• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Bluetooth zou *theoretisch* moeten werken met een custom kernel. Als ik mijn tablet heb zal ik er eens mee experimenteren. Verwacht niet dat het in eerste instantie goed werkt. Ik betwijfel of de stock ROMs ondersteuning voor bluetooth hebben mee gecompileerd, dus waarschijnlijk zal ik ook CyanogenMod moeten compileren.

[ Voor 24% gewijzigd door Petervanakelyen op 20-03-2012 21:46 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

@peter

het werkt nu helemaal niet dus als het werkt ben ik al een beetje blijer :-)

maar is dat dan voor ICS of GB ?

greets

• Petervanakelyen
Gingerbread, zoals ik al verteld heb. Voor ICS hebben we de sources van de 3.0.8 kernel nodig, die zijn (vooralsnog) niet gereleased (enkel de 2.6.x kernel source).

• thijster123
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-02 18:46
Petervanakelyen schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:03:
USB to ethernet moet normaal werken als je een dongle met één van de volgende chipsets gebruikt:

Asix MCS7830
Realtek 8150
Qftec 9700

Normaal zou de Asix AX88772 ook moeten werken, maar die geeft blijkbaar problemen. Bluetooth USB valt te implementeren, maar enkel onder gingerbread omdat we daar enkel de kernel source voor hebben.
Ah, bedankt! Ik heb het even uitgezocht en ik heb idd de Aix AX88772. Heb je enig idee hoe ik die aan de praat kan krijgen?

Verwijderd

Even een snel vraagje aangezien ikzelf 'nog' niet zo in de android wereld zit.
Ik weet dat er geen gps op de tablet zit, maar is er een handige routeplanner app die je 'offline' kan gebruiken?
Dus dat je thuis waar je wel wifi hebt, invult waar je heen moet en de tablet dan meeneemt.
Verder is mijn moeder hééél blij met der tablet!!

Verwijderd

@peter

dat zou geweldig zijn
ik wacht je rom wel af.
want als bluetooth werkt kan ik veel meer met mijn tablet dan dat ik nu kan.

nog een laaste vraag.

wat gebruik jij voor tools voor jou roms.
ik ben ook bezig met een rom voor de yarvik 211
maar de tools daarvoor heb ik dus ook.
maar nog niet voor deze tablet, is er een manier om aan deze tools te komen en waar kan ik downloaden eventueel. als je ze niet wil prijs geven vindt ik dit prima maar wilde ze wel graag hebben.

greets

• Petervanakelyen
Hier staat alles wat je nodig hebt om je eigen custom ROM te maken. A10 Kitchen V2 is de toolkit.
thijster123 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:06:
[...]

Ah, bedankt! Ik heb het even uitgezocht en ik heb idd de Aix AX88772. Heb je enig idee hoe ik die aan de praat kan krijgen?
Als er een module voor te maken is, is die wellicht nog werkend te krijgen. Maar ik denk (persoonlijk) dat het gemakkelijker is om een USB-to-ethernet adapter te kopen die wel een ondersteunde chipset heeft.

Verwijderd

funrider schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:43:
Kan iemand de apk hier neerzetten voor de officiele TED app. Ik kan m helaas niet via Play Market downloaden. Ik probeer het nog via AppBrain en Amazon market zal het vanavond thuis nog eens proberen.

Ik zou m toch graag willen installeren al vrees ik dat ie het niet gaat doen. Vraag me alleen af waarom de officiele app store aangeeft 'Deze app is niet compatibel met uw Unknown QW TB-1207.'
Ik heb 'm via amazon appstore kunnen downloaden ( wat een gedoe zeg, een account aanmaken met virtuele creditcard etc.) market unlocker gebruiken met US proxy..

Ik zal morgen ( als je hem dan al niet hebt ) voor je hier neerzetten.

En als jij ( of iemand anders ) een beter/slimmer/sneller/simpeler idee heeft om gratis apps te kunnen downloaden via de amazon market hoor ik dat graag! :)

• FTD8
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01-2022
Als ik het goed begrijp wordt 26 Maart de officiele android 4.0 gereleased voor de 10 inch.
Is het beter om hierop te wachten of zijn er al custom roms die verder zijn dan de standaard 4.0?

• drs.titulaer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2022
Petervanakelyen schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 21:52:
Gingerbread, zoals ik al verteld heb. Voor ICS hebben we de sources van de 3.0.8 kernel nodig, die zijn (vooralsnog) niet gereleased (enkel de 2.6.x kernel source).
Nu de Linux Kernel en Andorid kernel weer 1 geheel zijn meuk: Linux Kernel 3.3 kan die stap worden overgeslagen? Of praat ik nu als een kip zonder kop?

De wondere wereld van de micro-electonica

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-12 12:41

Knud

Sandvich

Toetsenbordje aangehangen, maar zelfs dát werkte niet ;)
Wel een app gevonden die het via de pc kan (dmv usb connectie).

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• klbob
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 15:11
ik heb vandaag de qware pro 3 gehaald bij intertoys en wil de custom rom installeren.
bij het aansluiten van de tablet op mijn windows 7 laptop kan hij de drivers niet vinden.
ook de rar gedownload van qware.nl maar hier staan ook de juiste drivers niet in.

wie weet welke driver ik moet hebben.

• papakakkerlak
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-11-2020

papakakkerlak

Wees bang!

Iemand met een 10 inch pro 3 enig idee hoe deze in de download mode komt? Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd (ook de degene die in de topic start wordt opgegeven voor de 7 inch variant). Alvast dank :)

Wat wil je weten?

