Luuk1983 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:34:
[...]
Hoi PASware,
Blijk alsjeblieft er wel aan denken tijdens het testen dat dit een 100 euro apparaat is die absoluut zijn geld waar is, maar wel echt qua specs een budget-tablet is. Hoewel de meeste dingen behoorlijk lekker en soepel draaien zal je ook momenten van lag en even 'hangen' meemaken. Bijvoorbeeld tijdens het installeren van een app uit de market reageert het toestel bijna niet meer totdat de app geïnstalleerd is.
Waarom ik dit zeg, is dat je android niet puur op dit toestel moet beoordelen. Ik zou het jammer vinden als je eerste android-ervaring met de Pro3 je mening over android helemaal bepaalt. En daarmee wil ik niet zeggen dat android 4 het slecht doet op de QWare, maar het blijft een budget-tablet met bijbehorende lage specs. Ik wil je een mogelijke teleurstelling besparen

Dankje voor de reactie. Dat ik Android niet keihard moet beoordelen aan de hand van deze goedkope tablet doe ik zeker niet, want mijn nieuwe telefoon zal ook Android hebben.
Mijn eerste bevinding is erg positief! ICS werkt net weer anders dan de 2.2 versie op een HTC wildfire die ik af en toe gebruik.
Voordelen/meevallers so far:
• Prijs!!!!!
• ICS, met de aanpasbaarheid ervan
• Best vlot, Angry Birds werkt super itt HTC Wildfire
• Scherm, kijkhoek niet 100%, maar voor de lage prijs!
• Accuduur, lijkt gewoon prima
• Wifi ontvangst goed
• Android market werkt
• Skype + camera werkt (mits je oudere versie van Skype gebruikt)
Nadelen/tegenvallers so far:
• Browser best traag, lijkt soms eerst hele pagina te willen laden en dan pas tonen, maar ik ga nog een andere proberen
• Kijkhoek vanaf onderen valt tegen (ach voor die prijs!)
• Camera lichtgevoeligheid (ja prijs!)
• idd met apps installeren wordt die even flink traag.
Toen ik donderdag de tablet kocht had ik ook de keuze uit een witte!! Toch maar de zwarte gekozen
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler