Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:33
Gezien het redelijke grote aantal posts m.b.t. tot de levertijden en beschikbaarheid van de Playbook (en de reactie van de mod hierop), dacht ik kom laat ik maar eens een topic starten.

Voor al uw vragen en informatie m.b.t de beschibaarheid, verkooppunten en prijzen van de BlackBerry Playbook!

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Goed initiatief! Gelijk terzake, weet iemand waar ik nog een 16GB kan krijgen? }:O

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
wimpie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:36:
Goed initiatief! Gelijk terzake, weet iemand waar ik nog een 16GB kan krijgen? }:O
Hier?:
http://www.gigavolt.nl/BlackBerry-PlayBook-16GB-n864m875

Ze schijnen m voorradig te hebben heb ik de mijne 6 maanden geleden ook besteld, prima service niks op aan te merken.

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
Rubén89 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:40:
[...]

Hier?:
http://www.gigavolt.nl/BlackBerry-PlayBook-16GB-n864m875

Ze schijnen m voorradig te hebben heb ik de mijne 6 maanden geleden ook besteld, prima service niks op aan te merken.
Lijkt inderdaad op voorraad te zijn, echter niet voor € 199,- maar voor € 299,-.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
wimpie schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:42:
[...]

Lijkt inderdaad op voorraad te zijn, echter niet voor € 199,- maar voor € 299,-.
Inderdaad niet eens op de prijs gelet stom van me niet voor €199- maar voor €299-.
.Maargoed als ie echt nergens anders meer verkrijgbaar is heb me niet verdiept in de verkrijgbaarheid, maar wel gehoord dat de levertijden langer worden of ben je opzoek naar een goedkope, degelijke tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is er een reden waarom de prijs opeens zo gezakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
SYQ schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:
Jahoor, gemakkelijk met Google te vinden ;) Beetje meer eigen initiatief aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubén89
SYQ schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 18:49:
De Playbook is niet zo gewild als RIM heb bedrijf achter BlackBerry had gehoopt, je zou kunnen zeggen dat er niet zozeer een tablet markt als wel een Ipad markt is. Daarnaast is de Playbook niet te rooten zoals dat bij Android wel het geval is.

RIM zit dus met een voorraad die niet verkocht is daarnaast is het goed om meer Playbookgebruikers te hebben, dit betekent meer mond tot mond reclame meer appdownloads en het aantrekken van meer ontwikkelaars.

Ik ben zelf een Playbook-gebruiker, dus dit is waarchijnlijk niet objectief, maar ik vind de Playbook een prima tablet die niet onderdoet voor bijvoorbeeld de Ipad, nouja alleen wat betreft het aantal apps dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik er eentje bij bol.com besteld. Die stond vanmiddag nog op in behandeling, verwachte verzenddatum 2 januari. Ik heb geen problemen om daar op te wachten, maar omdat ik niet zeker wist of hij dan uberhaupt wel zou komen ben ik vanmiddag verder op zoek gegaan, en heb ik hem gelijk bij mycom besteld. Die ligt nu bij TNT, en zou morgen hier moeten binnenkomen. Ondertussen is de voorraad bij mycom weg, dus die optie is er niet meer.

Dan de overige opties die je zo uit de pricewatch kan halen:
- De Dixons in Emmeloord heeft er nog minstens 1 liggen
- De Dynabyte in Dordrecht heeft er nog minstens 1 liggen
- Bol.com verzendt per 2 januari (hopelijk)

Verder is het gewoon goed opletten wanneer de overige winkels de prijsdaling volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
ik heb bij de mycom en dynabyte een reservering staan die morgen binnen zal komen maar heb al een pb, dus als je ervoor naar groningen wil moet je een gil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 22:44
Op 24-12-2011 een PlayBook bij bol.com besteld helaas staat hij nog steeds op "Wordt verwerkt" met een verwachte leverdatum van 27-12-2011 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 10:59
418O2 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:36:
ik heb bij de mycom en dynabyte een reservering staan die morgen binnen zal komen maar heb al een pb, dus als je ervoor naar groningen wil moet je een gil geven.
Hey Catch, als jij morgen echt 1tje kan krijgen voor 199 heb ik daar eventueel wel belang bij!
Maar dan moet ik het wel zeker weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Net eentje besteld bij Dynabyte en Bol.com, bij dynabyte is de status 'Backorder' en bij bol.com 3-1-2012.

Hopen dat een van beide levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo juist Dynabyte gebeld en hun waren op de hoogste van een fout met de orders van de PB. Volgens de telefonist krijg ik hem morgen binnen. Heb hem 2de Kerstdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

De 26ste heb ik de 32 GB versie online bij Dixons besteld. Die heeft opeens dit als status gekregen:

Besteld: 1
Geannuleerd: 1

En ipv "Gratis bezorgen" staat er nu dit op de site: "Dit product is online te bestellen, maar dient opgehaald te worden in de betreffende winkel."

Het 0900 nummer wordt niet opgenomen. Lekker.... klinkt alsof zij er geen gaan leveren, terwijl ik al wel betaald heb.

Edit:
28-12 update, zojuist wel telefonisch contact gekregen. Door een storing zouden alle bestellingen tijdens de kerstdagen een status geannuleerd gekregen hebben. Echter zijn ze daarna opnieuw ingeboekt. Dat bleek bij controle van mijn ordernummer ook zo te zijn. Ze wachten nu op bevoorading door Blackberry.

[ Voor 28% gewijzigd door ajhaverkamp op 28-12-2011 09:32 ]

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajhaverkamp schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:30:
De 26ste heb ik de 32 GB versie online bij Dixons besteld. Die heeft opeens dit als status gekregen:

Besteld: 1
Geannuleerd: 1

En ipv "Gratis bezorgen" staat er nu dit op de site: "Dit product is online te bestellen, maar dient opgehaald te worden in de betreffende winkel."

Het 0900 nummer wordt niet opgenomen. Lekker.... klinkt alsof zij er geen gaan leveren, terwijl ik al wel betaald heb.
Ik heb exact hetzelfde verhaal als jouw maar dan bij Dynabyte. Volgens de telefonist bij Dynabyte worden de PlayBook's morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank58
  • Laatst online: 20-04 09:52
24 december de PB 16GB besteld bij Dynabyte. Was op voorraad en zou 27 december geleverd worden.
25 december was er ineens geen voorraad meer. 26 december ineens weer voorraad met levering 27 december.
26 december s'avond was mijn order geannuleerd. Levering op de site ineens woensdag 28 december. Mijn bestelling stond nog wel in behandeling.
Gelijk een mail gestuurd of er wel tot levering zou worden overgegaan. Helaas geen antwoord.
Vandaag weer een mail gestuurd en weer geen antwoord. Vanavond 21.00 hrs PB staat nog steeds geannuleeerd en status in behandeling. Dit is de eerste keer dat ik iets bestel bij Dynabyte maar dit doe ik nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frank58 schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:08:
24 december de PB 16GB besteld bij Dynabyte. Was op voorraad en zou 27 december geleverd worden.
25 december was er ineens geen voorraad meer. 26 december ineens weer voorraad met levering 27 december.
26 december s'avond was mijn order geannuleerd. Levering op de site ineens woensdag 28 december. Mijn bestelling stond nog wel in behandeling.
Gelijk een mail gestuurd of er wel tot levering zou worden overgegaan. Helaas geen antwoord.
Vandaag weer een mail gestuurd en weer geen antwoord. Vanavond 21.00 hrs PB staat nog steeds geannuleeerd en status in behandeling. Dit is de eerste keer dat ik iets bestel bij Dynabyte maar dit doe ik nooit meer.
Hoe kan je zien dat je levering op 28 december staat. Bij mij staat er niks bij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb de 24e bij mycom besteld, 3 uur later was status geannuleerd. Geen email of wat (ook niet betaald, "ophalen in winkel"). Nogal raar dat latere bestellingen wel geaccepteerd zijn. Direct bij bol.com besteld, verwachte levertijd 31-12. Best lang wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
Had ook op 24e besteld en was ook geannulleerd en had dus ook bij bol besteld. Ik dus dixons een email gestuurd, krijg ij als reactie dat ik het product deze week kan verwachten... Ik had nog aangeven in de email dat ik akkoord ging met de annulering en dat ik mijn geld graag zsm terug wilde hebben. Lekkere service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

nog volop (16,32 en 64) varianten bij mediamarkt hengelo voor de prijzen zoals ze ook zijn vermeld in pricewatch. Half mediamarkt met eentje in mn handen rondgelopen, uiteindelijk toch weer terug gelegd. Een tablet is gewoon niks voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank58
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:12:
[...]

