Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 15:56
dannyvdb1997 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:09:
Ik heb op mijn pro 3 10'' de momo15 software staan, maar heb heel weinig intern geheugen, weet iemand hoe dit komt. heb er nog weinig apps op staan
Lees even terug in dit topic. Dan vindt je het antwoord vanzelf, staat er namelijk al lang in. Het kost je een uurtje om alles te lezen van pagina 1 tot 100. Dat is minder tijd dan dat je nu besteedt hebt aan al je vragen, die er ook allemaal al in staan...

Kortom, veel leesplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-02 18:00
Loopt mooi, alleen weer dat gezeik met het niet synchen van de calendar.......maar effe terugzoeken hoe we dat kunnen fixen

de fix zoals beschreven op deze plek werkt Wwwillem in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"

[ Voor 34% gewijzigd door mwieggers op 01-03-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:12

Damian

Insane Obtrusion

Krijg hem er niet op, krijg als ik hem reboot en weer opstart om te flash, met vol+ en 6 keer power meteen een uitroepteken bij livesuit.

ff op andere pc proberen...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:32

Eboman

Ondertitel

hmm ze hebben weer een ander model gebruikt, nu zit twitter niet in de market, iemand een beter model nummer ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Andere pc ging het wel goed. Moet zeggen dat ie strak loopt. Problemen met touch zijn er nog steeds, dat het lijkt alsof ie ergens anders dan onder je vinger je aanraking registreert, maar voor de rest draait ie goed.

De Market is alleen wel weer poep, geen nu.nl, geen marktplaats app. zelfs facebook is niet te vinden.....

Hoe verbeter ik dit?

[ Voor 50% gewijzigd door Damian op 01-03-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 13:37
Damian schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:07:
Krijg hem er niet op, krijg als ik hem reboot en weer opstart om te flash, met vol+ en 6 keer power meteen een uitroepteken bij livesuit.

ik heb dit ook. meteen het uitroepteken. heeft te maken met de image, als ik een andere selecteer dan werkt dit prima. heb geen andere pc, helaas. zal wel moeten wachten op een officlele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201994

Damian schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:07:

Probeer de file te renamen. Er zitten `vreemde` tekens in. Ik begon ook met een uitroepteken, maar na een paar keer proberen is het toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Net even de ROM geanalyseerd en ik kan bevestigen dat de Mali drivers een upgrade hebben gekregen en hardware acceleratie aan staat. Ik had het persoonlijk niet verwacht, de chinese fabrikanten zien blijkbaar toch nog toekomst in de Allwinner A10 SoC. De overstap naar een goedkope dualcore wordt dus weer even uitgesteld.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
Anoniem: 201994 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:18:
[...]

Probeer de file te renamen. Er zitten `vreemde` tekens in. Ik begon ook met een uitroepteken, maar na een paar keer proberen is het toch gelukt.
Werkt.. de Chinese karakters in het bestandsnaam is het probleem.

Hier te downloaden: http://dl.dropbox.com/u/22607449/sun4i_crane_M701C_0225.img

Edit: HW Acceleratie heel behoorlijk merkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door spectator op 01-03-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

nu de market nog bruikbaar maken en we zijn weer blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
Goed nieuws er is ook een filmpje van de ics 4.03 versie... ben hem aan het kijken.
bij deze de link..

YouTube: Ployer momo9(同等品?) ics(Android4.0.3) Start success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:06
Damian schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:56:
nu de market nog bruikbaar maken en we zijn weer blij ;)
Op zich werkt de markt, toch? Ik vermoed een ander probleem dat nu.nl en zo het gewoon niet doen onder 4.0. Ik had via een backup programma de originele apk nog ergens, maar die geeft bij installeren een error. Andere apps heb ik op deze manier wel kunnen installeren, buiten de markt om dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Heb ik ook geprobeerd inderdaad, maar veel zijn gewoon niet zichtbaar, en die doen het op mijn ICS HTC HD2 wel gewoon... tuurlijk, das een telefoon, maar geeft in ieder geval aan dat ze wel gewoon werken onder ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
Ik denk dat de build.prop van de rom moet / kan worden aangepast, zodat de market het tablet als een ander apparaat ziet. Weet alleen niet wat handige / goede waarden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Geef me nog een paar minuten, ik heb dan wel geen tablet om mee te testen, maar theoretisch gezien moeten de aanpassingen werken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Petervanakelyen op 01-03-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

ik weet niet hoe het bij jullie zit maar na een reboot is alles weer default en zijn de apps weg.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De audio video sync is bij mij veel slechter dan in GB. Hebben andere mensen daar ook last van?

