En dan was de vorige nog wel zo mooi op tijddannyvdb1997 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:33:
ICS update staat nog niet op de site voor 10''
Toen zag je nog een teller die de min in ging
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En dan was de vorige nog wel zo mooi op tijddannyvdb1997 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:33:
ICS update staat nog niet op de site voor 10''
Ja he!belfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:34:
[...]
En dan was de vorige nog wel zo mooi op tijd
Toen zag je nog een teller die de min in ging
Dat sommige apps het niet doen ligt niet aan Qware, maar gewoon aan de makers van de apps.belfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:45:
Ik heb zelf ook de 7" versie en daar draait ICS op als een zonnetje.
Vind m lekker snel en draait prima.
Alleen jammer dat bepaalde apps niet draaien onder ICS.
All about choices.
Desalniettemin wil ik de 10" ook heel graag met ICS voorzien
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
Vraag het me ook af!Sc0rPi0N schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:08:
Zouden ze slapen bij Qware ?
Heb al gebeld maar weten niet wanneer ie online komt.dannyvdb1997 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:12:
[...]
Vraag het me ook af!
Kunnen we niet bellen ofzo dan?
Oh oke.belfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:13:
[...]
Heb al gebeld maar weten niet wanneer ie online komt.
Was ook wel heel kortaf en kort door de bocht daarzo.
(50cpm) en na 3 euro nog geen update helaas.
De dame aan de telefoon wist het niet.dannyvdb1997 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:14:
[...]
Oh oke.
Zeiden ze wel dat hij vandaag nog kwam?
Volgens mij weten ze dan zelf niet eens wat er staatbelfeld2011 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:16:
[...]
De dame aan de telefoon wist het niet.
Na een paar mins zei ze ook dat er 26 maart staat ipv de 25e ??
[twilight zone muziek] .......... \[/twilight zone muziek]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Waarom is dit nou altijd bij dingen die ik hebGaMbiNo schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:19:
Er staat nu: "Upgrade binnenkort beschikbaar". Maw: Die komt zeker niet meer deze week.
[ Voor 13% gewijzigd door dannyvdb1997 op 26-03-2012 16:20 ]
Ik vond 26 maart al "binnenkort genoeg"
Ja zie het nu ook
[ Voor 8% gewijzigd door dannyvdb1997 op 26-03-2012 16:23 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 16:25 ]
Oke! Blijven wachten dan maarVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:24:
Paar minuten geleden even gebeld naar Qware
Net even gebeld met Qware. een zeer vriendelijke man, vertelde mij dat er wat technische problemen zijn. en dat hij verwacht dat het op zijn vroegst woensdag online kan komen maar hij zij het kan zomaar langer duren.
Wachten geblazen dan maar
[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 26-03-2012 16:27 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
[ Voor 6% gewijzigd door freakshock88 op 26-03-2012 16:31 ]
Oh, alstublieft on topic blijven!
[ Voor 111% gewijzigd door marteltor op 26-03-2012 17:11 ]
Verwijderd
Wat een geklaag.Sc0rPi0N schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:26:
Ach had het wel verwacht... Eerst met veel bombarie de upgrade aankondigen voor alle Pro3 modellen en dan als het zover is alleen de 7 inch beschikbaar stellen met (harde) toekomstige datum voor de 10 inch.
Vandaag komen ze erachter dat het die datum is en veranderen ze snel te tekst naar 'binnenkort'
Zo kunnen ze weer lekker verder achterover leunen en zijn ze van het gezeur af.
Sta er niet van te kijken dat die update pas in April / Mei op de site komt.
Het is btw wachten tot de eerste Pro4 10 inch gebruiken zijn Rom online gooit.
mijn PoV rom werkt perfect dus het kan volgens mij alleen maar minder worden met die Qware rom.
Technische problemen My A**. Heb al een paar keer contact opgenomen en tot nu toe hebben ze zich geen enkele keer aan de afspraak gehouden. (lees even terug zou ik zeggen)
Verwijderd
Cool! Deze build zal qware wel gebruiken om hun logootje in te plakken etc. Hij gaat weer lekker snel weer, nog 30 min... maak wel even een mirror als hij binnen is.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:37:
Iemand deze al geprobeert voor de 10":
http://www.ployer.cn/down...ndroid%204.0_20120315.rar
Vandaag beschikbaar gekomen.