Hoe kan je zien dat je levering op 28 december staat. Bij mij staat er niks bij :S
dinsdag 21.50 hrs
Sorry misschien niet helemaal duidelijk geweest. In de winkel stond bij het artikel op voorraad en levering 28 december. Nu staat er nog steeds in behandeling en geannuleerd bij mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Ik ga morgen denk ik even een kijkje nemen bij Media Markt Cruquius, is er nog iemand die ergens behoefde aan heeft?

[ Voor 15% gewijzigd door Rub147 op 27-12-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Het is wel niet het goeie topic, maar ik las een paar post terug dat de Playbook niet te rooten is.Op dit moment kan je hem wel rooten, waarna je de Android market erop kan zetten. Straks, na de officiële 2.0 is dit (tijdelijk) niet het geval.
Ontopic:
In de VS is ie nog steeds te koop voor 199 dollar, o.a. op BestBuy en op de Blackberry webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 21:15:
Ik heb de 24e bij mycom besteld, 3 uur later was status geannuleerd. Geen email of wat (ook niet betaald, "ophalen in winkel"). Nogal raar dat latere bestellingen wel geaccepteerd zijn. Direct bij bol.com besteld, verwachte levertijd 31-12. Best lang wachten...
Dat is inderdaad best bijzonder. Kennelijk maakt het dus behoorlijk verschil of je hem laat opsturen of komt ophalen. Ik heb intussen ook een track-and-trace code van een pakketje van 1040 gram dat mijn kant op komt, dus ik ga er van uit dat mijn order bij Mycom van vanmiddag echt wel is doorgekomen.

In ieder geval succes bij de verdere speurtocht! Er zijn er nog, in ieder geval dus ook nog eentje bij de Dynabyte hier om de hoek (Dordrecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldinho schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:23:
Ontopic:
In de VS is ie nog steeds te koop voor 199 dollar, o.a. op BestBuy en op de Blackberry webshop.
Ja hij is al een tijdje te koop voor 199 dollar. Maar daar heb je weinig aan hier in NL, dat is alleen binnen de VS. Je kan hooguit via zo'n doorstuur service ofzo het ding laten overkomen. Maar dat kost weer extra geld, en je houdt gezeur met garantie als je dat nodig hebt, je krijgt een verkeerde lader etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Ik ben zelf naar de Mediamarkt in Roermond gegaan en zag daar toevallig een Playbook 16 GB liggen. Ik heb een medewerker aangesproken en verteld dat deze bij bol.com, Dixons, Mycom, etc. voor 199 te koop is. Daarna heb ik hem voor diezelfde prijs mogen meenemen :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Big-Opti schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:38:
[...]

Hey Catch, als jij morgen echt 1tje kan krijgen voor 199 heb ik daar eventueel wel belang bij!
Maar dan moet ik het wel zeker weten :D
kan je niks beloven maat. 1 iemand was eerder en die krijgt de eerste reservering. kan je alleen aanbieden om als de tweede ook binnenkomt jij hem mag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:43
Ik had ook geluk. 24-12 bij bol.com besteld en morgen komt ie binnen. (16gb) echter vandaag bij mycom de 32gb besteld en die komt ook morgen binnen :-) Wilde toch liever 32gb/

Bol gebeld en retourneren geen probleem, kosteloos ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Ik snap niet hoe mensen bij MyCom hebben kunnen bestellen en ook nog iets geleverd krijgen,
dan heb je of geluk of ze zijn mij gigantisch aan het dissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
pb is al gesorteerd volgens track and trace ik verwacht em morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jatt123 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:23:
pb is al gesorteerd volgens track and trace ik verwacht em morgen
Welke versie, wanneer besteld en bij wie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
excuses, dixons.nl 16gb had het vandaag om half 4 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
Zojuist vannacht email gehad van bol dat het is overgedragen aan postnl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de 32 gb besteld om half 5 op 2de kerstdag bij dynabyte maar nog niks gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 22:24:
[...]

Dat is inderdaad best bijzonder. Kennelijk maakt het dus behoorlijk verschil of je hem laat opsturen of komt ophalen. Ik heb intussen ook een track-and-trace code van een pakketje van 1040 gram dat mijn kant op komt, dus ik ga er van uit dat mijn order bij Mycom van vanmiddag echt wel is doorgekomen.

In ieder geval succes bij de verdere speurtocht! Er zijn er nog, in ieder geval dus ook nog eentje bij de Dynabyte hier om de hoek (Dordrecht).
Die hebben er geen.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperBrouwer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 22:44
Net mijn PlayBook via bol.com binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vorige week vrijdag bij de MediaMarkt Alkmaar gekocht, stond geprijst op 299 Euro maar kreeg hem mee voor 199 Euro. Genoeg in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
MediaMarkt Cruquius heeft nog een 64gb model liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay, hij is aangekomen, en doet het ook nog.
posted from my playbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdagmorgen om 9.30u de 16GB versie bij Bol besteld en hij is net afgeleverd. Installeert nu OS 1.0.8.6067. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank58
Net bericht van Dynabyte gehad. PB's komen morgen binnen en worden dan verzonden.
Nou maar hopen dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
frank58 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:58:
Net bericht van Dynabyte gehad. PB's komen morgen binnen en worden dan verzonden.
Nou maar hopen dat het klopt.
Wanneer had je besteld, ik heb nog niks van ze gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
Zojuist eentje bij MM Hengelo gehaald, ze hadden er nog genoeg.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• figgu
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-08-2023
Net met dixons gebeld de pb worden morgen verstuurd.
Media markt alkmaar heeft alleen nog de 64 Gb.
Saturn Heerhugowaard heeft niets meer.

[ Voor 16% gewijzigd door figgu op 28-12-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:06

Wimo.

Shake and Bake!

Mediamarkt Ehv heeft niets meer. De dixons in Woensel zou er nog een moeten hebben maar die website van Dixons is niet realtime. Vanochtend waren er maar 2 op voorraad en nu zijn er wel 55 winkels met voorraad. Bestellen of inloggen lukt echter niet, failsite,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 22:59

cdoens

Peugeot-gek

Mediamarkt Almere heeft nu alleen nog maar een stuk of 2 64GB liggen. 16 en 32 zijn op.
De laatste 32 is door mij gekocht. :)

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:40
-

[ Voor 98% gewijzigd door rscheper op 28-12-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Dixons en Dynabyte winkels worden morgen en overmorgen weer bevoorraad. Coolblue heeft hem nu ook voor 219 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook best een kans dat ze zelfs voor deze prijs niet helemaal uitverkopen. Dan zijn ze volgende week misschien wel weer gewoon volop verkrijgbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons Arnhem (Kronenburg) had vandaag nog 16gb en 32gb op voorraad. Heb er zelf vanmiddag een 32gb aangeschaft. Mediamarkt Arnhem had enkel nog de 64gb die voor €399,- weg mocht. Mediamarkt Ede had helemaal geen Playbooks meer.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar straks met Dynabyte gebeld. Als het goed is word de mijne morgen geleverd (32 GB). Had hem besteld op 26 decemeber, 16.30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
vandaag rond 14.00 uur geleverd, had em gisteren om 15.30 besteld bij dixons de16gb.
Zo effe een hoesje kijken met stand op dx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
toch maar besteld bij cool blue,weleens waar voor 20euro meer,maar dat maakt me ook niet uit,kan ik em wel morgen na 12uur ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Het lijkt erop dat ik weer eens dom ben geweest. Toen de prijsverlaging in het nieuws kwam leek het erop dat de playbook overal meteen uitverkocht was. Daarom impulsief mijn aankoop gedaan bij simplyelectronics.net. Later las ik dat deze webshop niet al te betrouwbaar bleek. Inmiddels zit ik na een status verzoek dus te wachten op een reactie. Hopen dat het allemaal mee zal gaan vallen.

Achteraf gezien had ik beter wat geduld kunnen tonen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Rotterdam Centrum had geen nieuwe Playbooks meer en ze hanteerden nog de oude prijzen.
Mediamarkt Rotterdam Alexandrium had wel nog een stuk of 10 over van 64GB voor €299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank58
Rub147 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:01:
[...]

