• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
JD_1971 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:06:
@Peter, ook mijn sponsor bijdrage is onderweg zoals ik je via mail heb laten weten! Ben nu je Cherry ROM aan het flashen :). Ik kom nog terug met bevindingen.
Laat me weten of de camera nu werkt op de Cherry. Ik heb ondertussen mails gehad van Joshua1975, JD_1971, jjurjen, sattertje, mwieggers en krullenbol. Enkel Smarron nog en ik kan alles doorgeven aan Shiver23. Fantastisch bedankt voor de support iedereen! O+

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• BertX
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
Ik krijg de ICS update niet geïnstalleerd.
Op pagina 4 staat hoe na het herhaaldelijk indrukken van de aan/uit-toets een vraag komt om te formatteren. Dit scherm krijg ik niet te zien.
Het viel me op dat in het apparaatbeheer bij 'overige apparaten' een onbekend apparaat 'Android' staat.
Vervolgens heb ik geprobeerd de driver te installeren door te verwijzen naar de map met deze update, maar dat maakt geen verschil. Kan geen nieuwe hardware installeren.
Dit alles geprobeerd op een Windows 7 64-bit machine, daarna hele actie opnieuw op een oudere laptop met Windows XP.
Zelfde resultaat.

Ik heb vast ergens iets over het hoofd gezien, maar wat?

Bert

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@Peter,

Je laaste ROM voor Cherry daarin werkt de camera, de Market (Google Play) en ook de app buien radar HD.
Ik heb verder ROM Manager geinstalleerd om te booten in Recovery mode. Dit werkt nog niet is mijn bevinding.
Verder voelt het wat stroperiger aan dan de Pro Ware 3 versie van gisteren, maar schijn kan bedriegen.
Ik zag dat je default de CPU op 1200Mhz hebt gezet wat geen problemen gaf maar ik heb alleen goede test ervaring met 1152Mhz. Dat is even een vluchtige terugkoppeling. Dus bedankt voor je effort zover ;)!

• Petervanakelyen
BertX schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:32:
Ik krijg de ICS update niet geïnstalleerd.
Op pagina 4 staat hoe na het herhaaldelijk indrukken van de aan/uit-toets een vraag komt om te formatteren. Dit scherm krijg ik niet te zien.
Het viel me op dat in het apparaatbeheer bij 'overige apparaten' een onbekend apparaat 'Android' staat.
Vervolgens heb ik geprobeerd de driver te installeren door te verwijzen naar de map met deze update, maar dat maakt geen verschil. Kan geen nieuwe hardware installeren.
Dit alles geprobeerd op een Windows 7 64-bit machine, daarna hele actie opnieuw op een oudere laptop met Windows XP.
Zelfde resultaat.

Ik heb vast ergens iets over het hoofd gezien, maar wat?

Bert
De tablet moet uit staan (in bootloader modus) voor je de driver kan installeren. Als je dus het 'Android' apparaat ziet staan in apparaatbeheer, zit je niet in de juiste modus om een ROM te kunnen installeren.
JD_1971 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:35:
@Peter,

Je laaste ROM voor Cherry daarin werkt de camera, de Market (Google Play) en ook de app buien radar HD.
Ik heb verder ROM Manager geinstalleerd om te booten in Recovery mode. Dit werkt nog niet is mijn bevinding. Verder voelt het wat stroperiger aan dan de Pro Ware 3 versie van gisteren, maar schijn kan bedriegen. Ik zag dat je default de CPU op 1200Mhz hebt gezet wat geen problemen gaf maar ik heb alleen goede test ervaring met 1152Mhz. Dat is even een vluchtige terugkoppeling. Dus bedankt voor je effort zover ;)!
Mooi dat de camera nu wel werkt! ROM Manager heeft geen ondersteuning voor onze tablet omdat wij afhankelijk zijn van de aanpassingen van Allwinner. Als je dit commando uitvoert start ClockworkMod:

code:
1
adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot"

De CPU clock heb ik niet aangepast, die staat dus nog steeds op 1008MHz. Met noFrillsCPU Control (één van de applicaties die standaard in de ROM zit), kan je een overclock toepassen naar 1152MHz. Net zoals jij hebt ondervonden kan alles boven die waarde crashes veroorzaken.

• BertX
  • Laatst online: 10:14
Peter, het apparaat uit zetten was inderdaad de oplossing.
Bedankt.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

Smarron

The bend

Petervanakelyen schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:26:
[...]

Laat me weten of de camera nu werkt op de Cherry. Ik heb ondertussen mails gehad van Joshua1975, JD_1971, jjurjen, sattertje, mwieggers en krullenbol. Enkel Smarron nog en ik kan alles doorgeven aan Shiver23. Fantastisch bedankt voor de support iedereen! O+
Zojuist een PM verstuurd. Ik heb denk ik een boel gemist. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Ik heb zojuist de nieuwe firmware van de qware site geinstalleerd. Ziet er goed uit, alleen wanneer ik bij instellingen 'Beveiliging' klik, dan sluit instellingen af met de melding ' instellingen is gestopt' .... iemand enig idee ? Zo kan ik geen apps van buiten de market installeren...

Edit: Na nogmaals de nieuwe firmware erop te gooien, wederom met de format functie is het probleem verholpen en doet ook 'instellingen' 'beveiliging' het. Wel raar dat dus blijkbaar het flashen niet altijd direct goed gaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 09:41 ]

• Petervanakelyen
Heb je de 'Format' optie gebruikt in de LiveSuite? Probeer eens een herstel naar standaardinstellingen. Ik geloof dat daar ook ergens een menu optie voor is.

• dutchgeneral
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-11 22:43
wow wat gaat het weer snel zeg.
net de nieuwe ics geinstallerd.. orgineel qware .

maar heb nu alleen geen idee hoe ik een mapje op voorblad (snelkoppeling) kan maken.

werk goed alleen winamp crashed hierzo.

ben druk aan het testen. maar hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik die koppeling kan gaan maken :P

greeds

qware pro 3 7" ROM : Gusev v0.3.1 TEST

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-12 21:16
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:52:
Ik heb wat rondgekeken, maar kom nergens tegen of er al iemand in geslaagd is om CIFS support (samba) in de kernel opgenomen te krijgen. Eigenlijk te gek dat dit in ICS nog niet standaard opgenomen is.
Met verschillende (cifs managers of bepaalde file-explorers kun je wel netwerkverbindingen aanleggen, maar direct vanuit de kernel lijkt er geen ondersteuning voor.
Waar heb je het over. Alle ROMs die ik tot nu toe op de QWare heb gedraaid (2.3 en 4.0) hebben CIFS support. CIFS Manager installeren, ergens een folder maken onder /mnt/sdcard, en even een linkje configureren maar.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:44
Luuk1983 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:55:
[...]

Ik denk dat ik dan liever dan even terug naar de winkel ga, voordat ik 'm sloop ;) Kan ik altijd nog doen als ze 'm niet willen inruilen!
Ik heb weer een nieuwe gekregen, wat een service!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Helaas blijft bij mij de LiveSuit (versie 1.0.0.1) crashen :(

Dit gebeurt bij de selectie van de laatste stap, Finish.

Iemand een idee / hier ervaring mee?

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: LiveSuit.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.1
Tijdstempel van toepassing: 4ccfcb54
Naam van foutmodule: LiveSuit.exe
Versie van foutmodule: 1.0.0.1
Tijdstempel van foutmodule: 4ccfcb54
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00020564
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 888c
Aanvullende informatie 2: 888c2a85c313e920bd66be2ddc19731a
Aanvullende informatie 3: af8d
Aanvullende informatie 4: af8d32809d4d7d3962112fc85c9eb37c

Verwijderd

Je hoeft geen finish te klikken.

Verwijderd

De laatste ICS rom van peter (hulde) heb ik geinstalleerd op mijn TAB260 van Yarvik, met Livesuit.

Dat ging vlekkeloos, en hier zijn mijn bevindingen:

×Het geluid is inderdaad beter uit de box op de achterzijde tov de standaard ROM. Ik heb een demag audio afgespeeld, en merkte op dat het systeem verschillende keren kraakte. Dat heeft dus meer behandelingen nodig.
×De kleine lettertjes in applicaties zijn inderdaad minder, maar dat komt door de schaling ivm de taakbalk.
×Camera werkt gewoon.
×USB OTG werkt met USB kaart, USB hub, PS2 to USB adapter, en meerdere partities op externe USB HD zijn geen probleem.
×Veel te veel system apps, na aanpassing nog 23 over.
×222 MB geheugen vrij.

@dutchgeneral

Rechtsboven zie je het icoontje om naar je apps/widgets te gaan. Gebruik het tabblad bovenin het scherm daar om naar je widgets te gaan, of swipe de pagina. Daarna de gewenste app of widget ingedrukt houden en de matrix van het werkblad verschijnt.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 17:13
Ik ben nu een uurtje aan het internetten op de tablet maar het lijkt nu redelijk goed te werken na eerst de meeste apps te sluiten.

Hail to the king baby!

• dutchgeneral
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:13:

@dutchgeneral

Rechtsboven zie je het icoontje om naar je apps/widgets te gaan. Gebruik het tabblad bovenin het scherm daar om naar je widgets te gaan, of swipe de pagina. Daarna de gewenste app of widget ingedrukt houden en de matrix van het werkblad verschijnt.
ja dat heb ik geprobeerd, maar mijn "kleine" probleem is dat ik een mapje van de sd kaart wil linken naar mijn "matrix"
het is me wel gelukt op de 2.3 versie
vandaar mijn vraagje

alvast bedankt

Verwijderd

@dutchgeneral

Ik ging er van uit dat je applicatie of widget dat zou doen vanuit het thuisscherm.

Zelf gebruik ik Total Commander, een bekende van de desktop computers, freeware. Ik kan de applicatie of widget kiezen, doe ik de laatste dan kan ik kiezen welke map er geopend moet worden.

-<EDIT>-

De android applicatie van Total Commander is te downloaden via onderstaande link;
http://ghisler.com/whatsnew.htm

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2012 22:39 ]

• dutchgeneral
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:34:
@dutchgeneral

Ik ging er van uit dat je applicatie of widget dat zou doen vanuit het thuisscherm.

Zelf gebruik ik Total Commander, een bekende van de desktop computers, freeware. Ik kan de applicatie of widget kiezen, doe ik de laatste dan kan ik kiezen welke map er geopend moet worden.

-<EDIT>-

De android applicatie van Total Commander is te downloaden via onderstaande link;
http://ghisler.com/whatsnew.htm
top dan ga ik dat proberen thnx :)

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Heeft de Pro2 ook hardware-versnelling?

Ik overweeg CyanogenMod7 op de Pro2 te zetten, misschien dat ie dan iets relaxter is. Maar CM7 voor Telechips is nog WIP en heeft geen ondersteuning voor hardwareversnelling. Normaalgesproken is dat een ramp voor normaal gebruik, tenzij dat ding zowiezo als geen hardwareversnelling had. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 13:26
Morfieus0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:43:
[...]

Zeker bezig geweest met busybox? Bekend probleem. Vind het alleen persoonlijk jammer dat je onvoorzichtig te werk gaat met de gedachte "doe ik iets fout dan lost intertoys dat wel op"
Ben idd te werk gegaan met Busybox. Ik had mijn probleem alleen niet hieraan gelinkt :(

Ik ben nog niet naar de intertoys geweest dus als je misschien een oplossing weet hoor ik hem graag. De 4.0.3 firmware flashen met livesuit lukt niet, waarschijnlijk werkt die niet met de nieuwe modellen (heeft iemand anders hier ervaring mee?).

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Huw? Als ik de officiele Pro2 firmware-upgrade installeer is ie nog steeds niet geroot. Hoe kan ik een Pro2 nu rooten met de (een) default firmware?

-edit-

met SuperOneClick. Ondersteunt ook Telechips.

[ Voor 28% gewijzigd door Sando op 15-03-2012 07:00 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Kan iemand (al dan niet) bevestigen dat Flash niet langer werkt met de Pro2 update?
Is de oude firmware nog ergens te vinden?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• FrankNLD
Ook ik niet kies voor finish, crasht livesuit. Dit nadat ik het scherm met uitroepteken krijg met de tekst ok.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 17:13
urk_forever schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:17:
Ik ben nu een uurtje aan het internetten op de tablet maar het lijkt nu redelijk goed te werken na eerst de meeste apps te sluiten.
Ik had gisteren na het typen van dit bericht toch nog een moment waarbij alles weer heel langzaam ging. Ik was aan het browsen en ging een url invoeren, toen in een keer werd alles langzaam en duurde alles even. Daarna was het browsen weer traag. Een blik in Advanced Task Killer liet me zien dat in 1 keer meerdere apps gestart waren, onder andere Maps, GMail, Zoeken, en nog een aantal.

Na het killen van de apps ging alles weer snel. Ik heb geen idee waarom dit apps zomaar gestart worden.

Hail to the king baby!

• Petervanakelyen
Sinds 6.x start Maps ook op Gingerbread vaak uit zichzelf op op de achtergrond. Geen idee waarom, het gebeurd zelfs bij een clean install zonder iets in /data.

Verwijderd

SanderBos schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:55:
[...]

Waar heb je het over. Alle ROMs die ik tot nu toe op de QWare heb gedraaid (2.3 en 4.0) hebben CIFS support. CIFS Manager installeren, ergens een folder maken onder /mnt/sdcard, en even een linkje configureren maar.
Ik had begrepen dat er alleen CIFS support was vanuit specifieke programma's, maar als het zo is dat je een link kunt mounten aan een folder van de sdkaart en deze vervolgens voor ieder programma toegankelijk is, dan is er wel degelijk support vanuit de kernel hiervoor en heb ik voor mijn beurt gesproken.... 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:52:
...Zo is er een leuke gratis DVD player app. (kon hem niet meer in de app-store vinden, maar via deze link (http://daroon-player.googlecode.com/svn/trunk/dsplayer.apk) kun je hem downloaden, waarmee je DVD vanaf folders af kunt spelen, inclusief DVD menu's. Op de NAS heb ik de nodige films staan, maar kan pas afspelen als de share vanuit dit specifieke programma toegankelijk is.........
De app voor het streamen van de data kan volgens met UPnPlay.
Kan de NAS ook bereiken , maar mijn NAS is beveiligd met inlog en password. Weet iemand waar deze in te stellen? :?

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-12 16:32
Horen jullie trouwens ook een nonstop ruis uit het speakertje van de tab als je je oor ertegenaan houdt?
Waarom is dit? Dit aansturen van de speaker kost onnodig stroom...

Ik draai de Peter-ICS rom van vorige week.

• Petervanakelyen
PsycoHero schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:29:
Horen jullie trouwens ook een nonstop ruis uit het speakertje van de tab als je je oor ertegenaan houdt? Waarom is dit? Dit aansturen van de speaker kost onnodig stroom...

Ik draai de Peter-ICS rom van vorige week.
Dat is een bekend probleem (niet alleen in ICS). Het heeft te maken met power management. Als je CyanogenMod compileert gaat het nog een stapje verder, tablet in standby met oplader aangesloten geeft een constant 'getik' uit de speaker.

[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 15-03-2012 10:34 ]

Verwijderd

Peter,
Ik heb even zitten spelen/kijken in de rom die jij aanbied en ik kwam het volgende tegen:

In de originele rom van qware is er geen read/write permissie voor de ext.sd. ( in de platform.xml, verwijzing naar media )

In de rom die jij aanbied is die verwijzing wél aanwezig..
Je hebt de platform.xml toch niet aangepast?

• Petervanakelyen
Om eerlijk te zijn, ik weet het niet meer. Er zijn een aantal tweaks die ik standaard toepas, ik zal eens kijken of die daar bij zit.

Edit: bij mijn weten is platform.xml onaangepast. Waarschijnlijk heb je die permissie al eerder aangepast?

[ Voor 33% gewijzigd door Petervanakelyen op 15-03-2012 11:16 ]

Verwijderd

Ik heb die permissie wel eerder aangepast, echter heb ik daarná nogmaals een verse rom install gedaan ( die van jou ) en dáár was de permissie óók al aangepast..