Misschien dat Qware er nu ook wel mee bezig is
Ik heb zelf nog geen tijd gehad, maar ik zal hem vanavond zeker proberen. Iemand die hem misschien al even kan dowloaden en beschikbaar kan stellen voor een snellere download?
Ah, hier zat ik ook al mee, thx!Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:18:
Ik heb eindelijk een manier gevonden om busybox bij te werken zonder alles kwijt te raken:
- installeer superuser uit de market
- open superuser en werk su bij via de instellingen
- herstart
- installeer de busybox installer uit de market
- installeer busybox in /system/xbin
- installeer busybox nog een keer maar nu in /system/bin
- maak met adb of een shell de volgende link: ln -s /system/xbin/su /system/bin/su
- herstart
Hierna werken alle apps die busybox en su nodig hebben
[ Voor 13% gewijzigd door Wwwillem op 26-03-2012 19:56 ]
Kan iemand mij uitleggen hoe de naamgeving van die links in elkaar zit? Dat blijft namelijk een misterie voor mij.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:37:
Iemand deze al geprobeert voor de 10":
http://www.ployer.cn/down...ndroid%204.0_20120315.rar
Vandaag beschikbaar gekomen.
Misschien dat Qware er nu ook wel mee bezig is
Ik heb zelf nog geen tijd gehad, maar ik zal hem vanavond zeker proberen. Iemand die hem misschien al even kan dowloaden en beschikbaar kan stellen voor een snellere download?
[ Voor 12% gewijzigd door Petervanakelyen op 26-03-2012 20:15 ]
Verwijderd
Als je chrome gebruikt dan wordt de chinese gedeelte automatisch vertaald, waarna je via service en ondersteuning ==> firmware ==> MID de downloads kan zien. Soms zijn de downloads geblokkeerd met een username en password. Wat ik dan meestal is is de titel van de download achter het linkje plakken http://www.ployer.cn/download/pr/<titel>.rarPetervanakelyen schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:12:
[...]
Kan iemand mij uitleggen hoe de naamgeving van die links in elkaar zit? Dat blijft namelijk een misterie voor mij.
Directory listing staat uit en op de Ployer site kan ik enkel een link vinden naar de ROM van 16/01/2012.
Verwijderd
Mijn download ook en een repair van het bestand heeft ook niets geholpenWwwillem schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:51:
MOMO15_android 4.0_20120315.rar is corrupt. Het ligt niet aan mij want hier hebben ze er ook last van:
http://bbs.ployer.cn/forum.php?mod=viewthread&tid=3979
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 14:34 ]
Volledig mee eensDomino schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:27:
Voor spelletjes is ie juist uitermate geschikt.
Afgezien van het redelijk traag laden van bijvoorbeeld angry birds gaat het, als je eenmaal in het spel zit, gewoon goed. Juist het formaat is soms een pluspunt (ondanks de resolutie). Drawsomething op de iPhone is gewoon prut, daar is het scherm te klein voor. Op de Pro3 geen probleem.
Het browsen is inderdaad aan de trage kant, ook met opera. Maar ik ervaar het niet als uitermate hinderlijk.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Op de engelse site van ployer is een nieuwe customized rom te vindenKan iemand mij uitleggen hoe de naamgeving van die links in elkaar zit? Dat blijft namelijk een misterie voor mij.
Directory listing staat uit en op de Ployer site kan ik enkel een link vinden naar de ROM van 16/01/2012.
Verwijderd
Heb mijn tablet jammer genoeg thuis liggen (en ik zit nu op mijn werk) maar met 15 minuten is de rar in ieder geval binnendwag schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:35:
[...]
Op de engelse site van ployer is een nieuwe customized rom te vinden
Filenaam is M9-4-N-0314
url maak je door achter http://en.ployer.cn/UploadFile/ de maand te plakken: 201203/ en dan de filenaam met .rar er achter. Wordt dus:
http://en.ployer.cn/UploadFile/201203/M9-4-N-0314.rar
Verwijderd
Verwijderd
Voor de restore gewoon een full wipe doen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:08:
is het bij jullie ook bekend dat als je een nandroid restore doet ( gemaakt én hersteld in recovery mode ) er tóch nog bestanden op de tablet blijven staan van vóór de restore?
ik had namelijk een backup gemaakt, toen wat bestanden op de interne sdcard gezet ( sdcard/download ) en toen weer een restore gedaan.
en toen stonden de bestanden in sdcard/download er ook nog.
slaat nandroid dingen over, of had ik voor een restore alles moeten formatteren in recovery?
Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"
Verwijderd
De Restore roert niet aan interne/externe SD kaarten maar enkel aan de primaire nand opslag geloof ik.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:08:
is het bij jullie ook bekend dat als je een nandroid restore doet ( gemaakt én hersteld in recovery mode ) er tóch nog bestanden op de tablet blijven staan van vóór de restore?
ik had namelijk een backup gemaakt, toen wat bestanden op de interne sdcard gezet ( sdcard/download ) en toen weer een restore gedaan.
en toen stonden de bestanden in sdcard/download er ook nog.
slaat nandroid dingen over, of had ik voor een restore alles moeten formatteren in recovery?
Verwijderd
kijk, dat is een helder antwoord. :-)svenk91 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 04:11:
[...]
De Restore roert niet aan interne/externe SD kaarten maar enkel aan de primaire nand opslag geloof ik.
Verwijderd
zou je eens willen kijken of je in maps nu wél een locatiefix kan krijgen?Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:38:
Ik heb de nieuwste rom er nu net op gezet en zo op het eerste oog: hij doet het nog
Het is baseband 1.0 (geen idee wat er is verbeterd/veranderd). De rest test is zo/straks nog wel even
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 10:24 ]
Verwijderd
Ik heb hem weer eens thuis laten liggen maar ik zal het vanavond meteen proberen! Als ik dan de webcam van mijn pc kan vinden zal ik ook meteen even skype vidoe testenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:23:
[...]
zou je eens willen kijken of je in maps nu wél een locatiefix kan krijgen?
ik las ergens dat dat 1 van de wijzigingen is in baseband 1.0
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 15:36 ]
Verwijderd
Werken op de firmware ook de spellen angry birds enz?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:13:
Net even die firmware geflashed, en er is géén locatiefix in maps.
Mirror komt er aan trouwens.
MOMO9C-4.0-97F1-D1-H2-H01-N413.20120314.IMG
Bedankt, maar we weten al een tijdje van het bestaan af en er is al veelvuldig mee getest.jcalcamps schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:03:
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier maar ik wil even laten weten dat er op pagina
http://www.ployer.cn/android4.0.asp#xin
nu een rom beschikbaar is met Android 4.0 voor de MOMO15 waarvan het RAR bestand wel probleemloos uit te pakken is.
De naam van het bestand is:
MOMO15_android4.0-A10_20120116.rar
Ik weet alleen niet of dat die ook probleemloos te instaleren is.
De bijgevoegde uitleg is volledig in het Chinees.
🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+
[ Voor 28% gewijzigd door jcalcamps op 28-03-2012 18:11 ]
Verwijderd
onderstaande momo15 is nu wel compleet heb hem al draaien, maar ik denk dat mijn tablet niet meer goed is. Krijg af en toe rood blauw freeze en mijn tab herstart regelmatig.Sc0rPi0N schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:47:
[...]
Bedankt, maar we weten al een tijdje van het bestaan af en er is al veelvuldig mee getest.
[ Voor 42% gewijzigd door Wwwillem op 28-03-2012 21:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 10:29 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Petervanakelyen op 29-03-2012 11:16 ]
Verwijderd
Ah, dat zou weer schelen in troep. Het bestand is alleen weer corrupt hier...Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:58:
Hieronder weer een nieuwe mom015. Heb hem zelf nog niet getest. Lijkt een neutral versie te zijn:
http://www.ployer.cn/down...%80%E6%8C%89%E9%94%AE.rar
Verwijderd
Ik wilde het net zeggenWwwillem schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 20:52:
[...]
Ah, dat zou weer schelen in troep. Het bestand is alleen weer corrupt hier...
[ Voor 37% gewijzigd door Petervanakelyen op 30-03-2012 09:15 ]
You may enlighten me!