Wanneer had je besteld, ik heb nog niks van ze gehoord...
De 24e december. Vanmiddag getwittert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
zie nu op de dixons site dat het beschikbaar is in 33 van de 55 winkels.
Dus eerst bestellen en dan ophalen wellicht kan je het ook gewoon zo in de winkel kopen. Dit is overigens de 16 gb. Bij de 32gb is het maar in 6 winkels beschikbaar om op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 december besteld bij dixons tot op heden nog niet ontvangen
al wel meerdere malen gebeld en toch maar boos getwitterd
Kreeg eerst het verzoek om mijn ordernummer door te geven, had ook gelijk
doorgegeven om mij terug te bellen.

Wat denk je ? Bla bla bla wordt een dezer dagen geleverd.

Vind dit echt belabberd als ik zo lees over de bestel data van de overige tweakers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Ik heb zojuist contact gehad met verschillende winkels (ook die nog geen prijsdaling hebben gedaan), verschillende gaven aan dat ze bij een nieuwe levering in de 2e week van januari de prijs pas omlaag doen.

Verwijderd

PlayBook 24 december besteld bij bol.com, vandaag binnen gekregen ;)
16GB versie.
Eerste indruk; klein maar daardoor extreem portable :)

• dEATHfLOWEr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01 18:05

dEATHfLOWEr

Tweak Fiber 1GBit symetrical

Ik heb mijn Playbook 16GB gisterenmorgen binnen gehad voor € 200,95 via bol.com.

Ik had er op 23-12 een bij Dixons in Emmeloord besteld omdat daar zogezegd 1 op voorraad was. De volgende morgen naar dat filiaal gebeld. "Nee sorry meneer, dat is een fout in het systeem. Wij kunnen deze niet meer leveren". Toen maar naar Mycom gebeld; "Nee helaas nergens voorradig, maar als u deze via de webshop besteld, heeft u deze dinsdag (de dag na kerst!) in huis". Maar toen ik via de webshop wilde bestellen kon ik deze niet meer vinden. Via een link van tweakers pricewatch kwam ik wel bij de productomschrijving maar was deze "uit het assortiment".

Toen kwam op tweede kerstdag bol.com in de tweakers pricewatch boven aan. Ik meteen de link gevolgd waar stond "Vandaag besteld, woensdag in huis". Ik met "Yeah sure" in het achterhoofd de bestelling geplaatst. En ja hoor, gisterenmorgen een pakketje (op het werk af laten leveren).

Meteen getest, werkt super. Alleen even lastig omdat ik geen wifi verbinding met het bedrijfsnetwerk kon maken (bleek een security issue van ons bedrijf). Nadat dat geregeld was de setup doorlopen en gisterenavond verschillende Android apps erop gezet. Moet zeggen, ik vindt het een bijzonde leuk apparaatje voor die prijs!

https://www.avl.nl/

• dEATHfLOWEr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01 18:05

dEATHfLOWEr

Tweak Fiber 1GBit symetrical

Rub147 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 23:08:
Ik heb zojuist contact gehad met verschillende winkels (ook die nog geen prijsdaling hebben gedaan), verschillende gaven aan dat ze bij een nieuwe levering in de 2e week van januari de prijs pas omlaag doen.
Altijd zo heerlijk consequent he! Zodra de eerste druppels water een HDD fabriek binnen loopt, verdubbelen hier de HDD prijzen, maar als er een prijsverlaging wordt doorgevoerd wacht het gros af tot ze de goedkope levering binnen hebben.

https://www.avl.nl/

• 418O2
dEATHfLOWEr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 08:55:
[...]

Altijd zo heerlijk consequent he! Zodra de eerste druppels water een HDD fabriek binnen loopt, verdubbelen hier de HDD prijzen, maar als er een prijsverlaging wordt doorgevoerd wacht het gros af tot ze de goedkope levering binnen hebben.
daar zaten de distributeurs achter. als de winkels geen vergoeding krijgen verkopen ze met verlies.

de playbook die ik bij dynabyte heb besteld ligt in de winkel in groningen. aangezien ik al 1 heb kan je die ophalen als je in groningen woont. zou dan wel eerst even bellen.

Verwijderd

Daar straks maar weer gebeld met Dynabyte. Blijkt dat de orders gisteren avond toch niet verstuurd maar dat ik hem pas morgen ontvang! Balen!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 01:20:
PlayBook 24 december besteld bij bol.com, vandaag binnen gekregen ;)
16GB versie.
Eerste indruk; klein maar daardoor extreem portable :)
Wat was jouw verwachte leverdatum en heb je vooraf een email gehad dat hij verstuurd was (eventueel met track&trace)?

• Rub147
Door de enorme vraag naar dit product weet ik helaas niet wat op dit moment de levertijd zal zijn en of deze nog leverbaar gaan worden.

Kreeg ik te horen bij Dynabyte.

Verwijderd

Rub147 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:33:
Door de enorme vraag naar dit product weet ik helaas niet wat op dit moment de levertijd zal zijn en of deze nog leverbaar gaan worden.

Kreeg ik te horen bij Dynabyte.
Had je hem al besteld of heb je nu pas interesse?

• Rub147
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 14:43:
[...]

Had je hem al besteld of heb je nu pas interesse?
26 december besteld...

Verwijderd

Oh ik ook. De vrouw die ik vanmiddag sprak zij dat ik hem morgen kon verwachten maar dat zij een andere mevrouw gisteren ook al! Slechte service!

• Big-Opti
418O2 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:23:
[...]

daar zaten de distributeurs achter. als de winkels geen vergoeding krijgen verkopen ze met verlies.

de playbook die ik bij dynabyte heb besteld ligt in de winkel in groningen. aangezien ik al 1 heb kan je die ophalen als je in groningen woont. zou dan wel eerst even bellen.
Hey catch, zou je die voor mij kunnen regelen? Ik heb dus net gebeld en de verkoper zegt em niet te kunnen verkopen want hij is dus gereserveerd.....en daar kan ik zelf zo niks aan doen ....

• Rub147
Bij MyCom (dus ook bij Dixons en Dynabyte) is de playbook 32gb weer ruim in voorraad

Verwijderd

Rub147 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:41:
Bij MyCom (dus ook bij Dixons en Dynabyte) is de playbook 32gb weer ruim in voorraad
Ik zie het. Toch raar ik heb de 32 GB de 26ste besteld bij Dynabyte en tot nu toe nog niks ontvangen! Erg slechte service. Heb nog niet eens een mailtje gehad van ze. En maar reclame maken op de tv met hun online en offline! :(

• Rub147
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:08:
[...]

Ik zie het. Toch raar ik heb de 32 GB de 26ste besteld bij Dynabyte en tot nu toe nog niks ontvangen! Erg slechte service. Heb nog niet eens een mailtje gehad van ze. En maar reclame maken op de tv met hun online en offline! :(
Ik ben benieuwd, ik heb net de 32GB besteld bij MyCom. Zou nogal asociaal zijn als ze wel aan mij leveren maar niet aan jou.

Verwijderd

Rub147 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:44:
[...]

Ik ben benieuwd, ik heb net de 32GB besteld bij MyCom. Zou nogal asociaal zijn als ze wel aan mij leveren maar niet aan jou.
Haha, niet dat ik er jouw geen gun maar je hebt natuurlijk wel gelijk. Ga dadelijk nog maar even bellen en anders bestel ik hem ook bij Mycom. :)

• Rub147
Geachte heer Zethof,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij krijgen begin volgende week een nieuwe lading playbooks binnen.
Hierna wodrt uw bestelling verder verwerkt.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

DynaByte Nederland

Verwijderd

Rub147 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:57:
Geachte heer Zethof,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij krijgen begin volgende week een nieuwe lading playbooks binnen.
Hierna wodrt uw bestelling verder verwerkt.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

DynaByte Nederland
Heb zojuist weer gebeld en hun zeggen dat ze vanavond worden ingepakt en ik hem morgen kan verwachten. Hopelijk is dit ook zo.

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik heb die van mij op 27-12 besteld en vanmiddag rond 16:45 even gebeld met Dynabyte.
Volgens de mevrouw die ik aan de lijn kreeg zouden de Playbooks vanavond verzonden worden.
Alleen bij mij staat de status nog steeds op "In behandeling", iemand enig idee hoe laat zoiets meestel bijgewerkt wordt?

Edit; Net als bovenstaand bericht dus..

offtopic:
Ik moet echt even beter lezen voor ik wat post :+

[ Voor 16% gewijzigd door Vinze op 29-12-2011 21:43 ]

Verwijderd

Vinze schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:42:
Ik heb die van mij op 27-12 besteld en vanmiddag rond 16:45 even gebeld met Dynabyte.
Volgens de mevrouw die ik aan de lijn kreeg zouden de Playbooks vanavond verzonden worden.
Alleen bij mij staat de status nog steeds op "In behandeling", iemand enig idee hoe laat zoiets meestel bijgewerkt wordt?

Edit; Net als bovenstaand bericht dus..

offtopic:
Ik moet echt even beter lezen voor ik wat post :+
Ik sprak gisteren met een mevrouw en die zij dat alle geannuleerde orders opnieuw moesten worden ingevoerd. Het zou kunnen zei de vrouw dat je dan geen statusverandering krijgt of een tracking nummer. Hopelijk krijgen we hem morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer met Dynabyte gebeld. Blijkt dat hij nog steeds niet is verzonden! Kon mijn order ook niet annuleren. Heb hem nu bij Bol.com besteld voor 260,95 inclusief verzendkosten. Hopelijk heb ik hem bij hun dan wel morgen in huis.

Ik weet wel dat ik nooit meer iets bestel bij Dynabyte! Wat een ontzettend slecht bedrijf! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:39:
Net weer met Dynabyte gebeld. Blijkt dat hij nog steeds niet is verzonden! Kon mijn order ook niet annuleren. Heb hem nu bij Bol.com besteld voor 260,95 inclusief verzendkosten. Hopelijk heb ik hem bij hun dan wel morgen in huis.

Ik weet wel dat ik nooit meer iets bestel bij Dynabyte! Wat een ontzettend slecht bedrijf! :(
Toch raar, die van mij kan opgehaald worden bij MyCom, en pas gister besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub147 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:45:
[...]

Toch raar, die van mij kan opgehaald worden bij MyCom, en pas gister besteld.
Inderdaad erg raar. Mycom is gewoon een betere winkel dan dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:49:
[...]

Inderdaad erg raar. Mycom is gewoon een betere winkel dan dynabyte.
MyCom, Dixons en DynaByte zijn 1 concern. Ze werken allemaal vanuit hetzelfde distributiecentrum, alleen het werkt nog niet helemaal lekker volgens mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat er een vraag en aanbod stuk is voor dit, maar om het proces te versnellen heb ik het hier gepost. Mocht het niet gewenst zijn dan kan ik mijn post ook weghalen.

Ik heb gisteren een playbook 32gb gekocht als cadeau, alleen is de cadeau niet gewenst door de ontvanger. Ik heb dus één playbook 32gb in Amsterdam centrum, niet gebruikt en één keer uit de doos gehaald door winkelier en mij om te zien dat het erin zit. En ik heb een factuur. Voor geïnteresseerden, het is mogelijk om hem vandaag op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• figgu
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-08-2023
26 december een playbook 16GB besteld bij dixons.nl
Op de website stond vandaag besteld morgen in huis.
Het is nu 30 december en ik heb nog steeds niets.
Mijn order status staat nog steeds op in behandeling.
Meerdere malen de helpdesk gebeld en als je die eindelijk na 10 keer proberen aan de lijn hebt krijg je iedere keer te horen "meneer uw pakketje wordt vanavond verstuurd"
Meerdere emailtjes verstuurd naar info@dixons.nl maar helaas nog geen reactie.
Volgens de website had de dixons in beverwijk de playbook op voorraad,dus ben ik net heengeweest om te vragen of zij mischien iets voor mij konden betekenen.
Helaas konden die niets anders doen dan de helpdesk te bellen,want de zogenaamde voorraad volgens de website is voor klanten die in de winkel hebben besteld.
Volgens de helpdesk word er volgende week pas weer geleverd.
Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij dixons.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mogelijk om je aankoop ongedaan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb hem ook besteld bij mycom (2e kerstdag, laat) en heb er niets van gehoord. Ik wist wel dat het zou gebeuren (is namelijk vaker zo bij zulke pricedrops) en heb er derhalve voor gekozen om alsnog een fysieke winkel te zoeken die hem op voorraad had.