• Luuk1983
Jullie hadden het net al over mounten, maar ik vroeg me af of je de /mnt/sdcard/data map kan mounten naar /mnt/sdext/data ofzo? Ik blijf het jammer vinden dat de meeste spellen er niet mee overweg kunnen als hun datafiles op de externe SD-kaart staan. Als ik FIFA12 en GTA3 geïnstalleerd heb is die 2GB van de interne SD-kaart al onderhand vol. (Nou crasht FIFA12 en loopt GTA3 niet soepel, maar het gaat even over het idee ;))

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@All,

Heeft iemand ervaring met applicaties zoals "AMO Navi-X" voor het streamen van online films ;).
Deze uitvoering is voor Android en een equivalent van de bekende XBMC plugin Navi-X.
Nu is deze in de market te koop en lees daarover slechte reacties, dus vandaar dat ik me afvroeg hoet het reageert op onze Allwinner A10 tablets. Parallel hieraan heb ik alternatieven zijn zoals "Hulu" en "Crackle its on" uitgeprobeerd, maar die geven aan dat ik niet in de US woon (IP Check?!?!) waardoor ze niet werken.

• adonet
  • Laatst online: 28-08 23:10
Ik ontdekte ook dat de extSD kaart niet writeable was. In ESfile-explorer kon ik echter aanvinken deze writable te mounten en vanaf dat moment kon ik wel schrijven en bestanden wissen.

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:59
svenk91 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 04:07:
[...]

Ben idd te werk gegaan met Busybox. Ik had mijn probleem alleen niet hieraan gelinkt :(

Ik ben nog niet naar de intertoys geweest dus als je misschien een oplossing weet hoor ik hem graag. De 4.0.3 firmware flashen met livesuit lukt niet, waarschijnlijk werkt die niet met de nieuwe modellen (heeft iemand anders hier ervaring mee?).
Ik zou proberen even 2.3 opnieuw te flashen, ik vermoed dat het resetten naar fabrieksinstellingen niet zal werken. Van daaruit dan weer terug naar 4.0.3. Deze zou op een Pro 3 gewoon moeten werken.
De tutorial in de TS al bekeken?

EDIT:

@ Peter,

Zojuist de test die ik nog zou doen uitgevoerd met een andere Pro 3 7" tablet met 4.0.3. Het probleem is hier ook bij aanwezig en daaruit kan ik concluderen dat het een software probleem is op alle apparaten. De tijd tot het scherm van de vergrendeling af gaat is ook compleet random. De ene keer was het dus 49 seconden, nu was het 10 minuten, andere keer na 10 seconden, of 4 minuten.

[ Voor 22% gewijzigd door Morfieus0 op 15-03-2012 15:59 ]

"Hodor"- Hodor

Verwijderd

@Peter,

Wil je al iets kwijt wanneer je verwacht een nieuwe Peter-ICS2 Rom uit te brengen? Gebaseerd op de Update ICS van Qware?

Verwijderd

Hallo,

Ik heb 2 dagen terug een qware 2.0 gekocht en die is nu al totaal vast geslagen
niets meer mee te doen
heeft er nog iemand van deze klachten gehad of van gehoord
want dan vraag ik morgen namelijk niet om een nieuwe maar om mijn geld terug

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Ik herken het probleem.
Beetje prutsen met de aan het uit knop voldeed.

(Dit wil zeggen ingedrukt houden etc).

[ Voor 22% gewijzigd door HaveHam op 15-03-2012 19:46 ]

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Verwijderd

Daar ben ik al enig tijd mee bezig maar geen reactie:(

Maar kwam het regelmatig terug of gebeurd het vaker ?

• Wwwillem
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 19:45:
Hallo,

Ik heb 2 dagen terug een qware 2.0 gekocht en die is nu al totaal vast geslagen
niets meer mee te doen
heeft er nog iemand van deze klachten gehad of van gehoord
want dan vraag ik morgen namelijk niet om een nieuwe maar om mijn geld terug
Ik weet niet precies wat je bedoelt met totaal vast geslagen, maar iets dergelijks heb ik ook wel eens gehad. Houd de aan-knop eens ingedrukt voor ~15 sec (dan gaat hij helemaal uit), en zet hm daarna weer aan. Succes.

Verwijderd

Jup ook al geprobeerd maar hij gaat niet meer uit
maar zal nog even door gaan met proberen :)

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Je kan het ook resetten als het nodig is.

Verwijderd

en hoe doe ik dat ?

• HaveHam
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Handleiding :P Maar er zit ook een klein gaatje in die je ingedrukt moet houden voor een tijd die een van mijn medetweakers zo gaat vertellen.

Verwijderd

hahaha oke dankjewel

Verwijderd

oke het beestje leeft weer wel alles kwijt maar dat is me eigen schuld

heel erg bedankt HaveHam :)

Fijne avond verder

Verwijderd

nu op de sit evan qware de update naar android 4.0 voor de 7inch beschikbaar, 10 inch komt 26 maart :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:58:
nu op de sit evan qware de update naar android 4.0 voor de 7inch beschikbaar, 10 inch komt 26 maart :-)
8)7 |:(

Verwijderd

sorry tijd niet op forum geweest en vergeten te lezen ;-)

Verwijderd

Meest recente ics custom (tenminste, dat denk ik, deze thread wordt lastiger om te volgen) van petervanakelyen van 2 maart 23:46 geinstalleerd. Werkt goed, maar net als iemand anders bij een andere ICS rom blijft bij mij de statusbar altijd in beeld, ook bij b.v. Een spel als asphalt5. Nadeel is dat de positie vd menuknoppen in het spel op het scherm niet kloppen. Door die statusbar moet je net onder een menuknop drukken. Heel iri. Iemand een idee hoe dat te fixen is?
Ben ik overigens de enige met dit issue? Dan heb ik iets fout gedaan of toch een verkeerde rom te pakken.