Verwijderd

@ Peter / Gusev,

Ik volg dit forum al enige tijd. Valt mij op dat er steeds meer berichten komen van onderwerpen die de revue al gepasseerd zijn. Is ook logisch, het zijn ook nogal wat pagina's om door te lezen......
Bovendien is de TS enigzins verouderd.

Zou het niet mooi zijn als Peter met z'n tablet een nieuwe customROM fabriceerd, en er een nieuw topic gestart wordt (DEEL 2 of zo :P ) met geupdate TS (Gusev?Def!ance?) alleen voor ICS gebruikers?

ik was even hardop aan het denken........

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12 17:48
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:10:
@ Peter / Gusev,
Zou het niet mooi zijn als Peter met z'n tablet een nieuwe customROM fabriceert, en er een nieuw topic gestart wordt (DEEL 2 of zo :P ) met geupdate TS (Gusev?Def!ance?) alleen voor ICS gebruikers?
Heel goed idee, en dan ook alleen maar voor 7 inch om de hoeveelheid vragen nog verder te reduceren?

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@All,

Wie weet een goede video player die volledig beeld geeft op ICS door mijn videos (DIVX formaat) vanaf NAS te spelen/streamen en via de HDMI van Tablet op mijn TV te tonen. Connectie tussen Android en NAS gelegd vover WiFi middels ES File Explorer. Ik heb nu de volgende players geprobeerd, maar allemaal hebben ze hun zwaktes:

- MX Video player: Happerend beeld wat tegelijkertijd op zowel tablet als ook via HDMI op TV wordt weergegeven met de vier puntjes op de status/menu balk

- RockPlayer: Vloeiende output alleen op TV via HMDI, maar met volledige status/menu balk in beeld

- ES Media player: Vloeiend en full screen alleen op TV via HMDI maar helaas random restarts van video. Dus speelt 1 tot 10 minuten goed om vervolgens weer van voorafaan te beginnen.

Iemand ervaring met deze Android Tablet icm met NAS en players om zo vloeiend een full screen video te bekijken (dus geen menu/status/puntjes) via alleen de HDMI output (lees TV)?

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Knud schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:14:
[...]

Toetsenbordje aangehangen, maar zelfs dát werkte niet ;)
Wel een app gevonden die het via de pc kan (dmv usb connectie).
Hahaha, heb je dat echt gedaan? Er zijn apps in de market play store waar het gewoon mee lukt hoor. Helemaal geen usb connectie voor nodig.

• Knud

Knud

Sandvich

Ja echt geprobeerd. Heb er een aantal vanuit de market geprobeerd, maar schijnt allemaal root nodig te hebben.
Zal nog wel eens wat verder zoeken :) Het houdt je ook weer bezig he.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:13:
Even een snel vraagje aangezien ikzelf 'nog' niet zo in de android wereld zit.
Ik weet dat er geen gps op de tablet zit, maar is er een handige routeplanner app die je 'offline' kan gebruiken?
Dus dat je thuis waar je wel wifi hebt, invult waar je heen moet en de tablet dan meeneemt.
Verder is mijn moeder hééél blij met der tablet!!
Sommige routeplanners (oa CoPilot) kunnen een route simuleren, dus off-line (zonder gps/data) de route laten zien in min of meer real time. Maar dan moet je dus wel CoPilot aanschaffen, en echt bruikbaar is het niet (als jij stopt voor een stoplicht, zal de routeplanner doorgaan).
Misschien heb je iets aan de cache-mogelijkheid van Google Maps: http://www.howtogeek.com/...supports-offline-caching/.

Nomen nescio

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

klbob schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:17:
ik heb vandaag de qware pro 3 gehaald bij intertoys en wil de custom rom installeren.
bij het aansluiten van de tablet op mijn windows 7 laptop kan hij de drivers niet vinden.
ook de rar gedownload van qware.nl maar hier staan ook de juiste drivers niet in.

wie weet welke driver ik moet hebben.
Die zit achter de livesuit.exe. Tijdens het flashen wordt er om een driver gevraagd en dan moet je naar het livesuit mapje gaan (map USB driver)
papakakkerlak schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:09:
Iemand met een 10 inch pro 3 enig idee hoe deze in de download mode komt? Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd (ook de degene die in de topic start wordt opgegeven voor de 7 inch variant). Alvast dank :)
Download mode = flash ?

REchter volumeknop ingedrukt houden en tijdens het aansluiten van de tablet op de powerknop achter elkaar drukken.

[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 21-03-2012 12:23 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-11 23:01
Iemand enig idee waar ik een accu kan kopen voor de Qware 7" pro3 ?

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 19:37

TMoose

Mooooooose !!

Brabo-Joossie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:22:
[...]

Sommige routeplanners (oa CoPilot) kunnen een route simuleren, dus off-line (zonder gps/data) de route laten zien in min of meer real time. Maar dan moet je dus wel CoPilot aanschaffen, en echt bruikbaar is het niet (als jij stopt voor een stoplicht, zal de routeplanner doorgaan).
Misschien heb je iets aan de cache-mogelijkheid van Google Maps: http://www.howtogeek.com/...supports-offline-caching/.
Ik ga binnenkort DIT proberen. 7" navigeert volgens mij wel lekker :)

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-12 16:03
TMoose schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:03:
[...]
klinkt goed alleen zit er volgens mij geen bluetooth in de pro2/3's

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
<nvm>

[ Voor 91% gewijzigd door Brad Pitt op 21-03-2012 13:17 ]

Nickname does not reflect reality

• Petervanakelyen
drs.titulaer schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:41:
[...]

Nu de Linux Kernel en Andorid kernel weer 1 geheel zijn meuk: Linux Kernel 3.3 kan die stap worden overgeslagen? Of praat ik nu als een kip zonder kop?
De standaard Linux kernel bevat niet alle modules voor de hardware van de tablet. We zijn dus nog steeds verplicht de source van Ainol te gebruiken (de enige kernel source die gereleased is).

• slommer
  • Registratie: April 2010
lama :)

[ Voor 95% gewijzigd door slommer op 21-03-2012 13:25 ]

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:44
Rfrancois schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:55:
Iemand enig idee waar ik een accu kan kopen voor de Qware 7" pro3 ?
Wellicht heb je hier wat aan?

http://www.aliexpress.com/fm-store/401920/209914391-456716046/PL37100100-battery-li-polymer-battery-3400MA-battery-for-GPS-player-for-tablet-PC.html

Of garantie claimen, zo oud kan die toch nog niet zijn?

You may enlighten me!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-11 23:01
Garantie gaat niet lukken door eigen toedoen , de tablet heeft met de vrieskou in de auto gelegen daardoor is de accu 5x zo dik geworden
bedankt voor de link!!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:31
ligt de pro4 nu gewoon in de winkel? Opeens wordt de pro4 niet meer genoemd in dit topic :?

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:09
marteltor schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:46:
ligt de pro4 nu gewoon in de winkel? Opeens wordt de pro4 niet meer genoemd in dit topic :?
De pro4 is gewoon nu de pro3 maar dan standaard met ICS meegeleverd

• Rob91
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11-2020
@JD_1971

Hoewel ik de tablet niet gebruik om rechtstreeks te streamen, bevalt mx player mij erg goed.
enig minpunt is dan de statusbalk die blijft staan bij full screen. Wanneer ik de tablet aansluit via hdmi blijft de balk wel staan, maar is dan niet zwart maar transparant. De knoppen (en de tijd) worden dan "boven op" de video weergeven. Het haperen zoals jij benoemt heb ik geen last van, maar dat zal misschien komen door het streamen.

Voor bestandsdeling binnen windows netwerken (SMB) kan ik je FX file explorer (beta) aanraden. Ik werkte eerst ook met ES file explorer, maar deze is vele malen sneller en ziet er grafisch ook erg mooi uit. Zie ook:
Google Play: FX File Explorer (Beta)

Een alternatief om video te streamen (meer een work-around)

Splashtop streamer HD, dit is een remote desktop applicatie. In tegenstelling tot teamviewer is deze wel snel genoeg om video's die je op je PC afspeelt soepel door te sturen, en ook audio gaat netjes mee. De combinatie met HDMI naar een tv heb ik echter niet getest.

Verwijderd

Hallo ik ben nieuw hier.
Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik zelf ook een Qware tablet 7 inch pro 3 heb.
Vandaag terug gegaan naar intertoys voor mijn keyboard cover. Deze deed het namelijk bijna niet meer. Die is dus terugestuurd naar de fabriek en moet nu tot 2 weken wachten voordat ik hem weer terug heb.
Verder vroeg hij hoe de tablet mij beviel. Ik zei dat hij erg goed beviel alleen dat hij erg traag wordt bij het downloaden van apps (In principe niet zo erg) hierbij had ik bij Android 2.3 geen last van. Hij heeft dit doorgegeven aan Qware.
in het verleden ben ik erg vaak met problemen teruggegaan naar de winkel toen ik nog een pro 2 had.
Verder had ik nog geinformeert over de toekomst hierop zij hij dat er meerdere kleuren gaan uitkomen naast wit en zwart.

• klbob
ik heb een probleem.

ik zit in recovery en wil de gustav 3.1 rom installeren maar krijg een foutmelding

de laatste regels zijn.
installing update
E:Error in /sdcard/qware_pro3_custom_rom_v03_1.zip
(status 1)
installation aborted.

ik heb alles gewist voor ik begon, om conflicten te voorkomen.
heeft iemand een oplossing ?

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

klbob schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:15:
ik heb een probleem.

ik zit in recovery en wil de gustav 3.1 rom installeren maar krijg een foutmelding

de laatste regels zijn.
installing update
(status 1)
installation aborted.

Ik heb deze zelf nooit geinstalleerd, maar misschien moet je eventjes de rom opnieuw downloaden, ik denk dat hij corrupt is. Of het moet extsd zijn, maar dat zal wel niet.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• Petervanakelyen
klbob schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:15:
ik heb een probleem.

de laatste regels zijn.
installing update
(status 1)
installation aborted.

Welke base firmware gebruik je?

• klbob
Petervanakelyen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:41:
[...]

Welke base firmware gebruik je?
wat bedoel je met base ?

nog even een update, ik heb de tablet uit gezet en deze gaat niet meer aan :(

is er een toetsen combi. om in recovery te booten?

[ Voor 9% gewijzigd door klbob op 21-03-2012 19:59 ]

• Petervanakelyen
Welke firmware heb je nu geïnstalleerd staan? Ice Cream Sandwhich? Of nog stock Gingerbread? Er is geen toetsencombinatie om in recovery te booten, dat wordt flashen via de LiveSuite.

• klbob
er stond ics op vanaf fabriek.
ik heb cwm geinstalleerd volgens de beschrijving van hier.
na de reboot kom ik in cwm recovery.
ik heb de wipe gedaan.
daarna de gustav geinstalleerd, maar die gaf de foutmelding van hierboven.
ik heb na 10 de tablet uit gezet.
toen ik hem weer wilde aanzetten doet deze dat niet meer, het beeld blijft zwart.

• Petervanakelyen
Je kan de ROM van Gusev enkel installeren als je op stock Gingerbread zit. ICS heeft een compleet andere partitielayout en kernel, dus het is niet vreemd dat het niet werkt. Flash de stock ROM met de LiveSuite en je kan weer verder.

Verwijderd

Ik dacht dat ics standaard een screenshot zou moeten kunnen maken door volume down en powerbutton gelijktijdig een seconde in te drukken. Dit werkt bij mij niet. Is er al iemand in geslaagd om zonder computer aangesloten een screencapture te maken op de pro3 met ICS? Welke app zou hiervoor geschikt zijn?

• Smarron
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• klbob
hij is officieel overleden.
hij gaat niet aan, en live suite vind de tablet niet meer.

hij gaat vanavond terug naar de winkel.

• JD_1971
@Rob91, Thanks voor je reactie en ik zal de FX file explorer eens uitproberen!

• Knud

Knud

Sandvich

Zonder root wordt het zeker praktisch onmogelijk om een screenshot te maken?

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Knud schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:50:
[...]

Zonder root wordt het zeker praktisch onmogelijk om een screenshot te maken?
Vergis ik me nu, of zijn alle roms gewoon al standaard geroot...
En als je moeilijk wilt doen, kan je altijd nog via de android devkit je device op je desktop toveren en dan een screenshotje maken...

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 13:26
De pro 3 met ics uit de winkel heeft wel standaard root :)

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:20
whatssapp gaat zeker niet op zo een ding :P

• JD_1971
@SonyEricsson,

Technisch gezien op geen enkele tablet zonder gsm functie aangezien je geen fysiek nummer hebt om te koppelen.

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:22:
[...]

TMoose schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:03:
[...]

Bedankt heren, even kijken wat ik ermee kan!

edit:

@SonyEricsson

Ja dat gaat zeker wel, alleen zul je het nr wat je daarvoor gebruikt niet meer kunnen gebruiken voor whatsapp op een ander device(zoals je mobiel).
Mijn moeder heeft nog een oud mobieltje waar verder niks op kan, dus nu kan ze mooi whatsapp'n via der tablet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 13:50 ]

Verwijderd

En helaas heeft mijn PRO 3 10" een barst in de zijkant van de scherm(gelukkig nauwelijks over de schermoppervlakte) :(
Zijn er al plekken waar je nieuwe glasplaten+digitzers kan kopen voor deze tablet?

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mijn pro3 had ook ineens een barst over het scherm lopen. Hij werkt verder wel prima dus ik negeer het gewoon maar ik vind hem wel wat slappie :) Loop er wel veel op te SCUMM-VM'en :)

specs

Verwijderd

Dubbel.. oeps

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 14:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:15:

Ik vraag me trouwens het volgende af:

Waarom zie ik bij Apps 2 SD " zo veel " apps staan in het " vaste " geheugen?

Apps als " gemist " " ttorrent" etc..
Allemaal apps die ik zelf heb gedownload ( zaten er niet standaard op )
Sterker nog, er staan meer apps op het " vaste " gedeelte dan op de andere 2 locaties.

Waarom komen die apps daar te staan, en is er een mogelijkheid om die ( op een later tijdstip, als het geheugen op raakt ) toch te kunnen verplaatsen naar ( 1 van de ) andere 2 locaties ( intern/extern )
En met extern doel ik op de ingebouwde SD " kaart " niet op de mnt/extsd/.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
[...]

En als jij ( of iemand anders ) een beter/slimmer/sneller/simpeler idee heeft om gratis apps te kunnen downloaden via de amazon market hoor ik dat graag! :)
Kick :>

En trouwens, wat voor trollen werken er bij intertoys?

Van de website:

Voordelen van Android 4.0:
• Snellere en verbeterde prestaties van de software
• Hardware acceleratie voor Flash en 3D gebruik
• Virtuele knoppen naast de fysieke knoppen
• Altijd systeeminstellingen kunnen aanpassen
• Betere data-en geheugengebruik inzage
• Gescheiden pagina met selectie 'widgets' (interactieve apps op de desktop)
• Gebruiksvriendelijke e-mailapplicatie
• Makkelijker mappen creëren, met drag-and-drop functionaliteit
• Verbeterde copy-pasta functionaliteit
• Functionele fotogalerij, te sorteren op locatie en persoon
• Verbetere camera app

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 15:29 ]

Verwijderd

Werkt inderdaad prima. Even aangevinkt dat bij schudden een schermafdruk gemaakt wordt en schudden maar.....

Verwijderd

Een noob vraag maar hoe moet ik dat op mijn tablet zetten??

edit:
Heb het gevonden maar heb het toch maar niet gedaan aangezien ik nog niet zo ervaren daar in ben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 19:25 ]

Verwijderd

Nav. positieve berichten vanmiddag de Pro 3 gekocht, aan lader gelegd en vanavond aangezet.

Mis dus : touchscreen werkt niet (eerder voorgekomen ?). 8)7

Morgen terug brengen maar. ;w

Lekker begin ! :?

Verwijderd

als je een de nieuwe tablet krijgt effe testen inde winkel.
die ik ook altijd als ie dan niet goed is kan je meteen ingrijpen.
doe ik ook altijd, effe checken of alles er in zit en effe aanzetten, kijken of alles werkt en geen dode pixel heeft dan mee nemen, dan heb je altijd een goede tot zo ver.
en ze moeten je die mogelijkheid geven en doen ze ook wel altijd service is best goed van intertoys vindt ik.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:06
Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:52:
Nieuwe ROM staat ondertussen online.
  • TitaniumBackup, noFrillsCPU en Superuser toegevoegd.
  • Google apps (YouTube, Maps, Talk, Market) bijgewerkt.
  • Samsung Galaxy SII fingerprint voor games (Mali400).
  • ClockworkMod 5.5.0.2 geïntegreerd.
Officiële ROM van 3 maart gebruikt als base.
Download Mirror

Versie voor Cherry komt zo. Next up: nieuw bootlogo en fix voor network location.
Daarna kan ik eventueel beginnen aan een beta van CyanogenMod 9.
Krijg de rom niet geinstalleerd :/ Heb wel CWM 5.5 erop gekregen maar met het flashen van de zip zegt ie installing update en meteen daarna installation aborted |:(

• Petervanakelyen
Je moet die ROM niet installeren via ClockworkMod, maar het archief uitpakken en *.img installeren met de LiveSuite.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:06
Bedankt voor je snelle antwoord! heeft iemand mischien een linkje van die livesuite want heb atm geen dvd drive tot me beschikking

• Petervanakelyen

Verwijderd

Ik snap er niks van!
Ik heb net op de tablet van mijn vriendin de laatste rom van peter gezet, maar als ik naar google play ga,
krijg ik bij " mijn apps/geinstalleerd " ( dat kopje onder dat pijltje ) alleen maar " bijgewerkt " te zien.
Tenminste, ze staan onder het kopje " bijgewerkt " als geinstalleerd zijnde.. en niet in de categorie " geinstalleerd "

Alle apps die er standaard op staan vallen onder " bijgewerkt " maar als ik een nieuwe app download ( ook 1 die nog nooit gedownload geweest is ) komt hij direct onder " bijgewerkt " te staan.

i.a.w. de lijst " geinstalleerd " is leeg ( of eigenlijk, die lijst is er niet eens )

Ik heb al meerdere malen de rom opnieuw geflashed, maar steeds hetzelfde probleem ( iets wat bij mijn tablet niet zo is )

hoe kan dit?
Hoe los ik dit op?

---edit---

blijkbaar ben ik 1 van de eerste die de nieuwe update heeft....

http://www.androidworld.n...t-tabbladen-in-mijn-apps/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 01:00 ]

• Rob91
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11-2020
Na berichten hierboven over navigeren met de qware pro 3 ben ik nieuwsgierig geworden, en heb wat research gedaan.

Tethergps lite: Google Play: TetherGPS Lite

Met deze app kun je de gps van je telefoon delen via wifi.

op beide apparaten moet je de app installeren, de tablet is dan de client en je telefoon de server.
Met wifi tether (bij mijn Desire S met cm7 via instellingen) kun je dan zowel de mobiele internetverbinding als de gps locatie van je telefoon met je tablet (etc) delen.

Als je eenmaal een fix hebt is de locatie op de tablet snel te zien in google maps.

Batterijduur zal wel niet al te best zijn, een oplader in je auto zal voor langere trips dan ook wel een must zijn.

Aangezien de tablet niet over bluetooth beschikt, is wifi de enige optie. Google Play: ShareGPS BETA biedt wel een optie om gps locatie te delen via USB, maar dit kreeg ik niet aan de praat. Via USB zou wel ideaal zijn omdat wifi dan niet aan hoeft en je zo stroom kunt besparen.

USB tether van mobiel internet werkt ook niet, mass storage wel. Ligt dit misschien aan mijn telefoon of is dit überhaupt niet mogelijk?

@peter:

kun je ons misschien iets vertellen of er plannen zijn voor een nieuwe ICS rom?

Nogmaals bedankt voor je vele werk en inzet voor dit mooie apparaat

[ Voor 21% gewijzigd door Rob91 op 23-03-2012 11:09 ]

• dannyvdb1997
Vraagje: als maandag de 10'' ICS update uitkomt kan ik toch gewoon vanaf mijn PoV rom updaten via Livesuit?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

ja je flashed gewoon de rom erover heen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:52:
ja je flashed gewoon de rom erover heen.
Oke!

Verwijderd

[quote]Rob91 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:57:
Na berichten hierboven over navigeren met de qware pro 3 ben ik nieuwsgierig geworden, en heb wat research gedaan.

Tethergps lite: Google Play: TetherGPS Lite

dit werkt perfect op mijn Samsung SG2

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

JD_1971 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:09:
@SonyEricsson,

Technisch gezien op geen enkele tablet zonder gsm functie aangezien je geen fysiek nummer hebt om te koppelen.
Jawel hoor. Ik heb gewoon Whatsapp op de tablet van mijn schoonvader gezet, en die heeft ook een Pro3 met standaard ICS. Gewoon whatsapp downloaden. Dan moet je telefoonnummer intoetsen, en dan krijg je een code via sms. Die pakt ie dan niet, omdat de tablet geen sms kan ontvangen. Dan moet je dus wachten tot de timer op het scherm klaar is en dan krijg je een telefoontje met de code. Op dat moment kan je die code intoetsen en voila. Je hebt whatsapp op je tablet.

Je moet er wel aan denken dat je maar 1 apparaat kan linken aan whatsapp. Dus niet je telefoon en je tablet op hetzelfde telefoonnummer.

No guts, no glory!

• SonyEricsson
  • Laatst online: 19:20
KillGhost schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:26:
[...]

Jawel hoor. Ik heb gewoon Whatsapp op de tablet van mijn schoonvader gezet, en die heeft ook een Pro3 met standaard ICS. Gewoon whatsapp downloaden. Dan moet je telefoonnummer intoetsen, en dan krijg je een code via sms. Die pakt ie dan niet, omdat de tablet geen sms kan ontvangen. Dan moet je dus wachten tot de timer op het scherm klaar is en dan krijg je een telefoontje met de code. Op dat moment kan je die code intoetsen en voila. Je hebt whatsapp op je tablet.

Je moet er wel aan denken dat je maar 1 apparaat kan linken aan whatsapp. Dus niet je telefoon en je tablet op hetzelfde telefoonnummer.
aha nice :)
dus in principe kan ik ook mijn huistelefoonnummer gebruiken?

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

SonyEricsson schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:52:
[...]

aha nice :)
dus in principe kan ik ook mijn huistelefoonnummer gebruiken?
Hmm, dat is een goeie. Dat heb ik niet geprobeerd.

No guts, no glory!

• MikeTheBike
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-12 08:02
KillGhost schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:12:
[...]

Hmm, dat is een goeie. Dat heb ik niet geprobeerd.
Ja dat kan en het werkt ook nog. Staat een paar bladzijde terug precies uitgelegd.

Grtz Mike

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-12 11:56

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Iemand die iets weet? En anders een ander goed hoesje. Ik zoek echt iets simpels.
Benjamin- schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:16:
Weet iemand een fijn hoesje voor de Pro 3 7" die zowel om de behuizing heen zit maar waar er ook soort van klep voor het scherm is die je ook achter de tablet kan doen wanneer je bezig bent. Het model die je vaak bij iPads en Transformers enz ziet.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Verwijderd

het enige wat ik daar op kan zeggen is koop een bodyprotecktor en een keyboard hoes.
als je em dan in de protecktor doet en dan bij die hoes in kan je em veilig op 2 manieren gebruiken.
iets anders is er denk ik niet voor de pro 3 7"

Verwijderd

Hoe leuk de pro3 ook is "voor het geld", ik begin er toch steeds meer aan te ergeren en dan is 100€ ook veel geld. Leuk om mee te spelen en allerlei roms te proberen maar om echt als tab te gebruiken, hmmm. Ik heb 'm al enkele maanden.

ICS blijft niet lekker werken.
- De eerste roms waren beretraag, deze is beter, maar de browser is langzaam en opera vind ik niet lekker werken.
- Need4speed weigert te installeren,
- Skype doet het alleen na een oude versie ergens vandaan getoverd te hebben.
- De nieuwe angry birds space slaat af en toe compleet op hol, qua graphics.
- Accu-duur is dramatisch, ook al gebruik je 'm niet. Wifi uitzetten helpt, maar irritant voor b.v. Dochterlief die er niet aan denkt wifi weer aan te zetten.
- Bluetooth niet aan de praat te krijgen. Geen ramp, maar het zit bij de optelsom van kleine ergernissen.

Dus leuk om mee te spelen, maar imho als je een echte tab zoekt, toch doorsparen.

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:29:
het enige wat ik daar op kan zeggen is koop een bodyprotecktor en een keyboard hoes.
als je em dan in de protecktor doet en dan bij die hoes in kan je em veilig op 2 manieren gebruiken.
iets anders is er denk ik niet voor de pro 3 7"
Welke bodyprotector zou ik dan goed zijn voor deze?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Verwijderd

@Benjamin-
op de site of in de winkel hebben ze deze ongetwijfeld gewoon op vooraad by intertoys dan.
in diverse kleuren (wit/zwart/roze/groen) en de maps met keyboard heb ik ook zien liggen.

@v40jlt4

-ICS blijft niet lekker werken.
de apps zijn er nog niet allemaal klaar voor, maar heb geduld

- De eerste roms waren beretraag, deze is beter
- maar de browser is langzaam en opera vind ik niet lekker werken.
Dolphinbrowser HD instaleren doet wonderen

- Need4speed weigert te installeren,
is nog niet gereed voor ICS effe geduld

- Skype doet het alleen na een oude versie ergens vandaan getoverd te hebben.
die van doet het zonder enkel problemen

- De nieuwe angry birds space slaat af en toe compleet op hol, qua graphics.
heb de eerste levels al gespeeld en ben nog geen problemen tegen gekomen

- Accu-duur is dramatisch
zet je screen op 50% of lager dat scheeld ook enorm

- Bluetooth niet aan de praat te krijgen. Geen ramp
Das ook niet vreemd want het zit er niet is
en GPS dus ook niet

maar het zit bij de optelsom van kleine ergernissen
sommigen kan je zelf een beetje oplossen

greets

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 18:53 ]

Verwijderd

Ik bedoelde een BT dongle via usb ;-)

En ik erger me groen en geel aan die statusbalk die "duwt" spellen naar boven het scherm uit waardoor de posities vd knoppen niet kloppen, of als je remt bij asphalt5 je ergens op de statusbalk drukt waardoor het spel stopt.

Ik vogel vaak met dit ding en los e.e.a. Ook op, maar het is zoals ik zeg, tenminste dat VIND ik, Leuk speelgoed, zeker voor het geld, maar,....

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 19:19 ]

Verwijderd

was daar niet een appje voor die de status balk verbergt??

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:29:
was daar niet een appje voor die de status balk verbergt??
Had wel een honeycomb app gevonden die het nog niet op ics doet. Een ander optie was het vervangen van wat dingen in /system, maar die zit ramvol, dus dat mislukte waardoor ie niet meer opstartte waardoor ik weer moest flashen.
Die honeycomb app zou een ics update gaan krijgen. Uiteindelijk is alles op te lossen, maar je moet er af en toe te veel voor doen.

Verwijderd

je zou haast weer over stappen naar gingerbread dat werkte tenminste ;-p

• JooGhum
  • Niet online
Volgens mij liggen er bij Intertoys nu Blackbarry Playbook hoesjes voor € 9,99 was iig afgelopen vrijdag bij een filiaal in Rotterdam
Benjamin- schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:21:
Iemand die iets weet? En anders een ander goed hoesje. Ik zoek echt iets simpels.

[...]

• krullenbol
JooGhum schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:19:
Volgens mij liggen er bij Intertoys nu Blackbarry Playbook hoesjes voor € 9,99 was iig afgelopen vrijdag bij een filiaal in Rotterdam
Ik heb al een tijdje zo'n Blackberry Playbook hoesje, maar eigenlijk is hij nét te klein. De breedte is precies goed (strak) maar de lengte eigenlijk net iets te kort zodat de flap een beetje open staat.
Kan helaas geen foto's maken, mijn tablet ligt bij mijn zwager...

Verwijderd

Ik heb eindelijk een manier gevonden om busybox bij te werken zonder alles kwijt te raken :D :

- installeer superuser uit de market
- open superuser en werk su bij via de instellingen
- herstart
- installeer de busybox installer uit de market
- installeer busybox in /system/xbin
- installeer busybox nog een keer maar nu in /system/bin
- maak met adb of een shell de volgende link: ln -s /system/xbin/su /system/bin/su
- herstart

Hierna werken alle apps die busybox en su nodig hebben :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:18:
Ik heb eindelijk een manier gevonden om busybox bij te werken zonder alles kwijt te raken :D :

- installeer superuser uit de market
- open superuser en werk su bij via de instellingen
- herstart
- installeer de busybox installer uit de market
- installeer busybox in /system/xbin
- installeer busybox nog een keer maar nu in /system/bin
- maak met adb of een shell de volgende link: ln -s /system/xbin/su /system/bin/su
- herstart

Hierna werken alle apps die busybox en su nodig hebben :D
Heb je het over een " clean " rom hier?

Op de peter rom staat namelijk al superuser én busybox voorgeinstalleerd.
Het enige wat je hoeft te doen om busybox bij te werken is de busybox installer downloaden van de market ( andere versie dan die jij in je link hebt staan ) en de install van busybox te wijzigen naar /system/bin in plaat van /system/xbin..

reboot en klaar.

En ik quote mezelf nóg maar een keer omdat ik nog geen ( duidelijk ) antwoord heb kunnen vinden/krijgen :
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:15:

Ik vraag me trouwens het volgende af:

Waarom zie ik bij Apps 2 SD " zo veel " apps staan in het " vaste " geheugen?

Apps als " gemist " " ttorrent" etc..
Allemaal apps die ik zelf heb gedownload ( zaten er niet standaard op )
Sterker nog, er staan meer apps op het " vaste " gedeelte dan op de andere 2 locaties.

Waarom komen die apps daar te staan, en is er een mogelijkheid om die ( op een later tijdstip, als het geheugen op raakt ) toch te kunnen verplaatsen naar ( 1 van de ) andere 2 locaties ( intern/extern )
En met extern doel ik op de ingebouwde SD " kaart " niet op de mnt/extsd/.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:04:
[...]

Dus, iemand?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 15:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:50:
[...]
Heb je het over een " clean " rom hier?
Dit gaat inderdaad over de standaard Qware rom :)
Op de peter rom staat namelijk al superuser én busybox voorgeinstalleerd.
Het enige wat je hoeft te doen om busybox bij te werken is de busybox installer downloaden van de market ( andere versie dan die jij in je link hebt staan ) en de install van busybox te wijzigen naar /system/bin in plaat van /system/xbin..

reboot en klaar.
Die andere busybox installer (zowel de normale als de pro versie) heb ik op de standaard rom wel geprobeerd maar dan was alles erna weer leeg.
Dus, iemand?
Ik heb geen idee eerlijk gezegd maar kan je die apps niet vinden op een alternatieve market (www.bazaarandroid.com ofzo)?

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

JooGhum schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:19:
[...]
Die heb ik er toen bij gekregen, maar ik vind het een rampzalig ding, past er niet lekker in, er dik, niet bruikbaar in de hoes enz.

• TinyTimmy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Voor degenen (zoals ik) die niet weten welke skype versie nu eigenlijk werkt mét video (heel het topic doorgespit):

Versie 2.5.4.162 van deze site werkt prima:
http://www.freewarelovers...7121_skype_v2.5.4.162.apk

Eerst bestaande versie uninstallen (bij mij installeerde hij de oude versie er namelijk naast waardoor het inloggen niet meer werkte).

Vraag:
Werkt autorotate bij jullie bij het afspelen van filmpjes in youtube of hardware gedecodeerde videobestanden? Bij mij werkt dit namelijk alleen in landscape mode (en dan ook nog eens alleen in native landscape, dus niet ondersteboven). Bij software gedecodeerde videobestanden werkt autorotate wel. Op dit moment gebruik ik de standaard Qware Rom overigens.

• grommel
  • Laatst online: 05-09 08:28
Ik draai nu een weekje met de qware ICS upgrade.
Maar er zijn een tweetal zaken waar ik sindsdien last van heb:
  • plaatsbepaling werkt niet meer. google maps kan mijn locatie niet meer bepalen, onder GB kwam het programma redelijk in de buurt. Ook andere apps hebben hier last van, is misschien de reden dat Buienradar en andere apps direct na opstarten crashen.
  • de klok gaat behoorlijk uit de pas lopen, meerdere minuten per dag. Ik gebruik nu ClockSync als
    workaround en dat werkt goed, maar was met GB niet nodig.
Ben ik de enige die hier last van heeft?

Overigens vind ik deze upgrade, ondanks deze probleempjes, een dusdanige verbetering dat ik niet terug wil naar de standaard qware GingerBread.

T480 - Sony XA2 (SailfishOS) - Fairphone 3 - Nokia 8

Verwijderd

de apps zijn er nog niet allemaal klaar voor, maar heb geduld

ook zoals p2000 werkt ook nog niet.

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Ik zat zelf ook naar tabblets te kijken deze week. Nu bleek me pa vandaag ook zon pro 3 gekocht te hebben met android 4.