edit: rebooten gaat prima

[ Voor 13% gewijzigd door Ares408 op 01-03-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438559

Eboman schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:35:
ik weet niet hoe het bij jullie zit maar na een reboot is alles weer default en zijn de apps weg.
Ik heb hem voor de zekerheid een aantal keer herstart en bij mij blijft alles er gewoon op staan. Heb je misschien busybox en/of su geupdate? (dat had ik bij de 2012-02-20 rom geprobeerd met hetzelfde resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Kan alvast bevestigen dat de camera op de cherry nog steeds niet werkt :'(
Niet dat iemand die ooit gebruikt volgensmij...

En jezus, wat een voice lag... ook na reboot. zonde.. want het is zooooooo smooth nu...

[ Voor 27% gewijzigd door BossJamie NL op 01-03-2012 23:15 ]

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
BossJamie NL schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:09:
Kan alvast bevestigen dat de camera op de cherry nog steeds niet werkt :'(
Niet dat iemand die ooit gebruikt volgensmij...

En jezus, wat een voice lag... ook na reboot. zonde.. want het is zooooooo smooth nu...
Als er nu eens iemand met nuttige informatie komt over die cherry tab... Kijk eens na welke camera er dan wel in zit als je het zo graag werkend wil krijgen. Met alleen 'het werkt nog steeds niet' zijn we echt helemaal niets.

Custom ROM zal voor binnen een half uurtje zijn, is al klaar maar een ADSL lijntje is niet bevoorderlijk voor je upload snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

Petervanakelyen schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:22:
[...]

Als er nu eens iemand met nuttige informatie komt over die cherry tab... Kijk eens na welke camera er dan wel in zit als je het zo graag werkend wil krijgen. Met alleen 'het werkt nog steeds niet' zijn we echt helemaal niets.

Custom ROM zal voor binnen een half uurtje zijn, is al klaar maar een ADSL lijntje is niet bevoorderlijk voor je upload snelheid.
Sorry had dus iets sarcastischer moeten zijn:P ik probeer het voor de lol, voor de rest ga ik het nooit gebruiken.
Gebruik het ding om alle android dingetjes te testen, en voor de rest alleen voor filmpjes in de trein, vind het dus vooral onhandig van die voicelag. Maar eventjes wat videospelers downloaden en switchen tussen hw decoding en sw decoding...

Edit:

Okee dan, met MX Video Player op S/W decoding loopt alles perfect sync! nog beter dan op de kevin, prachtig. Helaas in MX wel die 3 stipjes.. bij de standaard player verdween de balk gewoon. Iemand daar al een oplossing voor? in de standaard player kan ik wel in de settings komen, maar kom ik op een lege pagina...

[ Voor 15% gewijzigd door BossJamie NL op 01-03-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Petervanakelyen schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:22:
[...]

Is deze dan ook nog gewoon met de livesuit te flashen? Of moeten we dan aan de clockworkmod? Weet niet hoe dat zit als je alleen de build.prop aanpast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Gewoon met de LiveSuite flashen zoals elke andere (officiële) ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Goed, dan wachten we daar nog even op :) Als wat introduceert de Pro3 zich dadelijk?
Dank weer van deze kant!

[ Voor 24% gewijzigd door cmegens op 01-03-2012 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

SanderBos schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:45:
[...]

Ik heb de camera nog nooit gebruikt, maar idd die doet het bij mij nu niet meer (alleen groene lijntjes), onder MOMO9C-4.0-2012-0206__.rar.
[Edit: half uurtje en een reboot later en de camera doet het nu wel... Dus misschien moet ik zeggen de camera doet het enigzins? 2e keer aan en uit blijft hij werken, dus ik heb het nu veel vaker wel dan niet zien werken, FWIW |:( ]
Beeld staat niet verkeerd om (eigenlijk weet ik niet wat je daar mee bedoeld), multitouch doet het (geprobeerd in Google maps en glow hockey 2, ook geen problemen met vingers door elkaar halen als assen kruisen zoals ik wel op een ander tablet heb).
Wat dat betreft weinig fouten dus, maar in je review zeg je wel dat die ROM erg mooi maar in het gebruik vrij waardeloos is.