Verwijderd

Ik heb net maar weer eens een poging gedaan om busybox bij te werken maar dat wil nog niet helemaal lukken. Ik heb via CWM recovery en adb een andere busybox in de system/bin map gezet en de rechten goed gezet. Herstarten gaat nu zonder verlies van data en busybox werkt nog gewoon (kan weer in recovery komen en mounten en dergelijke) maar applicaties geven nog steeds de melding dat busybox moet worden bijgewerkt of niet geinstalleerd is. Iemand nog suggesties :P ?

• Petervanakelyen
Heb je een voorbeeld van zo'n programma? Misschien ontbreekt enkel de symlink van het benodigde commando naar busybox en wordt daardoor verondersteld dat er een oude versie gebruikt wordt (terwijl dat niet het geval hoeft te zijn)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:10:
Meest recente ics custom (tenminste, dat denk ik, deze thread wordt lastiger om te volgen) van petervanakelyen van 2 maart 23:46 geinstalleerd. Werkt goed, maar net als iemand anders bij een andere ICS rom blijft bij mij de statusbar altijd in beeld, ook bij b.v. Een spel als asphalt5. Nadeel is dat de positie vd menuknoppen in het spel op het scherm niet kloppen. Door die statusbar moet je net onder een menuknop drukken. Heel iri. Iemand een idee hoe dat te fixen is?
Ben ik overigens de enige met dit issue? Dan heb ik iets fout gedaan of toch een verkeerde rom te pakken.
Hier geen last van met die rom die jij benoemt.

Ook niet met andere ICS roms trouwens.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

(hoe) Kan je via een shell(script) (ssh of .sh script oid) ook een app starten? Of een bookmark? Of een url?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-12 16:39

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:10:
Hier hetzelfde probleem... Heel vervelend inderdaad. Verder een super rom trouwens.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

HELP

Ik wil heel graag de originele Pro2 firmware! Wie heeft hem voor mij?

Na de update van de Qware website werkt Flash niet meer, ook niet in de meegeleverde SWF Player (die zegt dat ik Flash moet installeren maar dat kan niet).

Of beter: Als iemand een Flash installer die wel werkt heeft voor de nieuwste (officiële) firmware, of een andere truuk kent, dan hoor ik het graag!

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:19
Gisteravond de 7" Pro3 aangeschaft, mijn eerste Android device. Dit weekend maar eens flink testen.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:08
Misschien een hele domme vraag, maar stel hem toch:
Als ik een andere rom flash op mijn pro 3 10'' dan kan ik volgende week toch gewoon flashen naar de Qware 10'' software?

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:19
Jahoor, je kan prima naar een andere rom flashen, van een oudere naar een nieuwere, maar ook van een nieuwere naar een oudere, zolang je de tablet maar niet sloopt met een compleet verkeerde rom (en ook dan zullen er vast manieren zijn).

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• FrankNLD
Wat is de methode om livesuit volledig te verwijderen voor een clean install?

• Luuk1983
PASware schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:40:
Gisteravond de 7" Pro3 aangeschaft, mijn eerste Android device. Dit weekend maar eens flink testen.
Hoi PASware,

Blijk alsjeblieft er wel aan denken tijdens het testen dat dit een 100 euro apparaat is die absoluut zijn geld waar is, maar wel echt qua specs een budget-tablet is. Hoewel de meeste dingen behoorlijk lekker en soepel draaien zal je ook momenten van lag en even 'hangen' meemaken. Bijvoorbeeld tijdens het installeren van een app uit de market reageert het toestel bijna niet meer totdat de app geïnstalleerd is.

Waarom ik dit zeg, is dat je android niet puur op dit toestel moet beoordelen. Ik zou het jammer vinden als je eerste android-ervaring met de Pro3 je mening over android helemaal bepaalt. En daarmee wil ik niet zeggen dat android 4 het slecht doet op de QWare, maar het blijft een budget-tablet met bijbehorende lage specs. Ik wil je een mogelijke teleurstelling besparen :)

• dannyvdb1997
Moet je als je al een keer met livesuit hebt geflasht nog iets anders doen met livesuit of kan je gewoon weer hetzelfde doen als dat ik voor het eerst heb geflasht?

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:37:
Moet je als je al een keer met livesuit hebt geflasht nog iets anders doen met livesuit of kan je gewoon weer hetzelfde doen als dat ik voor het eerst heb geflasht?
Gewoon het zelfde doen.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Verwijderd

vraagje: waarom zie ik de hd spellen neit in de market? op me HTc telefoon zie ik z ewel en kan ik ze spelen. hoe kan ik ze spelen op mijn tablet? zowel de 7 als de 10 inch

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:07:
vraagje: waarom zie ik de hd spellen neit in de market? op me HTc telefoon zie ik z ewel en kan ik ze spelen. hoe kan ik ze spelen op mijn tablet? zowel de 7 als de 10 inch
Geef eens een voorbeeld?

• Anny
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 15:54
Heeft iemand een tip die ik kan gebruiken om sneller te browsen? browsen in ics is gewoon ondoenlijk traag, in de vorige versie ging dat een stuk sneller. Voor mijn gevoel gaan de andere dingen wel veel soepeler dan in de vorige android versie, op het browsen na.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-12 08:57
andere browser gebruiken?

Verwijderd

Dolphin browser mini/Opera mini installeren.

• dannyvdb1997
Oke bedankt!!

• dannyvdb1997
Heb mijn pro 3 10'' op Point of View draaien nu! Werkt echt veel beter dan de MOMO15!

• tes-com
  • Laatst online: 28-09-2022
Wil kijken voor een tweede tablet echter op de website van intertoy's staat alleen de PRO3 (wel met ICS). Hoe is het met de PRo 4 ?

Verwijderd

tes-com schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:03:
Wil kijken voor een tweede tablet echter op de website van intertoy's staat alleen de PRO3 (wel met ICS). Hoe is het met de PRo 4 ?
Prutser....

"in de wandelgangen" wordt de pro 3 die standaard met ICS geleverd wordt de "pro 4" genoemd.

Het enige verschil tussen de pro 3 en de pro 3 met ICS is: je raad het al, ICS..

• dannyvdb1997
Echt die Point of View ICS is echt zoveel beter dan de MOMO15 ICS rom voor de pro 3 10''! Hij werkt echt super hier!! Enige jammere is dat je niet kan zoeken in Google Play, maar dan kan je gewoon webinterface gebruiken! Echt een zeer goede!!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 08:19
weet iemand wat de laatste status is van de mali drivers? (ik neem aan dat deze geen deel uitmaken van de qware pro 4 rom) lopen de opensource initiatieven nog en wat zijn hun verwachtingen?

• Petervanakelyen
Sinds de ROM van 25/2 zijn de Mali drivers bijgewerkt en werkt hardware acceleratie in ICS prima. De Qware ROM van 03/3 beschikt dus ook over hardware acceleratie.

[ Voor 15% gewijzigd door Petervanakelyen op 16-03-2012 15:09 ]

Verwijderd

Hardware aceleration werkt in de laatste ( officiele ) ICS update op de pro 3, en daarvoor zijn die drivers nodig.

Dus, mali drivers werken..

Als je bedoelt mali ondersteunende spellen, dan moet je de rom van peter hebben, die heeft een aangepaste build.prop.

En anders kan je altijd nog dat ene ( ik weet even niet meer hoe die heet ) appje downloaden die de tegra e.d. emuleert.

Peter was me voor, ruim voor.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 19:21 ]

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Iemand die nog een stevige hoes kan suggereren als je hem meeneemt in je tas tussen alle andere zooi?

Verwijderd

@Arsenius

Er is volop keus, de bovenstaande foto is een goed voorbeeld.

Deze is iets duurder, Case Logic QN Line 7" Tablet Sleeve

Afbeeldingslocatie: http://www.travelbags.nl/image/13/256/300/1373a3d7a2d2/case-logic-qn-line-7-tablet-sleeve-zwart-detail-0.jpg

http://www.travelbags.nl/...rt/k1/169/sort/std/page/1

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:01:
Echt die Point of View ICS is echt zoveel beter dan de MOMO15 ICS rom voor de pro 3 10''! Hij werkt echt super hier!! Enige jammere is dat je niet kan zoeken in Google Play, maar dan kan je gewoon webinterface gebruiken! Echt een zeer goede!!
Heb je geen last van vastlopers en harde resets? Dat had ik namelijk wel met mijn 10".
Ik ben weer terug naar de momo versie.

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:38:
[...]

Heb je geen last van vastlopers en harde resets? Dat had ik namelijk wel met mijn 10".
Nee, ik heb echt nergens last van!
Vind hem zelf vele malen beter werken dan de MOMO15.

Maar misschien had jij een andere versie?

• Anny
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 15:54
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:31:
Dolphin browser mini/Opera mini installeren.
:-) had ik zelf ook kunnen bedenken, maar nog niet geprobeerd
had wel paar posts gevonden die ook klaagden over traagheid van bv Dolphin en mozilla na installatie van ics. Inmiddels dolphin geistalleerd en het werkt weer als een zonnetje :-)

Dank in ieder geval voor de tip!

Verwijderd

de nada. :)

• BlackOwl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-02 18:11

BlackOwl

Whoooohoooo..

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:09:
[...]

Prutser....

"in de wandelgangen" wordt de pro 3 die standaard met ICS geleverd wordt de "pro 4" genoemd.

Het enige verschil tussen de pro 3 en de pro 3 met ICS is: je raad het al, ICS..
maw de pro 4 bestaat niet.
en iemand voor prutser uitschelden omdat die niet weet in jouw "wandelgangen" de pro 3 met ics foutief pro 4 genoemd wordt slaat compleet op niks

'It never hurts to help' - Eek the cat

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 13:26
Morfieus0 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:05:
[...]

Ik zou proberen even 2.3 opnieuw te flashen, ik vermoed dat het resetten naar fabrieksinstellingen niet zal werken. Van daaruit dan weer terug naar 4.0.3. Deze zou op een Pro 3 gewoon moeten werken.
De tutorial in de TS al bekeken?

EDIT:

@ Peter,

Zojuist de test die ik nog zou doen uitgevoerd met een andere Pro 3 7" tablet met 4.0.3. Het probleem is hier ook bij aanwezig en daaruit kan ik concluderen dat het een software probleem is op alle apparaten. De tijd tot het scherm van de vergrendeling af gaat is ook compleet random. De ene keer was het dus 49 seconden, nu was het 10 minuten, andere keer na 10 seconden, of 4 minuten.
Zoals ik al zei werkt livesuit niet. Ik vermoed omdat de nieuwe tablets een andere model zijn (QW TB-1207). WAt misschien kan werken is als iemand toevallig een volledige CWM backup heeft die hij zou willen delen.