Nu zijn er 2 dingen wat ik gaaf zou vinden als dat werkt en dat is het volgende. Ik wil rtl gemist via de website kunnen kijken. Aangezien ik dan bepaalde zaken wel kan kijken die niet via die rtl app te kijken zijn.

Echter kreeg ik een mElding in de browser net als op de pc dat je silverlight moet installeren. Ik wilde dit doen maar je kunt alleen silvelight voor pc of mac downloaden. Zijn er mensen die dit werkend hebben?

Een ander iets waarvoor ik geen ipad wilde is het ontbreken van flash. Nu dacht ik ik ga gelijk is testen hoe dat zit met flash op de pro 3. Mijn vriendin wilt op facebook het spel kunnen spelen genaamd bubble witch saga.

In de standaard browser opent hij het spel en zie ik het spel laden tot 100 %en dan houd hij ermee op.
Dus ik denk ik zal een fatsoenlijkere browser installen. Opera mini. Echter als ik daar nasr het spel toe ga krijg ik een wit vlak en helemaal niks van loading etc.

Was benieuwd of hij dat spel soepel kon afspelen? Maargoed aan het spelen kom je dus nog niet eens. Zijn er mensen die dit wel werkend hebben? Of is flash op android ook nog niet stabiel etc?

Zou dit graag willen uittesten en proberen voor ik zelf voor de vrouw zon ding aan schaf. Je weet het als ze hun spelletje niet kunnen spelen ... ;-)

Als er mensen zijn die weten hoe je dit aan de gang krijgt of het willen testen dan hoor ik het graag!

• LVL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-12 16:49

LVL

Alcje schreef op maandag 26 maart 2012 @ 00:02:
Ik zat zelf ook naar tabblets te kijken deze week. Nu bleek me pa vandaag ook zon pro 3 gekocht te hebben met android 4.

Nu zijn er 2 dingen wat ik gaaf zou vinden als dat werkt en dat is het volgende. Ik wil rtl gemist via de website kunnen kijken. Aangezien ik dan bepaalde zaken wel kan kijken die niet via die rtl app te kijken zijn.

Echter kreeg ik een mElding in de browser net als op de pc dat je silverlight moet installeren. Ik wilde dit doen maar je kunt alleen silvelight voor pc of mac downloaden. Zijn er mensen die dit werkend hebben?

Een ander iets waarvoor ik geen ipad wilde is het ontbreken van flash. Nu dacht ik ik ga gelijk is testen hoe dat zit met flash op de pro 3. Mijn vriendin wilt op facebook het spel kunnen spelen genaamd bubble witch saga.

In de standaard browser opent hij het spel en zie ik het spel laden tot 100 %en dan houd hij ermee op.
Dus ik denk ik zal een fatsoenlijkere browser installen. Opera mini. Echter als ik daar nasr het spel toe ga krijg ik een wit vlak en helemaal niks van loading etc.

Was benieuwd of hij dat spel soepel kon afspelen? Maargoed aan het spelen kom je dus nog niet eens. Zijn er mensen die dit wel werkend hebben? Of is flash op android ook nog niet stabiel etc?

Zou dit graag willen uittesten en proberen voor ik zelf voor de vrouw zon ding aan schaf. Je weet het als ze hun spelletje niet kunnen spelen ... ;-)

Als er mensen zijn die weten hoe je dit aan de gang krijgt of het willen testen dan hoor ik het graag!
Probeer maar eens de Dolphin HD browser.

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik twijfel een beetje....
Ik had vroeger een iPad 1 maar die gebruikte ik nooit want ik ben niet zo'n tablet persoon. Nu lees ik de laatste tijd weer veel dus ik zoek eigenlijk een goede e-reader en zat te denken aan de 7" QWare.

- Is een boek lezen op 7" wel prettig (het zijn computerboeken, geen literaire onzin)
- Werkt het een beetje soepel allemaal?

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
- Is een boek lezen op 7" wel prettig (het zijn computerboeken, geen literaire onzin)
Gewoon tekst lezen gaat prima, maar voor subscipts is de resolutie net te laag. Ook wordt een ≡ als de letters te klein staan snel als een = of een - gerenderd.

• dannyvdb1997
Ben benieuwd wanneer vandaag de update voor de 10'' komt

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
Ik heb er ook één in gebruik sinds dit weekend.
Hij werkt best soepel, angry birds ( ook de nieuwe ) werkt prima.
Kijkhoek is zo-zo maar voor 99 euro wel okay.

Prima apparaat voor dit geld.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

7 inch is denk ik iets makkelijker te gebruiken als e-reader . de 10 inch is daar net iets te groot en lomp voor (imho) Die is btw ook een stuk zwaarder.

Iemand een idee hoelaat de 10 inch rom beschikbaar komt op de Qware site?
De vorige (7 inch) kwam netjes om 12:00 online ....

[ Voor 29% gewijzigd door Frostbite op 26-03-2012 12:46 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• belfeld2011
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11-2021
Ben benieuwd wanneer de ICS update erop staat voor 10" inderdaad...

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
Misschien al eens voorbij gekomen maar kon het zo 1,2,3 niet vinden:

is de 7" Pro 3 ook op te laden via de USB aansluiting?

• krullenbol
jpg97 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:18:
Misschien al eens voorbij gekomen maar kon het zo 1,2,3 niet vinden:
is de 7" Pro 3 ook op te laden via de USB aansluiting?
Gewoon proberen zou ik zeggen, maar als je hem (nog) niet hebt: ja.

• dannyvdb1997
ICS update staat nog niet op de site voor 10''
Pagina: 1 ... 36 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.