SanderBos in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"

Ik zoek een werkende ROM voor iemand die de tablet wel serieus gebruikt, en VOORAL filmpjes kijkt. De niet-fullscreen-bug van 4.0 is dus te belangrijk voor mij, maar ik zou wel iets nieuws willen waardoor ik de audio-delay bij video die in de standaard firmware zit niet meer heb.

Met beeld verkeerd om bij de camera bedoel ik de veel geziene fout dat het camerabeeld op de kop staat, of gespiegeld. Je hebt dit ook vaak op telefoons. Maar dat is niet het geval dus. :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Linkje
Voornaamste changes gaan als volgt:

• Ployer bloatware verwijderd
• Meer apps in Android Market

Heb ook een paar changes gemaakt in build.prop, maar uit een of andere system apk wordt steeds de originele build.prop teruggehaalt. De eerste keer dat je start staat het ding in het nederlands, na een reboot dus weer in het Engels :P Het heeft gelukkig geen invloed op de rest van de tweaks.

[ Voor 12% gewijzigd door Petervanakelyen op 02-03-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441383

Thnx Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447056

Peter, mag ik vragen welke tools jij gebruikt om de .img te extracten/compilen etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Anoniem: 438559 schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:53:
[...]

Ik heb hem voor de zekerheid een aantal keer herstart en bij mij blijft alles er gewoon op staan. Heb je misschien busybox en/of su geupdate? (dat had ik bij de 2012-02-20 rom geprobeerd met hetzelfde resultaat)
Check ja dat klopt

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
Hallo Peter,

Ik zie nog geen echte verbetering v.w.b. de market. Kan bijvoorbeeld nog steeds geen facebook of nu.nl vinden. Bij Model staat ook M701C, je hebt daar vast iets anders neergezet, maar dat wordt dan blijbaar ook weer overschreven vanuit de originele build.prop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik heb het getest met TuneIn Radio. Die applicatie kan je met de stock ROM niet vinden, met de aangepaste ROM wel. Ik zal eens kijken wat ik kan doen aan het build.prop issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekcor
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 14:41
Anoniem: 447056 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:34:
Dat de kosten/baten niet gunstig genoeg zijn voor reparatie is voor ons, als klant, alleen maar voordelig.
Immers, men hoeft niet wekenlang te wachten op reparatie ( en er eventueel achter komen dat het apparaat nog steeds niet naar behoren functioneert ) maar men kan het apparaat direct omwisselen voor een nieuw apparaat.
En voor het milieu? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij kennen ze dat niet in China......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:09:
Ik heb het getest met TuneIn Radio. Die applicatie kan je met de stock ROM niet vinden, met de aangepaste ROM wel. Ik zal eens kijken wat ik kan doen aan het build.prop issue.
Nogmaals de vraag die ik om 04.20u stelde :-p

En het volgende: de éérste app die ik altijd download is toevallig tunein radio, en tot nu toe heb ik die altijd kunnen vinden? ( 2.3, 4.0, 4.03 stock, etc)

Dus je redenering gaat volgens mij niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:06
Er staat weer iets nieuws op de Ployer site, gedateerd 2-3-2012, voor - denk ik - de 10 inch.

Via url http://en.ployer.cn/UploadFile/201203/11-4-0301.rar rechtstreeks te downloaden.

Ga dit niet proberen, heb alleen een 7 inch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Die is voor de MOMO11. Ik heb nog nooit een MOMO11 rom geprobeerd op mijn 10", het zou wel kunnen werken. Maar ik denk dat ze ook nog wel met een 4.03 rom komen voor de MOMO15, maar die lijken ze wel altijd als laatst te doen :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
build.prop issue opgelost, bijgewerkte ROM in een paar minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Laatst online: 02:27
Wwwillem schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:21:
Die is voor de MOMO11. Ik heb nog nooit een MOMO11 rom geprobeerd op mijn 10", het zou wel kunnen werken. Maar ik denk dat ze ook nog wel met een 4.03 rom komen voor de MOMO15, maar die lijken ze wel altijd als laatst te doen :-P
Komt er ook nog een MOMO15 rom uit vandaag of binnenkort voor mijn 10''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowter1976
  • Nu online
@peter

Heb jij nog aanpassingen gedaan die er voor zouden kunnen zorgen dat ie niet werkt op een Yarvik 260? Of kan ik dan misschien beter de originele Ployer 4.03 rom met SausageMod V.04.7.2 gebruiken?