Daar ben ik achteraf wel blij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Zaandam hebben ze er nog veel op voorraad (saturn en belcompany).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik kreeg vanochtend om 10 uur een sms'je en mailtje van Dynabyte dat ze m'n Playbook (32GB) bij de post hebben afgeleverd. Ik hoop dat de pakket dienst van PostNL morgen ook rijd, dan zou ik hem morgen nog in huis kunnen hebben namelijk. Op zich mag ik niet klagen, heb 'm afgelopen dinsdag (27e) besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Net mijn 16GB binnen van bol.com (24dec besteld). Ik kreeg half twee 's nachts een verzendbevestiging per email zonder track&trace code.Verwachte verzenddatum was 31dec dus het viel nog mee.
Prachtig apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
Afgelopen dinsdag om half 4 besteld en volgende dag half 2 (woensdag ) thuis besteld bij dixons.nl

Het komt volgens mij dat mensen die het maandag hadden besteld eerst een annuleer mailtje kregen en weer opnieuw werd besteld.

In amsterdam noord MM is er 1 16gb over kom er net vandaan. 64gb geen 32gb.
Prijs is ook al aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels geen playbook meer te bekennen op de site van Dixons.
Ik heb toch z'on donker bruin vermoeden dat ik gewoooon in de zeik wordt genomen met
mijn bestelling lees van 21-12-2011
Vandaag weer gebeld , wordt vandaag verzonden geloof er niets van.
Heb dit ook kenbaar gemaakt via twitter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelnagiosi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Eergisteren besteld bij staples.nl, hier heb je wel een kvk inschrijving voor nodig. Deze hebben voorraad, en versturen normaal dezelfde dag. Echter vandaag bericht dat deze order pas nu is verzonden door een storing' maar is dus onderweg en wordt maandag 2 januari afgeleverd.

De 16 Gb kost daar €189,21, geen verzendkosten en levering de eerstvolgende werkdag.

Door de couponcode "CM5209GR2" in te voeren krijg je er ook nog 2 gereedschapskoffers bij (bestelling boven €100, ik weet niet hoelang deze actie geldt, net nog even geprobeerd en werkt nog steeds)

De 32 Gb kost hier €248,71 en de 64 Gb €296,31 uit voorraad leverbaar.

De prijzen zijn incl. BTW

[ Voor 0% gewijzigd door kelnagiosi op 31-12-2011 00:53 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond mail gehad van Bol.com dat de 32 gb is verzonden. status is nou in sorteerproces. Van Dynabyte nog niets vernomen! Blij dat ik er daarom nog een bij Bol.com heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Mijn 32GB ligt nu klaar bij MyCom en de chauffeur is onderweg met de 16GB playbook van bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:43:
Heb dit ook kenbaar gemaakt via twitter !
Nee, daar zullen ze sneller van gaan leveren...

Van de week kreeg ik een mailtje van mycom waar ze de playbook in adverteerde. Lekker handig een product te adverteren die niet eens op voorraad is. Hoe dan ook vandaag maar besteld om af te halen, ben ik het geld in ieder geval niet kwijt voordat ik het product daadwerkelijk in huis heb.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ze zullen niet sneller leveren.
Maar wel sneller reageren, ben wel netjes teruggebeld de volgende dag.
Je weet gelijk meer dan dat je na 3 keer bellen te horen krijgt komt dat je order
geannulleerd is nog opnieuw ingevoerd moet worden en dat ie nog in backorder staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
Als er nog mensen zijn die een 32GB zoeken, pm mij even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zijn ze net allebei geleverd. Die van Bol.com en die van Dynabyte. Had ik die van Bol.com net zo goed niet kunnen bestellen maar ja. Iemand interesse in een 32 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Tijdens mijn afwezigheid is hier PostNL ook aan de deur geweest met mijn Dixons 32 GB (26-12 besteld), dus uitleveren gebeurt. Komende week maar eens ophalen bij het postkantoor.

This footer is intentionally left blank

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Heb je een PlayBook voor 19, 69 of 119 euro besteld? Ga dan naar dit topic.