• belfeld2011
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11-2021
dannyvdb1997 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:33:
ICS update staat nog niet op de site voor 10''
En dan was de vorige nog wel zo mooi op tijd :)
Toen zag je nog een teller die de min in ging 8)7

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:09
belfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:34:
[...]

En dan was de vorige nog wel zo mooi op tijd :)
Toen zag je nog een teller die de min in ging 8)7
Ja he!
Hoop wel dat hij vandaag nog komt

• belfeld2011
Ik heb zelf ook de 7" versie en daar draait ICS op als een zonnetje.
Vind m lekker snel en draait prima.

Alleen jammer dat bepaalde apps niet draaien onder ICS.
All about choices.

Desalniettemin wil ik de 10" ook heel graag met ICS voorzien :D

• dannyvdb1997
belfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:45:
Ik heb zelf ook de 7" versie en daar draait ICS op als een zonnetje.
Vind m lekker snel en draait prima.

Alleen jammer dat bepaalde apps niet draaien onder ICS.
All about choices.

Desalniettemin wil ik de 10" ook heel graag met ICS voorzien :D
Dat sommige apps het niet doen ligt niet aan Qware, maar gewoon aan de makers van de apps.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zouden ze slapen bij Qware ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Vraag het me ook af!
Kunnen we niet bellen ofzo dan?

• belfeld2011
dannyvdb1997 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:12:
[...]

Vraag het me ook af!
Kunnen we niet bellen ofzo dan?
Heb al gebeld maar weten niet wanneer ie online komt.
Was ook wel heel kortaf en kort door de bocht daarzo.

(50cpm) en na 3 euro nog geen update helaas.

• dannyvdb1997
belfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:13:
[...]

Heb al gebeld maar weten niet wanneer ie online komt.
Was ook wel heel kortaf en kort door de bocht daarzo.

(50cpm) en na 3 euro nog geen update helaas.
Oh oke.
Zeiden ze wel dat hij vandaag nog kwam?

• belfeld2011
dannyvdb1997 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Oh oke.
Zeiden ze wel dat hij vandaag nog kwam?
De dame aan de telefoon wist het niet.
Na een paar mins zei ze ook dat er 26 maart staat ipv de 25e ??

[twilight zone muziek] .. :? ........ [/twilight zone muziek]

• dannyvdb1997
belfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:16:
[...]

De dame aan de telefoon wist het niet.
Na een paar mins zei ze ook dat er 26 maart staat ipv de 25e ??

[twilight zone muziek] .. :? ........ \[/twilight zone muziek]
Volgens mij weten ze dan zelf niet eens wat er staat :?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Zonneslag, komt wel goed :P

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:50

GaMbiNo

1337

Er staat nu: "Upgrade binnenkort beschikbaar". Maw: Die komt zeker niet meer deze week. :|

• dannyvdb1997
GaMbiNo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:19:
Er staat nu: "Upgrade binnenkort beschikbaar". Maw: Die komt zeker niet meer deze week. :|
Waarom is dit nou altijd bij dingen die ik heb

[ Voor 13% gewijzigd door dannyvdb1997 op 26-03-2012 16:20 ]

• Petervanakelyen
Ctrl+F5 eens proberen. Er staat inderdaad 'Upgrade binnenkort beschikbaar'. Snel aangepast waarschijnlijk.

• belfeld2011
dannyvdb1997 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:20:
[...]

Bij mij staat er nog steeds 26 maart
Ik vond 26 maart al "binnenkort genoeg" :P

• dannyvdb1997
belfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Ik vond 26 maart al "binnenkort genoeg" :P
Ja zie het nu ook
Verdorie!!

Hoop dat hij deze week nog komt

[ Voor 8% gewijzigd door dannyvdb1997 op 26-03-2012 16:23 ]

Verwijderd

Net even gebeld met Qware. een zeer vriendelijke man, vertelde mij dat er wat technische problemen zijn. en dat hij verwacht dat het op zijn vroegst woensdag online kan komen maar hij zij het kan zomaar langer duren.

Wachten geblazen dan maar

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 16:25 ]

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:24:
Paar minuten geleden even gebeld naar Qware

Net even gebeld met Qware. een zeer vriendelijke man, vertelde mij dat er wat technische problemen zijn. en dat hij verwacht dat het op zijn vroegst woensdag online kan komen maar hij zij het kan zomaar langer duren.

Wachten geblazen dan maar
Oke! Blijven wachten dan maar :|

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ach had het wel verwacht... Eerst met veel bombarie de upgrade aankondigen voor alle Pro3 modellen en dan als het zover is alleen de 7 inch beschikbaar stellen met (harde) toekomstige datum voor de 10 inch.
Vandaag komen ze erachter dat het die datum is en veranderen ze snel te tekst naar 'binnenkort'
Zo kunnen ze weer lekker verder achterover leunen en zijn ze van het gezeur af.

Sta er niet van te kijken dat die update pas in April / Mei op de site komt.

Het is btw wachten tot de eerste Pro4 10 inch gebruiken zijn Rom online gooit.

mijn PoV rom werkt perfect dus het kan volgens mij alleen maar minder worden met die Qware rom.

Technische problemen My A**. Heb al een paar keer contact opgenomen en tot nu toe hebben ze zich geen enkele keer aan de afspraak gehouden. (lees even terug zou ik zeggen)

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 26-03-2012 16:27 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Ik gebruik ook de Spype versie v2.5.4.162.apk waarvan iedereen meldt dat hij goed werkt.
(Ik heb de 7" met de eerste versie van de PeterROM)

Nu had ik deze getest met een laptop op hetzelfde wifi netwerk en dit werkte prima.

Toen ik echter later met iemand in de USA wilde skypen (gaat om dezelfde laptop) zag diegene mij wel maar ik zag van diegene slechts een zwart beeld met onderaan wel een heel smalle balk (lijkt maar 1 pixel hoog) waar een deel van het beeld lijkt weergegeven te zijn.

Paar keer opnieuw geprobeerd gesprek te starten van beide kanten maar het probleem bleef voordoen.

Herkent iemand dit en/of weet iemand een oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door freakshock88 op 26-03-2012 16:31 ]

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12 17:48
Oh, alstublieft on topic blijven!

We hebben nu wel genoeg "informatie" gehad over het wachten op de 10 inch update.
Waar blijft de aparte topic van de 7 inch? Dat zou een hoop irritatie schelen...

• Petervanakelyen
Ik zal me er mee bezig houden van zodra ik mijn tablet heb :)
Vooralsnog overigens ook geen tijd, druk bezig met schoolwerk.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:31
edit - was al gevraagd, excuus. Ging over whatsapp gebruiken

[ Voor 111% gewijzigd door marteltor op 26-03-2012 17:11 ]

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:26:
Ach had het wel verwacht... Eerst met veel bombarie de upgrade aankondigen voor alle Pro3 modellen en dan als het zover is alleen de 7 inch beschikbaar stellen met (harde) toekomstige datum voor de 10 inch.
Vandaag komen ze erachter dat het die datum is en veranderen ze snel te tekst naar 'binnenkort'
Zo kunnen ze weer lekker verder achterover leunen en zijn ze van het gezeur af.

Sta er niet van te kijken dat die update pas in April / Mei op de site komt.

Het is btw wachten tot de eerste Pro4 10 inch gebruiken zijn Rom online gooit.

mijn PoV rom werkt perfect dus het kan volgens mij alleen maar minder worden met die Qware rom.

Technische problemen My A**. Heb al een paar keer contact opgenomen en tot nu toe hebben ze zich geen enkele keer aan de afspraak gehouden. (lees even terug zou ik zeggen)
Wat een geklaag.

De tablet doet het nu toch? Download desnoods een custom ROM als je niet kunt wachten
Wees blij dat er updates komen voor deze goedkope tablets en ik heb liever door iets langer te wachten een goede versie, dan eentje die half af is.

Er zijn ergere dingen ... >:)

Verwijderd

Iemand deze al geprobeert voor de 10":

http://www.ployer.cn/down...ndroid%204.0_20120315.rar

Vandaag beschikbaar gekomen.

Misschien dat Qware er nu ook wel mee bezig is ;)

Ik heb zelf nog geen tijd gehad, maar ik zal hem vanavond zeker proberen. Iemand die hem misschien al even kan dowloaden en beschikbaar kan stellen voor een snellere download?

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:37:

Ik heb zelf nog geen tijd gehad, maar ik zal hem vanavond zeker proberen. Iemand die hem misschien al even kan dowloaden en beschikbaar kan stellen voor een snellere download?
Cool! Deze build zal qware wel gebruiken om hun logootje in te plakken etc. Hij gaat weer lekker snel weer, nog 30 min... maak wel even een mirror als hij binnen is.
Ik heb twee keer geprobeerd en het bestand is corrupt. Misschien de reden dat qware de rom vandaag ook niet kon uploaden :P
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:18:
Ik heb eindelijk een manier gevonden om busybox bij te werken zonder alles kwijt te raken :D :

- installeer superuser uit de market
- open superuser en werk su bij via de instellingen
- herstart
- installeer de busybox installer uit de market
- installeer busybox in /system/xbin
- installeer busybox nog een keer maar nu in /system/bin
- maak met adb of een shell de volgende link: ln -s /system/xbin/su /system/bin/su
- herstart

Hierna werken alle apps die busybox en su nodig hebben :D
Ah, hier zat ik ook al mee, thx!

[ Voor 13% gewijzigd door Wwwillem op 26-03-2012 19:56 ]

• dannyvdb1997
[quote]Wwwillem schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:41:
Mn MOMO15_android 4.0_20120315.rar download was corrupt. Even proberen opnieuw te downloaden.

[...]

Cool! Deze build zal qware wel gebruiken om hun logootje in te plakken etc. Hij gaat weer lekker snel weer, nog 30 min... maak wel even een mirror als hij binnen is.

Is deze rom wat? Voor 10''?

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:37:

Kan iemand mij uitleggen hoe de naamgeving van die links in elkaar zit? Dat blijft namelijk een misterie voor mij.
Directory listing staat uit en op de Ployer site kan ik enkel een link vinden naar de ROM van 16/01/2012.

[ Voor 12% gewijzigd door Petervanakelyen op 26-03-2012 20:15 ]

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:12:
[...]

Kan iemand mij uitleggen hoe de naamgeving van die links in elkaar zit? Dat blijft namelijk een misterie voor mij.
Directory listing staat uit en op de Ployer site kan ik enkel een link vinden naar de ROM van 16/01/2012.
Als je chrome gebruikt dan wordt de chinese gedeelte automatisch vertaald, waarna je via service en ondersteuning ==> firmware ==> MID de downloads kan zien. Soms zijn de downloads geblokkeerd met een username en password. Wat ik dan meestal is is de titel van de download achter het linkje plakken http://www.ployer.cn/download/pr/<titel>.rar

Bijvoorbeeld: titel = MOMO15_android 4.0_20120315 url = http://www.ployer.cn/down...ndroid%204.0_20120315.rar

Ik heb de firmware trouwens ook nog niet binnen. Gaat met 17kb/sec nog wel even duren.

• Wwwillem
  • Niet online
MOMO15_android 4.0_20120315.rar is corrupt. Het ligt niet aan mij want hier hebben ze er ook last van:
http://bbs.ployer.cn/forum.php?mod=viewthread&tid=3979

Verwijderd

Wwwillem schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:51:
MOMO15_android 4.0_20120315.rar is corrupt. Het ligt niet aan mij want hier hebben ze er ook last van:
http://bbs.ployer.cn/forum.php?mod=viewthread&tid=3979
Mijn download ook en een repair van het bestand heeft ook niets geholpen :(

Volgens mij zijn ze weer bezig met uploaden van de 10 inch image.

Vanavond maar weer proberen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 14:34 ]

• Alcje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-04 20:41
Nou ik heb toch besloten om maar af te zien van zon Tab. Mocht ik er 1 kopen dan word het toch een ipad. Gebruik nu me iphone om af en toe beetje te internetten in bed. Voor spelletjes vind ik zon Q-ware niet echt geschikt. Ook het browsen gaat erg traag. Ik doe het wel met me iphone en de vrouw moet maar bubble op de pc spelen ;-)

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:08
Voor spelletjes is ie juist uitermate geschikt.

Afgezien van het redelijk traag laden van bijvoorbeeld angry birds gaat het, als je eenmaal in het spel zit, gewoon goed. Juist het formaat is soms een pluspunt (ondanks de resolutie). Drawsomething op de iPhone is gewoon prut, daar is het scherm te klein voor. Op de Pro3 geen probleem.

Het browsen is inderdaad aan de trage kant, ook met opera. Maar ik ervaar het niet als uitermate hinderlijk.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:39
Domino schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:27:
Voor spelletjes is ie juist uitermate geschikt.

Afgezien van het redelijk traag laden van bijvoorbeeld angry birds gaat het, als je eenmaal in het spel zit, gewoon goed. Juist het formaat is soms een pluspunt (ondanks de resolutie). Drawsomething op de iPhone is gewoon prut, daar is het scherm te klein voor. Op de Pro3 geen probleem.

Het browsen is inderdaad aan de trage kant, ook met opera. Maar ik ervaar het niet als uitermate hinderlijk.
Volledig mee eens :) Ik vind 'm onderhand geschikter voor spellen dan voor browsen. Alleen de echte high-end spellen zoals GTA3, FIFA12 en dergelijke lopen niet goed op de Pro 3, maar verder is nagenoeg alles goed te doen. Sinds de update naar ICS heb ik ook geen problemen meer met WiFi en ook geen vastlopers meer. En ik moet zeggen dan 7" me erg goed bevalt. Ik had verwacht dat het veel te klein zou zijn, maar in veel gevallen is het juist fijn om niet zo'n heel groot ding in je handen te hebben.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• dannyvdb1997
Weet er misschien iemand een goede player die ook stream-urls af kan spelen?
Ik wil graag TV Oost kijken op tablet, maar heb al verschillende players gebruikt. Streams die beginnen met mms:// of .asx
Wie kan mij helpen?

• dwag
  • Laatst online: 09-12 13:03
Op de engelse site van ployer is een nieuwe customized rom te vinden

Filenaam is M9-4-N-0314

url maak je door achter http://en.ployer.cn/UploadFile/ de maand te plakken: 201203/ en dan de filenaam met .rar er achter. Wordt dus:

http://en.ployer.cn/UploadFile/201203/M9-4-N-0314.rar

Verwijderd

dwag schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:35:
[...]

Op de engelse site van ployer is een nieuwe customized rom te vinden

Filenaam is M9-4-N-0314

url maak je door achter http://en.ployer.cn/UploadFile/ de maand te plakken: 201203/ en dan de filenaam met .rar er achter. Wordt dus:

http://en.ployer.cn/UploadFile/201203/M9-4-N-0314.rar
Heb mijn tablet jammer genoeg thuis liggen (en ik zit nu op mijn werk) maar met 15 minuten is de rar in ieder geval binnen :) Vanavond maar meteen testen :*)

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-12 11:58
even een noob vraag, is het mogelijk om je tablet via het netwerk op een NAS server aan te sluiten om daar films en muziek uit af te spelen? zoek een vervanger voor de kleine tv op onze slaapkamer, maar wellicht ook in de toekomst voor de kids.....

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12 13:40

mad_max234

AMD Athlon II M320

ja dat is heel goed mogelijk, je kan zelf van de tablet een webserver maken, en dan heb ik het over kant en klare apps, als je kan programmeren is de sky the limit. :D

Verwijderd

Ik heb de nieuwste rom er nu net op gezet en zo op het eerste oog: hij doet het nog :p

Het is baseband 1.0 (geen idee wat er is verbeterd/veranderd). De rest test is zo/straks nog wel even :)

• dwag
Ik heb hem er al weer af gehaald. Ik heb de 9-4-0305 rom draaien. Die scoort met Antutu 3150. Ik haal er de Sausage mod van Slatedroid overheen en daarna de Clockworkmod installeren, de novo7 werkt prima. Rebooten in recovery en dan de gapps van goo inside me vanaf de sdcard installeren. Dan is de market open en heb je de meest recente system files (4.0.4). Superuser van de market installeren en updaten en busybox in system/bin installeren. Draait als een tierelier.

Verwijderd

is het bij jullie ook bekend dat als je een nandroid restore doet ( gemaakt én hersteld in recovery mode ) er tóch nog bestanden op de tablet blijven staan van vóór de restore?

ik had namelijk een backup gemaakt, toen wat bestanden op de interne sdcard gezet ( sdcard/download ) en toen weer een restore gedaan.
en toen stonden de bestanden in sdcard/download er ook nog.

slaat nandroid dingen over, of had ik voor een restore alles moeten formatteren in recovery?

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:08:
is het bij jullie ook bekend dat als je een nandroid restore doet ( gemaakt én hersteld in recovery mode ) er tóch nog bestanden op de tablet blijven staan van vóór de restore?

ik had namelijk een backup gemaakt, toen wat bestanden op de interne sdcard gezet ( sdcard/download ) en toen weer een restore gedaan.

slaat nandroid dingen over, of had ik voor een restore alles moeten formatteren in recovery?
Voor de restore gewoon een full wipe doen.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Verwijderd

Ik heb nu de hele avond zitten spelen met de 20120314 rom en om heel tot nu toe heb ik geen idee wat ze hebben aangepast. De status balk is tijdens de camera en het afspelen van video nog steeds zichtbaar. Spelletjes doen het gewoon goed (angry birds space, anomaly hd , osmos hd, enz) maar dat was ook al zo in de vorige roms.

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 13:26
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:08:

De Restore roert niet aan interne/externe SD kaarten maar enkel aan de primaire nand opslag geloof ik.

• dannyvdb1997
Ik had maandag een mailtje gestuurd naar Qware over de ICS rom voor de 10'' en daarin zeiden ze dat ze nog niet de definitieve datum weten voor de rom!

Verwijderd

svenk91 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 04:11:
[...]

De Restore roert niet aan interne/externe SD kaarten maar enkel aan de primaire nand opslag geloof ik.
kijk, dat is een helder antwoord. :-)

volgende keer ook maar de ingebouwde " format /XX " gebruiken, anders wordt het net een windows pc, met allemaal verdwaalde bestanden die niet gebruikt worden. :-P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:38:
Ik heb de nieuwste rom er nu net op gezet en zo op het eerste oog: hij doet het nog :p

Het is baseband 1.0 (geen idee wat er is verbeterd/veranderd). De rest test is zo/straks nog wel even :)
zou je eens willen kijken of je in maps nu wél een locatiefix kan krijgen?

ik las ergens dat dat 1 van de wijzigingen is in baseband 1.0

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 10:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:23:
[...]

zou je eens willen kijken of je in maps nu wél een locatiefix kan krijgen?

ik las ergens dat dat 1 van de wijzigingen is in baseband 1.0
Ik heb hem weer eens thuis laten liggen maar ik zal het vanavond meteen proberen! Als ik dan de webcam van mijn pc kan vinden zal ik ook meteen even skype vidoe testen :)

Verwijderd

Net even die firmware geflashed, en er is géén locatiefix in maps.

Mirror komt er aan trouwens.

MOMO9C-4.0-97F1-D1-H2-H01-N413.20120314.IMG

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:36 ]

• jcalcamps
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-04-2023
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier maar ik wil even laten weten dat er op pagina
http://www.ployer.cn/android4.0.asp#xin
nu een rom beschikbaar is met Android 4.0 voor de MOMO15 waarvan het RAR bestand wel probleemloos uit te pakken is.
De naam van het bestand is:
MOMO15_android4.0-A10_20120116.rar
Ik weet alleen niet of dat die ook probleemloos te instaleren is.
De bijgevoegde uitleg is volledig in het Chinees.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:13:
Net even die firmware geflashed, en er is géén locatiefix in maps.

Mirror komt er aan trouwens.

MOMO9C-4.0-97F1-D1-H2-H01-N413.20120314.IMG
Werken op de firmware ook de spellen angry birds enz?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

jcalcamps schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:03:
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier maar ik wil even laten weten dat er op pagina
http://www.ployer.cn/android4.0.asp#xin
nu een rom beschikbaar is met Android 4.0 voor de MOMO15 waarvan het RAR bestand wel probleemloos uit te pakken is.
De naam van het bestand is:
MOMO15_android4.0-A10_20120116.rar
Ik weet alleen niet of dat die ook probleemloos te instaleren is.
De bijgevoegde uitleg is volledig in het Chinees.
Bedankt, maar we weten al een tijdje van het bestaan af en er is al veelvuldig mee getest.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• jcalcamps
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-04-2023
Wat is uit die test gekomen?
Is deze rom te gebruiken om de 10 inch tablet Qware Pro 3 van Intertoys van Android 4.0 te voorzien?
In eerdere berichten las ik dat de benodigde bestanden niet beschikbaar of niet uit te pakken waren.

[ Voor 28% gewijzigd door jcalcamps op 28-03-2012 18:11 ]

• Petervanakelyen
Dat ging over een recentere ROM dan die van 16/01. De PoV (Point of View) ROM voor de 10" is geloof ik het meest functioneel op dit moment.

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:47:
[...]

Bedankt, maar we weten al een tijdje van het bestaan af en er is al veelvuldig mee getest.
onderstaande momo15 is nu wel compleet heb hem al draaien, maar ik denk dat mijn tablet niet meer goed is. Krijg af en toe rood blauw freeze en mijn tab herstart regelmatig.

Iemand hier een oplossing voor? bijvoorbeeld een clean install door eerst de boel er eens goed af te vegen?

ik heb de firmware al wel binnen, maar weet niet welke site gratis dit bestand kan hosten. Iemand een idee?

• Petervanakelyen
Mediafire (eventueel in stukjes splitten met 7zip). De 'Format' optie in de LiveSuite wiped normaal heel de tablet (overschrijft zelfs de partitielayout), dus dat zou goed moeten zitten.

• Wwwillem
  • Niet online
Ah mooi, ze hebben de goede rar geupload. Hier een mirror:
http://wwwillem.nl/a/MOMO15_android%204.0_20120315.rar
(Voor de duidelijkheid, dit is dus voor de pro3 10", android 4.0 van 2012-03-15)

Zal hm vanavond nog even proberen. Hoop dat alles out of the box een beetje werkt zonder dat je eerst alles moet gaan fixen :-P

Heb hm geprobeerd, wat puntjes:
- multi touch werkt zoals het hoort
- dpi is te laag na install (zet van 160 naar 120 met LCD Density Modder)
- heeel veel voorgeinstalleerde troep (sommige alleen weg te halen door bv titanium)
- market search werkt
- superuser en busybox moet je zelf even updaten
- skype videobellen werkt soort van, maar stuurt een beeld uit dat bijna helemaal roze is

Dus tot nu toe de meest stabiele 4.0.3 voor de 10", als je even de boel goed instelt.

[ Voor 42% gewijzigd door Wwwillem op 28-03-2012 21:58 ]

Verwijderd

@peter

is er een mogelijkheid dat het maps gedeelte gerepareerd kan worden zodat het weer werkt?
of vraag ik nu teveel...

• Petervanakelyen
Nee, dat is op zich zelfs een heel eenvoudige fix. Het probleem dat ik een tijd terug ondervondt was dat er echter een aantal andere dingen niet meer werkten na de aanpassing. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat Ployer het standaard heeft uitgeschakeld. Ik heb bericht gekregen van Shiver23 dat hij de tablet morgenavond opstuurt, dus zou normaal begin volgende week aan de slag moeten kunnen.

Verwijderd

Er staat weer een nieuwe versie op de chinese site van ployer: MOMO9加强版固件普耐尔-97F2-D1-H1-M01-1309.20120316

Downloaden duurt nog een uur of 3 dus morgen maar weer verder kijken :)

Update: het is maar een 2.3.4 rom :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 10:29 ]

• Petervanakelyen
Android 4.0.4 wordt op dit moment gepushed naar AOSP, ik kan niet wachten tot ik aan de slag kan gaan.
Er moeten nog zoveel aanpassingen gebeuren :)

[ Voor 17% gewijzigd door Petervanakelyen op 29-03-2012 11:16 ]

Verwijderd

@peter

daar kijken we dan naar uit... :-)))

Verwijderd

Hieronder weer een nieuwe mom015. Heb hem zelf nog niet getest. Lijkt een neutral versie te zijn:

http://www.ployer.cn/down...%80%E6%8C%89%E9%94%AE.rar

• Wwwillem
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:58:
Hieronder weer een nieuwe mom015. Heb hem zelf nog niet getest. Lijkt een neutral versie te zijn:

http://www.ployer.cn/down...%80%E6%8C%89%E9%94%AE.rar
Ah, dat zou weer schelen in troep. Het bestand is alleen weer corrupt hier...

Verwijderd

Wwwillem schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:52:
[...]

Ah, dat zou weer schelen in troep. Het bestand is alleen weer corrupt hier...
Ik wilde het net zeggen :D

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@Peter,

Heb je al het geluk/tijd gevonden om je tablet te ontvangen?
Hou ons op de hoogte aangezien het ding je zeer gegund is, zeker nu je kenbaar hebt gemaakt om er flink tegenaan te gaan _/-\o_ !

• Petervanakelyen
Gisterenavond bericht gekregen dat hij verzonden is, ik vermoed dat hij tegen begin volgende week hier is :)

[ Voor 37% gewijzigd door Petervanakelyen op 30-03-2012 09:15 ]

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:44
Is iemand van jullie opgevallen dat (in ieder geval onder ICS) de camera geïnverteerde foto/video's maakt? Lekker vaag!

Zie hier een voorbeeld.

You may enlighten me!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@Peter,

Dat is mooi, gelijk wat te doen volgende week :).
Ik zie trouwens ook dat je een ZTE blade hebt, daar kom ik je naam ook al veelvuldig tegen met informatieve postings. Heb je nog wel tijd over om te leven/werken/studeren/etc., ...... het moet niet gekker worden met onze Peter ;).

• basnis
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-04 12:02
MrBreaker schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:42:
Is iemand van jullie opgevallen dat (in ieder geval onder ICS) de camera geïnverteerde foto/video's maakt? Lekker vaag!
(...)
Is dat niet omdat ie dienst doet als (chat) webcam? Dat zie je bijvoorbeeld ook bij Skype (op je pc): je eigen beeld is gespiegeld, zodat het beeld dat je van jezelf ziet overeenkomt met wat je van jezelf gewend bent in de spiegel: in spiegelbeeld.

Verder wel een beetje onhandig als je er foto's mee wilt maken, maar dat is met een frontcamera sowieso maar een behelpen.

Verwijderd

Damnz, Ben echt zo super blij met deze tab. Hij is goedkoop.... en moet zeggen dat hij nog sneller draaid op ICS dan op Gingerbread. En al me apps zoals skype en whatsapp kan ik nu gewoon installeren. Wat bij de vorige niet werkte of zoals bij whatsapp helemaal niet lukte. Dus dikke 10+ voor deze tablet.

• Das S
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 10:29
ik wil de 7 inch versie in de auto gebruiken als movieplayer.
ben daarom op zoek naar een soort hoesje/bevestiging voor in de auto. Iemand goede ervaringen/tips?

• Luuk1983
Das S schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:13:
ik wil de 7 inch versie in de auto gebruiken als movieplayer.
ben daarom op zoek naar een soort hoesje/bevestiging voor in de auto. Iemand goede ervaringen/tips?
Ik weet helaas geen hoesje voor je. Het is me uit je post niet duidelijk of je al een tablet aangeschaf hebt of niet, maar je moet je wel realiseren dat je echt recht op de tablet moet kunnen kijken om het beeld goed te kunnen zien. De kijkhoeken van het scherm zijn best beroerd.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Das S
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 10:29
Luuk1983 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:17:
[...]

Ik weet helaas geen hoesje voor je. Het is me uit je post niet duidelijk of je al een tablet aangeschaf hebt of niet, maar je moet je wel realiseren dat je echt recht op de tablet moet kunnen kijken om het beeld goed te kunnen zien. De kijkhoeken van het scherm zijn best beroerd.
ja de tablet is al in bezit. Heb ook voor de ipad een houder voor aan de hoofdsteun maar daar past de pro 3 net niet in en een kleinere maat heb ik nog niet kunnen vinden

Verwijderd

Ik gebruik de Qware ICS update, maar de Youtube-app werkt niet naar behoren (oa positiebalk werkt niet).
Google Play geeft aan dat er een update is, maar deze kan hij niet installen..
Ik dacht dan maar de 'oude' er eerst af en dan opnieuw installen vanuit de market, maar helaas hij laat zich niet uninstallen.
Iemand een oplossing voor dit probleem?

(ja ik heb m'n huiswerk gedaan en gezocht op dit probleem, echter alle oplossingen gaan over custom roms en ik gebruik de de originele Qware ICS versie).

• Wwwillem
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:32:
Ik gebruik de Qware ICS update, maar de Youtube-app werkt niet naar behoren (oa positiebalk werkt niet).
Google Play geeft aan dat er een update is, maar deze kan hij niet installen..
Ik dacht dan maar de 'oude' er eerst af en dan opnieuw installen vanuit de market, maar helaas hij laat zich niet uninstallen.
Iemand een oplossing voor dit probleem?

(ja ik heb m'n huiswerk gedaan en gezocht op dit probleem, echter alle oplossingen gaan over custom roms en ik gebruik de de originele Qware ICS versie).
Waarom kan hij niet updaten? Wat je in ieder geval kan doen is de app verwijderen met titanium backup.

Verwijderd

Uninstallen met titanium backup werkte inderdaad. Youtube vanuit de market installen levert FOUT - incompatible update. Helaas.

Iemand nog suggesties?

Verwijderd

vergeet dit en lees een post verder !!

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 22:44 ]

Verwijderd

Thanks, maar helaas staat ie er niet bij.

Verwijderd

ik heb het volgende gedaan met youtube

adb shell
cd system/apps
rm YouTube.apk
exit en dan
adb reboot
ga met pc naar market en download via pc de youtube app

nu staat de nieuwe apk er op en kan je em updaten
ik weet niet wat dit oplost maar ik heb dus ook de originele ics van qware.
vandaar dat ik effe op het probleem duik.
er is ook een alternatieve app van freedi youtube player deze werkt wel pretiger.

greets

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 22:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:25:
...
adb shell
cd system/apps
rm YouTube.apk
exit en dan
adb reboot
...
Ik heb geen idee waar dit stukje over gaat. Uitvoeren in een bepaalde app vermoed ik...

Verwijderd

Misschien beetje een stomme vraag...

Ik heb vandaag deze tablet uitgeprobeerd bij de Intertoys, met Android 2.3 en alles lijkt prima te werken.

Hoezo dan nog een ROM erop gooien?

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:03
het schijnt een tweaker iets te zijn :)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:29:
Ik heb geen idee waar dit stukje over gaat. Uitvoeren in een bepaalde app vermoed ik...
In de Command Prompt op je PC :)

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

oh sorrie
ik dacht dat je de tool ADB wel had
download adb van het internet, en dan deze op je pc zetten, meestal direkt in de hoofd dir van je harddisk.
dan heb je dus dit commando. en kan je de volgende regels in voeren:
adb usb
adb devices
adb shell
cd system/apps
rm YouTube.apk
exit en dan
adb reboot

snap je dit tot zover ?
anders doen we het even via pm, vanwege alle post die we dan krijgen hier over

greets

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:01
Uiteraard was deze tablet bij de lokale Intertoys uitverkocht. :P
Daar zou hij maandag weer binnenkomen, maar de echte tweakert kan niet zo lang wachten, dus online besteld. Gisteren kwam hij binnen. Ik kom van een iPad 1 en moet zeggen dat de tablet me wel verast heeft. Ik wilde eerst de iPad 3 halen, maar vond het waanzin om zoveel geld aan een tablet te besteden.

Grootste verschil met een iPad is dat het allemaal net even wat trager reargeerd. Het roteren van het scherm en het browsen bijvoorbeeld. Waar ik wel heel erg van gecharmeerd ben is dat ik mkv bestanden direct kan bekijken op de tab, rechtstreeks vanaf de Synology NAS. Dat lukt met een iPad niet. Ik gebruik MX Video Speler en als ik daarin kies voor hardware versnelling ipv software versnelling dat speelt hij 720p filmpjes gewoon on-the-fly vloeiend af. _/-\o_
Ik kan zelfs muziek streamen via de DS Audio app naar de Apple TV. Super!

Wat me tegenvalt is de inkijkhoek van het scherm en ik vind hem ondanks zijn 1,5 Ghz processor traag. Maar verder is het voor het geld een super apparaatje!! _/-\o_

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
rimave schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:45:
Wat me tegenvalt is de inkijkhoek van het scherm en ik vind hem ondanks zijn 1,5 1.0 Ghz processor traag.
:P

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

slommer schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:19:
het schijnt een tweaker iets te zijn :)
Toch zou ik dat wel graag willen weten..

... dus waarom een custom rom in plaats van de standaard 2.3 versie (welke gewoon goed werkt naar mijn idee)

Wat zijn de voordelen van een custom rom bovenop de standaard meegeleverde 2.3?

• Petervanakelyen
Nee, er wordt wel geadverteerd met 1.2Ghz, maar de CPU draait gewoon op 1GHz (en is zelfs onstabiel op alles hoger dan 1152MHz)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:24:
[...]

... dus waarom een custom rom in plaats van de standaard 2.3 versie (welke gewoon goed werkt naar mijn idee)

Omdat je dan meestal android 4.0 neemt
Sneller en beter voor tablets(de user-interface is vooral verbeterd, de apps maken goed gebruik van de grote scherm in tegendeel tot android 2.3)

• Luuk1983
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:24:
[...]

Met de standaard 2.3 rom had ik veel gezeur met wifi. Daarnaast crashte de 2.3 rom regelmatig. Met de nieuwe 4.0 rom heb geen enkel probleem meer. En het ziet er veel beter uit.

• dwag
Voor de liefhebbers:

Hier is een locatiefix te vinden voor maps en een patch om de toolbar te verbergen. Werkt prima. Ik heb de laatste momo9 rom eerst geflashed, dan wat ruimte gemaakt door de map pre-installed apps leeg te maken. Dan de Googleplay script er over heen. Ik krijg een foutmelding toen hij alle system apps wilde vervangen. Daarop de Novo7 CWM geinstalleerd. Rebooten in recovery en de meest recente gapps van Goo Inside me en de fullscreen patch vanaf de sdcard geinstalleerd. Dan rebooten en bij de systeeminstellingen de optie Smart screen mode in de Weergave kiezen. Spellen en videoweergave zijn nu fullscreen. Zelfs Fruit Ninja doet het nu zonder te crashen.

• robkds
  • Laatst online: 23:57
Zo, ik heb vandaag ook de Pro3 gehaald. Op de doos staat ICS4 en dat staat er dan ook al op. Alles werkt, alleen USB host mode niet.
Het modelnummer is QW TB-1207 met Android-versie 4.0.3. De kernelversie is 3.0.8+

Ik heb enkele USB-sticks geprobeerd en een USB harddisk, maar er gebeurt helemaal niets, geen lampjes op de USB-stick of harddisk, helemaal niets... moet ik nog ergens host-mode inschakelen? Zo ja, waar dan?

Goed man!

• urk_forever
  • Laatst online: 18:19
Werkt os monitor bij jullie op ics? Op onze tablet crasht het meteen bij opstarten. Het browsen blijft zeer traag als GMail of Maps op de achtergrond draait, als ik die kill reageert de tablet meteen soepel.

Hail to the king baby!

• Eboman
  • Laatst online: 21-12 13:52

Eboman

Ondertitel

iemand die toevallig DSLR Controller van XDA geprobeerd heeft op de nieuwe momo9c rom ?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1202082

Signature

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hoe is de wifi-bereik bij de 7 inch? Je hoeft toch niet naast je router te zitten, hoop ik.

• Eboman
  • Laatst online: 21-12 13:52

Eboman

Ondertitel

Rafnold schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:04:
Hoe is de wifi-bereik bij de 7 inch? Je hoeft toch niet naast je router te zitten, hoop ik.
goed hoor net zo goed als mijn andere android's
om dat zo groot is plek genoeg voor een antenne

[ Voor 8% gewijzigd door Eboman op 31-03-2012 23:08 ]

Signature

• mtoneman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-12 20:40
Rafnold schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:04:
Gek genoeg heeft 'ie denk ik het beste bereik van alle apparaten in huis (2 laptops, 2x Galaxy S).

Best OK dus.
Pagina: 1 ... 37 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.