Verwijderd

Hoi ,

Ik heb een tijdje geleden die momo9- kevin versie geinstalleerd en die werkt gewoon lekker....
nu is er een nieuwe update naar Android 4.0 van Qware zelf.
Zal dat nog enkele verbeteringen aanbrengen t.o.v de Kevin versie?

bedankt alvast voor de info

• dannyvdb1997
Met de Point of View rom zijn de video's wel allemaal in volledig scherm, zowel bij YouTube en Ziggo TV

Verwijderd

BlackOwl schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:59:
[...]

maw de pro 4 bestaat niet.
en iemand voor prutser uitschelden omdat die niet weet in jouw "wandelgangen" de pro 3 met ics foutief pro 4 genoemd wordt slaat compleet op niks
"prutser" is in de contreien waar ik woon geen scheldwoord.
Ik zal de volgende keer een smiley toevoegen.
mijn excuses als het bot overkomt.

en dit topic IS de wandelgang.. loop hem af ( lees hem door ) en je zult zien dat de hele "pro 4 mythe" al láng opgehelderd is. :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 10:38 ]

Verwijderd

die hele pro 4 bestaad niet
alleen de pro 3 met update.

ik zet de oude versie er weer op
dat werkt tenminste, er zijn teveel apps die niet meer draaien op dat ics

ik doe nog een poging met een andere rom
als dat ook niks wordt dan ga ik toch weer terug naar 2.3 gin

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 12:20 ]

• Luuk1983
Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:05:
die hele pro 4 bestaad niet
alleen de pro 3 met update.

ik zet de oude versie er weer op
dat werkt tenminste, er zijn teveel apps die niet meer draaien op dat ics

ik doe nog een poging met een andere rom
als dat ook niks wordt dan ga ik toch weer terug naar 2.3 gin
Ik heb tot nu toe nog helemaal niks gehad wat op de officiële ICS-update voor de Pro 3 niet draaide wat op de Gingerbread ROM wel werkte (hoewel, officieus heb ik natuurlijk een Pro 4 nu ik 'm omgeruild heb ;)). Ik kan alles doen wat ik voor de update ook deed en het loopt allemaal veel soepeler. Ik vind alleen (wat al meer mensen merken) dat de stock browser nogal log en sloom aanvoelt. En daarbij vind ik dat de tabbladen op een 800 x 480 scherm teveel ruimte innemen. Dolphin HD ben ik tot nu toe erg over te spreken. Ik ga geen Opera mini gebruiken die de gegevens op hun server eerst comprimeert.

[ Voor 3% gewijzigd door Luuk1983 op 17-03-2012 12:37 ]

Verwijderd

Wat mij opvalt bij de "Pro 4" versie is dat op de verpakking de Logo's van HDMI zijn afgeplakt. Ook de tekst 1080 Full HD staat niet meer op de achterkant.

Iemand enig idee waarom?

Verwijderd

ook dat is al vermeld/gevraagd :-P

omdat officieel er mini-hdmi op zit en geen hdmi..

ik heb trouwens net mn volume knoppen even omgedraaid in de settings, nou is de rechterknop harder, en links zachter.. klopt het tenminste als je m "normaal" vasthoud :-)

hier de settings voor de bestanden; ( die je vind in system/usr/keylayout/ )

voor axp20-suplyer.kl is het:

key 116 POWER WAKE
key 102 HOME WAKE
key 1 BACK WAKE
key 139 MENU WAKE_DROPPED
key 115 VOLUME_DOWN
key 114 VOLUME_UP

en voor sun4i-keyboard.kl is het;

#Rocky@20110919 +
key 139 VOLUME_DOWN
key 217 VOLUME_UP
key 102 HOME WAKE
key 1 BACK WAKE
key 115 MENU WAKE_DROPPED
#Rocky@20110919 -

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2012 14:01 ]

• Wwwillem
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 20:38:
[...]

Ik heb geen harde resets, maar wel vastlopers. Als hij vastloopt wisselt de aan-knop alleen nog tussen het beeld uit/het beeld heel donker (en reageert dan niet). Verder loopt wifi soms volledig vast; heb dan geen verbinding en aan en uit zetten van wifi doet het dan ook niet, alleen een reboot werkt. Maar hij draait wel beter dan de momo15 ics, met name werkende multi-touch was voor mij belangrijk.

Verwijderd

@luuk1983

welke apps heb jij er op staan zoal.
de apps die hier het allemal niet doen en wel op 2.3

b.v. noem ik er 1 dat is p2000 apps simpel appje maar werkt niet op de mijne
zou je deze es op die van jou willen zetten, anders moet ik es een backupje van je system
hebben, es kijken of het dan ergens een veschil zit.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Luuk1983 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Ik heb tot nu toe nog helemaal niks gehad wat op de officiële ICS-update voor de Pro 3 niet draaide wat op de Gingerbread ROM wel werkte (hoewel, officieus heb ik natuurlijk een Pro 4 nu ik 'm omgeruild heb ;)). Ik kan alles doen wat ik voor de update ook deed en het loopt allemaal veel soepeler. Ik vind alleen (wat al meer mensen merken) dat de stock browser nogal log en sloom aanvoelt. En daarbij vind ik dat de tabbladen op een 800 x 480 scherm teveel ruimte innemen. Dolphin HD ben ik tot nu toe erg over te spreken. Ik ga geen Opera mini gebruiken die de gegevens op hun server eerst comprimeert.
Na een klein weekje met mijn Qware Pro3 met ICS4.03 (voorgeinstalleerd) heb ik het nodige uitgeprobeerd. Qua snelheid had ik er iets meer van verwacht. Ondanks dat ik geregeld 'Cachemate' en 'Advanced taskkiller' run is het toch niet altijd even vlot maar zoals eerder aangegeven voor 100 euro moet je ook niet teveel verwachten.

Jammer is wel dat er maar zeer weinig app werken op ICS danwel op de Qware Pro3.
Recent is bijvoorbeeld de officiele TED app beschikbaar gekomen die ik niet vanuit de app store kan downloaden. Daarnaast werken alle onderstaande apps niet of slecht:

Ik heb de apps nog wel laten staan op de tablet in een aparte folder in de hoop dat ze het tzt wel gaan doen na een update (voor ICS danwel dat ze op de Qware Pro3 werken).
- Buienradar (Phone en HD)
- Reisplanner van NS werkt blijkbaar sinds ICS niet meer naar behoren
- TED Mobile (een andere onofficiele app, start niet op)
- aMediacontrol van Sitecom die 1x heeft gewerkt maar nu constant blijft opstarten maar niet meer werkt
- Booking.com (start wel op maar crash constant)
- AUPEO! (werkt niet zoals het hoort, muziek doet het niet, zaken in de app tonen niet)
- Autoscout24 (start op en crash daarna meteen)
- Raditaz (kan ook te maken hebben met rechten)

Overigens werkt de 112Meldingen (P2000) hier wel. De Thuisbezorgd app werkt ook prima echter toont die constant een toetsenbord (die weg te halen is overigens). Gelukkig werken er ook veel apps wel (favoriete muziekapps: Jango, Biit bijv). Qua nieuws app ben ik helemaal weg van Pulse news. Jammer is wel dat de Nu.nl niet voor 7inch schermen werkt en dus nu er uitgerekt uitziet en vrij kleine tekst. Dan kan ik net zo goed mijn iphone 3gs pakken.

Qua browser werkt de aanwezig browser inderdaad erg traag en slecht.
Ik ben wel enthousiast over Opera (goed geschikt ook voor tablet) en Dolphin. Over Firefox en Chrome ben ik minder te spreken.

Hebben meer mensen dat bij sommige apps soms het geluid haperd (Angry Birds, Raging Thunder)?

• angrybird
  • Laatst online: 23-12-2021
angrybird schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:08:
[...]

Jammer dat je geen andere oplossing dan herinstalleren hebt gevonden. En ja, de partities zijn er gewoon, en kun je mounten en zijn niet corrupt; alle data staat er gewoon op. Op de een of andere manier tijdens het runnen van 'init' (?) wordt besloten dat deze partities toch weer geunmount moeten worden. Vervolgens staat er onder /data en /cache een "standaard" configuratie zoals je na een format hebt. Maar dat is niet gemount, maar zit echt onder / . Het lijkt er op dat dit naar RAM is gekopieerd (vanuit recovery partition? die is niet te mounten bij mij). Vandaar dat na een reboot alles weer "vergeten is". Als ik er achter kan komen waarom /data en /cache (nande en nandh) geunmount worden, is het probleem op te lossen.
Ik heb uiteindelijk de oplossing gevonden! Het is ook vrij eenvoudig te repareren!

In de init.*.rc worden eerst /data en /cache met 'mount' gemount, daarna geunmount, en daarna met '/system/bin/busybox mount' gemounted. Nu heeft de Busybox installer de bestaande busybox in /system/bin weggehaald. Hierdoor faalt de mount, en wordt er teruggevallen op een standaard /data en /cache, die echter niet bewaard blijven.

Oplossing:

adb shell
ln -s /system/xbin/busybox /system/bin/busybox

Rebooten, en klaar is Kees!

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:59
funrider schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:49:
[...]
Jammer is wel dat er maar zeer weinig app werken op ICS danwel op de Qware Pro3.
Recent is bijvoorbeeld de officiele TED app beschikbaar gekomen die ik niet vanuit de app store kan downloaden. Daarnaast werken alle onderstaande apps niet of slecht:

Ik heb de apps nog wel laten staan op de tablet in een aparte folder in de hoop dat ze het tzt wel gaan doen na een update (voor ICS danwel dat ze op de Qware Pro3 werken).
- Buienradar (Phone en HD)
- Reisplanner van NS werkt blijkbaar sinds ICS niet meer naar behoren
- TED Mobile (een andere onofficiele app, start niet op)
- aMediacontrol van Sitecom die 1x heeft gewerkt maar nu constant blijft opstarten maar niet meer werkt
- Booking.com (start wel op maar crash constant)
- AUPEO! (werkt niet zoals het hoort, muziek doet het niet, zaken in de app tonen niet)
- Autoscout24 (start op en crash daarna meteen)
- Raditaz (kan ook te maken hebben met rechten)
Dit ligt niet aan de tablet, maar aan de app ontwikkelaars. Voordeel aan de tablet; je hebt de meest recente software versie; nadeel: ontwikkelaars zijn vaak erg traag op het gebied van app updates voor nieuwe android versies.

"Hodor"- Hodor

Verwijderd

angrybird schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:08:
[...]

Ik heb uiteindelijk de oplossing gevonden! Het is ook vrij eenvoudig te repareren!

In de init.*.rc worden eerst /data en /cache met 'mount' gemount, daarna geunmount, en daarna met '/system/bin/busybox mount' gemounted. Nu heeft de Busybox installer de bestaande busybox in /system/bin weggehaald. Hierdoor faalt de mount, en wordt er teruggevallen op een standaard /data en /cache, die echter niet bewaard blijven.

Oplossing:

adb shell
ln -s /system/xbin/busybox /system/bin/busybox

Rebooten, en klaar is Kees!
Of busybox installeren in /system/bin/busybox :p

Verwijderd

Topsite
Ik had problemen met Qware tablet pro3 10inch,alles in een keer kwijt.
Qware gebeld geen oplossing voor de 10inch raar voor een helpdesk?
Dankzij enig speurwerk op jullie site,ben ik op een oplossing gekomen.
Momo15-A10-V2.0 gedownload,instal,omzetten chinees naar ned.
Werkt perfect,alles werkt.

Beankt aan allen van deze site.

TOPPIE
Pagina: 1 ... 34 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.