Edit:

Je bent toch met deze aan de slag gegaan denk ik?

http://en.ployer.cn/UploadFile/201203/9-4-0225.rar

Bovenstaand image heb ik pas over 18 uur binnen met 3kb/s, heeft iemand al een ander linkje voor deze?

edit 2

Peter bedankt!
mirror van Peter:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YANEDZRPIXT8.rar

[ Voor 46% gewijzigd door wowter1976 op 02-03-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peter? hallo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
wowter1976 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:05:
@peter

Heb jij nog aanpassingen gedaan die er voor zouden kunnen zorgen dat ie niet werkt op een Yarvik 260? Of kan ik dan misschien beter de originele Ployer 4.03 rom met SausageMod V.04.7.2 gebruiken?
Nee, deze is prima te gebruiken op de Yarvik Tab260.
Bovenstaand image heb ik pas over 18 uur binnen met 3kb/s, heeft iemand al een ander linkje voor deze?
Hier is een mirror te vinden.
Hallo! :+

[ Voor 6% gewijzigd door Petervanakelyen op 02-03-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-06 07:02
Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:22:
build.prop issue opgelost, bijgewerkte ROM in een paar minuten :)
Is deze nu terug te vinden in de door jou vorig aangegeven link?
Bedankt trouwens voor al je hulp/inbreng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Upload zit nog steeds tegen, ik post wel een melding als het erop staat. Ik heb het build.prop issue overigens opgelost, maar meer apps zijn nog steeds niet te zien in de Market. Eens kijken wat er gebeurd als ik de *.apk er handmatig op zet.

Edit: probleem met apps ook opgelost, weer uploaden...

[ Voor 10% gewijzigd door Petervanakelyen op 02-03-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowter1976
  • Nu online
ik heb deze 4.03 geinstalleerd

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-YANEDZRPIXT8.rar

met deze http://www.slatedroid.com...-allwinner-a1x-platforms/

Geinstalleerd op mijn yarvik 260, market werkt (nu.nl kan ik gewoon downloaden).

Echter: sommige bevestiginsschermen in de gui van android (en ook de market) worden na een fractie van een seconde onzichtbaar (maar je kunt wel op OK drukken, als je nog weet waar het staat).

edit:

Na een extra reboot is het beter, geen GUI problemen. Wel heb ik het idee dat het geheel niet sneller is dan mijn pro3 met de oude ICS neutral rom. Het scrollen van venster naar venster gaat dan wel soepeler, ICS als geheel reageert iets trager op mijn aanslagen.....

[ Voor 23% gewijzigd door wowter1976 op 02-03-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
@peter super dat je je zo inzet, zodra je de firmware over hebt zal ik hem flashen!!
Ben geduldig aan het wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peter, wil je nou serieus niet vertellen welke tools je gebruikt?
Jammer, ik zou graag een bijdrage willen leveren.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt me.
Al is het alleen maar een " frisse blik " op de zaak ( .img )

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 447056 op 02-03-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447056 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:09:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt me.
Al is het alleen maar een " frisse blik " op de zaak ( .img )
Volgens mij is dit linkje een paar pagina's terug al gepost: A10 Kitchen
Ik ben zelf nog niet verder gekomen dan de img file uitpakken tot partitie niveau. Hoe je die dan weer moet uitpakken/mounten en de hele mik weer moet inpakken is me onduidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Anoniem: 447056 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:09:
Of wil je " de eer " aan jezelf houden? ;)
De eer aan mezelf houden? Wut? Alles staat uitgebreid beschreven op XDA, de link heb ik al meerdere keren gegeven (zowel hier als in het Aldi Minipad topic). Net zoals verschillende anderen mag je ook altijd een DM sturen als je meer info nodig hebt/iets niet helemaal lukt.

[ Voor 15% gewijzigd door Petervanakelyen op 02-03-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Weet er misschien iemand iets over een MOMO15 (nieuwe versie) of die uitkomt voor de pro 3 10''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Nee. En alsjeblieft, stop met dat elke twee minuten te vragen. Als er iets nieuws is, kom je het wel te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

dannyvdb1997 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:11:
Weet er misschien iemand iets over een MOMO15 (nieuwe versie) of die uitkomt voor de pro 3 10''?
Gozer,

Je vraagt constant hetzelfde, en je krijgt allang antwoord. 1 Tip; Leer lezen.
Er zijn meerdere gebruikers met de pro 3 10" dus als hij er is, hoor je het vanzelf.
Vragen heeft geen nut, want wij weten het ook niet, en het wordt in de gaten gehouden.

Excusses voor de wat agressieve aanpak, maar je vraagt zo veel waar je al antwoord op krijgt,
het is niet normaal, zelfs na iedereen het je uitlegt dat je niet constant dingen moet vragen...

Ik denk dat het ondertussen wel gepast is om "Dummies" te veranderen in "Danny's" :P

[ Voor 6% gewijzigd door BossJamie NL op 02-03-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
BossJamie NL schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:15:
[...]

Gozer,

Je vraagt constant hetzelfde, en je krijgt allang antwoord. 1 Tip; Leer lezen.
Er zijn meerdere gebruikers met de pro 3 10" dus als hij er is, hoor je het vanzelf.
Vragen heeft geen nut, want wij weten het ook niet, en het wordt in de gaten gehouden.

Excusses voor de wat agressieve aanpak, maar je vraagt zo veel waar je al antwoord op krijgt,
het is niet normaal, zelfs na iedereen het je uitlegt dat je niet constant dingen moet vragen...

Ik denk dat het ondertussen wel gepast is om "Dummies" te veranderen in "Danny's" :P
Oke, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

Je hoeft geen sorry te zeggen, maar zorg gewoon dat je niet constant de meest "slimme" vragen stelt ;)

@Ontopic

Heb eventjes een bench gedaan in antutu, in vergelijking tot ~2900 met de kevin rom nu ~3070

[ Voor 18% gewijzigd door BossJamie NL op 02-03-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:51:
Upload zit nog steeds tegen, ik post wel een melding als het erop staat. Ik heb het build.prop issue overigens opgelost, maar meer apps zijn nog steeds niet te zien in de Market. Eens kijken wat er gebeurd als ik de *.apk er handmatig op zet.

Edit: probleem met apps ook opgelost, weer uploaden...
Nog steeds aan het uploaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Nog 13 minuten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

@Peter

Nog eventjes gekeken voor de camera in de cherry, hij schijnt alleen te werken in deze rom: http://www.tabletsupport....677_Firmware_20111221.rar

Ik weet niet of we daar iets uit kunnen halen, maar elke andere rom werkt de camera niet op.
Kan ook niet echt vinden welke het is.. Te weinig verstand van blijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik zal er naar kijken, beloof niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:53:
Geen probleem, handig voor mn vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-06 07:02
Kijk er ook naar uit. Mijn vrouw wil toch af en toe skypen op haar cherry
Alvast bedankt voor de moeite.
Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:53:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

Misschien een stomme vraag, maar heeft iemand al een external mic geprobeerd? of headsets met een mic in de kabel?

Vraag me af of dat werkt, zou een ideale oplossing zijn voor skype etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwieggers
windows minuten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Dropbox minuten. Met een upload van 51KB/s moet je natuurlijk niet te veel verwachten.
Edit: issue met repacken (zoveelste keer). Het zal voor over een uurtje of twee zijn, denk ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Petervanakelyen op 02-03-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:15:
Dropbox minuten. Met een upload van 51KB/s moet je natuurlijk niet te veel verwachten.
Edit: issue met repacken (zoveelste keer). Het zal voor over een uurtje of twee zijn, denk ik.
het is wat met dropbox, tergend trage upload, maar een retesnelle download. zou het niet andersom mogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Het is mijn ADSL lijntje met 0,5Mbps upload, niet dropbox :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4d0w
  • Laatst online: 09-12-2023
Ik heb met de tools van xda de livesuite image uit kunnen pakken en ik kan ze ook weer inpakken tot een werkende image maar kan iemand mij uitleggen hoe je de uitgepakte images kan bewerken?
Ik kan ze in ubuntu namelijk niet mounten en unyaffs werkt ook niet.
Ik kan de bestanden wel van de tablet halen, maar de met mkyaffs2 gemaakte images booten niet.
De uitleg bij de kitchen op xda en de pro3 en aldi minipad topics heb ik gelezen, maar ik heb nog geen antwoord gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Je moet simg2img gebruiken. Image is in ext4 formaat, dus met unyaffs kan je inderdaad niet veel doen.

Edit: bijgewerkte ROM staat trouwens online :)

[ Voor 155% gewijzigd door Petervanakelyen op 02-03-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:37:
[...]

De eer aan mezelf houden? Wut? Alles staat uitgebreid beschreven op XDA, de link heb ik al meerdere keren gegeven (zowel hier als in het Aldi Minipad topic). Net zoals verschillende anderen mag je ook altijd een DM sturen als je meer info nodig hebt/iets niet helemaal lukt.
Vandaar ook mijn edit, en mijn excuses :)

Ik zie dat alles wat ik nodig heb al gepost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeTheBike
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-06 09:33
Thnx Peter!

Alleen knalt de Market er steeds uit tijdens het opstarten van de market. Heb de cache al verwijderend, alleen probleem blijft. Opnieuw opgestart maar geen resultaat tot nu toe.

Grtz Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kismo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 19:20:
Officele aankondiging op qware site android 4.0 voor de qware 3 12 maart om 1200 uur _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Dát is raar...

De timer op www.qware.nl ( die aftelt tot ze ICS als update lanceren ) is verdwenen..

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 447056 op 02-03-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430715

nee hoor staat er nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Bij mij staat er nochtans 'maandag 12 maart 12u00'.
MikeTheBike schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:23:
[...]

Thnx Peter!

Alleen knalt de Market er steeds uit tijdens het opstarten van de market. Heb de cache al verwijderend, alleen probleem blijft. Opnieuw opgestart maar geen resultaat tot nu toe.

Grtz Mike
Kan je eens opnieuw flashen (en er voor zorgen dat je de 'format' optie gebruikt)? Ik heb op dit moment niets om mee te testen, dus ik kan het moeilijk reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He.. nu weer wel... vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
  • Laatst online: 13-06 11:15
Bijgewerkte rom geïnstalleerd. Werkt prima, net als de vorige versie. Alleen nog steeds veel apps niet te vinden in market, zoals nu.nl, 9292ov, tiny towers. Die laatste is ook niet als 'losse' apk te installeren. Plants vs Zombies installeert wel, maar start op met een server error. Met de AllwinnerMod app kun je het toesteltype veranderen, maar dat maakt voor dit probleem geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Facebook staat volgens mij wel in de Market sinds de laatste update, kan je dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

facebook staat erin en werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
Facebook doet het idd wel. Het probleem met de missende apps doet zich bij alle 4.0 ployer roms voor. Laatst de Teclast_P76TI_r4_4.0.3_GAPPS_r2 rom geinstalleerd. Alleen landscape, knoppen op de verkeerde plek, geen hardware acceleratie, maar de apps zonder problemen te downloaden en te installeren. Dacht dat het iets met de permissions te maken zou kunnen hebben. In de Teclast etc map zitten meer en andere xml bestanden dan in de ployer rom. Heb volgens deze link de permissions aangepast, maar maakt niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
Ics edited versie van peter geinstalleerd met format en hij bevalt mij super
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeTheBike
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-06 09:33
Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:42:
Kan je eens opnieuw flashen (en er voor zorgen dat je de 'format' optie gebruikt)? Ik heb op dit moment niets om mee te testen, dus ik kan het moeilijk reproduceren.
That does the Job!

Thnx again.

Grtz Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beste peter,
Heb nu verscheidene roms gebruikt, elke had wel een minpuntje maar wat jij vandaag hebt gemaakt van die nieuwe rom...
RESPECT,
de market werkt, mijn spellen lopen beter, ik kan zelfs spellen draaien die eerst niet werkten ( race of Champions bv)
En dat terwijl je niet eens een pro 3 hebt naar ik begreep.
Nogmaals mij dank kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Graag gedaan :) Maar er zijn nog updates in aankomst. Enige lastige is dat ik inderdaad geen Pro3 heb (zelfs geen enkele werkende tablet op dit ogenblik) en dus moeilijk kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Ik hoop dat er snel ook nog een MOMO15 update komt voor de officiele update van Qware.
Hoop dan dat multitoch is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167581

Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:16:
Graag gedaan :) Maar er zijn nog updates in aankomst. Enige lastige is dat ik inderdaad geen Pro3 heb (zelfs geen enkele werkende tablet op dit ogenblik) en dus moeilijk kan testen.
a.
Zou sympathiek zijn als zij met kapotte glasplaat en er verder niets mee meer doen, hem ter beschikking zouden stellen, al of niet tijdelijk.