Is dat niet omdat ie dienst doet als (chat) webcam? Dat zie je bijvoorbeeld ook bij Skype (op je pc): je eigen beeld is gespiegeld, zodat het beeld dat je van jezelf ziet overeenkomt met wat je van jezelf gewend bent in de spiegel: in spiegelbeeld.MrBreaker schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:42:
Is iemand van jullie opgevallen dat (in ieder geval onder ICS) de camera geïnverteerde foto/video's maakt? Lekker vaag!
(...)
Verwijderd
Ik weet helaas geen hoesje voor je. Het is me uit je post niet duidelijk of je al een tablet aangeschaf hebt of niet, maar je moet je wel realiseren dat je echt recht op de tablet moet kunnen kijken om het beeld goed te kunnen zien. De kijkhoeken van het scherm zijn best beroerd.Das S schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:13:
ik wil de 7 inch versie in de auto gebruiken als movieplayer.
ben daarom op zoek naar een soort hoesje/bevestiging voor in de auto. Iemand goede ervaringen/tips?
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
ja de tablet is al in bezit. Heb ook voor de ipad een houder voor aan de hoofdsteun maar daar past de pro 3 net niet in en een kleinere maat heb ik nog niet kunnen vindenLuuk1983 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:17:
[...]
Ik weet helaas geen hoesje voor je. Het is me uit je post niet duidelijk of je al een tablet aangeschaf hebt of niet, maar je moet je wel realiseren dat je echt recht op de tablet moet kunnen kijken om het beeld goed te kunnen zien. De kijkhoeken van het scherm zijn best beroerd.
Verwijderd
Waarom kan hij niet updaten? Wat je in ieder geval kan doen is de app verwijderen met titanium backup.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:32:
Ik gebruik de Qware ICS update, maar de Youtube-app werkt niet naar behoren (oa positiebalk werkt niet).
Google Play geeft aan dat er een update is, maar deze kan hij niet installen..
Ik dacht dan maar de 'oude' er eerst af en dan opnieuw installen vanuit de market, maar helaas hij laat zich niet uninstallen.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
(ja ik heb m'n huiswerk gedaan en gezocht op dit probleem, echter alle oplossingen gaan over custom roms en ik gebruik de de originele Qware ICS versie).
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 22:44 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 22:34 ]
Verwijderd
Ik heb geen idee waar dit stukje over gaat. Uitvoeren in een bepaalde app vermoed ik...Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:25:
...
adb shell
cd system/apps
rm YouTube.apk
exit en dan
adb reboot
ga met pc naar market en download via pc de youtube app
...
Verwijderd
In de Command Prompt op je PCVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:29:
Ik heb geen idee waar dit stukje over gaat. Uitvoeren in een bepaalde app vermoed ik...
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
rimave schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:45:
Wat me tegenvalt is de inkijkhoek van het scherm en ik vind hem ondanks zijn 1,5 1.0 Ghz processor traag.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Toch zou ik dat wel graag willen weten..
Verwijderd
Omdat je dan meestal android 4.0 neemtVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:24:
[...]
... dus waarom een custom rom in plaats van de standaard 2.3 versie (welke gewoon goed werkt naar mijn idee)
Wat zijn de voordelen van een custom rom bovenop de standaard meegeleverde 2.3?
Met de standaard 2.3 rom had ik veel gezeur met wifi. Daarnaast crashte de 2.3 rom regelmatig. Met de nieuwe 4.0 rom heb geen enkel probleem meer. En het ziet er veel beter uit.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:24:
[...]
... dus waarom een custom rom in plaats van de standaard 2.3 versie (welke gewoon goed werkt naar mijn idee)
Wat zijn de voordelen van een custom rom bovenop de standaard meegeleverde 2.3?
Goed man!
Hail to the king baby!
Signature
goed hoor net zo goed als mijn andere android'sRafnold schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:04:
Hoe is de wifi-bereik bij de 7 inch? Je hoeft toch niet naast je router te zitten, hoop ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Eboman op 31-03-2012 23:08 ]
Signature
Gek genoeg heeft 'ie denk ik het beste bereik van alle apparaten in huis (2 laptops, 2x Galaxy S).Rafnold schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:04:
Hoe is de wifi-bereik bij de 7 inch? Je hoeft toch niet naast je router te zitten, hoop ik.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq