hebt? Dit e-mail adres staat in ieder geval op de site: help@rim.com. Of heb je deze al?
ja al die adressen daar op de site geven een auto reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:39:
ja al die adressen daar op de site geven een auto reply
Oh lekker irritant van RIM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killeen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-10-2023
Op vrijdag 6 januari nog bij bol.com een bestelling geplaatst voor een PB 16GB. Totaal: 200,95 euro (1,95 verzendkosten). Verwachte levertijd: 18 januari. Wachten duurt lang maar ik hoop nog steeds dat het apparaat geleverd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik was zelf net iets te laat voor de 16GB 199 aanbieding t/m 6 Jan, daarna rot gezocht naar alternatieve shops voor zelfde prijs (ga uiteraard niet meer betalen na zo'n actie) en helaas niets kunnen vinden voor onder de 280, en zowat overal uitverkocht.

Gister na gelezen te hebben dat onlangs dat er 299 staat voor 16GB model @ webshop RIM uiteindelijk in winkelmandje toch 199 komt te staan, snel een bestelling geplaatst. Uiteraard na het lezen van alle annuleringen toch maar even bellen: Alles klopt 199 is juiste prijs en PB komt zsm mijn kant op :-)
Nu afwachten of dat wel klopt..

Let wel op, heb mijn bestelling gedaan als gast, daarna krijg je doodleuk een mailtje met: indien je een account hebt kan je order status checken.. achteraf echter kan order niet meer aan account gekoppeld worden!

[ Voor 11% gewijzigd door Port187 op 12-01-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Port187 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:26:
Ik was zelf net iets te laat voor de 16GB 199 aanbieding t/m 6 Jan, daarna rot gezocht naar alternatieve shops voor zelfde prijs (ga uiteraard niet meer betalen na zo'n actie) en helaas niets kunnen vinden voor onder de 280, en zowat overal uitverkocht.

Gister na gelezen te hebben dat onlangs dat er 299 staat voor 16GB model @ webshop RIM uiteindelijk in winkelmandje toch 199 komt te staan, snel een bestelling geplaatst. Uiteraard na het lezen van alle annuleringen toch maar even bellen: Alles klopt 199 is juiste prijs en PB komt zsm mijn kant op :-)
Nu afwachten of dat wel klopt..

Let wel op, heb mijn bestelling gedaan als gast, daarna krijg je doodleuk een mailtje met: indien je een account hebt kan je order status checken.. achteraf echter kan order niet meer aan account gekoppeld worden!
Zal wel goed komen (199 klopt inderdaad omdat de extra €100 korting weer wordt gegeven op het overzicht). Bij mij duurde de levering ongeveer een week (4-1 besteld -> 10-1 geleverd), was wel handig geweest als je een account had gebruikt, krijg je ook een tracknr van GLS zodra hij verzonden is. Je krijgt wel een mail als hij verzonden is, maar daar stond bij mij het tracknr niet in, stond alleen in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ze blijft maar volhouden dat het aan mij ligt. Ze leest zeker geen tweakers.net.....zucht.

Your order will not be processed because your card did not pass our Audit trail.  I have provided you with the alternative payments that we are allowing customers to use in the event that their card is declined.

Wire transfer information:

Swift Code: SVRN US 33

ABA#: 011075150

Address: Sovereign Bank

1125 Berkshire Blvd.

Wyomissing, PA 19610

Account #; 38504822545

***If you are sending a wire transfer, please email the transfer reference number from their bank, date it was sent, the total amount of transfer and product it’s for.  Send this to cashorders@shopblackberry.com put “CASH order” in the subject line. 

Be sure to double check your order and sign your check!!!

The order and check should be mailed to:

Globalware Solutions

200 Ward Hill

Attn: Finance

Haverhill, MA 01835

Thank you,

Amanda H.

Order Support

ShopBlackberry.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
^ doe gewoon alsof je neus bloedt en maak het bedrag van de order handmatig over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
shenr schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:31:
[...]

Zal wel goed komen (199 klopt inderdaad omdat de extra €100 korting weer wordt gegeven op het overzicht). Bij mij duurde de levering ongeveer een week (4-1 besteld -> 10-1 geleverd), was wel handig geweest als je een account had gebruikt, krijg je ook een tracknr van GLS zodra hij verzonden is. Je krijgt wel een mail als hij verzonden is, maar daar stond bij mij het tracknr niet in, stond alleen in mijn account.
Ah kijk bedankt! Kon dat over die 100 euro korting nergens vinden, maar klinkt allemaal ok dus.
En inderdaad dikke helaas dat ik geen account heb aangemaakt, tracking had wel handig geweest ivm werk.

Tip dus voor iedereen: maak een account aan! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Nou hier nog steeds niks veranderd in de status.... Heeft er al iemand contact opgenomen met de consumentenbond of een andere organisatie die opkomt voor de consument? :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Heb je een PlayBook voor 19, 69 of 119 euro besteld? Ga dan naar dit topic.