Of Intertoys, die door jouw en Gusev's inzet, zijn verkoopcijfers zag stijgen !!
.
Zelf ben ik een non-tweaker. Heb alleen nog maar firmware geinstalleerd. Meen te begrijpen dat je customroms middels cyan huppeldepup.

b.
Kan ik jouw rom als een firmware installeren ? dus zoals ze van momo afkomen ?

Complimenten ;w voor jouw huzarenstukjes, want dat begrijp ik dan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Zou sympathiek zijn als zij met kapotte glasplaat en er verder niets mee meer doen, hem ter beschikking zouden stellen, al of niet tijdelijk.
Dat zou inderdaad heel erg geapprecieerd worden. Vooralsnog zal ik het echter moeten doen met de input die anderen geven.
Zelf ben ik een non-tweaker. Heb alleen nog maar firmware geinstalleerd.
Dat is normaal wat ik zelf ook doe. :) Mijn telefoon, bijvoorbeeld, draait gewoon een custom ROM die ik niet zelf heb gemaakt. Dat is het nadeel van het maken van custom ROMs, je bent zo vaak dingen aan het aanpassen en uittesten dat de tablet gebruiken een uitzondering wordt.
Kan ik jouw rom als een firmware installeren ? dus zoals ze van momo afkomen ?
Ja, geen enkel probleem. Ze zijn op exact op dezelfde manier te installeren als de ROMs van Ployer/Momo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Error (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!

Morgen nog maar eens proberen te downloaden. Is de multi-touch accuracy heel veel slecher als in de stock 2.3 rom?

Top werk trouwens Peter. Zonder tablet en je toch inzetten om mensen van de nieuwste kale roms te voorzien. Word gewaardeerd.

[ Voor 56% gewijzigd door SpX op 02-03-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
SpX schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:40:
Error (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!
Dropbox limiet :X De nieuwe ROM staat op Mediafire.
Normaalgezien is de Nu.nl app nu wel te vinden in de Market. :)
Is de multi-touch accuracy heel veel slecher als in de stock 2.3 rom?
Daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven. Misschien is er iemand anders die dit even wil nakijken?
Top werk trouwens Peter. Zonder tablet en je toch inzetten om mensen van de nieuwste kale roms te voorzien. Word gewaardeerd.
Zoals al eerder gezegd, het is graag gedaan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Petervanakelyen op 03-03-2012 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
[b][message=37756724,noline]SanderBos schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:19
Maar toch, ik heb Skype nu werkend op MOMO9C-4.0-2012-0206, video call in beide richtingen. Volgens
http://www.slatedroid.com...-camera-and-skype-issues/
moest ik
http://dl.apktops.com/app/201112/Skype_2.5.4.21.162.apk
installeren. En als er iemand zegt dat ik zomaar een app van een willekeurige website moet installeren, dan doe ik dat meteen. Oudere versie van Skype, maar verder niks mis mee lijkt me (Nederlandse UI en zo). En video calls doen het dus, video en geluid getest zo goed en kwaad als het ging (echo...). Ik heb er verder niks aan, maar misschien iemand anders wel.

Droste zoekplaatje als bewijs:
http://www.sanderbos.com/droste_skype.png
(Mijn webcam en tablet in een staring competition)
Sander heb je de skype apk nog ergens staan ?
Wilde deze testen in de ics rom maar kan hem niet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Anoniem: 325463 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:14:
[...]

http://en.ployer.cn/Downdetail.asp?ID=82
Resetknop zal niet veel uithalen xD
Maar ik heb de firmware uitgepakt en ben hem aan het tweaken :p
Heeft er misschien iemand ervaring met deze Android 2.3?
Of het geheugen groot is (intern) en of het touchscreen werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proberen danny.. proberen

En nogmaals:
Ik zou gewoon de originele ROM er weer op zetten ( daar heb je ook last van multitouch problemen, toch? )
En het ding komende week omruilen voor een nieuwe pro4..
Ben je 1: van het gezeik af met je multitouch, 2: heb je een nieuwe tablet, en 3: staat er al ICS op.. klaar..

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 447056 op 03-03-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Anoniem: 447056 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:38:
Proberen danny.. proberen

En nogmaals:
Ik zou gewoon de originele ROM er weer op zetten ( daar heb je ook last van multitouch problemen, toch? )
En het ding komende week omruilen voor een nieuwe pro4..
Ben je 1: van het gezeik af met je multitouch, 2: heb je een nieuwe tablet, en 3: staat er al ICS op.. klaar..
Bij mijn Android 2.3 van Qware (fabrieksoftware) had ik geen last van multitouch, het kwam alleen toen ik ICS erop had gezet. Dan moet het toch waarschijnlijk opgelost zijn als er weer een rom van Qware opstaat?
En waar kan ik de officiele rom vinden dan? Het is qware pro 3 10''. op de beginpagina staat hij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134310

henkieve schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 09:59:
[...]

Sander heb je de skype apk nog ergens staan ?
Wilde deze testen in de ics rom maar kan hem niet downloaden
Gewoon op die link van Sander klikken, dan zoeken op skype, de juiste kiezen en downloaden. Staat er gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dannyvdb1997 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:28:
[...]

Bij mijn Android 2.3 van Qware (fabrieksoftware) had ik geen last van multitouch, het kwam alleen toen ik ICS erop had gezet. Dan moet het toch waarschijnlijk opgelost zijn als er weer een rom van Qware opstaat?
En waar kan ik de officiele rom vinden dan? Het is qware pro 3 10''. op de beginpagina staat hij niet
Ik heb qware al een paar keer gemiald voor de officiele rom maar waar ik in eerste reactie nog een antwoord kreeg een een belofte dat hij die week online zou komen (vanuit het hoodkantoor) nog steeds niets. Daarna nog een mailtje gestuurd maar daar geen antwoord opgehad.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:46:De nieuwe ROM staat op Mediafire.
Normaalgezien is de Nu.nl app nu wel te vinden in de Market. :)
Peter, je bent een held. Ik kan Nu.nl, 9292.ov en tiny towers in de market zien en installeren. Na wat uitgebreider testen toch nog een probleempje gevonden. Plants vs Zombies installeert wel, maar speelt niet op 120 dpi. Op 160 dpi wel.

Tot zover al heel erg bedankt. Als je een oplossing weet voor het bovenstaande.... _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door dwag op 03-03-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoerebink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06 08:24
Net bij Intertoys geweest,

nieuwe lading Qware niet bij de nieuwe voorraad.

Dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 16:29
Beste,

Nu vrijdag heb ik waarschijnlijk de 7" tablet pro 4 op voorraad! (tegelen)

Groet,

Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Peter, je laatste ICS rom werkt uitstekend. Alles werkt een stuk soepeler dan de stock qware rom. Ik kan eigenlijk alles vinden in de market, zoals NU, ABN etc. Ik heb ook geen problemen met multi-touch. Het werkt exact hetzelfde als in de 2.3.x rom.

De tablet is zeker leuker geworden om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167581

@Peter e.a.

Misschien mosterd na de maaltijd maar, heb qware gevraagd of ze jou een pro3 willen sturen ... to mutual benefit.

Als ze verstandig zijn doen ze dat, wie weet een pro4 gelijk (?) omdat dat de populariteit van hun tab zal verhogen.

Of had ik me tot Intertoys moeten wenden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325463

dannyvdb1997 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:48:
[...]

Heeft er misschien iemand ervaring met deze Android 2.3?
Of het geheugen groot is (intern) en of het touchscreen werkt?
Geheugen van apps is 1Gb, multitouch werkt
De qware rom is ook op deze gebaseerd, alleen andere bootanimation :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:15
Anoniem: 167581 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:49:
Of had ik me tot Intertoys moeten wenden ?
Jaaa, het zal Intertoys echt interesseren dat er hier op dit topic wat enthousiaste mensen zitten. En dat er een super werkende Rom is uitgebracht die je moet flashen via enorm vage en brakke en onleesbare software :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Anoniem: 167581 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:49:
@Peter e.a.

Misschien mosterd na de maaltijd maar, heb qware gevraagd of ze jou een pro3 willen sturen ... to mutual benefit.
Haha, de kans is héél klein dat ik daar ooit iets van hoor, maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
@Peter,

Enorm bedankt voor je inzet en zoals al aangegeven wordt dir ZEER gewaardeerd door de community!!

Gisteren mijn Cherry Tab binnen gekregen van Kruidvat en METEEN een eerder HW acc. rom van je erop gezet (ondanks dat ik wist van de beperkte apps in market). Nu je laatste ROM aan het downloaden met goed werkend market als ik de reactie mag geloven :). Dus van mij een veertje extra voor Peter!!
Pagina: 1 ... 26 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.